|
|
|
2010. márc. 23. 20:20 | Válasz | #145 | |||
Áthelyezve a névjegyből: Peterandor Írta !!! sziasztok! Andor vagyok,125 os motrom van, tanacsra lenne szuksegem.Eszrevettem ,hogy csepeg a benzin a karburatorbol es nem tudom mit tegyek. Ha beinditom a motrot egy ido utan(egy perc) szivargas eszlelheto valahol a karburator also reszen.-Ja , es hidegen harom-negy vagy akar ot probalkozasra indul a motor.Mit tehetek? Koszonom a valaszt. | |||
|
2010. jan. 19. 22:17 | Válasz | #144 | |||
sok kilométert a paripához!! egyébként jó kis bolt érdemes velük kezdeni az alkatrész keresést! | |||
| |||
© csabex001 | 2010. jan. 19. 21:50 | Válasz | #143 |
ohh köszi szépen még 1szer Talicska.Meg is van 20ezer:) akkor se 67 ezer :d
|
© csabex001 | 2010. jan. 19. 21:37 | Válasz | #142 |
köszi szépen megnézem :)
|
2010. jan. 12. 19:00 | Válasz | #141 | |||
Nézz egy bontott karbit. Én 12-ért vettem egy komplettet az automata szívató nélkül membránnal.A neten találsz.Talán még jobb is eredeti használt membrán mint az utángyártott új.
| |||
| |||
2010. jan. 12. 17:33 | Válasz | #140 | |||
Csabex001 érdeklodj a Gyori City Bike boltban, mert ott biztos van..En tavaly a 250 be naluk vasaroltam ha jol emlekszek 18e vagy 28e be kerult...sok sikert! | |||
|
© csabex001 | 2010. jan. 12. 17:03 | Válasz | #139 |
Sziasztok.azt szeretném kérdezni hogy hol lehetne Karbiba membránt szerezni?Mert a gyárit 67ezerért kissé drágának találom :d
|
© Zsolt | 2009. nov. 24. 23:16 | Válasz | #138 | ||
Ennyi pénzért csak egy ötveneshez való hajtókart lehet kapni (tapasztalat). Ha jó és tartós lesz akkor én is veszek a 250-hez valót.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 21:58 | Válasz | #137 |
BOCSI csak mint lehetöségnek irtam de biztos jo mindkettöbe
| |
2009. nov. 24. 19:33 | Válasz | #136 | |||
Hát azt gondoltam, hogy így megmérhető de talán ne bonyolítsuk túl ha a jellemző méretek egyformák akkor talán az egyezés is biztos!Azon gondolkozom én is, hogy a régi főtengelyemet felújítom mert ennyiért megérné!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 18:32 | Válasz | #135 |
VAZZE ha hamarabb jön akkor biztos ezt veszem nem a blokkot , habár jobban jártam vele mert kellet a henger dugo is utolag:-) | |
© Zsolt | 2009. nov. 24. 16:46 | Válasz | #134 | ||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 08:19 | Válasz | #133 |
ÉN aszem veszek egy ijen hajtokart és összerakom vele a blokkot tartalékba
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 08:09 | Válasz | #132 |
EZ a hajtokar magasság nekem 133.74 mm (150ccm) de ez öntvénynek a mérete, vagyis azonos méretek közt is változhat de valoszínü ugyanaz amugy megtudnád mérni a csapszeget is csak kicsit nehézkes kb 2 emberes vagyis ha a hajtokar távolságot meg tudnád mérni ugy hogy elforgatod 180 fokkal min egy ora mutatot és az igy kapott kb 402mm ből kiszámolhato lenne a tügörgő ill csapszeg átmérő remélem érthető volt. DE biztos hogy ugyanaz a két főtengej:-) |
© Zsolt | 2009. nov. 24. 05:26 | Válasz | #131 | ||
Tehát akkor odáig tudtunk jutni, hogy a felső szem azonos paraméterekkel bír. Jellemző adatok: szem belső átmérő felső és alsó, valamint ezek pontos távolsága egymástól.
| |||
|
2009. nov. 23. 18:48 | Válasz | #130 | |||
Sajnos nagyon kevés méretet tudtam megmérni a főtengelyen mert az enyém teljesen egyben van még. A felső csap itt is átmérő 15-ös és 16 széles.Az alsó is 16 széles de itt átmérőt nem tudtam mérni.A sonkák miatt távolságot sem mert rajt van a szórógyűrű lánckerék stb... Azért egy jellemző adatból lehetne következtetni, a teljes hajtókarmagasság 134mm.Ha a 150-esé is annyi akkor a csaptávnak is passzolnia kell.Meg kéne mérni!
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 19:42 | Válasz | #129 |
csak poénkodtam :)
| |
2009. nov. 22. 19:29 | Válasz | #128 | |||
Nem azért írtam, érthető!!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:56 | Válasz | #127 |
bocsi ha fáraszto volt szivesen
|
2009. nov. 22. 18:53 | Válasz | #126 | |||
Köszi a kimerítő választ!
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:49 | Válasz | #125 |
ja és a jukak azok gyárilag is rajta vannak 2x4 a gyürürugo alatt 2x3 meg a gyürün kivül a dugon de ez a képen jol látszik szal ez igy gyári
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:47 | Válasz | #124 |
szoval megnéztem és az a lényeg hogy a nagyobbik oldala vagyis ahol nagyobb a távolság a csapszeg és a dugo széle között az legyen a motor robbanás ütemének a munka fázisában lévő hajtokar csapszeg felől jelen esetben a kipufogo szelep felé kell esnije a nagyobb résznek remélem érthető voltam ugyanis a motor jobra forog vagyis a jobb oldalán az ora mutatoval megegyező irányba ezért aa munka ütemnél a hajtokar az a kipufogoszelep felé áll | |
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:40 | Válasz | #123 |
ez tényleg jo hir ha valaki meg akarja tudni mekkora a mérete a 150 es hajtokarnak szivesen lemérem neki és ha valaki tudja mekkora a 125 ös é azt meg én venném szivesen mert tartalékba a rossz fötengejem hez vennék egyet aszem
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:37 | Válasz | #122 |
hy nem az előgyujtás miatt van hanem a motor forgásiránya adott és a hajtokar szöge miatt amikor robbanás van akkor lefelé nyomja a dugot miközbe a hajtokar nem párhuzamos a hengerrel hanem szögetzár be és emiatt. mindjárt lemegyek a pincébe és megnézem mejik oldal a nagyobb hogy végül is hogy kell betenni
|
2009. nov. 22. 17:27 | Válasz | #121 | |||
Emlékezetem szerint igen, de megkeresem a régit és megnézem újra!Fontos !! A csapszeg nem középen van, jelölés sincs, meg kell nézni a gyári beszerelést!Azt mondják az okosok az előgyujtás miatt van, ha fordítva teszed be jobban ráz.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 22. 16:00 | Válasz | #120 | ||
Feco.Ezen a képen az olajlehúzó gyűrű alatt van még egy furatsor, gondolom megkönnyítendő az olaj távozását. Kérdésem: a gyárin is van ilyen futatsor, vagy a gyártó feltalált valamit? | |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 21. 20:51 | Válasz | #119 | ||
Nem elírás! A 125-ös saját márkás (MSP), míg a 150-es Olympia. A 125-ös géphez itt van rohadt olcsón gyűrű és dugattyú is! Amúgy már felvettem velük a kapcsolatot az ügyben, hogy a 250-es hasonló alkatrészek mikortól lesznek kaphatók náluk. | |||
|
2009. nov. 21. 20:46 | Válasz | #118 | |||
Valami nem stimmel mert a 150-es már 50 fölött?A 25-ös meg 7 körül valamit elírtak!
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 21. 20:38 | Válasz | #117 | ||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 15. 14:35 | Válasz | #116 |
Hogy hogy télen -10 fokba is ütöd a gépet Téli gumi Fagyállo min -20 fokos a szijnak nem használ az ijen hideg :-( néha én is előveszem de csak 0 fok fölött:-D | |
© Csokáv | 2009. nov. 14. 22:32 | Válasz | #115 |
Hja. Csak nálam nincs holtszezon. :( Bár már puhítom a főnökömet, hogy otthonról melózhassak legalább télen. Köszi a tanácsokat, megteszem, amit tudok.
|
© jasa | 2009. nov. 14. 09:56 | Válasz | #114 | ||
.....mint az én szeleptányérom: -csere: 4 szelep, dugattyú, gyertya, tömítések -javítás: hengerfej, henger, kár hogy nincs röntgenszemünk | |||
| |||
2009. nov. 14. 07:28 | Válasz | #113 | |||
A holtszezonban biztos szétszedném én is.Jobb megnézni előre mi az ami gyengélkedik, mert ha valami elszabadul az visz mindent mint a piros hetes!
| |||
| |||
2009. nov. 13. 19:48 | Válasz | #112 | |||
Nagy mágus vagy Peti és nagy mákod is volt! Isten éltessen! Azért nézz utánna...
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 13. 15:13 | Válasz | #111 | ||
Tulajdonképpen szerencséd volt. Mivel a dugón két kompresszió gyűrű van, semmit sem fogsz észrevenni majd ha tényleg így volt. Amúgy 125-höz utángyártott gyűrű/dugó/csapszeg van készletben 6500 HUf-ért. A főtengely javítás meg sokkal drágább, de ezt Te is tudod. Én a Te helyedben adnék a mocinak olyan 1000-1500 km után valami teflonos motoradalékot, hogy csökkentse a súrlódást.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 13. 13:58 | Válasz | #110 |
HY HA az enyém lenne a motor én a télen szétszedném mert többel kötheted be lehet csak csapágy de jo azt is megcsinálni mert drága a főtengej:-(
| |
© Csokáv | 2009. nov. 13. 09:56 | Válasz | #109 |
Halihó! Nem túl régen írtam, hogy elfogyott olaj okán alacsony fordulaton hangosabb lett a motor, kereplő hang társult mellé. Emellett kicsit később, ha meghajtottam, olaj csöpögött a légszűrő alatti csőből. Kicsit félve írom le, (mert elkiabálom, és rögtön elhagyja magát majd a motor), de hasznos lehet másnak, aki így jár: rendbe jött a gépezet. Többen írtátok, hogy valsz. főtengely adta meg magát, be fog állni, és én meg becsúszok egy kamion alá. Bár valaki említette, hogy akkor magas fordulaton kellene hangosnak lennie. Szóval olajcsere, használtam tovább, és szép lassan elmúlt a kereplő hang. A szelephézagokat állítottam - a kipufogó oldali nagy volt. Ezzel rendbe jött az olajcsöpögés probléma is. Egy pici hangja van még alapjáraton, de csak a régi hanggal összehasonlítva feltűnő. Szerintem az történt, hogy olaj nélkül besült a dugó egy pillanatra, megkapta a henger falát, majd a használattól ismét bekopott. Biztos veszítettem a kompresszióból, de így is pöccre indul, úgyhogy nem nagyon. |
© Konos | 2009. okt. 25. 16:40 | Válasz | #108 |
Spojleres.Idővel te is el fogsz jutni a 400-ig vagy még tovább.Én is így jutottam el.50-70-125-180-400 ccm.Mindig jobb a következő.:))
|
2009. okt. 17. 21:06 | Válasz | #107 | |
Csak ne kerülne annyival többe, ne fájditsátok a szivem. |
2009. okt. 17. 21:03 | Válasz | #106 | |||
Valóban a 250-es alkatrészek drágábbak de sokkal kényelmesebb minden szempontból a 250-es.
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. okt. 17. 14:32 | Válasz | #105 |
Szia nekem 150 es Madisonom van de 250 est jobban eltudnék képzelni erőben viszont ahoz már drágábbak az alkatrészek ugytom nálam az döntött vásárlásnál hogy 8600km volt a gépbe és szalon állapotba volt. nem tudtam ott hagyni pedig 250 est akartam | |
2009. okt. 17. 14:20 | Válasz | #104 | |
Az a helyzet,h. jövő héten megy ki megint és hoz be 125-t, 150-t, 180-t és ha még ott lesz egy 125-s Burgman is jön majd csak passzol alám valamelyik, de most BW'S van nálam addig és az is magas de még belefér egész jól eljárok vele, de nem szeressem nagyon,nekem túl ideges.
|
© Karcsi | 2009. okt. 17. 11:29 | Válasz | #103 | ||
Tibor! Nekem volt 125-ös majám, és csak azt tudom neked mondani, hogy a hátsó rugostag keménységével lehet valamit játszani, három fokozat állítására van lehetőség, de azzal csak a lengéscsillapító keménységét, lágyságát lehet állítani... A 125-ös nek eléggé magas az üllése, sokkal fentebb van, mint a 250-é..igy a sulypont is. Én 178 cm magas vagyok álló helyzetben csak nyújtozkodva értem le a földre..250-nél teletalp...ezért írtuk, hog gondold meg...most már bizton merem állítani, hogy a 250 -es sokkal kényelmesebb....stabilabb, mint a 125... nem akarom leocsárolni a 125-öst mer Én is azzal kezdtem, és nagyon szerettem, nagyon jó kisgépek... | |||
| |||
2009. okt. 17. 10:18 | Válasz | #102 | |||
Ebben az esetben meg kellene találni a módját hogy valóban az üléspozició különbözik-e, vagy valamelyik teleszkópjai le vannak gatyásodva. Esetleg az egyiken rugóstagok cseréjével emelték meg a motor magasságát. Sok lehetőség van, ezt ott látni lehet és kell is!
| |||
| |||
2009. okt. 16. 22:23 | Válasz | #101 | |
No, csak azért tettem fel ezt az érdekes kérdést mert mint emlitettem 1-2 héten belül olaszból hoznak nekem és ma mondta a szállitó aki most jött haza hogy nézte melyiket hozza el nekem pont ez miatt.Ó ráült és szerinte van különbség. |
2009. okt. 16. 21:04 | Válasz | #100 | |||
Tamás eltaláltad, szerintem nem ültünk egymás után az említett évjáratokon!
| |||
| |||
2009. okt. 16. 20:08 | Válasz | #99 | |||
Hali Tibi! Létezhet. De nem azért nem kaptál választ mert elnéztünk a beírásod mellett, hanem mert sajnos nagy valószínűség szerint senki nem tudja a konkrét frankót. Mindenesetre ha tudod majd, légyszi jelezd nekünk is! Köszi! | |||
| |||
2009. okt. 16. 19:46 | Válasz | #98 | |
Hali, itt is megkérdezném, létezik, hogy az 1999-s és a 2001-s 125-s kismajának eltérő az ülésmagassága?
|
2009. okt. 16. 05:56 | Válasz | #97 | |||
Gratulálok !Örülök, hogy sikerült nem volt hiábavaló a figyelmeztetés!
| |||
|
2009. okt. 15. 21:25 | Válasz | #96 | |||
Ügyes vagy! Hiába na, a felelősség mindig azé aki a tanácsot megfogadja... Jó hogy megfogadtad! | |||
|
© Csokáv | 2009. okt. 15. 21:11 | Válasz | #95 |
Meghajlítottam. Vészmadárkodásotokra hallgatva, nagyon óvatosan, de azért simán ment. :) Figyelni kell, hogy a hajlítandó sáv egyenletesen legyen melegítve és folyamatosan nyomni kell finoman, hogy lássa az ember, mikor enged az anyag. Köszi a tippeket. |
© satyapapa | 2009. okt. 14. 19:22 | Válasz | #94 | ||
Majesty125-jól mondja .Én már hajlitottam plexit ,de most is rinyálok tölle.Ugyanis namcsak azt a részt kell melegiteni ahol hajlitani akarod hanem nagyobbat,hogy a hüvösebb rész ne vigye el a hajlitási ivet. ha egy picit is tulmelegited akkor viszont rogyni tud és akkor mehet az enyészetbe mert nemlehet kigrundolni.Lehet hogy ügyes vagy és menni fog,de nagyon kell vogyázni,arra is hogy hirtelen ne hüljön.Ennyit tudok mondani.
| |||
|
2009. okt. 14. 19:11 | Válasz | #93 | |||
Rutin nélkül ne kísérletezz vele mert megbánod! A plexihajtáshoz tapasztalat kell. Ne ilyen drága legyen a kísérleti alany.
| |||
| |||
© Csokáv | 2009. okt. 14. 12:25 | Válasz | #92 |
Vettem nagyplexit (használtan, Givi), és röpke 2 óra szenvedéssel fel is raktam. Pedig barkácsvénám van, csak az előző tulaj cseppet átalakította a plexitartó konzolt. mindegy, megoldva. Ma kipróbáltam, 5 fokban, és remek. Szépen eltolja felettem, és körülöttem a levegőt. A szélvihar sem dobált sokkal jobban, mint eddig. Furcsa, hogy most a plexi felé tol a levegő, és nem hátrafelé, mint eddig, de megszokható. Ami problémám van vele, hogy a kézvédő része nagyon közel kerül a fékkarhoz. Ha felrakom a muffot, akkor picit be is nyomja a fékkart. Ha óvatosan megmelegítem hőlégfúvóval, tudom hajlítani a kézvédőnél néhány centit? Elméletileg igen, de ha valaki gyakorlati tapasztalatot mond, annak örülök. Köszi. |
2009. okt. 10. 09:14 | Válasz | #91 | |
satyapapa, köszi az infót, megnéztem de elég sovány a pillanatnyi kinálat, 125-s maja most nincs is, legfeljebb kymco dink de hát az meg ugye nem YAMAHA
| |
2009. okt. 08. 21:17 | Válasz | #90 | |||
Sok sikert a vételhez és a jogsihoz is !
| |||
| |||
© Csokáv | 2009. okt. 08. 10:03 | Válasz | #89 |
Köszi a nagy plexi javaslatokat. Úgy döntöttem veszek, aztán majd kiderül. Tud valaki olcsóbb helyet, mint a motorline a beszerzésére? |
© satyapapa | 2009. okt. 08. 07:26 | Válasz | #88 | ||
Érdemes megnézni--www.motorcenter.it--amikor ez bejön akkor USATO ez a használt motorok oldala,kicsit várni kell a infora és a képekre.
| |||
|
© satyapapa | 2009. okt. 08. 07:21 | Válasz | #87 | ||
Az olaszból hozott motorok közt van különbség. Saját tapasztalat szerint nem jó,idösebb 50-ccm gépet hozni,mert bizony ezek sok esetben le vannak strapálva.A 125-ös vagy nagyobb gépeket már jobban érdemes hozni.mert ezeket már hosszab utakra nem használták,(van erre nekik nagyobb) a városba meg nemnagyon tudják széthajtani.Eddig 23 behoztt nagy motorból mindössze 4-db volt hibás,ebböl 3-volt motorhibás de javitható.Álltalában a motorokat szakszerüen javitják kint(szakszerviz szinten),mert neméri meg nekik vacak munkát végezni ,nem akarnak balhét.Sajnos egy-két ember hoz olyan motort be kintröl ami eleve kint bontásra lett eladva ,ezt a kereskedö kint szokta is közölni.Persze ezek nagyon olcsók kint,150-200 euró.De ezt néhány kereskedö honfitársunk eladásra(motorozásra)hozza be.Ha itt valaki nem ilyet vesz meg ,akkor nemszokott velük komolyabb balhé lenni.(125-ös vagy ennél nagyobb)A nagyoknak inkább esztétikai hibái vannak,de ez nem nagy gond.Az olasz se ellensége a pénzének föleg az északiak.Ami egy kicsit értékesebb arra azért vigyáznak.No és 6-7 évig ritkán használnak robogokat.Álltalában a rizikos motorok a gyorsasági és a cross motorok.ezek kzött inkább belelehet nyúlni a trágyába. Hát röviden ennyi | |||
|
2009. okt. 08. 06:50 | Válasz | #86 | |||
Valószinű, hogy a Feconak nem oké a feszültség szabályzója, az enyém meg nem rég lett cserélve. Tudtommal több 250-esen is volt már csere. Szerintem lehet tipus hibának is nevezni. A tapasztalatom szerint strapa bíró kis moci. Ha megkapta a karbantartást és nem hajtották szétt. | |||
| |||
2009. okt. 08. 06:24 | Válasz | #85 | |
Köszi fiuk, a jogsi , legalábbis az orvosi része már intéződik, utána a többi már nem lesz gond tehát az A korlátozott kat. meglesz.A szállitóban meg kénytelen vagyok megbizni mert jóval olcsóbban hozza és papirokkal mint amennyiért mástól tudnék.Vki itt a dél-pest környékén lenne, akinek kb. 2000-s évjáratu a gépe és megmutatná és ha meg lesz az enyém, segitene átnézni, h. mit ujitsak sürgősen rajta és itt olvastam vmi akksi problémákról is, ez tipus gond?
|
2009. okt. 08. 06:02 | Válasz | #84 | |||
Ja és fogadd meg Tomi intelmeit(79)! Az olaszosokból 5 vasból 4 széthajtott, az tuti!A nagyobbak talán azért nem mert nem bírják széthajtani.
| |||
| |||
2009. okt. 08. 05:58 | Válasz | #83 | |||
Tegnap későn értem haza,de Somi mindenben megelőzött hasonló a véleményem a jogsiról.Az enyém szintén olaszos, de én felújítottam az egész mocit, és le is rendszámoztam.Nem kis fába vágod a fejszédet ha a rendszámozást is meg akarod csinálni.A vasat bármikor megnézheted mehetsz is vele, természetesen segítek!
| |||
| |||
2009. okt. 07. 22:21 | Válasz | #82 | |||
Szia Tibor! Feco Zalában lakik, Sormáson, Nagykanizsa mellett. Nekem is van 125-ösöm, én meg Vasban. Nem akartam beleszólni, én most vettem egy T-Max 500-ast, de terveim szerint a 125-ös is megmarad. Kb. 25 km-re járok dolgozni, szerintem erre a távolságra a 125-ös is elég, fogyi alacsonyabb, gumi stb. olcsóbb. 13.000 km-rel vettem tavaly májusában, most 31.500 van benne. A szokásos karbantartáson kivül csak feszszabályzóval volt gond vele. Az ára tényleg alacsonyabb mint a 250-esének, az ülés poziciója azomban sokkal rosszabb. Abban igazad van, hogy a 250-essel könyebben lebukhatsz, de én a helyedben a 125-öst sem vállalnám be jogsi nélkül. Gondold meg a vizsgát, keress meg másik dokit. | |||
|
2009. okt. 07. 22:03 | Válasz | #81 | |
Feco, te merre élsz?Lenne rá lehetőség, hogy megszemléljem a géped?
| |
2009. okt. 07. 15:20 | Válasz | #80 | |
Sajna olaszból hozzák 1-2 héten belül ugyhogy csak a srácban bizhatok de ő ismer tudja hogy nem tolhat ki velem hogy rámsóz egy ócskavasat és ért a gépekhet mert tényleg nagyon régóta ezzel foglalkozik és szereli is őket addig meg egy bw's-t használok kölcsönbe.
|
2009. okt. 07. 10:10 | Válasz | #79 | |||
Annyit még hagy tegyek hozzá, hogy nagyon sokan belenyúltunk a használt motor hibáiba. Nem feltétlenül típushibára gondolok, hanem az előző gazdi kezelési szokásairól. Egy "putriból" ne vegyél motor, mert egyértelmű hogy a géppel való bánásmód is ilyen lesz.
| |||
| |||
© jasa | 2009. okt. 07. 10:04 | Válasz | #78 | ||
Túraplexi ügyben 100% egyetértek M.Zolival. Sötétben, esőben, szembejövő autó fénye, na akkor sz...r, de ez az esetek 1 ezreléke, egyébként pedig JÓ. (illetve még a köd csapódik le rá, dehát ködben egyébként is nehéz motorozni....)
| |||
| |||
2009. okt. 07. 05:50 | Válasz | #77 | |||
Hát igen semmiképp ne egyedül menj megvenni!
| |||
| |||
2009. okt. 06. 22:37 | Válasz | #76 | |||
Olyannal menjél, aki már régen használja és nem csak a gázt húzza! Nagyon sokat ki lehet hallani a blokkból, varióból! Sokat lehet spórolni egy jó állapotú motorral.
| |||
| |||
2009. okt. 06. 21:25 | Válasz | #75 | |
Igazából még nincsenek konkrét kérdéseim, max. olyan, h. vásárlásnál mire figyeljek, van-e tipushiba, egyenlőre ilyesmi.
| |
2009. okt. 06. 20:28 | Válasz | #74 | |||
Hát ez majdnem lehetetlen mert mindenkinek más más tetszik.Neked kell eldöntened mire akarod használni.Inkább kérdezz mire vagy kíváncsi, az imailemre is írhatsz válaszolok.
| |||
| |||
2009. okt. 06. 20:24 | Válasz | #73 | |||
Szia Zoli!! Nem tagadom hogy van előnye is a nagy plexinek de nálam fél év és kész volt. Egy kis 50-esen volt nekem, és kínlódtam vele.A vége az lett ellopták az egészet plexistől.Sajna.A kezet védeni lehet külön kézvédővel inkább.Az örvényekkel is bajom volt!Nekem jobban bejött a kis pleko kikisérletezve a fejem fölé tolja a szelet. | |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. okt. 06. 19:29 | Válasz | #72 |
Ha nem gáz, akkor én túraplexi párti vagyok, az volt a 250-esen is és a 400-asra is első dolgom volt beszerezni. Szél ellen (főleg kéznél) tökéletes (még mínuszban is feljöttem esetenként Pestre vele), de nem vitás, hogy olyan állapotunak kell lennie, hogy át láss rajta. Ezért sose mosom, csak nagynyomású mosóval, sikálás, törölgetés szóba sem jöhet. Nyár elején majdnem betalált úgy 90-es tempónál egy veréb, a szemem előtt dobta el a plexi. Azóta még hálásabb vagyok érte, lehet hogy nagyon pofántalált volna. Bogarakról, tavaszi cserebogarakról ne is beszéljünk. Ha esik az eső, akkor egy kicsit kihúzom magam és átnézek felette, amíg szembe világít valaki, utána simán átlátok rajta, ezen sincs több esőcsepp, mint a sisak plexin. Természetesen izlés dolga is lehet, van aki szereti, ha szaggatja a mellét a szél, én hosszú úton biztos nem élvezném.
|
2009. okt. 06. 17:14 | Válasz | #71 | |
Az a helyzet, h. most készülök venni egy 125-t és tudom, bizarr kérés de, tudnátok nekem késziteni egy olyan komplett leirást amiben benne lenne a 125-s maja minden + és - tulajdonsága?akár mailba is:fonix2001@freemail.hu
|
© Csokáv | 2009. okt. 06. 09:55 | Válasz | #70 |
Köszi, akkor elvetve. Nem annyira a fejem a gond, hanem a kezemet akarom a télen védeni a széltől minél jobban. |
2009. okt. 06. 06:05 | Válasz | #69 | |||
NEM ajánlom.Aki ment már nagy túraplexivel az tudja miért mindenki csak fölötte akar kinézni!!Nem látni ki rajt ha egy kicsi csillogás van. az esőről nem is beszélve.Este semmit nem látni.Le szoktak vágni a tetejéből, hogy kilássanak.A 25-ös kisplexi dőlését kell úgy belőni hogy nyomja a fejed fölé a levegőt.Jobban jársz ha ezzel kisérletezel. A csavarok alá kell alátéteket tenni!
| |||
| |||
© Csokáv | 2009. okt. 05. 21:01 | Válasz | #68 |
Bocs, úgy látom átméretezi a böngészőt. :(
|
© Csokáv | 2009. okt. 05. 21:01 | Válasz | #67 |
Halihó kismajások! Van valakinek ilyen nagyplexije? http://www.motorline.hu/popup.php?url=files/termekkepek/1725-E-X.jpg Tapasztalatok érdekelnének, hogy mennyire jó, hová tolja a szelet, védi-e megfelelően a kezeket? Köszi. |
2009. szept. 03. 22:39 | Válasz | #66 | |||
Nagyon elb..ot akksi tárolója van a 125-ösnek, a vastagabb akksi nem fér bele. Következőben lehet, hogy én is azt veszek, bár a 6.800-at nem sokaltam a zselés akksiért. Sárváron 10.000-ért akartak 7Ah-ás savast adni. Na ez horror szerintem. | |||
| |||
2009. szept. 03. 22:23 | Válasz | #65 | |||
Vannak erősebbek is riasztósban. Szét kell nézni! Az enyémbe a 7Ah-s 10-12'000ft körül volt, ugyan ekkora zselés risztóakksi (igaz faston sarus de ez nem jelent gondot) csak 4'500ft volt! a mérete meg azonos a gyáriéval.
| |||
| |||
2009. szept. 03. 22:04 | Válasz | #64 | |||
6.800 Ft volt a zselés motor akksi, de csak a 6 Ah fért bele.
| |||
|
2009. szept. 03. 22:02 | Válasz | #63 | |||
Nem irigyellek... Tényleg izgalmas lehetett, de inkább félelmetes! Vegyél bele riasztó akksit, nekem két éve az van benne, sokkal olcsóbb, és szintén bír 2-3 évet!
| |||
| |||
2009. szept. 03. 21:58 | Válasz | #62 | |||
Ma majdnem így mentem hajnalban dolgozni. Lakott területen csak helyzett jelzővel mentem, hogy töltsön annyit, hogy a következő faluig eljussak. Izgi volt. Nem nagyon vette már fel a töltést. Ma be kellett ruháznom egy zselés akkksira, más nem volt. | |||
| |||
2009. szept. 03. 21:51 | Válasz | #61 | |||
Tomi! Csináld úgy, hogy amikor fékezel mindent lekapcsol! Az lesz csak az izgalmas kanyar után! De lesz töltésed...
| |||
| |||
2009. szept. 03. 21:44 | Válasz | #60 | |||
Generátor 5000-es fordulaton 10,5A-t tud, városban jóval kevesebb lehet. Fogyasztásom kanyar előtt (index, fék, tompított) 179W, kb 15A. Kicsit gyengére van méretezve, nem? És még csoda, hogy behal az akksi? A bal első lámpát lekapcsolhatóra készítettem, így csak egy tompítottat használok, 40W-tal kevesebb a fogyi és jobban világít mint a két gyári 35W-os. | |||
|
2009. aug. 31. 18:27 | Válasz | #59 | |||
A motorvásárlás rovatban valahol leírtam a menetét a költségekkel együtt. Olvass vissza!
| |||
| |||
© Karcsi | 2009. aug. 31. 16:19 | Válasz | #58 | ||
Nekem a 250-es üzembehelyezése az ügyintézés költségén felül 85000ft volt..ebböl a regadó volt a legtöbb 46000ft...a többit az okmányiroda, és a biztosítás költsége volt..
| |||
|
© Gyurma | 2009. aug. 31. 15:19 | Válasz | #57 |
Peet nosza neki akkor!!! Mert ha rájönnek hogy olcsóbb lett rögtön meg emelik:) adásvételi eddig is 2nyelvű volt mert pl itt egerben az okmány irodában viszonylag kevesen beszélnek pl olaszúl
|
2009. aug. 31. 14:28 | Válasz | #56 | |||
Nincs igazatok, 1982-ben a köménymag 20%-al lett olcsóbb egyik napról a másikra! Hofi be is szőtte anno az egyik műsorszáémába!
| |||
|
© Peet | 2009. aug. 31. 13:20 | Válasz | #55 |
Felhívtam cimborámat aki az önkormányzatnál melózik, és azt mondta hogy juli egytől nincs sem eredetvizsga, sem származási ellenőrzés. Csak a regadót kell befizetni, meg a rendszámozáshoz való dolgokat, és a műszakit. Viszont az adásvételijének kétnyelvűnek kell lennie.
|
2009. aug. 31. 05:54 | Válasz | #54 | |||
Hogy ITT valami olcsóbb legyen, kizárt!
| |||
| |||
© Gyurma | 2009. aug. 30. 19:19 | Válasz | #53 |
Peet nem akarlak elkeseriteni de én mióta motorjaim vannak költség csökkenést még nem tapasztaltam külföldi motornál származás ellenőrzés van ebben van 1 eredet vizsga+okmány irodás marhaság természetesen +pénzért és több idő. Mi kis országunkban soha semmi nem lesz olcsóbb!
|
© Peet | 2009. aug. 30. 18:28 | Válasz | #52 |
Újból helló! Tegnap hallottam egy ilyet hogy az eredetvizsga megszűnt a külföldről behozott mocikra, mármint úgy hogy nem kell külön fizetni hanem egybe vették a műszakival. Tudtok ilyesmiről valamit?
|
2009. aug. 28. 17:14 | Válasz | #51 | |||
Amit leírtál arra ideális. Időnként még egy-egy hosszabb út is belefér egy kis türelemmel.Az enyém 3,2-3,6-ig szokott kajolni, terheléstől függően.
| |||
| |||
© Peet | 2009. aug. 28. 15:09 | Válasz | #50 |
Megkukkantottam a képeket a 250-ről. Gyönyörű szép motor. De nekem sajnos nem jön ki a keretből :(
| |
© Peet | 2009. aug. 28. 15:08 | Válasz | #49 |
Köszönöm a válaszokat és a segítőkészséget! :) Igazából nagyon nagy távokra nem szeretném használni, többnyire városon belül inkább. Azért gondoltam hogy jó lenne mert akkor nem kocsival kéne járni. Barinőmet ültetném mögém, az ő lakhelye és a sajátom közötti ingázásara használnám. Annak függvényében hogy a kis 125-ös hogy bírja a két személyt talán elvétve egy-egy út balcsira (kb 100 KM). Egy 92'-es 1000es yamaha fzr-t adtam el, és szeretnék helyette valami olcsón fenntartható mocit venni. Sajna olyan mulatságos áron sikerült elpasszolni hogy jószerével egy nagytestű robogó alig jön ki az árából. :( Amúgy milyen fogyasztással lehet eljárni a mejestyvel?
|
2009. aug. 28. 13:41 | Válasz | #48 | |||
Peet! Nekem van egy eladó rendszámos, friss műszakis 250-em, itt megnézheted (LINK) ha érdekel! Az ár alkuképes!
| |||
| |||
2009. aug. 28. 12:28 | Válasz | #47 | |||
Szia, mi van a motoroddal? Megy már?
| |||
| |||
© Csokáv | 2009. aug. 28. 12:23 | Válasz | #46 |
Kb. másfél személy még ok a 125-nek. Egy személynek remek, elővárosi-városi közlekedésre, de napi 100km felett nem ajánlom. Én kb. 75km-t megyek vele naponta, az még kellemes. Vedd figyelembe, hogy a kismaja teherbírása 140kg emlékeim szerint - ezért másfél ember kb. :) |
|
|
|