|
|
|
2010. jún. 04. 20:43 | Válasz | #501 | |||
Cukrok vagytok, de mikor is lenne? Emberek! Felhívott az eladó. Persze pasi. Story:Ausztriából lett behozva és ő már rendszámmal vette tavaly. Egész télen nem járt vele,meg azért sem,mert nem volt meg hozzá a jogsija. A vizsgáztatást ők megoldják. Amikor kérdeztem az olajcserét, válasz: előző tulaj mindent megcsinált. Gumik hány %-osak? válasz:hát,ő nem nagy motoros,nem tudja megmondani,de mintha az előző tulaj új gumikat is rakatott volna fel,de majd meglátjuk úgyis. Na, ki jön velem hétfőn Zuglóba a Stefánia útra és hol,hánykor talizzunk??? térkép elővesz... | |||
|
2010. jún. 04. 20:45 | Válasz | #502 | |||
| |||
© passat52 | 2010. jún. 04. 20:54 | Válasz | #503 | ||
Valami büzlik! Emlitetted,hogy 650-es burgit vett és azért adja el! Arra van jogsija! | |||
| |||
2010. jún. 04. 21:00 | Válasz | #504 | |||
Igen, valami nem tiszta, de még nem tudom, mi. Azt is említette, hogy az asszony is motorozik, de azért gőzük sincs, hogy ez vízhűtéses moci! Azt mondja, biztos vizes, ha én mondom. Grr.. Meg keresgélt a papírok között, hogy mmm mindjárt meg is tudja mondani, mikor lett forgalomba helyezve, de a dátum aztán nem derült ki,mert mondtam,hogy inkább az időpontot beszéljük meg. Hát ők elég rugalmasak, tehát diplomatikusan semmi konkrét időpontot nem árult el, mikor dolgoznak, vagy mikor érnének rá,majd hétfőn egyeztetünk.
| |||
|
2010. jún. 04. 21:02 | Válasz | #505 | |||
ja, és kérdezem,milyen akksit raknak bele. Azt válaszolta,hogy amit a gyártók ajánlanak, 7hA-sat. Úgy tűnik,olyat még nem hallott,hogy van zselés és savas fajta. Ebből mi lesz?
| |||
|
2010. jún. 04. 21:13 | Válasz | #506 | |||
Milyen vizsgáztatást oldanak meg? Nem értem.
| |||
| |||
2010. jún. 04. 21:15 | Válasz | #507 | |||
Most lesz levizsgáztatva, mert márciusban lejárt, azt írták
| |||
|
2010. jún. 04. 23:11 | Válasz | #508 | |||
Nem megevenni, elfeledni. Egerbe eljönni, meglesegeni sok szép Majestyt, beleszeretni, olyat venni. Itt kiokosodni, úgy motort keresni. Kérdés? | |||
| |||
2010. jún. 05. 07:16 | Válasz | #509 | |||
Figyu Rainbow vagy Dia !! Azt ajánlom nézd azért meg, mert ha igaz ez a tudatlanság az eladó részéről, akkor még a saját javadra is fordíthatod a dolgot.Ha ennyire tudatlanok és nem csak játsszák(erre figyelj)akkor műszakilag nagyon palira sem tudnak venni.Legfeljebb elhanyagolások vannak a vason.(de az biztos). Ha most lesz a műszakija akkor azért valamennyire a biztonsági dolgoknak jónak kellene lennie.A gumitól a fékekig.A többi meg bármely vásárláskor lutri.Az akksit nem tartom nagy ügynek mert a savas hagyományos híve vagyok, és az olcsón beszerezhető.A megnézés ingyen van és szerintem az üzleti részét érdemesebb megfontolni.Mennyiért menne az 50-esed, a piacon, mennyiért számolják ők, mennyit engednek a kp-ből... Megértem a dilemádat, mert hiába tudnál egy akár 50-essel olcsóbb vasat a piacon ha az kemény kézpénzes, és a kis vasat elpasszolni meg egy év és az is nyomott áron.Gondolj végig mindent alaposan, aztán úgy ahogy a Tomi mondta gyere nézd meg a típuslistát Egerben. Ja azért legalább annyit, amikor megnézed,hideg motornál a vasnak azonnal indulnia kell.( ellenőrzésképp tedd a kezed csak úgy véletlen a kipu környékére de ne fogd meg mert lehet forró)Ha meleg kérdezz rá miért indították el?Segítenék de akkor már most el kellene indulnom.Ha kell imailben is kereshetsz ha szükséges. | |||
| |||
2010. jún. 05. 07:27 | Válasz | #510 | |||
Szép jó reggelt mindenkinek. Hű,de sok információ árad felém, meg a jószándékotok Én is azt érzem,hogy gőzük nincs az egészről,meg azóta sem kérdezett a motoromról,csak annyit,hogy van-e 2 tükör rajta XD De ahhoz el kell mennem,hogy aztán esetleg azt mondhassam,hogy sorry. Ha az enyémet annyiért beszámítaná,amennyiért megbeszéltük,hálát adnék,de az is igaz,hogy nem akarok csöbörből-vödörbe kerülni. | |||
|
2010. jún. 05. 07:39 | Válasz | #511 | |||
Hát ez nagy lutri az igaz.Tiéd a döntés, helyetted nem fogja senki eldönteni.A jótanácsokkal meg már tele a padlás!! A 25-ös alkatrészei a TÖBBIHÖZ képest szinte ingyen vannak.De a szervíz és a szerelő az nagyon drága. | |||
| |||
© atailor | 2010. jún. 05. 08:32 | Válasz | #512 |
Hi All! No tegnap este megkötetett az üzlet, mától nem vagyok majás...:( Kis szomorúság van a szívemben, örülök, hogy egy ilyen jó csapatnak lehettem tagja, azért néha benézek, mert szenzációs ez a társaság!! üdvözlettel Szabó András | |
2010. jún. 05. 09:17 | Válasz | #513 | |||
Ha bármilyen motoron is de az utakon maradsz, velünk mindig gurulhatsz. Ha nem lesz, csak úgy látogass el hozzánk, hozzál jó vicceket!!! Szeretettel látunk bármelyik rendezvényünkön, találkozónkon. Ne mond hogy soha nem lesz Majestyd, mert... | |||
| |||
2010. jún. 05. 09:21 | Válasz | #514 | |||
Egerbe gyere bicajjal.Addig gyúrj, hogy bírd a tempót!
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 05. 09:29 | Válasz | #515 |
Hétfőn mikor lessz a motornézés?
|
2010. jún. 05. 09:36 | Válasz | #516 | |||
Hétfőn délután. Te ráérsz segíteni Diának Robi?
| |||
| |||
2010. jún. 05. 09:39 | Válasz | #517 | |||
Bocsi, dolgozom...de fél szemmel itt vagyok (pirate club) :)
| |||
|
2010. jún. 05. 10:35 | Válasz | #518 | |||
Robi: írj időpontot, amikor Neked jó lenne és egyeztetek az eladóval
| |||
|
© atailor | 2010. jún. 05. 11:03 | Válasz | #519 |
Köszi! A bicaj megoldható lenne, csak kéne kb 2 nap:) Most jelenleg nem lesz moci, bizonytalan a tartózkodásom, de após silverwingje mindig használatra kész... Üdv Mindenkinek! |
© Kiss Róbert | 2010. jún. 05. 13:59 | Válasz | #520 |
Holnap kideritem hogy ráérek e! Du-tán 3-tol leszek szabad kb! Holnap tudok biztosat! Bár a 25-öst nem ismerem nagyon de segitek szivesen!
| |
2010. jún. 05. 15:15 | Válasz | #521 | |||
Jó lenne..mert ha Te sem érsz rá,csak én leszek ott,meg a tanácsok egy cédulán..
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 05. 15:21 | Válasz | #522 |
Holnap kiderül hogy ráérek e! Este 11 körül érek haza és irok hogy tudok e menni hétfön!
| |
2010. jún. 05. 15:24 | Válasz | #523 | |||
Rendicsek
| |||
| |||
2010. jún. 05. 16:21 | Válasz | #524 | |||
Bandi! A program három napos, marad is egy mapod! Gyere!
| |||
| |||
2010. jún. 05. 16:24 | Válasz | #525 | |||
Dia! Légyszíves olvasd el a #291-es beírást és jegyezd fel a lényeges dolgokat! Nem hülyeség a cédula, jegyzetelsz, ellenőrzöl, pipálsz. Ha ketten vagytok Robival, ez elég gördülékenyen is megy. Az eladónak nem lehet ez ellen kifogása. Aztán alkudozol, mivel látják hogy nem vagy teljesen amatőr, biztosan engednek is. De ha nem muszáj, ne vedd mmeg... | |||
| |||
2010. jún. 05. 17:36 | Válasz | #526 | |||
Elolvastam és holnap ki is nyomtatom a munkahelyemen, nagyon hasznos! Továbbá viszek fejlámpát, nagyítót, egy röntgen-asszisztenst, fülpiszkát, lakmuszpapírt, 3 napi hideg élelmet, múmia hálózsákot és Fastum gélt, mert derékzsábáig fogunk hajlongani körbe-körbe a motor körül | |||
|
© jasa | 2010. jún. 05. 18:53 | Válasz | #527 | ||
LAAASSAANN mondom, hogy érthető legyen : azt a motort NEM SZABAD megvenni, zürös az eladó, zürös a meséje, és Te meg járatlan vagy (bocsánat, de ez a helyzet) Tudom, és megértem hogy szubjektíve nagyon szeretnél már egy új gépen ülni (és velünk tartani ) de - ezt egyenlőre gép nélkül is lehet, lásd a korábbi szállítási felajánlásokat - vastagon megindokolta mindenki a helyzetet, és jó helyen vagy , sok pesti van, akik segiteni fognak szívesen a véleményezésben (persze a vásárlási DÖNTÉS a TIED - egyetértek Talicskással) - szóval vissza lépni ebből a buliból (ezer ok van rá, ez is kiderült a leirtakból) és sok szerencsét a nyugodt megfontolt vásárláshoz, de főleg először a mostani eladásához, mert ez a helyes sorrend ! | |||
| |||
2010. jún. 05. 19:16 | Válasz | #528 | |||
Jasa,mondjuk lehet, hogy kifog egy jo motort,csak luzer az elado.Ha muszakilag jo,papirjai rendben, aara is megfelelo, plusz jol beszamitja a masikat akkor erdemes megnezni.
| |||
|
2010. jún. 05. 19:25 | Válasz | #529 | |||
Üdv Veszprém! Ééértem, de ha R ráérne, azért hadd menjünk el megnézni, jó? Ezen az ügyön agyalok napok óta, már tiszta rongyosak az idegeim. A legdurvább, hogyha ő betolta tavaly pld novemberben a mocit a garázsba és mondjuk csak most hozta elő, az minden, csak nem egy használható, jó állapotban lévő motor. Ugye?
| |||
| |||
© jasa | 2010. jún. 05. 19:28 | Válasz | #530 | ||
Ja, megnézni igen, meg tapasztalatot szerezni..... és igen psrsze, mindenre van esély, , azokat amiket írtál 1 : 1000-hez, de ott van még 999 de ha mégis ez lenne az a bizonyos 1, akkor én is örülök.....
| |||
| |||
© jasa | 2010. jún. 05. 19:42 | Válasz | #531 | ||
Üdv Dia ! Motorvásárláshoz nem csak motor, hanem emerismeret is kell, a süket dumákat meg tudni kell a helyén kezelni. Sajnos a vétel (kivéve az újat , vagy a szinte -tényleg- újat) általában nem egyszerű eset, idő, pénz és fáradtság (meg tapasztalatszerzés) a keresés közben. De ezeket a dolgokat már ezerszer megrágtuk itt a fórumon Kár hogy nincs összefoglalva, mint egy "váráslási tanácsadó". Hasznos lenne, elkerülnénk sok felesleges ismétlést.... Visszatérve: ritka mint a fehér holló, hogy odamegyek, ránézek, megveszem, és jó lesz , olcsó, meg utána is semmi baj vele.... Ösrégi vicc: Szervíz ajtaján felirat: Mi JÓL, GYORSAN és OLCSÓN dolgozunk. Ön ezek közül egyszerre kettőt választhat.... | |||
| |||
2010. jún. 05. 20:04 | Válasz | #532 | |||
Emerismeretem tényleg nincsen, csak ember. Nem vagyok naív, viszont ezesetben vannak kötelezettségeim. Illik legalább elmennem és személyesen azt mondani,hogy köszöntem,de az is könnyen lehet,hogy az én beszámított motorom nem fog neki tetszeni. (Majd még öntök rá egy kis csokipudingot indulás előtt..) Tamástól (is) kaptam sok-sok útmutatást, van olyan rész, ahol össze van írva. Lásd az első és ezidáig egyetlen, most is használatos Libertym okulását. 2000-res évjáratnak adta el, 97-es. Azt mondta,nem jó az önindító,de mivel berúgásra egyből indult,megfelelt. Utána kiderült,hogy egy életveszélyes,szétfolyt akku volt benne,azért nem működött az amúgy azóta is működő önindítója. A gumik rettenetesen le voltak kopva, csere 30.000 kompletten. A km-óra 10-ről indul-erre az előző tulaj azt válaszolta,hogy az olaszok túl forró fejűek,és hogy ne menjenek olyan sokkal,eleve blabla. A benzinszintjelző nem működött. A műszerfalon sem működött 1-2 kijelző. A gumicserék után is gyorsan leeresztett a kerék. Kiderült azért,mert a kívülről szép felnit belülről a köpenycseréknél szétbarmolták és nem fekszik fel rendesen az új sem. A km-óra nem működött, ki volt tekerve. A légszűrőbetét a kezeim között porladt szét, mint valami ókori lelet. Jobb tükre sem volt, a balnál pedig kiderült, hogy nincs benne menet, így mindíg "elfújta" a szél útközben. Karbit nemrég tisztíttattam ki, mert már ott tartott,hogy leállt a pirosnál alapjáratból. Mai napig nem hajlandó más gyertyával működni,csak a gyárival. Aztán lukas volt a kipufogókönyök, lukas volt a tank, nem sorolom tovább, jó? Ennyit a tapasztalatszerzésről. | |||
|
© jasa | 2010. jún. 05. 20:28 | Válasz | #533 | ||
Dia, nem akartak megbántani. De látod Te magad is átéltél már hasonlókat, amik sok tapasztalatot adhatnak: A Libertys lista bizony eléggé lehangoló és úgy érzem, engem igazolt az óvatosságot illetően.... Az a jó ha mások tapasztalataival (is) gazdagodva saját kárunkat tudjuk megelőzni (illetve mérsékelni, mert persze a lutri az mindig benne van - ez megint egy nagy, de igaz közhely). Arra nem bíztattalak, hogy inkorrekt legyél bárkivel is. Elmenni persze kell a megbeszélt talira, de sok energiát az ígéretes ügybe célszerű fektetni, és ez nem annak tűnik.... de mint korábban is mondtam, ha tévednék, az lenne a jó. | |||
| |||
2010. jún. 05. 20:53 | Válasz | #534 | |||
Egyenlőre nincsen más kilátásban, meg rá is fogok érni, szavatartó is vagyok, meg kíváncsi is.. Egyébként meg magamat szoktam "ostorozni", miért akar az ember mindíg valami újat, miért nem tud azzal megelégednie, ami van Aztán ebből fakadnak a bonyodalmak.. | |||
| |||
© jasa | 2010. jún. 05. 20:57 | Válasz | #535 | ||
EGYETÉRTEK, de hát ilyen az emberi természet, "ugyi"...?
| |||
| |||
2010. jún. 05. 20:58 | Válasz | #536 | |||
Mindenhogyan nézd meg! Ha nem oké, akkor van indokod elállni. | |||
| |||
© atailor | 2010. jún. 05. 21:02 | Válasz | #537 |
2010. jún. 05. 21:12 | Válasz | #538 | |||
Muszáááj fájdítani? Nagyon szép
| |||
| |||
2010. jún. 05. 21:17 | Válasz | #539 | |||
Van 2003-as piros is 350.000-ért Táborfalván,de rendszám miért nincs rajtuk,ha frissen vizsgáztatva vannak??
| |||
|
2010. jún. 05. 21:48 | Válasz | #540 | |||
Írtam nekik is, az nem kerül semmibe..
| |||
|
2010. jún. 05. 21:59 | Válasz | #541 | |||
JaSa meg kell értenünk Diát is, nézze csak meg, még el is odázhatja a vételt és meg lehet nézetni esetleg Fecoval is ha belefér az idejükbe pénteken mikor jönnek. Többesélyes a dolog. Mindenesetre én sem biztattam a vétellel, óvatosnak kell leni. Sokkal jobb ha az ember olyan eladót talál aki használta és ismeri is a motorját. Ez ebben az esetben nem áll... A Te esetedben állt, mégis akkor szart vettél (már bocsánat a kifejezésért de nagyon belenyúltál meg én is az enyémmel) hogy szörnyű... Használt, lutri. De lehet szerencsés napja az embernek. "A tanácsokban az a jó hogy nem kell őket megfogadni. Ja, és soha nem az a hülye aki adta, hanem aki megfogatdta..." (ismeretlen szerző) | |||
|
2010. jún. 05. 22:00 | Válasz | #542 | |||
Mindenesetre első a jogsi legyen!!!
| |||
| |||
2010. jún. 05. 22:11 | Válasz | #543 | |||
Forgalmi órákra is a saját motorommal mentem, lehetett és így olcsóbb volt. Csak azt sajnálom, hogy amikor tanpályáztam, nem volt még meg, mert nagggyon utálok kanyarogni. Tuti, sokadjára mentem volna csak át. Röhögött rajtam a sok 650 ccm-es, amikor előtolták számomra a kis piros Babettát - még ilyen létezik? Ja, csak nekem, csak most. Az első mocim egy örökségből megmaradt Piaggio Ciao lett volna, de az pont az a kategória, amivel Pista bácsi kimehet a piacra egy kiló krumplié, aztán megyen a sufniba. Se index, se semmi, úgyhogy eladtam. De előtte hetekig csiszolgattam smirglivel, alapoztam 2 rétegben, fújtam le 3x, kipufogó drótkefézés, meg hőállóval felújítás, olyan volt, mintha kicserélték volna, mivel magamnak készült eredetileg. Aztán vettünk hozzá nyerget, elektromos dudát, dekorcsíkokat, benzincsövet cseréltünk, meg ilyenek. Érdekessége volt, hogy egy pöcökkel át lehetett állítani bicikli, azaz zsírégető üzemmódba, a'la fitnessbike
| |||
|
2010. jún. 05. 22:15 | Válasz | #544 | |||
Nekem kék Babettám van... Használom is... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 05. 22:33 | Válasz | #545 |
Dia!!! Holnap este fél éjfél körül irok hogy ráérek e hétfö du-tán!!! Tel-számom:20-455-30-39. Nem biztos hogy hétfön reggel tudok forumozni!!! Jóéjcakát!!! | |
2010. jún. 06. 00:45 | Válasz | #546 | |
Tamás, én még mindig kisértem az ördögöt az M jogsival. , de ha nincs zseton rá, hogy letegyem az A korl. , viszont az orvosi alk. már meg van.
| |
© satyapapa | 2010. jún. 06. 06:11 | Válasz | #547 | ||
Látom lelki szemeimmel,,,,,Tamásunk a 110kilojával,a hajlongó Babatta vázon egy rettenetes 50es tempoval ,a kanyarokban sportosan kiülve ,a surcija ami kissé leér a döntögetésbe parányi csikot huz a mátra betonjára ,,,,,,,,,,,,,,Gyönyörü motorvásárlásnál nem baj ha vannak hibák ,addig amig a vételár és a javitási költség nem lépi tul az értékhatárt. | |||
|
© Gyurma | 2010. jún. 06. 09:25 | Válasz | #548 |
Sok öröm van 1 mociban de a legnagyobb mikor veszed és mikor eladod!
|
2010. jún. 06. 10:06 | Válasz | #549 | |
Én biztos sirni fogok ha el kell majd adnom a majám.Na jó, hacsak nem nyerek a lottón és veszek egy 400-st.
|
2010. jún. 06. 10:42 | Válasz | #550 | |||
Hajrá Tibi, meglesz az! Szorítunk neked! SatyaPapa! Mi az hogy 50-el!? 53! Km/h volt a legnagyobb sebesség laposon, kamion mögött szélárnyékban ami kijött belőle. De ha már ültél Babettán, tudhatod hogy 30 fölött nincs fék... Különben e gy akalommal két lámpa között közrefogtak Gold Wingesek Egerben a 4 sávoson. Jöttek a siroki találkozórál csapatostúl. Álltunk a lámpánál, én stíroltam a motorokat (is) Ők meg lestek a Babira nagy szemekkel. Aki nellettem állt átnézett és tök komolyan megkérdezte: - Messziről jössz? - Elhült bennem a vér, hogy ez a fickó a négymázsás motorjával, ami van vagy 5-8 milla, komolyan veszi azt hogy én is Sirokban jártam. Kihúztam magam és a legkomolyabb pofával ezt válaszoltam: - Nem, én a helyi erő vagyok. - Volt röhögés, elhitetitek... De ami a legnagyobb poén volt, nem hagytak ott, az én tempómmal (kb 40) jöttek addig a lámpáig ahol én lekanyarogtam, ott nagy integetés, gázfröccsök és dudálások közepette elváltunk. Nagy élmény volt, szó szerint! | |||
|
2010. jún. 06. 12:35 | Válasz | #551 | |||
Na megértem utánaolvasni, kicsit lemaradtam... Dia!! Úgy jártál Jasával mint én szoktam a főnökömmel, mikor az OTP kölcsön szóba került. Az mondta nem éri meg, milyen hülye voltam, ezt így, azt meg úgy.Az lett a vége, hogy ha úgy csináltam volna ahogy ő elképzelte akkor az anyósnál laknék, vagy a híd alatt nőttek volna fel a gyerekeim.Persze az ő szemszögéből igaza van, mert az ő havi sokmilliós bevételéből nézve teljesen hülyeség egy ráfizetéses OTP kölcsön. Igaza van de én akkor sem akartam a híd alatt lakni, és így kénytelen voltam a ráfizetéses üzletbe belemenni.Na ez nem azt jelenti hogy vedd meg a vasat azonnal csak azt, hogy vannak különböző szempontok és ha lehet figyelembe kell venni mindet. Satyapapa igazat szólt, nem baj ha vannak hibák, csak mérlegelni kell az értékeket. Ja és volt Babettám nekem is az elsőt el is lopták a másodikat eladtam. A "zsírégető "üzemmód az nagyon emberkínzó volt. Ráültettem volna azt aki kitalálta... Ha nincs rendszám az szerintem a leggázosabb mert nem tudni megvan-e az üzembehelyezés, és az nem kis pénz. Na hajrá Dia légy megfontolt, ott leszel Őrsön a kútnál? | |||
|
© passat52 | 2010. jún. 06. 13:40 | Válasz | #552 | ||
Dia! ezt a motort is érdemes lenne megnézned! A szine nem piros de majd átfestjük!:) http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty-3888220 | |||
|
2010. jún. 06. 19:07 | Válasz | #553 | |||
Hali! Ha minden flottul fog menni (teszünk róla), akkor viszik a popsimat odáig, majd ott átlibbenek a 400-asra, mert az a hír járja, hogy very kényelmes
| |||
| |||
© passat52 | 2010. jún. 06. 19:10 | Válasz | #554 | ||
Okk! Sisakot nem kell hoznod mert mindig van nálam tartalék stoppos lányoknak!:)) Ja és L-es méret!
| |||
| |||
2010. jún. 06. 19:24 | Válasz | #555 | |||
Köszönöm,de én a sajátomat szeretném felvenni
| |||
| |||
2010. jún. 06. 19:37 | Válasz | #556 | |||
OK ! Majd dumcsizunk!!Biztos választhatsz a köbcentik között! Azért hajrá az üzlethez, és írd a fejleményeket. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 06. 23:41 | Válasz | #557 |
Sziasztok! DIA!!! Holnap kb 15-h-tol szabad vagyok!!! Megnézzük a piros kis Maját? Reggel benézek ide! De hivhatsz ha gondolod! 20-455-30-39. Ha nem veszem fel vissza hivlak ha látható lessz a számod!!! | |
2010. jún. 06. 23:50 | Válasz | #558 | |||
Róbert gida! Szavatartó vagy A többit holnap priviben,vagy sms. Jó pihit! | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 07. 07:57 | Válasz | #559 |
Joreggelt! Igyexik az ember !!! Ez aszt hiszem jellemzö erre a csapatra,JÓ EMBEREKBÖL ál össze !!! Kb még 10 percig leszek gépnél aztán meló! Vissza hivlak ha nem veszem fel a telot! | |
2010. jún. 07. 09:59 | Válasz | #560 | |||
Ha valaki ma gondolna ránk,nem tudjuk megnézni a pirosat,mert ma nem jó az eladónak,csak holnap este 7kor
| |||
|
2010. jún. 07. 10:01 | Válasz | #561 | |||
Már meg akartam kérdezni, hogy mivel ezeknek gőzünk sincs, hogy vízhűtéses a motor, milyen hatások érhették a motort, ha ez így áttelelt, vagy amikor esetleg beindították,mentek vele??
| |||
|
2010. jún. 07. 14:46 | Válasz | #562 | |||
Az az alap, hogy a túlmelegedés miatt a hengerfejben "gátrepedés" következik be. Onnan tudhatod meg hogy minden redben van-e, hogy az első indítás előtt megnézed az olajat. A szintet úgyis ellenőrizned kell, ezt tudod. Ha az olajszint és minőség rendben, akkor megnézed a hűtővizet is. A hűtősapkát a kesztyűtartóban a kiegyenlítő tartályt pedíg a baloldali taposólemezben találod. Ha valami nem tetszik és vissza szeretnél lépni a vásárlástól, nagyon jó hivatkozási alap hogy ha nincs benne víz és nem is tudták hogy kell bele, adjanak rá hat hónap garanciát (de legalább a blokkra), mert nem vagy köteles elhinni hogy a garázsban állt és nem használták. Ha megfőzték a motorját, sokba kerülhet a javítása. Ezután beindítjátok, figyelitek hidegindításkor jön-e belőle fekete füst, ez üzemanyag túladagolásra utalhat. A kék színű füst a túlzott olajfogyasztásra, gyűrűhibára. Ha bemelegedve fehér füstöt okád, az a víz. Illetve gőz... No akkor kuka... Ha az olaj indítás előtt tiszta, járatás ill. próbakör megtétele után sötétebb színű, akkor valóban sokat állt. Ha tej állagú, akkor víz van benne, szintén kuka... | |||
| |||
2010. jún. 07. 15:08 | Válasz | #563 | |||
Ha a motor gátrepedéses (vagy csak simán víz nélkül jártak vele) és meg van főzve, akkor az többnyire előbb-utóbb beáll, besül a dugyattyú a hengerfalba. Ezért teszik rá a vízhőfokmérő órát. Ha időben megállsz vele, nincs komolyabb baj.
| |||
| |||
2010. jún. 07. 15:21 | Válasz | #564 | |||
125-ösön az aksinál van a kiegyenlítő tartály.
| |||
|
2010. jún. 07. 15:27 | Válasz | #565 | |||
Én a manuálon néztem a rajzot. A bal oldal? Jól láttam? A 250-esé a jobb oldalon van, szintén az akksi mögött. | |||
| |||
2010. jún. 07. 17:22 | Válasz | #566 | |||
Igazad van, én a betöltőre gondoltam. A 25-ösön az akksinál van. Maga a tartály a taposó alatt
| |||
| |||
2010. jún. 07. 17:27 | Válasz | #567 | |||
Már mint a kiegyenítő betöltője. A régi 25-ösön sajnos az egész első idom le a hütő sapka matt, kivéve a nőgyógyász Fecónak.
| |||
|
2010. jún. 07. 17:32 | Válasz | #568 | |||
A hűtősapkát levenni nehéz a 25-ösön,csak a helyzetjelző deknivel együtt levéve tudod megnézni, de aki nem ismeri esélye sincs.A taposónál csak a kiegyenlítőtartály a beöntője padig az akksinál. Ha a motor szárazon járt és megfőzték egyszerű a próbakört sem bírja ki.Járasd alapon míg el nem indul a ventil aztán minden kiderül.Azt is nézd meg nincs-e alatta tócsa, vagy cseppek. | |||
|
2010. jún. 07. 17:34 | Válasz | #569 | |||
Hát ez-az! valakinek elég a helyzetjelző deknit levenni!!Én égőt is ott cserélek.
| |||
| |||
© jasa | 2010. jún. 07. 17:41 | Válasz | #570 | ||
KÖNYÖRGÖM, ha egy motor vízhűtéses akkor azon van vízhőmérséklet jelző műszer , vagy legalább egy visszajelő piros lámpácska. Csukott szemmel árulja a motort ? megáll az ész ! Kiváncsi vagyok nagyon a fejleményekre. Egyébként a Győri Alma-motor korrekt cég, általában jó vasakat árul (nem csak külsőre csilivili), és garanciával. Burgmanos cimbi ott vette a gépeit, azok "szalon -állapotúak" voltak. | |||
|
2010. jún. 07. 18:16 | Válasz | #571 | |||
Arra gondolt Dia hogy télen nem volt feltöltve de most hogy eladják töltöttek bele.Télen nem volt aki megnézze az órát.Most meg megnézheti mert már töltöttek bele.
| |||
| |||
© atailor | 2010. jún. 07. 21:26 | Válasz | #572 |
Voltam párszor Almában tényleg korrektek és adnak garit is ,ami azért nem mindegy, ők is olaszból hoznak motorokat ezt tény, de korrekt masináik vannak, ami nem elhanyagolható, mert a kevesebb sokszor több, és a red baronnál még olcsóbbak és a redb.-ban is vannak tákolt gépek...sajnos
| |
2010. jún. 07. 21:43 | Válasz | #573 | |||
Sziasztok! Most estem haza, látom, jöttek válaszok vízügyileg. Útközben rengeteg Maját láttam - népszerű gépek ezek A szemle most Robert gidán múlik, még nem írt, tudna-e jönni holnap. Feco-nak külön köszönetnyilvánítás a felajánlásért | |||
|
2010. jún. 07. 21:46 | Válasz | #574 | |||
Ja, írtam az Almának,hogy ők beszámítanának-e...,reggel vissza is írtak,melyik gépre gondoltam,de azóta semmi :( Náluk van az a homokmetál,vagy milyen színű..
| |||
|
© atailor | 2010. jún. 07. 21:49 | Válasz | #575 |
Ha levésed a mocid típusát röviden tömören összefoglalva mit kell tudni róla(lusta vagyok visszaolvasni), Akkor ha időben eltudok jönni melóból emgkérdezhetem személyesen is, ha addig nem írnak vissza
| |
2010. jún. 07. 22:09 | Válasz | #576 | |||
Részletek emitt: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/nagyrobogo/hirdetes-20540399/ | |||
| |||
2010. jún. 07. 22:10 | Válasz | #577 | |||
ja és Neked is köszi
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 07. 23:47 | Válasz | #578 |
Halihó ! Holnap 11-ig kiderül ráérek e! Sajnos holnap a rosszabbik fönököm lessz! De rajta leszek nagyon az ögyön!!! KIVÁNCSI vagyok a mocira! Nekem a hely mind1 mert motorral leszek ,akár a tulajnál is talizhatunk de elötte is bárhol! A stefánián van a motor ha jól emlékszem ugye? Én valoszinü hogy a 10-dik ker-böl fogok érkezni! | |
© jasa | 2010. jún. 08. 11:12 | Válasz | #579 | ||
"...mégis akkor szart vettél (már bocsánat a kifejezésért de nagyon belenyúltál meg én is az enyémmel) hogy szörnyű... Használt, lutri...." Tamás, te pontosan ismered az esetemet, de sokan mások biztosan nem , ezért célszerű röviden vázolnom: - két éve vettem a 98-as évjáratú 250-es burgmant, akkor 32ekm-rel magyar autószerelő tulajtól (nála csak egy évet volt gép) eredetileg olaszból behozva 2004-ben. - tavaly nyáron (satyapapa pilisi partijára igyekezve) szelepszártörés következett be. - mint kiderült, nem az eredeti szelephimba volt a gépben, hanem a 400-asba való (aminek persze eltérőek a méretei) ráadásul a dugó sem az eredeti volt már.... Bizonyos hogy még régen, talán olaszban történt valami nagy sumákság és a szakszerűtlen alkatrészcsere. - a számla elég vaskos volt (új szelepek, himbák, dugattyú, gyertya, hengerfaljavítás) - a motor dícséretére legyen mondva (és az én óvatos vezetésemnek is köszönhetően) hogy ilyen állapotban is kibírt közel 30.000 km-t. - ezt a rejtett hibát ember nincs, aki vásárláskor kilövi, ezt csak szétszedéskor lehet észrevenni. (mellesleg szelephézagot is állítattam korábban, és a szerelő sem vette észre az eltérést) Mindezt okulásul írtam le, hogy pl. milyen esetek fordulhatnak elő, és mennyire kell vigyázni vásárláskor. És akkor még mindig ott a LUTRI..... Így talán már jobban érthető néhány korábbi hozzászólásom hangvétele és tartalma. Sok szerencsét ! | |||
| |||
2010. jún. 08. 11:34 | Válasz | #580 | |||
A győriek azóta sem válaszoltak, írtam még 1x, aztán találtam közben ezt: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/174679/YAMAHA_MAJESTY_.html és a Minismotorsnál is van 2 potenciális, de ha jól emlékszem, nem voltatok róluk jó véleménnyel? | |||
|
2010. jún. 08. 12:34 | Válasz | #581 | |||
Válaszoltak, idézem: "Évjárat miatt sajnos nem tudom hitelezni.Jelenleg nem rendszámos , de műszaki vizsga , és a regadó az árban benne van" ..de érdemes egyáltalán olyannal foglalkozni,ami már 31.000km-t futott és 2000-res létére 300.000Ft? Amúgy is messze van, felejtős.. | |||
|
2010. jún. 08. 12:58 | Válasz | #582 | |||
Nekem van a minismotorral olyan problemam,hogy bizomanyba vette at az elozo motorom es egy eve nem tudta eladni en meg fizetem a biztositast,hogy el ne vesszen a bonuszom,az uj motorra meg ez miatt 0-as vagyok.A baj az,hogy az emailjeimre nem valaszolnak,telefont meg nincs bent a fonok jeligere a csavo leteszi.azon gondolkodom,hogy bejelentem elhagytam a forgalmit,a motort meg kiarultam alkatresznek es vegleg kivonatom.vagy valami.Addig vagy ott jo ugyfel amig fizetsz,simlis banda.
| |||
|
2010. jún. 08. 13:58 | Válasz | #583 | |||
Rainbow! kicsit matekolj és kalkulalj! kérdés mi lesz a végeredmény?? mennyire életszerű!! aki csak hobbi szinten hasznalja (nem napi szinten) alsó hangon monduk évi 5000km tehat 10x5000km az minimum 50000km!!! szerinted mi az életszerű??? szerintem Olasz származasa esetén az évi km az jóval több!!! vagyis a kalkulalt km sem életszerű szerintem..... És akkor a 20000km szerinted mi lehet???? | |||
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 14:05 | Válasz | #584 |
Atis haveromnak van egy chopperje ujonnan vette 6 éve belerakott már 4ezret Ez akkor hihetetlen lenne a te verziod szerint | |
2010. jún. 08. 14:06 | Válasz | #585 | |||
bocsi! a végén nem 20000km akartam írni, hanem 30000km! lényeg a lényeg 2005 ös motorok esetén is már böven a 30000km feletti futott km a valós!!! Ez azért az Én véleményem csak! | |||
|
2010. jún. 08. 14:14 | Válasz | #586 | |||
Guszti! a motorozás azért szogezzük le magyarorszagon a nagy átlagban hobby szinten hasznaljak! Én tavaj óra szerint 6000km vettem, és idén Gelse elött volt benne 10000km!!! vagyis tavaj juniustól- majusig 4000km! csak hobby szinten! az Olasznak életforma a robogozas és a napi életének a része... az Olasz kiba..na a motort a garazsából, ha csak hobby szinten hasznalna.... mert a helyet foglalna.. miért Te egy évben kb. mennyit mész vele??? | |||
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 14:20 | Válasz | #587 |
Én most néztem ki egyet 2006 os 11ekm Öreg bácsikájé 55 éves (orpi):-( nincs hol tárolnia mert költözik bérházba De azért jol átnézem Kritizálni ugyis tudok;-) Két sisak az ülés alá ABS, elöl 15'' ,hátul 150/70-14" Többet nem irok legyen meglepi |
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 14:24 | Válasz | #588 |
Én dolgozni is azal járok napi 25-30km +az intézendök +a turák de az kb 9-12ekm re jön ki én már márciusba előveszem és akár november végéiig
| |
2010. jún. 08. 14:24 | Válasz | #589 | |||
ja és a kész tényeket is áruljuk el!!! (nekem is volt 97 es motorom) es azért váltam meg tőle, mert ugy éreztem, hogy minden napja ajandék.... 400e ert vettem anno...és nem akartam megvárni, hogy több 100e költsek rá kényszerből....mert ha megállt volna0 akkor nincs mese... és azért számoljunk!!! hany olyan 2000 elötti motor van, aki nem csinalt nagyjavítást??? Rainbow!!!! a hitelt öreg motorra felvenni öngyilkosság!!!! | |||
|
2010. jún. 08. 14:31 | Válasz | #590 | |||
Guszti! akkor nem tuloztam, ha amit írtam az nagyon kevés év/km/átlag. és a javitasok is igazoljak, hogy közel 70000-100000km lehet a generált meghatározni..(anno ha jól tudom 99% ban a majak mind Olasz származásuak voltak) off. | |||
|
2010. jún. 08. 14:33 | Válasz | #591 | |||
Bizony bizony, az ém motorom blokkjának felújítása is 120'000ft volt...
| |||
| |||
2010. jún. 08. 14:35 | Válasz | #592 | |||
Guszti! enyém is 2006 os kb. 11000km azért magyarországon aki nem napi szinten hasznalj, akkor szolid km futásal rendelkeznek... | |||
|
2010. jún. 08. 14:37 | Válasz | #593 | |||
Attisnak abban valóban igaza van hogy nem mindegy mire veszel fel hitelt...
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. jún. 08. 15:20 | Válasz | #594 |
Azért hagy' legyen jó példa is: Én a '97-es 250-es Maját egy kipróbálással vettem, típustapasztalat nélkül, de szép volt a hangja, pöccre indult hidegen. Akkor, ha jól emlékszem 6 éve volt magyar rendszáma, ehhez is volt mese, hogy nem is használták, az óra 16 ezret mutatott. Vásárlás után szerelőhöz vittem, olajak, görgő csere, fékbetét/pofa csere, hátsó csapágy csere, előre új gumi, aztán lenyomtam vele egy szezonban 8 ezer kilométert, megjártuk 2 személlyel az Adriát, olajat nem ette, 3.2-3.4 fogyasztással. Ez meg lehet, hogy szerencse kérdése. (Ja és megsirattuk, pedig 400-asra cseréltük.) |
2010. jún. 08. 15:21 | Válasz | #595 | |||
Guszti. ez vagy honda sw,vagy aprilia.Ne mond meg, csak tipp volt.(esetleg burgman 650) :D
| |||
|
2010. jún. 08. 16:44 | Válasz | #596 | |||
Mindenki megvan hozzá, 7kor motortali lesz. Bazi nagy luk az oldalamon, mi lesz...
| |||
|
2010. jún. 08. 16:52 | Válasz | #597 | |
Használt motort vaktában venni lutri, nekem is talán csak szerencsém volt eddig, de mivel még nem volt szétszedve, akármilyen szépen megy, jól gyorsul, stb. azért ott a csoki, hogy meddig tart a mázlim, de szerintem Dia drágán veszi ha megveszi.
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 16:56 | Válasz | #598 |
Nem talált De pl a hondábol a jazz teccene van is egy metál bordo DIÁNAK biztos megdobogtatná a szivét | |
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 16:58 | Válasz | #599 |
Erre majdnem mondtam vmit Sok sikert | |
2010. jún. 08. 19:16 | Válasz | #600 | |||
| |||
|
|
|