Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   YP 180
Yamaha Majesty YP180

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 Szabó Árpád2008. júl. 10. 12:53 | Válasz | #1 
Üdv mindenkinek. Nekem is nagyon
tetszik az oldal, kb. egy éve
rendszeresen olvasom. Egy 2004-es, 2005 augusztusában vásárolt (a gyermekeimtől kaptam)YP 180 boldog tulaja vagyok. Tapasztalatok: rendszertelenül, télen, nyáron néha rángat 10-15 km-s sebességnél. A hátsó tárcsafék
nekem is zizeg. Az önidító egy héttel a gar. lejárta előtt megadta magát: a szénkefe szorult és nem követte a kopást.Az egri szervíz ingyen bevitte, javította. Ennyi a rosszból.
Túrázásra, munkába járásra használom. Városban 4 alatt, túrán két személlyel 3 liter alatt fogyaszt (Ózdról a Mátra, Tisza tó, Bp. Rozsnyó) részben hegyes (dombos?) vidéken. Két személlyel lustábban gyorsul, de viszi a
110-120-at. Nagyon szeretem. Jó motorozást mindenkinek.

 © Zsolt2008. júl. 10. 15:09 | Válasz | #2 
Üdv Árpi!
A csapatban nem volt eddig még 180-as tulaj, én személy szerint nagyon örülök, hogy bővülünk ez irányban is.
Zsolt

 Csongor2008. júl. 11. 15:39 | Válasz | #3 
A mult heten vasaroltam egy 180-as skylinert (2003-as), en is eszrevettem, hogy rangat kisebb sebessegnel, nem tudom mi az oka... nem tudom hogy mennyire normalis ez, nem igazan van tapasztalatom a robogok teren. Ha valaki tudna bovebb infokat adni megkoszonem :) a karbantartassal kapcsolatosan is. Elore is koszonom.

 Csongor2008. szept. 30. 08:55 | Válasz | #4 
Sziasztok! Szuksegem lenne egy kuplungra meg egy kuplung harangra 180-as skylinerhez(2003-as), sajnos nem talalok sehol. Valaki tudna segiteni, hogy honnan rendelhetnek...

tamas2010. jún. 06. 11:40 | Válasz | #5 
© Norbert85 ma 11:16 | Válasz | #1629

Helló!
Van egy 180 majestym 2003-as!
olyan kérdésem lenne hozzátok,hogy amikor
megvettem a maximum sebessége 105Km/h volt!
Két hét után egyre gyengült le is ment a vég.seb. 60Km/h-ra!
És a Variátor szij nagyon laza! Behuzom az elsö féket adok egy nagy gázt és hallani h megcsuszik elég rendesen a szíj rajta!
Szétszedtük a szíjon semmi öregedés nincsen! Lehetséges az h a kontrasztrugó el öregedet elgyengúlt és ezért nem megy ugy??? Körülbelül ennek mennyi lenne a végsebessége mert biztos töbnek mint eddig volt! 17550 Km van benne szerintetek görgöt és szijjat is cseréljek vagy csak egyenlöre kontrasztrugót? Konrasztrúgót hol lehet beszerezni mert a neten nagyon nincsen! Valaki tud valami jó boltot? Megköszönném ha valaki válaszolna a kérdéseimre!! Köszi helló
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. jún. 06. 11:45 | Válasz | #6 
Szia Norbi!
Az hogy a szíj hogy néz ki, csak egy dolog. Milyen széles, milyen magas?
Mindenképpen érdemes lenne az egész hajtást átnézni, a letöltésekben van 180-as manuál, ott megtalálod a minimum méreteket is. Ha a kontrasztrugót kézzel simán össze tudod nyomni, az baj. A görgők állapota is csak akkor látszik, ha szétszeded, kitakarítod.
Ha valami nem klappol, írj nyugodtan!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. jún. 06. 11:47 | Válasz | #7 
© satyapapa 87.97.44.37) | ma 11:18 | Válasz | #1630

Norbert85,--Hivd fell Mravik Misit,ö segit,és cuuca is van valoszinüleg..
Az alkatrészbázisban megvan a száma
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. jún. 06. 11:54 | Válasz | #8 
Norbi addig ne vegyél semmit amíg nem tudod mi a baja?!
Motor után,első a család legyen!

 © Norbert852010. jún. 06. 12:33 | Válasz | #9 
Helló!!
Fel fogom hivni akkor!
Köszi Satyapapa
Hát jah mig nem tudom mi a baja addig csak tapogatozok!
Itt aLinkje csináltam videot!
http://sportmotor.hu/motoros_videok/robogo/segitseg-69475
Itt irták h kontrasztrugó csere lenne célszerü!
Meg adtak egy linket de még attól a shoptol nem kaptam visza jelzést!!

 © Norbert852010. jún. 06. 12:35 | Válasz | #10 
Tamás!
Az a baj h nem tudom szétszedni a variot mert bitangul rá van szorulva az anya!!
És sikerült a jobb kezemet szétszedni mert leugrot a kulcs rolla!!
Arra nincs valami tipped h szedjem le fájdalom mentesen?
Légkulcs kéne hozzá ugye?
Tettem egy linket azt lehet ott megtudjátok mondani mi is a baj!!
Köszi

Feco2010. jún. 06. 12:39 | Válasz | #11 
Ha sokat ugrasztod a kulcsot akkor a végén még légkulcsal sem lehet leszedni.A letöltésekbe van valahol egy fotó a 250-es kategóriába valaki csinált hozzá készüléket ami megfogja a kuplungot.
Motor után,első a család legyen!

 © Norbert852010. jún. 06. 12:48 | Válasz | #12 
Megtaláltam!!
Mi is ilyen módszerral probálkoztunk!
Sikertelen volt!

 © Gyurma2010. jún. 06. 13:08 | Válasz | #13 
Hozd el Egerbe szétszedem! Tamásnak is én szedem szét a szétszedhetetlen dolgokat:))))))))

 © Norbert852010. jún. 06. 13:30 | Válasz | #14 
Jah :)
Minimum 150 kilométer a táv csak oda :)
Nemsokára lesz 19es dugókulcs azt adok neki:)
Azért köszi
Amúgy jól gondolom ugye ha szembe állok a vele balra lazitok és jobra huzom a csavart meg ugye?


 © Norbert852010. jún. 06. 13:36 | Válasz | #15 
És megmértem a szíjat a szíj alja 21,2mm kb
a bordázattol kezdve pedig nagyábol 19,5-vagy7mm

tamas2010. jún. 06. 14:00 | Válasz | #16 
Akkor a szíjad a minimumnál jár, ha a 250-eshez hasonlítom. Nem tudom, a 180-asnak mekkora a mérete!
Légkulcs, vagy eelektromos kerékleszedő kell hozzá ha nem tudod Talicskás módszerével levennni. Villáskulcsal esélytelen vagy! Jobbos menet van a főtengelyen, úgy lazítod ahogy írtad, balra, az óramutató járásával ellentétes irányba.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyurma2010. jún. 06. 15:19 | Válasz | #17 
Minden csavar minden zár balra nyit és jobbra zár:DDD (kivéve ami balos):DDDD

 © Norbert852010. jún. 06. 17:36 | Válasz | #18 
Helló!
Szétszedtük és megnéztük a görgöket kockásra vannak kopva és még a gúmi szélességbe be is van törve!
Levettük a variot is! 3man nem birtuk össze nyomni a kontraszt rugót! Szerintünk az jó!
Köszi h eddig is irtatok!
De még annyi kérdésem lenne hogy van 5g meg 10g görgö szett! Melyiket érdemes venni bele szerintetek? Miben változik h 5g vagy 10g??
Ha jol láttam 5 valami volt beirva oda ahol a görgök vannak! Már nem emlékszek pontosan!
Erre a kérdésre jó lenne még ha valaki választ adna köszi!!

 © SPOJLERES2010. jún. 06. 17:45 | Válasz | #19 
Hát én nem vagyok swarcenegger de a két kontrasztrugomat egyedül szedtem ki és raktam be
És jol müxik 110 el meek 150 es és nem csuszik
Ja és a varioba sztem nem lehet 5gr os
Mérd+ a régit és kicsit nehezebb csak az uj

 © SPOILERES2010. jún. 06. 17:59 | Válasz | #20 
szia ha minden igaz 20x17 es görgő van benne eredetileg 10.5 grammos
sztem ne cseréld le kissebbre mert akkor kuplungrugót és kontrasztrugót is kellene cserélni meg igazából variót is hogy jobb legyen
én min 10 gr osra vagy 9.5 re cserélném de

inkább benne hagynám az eredetit
és abból még mindig ki lehet majd esztergálni majd utána max 1- 1.5 grammot a belsejéből

 © Norbert852010. jún. 06. 20:18 | Válasz | #21 
Helló!
Megmértem a görgöket digitális mérlegen 16gramosak mindegyik!
Komplet kuplungot nem birtuk kitekerni arra irtam!
Leestek a zéger gyürük és sikeresen beszorult a kontrasztrúgó!
Ezeért nem ment és nem is birtuk nyitni se meg össze nyomni se! De legalább már tudjuk mért nem ment! igy most 100at megy de ennek kéne szerintem mennie kéne olyan 120at biztos! Szerintetek?
Tehát már nincs akkora baj mint volt! de azért görgöket cserélek benne!! Szerintem 10gramosokat fogok tenni bele!

Feco2010. jún. 06. 20:25 | Válasz | #22 
Görgőcsere után jobban fog menni.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2010. jún. 06. 20:26 | Válasz | #23 
És miért éppen 10 grammosat?
Zsolt

 © Norbert852010. jún. 06. 20:55 | Válasz | #24 
Ezek közül lehet választani a webshopban!
Van 5g meg 10gramos!
Szerinted más nehézségüt kellene?

 © SPOILERES2010. jún. 06. 20:59 | Válasz | #25 
én ojat találtam még hogy 20x12 és 15,3 gr mérd meg a méretét
az a baj hogy több hejen is van és mindenütt mást irnak sztem ez a 180 as elég nehéz eset
de méret és suj alapján nem tévedhetsz

 © SPOILERES2010. jún. 06. 21:03 | Válasz | #26 
a linkjét küdd már el és a görgö méretét ird le
sztem ne tegyél be se 5 se 10 gr osat a 15 ös hejett az durva azért
nekem a 9.2 gr os gyári hejett lehetne 8-8.5-9 gr osat rendelni mint tuning
de a jóval kissebbhez már variátor csere is kell
stb és ha már 115 öt megy az már elég kell hogy legyen

tamas2010. jún. 06. 21:04 | Válasz | #27 
Norbi! Ha ennyire benne vagy, tegyél rá egy új szíjat is. A Tied eléggé meg van kopva nem?
Görgőben meg maradj a gyári érték mellett, ha eltérsz azt kell tenned amit Guszti írt, lehet variálni mindent. Nagy lóvé, gondold át! Ha eddig meg voltál vele elégedve, hagyd ebben az állapotában!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Norbert852010. jún. 06. 21:06 | Válasz | #28 
Hát már nem szedem szét mégeccer az tuti!!
20X17 amúgy de a digitálison 16gramot mutatót!
Ez ilyen konyhai mérleg szóval nem hiszem h pont erre találták ki!
Néztem 10,5 malossi elég jó márka is szerintem!
Olyat teszek bele! Azért gondolom sokat számit a minöség is!

 © Norbert852010. jún. 06. 21:09 | Válasz | #29 
http://robogotuning.hu/spd/6611095105/Vario_Gorgoszett_MALOSSI_20_x_17_6db_GORGO_105
ezt néztem

 © SPOILERES2010. jún. 06. 21:12 | Válasz | #30 
hát ahogy gondolod legfeljebb ha kissebb lesz a suja és réz a belseje akkor még van rá megoldás mégpedig befuttatod cinnel vastagon amit utána szépen esztergán körkörösen leszedsz hogy egyenletes legyen a suj eloszlás rajta ja meg a sujuk is egy forma legyen tized grammra :)

 © Norbert852010. jún. 06. 21:12 | Válasz | #31 
Akkor lehet kiszedem elviszem a bolba azt ilyet kérek csak ujj álapotban!
Amugy igaza van Gusztinak lehetne variálni pénzt költeni rá akkor!
Megvagyok vele elégedve nagyon csak 180 és keveslem h csak 100at megy és azt is gyengén!

tamas2010. jún. 06. 21:14 | Válasz | #32 
Guszti, Te azt hiszed mindenki műszerész? Jó, tudom ez Neked nem nagy dolog...
Látod, Norbinak megfelelő mérleg sem áll rendelkezésére. A tuti a megfelelő súlyú görgő.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Norbert852010. jún. 06. 21:14 | Válasz | #33 
Lehetne mit csiszolni enyire azért nem megyek bele :)

 © Zsolt2010. jún. 06. 21:18 | Válasz | #34 
Igen, más súlyú kellene. A mostaniakat egyszerre mért meg és oszd vissza, valamennyivel pontosabb értékeket kapsz. A végsebességre negatív hatással van a kopott szíj és a dobókockává kopott görgő. A súly kiválasztása rendkívül fontos, hiszen a váltást a variátor más fordulaton kezdi pl. 8 grammnál, meg 16 grammnál. Fontos: ne kapkodj.
Zsolt

 © SPOILERES2010. jún. 06. 21:18 | Válasz | #35 
szerintem a tiedbe eredetileg EZ LEHET
abbol indulj ki hogy a bolt weboldalán a legnagyobb suju görgök a gyári ak és lehet hozzá kissebbeket tenni biztos észre vetted hohogy szinte fél grammonként lehet venni hohozzá

 © SPOILERES2010. jún. 06. 21:21 | Válasz | #36 
bocsi csak egy lehetőséget irtam hogyha netán mégse lenne jó neki a kissebb suju akkor ne dobja el de jobb ha a nagyobbat veszi meg elsőre

 © Norbert852010. jún. 06. 21:23 | Válasz | #37 
Lehetséges h 15,5 akkor!
Holnap majd ha tehetem akkor egyszerre lemérem az összeset és elösztom majd!
Jah nem kapkodom el nehogy még a végén csak szivás legyen belölle!!

 © Zsolt2010. jún. 06. 21:28 | Válasz | #38 
A Guszti linkje a nyerő. 15,5 gr lesz. Amúgy itt egy táblázat: LINK
Zsolt

 © Norbert852010. jún. 06. 21:31 | Válasz | #39 
Akkor olyat veszek bele!!
És akkor nem változnak az értékek se!!

 © Norbert852010. jún. 06. 21:33 | Válasz | #40 
Mára szerintem nekem elég volt! Holnap korán kelek!Holnap majd megyek motoros boltba és ott megnézem h mit ajánlanak ill mondanak!
Akkor a 15.5g a tuti :)
Köszönöm hogy segítettetek meg irtatok!!
ÜDV Jóéjt mindenkinek

 © Zsolt2010. jún. 06. 21:36 | Válasz | #41 
Még egy apróság: ha tuning variátorod van, akkor valószínűleg nem ez az érték kell bele.
Zsolt

 © Norbert852010. jún. 08. 20:34 | Válasz | #42 
Helló!!
Semmi tuning minden gyári állapotú!
Valaki tudna segíteni hogy hogy kéne megfelelöen belölni hogy keveset is egyen meg h dinamikusan is gyorsuljón!
Mert még mindig csak 90-et megy végre!
180as majestynek legalább 120at kéne mennie!!!
Szerintetek??

 © SPOILERES2010. jún. 08. 20:42 | Válasz | #43 
szijat cseréltél mérd meg és azt is hogy a manuálban mennyi a türés vagyis a min és max méret

 © Norbert852010. jún. 08. 20:45 | Válasz | #44 
Mértem igen!!!
A szíj alja 21,2mm
A bordázat kezdetétől pedig 19,5vagy7mm!!
Még a manuált nem néztem!!

 © Norbert852010. jún. 08. 20:55 | Válasz | #45 
Végig néztem az oldalon lévő 180as dokumentumokat és nem találtam olyat h mennyi a türéshatár meg a maximum! Gyárilag szerintem 22mmes a szíj.

 © Norbert852010. jún. 11. 21:03 | Válasz | #46 
Sziasztok!
Cseréltem görgöt!
Semmi változás kb ugyan ugy nem megy a motor!
Kérdeésem lenne h a karbin találtunk egy csövet azon szivja a levegöt? mert ha befogjuk és gázt adunk csak ledadog és lefulad!
Mi ez amugy a karbin? meg azt be kell kötni valahóva külön?????

SomTom2010. jún. 11. 21:14 | Válasz | #47 
Nem kell sehova sem kötni.
90-ig gyorsul, erő van benne?
Nekem a 125-ösöm nem akart menni, pont az eladás előtt. Szétszedés előtt hál'Istennek észrevettem, hogy a szívócsonkot a benzincsappasl összekötő vákumcső ki volt repedve. Azért nem ment, mert nem nyított ki teljesen a csap.
Nézted már?
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Norbert852010. jún. 11. 21:18 | Válasz | #48 
60 ig gyorsul kb utánna lassan 90ig!
És ott a vége!
Még nem néztem!!! De meglesem hátha!
De akkor csepegne nem?

 © Norbert852010. jún. 11. 21:20 | Válasz | #49 
Jah és erő kb annyi mint egy döglöt hintaloban :)
Jó kicsit több de néztem youtubon videot és a 150 es majesty gurulva oda rántot neki és alá kapart!
Ez meg semmi!

SomTom2010. jún. 11. 21:31 | Válasz | #50 
Nem, mert az hozza létre a vákumot, nem benzin, levegő van benne.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

gábor2010. jún. 11. 21:47 | Válasz | #51 
Ha a videoknak hiszel ,csalódni fogsz!!!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Norbert852010. jún. 11. 22:36 | Válasz | #52 
hát ja! az biztos nem gyári állapotú volt!
holnap megnézem majd a vákumcsövet! bár az lenne!
De ma már hiába nézelödök semmit se látok!
Majd holnap irok h mit fedeztem fel vagy nem!!
ÜDV

 © Norbert852010. jún. 12. 12:52 | Válasz | #53 
Helló!
A Légszürö ház alján van kimeneti csonk!
Az mi célból van ott? Van valami szerepe?
Be kéne azt kötni valahova? vagy csak le kell dugózni mert most szerintem szabadon ki fujj!
Vákumcsövek jók nem repedezettek!!!

tamas2010. jún. 12. 23:41 | Válasz | #54 
A kondenzvizet hivatott elvezetni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Norbert852010. jún. 13. 19:14 | Válasz | #55 
Köszi Tamás!
Észre vettük h ki van kötve az automata szívató!
Na most azt találgattuk ez menet közben is rá segít és úgy menne gyorsabban?
Kerestük a szálakat nem igazán lettek meg h honnan kötötték le!
Egy testet adtunk neki azt megtaláltuk meg az aksiról vittünk pozitívat! Kell amúgy neki valamit csinálni h ha a kezembe tartom és jár a motor vagy csak áram alatt van mert semmit sem tapasztaltam! Bele tettük illetve bekötöttük és semmi változás! Lehet rossz ész azért kevés a menet teljesítmény???
Ezek szerint eddig is automata szívató nélkül használtam!

Feco2010. jún. 13. 19:53 | Válasz | #56 
Az úgy műkszik, hogy ha adsz rá 12V-ot akkor kb másfél perc alatt lassan ki kell jönnie a síbernek és a tűnek.Akkor van szívatón ha nem kap villanyt, vagyis hideg.Amikor elindítod a motort akkor kap feszkót, és lassan lezárja a szívató fúvókáját.
Motor után,első a család legyen!

 © Norbert852010. jún. 14. 20:58 | Válasz | #57 
Aha! De gondolom etöl nem fog jobban menni?

 © Zsolt2010. jún. 14. 21:07 | Válasz | #58 
Ha ráhúzod a szívatót nem fog jobban menni a gép. Ill. van egy olyan megoldás, hogy a plusz benzinhez plusz levegőt juttatsz. Pl. turbófeltöltő. De az már egy másik dimenzió.
Zsolt

 © loreyb2010. jún. 16. 22:00 | Válasz | #59 
Üdv. mindenkinek!!!
Egy 2004-es 180-as Majestym van, kb 1 hónapja vettem, lecseréltem az olajat, de nem tudom hogy hogy kell kiütni a műszerfalon a figyelmeztető jelzést az olajcserére˝change oil˝légyszi aki tudja írja le.
Előre is köszönöm.

meszizs2010. jún. 16. 22:10 | Válasz | #60 
Csá!
Én úgy olvastam, hogy csak akkor lehet nullázni, ha jelez az olajműszer. Mivel ez nem olajnyomásjelző. Majd amikor villog akkor kell gyújtás alatt a reset gombot legalább 10mp-ig nyomni és kész.
De várjad meg a hozzáértők véleményét is!
1996-os Majesty 250

tamas2010. jún. 16. 22:55 | Válasz | #61 
Te voltál a hozzáértő, ettől nincs közöttünk hozzáértőbb!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © loreyb2010. jún. 18. 09:41 | Válasz | #62 
Csá!!!
Köszönöm a segítségedet, sikerült nullázni a reset gomb megnyomásával.

tamas2010. jún. 18. 14:14 | Válasz | #63 
Köszi hogy visszajeleztél! Gyere máskor is felénk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Norbert852010. jún. 18. 20:22 | Válasz | #64 
Helló!
Meg érné rendszámoztatni vagyis forgalomba helyeztetni a 180as Majestym?
Hogyan müködik amugy ez a forgalomba helyezés?
Olaszból van!
Mennyi lehet ennek a regadója?
Meg hol kell ezt az egészet intézni?
Okmányirodában?
Igaz nincs jogsim rá csak B kategoriás van de tervezem a nagymotor jogsit!
Valaki leírná h hogy is megy ez az egész müvelet vagy valakinek van esetleg saját tapasztalata ezzel kapcsolatban! Köszönöm ÜDV

 © satyapapa2010. jún. 18. 20:32 | Válasz | #65 
Fórum-papir mizériákba minden levan irva.
Ha van rajta rendszám ugy sokkal többet is ér,ha egyébként jó a masina.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Norbert852010. jún. 18. 20:39 | Válasz | #66 
Most már megfogja a 110et!
Azt halottam h kell az összes adásvételi!
az elözö tulajoké is!
Ha 10 volt akkor 10 ha nincs meg egy akkor eélytelen! Igaz ez?

 © Forrest2010. jún. 19. 12:44 | Válasz | #67 
Ez biztos, hogy nem igaz. Csak az aktuális adásvételi kell, amivel a Te tulajdonodba került. Eredetiségvizsga kell rá, majd érvényes műszaki vizsga, adásvételi, néhány illetékbélyeg és egy halom utánajárás. De a fórumban sokkal részletesebben le van írva. Egy napot érdemes szánni az eredetiségvizsgálatra és vizsgára (előre bejelentett időpont), egyet pedig az okmányirodára és befizetni valókra. Egy napba matematikailag besűríthető, de olyan flottul ritkán megy a dolog.

 © Norbert852010. jún. 19. 17:29 | Válasz | #68 
Értem! Köszi hogy írtál!
Utána járok majd hétfőn hogy mégis mennyibe kerülne kb!
De szerintem eladóm amíg nincs jogsim nagymotorra ,addig csak állandóan rajtam a para hogy mikor kapnak el a zsaruk!! Aztán ezt a motort szerintem kevés olyan rendőr van aki beveszi hogy ez 50ccm is :) Ha kell valakinek irjón ide vagy mailt azt rendszeresen olvasom és küldök képeket rolla! Azt megbeszéljük! ÜDV

tamas2011. ápr. 03. 21:20 | Válasz | #69 
Áthelyezve a MIX rovatból:

ˆ Joozsi.........................................................................................................................................................................................................2011.04.03.


Kérdésem lenne pár darab. Maja 180, világítás: alapból a kis égők világítanak, tompított égő nem világit egyik sem. ha felkapcsolom a fényszórót az világít mind2. Na már most kapcsolnom kellene még valamit, vagy lehet ki van égve az égő (tompított)? Fogyasztás!:mennyi az ideális, általános használat mellett (kb.:)? És mennyi sportos vezetésnél(kb.:)?
Ha már üzem meleg a motor, ujraindításkor az automata szívató dolgozik ugyanúgy mint hidegen?
Elnézést a sok kérdésért! Köszi.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. ápr. 03. 21:20 | Válasz | #70 
Össze kéne futni valamelyik nap, mondanék pár dolgot.
Izzókat nézd meg, jók-e.
180-asról nincs tapasztalatunk, méricskélj, Te leszel az etalon. Persze a 125-öshöz és 250-eshez hasonlítgathatjuk, de majd kiderül.
Az automata szivató indításkor megemeli az alapjáratot, annyira hogy sztenderen a hátsó kerék forogni is kezdhet. Ahogy melegszik, kb. 1-1,5perc múlva a fordulat visszaesik ha minden rendben.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2011. ápr. 03. 21:28 | Válasz | #71 
A kérdéseknek nem vagyok tudósa de a világításbibi lehet attól is hogy az egyik égő fordítva van bent, vagy úgy van bekötve. Mit csináltál legutoljára mert valami ott fordulhatott meg.
Az enyém 25-ös de 2.6-3.5-ig szórhat milyen az út és hol használod.
A szívatót elvileg nem engedi használni ha meleg a motor, egy hőérzékelő, valahol a karbinál.
Motor után,első a család legyen!

 © Joozsi2011. ápr. 03. 21:53 | Válasz | #72 
Tamás! Ha jól tévedek Egri vagy! holnap megyek Egerbe, mondjuk időpont még nem biztos. Sajna kocsival.:)
Most vettem a maját, de mielőtt szakbarbárkodok, előtte inkább informálódok, kérdezek. Nem javítottam rajta semmit, de furcsának találom , hogy a tompított égő nem világít. Majd átnézem rendesen, végülis villanyász szakmám is van.

tamas2011. ápr. 04. 07:19 | Válasz | #73 
Megírtam a címet és a számomat levélben Jozsi!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szabó Árpád2011. szept. 14. 12:06 | Válasz | #74 
Üdvözlök mindenkit a fórumon. Szeretném megosztani szervízzel, javíttatásal szerzett tapasztalataimat Veletek. 2005.augusztusában vettem ujonnan egy 180-as Maját. 2008-ban elütöttek minket. Kár kb 250eft, biztosító fizette, márkaszervíz cserélt majdnem minden sérült idomot, nagyon készséges volt. 2009 dec.-től a hűtőfolyadék allandóan fogy. Tavasszal motor Pestre a márkaszervízbe. Hiba nem jön elő, hengerfej pakolás jó (szerintük), esetleg repedés. Már nem voltak olyan készségesek. Én fizetek a semmiért, jelenség ugyan az. Nyáron furcsa zaj a varióból, ok: önindító szabadonfutó burkolata fellazult, elforgott, elkopott. Interneten 180-ashoz nincs, szervízbe 27ezer. Megoldás:egy üveg kaszinórum és egy jó esztergályos. A fagyálló még mindig fogy. Megbízható szaki sehol, mindenki csak ötletelget. Végre felkerült a Béla tel.száma a fórumra. Azonnal felhívtam, mentem (hajnal ötre). Hát az egy élmény volt, ahogy rendberakta. Semmi hókuszpókusz, csak annyit mondott: - Megcsináljuk, lábon viszed haza. Karburátor, vízpumpa, hengerfej teljes tisztítása az ultrahangos kütyüjével, felsíkoltatta a hengerfejet, beállított mindent. Persze az alapvető hiba a hengerfej pakolás és a termosztát volt. Délután már száguldtam haza. A motor pöcre indul, gyorsabb, fürgébb.
Tanulság: Hibával szervizbe nem érdemes vinni.

Ezúton is köszönöm Béla!

Jó motorozást mindnyájatoknak.

 © SPOJLERES2011. szept. 14. 12:12 | Válasz | #75 
Árpád üdvözlünk köreinkben :-)irhatnál magadrol pár sort ami publikus

 © Nagy Csaba2013. jan. 01. 17:46 | Válasz | #76 
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok két hete vettem egy 2003 as 180 Majestyt!! Most rakom össze.
Teljesen rendbe raktam blokk polir, motor,olaj,gyertya,idom!
DE most vettem észre hogy a karburátor aljánál a gyorsító membránházból folyik a benzin!! Főleg ha gázt húzok neki,a membrán nem lyukas!!

Feco2013. jan. 01. 19:31 | Válasz | #77 
Van ott több tömítés is a gyorsítómembrán mellett,van ott egy tolattyú is azon is van tömítés. Nem emlékszem már konkrétan nekem nem volt vele bajom.( Az enyém már nincs meg) A letöltésekben találsz róla jó rajzokat.
Motor után,első a család legyen!

 © Nagy Csaba2013. jan. 01. 20:06 | Válasz | #78 
Üdv! Hol találom a letöltéseket??

Feco2013. jan. 01. 20:31 | Válasz | #79 
Visszamész a Főoldalra ( YM Fan Site Hun.) és ott bal oldalon kék mezőben végigkeresed a letöltések szó alatt a 180-ast. Megnyitod letöltöd. Találsz rajzokat is...
Motor után,első a család legyen!

 © Huszi2015. márc. 04. 11:35 | Válasz | #80 
Sziasztok!

Tavaly vettem egy YP180-ast. Malossi multivar, Leo Vince 4Road, minden más gyári.
Nyár elején kapott új szíjat, és görgőket (Malossi). A szíj hibátlan, de a szerelő most hívott, hogy a görgők 0-ra vannak kopva. Visszanéztem, 2800km-rel ezelőtt lettek cserélve. Ez normális?
Széles utat!

tamas2015. márc. 04. 13:05 | Válasz | #81 
Szia!

...hát, nem...

De.

Ha olyan minőségű görögőket sikerült beletenni mint nekem anno a 250-esbe, akkor lehetséges a dolog.
Nekem 600 km után kezdett gyanús hangokat kiadni a hajtómű. A 8 görgő messze nem volt egyformán kopva, de kettő el is volt repedve! Az RMS cég terméke volt.
Szóval, lehetséges.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © gabben2015. márc. 25. 21:35 | Válasz | #82 
Sziasztok! Olajcsere után hogyan lehet kitörölni a hibajelzést?

tamas2015. ápr. 02. 23:03 | Válasz | #83 
Szóval az YP-250 és a T-MAX is úgy működik hogy:
- gyujtás rá,
- gombot nyomni 3-5"-ig.
Ekkor a lampának illene elaludni. Ha nem, elképzelhető hogy kontaktos a gomb.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2015. ápr. 03. 06:34 | Válasz | #84 
Az enyém a 125-ös olyan volt, hogy nyomva tartott gombnál kellett gyújtást adni.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltsuto2015. jún. 01. 09:13 | Válasz | #85 
Jó reggelt! tudna segíteni valaki, hogy a majába mekkora izzó kell az indexbe? Köszönöm előre is!
A gömb egy töredezettség mentesített kocka.

 © gabben2015. jún. 11. 07:01 | Válasz | #86 
Sziasztok!Olyan problémám van hogy a 180 -as majámnak az alapjárata megszűnik ha bekapcsol a hütőventillátor! Ezt eddig nem tapasztaltam csak most ahogy bejött ez a nagy meleg! Kérdés elég az alapjáratot magasabbra állítani a meleg motornál?

Feco2015. jún. 11. 19:15 | Válasz | #87 
Az a tippem, hogy a generátorod fogja ilyenkor a motort.Ha odafigyelsz nem áll le, én nem hangolnám rá a terhelésre az alapjáratot mert ha nincs akkor meg nagyon magas lesz...ezt a jelenséget megszüntetni nem tudod szerintem, én az autóknál is észrevettem....
Motor után,első a család legyen!

tamas2015. jún. 11. 19:24 | Válasz | #88 
Azért az is számít, jelenleg mekkora az alapjárat. Ha nincs meg az 1750 fordulat/perc, akkor lehet azt emelni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jún. 11. 19:25 | Válasz | #89 
Vedd ki, nézd meg...
Sokféle van...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © gabben2015. jún. 11. 22:28 | Válasz | #90 
Köszönöm a tanácsokat! Szerencsére megoldódott a probléma egyszerűen állítottunk az alapjáraton , most prímán üzemel!

tamas2015. jún. 11. 23:31 | Válasz | #91 
Lehet, hogy eleve alacsonyabb volt a kelleténél...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltsuto2015. jún. 12. 19:40 | Válasz | #92 
Köszi, de megoldódott. Egy kedves fiatalember azt hitte, hogy befér elém és beletolatott az majába. Már nem csak izzó kell :(
A gömb egy töredezettség mentesített kocka.

 © zsoltsuto2015. jún. 12. 19:41 | Válasz | #93 
Esetleg izzó búrát tud valaki?
A gömb egy töredezettség mentesített kocka.

 © zsoltsuto2015. jún. 12. 19:42 | Válasz | #94 
Nem izzó, index.
A gömb egy töredezettség mentesített kocka.

tamas2015. jún. 12. 22:17 | Válasz | #95 
Miska, Szarvas.
Boltok, bontók, ezermesterek topic.
20-as száma van azt hiszem. Őt keresd, de telefonon!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltsuto2015. jún. 13. 21:58 | Válasz | #96 
Köszönöm!
A gömb egy töredezettség mentesített kocka.

tamas2015. okt. 09. 21:55 | Válasz | #97 
Szia Huszi!

Régebben már megtaláltad a 180-as topicot, ezért írok ide.
Apukám mondta: Fiam, amihez nem értesz, ne nyúlj hozzá!
Hogy a gázbowden cseréjekor mire figyelj, én meg nem mondom! De a jótanácsot én megfogadtam, nekem bejött!

A szivató szerintem úgy jó, ahogy kitalálták. Ha átalakításon töröd a fejed, akkor inkább karbicserébe gondolkodj!

A fényekkel a 125, 150, 180 küzd. A 250-es az első, aminek normálisabb a lámpája, de még az sem az igazi. Keress vissza, találsz róla esszéket, de jó megoldást sajnos nem. A xenonért meg leveszik a rendszámot...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Huszi2015. okt. 10. 10:48 | Válasz | #98 
Köszönöm a válaszodat.

Sajnos a bovden cserét muszáj megoldanom (a szerelőmhöz 2 hét múlva tudnám kivinni) naponta használom a motort, és néha ha elengedem a gázt, csak egy pillanat múlva enged vissza, eléggé zavaró, nem akarom megvárni, hogy rosszabb legyen. Természetesen amint eljutok szerelőhöz, azonnal átnézetem vele.

Átalakítás+karbicsere. Milyen karbit javasolnál?

A világításos tanácsokat köszönöm. Egyik barátom jár egy xenonossá alakított Malagutival, projektorral nagyon használható. Csak így gondolkodnék benne, izzó bele a foglalatba, és vakítsuk a mókusokat semmiképp sem játszik. Lehet valami módja a a legalizálásnak?
Széles utat!

tamas2015. okt. 10. 14:09 | Válasz | #99 
Nagyon figyelj arra, hol húzod a bowdent. Elfűzöd akár egy helyen is, a legkisebb kormánymozdulatra is reagálhat.

A karbit én megcsináltatnám, Juhász Béla az ki segíteni tud. De nem interneten... Más tipust is Ő ajánl, ha ajánl. De itt a torokátmérő, a csatlakozási pontok nagyon számítanak.

Xenont utólag legalizálni...?
Még azt sem engedik, hogy olyan típusba beépítsd az eredeti gyári alkatrészeket, ami egy másik ugyan olyan modellben gyárilag benne van. Ha kiszúrják, ugrik a rendszám...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Huszi2015. okt. 10. 15:14 | Válasz | #100 
Köszönöm szépen a tippeket. Ugyanott fűztem el, ahol az eredeti ment (összekötöttem a kettőt, és úgy fűztem végig). Így elvileg ez a hiba nem jöhet elő. Egyelőre jónak tűnik, de átfagytam kellően, így tesztkört este/holnap megyek csak. (Akkor is lesz még 1 napom szerelni).

A karbinak elvileg nincs baja, az automata szívató szórakozik velem, néha működik, néha nem... Ez már a második benne, volt egy bontott is, azzal is szórakozott. Nincs fix alapjárat (mármint egyenletes, de fülre nem minden pirosnál áll be ugyan oda)... Hamarosan lesz KOSO fordulatszámmérő és vízhőfokmérő is a motoron, akkor több konkrét információm lesz.

Akkor a Xenon eléggé necces, keresem még a jó megoldást...
Széles utat!


[1] 2

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől