Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Ifj. Posta Sándor2011. nov. 13. 15:57 | Válasz | #131 
Drága Topi!
Szívből gratulálok az új vashoz. Telljen sok örömötök egymásban és guruljatok nagyon sok balesetmentes Km-t velünk. Annak meg, hogy velünk maradsz és továbbra is velünk motorozol különösképen örülök. Remélem nemsokára meg tudom sasolni a gépet. Lehet a héten lesz pesti utam. Gratula!
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

TopJoe2011. nov. 13. 14:51 | Válasz | #130 
Üdv, Esak, Esnők, ide irom, hogy meg ne szóljanak :D Egy B 400 K4-et vettem, sötét m kéket, de még papirozni kell. Azért vettem másikat mert a PC800 nagy volt, elég sokat evett hidegben, ill mert nem volt alkalmas ide-oda szaladgálni. Nehéz volt, nekem egy óra után kényelmetlen is,körülményes. Eladtam, de nem ment messze, csak 15 m-re a szomszédba. Zoli meg imádja. Utóbbi 2 hónapban szinte nem is volt kedvem vele menni. Aztán úgy gondoltam, hogy nem is veszek semmit,befejezem a motorozást. De csak kitaláltam, hogy veszek egy 250-es, majd miután majdnem egy árban van a 400-al igy végül nagyon sok motor nézegetés, kilóméter és idő után ( szinte minden motor a hirdető szerint újszerű,tökéletes, a valóságban meg az én szememmel nézve katasztrófák voltak,rájuk sem ültem kipróbálni) találtam egy motort amit elmentem megnézni de nem tetszett,viszont állt a fickónál ez a kékség,megnéztem ár is jó volt, megalkudtunk és ma elhoztam. Hazafelé meg gondoltam megállok Satyapapánál, csak van valami életmentő pálesze otthon.
VoltNagyon finom datolyás ágyas.
( csak kellett volna az a második pohár is )Meggusztáltuk egymás motorjait,kis pihenő aztán tipli haza. Most megyek a garázsba mert ott dolgom van
Tehát tavasszal fogok motorozni.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satyapapa2011. nov. 12. 18:39 | Válasz | #129 
TEHÁT:
2008-as kiadásu 400-as Majesty szép állapotban,550-ezer ft +forg,helyezés.JÓ gumik,fém fékcsö ,inform kijelzö ,computer stb
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2011. nov. 02. 16:50 | Válasz | #128 
Gábor --itt is köszi a segitséget és fogok is élni vele,,,átszeretném fésülni az egész gépet mert a tavasz végén,ITÁLBA szeretnék menni vele,,meglepi nélkül.,A kis majámat is gondosan ,ujjra összeraktam,,és ugy is müködött mint az óra ,,bár az olajat kissé jobban szerette mint az átlag ,de ez most kerül orvoslásra ..Az ujj tulajnak ne legyen vele gondja.
A Burgi nagyon sok kellemes meglepetést okozott eddig,nagyon sok ésszerü,és egyszerü dolgot találtam rajta.Már jó döntésnek tartom hogy nagyobbra váltottam,Én gyogyithatatlan YAMAHA párti vagyok mert ez a név mindig a minöséget jelentette nekem,!!! Elkell ismernem hogy a Burgi se marad ell minöségben, használhatóságban.Nyilván vannak hátrányai, tervezési,kivitelezési hibái ennek a tipusnak is ,de ez nem okoz problémát nekem.
Elkell ismernem hogy az eddigi véleményem, miszerint elég a 250 gép, már nem álja meg a helyét.Városba,és kis turatávra tuti,de már nagyobb utra,bizony édeskevés,,csomaggal, nyavajgos utassal,,,
Másnak is lehetnek ilyen elképzelései,hát azt mondom ,,érdemes belevágni,mert megéri....A klubban is egyre többen ülnek nagyob "lóra" értheö módon..400-500ccm ma már kell..Ettől nagyobb ???Hát nemtudom,már nemmerem aztmondani,hogy felesleges.Ha valaki csak városban,vagy környékén mozog annak elég a 250-es is ..
06304373303-vagyok elérhetö

Lacus2011. okt. 09. 17:58 | Válasz | #127 
Ez igen.Ez a kemény nem a kád széle!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

Ifj. Posta Sándor2011. okt. 09. 17:53 | Válasz | #126 
A...aaaaaaaaaa. Eeeez brutális.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2011. okt. 09. 12:23 | Válasz | #125 
...hát ez az...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

SirMoon2011. okt. 09. 12:21 | Válasz | #124 
Ha a Motor 267el ment akkor az Astra ? 300+
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

tamas2011. okt. 09. 12:06 | Válasz | #123 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2011. okt. 07. 20:40 | Válasz | #122 
Simsonnak gyujtás a gyenge ponta, de ha megfelelően meg van cinálva, akkor nincsvele gond. na váltóján hasaltam ki mikor először láttam...egyszerűen megoldották és mégsinc vele semmi gond.

 © Herold2011. okt. 07. 20:14 | Válasz | #121 
Az enyém "versenygép" (meg a párom kedvence), úgyhogy nem kap kosarat.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

TopJoe2011. okt. 07. 18:54 | Válasz | #120 
Ez nekem is tetszik. Én most épp egy 34 éves babettával járok melóba, ma "meghúzattam" egy kicsit 40-ig, erre kiégett az összes ( 2 ) izzó.
nagyon nagy a fesz rajta, bőven 15-16 voltokat nyom.Szereltem rá hátra stilusosan egy bevásárló kosarat mert az kötelező darab.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Herold2011. okt. 07. 18:44 | Válasz | #119 
Ez inkább a babetta kategória. A simson többet tud jóval. Viszont ez ja fele árban van mint egy hasonló állapotú simo.... :)
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Feco2011. okt. 07. 18:12 | Válasz | #118 
A Honda kiváló mocikat gyárt ebben a kategóriában is de még ma is itthon ár-érték arányban gyilkolásra Simson.Ha annyit foglalkoztak volna DDR-ék fejlesztéssel mint a japcsik dobogós helyen lennének.Honekkerék előfordulhat véletlen találták el de igen megbízható lett.
Motor után,első a család legyen!

 © Herold2011. okt. 07. 12:58 | Válasz | #117 
És mennyi volt beleírva a rollerbe?
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Wiking2011. okt. 07. 12:47 | Válasz | #116 
Hát a 40-et még talán a rollerem is tudta üzembiztosan.... jópofa gépezet z, de nekem nem kéna az is biztos...Az elektromos kerékpártol mindnesetr sokkal jobb...

 © Herold2011. okt. 07. 11:34 | Válasz | #115 
SZÖRNYŰ??? EMBER!!!
Volt már olyan géped, ami üzembiztosan tudta az órába beleírt sebességet utazóban?
Amúgy meg nekem tettszik!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Wiking2011. okt. 07. 10:40 | Válasz | #114 
JUUUJJJ ez valami szornyű szerkezet :D
emény 40km/h van beleírva gyárilag? Majdnem elektromos bicikli :D
Amúgy ahondák is valóban nagyon jó és megbízható gépek...nekem egy dio olt az első robogóm, azelőtt meg nagyon robogó ellenes voltam.

 © Herold2011. okt. 07. 10:01 | Válasz | #113 
Kokó!
A honda mégiscsak honda... Én H hívő vagyok, de a majám teljesen meggyőzött!

Azért maradt honda is...
http://robogo.blog.hu/2011/07/30/endurobogo_vegre_eloben
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2011. okt. 02. 11:15 | Válasz | #112 
Satya Papát kérdezd, az Ő beírása volt a 250-es topicban, de azt hiszem a töltésre, a hajtómű szervízigényére, a motor olajszintjére, olajcsere idejére gondolt elsődlegesen. De ezek minden motornál, járműné előfordulnak, előfordulhatnak. Itt a hajtóműről volt szó, a karbantartás fontosságáról. Ha visszaolvasol a keresővel, találsz jó pár utalást.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. okt. 02. 11:05 | Válasz | #111 
mik a típushibák?

tamas2011. okt. 02. 09:50 | Válasz | #110 
Áthelyezve a 250-es topicból.


SPOJLERES ma 09:02 | Válasz | #4790

satyapapa szinte autóalkatrész kereskedők beszéltek belőled :-) :-)
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, Csak más a fogása.
Válasz 'satyapapa' üzenetére (#4788)

ˆ SPOJLERES ma 09:00 | Válasz | #4789

nekem csak 1.6 os 16v motor 117LE de 5.4et mértem a legjobb fogyasztást a 13és félmázsás önsuju géppel
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, Csak más a fogása.
Válasz 'satyapapa' üzenetére (#4788)


ˆ satyapapa ma 08:49 | Válasz | #4788

Szijat, görgöt sürübben cserélek mint kéne.
Én kissé másként szervizelek mint esetleg szokás..Sokkal sürüben cserélek bizonyos alkatrészeket mint az elöirás...Igy jobban elkerülöm a rossz kopásokat.Kimélem a drágáb alkatrészeket.Ez a modszer az autómnál is bevált.már 270ezerkm van benne,és nagyon üzembiztos..6lieteres a fogyasztása 1800-as benzines zafira.Tökéletes..Hogy sokba van ez a modszer ???igen de bármikor bárhová, azonnal,merek indulni.A majámnál is ez a cél ,Ha az autó lerobban lezárja az ember és otthagyja..Ez a majánál kissé bonyolultab,,nem szivesen hagynám ott ha beadná a kulcsot.
Mint tudjuk a maja is rendelkezik apróbb tipushibával.Ezeket ismerve, idöben cserélve,ellehet kerülni a kedvencük tolását, mérgelödést takarithatunk meg.
06304373303-vagyok elérhetö
Válasz 'SPOJLERES' üzenetére (#4787)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2011. szept. 27. 22:31 | Válasz | #109 
Csak már az övét vennék meg... :D
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2011. szept. 27. 22:28 | Válasz | #108 
Egy vegyes motoros (nagyrészt ex-burgmanos) fórumon, valaki Deauvill-t vett és találkozott a szomszédoddal, így került képbe a PC (és gazdája) de jó értelemben.
Dícsérték a gépet, de hát nem egy "boltbajárós" masina, mint Te is írtad. Ilyet elhivatottságból, szerelemből vesz az ember...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

TopJoe2011. szept. 27. 22:13 | Válasz | #107 
A bömös projekt elúszott a pc vásárlásával. Az összeset elvitték előlem amelyeket kinéztem magamnak. Ami meg volt az nem tetszett.
Visszatérek a járt útra.....
Szomszédom fórumozik valahol, nem hiszem el ?
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2011. szept. 27. 22:02 | Válasz | #106 
- Már más fórumokon is téma lett a különleges géped ! (a Deauvill-es szomszédod kapcsán)
- Sejtettem én hogy vissza fogsz térni (néhány kanyar után) a maxirobikhoz.
- A "burgonya" és a "szilva" műszakilag, tudásban közel azonosan jó. A dizájn, az izlés, vagy egyéb egyéni spec szempontok döntik el ki melyik mellé sorol be.
- Apropó: mi van "bömös-projekttel" ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © SPOJLERES2011. szept. 27. 20:38 | Válasz | #105 
az a szin tényleg gáz ja ja injektorost vegyél

 © Zsolt2011. szept. 27. 20:24 | Válasz | #104 
És mondjuk a Goldwing nem jön be?
Zsolt

TopJoe2011. szept. 27. 20:14 | Válasz | #103 
Nekem a lábam görcsöl a medencém miatt. Rossz qrv@ lennék az tuti. meg lehetne oldani ülés változtatással de nem akarom.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2011. szept. 27. 20:12 | Válasz | #102 
Ez tetszik.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2011. szept. 27. 20:11 | Válasz | #101 
Tetszik az xciting 500, csak karbist nem akarok mert sokat eszik. kereskedő adna egy 2005-öst meg némi pénzt is de az meg metál narancssárga :D
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2011. szept. 27. 20:07 | Válasz | #100 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. szept. 27. 20:04 | Válasz | #99 
Mi az a MYROAD 700?
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 27. 20:03 | Válasz | #98 
és a xciting 500 amiről beszéltünk esetleg MYROAD 700 :-)

 © Zsolt2011. szept. 27. 20:02 | Válasz | #97 
Értem. Csináltál egy kis kitérőt. Vissza maxira? Jól teszed. Én ugyanezt mondtam a nejemnek, mármint hogy egyszer én is visszatérek a robira.
Az én új gépem még frankó, élvezem vele a körözgetést. Igaz le kellett cserélnem a kormányt nagyobbra, mert nem szeretek hasalni, meg fájt is a csuklóm meg az alkarom. Szóval én még pár évig megtartom.
Maxiba a favoritom nekem is a 400-as burgi.
Zsolt

TopJoe2011. szept. 27. 19:55 | Válasz | #96 
Árulom, de nem minden áron.Ha nevetséges pénzeket igérnek érte akkor marad, majd akkor tavasszal elmegy. Egyébként szomszéd feltette eladni a deauvill-jét, ha el tudja adni megveszi az enyémet.nem kényelmes nekem sajnos, ( meg marha nehéz mozgatni,melóba járni,boltba menni stb. ezért most a 34 éves babettámat hajtom. :D)nagyon izületes vagyok és egy óra után fájdalmaim vannak és megszűnik a motorozás élvezete. Szóval visszaülök maxira. Atlantic 500, Burgman 400 és esetleg T-max vagy Honda sw 600 ami számitásba jöhet. Ez van.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2011. szept. 27. 19:06 | Válasz | #95 
TopJoe: olvasom, hogy '( ha lesz még mivel menni :D )'.Mi van a masinával, eladod?
Zsolt

 © jasa2011. szept. 19. 15:44 | Válasz | #94 
Megnéztem a neten ezt a pcx-et, és fel is találtam a tutit: külsőre pcx, egy mérettel nagyobban, belül és technikában meg sh 300.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2011. szept. 19. 13:50 | Válasz | #93 
Az a helyzet, hogy az említett burgis barátom (mellesleg aki már egy Suzuki Gladiuson hasít) már többször beszélt róla, meg láttam is talikon vele, de mindeddig semmi. Aztán láttam a helyi kereskedésben egyet (Tamás: vele volt a Dinkes balhém anno...) A boltos nem engedett próbakört, rendszám sem volt rajta. Én meg nem sumákoltam hogy vevő vagyok, aztán meg mégse....
De ültem rajta, és megsasoltam tüzetesen. Hát szóval olyan "városi kis p..cs" kinézete van, abszolút nem maxirobis. De nagyon dinamikus, és a barátomnál 2 személlyel 110-120 utazót, tartósan símán tudott. (Az újonan vett motort 1 év használat, 10 ekm után tényleges szalonállapotban adta el, szóval nem egy favágó a srác)

Őszintén: én kakukktojás vagyok (nem csak itt, otthon is ) így csak egyedül megyek, ráadásul az éves 15-18 ezer km kb. 90 %-t a napi 90 km-es munkábajárás teszi ki (kellemest a hasznossal) Tehát fontos a megbízhatóság és a gazdaságosság minden értelemben. Csak 10 % a túrázás, meg minden egyéb. Vannak jó nagy cordura oldaltáskáim (bakonyi képeken láthattátok) meg egy hátsó doboz is mehetne rá.
Neten láttam teljesen jó plexiket hozzá, esetleg a lábnál is lehet szélesítés, olyan "Lackó-féle"...stb

Igen, az üléspoziciója az nagyon más.
DE: éppen most tettem a burgira egy valódi bőrhuzatú magasítást (ha megyek OKT-ra , akkor látható lesz) ami kb. plusz 8 cm, sokkal puhább, rugalmasabb, a leszabott Trabant-ülés laticele jól csillapítja rázkódásokat. Így már, ha kihúzom magam, átlátok a túralexi felett (esőben sötétben tragédia volt a fénytörés). És nem olyan görnyedt vele a testtartásom, de a lábam még simán leér oldalt. Szóval eddig pozitív a változás, jobb érzés így menni. Ez az téma látszólag OFF, de összefügg az előzőekkel.

De majd meglátjuk, lásd alul a mottót.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 12:56 | Válasz | #92 
jasa jók a hondák talán a legjobbak :-)
én meg a pcx-et néztem ki az asszonynak igaz ujba mert még alig gyártják egy éve,
már ki is próbáltuk :-)
a multhéten
van az itteni hondánál egy fehér sztem nagyon klasz női motor

Mosquito2011. szept. 19. 12:16 | Válasz | #91 
Az addig ok hogy nagy kerék kevés fogyasztás jó technika.. De ha úgy ülsz rajta mint egy bilin/wc-n számomra nem jó!
Mellesleg kis tank és csomagtartó..
Ki kell próbálni és elválik beválik-e..

Ez olyan mint Nexus 500-as. Imádtam mindenét míg rá nem ültem. Kicsi keskeny és valami fenemód hülye helyre kell tenni a lábadat..

tamas2011. szept. 19. 11:32 | Válasz | #90 
Kipróbáltál már egy ilyet?
Mellesleg, én el tudlak képzelni rajta! Sokat motorozok egyedül, a szerpentinen csak nem repül ki alólad...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2011. szept. 19. 11:18 | Válasz | #89 
Leginkább ide való, kíváncsi vagyok a véleményetekre (esetleg tapasztalatokra):

HONDA SH 300
- 2006-2007-es konstrukció, az egyik legmodernebb technikájú motor: 28 LE, (170 kg), injektor és motorelektronika mint a S.wing, igen dinamikus, végsebesség kb 135-140, fogyasztás nyugisan 80-90nél jóval 3 liter alatt, 16-os kerekek, szuper rugózás, brutál jó fékek, opciósan ABS,
- kevés karbantartásigény (pl. olajcsere 6 ezer, szűrőcsere 12 ezer)
- fürge, keskeny, kis helyen elfér
- negatívumok: kevés tárolóhely az ülés alatt, kicsi tank (9), plexi és doboz kell kozzá, kevés szélvédelem, nem maxirobis feeling
- itthon alig ismert, de olaszban az egyik leggyakoribb városi, elővárosi robogó, a japánok az olasz igényekre fejlesztették ki (ebay-en MINDEN ! tartozék, alkatrész kapható hozzá)

- volt burgis barátom szerint (aki műszaklag top-on van, sok robogós tapasztalattal) az egyik legjobb robogója volt az életben (de 1 szezon után eladta, mert 2 személlyel szerpentiten felfelé kigyorsításkor elemelte az elejét) de egyébként nagyon jókat mond róla.

Szóval ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Mosquito2011. szept. 02. 20:42 | Válasz | #88 
Szia!

Első sorban le is beszélnélek az X9-ről!
Az egy dolog,hogy az Apriliának is voltak/vannak,hibái/bajai de az X9.nek még több van!
Motor,elektronika,nehezebb szerelni,csavarodik a váz a tanknál,beázik a műszerfal stb..
Van két fórum. Ott körbe nézhetsz.
MOTO ITALIA X9 KLUB
A kuplung csilingel! Kikopott a zégergyűrű ami a kuplung pofát tartó tengely végén van. Nem vészes a javítása. Szét kell szedni és egy alátétet kell tenni a gyűrű alá így megszűnik a csilingelés!

Ha javasolhatom akkor Honda SW 600-ast érdemes venni!! Abból is ha lehet 06-tól ABS-verziót.
Megbízhatóbb,komolyabb gép!

meszizs2011. szept. 02. 20:23 | Válasz | #87 
Ma teljesen véletlenül összefutottam egy X9-el, ami ráadásul eladó is volt!
Aztán hívtam a potenciális vevőt, hogy tekintse meg. Még folyik az agyalás, hogy mi legyen, de ez legalább szebb volt, mint a tegnapi.

Tanács kérés!
Ez a motor alapjáraton csilingelt a variónál.
A tulaj elmondása szerint általam is ismert szerelő szervizelte és Malossi szíjat tettek rá.
Mi csilingel, zörög alapjáraton? Szárazon megy a varió? Adhat hangot? Hiba vagy sem?

Köszi!
1996-os Majesty 250

meszizs2011. szept. 01. 20:42 | Válasz | #86 
Barátom motorvásárlás előtt áll!
Ezen megfontolásból körülnéztünk pár kereskedésben.
Találtunk egy 400-as Maját, de 900ezret kértek érte és 2006-os, magyarországiként.
Aztán megnéztük a 400-as és a 650-es Burgmant is.
Sőt felkínáltak neki egy 400-sa és egy 600-es Silver Vinget is.
Egyenlőre még meg a keresés és az agyalás, hogy mi illetve milyen legyen.
Igazából nem túlzottan szeretne 700ezer fölé menni, de a motor viszont jó és megbízható legyen!

Akkor most az egyén típus!
Ma este még a zivatar előtt volt szerencsém "felpróbálni" egy Piaggio X9 500i-t.
Külsőleg tetszetős és talán ennyi!
Számomra kisebb volt a hely rajta, mint a 250-es Majámon.
Úttartása számomra a Majámhoz képest félelmetes.
Nekem hátul dobfék van, de talán még a fékjeim is jobbak!
Motorja rettenetesen keményen remegve vibrálva húz! Valószínűleg az egy henger és 500ccm miatt!
A Majámnak lágyabb a járása és a húzása. Természetesen azért érezhető a teljesítmény különbség a Piaggió javára.
Na ennyi!
Még jobban szeretem a MAJÁT!!

Esetleg, ha valakinek lenne eladó Maja400-a, 700ezer környékén az jelezzen!
Köszi
1996-os Majesty 250

trans852011. aug. 17. 13:49 | Válasz | #85 
Elektronikus segítségre lenne szükségem, http://molnarmotor.hu/termek/kinai_robogo_4_utemu_-_onindito_rele_4t.html
ezen a linken található önindító relébe 4 vezeték csatlakozik, a két csavaros felére rámegy egyikre az akksi a másik meg megy az önindítóhoz. A gyorscsatlakozós vezetékek a gyujtáskapcsolóhoz a másik pedig az önindítógombhoz megy. Két relém van, sajna egyik sem hajtja meg az önindítót csak ha összeérintem a két csavaros részt, szal biztos a relével van a gond. A kérdésem az lenne ha ráadom a gyujtást szerintetek mindkét gyorscsatlakozós vezetékben kell lenni feszültségnek, vagy csak az egyikbe. az önindító gomb testet küld a vezetékbe. Gondolom zárlatnak kell lenni a relébe akkor indul be.

 © SPOJLERES2011. aug. 15. 22:01 | Válasz | #84 
lökjél nekem is belöle hátha vmi tanáccsal tudok szolgálni stb nehogy vmit gajra tegyetek :-S

acsaba2011. aug. 15. 21:52 | Válasz | #83 
Részletek jöhetnek privátba !
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

 © Szomjas2011. aug. 15. 17:52 | Válasz | #82 
Nem vagyok én költő! :-p Gondoltam érdekli az elektromos kerékpár tulajokat egy kis sebesség növelés (2 perces munkával) ...
A maja klub német nagykövete. ;)

acsaba2011. aug. 14. 21:52 | Válasz | #81 
Ez költői kérdés volt, ugye !
Nyilván van valakinek, hiszen már évek óta forgalmazzák. Valami konkrétabb kérdés, esetleg ?
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

 © Szomjas2011. aug. 14. 17:31 | Válasz | #80 
Elektromos kerékpárja van valakinek?
A maja klub német nagykövete. ;)

trans852011. jún. 01. 12:49 | Válasz | #79 
Gondoltam már a varióra, leellenőriztem de nem az a gond, álló helyzetben hátsó tárcsánál 1-1,5 centiméterre van a szélétől a szíj, valami ott nemoké pedig a paraméterek ugyanazok mint amit találtam a neten, na mindegy mégyeszer lebontom.

tamas2011. jún. 01. 11:40 | Válasz | #78 
Ha áll a motorod, akkor a hátsó tárcsának a külső peremétől kell kb. 1-1,5mm-re lennie a szíjnak jó esetben. Ha full gázon járatod, akkor az elsőn kell ugyan így lennie.
Mikor szíjat cseréltél nem esett ki a helyéről a varióban valamelyik görgő? Az is okozhat galibát, mert eleve nagyobb fordulaton jár a kuplungod, ha a varió nem a legbelső helyzetben van. Volt már aki így járt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852011. jún. 01. 10:00 | Válasz | #77 
Az uj szíjnak a hátsó kuplung tárcsáknál ki kellene jönni s szélére? Mert nekem a szélétől kb 1,5 cmre megfeszül és nem jön ki tovább. Vajon ez lehet a hiba forrása?

trans852011. máj. 30. 11:00 | Válasz | #76 
azt rendeltem ami benne volt. Gondoltam arra hogy valaki kicserélte más méretű szíjra de néztem a neten ez a gyári mérete. Talán ha kicsit bekopik akkor megjavul. Ellenőriztem a kuplungrugókat is ránézésből rendben vannak. Majd kiderül én sem tudtam másra gondolni

tamas2011. máj. 29. 22:19 | Válasz | #75 
A megfelelő szélességű szíjat tetted fel? Ha szélesebb, akkor előfordulhat hogy alapjáraton eleve nagyobb fordulaton forog a kuplung és ha vissza lassítasz akkor is később old, vagyis lefulladhat. Szóval a szélességét ellenőrizd elsősorban ha mást nem cseréltél.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852011. máj. 29. 22:09 | Válasz | #74 
Most cseréltem variátor szíjat az agilitymen, mikor megyek vele és ha le kell fékeznem megállásig akkor leáll a moci, ha beindítom akkor van alapjárat akkosr nincs semmi gond csak megálláskor jelentkezik ez a probléma. Mintha lefogná a szíj. Ha kicsit bekopik akkor megszünhet ez a problémám? Illetve furcsán alacsony fordulaton nyit a kuplungom ezt is okozhatja a szíjcsere? Vagy ez lehet a problémám hogy megállásnál sokáig nyit a kuplung és lenyomja a fordulatot lefulladásig?

 © jasa2011. ápr. 30. 21:19 | Válasz | #73 
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Mosquito2011. ápr. 30. 07:32 | Válasz | #72 
Tudod egy .ggem van de két motorom.
Az Orvos tudomány ezt még nem oldotta meg a két motoros verziót.

A biztonság kedvéért megkérdem Zsokét hátha van Almás~kukacos matrica is.

 © jasa2011. ápr. 30. 00:01 | Válasz | #71 
Ne neeeeee, és a burgi ?
Egyébként meg mi bajod a korommal ?
(nem kell a matrica, csak ismerős volt )
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2011. ápr. 29. 23:54 | Válasz | #70 
most ezt higgyem el ! ? inkább a végén a szmájlinak hiszek.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Mosquito2011. ápr. 28. 20:32 | Válasz | #69 
Mint a jó..

Mosquito2011. ápr. 28. 20:31 | Válasz | #68 
Nah nem OFFolom a Moderátort.. Mert még szíjat hasít a hátamon.

 © passat522011. ápr. 28. 19:52 | Válasz | #67 
Azt a kort meg kell ám érni!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

TopJoe2011. ápr. 28. 19:02 | Válasz | #66 
Nagyon szép az ülése.Amúgy sosem láttam,nem tetszik a tipus.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Mosquito2011. ápr. 28. 11:40 | Válasz | #65 
Az én gépem.
Ha kell olyan matrica szólj Zsokénak. De abban a korban már..

 © jasa2011. ápr. 28. 10:59 | Válasz | #64 
TopJoe: nem ismerős Neked ez a masina ?
Az első sárvédő orrán az a matrica...hmmmm Zsoké régi burgiján láttam ilyet.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Mosquito2011. ápr. 28. 10:05 | Válasz | #63 
Aprilia Atlantic 500 Természetesen Yamaha matricával is kapható. Így nem csorbulna a márkahúség.

meszizs2011. ápr. 21. 20:42 | Válasz | #62 
Én vandál módon nyúltam hozzá és eltörtem a műanyag házát a Quadon.
Óvatosan talán felmelegítve szét lehet csavarozni.
Biztosan segít a WD40, de mindenképp tisztítsad ki, mert van benne tömítőgumigyűrű és talán az okozhat szorulást, illetve nézzed meg a rugót is benne, hátha elöregedett!

Minden esetre én csináltam az esztergályos baráttal egy új házat és átalakítottam manuálisra a szivatót. Most mindig elindul a Quad!
1996-os Majesty 250

trans852011. ápr. 21. 11:18 | Válasz | #61 
miért lehet az a toreomon hogy nem enged fel az automata szivató? Az biztos hogy működik mert felmelegszik mikor adok neki 12v-ot, ha megütögetem a szivató házat akkor a helyreugrik és szépen beindul. Ha meg bemelegszik akkor nem kapcsol ki, csak ha ugyanígy megütögetem. Kontakt spray seíthet, vagy kimossa a benzin? mit csináljak vele?

 © jasa2011. ápr. 06. 14:08 | Válasz | #60 
Hűűűű, hogy csípjen meg a .......moszkító ! Egyébként meg gratulálok.

(a "burgman-frakció" meg már a kezdetektől fogva megvolt )
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Herold2011. ápr. 06. 06:37 | Válasz | #59 
Mészi!
Én már láttam 750-es kawát kispolák trafóval működni. Hogy mennyire jó neki nem tudom, de megy az biztos. Mondjuk a kispók trafó "hatalmas" kivitelű egy motortrafóhoz képest.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Herold2011. ápr. 06. 06:33 | Válasz | #58 
Így van, a mechanikus alkatrészek csökkentése (minusz hibaforrás) miatt volt ilyen. De a megszakító maradt.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Mosquito2011. ápr. 05. 14:29 | Válasz | #57 
Köszönöm!
Ha valami szükséges rosszis volt a hátsó ülésen akkor lebuktam én/mi voltunk.
5.5L vegyes használat. Ez város és vidék 50/50%-ban. 4-5L és bőven 6L felett is el tud gurulni ha az ember csuklója nyugodt vagy ideges.

GRISA2011. ápr. 05. 12:46 | Válasz | #56 
Krisz! Tényleg csodaszép az új paripád. Gratulálok hozzá. Viszont a rendszám ismerős. Vasárnap délután, nem jártál a régi 6 os bevezetőn Érdről Buda felé? Hmmm? Fogyasztásról van már kb, adatod?

tamas2011. ápr. 05. 12:20 | Válasz | #55 
Ha jól tudom, a Kispolák gyújtott a kipufogó ütembe is ugye...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2011. ápr. 05. 11:36 | Válasz | #54 
Mészizs---
A kispolák az nem elektromos gyujtású volt,de a Gold valoszinüleg az.Ha igen akkor szerintem nem lehet használni a kétkábeles trafót.
Bár a villanyászathoz én nem értek,de fityót sokat javitottam....
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2011. ápr. 05. 10:24 | Válasz | #53 
Várj csak várj csak.. Legközelebb ledes kiszedővel megyek.

Gál László2011. ápr. 05. 09:09 | Válasz | #52 
Balesetmentes kilómétereket kívánunk mi is!
Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva??? :)

orpi552011. ápr. 04. 21:53 | Válasz | #51 
Én már láttam Őket szombaton!Szép páros...kell egy ekkora moci Krisztiánnak...jól mutat rajta!

Mosquito2011. ápr. 04. 19:58 | Válasz | #50 
Köszönöm szépen Mindenkinek a jókívánságokat!

Már egy hete szinte szárnyas betéttel közlekedem..

acsaba2011. ápr. 03. 23:42 | Válasz | #49 
Gratulálok, jól választottál. Alakul a Burgman frakció, de nem baj ! Sok balesetmentes km-t kívánok !
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

talicskas2011. ápr. 03. 23:14 | Válasz | #48 
Krisztián!

Sok-sok probléma mentes km kívánok!! Miden legyen úgy, ahogy eltervezted!
--a bugyi pedig "nedves bugyi feeling" maradjon szárazon:)))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2011. ápr. 03. 21:25 | Válasz | #47 
MésziZsolt kérdése áthelyezve a Majesty villamosság rovatból:


Nem Majásás a kérdés, de várom a hozzáértők válaszait!

Van olyan gyújtótrafó, melynek két gyújtókábel kivezetése van. Én először a kis Polskiban találkoztam ilyennel, aztán jött a fűnyírótrakim és most a Goldban is ilyen van.

A fűnyíróm rakoncátlankodott, abban az egy darab helyett beraktam 2 db-ot külön a hengereknek.

Most azon agyalok, ha véletlenül egyszer a Gold is megadná magát, akkor a hozzáértők szerint cserélhetem azt is minden hengerhez külön egy-egy darabosra, vagy betehetem a kispolskiét?
Vagy csak a gyári való oda?

Köszi: Mészizs
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. ápr. 03. 21:13 | Válasz | #46 
Nagyon szép a moci Krisztián! Jól fogsz rajta mutatni köztünk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Botos Gyula2011. ápr. 03. 21:05 | Válasz | #45 
Gratula az új vashoz ! Már végképp leakarod alázni a 400-asokat :):):)
Honda FJS 600

Mosquito2011. ápr. 03. 20:50 | Válasz | #44 
Hát Srácok ez lett..
Remélem maradhatok.
Suzuki Burgman 650 Executive

tamas2011. ápr. 03. 09:55 | Válasz | #43 
Vagy nem megfelelő, nem odavaló alkatrész!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. ápr. 03. 00:16 | Válasz | #42 
akkor biztos valami szerelési hiba volt...

 © satyapapa2011. ápr. 02. 21:40 | Válasz | #41 
Szerintem se a szij hibája volt .Bár a Suzuki más tipus de az elmélete ,szerkezete hasonló a milyenkhez.Én arra gyanakodtam hogy a kuplung harang miatt történt minden ,Bár nem értem hogy érhetett bele a házba, a csavar megvolt húzva.De ez ellenterhelést adott és ez miatt forrosodott fell a szij,meg minden.Kár hogy nem fotóztam le mert más is elcsodálkozott volna.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2011. ápr. 02. 21:34 | Válasz | #40 
Nekem nem szakadt el a szíj, egyszerűen eltűnt. Elolvadt, azzal a maradékkal volt tele a ház, eszméletlen nehéz volt kivakarni. De ez nem a szíj hibája volt, én csesztem el...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2011. ápr. 02. 21:32 | Válasz | #39 
Hát igen ,A variátor tengelye is tönkre ment.A varó fedöburkolatán olvadt aluminium megfolyás is volt látható, tüz forro volt minden.Az ujj varió szij egyrésze szenesre éget. Hihetetlen.!!!Még egy pár méter és elszakadt volna,De a varó tárcsa elöbb feladta a harcot.A srác majd elbögte magát,,Aztmondta hogy soha többet nem vesz utángyártott, ruppotlan szijjat.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2011. ápr. 02. 21:31 | Válasz | #38 
Ugyan így jártam, valami hihetetlen hő termelődik ha a szíj megcsúszik. Nekem a variban elolvadtak a csúszkák, kiolvadt a symering a közepéből és a varió oldalára úgy ráégett a szíj hogy levakarhatatlan...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2011. ápr. 02. 21:23 | Válasz | #37 
Akkor ott valami nagyon nem volt jó... Valószinű azért égett össze minden :P

 © satyapapa2011. ápr. 02. 20:26 | Válasz | #36 
Csak Érdekesség.
Délután itt nálunk egy srácnak a suzuki robogoján oldalra fordult az ujj 300km-es variószijja .Gyakorlatilag kinyirt mindent,Ugy fellforrosodot hogy a tárcsa eldeformálodott és a szij egyrésze felkenödöt rá,Menthetetlen volt minden,sajna csak szétszedni tudtam neki .Viszont amit nemértek???hogy a kuplung harang beleért a burkolat fedélbe valamiért.Belülröl majdnem teljesen megette a burkolatot.A harang lilára égett.Ilyet még nemláttam
06304373303-vagyok elérhetö

trans852011. márc. 29. 23:20 | Válasz | #35 
Még mindig a Toreoval szüttyögök:(.
Már menni megy, valami gáz a volt légszűrővel mert most sport van rajta, de azzal megy mint a golyó. Nekiálltam egy másik problémának, nem töltötte az akkut. Lebontottam a mocit feszűltség meg be a fesztszabályzóba de ki nem jön. Mondom lesz ami lesz, kiszedtem belőle a fesztszabályzót és beraktam az Agilitymbe, ott meg volt töltés, van valakinek ötlete hogy tudom leellenőrizni a fesztszabályzót, és hogy jól van-e bekötve?

trans852011. márc. 25. 17:41 | Válasz | #34 
Az előző gazdija azt mondta hogy elvitte fojtáskivételre elkérték tőle a lovét de semmi változást nem tapasztalt, magyarul lehúzták , mert mikor én vittem az Agilitymet fojtáskivételre egyből 15-el jobban ment.
Az a baj hogy nem tudom a kivétel utáni adatokat pl: fuvóka mérete, variátorstift hossza.
Ha valaki tudna pontosabb infoval szolgálni azt főleg megköszönném, amugy pöcröfre indul a gép csak sajna nem tudom miért nem megy igazán. Bármi ötletet szívesen fogadok

 © Herold2011. márc. 25. 14:22 | Válasz | #33 
Szia! Szerintem módszeresen járd végig az üza rendszert ától zéig! Ha minden jó, jó a motor is. Mekkora fúvóka van benne? Gyári? Nálad jött elő a hiba? Előző gazdi mit mondott?
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

trans852011. márc. 25. 12:37 | Válasz | #32 
Plusz elég sokat eszik kb annyit mit a 250es majám vagy talán még többet is, amúgy a motornak szép hangja van szelepeknek sincs semmi zakatolásuk 3000km vam a mociba


Első ... 7 8 9 [10] 11

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől