|
|
|
2012. szept. 02. 17:33 | Válasz | #5064 | |||
Szia! Kb 500-600km
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. szept. 02. 17:20 | Válasz | #5063 | ||
Dia ha gondolod hozd el és megnézzük a kicsikét.
| |||
|
2012. szept. 02. 17:17 | Válasz | #5062 | |||
Dia! Hány km. az a két hét...?
| |||
|
2012. szept. 02. 16:38 | Válasz | #5061 | |||
Sziasztok! Nemrég az én majám is csatlakozott az olajnyelők közé :( 2 hetente apad le a szint a nívópálca aljáig?! Át kell vizsgáltatnom, nincs mese! | |||
|
© Wiking | 2012. aug. 31. 05:25 | Válasz | #5060 |
Gyanítom én is, hogy valamien Tamás által leírt hiba lessz...A szíj annyira nem tud elkopni, hogy csak 50-el tudj menni vele. Nézd át tüzetesen a hajtásláncot...esetleg a hátsó szíjtárcsa is beszorulhat vagy egyéb hasonló...110km/h az átlag 125-ösök végsebessége.
| |
2012. aug. 30. 21:38 | Válasz | #5059 | |||
Figyu Fecsike! Felteheted a kérdésedet az összes rovatban, akkor sem kapsz rá több választ, csak kivered a csapatnál a bizti és senki nem fog tudni semmilyen tippet adni. Mindenesetre ha saját kezűleg raktad össze a variót görgőcsere után, én nem tartom kizrtnak hogy az biza össze van akadva és nem tologatja a szíjat ahogy kéne. Szedd már le a varióház fedelét és nézd meg hogy a szíj mozog-e a tárcsákon, avagy egy helyben álldogál...? A kérdésed különben egy általad fel nem fedezett topicba, a 125-ösbe lenne a helyén, mert a Te motorod és a Majestyk között ez az egyetlen közös pont... | |||
| |||
© Fecsike | 2012. aug. 30. 19:11 | Válasz | #5058 |
Üdv! Van egy Italjet Millenium 125 ös robogóm, amiben Yamaha Majesty blokk van gyárilag.. Nem rég lett cserélve dugó szett, szelepek, volt hengerfúrás. A problémám az, hogy 50 nél nem megy többet. Erő az van benne dögivel, meg húz is, de csak addig. Vettem bele görgőket, akkorát amekkorát ehhez a motorhoz írnak, mert a régiek kicsit szögletesek voltak. Ékszíjra gyanítok még, de lehet valami más baja is esetleg??
|
© jasa | 2012. aug. 14. 16:48 | Válasz | #5057 | ||
4 éve az ezüst burginál én is ezzel kezdtem....a jeladó sajnos nem volt ragasztható, cserélni kellett, de felhívta a figyelmet a problémaforrásra ("típushiba" szokták mondani)
| |||
|
2012. aug. 14. 16:17 | Válasz | #5056 | |||
Talán ide klappol a dolog legjobban, mert mindenkit érint, akinek elektromos jeladó (mágneses)van a km órája előtt. Szóval a fagyi-nyali-partyról hazafelé jövet elszállt a km órám, na gondoltam, ismét egy zsebbenyúlós dolog. Mivel úgyis mentem Juhász Bélushoz, halkan megemlítettem ezt a problémámat is. Miután a fesszabályzó meg lett szerelve (USA-ból postaköltséggel 6060Ft volt!!!) rátértünk a km órára. Én idehaza a műszerfallal kezdtem, ott minden rendben volt, stekkerek nem voltak szétcsúszva, sem egyéb problémát nem találtam. Így lenn kutakodtunk, első kerék ki, jeladó ki, megsasol. Láss csodát, úgy be volt a forgó mágnes rohadva, hogy beállt és leszakadt a kihajtó műagyag csonkról. Nagy szerencsémre miután Béla alaposan kitakarította sikeresen megragasztotta, felszabályozta majd alaposan lezsírozva vissza is tettük a helyére. Tökéletes. Jó tanács (tudom, nem kell megfogadni): Akinek nem mechanikus a hajtás hanem elektromos (mágneses) az bizony szedje szét, takarítsa ki, zsírozza le rendszeresen és nem éri meglepetés! | |||
|
© Wiking | 2012. aug. 01. 20:24 | Válasz | #5055 |
Háát..az olaj utántöltésnek semmi köze a gázkarhoz és az ehez kapcsolódó dolgokhoz sem.
| |
2012. aug. 01. 18:33 | Válasz | #5054 | |||
Megcsináltam, de sok mehetett bele (kb 2dl). Induláskor szörnyű hangokat adott ki, majd leszívtam az olajból és már nem hallottam a karcogást. Viszont lassabban gyorsul és mintha nehezebb lenne húzni a gázkart, de lehet, hogy csak képzelem
| |||
| |||
© Kinál László | 2012. aug. 01. 09:56 | Válasz | #5053 | ||
Ja, bocs ez a 250-re vonatkozik!
| |||
|
2012. aug. 01. 08:51 | Válasz | #5052 | |||
Bizti, hogy a 125-öst nézted?Nekem nem ez rémlik és már meg sincs, de ha azt akkor ok!!
| |||
| |||
© Kinál László | 2012. aug. 01. 08:19 | Válasz | #5051 | ||
Most néztem meg a használati útmutatót, "0.25 L", tehát 2.5 decit kell betölteni! | |||
|
2012. aug. 01. 06:41 | Válasz | #5050 | |||
Nem biztos, hogy az olajnak kell látszani mert azt a kerekek menet közben felverik.Asszem 1.3 dl olaj kell bele, de erre nem emlékszem pontosan. Többet sem szabad bele tenni mert kinyomja az szimeringet.
| |||
| |||
2012. júl. 31. 21:03 | Válasz | #5049 | |||
Köszi Fecó! Ma belenéztem a bal oldali "lukba" és csak fogaskerékféléket láttam, olajat semmit. Mivel már a M0-on járok napi 50km-t átlag 90km/h-val, úgy érzem, az életemmel játszom, ha nem gondoskodom a mociról..Ok, megcsinálom, amit javasoltál! | |||
| |||
2012. júl. 31. 16:44 | Válasz | #5048 | |||
A vas jobb oldalán a motor olajbeöntője van ( a nívós)itt kell ellenőrizni is, a balon hátul pedig a a futómű hajtóművének a beöntőjét találtad.A motorét minden indítás előtt (pl.:reggel) illik megnézni a hajtóműjét elég évente, ha keveset mész kétévente leellenőrizni a mi egyenlő ilyenkor a cserével. Jó bele a sima motorolaj az egyszerűség kedvéért(az amit a z első nívósba töltesz)nem kell venned más olajat az a lényeg legyen benne.Alul van egy csavar, leenged és felül feltöltöd és ok.A mennyiségre már pontosan nem emlékszem, de valami nagyon kevés kb.:1 deci amit illik pontosan betartani mert itt nincs nívó.A letöltések, 125-ösnél vannak pontos adatok.
| |||
| |||
2012. júl. 31. 16:31 | Válasz | #5047 | |||
Sziasztok! 2 kérdésem lenne. Az egyik, hogy a motor hátsó részének jobb oldalán van egy olajbetöltő, ahová a motorolajat szokás utántölteni, de van a bal oldalon is egy kissebb betöltő, oda mit kell önteni? Az adatlapon találtam olyat, hogy SAE10W 30-as olaj. Az kellene bele? Furcsa, mert a dugón nincsen pálca.. A másik kérdésem az lenne, hogy ez a termék jó lenne-e bele? http://www.autoalkatreszaruhaz.hu/cikk/motul/100065/ Köszönöm előre is. Diána | |||
|
© passat52 | 2012. júl. 25. 21:10 | Válasz | #5046 | ||
Alkatrészbázis topik #45.-ös bejegyzés!
| |||
| |||
© Oltósi László | 2012. júl. 25. 20:59 | Válasz | #5045 |
Kedves clubtársak! 250-es Majához keresek krburátor fölső nagy gumi membránt. Üdv Laci papa. |
2012. júl. 24. 20:48 | Válasz | #5044 | |||
Nagyon szeretnék. Majd eldől.
| |||
| |||
2012. júl. 24. 20:03 | Válasz | #5043 | |
Oxi
|
© CsabaB | 2012. júl. 24. 20:02 | Válasz | #5042 |
Én is köszi a fáradozásod, de közben akkor én is elmentem keresni és megtaláltam itt. A grando is ide mutat, őket meg kihagyom, ha lehet.
| |
© passat52 | 2012. júl. 24. 19:29 | Válasz | #5041 | ||
Szívesen! Végül is nem neked tettem fel oda pár napja hanem a CsabaB keresett hasonlót de örülök, hogy segíthettem! Az Alkatrészbázisból kiveszem utólagos engedelmeddel a köszönetet mert nem oda való! | |||
| |||
2012. júl. 24. 19:21 | Válasz | #5040 | |
Köszönöm Passatnak az infót megrendeltem remélem gyorsan megjön.Köszönöm a gyors reagálást!
|
2012. júl. 24. 19:12 | Válasz | #5039 | |||
Rögtön meg kell venni srácok!
| |||
|
2012. júl. 24. 18:28 | Válasz | #5038 | |
Én a múlt héten vettem a HOMASITA-ba. Igaz nincs fent a weben nálunk,de 8570Ft van. Pár Bp-i webes áruházban is található még.
| |
© CsabaB | 2012. júl. 24. 18:21 | Válasz | #5037 |
Áttúrtam én is szinte mindent, amit én találtam ez a legolcsóbb, még egy helyen van ennyiért.
| |
© passat52 | 2012. júl. 24. 18:18 | Válasz | #5036 | ||
Tettem fel linket az alkatrészbázisba a kerékkulcsról! Jelenleg csak ez az egyetlen beszerzési lehetőség van Magyarországon! Legalább is én nem találtam jobbat csak drágábbat! :) Nekem is ilyen van! | |||
| |||
2012. júl. 24. 18:03 | Válasz | #5035 | |
Előre is köszönöm élet mentő lenne Jössz az erdei iskolai talira? |
2012. júl. 24. 17:53 | Válasz | #5034 | |||
Én ezt autósboltban vettem, akkor még tudott hozni egy hasonlót (Topié) de azóta se. Már az is 4500ft volt ha jól emlékszem... De szétnézek! | |||
| |||
2012. júl. 24. 17:16 | Válasz | #5033 | |
Tamás!Tudsz szerezni olyan kerék kulcsot,amilyen neked van?A Praktikerben,már nem forgalmaznak ilyet.Ahonnan te vetted ott készlet hiány van.Én mindenképpen,szeretnék venni egyet.tudsz nekem segíteni?
|
2012. júl. 23. 09:36 | Válasz | #5032 | |||
Attól függ, a csaj mit hogy "fog meg"... Mert ha úgy veri mint ez a gép, ...
| |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 23. 08:27 | Válasz | #5031 |
Akkor ez jobb mint egy barátnő :D
| |
2012. júl. 22. 22:24 | Válasz | #5030 | |||
Nekem is ilyen van. Ott fogod ahol jól esik | |||
| |||
2012. júl. 22. 21:35 | Válasz | #5029 | |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 22. 21:27 | Válasz | #5028 |
Jó az ára...de ez nem kicsit amorf :D Hol kell ezt fogni egyáltalán? :D
|
2012. júl. 22. 21:07 | Válasz | #5027 | |||
|
© Herold | 2012. júl. 22. 18:06 | Válasz | #5026 | ||
A laposvashoz szilárdan rögzítettem és igyekeztem a furat mélységéhez és átmérőjéhez legjobban illő csavart választani. Eddig működik jól. mint Wiking is írja, több típushoz is tudom használni, de a maja volt a legfontosabb, így ahhoz mértem.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 22. 17:26 | Válasz | #5025 |
én csináltam egy univerzális átmérőhöz való szerszámot, amivel a kisebb és nagyobb robogók kuplungját és variátorát is le tudom rögzíteni...
|
© CsabaB | 2012. júl. 22. 15:54 | Válasz | #5024 |
Ez lett volna a következő kérdésem, tehát elég erős tud lenni, egy csavarokból épített célszerszám. (Az én variómon még az anya mellett van a szerszám helye, nem kint a szélén, így elég nagy csavaróerőt kap.)
| |
2012. júl. 22. 14:05 | Válasz | #5023 | |||
Így ahogy mondtad. Majd a sors eldönti, bár az a helyzet, ha egy technika rendszeresen karban van tartva, ott nem sok baj történhet. De az élet nagy regényíró... | |||
| |||
© Herold | 2012. júl. 22. 11:56 | Válasz | #5022 | ||
Én pl két darab laposvas és 5megfelelő méretű csavar segítsésével fillérekből férceltem szerszámot. Mind a kuplung, mind a varióhoz használható. Így lefelé sima dugókulcs+toldás ráhúzásnál nyomatékkulcs és menetrögzítő. Évente egyszer (km függő) szétszedem, karbantartom. Útközben nem tervezem megbontani... Aztán majd a sors dönt. | |||
| |||
2012. júl. 22. 11:35 | Válasz | #5021 | |||
Arról nem beszélve hogy a csavar lehú zásanak alapfeltétele az ellendarab rögzítése, ami nem minden esetben megoldható, főleg nem az útszéli problémák esetén. Szóval jó az... A többiben igazad van. | |||
|
© CsabaB | 2012. júl. 22. 10:14 | Válasz | #5020 |
Igazad van a pontos nyomatékra lehúzásban, (van kéznél profi nyomatékkulcs, több is), de lazításra akkor is aranyat ér az ütve-csavarozó, mert csavartam már el tönkre tehetetlen eredeti Crova szárat csővel és nem lazult meg ütve sem, légkulccsal meg 2mp volt. Ha már a lehúzásnál tartunk, célszerszám hiányában, ki hogy fogja le a variátort lehúzáshoz? (Lehet ez már a szaktopikba való). | |
© satyapapa | 2012. júl. 22. 06:35 | Válasz | #5019 | ||
Természtesen ez is igaz. De vedd figyelembe,hogy nálunk nagyon lazán kezelik azt hogy az elöirás szerinti nyomatékkal huzzuk meg a csavart..Az elsö majámnál a nyaomatékkulcsal simán letudtam szedni a varió csavart is.Ha az elöirtnál nagyobb eröt használunk akkor elöfordulhat menet deformácio,menetnyulás, önsajtolódás,stb Én pl ezért nem használok menetrögzitőt sem, szerintem csak kivételes esetben és helyeken érdemes használni. Nem vagyok ellene,de vele sem. | |||
| |||
2012. júl. 21. 23:16 | Válasz | #5018 | |||
Csak azzal nem sokra megy ha nem arra van szüksége...
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. júl. 21. 19:56 | Válasz | #5017 | ||
8ezer ft -ér már hitelesitett nyomatékkulcs is kapható,ami nagyon hasznos szerszám a szereléshez.
| |||
|
© CsabaB | 2012. júl. 21. 19:38 | Válasz | #5016 |
Kösz, ez jó árnak tűnik, bár itt van az Alpin is, de az 12e. Eddig nem kerékkulcsként kerestem, futok így is egy kört. (Angolul csak egy néven fut. :) ) | |
2012. júl. 21. 19:11 | Válasz | #5015 | |||
Yessss. Ez van nekem is.
| |||
| |||
© Pazo | 2012. júl. 21. 19:06 | Válasz | #5014 | ||
kerékkulcs:http://www.argep.hu/main.asp?sucheall=Ker%E9kkulcs&page=2
| |||
| |||
2012. júl. 21. 19:05 | Válasz | #5013 | |||
Hát ez nem amorf. Sokkal inkább egy kis gnóm földönkívüli az Alien sorozatból.
| |||
| |||
2012. júl. 21. 18:54 | Válasz | #5012 | |||
Igen és a Mája akksijáról simán levette a varió családját. Nézelődni kell, találni fogsz. Az egyém Alpin 12V kerékkulcs. Ha ezt írod a keresőbe, biztos hozni fogja. Nem pisztoly formájú, hanem olyan "amorf" valami sötétkék színben.
| |||
| |||
© CsabaB | 2012. júl. 21. 18:46 | Válasz | #5011 |
A tiéd is 12 Voltos? 10e alatt nem találok sehol, Praktikerben honlapja szerint nincs most. :( | |
2012. júl. 21. 18:38 | Válasz | #5010 | |||
Nekem is van, talán én vettem a legjobb áron, ez 2'500ftba került, évek óta használom. A gumis haverjaim lenézték, de miután simán levettem azt a csavart amit Ők feltettek, elhalt a kuncogás... Praktikerekben nézz szét! | |||
| |||
© CsabaB | 2012. júl. 21. 18:02 | Válasz | #5009 |
Az a 8k nagyon jó ár, pontos típust tudsz írni?
|
2012. júl. 21. 17:54 | Válasz | #5008 | |||
Nekem van. Az enyémre 340 van írva és 12V-os. Nagyon jó. Eszméletlen nagy segítség csak nagyon okosan és óvatosan kell használni, mert ha tolod neki tényleg letekeri a menetet a tengely végéről vagy szerencsésebb esetben az anyából. Velem hála istennek az utóbbi történt. Elvileg ez igazából autó kerék leszedés és felrakáshoz való csak erre is tökéletesen megfelel. Én spec a szombathelyi Praktikerben vettem ha jól emlékszek 8000 Ft körül volt az ára. Szerintem más Praktikerekben is találsz.
| |||
| |||
© CsabaB | 2012. júl. 21. 17:24 | Válasz | #5007 |
Azt hiszem talán ide illik legjobban a kérdésem. Van valakinek 12V-os elektromos ütve-csavarozó? 80W-osra 300Nm-t írnak, kicsit sokallom, bár kasztnis szomszédom márkaszervizben fogott olyan akkus Milwaukee-t, ami szétszaggatta a 12-es csavart. Akarok egyet venni, mert már sokszor kellett volna, de praktikus lenne a 12V-os, elfér a kocsiban, még a motorban is. :) |
© Oltósi László | 2012. jún. 26. 11:27 | Válasz | #5006 |
Üdv a clubtársaknak! Azt szeretném megtudni,hogy a 150-es majestynek az olaj visszajelzést hogyan lehet nullázni.Mert nem találom a rezet gombot sehol. Üdv Laci papa! |
2012. máj. 30. 14:39 | Válasz | #5005 | |||
De jó! Tegnap Fenyvesen fürödtem a barátaim töltik az egész nyarat ott és én is elég sokat parkolok náluk! Majd összeegyeztetünk, de szigorúan a MIX-ben! | |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 30. 13:35 | Válasz | #5004 |
Köszönöm az infót , várok akkor türelemmel . Fonyódon lakom .
| |
2012. máj. 29. 21:26 | Válasz | #5003 | |||
Tudomásom szerint Béla barátunk jelenleg a Balaton környékén parkol, tehát nem biztos, hogy hamarosan választ fogsz kapni, bár nem tudom, hogy hogyan van, lesz Net Közelben! Somogyban hol lax? MIX | |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 29. 12:40 | Válasz | #5002 |
Kedves Béla ! Megjártam másodszorra is a szervizt - most is kedvesek , barátságosak voltak . DE a hibát végül is nem orvosolták . Mentségemre legyen hogy ez a markászérvíz 26 km -re van a lakásomhoz .Hozni - vinni, megvárni , idő , üzemanyag..pénz... stb, szóval ez sem mindegy.Igazad volt az okos a más kárán, a hülye meg a sajátján tanul....:( Privát üzenet ment . | |
2012. máj. 11. 22:06 | Válasz | #5001 | |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 11. 22:05 | Válasz | #5000 |
ok.bocs | |
2012. máj. 11. 21:55 | Válasz | #4999 | |||
Na akkor ezt a témát tegyük át a 125-ös topicba, vagy a CVT-be mert igen érdekes. Legyen a 125-ös jó?
| |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 11. 21:50 | Válasz | #4998 |
Sziasztok.Elbizonytalanodtam,valaki mondja meg nekem a tutit légyszi.Szét szedtem a variót és lemértem,10gr-os-ak és ilyet nem találok sehol.Viszont olvasom,hogy a 125-ben 6db-nak kellene lenni benne.Akkor az enyémbe hogy van 8db?????? a mérete 20*12-es,és gyárilag az előző kommentekben 9.1gr-ot írtatok.Most akkor mi van????
|
© Majalaci | 2012. máj. 10. 18:11 | Válasz | #4997 |
Szépet mindenkinek.Nos még délelőtt volt egy kérdésem az automata szívatóval kapcs.Mivel tény,hogy rossz volt:)úgy döntöttem vesztenivalóm nincs,szétkapom. Jól döntöttem,mert kiderült,hogy gyári vezetéket(gumidugó alatt) nem blankolták le és a kábelvégre csak rányomták így nem adta át a tekercsnek a feszkót.Tőből levág,ráforraszt kb 2 perc és kész,Jó lett.Szóval ha valakinek a szívatója megkapja a 12v-ot akkor előtte szedje szét és győződjön meg arról,hogy tényleg a tekercse ment-e tönkre. Viszont az jó,hogy feszkóra kb.2,8-3mm megy kifele?Biztos,hogy kifele kell jönnie a (hegyének)a súbernek? |
© Miska | 2012. máj. 10. 10:08 | Válasz | #4996 |
VERSITY 300 bontott alkatrészek !!! Van tankom is:-) |
© Majalaci | 2012. máj. 10. 09:54 | Válasz | #4995 |
Segítsetek.Jól gondolom,hogy az utómata szívató bevizsgálása során ha a multit szakadásvizsgálatra(dióda vizsgálatra)teszem és nem mutat semmi értéket akkor az kuka?
|
2012. máj. 08. 15:07 | Válasz | #4994 | |||
Én úgy tudom, ismét Nagykátán lakik, ugyan ott ahol lakott. Lehet hogy tévedek, az általam ismert telefonszáma jelenleg nincs hozzárendelve egy előfizetőhöz sem, de írok Neki egy e-mailt. | |||
| |||
© satyapapa | 2012. máj. 08. 14:44 | Válasz | #4993 | ||
HALÁSZTELEKNÉL---Yamaha motor krp szerelö srác-mühellyel,robogót 400-ast is javitanak.
| |||
|
2012. máj. 08. 06:17 | Válasz | #4992 | |
Én is olvastam tegnap Mr.400-as Maja kedves beírását,eszembe is jutott SzaCsa,de Ő már vagy másfél éve nem lakik Nagykátán,mikor kb.egy éve utoljára beszéltem vele valahol Szigetszentmiklós környékén lakott,de műhelye nem volt,szerelést sem vállalt.Azóta nem tudom mi lehet vele. Esetleg Tom barátunkat (Hagyba Tamást)tudom még ajánlani,a telószámát ha kell meg tudom adni,illetve Juhász Béla barátunkat,aki ha jól emlékszem Atkáron lakik. 400.-as Majához szerelőkkel hál'Istennek nem vagyunk kőrbe véve,mert a karbantartásokon kívül nincs rá szükség. | |
2012. máj. 07. 21:26 | Válasz | #4991 | |||
Szia 400-as Maja! Fűzd meg a gazdidat hogy pattanjon a nyergedbe és karikázzon le Veled Nagykátára és ott keresse fel Clubtagunkat, Szalai Csabát. Na Ő mindent megfog tenni annak érdekében hogy kisgazdás soha ne kívánkozzon le a nyeregből! Csaba egyébként Budapesten dolgozik, ha gondolod megadom az elérhetőségét. Remélem tudsz telefonhívást fogadni... | |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 07. 20:08 | Válasz | #4990 |
Igen,neki yp400-van
| |
2012. máj. 07. 19:52 | Válasz | #4989 | |||
Nem egyedüli vagy Kecskeméten asszem a Karcsi is itt lakik.
| |||
|
2012. máj. 07. 19:50 | Válasz | #4988 | |||
Én úgy szoktam csinálni, hogy az alaplapon összerakom és az van kicentrírozva a padon. A pofák alá egy teszek egy kb 0.5ös hézagolólemezt (ne legyen 1 mm-nél több,) és úgy veszem a harang belső átmérőjére. Így az összerakásnál lesz egy kb 05-ös hézag.Ezt csak jó haranggal lehet megcsinálni.Azért írtam először azt kéne megnézni.
| |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 07. 19:37 | Válasz | #4987 |
Kecskeméten a Kosik-nak elég nagy a hírneve,jó szakember.Viszont ha megkérdezi,hogy mekkorára vegye le a pofákat mit mondjak? Mekkorának kell lenni a betétvastagságnak.vagy mekkora résnek kell lenni a pofa és a harang között?nem találok semmi gyári értéket hozzá csak azt,hogy mikor kell cserélni. | |
2012. máj. 07. 19:23 | Válasz | #4986 | |||
Simán újra lehet ragasztatni őket, csak utána esztergán szabályozni kell.Szakemberhez vidd tudni fogja.A röpsúlyalappal vidd mert az kell hozzá.Vidd el a harangot is nézze meg mekkorát üt, mert ha igen szabályozni kell azt is.Ha lehet a puhább ferodort válaszd.
| |||
| |||
© passat52 | 2012. máj. 07. 18:56 | Válasz | #4985 | ||
Majalaci írta ... Sziasztok Majások.Segítsetek nekem légy szíves.Vettem egy 2006-os 125-ös maját és keresek hozzá hátsó gumit,hátsó féktárcsát,első-hátsó fékbetétet,és talán kuplungot,forgalomba kell helyeznem. Köszi. MésziZs válasza:Én itt rendeltem a gumit! Ennél olcsóbbat csak használtként tudtam volna venni! Nekem bejött a cég! InterStore: http://www.interstore.hu/e-shop/index.php 1996-os Majesty 250 | |||
|
© korbank | 2012. máj. 07. 18:35 | Válasz | #4984 |
Sziasztok! Budapesten a X. és a XVII. kerület határára költöztem. 2007-ben születtem a Yamaha gyárban és 400ccm van az ülésem alatt. Majesty-nek kereszteltek el. Az új gazdám szeretne jó kezekbe adni, mert kicsit elfáradtak a "folyó alkatrészeim" azaz olajcserére érettek. Nem ismerünk senkit ezen a környéken és sem a Gazdám sem én nem szeretnék kóklerhez kerülni. Szóval olyat keresünk, aki ért a nyelvemen és el tudna rajtam végezni egy 25ekm-es szervizt és átvizsgálást. Javasoljatok valakit legyetek szívesek. Köszönöm. Egy boldog Majesty 400-as. |
© Majalaci | 2012. máj. 07. 18:30 | Válasz | #4983 |
Lekaptam az oldaldeknit,és nem a kuplung tárcsát hanem a kuplung. Bocs csak közben a lányom nyúz. | |
© Majalaci | 2012. máj. 07. 18:27 | Válasz | #4982 |
Sziasztok.Tanácsot szeretnék kérni.Van egy 2006-os 125-ös majám most vettem nem rég.Lekaptam kíváncsiság kép,na meg persze át kell nézni tüzetesen egy új gépet és azt tapasztaltam,hogy meg van égve a kuplung tárcsám. A ferrodol a pofákon kemény és elég vékonyka(1.3)megért a cserére.nos az a kérdés hogy mivel ez a gép el volt hanyagolva és persze olaszból való (17000 km-el????kérdéses)forgalomba kell helyeznem de túl sokat nem akarok rá költeni,mindenből újat nem akarok.tehát visszatérve lehetne-e ezeket a pofákat újra ferrodoloztatni?Ha igen akkor milyen vastagnak kell lenni összerakva az átmérőnek.A dob 120-as. Keresek még alkatrészeket hozzá ---- Adok-veszek topikban. Köszönöm a segítséget. |
2012. máj. 06. 21:48 | Válasz | #4981 | |||
Szivesen. legalabb egy jot motoroztal bonusz keppen. :D
| |||
| |||
© Oltósi László | 2012. máj. 06. 20:56 | Válasz | #4980 |
Köszi a tanácsokat. Már nekem is eszembe jutott,Tamás Hogy kapcsolót tegyek,de most be állt minden,és remélem igy is marad. Üdv Laci papa! |
© gyurinar | 2012. máj. 06. 17:00 | Válasz | #4979 |
kedves TopJoe !Az üzlet ma nyélbe üttetett( elmotoroztam érte, oda vissza kb: 300km )a tank nagyon jó állapotú , remélem jó lesz . Köszönöm még egyszer a segítségedet. Üdv : robi
| |
2012. máj. 05. 22:51 | Válasz | #4978 | |||
Azért Laci Papa a vízcsöveket (mind a bemenőt, mind a visszafolyót) tapogasd meg egy hosszabb menet után, nagyon sokat megtudhatsz azonnal. Ha a vízhőfok egy hosszabb kaptatón megemelkedik, az természetes. Mivel én azt tapasztaltam hogy a motorom hőgombája későn kapcsol, ezért lehúztam róla a vezetéket és tettem egy kapcsolót a műszerfalra. Így én kapcsolhatom a ventilátort tetszés szerint. Mondjuk nem árt figyelni a vízhőfokmérőt, bár nálam ez nem okoz gondot, én többet is nézem a műszerfalat mint kellene...
| |||
| |||
© Oltósi László | 2012. máj. 05. 20:15 | Válasz | #4977 |
Köszi Tamás! Ugyan ezeket végig csináltam,és rendbe jött a Maja.Csak nagyon megijedtem,hogy nem e megfőzöm a mocimat.Szerencsére beált középre a mutatóm,és igy megnyugodtam.Mosta hétvégén vltunk egy 400km es túrán,csak unokákból kifolyolag,és oda menni kell.Különben mentünk volna Gersére.Nagyon sajnálom, hogy nem lehettünk ott.De majd legközelebb! Üdv Laci papa! |
2012. máj. 05. 08:25 | Válasz | #4976 | |||
Szia Laci Papa! Arra hogy a rendszer teljesen rendben van, ne végy mérget! Akkor nem melegedne. Vagyis, nem mutatna rossz értéket az az óra. De lehet hogy nincs semmi baj, csak a hőfokmérő saruja van eloxidálódva. Ehhez le kell menned a moci alá, le kell venni a sarut ( a hengerfejen van, kis acélpálcika, csúszósaru van rajta) és alaposan megtakarítani majd fogóval szorosabbra nyomni és úgy visszahelyezni. Ha ez segít, szerencséd volt. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni, mert valami van. Ráadásul a hőmérő érzékelője a hengerfejen van, a ventilátor gombája pedig a hűtő aljában. De légbuborék igenis lehet, ha a hengerfejed nincs rendesen lelégtelenítve, akkor abból komolyabb baj is lehet. Én ezzel a két dologgal kezdeném egyszerre. Kontakt tisztítás és légtelenítés. Ha nem segít, hűtőfolyadék leereszt, hűtő kimos, termosztát leellenőriz és uzsgyi tovább! | |||
| |||
2012. máj. 04. 21:26 | Válasz | #4975 | |||
Ha sikerült a dolog azért értesits !
| |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 04. 12:28 | Válasz | #4974 |
kedves TopJoe ! Köszönöm a telefonszámot , és a segítséget . Már hívom is ....
|
2012. máj. 04. 10:34 | Válasz | #4973 | |||
Beszéltem az eladóval, a tank épp neked való, sárgás szinű. A tanksapka rajta van sajnos és be van zárva, ezt le kell műteni róla. Az eladó: Szatmári Zsolt 30/361-4458. Vannak még ehhez a tipushoz cuccai. | |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 04. 10:02 | Válasz | #4972 |
kedves TopJoe !Köszönöm ,Feltétlenül érdekel, a fontos hogy 2003-2004 -es gyártású motor tankja legyen -ennek még olyan sárgás " tojáshely színe volt. A későbbi típusokhoz készült tankok színe már fekete és állítólag a formalyukon is változtatott a gyártó. Ha közvetlen telefonban tudnál segíteni az jó lenne ?
| |
2012. máj. 04. 07:10 | Válasz | #4971 | |||
Yamaha Versity 300 tank Tatabánya mellett Vértesszőlősön 4000 négyezer Ft. Annyi hibával, hogy a tanksapka kulcsa nincs meg.Szerintem olcsóbb mint a szerviz. Ha érdekel jelezd, eltetetem az ismerőssel.
| |||
| |||
© hurican68 | 2012. máj. 03. 21:11 | Válasz | #4970 |
Hála ma Titynek,és köszönöm a segitséget.A múlthéten az első kerék agy csapágyam majdnem beált.zúgott és zúgott egyre jobban.Avégén már a kerekem kezdett el lötyögni mindenféle irányba.Tity szerzett nekem csapágyat,arról nem beszélve nagyon olcsón,két darab szimeringel.Most azért irok,hogy ha netán valaki cserélni akar 2000 utáni gyártású maján első kerék csapágyat akkor azt tudja,hogy a digit műszerfalashoz csak egy szimering kell .A sima műszerfalashoz meg kettő.Nem nagy dolog kicserélni, 3/4 óra alatt kényelmessen ketten kicseréltük.És most mint a savhausen.2 csapágy és két szimering ára 2800 ft.Amúgy máshol 6000 ft környéke.Remélem tudttam segiteni!
|
2012. máj. 03. 19:55 | Válasz | #4969 | |||
Én csak a csapács miatt vittem el a főtengelyt a Yamahához, de inkább amit lehet megcsinálom én mert a szervizek elásták nálam magukat. Persze a te problémád más, de ha vaki a csapatból meg tudja oldani szerintem szívesen segít és még jobban is járnál! | |||
|
© juhász béla | 2012. máj. 03. 19:47 | Válasz | #4968 | ||
Ne haragudj de ha már egyszer átba..tak a szervizben,és te még adsz nekik egy esélyt gondolod hogy most nem fognak.De a maga kárán tanul az ember a legjobban.Szerintem mig a yamaha szervizbe járogatsz,addig már postafordultával Feco megoldotta volna a problémádat. Nem beszélve az anyagi vonzatáról amennyire majd a szerviz lehuz,mert ők kedvesek és készségesek.A döntés a te kezedben van.
| |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 03. 19:31 | Válasz | #4967 |
Köszönöm Fecó a lehetőséget. Közben a Yamaha szerviz felhívott hogy egyeztetett időpontban soron kívül fogad Ezt az üzemanyag csöpögést ( mármint annak a munkadíját) én már egyszer a Yamaha szervizben kifizettem nem is beszélve a benzin csapról amit úgy tűnik fölöslegesen vetettek meg velem...A másik hiba az első fék irányából jövő éles hang . A szervizben azt mondták a fékbetétem jó , és ez a hang természetes , barátkozzak meg vele , vagy vegyek új fékbetétet 16 ezerért...?Amúgy készségesek , kedvesek , csak hát a motor két hibájából amiért odavittem egyiket sem javították meg . Azt gondolom még egy esélyt megszavazok a szerviznek , kíváncsi vagyok mennyire lesznek korrektek. Kedves Fecó és Mészizs köszönöm a lehetőséget harmadszorra már biztos nem megyek vissza a szervizbe és ha nem tudják megoldani a fenti problémáimat jelentkezem Nálatok. Még egyszer köszönöm , szevasztok . |
2012. máj. 03. 18:26 | Válasz | #4966 | |||
Mindent megbeszélhetünk, és ha nem derült ki idáig Mészizs-zsel Kanizsaiak vagyunk.Javítottam már 150-es Majesti tankot kombájn, traktort de Verisitit még nem. Akkor tudok biztosat ha látom. Mailben egyeztethetünk ha gondolod.
| |||
| |||
© Oltósi László | 2012. máj. 03. 12:57 | Válasz | #4965 |
Üdv mindenkinek! Lenne egy szakmai kérdésem. Most voltunk egy hosszab távon,Kb 400 km. Azt figyeltem meg,hogy a vízhőfokom sokáig van apirosban.Amikor a ventilátor beindul,akkor is csak egy kicsit megy vissza a mutató. A hütő rendszer tiszta,légdugo nincs. kérdésem az,hogy nem e lehet a högomba értéke nagy, hogy késöbb kapcsol be mint ahogy kéne. Aki tud valami okosat kérem,hogy válaszoljon nekem!Üdv Laci papa. |
|
|
|