|
|
|
2011. jún. 16. 08:26 | Válasz | #558 | |
Kicseréltem a jobb hátsó telót... asssztaqqqq... tényleg szét kellett hozzá borítani az egész hátulját :( Aztán gumit cseréltem a hátsó keréken. Na ez sem egyszerű kispolgári körülmények között. Fél óra volt lefeszegetni a rágyógyult gumit, utána fél óra felerőszakolni az újat. További 40 perc volt levenni és felrakni megint, mert elb@tam a menetirányt Pedig már az elején megnéztem, de annyit szenvedtem vele, pakoltam, forgattam, hogy csak sikerült elgyurcsányolni Egyébként Pirelli gumi volt fenn, nem bírt ki 4000 km-t sem. Oké, valószínűleg tapadt, mint az állat, de amennyire én döntögetek... nem is tudom, hogy tapadt-e. Most IRC került rá. |
2011. máj. 31. 08:26 | Válasz | #557 | |
Sejtettem. Mármint nem a bontást, a cserét... :( Ezek szerint épp képben vagy a lengéscsillapító-piaccal, van tipped hol érdemes ilyet vásárolni? |
2011. máj. 30. 18:10 | Válasz | #556 | |||
Flow!A hátsó gátló olajos és nem javítható.Csere. Én most vagyok túl rajta.Érdekesség: a 2000 utánin csak a kipufogót kell levenni, a tieden szinte az egész hátulját bontani kell a cseréhez.Nem lehet hozzáférni a felső csavarhoz.
| |||
|
2011. máj. 30. 14:47 | Válasz | #555 | |
A hátsó felfüggesztésben a teleszkóp... az csak teleszkóp, vagy lengéscsillapító? Azaz van benne olaj? (250 '96) Ha igen, és elkezd kifolyni akkor lehet javítani, vagy új kell? :(
|
© Laller | 2011. máj. 13. 20:34 | Válasz | #554 | ||
Szupi :) Ma sajnos eddig dolgoztam.Holnap meg lagzi.Talán vasárnap át lépek :) | |||
| |||
2011. máj. 13. 08:52 | Válasz | #553 | |
Nekem nem ereszti az olajat és ugy működik ahogy írjátok, összenyomni kissebb erővel széthúzni nagyobb erővel kell, remélem a szerzett felni jó lesz és nem nyalja a gumit.
|
© Sama | 2011. máj. 13. 08:39 | Válasz | #552 |
Igen, mind a kettőt cseréltem (bontottra), hogy nagyjából azonos erejűek legyenek. A régiek közül az egyik eresztette az olajat de a másik nem. Hogy van-e benne, illetve milyen állapotban van meg sem néztem még mert kirugózáskor csúnyán felütöttek és gyanúm szerint egy db-nak a cseréje kevés lett volna. De azért eltettem tartalékba. Ha kell, ugorj át érte.
| |
© Laller | 2011. máj. 12. 17:48 | Válasz | #551 | ||
Szerintem nem csesztem el semmit az össze rakásnál!Azóta már mentem vele vagy 400km és minden nap meg nézem a gumit pont a defekttől való félelem miatt :) Ez a hiba ami nem nagyon látszik PONT a kétszemélyezés után lett.Neked mind a 2 teleszkópod rossz volt amit cseréltél? Mert nekem csak 1 db kéne.Jóóó tudom nem ez a legjobb meg oldás de meg tenné nekem ha csak az egyiket cserélném ki egyenlőre egy használtra ami nem folyik
| |||
| |||
2011. máj. 12. 15:37 | Válasz | #550 | |||
Na ezt nem tudtam pontosan megmondani Neked gelsei talin, amit most Sama! Lefele könnyen megy mert követnie kell az út egyenetlenségét, vissza viszont csillapít, hogy ne tudjon a motor "hintázni".
| |||
| |||
© Sama | 2011. máj. 12. 11:22 | Válasz | #549 |
Igen. Összenyomás után lassabban kell kirugóznia, ha jó a lengéscsillapító benne. A két teló összenyomásához pedig azonos rugóúthoz, azonos erő kell.
| |
2011. máj. 12. 10:03 | Válasz | #548 | |
Szereztem bontott felnit szinte uj gumival 12000ért, a féktárcsa is rajt van de az kuka. Most majd kiderül hogy ezzel a felnivel mennyire eszi a gumit. Arra viszont nem kaptam választ hogy a hátsó lengéscsillapító szétszedve összenyomva kissebb ellenállással, széthúzva pedig nagyobb ellenállással kell működnie? |
© Sama | 2011. máj. 12. 08:44 | Válasz | #547 |
A képről nem tudom kinézni, hogy milyen lett a gumid, de a hátsó telóidat ismerve ne húzd sokáig a cseréjét. Meg most szerelted a kereket is a defekt miatt, és nem lehet, hogy az összerakásnál lett valami bibi? Tamásnak volt valahol leírva a tippje, hogy milyen sorrendben kell meghúzni a csavarokat.
| |
© Laller | 2011. máj. 11. 18:14 | Válasz | #546 | ||
Tegnap motoroztam kb 100km elég rossz úton 50-60-70-es tempóban 2 személlyel.Én 105kg utasom 80kg jobb oldali hátsó teló szar!Éééés ilyen meg ilyen lett a gumi.Nem tudom mennyire vehetők ki azok a csíkok a fotón?Meg olyan fura az a felület tényleg mintha csak a gumi azon oldalán mentem volna vagy 10ezer km :) Én nem látnám hogy valahova bele érne a motorba!Na ilyenkor mi van???
| |||
|
2011. máj. 11. 09:39 | Válasz | #545 | |||
Sikerült válaszolnom saját kérdésemre: http://www.gumiteszt.com/motorbicikligumik/index.html Elég sok márkájú gumiról alkotott vélemény szerepel, és ami a legfontosabb - szerintem-, hogy a használók írták. | |||
|
2011. máj. 09. 22:33 | Válasz | #544 | |||
Valakinek van esetleg valamilyen véleménye az alábbi gumikról: Vredestein Turnamente 64P - előre Vredestein Stoccata 62L - hátra Jó árban van -cca. 8500.Ft. Autóban nekem jó volt a márka, na de robogóban...? | |||
|
2011. máj. 09. 15:31 | Válasz | #543 | |||
Józsi, úgy fotózd már le, hogy egy vonalzót vagy pálcát leteszel a motor hátsó kereke mellé, úgy hogy a felnire mutasson merőlegesen. Ezután fotózd le úgy hogy hol fut a felni megfelelően, majd úgy hogy lehessen látni mennyit üt oldalba. Ugyan ezt a gumival is megteheted!
| |||
| |||
2011. máj. 09. 15:28 | Válasz | #542 | |||
Meg van ütve a felnije, a gumi nem fut egyenesen, a széle kimozdul a körívből legalább 3-5mm-t.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 09. 07:33 | Válasz | #541 |
fordits a gumin a felnin 180fokot amugy gumis megmondja a tutit | |
2011. máj. 08. 22:39 | Válasz | #540 | |
ok, ha lesz rá időm holnap mindenképp teszek fel, de nagyságrendileg a gumi futófelületén középen körkörösen még kb 2 mm-er a borda, de van 10cm ahol teljesen lekopott
|
© Zsolt | 2011. máj. 08. 22:30 | Válasz | #539 | ||
Egy képet tegyél már fel, mert szerintem a gondolataink elmennek egymás mellett...
| |||
|
2011. máj. 08. 22:28 | Válasz | #538 | |
de ha a kerékagy nem központosan futna akkor mindenhol lenyalná gumit középen, vagy nem? Nekem csak a kerék kerületének kb 10%-án eszi le |
© Zsolt | 2011. máj. 08. 22:20 | Válasz | #537 | ||
Lengéscsillapító hibánál a gumi fűrészfogasan kopik. A felni szitálása okozhat ilyet mint írtál, DE a majánál nem a felni a probléma okozója, hanem a bordástengely kerékagy nem központos futása. | |||
|
2011. máj. 08. 22:14 | Válasz | #536 | |
Talin is többeteknek mutattam de azért leírom, a mocim hátsó gumiát 1 helyen különlegesen koptatja az út, valahol még 2mm 1 pontban viszont már nincs borda, Tamás azt ajánlotta hogy nézzem meg a lengéscsillapítókat mert azzal lesz a gond, én a felnire gyanakodtam mert az is kapott valahol egy űtést és oldal irányba üt( menet közbe nem érzem, de látható). Ma szétkaptam a telót , a lengéscsillapító összenyomásra kissebb ellenállást széthúzásra nagyobb ellenállást mutat. Ez így jó? Mert ha ok akkor a felnim a ludas.
|
© Szomjas | 2011. máj. 08. 22:06 | Válasz | #535 | ||
|
2011. ápr. 28. 21:16 | Válasz | #534 | |||
Szomjas! Kipróbálom majd vizes úton is ha lesz rá lehetőség. bár esőben nem nagyon szoktam menni. a guminyomás meg 2,5 bar | |||
| |||
© Szomjas | 2011. ápr. 28. 18:18 | Válasz | #533 | ||
Szepi gratulálok a sikeres vizsgához! Nem szőröztek? :-o Majd menj valamikor vízes úton is légyszi és írd le a tapasztalataidat meg a guminyomást is! Nekem elég csúszkálós gumit sikerült szereznem hirtelenjében és a biztonságérzetem (vízes úton) lecsökkent jobban,mint szerettem volna. Fortune márkájú van hátul. 2,2 bar szokott benne lenni a nyomás. Köszi. | |||
|
2011. ápr. 28. 06:57 | Válasz | #532 | |||
nekem is volt kormány szitálás de ez most a gumi cserével megszünt. Michelin Pilot Sport lett feltéve előre és hátra is. Így az első 100km után azt kell hogy mondjam nagyon jó gumi. Ja és tegnap átment a műszakin a Majesty-m. | |||
|
© adamfzr | 2011. ápr. 27. 11:03 | Válasz | #531 |
valóban, fordítva mondtam :D akkor viszont a rövid első futómá miatt lehet. Miinnndennre van válasz :D
| |
© Herold | 2011. ápr. 27. 10:22 | Válasz | #530 | ||
Vagy esetleg a nagyobb utánfutás miatt?? Mert ugye így nagyobb az utánfutás... Ami egy kicsit hoz a kis kerék miatti rosszabb úttartáson. Szerintem. | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 27. 09:17 | Válasz | #529 |
gondolom ez a ksiebb utánfutás miatt van, hogy fordulékonyabb legyen a paripa a városi harcban.
| |
2011. ápr. 26. 22:14 | Válasz | #528 | |
Akkor köszi fiúk. Majd kapaszkodok, azért sok jó ötlet érkezett.
|
2011. ápr. 26. 22:06 | Válasz | #527 | |||
Ez igaz, meg a kerék tengelye is a villa mögött van, sok motornál meg alatta, vagy előtte...
| |||
|
© Zsolt | 2011. ápr. 26. 22:02 | Válasz | #526 | ||
Szerintem olyan a villaszög, hogy a gumihibák egy adott sebességnél és rezonanciánál 'átmásznak' a kormányra.
| |||
|
2011. ápr. 26. 21:59 | Válasz | #525 | |||
Nem lehetetlen, csak azt nem értem, egyes Majestyk miért csinálják ezt? Nem típushiba, de elég gyakori a jelenség. Szóval elég érdekes a dolog...
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. ápr. 26. 21:57 | Válasz | #524 | ||
Itt is az lesz Tamás.... Fogadok egy hatos sörben, hogyha Gabi feltesz egy kopott gumit megszűnik a szitálás. | |||
|
2011. ápr. 26. 21:38 | Válasz | #523 | |||
Nekem anno a gumim volt a ludas, Zsolt világított rá... Mondjuk az egy Conti Twist volt... A Michelin nem szitál (annyira). Kormánysúllyal lehet csillapítani. | |||
| |||
2011. ápr. 26. 21:36 | Válasz | #522 | |||
Ez igen! Én meg azt hittem hogy 2'000 előtti a motorod. Jó hogy megtaláltad a bibit! | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 26. 21:31 | Válasz | #521 |
sztem az a legjobb tanács, hogy a legegyszerűbb-legolcsóbb-tól indul végig. nem?
| |
© Zsolt | 2011. ápr. 26. 21:31 | Válasz | #520 | ||
A guminyomást engedd le 1,2 bar-ra és úgy nézd meg. A gumi új vagy használt? Milyen sebességtartományban csinálja?
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. ápr. 26. 21:26 | Válasz | #519 | ||
a moci eleje az a legprecizeb alkatrészek egyike,sok kis hiba lehetöség van.Minnél többet sorolunk fell annál könnyeb az ellenörzés, Továbbá ,,javaslatok, amik nem lettek fellsorolva. De egy 12colos elsökerék mindenképp nagyon érzékeny | |||
|
2011. ápr. 26. 21:16 | Válasz | #518 | |
továbbá Mi? |
© satyapapa | 2011. ápr. 26. 21:09 | Válasz | #517 | ||
Kormányszitálás okai lehetnek--? Kormánycsapágy Fejburkolatok,idomok lazák Hátsó doboz Guminyomások az elsö telók valamelyike nem müködik rendesen Elengedted a kormányt Továbbá?, | |||
|
2011. ápr. 26. 21:06 | Válasz | #516 | |
Ja tényleg, azt elfelejtettem kipróbálni
|
2011. ápr. 26. 21:03 | Válasz | #515 | |||
Próbáld meg hátsó doboz nélkül.ha levettem megszünt a szitálás.ha visszatettem szitált.Legolcsóbb megoldás,fogod a kormányt
| |||
| |||
2011. ápr. 26. 21:02 | Válasz | #514 | |
ja a gumim: michelin gold
|
2011. ápr. 26. 20:59 | Válasz | #513 | |
ma egy kicsit ráértem bütykölni a mocin, beállítottam a guminyomásokat gyári értékekre kicsit lógott a kormánycsapágynál, utánahúztam hátsó rugóstagokat 2es re állítottam, próbakör,nagyon király lett, ring mint egy hintó, aztán elengedtem a kormányt és beszitál úgy mint előtte. passz |
2011. ápr. 26. 20:39 | Válasz | #512 | |
megszivatott a kicsike, szétburítottam az egész burkolatot , befújtam neki folyékony zsírral, meglöködtem még mindig nyikorgott, mire rájöttem, hogy a blokk és a középsztender közt a sztenderen van egy gumihenger, na az volt a ludas, úgyhogy volt egy másfél órás potyamelóm de legalább most nem nyikorog :)
|
2011. ápr. 26. 15:50 | Válasz | #511 | |
Remélem nem kell ennyi mindent szétbombáznom rajta , nézegettem a képeket a dx az teljesen más felépítésileg mint az yp mert nekem a tank a láb alatt van a dx-en pedig ahogy észrevettem az ülés alá tették. Talán elég lesz kivenni az ülést és mindent látok. Már egyszer szétkaptam akkor az automata szivatom cseszett ki velem. De sajna nem fényképeztem le. Most végigfotozom hátha segíthetek vele másnak is.
|
© adamfzr | 2011. ápr. 26. 09:56 | Válasz | #510 |
http://n1.vatera.hu/photos/8c/30/4965_1_big.jpg ez a benelli velvet rugóstagja... bár gondolom nem olcsóbb, mint a yamaha
|
2011. ápr. 25. 22:35 | Válasz | #509 | |||
A rajzokon mindet láthatod! Van a nagy Y alakú villa, ez tartja a blokkot felülről, van egy "kutyacsont" alakú ami a lengést akadályozza meg keresztirányba és van a két teleszkóp. Ezeknek a felső részéhez nagyon szét kell bombázni a gépet, sok türelmet hozzá! Én úgy csinálnám hogy kivenném a csavarokat, megtakarítanám kívül belül, majd bele a kenőanyag és mehet. Ha valami ki van szakadva, azt látni fogod. De ehhez a művelethez az ülést, a tanktakarót és a tankot is ki kell szerelni, valamint az oldalidomot is ki kell lazítani. A telókhoz meg az egész hátát, még a sisaktartó műanyagot is az ülés alól. Kezd az elejével, hátha szerencséd lesz. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. ápr. 25. 22:33 | Válasz | #508 |
Átlag 1.9-2.0 elöl 2.0-2.1 hátul aszem
| |
2011. ápr. 25. 22:17 | Válasz | #507 | |
holnap délután talán nekiállok, remélem megszűnik a zaj. Mire számítsak, hány szilent van benne? |
2011. ápr. 25. 21:43 | Válasz | #506 | |||
Én a gyári értékekből kiindulva kezdtem próbálgatni a motort, de sok kísérletezés és pumpálgatás után oda is tértem vissza. Ha nagyon extrém körülmények között kellene motorozni (mondjuk Kakucson) leengednék 0,2 bart és gggggya! Próbálgasd! | |||
| |||
2011. ápr. 25. 21:34 | Válasz | #505 | |
Sziasztok. Leírnátok milyen guminyomással jártok? Maja250/99
|
2011. ápr. 25. 20:33 | Válasz | #504 | |||
Semmiképpen, sőt. Olyan zsírt használj, ami a gumi nem bántja. Sajnos bontogatni kell hozzá, de megéri a fáradtságot, roppant idegesítő ha egy csendes motor ilyeneket csinál...
| |||
| |||
2011. ápr. 25. 20:32 | Válasz | #503 | |||
Persze. Rákattintasz a nevére és írsz egy frappáns e.mailt Neki. Válaszolni fog. Jó sok zsírral rakd majd össze, látni fogod ha megbontod hogy sajnos elég nyitott, könnyen összeszedi a port, vizet szemetet. Ha az összerakáshoz érsz, elmondom a tapasztalataimat ha érdekel. | |||
| |||
2011. ápr. 25. 20:29 | Válasz | #502 | |
Biztos hogy nem ér bele mert álló helyben is ha komolyabban lenyomkodom a hátulját akkor is nyikorog. én a szilentre gyanakszom maximum kiveszem őket azt bekenem zsírral, az ugye nem árt neki?
|
© adamfzr | 2011. ápr. 25. 20:26 | Válasz | #501 |
mármint elérhetősége van? (amúgy én is erre tippelek..)
| |
2011. ápr. 25. 20:20 | Válasz | #500 | |||
Igen. Miért?
| |||
| |||
2011. ápr. 25. 20:20 | Válasz | #499 | |||
Alaposan nézd át, nem ér-e bele valami a futóműbe a nagyobb terheléskor. A hátsó rúgós tagot állítod? Már a rúgó erősségére gondolok. A manuál 4-3-as és 4-4-es tábláján (98-99.oldalak) megtalálod a felfüggesztési pontokat, ha valaha is megmostad komolyabban mosószeres gőzborotvával, van rá esély hogy kimostad az oda kellő kenőanyagokat. | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 25. 20:16 | Válasz | #498 |
Kiss Robi? :)
| |
2011. ápr. 25. 19:57 | Válasz | #497 | |
mostanság ha ketten megyünk a mocival alulról nyikorog valami ha belemegyünk egy kátyúba. Nem a lengéscsillapító, a középső gumiszilent lehet? Ha az akkor cseréljem vagy kenőanyaggal kenjem be? Lengéscsillapítón kivűl hány helyen van megtámasztva a hátsó futómű? Szilenteket cirka mennyiért lehet beszertezni? |
2011. ápr. 25. 12:24 | Válasz | #496 | |||
Ha beáll a kormány egy irányba, akkor fel van ütve a csapágyház, sajnos azt cserélni kell. Kérdezd meg Kiss Robit, az Ő 250-es bontott motorjában milyen állapotú a csapágyház. Érdemes megcsinálni, komolyan megtréfálhat, ha pont úgy áll meg a csapágygolyó és kap egy komoly ütést, akár el is törhet valami... Az meg már nem lesz tréfás...
| |||
| |||
2011. ápr. 25. 01:01 | Válasz | #495 | |||
Nálam is van ilyen gond, nekem a hátsó gumim gyanús, ha az üt és rázza az egész motort, akár attól is szitálhat a kormány szerintem. Nem feltétlenül a hiba helyénél kell keresni az okát. Csak az a baj, hogy ilyen kicsi keréknél 1000 oka lehet...
| |||
|
© adamfzr | 2011. ápr. 25. 00:37 | Válasz | #494 |
kicsit gyanús nekem ez a kormánycsapágy... De nem lötyög, kotyog, sem fékezésnél, sem ha felemelt elejénél megrángatom, viszont érezhetően beáll középre, sőt oldalra is húz moci
|
© adamfzr | 2011. ápr. 22. 22:59 | Válasz | #493 |
azt azé észrevennéd. Elég darabosan mozogna, nem szépen finoman.
| |
2011. ápr. 22. 21:32 | Válasz | #492 | |
Akkor az enyémnek más baja lesz, hacsak ki nem folyt már belőle az összes olaj
|
© Laller | 2011. ápr. 22. 21:22 | Válasz | #491 | ||
Amikor folyik belőle az olaj(nálam)
| |||
| |||
2011. ápr. 22. 21:09 | Válasz | #490 | |
Mikor szar egy első lengés csillapító? Nem koppan fel. |
© Laller | 2011. ápr. 21. 21:54 | Válasz | #489 | ||
Halihó :) Olvasgatva soraitokat én is kipróbáltam el engedett kormánnyal a maját :)40km/h szitál mint az állat 80km/h szintén.100km/h viszont nem csak amikor vissza lassul.Ha fogom akkor viszont semmi jele hogy szitálni akarna.Teleszkópod jó? Mert az enyém tuti szar.Én erre fogom de majd ki derül ha azt meg javítom
| |||
| |||
2011. ápr. 21. 20:53 | Válasz | #488 | |
Nálam sem jellemző az elengedett kormány,Kb 30-40km/h-val haladtam, amikor éreztem hogy bejön a hideg a kabátba. Gondoltam felhúzom én a zippzárt símán ilyen tempónál. Aztán jött a rángatás, éppenhogy csak meg bírtam fogni.
|
© SPOILERES | 2011. ápr. 21. 20:43 | Válasz | #487 |
esetleg ujra centirozás és, vagy a gumit elforditani a felnin egy próbát megér egy ezresért ja és a gumis megmondja hogy kagylosan kopott e vagy mijen persze legtöbbjük cserét ajánl fel de majd te látod AZ enyém meg olyan egyenesen megy elengedve hogy alig birom kimozditani az egyensujából ha kanyarodni kéne elengedett kézzel kormánnyal de ez csak egyszer volt próba még az elején :) | |
© adamfzr | 2011. ápr. 21. 20:30 | Válasz | #486 |
nekem kicsit jobbra húz (asszem) ha elengedem a kormit. hm.
|
2011. ápr. 21. 20:14 | Válasz | #485 | |
Köszi. Még utána kell néznem az ideális nyomásnak az első gumiban. Esetleg tapasztalat valaki? |
2011. ápr. 20. 22:48 | Válasz | #484 | |||
Az egyik legkézenfekvőbb megoldás, hogy nem engeded el a kormányt. Viccet félretéve: Lehet gumi, (kagylósan kopott, esetleg szálszakadt, vagy simán rossz minőségű) ez a legkézenfekvőbb. Okozhatja kormánycsapágy, de az nem túl valószínű. Lehet hátsó doboz, ami olyan turbulenciát okozhat, ami labilissá teszi a motor futását. Próbáld ki anélkül is. Már ha van rajta... Mikor nekem ez csinálta, Conti Twist gumi volt rajta. Nagy ívben eldobtam és vettem Michelin pilot sport első gumit. Azóta nem ráz. Igaz, nem is jellemző hogy elengedjem a kormányt, de mikor kipróbáltam, semmi baj nem volt a motor futásával. | |||
| |||
2011. ápr. 20. 21:26 | Válasz | #483 | |
Sziasztok. Majesty 250 DX 99' Kellene egy kis segítség. Amikor lazán fogom a kormányt menet közben, tehát nem engedem el teljesen, akkor berázkódik az eleje, jobbra balra rángatja a kormányt. Kicsit megijedtem. Van valami ötlet hogy mi okozza ezt? Válaszokat előre is köszi.
|
2011. ápr. 11. 19:10 | Válasz | #482 | |
Köszi, csak nyugodtabb vagyok.
| |
© Kiss Róbert | 2011. ápr. 11. 18:28 | Válasz | #481 |
sziasztok, Tibi,elrontani nem nagyon tudnak semmit rajta, nekem is fogja picit a kereket! | |
2011. ápr. 11. 16:40 | Válasz | #480 | |
Pénteken meg volt a gumi cserém de azt vettem észre hogy az első kerék mintha szorulna. Ma visszavittem és azt mondta a szerelő hogy csak a féktárcsa mert már annyira egyenetlen hogy ahogy most visszatette és belőtte a kereket rendesen igy hozzáér a pofa de majd ujra bekopik, ne aggódjak. Ez igy oké?
|
2011. ápr. 04. 22:33 | Válasz | #479 | |||
Igen, érdekel. Van is két hátsó telóm, azt meg lehetne csináltatni. Az ár is szimpatikus! Köszi! | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 04. 21:19 | Válasz | #478 |
:) az is érdekes lehet majd ám! :)
| |
© adamfzr | 2011. ápr. 04. 21:19 | Válasz | #477 |
mindenképpen kemény kell nekem, mert kanyarodni is szeretek, plusz ezeken a botrány utakon, féktávon, úthibákon hamar elfogy ám a rugóút.
| |
© satyapapa | 2011. ápr. 04. 19:51 | Válasz | #476 | ||
Tudomásom szerint itt nálunk csinálnak ill átalakitanak egyedi kivánságra is lökésgátlókat, árban sem rossz 3-4ezer ft-tol.Ha érdkel utánanézek,
| |||
| |||
2011. ápr. 04. 09:10 | Válasz | #475 | |||
Én sajnos nem tudom keményebbre venni a hátsó teleszkópokat, de megtenném ha utassal motorozok. Vagyis még keményebbre, mint a maximum. Csomagok nélkül még oké, de ha a doboz is meg van pakolva, jó lenne. Próbáld ki a legpuhább és legkeményebb állásban ugyan azokban a kanyarokban jó párszor egymás után. Meglepő a különbség, én azt hiszem mindenkinek a saját vezetési stílusához kell igazítani ezt a beállítást is. A keréklégnyomás is ide tartozik. A kettő együtt hangolandó. Jó kis játék, de megéri kisakkozni a megfelelő beállításokat! | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 04. 07:53 | Válasz | #474 |
egyértelműen rugóstag :) bocsi
| |
2011. ápr. 04. 07:08 | Válasz | #473 | |||
Mit? Lengéscsillapítót? Gumiban a légnyomást? Fékerőt? | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 03. 21:49 | Válasz | #472 |
namost. Az elejére jó ötletnek tűnik amit satya mondott, de a hátuljába van okosság, keményebbre venni?
|
2011. ápr. 03. 06:08 | Válasz | #471 | |
Köszönöm Sanyikám,tökéletesen érthető,így már nem zavarlak telefonon. Jó utat a mai guruláson... | |
© satyapapa | 2011. ápr. 02. 21:03 | Válasz | #470 | ||
Orpi- ment email,a gumik ügyében.Kis szakmai ismertető
| |||
|
2011. márc. 28. 09:27 | Válasz | #469 | |||
OK! Köszi!
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. márc. 28. 07:24 | Válasz | #468 | ||
Nem kell levenni. Ellent fogni én a kerék lazításnál és a kuplung lazításánál is úgy szoktam,hogy behúzom a hátsó féket. Egyszerű és nagyszerű. | |||
| |||
2011. márc. 28. 07:05 | Válasz | #467 | |||
A kép szerint nem kell levennem a hajtást a hátsó keréknél kivételéhez? Elég csak jobb oldalról, a kipufogó felől megbontani?? Ellent fogni ki (mi) fog?
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. márc. 26. 18:38 | Válasz | #466 |
elég neccesnek látom a jobb odlali hátsó rugóstagomat...
|
2011. márc. 26. 15:32 | Válasz | #465 | |
2011. márc. 26. 15:31 | Válasz | #464 | |
2011. márc. 24. 05:56 | Válasz | #463 | |||
Igen. Az én gépem első telójában ma cseréljük ki pont az olajat mert már szinte semmi ellenálása nincs csak rugózik. Norbi Egüéktől (aki volt tavaj Badacsonyban az találkozott vele, övé volt a gyorsasági moci) azt mondta, hogy majd nézzem meg hogy milyen ronda szürke szine és büdös halszerü szaga lesz az olajnak amit leengedünk. Minden esetre este ha hazaértem majd leírom, hogy mik voltak a tapasztalataim. | |||
|
© adamfzr | 2011. márc. 24. 01:38 | Válasz | #462 |
hát a rugók érhetnek hozzá az oldalához, meg a teflon kopik, ezek színezik szürkére a telóolajat
| |
© adamfzr | 2011. márc. 24. 01:37 | Válasz | #461 |
úgy értettem, hogy innen nem tudjuk, megkő nézni
| |
2011. márc. 08. 23:08 | Válasz | #460 | |||
De bizony számít. A nem megfelelő olaj még ha csillapít is fölfelé Te úgy érzed hogy megfelelően, de lehet hogy visszafelé már nem mozdul úgy ahogy kellene neki. Fölfelé tolja a hirtelen lökés, a motor súlya meg ellenáll, de lefelé csak a rúgó van. Vagyis, három négy dudor az úton egymás után és máris feljebb van a kerék mint egy odavaló olaj használata esetén. Esetleg még kopogni is fog. | |||
| |||
2011. márc. 08. 20:56 | Válasz | #459 | |||
Ez jó hír! Akkor most már csak a következő olajcsere fogja eldönteni, hogy az előző tulaj, vagy valami más hiba miatt volt ilyen színe az olajodnak! | |||
| |||
|
|
|