Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


trans852011. márc. 25. 12:34 | Válasz | #31 
Sajnos ez nem jött össze, a benzincsap jó, kipucoltam a karit , ami biztos hogy jó: szivató, légszűrő tiszta, karbi kipucolva, kipufogó kipucolva. 30ig elég jól megy utána megtorpan nagyon lassan gyorsul és ha erőteljesen odahúzom neki akkor meg minta le akarna hörögni üzemmeleg állapotban. Ha valakinek van ötlete ki lehet az oka az irja meg. Köszi.

 © Wiking2011. márc. 25. 04:27 | Válasz | #30 
Helló!
Ha fel van cserélve a 2 cső, akkor el sem szabad, hogy induljon a motor, mivel nem kap vákumot a csap. Esetleg még a fals levegőn kívül az is lehet, hogy a csapban lévő membrán kilyukadt és azon át benzint kap a motor.
Nézd át a csapot, és meg lessz ott a hiba :)

trans852011. márc. 24. 22:52 | Válasz | #29 
ok akkor majd megnézem remélem ott lesz a gond, vagy az nem lehetséges hogy az előző tulaj felcserélte a csöveket?

 © Herold2011. márc. 24. 22:39 | Válasz | #28 
Írtad, hogy sok benzint kap. Honnan tudod? A csapot úgy tudod megnézni, hogy a karbiról leveszed a benzincsövet, a "henger elől" meg a vákumcsövet. Ha mindkettő vége szabadon van. Nem szabad, hogy jöjjön a benzin. Ha a vákumcsövet megszívod, akkor viszont jönnie kell...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

trans852011. márc. 24. 22:15 | Válasz | #27 
És hogy tudom leellenörizni a benzincsapot?

 © Herold2011. márc. 24. 22:12 | Válasz | #26 
Ahogy nézem, az egy vákumos benzincsap és a henger előtti csövön kapja a vákumot. Ha akkor szépen jár amikor elszorítod, arra utal, hogy falsot szív. nézd végig a csövet és a csatlakozásait! Elszorított csővel csak addig fog menni, amíg van a karbiban benzin. Ha csak nem a csappal van baj...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

trans852011. márc. 24. 21:53 | Válasz | #25 
Ma álltam neki igazán,rájöttem nem a fojtásban van a hiba, azt hiszem megtaláltam a problémáját.
Sok benzint kap, kipucoltam a karbit, szivatót ellenőriztem, semmi.. , megnéztem a tankot a benzincsapból 2 cső jön le, gondoltam az egyik a tartalék, megnéztem hova mennek, és meghökkenve tapasztaltam hogy az első a karbiba mint ahogy kell a másik a karbi mögé közvetlen a henger elé, alapba nem pörög ki a motor meg nagyon erőtlen, de ha elszorítom a henger elé vezető benzincsövet akkor menne mint a golyó , nem mertem igy használni mert nem tudom mennyit árthatok ezzel a motornak, kérem ha valaki tudna infót adni erről az tegye meg köszi

Ja a van kép is róla zöldel bekarikáztam a hibásnak tartott csövet link: http://kepfeltoltes.hu/view/110324/heg_ts_g_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

tamas2011. márc. 23. 12:20 | Válasz | #24 
Áthelyezve a "Javítás karbantartás" rovatból, 2011.03.23-án

ˆ Herold..................................................................................................................................................................................................Ma 10:44 | Válasz | #4496

Az agility szintén 4takt és a variátor hüvely volt az egyik, a főfúvóka meg a másik folytás.
A CDI viszont tényleg kapható, ne félj tőle, kicsit fickósabb a gyújtása. A légszűrő csövében lévő szűkitést ne szedd ki, mert nem tudsz utána menni a fúvóka mérettel. Az előző gazdi nem adta oda a folytatlan alkatrészeket?
Elvileg adják a motorhoz. Felénk úgy adták át, hogy kérésre rögtön be is szerelték...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...
Válasz 'trans85' üzenetére (#4493)

sutyi.............................................................................................................................................................................................ma 10:21 | Válasz | #4495

Ez olyan 10-12e Ft körül szokott lenni.
Alszok, eszek, fát nevelek!
Meg néha motorozok is egy parányit.



Sutyi.............................................................................................................................................................................................ma 10:03 | Válasz | #4494

A variátorba nem hiszem hogy lehet.
Ami tuti, hogy a kipufogóban szokott lenni ahol a hengerhez csatlakozik.
Azin kívül elektromosan vannak folytva amit ki szoktak szedni és beraknak a helyére egy másik elektronikát amiben nincs folytás.
Alszok, eszek, fát nevelek!
Meg néha motorozok is egy parányit.
Válasz 'trans85' üzenetére (#4493)



trans85 .............................................................................................................................................................................................ma 09:42 | Válasz | #4493

Löttem egy 3000-kmes magyar szervízkönyves Rieju Toreo robit nagyon jó áron, de szerintem még minden gyári fojtás benne van mivel nem megy 50 fölé, ma neki akarok állni, gondolom lehet egy a variátorban, meg talán a kipufogóban. Még mit nézzek meg szerintetek? hol lehet még fojtás? A CDI-t nem akarom bántani.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. márc. 17. 19:33 | Válasz | #23 
Miért nem engedélyezik motorkerékpárokba a gázreduktort?

Különben van egy magyar feltaláló, aki rájött hogy a "víz" nagyon komoly energiaforrás.
Láttátok már ezt? Felteszek a MIX-be egy linket!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. márc. 17. 19:15 | Válasz | #22 
Én nem dieselben gondolkodom, hanem gázban. Az lesz később is ha már elfogy a benzin a földgolyón.
Zsolt

csiGABIga2011. márc. 17. 19:10 | Válasz | #21 
Na akkor holnap szerelek egy ilyet a Majába én is.
2L/100km gázolajból?
Bár így ahogy belegondolok, hogy nálunk már drágább a gázolaj mint a benzin nem is biztos, hogy hosszabb távon jó buli ez...
Ettől függetlenül le a kalappal a készítője előtt.
Ja és még valami!
Az indiaiak kb 10 éve már szériába gyártottak egyhengeres dízel motorkerékpárokat...
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

tamas2011. márc. 17. 18:28 | Válasz | #20 
Pfú! Apám! Ez aztán nagyon ott van és ahogy nézem a videót, jól motorozható! 2l/100km gázolaj! Nem semmi!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. márc. 17. 17:55 | Válasz | #19 
Láttátok már ezt?
LINK

Nem is rossz, de szerintem nálunk lehetetlen lenne levizsgáztatni.
Zsolt

 © Herold2011. márc. 17. 07:52 | Válasz | #18 
Írtam akkor, hogy Satyapapa javasolta, hogy melegítsem fel. Így elé a hősugárzót és tényleg bevált. Azóta vagy indult, vagy nem. Teljesen kiszámithatatlanul.
Tamás mondta még az elején, hogy melegben majd jó lesz...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Zsolt2011. márc. 17. 07:47 | Válasz | #17 
Okés, de mi volt a megoldás?
Zsolt

 © Herold2011. márc. 17. 06:56 | Válasz | #16 
Sziasztok!
Annak idején sokatokat foglalkoztatott a honda px indíthatatlansága. Ezért gondoltam megírom, hogy amióta kijavult az idő, problémamentes a kis gonosz. Csak próba képpen végignéztem az összes gyertyával, a porlasztót is állítgattam, de etől független módon gyönyörűen indul hidegen és melegen is. Szóval lehet, hogy álmodtam az egészet??
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Wiking2011. márc. 16. 17:16 | Válasz | #15 
Csinálunk róla aztán felteszem

 © Zsolt2011. márc. 16. 17:09 | Válasz | #14 
Egy kép jól jönne...
Zsolt

 © Wiking2011. márc. 16. 16:56 | Válasz | #13 
majdnem teljesen körbe megszorult

 © Zsolt2011. márc. 16. 16:55 | Válasz | #12 
Körkörösen beszorult, vagy csak a kitörés felett?
Zsolt

 © Wiking2011. márc. 16. 16:51 | Válasz | #11 
Írtam, hogy be van ragadva a felső gyűrű... Eltörve nincs, de teljesen beszorult...

 © Zsolt2011. márc. 16. 16:48 | Válasz | #10 
A gyűrűk sértetlenek?
Zsolt

tamas2011. márc. 16. 16:28 | Válasz | #9 
Azért lehet az gyártási hibás, akár japó, akár nem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2011. márc. 16. 16:26 | Válasz | #8 
Elméletileg prox... A belsejében Made in Japan olvasható...
Szóval nem Wc kilincs öntvény :D
Azért érdekel amúgy a ti véleményetek, mert nekem ötletem is alig van rá, hogy mitöl lehetett. Meg szeretnénk előzni azt, hogy az új dugó is így járjon ha belekerül, mivel 30.000ft körül van az ára :P

 © Zsolt2011. márc. 16. 16:03 | Válasz | #7 
A dugó kisipari wc kilincs öntvény, vagy valamelyik nevesebb gyártó terméke?
Zsolt

 © Wiking2011. márc. 15. 22:57 | Válasz | #6 
Ezt így nemtudom, mert nem néztük, de elméletileg annak zárnia kell a kipufogónyílást teljesen, nem?
Hiszen akkor vagy beszívna onnan is, vagy oda is nyomna benzin-levegő keveréket.

 © Szomjas2011. márc. 15. 22:24 | Válasz | #5 
Ezt a problémát nem szabad ilyen könnyen lezárni! Itt kell találni valami egetrengető felfedezést,amitől mindenki hanyatt vágódik!

A dugattyú szoknyája mikor a felső holtponton és a kipufogó nyílás alja között mennyi a szintkülönbség?
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Wiking2011. márc. 15. 22:08 | Válasz | #4 
Én is kapásbol azt vágtam rá, hogy gyártáshiba... Nem láttam még olyan dugót, hogy ne lenne szimetrikus az anyagvastagság mind 2 oldalt a szoknyán. A törött oldalon 1-1,5mm a másik oldalon meg 2,5-3mm. De ez még nem indokolja azt, hogy így kiszakadjon... Vagy a nagy hajtás miatt kirobbanhatott a nyomástol?

tamas2011. márc. 15. 22:01 | Válasz | #3 
Esetleg csak simán gyártási hiba nem lehet? Ha az anyag valahol ne frankó, csúnya dolgok sülhetnek ki belőle...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2011. márc. 15. 21:56 | Válasz | #2 
Szóval!

Van egy 250ccm-es Suzuki RM tipusó gyári cross motor.
A motor használat után lett leállítva, és az akkori használatkor nem lett észrevéve semmien probléma. A következő használatbavételnél ( Pár nappal később) viszont a motor nem indult be. Sem gurulásra sem pedig rugásra. Hosszas próbálkozások után kiderült, hogy a dugattyú eltört. A dugattyú szoknya részén van egy kb 10-15mm széles, és kb 30mm hosszú kitört rész.
Ez a rész a kipufogó nyílás felöli oldalon van. A dugó elméletileg Tavaly év vége felé lett kicserélve egy újra, és ennek megfelelően nincs összeégve a dugő és nincs is elkopva, szépen passzosan megy bele a hengerbe.
A törés környéke minimális mértékben kifele domborodik, és a kipufogó nyílás lenyomata is látszik halványan a dugó oldalán. Valamint a felső gyűrű be van szorulva valamitöl teljesen,a törött oldalon pdig kb 1-1,5mm a falvastagság. A motor keverékkel üzemelt 1:30-assal méghozzá. Ha minden igaz ez a gyári keverési arány.

A kérdés az lenne, hogy mitöl törhetett így ki a dugó?

tamas2011. márc. 15. 21:01 | Válasz | #1 
A Yamaha Majesty típusától eltérő, bármilyen motorkerékpár és más járművel kapcsolatban felmerülő műszaki kérdéseket ide írhatjátok!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."


Első ... 8 9 10 [11]

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől