|
|
|
© Wiking | 2013. feb. 02. 18:52 | Válasz | #800 |
Akkor ott nem kevés szennyeződésnek kellett összegyülnie, hogy akármitz is meg tudjon szorítani...Mindenesetre holnap megcsinálom a képeket a felni belsejéröl és a jeladórol is...aztán majd eldönti mindenki, hogy neki mien van :) |
© symbi | 2013. feb. 02. 19:31 | Válasz | #801 |
Na most már kíváncsivá tettetek. Várom nagyon azokat a képeket. |
2013. feb. 02. 19:45 | Válasz | #802 | |||
Biza egy 2001-es motornál elég sok minden előfordulhat már... Az én szerencsém az volt, hogy nem a kapaszkodó füleket törte el min Huricannak szereléskor, hanem a közepe mintha esztergagépen kettészelték volna. Higgyétek el, érdemes kitakarítani gumicsere alkalmával. Nem nagy idő, de sokat lehet vele spórolni.
| |||
| |||
© symbi | 2013. feb. 05. 18:47 | Válasz | #803 |
Wiking hol vannak a beígért képek?
|
© Wiking | 2013. feb. 06. 18:08 | Válasz | #804 |
Nincs elfelejtve, csak nem férek egyszerűen hozzá a dolgokhoz anyám autója miatt...
|
© Wiking | 2013. feb. 06. 20:53 | Válasz | #805 |
2013. feb. 06. 21:38 | Válasz | #806 | |||
Az én jeladóm teljesen más. Nem nagyobb mint az YP-250-es bowdenkihajtása. Ez akkora mint egy kislábas. Mi ketten teljesen másról beszéltünk... | |||
| |||
© symbi | 2013. feb. 06. 21:38 | Válasz | #807 |
Köszi szépen a képeket rengeteget segítettél most ezzel. Tehát akkor ezt a jeladót ki se kell vennem igazából kijön azzal a tárcsával együtt amibe van belecsavarozva ha jól látom. Ezer köszi még egyszer!
| |
© Wiking | 2013. feb. 07. 18:22 | Válasz | #808 |
Nem kell ki venni belőle a jeladót, és mint írtam korábban szerintem nem is érdemes próbálkozni vele, mert félő, hogy tönkremegy kivétel közben. A tárcsa egy az egyben kijön a kerékböl, csak a tengely tartja a helyén! Lényegébe távtartó funkciót lát el a kerék szempontjábol :) Kihúzod a tengelyt és annyira kell elhúznod a kereket, hogy ki tudd ezt bujtatni belölle. Ezután a kereket gond nélkül ki is veheted.
|
© satyapapa | 2013. feb. 10. 11:54 | Válasz | #809 | ||
Most ebben a latyakos-havas uton a Heidenau K2 gumi (hátul) kivállóan szerepel,megbizhatóan fékezhetö javaslom azoknak akik ilyen gyagyás idöben is tesztelni akarják a technikát és saját magukat.Persze ésszel.
| |||
|
2013. feb. 10. 12:37 | Válasz | #810 | |
Satyapapa!Óvatosan tesztelgess,vigyázz magadra.Már alig várom a börzét,egy-két dolgot én is kiviszek eladni.
|
2013. márc. 01. 09:39 | Válasz | #811 | |||
Tegnap sikerült motorral jönnöm dolgozni és mivel lecseréltettem az első gumimat , gondoltam elémondom a tapasztalatokat :) 110/90 -12M/C 64P POWER PURE SC TL F Michelin gumit tetettem fel. Első tapasztalat a kormány berázás mint olyan szinte teljesen megszünt,a motor íven marad, nem kell korrigálni, hihetelenül jól tapad. Jobb az egyenfutása és a stabilitása is,sokkal nagyobb biztonságérzetet ad,mint az előző gumi./ Az is michelin volt kb 4 éves és közel 40e km volt benne , kopásilag birta volna még de már már nem volt az igazi. Ez az újabb modell jobbnak tűnik így első körben mint a régi a kezdetektől. Mindenkinek aki gumi vásárlás előtt áll ajánlom, nagyon jó az ár érték aránya:) | |||
|
2013. márc. 01. 12:11 | Válasz | #812 | |
Laci!mennyibe került a gumi?
|
2013. márc. 01. 12:33 | Válasz | #813 | |||
10800 ft volt az érdi mbmgumi.hu-nál
| |||
|
2013. márc. 01. 15:20 | Válasz | #814 | |
Olcsón megúsztad.
|
© zoli | 2013. márc. 01. 15:28 | Válasz | #815 |
Szasztok, én is tegnap rakattam fel az uj hátsó gumimat,Brignestone, a felnimet homokfujattam, szintereztettem, nagyon szép lett :-)
|
© satyapapa | 2013. márc. 01. 15:40 | Válasz | #816 | ||
Nekem is holnap megy ujj papucs hátra 140x60x13 Mitas márkájú...majd kiderül milyen,elöl michelin van, na az tökéletes
| |||
|
© Wiking | 2013. márc. 01. 17:19 | Válasz | #817 |
Satyapapa! Mi lett a Heidenauval? A multkor még dicsérted, aztán láttam, hogy nemrég már hirdetted, hogy eladó.
| |
© satyapapa | 2013. márc. 01. 19:10 | Válasz | #818 | ||
Most is dicsérem,de ahogy azt mondtam (szerintem) nem nyárra való,hanem hüvös locs-pocs idöre,,,ott tökéletes.
| |||
| |||
© passat52 | 2013. márc. 01. 19:37 | Válasz | #819 | ||
Nekem ez lesz a hátsó topánkám: Pirelli 150/70-13 64S Diablo Scooter M/C 49,40 | |||
|
© satyapapa | 2013. márc. 01. 19:44 | Válasz | #820 | ||
Na az sem gagyi..az ára is szép,de elfogadható. Ugye a Mi nagy 400-500as gépeink már 140-150es sebességet is elér,,ezt pedig nemszabad bevállalni valami vacak gumival. | |||
| |||
© Wiking | 2013. márc. 01. 20:14 | Válasz | #821 |
Én nagyon meg vagyok elégedve a heidenauval...igaz nyáron kicsit jobban kopik talán, de így is már 2 évet használom...ami szerintem elfogadható futás idő... Az idei szezont kibírja még, aztán ha lefut akkor csere...:) Minimálisan használt állapotban vettem( max pár100km-t futott) de 8000ft-ot bőven megért szerintem. Azt az egyet bánom, hogy az első gumi méretében nem lehet kapni a k66-ost :( Az első gumim viszont már most is bőven csereérett...remélem fizu után lessz annyi, hogy be tudjak ruházni egy megfelelő darabra :) |
© juhász béla | 2013. márc. 01. 20:36 | Válasz | #822 | ||
A gumit futását nem években mérik hanem km -ben.Mert egy év alatt lehet menni ezer km-t meg 25 ezret is.,Ha egy 12-13 colos gumi elfut 10-12 ezret az már nagyon jó.Persze sokmindentől fűgg ez is,mert nem mindegy hogy egy 40kilós ember hajt ugyanojan motort,vagy egy 120 kilós,na meg ha felcuccol +50 kilót akkor már a gumi is jobban kopik ám.
| |||
|
2013. márc. 01. 21:17 | Válasz | #823 | |||
A guminak nem csak futásteljesítménye, élettartama is van. Olyan ez mint a szavatossági idő.... A mai gumik már olyanok mint a megfelelő recept alapján összeállított ételek. Egy idő után elöregednek. A régidejó gumik nem ilyenek. De ez Neked nem kell mondanom... | |||
| |||
2013. márc. 01. 21:33 | Válasz | #824 | |||
Szavatosság, élettartam, öregedés! Szerintem ebben a tulaj is részes! Megfelelően kezelve, napfénytől óvva, normálisan ésszerűen használva szerintem lehet hosszabbítani az "életét"! Amíg nem volt garázsom és a ház előtt parkolt a kocsim, addig simán az új nyári gumim két év alatt kirepedezett, hiába kezeltem! A téli gumi meg akár 10 évesen is majdnem új képet tud mutatni az oldalát tekintve! Én ebből mindenképp azt szűrtem le, hogy a napfény igencsak befolyásolja az állapotot! Persze a használat a legfőbb koptatási tényező! A DOT szám legalább segít megtudni, hogy mennyi idős a gumma! A többit meg vizuálisan kell látni! | |||
| |||
2013. márc. 01. 22:07 | Válasz | #825 | |||
Igazság rejlik a szavaiban, de az a gumiabroncs amit folyamatosan óvni és ápolni kell, a xar. Persze, tovább tart, na de használom is, vagy csak kímélem. A régi gumik jobbak és tartósabbak voltak. A maiaknak jobbak a mutatóik, jobban tapadnak, kisebb a gördülőellenálásuk. De kevesebbet bírnak. Igaz, nem voltak ekkora teljesítményű járművek... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. márc. 01. 22:11 | Válasz | #826 | ||
Most aztán nagyon de nagyon igazat szóltál.De ez nam csak a gumikra vonatkozik ám.
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 16. 19:57 | Válasz | #827 |
Sziasztok! Úgy néz ki a bal első teleszkópom megadta magát. (YP250/2001-es) Valaki szedett már szét ilyet? Javítható ez? Kapok hozzá alkatrészt? |
2013. ápr. 16. 20:57 | Válasz | #828 | |
Szia. A letöltések között megtalálod. Üdv.
| |
© Kiss Róbert | 2013. ápr. 16. 20:58 | Válasz | #829 |
Persze javítható! Szimering csere olaj csere,és egy tisztitás!
| |
© symbi | 2013. ápr. 16. 21:30 | Válasz | #830 |
Milyen olaj kell bele és mennyi? Tudtok ajánlani valami helyet ahol kapok bele szimeringet?
|
2013. ápr. 16. 21:43 | Válasz | #831 | |||
Én 20/40-es hidraulikaolajat tettem bele. Ocssó és jó! Vékony olajjal kopogni fog.
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 16. 21:44 | Válasz | #832 |
Köszi!
| |
2013. ápr. 16. 22:19 | Válasz | #833 | |||
Symeringet bármelyik csapágyboltban kapsz. Megtaláltad a szerelést a letöltésekben? | |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 17. 21:33 | Válasz | #834 |
Igen megtaláltam köszi. Szimering után is utánaérdeklődtem azt mondják 1500 ft a kettő darab. Lenne is egy szerelő aki megcsinálja kb. 10-11 ezer forintért mindennel együtt. De közben meg nagyobb bajom is lesz a géppel ahogy kinéz mert megkértem egy motorszerelő srácot hallgassa meg a hangját mert nem tetszik ahogy jár a motor. Főleg terhelés alatt van ez a csörgő hang és azt mondja így rá elsőre hogy valószínű hajtókar probléma lesz. Ami pedig nem olcsó dolog. Utángyártott főtengellyel is olyan 50-100 ezer a javítása. Felhívtam a Szarvasi bontóst azt mondja 27 ezerért van neki utángyártott hajtókar. Kecskeméten meg van valaki aki szét tudja szedni a főtengelyt és kicseréli. El vagyok keseredve. | |
2013. ápr. 17. 21:53 | Válasz | #835 | |||
Olaj nélküli üzemeltetés...
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 17. 22:15 | Válasz | #836 |
Decemberben vettem április elején lett meg a rendszám rá. Addig kb ha mentem vele 4 km-t akkor lehet sokat mondtam. Amióta használom előtte cseréltem le az olajat benne. Ki tudja milyen trehány gazdája volt...
| |
2013. ápr. 17. 22:49 | Válasz | #837 | |||
Igen, erre komoly esély van sajnos. Ha a főtengely megadja magát, az sokba van sajnos. Elég egy alkalommal olaj nélkül járatni, már vége lesz. Mielőtt bárki belenyúl, mutasd meg Juhász Bélának. Megér egy túrát. | |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 18. 14:33 | Válasz | #838 |
Őt hol találom meg hol lakik?
| |
2013. ápr. 18. 15:05 | Válasz | #839 | |||
Sziasztok! Bocs, hogy beleszólok, de nekem is volt ilyen problémám még az endurommal. Csörgött mint a veszedelem, és csak a tűgörgők voltak elkopva(2000 ft\db kb). A főtengely csapágyakon fut ugyebár, középen pedig tűgörgőkön fut a hajtókar. Tehát elvileg van rá esély, hogy vagy a csapágy a ludas, de inkább a tűgörgő és nem kell olyan mélyen belenyúlni a pénztárcába. Az tud csettegni veszedelmes módon az biztos, és hallásra nem nagyon lehet megállapítani a konkrét okozót. Mindenesetre szorítok érted, és talán csak kicsi a baj. Ja még annyi, ha a hajtókar lenne elvásva, már rég beállt volna a dugó sztem. | |||
| |||
2013. ápr. 18. 17:20 | Válasz | #840 | |||
Béla Atkáron lakik. Ezekben a blokkban sajtolt a főtengely. A felújítószettben a hajtókart adják ztűgőrgőkkel, csappal. Szétnyomják a régit, beteszik az újat, összesajtolják, centírozzák. Nem lehet görgőket cserélni sajnos... | |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 18. 21:10 | Válasz | #841 |
Az nincs közel ide hozzám sajnos. Esetleg a telefon számát meg tudnád adni? Rákérdeznék mit tanácsol. Utángyártott hajtókart csapszeggel és tűgörgőkkel 20 ezerért már találtam a neten. A szarvasi bontós meg mondta hogy kecskeméten van valaki aki szétsajtolja és összerakja a végén pedig ki is tudja centírozni. Itt a szerelők annyit mondtak rá hogy vigyem el ha gondolom kicsit szétszedik és akkor konkrétan meg tudják mondani mi a baja. Aztán majd eldöntöm hogy széthúzzák-e a blokkot vagy használom így még.
| |
2013. ápr. 18. 23:05 | Válasz | #842 | |||
Ha rákkatintassz a nickjére, látod az e.mali címet. Írj Neki, válaszolni fog. Most a hétvégén nincs itthon, kis türelemmel légy. Skype lesz majd ahol megbeszélitek a részleteket. Hogy messze van Tőled...? Sutyi Sopronból vitte le a mociját... Az sem véletlen volt... GeliLackó Szigetszentmiklósról, Sanci Dunaföldvárról, volt aki Ózdról. Feco Sormásról jött fel a 125-ös Majestyvel Egerbe a 400-as XS-ért amit Bélától vett és itt műszakiztatták és papírozták. Szóval a távolság relatív... Az viszont számomra nem elfogadható amit írsz: "kicsit szétszedik és megmondják mi a baja"... Ha szétszedi, ne kicsit szedje szét hanem amennyire kell és csinálja is meg. Ez az alap. Arra ne számíts hogy Béla tanácsot fog adni, Ő egy "konkrét csávó". Te megkeresed, elmondod mit tapasztaltál, Ő meg azt fogja mondani ha elviszed és otthagyott, megcsinálja. Tanácsokkal nem szolgál, Ő javít. De abban nagyon jó! De nála a felújítás nem felületes, az tényleg alapos. | |||
|
© symbi | 2013. ápr. 19. 22:27 | Válasz | #843 |
Igen igazad van ebben. Csak az a gáz hogy így el se mernék indulni ilyen távra mert bármikor megáll és vége. Tolhatom haza 140 km-ről. Meg sajnos most az anyagiakba se fér bele ez nem volt betervezve idénre, ezt a nyarat kihúzza remélem még azért. Köszönöm a segítséged azért majd beszélek vele mail címe fent van azt láttam de a skype nincs.
| |
2013. ápr. 19. 23:06 | Válasz | #844 | |||
Írsz Neki és msgbeszélitek a skype időpontját. Addig tedd meg azt, hogy harisnyán keresztül engedd le belőle az olajat. Mindegy mikor töltötted bele. Ha van benne fémforgács, akkor sajnos csalánban a pö..öd. De bízzunk abban hogy nincs. Tehát mivel abban bízunk hogy nincs, vedd le a vario fedelét és a variót is, majd (miután visszaöntötted az olajat...) indítsd be. Ha nincs kopogás, az jó! Ugyanis a variátor néha nagyon meg tudja tréfálni az embert akusztikailag és mivel a főtengelyen van, könnyű gyakorlatlan füllel rászaladni erre a hibára. Szóval ott tartottunk hogy nem kopog és ekkor szétkapod a variót, amiben el lehetnek kopva a gergők, szét lehet törve a csúszka, vagy ki lehet kopva a nyomlap. Szorítok hogy így legyen! Az is biztató lehet számodra, hogy ha ez főtengely probléma, az inkább kopog, nem csörög. Roppant nehéz hangokról eszmét cserélni írásban, de az egyik olyan mint mikor egy helyes tacsi ugat, a másik meg amikor az oroszlán a "tökéből hörög"... | |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 20. 14:57 | Válasz | #845 |
Megpróbáltam egy videót csinálni a hangjáról nem tudom mennyire hallatszik jól majd. Hátha így jobb lesz mert ezt leírni úgy sem lehet hogy milyen a hangja. Köszi a tanácsokat addig is. Yp 250
| |
© symbi | 2013. ápr. 20. 16:27 | Válasz | #846 |
Másik videó. Yp250/2
|
2013. ápr. 20. 17:46 | Válasz | #847 | |||
Így első hallásra én nem mennék vele már egy métert sem, amíg ki nem derül mi a bibi.Benne vannak a kovácsok.
| |||
| |||
2013. ápr. 20. 19:31 | Válasz | #848 | |||
Hát apám, ez nem vario... Bárhová viszed, tréleren tedd... | |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 20. 20:51 | Válasz | #849 |
Mondtam én hogy ezzel nem merek elindulni olyan messzire. Ma leellenőriztem az olajszintet úgy ahogy írtad valakinek hogy nem kell becsavarni a nívót. Így a minimumnál van a szint holnap rátöltök. Nem hinném hogy számítana. Én is mindig becsavarva néztem meg. Szerinted is hajtókar probléma?
| |
2013. ápr. 20. 21:07 | Válasz | #850 | |||
Csak találgatni lehet,valami van az bizti.
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 20. 21:18 | Válasz | #851 |
Pont most romlik el mikor végre megjött a jó idő. Hogy én mindig belefutok megtalálom a rossz motorokat ahányszor veszek.
| |
2013. ápr. 20. 21:23 | Válasz | #852 | |||
Azt nem állítom hogy valóban főtengelyes vagy hajtókaros, de hogy komoly baj van az biztos Lehet ez dugattyúcsapszeg is, bele kell nézni. Mivel kompresszió van, nem hiszem hogy gyűrűs. Abban az esetben ha olaj nélkül jártál (jártak) a motorral, biza komoly esély van a dugattyúcsapszeg ill. tűgörgők problémájára. Ezt úgy tudod megnézni hogy leveszed a hengerfejet, hengert, és a dugattyút. Ezután megfogod a hajtókart és ha picit is kottyan, mozdul, annak vége... Ha leengeded az olajat, meglátod van-e benne fémforgács. Ha van, kapa... | |||
| |||
2013. ápr. 20. 21:24 | Válasz | #853 | |||
Próbáld megreklamálni...
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 20. 21:45 | Válasz | #854 |
Nem merek én ekkora munkába belefogni meg nem is értek hozzá. Rábízom majd a szerelőre. De az nem most lesz mire odakerülök vele hogy megcsináltassam. Köszi azért a tippeket nektek. Majd megírom a fejleményeket ha odáig jutok.
| |
2013. ápr. 20. 22:06 | Válasz | #855 | |
Ha hajtókaros lesz: http://citybike.hu/spd/IM07037/Hajtokarszett_YAMAHA_MAJESTY_250_robogo_DR én náluk vettem mindent mikor felújítottam a blokkot, akkor ők tudtak adni legjobb áron dolgokat. 30000 felett kiharcoltam az ingyen postát. |
© symbi | 2013. ápr. 21. 08:04 | Válasz | #856 |
Neked is ez volt a gond? Ki csinálta meg a hajtókar cserét a főtengely szétsajtolást és mennyiért? Ez az yp 250-es hajtókarja? Köszi a linket.
| |
2013. ápr. 21. 08:35 | Válasz | #857 | |||
Ebben a 250-es motorszervizben melyik a futómű és melyik a gumi probléma? Nem kellene máshol folytatni! Engemet ilyenért "seggbe szoktak rúgni" az Adminok!! | |||
|
2013. ápr. 21. 08:38 | Válasz | #858 | |||
A felvetés jogos! Kéretik a megfelelő helyen folytatni. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. ápr. 21. 08:55 | Válasz | #859 | ||
A moderátorok alszanak még??? a- 834 beirástol nem ebbe a topikba való témát tárgyaltok..Tamásunk is.ÉBRESZTÖ
| |||
|
2013. ápr. 21. 09:12 | Válasz | #860 | |||
Oké oké, igazatok van! Meg valaki aki leteremtene? Szabad a pálya! De azt hiszem kitárgyaltuk, a letolás meg jogos! | |||
|
© symbi | 2013. ápr. 21. 09:39 | Válasz | #861 |
Bocsánat mindenkitől! Igazatok van.
|
2013. ápr. 21. 14:02 | Válasz | #862 | |||
Naaaa had én is naaaa.....én is én is....!
| |||
| |||
2013. ápr. 23. 19:43 | Válasz | #863 | |
Tisztelt klubtársak!Hol lehet,a hátsó lengéscsillapítót felújítani a 250-es Majestyhez,vagy esetleg van valakinek egy elfekvő darab (vagy kettő ),megvételre?Kopog a jobb hátsó,és szivárog belőle az olaj. |
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:09 | Válasz | #864 | ||
Hát ez tipushiba jellegü..Nemnagyon lehet felujitani,de pesten a Kárász testvérek foglalkoznak teló felujitással. Az ""alkatrészbázisba"" néz utána, ÉN használt bontott teló nem vennék,mert az bármikor hibás lehet,,Olcson lehet venni a majához olyan hátsó telót ami nem állitható,de elég feszes 2személyre is. | |||
| |||
2013. ápr. 23. 20:14 | Válasz | #865 | |||
Nem tipushiba ez, egyszerűen elöregedett. Venni kell másikat. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:24 | Válasz | #866 | ||
Hát lehet hogy mégse tipushiba de nekem 3majám volt és mind a háromnak folyt a hátsó telója,,9600ft volt párba az ujj ,ami nem vészes.
| |||
| |||
2013. ápr. 23. 20:28 | Válasz | #867 | |||
Nekem egy Majestym volt 5 évig, 96-os, az első szériából. Sose folyt. Sz@rt vettél valószínűleg... 3x... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:32 | Válasz | #868 | ||
Nem is az a baj hogy bedöglik a teló,viszont a cseréje elég macerás, a harmadik majánál már a csomagtartoba csináltam szerelö nyilást,igy pillanatok alatt kilehetet venni a telokat,és nem kellet a fél hátulját szétbontani.
| |||
|
2013. ápr. 23. 20:37 | Válasz | #869 | |||
Biztosan mind a hárommal voltál babgulyást enni.Túl voltak terhelve.Egyébként én eddig egyszer cseréltem párban, úgy 50000-nél. Most van a gépben 111000 km. Ja és még egy érdekesség:ma hátsó gumit cseréltettem.Az előző szinte hihetetlen távolságot,41000-km-t futott.Metzeler Feelfree | |||
|
2013. ápr. 23. 20:40 | Válasz | #870 | |
Most néztem a city byke-nél 10990/darab.
|
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:43 | Válasz | #871 | ||
Már bocsi Tytikém de a te lepke sulyód alatt nem kap nagy terhelést a gumi...DE mindenesetre szép futásteljesitmény,,nem hiába az egyik legjobb robogó gumi..A tied már igazán cserés tükörradiál volt
| |||
| |||
2013. ápr. 23. 20:48 | Válasz | #872 | |||
Hát igen. Viszont menet közben is tudtam borotválkozni. 13000 ft volt a gumi, 2000 a szerelés,centírozás. 15000 ft az elég korrekt, nem?
| |||
|
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:57 | Válasz | #873 | ||
jó árnak tünik,Én is nemrég vettem ujj gumit hátra 140x60x13 as Mitas gumi 10ezerft. Persze a tied márkásabb és ezért drágáb is,meg lehet hogy jobb is, az én tapasztalatom szerint a Mitas is elég jól tapad,jó csendes gumi,persze hogy mennyire tartós azt nemtudom. | |||
|
© Kiss Róbert | 2013. ápr. 24. 08:20 | Válasz | #874 |
Nézd meg több helyen mert ez nagyon drága !!! Én 12-ért vettem párban! Igaz vagy 2 éve!
| |
2013. ápr. 24. 20:33 | Válasz | #875 | |
Merre vetted Robi?
|
© Zsotti | 2013. máj. 03. 08:46 | Válasz | #876 |
Sziasztok! A kérdésem: hátsó gumi csere. Még nem veselkedtem neki, eddig csak a ponyvát húztam le a motorról, de nem tűnik egyszerűnek. Jól gondolom, hogy a komplett végáttételt ki kell húzni (meg persze előtte a kuplungot)? Vagy ennyire azért nem bonyolult? (Amúg Pirelli-t vettem hozzá, erről esetleg tapasztalatok?) Köszönöm előre is |
2013. máj. 03. 09:00 | Válasz | #877 | |
Óh, hátsó gumi csere nem ekkora műsor. A kipufogót kell levenni meg a lengőkart, a kerék arról az oldalról lejön a tengelyről. Ha dobféked van, akkor lehet, hogy meg kell lazítani a féket és csak úgy jön le. Viszont ha Te akarod cserélni a gumit, és nincs hozzá infrastruktúrád... hát az úgy bele van szorulva a felnibe, hogy taposással, csavarhúzóval nem sokra mész. Én úgy emlékszem, hogy satuval meg ékekkel tudtam csak lefeszíteni... |
2013. máj. 03. 09:01 | Válasz | #878 | |
Pirelli nálam nagyon-nagyon jól tapadt, de hamar elkopott - a két szélsőség örök ellentéte :)
|
2013. máj. 03. 09:11 | Válasz | #879 | |
Nos, nekem is lenne szakmai kérdésem. A hátsó kerék ill. hajtómű ütemesen kerregő hangot produkál. Ezt "üresben" is csinálja (leállított motorral legurultam egy lejtőn). Gondolom csapágycsere. Ehhez viszont nem úszom meg a Zsotti által leírt procedúrát, ugye? A hajtómű-ház tömítése vajon menthető, újra felhasználható? A meghajtó tengelyen is van két csapágy, azokat is érdemes cserélni? Esetleg csapágy méreteket tudtok? Köszönöm!
|
© satyapapa | 2013. máj. 03. 09:57 | Válasz | #880 | ||
A pirelli nagyon jó választás?? A gumicsere nem nagy meló,igaz kicsit macerás. | |||
| |||
2013. máj. 03. 16:57 | Válasz | #881 | |||
Bocs a tudatlanságomért,de milyen motorod van? Az yp 250 csapágyméreteit, szimeringeit tudom.
| |||
|
© Zsotti | 2013. máj. 03. 22:28 | Válasz | #882 |
Köszönöm szépen a választ. Én meg csak addig jutottam el, hogy jobb oldalról anya van a tengely végen, így ha az leugrik, akkor még nem történt sok minden, és egyből rémtörténeteket kreáltam fejben a szerelésről . De így tényleg nem vészes. Így második nekifutásra már OK, hogy a lengővilla jobb oldali szára csak csavarozva van. De ma is csak annyi idő jutott, hogy befeküdtem a moci mellé (persze pont a jobb oldala van a fal mellől a garázsban ezért a nagy "fetrengés"), de így a vizuális ellenőrzés megvolt, megnyugodtam. Szerelés csak hétfőn mert addig már nem leszek sajnos itthon. A gumizás nem nagy ügy, ha szabad egy kis reklámot, ez (is) én lennék: No nem kell nagy műhelyre gondolni, csak itthon ami elfért a régi garázsban. De ami a legviccesebb, hogy felgumizva meg én is vihetem tovább a gumiabroncsot, mert én csak személy abroncsot szerelek, nincs motor felnihez átalakítom a centrír géphez. Ami késik nem múlik csak idő kellene hozzá meg egy jó esztergályos. | |
© Zsotti | 2013. máj. 03. 22:34 | Válasz | #883 |
Bocsi, valamiért nem ment a kép belinkelése: |
2013. máj. 04. 09:13 | Válasz | #884 | |
Tyti, '96-os Majesty 250, dobfékes változat - de gondolom a többi stimmel.
|
2013. máj. 04. 09:19 | Válasz | #885 | |
A képet kihámoztam a kódból... hát igen, így valószínűleg a gumiköpeny csere lesz a kisebb gond :)
|
2013. máj. 04. 12:51 | Válasz | #886 | |||
A hajtás ugyanaz.A kuplung felől:25/42/6 szimering,TM8205 C3 csapágy,B 6302 csapágy,ISNQ 815 tűgörgős a köztes tengelyen. A keréktengelyen a kuplung irányából:6303 R csapágy,62/22 RS csapágy,32/52/7 szimering a kerék felől. | |||
| |||
2013. máj. 04. 12:53 | Válasz | #887 | |||
Tűgörgősből kettő kell!Bocsi!
| |||
| |||
2013. máj. 06. 10:39 | Válasz | #888 | |
Tehát az hat csapágy és két szimering... ph... Köszönöm! Esetleg tudtok olyan üzletet BP-en, ahol ezt egyben jó áron be tudom szerezni? |
2013. máj. 15. 19:46 | Válasz | #889 | |||
|
© Pazo | 2013. máj. 15. 20:00 | Válasz | #890 | ||
Köszi, IRC-t találtam 11000-ér
| |||
| |||
© Pazo | 2013. máj. 15. 20:01 | Válasz | #891 | ||
Te milyet vettél?
| |||
| |||
2013. máj. 15. 20:20 | Válasz | #892 | |||
Nézz körül a vaterán is sok új gumi is van egész jó áron.
| |||
| |||
© Pazo | 2013. máj. 15. 20:38 | Válasz | #893 | ||
Ok!
| |||
| |||
2013. máj. 15. 21:50 | Válasz | #894 | |||
Előzőleg nekem is IRC volt,elégedett voltam vele maximálisan, és jó sok km-ert elmentem vele /kb 35.000 et / 10 körül vettem anno 4 éve . Előre vettem michelint most, csak mivel elől nagyon példásan viselkedik/előző is az volt/ezért gondoltam hátul is biztosan nagyon beválik majd. Ősszel meg a hátsót cseréltem,de nem emléxem vagy pirellit vagy dunlopot rakattam fel holnap majd megnézem.Ez szereléssel együtt asszem 11500 volt.Azt itt vettem De ezzel is elégedett vagyok talán kicsit határozatabban kell dönteni vele,de jól tapad, nedves úton sem csuszkál.GUMI 2 | |||
|
© Pazo | 2013. máj. 16. 16:14 | Válasz | #895 | ||
Metzellert vettem, este viszem felrakatni. 12700 volt.
| |||
| |||
2013. máj. 16. 22:25 | Válasz | #896 | |
Remélem neked is beválik. lásd: 726, 727 hozzászólásom...
| |
2013. máj. 17. 08:50 | Válasz | #897 | |||
Nekem a 250-esen és a T-MAXon is az volt hátul. Bitang jól fog!
| |||
| |||
© Pazo | 2013. máj. 17. 15:20 | Válasz | #898 | ||
Hát, még keveset mentem vele, még nem tudok véleményt alkotni.
| |||
| |||
2013. aug. 04. 19:20 | Válasz | #899 | |||
Tegnap betelt a pohár! Ma vettem Micheline Sport Pilot gumit a Majám elejére! Az új Dunlop gumimmal nem tudtam egy kézzel motorozni! Tojás alakú a gyári új gumi! Jövő héten csere! Remélem, hogy ezzel olyan lesz, mint a Dunlop előttivel! | |||
|
|
|
|