Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Szabycsek2015. aug. 11. 18:45 | Válasz | #6555 
Megvolt az olajcsere, köszi a jó tanácsokat.

 © Herold2015. aug. 11. 13:34 | Válasz | #6554 
Meleg legyen a motor! Legjobb, ha mész egy húzós kört előtte.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Pazo2015. aug. 11. 10:46 | Válasz | #6553 
Az olaj leeresztő csavart természetesen a blokk alján találod, én a kipufogó felőli oldalon szoktam mellé feküdni. 19-es kulcs való hozzá.
tel.sz: 06 30 445 85 96

meszizs2015. aug. 11. 08:25 | Válasz | #6552 
Megfelelő kulcsnyílású, lehetőleg hatszög és ne sokszögű crova fejet használj!
Aztán, ha van rá lehetőséged, akkor cseréljed ki az olajleeresztő csavar alatt található olajálló tömítő "O" gyűrűt.
Az olajszintet pedig úgy ellenőrizzed, hogy a nívópálcás csavart nem tekered bele, hanem csak érintőleg belehelyezed a helyére.
Én személy szerint ásványi talán 20W-40 vagy 20W-50 4T olajat használok.
1996-os Majesty 250

Szabycsek2015. aug. 11. 07:19 | Válasz | #6551 
Olaj cserénél kell valamire figyelni? Illetve az olaj leeresztő csavart hol kellene keresnem?

tamas2015. aug. 04. 14:57 | Válasz | #6550 
Szia!
Sok szilent van. Ha van rá időd vetkőztesd le, ha közben találsz laza, mozgó elemeket akkor azt javítsd ki.
A motorblokk felfüggesztése szintén lehet ludas, bár az igencsak beleszól a menetsabilitásba is...
Nézd át a manualt, mit kell majd megbontanod.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Szabycsek2015. aug. 04. 14:29 | Válasz | #6549 
Sziasztok.
Kérdésem lenne hozzátok. Gázadásnál és kátyúkban csörög a motorom szerintem a blokk felfüggesztésnél. Fémes koppanó hangja van a dolgoknak mint amikor fém a fémnek ütközik. Valami gumi szilent mehetett ki? Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm a segítségeteket.

tamas2015. júl. 12. 23:37 | Válasz | #6548 
Arra a címre küldtem már jó pár órája.
Majd megnézed...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Stoki2015. júl. 12. 23:14 | Válasz | #6547 
stokker@freemail.hu ra is jöhet, bár elég jól leírtad ezek alapján elképzelem, hogy minőségi munkát végeztél!
Kinéztem a nekem megfelelőt, szállítással együtt kb. 6k lesz, az jóval olcsóbb mint a gyári, remélem beváltja a hozzáfűzött reményeket mindkettőnknél! Majd megírom a tapasztalataimat.
Jó éjt, üdv

tamas2015. júl. 12. 19:47 | Válasz | #6546 
Én 9 Ah-s, a tipusnak megfelelő teljesítményű akksit tettem bele. Tettem egy "adaptert" a akku és a motor bekötési pontja közé, így a motor sértetlen maradt.
A sarukat alul-felül ráforrasztottam az akksira és zsugorcsővel szigeteltem.
A vezetéket nem csak a saru kábel fogadójára forrasztottam rá, hanem túlengedtem és a sarura is jól ráoktojáltam, az indítóáram biztonságos átvitele miatt. Így a vezeték keresztmetszete mindenhol azonos. A vezeték másik végére egy olyan kábelcsatlakozót forrasztottam, amit két 6-os csavarral a gyári kötési pontokhoz lehet rögzíteni.
Az beszereléskor derült ki, hogy ahol a + saru kötési pontja van, pont a - sarura támaszkodik, így oda faragtam egy távtartót.
Az én akkum 7'500 Ftba fájt, plusz a saruk, a vezeték és a két bilincs. 8-ból kijött...
Küldök pár képet...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Stoki2015. júl. 12. 18:15 | Válasz | #6545 
Ez jó irány lehet nekem is! Típusban,árban tudsz esetleg segíteni?? 5000 körül nézegettem de nagy a szórás és a tapasztaltabbakra szívesen hallgatok! Ezen kívül még a saru méret is számít, Neked milyen megoldással van betéve?

tamas2015. júl. 12. 17:58 | Válasz | #6544 
Én ma tettem be a T-MAX-ba a 9Ah-s riasztó munka akkumulátort. Azt hiszem 5-6 évre elfelejthetem hol lakik az akksi a motorban...
Fél ár, dupla garancia.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Stoki2015. júl. 12. 17:37 | Válasz | #6543 
Szia! Jófogáson találtam, 8ezer volt tolattyúval együtt. Tudok számot ha érdekel!Misinél is van,10 ezer csak membrán az is nagyon tuti ár érte . Akkumulátorban tud valaki segíteni ? Most meg az halt be!

 © bundás2015. júl. 10. 19:20 | Válasz | #6542 
Szuper! Köszönöm! :)

tamas2015. júl. 10. 08:36 | Válasz | #6541 
Kipu le, teló felhajt, kerék felfüggesztő le, kerék le.
Kipattint, kitakarít visszatesz...
Csapágyboltban illene polcon lennie, sima széria alkatrész.

Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2015. júl. 10. 00:13 | Válasz | #6540 
Köszönöm a megerősítést!
A kerék felől kell cserélni?
Rajz alapján így értelmezem.
Sima tömítés szaküzletben kapható ilyen?

tamas2015. júl. 09. 22:57 | Válasz | #6539 
Helyesen ismerted fel a problémát!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2015. júl. 09. 21:03 | Válasz | #6538 
Sziasztok!
Hátsó kerékagy bal oldalának alján van egy kis lyuk.Ezen keresztül némi olajfolyást látok.Gondolom a végáttételből.Szimering kipukkanhatott?

tamas2015. jún. 27. 13:44 | Válasz | #6537 
Talán menj vissza és add a kezébe a görgőket, hogy köszi!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsola2015. jún. 27. 13:35 | Válasz | #6536 
Tegnap Pazoval megejtettük a szíjfordítást. Mint kiderült a kuplungot ferodoloztatni kell, még 1 mm ferodol sincs rajta, majdnem, hogy a fém fémmel érintkezik, valamint a görgök is kockára vannak kopva. A szerelő aki kb 1500 km-rel ezelőtt átnézte a motoromat(?), azt monda, hogy a hajtás tökéletes állapotban van, nem kell vele semmit csinálni. Számomra megint beigazolódott, hogy az úgynevezett szakik, vagy nem értenek hozzá, vagy bele se néznek a motorba.
Pazonak meg még egyszer nagyon szépen köszönöm a segítségét.
Még csak annyit kérdeznék, hogy milyen méretű a variátor és a kuplung anya?

 © Pazo2015. jún. 26. 11:22 | Válasz | #6535 
Ha gondolod segítek, hívj fel.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Zsola2015. jún. 26. 10:11 | Válasz | #6534 
Érdeklődnék, hogy lenne-e valaki oly kedves és segítene nekem a hajtásszíj megfordításában. Az a bajom, hogy már az úgynevezett szerelő szakikban nem bízom, mindig az a duma hagyjam ott a vasat, majd megcsinálják és hívnak, aztán kiderül, hogy több kárt okoztak, mint amit megjavítottak. Persze nem leszek hálátlan csak valaki olyan nyúljon a motoromhoz aki azt szívvel és lélekkel csinálja. Ja és Bp-i lakos vagyok. Előre is köszönöm.

tamas2015. jún. 26. 09:09 | Válasz | #6533 
Hajnali fél háromkor...?
Ugyan miért...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2015. jún. 26. 02:39 | Válasz | #6532 
Elől michelin,hátul pirelli.
Automata szívató hidegen 15mm,melegen 20mm.Egy videóban 3-4 mm-re azt mondták,hogy jó.Bár lehet típusfüggő.Az 5 mm-t jónak gondolom.(?)
Ha már ott kotorásztam ránéztem a membránra is a karbiban.Nem láttam rajta rendellenességet,bár meg kellett igazítani.Kicsit félre állt a légszűrő csöve is a karbin,megigazítottam azt is.Nem mertem még kipróbálni,mert az asszony megölt volna,ha most beindítom. :)

tamas2015. jún. 25. 21:41 | Válasz | #6531 
Valóban lehet gumi is, direkt azért nem írtam, mert sokan arra voksolnak. Én is jártam igy, a Continental típusú felnivédővel.
Vannak más apróságok is, ami gondot okozhat. Szilentek, motorblokktartó Y, kutyacsont.
Milyen gumi van rajta?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsola2015. jún. 25. 20:42 | Válasz | #6530 
Hát a motor menetdinamikáján nem vettem észre semmit. De azért megfordítom biztos ami biztos.

 © bundás2015. jún. 25. 20:11 | Válasz | #6529 
Köszi! :)
Megnézem. Kezdem a gumisnál. Az az egyszerűbb. Vagy kényelmesebb.....? XD
A szívató nekem is eszembe jutott,de gondoltam előbb kérdezek hátha...

tamas2015. jún. 25. 18:19 | Válasz | #6528 
Nem kéne szitálnia.
Lazítsd fel a kormánykiflinél a 6-os csavart (az egyiket) és fordíts a teleszkópszáron. Jelöld meg alkoholos filccel. Próbáld meg többször is, mindkettőnél. Ha szerencséd van, ki tudod szedni a szitálást. A gumi is okozhatja meg a hátsó doboz is (bár az a Te motorodon nincs).

Autómata szívató lesz...

Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2015. jún. 25. 17:48 | Válasz | #6527 
Sziasztok!
Két problémám van.
Valahol olvastam,hogy a Majesty-nek alacsony sebességnél beszitál a kormánya,ha elengedik.(állítólag ez gyári)Viszont tegnap kb. 80km/h-nál is beszitált.Nem szokásom elengedni,de most egy pillanatra muszáj volt.Alig értem hozzá és máris abba hagyta.Nézessek kereket vagy ez ilyen?

Másik:hidegindítás.Beugrik elsőre,de az alapjárat alacsony(1000/p) és ingadozik,majd kb. fél perc után leáll.Gázadásra reagál,de hidegen nem szeretem túráztatni,illetve lehet vele menni,nem rángat,csak szeretem bemelegíteni kicsit.Ha bemelegszik helyreáll az alapjárat és nincs gond.

 © hamilton2015. jún. 25. 17:24 | Válasz | #6526 
Sziasztok
Sziasztok!Ma sikerült összehozni Pazoval egy kedélyes szerelgetést.Szerencsére nem kellett semmit cserélni,csak a kuplungot felcsiszolni,variátort tisztítani,és mindent zsírozni,ahova kell.Szereznem kell egy olyan elektromos kulcsot! :-) Maja most olyan mint a zsebóra,majd a vallatásnál kiderül,visszajön ez az indulásnál rázkódás.Szíj,görgők,nyomólap újszerű.
20/274-9514

 © SySa2015. jún. 25. 16:27 | Válasz | #6525 
Sziasztok!
Stoki! Milyen jó áron kaptál membránt? Nekem is kellene...

tamas2015. jún. 24. 21:42 | Válasz | #6524 
Mikor visszakaptad a szakitól nem volt lassabb a gép? Ha igen, Ő fordította meg. Ha nem mentél sokat vele, fordítsd vissza és go.

Azért az nem véletlenül van feljelölve...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsola2015. jún. 24. 21:37 | Válasz | #6523 
Sziasztok!
Ma úgy gondoltam, hogy belekukkantok a hajtásba, szíj ellenőrzés, légszűrő ellenőrzés stb. Meglepve vettem észre, hogy a hajtásszíj fordítva van felrakva, ha föntről nézzük, a nyíl hátrafelé mutat. Nem tudom, hogy az előző tulaj rakta fel fordítva, vagy amikor én a szerelőhöz vittem átnézetni ö leszedte és fordítva tette vissza. Ez már rejtély marad. Szerintetek így járkálhatok a motorral vagy új szíjat szerváljak. Máskülönben Mitsuboshi márkájú és 22.2 mm széles tehát bőven van hova kopnia.

tamas2015. jún. 23. 21:45 | Válasz | #6522 
Sok vidám és balesetmentes kilométert vele!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Stoki2015. jún. 23. 21:28 | Válasz | #6521 
Üdv Mindenkinek!

Pár hónapja kaptam tanácsot tőletek mi lehet a motor gyengesegenek okozója.
Nos meglett, mint akkor megírtam a membrán szakadt át, ezert nem ment.
Tegnap beszereztem az új membránt, éjjel össze raktam a gépet, és ma sikeres műszaki vizsgát tettünk.

Igy előttünk a nyár, lehet moziznak, mert most aztán harap a gép, mint a farkas kutya!!

Köszönöm mégegyszer a segítségeteket, széles utat és hosszú túrákat kívánok!
Üdv, Stoki

Hínár2015. jún. 16. 22:53 | Válasz | #6520 
Na! Ez még se sem fordult a fejünkben. Én már azon agyaltam, hogy túlmelegszik és külön légbeömlőt fabrikálok reá. Köszi az infót és az új reménysugarakat. : )
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Kinál László2015. jún. 16. 19:59 | Válasz | #6519 
Három éve én is végigjártam ezt a mizériát, egy hónap alatt három feszültségszabályozó!A harmadik egy jóval nagyobb került bele,azóta minden ok. Nekem szerencsém volt, mert nem én szereltem be, így simán visszavittem garanciába.4600 Ft volt.
tel.:06-70/5550733

TopJoe2015. jún. 16. 16:07 | Válasz | #6518 
Igen az.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2015. jún. 16. 14:33 | Válasz | #6517 
Ez ugyan az ahonnan nekem szerezted a fehér T-MAX-ba is?
Az jó cucc, működik!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2015. jún. 16. 13:19 | Válasz | #6516 
Nyárfa utca.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2015. jún. 16. 13:18 | Válasz | #6515 
Solfart kft Tatabanya Nyar utca. 2-3 eve valami 13. ezer ft volt egy maszek eros fesszab naluk fel ev garival. postan is kuldi.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2015. jún. 16. 12:32 | Válasz | #6514 
Tipushiba.
Szerezz bele nagyobb teljesítményű Honda fesszabályzót. A stekker csatlakozási pontjai lehet máshol lesznek, de az elv ugyan az.
3x váltó (max 70 V) föl, egyen töltőfesz ki.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. jún. 16. 10:16 | Válasz | #6513 
Maja betegség, de nem ennyire...Kérdezd Juhász Bécit.
Az autó villamosság kicsit másabb,,, szerintem...
06304373303-vagyok elérhetö

Hínár2015. jún. 16. 09:28 | Válasz | #6512 
Helló mindenki!
kis segítség kéne. A harmadik feszültségszabályzóm száll el. Ez ilyen gyakori a Majestyknél vagy csak így ver az isten. Az első a gyári volt a második egy utángyártott (500km-t nem bírt) és a mostani egy bontós holmi. 55.000Ft a gyári újonnan, ezt kihagynám. Elektro műszerész pajtim aki kocsikat javít, kimért rajt mindent és szépen tölt a generátor sőt még egy új testet is behúztunk.

Van valakinek ötlete miért csinálja ezt?
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

tamas2015. jún. 10. 20:40 | Válasz | #6511 
Igen, jó bele a gyári csúszkasor.
Jó kis varió az! Kicsit kopog a gyárihoz képest, de csak alapjáraton.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jún. 10. 20:38 | Válasz | #6510 
Ha betekerve félig van, az nem jó!
Érintve kell nézni, nem betekerve!
Töltsd fel maximumra úgy, hogy csak érinted a nívópálcát a blokkhoz.

A hajtást meg majd meglátod.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2015. jún. 10. 19:09 | Válasz | #6509 
Köszi! Meg van.
A variátorra csak a csúszkák miatt kérdeztem,hogy vajon kompatibilisek e egymással.Természetesen komplett cserélem.

 © hamilton2015. jún. 10. 18:53 | Válasz | #6508 
Betekerve pont félen volt indulás előtt,ahogy tudom felderítem honnan jön.Van nagyobb baj is,induláskor kegyetlenül csattog,majdnemhogy ugrál a hátulja,a fordulat csontig leesik.Nagyon szét kell már szedni,csak nem nagyon van hol,és mivel.De dolgozom a megoldáson,egy nagyon kedves klubtag is felajánlotta a segítségét.
20/274-9514

tamas2015. jún. 10. 18:37 | Válasz | #6507 
Mosd le, derítsd fel honnan jön.
Olajszintet érintőre nézed? Nincs sok benne?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jún. 10. 18:36 | Válasz | #6506 
#6465-#6467-os beírások Neked is szólnak.
A "külső kis izéknek" szepen be illene feszülni a nyomlapba. A csúszkák ha kopottak, sajnos csereérettek. A külső kis izékkel (ez teccik) együtt cseréld.
Bármily hihetetlen, a gyári varió Yamaha... Általában 4UC van beleöntve. A Malossi Olasz tuning cumó, nekem a T-MAX-ban volt, nem rosszak, csak nagyon vadak tudnak lenni. A gyári varioban 14gros görgők vannak, az is harapós 12essel. Biztos jól, dinamikusan gyorsul.

Sok balesetmentes kilométert hozzá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2015. jún. 10. 18:13 | Válasz | #6505 
Ja igen! Majesty 250. :)

 © hamilton2015. jún. 10. 18:13 | Válasz | #6504 
Nem néztem meg most pontosan mert rohannom kellett,de olyan mintha a légszűrőház,és a variátorburkolat közül jönne.
20/274-9514

 © bundás2015. jún. 10. 18:13 | Válasz | #6503 
Végre karácsony!Megkaptam a várva várt vasat!
Azon melegében szét is borítottam egy kicsit.
Gumik,fékek,világítás rendben.
A két levegőszűrő kuka és úgy néz ki,hogy az akksi is.Görgők szinte újak,semmi kopás.(Malossi 12gr-os)Szíj 22 mm széles (ez jó még?).
Csúszkák,hát nem tudom.A külső fém kis izéken erős kopás a nyomólap élétől,illetve simán lepotyognak a lemezről.Gondolom csere.
Lenne egy kérdésem.Milyen márka a gyári variátor? Ebben Malossi van.

tamas2015. jún. 10. 17:53 | Válasz | #6502 
Kívülről?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hamilton2015. jún. 10. 17:15 | Válasz | #6501 
Sziasztok!A mai forszírozott menet után csupa olaj lett a variátorburkolat teteje,hurrá!
20/274-9514

tamas2015. jún. 10. 16:52 | Válasz | #6500 
OFF!!!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2015. jún. 10. 07:53 | Válasz | #6499 
Lassan azon vagyok, hogy leépítsem a gépparkot!
De egy biztos a 250-es Maja NEM ELADÓ!!!
MIX: valóban nem 2ft a technika fenntartása és még nem is beszéltem a kezdődő "szerelemről".

Azért Egerben igyál csak egy jó nagyot helyettem is! Majd én is iszom egyet a Tiédre a tengeren!
1996-os Majesty 250

meszizs2015. jún. 10. 07:50 | Válasz | #6498 
Ha mind a 6db-ot összeadom, az sem lenne egy vészesen nagy szám!
1996-os Majesty 250

 © jasa2015. jún. 09. 15:42 | Válasz | #6497 
Van aki üzemanyagra költ, van aki helyi adóra / biztosításra / tárolóhelyre...

Bocs, Mészi, megígérem nem "kóstolgatlak" többet....ha jönnél Egerbe, akkor "leihatnánk" a dolgot....a fenébe, ezt is elrontottam
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Herold2015. jún. 09. 13:19 | Válasz | #6496 
Olyasmivel nem kell kínlódni! Már úgy veszed, mint mindenki más!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2015. jún. 09. 11:45 | Válasz | #6495 
Jó, de Te add össze a teljes járműparkod futott kilométereit!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2015. jún. 09. 11:07 | Válasz | #6494 
Kedves Barátok!
Jasa a klub matematikai mindent tudója, összesítések adatok és egyéb dolgok terén, de most akkor én is előkerestem az első fotót!
Íme!
2009.07.19-én vásároltam 39.262 km-es óraállással.
Ma, 2015.06.09-én elérte az 50.000 km-t!
Így én mint "nagyon-nagy" motoros beleraktam 6 év alatt majdnem 11.000 km-t, ami azt jelenti, hogy évente majdnem sikerült 2 ezret motoroznom!

Viszont a másik vasat is keményen űzöm / FZR1000/! 4 év alatt 1380 km! Évi 345km!!!!

1996-os Majesty 250

 © satyapapa2015. jún. 09. 09:48 | Válasz | #6493 
Mészikém, akkor most már vége a bejáratásnak...
06304373303-vagyok elérhetö

 © jasa2015. jún. 09. 09:25 | Válasz | #6492 
Ehhhh,..... "vasárnapi motoros" mennyit tekertél vissza ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2015. jún. 08. 21:26 | Válasz | #6491 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jún. 08. 21:26 | Válasz | #6490 
Nem a!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2015. jún. 08. 19:31 | Válasz | #6489 
Ma kikerekedett egy szám a km órámban!
Nagyon szeressem ezt a motort!


1996-os Majesty 250

 © Zsola2015. jún. 08. 19:28 | Válasz | #6488 
Persze, h nem gondoltam komolyan a dolgot, csak viccnek szántam. Már felalítottam a haditervet mit, mikor, milyen sorendben nézek át, csak hát az a fránya időhiány.

 © Pazo2015. jún. 08. 18:52 | Válasz | #6487 
Tamás! Bocsi, de szerintem rossz címzettnek válaszoltál.
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2015. jún. 08. 18:47 | Válasz | #6486 
Nem a!
Tessék megkeresni hiba okát!
Első lépésként tapogasd a csöveket. Járatod közben sztenderen és figyeled, hogy a hőfokmérő hol van, mikor bekapcsol a ventilátor. Figyeled hogy melyik cső hogy melegszik, hogy jön a melegvíz.
Ha ellenőrizted a vízszintet és mindenhol megvan, illetve lelégtelenítetted a karbit, ha nincs eltömődve a hűtőd és jó a termosztát, működnie kell.
Lehet, hogy a műszer mutat máshogy.
A külön kapcsoló jó megoldás lehet. Azt is nézd meg, hogy a hűtő tiszta-e, mennyi bogár, piszok lakozik benne.
Ne add fel!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsola2015. jún. 08. 16:50 | Válasz | #6485 
Hát, akkor marad az alföldi egyszemélyes motorozás

tamas2015. jún. 07. 20:48 | Válasz | #6484 
Elfáradtak...
Felújítás, vagy csere...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Szabycsek2015. jún. 07. 20:32 | Válasz | #6483 
Srácok kérdés. Hátsó teleszkópokkal mit lehet kezdeni hogy ne koppanjon le a legkisebb kátyúnál is? Maxra van tekerve, de két személynél azonnal koppan :(

tamas2015. jún. 07. 15:54 | Válasz | #6482 
Na meg ne felejtsük el, hogy a flasztet is myomja a meleget.
Ezért teszek 50-es olajat a motorba.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jún. 07. 15:47 | Válasz | #6481 
Az a 60 kg épp elég.
Vedd a nyakadba, aztán uccu neki a Gellérthegynek...
Majd akkor kacagunk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jún. 07. 15:45 | Válasz | #6480 
Szia!
Ha hengerfejes lenne, már megállt volna.
Érdemes lenne egy légtelenítést csinálni, illetve megnézni, hogy a kiegyenlítő tartályban meddig is van hűtőfolyadékkal. Ha sok volt benne, kinyomta valahol. Ezt sem ártana megkeresni, hogy hol.
Én a ventilátort egy kapcsolóval direktben is tudtam folyamatosan járatni, mintegy megelőzve a bajt. Hiába volt jó a termosztát, tiszta a hűtő, légtelenítve a rendszer, kétszeméllyel hegynek fel melegedett. 21 ló az azért nem olyan sok...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsola2015. jún. 07. 15:42 | Válasz | #6479 
És ami kimaradt, eddig egyedül mászkálta és nem volt ilyen problémám, a mutató többnyire mindig középen állt. A kacagásokat megelőzve az asszony csak 60 kg-ot nyom :):):)

 © Zsola2015. jún. 07. 15:05 | Válasz | #6478 
Sziasztok, ismét bejelentkeztem :)
Véleményetekre lenne szükségem. Tegnap feleségemmel úgy döntöttünk elmegyünk egy motoros kiruccanásra. Hozzá kell tennem, hogy két személlyel még nem próbáltam a járgányt. A cél a Gellérthegy lett volna. A városi lámpák, a meleg, indul megáll közlekedés közepette észrevettem, hogy a vízhőmérséklet jelző mutató a piros jel előtt áll, és nem nagyon akar lejjebb menni hiába jár a ventilátor. A hegyalja út emelkedőjén azt vettem észre, hogy a mutató a pirosba ment, keményen. A motort mindjárt leállítottam járdára feltoltam. Egy két perc várakozás után mondom kipróbálom és ráadom a gyújtást és láss csodát a mutató már középen is állt, mintha mi sem történt volna. De azért hagytam még pihizni. Várakozás közepette arra lettem figyelmes, hogy a jobb lábtartó alatt, ahol a víztartály/akkumulátor van erősen kezd csöpögni , folyni a hűtővíz, de a helyét, hogy honnan jön nem sikerült megállapítani. Körülbelül egy – két deci folyhatott ki. Nem tudtam mit tenni elindultunk lassan haza, gondolván útközben egy benzinkúton megállunk és pótlom a hűtőfolyadékot desztillált vízzel. De láss csodát nem volt rá szükség hazáig, ami kb 20 km a mutató mindvégig középen állt mintha mi sem történt volna!
Véleményetek szerint mi történhetett, valamint remélhetőleg nem lett hengerfejes a motor. Már régebben is olvastam a fórumon, hogy a hűtéssel gondok szoktak lenni, van valami teendőm?

Feco2015. jún. 07. 06:44 | Válasz | #6477 
Nagyon lassan szinte láthatatlanul megy ki a tű... de sublerrel megméred, ráadod a feszkót és egy perc múlva határozottan többnek kell lennie...megy kifelé a tű!
Motor után,első a család legyen!

Szabycsek2015. jún. 06. 20:55 | Válasz | #6476 
Kivettem az automata szívtót. Adtam rá feszültséget, de a tű nem mozdult semerre sem. Kézzel szabadon tudom mozgatni de feszültségre nem csinál semmit. Nem tudom ez javítható vagy csere egy az egyben? Ha csere, milyen árban mozoghat egy ilyen gondolom bontottan?

Szabycsek2015. jún. 06. 07:07 | Válasz | #6475 
Köszi srácok, akkor ezeket megnézem majd.

 © juhász béla2015. jún. 05. 13:45 | Válasz | #6474 
Ez idáig szép és jó.De arról is beszélni kéne hogy mennyi mm -ben mérve a szivató utja,mert igen csak az határozza meg a hidegiditáskor a keverék dusitását.Mennyire nyit ki a suber hideginditáskor,ezt egy egyszerű tolómérővel le lehet kontrolálni.Mert a legtöbb automata szivató,ami nincs gyárilag összeragasztva,azokkal lehet játszani hogy mennyire nyisson ki hideg állapotban,mert nem minegy hogy 2mm-t,vagy 5mm-t nyit.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2015. jún. 05. 12:29 | Válasz | #6473 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2015. jún. 05. 12:15 | Válasz | #6472 
Én úgy szoktam, hogy beteszem a hőtőbe ott behúzza magát a hideg hatására.
Fél óra múlva rákötöm a 12 voltot és az áram hatására ki kell, hogy tolja a pöckét úgy zárja le a szívató járatot is.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

trans852015. jún. 05. 11:53 | Válasz | #6471 
Elvileg a szivatónak nem behúzódnia kellene hanem kitolódni, de minden ugy van ahogy Tamás leírta

tamas2015. jún. 05. 11:16 | Válasz | #6470 
Autómat szívató ki, akku sarura rá, ha szép lassan behhúzza, jó.
Nekem sem a közepén állt soha, kicsit alatta. De a vízhőfok jó volt.
Mérd meg a termosztátot. Gáztűzhelyen, az asszony örömére.
Ha ingadozik sokat, az baj. Lehet hogy a termosztát alacsonyabb hőfokon nyit ki...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Szabycsek2015. jún. 05. 09:21 | Válasz | #6469 
Azt kifelejtettem, hogy 1997-es évjáratú a motor.

Szabycsek2015. jún. 05. 09:20 | Válasz | #6468 
Sziasztok,
Kérdésem lenne, nem régóta vagyok YP250 tulajdonos. Indításkor kicsit nehezen indul a gép, sokáig kell tekerni mire beindul. Indulás után nem emelkedik meg a fordulat, tehát szerintem nem kapcsol be az automata szívató. Másik gondom hogy hosszabb út során sem megy fel középállásig a vízhőfok mérő. Ez így normális? Minimum és a közép állás között szokott lenni.
Tudnátok tanácsot adni, hogy ezek a jelenségek normálisak e?
Előre is köszönöm a választ :)

tamas2015. máj. 17. 22:32 | Válasz | #6467 
Szia Hínár!
Kérdéseidre a válasz :
Letöltésekben, Majesty 250,
Szerviz manual: 4. fejezet 32. oldalon és a 4. fejezet 33-as oldalon.
Olvasgasd, nézegesd, érdemes!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hínár2015. máj. 17. 22:01 | Válasz | #6466 
És még a kuplung pofáin lévő ferodol réteg.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

Hínár2015. máj. 17. 21:48 | Válasz | #6465 
Helló Mindenki!

Tudnátok abban segíteni? hogy '97-es, 250-es Majestynek a ékszíja hány milliméternél csere érett? Előre is köszi
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Stoki2015. ápr. 28. 21:26 | Válasz | #6464 
Szia Lui!

Köszönöm a részletes útbaigazítást, holnap utána járok az áraknak pontosan es megírom a tapasztalataimat.
Sikerult ma beszélnem Orbán Árpival, segítőkész volt Ő is.

Üdv mindenkinek

 © Pazo2015. ápr. 28. 21:02 | Válasz | #6463 
Még nem mentem vele.
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2015. ápr. 28. 20:55 | Válasz | #6462 
Ebben az esetben valóban ez a helyes döntés!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hamilton2015. ápr. 28. 20:27 | Válasz | #6461 
A volt gazdija szerint lecserélték,azóta kb:hatezret ment,sajnos már nem gyári anyag.Inkább cserélek,az a biztos.
20/274-9514

tamas2015. ápr. 28. 20:21 | Válasz | #6460 
Úgy emlékszem, ugyan olyan, mint a hajtóműház bármelyik csavarja.
Mielőtt leereszted belőle a teljes mennyiséget, csak egy picit vedd ki a csavart, hogy milyene anyag van benne. Ha zöld színű olajos tapintású, le ne engedd, az aranyat ér! Tegyél alá egy teljesen tiszta üveget vagy edényt és ellenőrizd mennyi van benne. Ha megvan a kellő mennyiség, inkább töltsd vissza, mert az még gyári.
Ha sima hajtóműolaj, akkor cseréld le.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hamilton2015. ápr. 28. 20:11 | Válasz | #6459 
Megvizsgáltam,még nincs benne a kerék,a szimmering hibátlan,a cső vége nem olajos.Holnap összerakom,és megkeresem a leeresztőcsavart.
20/274-9514

tamas2015. ápr. 28. 20:08 | Válasz | #6458 
Mindegy hogy tárcsa, vagy dob!
A szimeringet csak akkor látod, ha leveszed a kereket. Ellenben ez a csövecske megmutatja ha engedne. Az olajcsepp megjelenése az első figyelmeztető jel. Ilyenkor a hajtóműházban még bőven van olaj, csak meg kell ejteni a megfelelő karbantartást!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hamilton2015. ápr. 28. 19:58 | Válasz | #6457 
Igen,az az!Nem szégyen tanulni a hozzáértőtől!Bár az enyém tárcsás,akkor semmi baj.Azért cserélek olajat,bár a leeresztőt elsőre nem leltem,meglesz az.
20/274-9514

 © hamilton2015. ápr. 28. 19:54 | Válasz | #6456 
Köszönöm!Nekem hosszúra van hagyva,ha volt is dugó,már lekopott a kanyarokban valamikor a régi gazdinál.Holnap ledugózom,és olajat cserélek benne.
20/274-9514


1 2 [3] 4 5 6 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől