|
|
|
© Karcsi | 2009. aug. 28. 09:34 | Válasz | #45 | ||
Peet! Nekem is volt 125-ös motorom, nagyon szerettem, jó kis gép, egy személyre rövidtávon tökéletes, de hosszabb útun már egy kicsit necces....Turázgatni szeretnél akkor 250 körül gondolkodjál, vagy a 400-as kategoria. | |||
|
© jasa | 2009. aug. 28. 09:14 | Válasz | #44 | ||
Két személyre tartósan még a 250-es gép is necces, az alatt meg felejtős, ha nem akarod gyorsan tönkretenni. Egyébként meg minden a használattól függ, és egy használt motor vétele alapból zsákbamacska. Persze ezt lehet minimalizálni, erős odafigyeléssel, szakértelemmel.....sok sikert.
| |||
| |||
2009. aug. 28. 06:11 | Válasz | #43 | |||
Hát nehéz ajánlani mert nem tudom mi az elvárásod a géppel szemben!A kis kategória két személyre és hosszú távra nem ajánlott!De! Ha csak időnként van szükség az utasszállításra, és a hosszú utak nem rendszeresek akkor a gép jól teljesít!Van aki Ausztriából jár haza ilyen géppel.Hátsó kérdése! Sztrádán tartani lehet a 100-at, ha kell két személlyel is de akkor már a nehezebben gyorsít és ellenszélérzékeny.Futott km határt nem tudok mondani mert tönkre lehet tenni 5-10ezer km alatt is ha trehány a gazda!HA gondosan karbantartja akkor ennek sokszorosa sem gond . Az a kérdés mire akarod használni!?
| |||
| |||
© Peet | 2009. aug. 28. 02:31 | Válasz | #42 |
Sziasztok! Nagyon megtetszett eme formátumú motorka, maximum 180 köbcentiig gondolkodom vásárlásban. Legszinpibb a 180-as lenne de nem nagyon találok rendszámosat ebből, és ha van annak sajna a pénztárcám szab határt. A forgalomba helyezéstől pedig őszintén szólva félek kissé. A kérdésem a következő lenne: két személlyel kaptatót hogy bírja a 125-ös gép? Kilométerben van valamiféle lélektani határ ami fölött nem tanácsos megvenni? Bármilyen vásárlással kapcsolatos tippet szívesen veszek! :) A válaszokat előre is köszönöm! :)
|
2009. aug. 17. 21:35 | Válasz | #41 | |||
| |||
© lloyd00 | 2009. aug. 17. 20:08 | Válasz | #40 |
Köszi szépen, sikerült belőni a szelephézagot, már minden tökéletes.
|
2009. aug. 17. 12:44 | Válasz | #39 | |||
Manual 31. oldala.
| |||
| |||
2009. aug. 17. 12:27 | Válasz | #38 | |||
Én mindig a vonalra állítom, az olasz leírás is azt írja.
| |||
| |||
2009. aug. 17. 05:55 | Válasz | #37 | |||
A letöltések- ből letöltöd a 125-ös doksiját és mindent megtalálsz!
| |||
|
© lloyd00 | 2009. aug. 16. 23:27 | Válasz | #36 |
Köszi szépen, az értékek megvannak, csak azt nem tudom pontosan milyen a jel, amit keresnem kell. Bár lehet csak én vagyok béna. Van egy "T" és egy "H" betű rajta köztük egy vonal, plusz van egy pont is. Melyik a jelölés?
|
2009. aug. 16. 21:17 | Válasz | #35 | |||
Csak egy jel van. Négyütemű, két főteglyfordulatra esik egy ütem, ezért az egyik fordulatnál a szívó nyít, körbeteked aztán meg a kipufogó. Az értékeket tudod? Akna nélkül a kiput nehéz állítani, én egy deszkára szoktam állítani, úgy könnyebb hozzáférni. Óramutató járásával megegyező irányba tekered a jelet. | |||
| |||
© lloyd00 | 2009. aug. 16. 20:52 | Válasz | #34 |
Hali, Meg szeretném kérdezni, mi a pontos menete a szelephézag-állításnak? A lendkeréken melyik jelet kell nézni a szívó és melyiket a kipufogó szelepnél? Előre is köszi! :) |
2009. jún. 29. 20:47 | Válasz | #33 | |||
Akkor egyértelmű összeszedte a port és azért kopott!
| |||
| |||
2009. jún. 29. 20:38 | Válasz | #32 | |||
Gyári került bele.
| |||
| |||
2009. jún. 29. 20:36 | Válasz | #31 | |||
Kopás ügyben a görgő minőségétől is sok függ!A kenés terén valószinüleg igazad van!!
| |||
| |||
2009. jún. 29. 06:34 | Válasz | #30 | |||
Szétszedtem a variátort, megnéztem a görgőket. Kb. 2000 km-t mentem vele, a görgők zsírozva voltak. Két görgőt cserélnem kellett (a régiekből csak ennyi maradt), de a többin is látszik enyhe kopás. Az előző görgőkön 10000 km alatt nem volt ekkora kopás, pedig azok teljesen szárazak voltak. Kitisztítottam, szárazon raktam össze, nem zörög. Szerintem a zsír addig jó, amíg nem kap szennyeződést. Utánna már csak csúszik a pályán. Nem tudom, hogy a 250-esnél mi a helyzet, de úgy néz ki, hogy a 125-ét nem szabad zsírozni. | |||
|
2009. jún. 26. 14:55 | Válasz | #29 | |||
Vásárolnék Yamaha Majesty YP125-t. Kizárólag rendszámmal és jogtiszta papírokkal rendelkező, tuning- és törésmentes érdekel, esztétikai és motorikus hibáktól mentesen, ha van ilyen egyáltalán. Fekete színben nem. Fényképes és árajánlatos emailt a td@mailbox.hu-ra várok.
| |||
|
© Karcsi | 2009. máj. 21. 07:57 | Válasz | #28 | ||
Zozizi! A képek a kiegyenlitő tartályról készült. A tartályban, mint a hogy leirtuk, csak fagyálló+desztvíz lehet. Az elöző tulaj szerintem nem tudta mivel kell feltölteni azért önthetett bele olajat.(50-es kétüteműnek nézhette). Szerintem szereld le a tartályt mosd ki, tölds fel és nem lesz semmi próbléma...szerintem. | |||
|
© zozizi | 2009. máj. 20. 19:42 | Válasz | #27 |
Feltettem a galériába (zozizi) kettő db képet a tartályról!
|
© zozizi | 2009. máj. 20. 09:17 | Válasz | #26 |
Megírtam a névjegyet! Este teszek fel képeket a szóban forgó tartályról.
|
2009. máj. 20. 05:49 | Válasz | #25 | |||
A motorvásárlás c. rovatban megtalálod a rendszámozás útvesztőit! Alaposan nézd át!A letöltéseknél a műanyagelemek rendbehozataláról is sok mindent találszHa valami nem tiszta nyomj privibe egy e-mailt!( A logora rákattintasz és kiteszi az adatokat!)A névjegy az bennt legyen!
| |||
| |||
© zozizi | 2009. máj. 19. 22:54 | Válasz | #24 |
Oké már képben vagyok a névjeggyel!!!!:o) Én nem arra gondoltam illetve nem azt töltöttem ki amiről a Tamás beszél! Már tudom most olvasgatom a többiekét. Holnap íróm az enyémet!
|
2009. máj. 19. 22:46 | Válasz | #23 | |||
Na látom egymásra találtatok, megoldjátok a problámákat hamarosan. Ne add fel Zozizi, csak okosan, és tegyél csak rá rendszámot. A mai rendőröket nem ejtették a fejükre. De a névjegyedet nem látom, még Gyurma az utolsó. Olvasd el a többiekét, és az alapján eldöntöd mit szeretnél tudatni magadról. A galériában meg bemutathatod a mocit is, ne szégyeld ha nem patent, a Te dicsőséged lesz ha szépen helyrehozod! | |||
|
© zozizi | 2009. máj. 19. 22:45 | Válasz | #22 |
A tiéd nagyon szép állapotban van!
|
© zozizi | 2009. máj. 19. 22:40 | Válasz | #21 |
igen 50-esként.
|
2009. máj. 19. 22:29 | Válasz | #20 | |||
50-esként használod?
| |||
| |||
© zozizi | 2009. máj. 19. 22:13 | Válasz | #19 |
Nem a hűtő vizben hanem a kiegyenlítő tartály van tele olajjal! A burkolat alatt elől levettem a sapkát a hűtőről ott víz van! SomTom! tettem fel képet a gépről a galériába! zozizi a galéria. egyéni.
|
© baranyai.imre | 2009. máj. 19. 22:00 | Válasz | #18 |
Szia Zozizi! Most olvasom hogy olaj van a hűtő vizedben. Xar ügy. A víz szivattyú tömitéseid? Nemrég 1 125-ös Leonardót csináltam ugyan ezzel a hibával,a vízszivattyú volt a hunyó. Sok sikert a szereléshez! |
© zozizi | 2009. máj. 19. 21:50 | Válasz | #17 |
Szerintem semmikor. Megvette, perecelt vele egy nagyot aztán csak ott állt az udvaron.
|
2009. máj. 19. 21:41 | Válasz | #16 | |||
Tudom. Előző tulaja mikor cserélt benne olajat? | |||
| |||
© zozizi | 2009. máj. 19. 21:39 | Válasz | #15 |
Semmi nem volt még nálam cserélve! De az első hogy akkor ezt a hűtőrendszert szétszedem és átmosom. Csak halál macera a sok idomot lebontani. Szeretném nagyon rendbe rakni.
|
2009. máj. 19. 21:29 | Válasz | #14 | |||
A szíjat könnyen tudod ellenőrizni, 21 mm alap értéke, 18,8 a csere határ. Csak egy csillag csavarhúzó, egy imbusz kulcs meg egy tolómérő kell. Aztán már mérhetsz is. A tárcsák állapotát is meg tudod nézni. A görgőket már nehezebb megnézni, oda légkulcs, vagy elektromos kerékkulcs kell. Házilag az is megoldható, én is a Majámon csináltam ilyet először. A görgők gyári mérete 20mmm, csere 19,5 mmm. A 9,1 gr-osak. Én konyha mérlegen mértem. Olaj csere már volt? 3000 km a csere periódus. | |||
|
© zozizi | 2009. máj. 19. 21:23 | Válasz | #13 |
Erő az van benne mert a 80-at hegyen völgyön simán viszi. Szerintem egész jól gyorsul is. Persze megint csak azt mondom nincs viszonyítási alapom. Hát ezekre kell valami szakembert találnom mert ha szét is tudom szedni én nem tudom megállapítani a görgő vagy a vario állapotát.
|
2009. máj. 19. 21:20 | Válasz | #12 | |||
A Fecoval rendeltünk BA20D-s foglalatú halogént. Nem kell foglalatot cserélni. Én előtte 45/40W-os izzóra cseréltem, az is sokkal jobb volt. Ha erő van benne lehet, hogy a varió. Görgők, szíj? Meg kelle nézned. | |||
|
© zozizi | 2009. máj. 19. 21:17 | Válasz | #11 |
Az óra szerint 27000km
|
© zozizi | 2009. máj. 19. 21:17 | Válasz | #10 |
2000 kiadású. Hát valószínű hogy nem tudta hogy mit kell bele önteni. Szegény nagyon le van strapálva külsőleg. Lesz mit csinálnom vele. Borultak is vele a kutyája megrágta az ülést szóval nyárra el leszek látva munkával vele. Nem megy bele a pirosba. Akkor foglalatot is kell cserélni? Mitől nem mehet a gép csak 80-at?
|
2009. máj. 19. 21:15 | Válasz | #9 | |||
Zozizi, én két személlyel is mentem már 100 fölött, ami azért 140 kg volt. Kilométer mennyi van benne? | |||
|
© Csokáv | 2009. máj. 14. 21:12 | Válasz | #8 |
Én csak szívócsonknak ismertem, azért nem találtam gondolom. Hála. | |
© Karcsi | 2009. máj. 14. 12:05 | Válasz | #7 | ||
Szia Csokáv! Itt nézd meg most találtam. http://shop.unas.hu/shop_art.php?shop_id=1192&cat=645625 CITY BIKE MOTOROS WEBÁRÚHÁZ..4900ft | |||
| |||
© Csokáv | 2009. máj. 14. 11:37 | Válasz | #6 |
A helyi robogósbolt nem tud szerezni, neten nem találok, ezért ha bárki tud nekem egy szívócsonkot 125-öshöz, annak hálás leszek. :)
|
© passat52 | 2008. dec. 15. 19:07 | Válasz | #5 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=tSWwlKGeLiU
| |||
|
zee1970 | 2008. okt. 11. 20:19 | Válasz | #4 |
Sziasztok.Van 1 első féktárcsám vadi uj.10eft
|
2008. szept. 06. 20:34 | Válasz | #3 | |||
125-ös segítségét kérném!Két műanyagcsőnek nem találom a helyét a karburátoron! Lefotóztam, kinek küldhetném el?
| |||
|
© Zsolt | 2008. ápr. 18. 15:47 | Válasz | #2 | ||
Ezt keresel: YAMAHA CSOMAGTARTÓ YAMAHA MAJESTY 125 / 150 / 250. Használtan sajna nem igazán látni, újonnan 16 rúgó az ára. | |||
|
© Kohn Viktor | 2008. ápr. 18. 10:51 | Válasz | #1 |
Sziasztok! Van valakinek eladó doboztartója? Köszi!
|
|
|
|