Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   MIX (itt mindenről beszélgetünk baráti stílusban)
Ismerkedés, bemutakozás, csevegés, stb

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


tamas2016. máj. 27. 13:17 | Válasz | #32565 
Tulajdonképpen, ezt nyomtuk!
Ejj, ha Orperatőrünk ott van, de szép anyag kerekedik belőle! Arról nem beszélve, hogy a környezet és az időjárás nagyon szép volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2016. máj. 26. 22:01 | Válasz | #32564 
Ez pedig a mostani hétvége.

Vezetéstechnikai tréning (Eger 2016)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2016. máj. 26. 21:42 | Válasz | #32563 
Na mit, illetve kit találtam?

Vezetéstechnikai tréning (MotaMot)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2016. máj. 26. 18:08 | Válasz | #32562 
Én is elkértem Bélától a CX-et, hogy érezzem a két típus közötti különbséget. Kipróbáltam a V-STROM-ot is, két motor, két különböző vezetési stílust igényel.
A robesz meg teljesen más... Még a T-MAX hagyján, mert olajos a kuplungja és alacsonyabb sebességnél tapad be.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. máj. 26. 16:21 | Válasz | #32561 
Nem vitatom, hogy lehet, csak talán nem ugyanúgy, mint egy normál motornál. De ott szinte semmi instrukció nem volt, robeszos specialitás meg különösen nem. Bólyák között kanyarogtunk, szinte lépésben. Utána nagyon bántam a dolgot.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2016. máj. 26. 12:30 | Válasz | #32560 
De működik, csak kell a megfelelő sebesség hozzá.
Én ezzel a problémával kezdtem Misinél a beszélgetést. Persze semmilyen technikát nem szabad túlerőlteti. Úgy, ahogy az embereknek, a gépeknek is vannak korlátai.
Volt robesz bőven, 125, 250, 400, 500, de egy se füstölt el.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. máj. 26. 11:03 | Válasz | #32559 
Jó lehetett ez a tréning, sajnos a távolság, meg egyéb okok miatt nem tudtam ott lenni.

Vagy 6-7 éve Veszprémben is szervezett ilyet a helyi rendőrség. Sajnos nekem rossz emlék kapcsolódik hozzá. Még az ezüst Burgival mentem. Gyakoroltatták a gázadás és hátsó fékezés együttes alkalmazását, persze nem szóltak, hogy ez technika a robogóknál nem műxik....Én meg sajnos igencsak "láma" voltam, egyre csak erőltettem egészen addig míg sűrű füst jött ki a kuplung környékéről, szinte leégett a kuplungbetét. Nagy tanulság volt.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2016. máj. 26. 07:31 | Válasz | #32558 
Hozzátartozik, hogy Ő is dögre volt fáradva.
Előző nap felmotorozott Tiszafüredre Pécsről, reggel 9 előtt már itt volt és egész nap a flaszteron nyomta. Aztán a nap végére még elmotorozott levezetésként Ecsédre és másnap onnan haza Pécsre...
Nagyon meg tudom érteni az Ő fáradtságát is...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. máj. 25. 22:01 | Válasz | #32557 
Azért itt is megkérdem, van valakinek elfekvőben 250DX-re első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném

 © Herold2016. máj. 25. 17:19 | Válasz | #32556 
Bizony nagyon jó volt a szombati nap!!
Nem lehet eléggé köszönni a szervezőknek, jó lenne ebből rendszert csinálni!
Azért abban van tanulság bőven, hogy a lépésbeni bójadöntögetést követően a legtöbben xszáz km-t vezettünk hazáig...
Jellemző a gyakorlás intenzitására, hogy a tervezett 4 óra helyett Misi fél öt előtt a következő mondattal zárta a napot:
" Ez már jobb nem lesz, mindenki dögre van fáradva, hagyjuk abba! "
Mégegyszer köszönet mindenkinek, aki részt vállalt a tréning létrejöttében!!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Andris2016. máj. 24. 23:25 | Válasz | #32555 
Ha ez a szösszenet jobban illik a Túrák, találkozók beszámolói rovatba, akkor valaki illetékes pakolja át oda!

Köszi!
A dzsungelben minden ehető. Te is.

Andris2016. máj. 24. 23:18 | Válasz | #32554 
Én is megosztanám veletek a véleményem, élményeim a hétvégéről.

Nagy izgalommal vágtam neki a vezetéstechnikai tréningnek. Már péntek este átnéztem a motoromat, hogy minden rendben van-e vele. Olaj-, hűtőfolyadék szint, láncfeszesség, guminyomás, fékek, stb. Viktorral még egyeztettük az indulási időt, aztán majdnem nem tudtam aludni. Azon kattogott az agyam, hogy vajon milyen lesz az oktatás, mennyire nehezek a feladatok, meg tudom-e csinálni, vagy földhöz vágom a motort. Ezelőtt még nem voltam vezetéstechnikai tréningen.

A jogosítvány megszerzése során előírt rutin feladatok gyakorlását nem nevezném vezetéstechnikai oktatásnak. Akkor csak egy célja volt az oktatómnak és nekem is, hogy irgalmatlan nagy hibát ne kövessek el, ne essek el az oktató motorjával, ne törjem össze magam, és ezáltal meglegyen a vizsga. A hogyan rész rám volt bízva. Valahogyan sikerült. Nem mondom haszontalannak, de az, és a hétvégén tapasztaltak között ég és föld a különbség.

Szerintem nyugodtan kijelenthetem, hogy tőletek, főleg Vilmitől, több hasznos gyakorlati tanácsot kaptam arról, hogy mit hogyan csináljak, mit gyakoroljak, mire figyeljek, mint az oktatómtól. Pedig ő is lelkiismeretesen végezte a dolgát, tőle is sokat tanultam.

A motorfesztiválon többször láttam a Honda Safety oktatóinak bemutatóját, és már akkor nem akartam elhinni, hogy ilyet lehet motorral művelni. Biztosan rengeteget gyakorolták. Reggeltől késő estig. Te jó ég! És ehhez hasonló tudást akarnak majd szombaton is, röpke 4-5 óra alatt nekünk átadni?

Szombaton 11 körül érkeztünk meg. A helyszínt könnyen megtaláltuk, de leesett az arcunk. Arra számítottunk, hogy ott lesz 30 ember, csak miénk a pálya, az instruktor velünk foglalkozik, és kész. De amit ott láttunk az igencsak meglepett mindenkit. Épphogy körhinta nem volt céllövöldével és szotyizó … izé … bazárosokkal. Hangosítás, zene egész idő alatt, bemondóember, mentős tiszt a műanyag bábuval, amin az elsősegély nyújtás fogásait lehetett gyakorolni, KRESZ teszt, biztonsági öv szimulátor, részeg szemüveg, motoros bolt. Mindeközben a motoros rendőrök a hatalmas BMW motorokat döntögették bukócsőig, lábtartóig a bóják között, és rengeteg érdeklődő.

A rutinpályát két részre osztották. A hátsó egyenes részen volt a MOTaMOT tréning, a bejárathoz közelebbi, nagyobb területen pedig a rendőrség által kiépített akadálypályán bárki, a saját motorjával kipróbálhatta tudását. Amikor a rendőrök nem motoroztak, akkor ezen a pályán, a nehezebb részeken állva figyelték a résztvevőket, és adtak tanácsokat a technika csiszolásához.

Az ingyenes, bárki által kipróbálható rész felépítése kicsit hasonlított a jogsis rutin feladatokhoz. Volt szlalom, lassú haladás, eltolt kapuk közötti motorozás, nyolcas, intenzív fékezés.

Elmondhatjuk, hogy nagyon kegyesek voltak hozzánk az égiek, szuper idő volt. Bár a termosztátot egy kicsit lejjebb tekertem volna akkor, mikor a nyilvános pályán, talpig fekete motoros cuccban próbáltam hangolódni a tréningre. Már akkor éreztem, hogy nagyon sokat kell még tanulni. Elsőre valahogy nem ment. Dőltek a bóják, nem úgy sikerült kanyarodni, ahogy szerettem volna, melegem volt, szakadt rólam a verejték, bénáztam, feltartottam a többieket, de nem érdekelt. Ezért jöttem, tanulni akarok.

Amikor eljött a mi időnk, már túl voltam jó pár körön a rendőrségi pályán, és kezdtem belerázódni. Ekkor megnyugodtam, éreztem, hogy a MOTaMOT rész sem lesz lehetetlen. Megismertük Misit, az oktatót, aki egy laza, közvetlen ember. Minden feladat előtt elmondta, hogy mit kell csinálni, és hogyan. Például azt, hogy mikor kell használni a hátsó féket, ha ezt csinálod, akkor mikor mire lehet számítani, hogyan viselkedik a motor a manőver közben, merre kell dőlnöd, mert ha nem, akkor ez lesz. Egyszerűnek hangzott. Aha. Jó. Így csináljuk. Na, ez nem mindig sikerült. Akkor meg is kaptuk a magunkét. A méltatlankodást, és az egyénre szabott tanácsokat egyaránt. „Gyorsabban!”, vagy „Több első féket!” esetleg azt, hogy „Bátrabban! Jó lesz az!”, vagy a „Mi volt ez? Ez szar volt, még egyszer! De most erre meg erre figyelj!”. Szóval, nem vette fél vállról a dolgát.

A feladatok hasonlóak voltak, mint a rendőr pályán, kivéve azt, hogy a feladatokat egyesével, egymás után kellett kibójázni. Először egyszerű szlalom volt, a forduló után gyökkettő sebességgel motorozás a sorok közt, majd pályarendezés után gyakoroltuk a vészfékezés alapjait, aztán gyors szlalom után hirtelen akadály kikerülés volt a feladat. A nap végére maradt a két, szerintem legnehezebb feladat, ami a körbe rakott bóják körüli, majd a körön belüli, végül a bójákból kirakott alakzaton belüli nyolcas motorozás volt.

Ekkorra már a reggeli 180km motorozás, a rendőrségi pályán történt bohóckodás, a nyárias időjárás, és a tréning eddig végrehajtott feladataira történt összpontosítás miatt elfáradtam, nem ment, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. De ennek ellenére úgy gondolom, hogy megérte a fáradtságot, kínlódást. Nyugodtan kijelenthetem, hogy a rendőrök is tudtak, és Misi is tudott mindenkinek új dolgot mondani, mutatni, felhívni a figyelmet a hiányosságokra a motorozásról, bebizonyosodott, hogy van még mit tanulni.

A tréning végére nem tudom, hogy hány liter üzemanyagot égettünk el, de a kb 30x50 méteres rutinpályán nagyjából 14-16km-t mentünk.

Nagyon köszönöm Tamásnak, hogy megszervezte a tréninget, lehetőséget biztosított a részvételre! A Majesty Club most is bebizonyította, hogy törődik a tagjaival, szimpatizánsaival, és a klubhoz egyébként nem köthető, de mégis megjelent motoros társainkkal, akik a rendezvény által hasznos tanácsokat kaphattak mind a KRESZ, elsősegély, és vezetéstechnikai tudásuk bővítéséhez egyaránt.
A dzsungelben minden ehető. Te is.

tamas2016. máj. 24. 18:00 | Válasz | #32553 
A vezetéstechnikai tréning a Heves Megyei Hírlap cikkében.
A képen Zalavári Tamás clubtagunk hasít éppen.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2016. máj. 24. 12:43 | Válasz | #32552 
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2016. máj. 23. 20:30 | Válasz | #32551 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Minionos -Pár2016. máj. 23. 17:24 | Válasz | #32550 
Sziasztok!
Köszönjük mi is a szombati napot!
Technikai okok miatt csak most tudtam gép elé keveredni!
Remélem lesz még ilyen alkalom:-)

tamas2016. máj. 22. 21:48 | Válasz | #32549 
Már megmondtuk Neki! 😏
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2016. máj. 22. 20:48 | Válasz | #32548 
Na most sikerült ideérnem , köszönöm a szépen a tegnapi napot mind a szervezőknek ami elsőosztályú volt, mind pedig Csabinak /Tamás sógorának/,hogy megtisztelt azzal, hogy kölcsön adta és rám bízta a motorját.Ezer hála érte /meg egy üveg whisky/pálinka legközelebb :) /
És hát nagyon jó volt találkozni újra a klubtársakkal.:)
Szuper kis délután volt :):)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © M. Zoltán2016. máj. 22. 16:48 | Válasz | #32547 
Én is köszön a szervezést és jó volt találkozni ismét veletek!

RSVTamas2016. máj. 22. 09:36 | Válasz | #32546 
Köszönöm én is ezt a szép szombati napot, szuper dolognak tartom és a jövőben is követendő példának hogy egy-egy szezonban legyen 1-2 olyan alkalom, ami a motorvezetési ismereteket bővítheti! Tamás a szervezésért meg külön gratula, számomra nem alapvető dolog, hogy egy motoros klub tagjai ilyen körülményeket és ilyen lehetőséget kaphatnak!

 © Gazsi2016. máj. 22. 08:08 | Válasz | #32545 
Nagyon kellemesre sikerült a vezetéstechnikai nap, az időjárás felelős is jól teljesített. Úgy gondolom mindannyiunknak volt még csiszolni valója a technikáján. Köszönet mindenkinek, aki részt vett a szervezésben és a lebonyolításban!
A gratulációkat is köszönöm, de nem az én érdemem, a lányomnak is továbbítom.
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

tamas2016. máj. 22. 00:24 | Válasz | #32544 
Nagyon nagy öröm számomra, hogy sikerült egy jó napot összehozni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Sanci2016. máj. 21. 22:35 | Válasz | #32543 
Köszönöm a mai napért...
- a szervezőknek a lehetőséget,
- a megjelenteknek a társaságot,
- a beszélgető társaimnak a beszélgetéseket,
- a motoros társaimnak az együtt motorozás élményét és társaságát!

Ja igen, és köszönöm MOTaMOT.
Ha egység van, nincs kétség!

 © Pazo2016. máj. 21. 15:02 | Válasz | #32542 
Gratulálok Gazsi Papi! Sok erőt, egészséget kívánok a gyerkőcnek!
tel.sz: 06 30 445 85 96

Coller úr2016. máj. 21. 09:35 | Válasz | #32541 
Sok boldogságot kívánok, és gratulálok.

Neked meg kisember azt kívánom, hogy legyél kiegyensúlyozott és boldog egész életedben!
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Gazsi2016. máj. 21. 07:14 | Válasz | #32540 
Még egyszer köszönöm Nektek a gyerekek nevében, és "keresztpapa"-ságot" is. Lehet hogy ez már rajtam marad?
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

tamas2016. máj. 20. 22:37 | Válasz | #32539 
GazsiPapi! (ez rajtad marad...😄) fogaddjátok őszinte gratulációnkat!
Nagyon sok örömet és boldogságot kivánuk a picinek pedig hogy NAGYRA NŐLJ!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2016. máj. 20. 22:20 | Válasz | #32538 
Gratulálunk, sok örömet az egész családnak!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

Ifj. Posta Sándor2016. máj. 20. 22:17 | Válasz | #32537 
Szívből gratulálunk Gazsi Papi. :)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Gazsi2016. máj. 20. 20:48 | Válasz | #32536 
Köszönjük a jó kívánságokat!
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

ZsViktor2016. máj. 20. 20:43 | Válasz | #32535 
Gratula! Jó egészséget mindenkinek! :)
Adminisztrátor, fórum moderátor

Feco2016. máj. 20. 20:37 | Válasz | #32534 
Üdv a nagypapák táborában...gratulálok!!
Motor után,első a család legyen!

 © Gazsi2016. máj. 20. 20:25 | Válasz | #32533 
Örömmel tudatom mindenkivel, hogy a mai napon 3,5kg és 55cm Zsombor nevű első unokám megszületett. Az anyuka és a kicsi is nagyon jól vannak. Ma este egy kicsit ünnepelek, holnap nem tudom még hogy leszek a vezetéstechnikai tréningen, de ott leszek.
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

ZsViktor2016. máj. 18. 22:08 | Válasz | #32532 
Ha valakinek esetleg van ilyen irányú érdeklődése: XXIII. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállítás és Vásár Hódmezővásárhelyen holnaptól vasárnapig! Én ott leszek csütörtök-pénteken, ha valaki arra jár, ugorjon be egy kv-ra a B-szektor 414-es standjára!
Adminisztrátor, fórum moderátor

RSVTamas2016. máj. 18. 15:13 | Válasz | #32531 
Igazad van Orpi! Remélem hamarosan látunk drónos igaz történetet is!

orpi552016. máj. 18. 06:59 | Válasz | #32530 
Hááát azért szinte folyamatosan egykerekezni egy Simóval....
Na meg azért ezt a videót nem Ő csinálta,legalább ketten de inkább hárman csinálták a felvételeket.
Viszont ha nekem is lenne egy drónos kollégám...
Ne vedd komolyan.
Ez amolyan reklám-fantázia film forgatókönyv alapján,a miénk ahogy mondani szokták "igaz történet alapján"készül,és a forgatókönyvet az élet írja.
Óriási a különbség...

tamas2016. máj. 17. 23:09 | Válasz | #32529 
Esz kéheem töck jó!
Kááh, 'hogy ehedül van a fichó!
Nehünk vahhak tááshaink!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

RSVTamas2016. máj. 17. 20:29 | Válasz | #32528 
Orpibácsi neked KÖTELEZŐ kétszer megnézni! (persze a te videóid szórakoztató faktorát szinte képtelenség tovább növelni!! )

RSVTamas2016. máj. 17. 20:23 | Válasz | #32527 
Abszolút poén kategória, viszont remek példája annak, hogy a jó és állati hangulatos motoros videó abszolút nem a bringa árcéduláján és lóerején múlik!
FLAG_Guenther_Brecher_Frühlingserwachsen

tamas2016. máj. 14. 21:22 | Válasz | #32526 
Na de milyen téren nem?!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2016. máj. 14. 19:13 | Válasz | #32525 
Csak az a kérdés hogy melyik irányba....kiatlálni nem nehéz.....fogyasztói társadalom az irány
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2016. máj. 14. 17:24 | Válasz | #32524 
A műszaki paraméterei nem elhanyagolhatók.
A Yamaha megint nagyot dobott...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2016. máj. 14. 14:37 | Válasz | #32523 
Ismét itthon ..Megnéztem olaszban az N Maxot,,biztos nagyon jó gép, de a látvány kissé csalódottá tett ,bár csak 155ccm kicsit nagyobb méretre számítottam. Azt mondták róla hogy tisztára T- Max.. Hát nem igazán..Egyébként nagyon jó műszaki adatai vannak. Nem tudom ki tud többet róla.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2016. máj. 07. 07:59 | Válasz | #32522 
Ugyan azt sem, (főleg, hogy folyamatosan töltöd a páliknát,) de a nagyobb problémám az volt, hogy bekedagadt a lábam a nap folyamán a motoros bakancsomba és igen fájdalmassá vált estére.
De ma nem veszem ám fel, csak a sportcipőmet!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2016. máj. 07. 06:16 | Válasz | #32521 
Haha nem bírják a piát!!!
Motor után,első a család legyen!

tamas2016. máj. 06. 22:11 | Válasz | #32520 
Hiányozni fogsz!
De azért mi majd jónagyon jólérezzük magunkat!
Én pl. már alszok is...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. máj. 06. 20:12 | Válasz | #32519 
Jó szórakozást a zalai tali résztvevőinek!Vigyázzatok magatokra, és egymásra!
tel.sz: 06 30 445 85 96

Coller úr2016. máj. 06. 08:19 | Válasz | #32518 
Tegnap még megejtettem Réka lányom segítségével egy karbiszinkront, a két gyertya gyönyörű őzbarna (legalább is most)...

Még Sormáson ~200 km után megejtek egy gyerta ellenőrzést és kész a gép (Január óta szenvedek vele).

Réka nagyon élvezte a szerelést nagy motoros lesz a kiscsaj. EIT-re jön velem.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

gelilackó2016. máj. 06. 07:46 | Válasz | #32517 
Innen a motorozástól egyenlőre messze:) kívánok nektek nagyon jó Zalai talit , sok sok napsütést és kellemes időtöltést :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2016. máj. 06. 06:56 | Válasz | #32516 
Eger, tiszta, felhőtlen égbolt, zavartalan napsütés. STOP
Paripa felmálházása folyamatban. STOP
Reszkess Feco, jövünk! STOP
Vagyis START!
...majd mindjárt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dunai Krisztián2016. máj. 05. 21:18 | Válasz | #32515 
Biztosítást lehet kötni jogsi nélkül,bármire de balesetnél vszinu nem fizet a biztosító.És ha nem te vagy a hibás attól még rád verheti a költségeket. Ez így hazardirozas de én inkább nem szólok mert 2.5 évig mentem jogsi nélkül,de így azért megnyugtatobb h van papír illetve plastik :)
Soha ne menj gyorsabban,mint ahogy az őrangyalod repülni tud!

Bertalan Tibor2016. máj. 05. 08:47 | Válasz | #32514 
Köszönöm az idézetet, van benne valami, én sem azért feszegetem a határokat mert gyönge elméjü lennék, amig a kisautóm nem volt addig a lerokkanásom után a motor nélkül sehova sem tudtam volna eljutni, főleg nem hosszabb távolságokra ( és nem csak a találkozók miatt ) és bár dokumentum MÉG nincs róla, az eddigi kb. 50.000km alatt csak kibukott volna az alkalmatlanságom, és most egy tanulság : tavaly nyáron történt az első balesetem, következmények : 1. a megfelelő kategóriáju vezetői engedély nélküli vezetés miatt pénzbirság, amit méltányosságból elengedtek, 2. a rendőrségi vizsgálat határozata szerint egyik fél sem okolható konkrétan igy ügy lezárva, viszont ezért a biztositó egyikünknek sem fizet. De a majára eddig is volt biztositásom, sőt, most kaptam a levelet hogy a bonus malust megemelték B04 a dijat csökkentették 3900.- tehát vagy müxik a rendszer vagy tényleg a hülyéknek van szerencséje (bár még nem érzem magam annak). Persze ez nem ad okot arra hogy megveregessem a saját vállam, hogy csak igy tovább, én is azon vagyok hogy papiron is teljes értékü motoros legyek, mint már lentebb irtam az orvosi alk. már meg van. De addig még valószinü hogy 1-2x fogom igy borzolni a kedélyeket a jelenlétemmel néhány talin.

 © satyapapa2016. máj. 03. 07:37 | Válasz | #32513 
A hozzá állással és az akarat erővel semmi baj, ez nagyon dicséretes, és Berci jó srác!!! Csak az a baj hogy egy balesetnél ez nem sokat számít,de a dokumentum igen. Ez akkor is igaz ha vétlen valaki az eseménynél. Biztosítást sem köthet olyan akinek nincs az adott kategóriára érvényes vezetöi engedélye. SŐT ha van valakinek vezetöi engedélye,de lejárt az orvosija, akkor károkozás esetén a biztosító megtagadhatja a biztosítás jogosságát,az okozott kár megtérítését. Ezt pl sokan nem tudják.
06304373303-vagyok elérhetö

RSVTamas2016. máj. 02. 22:02 | Válasz | #32512 
Berci, habár ezidáig sajnos mindössze egyetlen alkalommal találkoztunk csak személyesen, szeretném itt a fórumon megosztani veled, hogy nekem nagyon tetszik a hozzáállásod, az pedig, hogy a nehezebb körülményeid ellenére küzdesz a hobbidért ami boldoggá tesz, az példaként szolgálhat mindenkinek, főleg azoknak akik nálad jóval könnyebb helyzetben hangosan és látványosan szeretnek zokogni...

A bátorságot illetően van egy számomra különösen tetsző és elgondolkodtató idézet, megosztom veled hátha neked is megtetszik:

"Csak a közepes elme ragaszkodik az élethez. A gyönge elméjű ember azért bátor, mert nem érti a halált. Az erős elméjű ember meg azért bátor, mert érti."

Gárdonyi Géza

Minden jót neked és remélem idén többet találkozunk mint tavaly'

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 17:53 | Válasz | #32511 

tamas2016. máj. 01. 17:44 | Válasz | #32510 
Pont úgy, mint Te tetted!
Regisztráció, névjegy, bemutatkozás, találkozón való részvétel.
Várjuk Őket szeretettel!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 17:23 | Válasz | #32509 
Köszönöm, apropó visszatérve a múltkori #32434 irásomra érdeklődnék, hogy mi is a módja most hogy azok az új ismerőseim is jelentkezhessenek és csatlakozhassanak a fórumhoz és a csapathoz?

tamas2016. máj. 01. 17:15 | Válasz | #32508 
Szó sem volt róla, hogy ne volnál elviselhető.
Kissé frusztrált, érzékeny vagy de sebaj, majd kinövöd...
A papír nem a személyed miatt kell, hanem azért, hogy valóban legyen jogod a vezetéshez. Ezért hívják JOGosítványnak...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 16:32 | Válasz | #32507 
Fecó és Tamás, köszönöm a törődést igyekszem nem visszaélni vele, még egy kis türelmet kérek hogy igy papir nélkül is viseljetek el néha. Látjátok a messzebbi talikat is pont ezért nem vagy csak nagyon ritkán vállalom be pedig néha nagyon irigykedve nézem a videókat.

tamas2016. máj. 01. 16:01 | Válasz | #32506 
Én sem vitatkoztam.
Mindössze féltelek, ennek adtam hangot abban a beírásomban (#32496) amit mint meg is állapítottad kettővel később, túlreagáltad. Tényeket irtam, semmit nem vitatkoztam. Nem volt és nincs is semmi bajom Veled. Ami problémát néhány esetben magadnak okoztál, nekem is fájt. Lehetőségeimhez képest segítettem és fogok is, de ne várd, hogy büszke legyek az "ideiglenes" mutatványod miatt. Ezt többször megbeszéltük és a továbbiakban sem fogok elmenni emellett a dolog mellett.
Ha ez Téged bánt, sajnálom! De eddig is őszinte és segítőkész voltam Veled szemben, eztán sem lesz másként.
Szerezd meg végre a vezetői engedélyt és lépjünk túl ezen a dolgon.
Maradok tisztelettel személyed iránt továbbra is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2016. máj. 01. 15:52 | Válasz | #32505 
Néz Berci itt mindenki nagyon szívesen lát, a világon senkinek baja nincs veled szerintem, de "felelősséggel" ennyi évet papírok nélkül nem vezet az ember...De ezzel elsősorban nem nekünk hanem hanem magad felé kell elszámolnod.
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 15:45 | Válasz | #32504 
Tamás, tudod nagyon jól mennyire tisztellek, és nem csak mint klub vezetőt hanem mint embert is. Ezért adok és adtam is mindig a véleményedre. Nem is szeretnék veled vitatkozni. A kamion az egyszeri eset volt abból is tanultam (nem állunk szűk helyen kamion mellé, elé, alá, ollé) A jogsit eddig is csak az anyagi korlátozottságom miatt húztam halasztottam de megoldom. Vezetni, közlekedni megtanultam és amig nincs papir addig tényleg csak mértékkel, módjával főleg amióta meg van a kék villám, csak hát azzal meg nem igazán tudnám tartani veletek a tempót, max. 70-ig. További tiszteletem

tamas2016. máj. 01. 14:56 | Válasz | #32503 
Amit írtam, azt konkrétan a kamionos esetedre írtam.
Ha akkor nincs ott Zsoké, a kamionsofőr mentőt és rendőrt hívott volna. Nagy mákod volt, ez vitathatatlan! Aki háromszor jobban figyel a többinél, az nem áll alá egy kamionnak!
Ezt Te is tudod.
Egyébként igen, túlreagáltad.
A határokat meg nem a közúton kéne feszegetned 7 éve ideiglenesen jogosítvány nélkül. Ezen sincs mit vitatkozni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 13:49 | Válasz | #32502 
Tamás, akkor ezekszerint 7 éve boritom a ti szórakozásotokat? Bár szerintem bőven gurultam veletek, köztetek annyit hogy bizonyitsam a papirok (ideiglenes) hiánya ellenére felelősséggel tudok közlekedni és uralni a motorom, úgy hogy senki épségét, nyugalmát, szórakozását ne veszélyeztessem. Semmit nem veszek lazán, főleg nem a motoron közlekedést, főleg nem csoportosan. Sőt, háromszor jobban odafigyelek, pont a mozgássérültségem miatt. A tréninget is azért tettem fel mert készülök az A2-re, az orvosim is meg van már. Lassan 7 éve ülök maján évente bő 10.000km országúton, városban, bp-n, és csak 1 "kontaktom" volt de az sem az én hibámból, papirom is van róla, és aki bp-n jár motorral az tudja mekkora odafigyelés, ügyesség, reflex kell hozzá. Épkézláb emberek jogsival sokkal felelőtlenebbül közlekednek, okoznak balesetet, boritják meg mások mindennapjait. Hidd el én nagyon megbecsülöm az életem, a másokét pedig még jobban. Elnézést ha túlreagálom. Szeretem a motorozást, ez az ami valamennyit kárpótol, vissza ad az egészséges élet érzésből. Szeretem ezt a csapatot, de ha van aki úgy érzi hogy zavarom a motoros jelenlétemmel a szórakozását akkor inkább elköszönök békével.

meszizs2016. máj. 01. 08:03 | Válasz | #32501 
Én tudok repülést szervezni a Zalai Talira, de sajnos nem tartozik az olcsó mulatság kategóriába!
5000 ft-tól kezdődik, de ha valakit érdekel, akkor szombaton naplementéig szabad a kifutó!
1996-os Majesty 250

tamas2016. máj. 01. 07:57 | Válasz | #32500 
Nincs ezzel semmi baj, míg mások szórakozását, illetve mindennapjait nem borítod meg. Azért nem szabadna ilyen lazán venni Berci!
Egy életed van, becsüld meg!
Helyes, hogy bevállalós vagy, de maradj a szakadék innenső oldalán mindannyiunk örömére!
Én is megnyitottam.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2016. máj. 01. 07:52 | Válasz | #32499 
hát ÉN már néztem, van zárt rendezvény és van a megtelt,meg a törölve máj 7-én
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 00:17 | Válasz | #32498 
De a tréning-re még senki sem kattintott rá?

Bertalan Tibor2016. máj. 01. 00:16 | Válasz | #32497 
Ha néha nem lépnék át a korlátaimon kevesebb élménnyel lennék gazdagabb és nem tartanék ott ahol tartok. Ennyi rizikó kell.

tamas2016. ápr. 30. 22:52 | Válasz | #32496 
Nem is félni kell, az sosem segít.
Nem szabad túlvállalni magad! Ezzel sokmindennek elejét veheted!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. ápr. 30. 22:38 | Válasz | #32495 
Topi köszi de én kamiontól se félek nemhogy a repüléstől, voltam már motoros sárkánnyal is, na az izgalmas

TopJoe2016. ápr. 30. 19:56 | Válasz | #32494 
Berci gratula. ne félj a repüléstől az nem veszélyes. A zuhanás a veszélyes. No meg még egy gép sem maradt fenn
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Bertalan Tibor2016. ápr. 30. 14:28 | Válasz | #32493 
Tréning egy ismerősöm itt oktat, esetleg valamikor, ha lesz rá igény ide is szervezhetünk talit, akkor beszélek vele.

 © Herold2016. ápr. 26. 22:04 | Válasz | #32492 
Oldalkocsisba sem kell mindkét oldalra motor...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2016. ápr. 26. 21:51 | Válasz | #32491 
Lehet, mindkét oldalon van motor.
Bár az lenne a logikusabb, hogy balra a motor, jobbra a kipu.
Megy az...
Egyenesen...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. ápr. 26. 21:29 | Válasz | #32490 
Megmondom őszintén, mozgáskorlátozott verzióra nem gondoltam, lám mennyire szűklátókörű vagyok.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Feco2016. ápr. 26. 19:33 | Válasz | #32489 
Olyan nincs mert akkor mindig egy oldalra húz nem lehet kanyarodni vele.Van valami trükk!
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2016. ápr. 26. 18:54 | Válasz | #32488 
Ugyanaz ami a normál SH vagy Piaggio a jobb oldal csak támasztó

Feco2016. ápr. 26. 18:41 | Válasz | #32487 
Na most már elhiszem, de érteni most sem értem! Mi hajtja és főleg hogyan!?
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2016. ápr. 26. 18:37 | Válasz | #32486 

Feco2016. ápr. 26. 18:32 | Válasz | #32485 
Ha a kommenteket is olvasod, ott rendesen belekritizálnak...szerintük is trükkös a fotó.
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2016. ápr. 26. 17:23 | Válasz | #32484 

Bertalan Tibor2016. ápr. 26. 17:14 | Válasz | #32483 

 © jasa2016. ápr. 25. 23:04 | Válasz | #32482 
Ez kérem egy "fotosopp", nem lett volna szabad bedőlnünk... (Berci-Berci, te huncut !!!)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Feco2016. ápr. 25. 06:09 | Válasz | #32481 
Vajon két motor meg két kihajtás?? Ha nem akkor meg hol a difi? Nem fér el a platótól!
Motor után,első a család legyen!

tamas2016. ápr. 24. 19:11 | Válasz | #32480 
Jóvammá!
Kalafa oszt kész!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. ápr. 24. 16:01 | Válasz | #32479 
Háááát ez borrrrzalom, pedig én nagy rajongója vagyok !

Ha ez tényleges fejlesztés (és nem csak fotosopp) akkor bizonyosan az ázsiai piacra készült. Ott még egy 50-es robeszon is elvisznek egy fél házat, erre meg ráfér az egész.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Bertalan Tibor2016. ápr. 23. 13:20 | Válasz | #32478 
Mindenre van megoldás csak motorozhassunk

tamas2016. ápr. 22. 22:55 | Válasz | #32477 
Rendben van!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2016. ápr. 22. 20:06 | Válasz | #32476 
Háát nem tom, ha Sormásra párat hozol azt megköszönném.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Bertalan Tibor2016. ápr. 22. 18:13 | Válasz | #32475 

tamas2016. ápr. 22. 17:23 | Válasz | #32474 
Clubmatricát?
...hát itt van nálam...
Mennyi kell...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2016. ápr. 22. 13:00 | Válasz | #32473 
Tényleg el is felejtettem kérdezni.
Köszönöm szépen előre is.
Egy kérdés.
Klubos matricát ki tud csináltatni?
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2016. ápr. 22. 12:56 | Válasz | #32472 
Sziasztok,

Képzeljétek mególdódni látszik a falslevegő problémám.
Gyártattam 5-ös rézalátétet.
Ott a bibi, hogy nekem egy kell, de gyártottak 200 darabot.
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy van eladó 5-ös rézalátétem...
Az egész országban egy helyen találtam az a nevük, hogy tömítésgyár.
Erederti...
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2016. ápr. 21. 18:26 | Válasz | #32471 
Nagy szeretettel és tisztelettel köszöntöm az újonnan regisztráltakat a Fórumon!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. ápr. 21. 18:25 | Válasz | #32470 
Coller úr, megjött a pólókat tartalmazó boríték, hiánytalanul!
Viszem magammal a sormási talira!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ga-Bika2016. ápr. 19. 20:08 | Válasz | #32469 
Látom ideje volt felébredni a téli álmomból. Elkezdett pezsegni a fórum.

tamas2016. ápr. 19. 19:36 | Válasz | #32468 
Ja!
21 lóerős Majesty a fullkontaktcontitwisttel...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2016. ápr. 19. 14:23 | Válasz | #32467 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Herold2016. ápr. 19. 14:17 | Válasz | #32466 
Szerintem csak pusztán arról van szó, hogy túl erős motorokat hajtasz durva, kíméletlen stílusban!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...


1 2 [3] 4 5 6 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől