|
|
|
© satyapapa | 2011. dec. 13. 19:46 | Válasz | #4764 | ||
Hát ha kiszeded az jobb mintha fellforna a viz.A tömités hibája többféle lehet és többféle hatást gyakorolhat a blokra.Lehet hogy nálad ez nem áll fent.Még.
| |||
| |||
© jlaszlo81 | 2011. dec. 13. 19:40 | Válasz | #4763 |
De ha kiég a tömités nem kénne rosszalkodni a blokknak leálni hirtelen, hidegen nem indulni stb? De én nálam idő mire felfor a viz és szerintem csak azért tud felforni mert kellö hőfoknál nem nyit a termosztát, csak joval utána. Ezért gondoltam hogy arra kis idöre kiszedem igy állandoan kering a vizem és nem forr fel. |
© satyapapa | 2011. dec. 13. 19:30 | Válasz | #4762 | ||
Hát néha az szokott kiégni ha fellfor a viz,(a forró viz elég kártékony) ,és akkor bizony szétkell kapni,A tömités garnitura 8ezer ft.De pl ha a hengerfejtömités már hibás az is fellforralhatja a vizet.
| |||
|
© jlaszlo81 | 2011. dec. 13. 19:25 | Válasz | #4761 |
Buta kérdés de nem vagyok tapasztalt 4 ütembe, mi az összefüggés a hengerfejtömités hiba és a hütő vizfelforásában?
|
© jlaszlo81 | 2011. dec. 13. 19:23 | Válasz | #4760 |
Pont ez az hogy nem jó a termosztát mert csak forrásban lévő vizben nyit. Azért is gondoltam kiszedem mig veszek belle,hát az ára 7-20 ezerig találtam, valamelyik kocsié nem jó bele méretileg???
|
© satyapapa | 2011. dec. 13. 19:13 | Válasz | #4759 | ||
Ha ilyen keveset gurulsz akkor ugyse nagyon melegedne,ha jó a termosztát,, ha megtudom szerezni azt a termosztátot ami a gumicsöbe ""bárhova" berakható akkor majd jelzem neked is.Az eredeti termosztát állitolag huzos árban van!!!??? | |||
| |||
© jlaszlo81 | 2011. dec. 13. 19:06 | Válasz | #4758 |
Igen a ventilátor müködik rendesen, én is igy gondoltam hogy jobb ha kering a viz mintha nem! De egyébként nem sokat megyek vele, 2-3 km naponta, hétvégén 10km oda 10km vissza.
|
© satyapapa | 2011. dec. 13. 18:11 | Válasz | #4757 | ||
Ha töbször fellforr a viz az még rosszab,hengerfejtömités stb .Ha muszáj járnod a géppel akkor vedd ki a termosztátott,de akkor indulj ha már bemelegedet.Elöl a hütönél takard le kissé a burkolatot,mert a ventilátor majd bekapcsol,ha kell,,,Ugye az müködik rendesen.???
| |||
| |||
© jlaszlo81 | 2011. dec. 13. 16:15 | Válasz | #4756 |
Értem, akkor egyelöre marad benne azt kimélem mert azért nem csak 30 fokos az a víz hanem rendesen forr gőzölög, kinyit a termosztát de már csak későn, joval 90 fok felett már sajnos, ezt bent is leteszteltem 1 lábos vizben forrás után 5-10 másodperc mire nyit, vagy ez a normális?
| |
2011. dec. 13. 14:49 | Válasz | #4755 | |||
Jaja, a főoldal letöltés menüjében ezek megvannak. De olyat találnál amiben nemcsak az van odaírva, hogy pl: "csavar" hanem a mérete is, na az tuti lenne. | |||
| |||
2011. dec. 13. 12:52 | Válasz | #4754 | |||
Szia Laci! Egy belső égésű motor üzemi hőmérséklete 83-90 celsius fok. A motor 70 fok alatt már hideg. Ebben az esetben a vízpára ami a karbin keresztül jut be az égéstérbe, lecsapódhat a hengerfalra és a gyűrűk meghúzhatják. Nem állítom hogy ez be fog következni, de lehet. Szóval tegyél bele egy termosztátot, mert ebben a hideg időben jó ha 30 fokra felmelegszik a vized... nyáron hazamenni még csak-csak, de télen kinyírod vele a blokkot. | |||
| |||
© jlaszlo81 | 2011. dec. 13. 12:31 | Válasz | #4753 |
Sziasztok, következő kérdésem lenne, tönkrement a termosztátom csak 1 honap mulva tudok szerezni bele ujat, kiszedhetem addig belöle? Hogy keringjen a vizem? Vagy nem mert avval nagyob kárt csinálok? Elöre is köszi!
|
2011. nov. 03. 13:11 | Válasz | #4752 | |||
Én is ugyanezt csináltam az enyémmel és láss csodát nem kell olajat utántöltögetni és a bűz sem idegesíti az utánam haladókat! Köszönet Gelilacinak, mert az Ő orrát igencsak piszkálta a Majám "büdigáza"! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 03. 12:39 | Válasz | #4751 | ||
Nos a 250 majám kisgenerált kap. Gyürükészlet gyári 12ezer ft,tömités és szimering garnitura 8ezer ft, .Mivel a henger és dugó nem ujj,de hibátlan igy nen kell furni és alapméretü...Ha már az olaj étvágy nagy akkor ennyiböl meglehet uszni és jó lesz,Ha sokat vár valaki akkor már nembiztos hogy furás nélkül megoldható.Elkezdhet kovájogni a dugó mivel a gyürü kopott,nemtart rendesen..a hornyok is elkokszosodanak nemmarad tágulási tere a gyürünek stb | |||
|
© Wiking | 2011. okt. 12. 09:29 | Válasz | #4750 |
A honlapn van letöltéek menü, ott nézz körül ;)
| |
© mazsoo | 2011. okt. 12. 00:57 | Válasz | #4749 |
Egy kis csemege javitasi utmutatot keresoknek. Erdemes lenne letolteni mindent es a klub oldalara feltolteni, amig meg elerheto. http://www.ekoinstal.com/skutery/ http://www.ekoinstal.com/skutery/KATALOGI%20CZESCI/ |
© Gyurma | 2011. okt. 11. 20:50 | Válasz | #4748 |
KTM nem is kilométerre van csinálva üzemórás és nagyon gyakori karban tartás nem olcsó föntartásu motorok. | |
© Zsolt | 2011. okt. 11. 20:44 | Válasz | #4747 | ||
Az ilyen típusú dugattyúk a cross kategóriában használatosak (nagy átmérőjű dugattyú jellemzően 1 hengeres 5-600ccm-es gépben). Nekem van haverom, aki minden szezon végén dugattyút cserél. | |||
| |||
2011. okt. 11. 20:40 | Válasz | #4746 | |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 11. 20:40 | Válasz | #4745 |
a KTM dugók néznek még ki viccesen... NEm is 100.000km-nél kezd el billegni majd, lefogadom. elképesztő, hogy ez a gyűszűnyi rész a szoknya csak
| |
© Zsolt | 2011. okt. 11. 20:32 | Válasz | #4744 | ||
Igen,elképzelhető,hogy egy alapos tisztítás megoldotta volna. A spacer eldugulását a nem megfelelő olaj, esetleg a nem az előírt időnkénti olaj cseréje is okozhatta. Viszont örülök hogy jó lett. | |||
| |||
2011. okt. 11. 20:25 | Válasz | #4743 | |||
Amikor meghozták Hollandiából, mert a Yamaha cég onnét rendelte a gyűrűgarnitúrát, akkor a régit és az újat is belepróbáltam a hengerbe. Azt kell, hogy mondja, írjam, mindkettőnél ugyanannyi volt a gyűrűhézag. Ami biztos, hogy az újnak nagy valószínűséggel jobb volt a rugalmassága! Viszont szerintem az olajfogyasztást az okozta, szerintem, hogy a 3db-ból álló olajgyűrű között lévő talán feszítőspirál tele volt korommal, lerakódással és emiatt ez a gyűrű le volt ragadva. Lehet, hogy elég lett volna egy alapos tisztítás, de lényeg, hogy a végeredmény jó lett! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. okt. 11. 20:04 | Válasz | #4742 | ||
A legtöbb esetben igen..//kivéve pl a ferrari mert azoknak tulajdonképpen nincs szoknyája a dugattyunak,,iletve röviditett hasitott.///- Általában a dugofelsö kerülete az picivel keskenyebb igy a megnöt höterhelés nem terjed át a gyürühoronyra,ami miatt eltörhetne a gyürü,,,nem defomálodik a dugótetö,A dugattyú szoknya nagyon sok höt képes leadni,és intenzivebben is müködik. | |||
| |||
© Zsolt | 2011. okt. 11. 20:01 | Válasz | #4741 | ||
Nos, látod, van tapasztalat bőven. És még egy apróság: ha csak gyűrűzöl bizony van olcsó megoldás is. Esetenként előfordul szgk. gyűrű is bizonyos átmérőkben. Az én gépembe egy Göetze gyűrűt tettem, azt hiszem 4000,- volt. | |||
| |||
2011. okt. 11. 19:55 | Válasz | #4740 | |||
Tudomásom szerint és kérlek javíts ki, ha nem jó az infóm! A dugó az gyárilag kúpos, jól tudom? A hőtágulás miatt, a teteje valamivel kisebb átmérőben, mint a szoknya alja. Ezt csak azért írtam, mert nem mindegy, hogy az adott mikrót hova helyezi méréskor. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. okt. 11. 19:49 | Válasz | #4739 | ||
a kiszerelt hengert tudod ellenörizni ha dugó nélkül beteszel egy gyürüt és a fény felé tartva megnézed a gyürü körkörös felfekvését,majd ugyanazon a pályán,elforditod kb 90 fokkal,és megnézed majd megint forditod stb,,ha a henger ovális akkor ezzel észrefogod venni..EZ csak alap vizsgálat,nem helyettesiti a szakvéleményt,de beszokot válni a modszer
| |||
| |||
2011. okt. 11. 19:16 | Válasz | #4738 | |||
Én meg azt javaslom, amit nekem is ajánlottak és be is jött! Vidd el egy hengerfúrós szakihoz a hengert, dugót és a gyűrűket és határozza meg Ő, hogy mi legyen! Nekem a mérések után azt mondta, hogy "Halálos vétek lenne még bántani". Igaza volt a gyűrűzés és a szelepszárszimering csere óta nincs olajfogyasztás és füst! | |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 11. 17:29 | Válasz | #4737 |
Én még hozzátenném a dolgokhoz, hogy a henger belső átmérőjét into-val mérd meg körben, és szintén több helyen. henger nem csak vállas lehet, hanem hordós is ami szintén nem jó. a méréseket dugó vagy gyűrűvásárlás előtt csináld meg, mert ha valami nem jó akkor kiadsz fölöslegesen egy csomó pénzt. A dugót pedig mikróval mérd ne tolómérővel, a mikró mér 100-ad miliméter pontosan a tolómérő csak 10-ed miliméter pontos, még a digitális is! |
© Zsolt | 2011. okt. 11. 06:18 | Válasz | #4736 | ||
A gyűrűzés nem biztos hogy segít. Ugyanis nem csak a henger kopottsága számít, hanem a dugattyúé is. Tehát meg kell mérni a dugattyút több helyen is. Ha nincs az átmérőben jelentős eltérés, akkor gyűrűzés. Ha igen dugózás. Prox lelőhely: Pinkmotors Tatabánya, küldenek alkatrészt csomagban is. Ott van tömítés is. Főtengelynél meg kell nézni a konyogást is, de nem csak a főcsapágyaknál, hanem a hajtókar alsó részen is. A majáknak ez sajnos betegsége. Ha még info kell kérdezz, segítünk. | |||
|
© miller | 2011. okt. 10. 22:45 | Válasz | #4735 |
Hát jah elhiszem motortol nem tarok mert azt már szedtük szét multkor is de a hajtás meg a vario az szerintem kemény nagyon oda kell figyelni.Pontosan 60ba
|
2011. okt. 10. 22:43 | Válasz | #4734 | |||
Szia Miller! Hatvanhoz közel laksz ha jól értem? Van a szomszédodban egy komoly szakember (Gyöngyös mellett) aki tutira ismeri a Majestyt és nem emeli le a cuccokat a motorról... Tanácsokkal is szolgál ha összejöttök személyesen. Azért szerintem ilyen alkatrészárak mellett nem árt a szerelési tapasztalat és a típusismeret! | |||
| |||
© miller | 2011. okt. 10. 22:36 | Válasz | #4733 |
Minősitett avi hegesztő vagyok.igen szedtem már szét.Csak sok mindenki mást mond szerelőre meg nem akarok kőlteni.Faterom motorja volt csak itt 60ba van egy diszes társaság akik szét lopták a fél motort.Voltak is gondok vezérműlánc csere nuku feszítő be hegesztve.Fék nem volt még jó hogy tudod menni tovább egyenesen.elegedte az olajat.meg stb stb.Két haverral csináljuk roncsderbiznek.inkább mi csináljuk az a tuty nem akarok igy járni én is télen megcsinálom teljesen.Csak még egytől félek csörög hátul vmi a hajtásba akkor hallani mikor tolod :S.De hosszú a tél.de tudom sokba lex de utána nem kell sokáig hozzá nyulni.
|
© Szomjas | 2011. okt. 10. 22:30 | Válasz | #4732 | ||
afterboy neked minden forumon más a neved? Mivel foglalkozol amúgy bütyköltél már motort? Milyent? | |||
| |||
© miller | 2011. okt. 10. 22:22 | Válasz | #4731 |
csak maga fordulaton füstöl.Kicseréltem a szelepszár szimmeringet mondom most már jó lesz kicsit járok vele ha nem szünik meg akkor gyűrű hát az lett.Pontosiítok PROX dugót hol találok?
|
© miller | 2011. okt. 10. 22:20 | Válasz | #4730 |
szelepszál szimeringet most cseréltem.prox dugot most találtam.nem karcos a henger belselye a szar kompresszió gyűrű is tolta fel a olajat csak hézag. AZ durva főtengely csapágyat veszek újat
|
2011. okt. 10. 22:00 | Válasz | #4729 | |||
Azért előtte ovalitást mérni,vállat nézni. Többen ráfaragtunk a csak gyűrűzésre. Egy prox dugó, csapszegestől,gyűrűstől 19 ezer, fúrás 3-4 ezer ft, kell pakoláskészlet, abban van szelepszár szimmering is, feltétlen cserélni ha már szét van szedve és utána jó lesz.Fútengelyt meg kell nézni nem kotyog-e. | |||
| |||
© miller | 2011. okt. 10. 21:52 | Válasz | #4728 |
Ok te vagy a megmentőm :D itt a helyem leo fórumon csak nyomjak a hülyeséget. Akkor rendelés:D köszi 1000 köszönet. |
2011. okt. 10. 21:47 | Válasz | #4727 | |||
Itt valami árulás van. az olajlehúzó áll 3 darabból, szerintem az zavar be. | |||
| |||
© miller | 2011. okt. 10. 21:40 | Válasz | #4726 |
gyárit az italmondon 33500ra mondték de van itt egy ez 9ezer vmennyi. http://www.robogo-alkatreszek.hu/dugattyu-gyuru/62428-dugattyugyr-szett-yamaha-majesty-250-6900-mm.html henger nem vállas. |
© miller | 2011. okt. 10. 21:38 | Válasz | #4725 |
28ezer a dugó .gyűrű 9ezer de aba miért van 5? kell a 2 az olaj átersztő alá felé megy?
|
2011. okt. 10. 21:31 | Válasz | #4724 | |||
Szia. az drága szerintem. dugóval együtt olyan 13 körül kapsz. de gyűrűkészlet biztos van 10 körül.
| |||
| |||
© miller | 2011. okt. 10. 21:05 | Válasz | #4723 |
Sziasztok nekem 1 leo 250 van majestyblokkos.Olyan gondomvan gyürüs cserés.3gyürű van rajta és a 3 gyűrű 33500ft.de van 5gyűrűs szett az 9ezer az nem jó rá vagy mibe különbözik?de lehet uj dugó lex henger fal jó.Köszi a válaszatok
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 27. 02:51 | Válasz | #4722 |
hy zsolt a kopásállót is lehet megkérdőjelezném mert a kevlár nem játszik ebben szerepet sztem a strapabirósághoz társitják a kopásállóságot de sajna ugyanugy kopik mint a másik csak jobban terhelhető és erősebb köszi :-) vasárnap hogy dolgozol lenne egy kis összeröf :-) | |
© Zsolt | 2011. szept. 27. 02:41 | Válasz | #4721 | ||
Ahogy én tudom: A kevlár erősítésű szíjak nagy igénybevételt bírnak, rendkívül kopásállóak és tartósak. A melegen való komolyabb betapadás nekem új, de attól még lehet. Egy jó szíj nem hullámos tárcsán nem szabad, hogy megcsússzon. Ha igen akkor ott más gond is van, pl. a kontrasztrúgó elfáradt. Röviden ennyi. | |||
|
© satyapapa | 2011. szept. 26. 19:19 | Válasz | #4709 | ||
Még talán azt is jó TUDNI. A kevlár folyamatosan 540 -c fokig höálló,szakaszosan 760-c fokig. A variátorban- kopott, szennezet, gyengeminöségü szij,- barázdás tárcsa esetén,nagy melegben városi forgalomban 150-170 fokos hö is kialakulhat. Ha szij elkezd csuszni akkor a felületi höterhelés ennél magasabb is lehet,.Ebben az esetben a szij tapadási profilja "szenesedhet",keresztmetszetében hajszálrepedések kialakulhatnak.Tapadása folyamatosan gyengül.A motor leadott teljesitményének 25-30% veszteséggel juthat ell a hátsó hajtóegységhez. No és itt jön a kevlár hazsnos tulajdonsága.Sok gondtól menthet meg minket,ha TUDJUK. | |||
|
© Gazsi | 2011. szept. 26. 13:56 | Válasz | #4701 | ||
Köszönöm akimerítő segítségeteket, akkor a kevlár szíj kilőve, jó lesz a gyári is!
| |||
|
© baranyai.imre | 2011. szept. 26. 13:44 | Válasz | #4700 |
Bizony bizony. A kevlár nem képez tapadó felületet. De viszont a teherbírása jócskán megnő.
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 26. 12:10 | Válasz | #4699 |
a kevlárnak semmi köze a tapadáshoz :-( az csak azért van benne hogy igy a szij nem nyulik szinte semmit mikor üzem közbe felmelegszik akár 60-80fokra a kevlár szinte elszakithatatlan ezzel a kevlár szállal van körbe tekerve a szij , legtöbbet sárgás szinü ,golyóálló mellények vannak ijenből , csak azoknál sürü szövetként használják nálunk meg szál illetve madzag formájában van jelen a szij belsejében de a tapadáshoz semmi köze aki ezzel kábit az butaságot mond csak egy szerepe van erösebb a szij , de nem tapad jobban sajna | |
2011. szept. 26. 10:28 | Válasz | #4698 | |||
Én a helyedben megpróbálkoznék erősebb rugóval a kuplungban. Azt hogy melyik szin kell próbálgatással tudod csak kiszírni. Egyenként lépegess felfelé. | |||
| |||
2011. szept. 26. 10:23 | Válasz | #4697 | |||
A kevlár szij az összetétele miatt sokkal jobb tapadást eredményez a varió tárcsák között miután bemelegedett, mind a sima szíj. | |||
| |||
© Gazsi | 2011. szept. 25. 18:30 | Válasz | #4696 | ||
Szía Sutyi! Köszönöm a pontos információkat, sokat segítettél vele. Én is azért szereteném cserélni a varíátort, mert az utóbbi időben ellustult a gép. Megindul velem (95kg)elég nyomatékosan és amikor a kuplungban zárnak a pofák olyan érzésem van mintha egy kocsin 1-esből 4-esbe váltanék.25-35km/h között beremeg a motor és alig húz.35-40 között eléri azt a fordulatot, ahonnan már nyomatékosan forog. A kuplungot már lecseréltem, mert a pofákon a ferodol a cserehatárt elérte, de nem változott semmit.A görgőket nyáron cseréltem és nem volt semmi probléma idáig. Valószinüleg a gyári kuplunghoz veszek Malossi variátort és kontraszt rugót. A szíjat is kicserélem, de mi a különbség a kevlár és a gyári között? | |||
| |||
2011. szept. 25. 15:53 | Válasz | #4695 | |||
Még valami. Ha a vorióbean a nyomólap oldalirányban kotyog vagy már kezd koztyogni, érdemes kicserélni újra a műanyag csúszkákat. Mivel a malossi varitornak alapból kicsit zörgösebb kopogósabb a hangja ez nagyon felerősödhet ha kotyog a nyomólap oldal irányba a varióban. A zörgösebb hang megmarad igy is a gyárihoz képest mivel a görgők is könnyebbek és azoknak is van egy ilyen alap hangja. De nem vészes meg lehet szokni. Kárpótol a motor menettulajdonságainak javulása és észre sem fogod venni. :)
| |||
| |||
2011. szept. 25. 15:49 | Válasz | #4694 | |||
Szia Gazsi! Nekem a következő konfig van a gépben (400-as Maja). Malossi Variátor + 12gr görgők Gyári szíj Malossi 5 pofás kuplung Malossi kuplungharang Malossi fehér kontrasztrugó Malossi kuplungrugók (piros) A lényeg: A variátorhoz elviekben adják a hozzávaló görgőket. Legalábbis az enyémnél igy volt. Mivel alapból a gyári varióhoz 15 gr-os görgők voltak a malossival magasabb fordulaton kezdenek el nyomni. Tehát nyomatékosabb tartományban fog dolgozni a moci. Az én esetemben 6000-6500 as fordulaton tartja a motort és ugy gyorsul. A gyári görgőkkel ez kn 5000-5500 volt. Sokkal robbanékonyabb és fürgébb a moci. A kontrasztrugó azt hivatott meggátolni, hogy túl gyorsan húzza be a hátsó tárcsába a szijat a varió és ez tartja abban a fordulattartományban ahol igazán dinamikusan dolgozik az egész. Ezzel vigyázni kell mert ha túl erős akkor a motornak nagyon alacsonan lesz a végsebessége miközben szétpörgi magát mert nem birnak a görgök akkora nyomóerőt kifejteni, hogy leküzdjék a kontrasztrugót miközben a szij még ki sem futott amig lehetne.a kuplungrugók esetégen általában 3 szint adnak. egy alap ami ha malossi kulungod van alapból benn van abban is és másik kettőt amik erősebbek ennél. nálam ugy ment a sorrend hogy fehér, sárga, piros. Fehér volt az alap. Ezt akkor kell cserélni, ha mondjuk testesebb vagy mind pl én és a moci induláskor megtorpan. Nekem pl a pirossal lett tökéletes. Általában mindegyik szin között a nyitásba 500 fordulat/perc emelkedés van. Pl.: fehér nyit 2700-3200, sérga 3200-3700, piros 3700-4200. De ezt az egész dolgot precízen össze kell hangolni. Nekem pl kb 10 szétszedés és próbálgatás volt mire összeállt az én súlyomhoz a gép. A változás: Induláskor ha ki kell lőni sokkal jobban ugrik a motor, nem torpan meg. Előzéskor sokkal jobban meglódul és lendületesebb. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 25. 14:45 | Válasz | #4693 |
A mottód arra utal hogy kifogod cserélni vagy legalábbis megpróbálkozol vele :-) amugy sztem szettbe vedd meg mert ugy az összehangolt variátor és kontrasztrugóhoz kuplungrugót is adnak és akár 2-3féle súlyu görgővel is legalábbis havernek igy adták a mallosiék nemrég |
© Gazsi | 2011. szept. 25. 08:23 | Válasz | #4692 | ||
Sziasztok! Cserélte-e már valaki a 250-es Maján a gyári variátort és a kontraszt rugót malossira, ha igen akkor milyen változást vett észre? | |||
|
2011. szept. 23. 12:53 | Válasz | #4691 | |||
Azt tudtam, hogy a Passat Csalló, de hogy a szánkból is lopkodja a betüket, ezt azért nem gondoltam. :-) off | |||
| |||
© Szomjas | 2011. szept. 23. 08:01 | Válasz | #4690 | ||
A számból vetted ki a betűt.
| |||
| |||
© szabinyo | 2011. szept. 23. 06:24 | Válasz | #4689 |
Jó reggelt.Én a Cora-ba vettem felnicsíkot annakidején.Talán 1200ft volt,és tökéletesen müködött.Könnyű volt felrakni és nem jött le. A mai napig látok még ilyet a Cora-ba.
| |
© Kiss Róbert | 2011. szept. 23. 00:48 | Válasz | #4688 |
Dia. Mikor elöjön a re felirat nyomd meg még 1-szer és akkor jön az 1-es még 1-szer a 16-os asszem! Állitsd 1-esre és proba! | |
2011. szept. 22. 23:22 | Válasz | #4687 | |||
Igen, ez is igaz, de az ára nagyon gyanús...
| |||
| |||
2011. szept. 22. 22:38 | Válasz | #4686 | |||
Vagy ugye alapos felnitisztitas, zsirtalanitas, meg le is jarhat a szavatossagi ideje es akkor nem ragad.
| |||
| |||
2011. szept. 22. 22:34 | Válasz | #4685 | |||
A felni csík jóval 2'000Ft felett kapható, a felrakáshoz szükséges célszerszámmal egyetemben. Ha ilyen könnyen lejön, valószínű hogy Passatnak van igaza...
| |||
| |||
2011. szept. 22. 21:52 | Válasz | #4684 | |||
:-)
| |||
| |||
2011. szept. 22. 21:39 | Válasz | #4683 | |||
Köszi...annak árulták :( A csomagoláson az szerepelt és még fotókkal is illusztrálták, hogyan kell felragasztani a felnire. Mindegy. Olcsó húsnak híg volt a leve.. Jocakát!
| |||
| |||
© passat52 | 2011. szept. 22. 18:00 | Válasz | #4682 | ||
Talán konfetti szalaggal próbálkozott!:)
| |||
| |||
2011. szept. 22. 17:40 | Válasz | #4681 | |||
Dia, akkor az nem felnicsík. Felrakni könnyebb mint leszedni.
| |||
| |||
2011. szept. 22. 14:10 | Válasz | #4680 | |||
Ok, megpróbáljuk
| |||
| |||
2011. szept. 22. 14:09 | Válasz | #4679 | |||
Már többször is reseteltem, de majd még próbálkozom Az akkusarukra vastagon rá van forrasztva a kábel,biztos,ami biztos. De az jutott az eszembe, hogy mivel digitális a műszerfal, felülről keresek egy csatit és azt széthúzva olyan, mintha az akkuról húznám le a saukat, nem? Tök jó, hogy 180-ast vettem, én leszek a kakukktojgli A következő sikersztorim a felnicsíkról szól. Ha nem húzom meg, ragyás lesz, ha meghúzom, gyönyörű, de 2 perc alatt le is válik Már nem is csodálkozom...pedig nem vagyok béna! Még jó, hogy csak 400Ft volt. Ebben nem volt applikátor,de nem volt nehéz felragasztani,csak épp nem marad a helyén. | |||
| |||
2011. szept. 22. 09:07 | Válasz | #4678 | |||
Nekem is riasztó aksi van benne, én úgy oldottam meg (a lecsúszást elkerülendő) hogy az aksira ráforrasztottam a két sarut, az eredeti csavarkötéshez meg rendesen lecsavaroztam. Így az eredeti méretű akkumulátor bármikor visszatehető, illetve ez is kiszerelhető.
| |||
|
© Kiss Róbert | 2011. szept. 21. 23:31 | Válasz | #4677 |
Sziasztok. Diának riasztó aku van a mociba és rá lettek forrasztva a vezetékek(saruk)! | |
2011. szept. 20. 21:40 | Válasz | #4676 | |||
Hogy hogy rá van forasztva??Ha jól tudom csavarral van rögzitve a kábel!de megnézhetem neked ha akarod.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 20. 20:34 | Válasz | #4675 | ||
Hát nem egyszerű. Az embert átverik mindenhol. Tudod Diána, azt a típust, amilyet Te vezetsz, nem igazán ismerjük. Ez az igazság. Tippeket adunk, de biztos megoldást sajnos nem.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. szept. 20. 20:17 | Válasz | #4674 |
Sziasztok! Dia ugy kell visszaálitani,mintha reset-elnél,csak nem re állásba kell állitani hanem 1-esre! HA MINDEN IGAZ !!!! | |
2011. szept. 20. 20:00 | Válasz | #4673 | |||
Megpróbálhatjuk az akkusarut, de sajna rá vagyon forrasztva minden vezeték :( Robi persze csak jót akart, de tuti, hogy az tett be Azóta már a kábelt is kicseréltük a jeladóig, de azóta sem megy, egy új jeladó meg 3ezer Ft. Nemrég verték át a fejemet. Kimentem Dunaharasztiig egy gyári csomagtartó konzolért. 7ezer Ft-ért adta a fószer. Amikor meglátta a mocim, mondta, hogy pont ilyenről vette le, de miután az út szélén nem álltam neki szétszedni a kapaszkodó környékét, odatartva úgy látszódott, hogy jó lesz, de jó pár nappal később, amikor megpróbáltuk felrakni, sajna nem passzol. Oda a pénzem, a pasas meg röhög a markába, nem reagált a megkeresésemre. Mondjuk még arra sem volt képes, hogy bemutatkozzon, csak a telszámát tudom és 175 hirdetése van fent a neten, mindenféle autó- és motoralkatrész árul. | |||
|
2011. szept. 20. 19:55 | Válasz | #4672 | |||
Köszi, meg vagy jegyezve
| |||
| |||
© Szpeet | 2011. szept. 20. 17:32 | Válasz | #4671 |
Oké, kipróbálom!
|
2011. szept. 19. 22:57 | Válasz | #4670 | |||
Persze, hogy ki lehet! nem kell kapkodni, elölről a lámpa alól kell matatni! vagy, ha nagyon akarsz bontani, akkor a plexit leveszed, majd a műszerfal teteje alatt megleled a lámákat! de szerintem felesleges bontani, csak némi türelem és akarat és alulról ki lehet cserélgetni az izzókat! | |||
| |||
© Szpeet | 2011. szept. 19. 20:14 | Válasz | #4669 |
Oké de telótól ki bírod húzni az izzót?
|
2011. szept. 19. 19:58 | Válasz | #4668 | |||
Persze. Aláfexel és felnyúlsz neki ateleskópokkal párhuzamosan az elsőkerék mögött. | |||
| |||
© Szpeet | 2011. szept. 19. 19:18 | Válasz | #4667 |
Sziasztok! Maja 400-ason ki tudja, hogy kell H4-es izzót cserélni a fényszóróba? Lehet bontás nélkül cseréni?
|
2011. szept. 18. 21:02 | Válasz | #4664 | |
Köszi holnap hivom
| |
© satyapapa | 2011. szept. 18. 20:59 | Válasz | #4663 | ||
Szigethalom szabadkai ut majesty bontos,,,talán más robogót is aprit,sok cucca van-06304177613
| |||
| |||
2011. szept. 18. 20:56 | Válasz | #4662 | |
Ki az a mercis? Nem ismerem de Hagyba Tomit el tudom érni.
| |
© satyapapa | 2011. szept. 18. 20:37 | Válasz | #4661 | ||
Kérdez rá Mercis-re szigethalmon.Lehet van dobja és nembiztos hogy drágáb mintha valaki nekiáll javitani.Ráadásul a kérdezés nemdrága.Még ugytudom hogy a Hagyba Tomi kipufmágus,bár öt nehezeb elérni
| |||
| |||
2011. szept. 18. 20:30 | Válasz | #4660 | |
Na most igy pont ez lenne a NAGY kérdés hogy ki tud, és ki csinált már ilyent és hogy meg csinálná-e nekem?_ szépen kérem
| |
© satyapapa | 2011. szept. 18. 20:23 | Válasz | #4659 | ||
Hát valosinüleg lekell vágni a kipuf,dob végét és ha füstcsö nincs szétrohadva akkor meglehet heftölni,és vissza lehet a lezárót rakni,ha a kipufogó egyébként jó állapotu akkor érdemes szétkapni,nemnagy dolog Bár ÉN még nemcsináltam ,csak sejtem a dolgot.!!!!!!
| |||
|
2011. szept. 18. 20:18 | Válasz | #4658 | |
A legvégén középen ahol a füst jön ki nem tudom hogy irjam.
| |
© satyapapa | 2011. szept. 18. 20:16 | Válasz | #4657 | ||
??????????-melyik végén milyen gyürü
| |||
| |||
2011. szept. 18. 20:12 | Válasz | #4656 | |
Fiúk! HELP ! A kipufogó végén levő kis gyürü ( vagy hogy nevezzem) ma este hazaérés előtt 5 percel elfáradt, megadta magát.Nem hagytam el de csörög mint a fene.Nehéz ezt orvosolni? Tudna valaki segiteni? Lécci, pliiiiizz |
© SPOJLERES | 2011. szept. 18. 11:35 | Válasz | #4655 |
Juhász Béla ! van nekem gázreduktor hoz 2db a hütővizfelőli szilikonos gumitömités de elég vízköves illetve szutyok. Meglehetne az ultrahangos tisztitóval tisztitani aztán tisztitás után kiderül hogy lehet e még használni mert nem látszik igy rajta semmi vizkőoldóval nem szeretném oldozgatni , mi a véleményed. nem sürgős tartalékba akarom csak hogy legyen
|
2011. szept. 17. 09:51 | Válasz | #4654 | |||
A kesztyűtartó a hűtőé, az aku melletti pedig a kiegyenlítő/tágulási/ tartály. Mindkettő bent a hűtővíz körében. A kesztyűtartósat teli, az akkusat pedig a jelölt szintig töltse. | |||
| |||
© szabinyo | 2011. szept. 17. 09:26 | Válasz | #4653 |
Sziasztok.Ismerősömnek van egy 250es majája.De nem tudja,hogy az aksi mellett lévő tartály a hűtővízé,vagy amelyik a kesztyűtartóba van jobb oldalt.Vagy mindkettő az lenne?Előre is kösz az infót.
|
© Kiss Róbert | 2011. szept. 15. 00:24 | Válasz | #4652 |
Nem tom de mostmár biztos vagyok benne hogy az lessz a baj Dia orájával! Dia sosem menne 100 körül! Talán csak autopályán!
| |
2011. szept. 14. 16:23 | Válasz | #4651 | |||
Tiszta röhely hogy a 125-ös ön minek van ez a 16-os állás,elvileg akkor is mér csak 100-nál mondju 5-öt mutat.Hogy ez mire jó?,
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. szept. 13. 23:11 | Válasz | #4650 |
Sziasztok ! Basszus lehet hogy rossz helyre álitottam az orát ! Most hogy mondjátok van rá esély! BOCS DIA NE HARI !!!!!!!!! VISSZA TUDOM CSINÁLNI HA AZ A BAJ! Nem resetre állitottam hanem a 16- os(számra) asszem! |
2011. szept. 13. 19:16 | Válasz | #4649 | |||
Szivesen segitek a XIX.kerben lakom.
| |||
| |||
2011. szept. 13. 17:38 | Válasz | #4648 | |||
Probáld meg Guszti barátunk tanácsát.Ha továbbra is meg van a hiba ird meg.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 13. 17:20 | Válasz | #4647 |
vedd le az akkusarut 2percre de nem kell gyujtás sem aztán vissza és próba | |
2011. szept. 13. 16:53 | Válasz | #4646 | |||
Gábor, de jó, hogy olvastad, amit írtam Mielőtt bedöglött, épp meséltem Robinak, hogy az órám össze-vissza jár és állandóan azt mutatja,hogy oil change,amit nem tudok eltüntetni sehogy sem. Robi beállította az órát és utána, ahogy elindult, már nem ment többé a km-óra :( Atyagatya, lehet, hogy nem is rossz? Mit kéne vele csinálni? Reset újra? | |||
| |||
2011. szept. 13. 15:49 | Válasz | #4645 | |||
Szerintem ugyanaz van benne.Azért még meg kérdezném hogy mielött bedöglöt volna az órád nem probálkoztatok e az olaj jelzö kikapcsolásával?? Mert ha rosszul reseteltek ki kapcsolja az órát. Ez velem is elöfordult és még a szerviz se tudta hogy van ilyen. | |||
|
|
|
|