Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


talicskas2014. márc. 21. 23:22 | Válasz | #731 
Szerintem Sosem volt lila..... Nem ugrik be, de az Orpi tudja ;-)))))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2014. márc. 21. 19:59 | Válasz | #730 
Hogy nem felejtjük el egy darabig, az tuti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. márc. 21. 19:56 | Válasz | #729 
Mindegy! Ez már olyan stori akkor is mint a lila garázs!

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2014. márc. 21. 19:26 | Válasz | #728 
Heti egy -két alkalom nekem megvan,csak az a baj hogy a derekamba van erekció
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. márc. 21. 07:02 | Válasz | #727 
Különben meg Topina K-75 van...
Semmi vibráció...
De még egy hengert mögészúrhat... :-)))
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552014. márc. 21. 06:57 | Válasz | #726 
Én megelégednék heti egy két alkalommal is...

 © satyapapa2014. márc. 20. 23:16 | Válasz | #725 
Kölcsön lehet kérni egy kis idöre??(( hasonló eredmények elérése céljából))...
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. márc. 20. 20:59 | Válasz | #724 
Lehet hogy Timi akarta ezt a tipust...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. márc. 20. 20:20 | Válasz | #723 
Topinak is már egy éve erekciója van!

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Bertalan Tibor2014. márc. 20. 19:57 | Válasz | #722 
Ja tényleg neked is ilyen mocid van

TopJoe2014. márc. 20. 19:54 | Válasz | #721 
Ez nem vicc :)
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Bertalan Tibor2014. márc. 20. 19:52 | Válasz | #720 

tamas2014. márc. 16. 22:46 | Válasz | #719 
Ma belenéztünk a sógorom K8-as Burgmanjába. Egész pontosan a fékeket vettük szemügyre.
Már én is tapasztaltam, hogy a Burgman könnyebben, jobban szerelhető mint a Majesty. Általában...
A fékekre ez nem igaz. De megoldottuk a nézelődést. Abban maradtunk, mivel a két hátsó betét tök keresztbe kopott, valamint az elsők is hol ilyenek, hol olyanok, csak fékolajat cseréltünk. Betéteket majd rendel bele és akkor újra nekiveselkedünk.
Mindenesetre, a fékhatás nagyságrendekkel jobb lett mint volt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. feb. 01. 13:45 | Válasz | #718 
Hát inkább érdekes mint hasznos,,A bolygódugattyús gépböl sem lett nagy áttörés.
Szerintem a sok kiegészitö mozgást végző alkatrész miatt drága sz elöállitás.Ezek nagyon preciz cuccok.Sokat dolgozhattak a tömegrezonancia leküzdésén,,,
Mindenesetre komoly mérnöki munka.
06304373303-vagyok elérhetö

gelilackó2014. jan. 31. 10:44 | Válasz | #717 
Egy kis érdekesség :)

Hallott már erről valaki?
Elég érdekeses ujragondolták a dolgokat :)

Duke- motor
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © jasa2014. jan. 14. 16:21 | Válasz | #716 
Én meg azt gondolom, hogy Topi nem Bélára, hanem inkább 20 évvel későbbi önmagára gondolt, mikor belinkelte ezt a cikket.... A motor már megvan, a szine is stimmel, mi kell még ? Hmmm, ja igen ...a zseton
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Feco2014. jan. 13. 16:59 | Válasz | #715 
Aki ismer annak "átment a szele" Aki pedig nem annak hiába is magyaráznád...Sokunknak fújt a szél...
Motor után,első a család legyen!

talicskas2014. jan. 13. 01:22 | Válasz | #714 
válasz: #712, #713!

A vége az egy smiley lett volna, csak nem jött össze telefonról!

Amit írtam természetesen csak viccnek szántam!! konkrétan a költségek számolgatására....
//kicsit nem ment át a vicc szele//
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Mosquito2014. jan. 12. 16:24 | Válasz | #713 
Jaj. Kukk be egy túra Honda,Bmw,Ktm,Yamaha,esetleg kifejezetten túrás fórumba/topikba. Nem kevés Km-et gurulnak el a tulajok. Lehet az öregnek is van egy blogja amit A-tól Z-ig megírhat. Ez már nagyon más világ.

tamas2014. jan. 12. 10:20 | Válasz | #712 
...lemaradt a vége!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2014. jan. 12. 10:06 | Válasz | #711 
Azért azt tisztázni kellene, hogy mi van akkor, ha fanatikus motortoló az ember! Mert ha csak tolta, akkor jelentősen sokat sporolt a költségekkel😵
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2014. jan. 11. 17:54 | Válasz | #710 
Na ahhoz már álloképesség kell,,meg elszántság,
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2014. jan. 11. 16:03 | Válasz | #709 
Nagyon nagyon vékonyan fogott a tollad.. Sok mindenre el lehet költeni /még/ a pénzt. Pl: KATT Igaz,ebből az összegből az egyik Varaderos 19eKm-es,47 napos Mongol túrát csinált.

tamas2014. jan. 11. 09:27 | Válasz | #708 
Hát, én csak fejbe kattogtam itt éjfél felé, de azért ez kicsit durva...
Azért jó, hogy van aki megteheti!
Mi meg a magunk módján! :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552014. jan. 11. 08:20 | Válasz | #707 
Csak 5.-literes átlagfogyasztással pontosan 16.543.460.-ft-ra jön ki,és ettől kicsit valószínűleg többet eszik a Bömös.Ha csak 40 ezrenként cserélt gumit az is kb.20.gumicsere,mondjuk 600.e ft,kb.50.olaj és szűrőcsere (nagyon finoman számolva...)csak sacc/kb.1.-milla,azért biztos párszor cserélt gyertyákat,fékbetéteket,egyéb kopó alkatrészeket,úgy hog nagyon finoman számolva is több mint 20.millába kerülhetett a mulatság...
Tényleg nem Magyar nyögdijasnak való progi...

tamas2014. jan. 11. 00:00 | Válasz | #706 
Komoly. Minden elismerésem és tiszteletem.
Kiszámolta valaki hogy ezen a távon cirka 14'000'000-ftos benzinköltséggel kell számolni, plusz gumi, olaj?
Nem csóró magyar nyögdíjasnak való program...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 10. 21:11 | Válasz | #705 
Nemsokára Juhász Bécit is igy láthatjuk???
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2014. jan. 10. 19:12 | Válasz | #704 
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2014. jan. 10. 19:10 | Válasz | #703 
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Bertalan Tibor2013. dec. 07. 18:03 | Válasz | #702 

tamas2013. nov. 23. 11:35 | Válasz | #701 
Azt nem, de mögöttem még egy gyermek sem fért el... Nemhogy egy Karcsi... Behajtogatva, röhögve, majd beszorulva...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 23. 10:59 | Válasz | #700 
Ugye mondtam, hogy a hátsó ülésről vezettél...!!
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 23. 10:03 | Válasz | #699 
A leg kényelmesebb járművem volt (direkt nem irtam autót) mert akkoriban volt egy kasztnis haverom aki mikor meglátta mit vettem, mert vittem hogy nem férek el benne, kapásból kivette a két első puffot, és valami a padlásán lévő bitang jó dönthető fejtámlás ülést varázsolt bele, aminek a sínje természetesen a hátsó ülésig tartott és innentől roppant kényelmessé vált. Az is igaz Feco, az én Trabim és a 127-es Fiatom is 3 személyes volt és aki ült már mögöttem a Ladámban, átélhette a szorultság nem túl kellemesen élményét. Karcsira szegényre nagyon emlékszem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. nov. 23. 07:48 | Válasz | #698 
Mivel kissé magas vagy,persze hogy utáltad,mert vezetés közben a térded dörgölte a füledet
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. nov. 22. 21:12 | Válasz | #697 
Tényleg útáltam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. nov. 22. 18:25 | Válasz | #696 
Volt trabim sárga szinü,,,és sziszifuszi munkával csináltunk hozzá menyezet kárpitot,valamint a tüzfalat is lekárpitoztam,nagyon halk lett,és primán belehetett füteni,
A fütés is kapott tuningot, A hengerek hütöbárdájához alulra,hátra tettem höálló gumilapot télire.Igy mgasabb höfokon ment és a befujó fütöcsöbe igy sokkal melegebb levegö áramlott.Tényleg marha jól fütött.
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2013. nov. 22. 18:19 | Válasz | #695 
Tegnap a Bp-i központi autópiacon láttam egy sárga wartburg delux-ot ( nekünk is pont ilyen volt )500. ezer volt az ára, szalon állapotú. :)
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Feco2013. nov. 22. 18:16 | Válasz | #694 
Én sem szerettem volna a Trabimat ha az elsőt kivéve hátsó ülésről kellett volna vezetnem...
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 22. 06:26 | Válasz | #693 
Nekem a második volt 601-es Trabi. Érdekes, soha nem hagyott cserben (mondjuk egyik autóm sem...) cserben, de én nem szerettem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2013. nov. 21. 23:47 | Válasz | #692 
Az első autőm wartburg de lux volt 1973-as .Most szivesen vissza venném én is.Gondoltam hogy trafó csak 30 év után már nem voltam benne biztos.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

meszizs2013. nov. 21. 20:39 | Válasz | #691 

RedBull Trafók vannak benne!
A jól megszokott kondi ebből már hiányzik, mert mindenképp elektronikus gyújtású Trabit akartam!
1996-os Majesty 250

tamas2013. nov. 21. 19:05 | Válasz | #690 
Ja ja, trafó, jól irtad!
Kétüteműeknél bizony hengerenként egy... Ezek szerint nem volt kétütemű taligád...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. nov. 21. 18:54 | Válasz | #689 
A kondi az sokkal kissebb,,,az bizoy trafó ami a gépházban van a jobb oldali doblemezen.
A kondi az lent szokott lenni a megszakitó közelében a gyujtás elosztóban.
Remélem mindenre jól emlékszem és jól irtam le.
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2013. nov. 21. 18:51 | Válasz | #688 
kondi
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2013. nov. 21. 16:02 | Válasz | #687 
Gratula tényleg nagyon szép ,na meg az két red bull-os trafó
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gelilackó2013. nov. 21. 09:18 | Válasz | #686 
Mészi gyönyörű lett a papírjaguár:)gratula és sok sok kilómétert a nejednek , na meg persze Te is csapass majd vele egy-két karikát:)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © jasa2013. nov. 21. 01:01 | Válasz | #685 
...és mi ilyennek szeretünk !
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

meszizs2013. nov. 20. 21:21 | Válasz | #684 
Amit kinéztem azt elvitték!
Ferrari F355 replica!
Amik jelenleg fent vannak azok közel 1 millával húzósabbak!
Egyenlőre Trabizunk, aztán majd meglátjuk, hogy felmegy-e az Ebay-re vagy a mobile-re!

1996-os Majesty 250

 © Koko2013. nov. 20. 19:45 | Válasz | #683 
Gratulálok!Brutál jól néz ki!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

Mosquito2013. nov. 20. 19:22 | Válasz | #682 
Szép lett. Ezt eladod és megveheted álmaid Majestyét.

meszizs2013. nov. 19. 21:56 | Válasz | #681 
Köszi!
A színe hivatalosan Peugeot KNY02!
A színt a tulaj választotta!
Bár felmerült a meggybordó metál is!
Majd talán a következő Trabi lesz valami szebb színű, mert hamarosan elkezdem a második felújítását is, de szerintem azzal még kihúzom ezt a telet! Mivel azt annó azért vettük, hogy a Fiat ne tudja meg, hogy milyen a hó, só és, ha tehetjük, akkor az esőt se ismerje!!!Eddig a közel 5 éve és 30ezer km alatt még csak esővel futott össze, ha útközben elkapta!
A téli gumigarnitúrát is csak azért teszem rá, hogy azon teleljen ki a garázsban!

Tudom pihentagyú, ökör vagyok! De én ilyen vagyok!!!
1996-os Majesty 250

 © Herold2013. nov. 19. 19:39 | Válasz | #680 
Nagyon csini lett a járgány, bár a szín tényleg nem trabantos, de a fehér búrákkal tökéletes a hatás!
Gratulálok!!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2013. nov. 19. 19:07 | Válasz | #679 

GRATULÁLOK!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2013. nov. 19. 17:59 | Válasz | #678 
MEG VAN A VIZSGA!!!
2 év nyugalom!!!
A színt a tulajdonosa választotta! /Nejem/
Valóban az időmet erre pazaroltam!űNem vagyok nyugger/ Szolgálati járadékos, de meddig??/!
Alufelni tavasszal kerül fel! Az osztókörmódosítok is meg vannak!
Hidd el Jasa nem hitelből van! Nem vagyok milliomos, csak az egész család Tescó gazdaságos!!!KV, cigi, pia és egyéb cuccok felejtősek, csakis ezen tudunk spórolni!
Energia! Hihetetlen mennyiségű természetes és kínai vitaminokat, doppingszereket fogyasztok, az óccsó kategóriából!
A mafla fej is meg van! Nagyon sokszor megbántam menet közben, hogy elkezdtem, pedig van még egy, amit jövő tavasszal elkezdek ismételten rendbe rakni!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #677 
Az ilyen fellujitásokhoz szükség van,,2erös kézre,egy mafla fejre (jó értelemben),egy állandóan teletöltödös bukszára és egy türelmes feleségre.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. nov. 19. 16:24 | Válasz | #676 
Nyugdíjas! Megteheti! :)

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © jasa2013. nov. 19. 01:12 | Válasz | #675 
Megáll az eszem....Hogy Neked mire van pénzed, időd, energiád......(nem is folytatom tovább)?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Coller úr2013. nov. 18. 22:50 | Válasz | #674 
Itt is gratulálok.
Tényleg elismerésre méltó ez a kitartás.
Ja, és nagyon szép bili színe lett.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Kiss Róbert2013. nov. 18. 21:57 | Válasz | #673 
Hát ehez csak gratulálni tudok!!!!

tamas2013. nov. 18. 21:55 | Válasz | #672 
Zsoltikám, ez egy remekmű!
Kifejezetten úgy néz ki, mint egy vaci új Trabant!
Gratulálok!
Alufelni projekt? Műszaki után?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2013. nov. 18. 21:06 | Válasz | #671 
Köszi mindenkinek!
Igazából majd holnap fog eldőlni a műalkotás!
Holnap reggel megy műszakira!

Aztán, ha minden oké, akkor a műszaki után Gó Érdre, mert onnét meg haza kell hozni egy 500-as 1970-es Fiatot! Aztán újra kezdődhet a restaurálási projekt!

1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. nov. 18. 19:49 | Válasz | #670 
Mintmár irtam ,csodaszép..
Mostmár haza mehetsz,,,,, ha a párod beenged.Lehet hogy már megse ismer.?
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2013. nov. 18. 19:40 | Válasz | #669 
Jól sikerült.Szép lett,gratula.

 © Pazo2013. nov. 18. 19:39 | Válasz | #668 
nagyon szép lett, gratula!
tel.sz: 06 30 445 85 96

meszizs2013. nov. 18. 19:25 | Válasz | #667 

Kimaradt!
Idén január óta ezen dolgoztam, ha tehettem!!


1996-os Majesty 250

meszizs2013. nov. 18. 19:24 | Válasz | #666 
Holnap megy műszakira a kétütemű "robogóm"-"fedeles MZ"!!
Ez egy egyéb típus!!!







1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. nov. 18. 19:21 | Válasz | #665 
Igy van.
A kymco nem rossz (a világ egyik legnagyobb motorgyára),de Pl ha Én Bömit veszek abba ne kymco,vagy Keeway stb legyen.
A kymco Myroad700I egy csodálatos gép,jobb mint egy BMW és sokkal olcsób is.Simén elfogadnám.
Gelilacko Kymcoja is prima kis 300as gép.
06304373303-vagyok elérhetö

 © jasa2013. nov. 18. 16:25 | Válasz | #664 
Jó, megbízható robogókat csinál a Kymco a maga kategóriájában (a 80-90es években a Hondától "tanulta a szakmát") nem érdemes fikázni.....
Viszont hogy BMW matricát lát az ember, egyből sokkal többet vár el (jogosan), gondolva a "propelleresek" által más szegmensekben nyújtott színvonalra. Az árcédula tényleg BMW szintű (12 ezer ajró)...hát ez brutál. A 2013-as 650-es burgi olcsóbban messze jobbat teljesít.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Herold2013. nov. 18. 07:26 | Válasz | #663 
Szerintem vegyél egy öreg R65-öt és tegyél rá kymco emblémákat, olyan tuti nincs másnak!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Szomjas2013. nov. 18. 06:58 | Válasz | #662 
Gondolkodtam róla,hogy veszek egy 500-as Kymcot.
Csak nem tudom,hogy Bmw vagy Kawasaki matricákat
tegyek-e rá. Segítsetek!
A maja klub német nagykövete. ;)

Mosquito2013. nov. 17. 23:36 | Válasz | #661 
Két éve ültem rajta a BNV motorkiállításon. Akkoriban az anyaghasználat,összeszerelés minősége,hogy is mondja finoman béka bizonyos testrésze alatt volt. Jahh 15-25eFt a rezsióradíj a szerviznek.

 © satyapapa2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #660 
Ez a Kymco blokkos nagy BMW találmány,,,,Rómában elég sok ilyet láttam.
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #659 
Nem hát ,kiadta a projektet az aprószeműnek ,hogy oldja meg ,ilyen lett.Nem a minőséget áruják manapság,hanem a nevet.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. nov. 17. 19:26 | Válasz | #658 
Az embléma alakja sikerült legjobban. Bár szerintem azt se a németek csinálták. :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2013. nov. 17. 19:18 | Válasz | #657 
Mai világban semmi sem kizárt.De hogy ennek a joghutos doboznak nem sok köze van a nevéhez a biztos.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. nov. 17. 19:04 | Válasz | #656 
Miről beszélsz?!
Ez maga a csodálatos szovjetch tekknika!
Vagy annak lenyúlása...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2013. nov. 17. 18:36 | Válasz | #655 
Nahát!!! ezek az aprószeműek.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © passat522013. nov. 17. 18:08 | Válasz | #654 
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Coller úr2013. nov. 16. 19:59 | Válasz | #653 
Köszönöm szépen a választ.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © juhász béla2013. nov. 16. 18:00 | Válasz | #652 
Ment az Email.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Coller úr2013. nov. 16. 17:10 | Válasz | #651 
Igen, schuber tű rosszul írtam.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. nov. 16. 17:06 | Válasz | #650 
Szia Béla!

Egy kis szakmai tanácsra lenne szükségem.
Vettem egy kis 125-ös motorkát(Kawasaki eliminator 125cc), és elég szegényes volt a benzinellátása.
Fehér volt a gyertya, és darabosan ment hidegen.
Mikuni karbi van benn.
Azt szeretném kérdezni, ha schieber tűt egyel feljebb tettem az kb. mennyi plusz fogyasztást jelent?
A levegőt is hozzáállítottuk.
Mint kiderült az volt a ludas, négy fordulatot ki volt tekerve, holott a könyv 1.5-2 fordulatot ír.
Már nem akartam újra szétszedni.

Előre is kösz.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Gyuresz2013. nov. 16. 13:12 | Válasz | #649 
Köszi, email jött.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Gyuresz2013. nov. 16. 13:07 | Válasz | #648 
A Kínaiak több típust is gyártanak, közülük az egyik: http://minimotorbolt.unas.hu/spd/unas_331574/Chopper-50
Veszprémben több is fut, és kereskedésben is árulják.Egész dögös kis hangjuk van.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Gyuresz2013. nov. 16. 12:00 | Válasz | #647 
Sajnos az email nem jött. Írtam privátban a címemről, talán úgy jó lesz.
Köszönöm.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Feco2013. nov. 15. 21:40 | Válasz | #646 
A gép nagyon bajnok...én nekem ilyen formában egy pici 50 es tetszene...Valahol már láttam.
Motor után,első a család legyen!

 © PólyaSándor2013. nov. 15. 21:16 | Válasz | #645 

ˆ PólyaSándor ma 21:07 | Válasz | #959

Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150??

Coller úr2013. nov. 15. 21:09 | Válasz | #644 
Vagy esetleg így jobb.

Kawa
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #643 
Igazából nem történt növekedés, mindig is nagyon tetszettek ezek a kis jószágok. Váltó, nagy kerék, gömbölyű lámpa, benzincsap, állati.
Ez már majdnem olyan mint egy igazi motor.
Nem tudom, hogy sikerült e megosztanom a képet, ha nem, feltöltöm ide a galériába.

https://docs.google.com/file/d/0BwJj8Kb_YaRNbF9GNW1iaUk1SDQ/edit
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Feco2013. nov. 15. 19:08 | Válasz | #642 
Neúszod meg, kérünk képet!!
Motor után,első a család legyen!

 © juhász béla2013. nov. 15. 09:48 | Válasz | #641 
Ment email.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Coller úr2013. nov. 15. 06:56 | Válasz | #640 
Kösz a választ.
Valószínű tényleg a pára csapódott ki.
125 ccm a kicsike, igazából kihagyhatatlan vétel volt.
Egy idős úrtól vettem, a küllőket egyenként pucolta fogkefével.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Gyuresz2013. nov. 15. 00:34 | Válasz | #639 
Szia Béla !

Szakmai tanácsra lenne szükségem. A motorom,Suzuki Freewind XF 650.A vezérműház alatt van egy minimális kis olajszivárgás. Szeretném a télen elhárítani,mert ugye egy japó összeszerelésű motor blokkja mégsem lehet olajos.Szerinted milyen tömítő pasztát használjak? Nincs tömítés, mivel a vezérműtengelyt is fedél szorítja le.Gondolom valami hőálló,rugalmas, de vékony cuccra lenne szükségem.
A választ előre is köszi.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

 © jasa2013. nov. 14. 23:20 | Válasz | #638 
Mennyire kicsi ? 125,250,400 ?
Segíteni nem tudok, csak találgatok: csere előtt nem láttad a fehérséget? ha üzemmeleg motornál nem látszik, csak hidegnél akkor nagy baj nem lehet. Ereszd le az olajat és nézd meg.

Mecsusz után Te vagy a második csopperos...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Coller úr2013. nov. 14. 10:26 | Válasz | #637 
Sziasztok !

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Vettem egy kis kawasaki elimininatort(kis váltós chopper), és a blokk oldalán van egy üveg ablakocska amin az olajszintet lehet ellenőrizni.
Lecseréltem benn az olajat meg a szűrőt, és valami fehér(takonyszerű)anyag rakódott az üvegre belül.
Az baj?
Talán annyit hibáztam, hogy kicsit meleg blokkba tettem a hideg olajat.
Lecsapódhatott a pára?
Ha lehűl mindig előjön, bár ebben a hidegben Sárvárig fel sem melegszik rendesen.
Ez tavasszal el fog tűnni, vagy ne is foglalkozzak vele.
Elvileg 2007-es a motor, vezetett szervízkönyvel, és Szombathelyen lett véve.
Gyakorlatilag újszerű a motor.

Köszönöm a segítséget.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © satyapapa2013. nov. 12. 07:27 | Válasz | #636 
Nagyon nehéz okosnak lenni mert rengeteget számit a vezetési körülmény is-hol és hogyan használjuk a gépet.Az Én 1800-as benzines zafirámba 300ezer km van,,és piszok jól müködik,nem eszi az olajat, a fogyasztása is prima 6,5-7L átlag.
Volt már nagyon sok régi gépem,,és bizony egy 1200-es Zsiga 8litert szippantott és 80-120ezer km nél már generálozni kellet.Persze lehetnek kivételek de nem az a mérvadó.
De maradjunk a kétkereküeknél.
Szerintem 500-750stb,és töbhengeres gépet nem lehet összehasonlitani egyhengeres 125-400ccm géppel.Nagyon sok mindenben különböznek..Régebben bizonyos alkatészeket erösebre csinálhattak,,de azoknak a gépeknek is lehetett más,egyéb gyenge pontjuk.
Lehet hogy a mostani üzletpolitika nem akar olyan gépet gyártani ami simán elmegy 30-évet.hiszen mi magung is gyakran cserélünk gépet,pl gyorsabra,szebbre, kisseb fogyasztásura stb.Kevesen akarják a gépüket évtizedekig nyüstölni
Nemsokáig (sajna) de volt egy 27éves 750-es Kawám amit imádtam (és most is imádom) ..Voltak tipushibái ,és voltak prima minöségü alkatrészei is.Nagyon gyors és prima hangú gép volt,de városba ,napi ingázásra nem alkalmas,,és biz nem is arra készült..A CB 750-es Honda is rendelkezett kisseb hibákkal,mégis sok ember imádta.Összességében kell nézni a gépeket.
Nálunk ugye a T-MAX a sláger.Tényleg jó kis gép a maga lehetséges hibáival is.-Lehet hogy nemfog tudni teljesiteni 200-250ezer km-t.Ez talán nem is cél.Ha ez lenne a cél akkor,mennyibe kerülne az elöállitása a mocinak,,és hányan tudnák megvenni, hogy élvezhessék a tudását.
Sok minden nézetben különbözünk egymástól.Mások az elvárásaink , tapasztalataink .Más módon kezeljük eszközeinket,és mások a lehetöságeink is.
Ezért is nehéz dülöre jutni.
A mostani 400-as majámat is szeretem,pedig vannak bosszantó dolgok is rajta.Ha elpasszolom az nembiztos hogy azért lesz mert valami rossz volt rajta,hanem mert jobb tulajdonságú gépe találtam.Egyre többen vagyunk igy.De nagyon becsülöm azokat is akik több évtizedes nagy gépeket használnak ,mert annak is megvan a varázsa,elönye.
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2013. nov. 11. 16:36 | Válasz | #635 
Nem 200000km hanem 20000km
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2013. nov. 11. 16:34 | Válasz | #634 
Igazat adok neked de sokan nem hogy a legolcsóbb olajat nem ,hanem egyáltalán nem cserélnek benne olajat csak papiron! Én vettem a burgmanba új variátort és 15000km után sem látszott rajta kopás,és mikor kicseréltem az elözöbe 200000km volt aminek válla volt.Akkor te mire gondolsz?
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © juhász béla2013. nov. 11. 13:47 | Válasz | #633 
Nem dicsekvésképp irom,de az én vasamban 272000km van,és minden alapméretes,évente 10-20 ezerkm-t megyek álltalában vele,és a legolcsóbb ,legócskább olajjal.Az hogy ma milyen anyagminőség?,mondhat a gyártó bármit,melyik vevő ellenőrizteti le,méreti meg hogy igaz -e egyáltalán.Azért erről sokat tudnék mesélni,mert megfordult már nálam több tipusú,és évjáratu motor,aminek bevizsgáltattam egyes részeit,és elcsodálkoznál rajta milyen eredmények voltak.Másik ,hogy igen vannak kopó alkatrészek is ,csak az nem mindegy,hogy mennyi idő alatt kopik el,10-20-30-50-vagy 100ezer km után.Ha csak a robogók variátorát nézzűk,ebből élnek a gyártók,motoros boltok,ha olyan jó anyagból lenne,nem kellene sokszor pár ezer km után cserélgetni.Na ehez értenek manapság a tervezők nagyon.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. nov. 11. 13:30 | Válasz | #632 
Na majd az idő eldönti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."


1 2 3 [4] 5 6 7 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől