|
|
|
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 28. 13:38 | Válasz | #1345 |
Nekem 2 madzsóm engedte be a vizet,az első után minden indulás előtt ellenőriztem az olajat.legtöbb esetben állásában engedi be a vizet.ha megtörténik habos krém jellegű trutyi/emulzió/ lesz az olajból,szinte kenni is lehet.az elsőnél teljes káosz lett a blokkban, a másodiknál észrevettem.nekem a tengelyemből hiányzott egy darabka,mintha a rozsda megevett volna belőle egy darabot.Egyszersem folyt kivülre,de szerintem nem is tudna.
|
2015. jún. 28. 13:03 | Válasz | #1344 | |||
Többnyire szivárog. Ha külső szivárgást nem tapasztalsz, akkor szerencsétlen esetben bejuthat a hűtőfolyadék a blokkba. Ekkor a motorolaj tejes jellegűvé válik, az már komoly baj mert a kenésnek is betehet. Ha a nívó tiszta, akkor oké. Szerezz be egy felújitó készletet aztán hajrá! Ha a szimering kezd behalni, annak lehet ilyen hangja, bár mint már irtam, más által hallott hangokról nyitatkozni interneten, dőreség... | |||
| |||
© ata89 | 2015. jún. 28. 12:40 | Válasz | #1343 | ||
Üdv! Írtam múltkor hogy valami ciripelést hallani a motor felől. A vízpumpa a fő gyanúsított, hidegen nem hallani, melegen néha felerősödik majd elhalkul. vizemen nem veszem nagyon észre hogy baj lenne vele. Mi a hibajelensége egy vízpumpának, hogy mennek tönkre? | |||
|
2015. jún. 24. 21:10 | Válasz | #1342 | |||
Na jo, de az ugyi 1300 ccm... Hengerenként majd háromszorosa mint a 125-ös... | |||
| |||
2015. jún. 24. 13:03 | Válasz | #1341 | |||
Nekem a nagyon a 2 gyári dörrentö nagyon szépen dorombol.
| |||
|
© jasa | 2015. jún. 24. 11:19 | Válasz | #1340 | ||
Ellike = Kawa Eliminátor 125.... így jár az, aki nincs ott az egri-talin Egyébként én kifejezetten hangosdob-ellenes vagyok Ha azt akarod, hogy jobban észrevegyenek, akkor inkább a fény, azt ki lehet adott esetben kapcsolni.... | |||
|
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 24. 08:08 | Válasz | #1339 |
Elli?
|
2015. jún. 24. 06:45 | Válasz | #1338 | |||
Tegnap visszatettem Ellikére a gyári dobot én is. A másiktól hazafelé már fájt a fejem. | |||
|
2015. jún. 23. 22:44 | Válasz | #1337 | |||
Mellesleg. Eger - Budapest - Eger és tök süket voltam... | |||
| |||
2015. jún. 23. 21:54 | Válasz | #1336 | |||
Azért a dB killer nélkül, hosszútávon Remus bácsi is roppant idegesítő a T-Maxon.
| |||
| |||
2015. jún. 23. 21:42 | Válasz | #1335 | |||
Nem tettem fel, pedig mindössze 3' a művelet. De olyan vicces mikor felpörög 4500-5000-ra és csak zúg, csak zúg, csak zúg... Azért az Intruder "kicsit" máshogy dörög... | |||
| |||
© Dunai Krisztián | 2015. jún. 23. 21:23 | Válasz | #1334 | ||
Pedig vasárnap azt mondtad h felteszed :) de én nem mondok inkább semmit mert a hang az kényes téma :) :)
| |||
| |||
2015. jún. 23. 20:20 | Válasz | #1333 | |||
Pont a hang az ami roppant viccessé tud tenni egy ilyen motort. De mindenki ahogy érzi. Kókány shufney tuning dobot semmiképp, csak ami az adott blokkhoz megfelelő. Millió van, az olaszok vagonszámra gyártják. | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 23. 20:17 | Válasz | #1332 |
Nem teljesítmény növelése miatt hanem hogy legyen neki hallható hangja.
|
2015. jún. 23. 20:08 | Válasz | #1331 | |||
Robogón a sportdob olyan, mint kv darálón a sportkormány... Nekem is van ugyan egy újonnan ~170'000 ftos Remus revolution sportdob a T-MAX-ra, (a motorral kaptam...) de évente 2 alkalommal teszem csak fel. Tavasszal mikor már az ember nem bír magával és ősszel, mikor jön a Kék-túra és a Pető gyermekmotoroztatás. | |||
| |||
2015. jún. 23. 19:37 | Válasz | #1330 | |||
Valószínű az olajcsereintervallum ledje de valahonnan feszültséget kap és tévesen világít.Nem szoktuk bekötni.Nekem háromszínű led volt a helyén és fezsültség-visszajelzőként működtettem.Sárga -alacsony zöld-ok piros túltölt!Hasznosabb mert típushiba a feszszabályzóbetegség... Talán válasz ata89-nek is. Csíkos Nándor...: Szerintem semmilyent!!! | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 23. 14:19 | Válasz | #1329 |
Üdv ki tudja milyen sportdobot szoktak rátenni majesty-re?
|
© ata89 | 2015. jún. 21. 21:26 | Válasz | #1328 | ||
Üdv! kellett már műszerfalat cserélnem, nálam az a led nem volt bekötve sehova, vezetékek jönnek belőle de nem találtam semmi csatlakozási lehetőséget. Hátha valaki tud valami okosat mondani | |||
| |||
© Imre | 2015. jún. 21. 21:16 | Válasz | #1327 | ||
Üdv! Barátom, aki szintén 125-ös majestyvel közlekedik (motorja 1999-es évjáratú és nem digitális a műszerfala), ma azt tapasztalta, hogy a hőfokmérőóra felsőrészében 90 km/h sebességnél egy led pirosan kezd világítani, ez a led alapesetben fehér. Eleinte csak úgy "parázslik", nagyobb sebességnél pedig világít. Kisebb sebességnél pedig nem világít, nem jelez. Gondoltunk olajcsere jelzőre is, de akkor 80 km/h-nál miért nem világít? Mi lehet ez a led?
| |||
|
© ata89 | 2015. jún. 20. 20:53 | Válasz | #1326 | ||
alapjáraton is hallani, kb. egy hete kezdte. 2éve van nálam a motor a blokkba csak olaj csere volt semmi más, tette a dolgát szépen. Utánanézek ennek a olajpumpás dolognak | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 20. 16:30 | Válasz | #1325 |
Sajnos ez a rotax féle blokk ilyen.10 éves kor felett időzített bomba
|
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 20. 16:28 | Válasz | #1324 |
Alapjáraton vagy állandóan hallod?A torokra meg húzz egy bicikli belsőt,rá a bilincset,másik végét meg gyorskötözővel fixáld.Beszéltem olyannal akinek beállt a hajtókara,neki ciripelt állandóan.Az olajpumpa felől két szimering van a főtengelyen,a belső felel érte hogy az olaj biztos eljusson a hajtókarig.Annak ellenőrzését elszokták hanyagolni,én pl.raktam bele kisebb rugót hogy biztosan zárjon.Meg levegővel megfúvattam a furatot a tengelyen.
|
2015. jún. 19. 23:54 | Válasz | #1323 | |||
Az RMS dolgai nekem nem jöttek be soha... Hangokról nyilatkozni interneten úgy hogy Te hallod én meg nem, elég nehéz. Én nem is merek... | |||
| |||
© ata89 | 2015. jún. 19. 19:23 | Válasz | #1322 | ||
jelenleg olyan problémám van, valami zavaró ciripelést hallok a blokk környékéről, gyújtás felöl hallom talán. szívócsonkot cserélnem kell mert a gumi része kivan repedve, ott szív egy kis fals levegőt, de nem vagyok benne biztos hogy megoldja a problémámat, valami ötlet? | |||
| |||
© ata89 | 2015. jún. 19. 19:21 | Válasz | #1321 | ||
jelenleg olyan problémám van,
| |||
|
© ata89 | 2015. jún. 19. 19:20 | Válasz | #1320 | ||
Nekem is volt hasonló problémám, néha indult pár óra állás után nem, gyújtás álló rész csere nem oldotta meg a problémát, aksi új volt, a végén rendeltem egy fesz. szabályzót és lám megoldódott a probléma! 4db Rms márkájú 5000ftos fesszabályzót használtam el egy szezon alatt, abból 3 zárlatos lett egyik pillanatról a másikra, a negyedik pedig nem töltött rendesen vissza. 20 ezerér vettem egy ducati márkájút azzal tökéletes. | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 15. 15:50 | Válasz | #1319 |
Az enyémbe malossi sekundert raktam 13/43 elég jó végsebessége lett ha a 135km jónak számít
|
2015. jún. 15. 14:45 | Válasz | #1318 | |||
Könnyebb görgő jobb gyorsulás nagyobb fordulat,kisebb végsebesség.
| |||
| |||
2015. jún. 15. 14:11 | Válasz | #1317 | |||
Ne hallgass ám rájuk, az irigység beszél belőlük. Az én Ellikém (Igaz az váltós) 4 indiaival, és egy fél disznóval simán megy dombnak felfele. | |||
| |||
2015. jún. 15. 11:18 | Válasz | #1316 | |||
Már nincs. Kifeküdt. Mondjuk szerencsére nem alattam. Én csak a kezdő rugást adtam meg neki. Amikor vettem az XJR-t el is adtam.
| |||
|
2015. jún. 15. 11:00 | Válasz | #1315 | |||
Te már csak tudod, Neked 50-es robogód is van a ~130 kilódhoz... Na meg én se azért ültem nagyobbra mert gigantomániám van... | |||
| |||
2015. jún. 15. 05:29 | Válasz | #1314 | |||
ÓÓÓ Mester! Hogy mennyire igazad van!
| |||
| |||
2015. jún. 14. 21:26 | Válasz | #1313 | |||
Atesz! Ha Te 140 kg vagy, oda nem görgő és benzin kell, hanem köbcenti! Vagy 500! | |||
| |||
© KrenAtesz | 2015. jún. 14. 20:27 | Válasz | #1312 | ||
Sziasztok! Bélabá helyre tette még annó a gépem, viszont mostanában, több állás után azt vettem észre, ingadozik a végsebessége. Most voltunk egy túrán vele, volt, hogy 85 körül vánszorgott, és volt, hogy 100 körül ment vígan. Arra gondolnék, a görgők körül kéne a hibát keresni, talán nem nyit ki rendesen a varió? Most gyári görgő van benne, egy magam 140 kg felett vagyok, érdemes lehet 12gramm alatti görgőket belerakni? Most a gyári 12 grammos van benne, és 3 liter alatt eszik, egy kis benzint feláldoznék az erő oltárán :) | |||
|
2015. jún. 14. 06:16 | Válasz | #1311 | |||
Ha törött volt, nem lehetetlen semmi. Nézed meg, jó-e az egyenes futása, egy nyomon fut-e. Nem tudom mekkora az olajnyomás, erre Juhász Béla talán tud Neked válaszolni. | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 05:56 | Válasz | #1310 |
Na még egy kérdés.A hengerfej tőcsavarjánál van egy 6-os csavar,ott lehet ellenőrizni hogy van e olajnyomás.Mi volna ha beszerelnék oda egy olajnyomás mérőt,amit kivinnék kivülre?Van 6-os csatlakozású nyomásmérő?Egyáltalán van ott akkora nyomás hogy mutasson is valamit?
|
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 05:49 | Válasz | #1309 |
Szia,átnéztem már Á-Z-ig nem lóg,de már arra gyanítok hogy ellehet görbülve a blokktartó,mert a úgy néz ki mintha oldalról kapott volna egy ütést a kipufogó felől mert hegesztve van a kipuf.fül,meg a bal oldalidom belemar a légszűrőházba,ráadásul balra kanyarodásnál rögtön kicsúszik a hátulja ha gázt adok.Nagyon para így közlekedni vele.Kormánycsapágyam se százas,kis lógása volt neki,de most hogy meghúztam a kormány visszaáll középre,ez sem jó mert nehéz egyensúlyt tartani.Kormánycsapágy + blokktartó kompletten ez lesz a következő csere.Ez az első rendszámos motorom,nem is kis pénz volt,de már annyi munkám van benne hogy őrület.
| |
2015. jún. 14. 05:12 | Válasz | #1308 | |||
Szia! Nézd meg a blokkot tartó szilenteket.A robeszok (bár ezt biztos tudod, mert az előz válaszaid alapján tudsz dolgokat) eleve instabilabbak a hagyományos motorkerékpároknál. | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 05:07 | Válasz | #1307 |
Szia,azt a dübörgő hangot a szíjad adja,ez meg van szinte minden majesty-nél.Enyhíteni tudod azzal ha nehezebb görgőket raksz bele,vagy a hézagolo alátétet kiteszed kivülre.Nálam meg is szünt teljesen.
| |
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 05:03 | Válasz | #1306 |
Valószínű csapágyas a nagy fogaskoszorú,vegyél bele 6003-as csapágyat,bárhol kapsz.De ha leállítod a motort akkor csattania kell,akkor jó a szabadonfutód.
| |
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 04:59 | Válasz | #1305 |
Szia a gyorsító membránod lehet kiszakadt,vagy csak eldugult.Vagy az alapjárati fűvókád dugult el.
| |
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 04:57 | Válasz | #1304 |
Üdvözőllek titeket,örülök hogy végre itt lehetek!Én is boldog tulajdonosa vagyok egy Majesty 150ccm robesznak.Rögtön egy kérdésem is lenne,mégpedig az hogy találkozott-e már olyan jelenséggel valaki,hogy menet közben hepehupás,vagy csak kisebb egyenetlenség hatására mintha a kerekek megdőlnének,vagy mintha valaki oldalról lökdösne? Mert az enyém ezt csinálja.
|
© Carlos | 2015. jún. 08. 15:09 | Válasz | #1303 |
Az akku terheléses teszt után is jónak bizonyult! Mindent becsiszolva szereltem össze, a csatlakozókat is megmozgattam még egyszer...csináltam 3 szimulációt, olyat, ami után nem indult el. Az akksi a motorban 12,95 voltra töltődik fel, reggel az első indításkor 12,75 voltot mérek. Jelen pillanatban hibátlannak tűnik, az oxid réteg lehetett a hibás.
|
2015. jún. 04. 13:56 | Válasz | #1302 | |||
Ha van rajta oxidréteg akkor igen. | |||
| |||
2015. jún. 04. 13:53 | Válasz | #1301 | |||
Sokakat "szivatott" már az inditórelé csatlakozója is. Nézd végig és takaritsd meg a fesszab-akku közötti rész és a gyújtáskulcs-inditórelé közötti részt. Amúgy egy oxidált csati,átmeneti ellenállás csodákra képes :)
| |||
| |||
2015. jún. 04. 12:53 | Válasz | #1300 | |||
| |||
© Carlos | 2015. jún. 04. 10:07 | Válasz | #1299 |
Sziasztok! Tegnap visszavittem az akksit, mára ígértek választ. Felhívom a szakit, azt mondja 12,8 voltot mért tegnap, amikor visszavittem! Aztán 12A terheléssel is 11,5 körül mért, azt mondta, volt egy kis oxidáció a polaritásokon...azt nem értem, hogyan lehet hogy egyszer elindul, aztán pár óra után már nem? Tegnap itt a melóban a műszerészekkel feltettük egy profi tesztpadra, század volt, és század amper pontosan állítható a töltés, volt majd másfél óra, amire elindult a töltése, kezdett csökkenni az amper érték. Az a kérdésem, ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy ez egy egyszerű kontakt hiba? Itt bent is nullát mértünk, és én otthon is, ez lehet oxidréteg miatt, de amikor bikázás után hazaértem, mértem 13 volt körül, 10 perc után meg nullát. Az hozzátartozik, hogy raktam az akksira két sárgaréz lemezt, ami 90 fokban meg van hajtva, hogy könnyebb legyen a sarukat rögzíteni, de ez eddig is rajta volt, minden akksinál. Tehát szerintetek lehet ilyen hiba oxidréteg miatt? |
2015. jún. 03. 13:22 | Válasz | #1298 | |||
ajjajjajj. Ismerős a dolog. Én 2 akksit vettem bele. mikor megvettem a mocit nem indúl 2 nap után. Az akksi garis volt. Ott kellett hagyni bevizsgálásra, de vettem addig is egy másikat, persze márkaazonost. 2 hét és kakukk. Aztán jött a varta. 2-3 hét kakukk. Feszszabályzó jó volt. Tőltésem rendben. Egyszerűen rosszak az akksik. Minden eladnak. Kiderült, hogy amit a motorosból katalógusa hozozz Varta, nem fektethető el, ezért ment tönkre. Aztán jött az autósaksira átszerelés. Igaz ez 250-es és elfér. Két éves semmi bajom vele. | |||
| |||
2015. jún. 03. 12:19 | Válasz | #1297 | |||
Ha kinyírta az akkut, nem! Akkor új akksi kell bele .. | |||
| |||
© Carlos | 2015. jún. 03. 11:09 | Válasz | #1296 |
ost fogom hívni. Vettem új fesz.szabályzót, a töltés jó lett, azt gondoltam ezzel megoldódott a dolog....
|
2015. jún. 03. 10:28 | Válasz | #1295 | |||
Topival beszéltél...?
| |||
| |||
© Carlos | 2015. jún. 03. 09:31 | Válasz | #1294 |
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Hetek óta akku problémával küzdök...először csak egy töltést kapott, elmentem melózni, műszak után még indult, a 6 km-es hazaúton egy helyen bementem egy üzletbe, utána már nem indult. Vettem új akksit, rámértem, és észrevettem hogy nincs töltés. Vettem feszültség szabályzót, lett töltés. Tegnap reggel bejöttem dolgozni, délután, a műszak után már megint nem indult. Ma kivettük a motorból az akksit, rámértünk, 0 voltot mértünk!!! Azt mondják, az akksi, amit 3 hete vettem, rossz. Valaki aki szakértő ebben, tudna tanácsot adni??? |
2015. máj. 18. 10:33 | Válasz | #1293 | |||
| |||
© juhász béla | 2015. máj. 17. 21:04 | Válasz | #1292 | ||
Nehogy azt hidd!! még most is gyártanak karbis motorokat ,és 2015 irunk.
| |||
| |||
2015. máj. 17. 19:53 | Válasz | #1291 | |||
Bélám a modern technikán már nincs is karburátor.
| |||
| |||
© juhász béla | 2015. máj. 17. 19:31 | Válasz | #1290 | ||
Minden olyan dolgot lekell kontrolálni ami a motor tökéletes űzemeltetéséhez szűkséges.Jobb esetben csak egy alapos karbitisztitás,és annak szakszerű beszabályozása,amit itt nem lehet megoldani.Egy karbitisztitás nem csak abból ál hogy levesszűk az uszóházat és belefujkálunk,,,az csak fing a gatyában,vagy bejön vagy nem.Ahoz hogy egy karbi jól működjön ,először is tisztában kell lenni vele hogy hogyan is működik,mi minek van,minek mi a szerepe,mikor mi lép működésbe,hogyan is működik a dusitása,levegő csatornát szabályoz,vagy benzincsatornát,de álltalában ezeken a karbikon benzint szabályoz.A dusitó csavar beállitása amiket álltalában megad a manuál,az csak egy alapbeállitás,hogy ott beindul és jár a motor,de a tökéletes beállitását csak CO mérővel lehet megoldani.Tudnillik akármennyire is dicsérik a mai preciznek mondott technikákat,,akkor sincs két egyforma motor,és egyforma karbi sem,mert pl ha átrakunk egy karbit egy ugyanolyan másik motorra,nem biztos hogy ugyanolyan beállitással jól fog űzemelni.Ennyi
| |||
| |||
© Fecsi | 2015. máj. 17. 18:49 | Válasz | #1289 |
Sziasztok! Mitől lehet a következő jelenség: ha lassabb tempóval megyek (30-40 km/h), és gázt adok, akkor nem gyorsul hanem elkezd fulladni. Illetve ez még elő szokott fordulni akkor is ha csak elindulni akarok vele. De olyankor ha nagyobb gázt adok neki akkor elindul szépen. Hidegen melegen egyaránt csinálja..
|
© ata89 | 2015. máj. 06. 18:13 | Válasz | #1288 | ||
Értem, majd valamit kenek rá, ha más nem lesz kis kacsazsírt :) Üdv | |||
|
2015. máj. 05. 19:57 | Válasz | #1287 | |||
Ez örök kérdés ...Ki így ki úgy..Én leheletnyi vékonyan specko kék zsírból, a görgőket...Ha sok azt kidobja úgy is.
| |||
| |||
© ata89 | 2015. máj. 05. 17:47 | Válasz | #1286 | ||
Üdv Görgő csere estén kell valami kenést alkalmazni a görgőkön, vagy csak simán szárazon összerakni és kész? | |||
|
2015. ápr. 09. 22:15 | Válasz | #1285 | |||
Van benne néhány alkatrész. Két palást, sok görgő. Valószínűleg az egyik görgő eltört, vagy kocka lett. Sajnos nem javítható, ha ez adja a szokatlan hangot, az csak cserével orvosolható. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 09. 17:39 | Válasz | #1284 |
Ma szétszedtem a variátort,hogy megnézzem mi okozhatja a dübörgő hangot.Variátor nélkül is dübörgött,de.Mikor az önindító szabadonfutó lecsúszott akkor megszünt a hang!A szabadonfutóban mi kattoghat?
|
2015. ápr. 08. 22:25 | Válasz | #1283 | |||
Szakembert kívánó feladat. Lentebb említett Juhász Béla lenne a Te embered, de nem író-olvasó találkozó keretein belül. Azt most hagyjuk hogy szetinted minden jó, mert Te magad írod hogy nem jó. Itt a vége! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 08. 22:02 | Válasz | #1282 |
Az szíjat most cseréltem.
|
© Herold | 2015. ápr. 08. 21:42 | Válasz | #1281 | ||
Maga a szíj is képes csodákra. Gyakorló szerelő kezdődő kerékcsapágy hibát gondolt, de a közben megejtett szíjcsere után megszűnt a tünet. Vagyis érdemes a legegyszerűbb lehetőséggel kezdeni.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 08. 21:29 | Válasz | #1280 |
Szerintem minden jó.Lehet,hogy valaki hallaná,hogy milyen a hang,mondaná,hogy mi a bibi.Hátsó kuplungnál nem lehet valami és ez álltal lehet valami?Olyan a hang mintha nagyon berezonálna valami műanyag.Nem csörgő,csattogó hang.Már gondoltam hátsó kerék csapágyra is.Ilyenkor mindent számba vesz az ember,hogy mit nézzen meg.Még a hátsó hajtást is szétszettem.
|
2015. ápr. 08. 20:59 | Válasz | #1279 | |||
...hát István, nem akarlak elkeseríteni de aki leírás alapján hangokról nem egyszerű nyilatkozni... Főleg úgy nem, hogy szerinted minden rendben van. Vidd el egy szakemberhez, mert ott valami komolyan sántít. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 08. 20:39 | Válasz | #1278 |
Sziasztok! Kérdésem lenne.A gond az lenne,hogy ha szép fokozatosan húzom a gázt akkor semmi hangot nem lehet hallani a variátor irányából.Ha hirtelen nagy gázt adok akkor olyan dübörgő hangot hallok a variátorból.Görgők jó állapotban vannak,szíj most lett cserélve,kontraszt rugó új.Ha sztenderen van akkor semmi hang,csak menet közben,tehát terhelés alatt jön a hang.Mi lehet a gond? Köszönöm a segítséget |
© ata89 | 2015. ápr. 01. 19:41 | Válasz | #1277 | ||
Köszönöm azt fogom tenni Üdv!
| |||
|
2015. ápr. 01. 19:00 | Válasz | #1276 | |||
Elvileg igen. De inkább mérj és szemrevételezz vásárlás előtt! | |||
| |||
© ata89 | 2015. ápr. 01. 18:44 | Válasz | #1275 | ||
Üdv! valószínő a varriátor megérett a cserére. Van egy 2006 nem messze tőlem épp bontódik. A 2006 os frisített gép varriátora jó lenne a 99es méregzsákomhoz? Válaszokat köszönöm Ata89 | |||
|
2015. márc. 18. 18:30 | Válasz | #1274 | |||
JA ÚGY,HOGY LEVETTEM A BORÍTÁST...
| |||
|
2015. márc. 18. 18:29 | Válasz | #1273 | |||
Megnéztem a szíj adatait 22.2*832 kiváló a méret megvan.Köszi a segítségeteket,de a görgő súly méretről még várok hozzászólásokat...köszi kami..
| |||
|
© Imre | 2015. márc. 17. 21:37 | Válasz | #1272 | ||
Az enyémben a 22.2x832-es szíj van, valamivel hosszabb szíj volt benne, azzal vettem, de az megcsúszott (mint amikor a normál kuplung csúszik). A görgőkről annyit, hogy mivel nem értek hozzá, így nekem legjobb a gyári érték, de itt egy cikk: http://www.robogo-hangolo.hu/motorkerekpar_szereles_blog/variator-tuning-lehetosegei/
| |||
|
2015. márc. 17. 20:30 | Válasz | #1271 | |||
KÖSZI IMRE.ENYÉM MOCI 2000-ES ÉVJÁRAT,DE ILYEN MÉRETET IS LÁTTAM HOZZÁ.JA ÉS MI VAN HA 10 GRAMMOSAT TESZÜNK BELE???? (mármint görgőt)LEHET LEVESZEM A BURKOLATOT ÉS MEGNÉZEM VAN-E A SZÍJRA ÍRVA SZÁM.
| |||
|
© Imre | 2015. márc. 16. 22:01 | Válasz | #1270 | ||
Kami! Több helyen keresgettem én is (manual stb.), görgő méret 20x12 9,1 gramm. Dr.Pulley görgőt vettem aztán 9 grammosat. A szíjméret 22,2x832. 2001-es évjárathoz.
| |||
|
2015. márc. 16. 19:22 | Válasz | #1269 | |||
Nem tudok méreteket. Szíjból Yamaha, vagy Mitsuboshi. Szerintem. A többit Karcsi tudja. | |||
| |||
2015. márc. 16. 19:15 | Válasz | #1268 | |||
Köszi lehet,hogy próbálkozom.Azért,ha szíj és görgő méreteket mondanátok segítene.Néztem egy pár oldalon alkatrészeket,de el-el tértek a majesty 125-höz való méretek.Egyik szíjméret 23.0*872 másik 21.0*873 meg ilyenek.Görgő méretek is jól esnének.Gyári méretek körüli jó.Ja és márkákat is,ha lehet,mert jó anyagot akarok adni neki.köszi KAMI!!!!
| |||
|
2015. márc. 15. 20:51 | Válasz | #1267 | |||
Szia Kami! Bizony lehet szíj és görgő kopás miatt! Keresd meg Karcsit, volt 125-öse, nem is akár milyen! Jelenleg gyalogkakukk, ha nem a sajátját, de legalább a másét szerelheti... | |||
| |||
2015. márc. 15. 20:26 | Válasz | #1266 | |||
Üdv.mindenkinek.sziasztok.3-4 hónapos téli városi topogás után,ma gurultam 100 km-t.Jó idő volt erre.Azt tapasztaltam 20 km/ó-val csökkent a végsebességem,és talán nem is úgy harap ahogyan tavaly.Ezt a városban nem érzékeltem annyira.Azt mondta itt egy "koma" variátorszíj kopott lehet.Kérdezném véleményeteket,melyeket szívesen fogadok.köszönöm KÁLMÁN "KECSÓRÓL"
| |||
|
2015. márc. 13. 10:00 | Válasz | #1265 | |||
Ezért érdeklődtem, hogy milyen gyártmányú. Én jó minőségű görgőket kaptam a 250-esbe anno 6'000ftért...
| |||
| |||
2015. márc. 13. 00:30 | Válasz | #1264 | |||
Ennyi pénzért szerintem majd csak most kezdődnek a gondok.... Azé egyszer kétszer beigazolódott, hogy az occccso a drága. (De természetesen nem akarok személyeskedni..... A vásárló járjon szerencsével azt kívánom....)
| |||
| |||
2015. márc. 12. 21:49 | Válasz | #1263 | |||
Milyen gyártmány?
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 12. 21:05 | Válasz | #1262 |
Köszönöm Juhász Bélának az irományt!!!! Minden kattogás megszünt.Délután 6-kor rendeltem és másnap reggel 8-kor itt is volt.Ráadásúl még görgők is voltak benne.Igaz,hogy túl nehezek,de azért ez nem semmi. |
2015. márc. 12. 12:59 | Válasz | #1261 | |||
Igen, tudjuk milyen vagy! Régi, de jó, kissé darabos, de szerethető. Aki nem ismer, annak morcos, kissé durva. De mi sokan tudjuk milyen vagy és nem a simulékonyságodért szetetünk! | |||
| |||
© juhász béla | 2015. márc. 12. 11:32 | Válasz | #1260 | ||
Na ezzel kellett volna kezdeni,és akkor nem raboljuk mások idejét és energiáját feleslegesen,amugy is utálok irni.Aki ismer az tudja hogy milyen vagyok.
| |||
| |||
2015. márc. 12. 11:27 | Válasz | #1259 | |||
Nem volt drága! Minden gond megoldódott? | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 12. 10:25 | Válasz | #1258 |
Megoldottam a variátor témát.Vettem kompletten egy újat.7000.- mindennel együtt.
|
© juhász béla | 2015. márc. 09. 20:53 | Válasz | #1257 | ||
Elviekben javitható.Egy jó esztergályos ,az álltalában jól esztergál,az hogy csinál egy perselyt az egy dolog,azt álltalában meg is kell illeszteni,és tisztában kell lenni az adott motorba való beépitésekor az illesztési hézagokkal,amit álltalában meg ad a gyár.Akkor következik az afázis hogy mikor helyére kerűlt a persely amelynek a belső átmérője csap méret alatt van,és hogy az pontos és preciz legyen ,dörzsárral kell megilleszteni,mert egy esztergált felűlet sosem lesz olyan mint egy dörzsárazott felűlet.Ezt olyan ember végezze aki ért is a dörzsárazáshoz ,mert könnyen el lehet rontani,és akkor lehet kezdeni előről az egészet.Fokozatosan több lépcsőben,és minden művelet után mérni,/mikrométer-into/addig mig elnem érjűk a megfelelő illesztési hézagot.Ennyit dióhélyban.
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 09. 19:21 | Válasz | #1256 |
Erre gondoltam én is,hogy elkopott a belső rész,mivel nálam úgy néz ki,hogy elől és hátúl van szimering amiha nincs elkopva megvezeti a házat a csőre,de ha el kezd forogni akkor a szimering nem tartja meg és el kezd kalimpálni,mivel kopott a belső rész.Ez csak egy gondolat.Gondoltam én is hogy hogyan lehetne javítani ezt,de gondolom egy esztergályos meg tudja oldani.esetleg várom a tippeket.
|
© Imre | 2015. márc. 09. 19:03 | Válasz | #1255 | ||
Az utóbbi kérdés nálam is felmerült. Várom is nagyon a válaszokat, bár látatlanban nem hiszem, hogy egyszerű! Nálam is van hasonló gond, variátor le- felszerelés szintén volt stb. Amire barátommal jutottunk, azaz azt gyanítjuk, hogy a variátor közepén van egy rézpersely ami rácsúszik egy tengelyre (ez egy pár centis kis cső valójában) és itt az illesztés már nem pontos. Azaz a persely megkopott és itt lévő hézagból ered a kattogó hang. Kérdés bennem, hogy a variátort újra tudnám-e perselyeztetni? Bár bennem eldőlt, hogy ha fogadnak irány Atkár.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 09. 18:33 | Válasz | #1254 |
Akkor lenne még egy kérdés.Mikor beindítottam a mocit akkor a variátornál halottam valami kattogó hangot.Szétszedtem,de nem láttam semmi hibát.Görgők és a csuszkák ujjak.Variátor nélkül csak csupasz tengelyel semmi hang,fölraktam a hátsó nyomólapot,az adapterrel fölszorítoztam,semmi hang.Fölrakom a variátor házat kattogás,görgővel és anélkül is kipróbáltam és mindig kattog.Mi lehet a hiba?
|
2015. feb. 27. 20:17 | Válasz | #1253 | |||
Elsőre szétszedném és megnézném mi van vele? Megtalálod miért nyikorog ha szétszeded.
| |||
|
© zotty84 | 2015. feb. 27. 17:16 | Válasz | #1252 |
Sziasztok.segítséget szeretnék kérni.125-s majestym van és hidegen,elindulásnál nyikorgó sípoló hangot hallok a kuplung felöl.kb 5 km/óráig,aztán megszünik.Egyébként szépen megy nem szaggat vagy rángat.ha bemelegszik akkor megszűnik a hang.van e ötletetek hogy mitöl lehet??? A válaszokat előre is köszönöm.
|
2015. feb. 21. 16:13 | Válasz | #1251 | |||
Halelujja! Oszd meg velünk a boltok bontók topicban ennek a szaküzletnek a nevét és elérhetőségét, mert lehet másnak is kincset fog érni! Hajrá a beszereléssel és lehet próbaútra menni vele! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. feb. 21. 16:05 | Válasz | #1250 |
Hát sikerült szerezni csapágyat.Egyik nagy csapágy kereskedés sem tudott szerezni ilyen méretű csapágyat,de még a márkakereskedés sem!!!Találtam egy maszek csapágyast és ők tudtak 24 órán belül szerezni,és nagyon olcsón.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 18:28 | Válasz | #1249 |
A belső átmérő 22.Ez biztos mert a tengelyt mértem.
|
© passat52 | 2015. jan. 31. 17:52 | Válasz | #1248 | ||
Bocs, de tűgörgő esetében belső méretet nehéz pontosan mérni. A tengely mérete a mérvadó. A tolómérő amint a képen is látni a tűgörgők között van és ez már nem jó adat. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 17:34 | Válasz | #1247 |
http://www.twcarpc.com/photo/motorcycle/sheave/sheave_23.JPG
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 17:31 | Válasz | #1246 |
Hát annyi,hogy ez egy IKO 22x31x12 tügörgő.Annyit kinyomoztam,hogy TA223112 a száma.Na az SKF-ben megnézik,hogy lehet-e szerezni,mert kapcsolatban állnak ennek a csapágy gyártójával. Külföldön bezzeg lehet kapni!!!!Most várok hétfőig és akkor többet tudok írni.Elképzelhető,hogy az a járható út amit Juhász Béla írt,hogy valami közeli méretet keresni ami belső méret jó de külső kisebb és hüvelyt esztergáltatni hozzá.Most várakozó állásponton vagyok. |
|
|
|