|
|
|
2016. aug. 03. 19:38 | Válasz | #6754 | |||
Nem konkrétan erre gondoltam...
| |||
| |||
© Pazo | 2016. aug. 03. 19:21 | Válasz | #6753 | ||
Tőrténetesen vettem akksit, de azért, mert a másik meghalt.
| |||
| |||
2016. aug. 03. 18:09 | Válasz | #6752 | |||
Na erre mondom mindig illik áramot mérni mielőtt költekezünk. Ilyenkor szoktak új aksit is venni... Ezt megúsztad...
| |||
| |||
2016. aug. 03. 17:53 | Válasz | #6751 | |||
Az ember minidig tanul valamit...
| |||
| |||
© Pazo | 2016. aug. 03. 15:53 | Válasz | #6750 | ||
Na gyerekek! Megvan, hogy mi szívta le az akksimat! Persze, csak akkor derült ki, amikor megvettem az új feszszabályzót.Kicseréltem, de nem kötöttem be az ülésvilágítást. Négy napig ugyanannyí volt a feszültség az akksiban.Vasárnap elmentem gurulni egyet, bekötöttem. Utána egy nap alatt ment le a feszültség12.6-ról 12.1-re. tegnap reggel valahogy benéztem az ülésnél egy kis résen, és nini! világít a lámpa. kikötöttem, azóta a műszer meg sem mozdul 12,9-ről. Persze kidobtam a valószínűleg jó fesz. szabályzót! Így jártam!
| |||
|
2016. júl. 21. 17:20 | Válasz | #6749 | |||
Ha már akku!!! Megosztom hátha tanulságos!Tavaly úgy tettem el a szezon végén, hogy minden rendben volt.Elsőre indított. meg minden ami szem-szájnak ingere...Úgy ahogy a nagykönyv írja novemberben kivettem az aksit, száraz fagymentes hely kéthavonta töltve szigorúan...stb. Az akku április 10-én lett volna egy éves.Április elején rossz idők voltak és a a hónap végén vettem elő.Feltölt, próbaút és műszaki vizsga.Megyek érte, műszaki van aksi lemerülve.Nagy nehezen hazakerültem de rövid leszek még kétszeri erőlködés után rá kellett jönnöm az akku kuka.A boltban állították ez az akku 1 éves és jó!!! Hát nem jó...Megnéztem a gyári adattábláját:YUASA 160 AMPER indítóárammal...Ez való bele...Mély levegő megvettem és jó...A biztonság kedvéért egy-két izzót kicseréltem ledesre, és most rajt-felejthetem a kereszteződésben az indexet, az aksi nem is veszi észre.
| |||
|
© Pazo | 2016. júl. 21. 17:16 | Válasz | #6748 | ||
Vettem egy digitális voltmérőt, szombaton fogom beépíteni, akkor majd többet fogok tudni mondani. Egyébként az akkumulátoros emberke azt mondta, hogy kifejezetten ártalmas a zárt akksiknál a folyamatos téli csepptöltés. Kétszer kell feltölteni, karácsonykor, meg tavasszal!
| |||
| |||
2016. júl. 21. 14:22 | Válasz | #6747 | |||
A 125-ös topicban Smafu.w126 nicknevű felhasználó is erre az eredményre jutott. Mondjuk mivel a fölös töltőáramot "elmelegíti" így a ventillátor kifejezetten jó ötlet. Túlhűteni úgyse tudod... | |||
| |||
2016. júl. 21. 13:50 | Válasz | #6746 | |||
Ha már akkú! 2009 óta van Majám, most 2016-ot írunk, tehát 7 éve!!! A motort amikor megvettem már benne volt ez az akkú, tehát előlegezzük meg a bizalmat és fogjuk rá, hogy 8 éves az akkum!! Egyszer kb. 4 éve rajtfelejtettem kb. 4-5 napira a garázsban a parkolófényt! Úgy leszívta, hogy szó szerint 2 volt volt benne. Normál töltők el sem indították! Egy sima védelem nélküli 12 voltos trafóval erőlködtem addig, amire elérte a kapocsfeszt, na akkor már el tudott indulni vele az autómmata töltő is! Őszintén megmondom én a téli leállításkor leállítom a motort, általában havonta fel szoktam rakni tölteni egy fél napra és most már a második éve várom azt, hogy mikor nem fog indítani! De még mindig indít, pedig mint írtam 8 éves! Át kell vennem Fecó ötletét, hogy legyen bika kábel a csomi tartóban, mert ha egyszer makacs lesz, akkor ennek hiányában hazáig tolhatom! Ennyi! | |||
|
2016. júl. 21. 13:19 | Válasz | #6745 | |||
Üdv! Az akku gondokkal küzdő fórumtársammal osztanám meg a tapasztalataim. Úgy indult az egész, hogy teljesen véletlenszerűen leállt néha a moci. Valamikor a dugóba állva de volt olyan is suhantam egyik falutól a másikig. Valamikor egy nap kétszer, valamikor hónapokig nem. Ezt kb 2 évig csinálta. Aztán egyik őszi indításkor nem akarta az igazat (hu-tyu-tyu). Akksi kiszed, szép púpos (zselés Banner 20.000.-) Elektro műszerész cimbimmel kimértük még az atya úr isten is. Arra jutottunk, hogy "feszszabi" kuka. Új szabályzó, új akksi. Vettem bele Vatrát, jó olcsón azt is. Szerencsémre A garancia lejárta előtt szétment. Aztán megismertem egy zseniális szerelőt Tahin aki nem ismer lehetetlent. -Ön mindenhez ért? -Igen ahhoz is! Odavittem a vasat. Előszedte az oszcilloszkópot a multimétert és a lézeres hőmérőt meg mindet és nekiállt. Egy óra után a diagnózis a következő: Hűteni kell a feszültség szabályzót, mert el van dugva az idom alá és nem hűl rendesen. Tettem rá egy pici ventilátort és azóta azaz két éve semmi gond. | |||
|
© Karcsi | 2016. júl. 21. 06:14 | Válasz | #6744 | ||
Zoli! Mi van az aksiddal??? Probléma megoldva?
| |||
|
2016. júl. 17. 14:41 | Válasz | #6743 | |||
Nekem ilyen lett beépítve a 250-es Majestybe. Illett is a műszerfalra. | |||
| |||
© Pazo | 2016. júl. 17. 14:30 | Válasz | #6742 | ||
Ok!
| |||
| |||
2016. júl. 17. 13:59 | Válasz | #6741 | |||
Sima Lada voltmérő. Autóbontókba párszáz forintért kapni. Rá a szivargyujtó dugóját, szigszalaggal (vagy festő szalaggal) rögzíted és menned kell vele! | |||
| |||
© Pazo | 2016. júl. 17. 12:46 | Válasz | #6740 | ||
Ez jó lehet az enyémbe? http://redracing.eu/cikk.php?id=2802&lang=hu | |||
|
© Karcsi | 2016. júl. 17. 12:45 | Válasz | #6739 | ||
Remélem nem az lesz a gondod, nézzétek, meg hogy van-e áramfelvétel...ha van akkor lehet kutakodni, mi szívhatja az aksiból a feszt. kezd a fesszabályozóval, ha széthúzod a csatit, ha megszűnik az áram felvétel akkor ő a hunyó....
| |||
|
© Pazo | 2016. júl. 17. 12:36 | Válasz | #6738 | ||
Köszi Karcsi!
| |||
| |||
© Karcsi | 2016. júl. 17. 12:31 | Válasz | #6737 | ||
a fesszabályzóban lévő dióda sor képes ampereket felvenni, ha beszarik valamelyik.
| |||
|
© Karcsi | 2016. júl. 17. 12:30 | Válasz | #6736 | ||
Nyugalmi állapotban, mikor nem megy semmid a motoron akkor meglehet mérni, hogy folyik-e áram visszafele. nekem volt és a fesszabályzó szívogatta.
| |||
| |||
© Pazo | 2016. júl. 17. 12:28 | Válasz | #6735 | ||
Köszi Tamás! Esetleg a közelben van valakinek ez irányú műszerezettsége? Mert nekem semmi ilyenem nincs, meg tudásom sem!
| |||
|
© Pazo | 2016. júl. 17. 12:26 | Válasz | #6734 | ||
Nem tudom, visszamentem az akkumulátoroshoz, azt mondták, hogy jó az akksi, és a töltés is. Ha jól emlékszem , 14voltot mutatott a műszer. Lehet, hogy az kevés? Hogy tudom kideríteni, hogy rossz a feszszabályzó? | |||
| |||
2016. júl. 17. 12:20 | Válasz | #6733 | |||
14V a minimum, bár nekem 13,5V ha tompítottal megyek fordulaton. Pont elég. Méresd meg, de jó lenne rátenni egy depréz lengőtekercses voltmérőt, amivel az esetleges csúcsokat is láthatod. Van hogy 18V-ig felszalad és az is kinyírja, megfőzi az akkut. | |||
| |||
© Karcsi | 2016. júl. 17. 11:57 | Válasz | #6732 | ||
Ha jól emlékszem akkor 14,4V a töltő fesz.....nem vagyok benne biztos...a fesszabályzód nem szívat...anno nekem az nyírta ki az aksit....
| |||
| |||
© Pazo | 2016. júl. 17. 11:44 | Válasz | #6731 | ||
Sziasztok! Van egy olyan gondom, hogy 3 hetes akksi van a motorban( Banner), egész héten indul szépen, hétvégén meg 2 nap alatt lemerül! Mi lehet a gond? Hány voltnak kell lenni a töltésnek?
| |||
|
2016. júl. 16. 17:57 | Válasz | #6730 | |||
Milyen évjáratú a motorod? Most szeretne cserélni a barátom, neki 2005-ös a Majája és úgy emléxem, hogy neki 12grammos a gyári, nekem meg 1996-os abba meg talán a gyári érték 14 gramm. | |||
| |||
2016. júl. 16. 11:51 | Válasz | #6729 | |||
A CVT topicban bővebben is kiveséztük ezt a kérdést, bogarássz már benne egy picit, a keresővel sokmindenre rögtön ráakadsz.
| |||
| |||
© satyapapa | 2016. júl. 16. 11:30 | Válasz | #6728 | ||
Ha leírod az elvárásaidat akkor könnyebb válaszolni. A görgőkkel sokat lehet variálni, meg persze a kuplung rugóval, és a kontraszttal is. Ez elsősorban a használattól függ. Pl erősen hegyvidékes ,kanyargós útra, vagy gyors előzgetéshez, 2utas+csomagok igénybevétel esetén... | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. júl. 16. 11:03 | Válasz | #6727 |
A görgőknél az a nem mindegy, hogy mit akarsz a motortól? Mármint min szeretnél változtatni? Ha pörgősebbet szeretnél ami később vált fel akkor 12 gr. Ha nem pakolod a motort és te sem vagy nehéz én maradnék a 14 gr nál. Én próbálkoztam 10, 12 és a gyári14 gr al is és végül is visszakerült a 14 gr gyári.
| |
© humanoid1969 | 2016. júl. 16. 10:58 | Válasz | #6726 |
Nekem Athena van benne 10000 km óta. Semmi baja. Ez, ha jól tudom az egyik legolcsóbb fajta...
| |
© stancy | 2016. júl. 14. 21:21 | Válasz | #6725 |
Sziasztok! variátor szíjat milyet vegyek? látom van kevláros, van sima. és melyik gyártó szíja az ami ajánlott? dr.Pullay görgőket is akarok venni. abból szerintetek jó a 20x12 14gr? vagy inkább könnyebb legyen? köszi
|
2016. jún. 20. 09:23 | Válasz | #6724 | |||
+36 / 20/978-93-26
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 20. 09:09 | Válasz | #6723 |
Telefonszám nem kapcsolható.... Legalábbisamit találtam. | |
© humanoid1969 | 2016. jún. 19. 20:05 | Válasz | #6722 |
Ok, köszi! Csak arra emlékeztem, hogy valamilyen lap...De remélem tudjátok azért!
| |
2016. jún. 19. 19:30 | Válasz | #6721 | |||
Nyomólap a tisztességes neve.Bocsi!
| |||
| |||
2016. jún. 19. 19:03 | Válasz | #6720 | |||
Miska Szarvas...
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 19. 18:52 | Válasz | #6719 |
Keresnék 2001 es 250 es hez variátor hátlapot csúszkákkal együtt. Vagy variátort...
|
2016. jún. 15. 18:37 | Válasz | #6718 | |
Nos, Tity megnézte, a hátsó 3 pontos, az első 5 , a hátsó méretei: külső átmérő:230mm a belső:113mm
| |
© Herold | 2016. jún. 14. 21:25 | Válasz | #6717 | ||
A DX hátsó tárcsa 3 ponton van fogatva. Legalábbis az enyém olyan volt, 98-as motoron. De pár éve ilyen olcsón nem lehetett tárcsát kapni. Miskától a bontott tizen pénz volt. | |||
| |||
2016. jún. 14. 18:22 | Válasz | #6716 | |||
Nekem gyanúsan kevésnek tűnik az a 3 rögzítőfurat... Berci Tenylen csak annyi van rajta? | |||
| |||
2016. jún. 14. 17:52 | Válasz | #6715 | |
Lehet, de ez most kicsit sok(k)
| |
2016. jún. 14. 14:04 | Válasz | #6714 | |||
|
2016. jún. 14. 07:26 | Válasz | #6713 | |||
Az oldalon fent vannak a méretek. Mérjétek meg ti is úgy ahogy az ábra mutatja.
| |||
| |||
2016. jún. 13. 23:53 | Válasz | #6712 | |
Nem tudom hogy deritsem ki, ráadásul az enyém most vizsga előkészitő nagy generálon van Titynél.
| |
2016. jún. 13. 16:38 | Válasz | #6711 | |||
Én is nézegettem, de nem tudom egyértelműen eldönteni. Én azt javasoltam, ha a Tiéd megjött, hozzá kell nézni! | |||
| |||
2016. jún. 13. 14:29 | Válasz | #6710 | |||
Berci, Nincs postaköltsége, utánanéztél, hogy a tiedre jó-e egyáltalán? | |||
| |||
© Zsé | 2016. jún. 13. 10:23 | Válasz | #6709 |
Üdv Uraim! főtengely csapágy méret valakinek fejből? :) Köszönöm!
|
© stancy | 2016. jún. 12. 12:43 | Válasz | #6708 |
felesleges eladni föleg ha rendbe van.. szaladgálni tökéletes. sajnos a rendszámos nem 50-es motor nem kelendő. mert jogsi kell rá, az meg 100ból jó ha 10nek van.. és szerintem max 200 a piaci értéke.
| |
© humanoid1969 | 2016. jún. 12. 00:42 | Válasz | #6707 |
Ok, sajna ilyesmire gondoltam én is...
| |
2016. jún. 11. 20:35 | Válasz | #6706 | |||
Ez nagyon relatív. Ha szerencséd van, 250000-300000, ha nics 150000. Azt amit beletettél nem kapod vissza, erre készülj fel... | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 11. 16:52 | Válasz | #6705 |
Ja! 2001 es...
|
© humanoid1969 | 2016. jún. 11. 16:26 | Válasz | #6704 |
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy szerintetek mennyiért lehetne eladni a motoromat? Saját tulajdon, friss műszaki. Új akksi és hátsó gumi. Az első tavalyi... Frissen fúrt motor melybe 1900km.-t tettem, tehát bejárattam már. Olajfogyasztás gyakorlatilag nincsen. Új, piros Malossi kontrasztrugó, és 10 grammos görgők, szintén Malossi. Szíj tavalyi, kb. 8000 et ment , Athena.Megperselyeztettem a szilenteket amint rugózik.Esztétikailag nem a legszebb, én nem estem vele bő egy év alatt... A féktárcsákat tavaly cseréltem, abban is 8000 van. A betétek 30-40 % ak. Amúgy mindene megy, rendes műszakin (KF en) ment át.
|
2016. jún. 10. 18:43 | Válasz | #6703 | |||
A kiegyenlítő tartály pedig a jobboldali taposó alatt van. Azt is nézd meg!
| |||
| |||
2016. jún. 10. 17:22 | Válasz | #6702 | |
LUI, nekem csak hátsó kell(ene), azért gondoltam rendelj egyszerre hogy ne kelljen 2x postaköltséget kiadni.
| |
© langehaare | 2016. jún. 10. 14:32 | Válasz | #6701 |
köszönöm! tényleg ott ...., elnézést, de semmi leírást nem találtam róla, itt Németországban meg nagyon drága a szervíz. köszönöm még egyszer!
| |
© stancy | 2016. jún. 10. 14:06 | Válasz | #6700 |
Nem a térdednél lévő kesztyűtartóban a hűtő sapkánál kell felönteni? én ott néztem hogy van e benne víz.
| |
© langehaare | 2016. jún. 10. 13:56 | Válasz | #6699 |
Üdv! Tudna valaki segíteni? 96-os majesty 250, nem találom a vizbeöntő helyét, lebontottam az elejét a kilométerorát is, tudna valaki fotot küldeni vagy valahogy segíteni? köszönöm |
2016. jún. 10. 12:28 | Válasz | #6698 | |||
Sok sikert!
| |||
| |||
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 12:22 | Válasz | #6697 |
Nagyon köszönöm Tamás! Igen megkaptam csak közben el is aludtam kicsit....sok volt a munka!!! KÖSZÖNÖM!!!
| |
2016. jún. 10. 10:00 | Válasz | #6696 | |||
Ment e.mail.
| |||
| |||
2016. jún. 10. 09:30 | Válasz | #6695 | |||
Utána néztem az én tárcsaméretemnek. Első 245x115 4x8.5 Hátsó 230x116 5x8.6 | |||
|
2016. jún. 10. 09:20 | Válasz | #6694 | |||
Van első is jó áron. A kérdés a minőség és az élettartam. Fékkel csak nem viccelnek kint sem. itt a link | |||
|
2016. jún. 10. 09:18 | Válasz | #6693 | |||
Szia Berci! A fő paraméterek méret alapján az enyémre passzol. Csináljuk azt, hogy megrendelek egyet, megnézem az enyémre./elvileg jó rá/ úgy tudom a tiédnek szűkebb a belső átmérője, de javítsatok ki, ha tévedek. TWN gyártmány, de majdnem minden hol ezt adják 16-20 ezer között itthon. | |||
| |||
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 08:37 | Válasz | #6692 |
Köszönöm!!! Azért ha valami elérhetőséget adsz esetleg erről az emberről,azt is nagyon megköszönném.
|
2016. jún. 10. 08:24 | Válasz | #6691 | |||
Atkáron lakik egy jó szakember. Ne akasszon meg a távolság. Sajnos ez a mutatvány 2008-ban nekem is 100'000ft fölött állt meg... Már a motorblokk. A hajtómű más téma. | |||
| |||
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 08:17 | Válasz | #6690 |
Szia Tamás! Köszönöm a felvilágosítást...... Már csak szereznem kellene egy jó szerelőt.... Lelkileg felkészűltem meglátjuk hogy bírja a pénztárcám! Nagyjából mennyibe fáj egy ilyen művelet??
| |
2016. jún. 10. 08:09 | Válasz | #6689 | |||
Szia Sanyi! Nem akarlak elkeseríteni, de itt minimum két problémával nézel szembe. Az egyik a régen hallott sivító hang. Emiatt már sokkal korábban is jelentkezhettél volna, ez szerintem a hajtóműből (vario, szíj, kuplung csapágyai, hátsó hajtás csapágyaiból) eredhet. A fémforgács szinte biztos, hogy a főtengely tűgörgős kosarából származik. Ez igen nagy gáz. Többnyire egy teljes motorblokk felújítással járó történet. Ezt a blokkot mindenképpen szét kell szedni és felmérni az állapotát. | |||
|
2016. jún. 09. 21:39 | Válasz | #6688 | |
Fit For Yamaha: YP 250 Majesty 1999-2007 YP 250 Majesty DX de Luxe ABS SG04/e1/00062 2000-2003 ITALJET Jupiter 125 2002-2006 Jupiter 150 2002-2006 Jupiter 250 JC/e9/0071 2002-2006 MBK YP 250 Skyliner 1998-1999 MBK YP 250 Skyliner / ABS Na akkor most jól értelmezem hogy ez a DX-nél csak az ABS verzióra passzol? Vagy 99-től mindre? |
2016. jún. 09. 21:25 | Válasz | #6687 | |
LUI kérlek ha jó az én 99-s DX-re légyszives rendelj nekem is. Azonnal fizetem. Előre is köszi.
| |
2016. jún. 09. 07:46 | Válasz | #6686 | |||
Mérete is?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:25 | Válasz | #6685 | ||
Király az ár....
| |||
|
2016. jún. 07. 12:42 | Válasz | #6684 | |||
|
2016. máj. 28. 18:04 | Válasz | #6683 | |||
Jól tetted! Nem az a baj ha tévedünk, az a baj, ha nem vagyunk képesek elfogadni és belátni. | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 28. 15:32 | Válasz | #6682 |
Csak azért javítottalak ki mert a csekély tapasztalatom alatt pont beleszaladtam ebbe a hibába. A Keeway lemásolta egy quadjába egy az egybe a régebbi Majestyt.
| |
2016. máj. 27. 21:52 | Válasz | #6681 | |||
Igazad van, a harang tényleg nagyobb. A támcsapágy is ott van ugye, a 2000 előttieknek nincs. Variálnak mindenhol mindennel. Nincs itt garancia semmire! | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 27. 19:20 | Válasz | #6680 |
Maga a kupplunk is nagyobb lett sztem. Ezt csak azért gondolom mert vettem hozzá Keeway kontrasztrugót és mint kiderült a régi fajtára volt jó. Kb 10 mm el kisebb...
| |
2016. máj. 26. 12:32 | Válasz | #6679 | |||
Jó lesz az!
| |||
| |||
2016. máj. 26. 12:08 | Válasz | #6678 | |||
Üdv! Malossi variátort próbált már valaki? YP250 be raknám, ha nem hurrogtok le. Természetesen az erősített Malossi szíjjal. | |||
|
© pirovits tas | 2016. máj. 25. 21:02 | Válasz | #6677 |
Köszönöm.
|
2016. máj. 25. 17:26 | Válasz | #6676 | |
Hello, van valakinek elfekvőben az első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném
|
2016. máj. 25. 05:19 | Válasz | #6675 | |||
Elvileg igen. A motor szerkezeti felépítése ezen a téren nem változott. A kasztni történt komoly ráncfelvarrást, a tank került az ülés alól a láb közé és a kuplung kapott egy külső támcsapágyat. Szóval 99%. Szerintem... | |||
| |||
© pirovits tas | 2016. máj. 24. 22:31 | Válasz | #6674 |
Sziasztok! 96-os 250 -es majestym van. Kiszeretném cserélni a gáz bovdent, de csak 2000-től (175-ös méretben) találok. Kompatibilis? A választ előre is köszönöm. |
© Mr. Majesty | 2016. máj. 16. 20:49 | Válasz | #6673 | ||
A benzintank alatt is van egy biztosíték. érdemes meghesszelni....
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. máj. 16. 20:44 | Válasz | #6672 | ||
Nekem van, ha kéred....
| |||
| |||
© Pazo | 2016. máj. 08. 13:41 | Válasz | #6671 | ||
Ha gondolod hívj fel, tudok róla mesélni.
| |||
| |||
© Zsola | 2016. máj. 08. 08:33 | Válasz | #6670 |
Azért lenne rá szükségem, mert a vízpumpam elkezdett folyni. A keeway- nel ugyan annyiba kerül a komplett pumpa mint máshol a javítókészlet. Csak hát a mocit még használom és így vakon nem merem megvenni.
| |
© Pazo | 2016. máj. 07. 19:55 | Válasz | #6669 | ||
Szia! Miért kellenek neked?
| |||
| |||
© Zsola | 2016. máj. 07. 14:39 | Válasz | #6668 |
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni abban, ha valakinek van otthon elfekvőbe egy majesty 250-hez vízpumpája, akkor lenne olyan kedve és lemérne a motorblokkba bemenő rész átmérőjét és mélységét, valamint a lapát tengelyének a vízpumpából kinyúló rész méretét (ármérő, hossz, bevágás méret). Segítségeteket előre is köszönöm. |
2016. máj. 02. 22:17 | Válasz | #6667 | |||
Köszönöm...
| |||
| |||
2016. máj. 02. 22:16 | Válasz | #6666 | |||
Igen. A 125, 150, 180, 400 száraz. A 250, T-MAX 500 zsíros. | |||
| |||
2016. máj. 02. 21:27 | Válasz | #6665 | |||
Sziasztok, Egy kérdés. A 2000 évj. Maja 250 variátor zsíros?? A facebookon kérdik az oldalunkon. kösz, | |||
|
2016. máj. 02. 17:33 | Válasz | #6664 | |||
Nekem az a véleményem, hogy ennél olcsóbban is kapsz komplett variót bontottban a Miskánál! Hidd el, hogy jót fog küldeni! Én is azt használom! Az öreg Majások azok tudják, hogy miért kellett cserélnem! HaHa!! | |||
| |||
2016. máj. 02. 16:58 | Válasz | #6663 | |||
Én használtam RMS görgőket a 250esbe. 60 km megtétele után ki kellett cserélnem, mert volt ami kockára kopott és volt ami eltört. A varióról nincs tapasztalatom. | |||
| |||
2016. máj. 02. 15:17 | Válasz | #6662 | |
Köszönöm, a jófogásról meg is rendeltem a membránt. Erről mi a véleményetek a gyári helyére: RMS Varió |
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 02. 06:14 | Válasz | #6661 |
Italmondonál 22500ft a membrán
| |
2016. máj. 01. 15:27 | Válasz | #6660 | |||
...hát, sajnos a membrán egy igen drága alkatrész. A gyári főleg. Én anno a 35'000ft-os gyári membrán helyett 18'000ftért vettem utángyártottat. Lesz olcsóbban mint 40, szét kell nézni.
| |||
|
© bundás | 2016. máj. 01. 14:07 | Válasz | #6659 |
Ha már ebay: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Majesty-250-YP250-carburetor-vacuum-membrane-New-Genuine-Japan-/121824575281?hash=item1c5d4f7f31:g:19wAAOSwA4dWLqA4&vxp=mtr vagy jófogás: http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_majesty_250_membran_uj_48414649.htm?first=1 Van felújító készlet is,de azt most nem találtam. |
2016. máj. 01. 11:24 | Válasz | #6658 | |
Apropó, varió szettet ezt néztem ki: Malossi Multivar 2000 |
2016. máj. 01. 11:23 | Válasz | #6657 | |
Sziasztok, Segítségre lenne szükségem. Felújítás alatt van a gépem. kiderült hogy a komplett varió és a karbi membrán kuka. Varióból még meg is veszem a Malossi multivar szettet hozzá újonnan, de 40ezer forint egy membrán? Valakinek van valami olcsóbb ötlete? Köszi a segítséget srácok. |
© humanoid1969 | 2016. ápr. 21. 22:56 | Válasz | #6656 |
Köszi! Megtaláltam az adatokat... Holnap megyek a motyóért. remélem szombaton már legalább pöfögni fog a helyén a blokk, ha a műanyagok még nem is kerülnek vissza...
| |
2016. ápr. 21. 10:32 | Válasz | #6655 | |||
Egy 65-75 kgos versenyzővel tudja a 115-125km/h sebességet. Ez elég. Én110 vagyok, alattam is ment 120 körül, 110-el utaztunk ketten, csomagokkal pályán laposon. A kért adatokat a letöltésekben, a szervizmanuálban megtalálod! | |||
| |||
|
|
|