Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás
Javítás, karbantartás típustól függetlenül

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Zsolt2008. okt. 05. 07:35 | Válasz | #706 
Egy fékbetét cseréért 9 rúgó nem sok egy kicsit?
Zsolt

Feco2008. okt. 05. 07:41 | Válasz | #707 
Ha eredeti pofákat tett be!?
Motor után,első a család legyen!

tamas2008. okt. 05. 14:56 | Válasz | #708 
Nekem 8'000ft volt a két Ferrodó fékbetét előre. Drága? Átvágtak volna? Mondjuk aszfalton megnyikkan ha nagyon meghúzom, és tényleg nagyon jól fékezhető, nem porosodik tőle minden, teljesen tiszta az egész eleje a motornak. Én a kocsiba is ezt használom, nagyon meg vagyok vele elégedve. Hosszú a futásteljesítménye, és nem kopik vadul.
A hátuljával hasonlóak a gondjaim mint írtátok (Imre) mert az enyém sem fog, akár a lábammal is fékezhetnék ekkorát. Azt fogom alkalmazni amit Zsolt javasolt, felszabályozom és csináltatok bele egy puhább betétet Mazsik mesterrel. Lehet hogy hamar kopik, de legalább fog!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © baranyai.imre2008. okt. 05. 15:12 | Válasz | #709 
Az enyámben újak a pofák,és fel is szabályoztattam,mégis matyi.Én is gondoltam hogy puhább pofák kellenének,de hülye fejjel újat vettem.Na nem baj,csináltatok bele puhábbat,s meglátjuk.

 © Osán Imre2008. okt. 05. 15:32 | Válasz | #710 
Hány milliméterig lehet a tárcsákat fölszabályozni?

 © Zsolt2008. okt. 05. 17:02 | Válasz | #711 
A 125-15-180-as gépeken a féktárcsa minimális vastagsága 4 mm, a 250-es gépeken pedig 3,5 mm.

A fékpofás dolgot eredetileg pannóniásoktól hallottam. Az egyik srác P21-es gépe felújítás után nagyon-nagyon ment, csak megállni nem tudott. A típus eredetileg sem a fékekről volt híres (de azért elfogadnék én is egyet), viszont a puha pofás módszer bejött és mifelénk igen elterjedt minden szocis gépnél.
Zsolt

Feco2008. okt. 05. 17:47 | Válasz | #712 
Most feradoroztattam az elsőket és a hátsókat is A tárcsát és a dobféket is, 1000-es darabja.Leszedi a régi betétet és újjat ragaszt rá.Puhábbat mint az eredeti.Az igazit a P20-as korból már nem lehet kapni, az olyan volt mint a gumi!Kivonták az azbezttartalma miatt!Nagyon tudott fékezni a Javámon az volt. Tamás 8 rugóért akkor annak a betétnek eredetiYamahának kell lenni!
Motor után,első a család legyen!

tamas2008. okt. 05. 19:52 | Válasz | #713 
Állj állj állj! Imre! A féktárcsát motoron meg se próbáld szabályoztatni! Ha olyat kapott hogy üt fékezéskor, sajnos csak a csere marad. Az okok: Amit autónál simán meg lehet oldani, az itt sajnos nem megy. Az anyag vastagsága sokkal kisebb, és nem bírja el a terhelést amit a szabályozás jelent, ha akkora ütést kapott hogy üt. Nekem volt hasonló problémám, és körüljártam a témát. Van itt Egerben egy olyan szakember, bátran leírhatom a nevét Studman Péternek hívják, és a fémipar nagymestere. Gyakorlatilag amit fémekkel meg lehet csinálni, Ő arra képes. Van egy Hajabusája (remélem jól írom) és Neki is volt hasonló problémája, hát gondolta mivel Ő mégiscsak a sajátját csinálja, nem vesz egy pár tárcsát, hanem megoldja. A pár tárcsa 80'000ft lett volna. Szóval nekilátott, és három napig! éjt nappallá téve serénykedett, míg elérte hogy a tárcsa nem ütött. Felszerelte, és irány a Mátra. Nos, az első komolyabb fékezésig minden ment simán, de utána aztán semmi nem alakult jól. A fém szerkezetileg megőrizte a sérülés helyét (Ő is bejelölte és stimmelt) és ugyanúgy produkálta az ütést csak jobban. Vett egy pár tárcsát, csak közben elb...tt három napot. Lebeszélt a dologról, modta ha már Neki nem volt elég esze, nekem legyen. Ő szívesen megcsinálja, de felelősséget csak akkor vállal, ha a motort nem tolom ki a garázsból. Ráadásul esztergályos azt mondta, hogy annyira keskeny a tárcsa, hogy ha nekitámasztja a kést, el is pattanhat egyből. Nem marad más, csak a síkköszörű. De az sem megoldás ld. föntebb. Venni kell tárcsát sajnos. Ennyi. A fékdob szabályozható. Benne van a dokutárban a méret típusonként, ki kell nézni.
Feco, az én betéteim Ferrodók, nem gyári Yamahák!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2008. okt. 05. 20:27 | Válasz | #714 
Meg kell nézni mitől és mekkorát üt! Ha kijön 4mm ig, akkor síkcsiszolón lehet szabályozni!Ajánlatos készülékkel!Általában ha csak melegedéstől üt akkor kijön. Ha mechanikus pofont kapott akkor reménytelen mint a Tamásé volt.Az enyémből az árkokat vetettem ki,4,2 mm-ig. A 125-ös eredeti tárcsaméret 4,5mm.Ha bizonytalan vagy irány az új , a fék nem játék!
Tamás, a feradoroztatást úgy szoktam csinálni, kiveszem a betétet(kuplung vagy fék)elviszem a szakimhoz és az enyémet csinálja meg és azt kapom vissza.Ez 1000 és 2000 között típustól függően.Ha Te vettél két fékpofát ugye 4 rugó darabja,hát drágállom de üzlete válogatja.Legközelebb ha valakit érdekel postafordultával csináltathatok egyet. Meg kell nézni mennyi a posta, mert ha drága nem éri meg!
Motor után,első a család legyen!

tamas2008. okt. 05. 21:06 | Válasz | #715 
Én az első fékbetéteket vettem ennyiért. Én is sokatltam, lehet balek is voltam, de mivel a boltos az ismerősöm, és sokat segített már, hát elhoztam. Egyébbként sok sportautóba is Ferrodó betétet raknak, én csak jókat hallottam róla, és mint írtam, meg is vagyok vele elégedve.
Viszont a tárcsa síkbahúzását továbbra sem javaslom, nagyon veszélyes játék...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. okt. 05. 23:03 | Válasz | #716 
Nos , részletes válasz a következő :
- a hátsó fékbetét a szerelővel szemközti Szuzuki márkaszervízből való "Gold fren" kerámia-karbon betét (?) cseh márka (lásd: goldfren.cz) 4800 pénz. ( a suzuki szervíz drága hely pl. 480 pénz egy olajleeresztő csavar :=(((((
- a szerelőm óradíja 4000, nem tudom mennyi általában, de errefelé ekörül vannak az óradíjak. A szerelő a szomszéd utcában lakik és csak 1 órát számolt fel baráti alapon, pedig vagy 2 órát nyűglődtünk vele: kipu, tartó, kerék le, az úszónyereg (jól mondom ?) be volt ragadva, nehezen hajlott a szóra... a rögzítőfék is ide csatlakozik, azzal is kellett ügyködni . Összességében ennyi, remélem sokáig nem lesz gondom rá.

Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Feco2008. okt. 06. 05:54 | Válasz | #717 
Tamás tárcsa ügyben igazad van, csak az csinálja aki biztos a dolgában!A fék nem játék!
Motor után,első a család legyen!

tamas2008. okt. 06. 09:25 | Válasz | #718 
Remélem jól megnézted amit a mester csinált, mert az úszó féknyergek nagy baja szokott lenni, hogy ha kicsit elkoszolódnak, nem állnak vissza a helyükre. Ezért én az enyémet rendszeresen takarítom, egyébként a betétek "csivitelnek" a tárcsán! Nálad elől is ez a helyzet, meg hátul is. Nekem csak az első ilyen, viszont közel sincs olyan fékhatásom mint a tárcsafékes tesóknak. Sajnos...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2008. okt. 06. 13:59 | Válasz | #719 
Szisztok urak! A postakoltsegre kis infot tudok adni. Mert a vateran mar igenybe vettem parszor. A dijak a kovetkezok: csomag meretenek a leghosszab max. Hosza 75cm es max. 20kg akkor brutto 830ft 20kg- max 30kg ig (a meret azonos) 1890ft.
Feco! Visszaterve az en muanyag elememre,szerintd ha a kialo patentok letortek az javithato marmint te valalnal javitast?ha igen akkor levinnem hozzad.
Bocsanat az ekezetek nelkuli irasert, de utkozben kovetem nyomon a forumot es a pda-n nincs karakter. Amennyiben elnezitek akkor neha hasznalnam. Ha viszont Zsolt nem engedne akkor kihagyom.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 RedPierrot2008. okt. 06. 16:26 | Válasz | #720 
Sziasztok!
Nem tud valaki egy 2000-es kiadású YP250-hez, váltó ékszij párat? Egyben is érdekel a szerelt, ....vagy esetleg a külön alkatrészek is jók lehetnek.
Esetleg jól jönne egy ötlet is, hogy hol lehet olcsón kapni, újat.
Nagy köszönet!
Üdv!

 © Osán Imre2008. okt. 06. 17:48 | Válasz | #721 
Igazábol azért kérdeztem mert nagyon hullámos,viszont a betétek meg 98% .Ütni viszont nem üt.Itt helybe érdeklőtem, aztmonták ne nyuljak egyelőre hozzá.Amugy köszönöm az infót.

 © Zsolt2008. okt. 06. 19:17 | Válasz | #722 
Talicskás: a sima csomag értékmegjelölés nélkül ok. Nekem többször úgy jött, értéket ne írjatok rá, mert az még plusz 230Ft.
Jöhet a beírás ékezet nélkül is, ez legyen a legkisebb bajunk. PDA-n, hm..., nem rossz.
RedPierrot: üdv a fedélzeten! A váltóban csak 1 bordás szíj van, meg 8 görgő amit cserélni kell. Előbbi 4 rúgó környékén van, a másik csomagban ~3 ezer. Bolt: Pinkmotors Tatabánya
Zsolt

Feco2008. okt. 06. 21:35 | Válasz | #723 
98-as a gép, hátul dob van és nem nyúltam hozzá!Mármint a tisztításon kívül.A " mester" én voltam csak a szabályozást a gépmunkát bíztam másra! Műkszik az egész a fékkel nincs bajom!Az úszónyergeket bizony néha takarítani kell, mert külömben mindíg " radiroz"!!A "csivitelés" a ferador minőségétől van, ha egyszer egy "igazi" gumisat sikerülne szerezned elmúlik!
Talicskás! Természetesen segítek! NEM szoktam látatlanban igérni semmit de ha valahogy lejuttatod, megcsinálom!Nem mindegy milyen patentokról van szó.Kiálló kis fülek amiben ott a csavar helye??Ha valamilyen körmös kis pár mm-es kis fül akkor az gáz mert nincs ellendarab amire próbálni lehetne!!Látatlanban nagyon nehéz,de segítek amiben tudok, ez természetes!!
Írj az imailre, küldj képet akkor többet tudok mondani!!
Imre! Ha csak hosszbordás a tárcsád és nics vele gondod, ne bántsd. Szerintem.
Ékezet nélkül el lehet olvasni nem gond!
Motor után,első a család legyen!

talicskas2008. okt. 06. 23:22 | Válasz | #724 
Zsolt: A Pinkmotors Tatabányánál sűrűn szoktál vásárolni, mármint majestyhz tartanak főbb dogokt?pl.féktárcsa, hajtás szíjat,kuplunghoz rugót, betétet, görgőket...mert ha igen akkor ha járok majd arra akkor érdemes betérnem.
Feco: köszike a + megtisztelő felajánlásodat a javítás érdekében.majd csinálok fényképet és elkűldöm e-mailen..csak rátapintottál amitől én is tartottam, hogy kicsi a fül ami 90° ban áll ki és kb.1 sm széles és 5mm magas ami patent...hátnem gyenge. Viszont a fékkel én is hadilábon állok elég gázos..a puha betétezés az szimpatikus nekem persze a dobba...de azt hogy kell kérnem egy mestertől mármint mennyire puhára? mihez képest?
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2008. okt. 06. 23:27 | Válasz | #725 
Tamás: az ismerösödnél lévő motort amit írtál..azt bontja is, vagy csak egyben árulja?? tudod amin a puha formás háttámlád van:)))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2008. okt. 07. 05:53 | Válasz | #726 
A mester éppen olyan betétet fog adni amilyent a piacon be tudott szerezni, és arra mondja ,hogy az a jó!Valószínű!!
Azért küld a képet!Sajnos a müahegesztésnél általában a fényezés is sérül a melegtől a másik oldalon.Ezt is számításba kell venni.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2008. okt. 07. 08:00 | Válasz | #727 
A görgőt és a szíjat én a Pinkmotorsnál vettem (futárral küldték), azt hogy mit tartanak még, azt TopJoe tudná megmondani. TopJoe hallasz? Vétel!
Zsolt

tamas2008. okt. 07. 08:46 | Válasz | #728 
Nos, egyszer már megcéloztam a DX-es masinkát, de akkor Peti visszalépett, és abban bízom hogy kicsit meg tudom még puhítani. Előtte azt mondta, hogy fizetni egyben kell, de nem bánja, maradhat a portáján. Nagyon rendes lenne tőle ha mégis ideadná. Az idomok sértetlenek, a hátsó féktárcsatartó van levágva róla flexel (. Az Olasz is képes csudás dolgokra. A kipufogódobja az enyémen duhog, a többi egyben van. Szóval rá kell hajtanom ismét... A többit meglátjuk.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2008. okt. 07. 09:14 | Válasz | #729 
Vételen vagyok ! Mondjátok meg mit nézzek meg, évjárat, tipus ( esetleg pontos méret ) és lemegyek kérdezősködni.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

talicskas2008. okt. 07. 09:26 | Válasz | #730 
Itt kerepesen is van egy motorbonto majd a napokban meglatogatom hatha hozott valami technikat bontasra.amennyiben felfedezek valamit akkor jelzem feletek is....ha esetleg valamire lenne szuksegetek.jut eszembe tavasszal volt nala 125-os paripara elso komplett idom..de ha jol emlekszem felraktam a cimet es tel.szamat az alkatreszek oldalara.megint csak kozze teszem,ha valakinek hozni vinni kell valami portekat,vagy beszerezni akkor tel. E-mail en szervezze le es szoljon hozom viszem.ne koltsetek feleslegesen futarra,postara.inkabb a mocira koltsetek
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © jasa2008. okt. 07. 10:31 | Válasz | #731 
Jelentem nekem is van már "bibliám" ! Burgman AN-250 Service Manual , 370 oldal !!! (CD-n kaptam egy új burgis rajkai ismerőstől, aki most vett egy 250-es gépet: majd 10 éves, tényleges 10 ekm, és szalonállapotú, szerintem szobábat tárolhatták, egyszer majd megsasolom...).

Átfutva a manualt néhány meglepetés már ért: a 400-asoknál az olajcsere periódus 6000 km, és általában a szervízintervallumok 6-12 ezrenként vannak. Eddig én is ezt tartottam be. Ez a írás meg 5 ezret ír, és 5-10-15 ezres ütemeket a karbantartásra. Nem nagy különbség de mégis. Aztán pl. a gyertyahézag nem 0,7-0,8 hanem 0,6-0,7 mm. Tudom ez "egyéni szoc. probléma" itt.

Azt viszont megkérdezem , szelephézagot milyen periódusoként ellenőriztek, állítotok ? A könyvem 3000 km-t ír ! Ez vicc, 1,5-2 havonta kellene nézegetni, a szükséges szét-összeszereléssel együtt nem gondolhatják komolyan...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. okt. 07. 10:47 | Válasz | #732 
AZ JÓ!! Kell az néha nagyon.
A másik része:
nem biztos hogy vicc. Gondolj csak bele, ha valaki arra vesz egy ilyen gépet hogy a piacra járjon vele autó helyett, Neki kitart 2 nyarat is akár az 3000 km. Sajnos úgy van ahogy írtad a gyertyahézagnál, ez bizony egyéni szoc. probléma, vagyis a használat, ill. az igénybevétel függvénye. Biztosan van oka ha beleírták, szerintem keress olyan szerelőt aki tud Neked erre a kérdésedre referálni, nem kizárt hogy csak legyinteni fog hogy ugyan már, ha csattog vagy valami hangja van hozza be, egyébként meg járjon vele!
Én egy darabig nem fogom piszkélni a szelephézagot, de valószínű hogy a 3'000km-es olajcsere alkalmával csak megnézem a lelkem megnyugtatása végett. Aztán had szóljon a zenekar. Rokkkendrollll!!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 07. 11:06 | Válasz | #733 
Saját tapasztalatom,5000km-olajcsere-légszűrő csere-gyergya csere.Sajna a szűrők közel vannak a kerékhez,fékhez.Nekem 5000km körül erőlködött,megsasoltam és pilláztam mennyire szennyezett,fékpor.A biblia 10000km ír.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 07. 12:41 | Válasz | #734 
TopJoe! Csak egyszerűen lemész a boltba és megkérdezed, hogy mit tartanak YP250-hez. Összeírod és árral elküldöd nekünk.A kopó alkatrészekre gondoljál elsősorban! (ékszíj, gyertya, légszűrőbetét, fékbetétek és fékpofák, akku, tömítéskészletek,javítókészletek (pl: vízszivattyú, főfékhenger, teleszkóp, stb)
Zsolt

 © Zsolt2008. okt. 07. 12:50 | Válasz | #735 
Jasa! A Maja 250-nél a szelepellenőrzés és állítás 12 ezer km után esedékes. A 3000 km kevés a burginál, szerintem ott is 10-12 ezer a valós!
Zsolt

talicskas2008. okt. 07. 13:00 | Válasz | #736 
Helo topJoy! En erdeklodtem igy tervezgetve. Mert en ugy nez ki leteszem mar a mocit es ha mar szet kell szednem akkor megejtem a szezonalis es az egyebkenti karbantartast javitast. Csak jo lenne mindent egy helyen beszerezni ezert erdeklodtem, hogy mennyire tipus barat az a bolt mennyire jo minoseget forgalmaznak es boseges e a felhozatal. Viszont az alkatreszekkel kapcsolatban nem tudom mit tudok elore megvenni, a feken kivul, mert az gyari. Annyit tudok,hogy a variator az nem gyari benne. Azt ne kerdezzetek milyen. Gondolom ha szetszedtem akkor beazonosithato. Azt mondta az ember, hogy mas taromanyban dolgozik a moci mint a gyari. Varosban intenzivebb gyorsulasra, viszont vegsebessegre 10% vesztesegre lotte be. Szerinte egyszeruen csak a gorgokkel varialt. Mindegy majd ha szetkapom kiderul.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

TopJoe2008. okt. 07. 13:08 | Válasz | #737 
OK ! ma maltert keverek és falazok de holnap megyünk a városba de.és meglátogatom a Pink-et.Listát majd írom.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2008. okt. 07. 13:19 | Válasz | #738 
Van amiben típusbarát. Pl. dugattyú, variátor szíj de van amiben kimondottan ellenség pl. tömitéskészlet. Holnap kifaggatom őket.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

talicskas2008. okt. 07. 14:00 | Válasz | #739 
ok.kiraly vagy.....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

TopJoe2008. okt. 08. 10:24 | Válasz | #740 
No kérem jártam a Pinkben. Átbújtuk a katalógusokat de megállapítható, hogy nem " típusbarátok ". Szinte nincs semmi. Ami van:

-Első féktárcsa betét: 4150 Ft.
-Hátsó féktárcsa betét: 5800 Ft.
-Fékdoboshoz nincs.
-Variátor szíj ATHENA : 3900 Ft.
-Első féktárcsa: 10.800 Ft.
-Hátsó féktárcsa: 10.200 Ft.
-Prox dugattyú: 18.500 Ft.(csapszeg,gyűrűkkel )
-Gyűrűgarnitúra külön: létezik de nem tudtak árat mondani és nem biztos, hogy jó a gyári dugattyúba mert ez is prox termék és lehet más méret. Mondjuk ez nekem nagyon nem jó hír.
-Főtengely felújitó készlet: nincs
-Tömitésgarnitúra van de ahonnan Tamás rendelt ott tízezer Ft-al olcsóbb.
-Lehet kapni fékkarokat csak be kell vinni a régit és fényképes katalógusból be kell azonositani. 1500-3000 Ft között.
-Görgő nincs, 9 gr-os a legnehezebb náluk.
-kuplung betét szintén nincs.
A légszűrőt meg elfejeljettem megkérdezni.
Vásárlás előtt fel kell őket hívni vagy emailben érdeklődni mert a "VAN" sokszor azt jelenti náluk, hogy rendelik. Pl. első féktárcsa volt náluk egy db, hátsó három db készleten. Csomagküldés GLS futárral. Vagy velem postán. Hát marad a vadászat azt hiszem.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

talicskas2008. okt. 08. 12:30 | Válasz | #741 
TopJoe!! koszonjuk az infot..amit tudunk korbe kell erdeklodni ahol csak lehet es ugyeskedni a vasarlassal.
egy kerdes mindenkitol..abban az esetben ha nem a gyari gorgok voltak a mocimban viszont megfelo volt szamomra amilyen tartomanyban muzsikalt...hogy tudom be azonositani egy hasznalt gorgot, hogy milyen sulyu volt.efektiv meg nem lattam hasznalt gorgot csak a Tamas altal fenykepezett kepeken.de valami maradando azonositasi szam stb. letezik rajtuk...
Joe! egyebkent huz a malter...jo melot
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zsolt2008. okt. 08. 12:35 | Válasz | #742 
TopJoe! Köszi minden infót, remek munkát végeztél!
Talicskás! A görgőket szedd ki, tisztítsd meg tökéletesen, majd mind a 8-at egyszerre mérd le grammos mérlegen. (ha van a közeledben ilyen). A görgő súlya valószínűleg 14 gr lesz, de sokan használunk ettől eltérőt is, nekem pl. 12 gr-os van.
Zsolt

tamas2008. okt. 08. 13:20 | Válasz | #743 
nekem 4db 12-es, 4 db 14-es. Kb 35km/h-nál vállt el.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 09. 08:05 | Válasz | #744 
Sziasztok,szerelési segédlet yp400-hoz kellene.
A 250-hez nagyon tutti a részletezés.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

tamas2008. okt. 09. 08:07 | Válasz | #745 
A képes beszámolókra gondolsz?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 09. 08:35 | Válasz | #746 
igen
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 09. 09:28 | Válasz | #747 
Service manual csak az olasz van, kerítsünk angol nyelvűt?
Zsolt

tamas2008. okt. 09. 12:14 | Válasz | #748 
Az összes szerelési segédlet úgy lett elkészítve, hogy aki valamit javított, és volt esélye dokumentálni (sajnos én most csináltam egy komplett motorfelújítást és semmit nem tudtam az összerakásról fotózni) az megörökített mindent, és beküldte Zsoltnak. A 400-ban úgy látszik Te leszel az első, mi meg nagyon szorítunk, hogy úgy sikerüljön ahogy szeretnéd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 09. 16:11 | Válasz | #749 
Fényképezővel megyek szerelni,este küldőm a képeket
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

talicskas2008. okt. 09. 16:32 | Válasz | #750 
Feco! holnap az biztos, hogy megyek kanizsara es az is tuti, hogy ott kezdek kb. reggel 9 korul leszek valamelyik butorboltnal es szerintem 10 korul el tudnek menni barhova.ugyanis vettem ma.elemet viszont ket kis ful a sok kozul el van vekonyodva es nemi tuningolasra szorul.este magamhoz veszem a bizti ami bizti ha esetleg lenne 5 perced megnezni.?
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2008. okt. 09. 18:02 | Válasz | #751 
Csengess meg 30/ 3000 245 ha ott vagy és próbálok odaugrani a melóhelyről!!Előfordulhat, hogy egy kicsit várnod kell.Vagy ki tudsz jönni az én melóhelyemre?? Tudsz mozogni kocsival? nem tévedsz el?
Motor után,első a család legyen!

Feco2008. okt. 09. 20:06 | Válasz | #752 
Ja és a régit is hozd megnézzük!
Motor után,első a család legyen!

Balázs2008. okt. 09. 20:32 | Válasz | #753 
Tamás,Zsolt.Baj van!!!Össze raktam és csúnyán jár alapjáraton.És ha fékezem a hátsó kereket leáll!!
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 09. 20:36 | Válasz | #754 
Mit is cseréltél? Amúgy a kuplung folyamatosan fog.
Zsolt

Balázs2008. okt. 09. 20:38 | Válasz | #755 
A variátort néztem meg.Le vettem a szíjat és kitakarítottam.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Feco2008. okt. 09. 20:43 | Válasz | #756 
Valamit nem jól raktál össze! Tuti!
Motor után,első a család legyen!

Balázs2008. okt. 09. 20:48 | Válasz | #757 
Ne is mond.Verem a fejem a falba
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2008. okt. 09. 20:49 | Válasz | #758 
Asszem kimegyek és addig csinálom amig nem lesz jó
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2008. okt. 09. 20:51 | Válasz | #759 
Biztos valami egyszerü dolog elkerülte a figyelmem.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

talicskas2008. okt. 09. 21:10 | Válasz | #760 
Feco: én megyek bárhova...első a maszek a meló csak utána.ha nem publikus akkor sms re kűld vagy ide a fórumra a munkahelyed pontos címét és én megyek oda.érkezésem előtt 30min csörgök ha így frankó..
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zsolt2008. okt. 09. 21:32 | Válasz | #761 
A variátort szedted le vagy a kuplungharangot?
Zsolt

Feco2008. okt. 10. 06:04 | Válasz | #762 
Perzse, hogy frankó, csak azt nem tudom megtalálod-e? Kiskanizsa Bajcsai út Agrosped telep!A legutolsó a betonüzem után!talán még nem késő az írás!
Motor után,első a család legyen!

Feco2008. okt. 10. 06:11 | Válasz | #763 
Ha mindíg "fog" a kuplungod és zörög talán a rugók közül vmelyik kiakadt!Észreveszed ha a haragot leveszed!Azt vetted szét a szíj levételéhez?
Motor után,első a család legyen!

talicskas2008. okt. 10. 06:53 | Válasz | #764 
Feco:semmi sem keso.a palyan vagyok mar utom lefele 2 boltom van kanizsan,ha ott leszek vagy elakadok csorgok.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Balázs2008. okt. 10. 08:50 | Válasz | #765 
Szia Zsolt,mind 2-tőt.1 alátét kimaradt a kuplungról,és meghúzáskor megnyomattam a csavarokat.Ezért nem bírt forogni a kerék. Hajnalig a garázst nyomtam,kb. 4x szedtem-raktam össze.Az alátét a kuplungon van valahol,de nem jöttem rá hogy honnan szedtem le.Képeket csináltam.A variátor ennél nem csavaros,amúgy 1 ugyan az.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 10. 09:07 | Válasz | #766 
Balázs! Töltsd le a dokumentumtárból az YP400-as service manualját. Igaz olasz, de nem baj. Lapozz a 253. oldalra, ott van egy nagyon jól nagyítható ábra, azon látod az alkatrészek sorrendjét. Ez alapján rakd össze!
Zsolt

Balázs2008. okt. 10. 09:31 | Válasz | #767 
jól raktam össze,a kérdésem:gyengén tudtam meghúzni a kuplungot,mert különben szorúlt a kerék
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 10. 10:11 | Válasz | #768 
Valami nem jó! Elég karakteresen kell meghúzni, mert különben könnyen meglazul!
Zsolt

tamas2008. okt. 10. 11:24 | Válasz | #769 
Légkulccsal húzod meg, vagy a seprűkeresztbedugós verziót alkalmazod? Mindkét esetben az az egy csavar tartja a kuplungharangot, és valóban nem lehet laza! Apropó! Mikor szétszerelted akkor is csináltál képeket? Vissza tudod nézni hogy hol volt az alátét? Segíthetne...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 10. 12:30 | Válasz | #770 
Csináltam,de nem látszik. szétkapom megint és meg húzom.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 ansa2008. okt. 10. 14:08 | Válasz | #771 
Sziasztok!

Asziszem sajna kezd behalni a technika.....gyanus kopogás-csattogás a főtengely felől,zörgés a lánc felől,és löki a kék füstöt gázadás függvényében nem kicsit....

Ugyhogy kén e 1 kis segítség:Fűtengelyfelujítás mennyire megoldható?Hol,merre,mennyiért?Gyűrűgarnirturát lehet külön venni?vagy akkor már furás+dugó?vagy miket kell még vajon cserélni?lánccal mi lehet a gond?

Előre is köszi!

tamas2008. okt. 10. 15:32 | Válasz | #772 
A Bibliát átnézted amit Zsolt írt?

Helló Ansa! Milyen gépről is van szó? Vedd ki a gyertyát, forgasd a dugattyút felső holtpontra, lassan fordíts rajta kb 15fokot, és csavarhúzóval nyomd meg a dugattyú tetejét a gyertyanyíláson keresztül. Ha megmoccan, főtengelyes is. Ez lehet a csattogó járás hangforrása. A gyűrűnek nincs hangja, arra a füstjelek utalak. Neked lennék, egy tapodtat sem mennék vele, mert úgy járhatsz mint én, nekem keresztbefordult a dugó, és csak hónolni kellett volna a hengerfalat, de így már 2. lépcsőre kellett fúrni. 69-ről 70-es lett. Most még megúszhatod gyűrűzéssel, ha nincs meghúzva a hengerfal. Lánccal (gondolom a vezérműláncra gondolsz) az lehet a gond, hogy ki van nyúlva. Csere. 10 ropi.
Tehát: Típusismertető a részedről, és akkor lehet a kérdéseidre pontosabb válaszokat is adni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2008. okt. 10. 15:57 | Válasz | #773 
Tamas! akartam mar kerdezni most hogy mar osszekopott a szemed fenye:)) mi a velemenyed az elotte levo teljesitmenye es a mostani bejaratott uj motor teljesitmenye kozott. mert uj mocival es szuz felujitott motorhoz nem volt szerencsem.
Egyebkent ma talalkoztam Fecoval a munkahelyen.a tobbit majd a mix.en..
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 ansa2008. okt. 10. 16:28 | Válasz | #774 
Ez egy Aprilia Leonardo 250-es,majesty-blokkos...
Hétvégén,ha lesz odőm,megnézem az általad említett dolgot.Ilyen gyűrűkészletet egyébként hol lehet venni?Meg persze láncot is....

Köszi

 © Zsolt2008. okt. 10. 17:16 | Válasz | #775 
Mindkettőt csak a yamahánál tudod beszerezni, ill. a láncot ott ahol D.I.D. láncot forgalmaznak.
Zsolt

 ansa2008. okt. 10. 17:43 | Válasz | #776 
Mármint hol a Yamahánál?A Yamaha magyarországi képviseletnél?Alkatrészszaküzleteknél nem?Kb.Milyen anyagi vonzata van egy generálnak?tehát fúrás,dugó-gyűrű,főtengely-felújítás,lánc,stb?

 © Zsolt2008. okt. 10. 18:15 | Válasz | #777 
Igen, a magyarországi képviseletnél. Van amit máshol is be tudsz szerezni majd. Pl: hajtókar, dugó. A felújítás átlagosan 100 rúgó + 20 körüli a munkadíj. (nem yamaha szervizben javítva persze !)
Zsolt

 Lajos2008. okt. 10. 19:28 | Válasz | #778 
Szeretném megkérdezni, hogy Majesty 250 2001. az olajszűrő mosható vagy csak cserélhető. Esetleg lenne valakinek egy szervízkönyve. Köszönöm!

 © Zsolt2008. okt. 10. 19:36 | Válasz | #779 
Üdvözöllek! Ebben a típusban nincs olajszűrő, ezért van az, hogy 3000 km után cserélni kell az olajat. A 2000 utáni évjáratokhoz nincs szervízkönyvünk, hanem csak kivonatok és segédletek. Mivel a 250-es gépeknek ugyanaz a motorja (min. eltérés van csak pl. a légszűrőnél), ezért nyugodtan használható a 96-99 es service manual. Ezeket az anyagokat a dokumentumtárban találod szabadon letölthető pdf doksiként.
Zsolt

 Lajos2008. okt. 10. 19:42 | Válasz | #780 
Zsolt Nagyon köszönöm!

 ansa2008. okt. 10. 20:30 | Válasz | #781 
Köszi az infokat!


tamas2008. okt. 10. 21:01 | Válasz | #782 
Nekem a komplett felújítás kb 100'000ft volt, ha gondolod letételezem, valahol már írtam, de nem találom...
Fúrás, új dugó gyűrű, hajtókarfelújítókészlet csappal, új csapágyak (2db) a főtengelyre, szimering, szelepszárszimering, tömítések, olaj, fagyűlló, desztvíz. +munkadíj.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 10. 22:16 | Válasz | #783 
Sziasztok.A moci tökéletes lett.Jól jöttek a gondolatok.Az alátét helyét megtaláltam.
Érdekelne,tudtok olcsó levegő,ill.hajtóműház szűrőt?
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

tamas2008. okt. 11. 07:51 | Válasz | #784 
Én 500ft-ért vettem szivacs paplanszűrőt, a levegőszűrőházba. A külsőt beteszem simán, a belső külső oldalát lefújom olajjal, és így helyezem el a kettőt egymásra. A belseje eddig teljesen tiszta, nézegetem nehogy megfürödjek. Viszont, ha olyan gépem lenne mint a Te 400-asod, meggondolnám a gyárit, ami maradéktalanul teljesít. El kell dönteni, bár ha valami teljesíti a feladatát, még ha nem gyári is, attól még jó lehet! A hajtóműházba ugyan ez.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 11. 08:12 | Válasz | #785 
Tomi,ha féktisztítóval kifújóm a levegőszűrőt,az nem gond?Használható,praktikus!!
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 11. 08:34 | Válasz | #786 
A légszűrőt szezononként cserélni kellene. A kifújás jó, máskülönben táblás légszűrő szivacsot érdemes venni, majd kivágni a megfelelő méretet. Nekem a légszűrőben Malossi Red Filter van, piros színű nagy légáteresztő képességű.Ára 1100 Ft. volt. Yp400-hoz a malossi ezeket a dolgokat gyártja: LINK
Zsolt

Balázs2008. okt. 11. 08:42 | Válasz | #787 
És hol van ilyen üzlet pesten?A képek rendben,a gép jobban megy,a légszűrő3000km nagyon olaj szennyezet
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Zsolt2008. okt. 11. 08:45 | Válasz | #788 
Fő forgalmazó: Motor Line Budapest 1038 Budapest, Szentendrei út 287.
Zsolt

Balázs2008. okt. 11. 08:54 | Válasz | #789 
Ma kimegyek,13-ig nyitva vannak
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

tamas2008. okt. 11. 21:04 | Válasz | #790 
Nem vagyok meggyőződve, hogy a féktisztító alkalmas erre a célra. Annak erős zsíroldó hatása van, és nagyon gyorsan párolog, lehet hogy károsítja a szivacsot. Maradj a szappannál, meg a langyos víznél.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2008. okt. 11. 21:08 | Válasz | #791 
Papír szűrő van benne,lefújóm olajos sprével
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

tamas2008. okt. 11. 21:17 | Válasz | #792 
Jó lesz az, csak nézegesd rendszeresen, amíg ki nem tapasztalod hogy mit bír! Az enyém kiszakadt, de szerencsére észrevettem idejében, megváltozott a szívóhangja mikor meghúzgáltam a gázt, pedig nem nagy lyuk lett rajta.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BigBeni2008. okt. 12. 19:21 | Válasz | #793 
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni.Ha van köztetek javításban jártas szaki.Én is értek hozzá némileg de most fent akadtam egy problémán.Sajna a 250-es majestym kicsit odavan.Összefutott az olaj meg a víz!szétkaptam és láttam hogy a hengerfej tömítés már nem az igazi elözö gazdi már kokányolt.De biztos ami biztos megnéztem a vízpumpát is semmi különös szemmel látható hiba. De kicseréltem a csapágyat és a szimeringet.Megrendeltem a gyári henger és hengerjej tömítést.Frankón összerektam és láss csodát már megint ugyanaz a szitu olaj és víz össze. Hát ha valakinek va okos ötlete vagy találkozott már ilyennel kérem irjo minden felvetés és ötlet jöhet.ELÖREIS KÖSZI!Király az oldal.Széles utat!

tamas2008. okt. 12. 20:27 | Válasz | #794 
Helló BigBeni!
Fogós kérdés, elvileg kizártad a hibalehetőségeket. Kérdés az, hogy valóban sikerült-e jól összeraknod a gépet?
A másik klasszikus hibalehetőség a hengerfejben a gátrepedés. Amennyiben értesz a dolgokhoz, sejted mire gondolok. Nem kívánom hogy így legyen, de próbáld meg nyomáspróbázni a víztereket, valahol ereszteni fog. Mindenesetre megkérdezem a szerelőmet, Neki mi a meglátása a problémáddal kapcsolatban!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2008. okt. 12. 20:36 | Válasz | #795 
Lehúztad a hengert is?Talán alul is összefolyhat valahol.Talptömítést megnézted? Csak 25-öst szereltem de az elv ugyanaz.
Motor után,első a család legyen!

tamas2008. okt. 12. 20:42 | Válasz | #796 
Mind a két tömítést írta Beni, feltételezem hogy megette!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2008. okt. 12. 20:51 | Válasz | #797 
Igazad van elsiklottam fölötte! A gátrpedésnél nagyon lassan keveredik, hacsak nincs tisztára eltörve, de akkor azt észrevenni!Lassan nő az olajszint a víztől! Nem tudni milyen gyors a keveredés! Ha 5 perc alatt kész akkor valami más van.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2008. okt. 12. 21:00 | Válasz | #798 
A MaJa biblia 154. oldalán van a vízpumpa szétszedve. A rotoron levő tömítést is cserélted? (a vízpumpához jav.készlet van, és nem csak csapágyat és szimmeringet tartalmaz)
Máskülönben szerintem is 70%, hogy hengerfej repedésből származik a víz!
Zsolt

 © BigBeni2008. okt. 13. 17:14 | Válasz | #799 
Sziasztok! Köszi a Tanácsokat felvetéseket! Szétszedtem teljesen megnéztem a hengert is lehúztam megnéztem a hengerfejet ránézésre semmit snem találtam. VAlóban lehetséges a gátrepebés énis gondoltam rá de brutál gyorsan befojik a víz. Kb 10 perc bemelegszik a moci és 3deci viz tünik el. Vagyis megy be az olajba.ekkora repedést észre kellene vennem. Igen megnéztem a robbantott rajzot is amit mondasz Zsolti az a tömszelence de ha az ereszt akkor van egy lyuk a vizpumpa alján és ott csöpögni kell a víznek ahiba jeleként.Hát nincs más sajna ismét szét kell szednem és nyomásproba meg minden többi vizsgálat! Nem vagyok túl boldog de ez van. Köszi mégegyszer az ötleteket!Remélem Énis tudok majd tanácsokat adni nektek vagy másokna is. DE ERRE NE LEGYEN SZÜKSÉGE SENKINEK LEGYENEK JÓK A MOCIK ÉS SZÉLESEK AZ UTAK!!!!

tamas2008. okt. 13. 17:17 | Válasz | #800 
Fotózz, és úgy szerelj. Nem díjazza ugyan az olajos kezet a fotoaparát, én folpack-ba szoktam csomagolni. A vakut meg az optikát kihagyom, oszt jó! Szorítok hogy hátha valamit nem megfelelően tömítettél, és megúszod annyival!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. okt. 13. 17:21 | Válasz | #801 
Telefonáltam, és szerelő Robi azt mondta, ha gátas, akkor forralja a vizet. Vízpumpának kell lennie, mert ott van egy Ogyűrű, amin át benyomhatja a vizet a blokkba. Ott kezd a szerelést, és nagyon alaposan tisztíts meg mindent!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BigBeni2008. okt. 13. 17:51 | Válasz | #802 
Köszi Tamás! Azt nem irtam hogy egy víz forralással kezdödött kihült és feltöltöttem 2ddeci viz ment bele. utánna semmi gond még mentem vele kb 80 km-t. De elötte megnéztem áló hejzetben megvártam mig elindult a ventillátor és kikapcsol minden frankó volt. Aztán elkezdett puffogni és akkor néztem meg az olajat és vettem észre hogy ott a víz.Ha rájövök a miértre igérem megirom hogy mi történt.

 © BigBeni2008. okt. 13. 17:54 | Válasz | #803 
Ja! majd csak hétvégén tudok vele foglalkozni idö hiány miatt.Deha megvan jelzem. Addigis üdv mindenkinek!

tamas2008. okt. 13. 18:13 | Válasz | #804 
Így már a hengerfej is nagyon gyanús. Szorítok!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522008. okt. 13. 19:41 | Válasz | #805 
Szevasztok!
Egy gyors kérdés de lehet kettő! A hosszu ut után olajcserét csináltam ma és a kérdésem,hogy a nivópálcát becsavarva vagy rátét után kell nézni?
A másik,hogy a véghajtásba mennyi az olajszint? Látni kell a beöntőnyiláson vagy van szintjelzö?
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában


Első ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől