|
|
|
© zsoltxc | 2016. feb. 19. 19:31 | Válasz | #5534 |
Sziasztok! Köszönöm a sok ajánlást. Akkor a Heidenau gumit választom, ahogy így rákerestem tökéletesnek tűnik a profilja. Elsőre IRC gumira gondoltam én is de nem találtam 120x70x13 as méretűt sehol.
|
2016. feb. 19. 20:07 | Válasz | #5535 | |||
Az YP és DX sorozat IRC-vél jött ki. Síkos útviszonyokra jobb a Heidenau.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2016. feb. 20. 16:05 | Válasz | #5536 |
Sajna még nem a majestymmel motorozok...Most egy 50 ccm robogóval járok majd, ezzel nem vacakolnak velem a szervek... Köszönöm a segítséget | |
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 15:18 | Válasz | #5537 |
Mi a véleményetek arról, hogy ha nem a gyári hanem annál magasabb gumit akar az ember feltenni? Nálam a gyári magasság 60 de én 90 magasságút szeretnék. |
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 15:25 | Válasz | #5538 |
Ahogy elnézem keskenyebb is. Nekem130x60x13 as SAVA gumik vannak fent. Gyárilag is ezek a gumi méretek vannak, csak épp KENDA gumikkal. Én kinéztem a HEIDENAU K58 snowtex gumit 110x90x13 as a mérete. A robogóba lazán belefér. Szerintetek?
|
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 15:39 | Válasz | #5539 |
vagy talán a HEIDENAU K58 Snowtex 120x70x13 gumi. Ez csak minimálisan tér el a gyári méretektől. |
2016. feb. 21. 15:54 | Válasz | #5540 | |||
Én mindenkor (a lehetőségekhez képest) próbálok a gyár mernökkarának tapasztalataira, tudására hagyatkozni... De nem vagyunk egyformák! | |||
|
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 16:05 | Válasz | #5541 |
Egy Motowell magnet sport motorról beszélek :-) ezt ugyan magyarnak mondják de véleményem szerint Kínai az...talán megbízhatóbb, mert bár évente több ezer kilométert megyek vele de elég jól bírja. Hozzáteszem max 55km/h val közlekedek vele. Szerintem a kinézet miatt tettek fel rá 130 as szélességű gumit... a 125 ös majestymen van ilyen vastagságú gumi...
| |
2016. feb. 21. 16:18 | Válasz | #5542 | |||
Ugyan ilyen volt nekem is. Már a multé. Elment motorozni az örök motoros mezőkre szegény. Mondjuk én 135 Kg-al terheltem.
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 21. 17:16 | Válasz | #5543 | ||
A mérnökök csak megterveznek valamit,nem tudok egy mérnökről sem aki több ezer km -en tesztelt volna pl egy 70 es vagy egy 90 es magasságu gumit hogy melyik hogyan viselkedik.Egy 50 kg -os mérnök nem fogja magát felhizlalni 130 kg ra hogy ugy is letesztelje azt a gumit. .A legjobb ha az ember a saját tapasztalataira hagyatkozik,igaz ennek ára van ha ki akar próbálni több gumit,.Megaztán kinek milyen a vezetési stilusa,ugyanis ugy is fejbe dől el hogy mi lesz a végeredmény,csuszok vagy nem csuszok,sietek vagy ráérek,.Sietni kapkodni teljesen felesleges,,a "Nagyszellem" ugy is megvár mindenkit odafent.
| |||
| |||
2016. feb. 21. 17:51 | Válasz | #5544 | |||
Próbálkoztam pár dologgal, volt ami bejött, volt ami nem. De. Senkinek sem fogok a gyári paraméterektől eltérő dolgot javasolni, mert annak könnyen egymásramutogatás lehet a vége. Ugyanis kevesen tudják hogy a tanácsokban két jó dolog van: a; nem kell őket megfogadni b; sose az a hülye aki adja, mindig aki megfogadja! ...jobb a békesség. | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 18:33 | Válasz | #5545 |
Én 110 kilóval teszem ugyanezt hozzáteszem, hogy egy ideje 70 ccm henger van rajta amivel izmosabb lett
| |
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 18:38 | Válasz | #5546 |
Igazad van... Szerintem ki kell próbálni ezt azt és aztán majd látja az ember... Sokat számít a dizájn, egy egy robogó megtervezésekor...
| |
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 18:43 | Válasz | #5547 |
Igazad van maximálisan ... mert mindenkinek magának kell eldönteni, hogy egy egy elképzelésébe bele öl e nem kevés pénzt, ami aztán esetleg nem válik be... Én mindössze arra vagyok, voltam kíváncsi, hogy Ti tettetek e már olyant ami eltér a gyári paraméterektől. Annó a tuningba is beleöltem nem kevés pénzt és időt ami a végén nem jött be. Nem is ajánlanám senkinek se, hogy ezt vagy azt vegyen :) csak a személyes tapasztalataim tudom megosztani ha megkérnek rá :)
| |
2016. feb. 21. 19:18 | Válasz | #5548 | |||
Beszéljünk erről személyesen. De én oda jutottam, hogy a 250-est feltuningoltam 500-asra. Ez gyári... De tudok majd mesélni én is. | |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 21. 19:31 | Válasz | #5549 | ||
| |||
© zsoltxc | 2016. feb. 21. 19:35 | Válasz | #5550 |
Személyesen tuti jobb erről beszélni Majd eljön az az idő is mikor már én is klubtag leszek
| |
2016. feb. 21. 21:51 | Válasz | #5551 | |||
Jó úton jársz! 😃
| |||
| |||
2016. feb. 22. 00:06 | Válasz | #5552 | |||
| |||
2016. feb. 27. 20:37 | Válasz | #5553 | |||
Sziasztok, Ehhez a gyertyaképhez mit szóltok? Mindegy mit csak valamit... Gyertyakép: katt ide köszcsi, | |||
|
2016. feb. 27. 20:54 | Válasz | #5554 | |||
Teljesen jó.
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 27. 21:14 | Válasz | #5555 | ||
Elég jól sikerűlt,csak a háttér homályos egy kicsit.
| |||
| |||
2016. feb. 27. 22:11 | Válasz | #5556 | |||
Köszönöm juhhé... | |||
|
© juhász béla | 2016. feb. 28. 09:29 | Válasz | #5557 | ||
| |||
© zsoltxc | 2016. márc. 05. 16:20 | Válasz | #5558 |
Sziasztok! Még mindig gumis kérdésem lenne... Nekem mint már írtam gyárilag 130x60x13 as gumik vannak a robogómon. De mint már említettem új méreteket akarok felrakni mert véleményem szerint semmi se indokolja a dizájnon kívül ezeket a méreteket egy 50 ccm robogón. A gumi márkája már eldöntött, az Heidenau lesz. De a méret az még nyitott kérdés. Néztem a 120x70x13 as méretet, de most hogy jobban szétnéztem látom hogy van 110x90x13 as méretű is. A robogóba lazán belefér, a blokk is képes meghajtani, mert 70 ccm henger van rajta és egy Gianelli sportkipufogó. Ami szöget ütött a fejembe az maga a felninek a szélessége...hogy állna rajta a 110 szélességű gumi szerintetek? Jobban mondva inkább az érdekelne, hogy Ti csináltatok e már olyant, hogy eltértetek a gyári méretezéstől? Köszönöm a segítséget előre is :)
|
2016. márc. 05. 21:07 | Válasz | #5559 | |||
Azért egy 130-as gumi nagyobb tapadási felületet is biztosít ám. A 110-es méret mindenképpen visszalépés. Azt inkább megérteném ha egy mérettel feljebb mennél. Ráadásul a keskenyebb gumi ballonosabb lesz, ezért jobban fog "nyúlni". Rosszabb lesz a kanyarstabilitása a motornak. De van egy gumis topic, ott ez jobb helyen lenne... | |||
| |||
© satyapapa | 2016. márc. 06. 07:07 | Válasz | #5560 | ||
130x60x13 helyet feltenni 110x90x13 ast hát ahhoz nagy bátorság, elszántság kell.. Hozzá értő gumis fel sem teszi!!. Nagyon megváltoztatja a menet stabilitást, a fék hatást a rugózást, erős kanyarodás eseten lefordulhat a ráfról stb..NE TEDD! INKÁBB ÉLJ, (szerintem) | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. márc. 10. 19:48 | Válasz | #5561 |
Sziasztok! Igazatok van. Marad akkor az eredeti szélesség, mindössze a magasabb gumit teszek rá. a 60 as helyett 70 es magasságút. Köszönöm a segítségetek. |
2016. márc. 11. 13:22 | Válasz | #5562 | |||
Látom te csak gyorsabban szeretnél menni.Ez is egyfajta áttétel változtatás,de nem fog sikerülni.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2016. márc. 11. 16:37 | Válasz | #5563 |
Nem az a fő cél :) de tagadhatatlan, hogy szeretném a maximálisat kihozni ebből a robogóból... Tudod egyszerűen nem tartom ésszerűnek ezeket a kicsi és széles gumikat. Persze fő dolog a tapadás, és hogy stabil legyen a motor... de a majesymen vannak ilyen széles gumik, sőt ott az első gumi 120 as. Amivel járok robogó, az csak egy kis komolytalan mellette. Rövid a végáttételezése, gyárilag butított az egész...
| |
2016. márc. 11. 21:30 | Válasz | #5564 | |||
Olyat kell venni, amit arra gyártottak, amit el szeretnél érni ezzel a motorral...
| |||
| |||
2016. ápr. 06. 22:37 | Válasz | #5565 | |||
Sziasztok, Kis ötlet kellene. Rájöttem nagynehezen, hogy miért nem tudom beállítani az alapjáratot, és a karbikat. A szinkron állító csavarnál falsot szív. Hát fél evet szopatott mire rájöttem. Az a baj, hogy nem a gyári alátét volt alatta, és eléggé el volt nyűve a csavar. Ötös csavart vettem bele, viszont tömítő alátét nincs. A réz is és az alumínium alátét is hatostól kezdődik. Tettem alá hatost, de az nem az igazi. Nincs valami ötletetek?? Ötös csavar alá milyen tömítő alátétet vagy mit rakhatnék? Nagy meleg nincs ott max. 100 fok. Köszönöm, | |||
|
2016. ápr. 07. 19:47 | Válasz | #5566 | |||
A sima alátét alá tegyél kis O gyűrűt. 100 fokot kibír még a nem hőálló is.Vagy teflon a menetre...
| |||
|
2016. ápr. 07. 21:34 | Válasz | #5567 | |||
Kösz Fecó... Csináltam alátétet klingeritből, asszem az a neve. Lapba lehet venni és hengertömítést is szoktak belőle vágni. Most már csak annyi a kérdésem, hogy az benzin álló-e, szerintem az, de biztosan nem tudom. És képzeld az volt a baja. Most áll az alapjárat, faszántosan ejti, be lehet állítani a karbikat, a szinkront stb. Fél évig szívatott, mindegy tanulópénznek jó volt. Max, ha szétmegy a klingerit már tudom mi a baja a kis drágámnak. Egyébként ez az a csavar ami a front henger szívócsonkján van. Oda lehet belecsavarni a szinkron teszter csatlakozóját. | |||
|
2016. ápr. 25. 09:40 | Válasz | #5568 | |||
Üdv mindenkinek! Majesty 150-esen főtengely csapágyakat cseréltem, mindenhová új tömítés ment. Azóta néha-néha fehéren füstöl, eszi a hűtővizet ezért nem is használom :-( Szombathelyen 60e Ft-ért csinálnák meg amit én azért sokallok. Mindegyik hengerfejes lesz ezt mondták és elég komplikált a megcsinálása... Kérdésem: van-e vmi titka az összeszerelésnek amit elronthattam? Köszönöm!! | |||
|
© juhász béla | 2016. ápr. 25. 11:51 | Válasz | #5569 | ||
Attól hogy hengerfejes lesz több oka is lehet.Hiába van új tömités de a felűletek szarok akkor semmit sem ér.Minimum egy új összerakásnál meg kellet volna sikolni a hengerfelyet,és ha a henger teteje is szar akkor azt is,/ furatokat kisorjázni/,Ha a hengerből is van levéve akkor ki kell kalkulálni hogy mennyivel emeljűk utánna a hengert,hogy a kompressziók is jó legyen.Továbbá ha sovány keverékkel van járatva az is ide vezet,mert tulmelegszik a motor akkor átéghet a tömités.De olyan is lehet hogy a hengerfely csavarok nyulnak,és hiába van nyomatékra lehuzva ,idővel felenged.Ezt profi nyomatékkulcsal meg lehet állapitani mikor huzzuk le a csavarokat,de a kattanóssal nemigazán.Gépműhelyek szervizek,,,hamar munka sok pénz,semmi alaposság ,nekik mindig kell hogy sok munkájuk legyen.Ez csak az én véleményem.
| |||
|
2016. ápr. 25. 16:55 | Válasz | #5570 | |||
Köszönöm a választ! Hengerfejet nem vettem le, nem szedtem szét! Csak a főtengely csapágyat cseréltük ki, hengert húztam le komplett... Előtte hibátlan volt a motor, csak a főtengely csapágyaknak volt kis hangja... Szerelés után egyből fehéren füstölt néha-néha és fagyálló szaga, íze volt a füstnek... | |||
| |||
2016. ápr. 25. 17:25 | Válasz | #5571 | |||
Kicsit lentebb (#5568) mintha azt írtad volna, hogy mindenhova(!) új tömítést tettél... Titkolsz még valamit...? A hengert ugyanis a hengerfejjel együtt nem lehet úgy levenni, hogy a papírtömítés el ne szakadjon. Nagy valószínűség szerint ott követted el a hibát. Hengerfej le, síkbahúz, henger le, alul felül letakarít, síkbahúz, új tömítés, oszt visszarak. Kis szerencsével jó lesz... | |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 25. 17:59 | Válasz | #5572 | ||
Ne is haragudjál,de az meg már milyen munka ,hogy szétszedűnk valamit és nem vizsgáljuk meg hogy milyen állapotban van,,,,kéri e a felujitást vagy sem.Akkor ezekszerint hengerfely tömités sem lett cseréléve?Továbbá milyen technikával sikerűlt lehuzni a főtengely csapágyakat,és hogyan ment vissza a helyére az új??
| |||
| |||
2016. ápr. 25. 18:36 | Válasz | #5573 | |||
Használt hengerfejtömítést nem rakunk vissza!!Elsőre a fiúk nem is feltételezték, de ezek szerint visszaraktad...Hmmmm....
| |||
| |||
2016. ápr. 25. 20:32 | Válasz | #5574 | |||
Üdv mindenkinek! Főtengely csapágyak levétele, illetve az újak felhelyezése motoros szakszervizben történt. Mindenhová új tömítést tettünk, hengerfejet nem szedtük le a hengerről - legalábbis így emlékszem - mert ez tavaly ősszel volt. Persze hogy minden letakarítva, lemosva stb. és új tömítéssel ment össze... Előtte semmi gond nem volt, ezért nem gondolom hogy a hengerfej tömítésnél mehet bele a víz... | |||
|
2016. ápr. 25. 20:47 | Válasz | #5575 | |||
Még nem is hallottam ilyent, hogy nem szedték le a hengerfejet!!Hát??
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 25. 20:54 | Válasz | #5576 | ||
A főtengely és a dugattyú is kilett véve?
| |||
| |||
2016. ápr. 25. 20:54 | Válasz | #5577 | |||
Én ezt inkább nem is kommentálom...
| |||
| |||
2016. ápr. 26. 20:00 | Válasz | #5578 | |||
Igen a főtengely ki lett véve, felújítva... Lehet le lett szedve a hengerfej is csak nem emlékszem már rá, hisz 6-8 hónapja volt (vagy régebben?!)... Nekiállunk még egyszer, minden tömítést megvettem (kivéve a hengerfej tömítést), síkba köszörültetem a hengerfejet, hengert és talán jó lesz. Itt is létezik hengerfejtömítésből különböző vastagságú? Milyen márkát érdemes venni? Köszi!! | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. ápr. 26. 20:10 | Válasz | #5579 |
YP250 be keresek új kontrasztrugót.Merre induljak?
|
2016. máj. 03. 13:06 | Válasz | #5580 | |
Szia Humanoid1969! a Majesty 250-be Malossi piros kontrasztrugót tegyél,a www.motorline.hu oldalon meg tudod rendelni vagy személyesen a Bp.-i vagy Győri boltjukba tudod megvenni.A cikkszáma: 299976.RO ára:3749.- remélem tudtam segíteni! | |
2016. máj. 04. 13:20 | Válasz | #5581 | |||
Szia Majaman! Akkor a kuplungpofa kisrugóból is piros kell a piros kontrasztrugó mellé? | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 04. 23:00 | Válasz | #5582 |
Köszönöm! Közben megrendeltem már... Sárga Malossit... Az nagy baj, hogy nem piros? Sok az eltérés? A gyári fáradttal sztem hamar "váltott" már.
| |
2016. máj. 05. 07:37 | Válasz | #5583 | |
Szia Humanoid1969! A malossinál általában a színek a z erősséget jelölik.A fehér a leggyengébb a sárga a közepes a piros a legerősebb.A kuplung kis rugóknál a testsúly nagyban meghatározza a rugók színét úgy mint a varíátorba a görgök súlyát. A sárga kontratszrugót nem probáltam mert akkoriban (2008) csak a piros rugó volt csak.Katalogus szerint a sárga rugót adják a variátor szettel együtt de rugókarakterisztikáilag gyengébb mint a piros rugó habár árban egy árban van mind a kettő. Építsd be,próbáld ki és ha nagyon csúztatja a szíjat akkor sajnos a piros lesz a nyerő:-(Sok sikert a türelemjátékhoz. | |
© humanoid1969 | 2016. máj. 05. 09:18 | Válasz | #5584 |
Valami nem stimmel. A www.motoronline.hu-ra at Angyalmotort adja ki. Azok Miskolciak és nincsen boltjuk Pesten... Amúgy lemondtam a sárga rugo rendelését viszont most keresem a pirosat... | |
2016. máj. 05. 10:41 | Válasz | #5585 | |||
| |||
2016. máj. 05. 16:09 | Válasz | #5586 | |
Szia Lui Köszönöm a belinkelést, a hiba ott volt ,hogy nem motoronline hanem motorline a jó oldal! Sziasztok | |
© humanoid1969 | 2016. máj. 05. 20:13 | Válasz | #5587 |
Közben megtaláltam az üzletet is és telefonban már kiderült, hogy van nekik polcon... Úgyhogy délután már be is szereltem a helyére. Én semmi változást nem érzek. Az is igaz, hogy még csak 270 km. van a fúrás óta benne és még nem húzom neki.Viszont ami érdekes, hogy azon a részen amit a kontraszt rugó tologat van egy vulkanizált gumi bevonat és miatta nem fér fel a Malossi rugó.
| |
© humanoid1969 | 2016. máj. 17. 00:30 | Válasz | #5588 |
A gépműhelyes azt mondta, hogy a felső nívóm legyen ezentúl az alsó. szerinte ha 1.5 litert teszek bele és nem engedem 1.2 alá akkor az jót tesz neki. Vélemény?
|
2016. máj. 17. 06:58 | Válasz | #5589 | |||
Milyen motorod van Neked?
| |||
| |||
© satyapapa | 2016. máj. 17. 07:19 | Válasz | #5590 | ||
Yp 250 (úgy tudom)
| |||
| |||
© satyapapa | 2016. máj. 17. 07:27 | Válasz | #5591 | ||
Hát Én nem ismerem a szerelődet de a sok folyadék az inkább árthat. Hogy miért? A folyadék összenyomhatatlan. Sok olaj esetén pl,,,, -és megnőhet a kartelgáz nyomás, -lassíthatja a dugattyú mozgását -árt a tömítéseknek | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 17. 08:53 | Válasz | #5592 |
Igen, YP250. Elfelejtettem írni... A szerelő én vagyok. A gépműhelyes javasolta ezt a dolgot. Az általános túltöltési problémákkal tisztában vagyok, csak azért kérdezem mert hátha van ezzel kapcsolatban valami tipus specifikus trükk... Fúrás után ma éri el az 500 km.-t és nemsokára ezt az olajat is ledobom belőle. 80 km/h-nál nem mentem vele többet idáig. Helyben ketyegett 3x40 percet amikor összeraktam. Azt az olajat is lecseréltem. Ami nem tetszik az a fogyasztása. 4 liter/100km. Ennyi talán nem is volt. igaz, most olajból semmi nem fogyott. Még fel szeretném újítani a variátorát és aztán mehet...
| |
2016. máj. 17. 22:35 | Válasz | #5593 | |||
Hány kg vagy?
| |||
| |||
2016. máj. 17. 22:56 | Válasz | #5594 | |||
Egyébbként a Majesty olajszintjét érintve kell nézni. ...és a felső a maximum, az alsó a minimum. Nem nagyon tudok mást elképzelni... | |||
|
© humanoid1969 | 2016. máj. 18. 20:15 | Válasz | #5595 |
110... A héten mennék el könnyebb görgőket rendelni bele, hogy egy kicsit pörgősen üzemeljen.
| |
© humanoid1969 | 2016. máj. 18. 20:16 | Válasz | #5596 |
Mi az, hogy "érintve"?
| |
© Pazo | 2016. máj. 18. 20:27 | Válasz | #5597 | ||
Nem betekerve, csak bedugva.
| |||
| |||
2016. máj. 18. 21:36 | Válasz | #5599 | |||
Én is 110 kg vagyok és ér a menetszél a 250-esen minden felől. Alattam sem fogyasztott soha 4 liter alatt. Szóval nem rossz az. Ha könnyebb görgőket teszel bele, jobban gyorsul ugyan, de többet is fog fogyasztani...
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 19. 09:32 | Válasz | #5600 |
Na az szép...Én eddig tekergettem. Viszonz lábon állva egyenesben akkor van felsőn.Persze ha 1.2 liter van beletöltve...
| |
© humanoid1969 | 2016. máj. 19. 09:34 | Válasz | #5601 |
Hát eddig a 3.5 volt a jellemző. Persze kevés még a km. benne és lehet, hogy visszább megy. Nem mintha számítana az a kevés csak ha már meg lett csinálva a kkor ne fogyasszon többet. Az lenne a jó ha egy kicsit tartaná magát "alsóbb fokozatban" mert emelkedőn alig lehet vele felmenni...
| |
2016. máj. 19. 10:41 | Válasz | #5602 | |||
Ha a gyár azt mondja 1,2, akkor 1,2. Ne tegyél bele többet, de kevesebb se legyen! A fekvő egyhengeres nagyon érzékeny az olajra, ráadásul nincs olajnyomásmérő óra, így csak a nívópálca helyes használatával tudsz meggyőződni a megfelelő olajszintről. Tankolásonként nem árt ellenőrizni... Fogyasztás. Roppant relatív. Terepviszonyok, városi forgalom, vezetési stílus. Ha eddig nem voltatok összeszokva, nem is húzgáltad nagyon. Majd 1000km után kezd figyelgetni a fogyasztást, ráadásul ne csak egy tanknál, hanem 4-5 tankolás adatait add össze. Könnyű ám 2-3 decivel többet, vagy kevesebbet tankolni! Meghajtás. Össze kell hangolni Veled. Ha megvan a motorerő, akkor ki kell kísérletezni a megfelelő görgősúlyt a megfelelő kuplung és kontrasztrugóval. Itt minden mindennel összefügg, nem egyszerű írásban az egészet elmondani, megértetni főleg, ha még nem csináltál ilyet. Könnyű mellényúlni és máris elkeseredik az ember... Mellesleg, a 250-es 21 lóerő legjobb formájában, azért egy 110 kilós ember ne várjon csodákat tőle. Én pontosan ezért vettem bele még egy 250-es hengert és máris jó! | |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 19. 20:06 | Válasz | #5603 |
Meg tudja valaki mondani, hogy 125-ös géphez létezik túlméretes dugó? És a mérete is érdekelne
|
2016. máj. 19. 21:23 | Válasz | #5604 | |||
Mindegyikhez létezik. Tudtommal 3 lépcső van, 0,5mmes lépésekkel.
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 19. 23:04 | Válasz | #5605 |
Kevesebbet semmiképpen nem teszek bele... Akkor úgy nézzem az olajat, hogy kerékre teszem sík terepen és tartom függőben a motort. A másik kezemmel meg csak beledugom a mérőkét. Ez így okés? Tavaly a nagy olajfogyasztás mellett 6000 km.t mentem vele. Így jött ki a 3,5-3,6 liter/100. Nyugisan vezetek, csak városon kívül megyek 80 nál többet. Nem üvegelem. 650 es ről ültem át rá. Annak 0 volt az olajfogyasztása 6000 km.-n. De figyelmeztetett több szerelő, hogy a robogóknál minden második tankoláskor olajat kell nézni...
| |
© juhász béla | 2016. máj. 20. 07:30 | Válasz | #5606 | ||
o,25 egy lépcső,de a henger kopása mutatja meg hogy mekkora a következő .
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 20. 10:02 | Válasz | #5607 |
Akkor mégérdeklődöm a pontos méreteket, és utánna fúrom fel a hengert!
| |
2016. máj. 20. 10:16 | Válasz | #5608 | |||
Meg ne fúrasd, míg nincs a kezedbe a dugó! Ahoz kell fúratni a hengert. Szétszed, megmér, berendel, hozzáfúr. | |||
| |||
2016. máj. 20. 10:19 | Válasz | #5609 | |||
Nem. Lötyögni, mozogni fog. Meleg motorral leálsz, középsztenderre teszed és az igazán pontos olajszintet másnap reggel látod. De ha tankolások megnézed, mig tankolsz, kifizeted, nagyjából 5' alatt lecsurog. De az igazi a másnap reggel meleg motor után... | |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 20. 10:59 | Válasz | #5610 |
Konkrétan ez a tervem!
| |
2016. máj. 20. 12:50 | Válasz | #5611 | |||
Jófogáson nagyon sok maja 250 alkatrész van,henger,dugó, komplett szett, variátor stb. Érdemes az árakat összehasonlítani a boltival.
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 20. 13:36 | Válasz | #5612 |
Nekem csak dugó kell, a többit megcsnálom magam! Ha van méretem akkor már tudom is csinálni!
| |
2016. máj. 20. 20:38 | Válasz | #5613 | |||
A dugót hol méred, mert kúpos!?
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 20. 23:32 | Válasz | #5614 |
Kösz!
| |
© Krampy | 2016. máj. 21. 09:12 | Válasz | #5615 |
A legkisebb méretet a gyűrüknél méred! Ott lehet 0,1 mm is az eltérés. A legnagyobb méretet a szoknyánál méred, kb az aljától 5 mm-re! Ja és a lényeg a dugók gyárilag oválisak, kb 0,08 mm! Tehát a méréseket a csapszeggel merőlegesen kell végezni! | |
2016. máj. 22. 07:41 | Válasz | #5616 | |||
Köszi a precíz leírást én ezt ismerem, már csak azt kellene tudni mennyi a tűrés, mert azt a dugó minősége adja.Sőt azt is hogy melyik méréshez viszonyítod a tűrést...Nem mindegy, hol méred!
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 22. 15:29 | Válasz | #5617 |
Általában rá van írva a dugókra a méret! Ha nincs akkor a legnagyobb mérethez kell igazítani! Általában, 0,025-0,035 miliméter a henger és dugó közti hézag! | |
2016. máj. 23. 06:38 | Válasz | #5618 | |||
Na ez a méret függ a dugóátmérőtől és az anyagminőségtől.Nem mindegy, hogy 600-as vagy 125-ös, kilincsből gyártott kínai vagy eredeti japó.
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 23. 10:47 | Válasz | #5619 |
Igen igazad van! Konkrétan én 125- ös géphez és eredeti dugohoz adtam a méreteket! Amúgy 0,05 milinél nagyobb hézagot nem igen szoktak hagyni! | |
© Herold | 2016. jún. 01. 15:32 | Válasz | #5620 | ||
Mesterek! A DX 250-es hajtómű szimmeringnél melyik az igaz? A manual szerint a kuplung alatti 26-42-8-as, a Zsolt által feltöltött javítási segédletben 25-42-6-os szerepel. A rajz alapján a kerék oldalán a csapágy van kívül, a tömítés belül. Létezik? | |||
|
© kalo józsef | 2016. jún. 02. 19:27 | Válasz | #5621 |
Sziasztok! Kérdésem az lenne,hogy tud-e valaki lámpák felújítására szakosodott céget(foncsorozás).Említettek Tatabányát,de nincs semmi információm róla.Na meg a kormánykereket is bőröztetném,mert szana-szét szakadt.Ha tud valaki segíteni annak megköszönöm. |
© kalo józsef | 2016. jún. 02. 19:27 | Válasz | #5622 |
A kormány nem a motoron van!
|
© bundás | 2016. jún. 03. 22:14 | Válasz | #5623 |
foncsorozas.hu Gyömrőn van. Nekem az előző rollerem lámpáját itt újították fel.3000 pénz+posta volt anno.A lámpatestet szét kell szedni vagy plusz zsetonért szétszedetik. |
© kalo józsef | 2016. jún. 04. 06:20 | Válasz | #5624 |
Köszi ez máris nagy segítség.Fel is veszem velük a kapcsolatot.
| |
2016. jún. 05. 16:33 | Válasz | #5625 | |||
Van 25-öshöz első dupla lámpatestem, aminek szintén a foncsora hibás!!Ajándékba elvihető!!Ha fel lehet újítani,nem dobom ki hátha kell valakinek!!!
| |||
|
2016. jún. 08. 14:47 | Válasz | #5626 | |||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne a sokat tapasztalt kollégáktól, hogy a gázkar jobbra-balra lötyögése normális-e? Engem nagyon zavar, 3-4 mm jár ki-be. | |||
|
2016. jún. 08. 15:08 | Válasz | #5627 | |||
Az enyém ~1mm-t lóg. Valamennyit kell neki. Ha zavaró, szedd szét (a manualban találsz robbantott ábrát) és hézagold ki. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:10 | Válasz | #5628 | ||
Laza bowdwen?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:10 | Válasz | #5629 | ||
előre-hátra mekkora a holtjáték?
| |||
|
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:13 | Válasz | #5630 | ||
Igen, mert a keréknél az olajzáró feladatot lát el a szimmering. 25-38-4 (de lehet, hogy 25-42-6) Kikell venni a régit. | |||
| |||
© Herold | 2016. jún. 08. 20:37 | Válasz | #5631 | ||
Köszi Tibi! A szimmering szerepe világos, csak ha a rajzot nézed, akkor ott a csapágy van a kerék felé, az olajmentes részen. De minegy is, a valóság természetesen kicsit más, a kerék levétele után a szimmering látszik, mint az logikus is. Viszont a méretét nem sikerült beazonosítani, mert kivenni erről az oldalról nem lehet egy perem miatt. Viszont nem is onnan izzad, mert maga a tömítés környéke száraz. Azért mégegyszer köszi! | |||
|
2016. jún. 09. 08:34 | Válasz | #5632 | |||
Előre-hátra szerintem teljesen jó, csak egy pici holtjáték van.
| |||
|
© Paraszkay György | 2016. jún. 09. 16:39 | Válasz | #5633 |
Kdeves Majesty Társak! Nem rég lettem egy 125-ös Majesty (egyelőre) boldog tulajdonosa. Mivel még sohasem volt ilyen típusú gépem, Titeket kérdezlek egy apróságról: a műszerfal még nem digitális, a vízhőmérséklet mutatója nem függőlegesen áll, hanem inkább jobbra a piros mező felé. Nem megy bele a piosba, de nem is pont középen áll. Van ennek jelentősége? Köszi a segítséget |
2016. jún. 09. 18:59 | Válasz | #5634 | |||
Szia! Két egyforma motor, műszer, nincs. Tedd sztenderre, indítsd be és figyeld hogy melegszenek a csövek, a hűtő. Közben látod hogy kúszik fölfelé a vízhőfokmérő. Addig járasd, mig a ventillátor be nem indul és visszahűt. Az egész rendszernek egyenletesen kell felmelegedni. Közben nézd a műszert, hogy játszik. Ott lesz a helye. | |||
| |||
|
|
|