|
|
|
2016. máj. 27. 13:17 | Válasz | #32565 | |||
Tulajdonképpen, ezt nyomtuk! Ejj, ha Orperatőrünk ott van, de szép anyag kerekedik belőle! Arról nem beszélve, hogy a környezet és az időjárás nagyon szép volt... | |||
| |||
2016. máj. 26. 22:01 | Válasz | #32564 | |||
|
2016. máj. 26. 21:42 | Válasz | #32563 | |||
|
2016. máj. 26. 18:08 | Válasz | #32562 | |||
Én is elkértem Bélától a CX-et, hogy érezzem a két típus közötti különbséget. Kipróbáltam a V-STROM-ot is, két motor, két különböző vezetési stílust igényel. A robesz meg teljesen más... Még a T-MAX hagyján, mert olajos a kuplungja és alacsonyabb sebességnél tapad be. | |||
|
© jasa | 2016. máj. 26. 16:21 | Válasz | #32561 | ||
Nem vitatom, hogy lehet, csak talán nem ugyanúgy, mint egy normál motornál. De ott szinte semmi instrukció nem volt, robeszos specialitás meg különösen nem. Bólyák között kanyarogtunk, szinte lépésben. Utána nagyon bántam a dolgot.
| |||
| |||
2016. máj. 26. 12:30 | Válasz | #32560 | |||
De működik, csak kell a megfelelő sebesség hozzá. Én ezzel a problémával kezdtem Misinél a beszélgetést. Persze semmilyen technikát nem szabad túlerőlteti. Úgy, ahogy az embereknek, a gépeknek is vannak korlátai. Volt robesz bőven, 125, 250, 400, 500, de egy se füstölt el. | |||
| |||
© jasa | 2016. máj. 26. 11:03 | Válasz | #32559 | ||
Jó lehetett ez a tréning, sajnos a távolság, meg egyéb okok miatt nem tudtam ott lenni. Vagy 6-7 éve Veszprémben is szervezett ilyet a helyi rendőrség. Sajnos nekem rossz emlék kapcsolódik hozzá. Még az ezüst Burgival mentem. Gyakoroltatták a gázadás és hátsó fékezés együttes alkalmazását, persze nem szóltak, hogy ez technika a robogóknál nem műxik....Én meg sajnos igencsak "láma" voltam, egyre csak erőltettem egészen addig míg sűrű füst jött ki a kuplung környékéről, szinte leégett a kuplungbetét. Nagy tanulság volt. | |||
|
2016. máj. 26. 07:31 | Válasz | #32558 | |||
Hozzátartozik, hogy Ő is dögre volt fáradva. Előző nap felmotorozott Tiszafüredre Pécsről, reggel 9 előtt már itt volt és egész nap a flaszteron nyomta. Aztán a nap végére még elmotorozott levezetésként Ecsédre és másnap onnan haza Pécsre... Nagyon meg tudom érteni az Ő fáradtságát is... | |||
| |||
2016. máj. 25. 22:01 | Válasz | #32557 | |
Azért itt is megkérdem, van valakinek elfekvőben 250DX-re első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném
|
© Herold | 2016. máj. 25. 17:19 | Válasz | #32556 | ||
Bizony nagyon jó volt a szombati nap!! Nem lehet eléggé köszönni a szervezőknek, jó lenne ebből rendszert csinálni! Azért abban van tanulság bőven, hogy a lépésbeni bójadöntögetést követően a legtöbben xszáz km-t vezettünk hazáig... Jellemző a gyakorlás intenzitására, hogy a tervezett 4 óra helyett Misi fél öt előtt a következő mondattal zárta a napot: " Ez már jobb nem lesz, mindenki dögre van fáradva, hagyjuk abba! " Mégegyszer köszönet mindenkinek, aki részt vállalt a tréning létrejöttében!! | |||
|
2016. máj. 24. 23:25 | Válasz | #32555 | |||
Ha ez a szösszenet jobban illik a Túrák, találkozók beszámolói rovatba, akkor valaki illetékes pakolja át oda! Köszi! | |||
|
2016. máj. 24. 23:18 | Válasz | #32554 | |||
Én is megosztanám veletek a véleményem, élményeim a hétvégéről. Nagy izgalommal vágtam neki a vezetéstechnikai tréningnek. Már péntek este átnéztem a motoromat, hogy minden rendben van-e vele. Olaj-, hűtőfolyadék szint, láncfeszesség, guminyomás, fékek, stb. Viktorral még egyeztettük az indulási időt, aztán majdnem nem tudtam aludni. Azon kattogott az agyam, hogy vajon milyen lesz az oktatás, mennyire nehezek a feladatok, meg tudom-e csinálni, vagy földhöz vágom a motort. Ezelőtt még nem voltam vezetéstechnikai tréningen. A jogosítvány megszerzése során előírt rutin feladatok gyakorlását nem nevezném vezetéstechnikai oktatásnak. Akkor csak egy célja volt az oktatómnak és nekem is, hogy irgalmatlan nagy hibát ne kövessek el, ne essek el az oktató motorjával, ne törjem össze magam, és ezáltal meglegyen a vizsga. A hogyan rész rám volt bízva. Valahogyan sikerült. Nem mondom haszontalannak, de az, és a hétvégén tapasztaltak között ég és föld a különbség. Szerintem nyugodtan kijelenthetem, hogy tőletek, főleg Vilmitől, több hasznos gyakorlati tanácsot kaptam arról, hogy mit hogyan csináljak, mit gyakoroljak, mire figyeljek, mint az oktatómtól. Pedig ő is lelkiismeretesen végezte a dolgát, tőle is sokat tanultam. A motorfesztiválon többször láttam a Honda Safety oktatóinak bemutatóját, és már akkor nem akartam elhinni, hogy ilyet lehet motorral művelni. Biztosan rengeteget gyakorolták. Reggeltől késő estig. Te jó ég! És ehhez hasonló tudást akarnak majd szombaton is, röpke 4-5 óra alatt nekünk átadni? Szombaton 11 körül érkeztünk meg. A helyszínt könnyen megtaláltuk, de leesett az arcunk. Arra számítottunk, hogy ott lesz 30 ember, csak miénk a pálya, az instruktor velünk foglalkozik, és kész. De amit ott láttunk az igencsak meglepett mindenkit. Épphogy körhinta nem volt céllövöldével és szotyizó … izé … bazárosokkal. Hangosítás, zene egész idő alatt, bemondóember, mentős tiszt a műanyag bábuval, amin az elsősegély nyújtás fogásait lehetett gyakorolni, KRESZ teszt, biztonsági öv szimulátor, részeg szemüveg, motoros bolt. Mindeközben a motoros rendőrök a hatalmas BMW motorokat döntögették bukócsőig, lábtartóig a bóják között, és rengeteg érdeklődő. A rutinpályát két részre osztották. A hátsó egyenes részen volt a MOTaMOT tréning, a bejárathoz közelebbi, nagyobb területen pedig a rendőrség által kiépített akadálypályán bárki, a saját motorjával kipróbálhatta tudását. Amikor a rendőrök nem motoroztak, akkor ezen a pályán, a nehezebb részeken állva figyelték a résztvevőket, és adtak tanácsokat a technika csiszolásához. Az ingyenes, bárki által kipróbálható rész felépítése kicsit hasonlított a jogsis rutin feladatokhoz. Volt szlalom, lassú haladás, eltolt kapuk közötti motorozás, nyolcas, intenzív fékezés. Elmondhatjuk, hogy nagyon kegyesek voltak hozzánk az égiek, szuper idő volt. Bár a termosztátot egy kicsit lejjebb tekertem volna akkor, mikor a nyilvános pályán, talpig fekete motoros cuccban próbáltam hangolódni a tréningre. Már akkor éreztem, hogy nagyon sokat kell még tanulni. Elsőre valahogy nem ment. Dőltek a bóják, nem úgy sikerült kanyarodni, ahogy szerettem volna, melegem volt, szakadt rólam a verejték, bénáztam, feltartottam a többieket, de nem érdekelt. Ezért jöttem, tanulni akarok. Amikor eljött a mi időnk, már túl voltam jó pár körön a rendőrségi pályán, és kezdtem belerázódni. Ekkor megnyugodtam, éreztem, hogy a MOTaMOT rész sem lesz lehetetlen. Megismertük Misit, az oktatót, aki egy laza, közvetlen ember. Minden feladat előtt elmondta, hogy mit kell csinálni, és hogyan. Például azt, hogy mikor kell használni a hátsó féket, ha ezt csinálod, akkor mikor mire lehet számítani, hogyan viselkedik a motor a manőver közben, merre kell dőlnöd, mert ha nem, akkor ez lesz. Egyszerűnek hangzott. Aha. Jó. Így csináljuk. Na, ez nem mindig sikerült. Akkor meg is kaptuk a magunkét. A méltatlankodást, és az egyénre szabott tanácsokat egyaránt. „Gyorsabban!”, vagy „Több első féket!” esetleg azt, hogy „Bátrabban! Jó lesz az!”, vagy a „Mi volt ez? Ez szar volt, még egyszer! De most erre meg erre figyelj!”. Szóval, nem vette fél vállról a dolgát. A feladatok hasonlóak voltak, mint a rendőr pályán, kivéve azt, hogy a feladatokat egyesével, egymás után kellett kibójázni. Először egyszerű szlalom volt, a forduló után gyökkettő sebességgel motorozás a sorok közt, majd pályarendezés után gyakoroltuk a vészfékezés alapjait, aztán gyors szlalom után hirtelen akadály kikerülés volt a feladat. A nap végére maradt a két, szerintem legnehezebb feladat, ami a körbe rakott bóják körüli, majd a körön belüli, végül a bójákból kirakott alakzaton belüli nyolcas motorozás volt. Ekkorra már a reggeli 180km motorozás, a rendőrségi pályán történt bohóckodás, a nyárias időjárás, és a tréning eddig végrehajtott feladataira történt összpontosítás miatt elfáradtam, nem ment, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. De ennek ellenére úgy gondolom, hogy megérte a fáradtságot, kínlódást. Nyugodtan kijelenthetem, hogy a rendőrök is tudtak, és Misi is tudott mindenkinek új dolgot mondani, mutatni, felhívni a figyelmet a hiányosságokra a motorozásról, bebizonyosodott, hogy van még mit tanulni. A tréning végére nem tudom, hogy hány liter üzemanyagot égettünk el, de a kb 30x50 méteres rutinpályán nagyjából 14-16km-t mentünk. Nagyon köszönöm Tamásnak, hogy megszervezte a tréninget, lehetőséget biztosított a részvételre! A Majesty Club most is bebizonyította, hogy törődik a tagjaival, szimpatizánsaival, és a klubhoz egyébként nem köthető, de mégis megjelent motoros társainkkal, akik a rendezvény által hasznos tanácsokat kaphattak mind a KRESZ, elsősegély, és vezetéstechnikai tudásuk bővítéséhez egyaránt. | |||
|
2016. máj. 24. 18:00 | Válasz | #32553 | |||
A vezetéstechnikai tréning a Heves Megyei Hírlap cikkében. A képen Zalavári Tamás clubtagunk hasít éppen. | |||
|
2016. máj. 24. 12:43 | Válasz | #32552 | |||
| |||
2016. máj. 23. 20:30 | Válasz | #32551 | |||
|
© Minionos -Pár | 2016. máj. 23. 17:24 | Válasz | #32550 |
Sziasztok! Köszönjük mi is a szombati napot! Technikai okok miatt csak most tudtam gép elé keveredni! Remélem lesz még ilyen alkalom:-) |
2016. máj. 22. 21:48 | Válasz | #32549 | |||
Már megmondtuk Neki! 😏
| |||
| |||
2016. máj. 22. 20:48 | Válasz | #32548 | |||
Na most sikerült ideérnem , köszönöm a szépen a tegnapi napot mind a szervezőknek ami elsőosztályú volt, mind pedig Csabinak /Tamás sógorának/,hogy megtisztelt azzal, hogy kölcsön adta és rám bízta a motorját.Ezer hála érte /meg egy üveg whisky/pálinka legközelebb :) / És hát nagyon jó volt találkozni újra a klubtársakkal.:) Szuper kis délután volt :):) | |||
|
© M. Zoltán | 2016. máj. 22. 16:48 | Válasz | #32547 |
Én is köszön a szervezést és jó volt találkozni ismét veletek!
|
2016. máj. 22. 09:36 | Válasz | #32546 | |
Köszönöm én is ezt a szép szombati napot, szuper dolognak tartom és a jövőben is követendő példának hogy egy-egy szezonban legyen 1-2 olyan alkalom, ami a motorvezetési ismereteket bővítheti! Tamás a szervezésért meg külön gratula, számomra nem alapvető dolog, hogy egy motoros klub tagjai ilyen körülményeket és ilyen lehetőséget kaphatnak!
|
© Gazsi | 2016. máj. 22. 08:08 | Válasz | #32545 | ||
Nagyon kellemesre sikerült a vezetéstechnikai nap, az időjárás felelős is jól teljesített. Úgy gondolom mindannyiunknak volt még csiszolni valója a technikáján. Köszönet mindenkinek, aki részt vett a szervezésben és a lebonyolításban! A gratulációkat is köszönöm, de nem az én érdemem, a lányomnak is továbbítom. | |||
|
2016. máj. 22. 00:24 | Válasz | #32544 | |||
Nagyon nagy öröm számomra, hogy sikerült egy jó napot összehozni!
| |||
| |||
2016. máj. 21. 22:35 | Válasz | #32543 | |||
Köszönöm a mai napért... - a szervezőknek a lehetőséget, - a megjelenteknek a társaságot, - a beszélgető társaimnak a beszélgetéseket, - a motoros társaimnak az együtt motorozás élményét és társaságát! Ja igen, és köszönöm MOTaMOT. | |||
|
© Pazo | 2016. máj. 21. 15:02 | Válasz | #32542 | ||
Gratulálok Gazsi Papi! Sok erőt, egészséget kívánok a gyerkőcnek!
| |||
| |||
2016. máj. 21. 09:35 | Válasz | #32541 | |||
Sok boldogságot kívánok, és gratulálok. Neked meg kisember azt kívánom, hogy legyél kiegyensúlyozott és boldog egész életedben! | |||
| |||
© Gazsi | 2016. máj. 21. 07:14 | Válasz | #32540 | ||
Még egyszer köszönöm Nektek a gyerekek nevében, és "keresztpapa"-ságot" is. Lehet hogy ez már rajtam marad?
| |||
|
2016. máj. 20. 22:37 | Válasz | #32539 | |||
GazsiPapi! (ez rajtad marad...😄) fogaddjátok őszinte gratulációnkat! Nagyon sok örömet és boldogságot kivánuk a picinek pedig hogy NAGYRA NŐLJ! | |||
| |||
2016. máj. 20. 22:20 | Válasz | #32538 | |||
Gratulálunk, sok örömet az egész családnak!
| |||
| |||
2016. máj. 20. 22:17 | Válasz | #32537 | |||
Szívből gratulálunk Gazsi Papi. :)
| |||
|
© Gazsi | 2016. máj. 20. 20:48 | Válasz | #32536 | ||
Köszönjük a jó kívánságokat!
| |||
|
2016. máj. 20. 20:43 | Válasz | #32535 | |||
Gratula! Jó egészséget mindenkinek! :)
| |||
| |||
2016. máj. 20. 20:37 | Válasz | #32534 | |||
Üdv a nagypapák táborában...gratulálok!!
| |||
|
© Gazsi | 2016. máj. 20. 20:25 | Válasz | #32533 | ||
Örömmel tudatom mindenkivel, hogy a mai napon 3,5kg és 55cm Zsombor nevű első unokám megszületett. Az anyuka és a kicsi is nagyon jól vannak. Ma este egy kicsit ünnepelek, holnap nem tudom még hogy leszek a vezetéstechnikai tréningen, de ott leszek.
| |||
|
2016. máj. 18. 22:08 | Válasz | #32532 | |||
Ha valakinek esetleg van ilyen irányú érdeklődése: XXIII. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállítás és Vásár Hódmezővásárhelyen holnaptól vasárnapig! Én ott leszek csütörtök-pénteken, ha valaki arra jár, ugorjon be egy kv-ra a B-szektor 414-es standjára!
| |||
|
2016. máj. 18. 15:13 | Válasz | #32531 | |
Igazad van Orpi! Remélem hamarosan látunk drónos igaz történetet is!
| |
2016. máj. 18. 06:59 | Válasz | #32530 | |
Hááát azért szinte folyamatosan egykerekezni egy Simóval.... Na meg azért ezt a videót nem Ő csinálta,legalább ketten de inkább hárman csinálták a felvételeket. Viszont ha nekem is lenne egy drónos kollégám... Ne vedd komolyan. Ez amolyan reklám-fantázia film forgatókönyv alapján,a miénk ahogy mondani szokták "igaz történet alapján"készül,és a forgatókönyvet az élet írja. Óriási a különbség... | |
2016. máj. 17. 23:09 | Válasz | #32529 | |||
Esz kéheem töck jó! Kááh, 'hogy ehedül van a fichó! Nehünk vahhak tááshaink! | |||
| |||
2016. máj. 17. 20:29 | Válasz | #32528 | |
Orpibácsi neked KÖTELEZŐ kétszer megnézni! (persze a te videóid szórakoztató faktorát szinte képtelenség tovább növelni!! )
|
2016. máj. 17. 20:23 | Válasz | #32527 | |
Abszolút poén kategória, viszont remek példája annak, hogy a jó és állati hangulatos motoros videó abszolút nem a bringa árcéduláján és lóerején múlik! FLAG_Guenther_Brecher_Frühlingserwachsen |
2016. máj. 14. 21:22 | Válasz | #32526 | |||
Na de milyen téren nem?!
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. máj. 14. 19:13 | Válasz | #32525 | ||
Csak az a kérdés hogy melyik irányba....kiatlálni nem nehéz.....fogyasztói társadalom az irány
| |||
| |||
2016. máj. 14. 17:24 | Válasz | #32524 | |||
A műszaki paraméterei nem elhanyagolhatók. A Yamaha megint nagyot dobott... | |||
| |||
© satyapapa | 2016. máj. 14. 14:37 | Válasz | #32523 | ||
Ismét itthon ..Megnéztem olaszban az N Maxot,,biztos nagyon jó gép, de a látvány kissé csalódottá tett ,bár csak 155ccm kicsit nagyobb méretre számítottam. Azt mondták róla hogy tisztára T- Max.. Hát nem igazán..Egyébként nagyon jó műszaki adatai vannak. Nem tudom ki tud többet róla.
| |||
|
2016. máj. 07. 07:59 | Válasz | #32522 | |||
Ugyan azt sem, (főleg, hogy folyamatosan töltöd a páliknát,) de a nagyobb problémám az volt, hogy bekedagadt a lábam a nap folyamán a motoros bakancsomba és igen fájdalmassá vált estére. De ma nem veszem ám fel, csak a sportcipőmet! | |||
| |||
2016. máj. 07. 06:16 | Válasz | #32521 | |||
Haha nem bírják a piát!!!
| |||
|
2016. máj. 06. 22:11 | Válasz | #32520 | |||
Hiányozni fogsz! De azért mi majd jónagyon jólérezzük magunkat! Én pl. már alszok is... | |||
| |||
© Pazo | 2016. máj. 06. 20:12 | Válasz | #32519 | ||
Jó szórakozást a zalai tali résztvevőinek!Vigyázzatok magatokra, és egymásra!
| |||
|
2016. máj. 06. 08:19 | Válasz | #32518 | |||
Tegnap még megejtettem Réka lányom segítségével egy karbiszinkront, a két gyertya gyönyörű őzbarna (legalább is most)... Még Sormáson ~200 km után megejtek egy gyerta ellenőrzést és kész a gép (Január óta szenvedek vele). Réka nagyon élvezte a szerelést nagy motoros lesz a kiscsaj. EIT-re jön velem. | |||
| |||
2016. máj. 06. 07:46 | Válasz | #32517 | |||
Innen a motorozástól egyenlőre messze:) kívánok nektek nagyon jó Zalai talit , sok sok napsütést és kellemes időtöltést :)
| |||
|
2016. máj. 06. 06:56 | Válasz | #32516 | |||
Eger, tiszta, felhőtlen égbolt, zavartalan napsütés. STOP Paripa felmálházása folyamatban. STOP Reszkess Feco, jövünk! STOP Vagyis START! ...majd mindjárt... | |||
|
© Dunai Krisztián | 2016. máj. 05. 21:18 | Válasz | #32515 | ||
Biztosítást lehet kötni jogsi nélkül,bármire de balesetnél vszinu nem fizet a biztosító.És ha nem te vagy a hibás attól még rád verheti a költségeket. Ez így hazardirozas de én inkább nem szólok mert 2.5 évig mentem jogsi nélkül,de így azért megnyugtatobb h van papír illetve plastik :)
| |||
|
2016. máj. 05. 08:47 | Válasz | #32514 | |
Köszönöm az idézetet, van benne valami, én sem azért feszegetem a határokat mert gyönge elméjü lennék, amig a kisautóm nem volt addig a lerokkanásom után a motor nélkül sehova sem tudtam volna eljutni, főleg nem hosszabb távolságokra ( és nem csak a találkozók miatt ) és bár dokumentum MÉG nincs róla, az eddigi kb. 50.000km alatt csak kibukott volna az alkalmatlanságom, és most egy tanulság : tavaly nyáron történt az első balesetem, következmények : 1. a megfelelő kategóriáju vezetői engedély nélküli vezetés miatt pénzbirság, amit méltányosságból elengedtek, 2. a rendőrségi vizsgálat határozata szerint egyik fél sem okolható konkrétan igy ügy lezárva, viszont ezért a biztositó egyikünknek sem fizet. De a majára eddig is volt biztositásom, sőt, most kaptam a levelet hogy a bonus malust megemelték B04 a dijat csökkentették 3900.- tehát vagy müxik a rendszer vagy tényleg a hülyéknek van szerencséje (bár még nem érzem magam annak). Persze ez nem ad okot arra hogy megveregessem a saját vállam, hogy csak igy tovább, én is azon vagyok hogy papiron is teljes értékü motoros legyek, mint már lentebb irtam az orvosi alk. már meg van. De addig még valószinü hogy 1-2x fogom igy borzolni a kedélyeket a jelenlétemmel néhány talin.
| |
© satyapapa | 2016. máj. 03. 07:37 | Válasz | #32513 | ||
A hozzá állással és az akarat erővel semmi baj, ez nagyon dicséretes, és Berci jó srác!!! Csak az a baj hogy egy balesetnél ez nem sokat számít,de a dokumentum igen. Ez akkor is igaz ha vétlen valaki az eseménynél. Biztosítást sem köthet olyan akinek nincs az adott kategóriára érvényes vezetöi engedélye. SŐT ha van valakinek vezetöi engedélye,de lejárt az orvosija, akkor károkozás esetén a biztosító megtagadhatja a biztosítás jogosságát,az okozott kár megtérítését. Ezt pl sokan nem tudják.
| |||
| |||
2016. máj. 02. 22:02 | Válasz | #32512 | |
Berci, habár ezidáig sajnos mindössze egyetlen alkalommal találkoztunk csak személyesen, szeretném itt a fórumon megosztani veled, hogy nekem nagyon tetszik a hozzáállásod, az pedig, hogy a nehezebb körülményeid ellenére küzdesz a hobbidért ami boldoggá tesz, az példaként szolgálhat mindenkinek, főleg azoknak akik nálad jóval könnyebb helyzetben hangosan és látványosan szeretnek zokogni... A bátorságot illetően van egy számomra különösen tetsző és elgondolkodtató idézet, megosztom veled hátha neked is megtetszik: "Csak a közepes elme ragaszkodik az élethez. A gyönge elméjű ember azért bátor, mert nem érti a halált. Az erős elméjű ember meg azért bátor, mert érti." Gárdonyi Géza Minden jót neked és remélem idén többet találkozunk mint tavaly' | |
2016. máj. 01. 17:53 | Válasz | #32511 | |
2016. máj. 01. 17:44 | Válasz | #32510 | |||
Pont úgy, mint Te tetted! Regisztráció, névjegy, bemutatkozás, találkozón való részvétel. Várjuk Őket szeretettel! | |||
| |||
2016. máj. 01. 17:23 | Válasz | #32509 | |
Köszönöm, apropó visszatérve a múltkori #32434 irásomra érdeklődnék, hogy mi is a módja most hogy azok az új ismerőseim is jelentkezhessenek és csatlakozhassanak a fórumhoz és a csapathoz?
| |
2016. máj. 01. 17:15 | Válasz | #32508 | |||
Szó sem volt róla, hogy ne volnál elviselhető. Kissé frusztrált, érzékeny vagy de sebaj, majd kinövöd... A papír nem a személyed miatt kell, hanem azért, hogy valóban legyen jogod a vezetéshez. Ezért hívják JOGosítványnak... | |||
| |||
2016. máj. 01. 16:32 | Válasz | #32507 | |
Fecó és Tamás, köszönöm a törődést igyekszem nem visszaélni vele, még egy kis türelmet kérek hogy igy papir nélkül is viseljetek el néha. Látjátok a messzebbi talikat is pont ezért nem vagy csak nagyon ritkán vállalom be pedig néha nagyon irigykedve nézem a videókat.
| |
2016. máj. 01. 16:01 | Válasz | #32506 | |||
Én sem vitatkoztam. Mindössze féltelek, ennek adtam hangot abban a beírásomban (#32496) amit mint meg is állapítottad kettővel később, túlreagáltad. Tényeket irtam, semmit nem vitatkoztam. Nem volt és nincs is semmi bajom Veled. Ami problémát néhány esetben magadnak okoztál, nekem is fájt. Lehetőségeimhez képest segítettem és fogok is, de ne várd, hogy büszke legyek az "ideiglenes" mutatványod miatt. Ezt többször megbeszéltük és a továbbiakban sem fogok elmenni emellett a dolog mellett. Ha ez Téged bánt, sajnálom! De eddig is őszinte és segítőkész voltam Veled szemben, eztán sem lesz másként. Szerezd meg végre a vezetői engedélyt és lépjünk túl ezen a dolgon. Maradok tisztelettel személyed iránt továbbra is! | |||
|
2016. máj. 01. 15:52 | Válasz | #32505 | |||
Néz Berci itt mindenki nagyon szívesen lát, a világon senkinek baja nincs veled szerintem, de "felelősséggel" ennyi évet papírok nélkül nem vezet az ember...De ezzel elsősorban nem nekünk hanem hanem magad felé kell elszámolnod.
| |||
|
2016. máj. 01. 15:45 | Válasz | #32504 | |
Tamás, tudod nagyon jól mennyire tisztellek, és nem csak mint klub vezetőt hanem mint embert is. Ezért adok és adtam is mindig a véleményedre. Nem is szeretnék veled vitatkozni. A kamion az egyszeri eset volt abból is tanultam (nem állunk szűk helyen kamion mellé, elé, alá, ollé) A jogsit eddig is csak az anyagi korlátozottságom miatt húztam halasztottam de megoldom. Vezetni, közlekedni megtanultam és amig nincs papir addig tényleg csak mértékkel, módjával főleg amióta meg van a kék villám, csak hát azzal meg nem igazán tudnám tartani veletek a tempót, max. 70-ig. További tiszteletem
| |
2016. máj. 01. 14:56 | Válasz | #32503 | |||
Amit írtam, azt konkrétan a kamionos esetedre írtam. Ha akkor nincs ott Zsoké, a kamionsofőr mentőt és rendőrt hívott volna. Nagy mákod volt, ez vitathatatlan! Aki háromszor jobban figyel a többinél, az nem áll alá egy kamionnak! Ezt Te is tudod. Egyébként igen, túlreagáltad. A határokat meg nem a közúton kéne feszegetned 7 éve ideiglenesen jogosítvány nélkül. Ezen sincs mit vitatkozni. | |||
| |||
2016. máj. 01. 13:49 | Válasz | #32502 | |
Tamás, akkor ezekszerint 7 éve boritom a ti szórakozásotokat? Bár szerintem bőven gurultam veletek, köztetek annyit hogy bizonyitsam a papirok (ideiglenes) hiánya ellenére felelősséggel tudok közlekedni és uralni a motorom, úgy hogy senki épségét, nyugalmát, szórakozását ne veszélyeztessem. Semmit nem veszek lazán, főleg nem a motoron közlekedést, főleg nem csoportosan. Sőt, háromszor jobban odafigyelek, pont a mozgássérültségem miatt. A tréninget is azért tettem fel mert készülök az A2-re, az orvosim is meg van már. Lassan 7 éve ülök maján évente bő 10.000km országúton, városban, bp-n, és csak 1 "kontaktom" volt de az sem az én hibámból, papirom is van róla, és aki bp-n jár motorral az tudja mekkora odafigyelés, ügyesség, reflex kell hozzá. Épkézláb emberek jogsival sokkal felelőtlenebbül közlekednek, okoznak balesetet, boritják meg mások mindennapjait. Hidd el én nagyon megbecsülöm az életem, a másokét pedig még jobban. Elnézést ha túlreagálom. Szeretem a motorozást, ez az ami valamennyit kárpótol, vissza ad az egészséges élet érzésből. Szeretem ezt a csapatot, de ha van aki úgy érzi hogy zavarom a motoros jelenlétemmel a szórakozását akkor inkább elköszönök békével.
| |
2016. máj. 01. 08:03 | Válasz | #32501 | |||
Én tudok repülést szervezni a Zalai Talira, de sajnos nem tartozik az olcsó mulatság kategóriába! 5000 ft-tól kezdődik, de ha valakit érdekel, akkor szombaton naplementéig szabad a kifutó! | |||
| |||
2016. máj. 01. 07:57 | Válasz | #32500 | |||
Nincs ezzel semmi baj, míg mások szórakozását, illetve mindennapjait nem borítod meg. Azért nem szabadna ilyen lazán venni Berci! Egy életed van, becsüld meg! Helyes, hogy bevállalós vagy, de maradj a szakadék innenső oldalán mindannyiunk örömére! Én is megnyitottam. | |||
| |||
© satyapapa | 2016. máj. 01. 07:52 | Válasz | #32499 | ||
hát ÉN már néztem, van zárt rendezvény és van a megtelt,meg a törölve máj 7-én
| |||
| |||
2016. máj. 01. 00:17 | Válasz | #32498 | |
De a tréning-re még senki sem kattintott rá?
|
2016. máj. 01. 00:16 | Válasz | #32497 | |
Ha néha nem lépnék át a korlátaimon kevesebb élménnyel lennék gazdagabb és nem tartanék ott ahol tartok. Ennyi rizikó kell.
| |
2016. ápr. 30. 22:52 | Válasz | #32496 | |||
Nem is félni kell, az sosem segít. Nem szabad túlvállalni magad! Ezzel sokmindennek elejét veheted! | |||
| |||
2016. ápr. 30. 22:38 | Válasz | #32495 | |
Topi köszi de én kamiontól se félek nemhogy a repüléstől, voltam már motoros sárkánnyal is, na az izgalmas
| |
2016. ápr. 30. 19:56 | Válasz | #32494 | |||
Berci gratula. ne félj a repüléstől az nem veszélyes. A zuhanás a veszélyes. No meg még egy gép sem maradt fenn
| |||
| |||
2016. ápr. 30. 14:28 | Válasz | #32493 | |
Tréning egy ismerősöm itt oktat, esetleg valamikor, ha lesz rá igény ide is szervezhetünk talit, akkor beszélek vele.
|
© Herold | 2016. ápr. 26. 22:04 | Válasz | #32492 | ||
Oldalkocsisba sem kell mindkét oldalra motor...
| |||
|
2016. ápr. 26. 21:51 | Válasz | #32491 | |||
Lehet, mindkét oldalon van motor. Bár az lenne a logikusabb, hogy balra a motor, jobbra a kipu. Megy az... Egyenesen... | |||
|
© jasa | 2016. ápr. 26. 21:29 | Válasz | #32490 | ||
Megmondom őszintén, mozgáskorlátozott verzióra nem gondoltam, lám mennyire szűklátókörű vagyok.
| |||
|
2016. ápr. 26. 19:33 | Válasz | #32489 | |||
Olyan nincs mert akkor mindig egy oldalra húz nem lehet kanyarodni vele.Van valami trükk!
| |||
| |||
2016. ápr. 26. 18:54 | Válasz | #32488 | |
Ugyanaz ami a normál SH vagy Piaggio a jobb oldal csak támasztó
| |
2016. ápr. 26. 18:41 | Válasz | #32487 | |||
Na most már elhiszem, de érteni most sem értem! Mi hajtja és főleg hogyan!?
| |||
| |||
2016. ápr. 26. 18:37 | Válasz | #32486 | |
2016. ápr. 26. 18:32 | Válasz | #32485 | |||
Ha a kommenteket is olvasod, ott rendesen belekritizálnak...szerintük is trükkös a fotó.
| |||
| |||
2016. ápr. 26. 17:23 | Válasz | #32484 | |
2016. ápr. 26. 17:14 | Válasz | #32483 | |
© jasa | 2016. ápr. 25. 23:04 | Válasz | #32482 | ||
Ez kérem egy "fotosopp", nem lett volna szabad bedőlnünk... (Berci-Berci, te huncut !!!)
| |||
|
2016. ápr. 25. 06:09 | Válasz | #32481 | |||
Vajon két motor meg két kihajtás?? Ha nem akkor meg hol a difi? Nem fér el a platótól!
| |||
|
2016. ápr. 24. 19:11 | Válasz | #32480 | |||
Jóvammá! Kalafa oszt kész! | |||
| |||
© jasa | 2016. ápr. 24. 16:01 | Válasz | #32479 | ||
Háááát ez borrrrzalom, pedig én nagy rajongója vagyok ! Ha ez tényleges fejlesztés (és nem csak fotosopp) akkor bizonyosan az ázsiai piacra készült. Ott még egy 50-es robeszon is elvisznek egy fél házat, erre meg ráfér az egész. | |||
| |||
2016. ápr. 23. 13:20 | Válasz | #32478 | |
Mindenre van megoldás csak motorozhassunk
|
2016. ápr. 22. 22:55 | Válasz | #32477 | |||
Rendben van!
| |||
| |||
2016. ápr. 22. 20:06 | Válasz | #32476 | |||
Háát nem tom, ha Sormásra párat hozol azt megköszönném.
| |||
| |||
2016. ápr. 22. 18:13 | Válasz | #32475 | |
2016. ápr. 22. 17:23 | Válasz | #32474 | |||
Clubmatricát? ...hát itt van nálam... Mennyi kell...? | |||
| |||
2016. ápr. 22. 13:00 | Válasz | #32473 | |||
Tényleg el is felejtettem kérdezni. Köszönöm szépen előre is. Egy kérdés. Klubos matricát ki tud csináltatni? | |||
| |||
2016. ápr. 22. 12:56 | Válasz | #32472 | |||
Sziasztok, Képzeljétek mególdódni látszik a falslevegő problémám. Gyártattam 5-ös rézalátétet. Ott a bibi, hogy nekem egy kell, de gyártottak 200 darabot. Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy van eladó 5-ös rézalátétem... Az egész országban egy helyen találtam az a nevük, hogy tömítésgyár. Erederti... | |||
|
2016. ápr. 21. 18:26 | Válasz | #32471 | |||
Nagy szeretettel és tisztelettel köszöntöm az újonnan regisztráltakat a Fórumon! | |||
|
2016. ápr. 21. 18:25 | Válasz | #32470 | |||
Coller úr, megjött a pólókat tartalmazó boríték, hiánytalanul! Viszem magammal a sormási talira! | |||
|
2016. ápr. 19. 20:08 | Válasz | #32469 | |
Látom ideje volt felébredni a téli álmomból. Elkezdett pezsegni a fórum.
|
2016. ápr. 19. 19:36 | Válasz | #32468 | |||
Ja! 21 lóerős Majesty a fullkontaktcontitwisttel... | |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 19. 14:23 | Válasz | #32467 | ||
| |||
© Herold | 2016. ápr. 19. 14:17 | Válasz | #32466 | ||
Szerintem csak pusztán arról van szó, hogy túl erős motorokat hajtasz durva, kíméletlen stílusban!
| |||
| |||
|
|
|