Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   MIX (itt mindenről beszélgetünk baráti stílusban)
Ismerkedés, bemutakozás, csevegés, stb

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Zsolt2007. okt. 28. 19:10 | Válasz | #22 
Ez a túra dolog jó ötlet. Első körben majd nézünk egy olyan találkozót, amelyik mindannyiunktól kb. egyenlő távolságra van, ill. lesz szervezve.
Zsolt

 jasa2007. okt. 28. 15:19 | Válasz | #21 
Egyetértek, idővel indulhat egy TÚRA topik is, és kiagyalunk majd valamit. Errefelé is van hegy (Bakony) víz (Balaton) tankolni is lehet (nyereg alá -nyereg fölé egyaránt.....). OKÉ

 tamas2007. okt. 28. 09:34 | Válasz | #20 
Tudodo jasa az a baj, hogy ezek nem rémtörténetek, hanem maga a nagybetűs élet. Igazából pedig csak az tapasztalja meg ezeket a dolgokat, aki sokat megy, és a távok sem kicsik. A napi rendszerességgel megtett kilóméterek hozzák az igazi tapasztalatokat.
Az meg hogy megosztjuk egymással, szerintem nagyon hasznos, én rengeteget profitáltam már Zsolt tapasztalatai alapján, bár a dologhoz az is hozzátartozik hogy viszonylag nem régen motorozok Majestyvel. De a tudatlanság akkor is tudatlanság, mások tapasztalata alapján pedig mindig olcsóbban lehet előrre jutni mint egymagam mindent kikeresni. És itt van ennek a fórumnak nagyon nagy létjogosultsága, mert csak mi vagyunk (egyenlőre) akik megbeszéljük a gondjainkat.
Az egyetlen gáz, a földrajzi távolság. Ezen nem tudunk változtatni, majd jön a nyár, és ellátogatunk egymáshoz, és megbeszéljük mindazt, amit lelevelezünk itt hónapok alatt. Ja, meg motorozunk is persze! Eger környéke csúcs, nagyon szép helyek vannak!
Addig mindenki gondolkodhat hová, merre viszi el a többieket, ha egyálltalán Nektek is vannak ilyen elképzeléseitek!
Meg persze az árak, meg az utazás sem mellékes, ezeket mindet ki kell agyalni jóelőrre. ÚJ TÉMA!

 jasa2007. okt. 28. 00:12 | Válasz | #19 
Látom van élet a fórumon Röstellem de a nyáron én is megjártam az alkatrész témát: 9600-ért sóztak rám egy szíjat, ami 800 km után gumireszelék lett (igaz belejátszott a "kóválygó" hátsó tárcsa is !) Utána 1500-ért !!! találtam teljesen jó használtat, most iz azzal megy (mindjárt kettőt vettem belőle )
Az első külső tárcsáért (aminek a külső felé bordák vannak) meg volt pofájuk 16200-at elkérni - használtan ! Utána én 18000-ért komplett hátsó tárcsákat kuplunggal + komplett légszűrőházat tudtam venni. Hát ilyen dolgok voltak. (Az már hab a tortán, hogy a 2. szíjszakadás után a 60 km tréleres szállítás 15000-be fájt ! No de ezt le is vertem a szerelőn utána ) Megígérem nem terhellek többet Benneteket ilyen rémtörténetekkel.

 © Zsolt2007. okt. 27. 20:27 | Válasz | #18 
A dokumentumtár alsó részére az egyéb likek, táblázatok részen pont ezért tettem be pár online boltot, hogy tájékozódjatok. Az árak nagyon eltérőek, ne ugorjatok bele rögtön egy-egy vásárlásba. Itt Nyíregyházán is van bolt kettő is, van amit mégis tatabányáról hozattam.(pinkmotors- bordásszíj pl.)
Zsolt

 © Zsolt2007. okt. 27. 20:23 | Válasz | #17 
A lényeg a szervízkönyv 12. oldalán van. A gép eleve japán, tehát van benne elektronika bőven, elég ha a kapcsolási rajzra nézünk. pl: CPU - Central Processing Unit – központi feldolgozóegység, más néven processzor. Tudnak a japánok nagyon!
A kérdéses probléma leírása a Failure diagnosis 2-es pontjában van leírva:
Eredeti:
In case of meter pulse failure
If travel distance signals are not detecting during runnig, the oil indicator light flashes and gives a warning of meter signal failure.

Webes online fordítóval:
A méter impulzuskudarc esetében
Ha az utazási távolsági jelek nem észlelőek futáskor, az olajindikátor villanásokat gyújt meg és adja az ütemjelkudarc egy figyelmeztetését.
Nos, erről írtam korábban.
Zsolt

 tamas2007. okt. 27. 20:14 | Válasz | #16 
Megnéztem a görgök árát is, hát 11,56 gr-os szett, 2'736 ft, én meg a 6db-ot 4000-ért kaptam, +a két maradék is lesz 1'22, +postaköltség, hát nagyon ráfáztam! De az azért megnyugtat, hogy a 400-as Majára 37'680 ft a szíj! Nagyon szét kell nézni!

 tamas2007. okt. 27. 20:01 | Válasz | #15 
Köszönöm a gyors reagálást! Valahol a lelkem mélyén erre gondoltam, mert azt valóban tudtam hogy a lámpa nem az olajnyomást mutatja. Az viszont érdekes, hogy pontosan ma, mikor indultam, jött egy szomszéd, és vele beszélgettünk vagy negyed órát. Ezalatt felpolíroztam a gépet, és a motort végig hagytam alapjáraton melegedni. A lámpa nem gyulladt ki, tehát kell hogy legyen fordulatszám függvénye is a dolognak. Vagy valami. Nem hülye gyerekek találták ezt ki! Köszi a tippet, megnéztem, a linket, és be is szerzek egyet.
A görgödolog tisztázódott, küldenek még kettőt. Úgyhogy ha kell valakinek 12 gr-os variátorgörgő, a Yamaha Fehérnél nagyon tudják már hogy kell küldeni a szettet!

 © Zsolt2007. okt. 27. 19:23 | Válasz | #14 
Nekem is volt ilyen problémám,én a műszerfal oldalon felejtettem el visszakötni spirált a sziréna beépítése után. A visszajelző lámpa nem nyomást mér, erről már korábban beszéltünk (nincs a blokkban olajnyomás-mérő gomba!) Egyébként a probléma okát már leírtad, vagyis az olajcseréig így nem tudja "számolni" a kilométereket. Álló de járó motornál nincs mozgás, ezért a kijelző vezérlést úgy állították be, hogy várjon hosszú perceket, ami alatt előbb-utóbb úgy is elindul a vezető a motorral. Vegyél egy km spirált, berakás előtt olajozd meg és minden ok lesz. Azért így is lehet járni vele Máskülönben itt egy link a spirálról: Maja alkatrész link Ugyanitt van görgő is, tudom, hogy vettél, kukkolj azért rá.
Zsolt

 tamas2007. okt. 27. 18:57 | Válasz | #13 
Jasa! Az a lényeg, hogy mire együtt van a zseton, legyen vagy 8-10 jó lehetőség, amiből válogathatsz, és ebben az esetben nem fogsz véletlenszerűen kapkodni. Azért nem mindegy, hogy tudod-e a címeket, vagy keresgéled őket!
Zsolt! Elszakadt a kilóméteróraspirálom. Ez alapjábavéve nem volna nagy baj, de kb pár percre rá kigyulladt, majd elkezdett villogni az oil nyomásmérő lámpácskám. Van összefüggés a kettő között? Lehet hogy azért jelez mert nem tudja tovább mérni a még futható távolságot a következő olajcseréig? Mikor megállok, és leállítom a gépet (motort) és újraindítok, nem jelez a lámpa. De kis idő elteltével ismét villogni kezd. Mi lehet a megoldás? Esetleg ha még nem találkoztatok a problémával megtennétek hogy az elsőkerékről lecsavarjátok a spirált és mentek egy kicsit? Kb két km. elegendő lehet!lécci lécci...

 jasa2007. okt. 27. 18:28 | Válasz | #12 
Tényleg rendes dolog hogy ilyen lelkesek vagytok motorkeresésbende azt hiszem csak az eladás után lesz éles helyzet, addig marad a plátói szerelem, meg a tapasztalatgyűjtés.....(Remélem hogy a dinka meg addig szolgál hűségesen... )
Az a plexi tényleg nagy, jóbban védi kezet, meg felül is kb 10 cm-rel magasabb lehet. Ehhez jöhet még egy olyan alsó szélesítő mint a Lacinak van, aztán minden OK !

 © Zsolt2007. okt. 27. 17:07 | Válasz | #11 
Jól néz ki mind a kettő. Jasa! Korábban kérdezted, hogy a normál plexi meddig ér. Ezen a linken ill. képen jól látható a különbség. Végül is hol lehet ilyen széles plexit venni?
Zsolt

 Laci2007. okt. 27. 16:16 | Válasz | #10 
Találtam én is jo vételt Jasának csak nem tudom melyik annyi mert a pezsgőszínün nagy pleko van itt a link :)
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1414334&command=ugras&screenwidth=1280

 tamas2007. okt. 27. 14:37 | Válasz | #9 
A burgiról annyit, hogy én mentem vadi új 400-assal, nagyon jó motor, de nem annyival erősebb mint a Maja! Viszont a 650-es, az már igen igen ott van, van Egerben egy eladó, 18'000km van benne, két éves, met. fekete. De sokak szerint negyon meg volt hajtva, megint csak a rejtett hibák c. fejezethez értünk. 1'500'000 az ára,

 jasa2007. okt. 27. 13:06 | Válasz | #8 
Yes. HA a dinkát el tudnám adni, akkor még beleférne a költségvetésbe. Persze azért meg kellene nézni rendesen hogy milyen a motor, hajtás, fékek, kerekek stb.. Ti is tudjátok, ha van egy rejtett "bukta" akkor röpködhetnek a tízezrek, és a olcsóból végül drága lesz Egyébként én sem a vételt bántam meg , hanem hogy utána nem vizsgáltattam le csontig, no meg balfék volt a szerelő

 © Zsolt2007. okt. 27. 12:29 | Válasz | #7 
És ehhez mit szoltok? Maja link
Zsolt

 © Zsolt2007. okt. 27. 09:10 | Válasz | #6 
Hát igen, a burgonya az örök rivális. Bevallom én is néztem, sőt beszéltem több 400-as tulajjal. Ők a 650-esre vágynak, állítólag mos, vasal és főz is (meg minden), de az meg olyan 2,4 M körül van. Marha sok szerintem! Ennyi pénzért tudnék venni már egy komolyabb nagyköbcentis endúrót is. A következő lépcső nekem ez lesz, ezeket a gépeket lehet pakolni, erős a motorjuk, a futóművük bírja a magyar utakat és nagy távolságokra is OK.
Zsolt

 jasa2007. okt. 27. 08:57 | Válasz | #5 
Szuper ! Szerintem ha valakinek már 1 milla közeli pénze van inkább használt megkímélt burgit vesz (400, 650)annak nagyobb a presztizse...Még a 250-es burgonya is elég nagy konkurrense a majának, de árban kb. egy százassal fentebb van nála, azonos állapotokat összevetve. Hogy valóságban megéri-e a többlet, azt nem tudom, én csak "íróasztal mellől okoskodom"

 Laci2007. okt. 27. 08:44 | Válasz | #4 
Jó reggelt:)

Akkor felvatom én is a fórumot:)
Igen az az 1,6M rengeteg pénz egy mototrért annyit csak akkor adnék ki ha feleslegesen lenne annyi pénzem amivel épp nem tudnék mit kezdeni:)Nagyon jó árban lehet most maját venni:)Egyzer majd én is veszek nagyobbat 400ast de egyenlöre ezzel motorral maximálisan meg vagyok elégedve ez volt a tökéletes választás:) Nézegettem anno a burgonyákat is de azok joval drágábbak voltak :) cserébe viszont annyival nem hinném hogy jobbak:)
na akkor üdv itt a fórumon is mindenkinek :)

 © Zsolt2007. okt. 27. 06:26 | Válasz | #3 
Szóval a maja árak tényleg kicsit lejjebb jöttek az elmúlt évben. '95-'96-os évjáratokat 250-300 ezer között lehet látni időnként, sőt van ettől olcsóbb is. Mondjuk ezek az esetek 90%-ában nincsenek forgalomba helyezve, olasz papírok vannak csak hozzá. A forgalomba helyezés ha jól emlékszem olyan 130 ezer körül van. Egy biztos! Újért 1,33 misit biztos nem adnék ki, bár ha vennék akkor is 400-as lenne a kiválasztott, az meg 1,6 M! Szerintem nagyon drága!
Zsolt

 tamas2007. okt. 26. 21:55 | Válasz | #2 
Huhúúú! Isten vagy!Itt tényleg jobb lesz beszélgetni, csak az üzenőfalra ki kell írni hogy első kötet, ide meg hogy második kötet. De nem kell a falnak búcsút mondanunk.
tamas

 © Zsolt2007. okt. 25. 16:50 | Válasz | #1 
Hát beszélgessünk, úgy mint az üzenőfalon! Új vagy? Nem szóltál még eddig hozzá? Itt a lehetőség, hogy megmutasd magad! Nem majesty a motorod típusa? És akkor mi van? Írj bátran, lényeg, hogy a motorod legyen és motorosként gondolkozz!
Zsolt
Zsolt


Első ... 324 325 326 [327]

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől