|
|
|
© Carlos | 2014. jún. 18. 13:27 | Válasz | #200 |
Béla bácsi! Írtam neked e-mailt a 125-ös Majestymmel kapcsolatosan!
|
© Carlos | 2015. ápr. 18. 07:56 | Válasz | #201 |
Tamás! Mostanra sikerült a karburátor felújítás végére érnem. Így utólag, az elvégzett (effektív)munkára visszatekintve - ami nagyjából másfél óra - nem volt túl nagy falat, de hogy ki-mi hányszor, és mennyire hátráltatott, azt egy találkozón, szóban mesélem el, itt nincs annyi hely... A lényeg, hogy végre megtaláltam az üzemanyag szivárgás helyét, okát. A ráköltött összeg mindössze 3000 ft. volt, Miskától, bontott alkatrész formájában. A benzinálló Loctite paszta, a 10 percnyi ultrahangos tisztítás stb. barátok, kapcsolatok révén 0 forint költség volt. Most ugyanolyan jól működik, mint az előtt. |
2015. ápr. 18. 19:28 | Válasz | #202 | |||
Ennek örülök!
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 06:08 | Válasz | #203 |
Veszel egy láncos olajszűrőfogót,kb 1500-ért és azzal megtudod fogni a mágnes lendkereket.Nekem is ilyen van,bármit megfogok vele,még a kuplungharangot is megfogta,pedig ott gyárilag még ragasztják is a menetet.
| |
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 06:10 | Válasz | #204 |
Szia,az annyira hiány cikk,használtan,hogyha 10000-ért adják még akkor is megkell venni.Én beszétem Miskával aztmondta hogy szinte 10-esével hordják tőle,szinte elő kell jegyezni.
| |
2015. nov. 05. 08:15 | Válasz | #205 | |||
Sziasztok, Még nem volt két hengeres motorom, ezért előre is bocs a bagatell kérdésért... Észre lehet azt venni szemmel, füllel, ha a karbik nincsenek jól szinkronizálva? Mik a tünetek?? Ha vannak. Be lehet állítani nagyjából szinkronizáló nélkül? Most nem durrog, nem puffog, könnyen indul, alapjárat szép. El kellene vinnem szinkronizáltatni ugye?? A service manuálban nem látszik, hogy melyik a két csatlakozó a beszívócsonkon. Még tudnék is rá gyártani tesztert esetleg. Most először az érdekelne leginkább, hogy mik a tünetek. Kösz, | |||
|
© juhász béla | 2015. nov. 05. 12:22 | Válasz | #206 | ||
A legfőbb tűnet a rezonancia,utánna hogy jó hallásod legyen,.A hosszában v 2-nél az sem mindegy hogy ,hogyan van beállitva a dusitás,mert nem egyfosmán kell dusulni a két hengernek,,,hosszu lenne leirni hogy miért.Lényeg hogy az csak mindig egy dolog hogy ugy érezzűk hogy jól jár a motor,rá kell tenni a megfelelő pontos műszereket,és azzal beállitani a kivánt értékeket.Ha erre jársz akkor megoldjuk,de feleslegesen ne tekergess semmit,mig nem vagy tisztában a pontos működéssel.Ja a rezonancia attól is fűgg hogy ,van e benne kiegyenlitő tengely,és hogy a hajtókar közös csapon van ,vagy elvan ékelve.
| |||
| |||
2015. nov. 05. 12:46 | Válasz | #207 | |||
Köszönöm szépen a segítséget. Ha Egerbe jövök a nyáron talira, akkor beugranék hozzád. Majd előtte kereslek, hogy neked mikor lenne jó. Most rezonanciát nem nagyon érzek, addig elzörög így ahogy van. Még egyszer köszönöm. | |||
|
2015. nov. 21. 11:31 | Válasz | #208 | |
Sziasztok! Kb 2 hónapja vettem egy lelakott 125-ös maját,már csak az automata szívatót kell cserélnem ami a képen is látszik hogy nincs bekötve,na de nem is ez a lényeg:) a képen látható 1 cső piros nyíllal jelölve,valaki legyen szíves világosítson már fel hogy azt hova kell csatakoztatni! Előre is köszönöm!!! |
2015. nov. 21. 11:42 | Válasz | #209 | |
(img)http://kepfeltoltes.hu/view/151121/IMG_20151120_115013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg(img)
|
2015. nov. 21. 14:09 | Válasz | #210 | |||
Szia! Nekem nem nyitja meg... | |||
|
2015. nov. 21. 20:34 | Válasz | #211 | |
Esetleg így? (url)http://kepfeltoltes.hu/view/151121/IMG_20151120_115013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg(/url) |
2015. nov. 21. 20:39 | Válasz | #212 | |
Igen sajnos rákattintással nem nyitja meg,de bemásolással nekem mükszik. Vagy ha van más megoldás.... |
2015. nov. 21. 20:53 | Válasz | #213 | |||
Esetleg így meg lehet nézni... :) https://drive.google.com/file/d/0ByOs44Uje-wOQ29zVnlVZDI2NlU/view?usp=sharing | |||
|
2015. nov. 21. 20:54 | Válasz | #214 | |||
Ja így meg. | |||
|
2015. nov. 21. 20:55 | Válasz | #215 | |||
|
2015. nov. 21. 20:56 | Válasz | #216 | |||
Csináltam direkt linket, a karbira kattintva megnyílik. | |||
|
2015. nov. 21. 21:07 | Válasz | #217 | |||
Igen, így jó! Szerintem vízcső is lehet, a 250-es fűtött volt. A manualban van robbantott ábra, rá kéne nézni. Ha vízcső, benne van a hűtő körben. | |||
| |||
© juhász béla | 2015. nov. 21. 21:51 | Válasz | #218 | ||
Úszóház szellőző
| |||
|
2015. nov. 21. 22:30 | Válasz | #219 | |||
... Annyira fűtéscsőnek nézett ki... | |||
| |||
2015. nov. 22. 08:20 | Válasz | #220 | |||
Dehogy.. épp Úszóház szellőzőnek nézett ki. | |||
| |||
2015. nov. 22. 09:42 | Válasz | #221 | |
Köszönöm! Szóval úszóház szellőző.Akkor már csak azt szeretném tudni hova csatlakoztassam a végét? Mert nekem az a cső csak úgy ott van a semmibe. |
© juhász béla | 2015. nov. 22. 10:50 | Válasz | #222 | ||
Igen ez legtöbb motornál csak a semmibe lóg,de álltalában a karbit megkerűlve lefelé legyen a vége .
| |||
| |||
2015. nov. 23. 09:48 | Válasz | #223 | |
Elkezdtem szívató ügyben keresgélni 18000ftbiztos hogy nem veszek gyárit,nézek valami jó kis kínai azt bele varázsolom.Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban,ossza meg bátran velem is!
|
2015. nov. 23. 11:51 | Válasz | #224 | |||
Boltok, bontók rovat, Mravik Miska Szarvas. Yamaha bontott alkatrészek. Keresd meg a számát, hívd fel. E.mailt ne küldj, nem olvassa. Másik a Red motors Pécs. | |||
| |||
© Huszi | 2015. nov. 23. 13:40 | Válasz | #225 | ||
Nincs valakinek Budapest környékén (akár rossz) szívatója? Az enyém szétesett, rugó, tű eltűnt. Sajnos ahol elszállt nem tudok körülnézni (nyugati felüljáró környéke)... Azonnali kp, sürgős lenne. Segítségeket köszönöm. Posta nem játszik, még ma kéne :)
| |||
| |||
© juhász béla | 2015. nov. 23. 15:40 | Válasz | #226 | ||
Ilyen gyorsan itt lehetetlen ,,,,,,állitólag az okos telefonok mindent tudnak,ha van rá olyan alkalmazás ami ilyeneket megold akkor lecserélem a nyomkodós nagymama telómat.
| |||
|
© Huszi | 2015. nov. 23. 16:26 | Válasz | #227 | ||
Próba szerencse... Az okos telefonom sajnos nem elég okos ahhoz, hogy 3D nyomtasson nekem egyet, minta nélkül. :( Mindenhol keresem, de hát, horror+áfáért akarnak adni, a vége az lesz, manuálisra átalakíttatom.
| |||
|
2015. nov. 23. 16:36 | Válasz | #228 | |||
Neked is: #224.
| |||
| |||
© Huszi | 2015. nov. 23. 16:37 | Válasz | #229 | ||
Olvastam, köszönöm. Próbáltam megúszni a postát (idő), hátha még ma tudok szerezni, ezért írtam. De sajnos úgy néz ki, nincs más lehetőség...
| |||
| |||
2015. nov. 23. 16:54 | Válasz | #230 | |||
Nem jellemző a tartalék karburátor a polcon... Ritkán van velük gond, ami meg jelentkezik, az időben orvosolható. Az ilyen szétesős problémák meg sajnos nem egykönnyen oldhatóak meg pikk-pakk... | |||
| |||
© Huszi | 2015. nov. 23. 17:14 | Válasz | #231 | ||
Na igen, sajnos... Csak így is hígul az olajom (valószínűleg attól, hogy túl sokat kap a gép), amire nem segít rá a szívató tönkremenetele. Már ott tartok, hogy lassan komplett karburátor csere lesz soron, és kézi szívatósra alakíttatom. :-)
| |||
|
2015. nov. 23. 20:43 | Válasz | #232 | |
A jófogáson találtam maja 125-re szívatót de csak karbival eladó nem bontsák meg 10 ezret kérnek érte.
|
2015. nov. 23. 20:46 | Válasz | #233 | |
Ja és most nézem membrán nincs benne.
|
© Huszi | 2015. nov. 25. 17:38 | Válasz | #234 | ||
Köszönöm szépen, 12-ért találtam egy 180-as karburátort, kompletten szívatóval mindennel. A megoldás viszont az lett, hogy nagyon jutányos áron visszavásárolom az előző robogómat (Honda Tact 50), és Maja megy a szerelőhöz. (Valószínűleg másik típus karburátora fog rámenni, eljátszik vele... ) | |||
| |||
2015. nov. 25. 21:05 | Válasz | #235 | |
Vaterán beruháztam egy Kínai új automata szívatóra 1330 Ft+ posta 990 Ez nem egy eget verő összeg meg ér 1 próbát. Elvileg stimmel de majd meg írom mire jutottam. |
© Huszi | 2015. nov. 26. 09:19 | Válasz | #236 | ||
Na az azért érdekelne. Ilyenen én is gondolkodtam, de általában kisebb méretű volt, mint ami nekem kellett... Most komolyan foglalkoztat a manuálisra átalakítás ötlete. Kényelmetlenebb, de cserébe stabilabb rendszer. :) | |||
| |||
2015. nov. 29. 11:24 | Válasz | #237 | |
Meg is jöttem az átalakításbólez nem jött be,igazából megcsináltam de nem működik jól,át raktam rá a maja súbert tűvel együtt,betolom a helyére és teljesen le ér tehát alapból zár,ha kihúzom valamelyest akkor indít de nem tudom rögzíteniszóval marad a bontó,vagy a manuális.
|
2015. nov. 29. 11:41 | Válasz | #238 | |
Ismerősöm most küldte ezt: https://citybike.hu/Szivato-automata-Kinai-Quad-250 Azt mondja ez jó bele és nem kell bütykölni. |
2015. nov. 29. 12:58 | Válasz | #239 | |||
Nekem a bowden súrlódása rögzítette és jól működött!Én is csináltam egyet...
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. dec. 23. 07:21 | Válasz | #240 |
Most nézegettem az ebay-t lehet kapni 22000 ft-ért teljesen más jellegű karbit a majákra,azon kézi szivató van,és nem vákum húzza a membránt,hanem a bovden.ha nem lenne ennyire tökéletes a karbim már rendelném is meg,és az új.
| |
© Krampy | 2016. feb. 26. 20:39 | Válasz | #241 |
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni! Most vettem egy MBK skyliner 125-ös mocit. A problémám a következő: ha bemelegedett akkor a hirtelen gázadásra lefullad. Tippek? Előre is köszönöm.
|
2016. feb. 27. 08:02 | Válasz | #242 | |||
Valahol levegőt szív.Amikor még a szívató nyitva akkor még kap eleget de ha az lezár akkor már nem.Ludas lehet még a gyorsítófúvóka nem működése is, de az csak megtorpanásokat szokott csinálni.Sok helyen szívhat! Torokgumicsonk, vákuumcsap csöve,karbitmembránok stb... lehet kifelejtettem valamit!
| |||
| |||
2016. feb. 27. 08:03 | Válasz | #243 | |||
Alapjárati csavar drasztikus eltekerése...
| |||
|
© Krampy | 2016. márc. 04. 19:35 | Válasz | #244 |
Köszi! Úgy néz ki a szivatóval van a gond! Sajna nem mükszik, és falsot szív melette! most vadászok másik szivatót! | |
© Krampy | 2016. ápr. 19. 19:34 | Válasz | #245 |
Sziasztok! Hol tudnék 125-ös gépemhezpontosabban a karbihoz tűszelepet szerezni?
|
2016. ápr. 19. 20:06 | Válasz | #246 | |||
Részemről nem tudom mit takar a tűszelep...? talán szeleptű?? de csak azt javaslom a neten...
| |||
| |||
2016. ápr. 19. 21:33 | Válasz | #247 | |||
Nemá Feco! A tűszelepen keresztül áramluk be az üzemanyag a karburátor úszóházába, amit a benzinszint emelkedésével az úszó segítségével zár el. | |||
| |||
© Krampy | 2016. ápr. 20. 12:20 | Válasz | #248 |
Így igaz! Szóval olyat keresek! A neten nézegettem, de nem találtam ezeddig! Reméltem, hogy valaki tud nekem ajánlani egy tuti boltot!
| |
2016. ápr. 20. 14:26 | Válasz | #249 | |||
Szia, http://motoralkatresz.eu/motorok/yamaha/125/YP125_Majesty/ Itt már rámentem a Majestyre. Válaszd ki az évjáratot, és a karburátor alkatrész rendelésnél bepötyögöd, hogy mit akarsz. Ha létezik Mo-n tűszelep hozzá akkor ők szereznek. Kicsit drágák, de minőségi cuccok. Próbáld meg őket, akár telefonon is nagyon szimpatikus kis csapat. | |||
| |||
2016. ápr. 20. 18:08 | Válasz | #250 | |||
Én most hallom először tűszelepnek...ráadásul nem is nagyon tű, de teljesen mindegy most már tudom...
| |||
| |||
© Krampy | 2016. ápr. 20. 19:46 | Válasz | #251 |
Te minek ismerted az alkatrészt?
| |
2016. ápr. 20. 20:17 | Válasz | #252 | |||
Erre én is kíváncsi vagyok!
| |||
| |||
© Krampy | 2016. ápr. 21. 11:07 | Válasz | #253 |
Köszönöm! Sajnos nem tudtak segíteni! Bontót ajánlottak, hogy ott nézzem emg! Szerintem ha hassználtat, bontottat veszek nem biztos, hogy jobb mint az ami benne van!
| |
2016. ápr. 21. 11:39 | Válasz | #254 | |||
Hát sajnálom...
| |||
| |||
2016. ápr. 21. 11:42 | Válasz | #255 | |||
Meg kellene nézni, hogy pontosan milyen karbi van a gépbe. Az enyémbe mikuni volt, 36-os ha jól emlékszem. Biztos, hogy van hozzá tűszelep. | |||
|
© Krampy | 2016. ápr. 21. 19:41 | Válasz | #256 |
Teikei 5DS a típusa a karbinak
| |
© Krampy | 2016. ápr. 23. 09:51 | Válasz | #257 |
Köszönöm mindenkinek aki segíteni próbált, vagy segített! Az alkatrész problémám megoldódott! futarmotorosbolt.hu |
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 27. 06:47 | Válasz | #258 |
Most néztem tényleg árulnak tűszelepet majához,csak az a baj hogy az kurvára nem úgy néz ki mint ahogy kellene.Nekem is lett volna tűszelepem gyári alkatrész.
|
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 27. 06:48 | Válasz | #259 |
komplett karbit adtam volna 4000-ért
|
© humanoid1969 | 2016. ápr. 29. 08:42 | Válasz | #260 |
Szia! Mire van karbid? Nekem 250 re kellene. A "kanyar csonkkal" együtt...
| |
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 30. 06:56 | Válasz | #261 |
Szia 125ccm re van
|
© humanoid1969 | 2016. ápr. 30. 20:22 | Válasz | #262 |
Értem. Kösz...
| |
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 02. 06:17 | Válasz | #263 |
Találtam maja 125-höz gyorsítómembránt,9800ft az Italmondo-nál.eddig úgytudtam hogy azt egyáltalán nem lehet kapni.
|
© Krampy | 2016. jún. 10. 16:59 | Válasz | #264 |
Üdv! 5DS karbihoz keresek tűszelepet!
|
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 11. 07:27 | Válasz | #265 |
Üdv nekem van.Kecskeméten.06305799284
|
© humanoid1969 | 2016. jún. 20. 19:10 | Válasz | #266 |
250 es, 2001 es mocim van. A karbi gyorsítófúvókájának a működtető rudazatánál folyik a benzin. Létezik oda valami saját tömítés?
|
2016. jún. 20. 19:18 | Válasz | #267 | |||
Akkor valószínüleg membránszakadásod van.
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 20. 19:44 | Válasz | #268 |
Igen, az is esélyes... A rúdazatnál ezekszerint csak egy porvédő van? Lehet kapni membránt és porvédőt külön? | |
© Krampy | 2016. júl. 31. 15:16 | Válasz | #269 |
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy ha sokáig áll a motor /már 2-nap után/ elpárolog a benzin a karbiból! Van egy levegöző cső, azt hova kellene vezetni?
|
2016. júl. 31. 20:56 | Válasz | #270 | |||
Le kell lógatni a moci alá. Azért 2-3 nap alatt nem kéne így viselkednie. 2 hét után sem. | |||
| |||
© Krampy | 2016. aug. 01. 13:12 | Válasz | #271 |
Addig nem ér le! Ali öt centis cső van rajta! Csöpögni nem csöpög a benzin. Azért gondoltam a párolgásra!
| |
2016. aug. 01. 13:58 | Válasz | #272 | |||
Elvágták...
| |||
| |||
© Mrkingeri | 2016. aug. 06. 16:56 | Válasz | #273 |
Szevasztok motorosok! Köszönöm hogy itt lehetek! :) Olvastam valahol hogy háromféle regisztráló van. Az egyik pont rám illik. Jön kérdez köszöni a választ és megy. Lehet hogy most megköveznek egyesek az őszinteségemért vagy nem :) Vettem egy Yamaha majesty 125. Nagyon tetszik meg szerettem. Csak hidegen nem akar indulni. Ha meleg nincs probléma szép az alapjárat,pöcre indul. Reggelente tőgázon kell indítani és akkor szép lassan be indul. még mindig tőgáz és LASSAN felpörög. Az automata szívatóra gondoltam:!??????? A válaszokat előre is köszönöm! |
2016. aug. 06. 17:58 | Válasz | #274 | |||
Szevasz Mrkingeri! (Gergő...? Vagy Tamás...? ) Részünkről a megtiszteltetés! Szóval azt nem is irtam, hogy köszön... De Te tudod... Abba, hogy méssz is, ne légy biztos... Vonzzuk a fura figurákat. Különben jó helyen tapogatózol. Vedd ki, nézd meg dolgozik-e. | |||
| |||
2016. aug. 06. 18:59 | Válasz | #275 | |||
Ha a "tőgáz" azt jelenti teljes gáz, és így indul, akkor arra következtetek, sokat kap.Tehát...:Ha utána minden ok, akkor ha a szívató a helyére melegszik akkor a karbi teljesen normálisan műkszik.Valszeg a szívatóautomata ha ha alapon van (tehát szívat)akkor valamiért a beszívott levegőhöz képest túl sok benyát enged...Ez lehet attól többek közt, hogy a kis síberen a tű elszabadult, vagy a szívatófúvóka kicsavarodott vagy nincs is bent.Most csináltam egy kishondán hasonlót. Egyszóval a szívató pont úgy műkszik mint egy kis karbi.El kellene találni a dúsítást, az elején hidegen is... Persze ez nem jelenti azt hogy máshonnan nem szívhat pluszt de elsőre hirtelen ez jött be !!! Sok szerencsét!!! | |||
| |||
© Mrkingeri | 2016. aug. 06. 19:39 | Válasz | #276 |
Tamás: Tamás vagyok. :) Fecó: A tőgáz teljes gázt jelent ée az nélkül be sem indul. :( Holnap ki veszem és meg vizsgálom. Küldök képet és a kérdés az hogy aza fekete műanyag a két vezetékkel. Azt kell meg néznem.Na a kép nem sikerült de meg találtam az ikonokat. |
2016. aug. 06. 20:56 | Válasz | #277 | |||
Igen az amire megy a két vezeték...Hm... ha most látod először nem sok jövőt jósolok.Nem leszólni akarlak... kérj segítséget mert tapasztalat nélkül keserves...Általában két csavar tartja egy kis lemezzel.Teljesen úgy kell kinéznie mint egy karbi belseje kicsiben... Siberrel síbertűvel stb...
| |||
| |||
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 09:47 | Válasz | #278 |
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 09:48 | Válasz | #279 |
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 09:48 | Válasz | #280 |
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 09:51 | Válasz | #281 |
[img][/img]
|
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 09:52 | Válasz | #282 |
[img][/img]
|
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 09:52 | Válasz | #283 |
[img][/img]
|
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 10:06 | Válasz | #284 |
Helló mindenki! Meg néztem az autómataszívatót és nem működik "szerintem".Nem melegedett gyújtás alatt,kivettem megint gyújtás ÉS semmi. Amikor szét szedtem hosszabban lehetett látni a fekete műanyag menetét. Úgy raktam vissza, hogy majdnem csontra be tekertem. Ezért arra gondoltam hogy a tű kicsit magasabban van,vagy nem nyomja olyan nagyon a rugó a lyukba. Indításnál HOPP benindult egyből!! De nem volt alapjárat megint csak melegen. |
2016. aug. 07. 12:07 | Válasz | #285 | |||
Ha osszeraktad merd meg a hosszat majd gyujtast raadva x ido utan szinten, tortenik-e elmozdulas. No meg merd meg kap-e feszt egyaltalan.
| |||
| |||
2016. aug. 07. 14:27 | Válasz | #286 | |||
Igen kb 1-2 perc, és kifelé el kell mozdulnia a tűnek a siberrel együtt.Ennek a kezdőpozícióját szokták -kis csalással, változtatni a menet be-kitekerésével.Mérd meg a furat fenekét, a kis peremet, és a leghosszabb állapotnak 1-2 perc után hosszabbnak kell lennie, mint a mélysége a peremnek.Fúú ezt nehéz így, de talán valami átment!!!
| |||
| |||
© Mrkingeri | 2016. aug. 07. 19:48 | Válasz | #287 |
Topjoe: Gyújtás rajta 2-3 perc és semmi. Sajnos fesz-mérőm nincs,nem tudom megmérni. Fecó: Átjött! Holnap tolómérővel majd lemérem a fenekét. |
© Mrkingeri | 2016. aug. 09. 21:07 | Válasz | #288 |
Hali! Itt vagyok már megint! Ahogyan majdnem csontra össze tekertem megoldotta a problémát. Van hidegen is alapjáratom már két napja! Csak egy kis biztatás kellet!! Köszönöm szépen a segítséget! Jó csávók vagytok!!! Tolok egy képet a Majesty-ről Ö is köszöni!! Lent olvasom egy szürke csíkban,megszünik a fórum? |
© Mrkingeri | 2016. aug. 09. 21:09 | Válasz | #289 |
© Mrkingeri | 2016. aug. 09. 21:10 | Válasz | #290 |
[/url[/img]
|
© Mrkingeri | 2016. aug. 09. 21:11 | Válasz | #291 |
2016. aug. 09. 21:29 | Válasz | #292 | |||
Ez jó hír, örülök hogy siker koronázta a fáradalmakat. Ez az ingyenes sg fórum szűnik meg, de már dolgozunk a saját honlapon és új fórumon. Újra kell majd regelni, de ez ne tántorítson el! | |||
| |||
2016. aug. 09. 21:38 | Válasz | #293 | |||
Szép színű a vasad motorostárs, örülök a sikernek!! Sok balesetmentes kilométert hozzá!!! Soha ne feledd " A jó motorozás, a hazatérés művészete". | |||
| |||
© Mrkingeri | 2016. aug. 09. 22:35 | Válasz | #294 |
Jó a szó Fecó! Egy jó társaságban szívesen marad az ember! |
2016. aug. 09. 22:41 | Válasz | #295 | |||
Na ugye... Mir írtál az első hozzászólásodban? Jövök, kérdezek, köszönöm, megyek... Mondtam, ne siess! 😀 ...és még nem is voltál egy hangulatos találkozón...! | |||
| |||
© Mrkingeri | 2016. aug. 28. 12:44 | Válasz | #296 |
Szasztok! Itt voltam amúgy néha olvasgatom a fórumokat. Amúgy nem tartott az öröm csak két napig. De nagy fiú vagyok majd meg oldom. Ebay és társai mert minden képp vennem kell egy autómataszivatót. Még semmi.
|
© Mrkingeri | 2016. aug. 28. 13:00 | Válasz | #297 |
Majd írok a fejleményekről.
|
|
|
|