Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Pityke2014. feb. 22. 18:43 | Válasz | #5955 
Szia C3a meg felelő

Feco2014. feb. 22. 16:18 | Válasz | #5954 
C3.Minden meleg helyre.
Motor után,első a család legyen!

tamas2014. feb. 22. 15:55 | Válasz | #5953 
Én Neked lennék, egy kézbe adnám az egészet. Szerintem attól jobb megoldást nem találsz. A szerelő sokszor jobb áron tud mindent beszerezni mint mások. Ráadásul nincs olyan kifogás hogy rosszat hoztàl. Nekem ez a személyes tapasztalatom. De Te tudod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. feb. 22. 15:44 | Válasz | #5952 
A srác aki hozza majd a csapágyakat az olyat hoz amilyet kérek. A szerelővel meg még nem beszéltem ez ügyben. Csak ráérős időmben most próbáltam összeírni pontosan mi is fog kelleni és mennyibe kerülnek az alkatrészek. Annyit kiderítettem hogy van Kecskeméten egy szaki aki azt mondta 25 ezerért felfúrja valami nagyon jó minőségű dugóval együtt.

tamas2014. feb. 22. 15:22 | Válasz | #5951 
Ha csapágyakkal foglalkozik, illene tudnia, vagy a szerelődnek.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. feb. 22. 13:28 | Válasz | #5950 
Köszi! Ezt megtaláltam én is csak itt nem írják hogy milyen illesztésű. Nem dehogy nem én csinálom. Csak van egy haverom aki csapágyakkal foglalkozik és tőle fogom venni.

tamas2014. feb. 22. 12:45 | Válasz | #5949 
Csapágyak
Te akarod beépíteni...?

Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. feb. 22. 07:47 | Válasz | #5948 
Sziasztok! Ne mtudja valaki véletlen hogy a 250-esben milyen főtengely csapágyak vannak? És milyen az illesztésük C2,vagy C3? Köszi előre is.

LUI782014. feb. 18. 21:08 | Válasz | #5947 
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782014. feb. 18. 21:07 | Válasz | #5946 
2001-es Majesty 250
Lui

orpi552014. feb. 18. 18:10 | Válasz | #5945 
Köszönjük a lehetőséget.

LUI782014. feb. 18. 18:01 | Válasz | #5944 
Rendben passat, így teszek.
2001-es Majesty 250
Lui

 © passat522014. feb. 18. 16:35 | Válasz | #5943 
Tedd be a Websoop linkjét az ALKATRÉSZBÁZIS topikba.
De ha találsz náluk használhatatlan dolgot akkor arra ott van a Gagyitopik.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

LUI782014. feb. 18. 15:31 | Válasz | #5942 
Sziasztok,
Egy közérdekű infót megosztok veletek. Van 30 % kedvezményem a Láng kft.-nél. Egy volt osztálytársam ott raktáros és kaptam tőle tőrzskártyát. Érdemes körbenézni a Webshop-ban.
2001-es Majesty 250
Lui

 © symbi2014. feb. 18. 15:27 | Válasz | #5941 
Bizony én is hibáztam ezt elismerem. Hogy mikor néztem meg az olajszintet? Mikor a javítás után hazahoztam. Sajnos azóta sem. Ez most jó lecke volt saját magamnak. Többet ilyen nem lesz azt már megfogattam csak egyszer jó legyen.

Coller úr2014. feb. 18. 07:09 | Válasz | #5940 

Minden indulás előtt kötelező!
Én is megfizettem az árát, igaz fűnyíróval.

Ó az a fránya olaj.
Az általános javításba leírom tegnapi olajcserém történetét.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2014. feb. 17. 22:47 | Válasz | #5939 
Szeva Laci!
Biza, ,,kicsit" Te is ludas vagy.
A gyár azt irja, olajszintet minden indítás előtt(!) ellenőrizni kell. Tedd a kezed a szívedre. Mikor nézted meg utoljára...?
Drága tanulópénz, én is megfizettem, igaz más hibájából. De nálam csapódott le a dolog...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. feb. 17. 20:40 | Válasz | #5938 
Sziasztok! Én meg úgy jártam a motorommal hogy tavaly év elején megcsináltattam mert kiderült hogy hajtókar hibás azért csattog annyira. Bele is került vagy 60 ezerbe a javítása. A henger nagyon szép állapotban volt a szerelő azt mondta nem kell fúrni. Nagyon jó is volt tegnapig. Szép napos idő lévén elindultam hogy kerülök egyet a környéken. Országúton felgyorsítottam 90-100 környékére és olyan 5-6 km után egyszerűen leállt a motor minden előzmény nélkül. megpróbáltam beindítani sikerült. Vissza is fordultam rögtön. Mire hazaértem borzalmas hang jött a motorból. Kiveszem a nívót el sem érte az olajszintet. Gondolom sejtitek mi lett a következménye... Csattog ismét a hajtókar. Ma megnézettem a szerelővel ismét azt mondja kéken kezd füstölni valószínű meg kell fúrni azért ette meg az olajat. Persze tudom én vagyok a hunyó ebben elismerem nem néztem rá az olajszintre. Nyugodt voltam hogy meg lett csinálva nem eszi az olajat az új szimeringekkel felújítás után. Most meg rácsesztem ismét egy halom pénzt kellene ráköltenem. Nem tudom megéri-e. Már így is 280 ezerbe van. Egy új dugó szett 21 ezer a hajtókar szett ismét 21 a tömítés szett 8000 a javítás még nincs is benne.

tamas2014. feb. 17. 19:10 | Válasz | #5937 
Nyugodtan.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2014. feb. 17. 16:32 | Válasz | #5936 
Szia! A Rugóbeállítást ki kell, hogy tapasztald. Úgy állíts be, hogy a körülményekhez képest a legkényelmesebb legyen. Az biztos nem jó, hogy nem egyformára van állítva.
tel.sz: 06 30 445 85 96

LUI782014. feb. 17. 14:28 | Válasz | #5935 
Köszönöm a részletes segítségnyújtást. Még annyit szeretné kérdezni, hogy a hátsó rugókat hová érdemes állítani? Megnéztem és felemásan van a légszűrő oldalon 3-as állásban van a kipuff. oldalon meg 4-es. Vettem blokk mosó adalékot is Wynn's-t. 3.25 ml. 3-6 liter olajhoz. 1 dl. belerakhatok?
2001-es Majesty 250
Lui

 © juhász béla2014. feb. 17. 08:24 | Válasz | #5934 
Csak annyit fűznék az egészhez,hogy bármilyen belső égésű motorokban ,benzin és olajálló gumi alkatrészek vannak,de nagyon sok fékmunkahenger is már aluminiumból van,és valahogy mégsem rágja szét a fékiolaj,és akkor ott vannak még a gumi fékcsövek,O gyűrűk,stb.Mint ahogy Topi irta ,a hidrotőkéket is kipucolja,nagyon sok autószerviz,és maszek szerelő ismeri ezt a trűkköt,és 500ft -os beruházással,lehuzza a parasztot 150000ft-al,mert elé rak egy halom hidrotőkét és azt mondja ,kicserélte.Másik dolog,ha egy valamiről megirják hogy mi az összetétele,az egy dolog,de azt nem irják hogy még mire lehet használni,ezt csak akkor tudjuk meg ha kipróbálunk több verziót a saját kárunkra,és utánna tisztában leszűnk vele hogy mire is jó még az a valami.Sokan elcsodálkoztak nálam azon ,mikor az ultrahangos tisztitóba vizet öntök,és szórok bele egy kis hókuszpókot,és kitakaritja a karbit a viz.Ezek olyan dolgok amiket az évek tapasztalatai hoznak magukkal,és nagyon sok szerelő nemigazán szereti elárulni a műhelytitkokat,mert azokat legtöbször a saját kárán szerezte meg.Ha bárkinek kérdése van akkor ha lehet skypon komunikáljunk,mert útlok körmölni./irni ..aki nem értené/skype:majestyke
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2014. feb. 17. 07:55 | Válasz | #5933 
Mix-
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2014. feb. 17. 07:48 | Válasz | #5932 
Max annyi időről van szó amíg a vas bemelegszik és jár egy kicsit. Ahogy Topi is írta kb.: 20 perc.Nem kell benthagyni egy hétre...
Motor után,első a család legyen!

Sanci2014. feb. 17. 07:31 | Válasz | #5931 
Kösz Fecó! ezt a szót kerestem!! Csak valahogy máshogy sikerült megfogalmaznom és ez időbe került!
Köszi!!!
Ha egység van, nincs kétség!

Sanci2014. feb. 17. 07:29 | Válasz | #5930 
Jaj Satya! Ne hagyjál már nyitott gondolatokat a levegőben lógva (na ezt jól megfogalmaztam ). Ha tudsz valami konkrétat, hogy nem jó neki akkor írd meg. De így sugalmazva, hogy kíváncsi lennék... ezt kérlek ne!
Egyébként vajon mit csinálhat (mit csinált eddig is) a fékolaj a gumi és müa. alkatrészekkel pl. a (gumi)fékcsőben?
De kívácsiságodat már Topi ki is elégítette. Sőt ha jól sejtem akkor hamarosan 2-3 klubtag is újabb tapasztalatokat szerez és remélem személyes tapasztalatait megosztja a többiekkel.
Ha egység van, nincs kétség!

Feco2014. feb. 17. 07:20 | Válasz | #5929 
Semmit.
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2014. feb. 17. 06:34 | Válasz | #5928 
Ez mind igaz lehet,viszont kiváncsi lennék mit csinál a müanyag és gumi alkatrészekkel???Pl szelepszár simmering...
Én petróval mosok,mert a gépi motormosóban is az van (nagyrészben)
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2014. feb. 16. 21:26 | Válasz | #5927 
Bizony. Ezer éves módszer. Még a mai autók hidrotőkéit és képes kipucolni és utána megszűnik a csattogó hang. Burgit fél liter régi fékolaj és olaj keverékével járattam 20 percet. Feloldja a dzsuvát,kipucolja a gyűrű alatti kormot is. Jóval szebb hangja lett a motornak, elfelejtett füstölni utána és kevesebb olajat evett.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satyapapa2014. feb. 16. 20:33 | Válasz | #5926 
Hát jó-
-
Email ment
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. feb. 16. 20:13 | Válasz | #5925 
Igen. Béla mondta, kifejezetten jó, alapos tisztítást végez. Ha nem tőle származna a módszer, nem is javasoltam volna. Nem véletlen a felállított sorrend sem, hatásfok alapján van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. feb. 16. 19:52 | Válasz | #5924 
Huha 1dl fékolaj motorba??????????Az igen!!!!
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. feb. 16. 19:44 | Válasz | #5923 
Nem.
Jelenlegi olajba 10% fékolaj, motorblokkmosó, vagy gázolaj. Ezzel járatod 10-15'-ig, leengeded, (az 1,4liter űrtartalmú blokkból 1,2 liter jön le) majd felöntöd a TG olajjal, amivel járatod 15-20'-ig. Ha ez megvan, leengeded és mehet bele a friss, jó olaj. Az maradhat 3000km-ig.
Csak aztán nagyon figyeld az olajfogyást, mert hogy fogyni fog, az szinte biztos. Változhat hogy városban, hosszútávon, hegyen fogja jobban csípni, ezért nagyon fontos hogy figyeld.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 16. 19:20 | Válasz | #5922 
Ezt leeresztem, aztán TG. Olaj keverve motortisztitóval, megjàrat, leereszt ès jöhet a frankó olaj. Jól mondom?
2001-es Majesty 250
Lui

 © Kiss Róbert2014. feb. 16. 17:50 | Válasz | #5921 
Sziasztok Keverj bele gázolajat ! Tökéletes mósófojadék!!!

tamas2014. feb. 16. 15:46 | Válasz | #5920 
Akkor gyorsan egy olajcsrét ejts meg de úgy, hogy a lecsurgó olaj útjába tégy egy erős mágnest, ami az esetleg ottlévő fémforgácsot megtalálhatja. Én Neked lennék, vennék egy tök gagyi TG olajat a minőségi előtt és azzal ,,átmosnám". Előtte a bennelévőbe meg önteni lehetne valami jóféle motorblokkmosó adalékot.
Aztán lehet nagyon figyelni. Mérj egy kompressziót, 10:1 jó lenne.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 16. 14:04 | Válasz | #5919 
Természetesen indulás előtt néztem meg az olajszintet. Nem néztem pontosan mennyi ment bele, öntöttem, néztem, megint öntöttem megint néztem. És utána indítottam. Ez után járattam és néztem a füstölést. Nem volt se szűre, se kék, se fekete. 20 km.-t mentem és utána is megnéztem. A szint rendben volt. Az olaj viszont tök fekete lett. Ha jobb idő lesz, minden képen összefutok Pazoval.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 16. 11:35 | Válasz | #5918 
Azért az hogy egy deka olaj sem volt benne, komoly kétségeket ébreszt bennem a #5877-as beírásoddal kapcsolatban, már ami az előző tulajra vonatkozik. A maradék olajat is jobb lett volna ha a blokkban adja át...
Mennyit mentél vele? A hívópálca nem érte az olajat? Mennyit kellet rátölteni a maximum szintig?
Ha nincs benne olaj, mi füstöljön..? Csak csikorogni tud... Remélem megúszod gond nélkül!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 16. 11:09 | Válasz | #5917 
Apósoméknál van helyhiány miatt a Maja. Mára nem terveztem gurulást, de ha már tartósan azzal fogok járni, minden képen találkoznunk kellene. Egy rutinos szemnek megmutatnám, persze utána egy kis motorozást is beleiktatva.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782014. feb. 16. 11:05 | Válasz | #5916 
Most már biztos, hogy Karcsi motorja volt. Elővettem a mocit, kicsit letakarítottam és gurultam vele 20 km.-t. Valóban Suzuki dob van rajta csak közelről látni. Megnéztem az olajszintet és egy deka sem volt benne. Nem értem, füstölni egyáltalán nem füstöl.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Pazo2014. feb. 16. 09:02 | Válasz | #5915 
Lui! Kora délután megyek egy kis körre, ha gondolod talizhatunk!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Pazo2014. feb. 14. 19:42 | Válasz | #5914 
Ja, bocs, van ott 250-es is.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Pazo2014. feb. 14. 19:40 | Válasz | #5913 
De az nem 250-es.
tel.sz: 06 30 445 85 96

LUI782014. feb. 14. 19:31 | Válasz | #5912 
Karcsi egyéni galériájában a képeket nézegetve hasonlóságot véltem felfedezni a motoromat illetőleg. Színe, plexije és a kisebb majestyn van hasonló kipuff, csak most nincs rajta a "raptor" matrica.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782014. feb. 14. 18:50 | Válasz | #5911 
Én is üdvözöllek Sanci.
Az szerintem nem az. Nekem nem fekete keretes a plexi gyári a tükör és nem 8-as a vége a rendszámnak. Majd meg lesz előbb vagy utóbb.
2001-es Majesty 250
Lui

Sanci2014. feb. 14. 15:08 | Válasz | #5910 
2012 májusában a gelsei képeken van egy ilyen motor: de akkor még gyári kipuff-al a rendszám vége 8. És két ordenáré ezüst (messziről se gyári) visszapillantó. No és Karcsikám, te is ott voltál :)

üdv a csapatban LUI78
Ha egység van, nincs kétség!

LUI782014. feb. 14. 11:25 | Válasz | #5909 
Az lesz az. Nekem is UEB a rendszámom és króm kipuff, van rajta. Két hete vettem még nem igen mentem vele az idő miatt. Egy pár dolgot írnál az előéletéről és a tapasztalataidról?
2001-es Majesty 250
Lui

 © Karcsi2014. feb. 14. 11:02 | Válasz | #5908 
Nekem volt a 250 majám 2001-es, UEB volt a rendszámom.Szuzuki 650-es krom kipufogó volt rajta.
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

LUI782014. feb. 14. 07:24 | Válasz | #5907 
Köszi szépen Viktor. Eddig nem volt semmi 10 év alatt. kopp,kopp,kopp
2001-es Majesty 250
Lui

ZsViktor2014. feb. 13. 17:14 | Válasz | #5906 
MIX
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © satyapapa2014. feb. 13. 16:58 | Válasz | #5905 
Viktor,,légyszi a klubnyilvántartásban javitsd kia burgmant,,,,400as majestyre,köszi
06304373303-vagyok elérhetö

ZsViktor2014. feb. 13. 16:35 | Válasz | #5904 
Azért sok balesetmenteset hozzá! :) A képet küldd el ímélben, ha gondolod! Feldobom majd ide!
Adminisztrátor, fórum moderátor

ZsViktor2014. feb. 13. 16:34 | Válasz | #5903 
Gazsié DX volt! Nekem így már 5letem sincs
Adminisztrátor, fórum moderátor

meszizs2014. feb. 13. 16:25 | Válasz | #5902 
Tamás! A Gazsinak nem ilyen típus volt???
1996-os Majesty 250

LUI782014. feb. 13. 15:54 | Válasz | #5901 
Hétvégén szeretnék gurulni. Készítek képeket is a járgányról. A feltöltéséhez viszont segítséget fogok kérni. Izgat a téma.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 13. 15:41 | Válasz | #5900 
A volt tulaj biztosan, de jobb a kép a motorról.
Inkább az az elgondolkodtató, hogy azt sem tudom kinek volt (Horty Sityun kívül) ilyen motorja. De az Övé megvan tudtommal..
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 13. 15:25 | Válasz | #5899 
Rendszám segítene? Megírom, ha kell, hát ha ráismer valaki.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 13. 15:13 | Válasz | #5898 
Nem is tudom kinek volt dupalámpás 250-ese ezüstben...
Srácok...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. feb. 13. 15:04 | Válasz | #5897 
Hát, már kíváncsi vagyok...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 13. 14:48 | Válasz | #5896 
Szia, nem piros. Ezüst színű, sportdobbal. Első plexin club matricával.
2001-es Majesty 250
Lui

ZsViktor2014. feb. 13. 12:54 | Válasz | #5895 
Szia, Lui! Véletlenül nem piros az a 250-es? :)
Adminisztrátor, fórum moderátor

tamas2014. feb. 12. 21:29 | Válasz | #5894 
Menni fog az, mint az ágybaszarás!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 12. 20:27 | Válasz | #5893 
Igen minden olyan mint a kicsin. Tudod, csak az első lépések nehézkesek. Utána megy minden mint a karikacsapás.
2001-es Majesty 250
Lui

 © satyapapa2014. feb. 12. 20:25 | Válasz | #5892 
Hát megnéztem,,, semmi gond a géppel mert a szivárgó olaj nem egyezik meg a motorban lévö olajjal.Vagy megtréfáltak,vagy véletlenül került oda.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. feb. 12. 20:21 | Válasz | #5891 
Ha elcsepeg az összes olaj, nem ketyeg, hanem kopog! :-)
Emilien helyett kettyílien... :-D
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 12. 20:13 | Válasz | #5890 
Szia Pazo!
Minden képen élnék a lehetőséggel egy rutinos tulajtól sokat tanul a "zöldfülü"
Az 50cc.-en én csináltam mindent. 23.000 km.-nél egy dugó és gyürücserét is kiviteleztem rajta.
Jöhetne a jóidő, kicsit átnézném és csinosítgatnám is a jószágot.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Pazo2014. feb. 12. 18:30 | Válasz | #5889 
Papa! Nem nekem kell szép hang, nekem van!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © satyapapa2014. feb. 12. 18:14 | Válasz | #5888 
Ha jó a gép motorikusan akkor untig elég bele a 10W-40olaj!!!!!!!!!!!.-
-
Pazokám,szépen ketyegö hangot én is tudok ajánlani...Emilien!
06304373303-vagyok elérhetö

 © Pazo2014. feb. 12. 17:41 | Válasz | #5887 
Kössz Tamás!
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2014. feb. 12. 17:33 | Válasz | #5886 
Na és hallhatsz egy szépen ketyegő YP-250-est... :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2014. feb. 12. 16:51 | Válasz | #5885 
Szevasz Lui! Üdv a clubban! Én pesti vagyok, ha gondolod megbeszélhetünk egy időpontot, hogy át nézzem, meg átbeszéljük a dolgokat.Amit tudok, tapasztaltam, szívesen megosztom veled.
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2014. feb. 12. 16:36 | Válasz | #5884 
Na az jó hír hogy van egy évtizedes tapasztalatod, komolyan profitálhatsz belőle. A hajtómű felépítése ugyan az mint a kicsiké, a szerelés meg (ha azt is Te csináltad) nem fog gondot okzni.
Az olajra még egy mondat erejéig hagy térjek vissza, a gyártó azt kéri, hogy minden indítás előtt ellenőrízd az olajszintet. Ezt annyira vedd komolyan, hogy amig össze nem szoktok teljesen, inkább 20x fölöslegesen nézd meg az olajszintet, mint egyszer kimaradjon. Aztán mikor már látod hogy eszi, nemeszi, termeli, akkor már elég tankolásonkként.
Én ha valahol voltam vele, minden pihenőben megnéztem...
...mondjuk az is hozzá tartozik, hogy nekem az előző tulaj hibájából megállt és 120'000ftba fájt a generál.
A gumi jó választás.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 12. 15:52 | Válasz | #5883 
Szia Tamás !
A fékfolyadékot és a hűtőfolyadékot is cserélték, megkaptam a számlát róla. Gumit kell rá vennem mert gatya. Michelin City Grip-et néztem ki. A fékeket még nem néztem át, mert akkora a paripa, hogy nem fér be a kertkapun és építeni kell neki egy tárolót a kertben. Addig apósomnál van letakarva, fedél alatt.
Válaszolva a kérdésedre, igen volt már robogóm, de 2T és 50cc. Tíz éve hajtottam és most váltam meg tőle. Családba maradt. Képet csinálok hétvégén, mert engem is érdekelne ki hajtotta.
Más.
Most adtam fel a regisztrációs adatlapon postán.
Gratulálok egyébként a clubhoz.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 12. 15:40 | Válasz | #5882 
Szia Lui!
Egy pár mondatban ezt nem fogja senki Neked összefoglalni, a dolog sokkal összetettebb ennél. Emellett sokan sokfélék vagyunk, sokféleképpen oldjuk meg ugyan azt a problémát, de mégis sikeresen.
A legfontosabb hogy mindig legyen benne olaj, víz, na meg benzin. De ha telt majomra, teljen banánra is!
Zsolti sokmindent leírt, olajhoz annyit: tök mindegy ki mit ajánl, a GYÁR azt irja a manualban, hogy abban az esetben ha a motorkerékpárt +5 és +50 celsiusfokos levegőhőmérséklet esetén használod, akkor tegyél bele 20W50-es olajat. Kenőanyagok, #401-es beírás. Nem mindegy a motor állapota. Fémet, kopást nem lehet adalékokkal pótolni.
Jó lenne tudni kié volt a motor a Clubból , sokat elárul! Tegyél már hozzáférhetővé pár képet.
Gumik, fékbetétek, tárcsák állapota?
Hűtő és fékfolyadékot kétévente illene cserélni.
Volt már ez előtt robogód?

A főoldalon van egy,, kereső ", sokmindenre rá lehet bukkanni. Olvasgatni meg hosszútávon azért is kifizetődő, mert ismerkedsz a csapattal is! :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 12. 15:33 | Válasz | #5881 
Ez jó hír, nagyon örülök neki.
Nagyon köszönöm a segítséget, sokat jelent nekem. Lelkiismeretes tulaj vagyok, szeretek mindennel tisztában lenni.
2001-es Majesty 250
Lui

meszizs2014. feb. 12. 14:24 | Válasz | #5880 
Most nézem, hogy BP-n élsz!
Szerintem hamarosan lesz személyes segítséged is!!
1996-os Majesty 250

meszizs2014. feb. 12. 14:23 | Válasz | #5879 
Kezdjük egy tanáccsal, bár nem tudom, hogy honnét netezel!
Amikor én válaszolok, akkor ráklikkelek a "VÁLASZ" ikonra, így tudni fogja az akinek írok, hogy ezt neki szántam!

Az olaj kérdés tudomásom szerint itt a klubbon belül is meg szokta osztani a véleményeket!
Itt most írhatnák a10w40 vagy 20w40 vagy épp a W után 30 vagy 50stb..stb, de már folyt vita hogy kell-e a 4T jelölés az adott olajra!
Szerintem ez mindenkinek saját szívügye, hogy mit használ és mire esküszik!
Én úgy tudom, hogy most talán a 20W40-et tettem bele, de az is lehet, hogy 10W40 van benne!
Van különbség a két olaj közt, de szerintem mindkettő tökéletesen megfelel a célnak! Lényeg, hogy rendszeresen le legyen cserélve illetve, rendszeresen legyen ellenőrizve az olajszínt!
Tekerd ki a beöntőt, mert az egyben a nívópálca is és betekerés nélkül rakd vissza a helyére, aztán amikor kiveszed az lesz az aktuális olajszínt!
A műszerfalon lévő olajnyomásnak hitt kontrollámpának semmi köze sincs az olajnyomáshoz! Az csak az olajcsere idejét jelzi! 3000km-ként elkezd világítani! A műszerfalon van a reset gomb! Azt gyújtás ráadása mellett talán 10mp-ig kell benyomva tartani, akkor onnét elkezdi újra számolni a 3000km-t!
Tamásunk ajánlotta és max. igaza van, hogy lehetőleg valami olyan tárggyal nyomjuk a reset gombot, aminek tompa a vége, tehát ne golyóstoll vagy csavarhúzó, mert könnyen kiszakadhat a rajta lévő védőgumi!

Olajszűrő az nincs benne!
Az olajleeresztő csavar háza nyomja a helyére egy kis fém szitaszövetből készített poharacskát! Ez az olajszűrő! Inkább arra ügyelj, vagy ha leveszed az olajleeresztő csavart, hogy le ne sarkald, illetve van benne egy tömítő "O"gumigyűrű, ezt a gumigyűrűt szerezzed be és, ha szükséges, akkor mindenképp cseréld le olajcserekor!Méret alapján autósbolt vagy csapágybolt tutira forgalmaz ilyet!

Az jó hír, hogy becsületes volt az előző tulaj, mármint az alkatrészek tekintetében! A szezonfelkészítés nagyját elvégezte!

Kérdezz bátran! Mindenki így kezdte! Majd írnak a többiek is! Csak még Ők dolgozóban vannak!!
1996-os Majesty 250

LUI782014. feb. 12. 10:02 | Válasz | #5878 
Bocsánat az alapkérdésekért, de egyszer kell megcsinálni és utána, már fogom tudni.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782014. feb. 12. 09:58 | Válasz | #5877 
MésziZs!
Az eladó oda adta a kicserélt alkatrészeket, nagyon korrekt volt. Görgők, Variátorszíj, gyertya, hűtőfolyadék, kipuff, maradék olaj. Igaz 10W40 Repsolt raktak bele. Azt olvastam itt, hogy kell neki a 20W50. Igaz? Olajat mindenképpen lecserélem, de nem tudom van ebbe olajszűrő?
2001-es Majesty 250
Lui

meszizs2014. feb. 12. 08:54 | Válasz | #5876 
Szia!
Ha visszanézel itt akkor sok infót meg fog találni a Majáról, sőt inkább minden infót!
Aztán a kezdőlapon vannak letöltési lehetőségek ott meg ismételten minden megtalálsz!
Nagyon jól rendszerezettem!

Mire figyelj oda?
Motorolajra! mennyiség, minőség és a 3000km-es csereperiódusra!
Egyszer mindenképp talán még a szezon előtt vedd vagy vetesd le a varió burkolatát és nézzed meg a szíj állapotát, szélességét. Ez sok mindent elárul!
Aztán érdemes lenne megnézni, majd jó időben a gyorsulását és egy rövidke időre a végsebességet, mert ez is árulkodó jel lehet! Itt így ezáltal lehet egy kis rálátás a görgők állapotára is szétszedés nélkül.
Érdemes lecserélni a hajtóműben is az olajat, ha nem tudod, nem ismered a motor előéletét!
Hűtőfolyadék! Ez gondolom egyértelmű!
Akkú úgyszintén!
Fékek, gumik, lengéscsillapítók, kormánycsapágy! Ezeket látni, érezni kell!

Aztán lényeges a motor járása, hangja, esetleg a fűstölése!
Valamint az elindulás! Szépen egyenletesen indul vagy rángatva, ezzel a kuplungot lehet tesztelni!
Üzemanyagszűrő is lényeges valamit a karbi tisztasága, de eről majd Béla tud sokat mesélni, Tamás meg tapasztalatból fog írni!

Tehát sok mindent, sőt mindent érdemes átnézni!
Nem kell félni tőle!
Ha vannak szerszámaid, akkor a letölthető segédletek alapján könnyen szerelhető masina!

Aztán, ha rendbe van téve és utána rendesen karban van tartva, akkor egy csodás kis masina!

Én nagyon szeretem, pedig van mellette másik motor is, de nekem ez a nyerő!

Saját tapasztalat!!
Ami jól működik az NEM bántsad!!Ne akard, hogy még jobb legyen, mert nálam ezen varázslatok inkább negatív irányba mozdultak el!!

Hiba és balesetmentes gurigázást!

Gondolom több mindenre kiterjedő választ is fogsz még kapni, csak üljenek a gép elé a többiek is!
1996-os Majesty 250

LUI782014. feb. 12. 07:39 | Válasz | #5875 
Ja, azt elfelejtettem megemlíteni, hogy valószínű régebben Clubtagé volt a moci, mert van rajta matrica elől.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782014. feb. 12. 07:33 | Válasz | #5874 
Sziasztok Clubtagok!

Új vagyok még itt. Sokat olvasgattam a fórumot, de most írhatok is. Tetszik ez a közösség és én is boldog tulajdonosa lettem egy 2001-es 250cc. Majának. Még csak ismerkedek vele, jó "gazda"révén utána nézek mindennek. Szeretek mindent magam csinálni, igaz nem ez a szakmám. Egy pár alapdolgot szeretnék megkérdezni, mire kell figyelni. Álltalános karbantartás, alkatrészbeszerzés.
Egy pár mondatban összegezné nekem valaki? Rengeteg minden hasznos infó van fent, de rengeteg időt venne igénybe mindennek az átolvasása.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Kiss Róbert2014. jan. 21. 22:15 | Válasz | #5873 
Sziasztok! Nekem van Pazo !!! Elvileg jól is müködik!

 © Pazo2014. jan. 21. 15:21 | Válasz | #5872 
Nincs valakinek elfekvőben otthon első féknyerge? Az sem baj, ha rossz.
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2014. jan. 12. 15:15 | Válasz | #5871 
Nekem 25-nél ejtette, majd két személlyel próbáld ki meg csomagokkal, mert ebben az esetben lehet hogy eleve alacsonyabb motorfordulaton is nyit majd! Emelkedőn nehogy gondod legyen. Ha úgy is jó, akkor minden tuti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2014. jan. 12. 13:24 | Válasz | #5870 
Nem is "tyúningoltam",hanem egy leendő klubtárstól(Horváth Krisztián-Ráckeresztúr)vettem egy garnitúra gyárit(pont olyan,mint ami benne volt), amivel pöpecül megy,20km/h-nál ejti a motorféket.
tel.:06-70/5550733

 © Mr. Majesty2013. dec. 23. 14:43 | Válasz | #5869 
Nekem kék van bennd. Azzal nyit-zár rendesen.
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

tamas2013. dec. 19. 21:56 | Válasz | #5868 
Komoly tyùning lehet...
Dobd messzire...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2013. dec. 19. 19:56 | Válasz | #5867 
Nem Malossi, hanem Polini(P245.082). Én is utána néztem,jó a Majesty 250-hez,de lehet, hogy ez tunningra jó!
tel.:06-70/5550733

 © Kinál László2013. dec. 19. 19:52 | Válasz | #5866 
Csak a garázsból gurultam ki kb. húsz métert, de úgy bőgött a motor,mintha százzal mentem volna! Mindenki engem nézett,mert éppen csak gurultam.
tel.:06-70/5550733

TopJoe2013. dec. 19. 19:51 | Válasz | #5865 
Mi a malossi cikkszama a keszletednek? Szerintem nem jot adtak. Anno en is vettem keszletet, abbol a feheret hasznaltam. A sarga is jo volt de az is magas fordulaton de csak kb. fel gaznal nyitott. A pirosat nem probaltam.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2013. dec. 19. 19:35 | Válasz | #5864 
De milyen sebességnél old le?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2013. dec. 19. 18:49 | Válasz | #5863 
Az új rugóval majdnem csutka gázzal indul el!
tel.:06-70/5550733

tamas2013. dec. 19. 18:15 | Válasz | #5862 
Ha jól emlékszem, 2500-as fordulaton illenék nyitni a pofáknak...
Lehet hogy el vagy szokva tőle?
Sokkal magasabb fordulaton megy? Próbáld ki azt, hogy elveszed a gázt 50-nél és nézed az órát mikor ejti el a motorféket és áll vissza alapjáratra. Ha 25 km/h-nál, akkor patent! Ha sokkal hamarabb, mondjuk 30, 35-nél, az gáz...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2013. dec. 19. 18:01 | Válasz | #5861 
Amit kivettem,az is zöld volt valamikor.A szettből a leggyengébbet tettem bele,ami szintén zöld, de még az is olyan erős,hogy bika gázzal nyitja a kuplungot. Most visszatettem a régit,azzal jól indul,de az meg kopog.Akkor az meg már megnyúlt,nem?
tel.:06-70/5550733

 © Kinál László2013. dec. 13. 08:07 | Válasz | #5860 
Hát,akkor megy bele az erősebb.Ebben a készletben zöld, sárga, kék a sorrend.
tel.:06-70/5550733

 © Kiss Róbert2013. dec. 12. 22:25 | Válasz | #5859 
Szerintem is a jobb oldali való bele ! Nekem is akartak adni a vastagabból 1szer de az nem bele való hiába irja bele néhány katalogus ! Szerintem ez(a vastagabb) nem a 250esé!!!

TopJoe2013. dec. 12. 21:32 | Válasz | #5858 
Mondjuk a gyári az nekem is szélesebb volt és zöld szinű lehetett valamikor.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2013. dec. 12. 21:30 | Válasz | #5857 
Nézd már meg a cikkszámot, jót vettél? Én anno vettem még az enyémbe de az fehér, sárga és piros rugó volt, az erősség sorrendje is ez.
Malossi kisrugó majesty 250-be
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Kinál László2013. dec. 12. 20:18 | Válasz | #5856 
Akkora gázt kell húzni,hogy az előző rugóval már egy keréken indultam volna!
tel.:06-70/5550733


Első ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől