|
|
|
© Dávid | 2009. feb. 22. 12:48 | Válasz | #199 |
Sziasztok! Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan ennyi választ kapok :) Beregisztráltam magam, kösz szépen az üdvözlést! Több helyről hallottam, hogy a 400-as Majesty nagyon jó minőségű, és ha még kicsit drága is, megéri az árát. Ezelőtt egy 400-as Malaguti Madison-om volt, minőségét tekintve pocsék volt. Nagyon jó volt vezetni és az autós tükrök is tetszettek rajta, de minden reggel izgulnom kellett, hogy beérek-e vele, vagy megint lefullad valahol. A műanyag illesztések borzalmasak. Megszereltettem, eladtam. A Burgman nem tetszik, meg arról többen mondták, hogy egy idő után eszi az olajat is. (Majestyvel van hasonló gond??) Ez a YP400 viszont fantasztikus! Nagyon örülök, hogy ez már injektoros és dupla tárcsaféke van, a csomagtartó jó nagy. Nagyon jól húz is és az alacsony súlypont miatt utassal is kiváló. Egyedül ebben nem voltam biztos, hogy nem baj-e, hogy csak egyhengeres. Gondolom jobban megterheli a blokkot, mintha kéthengeres lenne (pl. mint a T-Max) Az első tesztvezetésnél szokatlan volt a kézifék, kicsit útban volt a térdemnek (188cm vagyok), de megszoktam hamar, hogy hogy kell vezetni. Hát az aksival megszenvedtem, amikor először kivettem. Nagyon nem szeretem ezeket a kis patentos "csavarokat" meg műanyag füleket, féltem, hogy letörik valamelyik, de szerencsére bírta minden. Manual-t már töltöttem is le erről az oldalról, nagyon örültem neki, hogy nem kell vadászni (mint a Madisonhoz). Barátnőmmel szoktunk motorozni, úgyhogy lehet elmegyünk veletek is valamikor, ha szerveztek túrát. Dobozt már rendeltem, úgyhogy a cuccunk el fog férni :) Apropó: Givi tartókonzolt vettem, ami miatt úgy tudom, le kell majd enni a gyári utastámlát. Ha ez így lesz, akkor az eladó, ha esetleg érdekel valakit. Másfél hét múlva kiderül. Üdv. Dávid |
2009. feb. 22. 12:16 | Válasz | #198 | |||
Szia Dávid. Tanulmányozd a kézikönyvet,hogy ismerd a mocid minden porcikáját. Gyakorlatilag a szervizeket,olaj,szűrők,hűtővíz és egyéb finomságokat (aksi megkeresés ) vicces helyen van,magadtól simán megcsinálod. a Clubban van jó pár 400-as + jó szerelők!! Sok sikert a paripához. | |||
| |||
2009. feb. 22. 11:55 | Válasz | #197 | |
Szia Dávid! Nekem 3.-és fél éve van meg a 400.-asom,ugyancsak 2005.-ös évjáratú. Az eltelt három szezon alatt ugyan nem mentem vele sokat,14.000.-km.-t,de eddig hibátlan volt. Semmi rosszat nem tudok vele kapcsolatban elmondani,megbízható gép. Az hogy egyhengeres nem baj,ez ilyen konstrukció. Az egyik baráti csapatban van egy srác,aki már több mint 60.000.-km.-t ment el vele,komolyabb meghibásodás nélkül,de hozzá kell tenni,hogy rendszeresen gondozza. Ez is mint minden gép,meghálálja a rendszeres karbantartást,a kíméletes használatot,és a gép szeretetét. Anno én is a Yamaha World.-nál vettem a mocit,tényleg jó a szerelőgárda,én csak a visszahívásos üzemanyagszivattyú tömítés csere kapcsán javittattam náluk,de korrektek voltak.A Te mocidon ezt megcsinálták e? Egyébként hová valósi vagy? Ha szeretnél egy igazán jó csapatba tartozni,akik segítik egymást,és szeretsz alkalmanként csapatban is motorozni,akkor köztünk a helyed! Üdv:István | |
2009. feb. 22. 11:19 | Válasz | #196 | |||
Szia Dávid! Légy egészen nyugodt, nagyon jó, megbízható társat vettél. Nem olcsó ugyan (ezt már tapasztaltad a vételkor) de szerintem nagyon jó. A 400-as kollégák majd kiokosítanak, én elsősorban üdvözölni szerettelek volna az oldalon, remélve hogy beregisztrálsz, és teszel le egy névjegyet is. Ha beleolvasol a Clubalapítás rovatba, láthatod hogy nagy lépés előtt állunk, amiből Te sem maradsz ki ha kicsit is érdekel a dolog. Május első napjaiban meglesz az első talink is, amin szintén részt vehetsz. Kapásból ennyit, üdv a fedélzeten! | |||
|
Dávid | 2009. feb. 22. 10:53 | Válasz | #195 |
Sziasztok! Tavaly szezon legvégén vettem egy YP400-ast. 2005-ben gyártották, 2007-ben adták el, még van rá több, mint fél év gari. Tanácsot szeretnék kérni tőletek, hogy vannak-e olyan dolgok, amire figyelnem kéne (pl. típushibák, vagy tipikus alkatrészek, amikkel baj lehet). Mióta robogózom ilyen motort szerettem volna és most hogy végre összejött rá a pénzem a lehető legjobban szeretném tartani. Szerintetek nem baj az, hogy ez egyhengeres? Mennyi ideig bírja vajon egy dugattyú? 30-40-50.000 km?? A kuplungnak van valami gyerekbetegsége? Én a Yamaha Harmatinál vettem a mocit. Rendes volt a lány, de a Yamaha World-höz fogom majd vinni a visszahívás miatt. Nincs negatív tapasztalatom a Harmatival, egyszerűen csak a World-ben baromi segítőkészek voltak a srácok. Mindig mindent elmagyaráztak. Egyszer átnézett nekem két szerelő egy mocit, amit majdnem megvettem. Vagy egy órát keresgélték a hibákat és kb 2.000 Ft-ot kértek. Válaszokat előre is nagyon köszönöm! Dávid |
2009. feb. 19. 17:36 | Válasz | #194 | |||
Szia Csabi!Nekem akkor valoszinü hogy kellene,szolok ha meg van rá a pénzem,de akkor kellene görgö is. Ha megoldhato akkor elöre is köszönöm! Üdv:Lacus! | |||
| |||
© sp1szacsa | 2009. feb. 19. 13:01 | Válasz | #193 | ||
Nem láttam még olyat.. Viszont a variószíjjra a Malossi ár 25.900.- nem áll mivel nincs raktáron és az új 310 euróval számolnak, ha rendelek. Tehát marad a Dayco ez is 28600.- még mindíg jobb mint 33 ért a Yamaha mert a Dayco is kevláros erősítésű. | |||
| |||
2009. feb. 18. 14:37 | Válasz | #192 | |||
anzo motor gyömrö? voltál már ott?eddig az ő weblapjukon láttam rávalót. | |||
|
© sp1szacsa | 2009. feb. 18. 13:18 | Válasz | #191 | ||
valami ilyenfélét? http://moped91.com/portal/show_img.php?img=pix2/20071128130039_1lm.jpg http://moped91.com/portal/show_img.php?img=pix2/20061130134655_j5c.jpg Rávalót még nem láttam ezeket még faragni kell szerintem | |||
| |||
2009. feb. 18. 12:25 | Válasz | #190 | |||
Mint az endúrora.
| |||
|
© sp1szacsa | 2009. feb. 18. 10:39 | Válasz | #189 | ||
Olyat mint az endúrókra? De ha veszel egy túraplekót azon van kis bubi mint az M. Zolién az nem engedi, hogy ázzon és csapja a kezed a szél, viszont a gyárinál kicsit magasabb... Fabbirban újonnan, volt 28k úgy hiszem. | |||
| |||
2009. feb. 18. 10:21 | Válasz | #188 | |||
Szia Szalai Csabi. Kézvédőt a 400-ra tudnál ajánlani? | |||
|
M. Zoltán | 2009. feb. 16. 09:23 | Válasz | #187 |
Köszi, de így ismeretség nélkül is korrektek voltak és mint írtam, nem került pénzembe.
|
© sp1szacsa | 2009. feb. 16. 09:19 | Válasz | #186 | ||
Szia Zoli! Szólhattál volna, van egy barátom aki ott dolgozik, velem együtt végzett és azóta is jó kapcsolatban vagyunk. Ha esetleg valakinek a Yamaha World esik útba ott viszont a volt tanulóm most már segédként dolgozik..... | |||
| |||
M. Zoltán | 2009. feb. 15. 22:14 | Válasz | #185 |
Nekem a benzinpumpa gumitömítését a Harmatinál csinálták, természetesen ingyen, de a szerviz óradíja ennyi. Egy üvegfalon keresztül lehet látni, ahogy szerelik, nekem nagyon hozzáértőnek tűntek és korrektek voltak. Megbeszélt időre vittem, azonnal nekiláttak, gondosak voltak.
|
2009. feb. 15. 19:38 | Válasz | #184 | |||
Laci,azt kérdezd meg az alvázszámod alapján hogy vissza hívták-e a motorod,ha igen,azt kérdezd meg hogy ez ingyen csinálják-e meg.Amugy Alsónémedibe menj ki a sráchoz,jó összekötetése van.
| |||
| |||
2009. feb. 15. 19:33 | Válasz | #183 | |||
Akkor Yamaha Harmati kilöve,megkeresem a Budafoki szerelöt. Inkább az jobb lesz 7000 az sok bevétel mag alig.))) | |||
|
© sp1szacsa | 2009. feb. 15. 17:23 | Válasz | #182 | ||
És a szíjra is van egy alternatívám mégpedig a Malossi ami olyan 26 körül rémlik és 6 rétegű kevlár erősítésű.
| |||
|
© sp1szacsa | 2009. feb. 15. 17:15 | Válasz | #181 | ||
Fiúk ha valakinek kuplung kell az szóljon nálam fele ár a gyárinak és van még 2 db. Be is építem,de ha kell postázom is.... A gumi kérdés nekem az IRC jön be nem is kopós nem is kemény pont ami a túrázáshoz kell. | |||
|
2009. feb. 15. 16:42 | Válasz | #180 | |||
7000ft/óra
| |||
| |||
2009. feb. 15. 16:22 | Válasz | #179 | |||
Lackó ha nem garis akkor egy tapasztalt robogószerelővel olcsobban jössz ki és eggyütt csinálhatjátok a vasat de ha fizetni akarod a nagy rezsi óra díjat akkor hajrá:)
| |||
|
2009. feb. 15. 11:45 | Válasz | #178 | |||
Azt látom hogy az árak mindenhol általában egyformák nem sok külömbség van,most az a pár ezer forint nem osz nem szoroz ugy gonolom. Lehet hogy ott csináltatom,mert még talán válalnak rá garanciát,ha valami gikszer beüt,(de ne lgyen)! Köszönöm a számot Balázs! Az eredeti gumitol kicsit ockodom,igazábol nem tudom,ha van jobb akkor inkább mást! | |||
|
2009. feb. 15. 11:17 | Válasz | #177 | |||
Szia Laci.06304764013 ez a harmati szerviz vezető tel.száma. Én nem csináltattam náluk semmit. A misigumi csúszik és túl kemény,javaslom az eredetit,ami rajta van. | |||
| |||
2009. feb. 15. 11:00 | Válasz | #176 | |||
Pénteken voltam Budaörsön a Yamaha Harmatinál,meg kérdeztem a variátor szijjat 33000-ft hozzá valo görgök kb:10000-ft! Benzinpumpa gumitömitésre elfelejtetem rá kérdezni,de legközelebb megyek rá kérdezek! komplett kuplung 62000-ft,vigyázzni kell rá,nem olcsó játék! Voltam gumisnál elsö,hátsó Michelin 36000-ft és a át szerelésért nem kell fizetni! Tudja valaki hogy milyen a Yamaha Harmatiék szervize,vitte már valaki szervizelni a motorját? Mert csak akkor vinném oda ha valami jó véleményt hallok,mert az árakban nincs nagy külömbség,körül néztem sok helyen! Üdv:Lacus! | |||
|
© passat52 | 2009. feb. 11. 16:02 | Válasz | #175 | ||
Enyém 94-es! A jövö héten talán már lesz olyan idő,hogy előszedjem a motort és bemegyek vele a szakszervizbe! Szerencsémre itt Sopronban van a Yamaha Salamon márkaképviselet és szerviz!
| |||
| |||
2009. feb. 11. 06:22 | Válasz | #174 | |
2005.-ös,de ahogy Zoli írta,menj be egy szakszervízbe,és ott az alvázszám alapján megmondják,hogy beleesik e a motorod a visszahívásba.Én annak idején levelet kaptam a márkakereskedőtől,és a saját érdekemben eleget is tettem a visszahívásnak.Azt nem tudni,hogy a Te motorod előző tulaja vajon túlesett e ezen.
| |
© baranyai.imre | 2009. feb. 10. 20:44 | Válasz | #173 |
Na igen,ez fer a gyártól.Sok más gyár nem hogy nem korrigálná a hibát,de még csak be sem ismernék.Sőt!
| |
© passat52 | 2009. feb. 10. 20:25 | Válasz | #172 | ||
Orpi! Hányas évjáratu a mocid? Csak azért kérdezem,hogy féljek e én is hasonló problémától!
| |||
|
2009. feb. 10. 19:55 | Válasz | #171 | |
Igen,de becsületükre legyen mondva,visszahívták a motorokat annak ellenére,hogy csak évek múltával jelentkezett volna a tömítetlenség. Mivel sok külső beszállító dolgozik egy egy gyárnak,igy ez előfordulhat,alapanyag probléma miatt leginkább. | |
© baranyai.imre | 2009. feb. 10. 18:56 | Válasz | #170 |
Nem semmi! És ez gyárilag van benne?
| |
2009. feb. 10. 18:23 | Válasz | #169 | |
Köszi a figyelmeztetést,én még tavaly túlestem rajta,állítólag beszállítói hibából olyan gumitömítést került a benzinpumpába,melyet szép lassan oldott a benzin. Jó mi?? | |
M. Zoltán | 2009. feb. 10. 13:37 | Válasz | #168 |
400-as Tulajok! Lehet, hogy csak nekem volt új az info, de Csaba ősszel felhívta a figyelmemet, hogy volt a 400-asokra egy visszahívási akció, a benzinpumpa gumitömítése miatt. Tegnap az enyémben megcsinálták, hát nem volt kis meló. Teljesen le kellett bontani az összes elemet róla az eleje kivételével. Jó egy órát szedték szét és legalább ennyi időt igényelt az összerakás is. Mit mondjak, nem egy "út szélén" cserélhető darab. Természetesen teljesen ingyen cserélték. Alvázszám alapján nézték meg, hogy benne van-e a motor a visszahívásban és azt is, hogy volt-e már cserélve. Javaslom, ha valaki nem tudja, hogy az övében cserélték-e, hívjon fel egy Yamaha szakszervízt, azonnal meg tudják mondani a számítógépes nyilvántartás alapján. |
Zénóka | 2009. jan. 28. 21:04 | Válasz | #167 |
A régi szűrők engem még mindig érdekelnek, persze csak ha nem kell :)
|
© sp1szacsa | 2009. jan. 28. 12:42 | Válasz | #166 | ||
YP400 gazdik!Február első felében rendelek magamnak szűrőket. A 3db szűrő 15 16 EHuf lesz, a gyári olyan 32 EHuf, ha érdekel valakit jelentkezhet, csak előleggel rendelek. Az elérhetőségem publikus.
| |||
|
© sp1szacsa | 2009. jan. 11. 18:47 | Válasz | #165 | ||
Ennek örülök... nekem megállt a projekt a fényezés még várat magára...
| |||
|
M. Zoltán | 2009. jan. 11. 18:42 | Válasz | #164 |
Korábban írtam róla, nekem bejött, azóta téli álmot alszunk.
|
© sp1szacsa | 2009. jan. 11. 18:37 | Válasz | #163 | ||
Szia M.Zoli! Szervusztok Urak! Hogyan szuperál a Maján a plexi?? | |||
|
2008. dec. 02. 09:31 | Válasz | #162 | |||
Majdnem olyan mint a defi, csak ez sokkal inkább próbál ébreszteni. Ha meg nem sikerül neki, már úgyis tök mindegy...
| |||
| |||
2008. dec. 02. 09:27 | Válasz | #161 | |||
| |||
2008. dec. 02. 09:20 | Válasz | #160 | |||
Dehogynem! Bedugod az ujjad a konektorba, ráálsz egy vizes fémlemezre, és másodpercenkén 50x fogod mozgatni a plexit! Csak koordinálni nem tudod...
| |||
| |||
2008. dec. 02. 09:10 | Válasz | #159 | |||
így az enyém is csak nem elektromos.. | |||
| |||
2008. dec. 02. 08:51 | Válasz | #158 | |||
Az ép plexim mozgatható, sztender, 10 csavar, aztán úgy mozog ahogy csak akarom!
| |||
|
2008. dec. 02. 06:13 | Válasz | #157 | |||
Na végre egy komoly terv!( Ez egy laposravert terv)
| |||
| |||
2008. dec. 01. 21:59 | Válasz | #156 | |||
Én robot pilótát szerelek rá és a gurulások alkalmával hátul sörözök
| |||
|
2008. dec. 01. 21:34 | Válasz | #155 | |||
korosztály függő.. az enyém pl fix | |||
| |||
2008. dec. 01. 21:27 | Válasz | #154 | |
Tudtommal a 650.-es Burgié is elektoromos.
| |
© passat52 | 2008. dec. 01. 16:14 | Válasz | #153 | ||
Azt hiszem a Hit tv széles ut adásában láttam egy mocit amelyiknek a plexije elektromosan emelhető,süllyezthető volt! Nagyon tetszett!
| |||
|
M. Zoltán | 2008. dec. 01. 15:42 | Válasz | #152 |
Nálam is ugyanez a helyzet, de inkább kihúzom magam néha-néha, cserébe a máskor élvezett szélcsendért. A tegnapi teszt a 400-ason is nagyon meggyőző volt.
|
© jasa | 2008. dec. 01. 14:36 | Válasz | #151 | ||
Plexiügyben "eggyek vagyunk" , nekem is F.fabbri van a burgin, használtan vettem 16-ért, a gyakorlatban nagyon bevált ! Kb. a bukó tetejéig ér. Ahogy írtad, a kis esőt kivédi, (persze felhőszakadásban úgyis sz...rá ázunk.) Ami negatívum: 1. sötétben, esőben a szembejövők fénye erősen szóródik, ez elég kellemetlen. 2. Továbbá a köd, pára lecsapódik rá, ekkor kicsit "kihúzom magam" így éppen átlátok felette. Persze 50 km át ez nem megy, de rövid szakaszokon segít. (megoldás: elektromos plexi, de ez már egy más kategória....) | |||
| |||
M. Zoltán | 2008. nov. 30. 16:31 | Válasz | #150 |
Köszi a teljesítmény adó infót. Nekem mindkét Fabbri plexim magasabb, mint a szemmagasságom, de nem is talált még el egy bogár sem. Elkezdett esni az eső, nem bírtam ki, kipróbáltam, alig van egy két csepp a ruhámon és a kesztyűmön. |
2008. nov. 30. 15:51 | Válasz | #149 | |||
A teljesítmény adó 12000ft/év
| |||
|
2008. nov. 30. 14:58 | Válasz | #148 | |||
ok:)beruháznék én is egyre a 250-hez de sajna sehol nem látok Bár múltkor bent voltunk az euromotorsnál givi túra pleko 27 lenne ujonnan az enyémre. Csak az a baj hogy pont ugyanaz ami az enyimen van fent és én abból levágattam mert pont szemmagasságban volt a teteje:)Így semmit nem érnék vele ha olyat vennék:) | |||
|
M. Zoltán | 2008. nov. 30. 14:50 | Válasz | #147 |
A 250-esen szerzett jó tapasztalat alapján ragaszkodtam a Fabbrihoz, így 20 lett a vége, mással nem kísérleteztem.
|
2008. nov. 30. 14:47 | Válasz | #146 | |||
Zoli mennyiért ütötted le? Az Orpi féle givi nem jött össze ?
| |||
|
M. Zoltán | 2008. nov. 30. 14:02 | Válasz | #145 |
Más. Vateráztam egy F. Fabbri túraplexit a 400-asra, teljesen hibátlan és szuper. A kis maján is ilyen gyártmányú a plexi és nagyon megszerettem, különlegesen jó a szélvédelme, ezért mertem bele vágni. Feltettem a 400-asra és megint nem csalódtam. Próbaképpen kesztyű nélkül, nyitott sisakban (4 fok) áttekertem a szomszéd faluba (10 km), és tökéletes. Nem fázott a kezem, az arcomat se érte a szél, még szemüveg sem kell. Ezt a márkát mindenkinek tudom ajánlani.
|
M. Zoltán | 2008. nov. 30. 13:55 | Válasz | #144 |
A biztosításon én is meglepődtem, kíváncsian várom a teljesítményadót az önkormányzattól.
|
2008. nov. 30. 09:46 | Válasz | #143 | |||
Úgy igaz,nekem úgy indul hogy a kockázat viselés 7 kategória,mindent flottába tettetem be. A motor Bp-en 25000/év!!!lenne.Az autó a csillagos ég,a feleségemnek olcsóbb pedig 4 éve van jogsija!!! Én rossz helyre születtem,lakok,itt minden a duplája,és a korrom miatt drágább,hihetetlen mennyire lehúznak pedig balesetmentes vagyok! | |||
| |||
2008. nov. 30. 07:39 | Válasz | #142 | |||
Réreztél ezzel a biztosítós hozzászólással, csibész banda, egyik sem jobb a másiknál!
| |||
| |||
2008. nov. 30. 02:05 | Válasz | #141 | |||
Bocsika, hogy hozzá szólók.. de nekem azért az böki a szememet, hogy globálisan a motoros biztosítások azért valljuk be igen keményen szezonális!!! mármint a kockázat viselés!!!! És persze ha levonjátok az évi 12 hónapból az átlag 4-5 hónapot, mikor a mocskos biztosítóknak mondhatjuk "0" a kifizetése, és azért a motorral való károkozások mondhatni töredéke a szgk ill. a tgk.-al szemben. Apukám ez a haszon!!!!!!!!!! | |||
|
© jasa | 2008. nov. 29. 23:55 | Válasz | #140 | ||
Hát igen ! Ahogy Nzsazs írta 350 felett már nincs több kategória (nagy marhaság !!!) és nagy az ugrás ! Én korábban már kíváncsiságból néztem a netrisken, de szinte a legolcsóbb is 18 ropi körül van. (úgy tudom a K és H - magyarul Kufár és Handlé ) B0 kategóriában. Motornál kevésbé számít a hely, a tulaj élekora stb... nem úgy mint a kocsiknál. Hiába vagyok 20 éve kármentes az autón, motornál zöldfülűként indulok. El van szúrva az egész....(nem csak ez)
| |||
|
2008. nov. 29. 20:58 | Válasz | #139 | |||
Bizony, és az életkor is számít. Nekem az 1,3-as (papíron) Lada 10'100ft/év az Alianz-nál, a 250-es A/1-es Majesty 6'000, a Babetta !!3'800!! ugyanitt. Én mindenképpen egy jó nevű, megbízható biztosítót javaslok aki tényleg segít ha gond van. Pl: az Allianznak is van egy olyan szolgáltatása, hogy egy évben egyszer 15'000ft-ig fizeti az autómentőt. 5 rugó a mentősé a számláért, 10 az enyém. 100ft/év. Megéri nem?
| |||
|
2008. nov. 29. 20:41 | Válasz | #138 | |
K&H.biztosítónál A-5.bonussal az éves dijam l6.200.-ft. Ahogy Nzsazs mondja rengeteg minden befolyásolja a dijat,legfőképp a lakhely,az életkor és a bonus besorolás,és persze a gép teljesítménye is. Üdv:István |
© passat52 | 2008. nov. 29. 20:15 | Válasz | #137 | ||
|
2008. nov. 29. 19:58 | Válasz | #136 | |||
át vesszem ha gondolod a mocit.
| |||
| |||
© nzsazs | 2008. nov. 29. 19:28 | Válasz | #135 |
Az előző motorom (YP 250R X-MAX) éves kötelezője 6492,- Ft volt. Engem is meglepett a jelentős díjnövekedés a 400-as ra, de itt történik egy kategória ugrás. A 250-es még a 151-350 cm3 kategóriába esik, azért olyan kedvező a kötelezője. Ja kérem, a luxust, a száguldás lehetőségét ilyen módon is meg kell fizetni!
|
© nzsazs | 2008. nov. 29. 19:16 | Válasz | #134 |
Szia Passat52 YP400 Majesty Hengerűrtartalom 395ccm Saját tömeg 219 kg Megengedett egy. tömeg 408 kg Teljesítménye 25 kW Netrisk.hu segítségével megkötött éves kötelező A0 bonus/malus besorolással az Union Biztosító ZRt-nél évi 21824 Ft. Sok tényező befolyásolja a végső összeget, érdemes a Netrisk ajánlatát végigböngészni. Sok sikert a kötéshez. |
© Zsolt | 2008. nov. 29. 19:14 | Válasz | #133 | ||
Valami nem jó! A 250-es 1/4 éves díja nekem 1600 Ft. (OTP-Garancia).Ez évi 6400Ft, a 400-asé nem lehet 3x annyi!
| |||
|
© passat52 | 2008. nov. 29. 19:07 | Válasz | #132 | ||
Ez kész rablás! Az 1.8as benzines autóm éves dija 17800!
| |||
|
2008. nov. 29. 18:40 | Válasz | #131 | |||
Wabard flotta
| |||
|
2008. nov. 29. 18:39 | Válasz | #130 | |||
Nekem 20000ft az évi díja
| |||
|
© passat52 | 2008. nov. 29. 18:38 | Válasz | #129 | ||
Hahó valaki! Biztositás ügyben érdeklődnék,hogy mennyi a 400as éves dija? Online próbálkozok a kötéssel de nem jutok el a dijszámitásig sem. Kellene nekem pár adat a motorról mert a dokumentumtárat valamiért nem tölti le a gépem! Ja és forgalmim még nincs csk adásvételi és azon nincsenek rajt a teljesitmény és a suly adatok! | |||
|
2008. nov. 19. 21:46 | Válasz | #128 | |||
Azt hittem olyan mint az enyém vagy Zénoé.
| |||
| |||
© baranyai.imre | 2008. nov. 19. 20:06 | Válasz | #127 |
Én a szivacs szűrőket folyékony mosogatószerrel szoktam kimosni,tisztavizes öblités után teljes száritás,majd légszűrő olajjal beitatni/befújni.(A légszűrő olaj használatát feltétlenül javaslom,mivel a sima szivacs nem köti meg a finom por szennyeződést.) Szűrő csere esetén ajánlom az univerzális szűrő szivacsot,amiből tetszőleges méretű/alakú szűrő vágható ki(többféle vastagságban lehet kapni). | |
© passat52 | 2008. nov. 19. 19:53 | Válasz | #126 | ||
Balázs! Már szárad a radiátoron!:) De én folyékony mosószerrel mostam és nem kell tartani az esetleges mosószer maradványoktól! Féktisztitót holnap beszerzem! | |||
|
2008. nov. 19. 19:37 | Válasz | #125 | |||
Passat:fék tisztítóval fújd ki.Tutti. Én megcsináltam és be vált | |||
| |||
© passat52 | 2008. nov. 19. 17:53 | Válasz | #124 | ||
Na ja! Én most spec azt keresem,hogy a Zénoka hol és hogyan mosta ki a levegőszürőt. Kivettem én is a vasból azt ugy látom ráférne egy nagymosás!:) Lehet rosz helyre irtam de nézzétek el nekem,hogy csak 25-ös a gépem! | |||
|
© jasa | 2008. nov. 19. 15:52 | Válasz | #123 | ||
Srácok, bitangul szétOFFoljátok a fórumot. Jópofa, de így nem lehet majd megtalálni semmit később, illetve keresgetni kell a sok vegyes között. Majd esetleg fél év múlva emlékezzetek rá mit mondtam.....
| |||
|
2008. nov. 19. 14:29 | Válasz | #122 | |||
Puding próbája az evés Minél többet kóstolsz,annál jobb az étvágyad | |||
| |||
2008. nov. 19. 09:57 | Válasz | #121 | |||
Az F1-re utaltam, és ott a Toyota sajnos xar. Ennyi pénzből már tavaly le kellett volna körözni a mezőnyt! De még csak nem is álltak a Ferrari mellett, de még mögötte sem! A csillagászati költségvetés után, alig harmada pontot gyűjtöttek mint az általad említett járművel (17256). A befejezetlen futamok száma meg 11-20! És nem rosszabbak a pilótáik mint a ferrarisok, csak a technika nincs ott... Balázs ötletére csak annyit ki az aki még nem nős? Kérdezzen bátran, Bazsi válaszol! | |||
|
2008. nov. 19. 06:52 | Válasz | #120 | |||
Tanulság:ne vegyél semmit próba nélkül.
| |||
|
Zénóka | 2008. nov. 18. 23:01 | Válasz | #119 |
Képről meg nem mondod, hogy ferde egyikről sem, annyira nem xar, csak fent a helyén látszik. A ferrari nem xar...csak ha mellette áll egy supra Nem is vagyok japánmániás |
2008. nov. 18. 21:58 | Válasz | #118 | |||
Fenomenális vagy Topi, de azért a Ferrari még elmegy! Legalábbis nálam.
| |||
| |||
© Zsolt | 2008. nov. 18. 21:42 | Válasz | #117 | ||
Ez tényleg jó, TopJoe!
| |||
|
© baranyai.imre | 2008. nov. 18. 21:30 | Válasz | #116 |
Ez nagyon jó
| |
2008. nov. 18. 21:22 | Válasz | #115 | |||
Van benne valami. Olaszok csak a fagyihoz és a tésztához értenek. Még építkezni sem tudnak egy rendeset. Azt a szép régifajta stadiont is félbehagyták, meg azt a régi tornyot is ferdére építették. Meg van egy egész városuk ahol elég problémás a talajvíz.
| |||
| |||
2008. nov. 18. 19:43 | Válasz | #114 | |||
Én meg sem szólalok
| |||
| |||
© passat52 | 2008. nov. 18. 19:30 | Válasz | #113 | ||
Üdv mindenkinek! TopJoe! Szerintem át kellene irni a mottót! -Ami nem Kinia ás Olasz az hamisitvány! | |||
|
2008. nov. 18. 18:59 | Válasz | #112 | |||
Én ötöd áron elnézegetném azt a kis szépséghibát pláne ha kicsi türelemmel be lehetne állitani majdnem tökéletesre:) De sajna nincsen 400-asom :)
| |||
|
2008. nov. 18. 18:52 | Válasz | #111 | |||
A vaterán van egy fabri ( szintén olasz) használt, kép szerint nem ferde 22-ért.
| |||
| |||
2008. nov. 18. 18:06 | Válasz | #110 | |||
Szép ára van. | |||
|
© nzsazs | 2008. nov. 18. 17:35 | Válasz | #109 |
Sziasztok! Ritkán kapcsolódom be a beszélgetésbe, viszont rendszeresen olvasom a fórumot. Az eredeti Yamaha túraplexi cikkszáma a 2008-as Majestyre: 5RU-W0710-10-00 Valóban tökéletesen illeszkedik a helyére, de az ára sem piskóta. A Budaörsi Yamaha szervizben bruttó 62.424,-pénzt számoltak érte. Senkinek a kedvét nem szeretném elvenni tőle, de mindenképpen megérne egy próbakört, mielőtt ennyi pénzt kiadnátok érte. Az egymáshoz közel lévő visszapillantó tükrök problémáját viszont sikerült tökéletesen megoldani. Egy profi tükörtoldó és magasító beépítésével olyan lett, amilyennek mindig is szerettem volna. |
M. Zoltán | 2008. nov. 18. 17:12 | Válasz | #108 |
A gyári, több mint 70 eFt és nem sokkal szélesebb-nagyobb mint a széria plexi.
|
2008. nov. 18. 14:44 | Válasz | #107 | |||
Igen ott van gyári.
| |||
| |||
2008. nov. 17. 19:53 | Válasz | #106 | |
Egy percig sem godoltam,hogy el akartad "titkolni"ezt a gyári hibát,ahhoz már elég jól ismerlek,de ugy van ahogy írtad,egyszerüen zavarja a szememet,ahányszor csak rénézek. Én kérek elnézést Tőled a kukacoskodásomért,valószinüleg gyűjtök egy un.gyárira. Egyébként azt hol lehet kapni,Yamahánál? A barátoddal elküldhetnéd a pénzt is,egyszerübb lenne,ha nem gond.Ha igen,adok számlaszámot,de ezt most fejből nem tudom,elő kell keresni a papirok közt. Remélem a barátság megmarad! | |
Zénóka | 2008. nov. 17. 19:27 | Válasz | #105 |
Utólagos engedelmével idézek egy részletet orpi55 leveléből: "Szia Zénóka! Priviben írok,mert ezt nem akartam a fórumban leírni,de ma reggel feltettem a plexit a mocimra,és ahogy ott nézegettem jobbra balra,észrevettem,hogy a plexi két oldala nem szimmetrikus egymással,azaz a bal oldalon a kormány előtti légterelő dudor sokkal kihangsúlyozottabb,mint a jobb oldali,ezáltal ferde az egész plexi. Az a baj,hogy a plexin megjelenő fénytörések kihangsúlyozzák az egészet,igy túl szembeötlő a hiba. Tuti gyári hiba,csodálom hogy Te nem vetted észre." Azért itt válaszolok, mert szerintem több embert is érdekelhet. Szóval: Észrevettem én is persze, egyből azután, hogy először felraktam még magam a márkaszervízben, ahol vettem. (közismert, hogy jó a kontakt:) ) Fel is hívtuk a givi m.o-i forgalmazóját, ahol elpróbálták magyarázni, hogy sajna mind ilyen de mivel nem hittük el, másnapra küldtek egy másikat. Mondták amelyik jobb azt válasszam. Sajnos az tényleg még xarabb volt, a másikon az egész felület tengelyirányban meg volt csavarodva, ezen "csak" a 2 kézvédő áll asszimetrikusan. Azóta még 1-et megsasoltam a német talin, az úgy állt mint tehénen a gatya. Sajnos made in italy. Aki szedett már le, meg főleg próbált is visszarakni olasz gépre műanyag elemet, az tudja, hogy azokon nem úgy van, hogy helyére patt, oszt csavar be és már jól is áll. Nekem akkor természetesen felajánlották, hogy vissza az egész, vagy hoznak helyette gyárit, de nekem nem ér meg 26 helyett 43-at az a 3-4 mm. Javaslom, hogy akinek nikkelezett szemmértéke van, mint orpinak és nekem, és zavarja is az ilyesmi az csak gyáriba gondolkodjon. Amúgy némi igazgatással, meg a csavarok megfelelő sorrendű meghúzásával egész jól fel lehetett tenni, bár igaz, hogy 20 percet játszottunk vele, mire "egész jól" állt, a gyárit meg ugy 2 méterről rádobja az ember, csavar tökmindegy sorrendben meghúz és mégis úgy áll mint katibanagyerek. Csak azért részleteztem ilyen hosszan, mert nem eltitkolt hibáról van szó, hanem sajnos általános made in italy jelenségről ezért is nem részleteztem. Sajnos egy ilyen olasz cumó az életben nem fog úgy passzolni mint a gyári. Emailben megirom a barátom számát és címét, juttasd lécci vissza neki, és ha adsz egy otp-s szlaszámot, küldöm a lóvét vissza. A givi sajnos ilyen, nem tehet róla senki, én kérek bocsánatot gelilackó-tól és tőled a küldözgetésért :) |
© Nagy Gusztáv | 2008. nov. 17. 18:16 | Válasz | #104 |
Szia Lacus! Még nem, vártam a rossz időt, sajna megjött. Most kezdem intézni. Köszönöm az érdeklődést, remélem tavasszal, végre találkozhatom a társulattal. Addig is rajtatok tartom a szemem. Üdv, Guszti | |
2008. nov. 14. 22:09 | Válasz | #103 | |||
Milyen lett az új plexi István? Vagy még nem volt időd feltenni? Kíváncsi vagyok hogy jön be a dolog számodra. Még lesz időd kipróbálni, szép időt mondanak, csak alul jól öltözz fel!
| |||
|
2008. nov. 14. 20:20 | Válasz | #102 | |
Zénóka! Írtam Neked egy privi üzenetet a fórumban megadott e-mailedre,légyszi olvasd el. Üdv:István |
2008. nov. 13. 20:54 | Válasz | #101 | |||
Azért is vettem meg a 650-t,mert Zénó tartotta karban
| |||
|
Zénóka | 2008. nov. 13. 20:38 | Válasz | #100 |
http://www.google.com/search?client=opera&rls=hu&q=heidenau+k66&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 Ha ez vmit jelent, eddog próbáltam irc-t (Pantheon150), bridgestone-t ( AN 400 2002), michelin pilot sport-ot ( AN650 2005, jelenleg Zsoké gépe), a majestyn a dunlop után ezt. Nekem ezek után mindig heidenaum lesz :) |
|
|
|