Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás
Javítás, karbantartás típustól függetlenül

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © satyapapa2011. dec. 13. 19:46 | Válasz | #4764 
Hát ha kiszeded az jobb mintha fellforna a viz.A tömités hibája többféle lehet és többféle hatást gyakorolhat a blokra.Lehet hogy nálad ez nem áll fent.Még.
06304373303-vagyok elérhetö

 © jlaszlo812011. dec. 13. 19:40 | Válasz | #4763 
De ha kiég a tömités nem kénne rosszalkodni a blokknak leálni hirtelen, hidegen nem indulni stb? De én nálam idő mire felfor a viz és szerintem csak azért tud felforni mert kellö hőfoknál nem nyit a termosztát, csak joval utána. Ezért gondoltam hogy arra kis idöre kiszedem igy állandoan kering a vizem és nem forr fel.

 © satyapapa2011. dec. 13. 19:30 | Válasz | #4762 
Hát néha az szokott kiégni ha fellfor a viz,(a forró viz elég kártékony) ,és akkor bizony szétkell kapni,A tömités garnitura 8ezer ft.De pl ha a hengerfejtömités már hibás az is fellforralhatja a vizet.
06304373303-vagyok elérhetö

 © jlaszlo812011. dec. 13. 19:25 | Válasz | #4761 
Buta kérdés de nem vagyok tapasztalt 4 ütembe, mi az összefüggés a hengerfejtömités hiba és a hütő vizfelforásában?

 © jlaszlo812011. dec. 13. 19:23 | Válasz | #4760 
Pont ez az hogy nem jó a termosztát mert csak forrásban lévő vizben nyit. Azért is gondoltam kiszedem mig veszek belle,hát az ára 7-20 ezerig találtam, valamelyik kocsié nem jó bele méretileg???

 © satyapapa2011. dec. 13. 19:13 | Válasz | #4759 
Ha ilyen keveset gurulsz akkor ugyse nagyon melegedne,ha jó a termosztát,,
ha megtudom szerezni azt a termosztátot ami a gumicsöbe ""bárhova" berakható akkor majd jelzem neked is.Az eredeti termosztát állitolag huzos árban van!!!???
06304373303-vagyok elérhetö

 © jlaszlo812011. dec. 13. 19:06 | Válasz | #4758 
Igen a ventilátor müködik rendesen, én is igy gondoltam hogy jobb ha kering a viz mintha nem! De egyébként nem sokat megyek vele, 2-3 km naponta, hétvégén 10km oda 10km vissza.

 © satyapapa2011. dec. 13. 18:11 | Válasz | #4757 
Ha töbször fellforr a viz az még rosszab,hengerfejtömités stb .Ha muszáj járnod a géppel akkor vedd ki a termosztátott,de akkor indulj ha már bemelegedet.Elöl a hütönél takard le kissé a burkolatot,mert a ventilátor majd bekapcsol,ha kell,,,Ugye az müködik rendesen.???
06304373303-vagyok elérhetö

 © jlaszlo812011. dec. 13. 16:15 | Válasz | #4756 
Értem, akkor egyelöre marad benne azt kimélem mert azért nem csak 30 fokos az a víz hanem rendesen forr gőzölög, kinyit a termosztát de már csak későn, joval 90 fok felett már sajnos, ezt bent is leteszteltem 1 lábos vizben forrás után 5-10 másodperc mire nyit, vagy ez a normális?

Sanci2011. dec. 13. 14:49 | Válasz | #4755 
Jaja, a főoldal letöltés menüjében ezek megvannak.
De olyat találnál amiben nemcsak az van odaírva, hogy pl: "csavar" hanem a mérete is, na az tuti lenne.
Ha egység van, nincs kétség!

tamas2011. dec. 13. 12:52 | Válasz | #4754 
Szia Laci!
Egy belső égésű motor üzemi hőmérséklete 83-90 celsius fok. A motor 70 fok alatt már hideg. Ebben az esetben a vízpára ami a karbin keresztül jut be az égéstérbe, lecsapódhat a hengerfalra és a gyűrűk meghúzhatják. Nem állítom hogy ez be fog következni, de lehet. Szóval tegyél bele egy termosztátot, mert ebben a hideg időben jó ha 30 fokra felmelegszik a vized... nyáron hazamenni még csak-csak, de télen kinyírod vele a blokkot.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jlaszlo812011. dec. 13. 12:31 | Válasz | #4753 
Sziasztok, következő kérdésem lenne, tönkrement a termosztátom csak 1 honap mulva tudok szerezni bele ujat, kiszedhetem addig belöle? Hogy keringjen a vizem? Vagy nem mert avval nagyob kárt csinálok? Elöre is köszi!

meszizs2011. nov. 03. 13:11 | Válasz | #4752 
Én is ugyanezt csináltam az enyémmel és láss csodát nem kell olajat utántöltögetni és a bűz sem idegesíti az utánam haladókat!
Köszönet Gelilacinak, mert az Ő orrát igencsak piszkálta a Majám "büdigáza"!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2011. nov. 03. 12:39 | Válasz | #4751 
Nos a 250 majám kisgenerált kap.
Gyürükészlet gyári 12ezer ft,tömités és szimering garnitura 8ezer ft, .Mivel a henger és dugó nem ujj,de hibátlan igy nen kell furni és alapméretü...Ha már az olaj étvágy nagy akkor ennyiböl meglehet uszni és jó lesz,Ha sokat vár valaki akkor már nembiztos hogy furás nélkül megoldható.Elkezdhet kovájogni a dugó mivel a gyürü kopott,nemtart rendesen..a hornyok is elkokszosodanak nemmarad tágulási tere a gyürünek stb
06304373303-vagyok elérhetö

 © Wiking2011. okt. 12. 09:29 | Válasz | #4750 
A honlapn van letöltéek menü, ott nézz körül ;)

 © mazsoo2011. okt. 12. 00:57 | Válasz | #4749 
Egy kis csemege javitasi utmutatot keresoknek.
Erdemes lenne letolteni mindent es a klub oldalara feltolteni, amig meg elerheto.

http://www.ekoinstal.com/skutery/
http://www.ekoinstal.com/skutery/KATALOGI%20CZESCI/

 © Gyurma2011. okt. 11. 20:50 | Válasz | #4748 
KTM nem is kilométerre van csinálva üzemórás és nagyon gyakori karban tartás nem olcsó föntartásu motorok.

 © Zsolt2011. okt. 11. 20:44 | Válasz | #4747 
Az ilyen típusú dugattyúk a cross kategóriában használatosak (nagy átmérőjű dugattyú jellemzően 1 hengeres 5-600ccm-es gépben).
Nekem van haverom, aki minden szezon végén dugattyút cserél.
Zsolt

meszizs2011. okt. 11. 20:40 | Válasz | #4746 
1996-os Majesty 250

 © adamfzr2011. okt. 11. 20:40 | Válasz | #4745 
a KTM dugók néznek még ki viccesen... NEm is 100.000km-nél kezd el billegni majd, lefogadom. elképesztő, hogy ez a gyűszűnyi rész a szoknya csak

 © Zsolt2011. okt. 11. 20:32 | Válasz | #4744 
Igen,elképzelhető,hogy egy alapos tisztítás megoldotta volna. A spacer eldugulását a nem megfelelő olaj, esetleg a nem az előírt időnkénti olaj cseréje is okozhatta.
Viszont örülök hogy jó lett.
Zsolt

meszizs2011. okt. 11. 20:25 | Válasz | #4743 
Amikor meghozták Hollandiából, mert a Yamaha cég onnét rendelte a gyűrűgarnitúrát, akkor a régit és az újat is belepróbáltam a hengerbe.
Azt kell, hogy mondja, írjam, mindkettőnél ugyanannyi volt a gyűrűhézag.
Ami biztos, hogy az újnak nagy valószínűséggel jobb volt a rugalmassága!
Viszont szerintem az olajfogyasztást az okozta, szerintem, hogy a 3db-ból álló olajgyűrű között lévő talán feszítőspirál tele volt korommal, lerakódással és emiatt ez a gyűrű le volt ragadva. Lehet, hogy elég lett volna egy alapos tisztítás, de lényeg, hogy a végeredmény jó lett!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2011. okt. 11. 20:04 | Válasz | #4742 
A legtöbb esetben igen..//kivéve pl a ferrari mert azoknak tulajdonképpen nincs szoknyája a dugattyunak,,iletve röviditett hasitott.///-

Általában a dugofelsö kerülete az picivel keskenyebb igy a megnöt höterhelés nem terjed át a gyürühoronyra,ami miatt eltörhetne a gyürü,,,nem defomálodik a dugótetö,A dugattyú szoknya nagyon sok höt képes leadni,és intenzivebben is müködik.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2011. okt. 11. 20:01 | Válasz | #4741 
Nos, látod, van tapasztalat bőven.

És még egy apróság: ha csak gyűrűzöl bizony van olcsó megoldás is. Esetenként előfordul szgk. gyűrű is bizonyos átmérőkben. Az én gépembe egy Göetze gyűrűt tettem, azt hiszem 4000,- volt.
Zsolt

meszizs2011. okt. 11. 19:55 | Válasz | #4740 
Tudomásom szerint és kérlek javíts ki, ha nem jó az infóm!
A dugó az gyárilag kúpos, jól tudom?
A hőtágulás miatt, a teteje valamivel kisebb átmérőben, mint a szoknya alja.

Ezt csak azért írtam, mert nem mindegy, hogy az adott mikrót hova helyezi méréskor.
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2011. okt. 11. 19:49 | Válasz | #4739 
a kiszerelt hengert tudod ellenörizni ha dugó nélkül beteszel egy gyürüt és a fény felé tartva megnézed a gyürü körkörös felfekvését,majd ugyanazon a pályán,elforditod kb 90 fokkal,és megnézed majd megint forditod stb,,ha a henger ovális akkor ezzel észrefogod venni..EZ csak alap vizsgálat,nem helyettesiti a szakvéleményt,de beszokot válni a modszer
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2011. okt. 11. 19:16 | Válasz | #4738 
Én meg azt javaslom, amit nekem is ajánlottak és be is jött!
Vidd el egy hengerfúrós szakihoz a hengert, dugót és a gyűrűket és határozza meg Ő, hogy mi legyen!
Nekem a mérések után azt mondta, hogy "Halálos vétek lenne még bántani". Igaza volt a gyűrűzés és a szelepszárszimering csere óta nincs olajfogyasztás és füst!
1996-os Majesty 250

 © Wiking2011. okt. 11. 17:29 | Válasz | #4737 
Én még hozzátenném a dolgokhoz, hogy a henger belső átmérőjét into-val mérd meg körben, és szintén több helyen. henger nem csak vállas lehet, hanem hordós is ami szintén nem jó.
a méréseket dugó vagy gyűrűvásárlás előtt csináld meg, mert ha valami nem jó akkor kiadsz fölöslegesen egy csomó pénzt. A dugót pedig mikróval mérd ne tolómérővel, a mikró mér 100-ad miliméter pontosan a tolómérő csak 10-ed miliméter pontos, még a digitális is!

 © Zsolt2011. okt. 11. 06:18 | Válasz | #4736 
A gyűrűzés nem biztos hogy segít. Ugyanis nem csak a henger kopottsága számít, hanem a dugattyúé is. Tehát meg kell mérni a dugattyút több helyen is. Ha nincs az átmérőben jelentős eltérés, akkor gyűrűzés. Ha igen dugózás. Prox lelőhely: Pinkmotors Tatabánya, küldenek alkatrészt csomagban is. Ott van tömítés is.
Főtengelynél meg kell nézni a konyogást is, de nem csak a főcsapágyaknál, hanem a hajtókar alsó részen is. A majáknak ez sajnos betegsége.

Ha még info kell kérdezz, segítünk.
Zsolt

 © miller2011. okt. 10. 22:45 | Válasz | #4735 
Hát jah elhiszem motortol nem tarok mert azt már szedtük szét multkor is de a hajtás meg a vario az szerintem kemény nagyon oda kell figyelni.Pontosan 60ba

tamas2011. okt. 10. 22:43 | Válasz | #4734 
Szia Miller!
Hatvanhoz közel laksz ha jól értem? Van a szomszédodban egy komoly szakember (Gyöngyös mellett) aki tutira ismeri a Majestyt és nem emeli le a cuccokat a motorról... Tanácsokkal is szolgál ha összejöttök személyesen.
Azért szerintem ilyen alkatrészárak mellett nem árt a szerelési tapasztalat és a típusismeret!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © miller2011. okt. 10. 22:36 | Válasz | #4733 
Minősitett avi hegesztő vagyok.igen szedtem már szét.Csak sok mindenki mást mond szerelőre meg nem akarok kőlteni.Faterom motorja volt csak itt 60ba van egy diszes társaság akik szét lopták a fél motort.Voltak is gondok vezérműlánc csere nuku feszítő be hegesztve.Fék nem volt még jó hogy tudod menni tovább egyenesen.elegedte az olajat.meg stb stb.Két haverral csináljuk roncsderbiznek.inkább mi csináljuk az a tuty nem akarok igy járni én is télen megcsinálom teljesen.Csak még egytől félek csörög hátul vmi a hajtásba akkor hallani mikor tolod :S.De hosszú a tél.de tudom sokba lex de utána nem kell sokáig hozzá nyulni.

 © Szomjas2011. okt. 10. 22:30 | Válasz | #4732 
afterboy neked minden forumon más a neved?
Mivel foglalkozol amúgy bütyköltél már motort? Milyent?
A maja klub német nagykövete. ;)

 © miller2011. okt. 10. 22:22 | Válasz | #4731 
csak maga fordulaton füstöl.Kicseréltem a szelepszár szimmeringet mondom most már jó lesz kicsit járok vele ha nem szünik meg akkor gyűrű hát az lett.Pontosiítok PROX dugót hol találok?

 © miller2011. okt. 10. 22:20 | Válasz | #4730 
szelepszál szimeringet most cseréltem.prox dugot most találtam.nem karcos a henger belselye a szar kompresszió gyűrű is tolta fel a olajat csak hézag. AZ durva főtengely csapágyat veszek újat

TopJoe2011. okt. 10. 22:00 | Válasz | #4729 
Azért előtte ovalitást mérni,vállat nézni. Többen ráfaragtunk a csak gyűrűzésre. Egy prox dugó, csapszegestől,gyűrűstől 19 ezer, fúrás 3-4 ezer ft, kell pakoláskészlet, abban van szelepszár szimmering is, feltétlen cserélni ha már szét van szedve és utána jó lesz.Fútengelyt meg kell nézni nem kotyog-e.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © miller2011. okt. 10. 21:52 | Válasz | #4728 
Ok te vagy a megmentőm :D
itt a helyem leo fórumon csak nyomjak a hülyeséget.
Akkor rendelés:D
köszi 1000 köszönet.

TopJoe2011. okt. 10. 21:47 | Válasz | #4727 
Itt valami árulás van. az olajlehúzó áll 3 darabból, szerintem az zavar be.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © miller2011. okt. 10. 21:40 | Válasz | #4726 
gyárit az italmondon 33500ra mondték de van itt egy ez 9ezer vmennyi.
http://www.robogo-alkatreszek.hu/dugattyu-gyuru/62428-dugattyugyr-szett-yamaha-majesty-250-6900-mm.html
henger nem vállas.

 © miller2011. okt. 10. 21:38 | Válasz | #4725 
28ezer a dugó .gyűrű 9ezer de aba miért van 5? kell a 2 az olaj átersztő alá felé megy?

TopJoe2011. okt. 10. 21:31 | Válasz | #4724 
Szia. az drága szerintem. dugóval együtt olyan 13 körül kapsz. de gyűrűkészlet biztos van 10 körül.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © miller2011. okt. 10. 21:05 | Válasz | #4723 
Sziasztok nekem 1 leo 250 van majestyblokkos.Olyan gondomvan gyürüs cserés.3gyürű van rajta és a 3 gyűrű 33500ft.de van 5gyűrűs szett az 9ezer az nem jó rá vagy mibe különbözik?de lehet uj dugó lex henger fal jó.Köszi a válaszatok

 © SPOJLERES2011. szept. 27. 02:51 | Válasz | #4722 
hy zsolt a kopásállót is lehet megkérdőjelezném mert a kevlár nem játszik ebben szerepet
sztem a strapabirósághoz társitják a kopásállóságot de sajna ugyanugy kopik mint a másik csak jobban terhelhető és erősebb
köszi :-)
vasárnap hogy dolgozol lenne egy kis összeröf :-)

 © Zsolt2011. szept. 27. 02:41 | Válasz | #4721 
Ahogy én tudom:
A kevlár erősítésű szíjak nagy igénybevételt bírnak, rendkívül kopásállóak és tartósak.

A melegen való komolyabb betapadás nekem új, de attól még lehet. Egy jó szíj nem hullámos tárcsán nem szabad, hogy megcsússzon. Ha igen akkor ott más gond is van, pl. a kontrasztrúgó elfáradt.
Röviden ennyi.
Zsolt

 © satyapapa2011. szept. 26. 19:19 | Válasz | #4709 
Még talán azt is jó TUDNI.
A kevlár folyamatosan 540 -c fokig höálló,szakaszosan 760-c fokig.
A variátorban- kopott, szennezet, gyengeminöségü szij,- barázdás tárcsa esetén,nagy melegben városi forgalomban 150-170 fokos hö is kialakulhat.
Ha szij elkezd csuszni akkor a felületi höterhelés ennél magasabb is lehet,.Ebben az esetben a szij tapadási profilja "szenesedhet",keresztmetszetében hajszálrepedések kialakulhatnak.Tapadása folyamatosan gyengül.A motor leadott teljesitményének 25-30% veszteséggel juthat ell a hátsó hajtóegységhez.
No és itt jön a kevlár hazsnos tulajdonsága.Sok gondtól menthet meg minket,ha TUDJUK.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Gazsi2011. szept. 26. 13:56 | Válasz | #4701 
Köszönöm akimerítő segítségeteket, akkor a kevlár szíj kilőve, jó lesz a gyári is!
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

 © baranyai.imre2011. szept. 26. 13:44 | Válasz | #4700 
Bizony bizony. A kevlár nem képez tapadó felületet. De viszont a teherbírása jócskán megnő.

 © SPOJLERES2011. szept. 26. 12:10 | Válasz | #4699 
a kevlárnak semmi köze a tapadáshoz :-(
az csak azért van benne hogy igy a szij nem nyulik szinte semmit mikor üzem közbe felmelegszik akár 60-80fokra
a kevlár szinte elszakithatatlan ezzel a kevlár szállal van körbe tekerve a szij , legtöbbet sárgás szinü ,golyóálló mellények vannak ijenből ,
csak azoknál sürü szövetként használják nálunk meg szál illetve madzag formájában van jelen a szij belsejében
de a tapadáshoz semmi köze aki ezzel kábit az butaságot mond
csak egy szerepe van erösebb a szij , de nem tapad jobban
sajna

Ifj. Posta Sándor2011. szept. 26. 10:28 | Válasz | #4698 
Én a helyedben megpróbálkoznék erősebb rugóval a kuplungban. Azt hogy melyik szin kell próbálgatással tudod csak kiszírni. Egyenként lépegess felfelé.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. szept. 26. 10:23 | Válasz | #4697 
A kevlár szij az összetétele miatt sokkal jobb tapadást eredményez a varió tárcsák között miután bemelegedett, mind a sima szíj.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Gazsi2011. szept. 25. 18:30 | Válasz | #4696 
Szía Sutyi!
Köszönöm a pontos információkat, sokat segítettél vele. Én is azért szereteném cserélni a varíátort, mert az utóbbi időben ellustult a gép. Megindul velem (95kg)elég nyomatékosan és amikor a kuplungban zárnak a pofák olyan érzésem van mintha egy kocsin 1-esből 4-esbe váltanék.25-35km/h között beremeg a motor és alig húz.35-40 között eléri azt a fordulatot, ahonnan már nyomatékosan forog. A kuplungot már lecseréltem, mert a pofákon a ferodol a cserehatárt elérte, de nem változott semmit.A görgőket nyáron cseréltem és nem volt semmi probléma idáig. Valószinüleg a gyári kuplunghoz veszek Malossi variátort és kontraszt rugót. A szíjat is kicserélem, de mi a különbség a kevlár és a gyári között?
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

Ifj. Posta Sándor2011. szept. 25. 15:53 | Válasz | #4695 
Még valami. Ha a vorióbean a nyomólap oldalirányban kotyog vagy már kezd koztyogni, érdemes kicserélni újra a műanyag csúszkákat. Mivel a malossi varitornak alapból kicsit zörgösebb kopogósabb a hangja ez nagyon felerősödhet ha kotyog a nyomólap oldal irányba a varióban. A zörgösebb hang megmarad igy is a gyárihoz képest mivel a görgők is könnyebbek és azoknak is van egy ilyen alap hangja. De nem vészes meg lehet szokni. Kárpótol a motor menettulajdonságainak javulása és észre sem fogod venni. :)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. szept. 25. 15:49 | Válasz | #4694 
Szia Gazsi!

Nekem a következő konfig van a gépben (400-as Maja).

Malossi Variátor + 12gr görgők
Gyári szíj
Malossi 5 pofás kuplung
Malossi kuplungharang
Malossi fehér kontrasztrugó
Malossi kuplungrugók (piros)

A lényeg: A variátorhoz elviekben adják a hozzávaló görgőket. Legalábbis az enyémnél igy volt. Mivel alapból a gyári varióhoz 15 gr-os görgők voltak a malossival magasabb fordulaton kezdenek el nyomni. Tehát nyomatékosabb tartományban fog dolgozni a moci.
Az én esetemben 6000-6500 as fordulaton tartja a motort és ugy gyorsul. A gyári görgőkkel ez kn 5000-5500 volt. Sokkal robbanékonyabb és fürgébb a moci. A kontrasztrugó azt hivatott meggátolni, hogy túl gyorsan húzza be a hátsó tárcsába a szijat a varió és ez tartja abban a fordulattartományban ahol igazán dinamikusan dolgozik az egész.
Ezzel vigyázni kell mert ha túl erős akkor a motornak nagyon alacsonan lesz a végsebessége miközben szétpörgi magát mert nem birnak a görgök akkora nyomóerőt kifejteni, hogy leküzdjék a kontrasztrugót miközben a szij még ki sem futott amig lehetne.a kuplungrugók esetégen általában 3 szint adnak. egy alap ami ha malossi kulungod van alapból benn van abban is és másik kettőt amik erősebbek ennél. nálam ugy ment a sorrend hogy fehér, sárga, piros. Fehér volt az alap.
Ezt akkor kell cserélni, ha mondjuk testesebb vagy mind pl én és a moci induláskor megtorpan. Nekem pl a pirossal lett tökéletes. Általában mindegyik szin között a nyitásba 500 fordulat/perc emelkedés van. Pl.: fehér nyit 2700-3200, sérga 3200-3700, piros 3700-4200.
De ezt az egész dolgot precízen össze kell hangolni. Nekem pl kb 10 szétszedés és próbálgatás volt mire összeállt az én súlyomhoz a gép.
A változás: Induláskor ha ki kell lőni sokkal jobban ugrik a motor, nem torpan meg. Előzéskor sokkal jobban meglódul és lendületesebb.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © SPOJLERES2011. szept. 25. 14:45 | Válasz | #4693 
A mottód arra utal hogy kifogod cserélni vagy legalábbis megpróbálkozol vele :-)
amugy sztem szettbe vedd meg mert ugy az összehangolt variátor és kontrasztrugóhoz kuplungrugót is adnak és akár 2-3féle súlyu görgővel is
legalábbis havernek igy adták a mallosiék nemrég

 © Gazsi2011. szept. 25. 08:23 | Válasz | #4692 
Sziasztok!
Cserélte-e már valaki a 250-es Maján a gyári variátort és a kontraszt rugót malossira, ha igen akkor milyen változást vett észre?
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

SomTom2011. szept. 23. 12:53 | Válasz | #4691 
Azt tudtam, hogy a Passat Csalló, de hogy a szánkból is lopkodja a betüket, ezt azért nem gondoltam. :-)
off
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Szomjas2011. szept. 23. 08:01 | Válasz | #4690 
A számból vetted ki a betűt.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © szabinyo2011. szept. 23. 06:24 | Válasz | #4689 
Jó reggelt.Én a Cora-ba vettem felnicsíkot annakidején.Talán 1200ft volt,és tökéletesen müködött.Könnyű volt felrakni és nem jött le. A mai napig látok még ilyet a Cora-ba.

 © Kiss Róbert2011. szept. 23. 00:48 | Válasz | #4688 
Dia.
Mikor elöjön a re felirat nyomd meg még 1-szer és akkor jön az 1-es még 1-szer a 16-os asszem! Állitsd 1-esre és proba!

tamas2011. szept. 22. 23:22 | Válasz | #4687 
Igen, ez is igaz, de az ára nagyon gyanús...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2011. szept. 22. 22:38 | Válasz | #4686 
Vagy ugye alapos felnitisztitas, zsirtalanitas, meg le is jarhat a szavatossagi ideje es akkor nem ragad.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2011. szept. 22. 22:34 | Válasz | #4685 
A felni csík jóval 2'000Ft felett kapható, a felrakáshoz szükséges célszerszámmal egyetemben. Ha ilyen könnyen lejön, valószínű hogy Passatnak van igaza...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2011. szept. 22. 21:52 | Válasz | #4684 
:-)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Rainbow2011. szept. 22. 21:39 | Válasz | #4683 
Köszi...annak árulták :( A csomagoláson az szerepelt és még fotókkal is illusztrálták, hogyan kell felragasztani a felnire. Mindegy. Olcsó húsnak híg volt a leve.. Jocakát!
A véletlen lehetetlen!

 © passat522011. szept. 22. 18:00 | Válasz | #4682 
Talán konfetti szalaggal próbálkozott!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

SomTom2011. szept. 22. 17:40 | Válasz | #4681 
Dia, akkor az nem felnicsík. Felrakni könnyebb mint leszedni.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

Rainbow2011. szept. 22. 14:10 | Válasz | #4680 
Ok, megpróbáljuk
A véletlen lehetetlen!

Rainbow2011. szept. 22. 14:09 | Válasz | #4679 
Már többször is reseteltem, de majd még próbálkozom
Az akkusarukra vastagon rá van forrasztva a kábel,biztos,ami biztos. De az jutott az eszembe, hogy mivel digitális a műszerfal, felülről keresek egy csatit és azt széthúzva olyan, mintha az akkuról húznám le a saukat, nem?
Tök jó, hogy 180-ast vettem, én leszek a kakukktojgli
A következő sikersztorim a felnicsíkról szól. Ha nem húzom meg, ragyás lesz, ha meghúzom, gyönyörű, de 2 perc alatt le is válik Már nem is csodálkozom...pedig nem vagyok béna! Még jó, hogy csak 400Ft volt. Ebben nem volt applikátor,de nem volt nehéz felragasztani,csak épp nem marad a helyén.
A véletlen lehetetlen!

tamas2011. szept. 22. 09:07 | Válasz | #4678 
Nekem is riasztó aksi van benne, én úgy oldottam meg (a lecsúszást elkerülendő) hogy az aksira ráforrasztottam a két sarut, az eredeti csavarkötéshez meg rendesen lecsavaroztam. Így az eredeti méretű akkumulátor bármikor visszatehető, illetve ez is kiszerelhető.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2011. szept. 21. 23:31 | Válasz | #4677 
Sziasztok.
Diának riasztó aku van a mociba és rá lettek forrasztva a vezetékek(saruk)!

gábor2011. szept. 20. 21:40 | Válasz | #4676 
Hogy hogy rá van forasztva??Ha jól tudom csavarral van rögzitve a kábel!de megnézhetem neked ha akarod.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Zsolt2011. szept. 20. 20:34 | Válasz | #4675 
Hát nem egyszerű. Az embert átverik mindenhol. Tudod Diána, azt a típust, amilyet Te vezetsz, nem igazán ismerjük. Ez az igazság. Tippeket adunk, de biztos megoldást sajnos nem.
Zsolt

 © Kiss Róbert2011. szept. 20. 20:17 | Válasz | #4674 
Sziasztok!
Dia ugy kell visszaálitani,mintha reset-elnél,csak nem re állásba kell állitani hanem 1-esre! HA MINDEN IGAZ !!!!

Rainbow2011. szept. 20. 20:00 | Válasz | #4673 
Megpróbálhatjuk az akkusarut, de sajna rá vagyon forrasztva minden vezeték :(
Robi persze csak jót akart, de tuti, hogy az tett be
Azóta már a kábelt is kicseréltük a jeladóig, de azóta sem megy, egy új jeladó meg 3ezer Ft.
Nemrég verték át a fejemet. Kimentem Dunaharasztiig egy gyári csomagtartó konzolért. 7ezer Ft-ért adta a fószer. Amikor meglátta a mocim, mondta, hogy pont ilyenről vette le, de miután az út szélén nem álltam neki szétszedni a kapaszkodó környékét, odatartva úgy látszódott, hogy jó lesz, de jó pár nappal később, amikor megpróbáltuk felrakni, sajna nem passzol. Oda a pénzem, a pasas meg röhög a markába, nem reagált a megkeresésemre. Mondjuk még arra sem volt képes, hogy bemutatkozzon, csak a telszámát tudom és 175 hirdetése van fent a neten, mindenféle autó- és motoralkatrész árul.
A véletlen lehetetlen!

Rainbow2011. szept. 20. 19:55 | Válasz | #4672 
Köszi, meg vagy jegyezve
A véletlen lehetetlen!

 © Szpeet2011. szept. 20. 17:32 | Válasz | #4671 
Oké, kipróbálom!

talicskas2011. szept. 19. 22:57 | Válasz | #4670 
Persze, hogy ki lehet!
nem kell kapkodni, elölről a lámpa alól kell matatni!
vagy, ha nagyon akarsz bontani, akkor a plexit leveszed, majd a műszerfal teteje alatt megleled a lámákat!
de szerintem felesleges bontani, csak némi türelem és akarat és alulról ki lehet cserélgetni az izzókat!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Szpeet2011. szept. 19. 20:14 | Válasz | #4669 
Oké de telótól ki bírod húzni az izzót?

Ifj. Posta Sándor2011. szept. 19. 19:58 | Válasz | #4668 
Persze.

Aláfexel és felnyúlsz neki ateleskópokkal párhuzamosan az elsőkerék mögött.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Szpeet2011. szept. 19. 19:18 | Válasz | #4667 
Sziasztok! Maja 400-ason ki tudja, hogy kell H4-es izzót cserélni a fényszóróba? Lehet bontás nélkül cseréni?

Bertalan Tibor2011. szept. 18. 21:02 | Válasz | #4664 
Köszi holnap hivom

 © satyapapa2011. szept. 18. 20:59 | Válasz | #4663 
Szigethalom szabadkai ut majesty bontos,,,talán más robogót is aprit,sok cucca van-06304177613
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2011. szept. 18. 20:56 | Válasz | #4662 
Ki az a mercis? Nem ismerem de Hagyba Tomit el tudom érni.

 © satyapapa2011. szept. 18. 20:37 | Válasz | #4661 
Kérdez rá Mercis-re szigethalmon.Lehet van dobja és nembiztos hogy drágáb mintha valaki nekiáll javitani.Ráadásul a kérdezés nemdrága.Még ugytudom hogy a Hagyba Tomi kipufmágus,bár öt nehezeb elérni
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2011. szept. 18. 20:30 | Válasz | #4660 
Na most igy pont ez lenne a NAGY kérdés hogy ki tud, és ki csinált már ilyent és hogy meg csinálná-e nekem?_ szépen kérem

 © satyapapa2011. szept. 18. 20:23 | Válasz | #4659 
Hát valosinüleg lekell vágni a kipuf,dob végét és ha füstcsö nincs szétrohadva akkor meglehet heftölni,és vissza lehet a lezárót rakni,ha a kipufogó egyébként jó állapotu akkor érdemes szétkapni,nemnagy dolog Bár ÉN még nemcsináltam ,csak sejtem a dolgot.!!!!!!
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2011. szept. 18. 20:18 | Válasz | #4658 
A legvégén középen ahol a füst jön ki nem tudom hogy irjam.

 © satyapapa2011. szept. 18. 20:16 | Válasz | #4657 
??????????-melyik végén milyen gyürü
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2011. szept. 18. 20:12 | Válasz | #4656 
Fiúk!
HELP !
A kipufogó végén levő kis gyürü ( vagy hogy nevezzem) ma este hazaérés előtt 5 percel elfáradt, megadta magát.Nem hagytam el de csörög mint a fene.Nehéz ezt orvosolni? Tudna valaki segiteni?
Lécci, pliiiiizz

 © SPOJLERES2011. szept. 18. 11:35 | Válasz | #4655 
Juhász Béla ! van nekem gázreduktor hoz 2db a hütővizfelőli szilikonos gumitömités de elég vízköves illetve szutyok. Meglehetne az ultrahangos tisztitóval tisztitani aztán tisztitás után kiderül hogy lehet e még használni mert nem látszik igy rajta semmi vizkőoldóval nem szeretném oldozgatni , mi a véleményed. nem sürgős tartalékba akarom csak hogy legyen

meszizs2011. szept. 17. 09:51 | Válasz | #4654 
A kesztyűtartó a hűtőé, az aku melletti pedig a kiegyenlítő/tágulási/ tartály.
Mindkettő bent a hűtővíz körében.
A kesztyűtartósat teli, az akkusat pedig a jelölt szintig töltse.
1996-os Majesty 250

 © szabinyo2011. szept. 17. 09:26 | Válasz | #4653 
Sziasztok.Ismerősömnek van egy 250es majája.De nem tudja,hogy az aksi mellett lévő tartály a hűtővízé,vagy amelyik a kesztyűtartóba van jobb oldalt.Vagy mindkettő az lenne?Előre is kösz az infót.

 © Kiss Róbert2011. szept. 15. 00:24 | Válasz | #4652 
Nem tom de mostmár biztos vagyok benne hogy az lessz a baj Dia orájával! Dia sosem menne 100 körül! Talán csak autopályán!

gábor2011. szept. 14. 16:23 | Válasz | #4651 
Tiszta röhely hogy a 125-ös ön minek van ez a 16-os állás,elvileg akkor is mér csak 100-nál mondju 5-öt mutat.Hogy ez mire jó?,
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Kiss Róbert2011. szept. 13. 23:11 | Válasz | #4650 
Sziasztok !
Basszus lehet hogy rossz helyre álitottam az orát ! Most hogy mondjátok van rá esély!

BOCS DIA NE HARI !!!!!!!!! VISSZA TUDOM CSINÁLNI HA AZ A BAJ!
Nem resetre állitottam hanem a 16- os(számra) asszem!

gábor2011. szept. 13. 19:16 | Válasz | #4649 
Szivesen segitek a XIX.kerben lakom.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2011. szept. 13. 17:38 | Válasz | #4648 
Probáld meg Guszti barátunk tanácsát.Ha továbbra is meg van a hiba ird meg.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © SPOJLERES2011. szept. 13. 17:20 | Válasz | #4647 
vedd le az akkusarut 2percre de nem kell gyujtás sem
aztán vissza és próba

Rainbow2011. szept. 13. 16:53 | Válasz | #4646 
Gábor, de jó, hogy olvastad, amit írtam Mielőtt bedöglött, épp meséltem Robinak, hogy az órám össze-vissza jár és állandóan azt mutatja,hogy oil change,amit nem tudok eltüntetni sehogy sem. Robi beállította az órát és utána, ahogy elindult, már nem ment többé a km-óra :(
Atyagatya, lehet, hogy nem is rossz? Mit kéne vele csinálni? Reset újra?
A véletlen lehetetlen!

gábor2011. szept. 13. 15:49 | Válasz | #4645 
Szerintem ugyanaz van benne.Azért még meg kérdezném hogy mielött bedöglöt volna az órád nem probálkoztatok e az olaj jelzö kikapcsolásával??
Mert ha rosszul reseteltek ki kapcsolja az órát.
Ez velem is elöfordult és még a szerviz se tudta hogy van ilyen.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes


Első ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől