|
|
|
2009. máj. 06. 10:30 | Válasz | #100 | |||
Nekem a Continental Zippi fedőnevű valamije arra volt csak jó, hogy a felni ne csörögjön a flaszteron. Élt cca 5'000kmt. Az IRC-vel rögtön sztenderig tudtam dönteni a motort a Kakucsringen! Pedig ez nem akármi, az én súlypontom igen magasan van.
| |||
|
2009. máj. 06. 10:35 | Válasz | #101 | |||
Értem... A Contit te szoktad szidni, a Michelint meg asszem Topi. :) Az IRC-re azért gondoltam, mert azt sokan mondtátok, hogy jó. A Metzeler-től viszont sokat változott a motorom hátulja és ezért gondoltam arra, hogy előre is megpróbálom! Árban úgy nézem az IRC kb 7500 pénz körül van, a Metzeler meg nekem 10 volt felrakva. Nem olyan borzalmas árkülönbség, szerintem megpróbálom most még a Metz-et, aztán meglátjuk... Köszi a tájékoztatást!
| |||
| |||
2009. máj. 06. 10:36 | Válasz | #102 | |||
Egyébként az első nekem sincs még elkopva, csak elegem van belőle!
| |||
|
2009. máj. 06. 11:25 | Válasz | #103 | |||
Tulajdonképpen az én hátsóm is bírt volna még valamennyit, max 1'500km-t, de elegem volt belőle nekem is. Egyébbként a Yamaha a Majestyket gyárilag IRC-vel adja ki! Kifejzetten erre a típusra, mármint a robogókra van kifejlesztve. A Conti Zsoltnak sem jött be, Neki előtte is IRC volt fönn, meg most is azt vett. Nem véletlen... | |||
| |||
© Gyurma | 2009. máj. 06. 12:12 | Válasz | #104 |
Bele szólok már ide is kicsit:) Én nagy motoron koptattam el contit hibátlan volt. A conti Zippy nem a legjobb gumija a gyártónak de ö is max 250ccm ig ajánlja. A twist ill a twist sport 600ccm ig jó. Valamint minden motorgumi gyártó cég azt mondja 1 motoron 1 típusú gumi az ideális! No ez azért pénztárca függő is és azt is beszélik okos emberek hogy 3évnél idősebb gumi kukába való! ne a fölszerelést nézd hanem a gumi gyártását!
|
2009. máj. 06. 16:27 | Válasz | #105 | |||
este teszek fel egy szezonos Conti sopredek gumirol kepet a galeriamba....lassatok majd csodat!!!
| |||
|
2009. máj. 21. 20:54 | Válasz | #106 | |||
a Galériában megtekinthető az ígért 1 szezonos Conti gumi!!!!
| |||
|
© Karcsi | 2009. máj. 21. 21:03 | Válasz | #107 | ||
Nem semmi, sokáig tartott kireszelgetni ilyen alakúra?
| |||
| |||
2009. máj. 21. 21:40 | Válasz | #108 | |||
Kocka kerék:))))))
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. máj. 22. 08:17 | Válasz | #109 |
Hát, így jár aki megy mint az őrült 150-el, aztán satufékkel, álló kerekekkel lassít...
|
2009. máj. 22. 11:12 | Válasz | #110 | |||
Így jár az, aki Continental gumiabroncsot vásárol... majd: és legvégülés
| |||
| |||
© jasa | 2009. máj. 22. 11:54 | Válasz | #111 | ||
Brutális ez a gumi.....nem lehet, hogy a lengéscsillapító is "besegített" egy kicsit ? Nekem Heidenau (ez az NDK-s Pneumant "össznémet" utóda)van elöl-hátul. Ezzel vettem tavaly a gépet, már akkor sem új volt, 20 ezer belement de csak keveset kopott(persze zénósan vezetek). Az első keréken a középvonal mentén a minta széle csipkeszerűen kicsitt kopottabb, a kerületen kb. 8 helyen. A lengéscsillapítóra gyanakodtam, de a kormány nem szitál, nem üt, nincs olajnedvedzés,stb....remélem még egy szezont kibírnak a gumik. | |||
| |||
2009. máj. 22. 12:28 | Válasz | #112 | |||
Nem telos szerencsere...mert az elotte levo gumit szepen egyenletesen koptatta el..es azert lett cseres... egyebkent a gumis is megcsodalta es mondta, tobb helyen is szalszakadasos.... istenem a 180 at:)))) nem birja na...na meg a Zoli altal leirt kontrazasokat:))) | |||
|
© Zsolt | 2009. máj. 22. 13:30 | Válasz | #113 | ||
Így van, szálszakadásos, ill szakszóval élve a karkasz élvált a futótól. Ez a legnagyobb hiba, ami egy abronccsal belsőleg előfordulhat. Ezt nem a lengéscsillapító okozta!
| |||
|
2009. máj. 28. 15:04 | Válasz | #114 | |||
Ime, Lackónak teljesen igaza van. Én sem vettem figyelembe az íratlan szabályokat! Annyit tennék még hozzá a témához, hogy elől Nekem ugye megmaradt a Conti Twist Sport gumi, nincs is vele semmi komolyabb bajom. Hátra került a gyári méretű IRC ami teljesen új dimenziókat nyitott meg előttem. Mindenki aki járt áprilisban a Kakucsringen, átélhette az élményt, hogy bizony a robogót is le lehet borítani sztenderig. Tegyem hozzá, hogy tiszta, jó minőségű aszfalt kell hozzá, és ott ezek a körülmények adottak! Ráadásul nem jön szembe a Scania... | |||
|
2009. máj. 28. 18:35 | Válasz | #115 | |
Bocsánat, hogy rossz helyre írtam a problémámról, legközelebb igyekszem figyelni, de nyugodtan szóljatok rám, ha bármi gigszert csinállok! Mellesleg elvittem az első kerekemet centíroztatni. 30g súly kellett rá. Keresgéltem gumist aki megtudná csinálni, találtam. Ajánlhatom őket, elég profik. Pirelli Pásztói http://www.pasztoy.hu/ 1000Ft-ba került de megérte, már nem ráz a kicsike.
|
2009. máj. 28. 19:48 | Válasz | #116 | |||
Van egy kimondott motorgumi szerelő mühely is Pestlőrincen a Méta utcában Taylor gumiszerviz.
| |||
|
2009. máj. 28. 19:52 | Válasz | #117 | |
Köszönöm, de Budai lakos lévén nekem ez közelebb van
|
2009. máj. 28. 20:07 | Válasz | #118 | |||
Világos akkor legalább minden oldalon van nekünk való szerviz:) | |||
|
2009. jún. 16. 19:07 | Válasz | #119 | |
Tanácsot kérnék Tőletek gumit kéne vennem a 400-ra, így beleolvasgattam a fórumba. Kicsit összezavarodtam, mi a legjobb szerintetek? IRC, PIRELLI, stb... ? Hol a legolcsóbb? Köszi |
© passat52 | 2009. jún. 16. 19:44 | Válasz | #120 | ||
Nekem elöl pirelli van! Az jó de hátul dunlop! Na azt ne vegyél mert kemény és a kanyarokban csuszik kifelé! Sokszor ugy érzem a mocit alattam kanyarban,autópályafelhajtón mint Rossi királykategóriában!:)
| |||
| |||
2009. jún. 16. 19:48 | Válasz | #121 | |||
Szia Ákos!Én is készülödök venni de én az IRC re esküszöm,mert még rosszat nem hallotam róla! De szerintem vannak más márkák is amik jok! Üdv:Lacus! | |||
| |||
2009. jún. 16. 22:02 | Válasz | #122 | |||
Ákos R17 motorgumibolt elég jó áron dolgoznak és vagy michelin vagy Irc vennék a helyedben ezek itt a csapatban beváltak nagyon nem nyúlsz velük mellé és nem kell kísérletezgetni :)
| |||
|
2009. jún. 17. 06:34 | Válasz | #123 | |
Köszönom az ajánlásokat! Úgy tűnik Metzelert Érden, IRCt Törökbálinton találtam egyenlőre a legjobb áron, de még keresgélek. Nem merek net-en rendelni, mert csak személyesen tudom ellenőrizni a gumiba sütött gyártási dátumot, és nem szeretném a gumikat küldözgetni. |
© satyapapa | 2009. jún. 17. 07:18 | Válasz | #124 | ||
Ákos-- Én ittlakom a gumis mellet közvetlen és jó barátom ,Ha pontosan tudod mi a kiválasztott gumid akkor én megkérdezem "BARÁTI" árat nekem is ö hozta a gumikat és nagyon elégedet vagyok
| |||
|
2009. jún. 17. 17:53 | Válasz | #125 | |
Meguntam a gumikeresést! Érden találtam "rizskályhás" emlékeimből megbízható METZELER gumit. 1 garnitura 30e, ajándékba szerelve+centírozva, "csak" a mociról kel le-fel szerelni a kerekeket. Ha valakit érdekel küldöm a címet. |
2009. júl. 28. 08:39 | Válasz | #126 | |||
Végre találtam gumit! Hisz gumival biztonságosabb. YP400-ra IRC 25.188 párja,ma hozza a GLS szolgálat ez tokkall vonovall! | |||
|
© Zsolt | 2009. júl. 28. 09:25 | Válasz | #127 | ||
És mennyi pénz lett?
| |||
|
2009. júl. 28. 17:12 | Válasz | #128 | |||
Szia Zsolt!25188 ft lett + majd a szerelés! Robogo alkatrész web áruházbol rendeltem,azt hiszem darabja 18000 ft-rol,lett le értékelve 11719 ft-ra! Erre muszáj volt rá vetödni és már már meg is jött! Üdv:Lacus! | |||
|
2009. aug. 06. 09:03 | Válasz | #129 | |||
Valakinek van tapasztalata a "FORTUNE" tipusu gumikról?
| |||
|
2009. szept. 16. 21:17 | Válasz | #130 | |||
Kedves Majestys cimborák, klubtársak és mindenki aki valamikor is gumit szeretne venni a Majestyre! Felejtsétek el a Continental márkát ebben az esetben. Nem minősítem, mert nagy valószínűség szerint beperelnének. Csak annyit a Conti Twist fantázianévre keresztel felnicsörgést megakadályozó semmi szarról, hogy az egri gumisnak idén 15 db gumit vittek vissza ebből a típusból. Az csakis a véletlen műve lehet hogy pontosan ugyen ennyit adtak el! Szóval vettem egy Michelin Gold Standard márkanevű abroncsot amit kifejezetten az első futóműre fejlesztettek ki. Természetesen számítottam rá hogy más lesz a moci, de arra minimum, hogy "jó" lesz. Nos más dimenziók nyíltak meg előttem mint az oldalkocsis Jawa esetében. Kanyarba a Cont szinte "beesett" mert nem várt a gép arra hogy fordulni szeretnék, ő megtette amit akart. Fordult, de közben a kormány idegesen rángatózott a kezemben. Nem tudtam kanyarívet tartani csak nagyon mélyen, nagy sebességnél vagy nagyon szűk kanyarokban. Ez meg már inkább a sportos motorozáshoz illik mint a robogózáshoz. No meg ki akar állandóan sztenderig borítva a motort manőverezni?! Arról nem beszélek hogy az az érzés egyszerűen megszűnt hogy a motor középen ketté szeretne nyílni. Sajnos nem volt rá időm hogy bekoptassam és valóban kanyarodjak is úgy ahogy kell mert hideg is volt ma este meg késő is lett mire összeraktam és ilyesmihez józan ésszel megáldott ember nem kezd sötétben. De azt a városi forgalomban is éreztem hogy a nyomvályúkat nem érzi csak magasságban, simán kilép a vályúkból. Ezt többször is kipróbáltam mert nem tudtam betelni vele. Körforgalomban is nagyon jól viselkedik. Pontos, simán szűkíthetem az ívet ha szeretném és nem rángatja a kormányt. No szombaton-vasárnap megyünk Dobsinára, majd beszámolok milyen volt a gép vele! Conti! Ja, és a legfontosabb kimaradt! Mikor tavaly felhívtam Zsoltot hogy mit művel a motor alattam, azt mondta : - Gumi! Vagyis ha nem értessz valamihez, legalább fogadd meg amit mások, tőled okosabbak vagy tapasztaltabbak mondanak! Ezt jól megszívtam! Egy évet csúszkáltam, billegtem, cidriztem kanyarokban mert rögeszmémmé vált hogy : - De ez egy vadi új gumi! ...az hát, csak szar! | |||
|
2009. szept. 16. 21:26 | Válasz | #131 | |||
Hát sajnos nekem is conti twist van elöl,de vadi új. Ez volt rajta. Hátul meg heidenau.Az is új. Vehettek volna rá irc-t a fenébe is. | |||
| |||
2009. szept. 16. 21:41 | Válasz | #132 | |||
conti twist
| |||
| |||
2009. szept. 16. 22:06 | Válasz | #133 | |||
A leírásában pedig ez szerepel: * A korszerű anyagösszetételi technika nagy futásteljesítményt biztosít nagyon magas szintű tapadással vizes és száraz úton is * A legújabb számítógépes szimulációs eszközök felhasználásával kifejlesztett futófelületi mintázat, mely tovább javítja a gumiabroncs kopási jellemzőit valamint tapadását mindenféle időjárási körülmények között * A futófelületi mintázatot úgy fejlesztették ki, hogy a jelenlegi sportrobogók tervezéséhez illeszkedjen * Lágy futás és könnyű irányíthatósági jellemzők | |||
| |||
© Zsolt | 2009. szept. 17. 06:39 | Válasz | #134 | ||
Egy dolgot én azért még hozzáfűznék Tamás beírásához. A Conti abroncs futásteljesítménye alulmarad a többihez viszonyítva. Nekem hátul volt és igen kevesett tudtam vele menni. 7000 km-nél már látszott egyértelműen, hogy hamarosan csere lesz. 8500-nál beértem a min. mélységbe, 9000-nél már e rendszám levételét kockáztattam. 9800-nál vettem le, ekkor már érdekes módon slick volt és tökéletesen viselkedett. Körforgalomban pl. kiválóan betapadt. Aki gumicserén töri a fejét, az IRC jó választás. Conti: 9900 (volt), IRC: 7500, Michelin Gold (igen jó abroncs, ezzel vettem a gépet): 14000. | |||
|
2009. szept. 17. 15:24 | Válasz | #135 | |||
Én hátulról a Conti-Zyppi gumimat 5'000km után ledobtam mert egy alkalommal az árokszélen kötöttem ki vele. Ha nincs megfelelő lélekjelenlétem, elesek. Ez tavaly ősszel az egri guri vasárnapi túráján volt a Parádsasvár alatti nagy balos kanyarban, mögöttem az egész csapattal. Szóval vacak volt. Mellesleg a Cont darabja 9'000ft volt, a Misit meg 11'500-ért fogják adni, de leszámolják belőle azt az összeget amit a Cotinental forgalmazóján be tudnak vasalni. Vagyis még nem fizettem, amjd ha megjön a visszajelzés. Azért 2'500ft-ot megér a biztonság kerekenként nem...? Topi, tudod Gyurma mondta hogy a Continentalnak nagyon jó gumijai vannak, de nem ebben a méretben. Van akinek bejön, van akinek nem. Én így jártam... | |||
| |||
© satyapapa | 2009. szept. 17. 17:17 | Válasz | #136 | ||
Nekem a chopperen elöl -18 hátul 15 colos Continentál gumik vannak,és nagyon jól viselkedik,de hozzá kell tennem hogy vadi ujj és csak 900km-van benne.Álitolag ez föleg esöre valo lágy gumi.Eddig nincs rosz tapasztalat vele,
| |||
|
© Zsolt | 2009. okt. 24. 18:10 | Válasz | #137 | ||
balasjoci: Vee Rubber nekem 50-es gépen van. Hát nem is tudom. Egyenesben jó, meg kanyarban is, de ha van némi pára az úton meg víz akkor csúszik-mászik. Ilyenkor csak 'szögletesen' lehet vele haladni. Mindenesetre 2-3 ezer után várjuk a tapasztalataidat, persze írásos formában.
| |||
|
2009. okt. 24. 18:20 | Válasz | #138 | |||
Csak megerősíteni tudom Zsoltot. Nekem az 50-es és a 125 -ös mocimon volt Vee Rubber. Az 50-esen vadi új volt, azzal vettem meg, le kellett dobatni. A 125-ösön hál'Istennek már kopott volt, nem tapadt, az is ment a kukába. Az IRC-t tudom ajánlani, pár száz méter után tapad, és a 125-ösömön eddig 18 ezer kilómétert futott már. Igaz, hogy nem tapad úgy mint az 500-as Bridgestone gumija, de nem is kerül annyiba. | |||
| |||
2009. okt. 24. 18:37 | Válasz | #139 | |||
Hát a Vee-re részemről 1 szó: NE!
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. okt. 24. 20:13 | Válasz | #140 |
Valoban a vee rubberek szarok 6-8ezerbe se kerülnek de a vrm 351 rol olvastam már jo tesztet 4 évszakos és ay ára is vagy 11 ezer körül van és a mintázata is elég jol néz ki nézzetek utána ÉS amugy mejiket vetted mintára |
© Zsolt | 2009. okt. 24. 20:52 | Válasz | #141 | ||
Tulajdonképpen nem is tudom,hogy az IRC-t most hol is gyártják, az biztos hogy nekem is az van, és jó. Az elsők között vettem ilyet, csak ajánlani tudom. Én több évet dolgoztam a gumiiparban a Michelinnél. A céget előtte Taurusnak hívták. Én láttam a váltást évekkel ezelőtt: a vulkanizáló présekben kicserélték a a nevet tartalmazó szegmenst. Más semmi. Ne legyenek illúzióitok!!!
| |||
|
2009. okt. 24. 20:56 | Válasz | #142 | |||
Nekem Michelin volt elől, úgy éreztem, hogy kóvályog vele. A típusát már nem tudom. Az IRC elől is jobban bejön nekem. Egy biztos, hogy tényleg nem Japánban gyártják. De a Yamahákat sem.
| |||
| |||
2009. okt. 24. 22:03 | Válasz | #143 | |||
Az az érdekes, a Majaman 250-es mocijának a hátsó kerekében a küllők között az van bele írva Made In Japan... a 400 as kerekeibe???? Made in China Mind ezt a felfedezést a 400-on "TOM" fedezte fel | |||
|
© Zsolt | 2009. okt. 24. 22:04 | Válasz | #144 | ||
És a blokkba is ez van írva?
| |||
|
2009. okt. 24. 22:28 | Válasz | #145 | |||
Ami nem Kínai az hamisítvány ! Topi aláírása. Akkor a tied eredeti. | |||
| |||
2009. okt. 24. 22:28 | Válasz | #146 | |||
Nem!!! csak a kerékbe!!!! | |||
|
2009. okt. 24. 22:29 | Válasz | #147 | |||
Ha jól emlékszem, a 125-ösbe Italy felírat van. Holnap megnézem a T-Max kerekét. | |||
|
© Zsolt | 2009. okt. 25. 19:41 | Válasz | #148 | ||
Ha jól értelmezem, akkor csak a 250-es gépbe raktak valószínűleg 100%-ban Japán alkatrészeket. A többibe meg mást is. Mondjuk eddig csak a Hondáról tudtam azt, hogy elég sok dolgot gyártat Kínában. Most akkor ehhez csatlakozott a Yamaha is? Egy világ omlott össze bennem...
| |||
|
© baranyai.imre | 2009. okt. 25. 19:51 | Válasz | #149 |
Az én első IRC-m Japán 110/90
|
© jasa | 2009. okt. 26. 10:13 | Válasz | #150 | ||
Hát igen, TopJoe ironikus jelmondata egyre inkább aktuális lesz. Kínában gyártat már majdnem az összes világcég, nemcsak a járműgyártásban, elektronikában, hanem sok egyéb területen (ruházat.....) az a lényeg hogy melyik MEO-n megy kereszül a cucc, lesz belőle gagyi, közepes, vagy prémium kategóriás.
| |||
| |||
2009. okt. 26. 16:20 | Válasz | #151 | |||
Ez pontosan így van. A kínai nem szar, ha megfelelő a MEÓ!
| |||
|
2009. nov. 02. 10:43 | Válasz | #152 | |||
Sziasztok , sikerült találni egy forrást , ahol nagyker áron lehet vásárolni , azaz a japán IRC gumik ára kb. 14000 Ft. / A 400-as majákhoz /. | |||
|
2009. nov. 02. 10:56 | Válasz | #153 | |||
Gyorsan oszd meg velünk is!
| |||
|
2009. nov. 02. 11:33 | Válasz | #154 | |||
A budaörsi motoralkatrész nagykernél regisztráltam a cégemet , így most már jogosult vagyok náluk vásárolni a nagyker. áron . Tehát , ha másnak is kell , akkor rajtam keresztül lehet.
| |||
|
2009. nov. 02. 11:40 | Válasz | #155 | |||
| |||
2009. nov. 02. 12:33 | Válasz | #156 | |
14.0000.- Japán IRC? Lehet hogy leveszem az új pirelliket. mindenki próbálja a saját tapasztalatait át adni, ez által én is ezt teszem. A 400 as majára szerintem a Japcsi IRC a leg megfelelőbb. Ez az ár meg nagyon jó ár érte, mert a taiwanit adják 18.000. körül. Gyula, ász vagy. Úgy látom te is gumi dealer lettél.
|
2009. nov. 02. 14:48 | Válasz | #157 | |||
Grisa! de a "gumi" diller te maradsz:-)))) a te esetedben a jo tapados gumi:)) maradando dioporias tultengest okozna:)))) | |||
|
2009. nov. 02. 15:18 | Válasz | #158 | |
Igen-igen!!! Tanúsítom,hogy Grisa elsőosztályú "gumi" dealer!!! De vigyázzatok,csupa lejártat árul. | |
2009. nov. 02. 22:54 | Válasz | #159 | |||
Tisztel Clubtagok, régiek és újak. Felhívom a figyelmeteket a "gumik", amiket emlegettek, nem alkalmasak közúti forgalomban való részvételre. Ezért az emlegetésétől, forgalmazásától kérlek titeket tekintsetek el! Ezt vehetitek ejnye-bejnyének is! Ennek fényében jelzem átszabtam a beírásaitokat.
| |||
|
© M. Zoltán | 2009. dec. 23. 07:45 | Válasz | #160 |
Nagykerből gumi akcióról szólt az egyik motoros ismerősöm: METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Első 10.670 Ft METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Hátsó 11.120 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Első 8.210 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Hátsó 8.440 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Hátsó 8.600 Ft Az árak több db egyszerre rendelésekor, készpénzes fizetéssel, budapesti átvétellel, garanciával értendőek. Ha összejönne néhány rendelés, akkor felveszem velük a kapcsolatot. |
© M. Zoltán | 2009. dec. 23. 08:08 | Válasz | #161 |
2009. dec. 23. 08:45 | Válasz | #162 | |||
Jónak tűnik! Én vevő lennék egy 250-es elsőre! (Mert ott még Vee van...) Hátul jól teljesít a 7-teen, csak kicsit gyorsan kopik! Lehet, hogy ebből is beraktároznék egyet...
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. dec. 28. 20:15 | Válasz | #163 |
Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első |
2009. dec. 28. 20:38 | Válasz | #164 | |||
Mikor kell leadni a zsét és a megrendelést? Mert nekem a hátsó már csak a következő idényre lesz jó és jobb belátással élni!
| |||
| |||
2009. dec. 28. 22:59 | Válasz | #165 | |||
Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első, hátsó | |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. dec. 29. 17:11 | Válasz | #166 |
A srác akkor megy a nagykerbe, ha összejött néhány rendelés, illetve, ha más gumikkal együtt elhozza. Egy-két gumiért nem éri meg elmennie, mert, ha jól sejtem több rajta a motoros baráti segítség, mint a haszna. Fizetni természetesen csak átvételkor kell.
|
2009. dec. 29. 18:19 | Válasz | #167 | |||
Nem fogalmaztam pontosan. Mikor indul a projekt, mi az utolsó határidő, mert ha jól gondolom Viktor sem jan. első-második hetében akarja bekoptatni a gumikat. Én is csak februárra leszek abban az a anyagi helyzetben hogy be tudjam vállalni a gumit. Szóval ha a február 3-a belefér, én is feliratkozom egy hátsó gumira... Így pontos a kérdésem. | |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. dec. 29. 23:47 | Válasz | #168 |
Nem tom Tom, megkérdezem.
|
© M. Zoltán | 2009. dec. 30. 14:46 | Válasz | #169 |
Azt mondja a Srác, hogy a február eleje még esedékes, de, ha változás várható, szólni fog.
|
2009. dec. 30. 18:23 | Válasz | #170 | |||
Oké, ha beleférek a február elejébe nekem is kell egy hátsógumi! Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó | |||
|
© Csokáv | 2009. dec. 30. 23:17 | Válasz | #171 |
Átvenni hol lehet?
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 01. 23:02 | Válasz | #172 |
Budapesten.
|
2010. jan. 02. 16:57 | Válasz | #173 | |||
BUÉK MINDENKINEK !!! Mi a véleményetek arról , hogy az IRC vagy a Metzeler jobb a 400-ra ? | |||
|
© Csokáv | 2010. jan. 02. 16:58 | Válasz | #174 |
Akkor beneveznék egy ilyenre: "METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft"
|
© Zsolt | 2010. jan. 02. 19:35 | Válasz | #175 | ||
Metzellerrel még nem mentem. Én maradok az IRC-nél. Több gépemen is ez van, amiket próbáltam, azok mind vackabbak voltak. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne lenne ennél jobb. Úgy hogy a mottóm ez esetben: 'Járt utat járatlanél el ne hagyj!'
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 02. 19:37 | Válasz | #176 |
Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó Csokáv 125-ös első |
2010. jan. 13. 19:16 | Válasz | #177 | |||
Ma szállították le, T-Max gyári első ajánlott gumija, a 400-as Majára is jó. 13.000 Ft volt szállítással együtt, szerintem nem rossz ár. BRIDGESTONE 120/70-14M/C 55S HOOP B03 link | |||
|
2010. jan. 13. 21:31 | Válasz | #178 | |||
A 400-as első gumija 120/80-14. Somika te mennyiért vetted a T-max-ot? | |||
| |||
2010. jan. 13. 21:38 | Válasz | #179 | |||
Akkor ez való rá: 120/80-14 58S TL B03 12.885 Ft | |||
| |||
2010. jan. 20. 10:28 | Válasz | #180 | |||
Kedves M.Zoli!Én is feliratkoznék gumi ügyben! Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó Csokáv 125-ös első Tyti 250-es hátsó Köszönöm! | |||
|
2010. jan. 20. 16:57 | Válasz | #181 | |||
Zoli, fixálódott a dolog részemről a hátsó gumi ügyében!(MOST MÁR TUTI HOGY KELL!) Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó Csokáv 125-ös első Tyti 250-es hátsó Aki folytatja, másolja át! | |||
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 20. 17:54 | Válasz | #182 |
Szóljatok, ha indíthatom a megrendelést.
|
2010. jan. 20. 18:23 | Válasz | #183 | |||
Nekem a február lenne a nyerő mint jeleztem korábban!
| |||
| |||
© Csokáv | 2010. jan. 20. 22:36 | Válasz | #184 |
Részemről mehet.
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 21. 09:30 | Válasz | #185 |
OK, ha a február jó mindenkinek, akkor feb első hetében megrendelem.
|
2010. jan. 21. 18:00 | Válasz | #186 | |||
Zoli! Légyszíves küldj egy számlaszámot e.mailban, hogy utalni tudjam majdan a pénzt!
| |||
| |||
2010. jan. 21. 21:02 | Válasz | #187 | |||
Tamás! a hátsó IRC nem vált be? ha jól emlékszem még nem kopott el... | |||
|
2010. jan. 21. 21:18 | Válasz | #188 | |||
De, nagyon be van válva, de előrrelátóan kell gondolkodni. Ami leghamarabb kell rá, az egy hátsó gumi lesz az olajcseréken kívül. Elől most Michelin van, nagyon teszik. Az IRC szerintem végigcsinálja az idényt és vége. Kakucson még kitaposom belőle a peremet, ott úgysem kopik máskor soha.
| |||
|
2010. jan. 21. 21:27 | Válasz | #189 | |||
|
2010. jan. 22. 10:32 | Válasz | #190 | |||
Zoli! Részemről is okés a február eleje!
| |||
| |||
2010. jan. 24. 09:35 | Válasz | #191 | |||
Zoli! Én igazodom a többiekhez, ahogy a többségnek jó, úgy nekem is.Köszönöm!
| |||
|
© Zsolt | 2010. jan. 31. 18:49 | Válasz | #192 | ||
Egy korrektnek tűnő gumibolt. Lehet motortípusra is szűrni.
| |||
|
© Zsolt | 2010. jan. 31. 18:49 | Válasz | #193 | ||
És a link lemaradt: motorgumishop.hu
| |||
|
2010. jan. 31. 18:53 | Válasz | #194 | |||
Nekem kapásból jó árban hoza az első Michelint, tényleg nem vad árak.
| |||
|
© Zsolt | 2010. jan. 31. 18:55 | Válasz | #195 | ||
Én is így láttam. A Jawa-ra kerestem gumit, igaz elmegy még egy szezont, de jövőre csere, mert vizsga lesz.
| |||
|
© Szomjas | 2010. feb. 02. 19:06 | Válasz | #196 | ||
Fényvisszaverős felnicsíkja van valakinek? Én gondolkodok rajta,mert csak jobban látszik a motor oldalról.
| |||
|
2010. feb. 02. 19:52 | Válasz | #197 | |||
Asszem Taliga régi 250-esén volt!
| |||
| |||
2010. feb. 02. 20:35 | Válasz | #198 | |||
Nekem van, küldök róla képet. Sötétben eszméletlen jól látható a motor oldalról, viszonylag pici megvilágításnál is. Nem olcsó mulattság, de megéri. Több színben is kapható, pl. az én 250-esemnek szürke a felnije, lehetett volna rá ilyet tenni de mint a képen látható nem e mellett döntöttem. Nappali fényben is jól mutat.
| |||
| |||
2010. feb. 02. 20:41 | Válasz | #199 | |||
Tamás! Mit jelent az, hogy nem olcsó mulatság? Én valahol 1000ft magasságában láttam ilyet. Nem tudom, hogy hol de rá lehet keresni. | |||
| |||
|
|
|