Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


Hagyba Tamás2009. okt. 07. 22:31 | Válasz | #200 
Lackó!
Nálam van ragasztó ha kell, ezért ne vegyél.
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

 © Karcsi2009. okt. 08. 07:24 | Válasz | #201 
Lackó!
A csapágy mozgását a házban úgy is meglehet gátolni, ha a cspágy külső felületét finoman felonózod, tisztitás, zsírtalanítás után egy nagy pákával megmelegíted a felületet és szépen egyenletesen befutja az ón. Vékony ónréteg alakul ki.
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Karcsi2009. okt. 08. 07:26 | Válasz | #202 
Öreg motorszerelő barátomnál láttam ezt a technikát, nagyon jó motor szerelő volt, sajnos már nem él....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

gelilackó2009. okt. 08. 08:39 | Válasz | #203 
Szerintem ezzel csak egy baj van mégpedig az hogy az ón egy nagyon puha fém és záros határidőn belül ugyanúgy kikopna.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Karcsi2009. okt. 08. 09:23 | Válasz | #204 
Neki abban időben bevált tecnika volt, nem tudom meddig bírná a terhelést, de annyit biztos kibir mint a ragasztás, Nem tudom mekkora lógása a csapágynak, de szerintem nem lehet több mint 0,02 mm...
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Zsolt2009. okt. 08. 09:54 | Válasz | #205 
A ragasztástechnika már nem gyerekcipőben jár. A gyárban ahol dolgozom előfordul, hogy 0,5mm-es kopást is ragasztóval 'hézagolunk' ki. Amúgy ez sok minden mástól is függ pl: hőmérséklet, fordulatszám, igénybevétel jellege (statikus, dinamikus v. lengő)
Zsolt

gelilackó2009. okt. 08. 16:06 | Válasz | #206 
Átgondolom még ezt ragasztást mert lehet lesz más altenativa is ami egy biztonságosabb és pontosab megoldást eredményez.Nem blokk oldal csere.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © passat522009. okt. 08. 16:26 | Válasz | #207 
Szevasztok! Én anno pár éve Stil motorfürész főtengelycsapágyát ragasztottam be mert akkora lógása volt,hogy a zégergyurü hornyot is kitörte ami eredetileg a helyén tartotta volna! A müvelet sikerült pedig a motorfürész talán 10000 feletti fordulaton is pörög! A ragasztó 2 komponensü logte müfém volt!
Lackó! Ajánlom neked is ezt!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Feco2009. okt. 08. 21:01 | Válasz | #208 
Nyugodtan beragaszthatod a Loctite csapágyragasztóval én rengetegszer használtam már. Ha precíz akarsz lenni kinézed a katalógusból a ragasztó "átfedését" és akkor biztos a központosság is.A folyadék viszkozitása tartja középen a beragasztott csapágyat, de beütés után ha körbehajtod középre áll az tuti.Én a 270-est használtam leggyakrabban, nem ez a legnagyobb átfedésű de nagyon erős. Az oszlopos fúrógépem motortengelyén ék helyett a ragasztás hajt már sok éve.
Motor után,első a család legyen!

gelilackó2009. okt. 09. 07:56 | Válasz | #209 
Hár azért ez nem egy láncfűrész meg nem egy fúrógép itt azért lényegesen nagyobb a terhelés és egész más biztonsági tényezőket kell figyelembe venni.Ez tűnik a legegyszerrűbb megoldásnak de nem biztos hogy ez legbiztonságosabb és leghossztávubb.
Azon kivűl pedig pontosan nem néztem mennyit lóg/fel-le.jobbra-balra/ a csapágyam de tengely vizszintes síkon kb 2-3-mm ert is mozog.
De majd megnézem hogy a másik irányokba mennyit lóg, mert gondolom azért van egy tűrése a annak amig meg lehet ragasztani.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2009. okt. 09. 10:07 | Válasz | #210 
Én sem tartom a legmegbízhatóbb megoldásnak a ragasztást. Bárhol is tart a technológia, itt több dolgot is figyelembe kell venni. Egyrészt a terhelés, mert hiába van a tengely 3 helyen csapágyazva, a középső csapányon pontosan ugyan akkora kell legyen a terhelés mint a két szélsőn. Nem tudom, hogy lehet-e csapágyat századra központozni ragasztóval. A másik problémám az űr kitöltése. Szóval a ragsztó az ragaszt, nem az űr kitöltése a szerepe.
Az én ötletem Juhász Bélától származik, vagyis Ő már túl van ezen a problémán, és meg is oldotta sikeresen. Kivette a blokkot, szétfűzte, majd marógépen a kiment csapágyházat annyival vette nagyobbra hogy az ovalitás eltünjön, és kapott egy hézagoló gyűrűt ami pontos illesztéssel megy az aluminium házba, ebbe pediglen maga a csapágy. A megoldás végleges és örökös, nem fog még egyszer engedni. Nem állítom hogy a legolcsóbb és leg költségkímélőbb megoldás, de ha arra gondolok hogy a ragasztó egy nagyobb bakkanón (esetleg két személy esetén ami Lackóéknál nem ritka) kitörik, már hozza is magávan a problémák tömkelegét. Szóval ez a csapágy folyamatosan terhelve van, kanyarokban fokozottan és nem hiszem hogy ezen szabad spórolni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2009. okt. 09. 12:54 | Válasz | #211 
Na igazábol én is ezt mondtam a Lackonak,A motornál van minden ,hideg ,meleg ,pára ,terhelés,rezgés,csavarodás,stb.Nem érdemes rizikózni.Én rengeteget dolgozom ,ragasztokkal mügyantákkal.Tudom mire jó.De bizony ilyen dologban a fémet csak a fém potólja.Van olyan mügyanta ragasztóm amelynek a négyzet-cm terhelése majdnem olyan jo mint a fém,de a baj az vele hogy egy idö után az igénybevétel fügvényében ellkezd szétkristályosodni,porladni.PL Albakor.Igaz a ferrari alu-kaszni is ragasztott,de azért meg is van hegesztve ,szegecselve((HA jól emlékszem!!))
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2009. okt. 09. 18:18 | Válasz | #212 
Itt nem egyről beszélünk.A csapágy illesztési tűrése -0 +0.02 mm általában!!! Ha ez a + 0.02 felmegy 0.04 0.05 re akkor a csapágy beleesik, és jöhet a ragasztó. Extrém esetben ez felmehet 0.12 0.14-ig de ehhez már mint mondtam a nagy átfedésű Loctite kell.Ha miliméterekről beszélünk akkor sajna ez már rég kuka, vagy a Tomi által javasolt perselyezés amit szoktam csinálni és is.Akkor szintén jön a ragasztó be a perselyt és a csapágyat is.Nagyon bevált technológia nem csak a járműiparban, de esztergákon tonnás terhelésekre magasabb hőtűrésre is,pl.:Loctite 640.Egykomponensű nagyon megbízható.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2009. okt. 16. 00:21 | Válasz | #213 
Naszóval, a motorral mostanában már nem igazán jártam, mert az olajfogyasztás igen megnőtt. A gyűrűkopás nyilvánvaló, viszont az orvosláson studérozva egy meglehetősen szokatlan megoldáson gondolkodtam. A gépen most 69,5-es dugattyú van (első lépcsőn van tehát), meg rendelkezem egy használt 69mm-es hengerrel. Úgy gondoltam, hogy a dugattyút egy igen pontos esztergán felszabályoztatom, lejön belőle így 0,15-0,25 mm. A hengert hozzáfúratom 0,05-ös illesztéssel, így az alapméret és az első plusszos méret között leszek. Gyakorlatilag tehát a gépen csak hengert cserélnék, minden más maradt a régiben, ill. a gyűrűk irányába még nem indultam el, hogy gyártassak egy készletet, vagy köszörültessem fel valamelyik meglevő készletet (a komp. gyűrűknél belefér 1-2 tized)
Zsolt

 © satyapapa2009. okt. 16. 05:45 | Válasz | #214 
At ötlet jó.Ha a dugattyun a gyürühorony, nincs kiverödve akkor nemvaloszinü,hogy csináltatni kell gyürüt.Nálunk itt a gépmühelybe mondták.A gyürüt meg legrosszab esetben legyártják,még igy is egy csomót lehet sporólni,és mégis jó lesz.
06304373303-vagyok elérhetö

 © baranyai.imre2009. okt. 16. 07:11 | Válasz | #215 
Komoly munka!
Én is csináltam már csak fordítva. Meglévő hengerhez esztergáltam egy túlméretes dugattyúból.Két ütemű volt, és nem volt egyszerű az ovalitást és kúpolást reprodukálni, de jó lett.
Én most is hasonlóan csinálnám ahogyan most te is csinálod,a jelenlegi henger mérettől néhány századdal nagyobbra esztergálnám,utána hozzá furni hónolni. Ahogy satyapapa mondja lényeges a gyűrű hornyok állapota.
Még érdemes lenne utána járni hogy 69,25-ös gyűrűk ilyen magasságban amiben a majában is van lehet e kapni valamihez.
Debrecen: Ber-mot dugattyú-gyűrű szaküzlet.52/322-418; 30/218-9037
Az én Hondámban is egy Mazda gyűrűsor van, mert töredékébe került mint a gyári.

 © Zsolt2009. okt. 16. 14:20 | Válasz | #216 
Debrecenben van dugattyú szaküzlet? Nem mondod! Frankó!
Zsolt

 © baranyai.imre2009. okt. 16. 15:35 | Válasz | #217 
Itt is sokmindent be lehet szerezni,de a tel.számukat nem tudom:

Moto-Magiszter Kft. Motor felújítás
4030, Debrecen Mikepércsi út 26.

Dugattyúk, gyűrűk szaküzlete. Személy-, kishaszon-,és tehergépjárművekhez. Motorfelújítást és főtengelyköszörülést vállalunk.

A BerMot-éknál nagyobb a kínálat, a tel.számot az előzőekben írtam.

 © Zsolt2009. okt. 16. 18:50 | Válasz | #218 
Köszi Imre!
Zsolt

 © Zsolt2009. nov. 13. 15:17 | Válasz | #219 
Akkor egy kis biztosítás a 250-es kategóriában.
Eddig a gépet a Garancia biztosította 6400 Ft-ért, jövőre a K&H biztosító meg 2920-ért vállalta ugyanazt. Nem semmi...
Zsolt

gelilackó2009. nov. 13. 15:38 | Válasz | #220 
Hányas bónuszba vagy, ez éves díj ugye?
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2009. nov. 13. 15:40 | Válasz | #221 
Igen, éves díj. Fontos paraméterek: vidék, jogsi 86 óta és jövőre B3.
Zsolt

gelilackó2009. nov. 13. 15:49 | Válasz | #222 
ja igen itt a különbség Én kiemelt körzetben vagyok a többi ugyanaz de mondjuk igy is 4300 lesz az éves díj.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2009. nov. 13. 15:50 | Válasz | #223 
ja jogsi 94 óta:) az sem ugyanaz
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2009. nov. 13. 16:00 | Válasz | #224 
Éves, egyösszegű csekkes fizetés. Ez a 4300 a K&H-nál jött ki?
Zsolt

gelilackó2009. nov. 13. 18:28 | Válasz | #225 
Most megnéztem egész pontosan 4548 FT De mint emliettem kiemelt körzetben vagyok .2006 óta miklós kiemelt kockázatu körzet és alig kedvezöbb mint ha pesti lennék.
Ja és nincsen még gyerekem sem asszem ezt is szokták nézni.
De a tavalyihoz képest ez is jo mert ajkkor nekem is 6000 fölött volt
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2009. nov. 13. 18:29 | Válasz | #226 
Ja igen a K&H-nál jött ki
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2009. nov. 13. 18:36 | Válasz | #227 
A gyerekeket már nem vették figyelembe nekem sem. Amúgy minden motorom nálunk van (5!), a Jawa éves díja 3800, az 50-es robogóké meg 2600.
Zsolt

 © jasa2009. nov. 13. 20:19 | Válasz | #228 
Én is a KésH-nál vagyok (Kufár és Handlé)de kétségtelenül motorra ők a legjobbak.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

SomTom2009. nov. 13. 20:26 | Válasz | #229 
Csak a kisebb kategóriára, az 500-asomra már nagyon drága.
A 125-ösre csak 2600, náluk az igaz.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

gelilackó2009. nov. 15. 17:51 | Válasz | #230 
A motorom mint emlitettem végre elékészült a problémája pedig a véglehajtás tengelyének kerék oldali csapágy ház kikopása volt.
Több alternativát is számba vettem mielött a javításának neki keztem volna. És arra megoldásra jutottam hogy inkább legyen tartósan normálisan megcsinálva mint össze sufnitunningolva.
Így jutottam el Juhász Béla kubtagunkhoz akinek már volt hasonló problémája.
Így a következő történt :
Blokk ki-irány Béla,blokk szétszed dugó gyűrű főtengely ki / ez azért szükséges mert a blokk bal oldalának nyulványa a csapágyház ami kikopott/,Szemre vételeztünk mindent és örömmel tapasztaltam hogy a blokkom igen jó állapotban van:)amit cserélni kelett az az olaj lehúzó gyűrű mert eléggé koxos volt és néha leragadt , a dugattyú csapszeg ,és a főtengely szimemring.Ezen kívűl minden tökéletes állapotban volt.A szétszedett blokk oldalát Béla elvitte gépműhelybe ahol is acélgyűrű és némi eredeti lyukmarás után beilesztették a csapágyat az öntvénybe / örök élet 2 nap acélperselyes lett a csapágyazásom :) /
Majd mikor ez kész lett blokk össsze, blokk haza,blokk beszerel /némi telefonos segítséggel/és ma beindítottam melegítgettem járatgattam és délután elmentem próba körre/kb 100 km /nem mertem húzni neki hisz egy frissen illeszett blokkról van szó de minden rendben volt szépen muzsikál , nem folyik semmi ,nem zörög semmi aminek nem kéne szóval minden rendben :):):)
És ezúton szeretném megköszönni Juhász Béla szakértelmét segítségét és tanácsait stb stb stb.....egy szóval mindent:):)
Készült képriport is a szészerelséről ezt majd kommentekkel tűzdelve nem sokára megtekinthető lesz a 250 es szerelési anyagainál :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2009. nov. 15. 19:32 | Válasz | #231 
Ez jó hír. Milyen gyűrűt tettél bele? Gyárit vagy valami nem yamaha dugattyúnak a gyűrűjét?
Zsolt

gelilackó2009. nov. 15. 19:43 | Válasz | #232 
Majestyhez való gyűrűsor volt de nem tudom hogy gyári vagy valami utánygyártó cég terméke.
A bélának volt otthon original csomagban a szett amiből ezt kivettük.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

meszizs2009. nov. 15. 20:15 | Válasz | #233 
Csak gratulálni tudok!
A motorod számomra mindig is jó volt, mármint az enyémhez képest, bár csak egy körre tudtunk cserélni.
Nagyon várom a képeket!
Már csak azért is, mert említetted, hogy az enyém olajos szagú és néha kéket füstöl.
Aztán, ha a jövő szezonban Feri barátommal elindulnánk egy egri karikára, addigra szeretnék motorikusan is tisztán látni.
Fényezés készen, doboz fent, a motor számomra még jó, de, ha nem nagy meló, akkor adok neki én is új cuccokat a blokkba.
Mégegyszer gratula és igyekezz a képekkel!!!
Mészi
1996-os Majesty 250

 © Kiss Róbert2009. nov. 16. 21:30 | Válasz | #234 
Sziasztok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Kb 3000-es fordulaton gyorsitásnál bedadogott mintha tiltás lenne ott! Ezután elkezdett villogni az olajcsere lámpa. Sztenderen is ez volt a jelenség. Leállitottam,ujraindit és semmi baja sincs azota! Mentem kb 110 km-t azota is jol mükszik! Valakinek ötlet?

talicskas2009. nov. 16. 21:41 | Válasz | #235 
hasonloó jelenség nekem is volt és a jobb láb alatt az aksinál lévő biztositékom volt kontakthibás....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Kiss Róbert2009. nov. 16. 22:00 | Válasz | #236 
Igen én is arra gyanakodtam már miota megvettem a mocit de nem javult a tisztitás után sem. Nem is igazán volt oxidálodva! Ilyet még nem csinált csak ma(2 hete nem igazán volt beinditva)

talicskas2009. nov. 16. 22:09 | Válasz | #237 
Robi! hogy hogy nem volt beindítva??? senki sem rendelt pizzát??
az a gáz, amit korábban irt a Zsolt...sok helyen lehet már kontakthiba...
mikor nekem tavaj csontra szét volt szedve, akkor amit lehetett minden csatit kötést megnéztem...és volt olyan pl. nekem, hogy mikor szétszedtem a kötést kellő képpen el volt oxidálodva a csati....
levágtam felsaruztam és gooooo....

az elektromos hiba mindenben egy szemét alatomos jelenség...főleg, ha csak néha néha jön elő...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Kiss Róbert2009. nov. 16. 22:25 | Válasz | #238 
2 hete munkanélküli vagyok,de már csak péntekig. Igen sejtem hogy sok csati lehet hibás,már pár vastagabb vezetéket meg is néztem de még nem takáltam meg a hibát,ezek szerint.A nyáron hibátlan volt a vas. Miota bejött az esö azota vannak ilyen problémák!Elöbb utobb meglessz a hiba .

meszizs2009. nov. 17. 15:49 | Válasz | #239 
Csá! Megkaptad a levelemet? Amennyiben nem titkos a mail címed akkor dobjad fel! Köszi Mészi
1996-os Majesty 250

 © sunes202009. nov. 17. 21:11 | Válasz | #240 
Tamás aszt hogy érted hogy milyen sorendben ?

tamas2009. nov. 17. 21:15 | Válasz | #241 
sunes 20, üdv itt is! Nop ez a topic a 250-es géposztályé, itt mindenről. A Te problémád alapvetően a futómű-gumi kategóriába tartozik, de ebbe is belefér azt hiszem.
Nos a motor háta elég kényes pont, a hátsó tengely 3 helyen van csapágyazva. 2 a hajtóműházban, egy a jobb oldalon a leszerelt konzolban. Mikor szereled össze, a teleszkópot nem szabad rögzíteni, sem az első csavarokat a blokkban! Miután a szenderen felszereltél mindent, behajtod a csavarokat, de nem húzod meg erősen csak éppen hogy fogjon. Ezután le kell lökni a motort a sztenderről hogy saját súlya által beigazodjon minden a helyére. Ha megvan fixálod a csavarokat, meghúzod a kereket (ide minden szétszerelés után új önzáró anyát tegyél, ez alapszabály!!!) és mehet fel a kipufogó.
Én ezt a sorrendet tartom be.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 17. 21:26 | Válasz | #242 
No eszt nem is tudtam ,és mit szolsz érdemes kicserélnem a porgogokat ,ja és még valami azokat a csavarokat ami a fék részét tarcsák azokat kell ragastani vagy nemkell

tamas2009. nov. 17. 21:29 | Válasz | #243 
Bocs, de nem egészen értem a kérdést...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 17. 21:34 | Válasz | #244 
porfogo --gufero

tamas2009. nov. 17. 22:10 | Válasz | #245 
Ha a csapágyak melletti porfogóra, szimeringre gondolosz, azt érdemes. A gufero nem tudom mi lehet(vagy ez a porfogó?).
Holnap itt vagyok ismét, de nem kétlem azt sem hogy a srácok is leírják a véleményüket, tanácsaikat. Bármi kérdésed, gondod, problémád van, írj bátran! Szia!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 17. 22:16 | Válasz | #246 
Bocsika de nálunk igy hívják hogy gufero és nálatok szimering csak nem jott eszembe ,Nagyon koszi a segítséget

 © Zsolt2009. nov. 18. 18:32 | Válasz | #247 
Sunes! A Felvidék melyik részén is laksz?
Zsolt

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 20:29 | Válasz | #248 
tök mindegy a lényeg szlovákia szép hej 1x mehetnénk arra turázni én már voltam többször is motorral is meg kocsival jo párszor régen oda jártunk sielni , de rengeteg hej van még amit nem láttam és szivesen megnézném
szerintetek

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 20:34 | Válasz | #249 
tök mindegy a lényeg szlovákia szép hej 1x mehetnénk arra turázni én már voltam többször is motorral is meg kocsival jo párszor régen oda jártunk sielni , de rengeteg hej van még amit nem láttam és szivesen megnézném
szerintetek

 © Zsolt2009. nov. 18. 20:38 | Válasz | #250 
Én is. Kocsival évente 2-3 alkalommal szoktunk kinézni. Majd egyszer kimegyünk . Együtt.
Zsolt

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 20:48 | Válasz | #251 
oké megbeszéljük akár két napra is ha jo az idő sátor v. faház
meg persze ki hogy mejik verzioba lenne benne az 1 vagy két naposba :)
mert akkor az első nap este lehetne
sörözni

 © sunes202009. nov. 18. 20:56 | Válasz | #252 
Heloo Zsolt én esztergom tulparján lakom Párkány ----Sturovo

tamas2009. nov. 18. 20:59 | Válasz | #253 
Párkányban lakik Zsolt, szemben Esztergommal.
Remélem nyáron összefutunk Vele is! Hála Istennek sok az új arc, ez számomra nagy öröm!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2009. nov. 18. 20:59 | Válasz | #254 
No!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 18. 21:03 | Válasz | #255 
Ja nem rosz otlet egy kis kirucanás csak sikeruljon osze raknom a gépet

tamas2009. nov. 18. 21:05 | Válasz | #256 
Fog az menni. Mindenesetre ha valami kérdéses csak írj, kérdezz bátran és ne add fel!

Mind így kezdtük és belejöttünk.

Különben én idén szeptemberben voltam Vlahovóban, a Dobsinai jégbarlang lett volna a cél de sajnos zárva volt. De a táj valami gyönyörű. Itt is szép a Bükk és a Mátra, de az alacsony Tátra az más...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 18. 21:13 | Válasz | #257 
Igen persze hogy nem adom fel csak egy picit nehéz ha a ember nem tud egy csavart sem megveni uzletben mert más a emelkedés foga .Ja és ma be tetem a uj csapágyat a nagy idomba uff és rá jotem hogy mozog benne ugyhogy valamit ki kell találnom ,de van remény mert még van ragaszto amivel ki lehet alakitani .

tamas2009. nov. 18. 21:16 | Válasz | #258 
Ha olyan jellegú a gondod hogy nem bírsz vele akár gondoloatban, megakadsz, tegyél képet a galériába és meg is lehet vitatni a problémát.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2009. nov. 18. 21:18 | Válasz | #259 
Értem. Mi a családdal főleg Kasára jártunk ki. Mostanában már nem, túl sok volt a politikai szarkavarás.
Zsolt

 © sunes202009. nov. 18. 21:20 | Válasz | #260 
Aszt hiszem ez volt az ami csinálta a rezonanciát. reménykedek benne hogy megtudom oldani Esetleg valami vebcím alkatrészekel jol jonne ha tudsz.

 © Zsolt2009. nov. 18. 21:21 | Válasz | #261 
Guszti! Rendben. Vigyük a többieket is. Faházas szállás Dedinky-n van. Egy nagy víztároló található előtte. Szép hely Dobsina is, van onnan egy nagyon szép út Iglo felé.
Zsolt

tamas2009. nov. 18. 21:21 | Válasz | #262 
Magánemberi szinten szerintem nincs sok probléma azokon a területeken ahol főleg magyarok laknak. Tiszteletbe kell tartani hogy ki hol született és a hovatartozását. Aki Magyarnak tartja magát azt nem szabad "leszlovákozni" és nem illik felemlegetni az 1000 éves Nagymagyarországot. A többi rendben lesz.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 18. 21:21 | Válasz | #263 
Hát sajna a politikusok ezel veszik el a emberek figyelmét

 © Zsolt2009. nov. 18. 21:29 | Válasz | #264 
Hát Tamás nem is tudom...felemlegetni... szóval nekem van mit. Nagyapámank Eperjes mellett volt birtoka. Jó nagy. Aztán a háború után átzavarták őket a határon gyorsba. Birtok, jószág maradt. Tudom, megegyeztünk nem politizálunk, de nekem Benes bácsival több bajom is van. Ennyi. A többit majd személyesen.
Zsolt

tamas2009. nov. 18. 21:29 | Válasz | #265 
Nem baj, minket nem a politika érdekel hanem a motorozás és az összetartás!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2009. nov. 18. 21:30 | Válasz | #266 
Ez így van!
Zsolt

tamas2009. nov. 18. 21:31 | Válasz | #267 
Persze megértelek és nem is vitatkozom senkivel, de sajnos vannak dolgok amivel nem tudunk mit kezdeni. Tehervonat tetejéről 110-nél széllel szembe hugyozni... Hát tudod nem érdemes. Sajnos az igazság nem ezen a földön keresendő... "ködbe burkolódzott a felvidéki táj..."
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 18. 21:38 | Válasz | #268 
Esetleg egy alighasznált féktárcsárol nem tudtok ?????????

tamas2009. nov. 18. 21:47 | Válasz | #269 
Széjjelnézünk...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202009. nov. 18. 21:49 | Válasz | #270 
elore is koszonom

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 21:52 | Válasz | #271 
igen voltam arra kiráj a dedinkinél meg motorral tavasszal a yamaha máthéval
34 motorral kicsit már sok is volt

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 21:54 | Válasz | #272 
féktárcsa nekem van egy tartalék nem tudom jo e a tiedre holnap megmérem mekkora és le is fotozom madisonon volt ill van 150 ccm es aszem 6db 6 os csavar fogja fel

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 21:57 | Válasz | #273 
hoppá egy szakmabeli druszán most látom csak én is villanyt szerelek hébe hoba

 © sunes202009. nov. 18. 22:02 | Válasz | #274 
szia hát az nem hiszem hogy jo lenne mert nekem 3 csavaros a felfogatásom

 © sunes202009. nov. 18. 22:03 | Válasz | #275 
Hát én a vilanyszerelést fo álasban nyomom már egy jo pár éve

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 22:09 | Válasz | #276 
AKKOR MAJD KIHAGYOD MINDEN MÁSODIK LUKAT :-)

 © sunes202009. nov. 18. 22:13 | Válasz | #277 
Persze igazad van minél tobb luk annál jobb hihihihi

 © Zsolt2009. nov. 19. 06:31 | Válasz | #278 
Satyapapának volt egy eladó disk-je. Megvan még?
Zsolt

 © satyapapa2009. nov. 19. 06:43 | Válasz | #279 
uristen ,mim van eladó?? milyen disk,,,??
06304373303-vagyok elérhetö

 © Karcsi2009. nov. 19. 07:03 | Válasz | #280 
Satyapapa!
Szerintem Zsolt féktárcsára gondolt...
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © satyapapa2009. nov. 19. 07:08 | Válasz | #281 
Ha igy van az már kb 2-hónapja elkelt.
Itt az adok.-veszek oldalon ment el.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2009. nov. 19. 07:08 | Válasz | #282 
Valoszinüleg Miskának van eladó féktárcsája
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2009. nov. 19. 16:06 | Válasz | #283 
A vaterán van egy srác, aki bontott maja dolgokat árul. Ott is rákérdezhetsz!
Zsolt

 © Zsolt2009. nov. 19. 16:08 | Válasz | #284 
Ohh,eladtad, itt nálunk? A jutalékot mikor utalod? Mint klubtag fizethetsz páleszban is. Kannás páleszban...
Zsolt

talicskas2009. nov. 19. 23:39 | Válasz | #285 
Satyapapa!

az adót (páleszt) elviszem Zsoltnak, de előtte a a bruttó mennyiséget, nettositom
majd a Netto értéknek a Vám tartalmát bevámolom:)))

a fennmaradt részét pedig elmesélem Zsoltnak, ha levinném, akkor milyen ízű is volt a nedüüü
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2009. nov. 20. 04:58 | Válasz | #286 
REMÉLEM utba ejtesz minöségellenörzés céljábol;-)

 © satyapapa2009. nov. 20. 06:22 | Válasz | #287 
Talicskas- az én pálinkámhoz "szakmai" jártasság kell,mert majdnem 50%-os a szesztartalma,és az iváshoz nemszokot szervezetben hamar kifejti hatását,tudatvesztést okozhat. Még az üvegéhez is csak védökesztyüvel nyyúlok,pedig én birom.
Talán a mi kedves Hagyba Tom társunk,aki Egerben látható módon bizonyitotta a pálinkához alkalmazkodot tulajdonságait,ö neki mernék egy-két lombiknyit adni.
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2009. dec. 04. 18:22 | Válasz | #288 
Üdv mindenki, jövök ide is dicsekedni, nekem is van majám 99-s 250-s, ma kaptam meeeeeg.

talicskas2009. dec. 04. 20:54 | Válasz | #289 
Gratula!!! sok balesetmentes széles utat hozzá
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2009. dec. 05. 07:43 | Válasz | #290 
Jó néz ki a vas, szerencsés kilométereket hozzá!
Motor után,első a család legyen!

tamas2009. dec. 05. 12:46 | Válasz | #291 
No ha meg tudom én is sasolni a galérián keresztül nekem is jó lesz! Csak idő kérédse!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2009. dec. 05. 20:08 | Válasz | #292 
Kicsi Majám tankját teletettem, hogy ne korrodálódjon tavaszig. Aztán gondoltam, hogy elindítom, de nem akart, az akku soványnak bizonyult. Közel kettő hónapja nem indítottam. Sebaj, most majd feltöltöm.
Szépen letakartam a garázsban, aztán most pihi.
Ettől függetlenül majd kap egy felújítást a motorja.
Mészi
1996-os Majesty 250

tamas2009. dec. 05. 22:01 | Válasz | #293 
Én mindenkinek melegen ajánlom, hogy hetente legalább annyira indítsa be a mocit (vagy tegyen a benzincsapra egy vákumot képző dolgot, mondjuk fecskendőt hogy a karbi telefollyon benzinnel) hogy a membrán ne tudjon kiszáradni!
Kell neki a benzin!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2009. dec. 06. 07:52 | Válasz | #294 
Ha hetente megyek vele egy pár km-t az is jó nekünk, nem? mármint a mocinak és nekem mert nagyon szeretem.

Feco2009. dec. 06. 08:45 | Válasz | #295 
Vedd ki az akksit és tedd fagymentes helyre.Kb három hónap múlva, és a szezonkezdés előtt töltsd.Ha leesik a hó nem tudsz vele menni!
Motor után,első a család legyen!

meszizs2009. dec. 06. 08:58 | Válasz | #296 
Tamásnak igaza van időközönként be lehet indítani a jószágot. Viszont, talán a chopperemnél hallottam vagy olvastam/YamahaXV/, hogy a karbulátorból a téli leállításnál célszerű a benzint leengedni a membrán miatt. De, ha szárazon áll a membrán, akkor meg kiszárad és kitöredezhet, nem?
Minden esetre én nem engedtem le a benzint és a maján sem fogom, de a kipufogót és a levegőbemenetet valószínűleg le fogom dugózni a leállítás idejére. Aztán, ha indítok, akkor meg kiveszem. Azt azért említsük meg, hogy az azért kevés, hogy hetente beindítjuk, ilyenkor legalább 5-10 percet illik járatni is a motort, mert a felgyülemlő kondenzvizeket illik a hővel kipárologtatni is.
Mészi
1996-os Majesty 250

tamas2009. dec. 06. 11:10 | Válasz | #297 
Igen, ezért írtam hogy "legalább annyira". Ettől az indigatástól sokkal jobb megoldás a benzincsap megkerülése, csak ehez meg kell bontani a motort ugye. Én ezt választom, kis fecskendővel vákumot idézek elő, már jön is a benzin... Az is megoldás, hogy a karbira ráteszek egy ejtőtartályt, ami szépen ellátja a karbit ill. a membránt benzinnel és megakadályozza a kiszáradást. De tulajdonképpen itt nem az egy-két hónap az igazi probléma, hanem a nagy nyári melegek. Ezt a 4 hónapot álltalában kibírják. Én azért vagyok elővigyázatos ezen a téren, mert a gyári membrán bizony 28'900ft volt mikor utóljára néztem. Szóval nem olcsó mulattság...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

SomTom2009. dec. 06. 11:21 | Válasz | #298 
Én nagyjából a MésziZs féle megoldálst szoktam választani, hetente, két hetente addig járatom amíg nem éri el az üzemi hőfokot, utánna kipu betőm.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © passat522009. dec. 06. 17:09 | Válasz | #299 
Az én véleményem szerint elég ha néha gyujtásra tesszük a mocit és az ac feltölti a karburátort benzinnel!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában


1 2 [3] 4 5 6 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől