|
|
|
2009. ápr. 24. 22:03 | Válasz | #1 | |||
Szia Pál! Tudtommal nincs senkinek sem 150-ese, 125-ös ellenben igen. Szerintem 105-110 között számolhatsz, a 150-es sem tudhat többet mint a 125-ös. Nekem legalábbis ennyit megy. Na jó, hátszéllel többet is. | |||
|
2009. ápr. 25. 06:03 | Válasz | #2 | |||
90-95-öt szoktam utazónak azt nagyon szereti, és bírja hosszútávon is!
| |||
|
© Dávid András | 2009. jún. 27. 01:21 | Válasz | #3 |
Hello! Nekem 150-es van és mentem már vele jó úton szélcsendben 130-al.Igaz nem huzamosan. Félelmetes volt. |
© Hegyi82 | 2009. júl. 17. 11:54 | Válasz | #4 |
nos akkor újabb 150es tulajt üdvözölhettek személyemben. én a lábán mentem haza vele 50km-t, 90es utazót szereti úgy éreztem, a vége 120 volt. nem tudom ez normális-e.
|
© Hegyi82 | 2009. júl. 27. 15:57 | Válasz | #5 |
üdv! telószimeringeket kell cserélnem, megtudja-e mondani vki h mi a mérete, vagy benne van-e a service manualba? (ez az olasz nyelv nem az erősségem:), h ne kelljen szétszedni a méret miatt, hanem csak akkor amikor cserélnénk. |
© Zsolt | 2009. okt. 13. 19:50 | Válasz | #6 | ||
balasjoci: Kezelési ügyben nem vagyunk túl jól eleresztve. A 125-150-180 típusok anyagai sok esetben közösek, ill. bizonyos részek azonosak. A főoldalon a letöltések alatt van két PDF, ezeket nézd meg: U5XLE3_yp_125E-180E.pdf 5D8-F8199-E0_yp125E.pdf Sajnos csak angol nyelvű van,remélem boldogulsz. Ebben le van írva az óra beállítása is. Ha vannak további kérdéseid, akkor a követhetőség miatt ebben topicban folytasd kérlek. | |||
|
© balasjoci | 2009. okt. 13. 20:05 | Válasz | #7 |
Nekem van egy 150-esem két hete vettem 2001-es 13000km van benne 130-at mentem vele hátszél nélkül pedig nyomom a mázsát
| |
© Zsolt | 2009. okt. 13. 20:12 | Válasz | #8 | ||
Szerencsés vagy, sok esetben a 250-es gépek sem mennek ennyit. (az első keréken a gumi nem kisebb mint a gyári? - 120/70-12 51L)
| |||
|
© satyapapa | 2009. okt. 13. 20:38 | Válasz | #9 | ||
Zsoltnak igaza van.Amikor a 250 majámat vettem nem a gyárilag elöirt méretü gumi volt.Igaz a motor kifogástalan volt és gyors ,de amint a gyári méretü gumit felltettem,8-10km/h val kevesebbet mutatott az óra.Ezt a GPS-igazolta is.
| |||
|
© Dávid András | 2009. okt. 15. 08:18 | Válasz | #10 |
Bocs a késői reagálásért!Sajna nekem sincs magyar nyelvű leírás.Asszem én is csak ezeket találtam a neten amit te.
|
© Zozo | 2010. márc. 02. 15:44 | Válasz | #11 |
OFF Sziasztok! Lenne egy pár kérdésem hozzátok. Van egy Benelli Velvet 150 ccm robogóm. -Létezik,hogy Majesty motor van benne? -Ha igen akor mennyi olaj kellene bele,és milyen fajtát szeret? -Mi a mérete a levegő szűrője? _Ja és a motorszámot egészen pontosan hol található? _Létezik az hogy az olaszból behozott olasz motoron nincs motor szám? -És az olasz számlám csak a váz számát tüntetik fel?Előre is köszönöm a válaszokat.És bocs hogy ide irtam be de azt mondják itt kérdezem meg. |
© Zsolt | 2010. márc. 02. 15:56 | Válasz | #12 | ||
Üdv Zozo. Hamarosan belépnek majd a 150-es tulajok és leírják azt, amit tudni szeretnél. Türelem.
| |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 02. 15:58 | Válasz | #13 | ||
Zozo-- rázos kérdés,mert a Benelli jó pár éve a Kymco tulajdona. Kérdés hogy a te géped vajon tulajdonváltás elötti e.Különben meg bármi lehet benne. Olajban 10w-40 2T vagy 4t attol függ hány ütemü.+ Nem hiszem hogy a motorszám hiánya természetes lenne . | |||
|
2010. márc. 02. 21:10 | Válasz | #14 | |||
Látni kéne, hogy egyáltalán milyen a blokk!Valahova dobj egy fotót, és linkeld ide!!
| |||
| |||
2010. márc. 02. 21:13 | Válasz | #15 | |||
Fecó! Olvasd el légyszi a 250-es fórum hozzászólásaimat. Köszi | |||
| |||
© Zozo | 2010. márc. 03. 16:17 | Válasz | #16 |
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat,fényképet a hétvége fele tudok küldeni,mert a havernál van szét szedv mert az idomokat festjük.De ezeket számokat találtuk rajta.YAMAHA 5KD,152 Cm3,és egy szám ami így kezdődik,hogy 2BS-XXXXXX(értelem szerüen számok vannak az X helyet.) Létezik hogy ez lenne a motor szám.A http://www.oemmotorparts.com/ on néztem a Yamaha YP150-es Blokkja nagyon-nagyon hasonlít rá. |
© Zozo | 2010. márc. 03. 16:19 | Válasz | #17 |
Jaj és elfelejtetem még azt hogy olasz papírján csak a váz van rajta.Létezik?
|
© Zozo | 2010. márc. 03. 16:25 | Válasz | #18 |
Bocs javitanaám a #17 hozzászolásomat,hogy csak a váz szám van rajta. :)
|
2010. márc. 03. 18:57 | Válasz | #19 | |||
Sok olyat láttam, hogy a váz és motorszám megegyezik. Sőt azt is hallottam, hogy az unióban megszűnt a motorszám, -természetesen hazánk, mint mindenben kivétel- mert a motor is fődarabnak számít, legfeljebb a motorkódra van szükség. | |||
| |||
2010. márc. 03. 19:37 | Válasz | #20 | |||
Olaszoknál semmi sem elképzelhetetlen, az 50ccm-es Piaggio Zip-emnek is csak váz száma volt, motor nem.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. márc. 03. 20:03 | Válasz | #21 |
szia zozo üdv a csapatban ,a motorod yamaha blokkos motorkodja 5kd ez a motor kod alapján tudsz rendelni a motorhoz alkatrészeket pl a yamahátol is nekem is ijen motorom van ill malaguti madison de ez a blokk van benne a többi szám az a motorszám a 2bs-xxxxxx de találsz rajta 5ds motor kodot is mert a 125 és a 150 es nek vannak közös alkatrészei egyedül a henger és a vario nem egyezik a többi majdnem ugyanaz van fenn itt a klubb oldalán letölthető dokumentum ill service manual de ha googléba beirod ott is jön rá pár link motor olaj 1.3 liter kell bele az olajat 10w-40 es félszintetikust annál higabbat ne tegyél bele de csak 4t scooter olajat kb 2400-3400ft literje én castrol actevot használok annak a nagykerára kb 2000ft lit a levegő szürő tipusfüggő mert a levegőszürőház azok nem a yamaha termékei de holnap lemérem neked az enyém mekkora ha van egyébb kérdés kérdezz nyugodtan jo kis motor mint minden yamaha nekem 90 nél kb 2.3-2,6 liter fogyaszt, városban igaz hajtom néha 3 liter ja és az olajat nézd meg hetente ill 500km ént olajcsere 3-4000km betartandó szigoruan | |
© SPOILERES | 2010. márc. 03. 20:15 | Válasz | #22 |
remélem egyértelmü volt az 5ds az 125 ccm az 5kd pedig az 152ccm amit a hengeren is találtál hamár szétszedtétek nézd meg a variot a görgöket mijen álapotba vannak meg a szij mijen vastag 19.8mm-22mm ig lehet 22mm az uj de ha kiveszed a vario tárcsa alatti csőtengej nél az szélső kb 1.5 mm es távtartót akkor lehet megközeliteni a 19.8 mm ert különben csuszhat az ékszij most hirtelen ennyi jutott eszembe |
2010. márc. 03. 20:21 | Válasz | #23 | |||
Csere 3.000 km, és nem 3.000-4.000 km! Én 5w-40-et használok, semmi gond nincs a higabbal! (31.000 km, olaj fogyasztás nincs) Nagyon jó a fogyasztásod. Malaguti hány kiló? Maja kb. 140 kg. Nekünk a 125-ös 3,3 körül eszik. | |||
| |||
© SPOILERES | 2010. márc. 03. 21:09 | Válasz | #24 |
az enyém 167 kg és én 72kg vagyok de olvastam valahol a 3-4 ezret de én is ugytom több hejen 3000 és amugy a higabbat az autoimból kiindulva gondoltam mert sok kocsim volt már és rendszerint a higabbol jobban fogyasztottak a motor 152 ccm az is lehet hogy egy bizonyos teljesitmény alatt már erőlködik a gép és azért fogyaszt többet nektek az enyém aszem 10kw aza 14le vagy max16 le nem tom most hirtelen aszem minden gyári rajta motorikusan |
© Zozo | 2010. márc. 04. 09:35 | Válasz | #25 |
Köszönöm az infókat,ha még megtennéd a légszűrő méret vagy esetleg számát beírnád. Még egyszer köszönöm a infókat. |
© SPOILERES | 2010. márc. 06. 17:24 | Válasz | #26 |
BELSŐ ÁTMÉRŐ 45MM KÜLSŐ ÁTMÉRŐ 100MM MAGASSÁGA 88MM PLUSZ MINUSZ 0.5MM a lvegő szürőnek de most veszek bele sport levegőszürőt mert az sztem több szemetet szed össze és több levegőt enged át tapasztalat majd meglátjuk mi sül ki belőle
| |
2010. márc. 06. 18:40 | Válasz | #27 | |||
A sport légszürő tényleg több levegőt enged át, bár ha nincs fent légszürő, akkor még több jut be. Szóval a bejutó levegő mennyiségével fordított arányban csökken a szűrés hatékonysága. | |||
| |||
2010. márc. 07. 06:48 | Válasz | #28 | |||
A sportlégszűrőhöz a karbit is hozzá kell hangolni!Több levegőhöz több benya is kell.
| |||
| |||
© Zozo | 2010. márc. 07. 19:33 | Válasz | #29 |
Köszönöm a szépen az infókat.
| |
© Zozo | 2010. márc. 07. 19:36 | Válasz | #30 |
Köszönöm,szerintetek milyen sűrűn cseréljem a szűrőt a két olaj csere között? Vagy csak egyszerűen nézegessem a szűrő állapotát?Elvileg minden olaj cserénél cserélem a szűrőt. | |
© SPOILERES | 2010. márc. 07. 19:56 | Válasz | #31 |
mondjuk ha terepre mész akkor akár 1000km enként de a tiszta országuton elég olajcserénként 1x meg ha akarod nézegesd mert volt itt már ojan akinek beleköltözött az egér:)
| |
© Zozo | 2010. márc. 17. 17:07 | Válasz | #32 |
Sziasztok! Szétszedtem a motort átnéztem,viszont amikor megyek vele olyan furcsa érzés fog el mintha kibicsaklana a kerék és szinte imbolyog a motor .Mi okozhatja ezt a jelenséget? Az első telóim ki vannak létezik ettől? Üdv.Zozo |
© satyapapa | 2010. márc. 17. 17:15 | Válasz | #33 | ||
Zozo-bizony a telo az csinálhat ilyet is,nekem volt már a telóval gondom és a Misitöl vettem 2 felujjitottat ,utána már jó lett. Ha nincs módod magad megcsinálni a Misire számithatsz,vagy itt a klubban is volt aki már felujjitott telót. Az anyag ár kb 3ezer pénz, | |||
|
2010. márc. 17. 17:18 | Válasz | #34 | |||
Ha a teleszkópokat rendben találod, nézd meg az egész motor felfüggesztését, mert a robogóknál a hátsó lengővilla maga a motorblokk. A szilentek kopása is vezethet a menetsrtabilitás hiányához. Húzd fel sztenderre és nézd meg keresztirányban lóg-e a hátsó kerék. A gumiabroncsok hibája is lehet ludas menet stabilitásban.
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 17. 19:05 | Válasz | #35 | ||
És ha már ezeket végignézted a kormánycsapágyakat is meg kell nézni, valamint a kerékcsapágyakat is. (lógás)
| |||
|
© SPOILERES | 2010. márc. 17. 19:34 | Válasz | #36 |
én pl mikor gumit cseréltem a yamahától vettem deestone néven egyfajtát többet se veszek ojat na akkor ojat csinált hogy mintha be esne a kanyarba a motor, amugy menet stabilitása jo csak a gumi kicsit keskenyebb és domborúbb mint a másik ugyhogy hamarosan lecserélem az első gumit pont ma vettem meg HEIDENAU K62 nagyon jo lnéz ki kérj meg valakit aki neked megfodja a motort mert ketten könnyebb és ahogy tamás irta rángasd meg oldalirányba én is erre tippelek és amugy mi részét szedted szét mint irtad mert hogy meghuztál e minden csavart jol és nézd meg hogy egynyomvonalon fut a a két kerék lehet csak az első telók kicsit ferdén állnak ? | |
© Zozo | 2010. márc. 18. 14:35 | Válasz | #37 |
Üdv. minden kedves fórumozónak! Köszönöm az infókat,sajna csak a hét végén lesz időm megnézni ezeket a dolgokat. A szét szedés után mindent meghúztam,viszont a telóknak neki ugrok(mert amikor finoman fékezek kissé nyöszörög.)Csak utána kellene néznem,hogy milyen szimmeringek,ill.milyen olaj való bele. Nem tudtok esetleg olyan oldalt ahol motorok robbantot ábrái vannak,mert a havernak Fzr-ének is kellene teló felújítás. üdv.mindenkinek Zozo |
2010. márc. 18. 14:37 | Válasz | #38 | |||
http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/2/1209/0-968-1-m426-m1209/Majesty.html
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 18. 15:57 | Válasz | #39 | ||
Zozo--A letöltésben van a jegyzet,kép a teló munkákról
| |||
|
© Nagyapó | 2010. máj. 06. 21:53 | Válasz | #40 |
Az én motorom Benelli Velvet 150-es. Yamaha motorral szerelt és a törzskönyvben is 5DS szerepel.
| |
© Nagyapó | 2010. máj. 06. 21:59 | Válasz | #41 |
Szeretném megkérdezni, hogy létezik e, hogy a 150-es Benelliben, ami Yamaha motoros nincs olajszűrő?
|
2010. máj. 06. 22:08 | Válasz | #42 | |||
Igen! Csak az YP400-nak és az XP500-nak szürője. | |||
| |||
2010. máj. 06. 22:18 | Válasz | #43 | |||
Ezért rövid az olajcsere intervallumm, csak 3'000km.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 00:14 | Válasz | #44 |
Ez azért van mert legtöbb hejen a blokkon 5ds van Henger vario 5kd | |
© Nagyapó | 2010. jún. 10. 18:12 | Válasz | #45 |
Tisztelt Szakértők! Az lenne a kérdésem, hogy a 2000. évi Yamaha 150 katalizátoros e. |
2010. jún. 10. 18:58 | Válasz | #46 | |||
Nincs benne katalizátor.
| |||
| |||
© Peti | 2010. szept. 05. 13:25 | Válasz | #47 |
Sziasztok! Életem első robogójával lettem gazdagabb e hét csütörtökétől! A szépség egy Yamaha Majesty 150. Ma megitattam egy kis Castrollal, remélem hálás lesz. Üdv Mindenkinek! Ez egy hirtelen bejelentkezés, de szeretnék állandó jelleggel beköszönni :-) |
© zsozso | 2010. okt. 12. 21:10 | Válasz | #48 |
Sziasztok. Vettem egy hónapja, egy 150-es Majesty-t. 2 hét után telibe kaptam egy mély kátyút. Ez a rohadt város még mindig fel van túrva.( Szeged) A villa nem görbült, nem estem, csak ezt vettem észre, hogy eresztett az első telóm. Kérdés a következő. Elég csak a szimeringet cserélni, újra feltölteni vagy a rosszabb megoldás marad. A csere.
|
© zsozso | 2010. okt. 12. 21:17 | Válasz | #49 |
Egyébként egy 2000-res évjárat. Van rajta Givi plexi, Persze már volt javítva. Újra megkelett javítani. Vettem Plexi ragasztót, újra megragasztottam, majd tettem rá két merevítést. Most már bírja a strapáp
|
2010. okt. 12. 21:28 | Válasz | #50 | |||
Szia Zsozsó! Ha kicseréled a teleszkópszár szimeringet és továbbra is ereszt, akkor a telószár el va görbülve. Ha a kátyú előtt nem eresztett, valószínű kapott a szár. Lehet hogy előtte is eresztett csak nem nézted, ill. nem vetted észre? | |||
| |||
© zsozso | 2010. okt. 14. 19:47 | Válasz | #51 |
Szia. Nagyon köszönöm a felvilágosítást. Azt szeretném még kérdezni, hogy a netről akarok rendelni, és ott az ára 1700.-. Ez lehetséges-e vagy valami gagyi lehet. Előre is köszönöm. |
2010. okt. 14. 21:04 | Válasz | #52 | |||
Ha csak a szimering árát írtad, akkor az reális. Ha a telószár, az gyanúsan óccsó...
| |||
| |||
© zsozso | 2010. okt. 16. 19:21 | Válasz | #53 |
Szia. Ez csak a szimeringnek az ára. Köszönöm a tanácsot |
© zsozso | 2010. okt. 16. 19:27 | Válasz | #54 |
Még egy kérdésem van. Menet közben sípoló hangot hallok. Illetve mikor elengedem a gázt. Olyan mintha valami hozzáérne a variátor ventilátorához, vagy mihez.
|
2010. okt. 17. 10:22 | Válasz | #55 | |||
Nehéz területre tévedtünk. Megtippelni egy zajt amit Te hallasz, leírsz én meg elgondolom. Nem állítom hogy nincs fantáziám, de nem fog menni. Mindenesetre. Nekem az YP-250-es produkál (nagyobb sebességről, mondjuk 55-70km/h) egy nem kifejezetten kellemetlen hangot, amit a szíj hallat, mikor hajtásból gázelvételkor átmegy motorfékbe a terhelése. Nem tudom leírni, do kicsit surrogó, kicsit fütyülő, de inkább kellemes mint zavaró. Olyan leszálló Orion úrhajós hang... Onnan tudom hogy a szíj, hogy kipróbáltam varióház nélkül és 5x jobban hallottam mint az öszerakott motornál. | |||
| |||
2010. okt. 17. 17:51 | Válasz | #56 | |||
Igen az én 25-ösöm is hasonló "suhanást" hallat motorféknél.Igen valszeg a szíj hangja.
| |||
| |||
© zsozso | 2010. okt. 17. 21:09 | Válasz | #57 |
Sziasztok. Azt hiszem hogy ezt hallom akkor. Akkor ez tipushiba lehet? Mindegy. Reggel megyek dolgozni, akkor jobban megfigyelem. Azért aggódjak vagy ez normális? |
2010. okt. 17. 21:26 | Válasz | #58 | |||
Ez nem kéne hogy gond legyen, mindenesetre nézz be a hajtóműházba, milyen állapotban leledzik a szíjad. Az ördög nem alszik...
| |||
| |||
© Fekete István | 2011. feb. 08. 17:01 | Válasz | #59 |
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy van egy majesty 150-esem és azon dugattyút meg komplett hengerfejet cserélek. És ehhez ki kell-e szednem a blokkot a helyéről vagy nem? Válaszotokat előre is köszönöm. |
2011. feb. 08. 17:43 | Válasz | #60 | |||
A dugó cseréhez mindenképp le kell venned a hengert is. Szerintem nem feltétlenül kell kivenni az egész blokkot, bár akkor férsz mindenhez kényelmesen hozzá! De várjad meg azok hozzászólását is akik már túl vannak ezen műveleten! Egyébként meg üdv a csapatban! | |||
|
2011. feb. 08. 17:45 | Válasz | #61 | |||
Ha nagyon gyakorlott vagy a helyén is kicserélheted, de kint sokkal biztonságosabb és precízebb munkát lehet végezni.
| |||
| |||
© Fekete István | 2011. feb. 08. 17:49 | Válasz | #62 |
Köszönöm a tanácsokat megpróbálom akkor a helyén kicserélni :) Bízok benne, hogy autószerelőként sikerülni fog.. És örülök hogy a fórum tagja lehetek. Köszönöm ! |
2011. feb. 08. 19:51 | Válasz | #63 | |||
Hajrá! Valamint várjuk a tapasztalatokat, mert mi is ebből tanulunk! | |||
| |||
© Pufy1 | 2011. feb. 19. 21:49 | Válasz | #64 |
Sziasztok 2 kérdés! most vettem egy 150 es majesty-t az alapjárat ingadozik zerintem az automata szivató lehet!? mi a tehendő? Kicseréltem a fagyálót és melekszik a motor! Az lehet neki az oka hogy a maximumon van vagy légteleniteni kella rendszert? uraim elöre is köszönöm!!! |
© Pufy1 | 2011. feb. 19. 21:50 | Válasz | #65 |
Esetleg az automata szivatójának a csatlakozóját lehuzhatom? |
© Pufy1 | 2011. feb. 19. 22:02 | Válasz | #66 |
Mikor reggelbeinditóm szépen jár visszaesik kb 2-3 perc mulva gyönyörüen az alpjárat elindulok megyek vele és mikor megálok pörög ugy mind mikor hideg! A viz mikor megvettem minimumon volt és semmit nem melegedett beált üzemire és szépen ment most maxra nyomtam és a motor kicsit jár egyhejbe és megy a pirosfelé! Énarra gondoltam mivel maximumon van ezért akadályozza a keringést????? | |
2011. feb. 19. 22:20 | Válasz | #67 | |||
Szia Pufy1! Én ugyan nem vagyok a 150 szakértője, de az biztos nem az automata szivató az oka hogy melegszik a gép. Az alapjárat sem emiatt ingadozik, főleg, ha simán indul és már meleg a gép. Én a leírtak alapján inkább arra gyanakszom, hogy a hűtőfolyadék cseréjekor valami szennyeződés elzárt valami csövet és emiatt melegszik túl a motor. Az elektromos hűtőventillátor nem indul be? A motort légteleníteni kell, van aki jártas a 125-ben, a 150 ugyan az, majd elmondja hogyan! | |||
| |||
2011. feb. 20. 06:59 | Válasz | #68 | |||
A karbi mellett találsz egy csavart( először kiveszed az ülést) és addig járatod míg buborékmentesen nem jön a lé. Utántöltést a hűtőbeöntőnél a kormány mellett levéve a helyzetjelzőt, nem a kiegyenlítőnél. A szívatót ha lehúzod, akkor adja rá a szívatót.Ne bántsd, nem az lehet a bibi. Valszeg a karbinál szívhat falsot valamelyik membránnál, de nézd meg a vákuumvezetéket a toroktól megy a karbi felé egy gumicső!!
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 20. 10:39 | Válasz | #69 |
Fecó! Ne haragudj, de az a vákumvezeték a csaphoz megy, az nyitja ki a benzint :) Valószinűsítem, hogy nincs elegendő mennyiségű hűtőfolyadék a rndszerben, ezért melegszik a motor gyorsan, és ezért nem is indul be a ventillátor, mert nincs keringés a rendszerben a levegő miatt! A hengerfej jobb oldalán van a termosztát háza, annak az oldalán vagy 1 10mm kulcsnyílású csavar(M6-os csavar) Azt kell kilazítani, és a kormány mellett a beöntő nyílásba tölteni a hűtőfolyadékot. Addig töltsd a folyadékot, amíg a beöntp nyílás belső pereméig nem ér, ezután várd meg, hogy a csavarnál a már le írt múdon buborékmentesen szivárogjon a folyadék. Fontos, hjogy hideg motornál tedd meg ezeket a dolgokat! Ha túlhevült motort hirtelen lehűtöd, akkor elrepedhet vagy a henger vagy a hengerfej! Mikor már Buborékmentesen jön a fojadék akkor elzárhatod a csavart..vagyis meghúzhatod. Arra figyelj oda, hogy a hűtőfolyadék mindíg feljebb legyen a beöntőnyílásban mint a blokkon a légtelenítőcsavar! Ha kész a légtelenítés , töltsd ismét tele a beöntőt, zárd vissza a kupakkal, és indítsd be a motort! Kicsit melegítsd be, aztán sztenderen pörgesd meg kicsit a motort. Arra figyelj, hogy ne pörgesd túl! Ezt azért érdemes megtenni, mert ha valahol még megrekedt a levegő, vagy valamien szennyeződés, akkor kidolgozza az áramlás magábol. |
2011. feb. 20. 11:05 | Válasz | #70 | |||
Zoli! Amit Feco írt, teljesen jogos. Azon a csövön is szívhat falsot, Te is nagyon jól tudod nem igaz? Nem a működésére utal, hanem a lehetőségre, ami egy repedt, törött csőnél fennáll.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 20. 13:02 | Válasz | #71 |
Igazad van ebben, de az nem a karburátorhoz megy :) én erre utaltam. Mint ahogy a hűtőrendszer légtelenítő csavarja sem a karbi mellett van.Persze ottvan a közelben...de ne verzessünk félre senkitsem :)
|
2011. feb. 20. 14:22 | Válasz | #72 | |||
Oké, de a motor szívhat falsot arról is.
| |||
| |||
2011. feb. 20. 15:24 | Válasz | #73 | |||
Wiking! keményen nyomod!! (lehet a Te irásodat is részletesebben leirni....) hibereljem?? sokan jönnek mennek a forumon kérdezők és akár köszönet nélkül is van aki távozik! Feco irása sem félrevezető, csak tömör rövid, és ha a kérdezőt megérinti úgy is visszakérdez a részletek miatt! | |||
|
© Gyurma | 2011. feb. 20. 15:27 | Válasz | #74 |
Következő egri talin az első 2 sörödet fizetem:))))
| |
© Wiking | 2011. feb. 20. 15:45 | Válasz | #75 |
Próbálok minnél részletesebb lenni, de nem is akarok oldalakat írni :) Természetesen szívhat falsot a tömlő hibája miatt is, sőt ha a benzincsapban lévő membrán kilyukad, akkor meg 1 rahedli benzint szívhat be rajta.Ekkor megnőhet igencsak a fogyasztás, és persze a motor sem lessz a toppon. Egyébként nem akartam senkitsem megbántani, vagy lekezelni, és ha netán így érezte volna bárki is, akkor ezúton szeretnék elnézést és bocsánatot kérni! Van sok olyan 1szerű felfogású ember aki megpróbál az alapján tályékozódni amit leírtak neki...így lehet az, hogy utánna meg megy a hülyézés, hogy ott nincs is semmi csavar, meg semmi cső, meg nem értessz hozzá, meg stb... Régebben volt 1 150ccm-es ETZ-m amit kb kosárbol raktam össze... Nem volt nagy baja, csak a főtengelyt kellet kicserélni. Mindezek után 1ik kedves cimborám a fejemhezvágta, hogy mert én nem is értek a motorokhoz :P Mondtam neki, hogy akkor az ETZ- biztos vitorlával megy... Mellesleg azzal a motorral törtem össze magam :D Szóval túl jól sikerült a javítás :D | |
© Pufy1 | 2011. feb. 20. 16:12 | Válasz | #76 |
Uramim!! NAgyon nagy formák vagytok!!!!!:)))))Elöre is köszönöm hogy segitettetek Pl azt nem tudtam hogy légteleniteni is kell! Most tudom megmondom öszintén nem vártam meg hogy bekapcsoljon a venti pont ezért mert nem akartam hengerfejesre vágni! Mivel autokkal foglalkozom ezért a motor dolgot jobnak láttam töletek megkérdezni mielött meleugrom mélyebben.A gumicsöveket átnézem meg a memránokat is!! Mégegyszer nagyon köszönöm a gyors segitségeteket!!!!!!! Egy kérdés! Aksit hány amperosat ajánlotok? Ujj alkatrészeket ti hol veszitekű, egy bolt cimet vagy hasonlót aggyatok nekem léccives! Persze ami olcsó!!!:)))) köszi nektek!!!! heló! |
2011. feb. 20. 16:13 | Válasz | #77 | |||
Írjál csak nyugodtan oldalakat, de azok jó oldalak legyenek! Minden tekintetben! | |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 20. 17:33 | Válasz | #78 |
Remélem eddig nem nagyon írtam rossz dolgokat :) Álltalában csak abba szólok bele, amivel van tapasztalatom :) | |
© Wiking | 2011. feb. 20. 17:48 | Válasz | #79 |
Pufy1 Megnéztem neked a letöltések között a leírásokban, 6Ah-s akku kell bele, alkatrészeket én személy szerint a közeli motoros boltban szoktam rendelni, ha pedig valami olyasmi kell amit jobb illetve olcsóbb bontottan beszerezni a neten szoktam keresni hirdetésekben.
| |
2011. feb. 20. 17:52 | Válasz | #80 | |||
Taliga már beszívsz mert tiéd még két sör!!ott kell maradj Egerben....
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 03. 22:45 | Válasz | #81 |
/ órányi kocsikázás után végre megérkezett! |
2011. márc. 04. 12:50 | Válasz | #82 | |||
Jó a színe. Hát a lelke? | |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 04. 14:54 | Válasz | #83 |
Szóval 6 órányi kocsikázás után érkezett meg ! 11000km van benne ,eredeti olasz papirokkal kicsit motoroztam vele (40km) és eddig teljesen megvagyok vele elégedve!Elinditom jövőhéten a rendszámoztatást akkor már kicsit bátrabban fogom kipróbálni! Mindjárt lenne egy kérdésem ,pontosan milyen izzó való bele előre mert ,amit eddig találtam az 35W ,angol használtan meg 55w és pontosan milyen H1234? | |
© Wiking | 2011. márc. 04. 15:50 | Válasz | #84 |
Sia Manoo! H sehányas izzó van benne:D Nwm halogén hanem sima izzó. Megyek ki a garázsba nemsokára, és megnézem a dobozát. Este megírom neked mien. | |
© Csokáv | 2011. márc. 04. 16:29 | Válasz | #85 |
A letöltésekben 60/55W-os izzó szerepel.
|
© Wiking | 2011. márc. 04. 18:13 | Válasz | #86 |
Hát én 35/35w-os izzót találtam benne, és olyat is raktam bele...igaz, hogysötétben csak refivel látok valamit is, de megtanulok lassan vakon is motorozni :D Szóval... A dobozon a következő adatokat találtam: B35 12V 35/35W BA20D És horibilis összegbe került :D 370ft Létezik ugyan evvel a foglalattal halogén izzó is..Szóval lehet nagyobb teljesítményű is akár...lehet nekem is segítene a vakságon sötétben. |
2011. márc. 04. 18:23 | Válasz | #87 | |||
A halogéneket nem szabad megvenni mert indiai.Nem jobb mint a 35/35-ös régi.Igazi európai halogénre én is vevő lennék de nem találtam BA20D-s foglalattal.
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 04. 18:27 | Válasz | #88 |
Köszönöm!
| |
© Manoo | 2011. márc. 04. 18:28 | Válasz | #89 |
2011. márc. 04. 18:45 | Válasz | #90 | |||
Ez nem az indiai, még lehet jó is!!Tavaly a szezonban amikor foglalkoztunk ezzel még nem találtam.Amit mi a Som Tomival vettünk az a kukában kötött ki.
| |||
| |||
2011. márc. 04. 18:50 | Válasz | #91 | |||
A legfőbb baj az égővel hogy nincs fókuszban az izzószál a foncsorhoz képest.Össze-vissza szór. Gondolom azért mert utángyártott.Igazából nagy sorozatban BA20D foglalattal nem gyártanak halogént.
| |||
|
© Manoo | 2011. márc. 17. 18:38 | Válasz | #92 |
Sziasztok! Holnap szerelek egy egyszerű riasztot a motorba ,az eladó szerint csak fel kell dugni egy csatlakozora az egészet ! Hol találom ezt a csatlakozot? :-) |
© Zsolt | 2011. márc. 17. 18:53 | Válasz | #93 | ||
Az eladó nem mondta el?
| |||
| |||
2011. márc. 17. 19:07 | Válasz | #94 | |||
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem ilyen csati nincs gyárilag a motoron. Keresd Gusztit, Ő nagy mágus ezügyben. Nem mindegy hova kötöd, az már biztos.
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 17. 19:56 | Válasz | #95 |
Teszek fel mindjárt képet a csatlakozoról , meg a bekötési rajzról , hátha tudtok segíteni!
|
© Manoo | 2011. márc. 17. 20:23 | Válasz | #96 |
© Zsolt | 2011. márc. 17. 20:32 | Válasz | #97 | ||
Az eladó igazat mondott. Csak csatlakoztatni kell. A bibi az, hogy ez nem Japán szabvány, hanem Kínai. Nekem a Keeway Matrixban ez a riasztó van gyárilag, sőt a majába és a aeroxba is vettünk ilyet. (6-7 ezer körül megy)
| |||
|
2011. márc. 17. 20:38 | Válasz | #98 | |||
Minden motoron van ilyen csatlakozó?
| |||
|
© Manoo | 2011. márc. 17. 20:39 | Válasz | #99 |
Tehát akkor?
| |
© Zsolt | 2011. márc. 17. 20:45 | Válasz | #100 | ||
Nincs. A riasztó tudja a távgyújtás és távindítás, sőt a gyújtástiltás lehetőségét is. (tiszta Amerika) A dobozban amiben adják a riasztót van egy ellendarab, amiből számtalan vezeték jön ki. Mit kössünk be? + és - oldal, valamint az indexet működtető szálakat. Minden mást fölösleges, ugyanis nem megbízható. Fordult már elő, hogy lemerítette az akkut úgy hogy nem volt bekapcsolva, sőt zsebben tárolva a távirányítót nekem egyszer sikerült leülés közben megnyomnom. Frankó amikor a tőlem 10 méterre álló gép egyszer csak beindult utas nélkül. Csak a mozgásérzékelő tulajdonsága használható ki normálisan, minden mást fölösleges bekötni. | |||
|
|
|
|