|
|
|
2014. ápr. 02. 21:13 | Válasz | #1752 | |||
Nem tudom, hogy neked a tanknál lévő tömítés cserét visszahívással cserélték-e, vagy vizsgálták. Ha jól emlékszek, akkor Passat megcsináltatta szakszervizben. Ha jól tudom, akkor volt olyan tömítés, ami nem volt nagyon benzinálló és a tankban tömítés darabok lettek. olyan oldott ragacsos szmötyis... én az miatt néztem meg és takarítottam ki a tankot, ami konkrétan tiszta is volt.....a tömítés nekem ment vissza a helyére, mert kézben fogva sem volt rajta oldási nyomok, dörzsölésre sem bomlott... Szia! | |||
| |||
2014. ápr. 02. 21:07 | Válasz | #1751 | |||
Orpi! kerestem erre vonatkozó képeket, esetleg segít valamit! én a motort felkötöttem spaniferrel, hogy a tankot lefele könnyen le tudjam engedni. Konkrétan az alsó csővázat kell leengedni. Mint egy bölcsőt! Képek | |||
| |||
2014. ápr. 02. 09:33 | Válasz | #1750 | |
Köszi Attila,lehet hogy én is így járok! Előző bejegyzésemhez még annyit,hogy gondolom,és a fotón is látom,hogy jobb és baloldalt is van két két függőleges csavar,azt biztos ki kell venni,ezen felül gyanítom hogy elöl a nyak résznél lévő két átmenő csavar közül is az egyiket ki kell venni.Ennyi elég? Józsi!Este 5.-után érek haza skypolhatnánk!Köszi. | |
2014. ápr. 02. 09:22 | Válasz | #1749 | |
Mindent bele Orpikám,ügyeskedjél,az én a ranyszőrüm is kehes, most van Juhász Bélánál. ez a hónap motor nélkül lesz. |
2014. ápr. 02. 09:12 | Válasz | #1748 | |
Tegnap este szétszedtem a burkolatot,hát a szivattyú tényleg förtelmes helyen van,és ahogy Passat írta,a váztól nem lehet csak simán kivenni.Lehúztam a csatlakozót,négy szál vezeték megy be,kettő az üzemanyagszint jelző be és kimenete,a másik kettő az üzemanyag pumpáé.Erre rámértem műszerrel,gyújtásráadás után a relé működési ideje alatt jön rajta a 12-volt.Visszaraktam,megmozgattam,semmi.Direktben is kipróbáltam egy másik akksiról,de igy sem történt semmi,ennél fogva biztos hogy a pumpa ment tönkre. Most már csak az lenne hátra,hogy kivegyem a szerkezetet. Passattól kérdezném,hogy mit jelent amit írt:"Szét akasztottam a vázat"Hol,és hogyan?Láttam ugyan a fotókon a piros éket,de melyik csavarokat kell kivenni? |
2014. márc. 30. 22:41 | Válasz | #1747 | |||
Akkor a csatlakozóban lévő vezetéked sem kontaktos.... akkor pumpa! Amálka pészmékere rakoncátlankodik :-( | |||
| |||
2014. márc. 30. 22:40 | Válasz | #1746 | |||
Akkor a csatlakozóban lévő vezetéked sem kontaktos.... akkor pumpa! Amálka pészmékere rakoncátlankodik :-( | |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 30. 21:08 | Válasz | #1745 | ||
2csavar fogja a V alaku burkoló idomot a plekó alatt,és 2 csavar fogja az indexet, Ha kivetted a csavart akkor elöre és kissé felfele jön ki ,mert az index hátulján van egy vezetö stift.na azt nem kéne letörni,bár elég massziv
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 30. 21:03 | Válasz | #1744 | ||
lapos foglalat
| |||
| |||
2014. márc. 30. 18:23 | Válasz | #1743 | |||
Ha kék akkor a lapos foglalatos. De az a tuti ha meglesed.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 30. 18:08 | Válasz | #1742 | ||
Az eredetiek amiket kiszedtünk nálad vannak a garázsban szerintem. | |||
|
© passat52 | 2014. márc. 30. 18:06 | Válasz | #1741 | ||
Vaze Te raktad bele az enyémbe is azt ami most kiégett! Kék a színe! | |||
| |||
2014. márc. 30. 18:05 | Válasz | #1740 | |||
Igen 3 csavar. 2 a plekó alatt 1 meg az ami az indexet tartja. Hogy milyen pontosan nem emlékszek. Vagy bajonettes vagy az ellapított fajta. De rakj bele ledest. Nekem már 3 éve az van benne.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 30. 17:45 | Válasz | #1739 | ||
Most valaki nekem is regéljen, hogy milyen izzó kell a Maja első helyzetjelzőbe. Kiégett egyik és nincs kedvem 30- 40 percet rááldozni a lebontáshoz mint a Satya tette ahhoz, hogy megnézzem mielőtt veszek! Mellesleg szerintem 3 db csavart kell kihajtani! | |||
|
2014. márc. 30. 16:29 | Válasz | #1738 | |
Köszi Józsikám!
| |
© passat52 | 2014. márc. 30. 11:44 | Válasz | #1737 | ||
30 milliméteres átmérőjű kell! A T-MAX-ba is ugyanez kell. A pumpa a szintmérőre van felpattintva és benne úszik a benzinben. | |||
| |||
2014. márc. 30. 10:26 | Válasz | #1736 | |
Köszi! Ebayon találtam többet is:http://www.ebay.com/sch/6000/i.html?_nkw=Majesty+400+fuel+pump&_rdc=2 Ahogy a fotókat nézem,és ha jól értelmezem az egész pumpa vezetékestől benne úszik a benzinben? Láttam kétféle átmérőjűt is,az én mocim 2005.-ös,ehhez melyik kel? | |
© passat52 | 2014. márc. 30. 10:14 | Válasz | #1735 | ||
Orpi! Ha ki kell venned a pumpát ami a benzinszint jelzővel együtt jön ki, mindenképp jelöld be, hogy a visszarakásnál megfelelő irányban legyen a szintjelző! Ha elteszed akár egy csavarnyit már nem fog megfelelő benzinszintet mutatni a műszerfalon. | |||
| |||
2014. márc. 30. 10:09 | Válasz | #1734 | |
Köszi Sanyikám,a relét már megtaláltam,jobbról a harmadik. Gyújtásráadásra szépen behúz,majd kb.4.másodperc múlva old,tehát az szépen működik,de a pumpa meg sem nyikkan. Tehát mindenképpen le kell vetkőztetni a motort,és csak reménykedhetek,hogy a pumpa előtti csatlakozás kontakthibás. | |
© satyapapa | 2014. márc. 30. 07:25 | Válasz | #1733 | ||
Orpi.. Nézd meg hogy milyen hibakódot ir a gép,,mert mechanikusat nem nagyon jegyez,viszont a relé az elektromos hiba,,és ha csak relé akkor azt könnyű cserélni.Megnézem melyim relé a pumpájé | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 30. 07:16 | Válasz | #1732 | ||
Igaz igaz. Bár néha pont akkor nincs amikor nagyon kell.Én nagyon sokat megyek a géppel,napi 55-km. és egészen a havazásig..Ha van ilyen cucc itthon akkor bármikor kitudom cserélni,és GÓ. Vannak motorosok akiknek nem olyan fontos a napra kész gép,mert ritkán használják,, Ha kocsival megyek dolgozni,az naponta kb 1700ft. Ha majával megyek akkor kb 800. | |||
| |||
2014. márc. 30. 01:53 | Válasz | #1731 | |||
Ilyen alkatrészeket előre teljesen felesleges a polcon tárolni. Lehet kapni az a lényeg.
| |||
| |||
2014. márc. 30. 01:48 | Válasz | #1730 | |||
Sajna nem emlékszek, mert telefonon voltam a Tom-al mivel neki zümmögöt a pumpálya, és kérésemre megkereste, hogy melyik relle az amit, ha lehúzott lekapcsolta a pumpát. lényegébe mivel indulnom kellett volna akkor ezért gyorsan ezt a módszert alkalmaztam telefonos segitségűl. A Tomi pikk pakk leszedte azt a három elemet ugyebár és segített a relé kiválasztásában. sajna nem tudom már melyik volt..... | |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 29. 20:39 | Válasz | #1729 | ||
Én javítottam és egyedül! :) Te is meg tudod oldani ha cserére lesz szükség! A burkolatok bontása már becsukott szemmel megy neked. A benzinpumpa kiszerelése ütközik nehézségekbe mert nem lehet kivenni a képeken látható váz megbontása nélkül. | |||
| |||
2014. márc. 29. 20:22 | Válasz | #1728 | |
A tiédet Te javítottad? | |
© satyapapa | 2014. márc. 29. 20:12 | Válasz | #1727 | ||
hát lehet Én is beszerzem egyet tartalékba..
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 29. 20:08 | Válasz | #1726 | ||
Az ára Győrben a Citybike.-ben 15800ft volt tavaly. | |||
| |||
2014. márc. 29. 20:04 | Válasz | #1725 | |
Amúgy tényleg 34000 km.van a gépemben,nem kellene még megadnia magát...
| |
2014. márc. 29. 20:03 | Válasz | #1724 | |
Attila!Nem emlékszel véletlenül melyik relé volt az? Passat!Nézve a fotókat,elment a kedvem még a hibakereséstől is,ha ennyire szét kell szedni a gépet.Vifilforint egy tápsztivattyú? | |
© passat52 | 2014. márc. 29. 19:04 | Válasz | #1723 | ||
Az én motorom 50 ezernél adta meg magát. Az Orpiéban 34 ezer van. Nem mérvadó a km mert nálam a szénkefe vezetéke szakadt ki tövestül. Lehet más gond is a szivattyúnál. Azt nem mondanám, hogy elfogyott a szénkefe mert 100 ezret is ki kell neki bírni. Megszorulhatott vagy jobbik esetben kontakt hiba! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 29. 18:58 | Válasz | #1722 | ||
Mennyit futott a géped ?? Azért kérdem hogy km-ben mennyit mentél, mert ha hasonló Passatéhoz akkor már kb tudni lehetne a gyakoriságot | |||
| |||
2014. márc. 29. 18:49 | Válasz | #1721 | |||
Szia Orpi! Nekem kb. 3 éve mikor az első találkozó volt én is késve érkezett, mert sajna nekem sem indult, sőt az AC sem működött. Nekem konkrétan a műszerfal feletti relésorban az egyik saru volt kontakthibás a foglalatban... Szinte hihetetlen volt az is, hogy állásában a saru nem ért hozzá a pólushoz. Lényegében úgy jöttem rá, hogy nem men le áram az AC pumpához és mikor mozgattam a csatikat sorban, mindig kapcsolgattam gyujtáson a gyorsleállító kapcsolót egyszer csak Hallottam az AC pumba hangját. Én a saru méretén állítottam, összedugtam és sose volt vele bajom utána. Ha szerencséd van, akkor így jártál Te is, de ahogy leírtad a jelenséget, kis eséjt adok a kontakt hibának. Sajna szerintem a Passat AC cseréjéhez hasonlóan jártál. Vagyis eddig bírta a szivattyú... azért drukkolok.... | |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 29. 18:09 | Válasz | #1720 | ||
Orpi! Részvétem ha AC pumpa! Lapozz vissza a #1432-re! | |||
| |||
2014. márc. 29. 18:00 | Válasz | #1719 | |
Úgy látszik az idei medvehagyma project nem fog megvalósulni.A hét elején szegény apósom halála miatt nem tudtam Tatabányára lemenni,ma ugyan elindultam,de ha tudom el sem indulok. Kajával felpakolva (hogy beviszem a fiamnak az albérletbe...)elindultam 10.-óra tájban Topihoz. Minden rendben ment,az idő szép volt,a zene dübörgött,kurvára élveztem az utat a Hősök teréig.Itt a pirosnál már dadogva indult kicsit a motorom,nem nagyon,csak így utólag rekonstruálom az eseményeket,majd kb.200.-méter után következő piros lámpa-gondoltam csinálok egy kemény rajtot...(hogy tényleg dadog e?...)amiből csúfos durrogásokkal rángatásokkal tarkitott 20.méter lett,és Amálka megadta magát. Feltoltam a járdára,kivert a víz hogy mi a szar lehet,próbáltam indítózni,egy két ütemre beindult vagy háromszor,majd végképp meghalt... Elkezdtem filózni,hogy miként lehetne hazajuttatni,közben felhívtam Topit hogy ne várjon,mikor odajött hozzám egy rendőr,és mondta,hogy toljam el onnan a szekeret. Mondtam neki hogy lerobbantam,és egyébként is miért kellene odébb állnom,mire Ő mondta,hogy az Orosz nagykövetség előtt vagyok,jön a békemenet meg a tek,és még azt hiszik robbanóanyag van a motorban és abból csak bajom lehet. Nem volt elég a bajom,még ezzel a hülyeséggel is tetézték,de végül is eltoltam a motort négy utcával lejjebb,és segítséget hívtam. Egy barátom jött egy dobozos kisáruszállítóval,le kellett szerelni a plexit,a hátsó dobozt,és még igy is alig fért be a moci az autóba. Végül is épségben hazaértünk,iszom a nyugtató sörömet. Teszteltem a mocit,hibakódot nem ír ki,hiába indítózok meg sem nyikkan,viszont amit már Pesten észrevettem,hogy gyújtás ráadás után nem hallom az AC-pumpa zümmögő hangját. Ma már nem mélyedek bele a dologba,de lehet hogy az AC-pumpa megadta magát?Van annak esetleg külön biztositékja? Kérlek benneteket,ha van tapasztalat ennek kacsán,osszátok meg velem,hátha nyugodtabban alszom... |
2014. márc. 27. 21:45 | Válasz | #1718 | |||
Sokra mentél velem... Az bosszant, de nagyon, hogy én meg találkoztam pár hete. De nem gondoltam hogy a 400-as is ilyen... | |||
| |||
2014. márc. 27. 21:33 | Válasz | #1717 | |
Semmi gond Tamás. Én sem találkoztam még betekerős verzióval. Azért, köszönöm a segítséget.
|
2014. márc. 27. 05:17 | Válasz | #1716 | |||
És én szoktam mondani, hogy mindenki csak személyes tapasztalat alapján adjon tanácsot! Bocs, nem ált szándékombam félrevezetni Téged! | |||
| |||
2014. márc. 26. 21:42 | Válasz | #1715 | |
A nyomóhenger homlokfelületén van egymással szemben két trapéz alakú mélyedés kialakítva. Itt lehet az ellendarabjával sérülésmentesen visszahajtani amennyi szükséges, de úgy hogy a zseb a fékbetét hátulján levó csapos részhez kerüljön. És kész.... :-) Ugye milyen egyszerű ? |
2014. márc. 26. 21:23 | Válasz | #1714 | |||
Basszus, egyéb típusokba irtam néhány napja, hogy sógor Burgmanjának a fékrendszerét átnéztük. Abban két munkahenger van hátul, az egyik sima visszatolós, a másik ugyan ilyen, tekerni kell és visszamegy. Álmomban nem gondoltam hogy a 400-as is ilyen... Van a közepén horony? Ahol lehet tekergetni csavarhúzóval. | |||
| |||
2014. márc. 26. 21:09 | Válasz | #1713 | |
Ott az 5 pont. Tényleg tekerni kellett. Eddig még nem találkoztam ilyen megoldással. :-(
|
© passat52 | 2014. márc. 26. 21:07 | Válasz | #1712 | ||
A hátsó fék munkahengert nem nyomni kell visszafelé hanem forgatva megy vissza! | |||
| |||
2014. márc. 26. 21:01 | Válasz | #1711 | |||
Mit mondtam el rosszul...? Valahol félreinformáltalak...? | |||
| |||
2014. márc. 26. 20:37 | Válasz | #1710 | |
Abszolute én voltam a béna. Minden fékalkatrész jól volt megválasztva. A munkahengerrel küzködtem mert nem akart visszamenni. Mire rájöttem hogy hogy kell, addigra már nagyon későre járt, és mivel a munkahelyen ragadtam szétszedett motorral, így győzött a marógép. Ha hamarabb rájöttem volna, akkor a fékbetét is tovább jó lett volna.....
|
2014. márc. 25. 23:07 | Válasz | #1709 | |||
A munkahenger nem ment vissza alaphelyzetbe, vagy vastagabb, típusidegen betétet gyömöszköltél bele...?
| |||
| |||
2014. márc. 25. 22:33 | Válasz | #1708 | |
De bement az Kicsit módosult méretekkel. Az erőszak, és a marógép mindent megold. | |
2014. márc. 25. 22:22 | Válasz | #1707 | |||
Nem mondod hogy nem ment be az új!
| |||
| |||
2014. márc. 25. 21:56 | Válasz | #1706 | |
A fék rendben,de inkább nem irnám le. Uj tapasztalatokat szereztem féktárcsa cseréről, leharcolt csavarfejekkel, valamint, hogy tegyunk bele az uj fékbetétekbe 10ezer km.nyi fékezési kopást kb 5perc alatt marógépen. |
2014. márc. 24. 21:15 | Válasz | #1705 | |||
GaBika! Mi van a hátulsó fékeddel? Kigyógyult...? | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 24. 15:28 | Válasz | #1704 | ||
Az álltalános szervizen kivül néhány dolog amire figyelni érdemes. -A km-óra jeladót tisztítani, zsírozni., -önindítót szintén -akkusaru tisztitás. -az oldal sztendernél lévő indítás gátló tisztitás,ellenörzés. -Gázmarkolat-gázbowden kenése. -tároló rekesz zárszerkezet zsírzás,beállítás. -szélvédö plekó rögzitö csavarok ellenörzése, | |||
|
2014. márc. 22. 08:19 | Válasz | #1703 | |||
De köbbe le kő téni a gereblét... Az is idő! Főleg míg főveszi az embör... Nem hajlik a derék... | |||
| |||
2014. márc. 22. 08:09 | Válasz | #1702 | |
"Elavult öreg vasakon"mint Tamásé még Öregdejó barátomé,én egy másodperc alatt kicserélném a világítást,nemtom mit tökölnek rajta 30 másodpercig... Viharlámpa le...viharlámpa föl... | |
2014. márc. 21. 22:01 | Válasz | #1701 | |||
Amit csak lehet! Gurítok az egészségetekre egy deci körtepáleszt 2 részletben! | |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 21. 21:39 | Válasz | #1700 | ||
Valóban! Elnéztem a helyzetjelzőt. Mit iszol?
| |||
| |||
2014. márc. 21. 21:35 | Válasz | #1699 | |||
Én nyertem!
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 21. 21:00 | Válasz | #1698 | ||
Na én arról beszéltem...Még a túra plekot is levettem
| |||
| |||
2014. márc. 21. 20:53 | Válasz | #1697 | |||
A helyzetjelző tényleg nem megy bontás nélkül. Na de a 30 másodperc akkor is igaz.
| |||
| |||
2014. márc. 21. 20:51 | Válasz | #1696 | |||
A helyzetjelző az indexel van együtt. Passat a világításra gondolt.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 21. 20:49 | Válasz | #1695 | ||
Hát azt megnézném
| |||
| |||
2014. márc. 21. 20:41 | Válasz | #1694 | |||
Hiába na... Aki tud,... | |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 21. 20:00 | Válasz | #1693 | ||
A Sutyi 30 másodperc alatt kicseréli a nőgyógyász ujjaival bontás nélkül is a 400-ason! | |||
| |||
© juhász béla | 2014. márc. 21. 19:44 | Válasz | #1692 | ||
Csak hogy én is mondjak valamit,az öreg szarszivattyumban 34 éves Thosiba égők vannak és még nem igényelt cserét,.De hogy mégnagyobbat mondjak ,van olyan 6 voltos Thosiba égőm ami simán ellenáll a 12 voltnak is.Nesze neked,modern,meg fejlett technológia,,
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 21. 19:14 | Válasz | #1691 | ||
Ok-majd ha már lesz ilyen gumigyűrüm, akkor vigyázni fogok rá..
| |||
| |||
2014. márc. 21. 18:34 | Válasz | #1690 | |||
Elavult T-MAX-on 30 másodperc...
| |||
| |||
2014. márc. 21. 18:27 | Válasz | #1689 | |
Én bekötött szemmel fél perc alatt szedem már szét...mint régen a Kalasnyikovot... Tíz csavart kell kihajtani míg eljutsz hozzá, de egy két alkalom után Neked is gyorsabban megy majd. Egy dologra viszont ügyeljAmikor rakod vissza a helyére a V formájú idomot a plexi alatt,ki ne nyomd a lámpatestben lévő gumigyűrűt,mert a stift ami belemegy,könnyen kinyomja a helyéről,ha az ember nem figyel. Én az elején mindkettőt elhagytam,csak a Yamahánál lehet kapni,darabja 800.-ft volt 8.-évvel ezelőtt... | |
© satyapapa | 2014. márc. 21. 17:30 | Válasz | #1688 | ||
majácskámon a bal elsö helyzetjelzö lámpa kiégett,és nekiáltam kicserélni,,,Hát nem egyszerű. Köszönöm a japó mérnököknek,röpke 30-40perc elég volt,,(A burgin 5-10perc)
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 20. 07:27 | Válasz | #1687 | ||
Kösz-most már kezd úgy viselkedni a maja ahogy elö van írva neki,,,,,,hála NEKED !!!
| |||
| |||
© Miska | 2014. márc. 20. 07:24 | Válasz | #1686 |
Üdvözlök mindenkit! örülök hogy jó lett az a 5 pofás kuplung!! sok-sok kilométert tegyél bele:-) | |
© zoli | 2014. márc. 15. 14:24 | Válasz | #1685 |
Valakinek megtetszett.....
| |
2014. márc. 15. 13:07 | Válasz | #1684 | |||
Vegyél be egy erős nyugtató, aztán kérdezd meg a Yamaha gyárit. Mikor kicsit megnyugodtál a hajmeresztő összeg hallatán, hivd fel Miskát Szarvason, és keresgélj az EBay-en. Mi lett a Tiéddel...? | |||
| |||
© zoli | 2014. márc. 15. 10:58 | Válasz | #1683 |
Kipufogó hövédöt hol kaphatok vajon szerintetek? |
© satyapapa | 2014. márc. 11. 19:06 | Válasz | #1682 | ||
az első észrevételem a kuplungcsere után- Csökkent a fogyasztásom ,mivel a pofák megfelelő vastagságuak így nemszükséges nagy gázt adni hogy a gép elinduljon. Eddig több mint 4500-as fordulat kellet az állóhelyzetböl való induláshoz.Most kicsivel 3000-felett. Valahogy most minden sokkal másabb érzés. | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 07. 21:29 | Válasz | #1681 | ||
Drága Passatom,a 400as maján még ilyen cserét nemcsináltam jobb ha egy profi is ottvan.Nem beszélve arról hogy nála van kerék centírozásí lehetőség is.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 07. 21:15 | Válasz | #1680 | ||
Huszú az éjszaka! Csak nem vársz egy kuplung cserére szerelőt?
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 07. 21:05 | Válasz | #1679 | ||
Holnap reggel késza gép,,,5-pofás kuplunggal.A Misi egy nap alatt megküldte az alkatrészt.Köszönet neki. Ezért volt bizonytalan mert nem hittem hogy csütörtök du,4kor feladja és másnap délre ittvan.Sajna délutános vagyok, igy csak reggel tudok foglalkozni vele,a szerelö barátommal. | |||
| |||
2014. márc. 07. 14:19 | Válasz | #1678 | |||
Pedig pár hete még olyan szép képeket küldtél hogy szezonra hogy fel vagytok készülve... Sajnálom... Remélem minden problémád megoldódik mire valóban jó, motoros idő lesz! | |||
| |||
2014. márc. 06. 19:24 | Válasz | #1677 | |||
Akkor jó szervizelést, karbantartást és sok problémamentes km hozzá. És sok sok gurulást a szezonban :-) | |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 06. 18:40 | Válasz | #1676 | ||
Nekem igy megfelel,tök mindegy mi volt,az a lényeg milyen lesz.Ennyi.
| |||
| |||
2014. márc. 06. 18:18 | Válasz | #1675 | |||
De az lenne a leg jobb, ha e-mailen leinformálnád a Hagyba Tamást, hogy mit, miért cserélt, javított a motoron. Az biztos sok esetben a kuncsaft mondja meg, mit is szeretne cseréltetni és mit javítatni a gépen. | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 06. 18:04 | Válasz | #1674 | ||
A kuplunghoz fehér rugót is Ő tette be, és olajcserét is csinált.Grisa barátom mondta ezeket,és Ő talán jobban tudja mert ővé volt a majám...
| |||
| |||
2014. márc. 06. 17:22 | Válasz | #1673 | |||
Bár semmi közöm hozzá, de a Tom akkor nyúlt hozzá, amikor valami kontár szerelte elötte. Mint korábban írtam a légszűrő okosság miatt vitték hozzá, ugyanis a motor kínlódik, nem húz és zabálja a benyát... A variátorhoz hozzá sem nyúlt. a | |||
| |||
2014. márc. 06. 17:18 | Válasz | #1672 | |||
MIVEL A 400 AS NYITOTT, NEM ZÁRT EZÉRT ABBA NEM KELL ZSÍR.....
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 06. 12:52 | Válasz | #1671 | ||
Gyanus volt a gépem ezért nekiláttunk. Ma szétszedtük Emilt és a kuplung pofákon gyakorlatilag nem volt ferodol,,,,már a fém a fémen relációban müködött,a pofák eleje,Elindulásnál kb 5-ezres fordulat kellet.Persze a harang is fellvolt cserepesedve,igy az is csere,,, Lett volna lehetöség ujj ferodolt ragasztatni,,de mutattak egy 5pofást amin levolt válva a ragasztott cucc,2-ezer km után.. Ezért most 5-pofás megy fell+ harang..Gyári cucc egy törött mocirol ami csak néhány ezer km volt.Misink adománya.Nagyon köszönöm.. A szijtárcsáim kifogástalanok, még minimális kopás se látható,, Érdekes hogy az utángyártott szij amibe kb 16ezer km van ,még 29,3mm és nincs berepedezve,ugyhogy lehet hogy megy vissza,,,Dayko szij. Még valami---sokan piszkálódtak amiért a zsirnélküli görgö szerelésre szavaztam.Hát kérem most hogy szétszedtük ebben sem volt egy sóhajtásnyi zsir sem,csak némi természetes kopásból származó por. A görgők (16ezer km) kifogástalan állapotuak...Aranykezü Hagyba Tomi szerelte előzőleg.Köszönet neki ezúton. ((Most is szárazon lesz összerakva.)) | |||
|
© SPOLI | 2014. feb. 28. 21:07 | Válasz | #1670 |
Szeretném itt a fórumon is megköszönni Satyapapának hogy elvihettem a motorom Pistihez Halásztelekre! Most következő javításokon esett át a Majám: kormány csapágy,kuplung,hűtővíz, fékolaj,motorolaj,+szűrő,hajtómű olaj csere. Nagyon más ées sokkal finomabb, kezelhetőbb!!! PISTINEK köszönöm a becsületes korrekt munkáját! |
© satyapapa | 2014. feb. 27. 18:08 | Válasz | #1669 | ||
A 400as maja tartós áramtermelése kb 300-320Watt,,ugy lett tervezve hogy az össz. gyári fogyasztók áramfelvétele + 15-20%... nagy terhelés esetén nemcsak a generátor de a fesszabályzó ((amely 400ig birja,)),károsodhat.
| |||
| |||
2014. feb. 27. 07:18 | Válasz | #1668 | |
Van e valakinek adata arról,hogy a 400.-as generátora maximálisan mennyi áram termelésére képes,ugyanis kisebb mélynyomó beszerelésén gondolkodom,de a 9.Ah-s akksi miatt (na és az alkalmanként,ritkán használt 915 led miatt...)aggódom nehogy túlterheljem a rendszert. A mélynyomó max.áramfelvétele 7.Amper.de csúcson nem lenne járatva,az eladó szerint félgőz bőven elég lenne a hatáshoz. |
2014. feb. 16. 14:50 | Válasz | #1648 | |||
Úgy valahogy ;-)
| |||
| |||
© Gazsi | 2014. feb. 16. 09:33 | Válasz | #1647 | ||
OK! Tudod kinek pap, kinek a lánya! Nekem a Banner. Üdv! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. feb. 15. 18:18 | Válasz | #1646 | ||
nyugodtan rábizhatod a gépet...A 400as majád is profi módon elintézi. Nekem a kormánycsapágy cserét is ö végezte,,, Pisti tényleg yamaha motorkerékpár szerelő | |||
| |||
2014. feb. 15. 15:35 | Válasz | #1645 | |||
Én mint mondtam, saját tapasztalatomból lexarozom, mert két, kettő gyári értéknek megfelelő (méretileg is) Honda Silver Wingbe vásárolt vadonás új aksi egy, két hét nem használat során lemerül... (JA ÉS SEMMI SEM SZÍÍÍÍJA, ugyanis le lett kötve!!!!) Új vásárlástól számítva fél éven belül már mutatkozott a probléma... a vásárolt boltban szó nélkül adtak újat...ami szintén egy kalap xar volt. A boltos ismerős volt és Ő mondta sok a gond ezekkel. Mivel a Silver winghez nem sok a gyárival megegyező méret azonos termék választék, ezért esett a vásárlás eme csodás termékre..... Azért haszonjárműbe korábban is vásároltam számtalan akkumulátort, de ami nem produkálja azt amit tudnia kell... Azt többet nem vásárolom és simán lexarozom!!!! "mint írtam saját véleményemet osztom meg általában (Én nem linkelek, fújok fel bármi pozitív, negatív tapasztalatot, mesét) | |||
| |||
© Mathias | 2014. feb. 15. 12:50 | Válasz | #1644 | ||
Köszönet Satyapapának a szervizes tippért!
| |||
|
© Mathias | 2014. feb. 15. 12:49 | Válasz | #1643 | ||
Megy ki jövőhéten Halásztelekre a Yamaha szervizbe. Sajnos nincs sem szerszámom, sem tapasztalatom kitakarítani, és zárt helységet sem tudok a művelethez. A tisztítás szállítással együtt kb 20e lesz. De az egész motort átnézetem. Elméletileg azt mondták 38e km-nél már injektor tisztítás, szelep állítás biztos kelleni fog. De szíj+görgő+szűrők+olaj is aktuális. Malossi-t kap mindenből, de lehet még az 5 pontos kuplungot is megkapja. Így 2-3 évig megint nem kell hozzányúlni, csak az olaj+szűrő cserék miatt.
| |||
|
© Gazsi | 2014. feb. 15. 10:51 | Válasz | #1642 | ||
A Banner aksit azért én nem írnám le ilyen egyszerűen. Mi a szervizben, ahol dolgozom már több éve az eredeti gyári Skoda és VW. aksik mellett ezt a márkát forgalmazzuk az ügyfelek maximális megelégedésére, garanciális probléma alig van velük. Egy éve én is ezt vettem a Suzukimba semmi gond nincs vele. Télire kivettem ezt is mint a többit is, és a meleg szobában a csepptöltőn tartom tavaszig. Több motoros ismerősöm használja a Bannert gond nélkül. A méreten kívül az aksi kapacitására is oda kell figyelni, mert az indítóáram ha nem megfelelő (kevés) abban az esetben nem fog megfelelően vagy egyáltalán forgatni az indító.A töltést érdemes figyelni, mert ha az nincs rendben, akkor bármilyen jó is egy egy aksi, akkor nem lesz hosszú életű. | |||
|
2014. feb. 15. 09:42 | Válasz | #1641 | |||
Na mit mondjak, szükség is van rá! :-D | |||
| |||
2014. feb. 15. 08:27 | Válasz | #1640 | |
Aggastyánoknak már ilyen moci kell...
| |
2014. feb. 15. 08:02 | Válasz | #1639 | |||
Hát igen. Van ahol a motor okos, van ahol a motoros... Mindenkinek képességeinek megfelelő járművet :-) | |||
|
© satyapapa | 2014. feb. 15. 07:47 | Válasz | #1638 | ||
Igy van .a csodás (400) maja rendelkezik egy relével amely a világítást felkapcsolja ha a motor beindul..EU szabványos. - Persze ez csak a super csávók modern gépein van,,,,mindenféle ""kövületen"" nincs ilyen | |||
| |||
2014. feb. 15. 06:51 | Válasz | #1637 | |||
| |||
2014. feb. 15. 03:23 | Válasz | #1636 | |
Azt nem lehet,mert motorindításra automatán kapcsol az első világítás.
| |
2014. feb. 15. 00:08 | Válasz | #1635 | |||
Azért azt tapasztalatból mondom, hogy a Banner az egy kalap xar akkumulátor. És még finom, szerény, és nőies voltam... ;-)
| |||
| |||
2014. feb. 14. 17:57 | Válasz | #1634 | |||
Indíts teljes fényárral, ha nem konyul le a tompított, valóban lehet hogy nem akksi.
| |||
| |||
|
|
|