|
|
|
2014. márc. 21. 23:22 | Válasz | #731 | |||
Szerintem Sosem volt lila..... Nem ugrik be, de az Orpi tudja ;-)))))
| |||
| |||
2014. márc. 21. 19:59 | Válasz | #730 | |||
Hogy nem felejtjük el egy darabig, az tuti!
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 21. 19:56 | Válasz | #729 | ||
Mindegy! Ez már olyan stori akkor is mint a lila garázs! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 21. 19:26 | Válasz | #728 | ||
Heti egy -két alkalom nekem megvan,csak az a baj hogy a derekamba van erekció
| |||
| |||
2014. márc. 21. 07:02 | Válasz | #727 | |||
Különben meg Topina K-75 van... Semmi vibráció... De még egy hengert mögészúrhat... :-))) | |||
|
2014. márc. 21. 06:57 | Válasz | #726 | |
Én megelégednék heti egy két alkalommal is...
| |
© satyapapa | 2014. márc. 20. 23:16 | Válasz | #725 | ||
Kölcsön lehet kérni egy kis idöre??(( hasonló eredmények elérése céljából))...
| |||
| |||
2014. márc. 20. 20:59 | Válasz | #724 | |||
Lehet hogy Timi akarta ezt a tipust...?
| |||
|
© passat52 | 2014. márc. 20. 20:20 | Válasz | #723 | ||
Topinak is már egy éve erekciója van! | |||
| |||
2014. márc. 20. 19:57 | Válasz | #722 | |
Ja tényleg neked is ilyen mocid van
| |
2014. márc. 20. 19:54 | Válasz | #721 | |||
Ez nem vicc :)
| |||
| |||
2014. márc. 20. 19:52 | Válasz | #720 | |
2014. márc. 16. 22:46 | Válasz | #719 | |||
Ma belenéztünk a sógorom K8-as Burgmanjába. Egész pontosan a fékeket vettük szemügyre. Már én is tapasztaltam, hogy a Burgman könnyebben, jobban szerelhető mint a Majesty. Általában... A fékekre ez nem igaz. De megoldottuk a nézelődést. Abban maradtunk, mivel a két hátsó betét tök keresztbe kopott, valamint az elsők is hol ilyenek, hol olyanok, csak fékolajat cseréltünk. Betéteket majd rendel bele és akkor újra nekiveselkedünk. Mindenesetre, a fékhatás nagyságrendekkel jobb lett mint volt. | |||
|
© satyapapa | 2014. feb. 01. 13:45 | Válasz | #718 | ||
Hát inkább érdekes mint hasznos,,A bolygódugattyús gépböl sem lett nagy áttörés. Szerintem a sok kiegészitö mozgást végző alkatrész miatt drága sz elöállitás.Ezek nagyon preciz cuccok.Sokat dolgozhattak a tömegrezonancia leküzdésén,,, Mindenesetre komoly mérnöki munka. | |||
| |||
2014. jan. 31. 10:44 | Válasz | #717 | |||
Egy kis érdekesség :) Hallott már erről valaki? Elég érdekeses ujragondolták a dolgokat :) Duke- motor | |||
|
© jasa | 2014. jan. 14. 16:21 | Válasz | #716 | ||
Én meg azt gondolom, hogy Topi nem Bélára, hanem inkább 20 évvel későbbi önmagára gondolt, mikor belinkelte ezt a cikket.... A motor már megvan, a szine is stimmel, mi kell még ? Hmmm, ja igen ...a zseton
| |||
| |||
2014. jan. 13. 16:59 | Válasz | #715 | |||
Aki ismer annak "átment a szele" Aki pedig nem annak hiába is magyaráznád...Sokunknak fújt a szél...
| |||
| |||
2014. jan. 13. 01:22 | Válasz | #714 | |||
válasz: #712, #713! A vége az egy smiley lett volna, csak nem jött össze telefonról! Amit írtam természetesen csak viccnek szántam!! konkrétan a költségek számolgatására.... //kicsit nem ment át a vicc szele// | |||
|
2014. jan. 12. 16:24 | Válasz | #713 | |
Jaj. Kukk be egy túra Honda,Bmw,Ktm,Yamaha,esetleg kifejezetten túrás fórumba/topikba. Nem kevés Km-et gurulnak el a tulajok. Lehet az öregnek is van egy blogja amit A-tól Z-ig megírhat. Ez már nagyon más világ.
| |
2014. jan. 12. 10:20 | Válasz | #712 | |||
...lemaradt a vége!
| |||
| |||
2014. jan. 12. 10:06 | Válasz | #711 | |||
Azért azt tisztázni kellene, hogy mi van akkor, ha fanatikus motortoló az ember! Mert ha csak tolta, akkor jelentősen sokat sporolt a költségekkel😵
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 11. 17:54 | Válasz | #710 | ||
Na ahhoz már álloképesség kell,,meg elszántság,
| |||
| |||
2014. jan. 11. 16:03 | Válasz | #709 | |
Nagyon nagyon vékonyan fogott a tollad.. Sok mindenre el lehet költeni /még/ a pénzt. Pl: KATT Igaz,ebből az összegből az egyik Varaderos 19eKm-es,47 napos Mongol túrát csinált.
| |
2014. jan. 11. 09:27 | Válasz | #708 | |||
Hát, én csak fejbe kattogtam itt éjfél felé, de azért ez kicsit durva... Azért jó, hogy van aki megteheti! Mi meg a magunk módján! :-) | |||
| |||
2014. jan. 11. 08:20 | Válasz | #707 | |
Csak 5.-literes átlagfogyasztással pontosan 16.543.460.-ft-ra jön ki,és ettől kicsit valószínűleg többet eszik a Bömös.Ha csak 40 ezrenként cserélt gumit az is kb.20.gumicsere,mondjuk 600.e ft,kb.50.olaj és szűrőcsere (nagyon finoman számolva...)csak sacc/kb.1.-milla,azért biztos párszor cserélt gyertyákat,fékbetéteket,egyéb kopó alkatrészeket,úgy hog nagyon finoman számolva is több mint 20.millába kerülhetett a mulatság... Tényleg nem Magyar nyögdijasnak való progi... | |
2014. jan. 11. 00:00 | Válasz | #706 | |||
Komoly. Minden elismerésem és tiszteletem. Kiszámolta valaki hogy ezen a távon cirka 14'000'000-ftos benzinköltséggel kell számolni, plusz gumi, olaj? Nem csóró magyar nyögdíjasnak való program... | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 10. 21:11 | Válasz | #705 | ||
Nemsokára Juhász Bécit is igy láthatjuk???
| |||
| |||
2014. jan. 10. 19:12 | Válasz | #704 | |||
|
2014. jan. 10. 19:10 | Válasz | #703 | |||
|
2013. dec. 07. 18:03 | Válasz | #702 | |
2013. nov. 23. 11:35 | Válasz | #701 | |||
Azt nem, de mögöttem még egy gyermek sem fért el... Nemhogy egy Karcsi... Behajtogatva, röhögve, majd beszorulva...
| |||
| |||
2013. nov. 23. 10:59 | Válasz | #700 | |||
Ugye mondtam, hogy a hátsó ülésről vezettél...!!
| |||
| |||
2013. nov. 23. 10:03 | Válasz | #699 | |||
A leg kényelmesebb járművem volt (direkt nem irtam autót) mert akkoriban volt egy kasztnis haverom aki mikor meglátta mit vettem, mert vittem hogy nem férek el benne, kapásból kivette a két első puffot, és valami a padlásán lévő bitang jó dönthető fejtámlás ülést varázsolt bele, aminek a sínje természetesen a hátsó ülésig tartott és innentől roppant kényelmessé vált. Az is igaz Feco, az én Trabim és a 127-es Fiatom is 3 személyes volt és aki ült már mögöttem a Ladámban, átélhette a szorultság nem túl kellemesen élményét. Karcsira szegényre nagyon emlékszem...
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 23. 07:48 | Válasz | #698 | ||
Mivel kissé magas vagy,persze hogy utáltad,mert vezetés közben a térded dörgölte a füledet
| |||
| |||
2013. nov. 22. 21:12 | Válasz | #697 | |||
Tényleg útáltam...
| |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 22. 18:25 | Válasz | #696 | ||
Volt trabim sárga szinü,,,és sziszifuszi munkával csináltunk hozzá menyezet kárpitot,valamint a tüzfalat is lekárpitoztam,nagyon halk lett,és primán belehetett füteni, A fütés is kapott tuningot, A hengerek hütöbárdájához alulra,hátra tettem höálló gumilapot télire.Igy mgasabb höfokon ment és a befujó fütöcsöbe igy sokkal melegebb levegö áramlott.Tényleg marha jól fütött. | |||
|
2013. nov. 22. 18:19 | Válasz | #695 | |||
Tegnap a Bp-i központi autópiacon láttam egy sárga wartburg delux-ot ( nekünk is pont ilyen volt )500. ezer volt az ára, szalon állapotú. :)
| |||
| |||
2013. nov. 22. 18:16 | Válasz | #694 | |||
Én sem szerettem volna a Trabimat ha az elsőt kivéve hátsó ülésről kellett volna vezetnem...
| |||
| |||
2013. nov. 22. 06:26 | Válasz | #693 | |||
Nekem a második volt 601-es Trabi. Érdekes, soha nem hagyott cserben (mondjuk egyik autóm sem...) cserben, de én nem szerettem...
| |||
| |||
2013. nov. 21. 23:47 | Válasz | #692 | |||
Az első autőm wartburg de lux volt 1973-as .Most szivesen vissza venném én is.Gondoltam hogy trafó csak 30 év után már nem voltam benne biztos.
| |||
| |||
2013. nov. 21. 20:39 | Válasz | #691 | |||
RedBull Trafók vannak benne! A jól megszokott kondi ebből már hiányzik, mert mindenképp elektronikus gyújtású Trabit akartam! | |||
|
2013. nov. 21. 19:05 | Válasz | #690 | |||
Ja ja, trafó, jól irtad! Kétüteműeknél bizony hengerenként egy... Ezek szerint nem volt kétütemű taligád... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 21. 18:54 | Válasz | #689 | ||
A kondi az sokkal kissebb,,,az bizoy trafó ami a gépházban van a jobb oldali doblemezen. A kondi az lent szokott lenni a megszakitó közelében a gyujtás elosztóban. Remélem mindenre jól emlékszem és jól irtam le. | |||
| |||
2013. nov. 21. 18:51 | Válasz | #688 | |||
kondi
| |||
|
2013. nov. 21. 16:02 | Válasz | #687 | |||
Gratula tényleg nagyon szép ,na meg az két red bull-os trafó
| |||
|
2013. nov. 21. 09:18 | Válasz | #686 | |||
Mészi gyönyörű lett a papírjaguár:)gratula és sok sok kilómétert a nejednek , na meg persze Te is csapass majd vele egy-két karikát:)
| |||
|
© jasa | 2013. nov. 21. 01:01 | Válasz | #685 | ||
...és mi ilyennek szeretünk !
| |||
| |||
2013. nov. 20. 21:21 | Válasz | #684 | |||
Amit kinéztem azt elvitték! Ferrari F355 replica! Amik jelenleg fent vannak azok közel 1 millával húzósabbak! Egyenlőre Trabizunk, aztán majd meglátjuk, hogy felmegy-e az Ebay-re vagy a mobile-re! | |||
| |||
© Koko | 2013. nov. 20. 19:45 | Válasz | #683 | ||
Gratulálok!Brutál jól néz ki! | |||
| |||
2013. nov. 20. 19:22 | Válasz | #682 | |
Szép lett. Ezt eladod és megveheted álmaid Majestyét.
| |
2013. nov. 19. 21:56 | Válasz | #681 | |||
Köszi! A színe hivatalosan Peugeot KNY02! A színt a tulaj választotta! Bár felmerült a meggybordó metál is! Majd talán a következő Trabi lesz valami szebb színű, mert hamarosan elkezdem a második felújítását is, de szerintem azzal még kihúzom ezt a telet! Mivel azt annó azért vettük, hogy a Fiat ne tudja meg, hogy milyen a hó, só és, ha tehetjük, akkor az esőt se ismerje!!!Eddig a közel 5 éve és 30ezer km alatt még csak esővel futott össze, ha útközben elkapta! A téli gumigarnitúrát is csak azért teszem rá, hogy azon teleljen ki a garázsban! Tudom pihentagyú, ökör vagyok! De én ilyen vagyok!!! | |||
| |||
© Herold | 2013. nov. 19. 19:39 | Válasz | #680 | ||
Nagyon csini lett a járgány, bár a szín tényleg nem trabantos, de a fehér búrákkal tökéletes a hatás! Gratulálok!! | |||
| |||
2013. nov. 19. 19:07 | Válasz | #679 | |||
GRATULÁLOK!!! | |||
| |||
2013. nov. 19. 17:59 | Válasz | #678 | |||
MEG VAN A VIZSGA!!! 2 év nyugalom!!! A színt a tulajdonosa választotta! /Nejem/ Valóban az időmet erre pazaroltam!űNem vagyok nyugger/ Szolgálati járadékos, de meddig??/! Alufelni tavasszal kerül fel! Az osztókörmódosítok is meg vannak! Hidd el Jasa nem hitelből van! Nem vagyok milliomos, csak az egész család Tescó gazdaságos!!!KV, cigi, pia és egyéb cuccok felejtősek, csakis ezen tudunk spórolni! Energia! Hihetetlen mennyiségű természetes és kínai vitaminokat, doppingszereket fogyasztok, az óccsó kategóriából! A mafla fej is meg van! Nagyon sokszor megbántam menet közben, hogy elkezdtem, pedig van még egy, amit jövő tavasszal elkezdek ismételten rendbe rakni! | |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #677 | ||
Az ilyen fellujitásokhoz szükség van,,2erös kézre,egy mafla fejre (jó értelemben),egy állandóan teletöltödös bukszára és egy türelmes feleségre.
| |||
|
© passat52 | 2013. nov. 19. 16:24 | Válasz | #676 | ||
Nyugdíjas! Megteheti! :) | |||
| |||
© jasa | 2013. nov. 19. 01:12 | Válasz | #675 | ||
Megáll az eszem....Hogy Neked mire van pénzed, időd, energiád......(nem is folytatom tovább)?
| |||
| |||
2013. nov. 18. 22:50 | Válasz | #674 | |||
Itt is gratulálok. Tényleg elismerésre méltó ez a kitartás. Ja, és nagyon szép bili színe lett. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. nov. 18. 21:57 | Válasz | #673 |
Hát ehez csak gratulálni tudok!!!!
| |
2013. nov. 18. 21:55 | Válasz | #672 | |||
Zsoltikám, ez egy remekmű! Kifejezetten úgy néz ki, mint egy vaci új Trabant! Gratulálok! Alufelni projekt? Műszaki után? | |||
| |||
2013. nov. 18. 21:06 | Válasz | #671 | |||
Köszi mindenkinek! Igazából majd holnap fog eldőlni a műalkotás! Holnap reggel megy műszakira! Aztán, ha minden oké, akkor a műszaki után Gó Érdre, mert onnét meg haza kell hozni egy 500-as 1970-es Fiatot! Aztán újra kezdődhet a restaurálási projekt! | |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 18. 19:49 | Válasz | #670 | ||
Mintmár irtam ,csodaszép.. Mostmár haza mehetsz,,,,, ha a párod beenged.Lehet hogy már megse ismer.? | |||
| |||
2013. nov. 18. 19:40 | Válasz | #669 | |
Jól sikerült.Szép lett,gratula.
|
© Pazo | 2013. nov. 18. 19:39 | Válasz | #668 | ||
nagyon szép lett, gratula!
| |||
| |||
2013. nov. 18. 19:25 | Válasz | #667 | |||
Kimaradt! Idén január óta ezen dolgoztam, ha tehettem!! | |||
| |||
2013. nov. 18. 19:24 | Válasz | #666 | |||
Holnap megy műszakira a kétütemű "robogóm"-"fedeles MZ"!! Ez egy egyéb típus!!! | |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 18. 19:21 | Válasz | #665 | ||
Igy van. A kymco nem rossz (a világ egyik legnagyobb motorgyára),de Pl ha Én Bömit veszek abba ne kymco,vagy Keeway stb legyen. A kymco Myroad700I egy csodálatos gép,jobb mint egy BMW és sokkal olcsób is.Simén elfogadnám. Gelilacko Kymcoja is prima kis 300as gép. | |||
| |||
© jasa | 2013. nov. 18. 16:25 | Válasz | #664 | ||
Jó, megbízható robogókat csinál a Kymco a maga kategóriájában (a 80-90es években a Hondától "tanulta a szakmát") nem érdemes fikázni..... Viszont hogy BMW matricát lát az ember, egyből sokkal többet vár el (jogosan), gondolva a "propelleresek" által más szegmensekben nyújtott színvonalra. Az árcédula tényleg BMW szintű (12 ezer ajró)...hát ez brutál. A 2013-as 650-es burgi olcsóbban messze jobbat teljesít. | |||
|
© Herold | 2013. nov. 18. 07:26 | Válasz | #663 | ||
Szerintem vegyél egy öreg R65-öt és tegyél rá kymco emblémákat, olyan tuti nincs másnak!
| |||
| |||
© Szomjas | 2013. nov. 18. 06:58 | Válasz | #662 | ||
Gondolkodtam róla,hogy veszek egy 500-as Kymcot. Csak nem tudom,hogy Bmw vagy Kawasaki matricákat tegyek-e rá. Segítsetek! | |||
|
2013. nov. 17. 23:36 | Válasz | #661 | |
Két éve ültem rajta a BNV motorkiállításon. Akkoriban az anyaghasználat,összeszerelés minősége,hogy is mondja finoman béka bizonyos testrésze alatt volt. Jahh 15-25eFt a rezsióradíj a szerviznek.
| |
© satyapapa | 2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #660 | ||
Ez a Kymco blokkos nagy BMW találmány,,,,Rómában elég sok ilyet láttam.
| |||
|
© juhász béla | 2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #659 | ||
Nem hát ,kiadta a projektet az aprószeműnek ,hogy oldja meg ,ilyen lett.Nem a minőséget áruják manapság,hanem a nevet.
| |||
| |||
2013. nov. 17. 19:26 | Válasz | #658 | |||
Az embléma alakja sikerült legjobban. Bár szerintem azt se a németek csinálták. :-)
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 17. 19:18 | Válasz | #657 | ||
Mai világban semmi sem kizárt.De hogy ennek a joghutos doboznak nem sok köze van a nevéhez a biztos.
| |||
| |||
2013. nov. 17. 19:04 | Válasz | #656 | |||
Miről beszélsz?! Ez maga a csodálatos szovjetch tekknika! Vagy annak lenyúlása... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 17. 18:36 | Válasz | #655 | ||
Nahát!!! ezek az aprószeműek.
| |||
| |||
© passat52 | 2013. nov. 17. 18:08 | Válasz | #654 | ||
|
2013. nov. 16. 19:59 | Válasz | #653 | |||
Köszönöm szépen a választ.
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 16. 18:00 | Válasz | #652 | ||
Ment az Email.
| |||
| |||
2013. nov. 16. 17:10 | Válasz | #651 | |||
Igen, schuber tű rosszul írtam.
| |||
|
2013. nov. 16. 17:06 | Válasz | #650 | |||
Szia Béla! Egy kis szakmai tanácsra lenne szükségem. Vettem egy kis 125-ös motorkát(Kawasaki eliminator 125cc), és elég szegényes volt a benzinellátása. Fehér volt a gyertya, és darabosan ment hidegen. Mikuni karbi van benn. Azt szeretném kérdezni, ha schieber tűt egyel feljebb tettem az kb. mennyi plusz fogyasztást jelent? A levegőt is hozzáállítottuk. Mint kiderült az volt a ludas, négy fordulatot ki volt tekerve, holott a könyv 1.5-2 fordulatot ír. Már nem akartam újra szétszedni. Előre is kösz. | |||
|
2013. nov. 16. 13:12 | Válasz | #649 | |||
Köszi, email jött.
| |||
| |||
2013. nov. 16. 13:07 | Válasz | #648 | |||
A Kínaiak több típust is gyártanak, közülük az egyik: http://minimotorbolt.unas.hu/spd/unas_331574/Chopper-50 Veszprémben több is fut, és kereskedésben is árulják.Egész dögös kis hangjuk van. | |||
| |||
2013. nov. 16. 12:00 | Válasz | #647 | |||
Sajnos az email nem jött. Írtam privátban a címemről, talán úgy jó lesz. Köszönöm. | |||
| |||
2013. nov. 15. 21:40 | Válasz | #646 | |||
A gép nagyon bajnok...én nekem ilyen formában egy pici 50 es tetszene...Valahol már láttam.
| |||
| |||
© PólyaSándor | 2013. nov. 15. 21:16 | Válasz | #645 |
PólyaSándor ma 21:07 | Válasz | #959 Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150?? |
2013. nov. 15. 21:09 | Válasz | #644 | |||
|
2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #643 | |||
Igazából nem történt növekedés, mindig is nagyon tetszettek ezek a kis jószágok. Váltó, nagy kerék, gömbölyű lámpa, benzincsap, állati. Ez már majdnem olyan mint egy igazi motor. Nem tudom, hogy sikerült e megosztanom a képet, ha nem, feltöltöm ide a galériába. https://docs.google.com/file/d/0BwJj8Kb_YaRNbF9GNW1iaUk1SDQ/edit | |||
| |||
2013. nov. 15. 19:08 | Válasz | #642 | |||
Neúszod meg, kérünk képet!!
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 15. 09:48 | Válasz | #641 | ||
Ment email.
| |||
| |||
2013. nov. 15. 06:56 | Válasz | #640 | |||
Kösz a választ. Valószínű tényleg a pára csapódott ki. 125 ccm a kicsike, igazából kihagyhatatlan vétel volt. Egy idős úrtól vettem, a küllőket egyenként pucolta fogkefével. | |||
| |||
2013. nov. 15. 00:34 | Válasz | #639 | |||
Szia Béla ! Szakmai tanácsra lenne szükségem. A motorom,Suzuki Freewind XF 650.A vezérműház alatt van egy minimális kis olajszivárgás. Szeretném a télen elhárítani,mert ugye egy japó összeszerelésű motor blokkja mégsem lehet olajos.Szerinted milyen tömítő pasztát használjak? Nincs tömítés, mivel a vezérműtengelyt is fedél szorítja le.Gondolom valami hőálló,rugalmas, de vékony cuccra lenne szükségem. A választ előre is köszi. | |||
|
© jasa | 2013. nov. 14. 23:20 | Válasz | #638 | ||
Mennyire kicsi ? 125,250,400 ? Segíteni nem tudok, csak találgatok: csere előtt nem láttad a fehérséget? ha üzemmeleg motornál nem látszik, csak hidegnél akkor nagy baj nem lehet. Ereszd le az olajat és nézd meg. Mecsusz után Te vagy a második csopperos... | |||
| |||
2013. nov. 14. 10:26 | Válasz | #637 | |||
Sziasztok ! Egy kis segítségre lenne szükségem. Vettem egy kis kawasaki elimininatort(kis váltós chopper), és a blokk oldalán van egy üveg ablakocska amin az olajszintet lehet ellenőrizni. Lecseréltem benn az olajat meg a szűrőt, és valami fehér(takonyszerű)anyag rakódott az üvegre belül. Az baj? Talán annyit hibáztam, hogy kicsit meleg blokkba tettem a hideg olajat. Lecsapódhatott a pára? Ha lehűl mindig előjön, bár ebben a hidegben Sárvárig fel sem melegszik rendesen. Ez tavasszal el fog tűnni, vagy ne is foglalkozzak vele. Elvileg 2007-es a motor, vezetett szervízkönyvel, és Szombathelyen lett véve. Gyakorlatilag újszerű a motor. Köszönöm a segítséget. | |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 12. 07:27 | Válasz | #636 | ||
Nagyon nehéz okosnak lenni mert rengeteget számit a vezetési körülmény is-hol és hogyan használjuk a gépet.Az Én 1800-as benzines zafirámba 300ezer km van,,és piszok jól müködik,nem eszi az olajat, a fogyasztása is prima 6,5-7L átlag. Volt már nagyon sok régi gépem,,és bizony egy 1200-es Zsiga 8litert szippantott és 80-120ezer km nél már generálozni kellet.Persze lehetnek kivételek de nem az a mérvadó. De maradjunk a kétkereküeknél. Szerintem 500-750stb,és töbhengeres gépet nem lehet összehasonlitani egyhengeres 125-400ccm géppel.Nagyon sok mindenben különböznek..Régebben bizonyos alkatészeket erösebre csinálhattak,,de azoknak a gépeknek is lehetett más,egyéb gyenge pontjuk. Lehet hogy a mostani üzletpolitika nem akar olyan gépet gyártani ami simán elmegy 30-évet.hiszen mi magung is gyakran cserélünk gépet,pl gyorsabra,szebbre, kisseb fogyasztásura stb.Kevesen akarják a gépüket évtizedekig nyüstölni Nemsokáig (sajna) de volt egy 27éves 750-es Kawám amit imádtam (és most is imádom) ..Voltak tipushibái ,és voltak prima minöségü alkatrészei is.Nagyon gyors és prima hangú gép volt,de városba ,napi ingázásra nem alkalmas,,és biz nem is arra készült..A CB 750-es Honda is rendelkezett kisseb hibákkal,mégis sok ember imádta.Összességében kell nézni a gépeket. Nálunk ugye a T-MAX a sláger.Tényleg jó kis gép a maga lehetséges hibáival is.-Lehet hogy nemfog tudni teljesiteni 200-250ezer km-t.Ez talán nem is cél.Ha ez lenne a cél akkor,mennyibe kerülne az elöállitása a mocinak,,és hányan tudnák megvenni, hogy élvezhessék a tudását. Sok minden nézetben különbözünk egymástól.Mások az elvárásaink , tapasztalataink .Más módon kezeljük eszközeinket,és mások a lehetöságeink is. Ezért is nehéz dülöre jutni. A mostani 400-as majámat is szeretem,pedig vannak bosszantó dolgok is rajta.Ha elpasszolom az nembiztos hogy azért lesz mert valami rossz volt rajta,hanem mert jobb tulajdonságú gépe találtam.Egyre többen vagyunk igy.De nagyon becsülöm azokat is akik több évtizedes nagy gépeket használnak ,mert annak is megvan a varázsa,elönye. | |||
|
2013. nov. 11. 16:36 | Válasz | #635 | |||
Nem 200000km hanem 20000km
| |||
| |||
2013. nov. 11. 16:34 | Válasz | #634 | |||
Igazat adok neked de sokan nem hogy a legolcsóbb olajat nem ,hanem egyáltalán nem cserélnek benne olajat csak papiron! Én vettem a burgmanba új variátort és 15000km után sem látszott rajta kopás,és mikor kicseréltem az elözöbe 200000km volt aminek válla volt.Akkor te mire gondolsz?
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 11. 13:47 | Válasz | #633 | ||
Nem dicsekvésképp irom,de az én vasamban 272000km van,és minden alapméretes,évente 10-20 ezerkm-t megyek álltalában vele,és a legolcsóbb ,legócskább olajjal.Az hogy ma milyen anyagminőség?,mondhat a gyártó bármit,melyik vevő ellenőrizteti le,méreti meg hogy igaz -e egyáltalán.Azért erről sokat tudnék mesélni,mert megfordult már nálam több tipusú,és évjáratu motor,aminek bevizsgáltattam egyes részeit,és elcsodálkoznál rajta milyen eredmények voltak.Másik ,hogy igen vannak kopó alkatrészek is ,csak az nem mindegy,hogy mennyi idő alatt kopik el,10-20-30-50-vagy 100ezer km után.Ha csak a robogók variátorát nézzűk,ebből élnek a gyártók,motoros boltok,ha olyan jó anyagból lenne,nem kellene sokszor pár ezer km után cserélgetni.Na ehez értenek manapság a tervezők nagyon.
| |||
| |||
2013. nov. 11. 13:30 | Válasz | #632 | |||
Na majd az idő eldönti!
| |||
|
|
|
|