|
|
|
2012. júl. 15. 18:22 | Válasz | #81 | |||
Beszéltem Vele, az első amit elvittek a fesszabályzó volt...
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. júl. 15. 17:44 | Válasz | #80 | ||
A 44 oldalon van a T max elektromos rajza,,,,,,http://www.ekoinstal.com/skutery/Yamaha%20XP500%20TMAX%20Technical%20Orientation%20Guide.pdf
| |||
|
© juhász béla | 2012. júl. 15. 17:39 | Válasz | #79 | ||
Tamás! Mond meg a barátodnak hogy elöbb nézzen utánna hogy milyen rendszerű a T max elektromos rendszere,mert ugyanis a fesszabályzóba be megy a 3 fázis ,és ki pedig 1 test, és egy pozitiv.Ennek a generátornak nincs gerjesztő tekercse,amit vezérelne a fesszabályzóból plusszba kijövő vezeték. Sima hagyományos áramellátó rendszere van a T max nak is.Nincs benne semmi kűlönleges.Ha meglátogatsz akkor orvoslom a problémádatkb fél óra alatt,és nem kell körbe telefonálni a fél országot,meg körbejárni sok szerelőt,ami pénzbe kerűl.Én nem kételkedem senki ember tudásában ,de mi előtt véleményt mondanék valamiről,elötte azt tűzetesen ismerni kell.Bocs ha tul keményen irtam,de ismersz NEM!!!!
| |||
|
2012. júl. 15. 17:19 | Válasz | #78 | |
Ez baj!#confused] Ne nagyon használd! Injektort,aksit,vezetéket simán kinyírja. De ezt Te is tudod. Szerintem első körben 1-2 telefont engedj el amit én ide feltettem javítós cégekenek. Vagy KATT | |
2012. júl. 15. 17:19 | Válasz | #77 | |||
Különbség talán a teljesítményben lehet (W) de a gyártást ismerve sztem nincs!
| |||
|
2012. júl. 15. 17:17 | Válasz | #76 | |||
Ne telefonon szereljünk, mond meg a mesternek hasonlítsa össze a T500 vill. rajzot a kis 25-ösével.Külömben a típusfelsorolásban a kép alatt a linkben ott a "jamaha 125"
| |||
|
2012. júl. 15. 17:12 | Válasz | #75 | |||
Ami a képen van az nem az,ez a feszko ezt nem tudja ez egy sima háromfázisú nem gerjesztett generátorú szabályzás.Ezt végigcsináltam. Nem láttam a T-max rajzát de a generátor működése ugyan az.Nem úgy működik mint az autók. Ez a feszko egy kínai alkatrészekből olaszoknál összerakott sz... soha nem lesz jó. | |||
| |||
2012. júl. 15. 17:03 | Válasz | #74 | |||
Sajnos nem. Beszéltem én Bélával, fel is ajánlotta a segítségét, de közben megnézte egy villamossági szerelő barátom és felvilágosított hogy sajnos a régebbi motorok töltése nem úgy működik mint a mostaniaké. Ha ebbe beteszek egy hagyományos fesszabályzót, akkor komoly esélyem van rá hogy a generátort is tönkre teheti. Ez már a gerjesztés feszültségét is vezérli visszafelé, tehát a generátor nem adja le amit tud, hanem annyi gerjesztőfeszültséget ad a fesszabályzó, amekkora töltésre szükség van. Na ezt a régi fesszabályzók sajnos nem tudják... | |||
| |||
2012. júl. 15. 16:58 | Válasz | #73 | |||
Vazze ez a kis majesty feszkója!! Legalább is formára, és csatira is egyezik. Megoldás régi Honda feszko!!--- Béla!!
| |||
| |||
2012. júl. 15. 16:37 | Válasz | #72 | |||
Na srácok, megfogtam az első problémát. Úgy derült ki hogy valami nincs rendben a töltésemmel, hogy vettem egy +50%-os H-7-es tompított izzót a T-MAX-ba. Mire leértem a boltból a garázshoz, kiégett. Visszamentem, kicserélték. Az sem bírta hazáig, így elkezdtem keresgélni. Beindítom a motort, szépen töltött 13,9, 14V-al. No de egyszer csak mintha varázsütésre történne a dolog, kb. 5 perc járatás után felugrotta töltőfesz 15 majd 16,5 ezután pedig 18V-ra. Na ott is maradt, kicsit ingadozva a 16,5-18V között. Mondjuk 18 fölé nem megy, de már az is katasztrofálisan sok, csoda hogy a motor többi elektronikája eddig még nem adta meg magát. Így aztán az lenne a kérésem, hogy mivel több szem többet lát, pillantsatok már szét a nagyvilágban, hol mennyi egy fesszabályzó a T-MAX-ba, mert én EZT TALÁLTAM és igen drága. Ha nincs más meg kell vennem, egyébként úszik az EIT és minden más motoros programom. A javítás is érdekel, anno még Mosquito linkelt egy ilyen céget. Nem tudom a javítás mennyire tartós. Tudom az új, illetve az után gyártott sem tuti, de mégis. Bontottat nem is láttam sehol... Köszi a segítséget! | |||
|
© satyapapa | 2012. júl. 09. 19:38 | Válasz | #71 | ||
Hát ezek nemrossz hirek,,végül is normál szerviz. Viszont irhatnál többet a komfortról,a menettulajdonságról,stb- kissé összehasonlitva a régivel((tudom hogy más kategoria)de mégis. | |||
| |||
2012. júl. 09. 19:25 | Válasz | #69 | |||
Na kérem. Mint mindenki aki használt motort vesz, én is alaposan átnézegettem, ill. átnézegettettem. Lecseréltem az olajat a motorblokkban Castrol 10W40-esre, a hajtómű meg hátra van, de nem hagyom ki. Az eddig megtett 600km alatt nem fogyasztott olajat. Szombaton voltam Bélánál, aki csinált egy alapos karbi pucoválást es egy karbi szinkronállitást. Eddig is jó volt, de most mégjobban harap ha ki kell lőni előzéskor. Panaszkodtam Bélának az első fékre, hogy elég gyenge, lecserélte benne a fekolaj nevű löttyöti (hátul is) és síkbahúzta az első betéteket. A hatás leírhatatlan. Beleáll a betonba... Ezek mellett felszereltem egy csomagtartót és egy jó nagy dobozt. Ez kell is, mert a T-MAX kesztyűtartósak egy vicc. Akár ne is lenne... Bélám, köszönet az elvégzett minőségi munkáért! | |||
|
2012. máj. 24. 06:15 | Válasz | #68 | |||
Inkább kopogjon, de menjen. :-) Így csak ajánlani tudom mind a két T-Maxot. AZ egyik 610.00 csupaszon, a másik 690.000 háttámlával, dobozzal. | |||
| |||
2012. máj. 24. 05:26 | Válasz | #67 | |||
Az nagyon jó ár mindkettőre. A Malossi nekem is sokkal jobban bevált mint a gyári. Mindenféle tekintetben szebben dolgozik és sokkal dinamikusabb a motor. Ráadásul nálad még az erő is több. A Malossi vario viszont tényleg zörgősebb. A gyárinál fémesen kopogóbb hangja van. De megy mint a meszes.
| |||
| |||
2012. máj. 24. 05:08 | Válasz | #66 | |||
Mostanában volt alkalmam kipróbálni két T-Maxot. Mind a kettőnek szép hangja volt, de az enyémhez képest rosszabb gyorsulása, pedig az enyémben 50.000 km van, azokban pedig elmondás szerint 25.000 km körül. Számomra nem indokolta semmi a különbséget, a Malossi szíj és a 18 gr-os görgő tudtam, hogy nem okoz ekkora változást. A variomból jövő zőrgés azonban már boszantot. Sikerült vennem nagyon jó áron 10.000 Ft-ért egy gyári komplett variót. Tegnap fel akartam tenni, és szerelés közben dőbbentem rá, hogy az enyémben Malossi tárcsa van, Malossi csuszóhüvellyel. Hát ezért gyorsul jobban. Így csak a nyomólapot és a csúszkákat raktam át, inkább kicsit kalapáljon, de menjen. Ja és 4.000 Ft-ért sikerült gyári háttámlát vennem. | |||
|
© Tomi | 2011. júl. 04. 16:22 | Válasz | #65 |
Sajnos akkor is forog a kerék!
|
2011. júl. 04. 15:42 | Válasz | #64 | |||
Alapjárat vissza.
| |||
|
© Tomi | 2011. júl. 04. 12:52 | Válasz | #63 |
Sziasztok.Találkozott e már valaki olyan problémával,hogy melegen elég erősen pörgeti a motor a hátsó kereket(T Max 2001évj).Variátor rendben,alapjárat rendben.Szerintem kuplung lehet.Volt már valakinek ilyen problémája?
|
2011. márc. 20. 20:19 | Válasz | #62 | |||
Bocsánat, 0,7 l olaj van a végáttételben.
| |||
| |||
2011. márc. 20. 18:45 | Válasz | #61 | |||
Röviden és tömören, így van. A varió házban csak a primer és a szekunder tárcsa van, mint ahogy a videón is látszik, bár ebben nem az eredeti varió dolgozik, hanem Jcosta. Jobb oldalon van a nedves lamellás kuplung, amit szintén röpsúly görgők vezérelnek, nagyjából mint a varió tárcsát. A végáttélében van a két lánc, ezt keni 0,7 dl olaj. A kuplungot meg a motor olaj tudtommal. A régi és az új T-max meghajtásában nincs különbség. A letöltések között fent van a T-max service manuálja is, érdemes megnézni. | |||
| |||
2011. márc. 20. 17:40 | Válasz | #60 | |||
A motorkiállításon beszélgettem a motorszerelő sráccal, Ő mondta hogy a motor jobb oldalán a főtengelyt hajtja ki a variót, ami meghajtja az ékszíjat és az azt a tengelyt, http://www.youtube.com/watch?v=HIhLfQKKd6k&feature=related amin a másik oldalon az olajos kuplung van. Az olajos kuplung röpsúlyos ugyan, de nem olyan mint a 250-es vagy a 400-as, hanem egytárcsás. Ez hajtja meg két lánccal a kerék kihajtását. Így magyarázta. | |||
| |||
© me.istvan | 2011. márc. 20. 15:22 | Válasz | #59 |
Üdv,T-max-ok!Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek T-max-al kapcsolatban,úgy tudom,hogy a régebbi(2003) t-max-ok hajtása v-szíjas,míg az új (2009)láncos (legalább is ezt olvastam róla)(erőátvitel:olajfürdős,röpsúlyos tengelykapcsoló,ékszíjautomata váltó,szekunderhajtás láncal)+láttam képeket ami olajban futó lánchajtást mutat egy zárt házban.Most akkor hogy is van ez????hol a szíj,hol vannak a görgők,hol a kuplung??,Segítségeteket előre is köszönöm!!!
|
© SPOILERES | 2010. dec. 17. 15:58 | Válasz | #58 |
nekem csak az a furcsa benne hogy azt irja , hogy ideiglenesen forgalomból kivonva ,de ez mit takarhat mert még forgalomba kell hejezni éés nincs rendszáma se és "külföldi papirokkal forgalomba hejezhető" de mit takar a megjegyzés hogy ideiglenesen forgalomból kivonva számomra kicsit gyanus amugy meg ha olaszból hozta akkor nem ideiglenesen hanem véglegesen kell onnan kivonatni a forgalomból vagy hogy is van ez de ez a motor volt már hirdetve régebben letöltöttem a képet és ujra itt van ugyanez a foto ha akkor nem ment el akkor tényleg lehet vele valami prücök nem ? én még csak kosikat hoztam be kintről motort szeméjszerint nem csak haverok de gondolom ugyanazt kell tenni kint a papirokkal | |
© jasa | 2010. dec. 17. 15:21 | Válasz | #57 | ||
Szép metálbordó ez, mint az én VW Ventóm......
| |||
|
© Krisztina | 2010. dec. 17. 12:59 | Válasz | #56 |
HŰHA és belülről vagy kivülről olyan a szine. Netán a motorja is rózsaszínű. Szerintem meg férfias diplomatikus szine van a gépnek. Ki ért egyet | |
2010. dec. 17. 11:35 | Válasz | #55 | |||
Bugyirózsaínről utoljára Topi garázsával kapcsolatban beszélgettünk...
| |||
|
2010. dec. 17. 11:31 | Válasz | #54 | |||
Nem akarok színekben vitatkozni de ez se nem rózsaszín, se nem ciklámen. Sima bordó, amit a forgalmiba mezei "piros"-nak írnak be. De az ára jó, nekem a színe is tetszik, olyan mint a jelenlegi motoromé... | |||
|
© Zsolt | 2010. dec. 16. 21:23 | Válasz | #53 | ||
Nem tudom. Olcsó, de a színe nem jön be. Női színe van szerintem. Olyan bugyirózsaszínciklámen. | |||
|
2010. dec. 16. 21:09 | Válasz | #52 | |||
Szerintem van itt egy colos fickó aki már régóta stirolja. No ki lehet?
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. dec. 16. 19:24 | Válasz | #51 | ||
T-max olcsón: LINK
| |||
|
© satyapapa | 2010. nov. 24. 18:40 | Válasz | #50 | ||
A Kymco myrod 700 lett kiprobálva egy bemutaton.Ez már kapható olaszba azthiszem. A 750 T-Max csak érdeklödés szinten ment. | |||
|
2010. nov. 24. 18:14 | Válasz | #49 | |||
Én láttam egy robantott videót a 3 hengeres750-es blokkról valahol. Ha ilyenek vannak, akkor előbb utóbb lesz belőle valami! A topicot meg nem offoljuk! Mert én is figyelek | |||
|
2010. nov. 24. 17:55 | Válasz | #48 | |||
A kutya az nem figyelt, de én figyellek ám Somi!!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 24. 17:33 | Válasz | #47 |
De satyapapa már ment is vele azt irta 1x :-( Én+ hittem neki Mellesleg ateista vagyok;-);-);-) | |
2010. nov. 24. 16:29 | Válasz | #46 | |||
Én már mondtam, hogy a 750-esről készített képek PhotoShoppal készült képek voltak, csak a kutya sem figyelt rám.
| |||
| |||
2010. nov. 24. 15:24 | Válasz | #45 | |||
most olvasom, még csak tervezik a 750 T-Maxot!! cikk: "Dátum: 2010-09-19 20:30:00 Vajon mikor láthatjuk?? Yamaha TMAX 750 Tavaly keltek szárnyra a híresztelések, hogy a Yamahánál már készítik a Gilera GP800-as ellenfelét. A hangvillások egy háromhengeres 750-es hengerűrtartalmú erőforrásban gondolkodnak. A bemutatót 2010-re tervezték, kérdés, hogy a jelen gazdasági állapotokban van-e piaci igény egy ilyen nagyteljesítményű robogóra. A válasz az őszi szalonokon minden bizonnyal megérkezik." (akkor az eddig gurulni vélt T-max az kacsa) | |||
|
2010. nov. 14. 22:55 | Válasz | #44 | |||
Akkor azért az Ár/bugyi effektus sincs arányban:)) lehet esetleg versenyre, tervezték a variót!!! ahol először maximálisan teljesít és utána kuka..majd csere újra..Ja és a lóvé nem számít!! | |||
| |||
2010. nov. 13. 20:10 | Válasz | #43 | |
Bizony! Hiába jobb mindennél a "kupos" görgők itt 6000km múlva úgy el kopnak hogy használhatatlan és kukás!! És nem is olcsó szórakozás.. Attibvának volt ilyen a Nexus 500-as ba.. | |
2010. nov. 13. 19:08 | Válasz | #42 | |||
Csak úgy tudom, hogy kevesebbet bír a J.Costa.
| |||
| |||
2010. nov. 13. 15:36 | Válasz | #41 | |
Ez egy ilyen fajta "görgő". Ami nem gördül nem csuszik hanem ki/be billen a varióban. Yagernek volt ilyen a gépében. De van még aJ.Costa varió okosság is. Na ez a csúcs a tuningban főleg varióban! És főleg árban is.. Jobb bármelyiknél /Mallosi,Polini,Stage6,stb/! | |
2010. nov. 13. 09:30 | Válasz | #40 | |||
Ez tényleg nem kopik kockásra. :) Hogy működik-e? Ez nem T-max! A T-max varióját könyű megismerni, mert nincs benne kuplung. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 13. 07:16 | Válasz | #39 |
Na ez se kopik már kockásabbra ;-)
|
2010. nov. 13. 00:15 | Válasz | #38 | |||
|
2010. szept. 12. 22:21 | Válasz | #37 | |||
No ez az, a 250-es is 4 literre jött ki, de a partokon valóban meg volt fogva. Nekem T-MAX kell!!!
| |||
|
2010. szept. 12. 19:27 | Válasz | #36 | |||
Ma vettem a bátorságot, és legurultam gipszel a benzinkútra, így meglett a túra fogyasztása. 1780 km, átlagfogyasztás 4,1 l/100 km. | |||
|
2010. aug. 17. 15:46 | Válasz | #35 | |||
Romániai túra alatt meglepő módon a 400-as Majákéval azonos fogyasztást produkált a gép. Volt még 4 liter alatti. Mivel még nem tudtam hazaérkezés után megtankolni, csak saccolom a teljes átlagot, 4,1-4.3 között lesz, ebben van kb. 400 km autópálya is, 130-150 tempóval. Nekem az egész út 1780 km volt. | |||
|
2010. aug. 10. 08:05 | Válasz | #34 | |||
|
2010. jún. 20. 22:00 | Válasz | #33 | |||
Eddig is sejtettem, hogy tudod mi a jó.
| |||
| |||
2010. jún. 20. 21:04 | Válasz | #32 | |||
SomTomi Te pizzafalótlan! A kemény tészta itt maradt, de eljuttatom ahogy megbeszéltük! Köszönöm a motorzás élményét, nekem is kell egy ilyen! Így döntöttem! | |||
| |||
2010. jún. 20. 19:45 | Válasz | #31 | |||
Ez szeritem nagyon jó
| |||
|
2010. jún. 20. 17:59 | Válasz | #30 | |||
820 km átlagfogyasztása 4.5 l/100 km. Ebben volt 130-140 km/h autópályán, túrán kétszemély.
| |||
|
2010. márc. 11. 20:45 | Válasz | #29 | |||
Én láttam a robogófesztiválon, adnak hozzá füleket, amit az idomot megbontva behelyezel és patentek vagy valami hasonló van rajta. A sác azt mondta hogy télen is minden esetben X-MAX-al jár, mert az autóhoz képest klasszisokkal olcsóbb, az ülés alá meg berak agy komplett teleszkópot is akár... Persze ha nagyon mocsok, csúszós idő kerekedik, marad az autó.
| |||
| |||
2010. márc. 11. 20:31 | Válasz | #28 | |||
Már nézegettem ilyent, csak elképzelni sem tudom hogy van felerősítve!!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. márc. 11. 15:35 | Válasz | #27 |
2010. márc. 07. 10:49 | Válasz | #26 | |||
De még mennyire! A 2009-es T-max tényleg nagyon szép lett, talán 2018-ban lesz is egy. | |||
| |||
2010. márc. 07. 09:57 | Válasz | #25 | |||
Szép!
| |||
| |||
2010. márc. 07. 03:52 | Válasz | #24 | |||
|
2010. feb. 08. 05:15 | Válasz | #23 | |||
Elsősorban a 400-as Burgit kell elpiacolnom,és utána tudok nézelődni,de lehet hogy maradok a "Túra" Maxinál,és Honda Silver Wing 600 lesz belőle... a Használt Árban mind a két Mocc ugyan az kb így próbálni kéne őket,és akkor kiderül,hogy "Sport" vagy "Túra" Maxi jön be nálam..
| |||
|
2010. feb. 07. 15:29 | Válasz | #22 | |
Zsoké!! Veled mi van,hogy állsz a Tmaxal??
| |
© SPOJLERES | 2010. feb. 07. 09:17 | Válasz | #21 |
KÖSZI ezek frankok
| |
2010. feb. 07. 08:31 | Válasz | #20 | |||
Ha valaki Optikai Tuningba gondolkozik ITT van 1-2 tipp
| |||
|
2010. jan. 14. 22:02 | Válasz | #19 | |||
Igen, bár még csak 500 km-t mentem vele. Egy biztos, sportosabb vezetési élményt nyújt mint a Maja, igaz kicsit kényelmetlenebb is talán. | |||
|
2010. jan. 14. 21:55 | Válasz | #18 | |||
Köszönöm az infót, én is gondolkodom a cserén. Te meg vagy vele elégedve? | |||
| |||
2010. jan. 13. 21:42 | Válasz | #17 | |||
650.000 Ft-ért. Szíj, görgő, szűrők, első gumi, ezeket cserélnem kellett, eddig kb. 65.000 Ft-ot költöttem rá, olaj csere nem számolva. | |||
|
2010. jan. 04. 22:12 | Válasz | #16 | |||
|
2009. nov. 18. 20:03 | Válasz | #15 | |||
Megejtettem egy kis szervizelést a T-Maxomon: Fékolajak lecserélve, variátorban görgő, szíj, szimering csere megejtve. A szíj belső fele egy helyen a vászonig be volt repedve, a görgők határértéken voltak, és könnyebek a gyárinál, 20 gr-osok kerültek vissza, ez az eredeti tömeg. Biztos, hogy kicsit lustább lesz. Holnap talán ki is tudom próbálni. Egy biztos, hogy a variátorból jövő zaj megszűnt. A galériába tettem fel pár képet a szerelésről. | |||
|
2009. okt. 25. 17:23 | Válasz | #14 | |||
Ma kiváncsiságból gurultam egyet (120 km városon kivül) lightos tempóban (105-110, nagyon oda kell figyelni, hogy ne legyen 120 vagy több, nagyon akar menni.), nyugis kigyorsítások (max előzéskor idegbeteg rángatás), 4,3 l/100 km lett a fogyi. Szerintem perpillanat ez a minimum amit ki lehet hozni belőle. A maxot még nem tudom, eddig 5.6 l/100 km volt. Gondolom 6 l fölé simán lehetne menni.
| |||
|
2009. okt. 11. 19:10 | Válasz | #13 | |||
Egyenlőre csak amit muszály, azt csinálom meg. Az anyagiak sajnos korlátozzák a mozgásteremet. Ha szíjat is kell cserélnem az húzós lesz magában is. De még messze van a tavasz. | |||
|
© satyapapa | 2009. okt. 11. 19:00 | Válasz | #12 | ||
Somtom-amit javitottunk T-maxot annak az elsö teloit lecserélték hosszabra igy 4-cm-mel emelkedet a hasmagassága,kicsit keményeb lett a rugózás is, de sokkal jobban veszi a kanyarokat sportosabb.Azthiszem 16 ezerbe került,de állitolag nagyon megérte.
| |||
|
2009. okt. 11. 18:47 | Válasz | #11 | |||
Ki volt iktatva az oldal sztender kapcsolója, szerencsére megtaláltam, hogy hol vágták el a vezetéket, visszakötöttem. Tegnap majdnem sikerült elküldenem róla, adtam egy kis gázfröccsöt (ha már én nem iszok)
| |||
|
2009. okt. 11. 18:43 | Válasz | #10 | |||
Pár fogyi adat. Először 4.8l lityi volt. Kicsit bátorodtam, sikerült feltornáznom 5.5l-re. A kigyorsításaim elég vadra sikeredtek. 100-120-as utazó, kb 1/3 rész városi vezetés hogy szokjam a gépet. Ma átesett egy kis szervizen, légszűrő tisztítás (nagyon ráfért), gyertya ellenőrzés (majdnem laza volt). Rájöttem, hogy tartalék gyertyát nem kell magammal vinnem, az út szélén biztos, hogy nem menne a csere. Megkapta az új olajszürőt és olajat. Megelepetten tapasztaltam, hogy a baloldali hajtómű légszürője hiányzik. Na ennyit a szombathelyi szervizről. A lészürő tisztításhoz tükör, plexi, és három idom le. Az elején van. A szelepeket is át kell nézetnem, de ezt már szerelő fogja. Ami nagyon szimpatikus, az az izzó cseréje elől. Hátul sajna bonyolultabb lesz, arra még nem volt időm. A szerelést fényképeztem, majd ha lesz időm akkor lesz belőle pdf. | |||
|
2009. okt. 09. 18:04 | Válasz | #9 | |||
A kis 50-es Honda Dio-mon van pedig 2000 előtti!
| |||
|
2009. okt. 09. 13:15 | Válasz | #8 | |||
Az XP 500 nagyjából egyidőben jelemt meg DX 250-es. Az YP 400-asnál rájöttek, hogy hasznos dolog. A 2005-ös XP 500-nél megint van.
| |||
| |||
© satyapapa | 2009. okt. 09. 12:43 | Válasz | #7 | ||
Csak az igazán jóminöségi gépekre tesznek rögzitöféket. A satnya masinákra minek?? Na jó, ez csak vicc! | |||
|
2009. okt. 09. 12:27 | Válasz | #6 | |||
Végül is menni akar vele... Egy féltégla meg csak akad a kerék alá... De tényleg érdekes, hogy az első YP-250-nek volt kéziféke, DX-es 250-nek meg nem tettek. A 400-nak igen. A T-MAX-nak megint nem. Nem tudom mire vélni ezt a rendszertelenséget. | |||
|
2009. okt. 09. 12:04 | Válasz | #5 | |||
Sajnos a régieken még nincs.
| |||
| |||
2009. okt. 09. 06:37 | Válasz | #4 | |||
Olyan kérdésem lenne még az általad vásárolt T-Max-on van rögzítő fék? vagy csak 2005-től szerelték? | |||
| |||
2009. okt. 09. 06:09 | Válasz | #3 | |||
|
2009. okt. 08. 22:04 | Válasz | #2 | |||
Ma végeztem egy kis karbantartást a T-Maxon. Csak indítás után kis idő elteltével ment a clock-ja, és a napi számlálója is nullázott mindig leállítás után. A probléma oka egy 10 A-es bizti volt. Biztos ami biztos, lecseréltem a hajtómű olajat. Meglepődtem amikor folyni kezdett, korom fekete volt. Kapott újat, SAE 80API GL-4, 0,7 hivatalosan, nekem csak 0,6 ment bele. Nívó pálcás. Megpróbáltam megnézni a varióját is. Három idom, meg taposó gumi, 1 diszburkolat, 1 műanyag burkolat, egy fém burkolat, pótutas lábtartója levétele, és már el is jutottam a varió dekniéig. Itt ért a kellemetlen meglepetés, ahhoz, hogy le tudjam venni a kiput is le kellett volna bontanom, a könyéktől nem tudtam levenni. Annyiban hasznos volt, hogy kicsit ki tudtam tisztítani a varió jobb oldali légszürőjét. Az idomok szerelhetősége, a 125-öshöz képest klasszisokkal jobb. Nem kell félni, hogy valami eltörik, nem fülek vannak, hanem inkább csavarok. Alapvetőleg élveztem a szerelést. Szombatra meglesz az olajszűrő, az olaj már a garázsban pihen. Elvileg 2,9 l megy bele. Szokáshoz híven, maradok az 5W-40-es scooter olajnál. Szombaton még a baloldali varió szürőt is meg kell néznem. Ott is lejön 3-4 idom. Vasárnap azt hiszem a motor légszürője kerül gorcső alá, illetve az index izzót, és a féklámpa izzót kellene kivennem. Működnek, csak nem igen jók a szinek. Mindkettő búrája cserélve lett, fehérek. A szelephézag ellenőrzés még hátra van, de azt már szerelővel csináltatom inkább. Aztán majd én. Majd értelmesen nézek közben. Ja, 160-as gumi van hátul a 150-es helyett. Kicsit vadabbul is néz ki. A fogyasztásáról még nem tudok biztosat mondani, de nagyon valószinű, hogy 4,6 l fölött lesz, csak az a kérdés, hogy mennyivel. | |||
|
2009. okt. 08. 22:00 | Válasz | #1 | |||
Nagy örömömre szolgál, hogy ezt a topicot megnyithatom! A fejlődés ugye szép dolog!
| |||
|
|
|
|