|
|
|
© satyapapa | 2012. ápr. 01. 07:20 | Válasz | #331 | ||
csak tudni akartam ki nemtud aludni vasárnap kora reggel,,,,huligánok
| |||
|
2012. ápr. 01. 07:16 | Válasz | #330 | |||
Hahó. Satyaaaa! Hahooooooo.Ééébresztőőő. Nincs semmi baaaaj. Ébresztőőő!
| |||
| |||
© Herold | 2012. ápr. 01. 07:14 | Válasz | #329 | ||
Nagyon örülünk a sikerednek, kívánjuk, hogy leljen benne örömöd! Természetesen üdvözöljük az ápolóidat is, nekik kitartást kívánunk április 1.-én! =D
| |||
|
2012. ápr. 01. 07:11 | Válasz | #328 | |
Mit ittál...???
| |
© satyapapa | 2012. ápr. 01. 06:53 | Válasz | #327 | ||
Hát oriási dolog !! A japán konzulátuson keresztül sikerült rendelnem a Yamaha gyártól egy Vadi ujj majesty 700ccm 3hengeres 62LE robogót,,Szombat hajnalban kaptam meg az email,miszerint hamarosan Ausztriában (Grazban) a yamaha márkaképviseletben átvehetem a gépet. Tekintettel arra hogy a fotópályázaton amit a majákról csináltam nagyon jó eredményt értem ell (4hely) ezért jelentös kedvezményt kaptam a gépre...JUHHHÉ-Ára 1,9mf Azonositószám BP-0120401 F.S | |||
|
2012. márc. 26. 12:07 | Válasz | #326 | |
Ha osztrákból hozok be egy segédmotort és használni akarom, azzal nem kell semmit csinálnom csak egy adásvételivel bemenni a biztosítóhoz és ennyi. Vagy ez nem így működik?
|
2012. márc. 25. 20:37 | Válasz | #325 | |||
Bocs véletlen volt! Még nem vagyok kitisztulva, össze -vissza nyomkodok! | |||
| |||
2012. márc. 25. 20:36 | Válasz | #324 | |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 25. 20:26 | Válasz | #323 | ||
Jasa-Juhász Béci KÖSZI: A burginak is megvan a maga rigojája,,de nagyon jól lehet szervizelni,,ésszerü Valoszinüleg felveszem videora a szerelési ,elökészületi fázisokat hátha érdekel valakit. | |||
| |||
© jasa | 2012. márc. 25. 18:18 | Válasz | #322 | ||
10 perce válaszoltam.
| |||
| |||
2012. márc. 24. 20:48 | Válasz | #321 | |
Én is átnyergeltem egy suzukira :):):)
|
© juhász béla | 2012. márc. 24. 20:38 | Válasz | #320 | ||
Ment a válasz Papa.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 24. 19:31 | Válasz | #319 | ||
Juhász Béci,,Jasa ,,ment email. Köszi | |||
|
© satyapapa | 2012. márc. 20. 18:09 | Válasz | #318 | ||
Nos burgisok...Végre megoldódott a gépem problémája,,,elvolt repedve a vizpumpa ház..már megvan az ujj..Ingyen adott Krisztián .. nagyon könnyü cserélni általában,,,sajna nekem egy csavar nemjött ki,beletört,de már ezt is megoldottam.bent lesz az ujj kapcsoló is,, és aztán goo | |||
|
© jasa | 2012. márc. 19. 11:29 | Válasz | #317 | ||
Leküzdve a saját butaságom alkotta korlátokat végre feltettem a galériába a "nullrevízió" utáni állapoban készült képeket (a "védjegyeim" már rajta vannak: szőnyeg, kerékpáróra)
| |||
|
2012. márc. 16. 21:28 | Válasz | #316 | |
Nzsazs. Eladó a géped?? 6000km..ig tartott a szerelem.. Ezek szerint nem vált be. |
© satyapapa | 2012. márc. 16. 19:13 | Válasz | #315 | ||
A csatlakozónak nem az oldalán lévö oldóreteszt kellet nyomni hanem hátulról mögé nyulni,,ezáltal a kiemelkedés kiakad a horonyból,,,sajna nemsok hely van,és csak egy bizonyos szerszámméret használható. egyébként,összességében nagyon jól szerelhetö ,és okos megoldásokat tartalmaz a burgi.Az idomok könnyen,roncsolásmentesen oldhatóak. Most kicsrélem a hökapcsolót,és egy tömitést a hütéscsö és a fedél csatlakozónál,,,,aztán GOO | |||
|
2012. márc. 16. 19:00 | Válasz | #314 | |
A Suzuki csatlakozó más fajták mint a megszokott! Néha előbb nyomni/tolni kell aztán lehet csak oldani!! | |
2012. márc. 16. 17:46 | Válasz | #313 | |||
Pedig az enyém is alul van, a baloldalon... De a gyártó előírja a karbantartásban a rendszeres mosását a hűtőnek. Erre eddig SatyaPapának nem lehetett alkalma, de eztán biztos öblögetni fogja Ő is. Hiába, vannak dolgok amik idővel előjönnek. Ettől nagyobb baj ne legyen! | |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 16. 17:32 | Válasz | #312 | ||
ORIÁSI szivás-erölködés után lejött a kábelcsatlakozó a kapcsolóról,áthidaltuk a vezetéket és a ventillátor életre kelt. Mostmár majd kiszedem a hökapcsolót,de mára már televolt a tangám a szereléssel.(a boylerem is most került szerelésre) | |||
|
2012. márc. 16. 06:23 | Válasz | #311 | |||
Megnéztem egy Burgi képet, nem olyan mint amire gondoltam. Azért nézd át a rendszert mert ez a konstrukció akkor is ilyen hibát produkál ha a hűtő alja tele van.Nem szerencsés a hűtőre rakni az érzékelőt.Főleg nem az aljára.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 15. 19:46 | Válasz | #310 | ||
No azt már nem,nemtudom mennyire van a kutyád étvágya hitelesitve,,én pedig nem ujjáépiteni akarom a maradványaiból a burgit,henem csak javitani egy kapcsolót.
| |||
|
2012. márc. 15. 19:39 | Válasz | #309 | |
Ne aggódj Papi. Nyisd a kaput, viszem a kutyát.Visszasírja még az a csatlakozó a csavarlazítót.
|
© satyapapa | 2012. márc. 15. 19:08 | Válasz | #308 | ||
Köszi. Körcsatlakozó van,oldalt reteszelös nyomokarral,,eddig eljutottam csak éppen nembiom lehuzni,,hiába nyomom,huzóm ráncigálom.stb | |||
| |||
2012. márc. 15. 19:05 | Válasz | #307 | |||
A lapos csatlakozó közepén szokott lenni egy horog, lecsúszás elleni biztosítékként!! Nehéz észrevenni és megnyomni is! Nézd meg nagyítóval!!
| |||
|
© satyapapa | 2012. márc. 15. 19:01 | Válasz | #306 | ||
Hát én már mindent bevettem,eredménytelenül. Átakartam hidalni hogy a ventillátort ellenörizzem,müködik e..DE AZ a kurva kábelcsati szivat,,ünnepnapon,,a rohadt Ennyi idö alatt már a Zafirácskámból kivettem volna a motort,váltót. | |||
| |||
2012. márc. 15. 18:55 | Válasz | #305 | |||
Satya nézd meg nagyítóval mert előfordulhat, hogy "benyomós"!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 15. 18:41 | Válasz | #304 | ||
Még ilyet nemláttatok...Nembirom lehuzni a hökapcsolóról a csatlakozót, a hütöröl. Nemhittem hogy ennyire béna vagyok..2órát szaroztam vele,,és pipa lettem,,jó jó aztán piás is,,mert a wisky csavarlazitóbol sok lett. Még mielött kalapáccsal megmutattam volna ki a fönök abbahagytam a szerelést,illetve a kinlódást,,talán majd holnap sikerül. | |||
|
2012. márc. 14. 16:08 | Válasz | #303 | |||
Nekem sem
| |||
| |||
© jasa | 2012. márc. 14. 12:39 | Válasz | #302 | ||
A 250 és 400 ugyanakkora hűtővel rendelkezik, a 250-nél nálam sokszor "túlhűtés" volt, ősszel-tavasszal takarót tettem a hűtőbordák elé "zsigulis" módra.
| |||
|
2012. márc. 13. 20:25 | Válasz | #301 | |
Burgisok. Nekem még ilyen problémám nem volt.. |
2012. márc. 13. 19:48 | Válasz | #300 | |||
Ne gondold hogy ez csak a Burginál jelentkezik! Nekem bekapcsolt ugyan ha túlmelegedett a motor, de sajnos hegymenetben két személlyel már nem tudta akkor visszahűteni. Kicsi volt a menetszél, a ventillátor meg már nem tud annyit szívnia forró aszfalt fölött így marad a megelőzés. Én ezért tettem rá egy kapcsolót, így simán bármikor bekapcsolhatom ha úgy ítélem meg hogy szükség lesz rá. Természetesen az automatika is ott figyel... Városban elég.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 13. 19:30 | Válasz | #299 | ||
Drága vagy ,,,,hogy egyem a rozsaszin feneked.. Ha addig nemjutok ell az alkatrészér, akkor szivesen igénybeveszem az ajánlatod.. | |||
| |||
2012. márc. 13. 19:26 | Válasz | #298 | |
Ha ledumálod vele,hogy nekem odaadja,akkor szívesen elviszem Neked a kapcsolót a jövő héten,ha ráér addig!
| |
© satyapapa | 2012. márc. 13. 19:20 | Válasz | #297 | ||
Burgisok- Sikerült találnom hibát a gépemen,Ma hazafelé jövet tulmelegedet a hütövizem a dugóban..Oka ,nem indul ell a ventillátor,,ugyhogy 1-2napon belül orvosolnom kell.A Kistarcsai srác akitöl vettem a gépet azt mondta hogy a burginál ez a hiba elöfordul,A hütö alján van a ventillátor kapcsoló ,ami valoszinüleg kipurcant.ÉS INGYEN ad másikat...Talán ez lesz a hiba..holnap kiderül. Ti is figyeljetek erre a hibalehetöségre... | |||
|
2012. márc. 06. 10:45 | Válasz | #296 | |
Nem az enyémmel van gond, a haverom 4 ütemű robogóján a légszűrőből folyt ki a benzin, először azt hittem hogy kiakadt az úszó, szétszedtem a karbit ott nem volt gond , bár túlfolyót sem találtam rajta lehet hogy a légszűrőbe vezetik vissza a többletbenzint, összeraktam a karbit, mondom felpumpálom benzinnel, benzincsövet a karbira , vákumcsövet a számba, kicsit meglepődtem mikor megtelt a szám benzinnel.
|
2012. márc. 06. 09:10 | Válasz | #295 | |||
Bizony nem! Ha igen, akkor át van szakadva a membrán.... Biztos jó csövet húztál le? Mondjuk nehéz összekeverni, mert a szívócsonkról jön és az ugye adott. De a Te motorodon nem elektromos AC szivattyú van...? Vagy nem azzal van probléma? | |||
| |||
2012. márc. 06. 08:35 | Válasz | #294 | |
Vákumos benzincsapon, ahol a vákumot kapja oda ugye nem kerülhet a benzin a tankból, vagyis ha szivogatom nem folyhatna a számba benzin?
|
2012. márc. 04. 20:23 | Válasz | #293 | |||
1. Jáger Laci Palinban 2. Csík Feri bácsi Kiskanizsa /elavult a technológia és kopott a szerszám, de rá kell kérdezni/ 3. Aczél Karcsi Nk. Só útca | |||
| |||
2012. márc. 04. 20:17 | Válasz | #292 | |
Cimborám kétütemű robogót akar főtengelygörgőztetni, Fecó, Mézi környékbeli javítók közül kit ajánlanátok?
|
© jasa | 2012. feb. 11. 20:40 | Válasz | #291 | ||
A honlapjukon nincsenek fennt....
| |||
| |||
2012. feb. 11. 12:52 | Válasz | #290 | |
RMC Törökbálint. Szép 400 burgikat láttam. |
© jasa | 2012. feb. 08. 11:52 | Válasz | #289 | ||
Ebben a hóban ? Nem igazán motorkeresgélő idő van, amit meg jeleztek hogy érkezik, az elmaradt. Holtszezon ez a javából. De nem adom fel, figyelek, aztán majd meglátjuk.... | |||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 07. 19:07 | Válasz | #288 | ||
Jasa -mi ujság ?? Találtál már gépet???
| |||
|
© jasa | 2012. feb. 04. 13:45 | Válasz | #287 | ||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 04. 06:50 | Válasz | #286 | ||
Lehet hogy kissé "válogatós" vagy,de ez talán természetes.Én is. Másfél hét intenziv keresgélés,után ismét Krisztiánnál kötöttem ki. Hogy Miért?? Minden gép amit ez idö alatt megnéztem használt volt kisseb nagyobb hibákkal,,De végül ittaláltam meg azt ami kis munkával,kis költséggel megfelelö lett számomra..Aki járt nálam és látta a gépet az tudja. A legtöbb használt gépen igy is ugy is talál az ember valami nemtetszöt.A lényeg hogy a rákölteni való összeg és idö ,megérje. Ráadásul,amit kifogásul találtam a gépen ,azokat a csere alkatrészeket ingyen odaadta a raktárábol a kereskedö. Ha magánszemélytöl vettem volna,gépet az ugyanolyan rizikós,hiszen amit házi javitásként,csere ként elsorolnak az nemmindig szakszerü,valós és ujj.Egy kereskedönél inkább lehet reklamálni a megvétel után, mint egy magánszemélynél. Igaz ,ez sem mindig igy van. | |||
|
© jasa | 2012. feb. 04. 01:05 | Válasz | #285 | ||
Háááát, a #271-ben írt kedvezőtlen tapasztalataim egy része éppen kistarcsai. Úgy látszik rosszkor mentem, (amit láttam az már a maradék volt ? ) ...és éppen úton volt befelé a következő friss szállítmány. Vagy én vagyok nagyon válogatós ? | |||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 03. 20:22 | Válasz | #284 | ||
ÉN Kistarcsán,,,Krisztiántól vettem a 400-as burgit,,,És nekem is leszállitották halásztelekre.Nagyon segitökészek voltak,, árban is megfelelt.Csak burgival foglalkoznak jóformán ,állandó 15-20motor közül lehet választani.
| |||
| |||
© vik | 2012. feb. 03. 20:14 | Válasz | #283 |
Én is tőlük vettem de nekem házhoz hozták.Korrektek a srácok. | |
© Zolika | 2012. feb. 03. 13:39 | Válasz | #282 |
Szia, az én mocim Ugyan elég messze vettem Békéscsabán a Robo-go.hu weboldalon, szép mocik vannak náluk, érdemes a honlapjukat megnézni.
| |
2012. feb. 02. 16:52 | Válasz | #281 | |||
Ja. Nem! Most olvastam a névjegyedet. Bocsi.
| |||
|
2012. feb. 02. 16:51 | Válasz | #280 | |||
Ácsi. Mikor is vetted? Csak nem fekete majesty 400 sportplexivel, sportkipufival és givi doboztartóval??? Dupla első tárcsával 2006-os évjárat?????? | |||
| |||
2012. feb. 02. 15:44 | Válasz | #279 | |||
Én is ott vettem a Majestyt. (Mert hirtelen kellett és 400-as Burgira nem volt elég a della). Teljesen korrektek telefonon is és személyesen is. a használtmotor.hu-n van egy csomó hirdetésük.
| |||
| |||
2012. feb. 02. 05:13 | Válasz | #278 | |||
Én is náluk vettem a Majestyt. Végül is korrektek voltak velem pedig nálam voltak problémák a géppel vásárlás után. De mindent összevetve én is ajánlom Őket. Sok szép moci volt ès bármelyikkel lehetett próbakört is menni. Főleg olaszból behozottak vannak, szóval oda kell figyelni náluk is mivel ők is csak kereskedők és az ezekre vonatkozó tapasztalatok az ő esetükben is megvannak. De garis időn belül megcsináltak mindent ami probléma volt. Sok bontani való robeszt hoznak be, így alkatrészben sem tehetetlenek.
| |||
| |||
© jasa | 2012. feb. 02. 00:25 | Válasz | #277 | ||
Az Almát hírből ismerem: egy volt burgis cimbora több gépet is vett ott, jó véleményt mondott. Szép és jó, csak éppen igen DRÁGA !
| |||
| |||
© jasa | 2012. feb. 02. 00:22 | Válasz | #276 | ||
Köszi: néha olvasgatom azt az index-fórumot, megnézem...
| |||
|
2012. feb. 01. 20:21 | Válasz | #275 | |||
A neten is megtalálod őket ezen a néven. | |||
|
2012. feb. 01. 20:21 | Válasz | #274 | |||
Szia Jasa! Javaslom Győrben az Alma motor-t. Behozott gépek, de át vannak nézve, adnak rá fél év garanciát és be is tartják. Láttam náluk szép Burgikat.
| |||
| |||
2012. feb. 01. 18:34 | Válasz | #273 | |||
Jasa a burgman index forumon kinálnak egy nagyon pöpecül megcsinált 400-ast nézd meg hátha megtetszik és még alku képes is.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. feb. 01. 14:29 | Válasz | #272 |
Mien fajta féle masinát keresel Jasa? Neten nem nézelődsz? Mostanában aránylag jó árakon láttam fent sok maxi robit...
| |
© jasa | 2012. feb. 01. 11:35 | Válasz | #271 | ||
Mint korábban jeleztem, hétfőn Pesten voltam egyéb ügyben, de maradt egy kis időm szétnézni 2 kereskedésben. Hááááááát (5-8 éves gépek, 20-40 ekm plusz X) Tapasztalatok: - erősen karcos műanyag elemek - rozsdás fémrészek - jócskán "vállas" féktárcsák - olajos, rozsdás telószár - kb 5 mm-es "nyolcas" a hátsó alufelniben - nem működő kézifék, - ülésemelő teleszkóp nem tart - döglött akku - 20ekm-es gép már felújítás után (olaj nélkül hajtották....) Volt motor, amelyiken a felsoroltak közül 2-3 is előfordult Nyilván nem szabad általánosítani, meg eleve használt gépekről beszélünk, de hát akkor is lehangoló volt, nem szerettem bele egyikbe se. Ráérek, kivárom..... | |||
|
2012. jan. 30. 08:50 | Válasz | #270 | |
Jasa remélem sikerül mi előbb szíved új választottját megtalálnod. A mai világban mint tudod, nagyon gyenge a vásárló erő, azért gratulálok hogy ilyen ügyesen és gyorsan meg tetted a csere első és egyben, egyik legfontosabb lépését.
|
© satyapapa | 2012. jan. 29. 07:32 | Válasz | #269 | ||
Bocsi bocsi-rosszul tettem fel a kérdést. Ugyértettem hogy ""milyen volt"" mik a tapasztalatok a fentartásásval,kezelhetöséggel stb.Én ugye 3gép után tértem rá a 400-as burgira mert az elözöknek voltak olyan 1-2 tulajdonsága ami nem igazán tetszet,.((De mégis kedveltem a majákat ))Viszont ez most jobban megfelel..Igaz talán jobb lett volna 400-as maja ,de amennyit tudtam volna érte adni annyiér nemkaptam, tul drágák nekem .sajna.Most viszont elégedett vagyok. Nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz az ujj gép.. Sok sikert hozzá.Most kel venni mert tavasszal drágáb lesz,,,és mivel idén egyre többen ülnek robogóra nehezebb lesz igazán jót találni | |||
| |||
2012. jan. 29. 06:05 | Válasz | #268 | |
Na akkor mostantól izgalmas napjaid lesznek!! Kívánom hogy sikerüljön megtalálnod a neked valót... | |
© jasa | 2012. jan. 28. 23:12 | Válasz | #267 | ||
Kedves Satyapapa. Hogy milyen volt ?!? (Hát nem láttad egyszer sem ?) No erre sokféleképpen lehetne válaszolni. Tényszerűen csak annyit, hogy 98-as, AN-250, a fórumon és a talikon a kezdetektől ezzel voltam..... a többit meg majd élőszóban. Egyébként szerdán tettem fel a netre, és beleírtam hogy 83 ekm van benne(!) Tudom hogy nem ez a "szokásos" stílus, gondoltam is hogy a kutyának sem kell..... Ehhez képest pénteken már két 100%-os vevő volt, a második helyezett látatlanba, csak a fényképek alapján lefoglalózta volna Persze rendben volt kívül-belül a jószág. Úgy látszik keveset kértem volna(?) De így van rendben, mindkét fél jól járt, nyugodtan alszom. A burgi nem ment messzire (csak 15 km), az új gazdi 1 hónappal idősebb nálam. | |||
| |||
2012. jan. 28. 23:02 | Válasz | #266 | |||
Ügyes vagy JaSa! Látod, mindeniknek eljő a gazdája! Csal okosan, mint ahogy ezt is vetted, főleg hogy van időd válogatni! | |||
| |||
2012. jan. 28. 20:10 | Válasz | #265 | |||
Gratulálok és talán egy kicsit szomorú is vagyok, mert igencsak combos motorod fog majd lenni az enyémhez képest! Bár, ha Te leszel a felvezető úgy mint tavaly, akkor nem lesz gondom a sebesség tartásával! A leendőhöz sok sikert és baleset és hibamentes kilométereket! | |||
| |||
2012. jan. 28. 19:58 | Válasz | #264 | |||
Gratulálok én is Jasa! Szorítok, hogy valami pöpec kis 400-as járgányt sikerüljön beújítani. Nagyon kiváncsi leszek rá. Sok sikert a vásárláshoz.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. jan. 28. 17:06 | Válasz | #263 | ||
Gratula a sikeres bizniszhez,,Milyen volt a burgid, Én mostmár imádom a 400-ast,,remélem te is élvezni fogod-Kinézted már az ujjat???????? ha bármiben segithetek itt a zajos pesti káoszban 13-órátol ráérek. | |||
| |||
© jasa | 2012. jan. 28. 16:52 | Válasz | #262 | ||
Tisztelettel jelentem a NAGYÉRDEMŰNEK, hogy 1 órával ezelőtt eladtam a jó öreg burgimat. Egyrészt másrészt ....azt hiszem nem kell magyarázni hogy miért. Így megnyílt a lehetőség a B-400-asok felé. (Tehát ne aggódjatok, a "kakukktojás" marad ) Hétfőn egyéb ügyben Pestre magyek, ha marad időm körülnézek a témában, de nincs okom sietni. Meglátjuk.... | |||
|
2012. jan. 20. 17:35 | Válasz | #261 | |||
Ha az ember használt járművet vesz, azzal biztos hogy lesznek gondok előbb-utóbb. Ezek már csak azért is előjönnek mert ember és gép össze kell hogy csiszolódjanak. Nem a gép szokja meg az embert, inkább az ember szokik hozzá az alá kerülő technikához. Ezért van az, hogy ha egy vehemensebb ember után egy nyugodt kap kézbe egy motort, autót, annak többnyire sokáig semmi baja, nem úgy ellenkező esetben. Figyelmesen kell kezelni a használt járműveket és akkor nincs semmi probléma. Használd egészséggel soká! | |||
| |||
© Koko | 2012. jan. 20. 10:35 | Válasz | #260 | ||
Én is Maját akartam elsősorban,de amikor kerestem,akkor éppen nem volt olyan ami jó lett volna nekem (ár,állapot,évjárat,stb),ez a Honda meg csak egyszer ott volt előttem,jó ajánlatnak tűnt,és megvettem. Eddig még minden rendben van vele,persze lehet még egy-két dolgot csiszolgatni rajta,de eddig nem bántam meg,hogy megvettem.Élveztem minden együtt töltött percet,és remélem,hogy ez még sokáig lesz! Az alkatrész árakat nézegetve a kopó alkatrészek ugyanannyiba kerülnek mint a Majába,a mérete pedig szinte cm-re ugyanakkora,mint 250-es Majáé. Egyébként köszönöm a válaszokat és az észrevételeket! | |||
| |||
© vik | 2012. jan. 19. 21:04 | Válasz | #259 |
Köszi
|
2012. jan. 19. 20:56 | Válasz | #258 | |||
Én nem bánom hogy a Yamaha mellett döntöttél...
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. jan. 19. 20:21 | Válasz | #257 | ||
A honda alkatrészárban magasabb mint a maja,Motorikusan jó,és megbizható.12literes a tank fogyasztása 3,5-4liter.Féke nagyon jó dual rendszerü,A hátulja nagyon érzékeny 5fokozatba állitható a teló,ez szerintem gyengébb mint a maja.Magasabb embernek rövid a lábtér,japcsik méretére lett tervezve..A motorja nagyon dinamikus,de kifejezetten igényli,a jó minöségü olajat. Mindent figyelembe véve,,jó de inkább maja,,,szerintem. | |||
| |||
© vik | 2012. jan. 19. 19:57 | Válasz | #256 |
Forseight-ot próbáltam ,nagyon fürge gép de kicsit rövidebb mint a maja és magasabban ülsz az ürge is csak jót mondott róla meg a népítéleten is jót olvastam róluk .Nekem a maja méretei és külleme ütötte ki a seggem alól a Hondát.
| |
2012. jan. 19. 17:44 | Válasz | #255 | |||
Koko Honda Forseight kérdésére: Személyes tapasztalatom sajnos nincs, de van egy motorkereskedő barátom aki nagyon meg volt vele elégedve. Az egy 250-es típus volt, amíg Ő használta tuti gép volt. Sajnos aki megvette Tőle, miután hazament kölcsönadta a szomszédnak akinek fogalma sem volt a motorozásról és a robogókról, illetve azok teljesítményéről. Rommá törte 50 méteren belül.... De ez nem típushiba. | |||
|
2011. dec. 26. 10:15 | Válasz | #254 | |||
Nos ebben nem mozog semmi, egy plusz levegőmennyiséget ad a már előképzett robbanó elegyhez. Gyakorlatilag a karbit úgy kell beállítani, hogy ott kevesebb levegőt kapjon, a teljes mennyiséget ezzel az UIS-al kapja meg. Ez megpörget, utánporlasztja a keveréket. A propellerek szerintem cseppképződést idézhetnek elő, hiszen nincs szabad áramlás, mechanikai akadály van a keverék útjában. Volt olyan utánporlasztó is, amiben nem mozgott semmi, csak egy lemez volt ami megkavarta a beáramló anyagot. De ott is cseppképződés alakult ki a laboros vizsgálatok elvégzése legalábbis ezt igazolta. | |||
| |||
2011. dec. 26. 09:11 | Válasz | #253 | |||
Csak olyan "tuningot" szabad beszerelni amiben nincs mozgó alkatrész.Bármilyen mozgó kütyü elszabadulása végzetes dolgokhoz vezet.Csináltam hasonlót még a Trabimmal...Van köztük hasznos is.
| |||
| |||
2011. dec. 25. 22:08 | Válasz | #252 | |||
Biztos van aki legyártja, én a cikkben szereplő byfx@yahoo.com címen rendeltem meg. Szerintem kereskedelemben nem kapható, ezek Ladára vannak méretezve. Gyakorlatilag a leömlő belső átmérőjével pontosan illeszkedik. De ha valaki ügyes mint Te is vagy, és jó gép van a keze alatt szerintem, legyárthatja. A furatátmérő fontos amin a plusz levegő bejut. Jól teljesít, főleg a környezetvédelmi értékekre van nagyon jó hatással... | |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 25. 21:48 | Válasz | #251 | ||
Szólhattál volna előbb is,ha már négy és fél éve használod! Ezt csak legyártatni lehet,ha jól látom. Vagy boltban kapható esetleg valahol?
| |||
| |||
2011. dec. 25. 20:22 | Válasz | #250 | |||
|
2011. dec. 18. 10:54 | Válasz | #249 | |
Azért szívesen megnézném hogy mutatsz rajta...
| |
2011. dec. 17. 23:18 | Válasz | #248 | |||
Nekem is van Babettám... Jó kis p@#*köszörű
| |||
| |||
© vik | 2011. dec. 17. 15:38 | Válasz | #247 |
Az evolució csúcsán álló mótorosok ne alacsonyodjanak már le az autósok szintjére ,ne tipustol fügjön a motoros a motoros akkor is motoros ha babettán ül!
|
2011. dec. 17. 14:41 | Válasz | #246 | |||
Jasa. koszi a manualt, nagyon jo,kulonosen,hogy benne van a hibakod kiolvaso fejezet is.
| |||
|
2011. dec. 17. 10:31 | Válasz | #245 | |||
"A motoros az motoros, bármilyen tipuson is ül."
| |||
| |||
2011. dec. 16. 21:42 | Válasz | #244 | |||
Természetesen csak csipkelödés részemröl de lehet ha legközelebb találkozom velük simán lecsapnak
| |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 16. 21:22 | Válasz | #243 | ||
Sisakbeszélő téma...Lidl-ben volt akciós beszélő 3.000ft-ért a "motoros hetek" keretén belül, és viccen kívül nagyon profi. GSXR-en teszteltük, és 140km/h-ig teljesen jó volt, pedig ott azért jóval nagyobb a motorzaj. Felette már max. csak 1-1 szó megismételve. Ahhoz képest, milyen árban mennek a beszélők (10-15x drágábbak), nagyon jó árban volt. Motor tipus kérdés. A motor az motor. Ami motor és kétkerekű, azt szeretni kell tipustól függetlenül. Persze lehet "csipkelődni" GSXR fórumon is ment a Hondások és Yamahásokkal az egyhe csipkelődés, de egy percig se gondolta senki komolyan. Nem a Majesty-nél kezdődik és fejeződik be a robogózás. Részemről ez a fajta "tipusimádat" elég visszataszító. A motoros az motoros, bármilyen tipuson is ül. | |||
|
2011. dec. 16. 21:04 | Válasz | #242 | |||
Persze! Énmeg kapjak infarktust,mikor rámkiabál a sötét garázsban...
| |||
| |||
2011. dec. 16. 20:16 | Válasz | #241 | |||
Köszi. elvileg, ha m9nden rendesen van bekötve akkor még köszönt is mikor ráadod a gyujtást. | |||
| |||
2011. dec. 16. 19:41 | Válasz | #240 | |||
Topi! Utalás megtörtént! Még nem szerelték be...azt mondták bekötik a beszélőt is,mert kiabáló burgi nem sok van mifelénk..Igaz,csendes sem nagyon... | |||
| |||
2011. dec. 16. 19:35 | Válasz | #239 | |||
Már levakartam róla a burgi felíratot és majestyre cseréltem,Az óta mintha jobban is menne!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 19:27 | Válasz | #238 | ||
Na igen...?És én becsületesen megdicsértem nem is egyszer hogy milyen szép és gondozott a gépe,mert tényleg az.tehát én is ÖMLENGTEM,,???? Hát igen!! na és.Söt,,,, a Topijé is nagyon szép,,,
| |||
| |||
2011. dec. 16. 19:23 | Válasz | #237 | |||
Gábor is burgis
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 19:22 | Válasz | #236 | ||
Mi a baj egy észrevételröl???nemhiszem hogy az ömelengés,és a végére oda van irva hogy a ""maja"" is!!Kicsit vissza az agyarakkal. Igen, büszke vagyok bármely gépre is,bár mindenkinek ilyenállapotu robesze lehetne,,én örülnék neki.. | |||
| |||
2011. dec. 16. 19:17 | Válasz | #235 | |||
| |||
2011. dec. 16. 19:03 | Válasz | #234 | |||
Ugyan már hagyjátok ezt az ömlengést A burgmanrol tök ciki
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 17:11 | Válasz | #233 | ||
No igen drága barátom.Már az anyag tapintása sem gumiszerü.Sok benne a korom és a bautilkaucsuk,. Viszont a hiba jelensége elsösorban a rossz tervezés miatt következik be.az anyagra gyakorolt vegyi-fizikai hatások miatt ez az összetételü anyag, a terhelés nyirási irányába meggyengült kötési, tulajdonsága fellbomlik és bekövetkezik a körkörös repedés.A gyári formátum ezen hibája elkerülhetettlen.Ezért más megoldás alkalmazásával a terhelés csökkenthetö ,,elkerülhetö a repedés | |||
| |||
© juhász béla | 2011. dec. 16. 17:01 | Válasz | #232 | ||
Hali Satya!Csak annyit fűznék hozzá ahoz a szivócsonkhoz, hogy azért érik el olyan hamar mert nem sok köze van a gumihoz.Ezek csak gumiszerű anyagok ,de a kaucsog-hoz semmi közűk.Nézd meg a 20 -30 éves vasakon még mindig gumi a gumi.Akkor még tudtak tervezni husszutávra,de ma már nem ez a trend.
| |||
| |||
|
|
|