|
|
|
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:13 | Válasz | #203 |
Dia én nem adtam el a madisonomat, itt figyel a garázsba, jo gép tetszett jol fogyasztot Egy szeméjjel jol ment szép hangja volt(majesty sziv dobogott benne) Csak sajna össze törtem de a vevő itt van a kapuba érte Alkatrész is van hozzá akár bontott is dögivel Ugy mint a majához Szép karcsu női motor is akár mondhatnánk azt is Nekem tetszett sztem probálj ki több fajta motort is ugy dönts Én is igy nősültem;-) |
2010. júl. 11. 20:55 | Válasz | #204 | |||
Skypeon aki van vegyen fel: SirMoon MSN: hunc@tvn.hu | |||
|
2010. júl. 11. 21:14 | Válasz | #205 | |||
Okszi - megvárom a fehér pasin ülő szőke lovat
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 12. 20:22 | Válasz | #206 |
Szóval a lovakra hajtasz;-) Szép is az:-( A lovaknál legalább tudod mire számit6tsz A férfiaknál nem lehet előre tudni;-) |
© passat52 | 2010. júl. 12. 21:10 | Válasz | #207 | ||
Az én fehér lovam ma volt müszaki vizsgán! 18 éves és átment!:) | |||
| |||
2010. júl. 12. 21:32 | Válasz | #208 | |||
Komolyan? A Majád, amivel mentünk?
| |||
| |||
© passat52 | 2010. júl. 12. 21:35 | Válasz | #209 | ||
Az nem fehér! Az autóm!:)
| |||
| |||
2010. júl. 12. 21:40 | Válasz | #210 | |||
Ok, azt hittem, képletesen kell érteni. Képzeld, találtam piros Maját :) Sajna 125-ös és világvégén van = Marcali. Csak furgonba lehetne hazahozni. Érdeklődni fogok futárcégeknél..anno Szombathelyről is meg tudták volna oldani. | |||
| |||
© passat52 | 2010. júl. 12. 21:43 | Válasz | #211 | ||
A saját lábán miért nem lehet? Dobd fel a linket had nézzem meg! | |||
| |||
2010. júl. 12. 22:07 | Válasz | #212 | |||
Csak Neked! WOW! stipp-stopp (egyenlőre) | |||
| |||
2010. júl. 12. 22:32 | Válasz | #213 | |
Dia, ez márc. végi hirdetés, aktuális még?
| |
2010. júl. 12. 22:42 | Válasz | #214 | |||
Jajjjjjjj, csak a piros tetszik!10 éves 13.000 km
| |||
| |||
2010. júl. 12. 22:43 | Válasz | #215 | |||
Igen. Ma délután már leveleztem az eladójával, holnap hívom
| |||
| |||
2010. júl. 12. 22:44 | Válasz | #216 | |||
Tudjuk, kamu, de lehet alkudni
| |||
| |||
2010. júl. 12. 22:46 | Válasz | #217 | |||
A kilóméterből?
| |||
| |||
2010. júl. 12. 22:49 | Válasz | #218 | |||
Kérdezett is, mennyiért vinném. Na, hány forintot adjak érte? Mondtam, hogy ahhoz látni kellene, minimum távolba látni
| |||
| |||
© Szomjas | 2010. júl. 14. 20:08 | Válasz | #219 | ||
Guszti megkaptam az emailod. Nem akartam feleslegesen terhelni a postafiókodat. A pécsi Madison fotóját küldtem wolna,de így már nem wolt merszem.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. júl. 14. 20:15 | Válasz | #220 |
Az az email cim amiről küldtem akkor az 1x volt jo se elötte nem létezett se utána Ugyhogy lefoglalhatod magadnak akár De most nem fogad emaileket csak ha én akarom;-) | |
2010. júl. 14. 20:43 | Válasz | #221 | |||
Enyém legalább 42 ezer kilóméterrel valósabb :P Amúgy mennyi műszaki van rajta ezért az árért ? | |||
| |||
2010. júl. 14. 20:45 | Válasz | #222 | |||
Most nézem Március óta nem tudta eladni ? vajon miért ? Nem sántít itt valami ?
| |||
|
© Szomjas | 2010. júl. 21. 23:00 | Válasz | #223 | ||
Poroszló még nem a wilág wége,de innen már nagyon jól látszik. :)
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. júl. 28. 18:31 | Válasz | #224 |
Bertalan tibi Iwiwen üzentem neked te vagy az mert küdenék egy nem tul publikus verset;-) de ott tudom mobilrol most |
2010. júl. 28. 19:31 | Válasz | #225 | |
Guszti, néztem, irtam.ne kimélj.
| |
© SPOJLERES | 2010. júl. 28. 20:35 | Válasz | #226 |
Oksa mindjárt
| |
© SPOILERES | 2010. júl. 28. 21:45 | Válasz | #227 |
tibi versem eleresztettem neked de nevetned lehet | |
© jasa | 2010. júl. 29. 00:20 | Válasz | #228 | ||
Guszti, ugye Diának nem küldesz.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 29. 00:51 | Válasz | #229 |
Jo hogy mondod;-)
| |
2010. júl. 29. 15:55 | Válasz | #230 | |
Guszti, kedvesemmel megleltem esztelen versed mellyel elnyerted kedvem
| |
© Csokáv | 2010. aug. 15. 15:08 | Válasz | #231 |
Bámulatos hol tart már az 50 köbcentisek technológiája. Ezt pl. ma fotóztam a Hungárián - nem sikerült elég hátulról, de látszik a pofátlanság mértéke... Kép |
2010. aug. 15. 16:39 | Válasz | #232 | |
Én két éve látok Gödöllőn egy srácot,beszéltem is vele,400.-as Kymcoval jár rendszám nélkül,és eddig még a kutya sem szólt hozzá! Pedig csak rá kell nézni a motorra,akkora mint a 400.-as Maja. Hol van itt a rend...? Nem fizet sem adót,sem biztosítást,vizsgáztatni sem jár. | |
© SPOJLERES | 2010. aug. 15. 16:44 | Válasz | #233 |
Én is hazaérkeztem a nagykállói buliból Most hunyok kicsit mert éccakára meek +int Minden nagyon jó volt a kaja is a pia is a rendezvény is |
© Zsolt | 2010. okt. 06. 18:37 | Válasz | #234 | ||
Most néztem a látogatottsági adatokat, hááát kicsit leült a fórum. Akkor pörögjünk. Mit szóltok ehhez: LINK Commenteket ide. | |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 06. 19:10 | Válasz | #235 | ||
Hát ez jó dolog lenne több okbol is -csökkene a városokban a dugó -remélhetöleg a közlekedési morál javulna (autosszemszög) -motorok alkatrészei piacszerüvé válna -parkolási problémák csökkenése STB | |||
|
2010. okt. 06. 19:18 | Válasz | #236 | |||
Az a baj hogy az aki autozik az ugye nem motorozik,és vesz egy 125-ös gépet Minden gyakorlat nélkül, hát nem biztos hogy messzire jut. Persze igy is lehet dugót csökkenteni ,mert kevesebb lesz az autós! | |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 06. 19:42 | Válasz | #237 | ||
Nekem elsőnek az jutott eszembe, hogy bizony van pár olyan 125-ös gép, ami nem 8-10 pacis. De ha maradunk az átlag 125-ös robogóknál, a legtöbb alapból viszi a 100-at. Tanfolyam nélkül potenciális donorok.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 06. 20:35 | Válasz | #238 |
ugy is csak az az autos vesz motort aki mer is vele menni és valószinüleg ebben az autós morálban meggondolandóvá teszi ezt valószinüleg anyósom sose fog ráülni a kocsi hejett egy elektromos robogora sem de aki nem tud motorozni majd megtanulja a saját kárán előbb utóbb és megtudja mijen is volt ő az autos korában mit fog kapni a többitől és hamar vissza ül a kocsijába | |
© satyapapa | 2010. okt. 06. 20:42 | Válasz | #239 | ||
NA,,,,,legyünk már kicsit optimisták.Ugysem mulik ezen semmi. Aki akar 125-öst vezetni B vel annak ez jól jön.aki meg nem akar annak tökmindegy a jogszabály. | |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 06. 20:45 | Válasz | #240 |
akkor most gazdasági válság van még vagy nincs (pont én beszélek uj motorral) ezek szerint a gazdasági válság miatt ha nem tudnak autót venni az emberek akkor vegyenek motort az kicsit olcsóbb de ez jó az államnak mert akkor parkolásért se kell fizetnijük és a benzint se zabálja a motor annyira mint a kocsi legfeljebb nekünk jó DE MI VAN AKKOR HA MINDENKI MOTORRAL JÁR MAJD AKKOR A LÁMPÁNÁL NEM TUDSZ ELŐRE TOLAKODNI MERT MÁR AMUGY IS OTT ÁLL ELŐTTED VAGY 40 MOTOR :) :( a benzinkutas meg a haját tépi hogy mindenki két ezresével viszi a benzint nem pedig 10-20 ezerért tankol :) | |
© SPOILERES | 2010. okt. 06. 20:47 | Válasz | #241 |
ez igy van csak poénkodtam :) különben is hogy nézne kipl anyosom a 140 centijével még elboritaná a motor főleg ha ojat venne mint az enyém magas is meg nehéz is | |
2010. okt. 06. 20:50 | Válasz | #242 | |||
Nem értem miért érzitek, hogy gond, hogy a B jogosítvánnyal rendelkező vezethetne 125-ös mocit? Hogy nem vett részt motoros tanfolyamon? Én 1985-ben vizsgáztam. Mit gondoltok akkor milyen oktatás volt? Megcsináltad a rutint, kaptál ideiglenes jogsít, utast nem vihettél, egy idő után mentél városíra, és ennyi. Én 250-es ETZ-vel, 16 évesen. Ehhez képest a B jogsival rendelkezőknek több tapasztalatuk van. Megjegyzem, hogy amikor motoron ülök semmi gondom nincs az autósokkal, bár lehet, hogy kevéset megyek motorral, ha kevés az évi 10.000 km. Én támogatom az elgondolást, több motor lenne legalizálva. | |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 06. 20:55 | Válasz | #243 |
én is támogatom a legalizálást igy hátha meg lesz az ellopott simsonom :) de eséj rá nem sok | |
© Zsolt | 2010. okt. 06. 22:54 | Válasz | #244 | ||
Én nem támogatom az ötvenesek papírozását. Amúgy ha a cikket végigolvassátok, egyértelműen lejön, hogy az Ő profitjuk érdekében volna jó ezeket a dolgokat meglépni. Szerintem akinek nincs pénze egy 50-es új nagynevű gépre, annak nem lesz 125-ösre sem. Használt 125-ös, legyen szocigép vagy robogó egyszerűen meg nincs annyi az országban, hogy hirtelen sok-sok autós átüljön rá. Újra meg nem fog telleni, mint írtam, tehát az egész nem fog hatalmas változást hozni. Az írásból az is kiderül, hogy kicsit savanyú a szőllő, mert a használt robik mennek (meg a kínaiak is - Motowell, Keeway, stb), csak az új szalongépek nem, és ez nem jó (nekik). Az új motor és robogó árak elszaladtak, 2 éve egy Yamaha YBR125-ös 500+regado volt. Most 700+regado. És még sorolhatnám. Ahhoz, hogy a motorpiac fellendüljön olcsó motorok kellenek, és nem jogsi kategóriák fellezítása.
| |||
|
2010. okt. 06. 22:56 | Válasz | #245 | |||
SomTomi! Te motorozni akartál, én is motorozni akartam, itt MI mindannyian motorozni akartunk. Akinek csak "úgy" adják a jogsit, az bizony szerintem is potenciális donor lesz. Másrészt. Ha kivárja a srác hogy csak "B" kategóriára vizsgázzon, mert az "M" is legalább annyi ha kétszer megbukik, máris kint lesz az utakon egy olyan aki a motoros oktatásban nem részesült, de hajtani azt fogja. Nekem rossz előérzetem van, olyan ez mint az elektromos kerékpár. Talán kérdezzétek meg erről Talicskást. Sokukat egyszerűen a helyszínen főbe kéne lőni és kész. Nagyon sarkosan fogalmaztam, de legalább nem értetek félre. Ha van egy kategória, aminek teljesítmény vonzata is van, akkor arra tessék levizsgázni. Nem csak a gázt huzigálni, hanem levizsgázni és bizonyítani! Én a speedeseket is kizavarnám a Hugaroringre és ha nem tudja a saját motorjának a 107%-os szintjét kimotorozni, akkor levenném a kategóriát arra a teljesítményre, amit képes hozni! Persze a 100% az lenne, amit Talmácsi tud azzal a kategóriával. Ha már sportmotor, akkor tudjon is motorozni nem?! A dugó meg nem ettől lesz megoldva. Ez szemlélet kérdése. A magyar ha jól megy neki, sz@rni is kocsival megy. Nem lesz másként. Volt olyan akció, hogy aki felmutatja a BKV-n a forgalmit, az ingyen utazhat. Eredmény? Tök átlőve. Erről ennyit… Különben meg rendszámot minden kismotorra és kerékpárra, mint Kínában van! Ha valaki vezet, az vállalja a felelősséget, ne bújjon el egy sisak mögé. Tegnap reggel egy szürke Opellal leszorítottak az útpadkára. Még így is elvitte a balos tükrömet, amit alig 3 hete szereltem fel. Utána mentem hogy ugyan már, térítse meg a kárt! De Ő nem érzi hibásnak magát, mondta a Nőnemű lény. Ez engem nem érdekel feleltem, ez a manőver 3'000ft-ba került. Kifizette, de megjegyezte, hogy ha a férjem itt lenne... És én akkor kinek szóljak? Anyukámnak? A feleségemnek? Apukámnak? Hát nem én vagyok a járművezető? Nem én felelek? Akkor elviselem a rendszámot is, és azt is hogy azonosíthassanak Megemlítettem a Hölgynek hogy mivel elhagyta a baleset helyszínét, ez cserbenhagyásnak minősül, úgyhogy én meg a rendőrnek fogok szólni. Kicsit elsápadt és elköszönt. Ezek után mit is mondhatnék még…? | |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 06. 23:00 | Válasz | #246 | ||
Meg kellett volna büntetned...
| |||
| |||
2010. okt. 06. 23:01 | Válasz | #247 | |||
De hogyan? Mivel? Én sima állampolgár vagyok...
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. okt. 06. 23:04 | Válasz | #248 | ||
Hááát... Nekem vannak ötleteim ha tényleg nőnemű volt. Guszti logikai vonalán haladj! | |||
|
2010. okt. 06. 23:05 | Válasz | #249 | |||
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............. Nem Zsanett alkat volt ám. Az iskolai fogorvos aszisztensnője................... | |||
| |||
© Zsolt | 2010. okt. 06. 23:06 | Válasz | #250 | ||
Ursula nővér a Dr. Bubóból. Értem.
| |||
|
2010. okt. 06. 23:09 | Válasz | #251 | |||
Valami hasonló. Na, bevertem egy-két deci medinát, úúúúhogy lassul a kézjárásom a tasztelen, lassssssan le kell feküdni aludni. Csak bírd ki valahogy reggelig! Mélyen együtt érzek Veled, alszok Neked is! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. okt. 06. 23:27 | Válasz | #252 | ||
Jó pihenést.
| |||
|
2010. okt. 06. 23:42 | Válasz | #253 | |||
Azzal a megállapításoddal nem értek egyet, hogy a megnövekedett vásárlói igényeket /mennyiségi/ nem tudná kielégíteni a használtmotor piac. Minden hirdető tele van használt gépekkel, a környékünkön minden faluban van egy vállalkozó aki vagy hivatalos kereskedelmi úton vagy csak úgy de árul robogókat. Szóval én attól nem félek, hogy egyik napról a másikra robogó hiány állna be.Hogy valaki rutin nélkül ül egy nagyobb motorra, azért nekünk kell imádkoznunk, hogy az ő baja legyen.Nálunk is van aki 125-ös Majával feszít rendszám nélkül, de szerencsére, ahogy észrevettem csak a kocsmáig jár vele + vissza. A jogszabály meg ugye annyit ér amennyire betartatják. Hozhatnak itt akármilyen szabályt, csak meghozzák aztán annyi. Utána mindenki úgy értelmezi ahogy akarja, a rendőrök nem foglalkoznak a motorosokkal, ha csak éppen nem valami akció van. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. okt. 07. 00:11 | Válasz | #254 | ||
A kérdés, hogy egyáltalán lesznek-e megnövekedett igények, ha lazítva lesz az A1-es jogsi. Egy 50-es forgalombahelyezése fillérekből kijön, tulajdonképpen csak a biztosítást kell rá kifizetni. De egy 125-ösnél a 'felrendszámosítás' több 10 ezer forint. Nem is beszélve arrol, hogy vinni kell időnként majd műszakira is. Megéri?
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. okt. 07. 01:13 | Válasz | #255 |
Eccer még mikor a kocsikat hordtuk svájcbol Nekem jött egy nő elváltstb vállalkozo ,hajduszoboszlo előtt azt hitte svájci vagyok de rendes volt kifizette a kárt meghivott vacsorára ;-) és megkért hogy huzzam haza a lyukas hütője miatt az autoját berettyóujfaluba volt panzioja és étterme a folytatást odabizom De másnap délre haza értem Szegénynek kicsit csalodás volt hogy nem vagyok svájci de ezt csak utána tudta meg:-( ;-);-);-) Azért vannak rendes női sofőrök is ;-) |
2010. okt. 07. 05:47 | Válasz | #256 | |||
| |||
© Szomjas | 2010. okt. 18. 20:15 | Válasz | #257 | ||
Leszavazták a javaslatot,hogy B jogsival 125-ös motort is vezethessen a nép.Link
| |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 18. 20:25 | Válasz | #258 |
talán jobb is igy :) | |
© Szomjas | 2010. okt. 18. 20:28 | Válasz | #259 | ||
Ezt már talán sohasem tudjuk meg. :) Akinek jogsira nincs pénze motorra sem lesz...
| |||
| |||
© passat52 | 2010. okt. 18. 20:30 | Válasz | #260 | ||
Viszont akinek van fél millája egy komolyabb 125-öst venni annak legyen még jogsira is!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. okt. 18. 20:51 | Válasz | #261 |
az már 250 est vesz | |
© passat52 | 2010. okt. 18. 20:56 | Válasz | #262 | ||
Használt robogót!:)) Küld a skiccet ha megcsináltad! Email:passat52@freemail.hu | |||
| |||
© Szomjas | 2010. okt. 18. 21:14 | Válasz | #263 | ||
Nőből is jó a használt,hát még robogóból! :D
| |||
|
2010. okt. 18. 22:49 | Válasz | #264 | |||
Én is ellene szavaztam volna. A 125 ccm már iskolázottságot követel és nálunk a "B" kategóriában ez nincs meg. Én még a robogót is megkérdőjelezném és minimum levezettetném azt a 20 órát a "B"-sekkel forgalomban és rutinon is. Ha nem kéri, akkor meg beírnám hogy csak "B", "M" nem! A motor az motor, az autó meg autó. | |||
| |||
2010. okt. 19. 07:32 | Válasz | #265 | |||
És ha azt csinálják, (mint más országokban)hogy 5 éves B jogsi + motoros tréning!? (Megj: a mai motoros vizsga vicc! -jogsit lehet szerezni, de a többi...) Az első kitételel kizárják a suhancokat a másodikkal a motort nem láttotakat. Azt hiszem mindegy minek hívjuk a folyamatot, (vizsga vagy tréning) 125ccm-hez előtte fel kell rá ülni -és rajta maradni-. (Emlékszünk, hány videót láttunk ahol a lelkes amatőr alatt szétszaladt az az 1-2 ló! Tényleg vicces volt! De ugyan ez a forgalomban = tragédia!) Ha engedték volna nem tudom milyen feltételeket szabtak volna. De csak úgy képzés nélkül ne engedjenek a közlekedők közé senkit! | |||
| |||
2010. okt. 19. 09:18 | Válasz | #266 | |||
Mélyen egyet értek Veled. Nem egyszerűen adni kell, egyrészt meg kell kérdezni akarod-e és ha igen, tegyél is érte hogy tudd kezelni azt a járművet. Én a gyakorlatban lévő gjmű. vezetőket is képezném. Sokan igen nagyot hasalnánk egy KRESZ vagy egy rutin ill. vezetési helyzeten!
| |||
| |||
2010. okt. 19. 10:39 | Válasz | #267 | |||
Nem csak sokan ,ha nem mi is!!!!!!!!
| |||
| |||
2010. okt. 19. 10:48 | Válasz | #268 | |||
Az a helyzet hogy én folyamatosan próbálom képezni magam, de nem megy. A vizsgabiztosok állandóan előhúznak a kalapból pl. olyan kérdéseket hogy: - Milyen hosszú rakomány szállítható kerékpárom? meg hogy - Milyen esetekben kanyarodhatsz balra nagy ívben kerékpárral főútvonalon? meg hogy - Mit tilos főútvonalon...? Kész... Ezekre nem lehet felkészülni idehaza, az oktatók tudják az éppen aktuális heppet és felemlegetik a vizsgázóknak. Azok meg megjegyzik. Vagy nem... De hogy elhasalnék az tuti... | |||
| |||
© satyapapa | 2010. okt. 19. 15:04 | Válasz | #269 | ||
Az hogy a vének tanácsa nem szavazta meg a 125ccm vezethetöségét B jogsival.jól jellemzi hogy még mindig balkáni módon gondolkodnak a jogalkotók. Ez miatt nagyon sok elönytöl elestünk,ha nemtudnák Ha valakinek van autós jogsija és avval vezethet 50ccm motort az rendben?? a 125 olyan oriási lépés amit egy normális autós nem tud megoldani???Ha, ha, röhögnöm kell kinomban..Aki hülye annak tök mindegy milyen kategoriája van..Egész nyugateurópában megtudták oldani ,nálunk meg nem.Hát ezek vagyunk mi.Lassan 6éve képtelenek megoldani a segéd motorok rendszámozását SE,biztositását SE.vizsgázását SE.Ezek tények, és teljesen mindegy mi mit gondolunk. Nagyon szivesen elmagyaráznám nekik az egész piaci hátterét a kérdésnek,igy láthatnák --nem vagyunk hülyék,és nem veszünk be minden baromságot.XXÍ század van,,ébresztö jogalkotok. | |||
|
2010. okt. 19. 17:43 | Válasz | #270 | |||
Mi az az előny amitöl elestünk???Szerintem igen is nagy lépés van az 50-es és a 125 között pl:utast is vihetsz! ami rossz esetben igen labilis lehet!Akkor akár nem is kéne motoros jogsi,mert mivel nagyobb lépés a 125-röl át ülni a 400-ra.Nekem nem okozott nagy gondot,megoldottam csak lekellet hozzá vizsgázni.Szerintem ez nem balkáni gondolkodás,mert akár lehet autot is vezetni jogsi nélkül éveken át baleset nélkül,(volt már rá példa) és lehet jogsival is balesetett okozni.Sajnos a segéd motorokat is jobban kellene ellenörizni akkor nem lennének köztük még 250-esek is.De amig vannak akik ezt kijátszva közlekednek rendszám nélkül addig a jogalkotok joggal néznek balkáninak akitt csak fegyelmezni lehet.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. okt. 19. 17:52 | Válasz | #271 |
igazad van sztem is jobb lenne rendszámozni az 50 eseket és majd utána hozzá fogni ijen nagyobb köbcebtis modositáshoz de jobb lenne ha minden igy maradna ahogy van nem vagyok maradi de sztem kell egy vizsga a nagy motorozáshoz mert pl egy 125 köbcentis gilera kétütemű (peugeot jetforce, aprillia sr ditech stb ) tud ám 20 Le is lenni láttam róla videót nagyon tudnak menni és csak 120 kg a suja és ehez már tudás kell nem csak egy b s jogsi gyakorlat nélkül stb stb | |
© baranyai.imre | 2010. okt. 19. 18:29 | Válasz | #272 |
Az az igazság, hogy a rendszám nélküli segédmotorosok közül szép számmal nem igazán tartják be a kresz alapvető szabályait sem (ezek után ítélnek negatívan bennünket is a külső szemlélők). Nem beszélve a nagyköbcentis segédmotorosokról.Én szigorítanék, rendszámot a segédmotorra is, és természetesen külön vizsga a nagyobb kategóriákra, ahogyan eddig is.
|
© SPOJLERES | 2010. okt. 19. 18:35 | Válasz | #273 |
Igy van igazad van
| |
© satyapapa | 2010. okt. 19. 18:56 | Válasz | #274 | ||
Ha valaki B jogsival vezetne 125-öst -nem vihetne utast -nem vezethetne autópályán,autóuton -a B jogsi legalább 2éves gyak.legyen -((egy gyorsitot rutinvizsga letétele)) Jelenleg egy segédmotoros tul.képpen bármit elkövethet,alig lehet elkapni.Nincs rendszám,biztositás.Gond nélkül lehet lopkodni mert nemnagyon kapják ell a tolvajt.Az 50-esek közt is böven van olyan amely simán megy 80-at. A Kresz ellen vétkezöket kell büntetni, függetlenül attól mit vezet.Az 50km tábla is mindenkire vonatkozik. Az hogy nagy teljesitményü gépre ne üljön akárki azzal egyetértek ((DE-aki ezt vezetheti azok között is rengeteg olyan van aki méltatlan hozzá,hiába van rá vizsgája._Ezt is mindannyian tudjuk. | |||
|
2010. okt. 19. 19:03 | Válasz | #275 | |||
Nekem még volt rendszámos 50 cm3-s Simson-om és biztos, hogy abban az időben mindenki jobban figyelt a szabályok betartására.
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 19. 19:12 | Válasz | #276 | ||
acsaba- igy van az 50simson ha rendszámos volt vihetet utast is. Minden törvény annyit amennyit betartatnak belöle.!!!! | |||
|
2010. okt. 19. 19:24 | Válasz | #277 | |||
Sziasztok! Látom azért rendesen megosztott a társaság. Szerintem igazán nagy gond, hogy már így is egy rettenetesen agyon szabályozott világban élünk. Az biztos, hogy a hatósági jelzéssel való ellátást minden közúti közlekedésre alkalmas járműre ki kellene terjeszteni.De! Ennek nem szabadna "pénzbehajtásszerűen" történni. A vezetői engedély? Hát ha a mai képzés színvonalát, minőségét nézzük... Láttam olyan 6 éves gyerkőcöt motorozni akit meg lehetne magázni...És olyan korombelit 1000-s mociján, hogy isten ments azon az úton lenni ahol ő is közlekedik!!! Annó annak idején 50 ft ,három KRESZ kérdés, semmi gyakorlat és mehettél segédmotoros kerékpárral, lovas kocsival sőt az IFA-ból átalakított lassú járművel... Én nem érzem nagyobb veszélynek azt ha valaki "B" jogsival vezet egy 125-t, sőt biztonságosabbnak tartom mintha kerékpárral vinné a barátnőjét más félméteres kilengéssel.Tudom a KRESZ tiltja, de itt vidéken ez rendszeres. Egy szó mint száz ha hülye ember kerül ötvenesre vagy 125-re "B" jogsival ugyanott vagyunk, küldheted akármilyen gyakorlati vizsgára. Viszont nagyon sok embernek nagy könnyebbséget jelentene ha csak "úgy" átugorhatna az autóból egy 125-re és még az anyát is "kidobhatná" útközben a zöldségesnél. Hát én így gondolom. | |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 19. 19:27 | Válasz | #278 | ||
ÉN is.
| |||
|
2010. okt. 19. 20:27 | Válasz | #279 | |||
Igy van...megoszlott a vélemény!! de a magyar mentalitás, előbb kell bekövetkezni a katasztrófának, hogy foglalkozanak a körülményekkel!! Én sem vagyok maradi, de Guszti és Imre véleményét osztom!! miszerint aki a 500-600e Ft-os robogót megveszi, hogy sporoljon....akkor a rendszámozáson..és a kötelező biztosítás becsületes befizetésével ne sporoljon... az a tudat nem jut el az ilyen emberek eszéig, hogy ha rendszámos rendszer a lopások ill. illegális adásvételeket is mérsékelné!!! valamint ha araszol a kocsisorok között, és ha véletlenül meghuza egy kocsi oldalát...akkor ne az legyen az ösztönös reakciója, hogy elmenekül, mert biztosítás nélkül zsebből nem szívesen állná a másik kárát... a közlekedésben igen is legyen meg a kölcsönös bizalmi elv...miszerint aki járművel közlekedik, akkor minden esetben vállaljon felelőséget mindenkivel szenben!! | |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 19. 20:31 | Válasz | #280 | ||
Ezt mondom többek közt én is.De a jogalkotok 6-éve nem oldják meg ezt sem.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 19. 20:35 | Válasz | #281 |
rendszám nélkül max bicigli az nem tud meglogni a károsult autós elől . amugy a segédmotorra is kell biztositás és tán többe is kerül mint nekünk ha van kötve de nem nagyon van :( szóval hálistennek nem lesz "A1" a "B" ből | |
© SPOILERES | 2010. okt. 19. 20:41 | Válasz | #282 |
de akkor mi volt ez a balkáni #269 megjegyzésed igazából a rendőr ha megállitja a segédmotort akkor ha csak adásvételije van amellé kéne biztositás is amit én szigorubban néznék | |
© satyapapa | 2010. okt. 19. 20:44 | Válasz | #283 | ||
A 269-ben azt gondoltam hogy a normális B-jogsis nyugodtan vezethetne 125-öst (utas nélkül)Ez szent meggyözödésem,de legyen minden rendszámos,biztositásos.stb
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 19. 20:47 | Válasz | #284 | ||
A "Balkáni" megjegyzés a jogalkotokra vonatkozik. | |||
|
2010. okt. 19. 20:51 | Válasz | #285 | |||
Guszti! röhögni fogsz, de nekem jó 3 éve az 50-es mocira cca. (pontosan nem emlékszek) 3000 Ft volt talán az éves díja!! na most ezt nem befizetni....az ám a spórolás:) | |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 19. 21:03 | Válasz | #286 |
itt egy havernak vagy 4400ft ot kell fizetnije az 50 esre én meg 3660 at fizetek a 250 esre a régi 150 esre meg 3800 at fizettem :( de ez sok mindentől függ (látták rajtam a "becsületes" motorost) :( :) | |
2010. okt. 19. 21:14 | Válasz | #287 | |||
igen!! valóban!! Te a megtestesült becsületes motoros!! ezekután röviden becézlek majd:MBM!:)) | |||
|
2010. okt. 19. 21:32 | Válasz | #288 | |||
Falura kell költözni és a 90 éves nagypapára kell kötni az 50-s biztosítást = 2200.ft.
| |||
| |||
2010. okt. 19. 22:27 | Válasz | #289 | |||
Szerintetek Kínában hány kerékpár van? Mert van rendszám mindegyiken...
| |||
|
2010. okt. 19. 22:58 | Válasz | #290 | |||
Az kizárt! Nincs is annyi betű meg szám... | |||
| |||
2010. okt. 19. 23:06 | Válasz | #291 | |||
Pedig így van... Gondoljatok csak bele, ha Mo.n is eleve 19 megyére lenne osztva a rendszám, mondjuk kezdődhetne a megye betűjével: H mint Heves, ezen belül is lehetne E mint Eger. Mindez felkerülhetett volna a rendszámtábla azon részére, ahol jelenleg az a teljesen felesleges EU zászlócska, vagy a H bötű van. Mert ugye ha elhagyod az országot, felségjellel nem ér fel... Ugyan így lehetne a robogókat is lerendszámozni ill. forgalmiztatni. Komoly pénzbevétel lenne állam bácsinak és nem utolsó sorban ki lehetne szűrni a renitens szabálysértőket. De nem akarják. Nem tom miért... | |||
| |||
© baranyai.imre | 2010. okt. 20. 05:41 | Válasz | #292 |
Zsolt! Nem értem miért történtek a dolgok így, nagyon sajnálom. Azért remélem klubtársak és barátok maradunk,és ha netalán egymás közelében járunk, lesz 1 kis időnk 1 k.v.-ra stb.Amúgy lehet hogy a hónap vége felé arra megyek egy vadász-göriért. A napokban fogok hozzá egy kipu dobhoz (majesty). ha addigra kész lesz azt is megmutatom. Üdv: Imrusss |
© SPOJLERES | 2010. okt. 20. 07:10 | Válasz | #293 |
Mért is Most valójában mi bajod van velem [is] De a segitségem az jó! Nem értem én ......... Na mindegy Inkább nem szolok be:-( |
© SPOJLERES | 2010. okt. 20. 07:12 | Válasz | #294 |
Az előző mért nem ment válasznak? Vagy ez se qrvamobil | |
2010. okt. 20. 07:42 | Válasz | #295 | |||
Gusztikam! Ha nem jött le neked, hogy poén, akkor jelzem hogy annak szantam...Bocsi ha felreertheto volt az iras
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 20. 08:18 | Válasz | #296 | ||
Imre: gyere, bármikor szivesen látlak. Én maradok a kínai dobnál, bár még nem kezdek bele a projectbe, mert a lakás hőszigetelése minden időmet leköt. A gépemen újra szívműtétet kell végrehajtani, mert sok az olajfogyi. 1 liter 380 km alatt elfogy. Nem vált be a prox gyűrű, viszont találtam olcsót helyette, így csere lesz.
| |||
| |||
2010. okt. 20. 09:36 | Válasz | #297 | |||
Igen. Maga az ötlet nem rossz. Sőt... Miért nem akarják, hogy így legyen? Valószínű valakinek nagyon sértené az anyagi érdekeit... Gondolj bele. Nem lehetne behozni/forgalomba helyezni azt sok lopott ill. roncs konténeres motort az országba.Mekkora veszteség lehete ez egyeseknek?!?! | |||
| |||
2010. okt. 20. 12:59 | Válasz | #298 | |||
Akkor hengerfúrás, dugó és gyűrűsor?
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. okt. 20. 14:51 | Válasz | #299 | ||
Hát az én majám is beszippant némi olajat plusszba de mivel jól megy ,nem füstöl igy egyenlöre nem foglalkozom vele.Lehet hogy ha elkezdeném babrálni az inkább ártana.
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 20. 15:44 | Válasz | #300 | ||
Nem. Tulajdonképpen csak gyűrűzöm. Találtam olyan gyűrűsort, ami beépíthető, igaz a gyűrűhornyokat kissé utó kell munkálni esztergával. Kalkuláltam az árakkal is. Ez, meg a kínai tömítéskészlet 6-8 ezerből kijön majd.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. okt. 20. 18:18 | Válasz | #301 |
csak mikor a gyürüsort berakod egyesével előtte forgasd be a hengerbe mert lehet oválisra van kopva a henger nekem a madisonnál ez bevált és csak gyürüt cseréltem berakod a gyürüt és kb középre nyomod a dugóval majd ki veszed a dugót és benne marad merőlegesen a gyürü és látszik fénynél a henger és a gyürü közti hézag ha van és oda forditod ahol a legkissebb a hézag remélem érthető voltam | |
© Zsolt | 2010. okt. 20. 20:41 | Válasz | #302 | ||
Okés Guszti. Más: lehet már normális áron napelemet venni? Milyen méretű tábla kell 1Kwh villamos teljesítmény kinyeréséhez? | |||
|
|
|
|