Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Motorvásárlás (motort vennél de tanácstalan vagy?)
Motorvásárlás - tanácsok, tapasztalatok

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


Bertalan Tibor2010. jún. 23. 21:21 | Válasz | #701 
Na, ez az,de mekkora "mezőgazda" az aki ilyent ir.Amugy én is még mindig csak az M jogsival villogok közben mormolom az esetleges találkozáshoz szükséges legenyhitőbb magyarázatokat.

 © passat522010. jún. 23. 21:24 | Válasz | #702 
Ezek a kismotorkánt használt hirdetések hivatalosan szabálytalan hirdetések a törvény szerint!
Volt már rá példa,hogy reflektáltam ilyen hirdetésre a használtautón és jeleztem az adminuknak a szabálytalanságot,s erre le is vették a hirdetést!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2010. jún. 23. 21:34 | Válasz | #703 
A gép még alkatrésznek jó. Egy ötvenessel érdemes lenne megkínálni az eladót. Lehet, hogy összejön.
Zsolt

Rainbow2010. jún. 23. 22:01 | Válasz | #704 
Passat. Hívott a piros Burgis. Idén hozta be, honosította, úgyhogy a moci előéletéről semmit nem tudni Külön örültem neki, hogy felhozta Pestre és beadta bizományba, de megemlítette, hogy tegnap akarták kipróbálni és nem indult be. Kössz és 365ezer Ft! Azt hiszem, majd akkor veszek motort,ha nem sajnálom a pénzt,mert nagy káosz van a piacon lévő mociknál, vagy a másik véglet, hogy annyit már nem adok értük
A véletlen lehetetlen!

Rainbow2010. jún. 23. 22:28 | Válasz | #705 
A következő versenyző egy 98-as 250-es bordó Maja, ez Pesten van és 2. tulaj. A srác azt mondja, 1 hónapja vette az első idős tulajtól és rájött, hogy nagyobb kell neki. 17ezer km van benne,rendszámos
A véletlen lehetetlen!

 © Forrest2010. jún. 23. 22:30 | Válasz | #706 
Rainbow, a motorvásárlás olyan, mint a párválasztás. Nagyon sok a selejt, sok a mellényúlás, a tupírozás, az ígéret és a becsapás. De fontos, hogy az ember ne adja fel, mert ott van Ő, akit keresel, aki csak Rád vár. Ne csüggedj, ilyen csapattal a hátad mögött, mint ezek a srácok... meglesz az :-)

Rainbow2010. jún. 23. 22:51 | Válasz | #707 
De szép gondolat volt
Bepötyögtem a paramétereket a kalkulátorba és az jött ki,hogy nem ér ennyit. Hát igen, én sem annyiért árulom a Piaggio-t,amennyit elméletileg ér, de...
Szerinted? 340ezer
A véletlen lehetetlen!

Rainbow2010. jún. 23. 22:52 | Válasz | #708 
A véletlen lehetetlen!

talicskas2010. jún. 24. 00:11 | Válasz | #709 
Rainbow!

ha nem titok, akkor mi a max. amiért vennél motort!

(csak halkan jelzem meg, hogy x!!! ár alatt egyszerüen nem éri meg motort venni....kicsi az esélye, hogy karbantartott motort kapsz....)

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Forrest2010. jún. 24. 06:45 | Válasz | #710 
Szerintem itt is több sajátságot lehet megfigyelni. Mint sok egyéb helyen, itt is túlkínálat van. Az árat nem feltétlen a minőség és az ésszerűség határozza meg, hanem a piac, a többi eladó. Az is tény, hogy sok esetben a jó motorokat nem lehet annyiért eladni, amennyit ér. Viszont az is igaz, hogy a rosszakat többért próbálják elsütni. Az árak tehát a két igazság között vannak.

Ami motort belinketél, szép. Jó nagy doboz van rajta, külsőre igen mutatós. Az ára a mostaniakhoz képest reálisnak tűnik. De hogy 12 év alatt 17e km....? Jó, matematikailag lehet, de.. Én heti 2-3x tudok motorral menni, míg jó az idő. Így fogok évi 3500-4000 km-t motorozni. Ez igazán nem sok, de 10 év alatt az is ugy 40e km... Tehát jóég tudja. Az tény, hogy motort venni csak szakértővel érdemes elmenni, aki fülre nagyon sokmindent megmond, kipróbálja, a menettulajdonságai alapján máris nagyon sokmindenre tud következtetni. De ezt érdemes lenne megnézned, az ár egész biztos irányár. Átírásra, eredetiségvizsgára, erre-arra még számolj azért!

 © Forrest2010. jún. 24. 06:57 | Válasz | #711 
Mielőtt egy matektanár megkérdezi, hogy az említett km-ek mellett hogy jön ki az évi 40e km, ha valószínű a 12-ből 10 hónapot nem motorozok, akkor mondom. Nemcsak a dolgozóba-visszautat számoltam bele, mert máshova is megyek ugye. Azon kívül 6-8 fokigén motorozok, ruha véd a hidegtől is, így tényleg csak nagyon hidegben nem motorozok.

Rainbow2010. jún. 24. 07:26 | Válasz | #712 
Mióta a jogsiról kiderült, hogy 80ezer lesz, 250 ccm-es motorra max 350ezret költenék. Megvehetnék az enyémet és akkor nem aggasztana
Új infó, a debreceni szépet már elvitték, a pesti árát meg 98-as évjárata miatt sokallom
A véletlen lehetetlen!

talicskas2010. jún. 24. 08:32 | Válasz | #713 
Rainbow!

hát jól gondoltam..(magamban)

nem okoskodok!!!! de Jol fontold meg!

hát ezek a 13-15 éves motorok...mind Olasz Import motorok....
Én azt mondom a kis motort ne potyáld el...árulgasd és gyüjtöges hozzá...Mert azért fiatalabb esetleg leeionformálható motort ha vásárolsz, akkor nagyobb esély van rá, hogy turázgatásra is alkalmas motorod lesz..

a 350e motorra alsó hangon (fékek gumik hajtás)...30-50% simán ráköltesz....
a 250 be a km. min. 50-100000km
a 125 be szerintem korhoz arányosan kevesebb km. tudnak
De ha rám halgatsz ilyen árban 250 kategóriát nem veszel...
Off.

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Rainbow2010. jún. 24. 09:08 | Válasz | #714 
Akkor úgy látod, ennyiért nem is érdemes motort venni? Akkor tényleg a jövő zenéje lesz egy új motor.. Nem baj, először leteszem a jogsit, aztán biztosan máshogy fogom látni a világot egy nagymotor üléséből
A véletlen lehetetlen!

gábor2010. jún. 24. 09:18 | Válasz | #715 
Ahogy igy olvasom mindenki félt hogy ne hogy belefuss egy rossz motorba,pedig igy nem lesz mocid!Sajnos a legtöbbünknek pedig nem újonann vett motorja van Itt már annyianértünk ezekhez hgy majd megcsináljuk neked.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Forrest2010. jún. 24. 10:22 | Válasz | #716 
Osztom az előző véleményt. Rainbow, ne járj úgy, mint abban a tanmesében az apa, a fia és a szamár. Ismered, nem? Hárman mennek egyik faluból a másikba, apa sétál, fia a szamár hátán. Találkoznak valakivel, aki elszörnyed, hogy "Jaj, a fiatal persze ül a szamáron, az öreg sétál! Hát hogy van ez?" Helyet cserélnek, az öreg szamaragol, a fiatal sétál. Következő ember rémüldözik "Jaj, hogy lehet, hogy a fiatal, akit óvni kéne sétál, az öreg, aki már gyakorlott és erős felnőtt, ő meg kényelmes?" Erre mindketten felülnek. Következő ember: "Jaj, szegény szamár, hogy terhelhetik így túl".... Figyelj mások véleményére, de szűrd ki belőle az igazán hasznosakat. Nagyon sokan vesznek (veszünk) ilyen áron ilyen motort és azt kell mondjam, azért többnyire jól járunk. Használt motor, használt áron; nyilván nem ússza meg senki, hogy költeni kell rá idővel, de azért a Yamaha csak Yamaha.

 © Sama2010. jún. 24. 10:32 | Válasz | #717 
Dia!
Ha a fórumra hallgatsz: tippeket kaphatsz, de a vásárláshoz szükséges "bölcsességet", "észt", "okosságot" csak morzsákban. A szerencsét meg ... hát nem is tudom honnan lehet beszerezni. De valahogy mégis csak rá kell érezni.
Mivel nemrég voltam én is vevő, így frissek a tapasztalataim. Kezdem azzal, hogy a fórumon gyüjtött infók nélkül nem mertem volna megtenni. De az is hozzátartozik az igazsághoz, rendesen össze is kavartak. Sok ember, sokféle tapasztalat, sokféle igény, és sokféle anyagi helyzet. Ebből bizony (egyszerűen, és színtisztán) nem jön ki a Te megoldásod. Ezt ne várd! Itt a legbátrabb vélemény mindig az, hogy újabbat, jobbat, nagyobbat. De akinek annyi pénze van, annak már nemis nagyon kell a tanács.
Neked kell eldöntened, hogy van-e, és ha van rászánsz-e annyit amennyibe az újabb, jobb, nagyobb kerül, vagy viszonylag kicsi pénzből felhajtasz egy olyan gépet ami új korában 1,3 M körül volt (tehát hozza azokat a műszaki tartalmakat), viszont szerencse, vagy hozzáértés nélkül komolyabb anyagi rizikót is jelenthet.
Azt sem várhatod el, hogy valaki közülünk majd megmondja a tutit. "Ezt, és ennyiért nyugodtan hazaviheted." Önmagunknak venni is rizikó, és nagyon nem szeretnénk csuklani, vagy átkokkal terhelten lenni. Könnyű megmondani a nyilvánvaló hibákat, de ez nem jelenti azt, hogy minden egyéb tuti, hogy rendben van. Itt többen belenyultak már vásárláskor - férfiak, némi műszaki habitussal.
Ettől függetlenül nem feltétlenül kell kitáncolni a színről. Ilyen alapon az életben sok mindenből csak a kitáncolás maradhatna nekünk.
300 E-ért lehet egésszen jó masinát venni. Szerencsével, odafigyeléssel, körültekintéssel, ráérzéssel, és megint szerencsével.
Nekem is ajánlotta Satyapapa annak idején, hogy hívjam fel Misit (Szarvason szerelő, 20/335-9125), mert Ő is tőle vett motort és meg van vele elégedve. Én hívtam is csak akkor éppen nem volt a tarsolyában. Ajánlom Neked is. Ráadásul Neked van időd kivárni akár a jogsid kézhezvételéig.
Csak ne feledd: Ezek (magamat is beleértve) férfiemberek, és teljes tudatában vannak az eféle rizikóknak. Azaz a legjobb segítőszándék mellett is lehet előre nem látható fejlemény, és bizony zokon vesszük ha ezért esetleg egy felénk repülő valamin (kés, tőr, bárd, átok, stb.) kell a fél szemünket tartani.
Tehát a "rengeteg" eszünk mellé kell a Te saját motoros tapasztalatod, emberismereted és női ráérzésed is! (Igy oszlik meg a felelősség.)
Sok sikert hozzá!

Rainbow2010. jún. 24. 11:16 | Válasz | #718 
Na ezért szeretek itt kommunikálni, mert bölcsek vagytok és világosan, udvariasan, kedvesen fogalmaztok.
Persze én sem vagyok annyira gyámoltalan, mint amilyennek mondjuk kinézhetek, de óvatos vagyok és persze nem mindegy, hogy a nehezen összekuporgatott pénzemet mire áldozom fel.
Amúgy úgy szoktam járni (és ezért nem vagyok elkeseredve), hogyha valamit nagyon szeretnék és lehetőleg gyorsan, nem jön össze, hanem amikor már lenyugodtak a kedélyek, elém jön a lehetőség
A véletlen lehetetlen!

 © jasa2010. jún. 24. 11:52 | Válasz | #719 
DIA ! Sama annyira jól összefoglalva leírt mindent, ami az én véleményem is, hogy nem ismétlem. Emmlékezz vissza, korábban is szó volt ezekről.
De bíztatlak én is, és türelemre intelek, van időd bőven. Jogsi nélkül úgyse tudnád most használni a vasat. Szezon után, ősszel-télen meg általában csökkennek az árak, ez tapasztalat. Addig meg fogd fel tét nélküli kalandjátéknak a keresgélést....Az első jó hír a Liberty eladása legyen !
Ha úgy adódik, hogy burgit találsz (aminek szívből örülnék - sicc ! ) természetesen szivesen segitek, itt a fórumszinten lehetségesnél részletesebben is (az ördög mindig a részletekben van )
Az a bordó veresegyházi burgi nem nyerő: a km vissza van tekerve, bal lábtartó hátul hiányzik, persze önmagában ettől még jó lehet.
Fogunk még találkozni.....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Szomjas2010. jún. 24. 12:43 | Válasz | #720 
Sama a számból wetted ki a szót. :) Autó wásárlásnál még lehet bizalomgerjesztő egy szerwízkönyw ,ha már ismeretlen a kocsi előélete,de a legtöbb Maja olaszból behozott ki tudja mijen gép. Én egy motorszerelőtől wettem a gépet,aki előtte "mindent" átnézett a motoron. Láttam is szétszedwe a járgányomat nem csak mondta,és megwagyok elégedwe a munkájáwal.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © M. Zoltán2010. jún. 24. 15:26 | Válasz | #721 
Csak egy mondattal szeretném erősíteni az előzőeket. Amit itt olvasol, azt véleménynek és ne tanácsnak fogd fel, mert tanácsot csak az tudna adni, aki minden tekintetben a Te helyzetedben van, márpedig ilyen nincs (például az első lényeges különbség, hogy mi fiúból vagyunk). Azonban azt is érdemes megfontolni, amit Jasa írt, késő ősszel, vagy még a szezonkezdet előtt is olcsóbbak a motorok és jobban lehet alkudni is. Addig meg csatlakozz a csapathoz, valaki mögött mindig lesz hely egy jó motorozásra és tudod gyűjteni a tapasztalatokat, nem utolsó sorban a jogsid is meg lesz.

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 15:52 | Válasz | #722 
Bezzeg amikor én készültem moci vásárlásra, senki nem ajánlotta fel, hogy van hely mögötte ( pedig esküszöm hogy csak a lányokat szeretem )

gábor2010. jún. 24. 16:10 | Válasz | #723 
Dia.
Mint M.Zoltán is irta mi fiúból vagyunk ezért mindig nagyobbat akarunk pedig lehet neked nem arra van szükséged,egy 200 kilós motort mozgatni nem feltétlenül egy hölgynek kéne.Azért akad kivétel.Sajnos bölcsességeket könnyen mondunk dönteni neked kell.Mi meg majd utána segitünk ha tudunk.Tudod mikor itt kezdödtek a dolgok kevés 400-as volt ,most meg már alig van kissebb.Késöbb már lehet hogy már robogó se nagyon lesz mindenki át nyergel valami nagyobbra.De ha ránézel az Egri talira mégis Fecó tette meg a legnagyobb távolságott egy 125-ös-sel.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Feco2010. jún. 24. 16:22 | Válasz | #724 

Gondolkodtam én is nagyobb köbcentin de nem tudom mire használni. Volt nagyobb mocim már tudom milyen de nem tudnám használni semmire.Még ezt a kicsit se nagyon mert csak a clubtalikra járok vele.Ha lesz időm holtszezonban alakítok rajt ezt-azt, mert az alkatrész nem drága.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. jún. 24. 16:23 | Válasz | #725 
Gyere Tibi viszlek egy kört!!
Motor után,első a család legyen!

 © Valaki2010. jún. 24. 16:30 | Válasz | #726 

Újat KELL venni nem lerugott Olasz szart,12 évasen 17E km-rel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rainbow2010. jún. 24. 16:32 | Válasz | #727 
Bizony, nagyon vagány (Ő is) és nem cicózik
Feco. 2000-res évjárat 275ezerért? Azt, hogy mennyit ment,nem írják..
Méregzöld pesti 125-ös
Please kukk RÁJA
A véletlen lehetetlen!

Feco2010. jún. 24. 16:33 | Válasz | #728 
Mondta annakidején az öreg Ford "Új autó a jó autó". Ez motorra is igaz csak lóvé kérdése az egész!
Motor után,első a család legyen!

 © Valaki2010. jún. 24. 16:33 | Válasz | #729 
Még valami ,Olaszba egy év alatt 10-15 ezret belehajtanak a motorokba. Jóemberek számoljatok!!!!!!!!!!!

Rainbow2010. jún. 24. 16:34 | Válasz | #730 
Ok, veszek újat, ha vadnyulat ettem!
A véletlen lehetetlen!

 © Valaki2010. jún. 24. 16:34 | Válasz | #731 
Sajna lóvé az kell hozzá!!!!

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 16:35 | Válasz | #732 
Köszi de le nem szállnék a 250-emről, ezt az élményt semmilyen "melegség nem múlja fel. Nekem is mondják néha, minek nekem ekkora, de nálam sajna csak a benzin ár korlátozza a használatot.

gábor2010. jún. 24. 16:35 | Válasz | #733 
Használhatod ugyan arra mint a mostanit!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Feco2010. jún. 24. 16:38 | Válasz | #734 
Döntsd el mit akarsz, összegezd milyen szempontok vezérelnek,és akkor türelemmel talán.
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 16:38 | Válasz | #735 
Nekem is olasz "szar" van 11-12 évesen 60e km-l, de (egyenlőre) kutya baja és megy mint a disznó

gábor2010. jún. 24. 16:43 | Válasz | #736 
MIVEL UGY SE HISZI EL SENKI HOGY MENNYI VAN BENNE MINDEGY HOGY MIT MONDANAK.A kipufogon látok némi hiányosságot a hövédö és a vég hiányzik rólla.Valószinü ujra van festve ami nem nagy baj ha nem volt össze törve a burkolat.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Forrest2010. jún. 24. 16:47 | Válasz | #737 
Igen, új motor a legjobb. Nincs mese, ez tény. Csak sajnos a "kedv", ugyebár...

Tibi, de most őszintén: ha engem vagy Diát vihetnél a hátad möngött, kiért lelkesednél jobban?!

Dia, szerintem nagyon drága ez a 125-ös. Reálisan ebben is 20-30e km-nek kéne lennie. Amúgy meg valóban érdemes végiggondolnod, hogy kell-e az a 250-es. 125-össel is tudsz menni városon kívül, akár pályán is 100 km/h körüllel. Könnyebb is, kevesebbet is fogyaszt valamivel, és ugyan nem számottevő, de a biztosítása is kevesebb. Ami viszont szempont, hogy újabbat tudsz nézni ugyanazért az árért. Az sem titok, hogy nagyobb eséllyel kapsz évjáratban fiatalabb motort jót is. Például: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty-3539470 Ez 2003-as, magyar ományokkal, 26e km-rel (még akár hihető is). Kitűnő állapot.

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 16:51 | Válasz | #738 
Tomi : de most őszintén, akkor inkább már én kérem meg Diát, hogy én lehessek mögötte

 © Forrest2010. jún. 24. 16:53 | Válasz | #739 
Jah, aztán kapsz az adminoktól a pofádra, hogy milyen malac vagy

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 16:57 | Válasz | #740 
Miért, csak fiu vihet lányt? Ez akkor diszkrimináció. És különben is ha a mocim is ugy megy mint a disznó, én miért lennék más?

 © passat522010. jún. 24. 17:14 | Válasz | #741 
Majd kaptok az adminoktol mert szétoffoljátok a topikot!
Más! Az én motorom is Olaszból lett behozva. A vásárláshoz elvittem magammal Zénót aki nem titok nagyon ért hozzá! Első dolga az volt,hogy megnézze az olaj szinét! Ezután ment vele egy kört,hogy megállapitsa nem e buktak vele nem huz e valamerre! Minden okk volt a hangja kitünö és rábólintott,hogy megvehető! Még az ár alkuszásában is nagy segitségemre volt!
Sokan irják,hogy az Olasz motorok szét vannak hajtva! Ennek én az ellenkezőjét cáfolnám a motorom esetében! Rendesen szervizelve volt előtte is és immár 9000 km után sem volt vele semmi gondom! Csupán tankolni kell és a 6000 es olajcsere! Egy deci olajat még nem kellett utánna önteni!
Szerintem jó vétel volt!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2010. jún. 24. 17:15 | Válasz | #742 
Igen, lassan rendet kell csinálni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Valaki2010. jún. 24. 17:18 | Válasz | #743 
Mennyi az a DISZNÓ sebesség??

 © Forrest2010. jún. 24. 17:18 | Válasz | #744 
Jajugyanmár, semmi másról nem szóltak a hozzászólásaink, mint Dia motorjáról. Leszámítva az utolsó 3-at Tibivel... ha ezért fejlevétel történik, önként rakom bele a guillotine-be.

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 17:19 | Válasz | #745 
Bocs de én is ezzel kezdtem : #735
de azért ne bántsatok, Tomival kicsit poénkodtunk de nem szegjük meg a szabált.

talicskas2010. jún. 24. 17:22 | Válasz | #746 
Feco!

azért az abban a formában nem igaz, hogy nem tudnad kihasznalni....

ugyanis jobban mennél akar 1 napos giri gurira ha van kedved motorozni egy nagyobb mocival.....
tudom, hogy tudod, hogy mindenki tudja.......:))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 17:23 | Válasz | #747 
110-re pillanatok alatt folyamatosan dinamikusan, onnan 120 fölé kicsit lassabban de még menne csak akkor már mindig jön egy kanyar, pályán még nem voltam vele.

Bertalan Tibor2010. jún. 24. 17:32 | Válasz | #748 
De Gelilacó, Orpi és Forrest is ment már vele, ők mondták, hogy ahhoz képest h. olasz 60e km, nagyon jó.

 © Forrest2010. jún. 24. 17:35 | Válasz | #749 
Off-olás megszüntetése végett válasz a mixben.

 © Valaki2010. jún. 24. 19:40 | Válasz | #750 
Igen,az tényleg nem rossz.Az enyém is hasonlóan muzsikál.

Feco2010. jún. 24. 21:06 | Válasz | #751 
Az arányokkal van a gond !A 250-es nem tud annyival többet mint amennyivel drágább. A 400-as meg nem kell.
Motor után,első a család legyen!

Rainbow2010. jún. 24. 21:33 | Válasz | #752 
Új verzió. Adott egy cserelehetőség Malaguti Madison T150-re 160.000Ft ráfizetéssel.
Hirdetés
A véletlen lehetetlen!

 © Forrest2010. jún. 24. 21:33 | Válasz | #753 
Szerintem annyiban mindenképp többet tud, hogy mikor mondjuk megyünk a forgalommal 70-80-nal, akkor egy 250-es nagyobb lendülettel, hirtelen ki tud ugrani, legalábbis a 125-öshöz képest. Erőtartalék, ez az, amivel többet tud. Meg nyilván akkor jön igazán ki a különbség, ha valaki rendszeresen használja két személlyel, ekkor még egyértelműbb a különbség.

 © Forrest2010. jún. 24. 21:35 | Válasz | #754 
Ehhez két dolog miatt nem tudok hozzászólni. Egyrészről nem ismerem a Malagutikat, nem értek hozzá. Másrészről én teljesen be voltam szűkülve Majesty-re, így számomra nem volt kérdés. Na majd a többiek.

tamas2010. jún. 24. 21:47 | Válasz | #755 
No ezt majd Guszti véleményezi Neked, az övé 180-as volt életében...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Rainbow2010. jún. 24. 22:19 | Válasz | #756 
Sajnos nem tudok képet beszúrni, mert lenne itt valami világos folt a hátsó ülés alatti teleszkópon, ami elég furcsa
A véletlen lehetetlen!

gábor2010. jún. 24. 22:23 | Válasz | #757 
Meg kell nézni!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Feco2010. jún. 25. 05:49 | Válasz | #758 
Ez így van ahogy leírtad, de amióta megvan talán kétszer mentem két személlyel.A család autópárti.
Motor után,első a család legyen!

 © Forrest2010. jún. 25. 06:17 | Válasz | #759 
Ugyanez van nálunk. Feleségem meglepő módon nemcsak nem szól a motorozásért, ahogy a család sem (eddig bevehetetlen erőd volt ez a számomra), hanem még fel is ült mögém! Na nem fogja kérni, hogy mikor viszem újra, de ez is előrelépés volt. És én is nagyon dilemmáztam a 125 és 250 között, végül ez utóbbi mellett döntöttem, ismerve magam, hogy ne félév-év múlva akarjak nagyobbat. Ugyanezen szempontból nem választottam a 400-ast, mert az még 3x ennyibe került volna. Ezen a szinten egész egyszerűen nem érte volna meg nekem ennyi pénzt adni rá. Jó, természetesen ha a pénz nem számítana, lenne ötletm, még ha nem is használom ki... de ezzel ki nincs így?

 © Zsolt2010. jún. 25. 08:19 | Válasz | #760 
Dia: ez egy Neked való motor. A 250-est meg szerintem felejtsd el.Én látom a lányomat, amikor ki meg beáll az enyémmel, szenved vele rendesen. Megtankolva 180 kg. Ha túrázni megy, rendszeresen az MZ-t választja. (nem retro mániás mint én).
Nézzétek meg a gépest, ha szép és egyben van hozd el, elég Neked az a 14 paci.
Zsolt

 © Sama2010. jún. 25. 08:24 | Válasz | #761 
Dia!
Nem tudom számít-e, de szerintem a választásnál figyelj a konstrukcióból adódó szélvédelemre is. Ebben az esetben a Malaguti jobb lehet mint a 125-150-180-as Maja. Vagy még szóba jöhet a 125-150-es Burgman. De szeintem nem sok esélyed van, hogy bármelyiket is olcsóbban megkapod mint a 250-es Maját. Igaz lehetnek kicsivel fiatalabbak is.

TopJoe2010. jún. 25. 08:33 | Válasz | #762 
Ez tényleg szép kis motor,valamint egycsapásra eladnád a tiédet is.Beszéltél a tulajjal?
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Rainbow2010. jún. 25. 16:24 | Válasz | #763 
Megy az egyezkedés.. Megpróbálom elcsalni az Árpád-hídhoz, mert pilisvörösvári, aztán meglátjuk-halljuk. Izgulok, hogy ne csináljak hülyeséget és engem se üldözzön, ha a Liberty nem válik be neki
A véletlen lehetetlen!

 © Forrest2010. jún. 25. 16:40 | Válasz | #764 
Ugyan, ez a használtban benne van. Mondd el neki, ami gondot tudsz, a lelkiismereted legyen tiszta. A szerződésekben úgyis benne van a "Vevő a járművet kipróbált állapotban vette meg, annak ismertetett hibáit tudomásul vette, így azzal szemben utólagos igényt, kifogást nem támaszt." Hajrá!!!

 © Zsolt2010. jún. 25. 16:43 | Válasz | #765 
Azért valami tapasztalt kandúrt vigyél magaddal.
Zsolt

 © Valaki2010. jún. 25. 17:14 | Válasz | #766 
Az én véleményem az,hogy a 25-ös felejtős mert vérszegény. Az enyém 250-es de az sem egy erőgép,az ideális a 400-as de az meg drága.

meszizs2010. jún. 25. 17:21 | Válasz | #767 
Nem kívánok vitatkozni Veled, de az egri úton végig egy 125-ös gurult előttem és hidd el, hogy a célnak megfelel.
Tudod van aki motorozás örömének okáért vesz motort meg van aki az egészségügyet szeretné támogatni donorként.
A véleményedet szerintem mindenki tiszteletben tartja.
1996-os Majesty 250

 © Forrest2010. jún. 25. 17:21 | Válasz | #768 
Nem elhanyagolható különbség az, hogy nem neked választja Dia a gépet, hanem magának.

meszizs2010. jún. 25. 17:23 | Válasz | #769 
Dia Egerben kipróbálta az összes Maja kategóriát.
1996-os Majesty 250

 © Valaki2010. jún. 25. 17:34 | Válasz | #770 
Csak a véleményemet írtam,vagy ez itt tiltott???

Rainbow2010. jún. 25. 17:37 | Válasz | #771 
Mészi, Forrest - egyetértek. Valaki meg átnevezhetné magát pokrócnak
A srác 2 hónapja hirdeti a motort, persze minden szép és jó. Plexi nincs rajta, mert nem tud kiállni vele a garázsból rendesen (???).
150 ccm, 2001, 20.000km, rendszám, törzskönyv, forgalmi, 2012-ig műszakis, gyári kulcs, nevén van a moci, de a gumikat hamarosan cserélni kell szerinte.
Közben találtam egy másikat --> kék Malaguti 250
Nem tud beszámítani, de 2 évvel fiatalabb, nagyobb ccm és u.annyi km van benne
A véletlen lehetetlen!

 © Valaki2010. jún. 25. 17:40 | Válasz | #772 
Csak utánad!

 © Forrest2010. jún. 25. 17:41 | Válasz | #773 
Dia, fiatalabb, de megint ott vagy, ahol a part szakad: nehezebb, drágább és nem számítja be a Tiedet. Az előzőnél a plexi indok necces, de nem oszt, nem szoroz. Ha mindene megvan, akkor szerintem is teljesen jó lehet, feltétlen egy kukacossal menj el megnézni! Tudod, nehogy úgy járj, hogy míg a tökéletest keresed, lemaradsz a megfelelőről

Valaki, hát már hogy a viharba ne lehetne? Dia kapcsán reagáltam, hogy neki miért a kisebb. Amúgy osztom a véleményed, ezen szempontok alapján maradtam én is a 250-esnél.

gelilackó2010. jún. 25. 17:51 | Válasz | #774 
Egy hölgynek aki eddig 50 est használt és mivel megismertük személyesen is a habitusát pontosan maximum a 125 ös az ideális választás!

Az már egy más kérdés hogy én is igy gondolom ahogy Te már Én is érzem hogy attól függetlenül ,hogy mindenre elég nekem is a 250 es jo volna néha egy kis kraft.
Tehát a véleményed nagy általánosságban és a 250 essel megtett kilométer után teljesen helyénvaló .Csak a Dia féle szituban nem aktuális.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Rainbow2010. jún. 25. 18:02 | Válasz | #775 
Azért nézzétek meg a 250-est is, ahhoz képest, hogy fiatalabb, jobb állapotban van és nagyobb, csak 20ezer ft a különbség. Ezért komolyan elgondolkoztató
A véletlen lehetetlen!

gelilackó2010. jún. 25. 18:12 | Válasz | #776 
Nézd meg mindkettöt!
Ha ez közel olyan jó állapotu mint a kicsi akkor nem nagyon van min gondolkodni !
Ha esteleg még meg is tudod venni ugy hogy nem adod el az 50 est és tényleg olyan jó a moci akkormindenképp eza jobb.2 év az 2 év a 250 meg 250:):)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © passat522010. jún. 25. 19:11 | Válasz | #777 
Megnéztem a linket én is! Nekem tetszik a gép de rajtad áll,hogy lemondasz a piros szinről vagy maradsz a pirosnál!:)
Egyébként én is a nagyobb köbcenti mellett tenném le a voksot!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2010. jún. 25. 19:14 | Válasz | #778 
Valaki!
Dia magának választ motort, nem Nekünk. Persze, a vélemények, jó tanácsok jól jönnek, ha segítenek.
De a 125-ös nem "vérszegény" hanem 125-ös. Ennek lett gyártva. Te milyen magas vagy? Mert ha én 196 cm vagyok Te pedig kevesebb, attól még nem vagy "kicsi" sem "alacsony" egyszerűen más a termeted. Ez jó így.
Nem kell egyforma dolgot vennie mindenkinek. A mi motorjaink, a 250-es kategória is "vérszegény" a 400-asokhoz képest? Nem. Ez 250-es, az 400-as amaz meg 900-as és kész. Nem szabad a kategóriákat összehasonlítgatni, az embereket sem.
Nem találkoztál Diával, nem ismered a természetét, az alkatát, nem tudod, hogy birkózna meg egy nagyobb, esetleg 250-es motorral. Kipróbálta, nehezen. Nagy Neki. Ő így érzi. Az Ő lába, az Ő karja, az Ő ereje.
Ezért vacilál a kisebb kategórián. Majd ha egy-két év elteltével megszokja, kimotorozza, akkor keres magának egy nagyobbat és ezt a jelenlegi használt (ami még meg sincs) kisebb motor fogja árulni, mint most a Libertyt. Ez az Ő gondja, nem a miénk. Mi nem ebben segítünk Neki. Az elmúlt hétvégén kipróbálta mind a 125-ös, a 250-es és a 400-as motorokat. Van összehasonlítási alapja, had döntsön. Ha úgy ítéli meg, hogy Neki elég a 125-ös, vegye meg. Ha kinövi, vesz nagyobbat. Megoldja, ne félj...

De az a pokrócos hasonlat megállja a helyét. Esetleg a tegnapi levelemt, amit a freemail címedre írtam nem kaptad meg?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Rainbow2010. jún. 25. 19:21 | Válasz | #779 
Áhh, pirosról már lemondtam a motorpiacon uralkodó káoszt látva. Most találtam egy tanácsoló-oldalt, mivel jár az eladás/vétel bejelentése, papírmunkája Nekem már végigolvasni is sok volt,mert eddig csak egy adás-vételivel találkoztam +money
Használt motor tulajdonjogának átiratása
A véletlen lehetetlen!

 © passat522010. jún. 25. 19:21 | Válasz | #780 
A tiszaujvárosi hölgy aki a burgival Egerben volt/Ha jól tudom Lia/ na ő sem erősebb testalkatu mint Dia és nagyszerüen bánik a motorjával! Ha jól emlészem 400-as!??
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2010. jún. 25. 19:24 | Válasz | #781 
Ezt mindenkinem magának kell éreznie Joci! Azt vegye, amit tud kezelni! Az hogy mi mit érzünk, nem fogja Őt segíteni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Valaki2010. jún. 25. 19:59 | Válasz | #782 
Tamás!
Köszönöm a megtisztelő leveled,nagyon sok érdekeset írtál,de nem emlékszem,hogy a magasságog felől érdklődtem volna.
Mint már jeleztem az egyéni véleményemet fogalmaztam meg és még a te kedvedért sem változik a véleményem a 25-ös ről.Nekem az továbbra is vérszegény.

tamas2010. jún. 25. 20:03 | Válasz | #783 
No ez a különbség közöttünk. A teljesítményt minősítjük mindketten, csak nem ugyanazokkal a szavakkal. Erre hívtam fel a figyelmedet, megkérlek, ezt tartsd is tiszteletben a többiekre való tekintettel is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. jún. 25. 20:05 | Válasz | #784 
Tomi igazad van Senkivel nem lehet összehasonlítani ilyen alapon senkit mert akkor Talmának is 50-es gép kéne mert nem egy izomember!
Motor után,első a család legyen!

 © Valaki2010. jún. 25. 20:26 | Válasz | #785 
Rendben!

tamas2010. jún. 25. 20:37 | Válasz | #786 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Forrest2010. jún. 25. 20:41 | Válasz | #787 
Amúgy mikor az 1,4-es 95 lovas kombi Stilo-val megyek a városban és mellémgurul egy CLK Merci mondjuk, elgondolkodom, hogy melyik a jobb autó? Attól függ, hogy mit nézünk. Melyik megy jobban? Melyik kanyarodik nagyobb sebességgel és jobb úttartással? Melyikkel érek hamarabb Balcsira? Naná, hogy a Mercivel. No de melyikkel tudok egyszerre akár 9 bicajt is elhozni? Melyikbe fér be a babakocsi, gyerekkád, a fél ruhatár, sátor, biciklik, hűtőtáskák és még egy halom kütyü? Na, akkor a Stilo a jobb.

tamas2010. jún. 25. 20:44 | Válasz | #788 
No ez a legfontosabb! Kinek mire van szüksége-igénye. Persze, neked is meglenne az a Merci kategória amivel elhoznád a 9 bringát, de én ezzel meg úgy vagyok, abba olyan hülyén mutat a rotációs kapa...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2010. jún. 25. 20:48 | Válasz | #789 
Azért Lia egy nagyobb chopperöl ült át egy 400-as Burgmanra.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2010. jún. 25. 20:51 | Válasz | #790 
Diának is lesz nagyobb motorja ha "végigülte" a kategóriákat. Szerintem okos lépésről lépésre előre jutni. Ha meg elég ez a kategória, teljesítmény, akkor megtartja!
No meg pénzkérdés is a dolog. Valaki nagyon jól látja ezt a kérdést, az új, az új. Ebben nem lehet vitatkozni, ez komoly fegyvertény. Mint a pénztárca kérdése is. Én is egy újat szerettem volna, egy AN-650-est, aztán 400-ast, végül lett a 250-es Majaja. Nem bántam meg, de szeretnék egy nagyobbat, ujjabbat. Lehetőleg olyat, amelik ülésére még soha senki nem pukizott...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2010. jún. 25. 20:51 | Válasz | #791 
Azért egy robogó mindig is vérszegény marad a többi motorhoz képest még ha 400-as is!!!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Bertalan Tibor2010. jún. 25. 20:54 | Válasz | #792 
Bocsi hogy én is belekotyogok de arról még nem olvastam, h. Diának az egri talin kipróbált élmények után mi tetszene.Vagy csak lemaradtam.

tamas2010. jún. 25. 20:55 | Válasz | #793 
Nem vérszegény, robogó. Lehet venni erősebb motort, attól az még nem IzomGéza. Sportmotor. Vagy valami más. Arra van építve.... Egy GP-800-as melyik nagymotorral szemben "vérszegény"?!

http://www.youtube.com/watch?v=u0fOguL9yT8

Ültem rajta, nem tűnt "vérszegény" robogónak...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2010. jún. 25. 20:58 | Válasz | #794 
Motor (autó) vásárlásnál néhány szempont.. késöbbi eladás esetére is

-az általunk kiszemelt gép mennyire elterjedt.
-milyen az alkatrész ellátás (ujj,használt utángyártot
-milyen a szervizhálózat
-továbbadás esetén milyen a tipus iránti érdeklödés
-a szóbajöhetö vásárlók, mennyire fizetöképesek az adott tipusra.
-a jármü milyen tipushibával rendelkezik,ezek mennyire javithatók,mennyit ront az ár-érték arányon.
-a jelenlegi és jövöbeli fellhasználok mennyire tartják majd praktikusnak
STB
Ha ezeket a dolgokat is figyelembe vesszük akkor elkerülhetjük azt,hogy amikor tipust akarunk váltani akkor,ne tudjuk jól adni a meglévöt.

06304373303-vagyok elérhetö

gábor2010. jún. 25. 21:00 | Válasz | #795 
Monjuk egy 1200BMW,vagy 1800Goldwing,Hajabusa,R1 yamaha STB.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2010. jún. 25. 21:02 | Válasz | #796 
Amikor én vettem autót ezek eszembe se jutottak.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2010. jún. 25. 21:05 | Válasz | #797 
Nekem sem, de igaza van...

A másik témához meg csak annyit, akkor biza azt kell megveni Gábor, és hidd el, ha nagyon akarod, meg is lesz!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyurma2010. jún. 25. 21:06 | Válasz | #798 
Nem gondolom hogy a Honda VT600 sokkal vérmesebb lenne a 400as burgman-tól! Nekem Volt shadov nem 1 izom kolosszus kezes ügyes moci de nem verseny gép. És 1lapon nem emlithető a robogóval (kerék méret ülés pozició stb stb)

 © Gyurma2010. jún. 25. 21:07 | Válasz | #799 
Dia nak meg annyit minél nagyobb annál jobb!

gábor2010. jún. 25. 21:12 | Válasz | #800 
Nem akarom nagyon!!Már ez is sok nekem, én már csak öreg urasan akarok menni, A szerveimet nem akarom senkinek felajálani,ugy se vennék sokk hasznát.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes


Első ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől