Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Motorblokk és CVT hajtómű
Motor és CVT

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Pazo2012. máj. 09. 17:25 | Válasz | #500 
A variátor anyáját levegős kulccsal tudod levenni
tel.sz: 06 30 445 85 96

Feco2012. máj. 09. 18:01 | Válasz | #501 
Ne folyamodj "erőszakhoz" mert a főtengely könnyen elgörbül.Vagy légkulcs vagy az elektromos kulcs. Végső esetben célszerszám de az csak központosan támaszthat.
Motor után,első a család legyen!

 © Herold2012. máj. 09. 18:38 | Válasz | #502 
Két darab laposvas és három csavar segítségével tudsz szerszámot csinálni hozzá, ami visszahúzásnál is jól jön.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Varga Zoltan2012. máj. 09. 19:02 | Válasz | #503 
Hello Mindenkinek!
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
Lassan gyűlnek az alkatrészek, jó részét Juhász Béla tanácsai alapján választottam ki.
Remélem hamarosan elkezdhetem összerakni a gépet.

Fáy Tibor2012. máj. 09. 19:14 | Válasz | #504 
Tamás! Az enyémbe is kéne tankolni!
Tyti

gábor2012. máj. 09. 19:49 | Válasz | #505 
Jó erőben vagy ha a főtengelyt elgörbíted.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © juhász béla2012. máj. 09. 20:11 | Válasz | #506 
Nem kell ahoz jó erőben lenni,elég ha ey 10dkg kalapács eszetlen kezekben van.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Feco2012. máj. 09. 20:26 | Válasz | #507 
Nem kell jó erő elég ha nem értenek hozzá.Aztán csodálkoznak mint most Te.
Motor után,első a család legyen!

tamas2012. máj. 09. 22:11 | Válasz | #508 
A főtengely elgörbítéséhez bőven elég ha valaki azt gondolja hogy majd hidegvágóval és kalapáccsal megindítom azt a ragaszkodó anyát. Az is károsítja már, ha ne adj Isten szerelés közben letörik akár csak egy szellőztető ventilátor lapát és az az oldal néhány grammal könnyebb lesz. Ilyen esetekben azonnal ki kell a túloldalról is reszeli egy ugyan akkor darabot mert a huzamos használat bizony elgörbíti a főtengelyt. Nevetségesen hangzik, de a javítási költség végösszege nem lesz az.
A kérdésedre a választ megadták a srácok. A gyár azt ajánlja, hogy azokat a csavarfuratokat használva ami tartja a deknit, készíts két laposvasból két rögzítő rudat és a ventilátor lapáton lévő két furatba rögzíts a másik végét. Így a két laposvassal rözítesz, nyomaték kulccsal oldod és meghúzod. A másik megoldás a levegős vagy ez a fajta elektromos kulcs, nekem is ez van. Az előnye hogy nagyon gyorsan megoldja a gondot, a hátránya hogy lényegesen nagyobb nyomatékkal húzza meg a csavart mint kellene a gyár érték ha jól emlékszem 60 Nm.
A legrosszabb megoldás az erőszak na ezt kerüld. Ha máshogy nem megy, menj el egy gumishoz és nála szereljétek le, legfeljebb (ha nem nagy távolság) hazatolod...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

oborzilió2012. máj. 10. 20:23 | Válasz | #509 
Köszönöm az infókat.Egy lapát nekem is le van törve,de a külső éléből mindegyiknek hiányzik egy kicsi.Ez csak az egyik meglepetés volt,tegnap a féléve leeresztett,olajat öntöttem másik edénybe,meglepetésemre találtam benne egy szűrőt egy rugóval valószínüleg,olajjal eggyütt távozott a helyéről,olajcserénél gyorsan visszarakom.Probléma ha addig nincs benne?

tamas2012. máj. 10. 20:45 | Válasz | #510 
Gyakorlatilag az az olajszűrője a motoroddal. Sajnos ebbe a típusát csak ezt tették. Nem ártana neki ha benne lenne.
A lapátokat nem ártana egyformára alakítani.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2012. máj. 10. 20:46 | Válasz | #511 
Azért van, hogy ha valamilyen fémszemcse leválik valahonnan, ne kapja fel újra.Ha eddig nem volt gond, tedd vissza aztán ok.
A ventilátort is úgy intézd ahogy Tamás írta. A kiegyensúlyozás a lényeg.
Motor után,első a család legyen!

oborzilió2012. máj. 10. 20:53 | Válasz | #512 
Hát a lapátokat nem igen merem inzultálni félek letörök még egyet,aztán olyan fogatlan lesz mint én.

Feco2012. máj. 10. 20:59 | Válasz | #513 
Nyugodtan "inzultáld" mert ha kiegyensúlyozatlan sokat árthat.
Motor után,első a család legyen!

oborzilió2012. máj. 10. 21:29 | Válasz | #514 
Vagy lehet hogy kell egy másik tárcsa?

tamas2012. máj. 10. 22:06 | Válasz | #515 
Flex, köszörűkorong és finom mozdulatok. Ha nem bízol magadban, inkább egy jó tárcsa. De olyat semmiképpen ne használj ami rázhat mert a vibráció mindent kinyír.
Ha kíváncsi vagy, fogd be egy csavarral fúrógépbe központosan és forgasd meg teljes fordulaton. A főtengelyed olyan 6'500-at simán forog, az elektronika 8000 fölött tilt le. Érezni fogod az esetleges vibrációt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Varga Zoltan2012. máj. 15. 16:08 | Válasz | #516 
Lassacskán gyűlnek az alkatrészek, és a hengerfúrás is készen van. Nemsokára kezdődhet az összerakás. Már alig várom.

oborzilió2012. máj. 19. 15:02 | Válasz | #517 
Srácok a varió csavarja jobb vagy bal menetes?

 © Szomjas2012. máj. 19. 16:41 | Válasz | #518 
A balmenetes anyákat megszokták jelölni. Ha nincs jelölés,akkor jobbmenetes.
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2012. máj. 19. 16:56 | Válasz | #519 
Igen, Bandi jól írja, valóban jobbos. A kuplungharangé is.
Még mindig nem tudtad levenni...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

oborzilió2012. máj. 19. 17:52 | Válasz | #520 
Képtelen vagyok levenni,holnap elviszem egy haveromhoz neki nagyobb kompresszorja van az enyémnél levegőkulcsom van, de kevés az állandó nyomás.remélem,sikerrel,járok.nem tudom,milyen állapotokat találok alatta remélem görgőt nem kell cserélni

tamas2012. máj. 19. 19:10 | Válasz | #521 
Ha csak görgőt kell cserélned, az még nagyon rendben van. Ha már csúszkát is, az komolyabb de még nem tragédia. Az lenne a gond, ha variót kéne bele tenni komplett, de ne szaladjunk elébe a dolgoknak.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2012. máj. 19. 20:29 | Válasz | #522 
Ha esetleg ragasztva van a menet akkor csak nagyon spéci légkulcs veszi le.Már próbáltam. Az sem mindegy milyen átmérőjű tömlővel működteted a légkulcsot.
Motor után,első a család legyen!

oborzilió2012. máj. 20. 12:35 | Válasz | #523 
Hú,nagy nehezen sikerült levenni a görgők,kopottak,más baja nincs eltekintve egy halom ragacstól ami valamikor zsír volt.Megpucoltam mindent,és egyelőre vissza tettem a görgőket,amíg nem lesz új.milyen árban szoktak lenni,és hol lehet venni?

tamas2012. máj. 20. 14:26 | Válasz | #524 
Azt hogy hol veszed, csak rajtad múlik. Én vettem anno RMS-t, nem vált be, a csúszkái széttörtek, a görgők 7-800km alatt elkoptak. Most valami Malossit vettem, 12 grammosakat, az árat meg nem mondom mert egybe volt a komplett felújító szett a varióba és még a végárra sem emlékszem... Ráadásul volt benne baráti kedvezmény. Nem én rendeltem hanem a motorosboltban a cimborám.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Mr. Majesty2012. máj. 21. 12:44 | Válasz | #525 
Moped 98kft. Itt elvileg van komplett variátor, váltó újraferrodolozás: Tamás 06209971366. Más alkatrészért, engem is hívhattok, amiben tudok, segítek...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

tamas2012. máj. 21. 14:47 | Válasz | #526 
Köszi, már készen van, jelenleg a postán hányódik.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © CsabaB2012. júl. 16. 20:04 | Válasz | #527 
Azt hiszem leginkább ide való a kérdésem.
Szétkaptam a motort, hogy megnézzem mi van az önindítóm szabadonfutójával, (ha tudom, hogy ilyen egyszerű, már rég szétszedtem volna), kitakarítottam, szerintem jó lesz. Elkezdtem összerakni a motort kitakarítgattam a variátort is, vissza is raktam, amikor raktam volna fel a rögzítő csavart, szemet szúrt az alátétek sorrendje, ami szerintem nem stimmel.
Kellene egy kis help, az ezen a képen látható sorrendben voltak fent az alátétek, ami szerintem sehogy nem jó, mivel a középső alátét (gyűrű) így lóg a levegőben, annak rajz szerint (61. o.) a bordástengelyen a helye, a variátor csőtengelyének a végén, oda is illik, az anya elé pedig megy a nagy majd a kis alátét. Jól gondolom? Ha igen, akkor eddig a variátor két tárcsája az alátétnyivel közelebb volt egymáshoz, direkt rakhatták így össze, vagy így kell lennie? A manual 64. oldalán lévő kép túl gyenge minőségű, hogy felismerhető legyenek az alátétek. Tud valaki pontos infót adni? Pedig ma már tesztelni akartam. :(

 © CsabaB2012. júl. 16. 20:22 | Válasz | #528 
Az easyparts-on találtam fényképet, tehát jól gondoltam, a gyűrű megy belülre, a nagy alátétről nincs, de arra azt írja, feszítőtárcsa alátét, ez is stimmel. Azért várok megerősítést, csak simán rosszul volt összerakva?

Feco2012. júl. 16. 20:36 | Válasz | #529 
250-est nem szereltem, nem tudom a sorrendet de körültekintően járj el, nehogy úgy járj mint Mészi.A külső tárcsának a bordáról le kell lógnia egy kicsit, nehogy az anya önmagát húzza és a tárcsa meg elnyíródjon.
Motor után,első a család legyen!

tamas2012. júl. 16. 20:54 | Válasz | #530 
Nos, ha gyári a szerelés, akkor csak egy nagy alátét van a csavar alatt és kész.
Ebben az esetben az alátét szorosan a varió külső, fix tárcsáját felszorítja a csapra, amin a varió belső oldala mozog. Ha valamikor szabályozva lett a tárcsák valamelyike vagy esetleg mindkettő, akkor a szíj egyenes futásához (a hátsó tárcsák felé) szükség lehet a hézagolóra, ami a csap belső oldalán, a motorblokk felől is lehet. A szerepe mindössze annyi, hogy az első tárcsákat vonalba, egyenesbe tartsa a hátsó tárcsákhoz képest. Ha nem jól rakod össze, akkor a szíj remegni fog mert keresztbe kényszerül futni.
Minden esetre én sokallom ezeket a vasakat, a hézagolók mindössze néhány tizedesek szoktak lenni, nem több. Én csak a csavar melletti alátétet tartom szükségesnek, ha nem voltak szabályozva a tárcsák. Ha mégis kellenek, akkor itt valami turpisság van...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © CsabaB2012. júl. 16. 20:56 | Válasz | #531 
Az enyém 125-ös. Összeraktam a szerintem helyes sorrendben, a borda annyit lóg ki, hogy a nagy alátét, ami rámegy a bordára pont szorítja a tárcsát. Kipróbáltam, érdekes lett, pörgősebb lett indulásnál, ugye beljebb tud esni a szíj, a burkolatot nem raktam föl, így a hangja is furcsa volt, érzésre jobban gyorsul, a végét nem tudom.

tamas2012. júl. 16. 20:59 | Válasz | #532 
Na itt van valami, mert a tárcsának a széle pont úgy kéne hogy essen, hogy az alátét felszorítsa. Lehet hogy valaki hozzányúlt és megbabrálta, lehet hogy pont a sportosabb indulás érdekében?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © CsabaB2012. júl. 16. 21:00 | Válasz | #533 
A service manual-ok és a fényképek szerint is gyárilag meg van a három, itt 11, 12, 14.

tamas2012. júl. 16. 21:03 | Válasz | #534 
Tényleg!
Mentségemre legyen mondva, én 250-ben gondolkodtam, de így majd Feco átértékeli a véleményét! Neki volt 125-öse!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2012. júl. 16. 22:19 | Válasz | #535 
Nos a lényeg az, hogy mikor lehúzod a rögzítő anyát akkor feszesen álljon a helyén a külső tárcsa. Ez az elsődledes dolog, mert ha laza , akár minimális lötyögése is van, akkor előbb utóbb elfordul a főtengelyen. Szóval eere figyelj oda, valamint arra, hogy a rögzítő anyát menetrögzítő ragasztóval tedd fel, mert ha lepörög akkor szintén eldarálja a variátor külső tárcsát. A kis alátéttel valamelyest befolyásolhatod a variátort. ha úgy van ahogy most beraktad, akkor valamivel kevesebb a vége, de pörgősebb robbanékonyabb kicsit, ha berakod a variátor és a szabadonfutó közé, akko olyan lessz mint vol azelőtt...azaz kicsit jobb lessz a vége, de nem fog annyira gyorsulni.

 © CsabaB2012. júl. 16. 22:32 | Válasz | #536 
Az a lényeg, hogy a gyűrű rossz helyen volt, a csőtengely valamelyik végén a helye. Mentem vele egy nagyobb kört, azt hiszem így marad, sokkal dinamikusabb, még 80-tól is elkezd húzni, a végét még mindig nem tudom, de mivel többet használom városon belül így használhatóbbnak tűnik.
Holnap lehúzom csavarrögzítővel fixre, összerakom és teszt, a szabadonfutó szvsz jó lett.

 © satyapapa2012. júl. 17. 05:41 | Válasz | #537 
A menetrögzitö sem rossz dolog(én nem használom) de nagyon fontos a megfelelö nyomatéku meghuzás,,,60-80Nm,(varió-kuplung csavar) a kezelési irja a megfelelö erőt.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Wiking2012. júl. 17. 09:30 | Válasz | #538 
A nyomatékra húzás lenne a leg jobb minden esetben, de sajnos megfelelő célszerszámok nélkül nem mindíg tudja az ember ehez kellőképp rögzíteni a tengelyt. Én minden alkalommal használok ragasztót a variátornél és a kuplungnál is...Túl drága mulatság egy ilyen anya lepörgése. Még az 50ccm-es Honda Dio-mnál volt egy ilyen esetem....szerencsére csak részben sérült a főtengely bordázata, így nem kellett cserélni vagy komolyabban javítani, és itt volt a közelben. Nah most ha ez messzebb történik az otthontól, akkor már nem olyan egyszerű a dolog.

Feco2012. júl. 17. 17:10 | Válasz | #539 
Wiking igazad van az alátétekkel. Menetrögzítőt én is használok azt tarom a legbiztonságosabbnak.
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2012. júl. 17. 21:01 | Válasz | #540 
PL-
A jelenleg forgalomba lévö 9 fajta loctite menetrögzitö közül lehet választani.-
-221,222.243,262,270,2701,272,277,290-termékazonositó...
Természetesen különbözö tulajdonságuak. Gondosan ügyelni kell, hogy milyen körülmények közt kerül felhasználásra, a kivánt hatás érdekében.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2012. júl. 17. 21:07 | Válasz | #541 
Ezt azért irtam le mert az oldónyomatékot figyelembe kell venni,a menetrögzitö kiválasztásánál.Ugyanis van olyan rögzitö ami már 10Nm nél oldodik,
Ha nem a megfelelöt választjuk elöfordul hogy normál használat mellet, a csavaranya mégis oldodik a különbözö fizikai hatások miatt.Pl höhatás,rezgés
06304373303-vagyok elérhetö

 © szabadhegy2012. aug. 06. 10:34 | Válasz | #542 
Hello!
Majesty 400-ba kis kuplung rugókat cserélnék.
Mielőtt belevágok. Van valakinek gyakorlati tapasztalata?
Van ott egy KB 50-es anya. Légkulcs van, de akkora fej nincs hozzá. Sima kulcsal meg lehet oldalni?
Aztán a rugók kiszedése, Újak berakása. Ki, hogy szokta. Simán harapófogó, vagy, valami célszerszámot csináljak hozzá?
Aki csinált már ilyet ossza meg egy két mondatban a tapasztalatát.
Előre is köszi.

 © Wiking2012. aug. 06. 10:40 | Válasz | #543 
A főoldalon a letöltéseknél a 250-es cuccok között találsz egy kuplung javbítás doksit.
Mivel a robogók többségének ugyan ez a kuplung felépítése, te is tudod alkalmazni az ott leírtakat :)

Ifj. Posta Sándor2012. aug. 06. 15:08 | Válasz | #544 
Szia. Én már jópárszor megcsinálta. 48-as a csavar mérete és csak a kerékkulcsal tudod leszedni. Én vettem egy 48-as minőségi krova fejet és egy átalakítót és ugy pikk pakk lent van az elektromos kerékkulcsal. Az átalakító azért kell mert a 48-as krovafejbe már a kerékkulcsnál vastagabb szár megy bele. Satu és villáskulcs kombináció felejtős. Elcseszed vele. Ezek kellenek hozzá. A kisrugókat pedig fogoval nem lehet berakni. Ahoz túl erősek. Az egyik végét be kell akasztani a másikat meg egy kiscsavarhúzóval befeszíteni ugy, hogy a csavarhúzó vége a lyukban legyen ahová a rugo vége kell bemenjen. Így be lehet feszitve billenteni. Bár igy sem könnyű. Sok sikert!
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2012. aug. 06. 17:32 | Válasz | #545 
Bocs. Nem csavar, hanem anya.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © szabadhegy2012. aug. 07. 16:56 | Válasz | #546 
Köszi a válaszokat. Kérek kölcsön. Aztán szétbombázom valamelyik nap.

trans852012. aug. 08. 23:40 | Válasz | #547 
Az adatok közt olvasom, hogy a dugattyún a felső gyűrű a vékonyabb, a vastagabb a második, nekem fordítva volt a dugattyún, jól van az adatlapon írva? Vagy az előző tulaj összekókányolta nekem, de értékhatárokon belül vannak a méretek.

 © Wiking2012. aug. 09. 08:27 | Válasz | #548 
A gyűrűket nem lehet fordítva feltenni a helyükre, mert a kialakított nút szélessége a gyűrűhöz passzol. Tehát a vékony gyűrű ugyan bemegy a vastagabb helyére, de fordítva már nem.

meszizs2012. aug. 09. 12:55 | Válasz | #549 
Ha jól megnézed, akkor láthatod, hogy a felső az egy vékony krómgyűrű, aztán a második az egy kicsit vastagabb normál gyűrű és a harmadik az pedig 3db-ból áll:2db vékony között egy rugó.
Az enyémben ez volt és ezt is küldték.
Egyébként a 2közti rugó volt lekokszosodva és ez nem feszített és ez volt többek között az egyik oka az olaj fogyasztásomnak.
1996-os Majesty 250

 © juhász béla2012. aug. 09. 13:59 | Válasz | #550 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

trans852012. aug. 09. 17:45 | Válasz | #551 
eddig így volt, de én is látom a leírásba hogy fordítva kellene lennie

trans852012. aug. 12. 15:35 | Válasz | #552 
Megmértem századminiméter pontosan a gyűrűimet, 1 század eltérés van a kettő közt vastagságra, külsőleg úgy tűnik mintha az egyik vékonyabb lenne, de nem az, a dugattyúmon a gyűrűk helyei is megegyező méretűek. ha felcserélem őket akkor sem kotyognak, és mind a 2 bemegy a másik helyére. Mészi, nekem egyik sem króm.

oborzilió2012. nov. 17. 07:22 | Válasz | #553 
Tegnap szétszedtem a variátort,és rájöttem miért kopog alapjáraton.A nyomólemez végei ahol a csuszkák vannak,teljesen szét vannak kopva,a csuszkák lemezein is nagy benyomódások vannak,úgyhogy csereérett. Megnéztem a cyti bike- nél 17000-felett van az ára.Tudtok valami olcsóbbat?

tamas2012. nov. 17. 10:49 | Válasz | #554 
Biztosan van. De ne valami gagyit végy! Kiss Robi saját kezűleg hajtogatta, reszelte a csúszkára való "U" alakú tartót. De ennek az az alapja hogy maga a csúszka tökéletes legyen!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2012. nov. 17. 11:22 | Válasz | #555 
Esetleg próbálkozz meg bontottat keresni ( Esetleg Mavrik Miska) Az valósznűleg jóval olcsóbb lessz, és ha nincs sérülve, akkor még nagyon sokáig jó lessz. A keeway alkatrész is olcsóbb lessz, de annál ugye kérdéses a tartóssága.

tamas2012. nov. 17. 12:25 | Válasz | #556 
Én a Keewayt nem ajánlom!
A bontott szintén kopott, tapasztaltam. Vettem Miskától egy komplett bontott variót, a csúszkákat és a görgőket ki kellett cserélni. A nyomlap és a görgőpályák jók voltak, ezzel adtam el a motort.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2012. nov. 17. 16:23 | Válasz | #557 
Amikor az okosságomnak köszönhetően szétment a varióm, akkor én is végigzongoráztam mindent!
Aztán maradt a Miska!
Én maximálisan meg vagyok vele elégedve!
Mindenképp telefonon keresd, mert nem igazán levelez!
1996-os Majesty 250

 © Kiss Róbert2012. nov. 17. 17:46 | Válasz | #558 
Csináltam házilag de vmi kemény anyagból kell csinálni mert nekem is szétkopott,én vettem keewaytól eddig beváltés nagyon occsó vót!

oborzilió2012. nov. 17. 21:02 | Válasz | #559 
Hol van ilyen bolt?

 © satyapapa2012. nov. 18. 06:46 | Válasz | #560 
Keeway bolt-Szentendre közuzó utca...-Budapest ,úllöi ut 32.
De az alaktrészbázis topikba van cim,telefonszám.
Van olyan alkatrész amely nyugodtan használható a 250majához,,,,ezt már néhányan tanusithatjuk.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. nov. 18. 09:50 | Válasz | #561 
Postázzák is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. nov. 18. 10:24 | Válasz | #562 
Én pont egy Keeway nyomólappal járkálok, teljesen ugyanaz mint a maja. Asszem 2500 körül van

tamas2012. nov. 18. 11:21 | Válasz | #563 
Nekem is volt benne, nem jött be. Elajándékoztam, ott remekül működik. Lehet velem van a baj... Vagy a fülemmel...

Józsi! A kutyacsontot még nem találta meg Ko. Peti, de keresgéli!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. nov. 18. 16:46 | Válasz | #564 
Tavaszig ráér

oborzilió2012. nov. 28. 14:14 | Válasz | #565 
Urak ki tudja melyik keeway nyomólap jó a yamahához?

 © Pazo2012. nov. 28. 15:39 | Válasz | #566 
Felhívod őket, van egy 250-es qvad, amiben majesty blokk van, tudni fogják. 2200Ft-ba kerül.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © satyapapa2012. nov. 28. 16:42 | Válasz | #567 
-AT 250Quad a tipus.-
-
Pazo,,feltetted a markolat védöt?
06304373303-vagyok elérhetö

 © Pazo2012. nov. 28. 16:45 | Válasz | #568 
Fel, nagyon tutkó lett!
tel.sz: 06 30 445 85 96

oborzilió2012. nov. 28. 17:46 | Válasz | #569 
Oké, most már csak a telefonszám kéne, mert amit eddig hívtam nem volt jó. Megvan valakinek?

 © Pazo2012. nov. 28. 17:47 | Válasz | #570 
A keeway.hu-n vannak telefonszámok
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Pazo2012. nov. 28. 17:49 | Válasz | #571 
+36-26/500-005, +36-26/310-689, 13-as. 14-es mellék
tel.sz: 06 30 445 85 96

Sanci2013. máj. 31. 12:37 | Válasz | #572 
Nem magamtól jöttem rá, de idáig nem én tudtam:
Tapasztalat: a motor üzemi hőfoka túl magas, állandóan bekapcsol a hűtő ventillátor.
Megoldás (nálam, elsőre bevállt): A motorblokott le kell mosni, tisztán kell tartani, mert segíti a blokk hőleadását (még hűtő borda is van rajta).
Számomra: döbbenet (egyszerű de nagyszerű)
Nektek: Legyen tanulság!
Akinek ez egyértelmű volt: "Én kérek elnézést"

Szép napot mindenkinek!
Ha egység van, nincs kétség!

 © hurican682013. jún. 12. 14:51 | Válasz | #573 
Szeretnék megosztani valamit!
A héten vettem a 250-es majámba DR Pulley variator görgőket 2915ft/8 db.Német minőség,és állitólag jobb mint az eredeti japán görgő.A berakásánál kell egy kis odafigyelés mert nem mindegy hogy a zárt ,teli oldala merre áll.A hagyományos görgőknél mindkét oldalán látszik a fém ami a súly.Ennél csak az egyik oldalon.Ez azért van hogy a variátort ne koptassa annyira mint a hagymányos.Állitólag a motor sokkal dinamikusabb és csöndesebb.Szerintem ha ez igy van akkor érdemes ezt kipróbálni.Nézzetek utána,megéri.Amúgy az MO moto-ba lehet kapni Budapesten.Ha beszereltem /talán hétvégén/akkor majd a későbbiekben referálok róla.Bizom benne,hogy beválik.

 © Kinál László2013. aug. 27. 15:00 | Válasz | #574 
No,hogy váltak be a görgők Olivér?! Nálam is esedékes lenne a csere!
tel.:06-70/5550733

 © hurican682014. jan. 09. 19:24 | Válasz | #575 
Most már,azt hiszem itt az ideje,hogy reagáljak a kérdésedre!Nem felejtettelek el.
A görgőkkel kapcsolatba csak jót tudok mondani.Kopás nem látszik rajta,azóta is ezt használom.Tavaly június az nem most volt,azóta sok kilómétert tettem meg vele.Pontosan mennyit azt nem tudom,de időbe ilyenkor már a következő görgő garnitúrát szoktam berakni.Jó minőségű,olcsó termék.Nekem be vált csak ajánlani tudom mindenkinek!BUÉK!

 © Kinál László2014. jan. 10. 11:07 | Válasz | #576 
Köszi Olivér!A szeptemberi kisrobogós talin már megbeszéltük a dolgot és október óta én is ezt használom.Hogy repül az idő,ha jót beszélget az ember!Olyanok vagyunk,mint a jó székelyek,nem sietünk el semmit!..és hogy mennyire előrelátó vagyok,ezúton kívánok neked már most kellemes húsvéti ünnepeket!He-he-he! De remélem addig még találkozunk!
tel.:06-70/5550733

tamas2014. jan. 10. 13:23 | Válasz | #577 
Vannak ezek a görgők nagyobb súlyban és méretben Olivér?
Mobilról nem sokra jutottam sajnos...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2014. jan. 10. 14:19 | Válasz | #578 
Dr.Pulley görgők
Itt keressél Tamás!Én is itt vettem.
tel.:06-70/5550733

tamas2014. jan. 10. 15:40 | Válasz | #579 
Na itt keresgéltem, csak 25x14,9-es, 18gr-osat nem találtam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2014. jan. 10. 16:26 | Válasz | #580 
A 9. oldaltól már van!Lapozzál!
tel.:06-70/5550733

tamas2014. jan. 10. 16:46 | Válasz | #581 
Roppant szégyellem magam, de nem találok...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682014. jan. 10. 21:35 | Válasz | #582 
Tudtommal van minden motor tipushoz.Kisebb ,nagyobb méret.MO Moto ott lehet kapni.Budapesten van ,közel az Őrs vezér térhez.06-30-257-9721.

 © hurican682014. jan. 10. 21:39 | Válasz | #583 
Köszi Laci a jókívánságot!Én is kívánok Neked,meg a Kedves Nejednek is Boldog Nyuszikát!Ja és remélem én is,hogy addig még talizunk!Ha nem más egy jó Andretti pizza,vagy fagyi!

tamas2014. jan. 10. 21:51 | Válasz | #584 
Köszi!
Még van 6'000km a jelenlegiben, de ilyesminek nem árt a polcon porosodnia... Ennyiért megèri. A Malossi nekem 11'000/garnitúra...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682014. jan. 10. 21:59 | Válasz | #585 
Szívesen!Tényleg nem drága,és tudom ajánlani! Idáig én évente 2-3 garnitúra görgőt használtam el.Ezzel a pulley görgővel meg tavaly június óta megyek és még kopás nem látszik rajta.
Nemsokára én is megünneplem a 100000.km-t,mint Tity. Ha júniusig kibírja a görgő akkor elmondhatom,hogy 1-évet bírt ki,ami árba is nagyon jó./3000ft/

tamas2014. jan. 10. 23:48 | Válasz | #586 
Tényleg az lesz a perdöntő, hogy a vario hogy birja.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552014. jan. 11. 08:24 | Válasz | #587 
Én végignéztem azt az irdatlan hosszú listát,lehet a vége felé már káprázott a szemem,de 250.-es Majánál nagyobb Yamahába nem láttam ilyen szettet.
Majd bemegyek személyesen is,mert ott járok el gyakran szinte a bolt előtt,és referálok...

tamas2014. jan. 11. 09:28 | Válasz | #588 
Köszönöm szépen!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

mazsoo2014. jan. 18. 22:57 | Válasz | #589 
Üdvözlet! Gyors kérdésem lenne. X-Max-ban csereéretté váltak a görgők és a szíj. A gyári görgők helyett DrPulley megy bele. Az eredeti görgök tocsogtak a zsírban mégis három valahogy hullámosra koptatta a CVT-t ahol simán csúsznia/gördülnie kellene. Gondolom port szedett össze valahogy. A többi sima, amilyennek lennie kell. A kérdés, zsír nélkül rakjam össze, ahogy a DrPulley előírja? Hogy a legegyszerűbb eltüntetni a hullámokat a CVT felületéről? Egyeszerűen csak csiszoljam le 1000-es vizes csiszolópapírral? Van valakinek tapasztalata ezzel? Köszömöm.

 © hurican682014. jan. 19. 08:15 | Válasz | #590 


WEBSHOP
KERESKEDÖK
ÁRLISTA
TERMÉKEK





Speeds by Dr Pulley robogó kuplung variátor görgők
MÉRET ÉS SÚLY TÁBLÁZAT
TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT
SB4000 15 12 3,00 6 1995
SB4001 15 12 3,25 6 1995
SB4002 15 12 3,50 6 1995
SB4003 15 12 3,75 6 1995
SB4004 15 12 4,00 6 1995
SB4005 15 12 4,25 6 1995
SB4006 15 12 4,50 6 1995
SB4007 15 12 4,75 6 1995
SB4008 15 12 5,00 6 1995
SB4009 15 12 5,25 6 1995
SB4010 15 12 5,50 6 1995
SB4011 15 12 5,75 6 1995
SB4012 15 12 6,00 6 1995
SB4013 15 12 6,25 6 1995
SB4014 15 12 6,50 6 1995
SB4015 15 12 6,75 6 1995
SB4016 15 12 7,00 6 1995
SB4017 15 12 7,25 6 1995
SB4018 15 12 7,50 6 1995
SB4019 15 12 7,75 6 1995
SB4020 15 12 8,00 6 1995
SB4021 15 12 8,25 6 1995
SB4022 15 12 8,50 6 1995
SB4023 15 12 8,75 6 1995
SB4024 15 12 9,00 6 1995
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4025 16 13 3,00 6 1995
SB4026 16 13 3,25 6 1995
SB4027 16 13 3,50 6 1995
SB4028 16 13 3,75 6 1995
SB4029 16 13 4,00 6 1995
SB4030 16 13 4,25 6 1995
SB4031 16 13 4,50 6 1995
SB4032 16 13 4,75 6 1995
SB4033 16 13 5,00 6 1995
SB4034 16 13 5,25 6 1995
SB4035 16 13 5,50 6 1995
SB4036 16 13 5,75 6 1995
SB4037 16 13 6,00 6 1995
SB4038 16 13 6,25 6 1995
SB4039 16 13 6,50 6 1995
SB4040 16 13 6,75 6 1995
SB4041 16 13 7,00 6 1995
SB4042 16 13 7,25 6 1995
SB4043 16 13 7,50 6 1995
SB4044 16 13 7,75 6 1995
SB4045 16 13 8,00 6 1995
SB4046 16 13 8,25 6 1995
SB4047 16 13 8,50 6 1995
SB4048 16 13 8,75 6 1995
SB4049 16 13 9,00 6 1995
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4090 18 14 10,00 6 2310
SB4091 18 14 10,50 6 2310
SB4092 18 14 11,00 6 2310
SB4093 18 14 11,50 6 2310
SB4094 18 14 12,00 6 2310
SB4095 18 14 12,50 6 2310
SB4096 18 14 13,00 6 2310
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4050 19 15,5 3,00 6 2450
SB4051 19 15,5 3,25 6 2450
SB4052 19 15,5 3,50 6 2450
SB4053 19 15,5 3,75 6 2450
SB4054 19 15,5 4,00 6 2450
SB4055 19 15,5 4,25 6 2450
SB4056 19 15,5 4,50 6 2450
SB4057 19 15,5 4,75 6 2450
SB4058 19 15,5 5,00 6 2450
SB4059 19 15,5 5,25 6 2450
SB4060 19 15,5 5,50 6 2450
SB4061 19 15,5 5,75 6 2450
SB4062 19 15,5 6,00 6 2450
SB4063 19 15,5 6,25 6 2450
SB4064 19 15,5 6,50 6 2450
SB4065 19 15,5 6,75 6 2450
SB4066 19 15,5 7,00 6 2450
SB4067 19 15,5 7,25 6 2450
SB4068 19 15,5 7,50 6 2450
SB4069 19 15,5 7,75 6 2450
SB4070 19 15,5 8,00 6 2450
SB4071 19 15,5 8,25 6 2450
SB4072 19 15,5 8,50 6 2450
SB4073 19 15,5 8,75 6 2450
SB4074 19 15,5 9,00 6 2450
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4075 19 17 6,00 6 2940
SB4076 19 17 6,50 6 2940
SB4077 19 17 7,00 6 2940
SB4078 19 17 7,50 6 2940
SB4079 19 17 8,00 6 2940
SB4080 19 17 8,50 6 2940
SB4081 19 17 9,00 6 2940
SB4082 19 17 9,50 6 2940
SB4083 19 17 10,00 6 2940
SB4084 19 17 10,50 6 2940
SB4085 19 17 11,00 6 2940
SB4086 19 17 11,50 6 2940
SB4087 19 17 12,00 6 2940
SB4088 19 17 12,50 6 2940
SB4089 19 17 13,00 6 2940
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4116 20 12 9,00 8 3430
SB4117 20 12 10,00 8 3430
SB4118 20 12 11,00 8 3430
SB4119 20 12 12,00 8 3430
SB4120 20 12 13,00 8 3430
SB4121 20 12 14,00 8 3430
SB4122 20 12 15,00 8 3430
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4097 20 15 11,00 6 3360
SB4098 20 15 11,50 6 3360
SB4099 20 15 12,00 6 3360
SB4100 20 15 12,50 6 3360
SB4101 20 15 13,00 6 3360
SB4102 20 15 14,00 6 3360
SB4103 20 15 15,00 6 3360
SB4104 20 15 16,00 6 3360
SB4105 20 15 17,00 6 3360
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4106 23 18 17,50 6 3780
SB4107 23 18 20,00 6 3780
SB4108 23 18 22,50 6 3780
SB4109 23 18 25,00 6 3780
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4110 26 13 16,50 8 8190
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4111 29 22 28,00 6 9240
SB4112 29 22 31,00 6 9240
SB4113 29 22 33,00 6 9240
TERMÉK
KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY
GR DB A
SZETTBEN ÁR FT
SB4114 30 16 15,00 8 10780
SB4115 30 16 18,00 8 10780
görgők
Sisakok
Kesztyűk
Kabátok
Ponyvák
Töltők
Kiegészítők
Markolatfűtés
Hátsó doboz

M0Moto Hungary
H-1163 Budapest, Kerepesi út 178
info(kukac)speeds.hu - tel. 06-70-432-1972


Sziasztok !
Ha ezzel tudok nektek segíteni .... lehet válogatni ! :)

 © satyapapa2014. jan. 19. 08:17 | Válasz | #591 
Elöirás szerint szereld. Lehet ujjitani is de nembiztos hogy beválik.
A nyomolemez és a szijtárcsa közt van a görgö aminek a fö szerepe a tárcsa helyzetének változtatása,, Másodlagos szerepe,a görgönek hogy a két alkatrész közti rezonanciát,elmozdulást, erökülönbség hatását stb csökknetse.A zsir ezt a szerepet nagymértékben csökkentheti,és eisösorban a nyomolemez láthatja kárát.Természetesen vannak zsiros variok is,,ott más a helyzet.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. jan. 19. 11:21 | Válasz | #592 
Két kérdés.
1: hogyan szereld. Szerintem ahogy a vario gyártója javasolja. Lehet zsír nélkül is, de ha ez egy porvédős zárt vario, amihez a gyár zsírt javasol, akkor azzal. A görgőknek nem fog ártani ha ott a zsír, de a görgőpályáknak hiányozhat.
2. hullámos a görgőpálya. Na ez gáz. Azt Te onnan úgy ki nem csiszolod, hogy minden görgő azonos pályán mozogjon, tehát a nyomlap a görgőkön keresztül nyolcasozásra fogja kényszeríteni a szijtárcsa mozgó oldalát. Előbb-utóbb megmozdulhat, kibillenhet a középpontból és kezdődik a kalamajka. Kirághatja a csapnál a közepét is.
Arról nem beszélve, hogy, ahol elkezdett hullámosodni, miért ne lehetne ugyan ez a probléma később is jelen.
Én kicserélném a komlpett variót mielőtt másban is kárt tesz.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. jan. 19. 11:24 | Válasz | #593 
Ebben a listában sem szerepel sajnos a 25x14,9-es görgő. Lehet, nem forgalmaznak ilyen méretben.
De azért köszönöm Oli!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. jan. 19. 11:46 | Válasz | #594 
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

orpi552014. jan. 19. 13:15 | Válasz | #595 
Jocesz! Dr Pulley görgőkről volt szó!
8-10 ezer között itthon is kapni más gyártóktól!

orpi552014. jan. 19. 13:32 | Válasz | #596 
X-max még nincs a csapatban,így azt sem tudjuk hogy a gyári instrukció szerint szárazon,vagy zsírozva futnak e a görgők a variátorban.
De gondolom,nem illene "tocsogniuk" a zsírban,hacsak tényleg nem a Tamás által mondott porvédős verzióról van szó.
Utána kellene nézni,mi a gyári leírás,de ha tényleg hullámosra koptak a görgőpályák,ott valami nagy gebasz van,azt kicsiszolni nem tudod,ez fizikai képtelenség.
Szerintem is csere,mert ez akárhogy csiszolod tökéletes soha nem lesz.

 © passat522014. jan. 19. 13:37 | Válasz | #597 
Jah kérem, akinek 2-3 millás gépe van az ne tegyen bele 2-3 ezer ft-os görgőket!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2014. jan. 19. 17:00 | Válasz | #598 
Na, ahogy elnézem a lehetőségeket, nem is teszek.
De ha már az,, új" árakkal jössz, hát a tied se sokkal óccsóbb:-) :-) :-)
Jó is lenne ennyit költeni csak motorra. Jól menne...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 19. 17:08 | Válasz | #599 
Jó lenne csak ennyit költeni..Én 1 hónap alatt 92ezret költöttem Emilienre.Tehát az enyém egy nagyon boldog Maja.Nemsokára meg kb 20-30 a varióra+gyorsulásra
06304373303-vagyok elérhetö


Első ... 3 4 5 [6] 7

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől