|
|
|
2011. dec. 03. 21:56 | Válasz | #1107 | |||
Én is irigy vagyok, de nem a szó valódi értelmében és értem, érzem hogy Gábor mire gondol. Lesz még ennek böjtje, majd meglátjátok. De aki megissza a levét, nagyon fel lesz háborodva. Én sajnos csak azt látom, hogy ott ahol az 50ccm a megengedett de a rendőrnél ki lehet magyarázni egy 125, 150, 200-as gépet, akkor bizony ennek soha nem lesz vége! Az autó meg a motor két külön kategória. Anno 30 évvel ezelőtt aki ráült egy motorra, jogsit szerzett rá, az többnyire valóban motorozni akart. Ma spontán közlekedési eszköznek fogja tekinteni és ebből lehetnek problémák. Na mindegy, meglátjuk, mindenesetre én féltem is azokat akik kellő felkészülés nélkül ráülnek egy kétkerekűre. | |||
|
2011. dec. 03. 23:03 | Válasz | #1108 | |||
Ezt a témát egyszer már amikor felröppent kiveséztük.Mind két oldal érvelése elfogadható és jogos. Én viszont most is azt mondom hogy aki akart motorozni-robogózni- autó helyett az felült az ötvenesre is és most is felfog ülni a 125-re is. Tehát nem lesz teljesen "motoranalfabéta". Aki pedig eddig is az autót választotta az most sem fog robogóra pattanni - na jó egy két kivételtől eltekintve. A hülyéknek meg tök mindegy hány ccm gép van alatta...Hamar elfognak kopni és jó sok törött, alkatrész moci lesz a piacon... A legnagyobb probléma, hogy F.B.Ilus is hallotta a hírekben ezt a lehetőséget és gyorsan közölte, hogy márpedig akkor Ő nem marad a továbbiakban "csak egy Club tag feleség" meg motortyúk, meg nehezék... Meg még vagy húsz jelzőt sikerült felsorolnia a motoros feleségekre. Na, de Ő már vagy húsz éve robogózik, így most végre egy kicsit gyorsabb lesz. Feltéve ha kap egy 125-t. Talán egy Majestyt? | |||
|
2011. dec. 03. 23:26 | Válasz | #1109 | |||
| |||
© adamfzr | 2011. dec. 03. 23:35 | Válasz | #1110 |
azt se felejtsük el, hogy itt olyan felnőtt emberekről van szó, akik mindenféle vizsga nélkül gyereket csinálhatnak, és embert próbálhatnak nevelni belőle, szavazhatnak. csupa klassz, felelősségteljes, megfontoltságot, intelligenciát feltételező dolgot csinálhatnak. miért ne lennének alkalmasak arra, hogy amúgy kreszben, forgalmi szituációkban jártasságot feltételezve, elmotorozgassanak, egy meglehetősen lomha, főtengelyen max 15 lóerős kismotoron? :) | |
2011. dec. 04. 00:01 | Válasz | #1111 | |||
Nincs elfelejtve és teljesen igazad van!! De ezekre az esetekre is lehet ellen példát hozni:kikre szavaztunk,milyenek a mai gyerekek,Vagy éppen elhagyott gyerekek akiket felelös szülők elhagynak!Sajnos a sokk magárol azt gondoló ember hogy milyen felelösség teljes vitte a világot oda ahol most tart.De ha valami baj történik akkor mossák kezüket. | |||
| |||
© adamfzr | 2011. dec. 04. 00:36 | Válasz | #1112 |
azért írtam :)
| |
© Herold | 2011. dec. 04. 09:00 | Válasz | #1113 | ||
Belátási képesség... Micsoda divattalan kifejezés! Túl sok ember nem is ismeri. | |||
| |||
2011. dec. 04. 09:12 | Válasz | #1114 | |||
Elvtikéim! Vitatkozhatunk mi itt, pro és kontra érvek jöhetnek-mehetnek! A vége ugyan az. Elfogadták a szabályt, tehát él! Én inkább a kategóriákat módosítgatnám ide-oda. Saját véleményem szerint a nagymotor kategóriákat inkább korhatárhoz és esetleg IQ teszthez kötném. 21 éves alatt, nem is adnék jogosítványt nagymotorra. És ezt már néhány oktatótól és vizsgabiztostól is hallottam. Ugyan úgy, mint a B kategóriát sem adnám oda IQ teszt nélkül.Nem biztos, de lehet, hogy változna a közlekedési morálunk. Biztos van aki nem így látja, ez CSAK AZ ÉN véleményem!
| |||
|
© Gyurma | 2011. dec. 04. 12:07 | Válasz | #1115 |
Mért vagytok ilyenek??? Hagy vezessen már mindenki amit tud vagy akar! Nem kellene inkább a sok vacak alkoholistával foglalkozni a rendőrnek is??? vagy pesten a sárga veszedelem ugyan az az "ember" jár vizsgázni közülük. Szabad országban élünk ha csinál valamit vállalja a felelöséget érte a retek cigány meg jogsi nélkül vezet balesetet okoz a rendőr le helyszíneli majd el kell engedni. aki auó jogsival vezet az legalább kreszből vizsgázott. IQ teszt ehhh hogy minek hisz olvasni sem tud!
|
2011. dec. 04. 12:18 | Válasz | #1116 | |||
Nagy igazságot írtál. Haverom szeme láttára állított meg a közeg egy roma csapatot, 8-an ültek a szegény öreg szakadt Ladában. Se adásvételi, se forgalmi, se biztosítás, se jogsi. Addig vakarta a fejét míg elzavarta őket. A cimborát meg meg akarta bírságolni, mert valami nem pont olyan volt a kocsi felszerelésében mint az előírásos. Na erre varrjál gombot! De ez már más téma, nem is akarom az eredetit elferdíteni! Hiába lesznek itt bármilyen szabályok, míg nincsenek betartva. Na de Ádám! 125ccm és csak 15 lóerő? Persze, ilyen is van, de amit lentebb írtam, van itt Egerben egy srác, Gilerra Runner, 2000-as full tuning blokk van benne a kis 50-es kasztniba szépen beleoktojálva. Na képzeld az mit megy... Na én ezektől tartok kicsit... | |||
|
© adamfzr | 2011. dec. 04. 13:04 | Válasz | #1117 |
Runnerből van gyárilag 50, 125(ami tényleg 15 lóerő csak), 180 2t, és 200 4t. Amúgy első blikkre felismerhető a különbség az 50-es, és a nagyok között. Szal itt is, egy 125 nem nagy ördög, a 200-as meg úgyis bukta, akkora csalás 50-nek. Nálunk mostanában eléggé szedik ki őket. Amúgymeg, ha egész egerben egy ilyen komolyabb huligán van, akkor azmégha néhány huguli azért még van is, megkockáztatom összesen nincs annyi, mint lejárt kötelezős, vagy fusiműszakis autó. :) | |
© adamfzr | 2011. dec. 04. 13:11 | Válasz | #1118 |
A nem nagy ördögöt a 125-re úgy értettem, h egy majom autós is lekavarog vele pár óra gyakorlás után. És igaz ez a többi szabályos teljesítményű nyolcadliteresre. Nem fog senki megőszülni egy gyári 125-ösön a tempótól. Nem lesz itt baj.
|
2011. dec. 04. 14:58 | Válasz | #1119 | |||
HA a CSAK egy tuningolatlan 125-össel 100-al esel mi a különbség ha ugyanezt egy 250-essel csinálod?
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. dec. 04. 15:21 | Válasz | #1120 |
ötvennél leszakadnak a belsőszerveid. Problem? :D | |
2011. dec. 04. 16:48 | Válasz | #1121 | |||
Ha nem tud olvasni akkor hogy vizsgázik kreszböl?,
| |||
| |||
2011. dec. 04. 18:03 | Válasz | #1122 | |||
Pesze, a huli kevesebb, de ebből egy is elég. Amúgy csak 1x kapták el a kollégák, akkor is a taxiállomáson cigizett és a parkoló motor mellett beszélgetett. Ki bizonyítja rá, hogy az övé a motor? S mivel állt, hát a közeg sem dekkolhat ott hat órát, Ő meg beült a KV-zóba. Ennyi. Ha meg elindul, cseszhetik... Megfoghatatlan...
| |||
| |||
2011. dec. 04. 18:04 | Válasz | #1123 | |||
Fusiban vizsgázik a tetű! Vagy tejel, vagy fenyegetőzik! Mikor bekerül a sittre, meg benyal melegsz@rig. Azt sem tudja, hogy alázkodjon meg a 120 kilós kancigány. A kisebbje ott is próbálja játszani az agyát, még a smasszernek is. (Még ki nem kerül a kamerák látószögéből !)
| |||
| |||
2011. dec. 04. 18:06 | Válasz | #1124 | |||
Elvileg sehogy. Alapkövetelmény az egyik alapkövetelmény az, hogy írni olvasni tudjon...
| |||
| |||
2011. dec. 04. 18:35 | Válasz | #1125 | |||
Januártól a vizsgán kötelező a protis nadrág,kabát,kesztyű...
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 18:29 | Válasz | #1126 | ||
Nemrég beszéltünk a szerszámokról. Hosszas keresgélés után vettem egy krova kulcsot 6500 ba került.nagyon elégedet vagyok vele.Dugokulcsaim vannak ezért nem akartam készletet,de egy profi kulcsra szükségem volt már.Igaz volt néhány készlet de azokban elég amatör kulcs volt,abbol meg van már 2-3db.Nem rosszak de nem is elég precizek.Ez az ujj 52fogu és iszonyu kis elmozdulással is dolgozik,no és persze egykezes, a forgásirány változtatás hüvelykujjal megy,na meg persze van nyomogomb a dugokulcs leválasztáshoz.A nyél része nagyon testes,ivben elhajló piszok jó fogásu.Tök jó.Persze ettöl sokkal jobb is létezik,,de nekem ez már megfelel végre | |||
|
2011. dec. 05. 19:06 | Válasz | #1127 | |||
Satyapapa! Olyan részletesen, és kedvcsinálóan leírtad az új krova kulcsodat, hogy majdnem elrohatam venni egyet! De viccet félre téve, én is már régóta tervezem hogy veszek egy f@sza készletet, de sajna meglehetősen drágák!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 19:29 | Válasz | #1128 | ||
Hát talán a készletet jobb ugy hogy az ember külön külön megveszi ami kell.Sajna a legtöbb készletben sok olyan van amit talán soha nem használunk.Most én is igy teszek.Most már vettem ugye a profi kulcsot,vannak hozzá toldoszárak,csuklosak,még egy flexibilis szárat veszek,az is 3500ft.A dugókulcsok 10-13-15-17-19-21-23-27-29-32 szintén a jobb fajtákból..Mivel ezeken kivül más méretet már ritkábban használok,szerényeb minöség is elmegy. De tényleg az a legfontosabb hogy a krova kulcs az profi legyen.A szervizbe BETA készlet volt,és biza öröm volt vele szerelnem. - Megmutattam Heroldnak is .és neki is tetszett a kulcs. | |||
| |||
2011. dec. 05. 20:18 | Válasz | #1129 | |||
Az mindenképp vitathatatlan, hogy a Beta, az Unior, valami KING.... ezek tuti márkák, de mindenképp figyelembe kell venni az árukat is! Bár talán ezen márkanevű szerszámokra "örök" garancia van, ha jól tudom, de ha nem akkor is a barátomnak simán cserélték a szétszakított Unior cuccokat! Én úgy gondolom, hogy egy ilyen készlettel a Maját, de más szerkezeteket is tökéletesen lehet szerelgetni! Szerszámkészlet Nekem ez van, csak akkor még drágább volt, de Topi is ezt használja, ahogy a hozzászólásaiból kivettem! Ja és nem is drága! Egyedül a kicsi "T" hajtóját tarom gyengének! | |||
| |||
2011. dec. 05. 20:21 | Válasz | #1130 | |||
Amennyiben valaki ettől a Vaterás uraságtól akarna vásárolni, akkor itt a címe:Horváth Dániel keeling keeling@hotmail.hu 0036306366499 Mindezt onnét tudom, hogy most rendeltem tőle egy kutyanyíró motoros masinát. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 20:33 | Válasz | #1131 | ||
Látom ,jó kis készlet.Nemcsak a maja szereléshez elég.Igaz ugyan hogy sok olyan van benne amit alig használnák,de ebbe az árba ez kimondottan nembaj.Hasonló van,ill, volt de már elajándékoztam.Most olyanom van amire vágytam,talán jobb is mint amire szükségem van.De nem baj.Már 14-éves koromba én szereltem a rigámat,azota rengeteg szerszám volt a kezembe.Kevés jó,és sok gagyi.Néhány aproságon mulik hogy valamivel igazán elégedett legyek.Mint most.
| |||
| |||
© passat52 | 2011. dec. 05. 20:35 | Válasz | #1132 | ||
Uraim! Egy jó motorhoz minek ennyi és ilyen márkás szerszám? Elég egy csavarhúzó, egy a levegő szűrő cseréhez, egy 10-es kulcs az olaj szűrő cseréhez és a variátor ház megbontáshoz! Valamint az elektromos kerék kulcs a variátorhoz! | |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 05. 20:44 | Válasz | #1133 | ||
Ettöl marad jó egy jó motor is,.Hisz ha használjuk akkor kopik, romlik,szervizelni kell.Egy fékbetét,vagy olaj cseréhez is már több kell,,mint egy csavarhuzó,meg a tizes kulcs.Igaz ha sok a pénz elég egy jó szerviz a közelbe.Én viszont vagyok olyan örült hogy szeretem csinálni is,ez a hobbym.
| |||
| |||
2011. dec. 05. 21:05 | Válasz | #1134 | |||
A Burgihoz, meg a Goldvinhez kell...Mayához, csak amit a Józsi írt. Bocs ez nem maradhatott ki. | |||
| |||
© passat52 | 2011. dec. 05. 21:07 | Válasz | #1135 | ||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:08 | Válasz | #1136 | ||
Hahaha..majd kiváncsi leszek erre
| |||
| |||
2011. dec. 05. 21:10 | Válasz | #1137 | |||
Bizony tegnap fel is avattam.kellett egy 8, 10-es dugokulcs, kis hajtoszar, egy bit csavarfej meg az elektromos levero a 24-es dugokulccsal. Az egesz motorhoz szinte ennyi eleg. de jo ha van komplett keszlet,igy legalabb rendet tartok a dobozban. kulon szerszamoknal surun keresgeltem azokat, mindig csak az elso szerelesig volt rend utana matrix szeruen szanaszet :D
| |||
| |||
© passat52 | 2011. dec. 05. 21:12 | Válasz | #1138 | ||
Hozzá teszem még a következő történetem: Tapolcán jártam és leállítottam a motort a Földhivatal előtt. Egy idős bácsi aki elmondása szerint szintén motorozott ameddig tehette megkérdezte, hogy hol van ebben a motor? Válaszom az volt, hogy még én sem láttam. Erre a a következő kérdése: Akkor hogyan szerelgetem? Mondtam neki, hogy ezt nem kell szerelgetni! Kérdezte: Milyen márkájú? Válaszom: Yamaha!! Erre a bácsi csak annyit mondott: Értem! | |||
| |||
2011. dec. 05. 21:15 | Válasz | #1139 | |||
No megallj csak. atnezem en a motorodat es ahany csavart talalok amelyiken latszik a szerelo kulcs nyoma annyi sorodbe kerul. :D ( lattam en mar karon varjut,ejjeliort nappal meghalni, yamahat az ut szelen lerobbanni. jujj ) | |||
| |||
© passat52 | 2011. dec. 05. 21:16 | Válasz | #1140 | ||
Dörrentőt útszélen elhagyni!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:17 | Válasz | #1141 | ||
| |||
2011. dec. 05. 21:19 | Válasz | #1142 | |||
Ez mondjuk sziven utott. :D ( no es mirol is esett le ? )
| |||
| |||
© passat52 | 2011. dec. 05. 21:21 | Válasz | #1143 | ||
Yamahád bosszúja volt mert mindig birizgáltad!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:28 | Válasz | #1144 | ||
Gelilackó is ledobta egerfelé menet a kipufogót a majárol
| |||
|
2011. dec. 05. 21:29 | Válasz | #1145 | |||
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Nálam csak azért találsz egy két apró karcot a csavarokon, mert őszönként szét szoktam szedni, hogy letudjam kis tollseprűvel törölgetni a port a dugattyúról,hajtókarról, fogaskerekekről... Hozhatod a sört! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:35 | Válasz | #1146 | ||
Én meg ugy suhanok a burgman "musztángon" hogy nemtud beporosodni,Olyan forgoszél van mögöttem hogy elemi csapásként tartják nyilván.ha majd ellviharzok melletted vigyáz nehogy fellhójagosodjon a gépeden a festék.
| |||
| |||
2011. dec. 05. 21:35 | Válasz | #1147 | |||
Az nem kipuffogó ledobás volt! AUDIÓ TUNNING!!! | |||
| |||
2011. dec. 05. 21:42 | Válasz | #1148 | |||
Kemény lakkréteg van rajta. Szellőt jól tűröm. És udvarias vagyok. A lassabbakat előre engedem... Satyapapa!Bár csak már ott tartanánk, hegy nem csak itt szájjal motorozunk... | |||
|
2011. dec. 05. 21:44 | Válasz | #1149 | |||
Satyapapa te ki akarod húzni a gyufát!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:44 | Válasz | #1150 | ||
Na igen,,de most még 100napig kb ez van
| |||
|
2011. dec. 05. 21:45 | Válasz | #1151 | |||
Még 100 nap??
| |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:45 | Válasz | #1152 | ||
NO-
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 05. 21:46 | Válasz | #1153 | ||
Háry Jánosok gyülekezete.
| |||
|
2011. dec. 05. 21:47 | Válasz | #1154 | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:48 | Válasz | #1155 | ||
Legkéssöb március közepén már gurulunk...legalábbis én,valamelyik robeszomon. vagy a kicsin (250)vagy a cirkálón (400) | |||
| |||
2011. dec. 05. 22:01 | Válasz | #1156 | |||
| |||
2011. dec. 05. 22:06 | Válasz | #1157 | |||
További jó motorozást. Megyek tentézni! Az öcsém este felhívott, hogy holnap délután 3 órakor nősül, jó volna ha leérnénk addig Komlóra. Szóval reggel vár vagy 250 Km autózás rám... | |||
|
© Herold | 2011. dec. 05. 23:02 | Válasz | #1158 | ||
Én most dobtam egy Szeged oda-visszát, jól is esett. Nem úgy mint a délelőtti robogós elázás... Biztos a Satyapapa által keltett forgószél hozta a hónapok óta nem látott esőt... | |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 06. 02:10 | Válasz | #1159 | ||
Jó kis "szájkarate" volt ez a tegnap esti...csak bírjuk ki tavaszig türelemmel (egymás iránt)
| |||
|
© Gyurma | 2011. dec. 06. 06:05 | Válasz | #1160 |
Sandvik-Belczer, Würth, Berner ezek a jó minőségü szerszámok a többi az hoby kategoria de ezek otthonra szinte megfizethetetlenek. Meg fölösleges is ennyi pénzt bele ölni ha nem ezzel keresed a kenyeret.
|
2011. dec. 06. 08:46 | Válasz | #1161 | |||
Jaja Emléxem vattát köpött:):)
| |||
| |||
2011. dec. 06. 13:27 | Válasz | #1162 | |||
Nem is titkolom, hogy kell! Sőt az új Fiathoz, a Majához, az FZR-hez és még sorolhatnám a végtelenségig, hogy mihez nem kell ezen készlet! Sajnos inkább az a gond, hogy az újonnal piacra dobott szerkezetekhez már nem éppen jók a hagyományos szerszámok. Nem tudom, hogy ez miért jó neki, de kezdenek leszokni a hatlapfejű csavarokról! Emiatt kellett és vásároltam meg ezen készletet! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 06. 14:28 | Válasz | #1163 | ||
Hát természetesen csak marháskodtunk, CsiGabiga barátommal.
| |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 06. 14:42 | Válasz | #1164 | ||
Hozzáértők: az un. torx-fejű dugókulcs mire való, mennyiben más a használatban, mint a normál ? | |||
| |||
© sp1szacsa | 2011. dec. 06. 15:11 | Válasz | #1165 | ||
azt hiszem itt jobb ha beszélünk, mert Tamás meg reguláz...
| |||
|
© Pazo | 2011. dec. 06. 15:12 | Válasz | #1166 | ||
A torx csavarhúzó neve egészen addig elgondolkodtató lehet, amíg meg nem tudjuk, hogy Camcar Textron fejlesztette ki. A torx csavarhúzó tulajdonképpen egy 6 csúcspontból álló csillag forma. Olyasmi mint az imbuszkulcs, csak csillag alakú a csavarok feje.
| |||
| |||
2011. dec. 06. 15:48 | Válasz | #1168 | |||
Azért használják a modernebb gépekben és a járműiparban előszeretettel mert elviekben nagyobb felületen adja át a nyomatékot a csavarnak mint a hatszögűek.Minél nagyobb felületen érintkezik a csavar a szerszámmal elviekben annál nagyobb nyomatékot képes "torzulás-mentesen" átadni a csavarnak. A gyakorlat az ha egyszer "összerohad" igazán mindegy milyen fejű a csavar.
| |||
| |||
2011. dec. 06. 16:30 | Válasz | #1169 | |||
Francia autókban is fellelhető...legnagyobb örömömre.
| |||
|
2011. dec. 06. 17:05 | Válasz | #1170 | |||
Opel Astra F 1,7D adagoló rögzítő csavarok pl. ilyennel vannak rögzítve, de a Fiat Linea is átvette néhány helyre ezen csodálatos csavarokat!
| |||
| |||
2011. dec. 06. 17:11 | Válasz | #1171 | |||
Ha berohad, akkor van még egy lehetőség, a sok másik mellett! Ütve csavarhúzó Nekem van, de még nem használtam! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 06. 17:40 | Válasz | #1172 | ||
Volt egy régi opel rekordom,még vas hengerfejjel,,,azon is ilyen torx csavarok voltak,De régebben nemvolt egyszerü ezekhez szerszámot venni.Kb 25-30éve
| |||
| |||
2011. dec. 06. 19:12 | Válasz | #1173 | |||
A félre értések miatt! Nem csak negatív, hanem pozitív Torx csavarfejek is vannak! Az Opel adagolóhoz crova fej kellett, de nem hatszög, hanem a Torx formával. | |||
| |||
2011. dec. 10. 10:45 | Válasz | #1174 | |||
Na mit hallottam tegnap este. Apósomék szomszédja autós iskolát vezet itt Egerben. Anno Ő volt az egri ATI megyei főnöke, jóban vagyunk, én is régen ismerem nagyon, náluk csináltam a hivatásos autómentős, taxis vizsgámat. Na, a lényeg. Meséli, hogy akarnak egy új kategóriát és mire, biza motorra. Mégpedig úgy, hogy elmélet oktatás után (persze minimális) felül a delikvens a max 400ccm-es(!) motorra és hat óra után mehet. A kategória neve A-2 lesz. Mondta, elképzelni sem tudja, ki fogja bevállalni az oktatók, iskolák közül ezt a felelőtlenséget. Volt már egy hasonló, az volt a tanfolyam neve hogy 600(!) igen, "hatszáz órás buszvezető szakmunkás". Vagyis egy 600 órás tanfolyam után amit egy cég fizet, kap az ipse egy buszra való jogsit és neki szakmája van. Erre tették fel a kérdést, hogy de az autóbusz sofőr eddig is egy foglalkozás volt, akkor mit akarnak ezzel? De, bizonygatták hogy jó lesz ez! Hát nem lett. Egy év alatt egy jelentkező sem akadt sem egyénileg, sem cégtől. Meg is bukott a projekt. A tanfolyam ára, nem mellékesen 1'500'000Ft lett volna. Egy autós iskola sem vállalta fel a javaslatot. Na ki a hülye?! Most, hogy a fiam abba a korba ért, keresgélek, kérdezősködök hogy mennyi egy "B"-s jogsi. (ennek kapcsán merült fel a 400-as A2-es kat. is) Erről beszélve azt mondta Laci, hogy neki az a 43 éves tapasztalata, hogy azok a tanulók voltak a legjobban vizsgaképesek, akik a KRESZ alapjainak elsajátítása után, egyből beülhettek autóba és az oktató felügyelete mellett tanulhatta a forgalmi helyzeteket az elmélettel. A záróvonal fogalma egyből ott jelent meg előtte, nem csak egy fogalom volt számára, mint a jobb kéz szabály. vagyis még nem kellett KRESZ-ből tesztlapon levizsgázni, hanem vezetett is a delikvens. Nem rossz ötlet, de ma be kell biflázni mindent tutira hogy autóba ülhess. Ott meg lehetett építeni az egyiket a másikra... | |||
|
2011. dec. 10. 12:05 | Válasz | #1175 | |||
Korhatár, vagy valami??? IQ teszt??? Akkor innentől fogva minden felelőtlen hülye gyerek száguldozhat ész nélkül???
| |||
| |||
2011. dec. 10. 13:11 | Válasz | #1176 | |||
Az A2-nél alapkövetelmény lesz a B-s jogsi, annak meg ugye az egyik alapfeltétele az hogy írni, olvasni tudjon a delikvens. + orvosi persze. Én a PÁVIII alkalmassági vizsgálathoz kötném alapvetően a vezetői engedélyt. Németországban (Még DDR volt) az egyik volt kollégám szerzett jogsit autóra és motorra egyaránt. Mikkor odaértek hogy vezetni kezdhetett, kiment vele az oktató egy zárt pályára, ott voltak régi Moszkvicsok. Be volt heggesztve az ajtó, úgy kellett bemászni, meg a belseje is ki volt merevítve. Elmagyarázta mi hogy működik, mit kell csinálni, oszt eriggy. Működött rajtuk az 1-2 fokozat meg a hátramenet. Épp elég volt ahhoz, hogy megtanulja a kuplung, a váltó kezelését, beálogatni igazi garázsba és autók közé, nem ám bólyák közt mozogni olyan autókkal, miket félt a tulaj. Na mikor már kezdtek vagánykodni, beülhettek az utcai autóba. Senkinek nem arra kellett figyelni hogy mit kell csinálni az autóban, azt már tudta. Megtanulta egy olyan helyen, olyan autón biztonságos körülmények között, amit nem kellett félteni, óvni. A motor ugyan ez volt, beöltöztették vastagon és mehetett a pályára. Csak akkor engedték ki a forgalomba, ha ment olyan köridőt amit Ők szabtak meg. Szóval tudta kezelni a motor kellőképpen. | |||
|
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:33 | Válasz | #1177 |
Milyen Iq teszt??? Nem lehet 1 jogsit IQ-hoz kötni mi lenne a határ 80? 130? ezt a baromságot gondolkodjatok már mielőtt le irtok valamit! IQ alapján nagyon sok embertől el lehetne venni a meglévőt is. Nekem van emberem aki gyakorlatilag IQ 0 de a szemeteket kivezeti teherautóval és traktorral is és balaesete sem volt soha meg nem is száguldozik de ahova 1 soförtsem tudok kiküldeni mert nem mernek oda ő simán elindul elvégzi a dolgát és vissza is tér. 60 as IQ-t pedig szinte mindenki tud produkálni akkor miről beszélünk??? | |
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:38 | Válasz | #1178 |
Oktató emberünk sem ilyen lelki ismeretes pusztán félti a bevételét! Mikor a gyereked tanul vezetni fizeted szorgosan az orákat de az oktató késik 15 percet kávézik 20percet és hamarabb vége van 10percel aztán elfogy a kötelező óraszám és közli hogy bizony még venni kell + 10-20 valamennyi órát na akkor hol a lelki ismeret mikor azt az órát veteti meg újra amit elkávézott:)
| |
2011. dec. 10. 13:39 | Válasz | #1179 | |||
Nem is a bizonyos IQ lenne a lényeg, hanem az alkalmasság. Azt meg Te tudod nagyon jól hogy hányan vannak akik alkalmatlanok a járművezetésre. Persze, maga a PÁV sem az igazi rosta, maga az élet az, (ezt látjuk a balesetekből) mert ha valaki kicsit bénább de tisztában van a korlátaival, akkor azt nem fogja saját hibájából baj érni. De ez így rendben is volna. Na de a tudatos barom? Az eleve agresszív marhája? Vagy aki már attól is be van szarva hogy sávot váltson?
| |||
| |||
2011. dec. 10. 13:40 | Válasz | #1180 | |||
Te is KV-zol, hol nálam, hol mással. Ez benne van, aki tud lóg, lazít. csak a görögök rábasztak... | |||
| |||
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:46 | Válasz | #1181 |
Igen kávézom csak én közvetve a te pénztárcádra az oktató meg közvetlen az fog fájdalmasabban érinteni hidd el barátom:DDD A tudatos baromnak meg lehet okatató az apukája soha az életben ki nem szűrik az ilyet! Nem támogatom közel sem csak tudván tudom nincs ellenszer! |
2011. dec. 10. 13:47 | Válasz | #1182 | |||
Ja, vezetni meg majd én megtanítom úgy, hogy az utakon is életben maradjon és ne szarja össze magát ha jön egy villamos jobbról! A többi a szerencse kérdése. Csak arra kellenek, hogy a jogsi a kezébe legyen. | |||
|
2011. dec. 10. 13:48 | Válasz | #1183 | |||
Tudom, egy óra min. 2'800Ft, és nem beszélgetnek 30 óra alatt, inkább 40 felett. De írtam, tudom hogy ez szarral meszelni is kevés.
| |||
| |||
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:48 | Válasz | #1184 |
Ja és te is 2x fizeted ki az oktató kávézását mert hogy a pici lány is érdeklődik a technika vivmányai iránt és holdat ugató vadász kutya legyek ha neki nem fog kelleni a jogsi:DD
|
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:50 | Válasz | #1185 |
1 dologról beszélünk barátom csak te szép lelkü vagy én meg a köcsög:)))
|
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:51 | Válasz | #1186 |
Megyek is kutya kakit szedegetni az megnyugtat:DDD este meg mehetek dolgozni hogy ha esne 1 kis hó legyen kit köpködni:DDDD
|
2011. dec. 10. 14:00 | Válasz | #1187 | |||
Egyszeri vagy és megismételhetetlen úgyhogy ha erre jársz, ugorj föl egy KV-ra, most jött le. Én állom
| |||
| |||
2011. dec. 10. 14:16 | Válasz | #1188 | |||
Itt 1 cikk a tervekről: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/2012-jogositvany.html
| |||
|
2011. dec. 10. 16:15 | Válasz | #1189 | |||
Kreatív a magyar... Itt | |||
|
2011. dec. 10. 16:29 | Válasz | #1190 | |||
Na ez fájin!
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 12. 12:59 | Válasz | #1191 | ||
Tamás ez nem "fájin" , hanem max. kényszer megoldás a sztyeppe közepén. Nem véletlenül van a láncfűrészeken membrános karburátor,láncfék,kipufogó,gumiba ágyazott markolatok... Olajzó tartályt se látok rajta! Volna még csiszolni való rajta.
| |||
| |||
2011. dec. 12. 23:01 | Válasz | #1192 | |||
Na én se szó valódi értelmében gondoltam. De láttam ám olyan orosz láncfűrészt, két emberes volt, hogy abban az esetben ha oldalt fekve akartál vágni, át kellett szerelni rajta a lapot, mert a motor csak függőlegesen volt üzemeltethető. Na annak a láncnak sem volt kenése, gyárilag. Mégis vágott éveken át mint a szél. A franc tudja hogy volt megcsinálva, vagy hogy hogyan kellett gondozni, mert valami titka csak volt annak is... | |||
| |||
© juhász béla | 2011. dec. 12. 23:03 | Válasz | #1193 | ||
Druzsba
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 19. 11:55 | Válasz | #1194 | ||
|
2011. dec. 19. 15:40 | Válasz | #1195 | |||
Én megpróbálnám a helyedben!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 19. 19:39 | Válasz | #1196 | ||
Nos fiuk 71nap és március...jöhet a gurulás. És gondoljunk azokra akik addig is muszájból,vagy hobbyból a télen is kétkerekün közlekednek. | |||
|
2011. dec. 19. 20:00 | Válasz | #1197 | |||
Halál a húsvéti nyúlra!!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 19. 20:04 | Válasz | #1198 | ||
Gyerünk mindenki szépiteni,karbantartani a mocikat,mert aki elhanyagolt géppel jelenik meg tavasszal,az fizet egy kört,,nagy nagy kört.És hip-hop tavaszlesz..
| |||
|
2012. jan. 03. 20:26 | Válasz | #1199 | |||
Krisztián Transfogarasi javaslatához csak annyit, hogy én a 250-esemmel erősen meggondolnám ezt a túrát, kicsi az már oda. Mondjuk aki magában megy és csak 65 kiló, annak oké. Tavaly a Tátrában a 12%-os emelkedőn a sógorom K-8.as 400-as Burgija úgy ment alattunk Katával meg velem, mint alatta az én 21 lovas 250-es Majestym...
| |||
|
2012. jan. 03. 20:42 | Válasz | #1200 | |
Fel lehet oda menni szép lassan is.. Mondjunk nem egy gépkímélő dimbek dombok tény! A megoldás.. Kata megy egyedül. | |
2012. jan. 03. 21:24 | Válasz | #1201 | |||
Azért kéne még az a motor nekem is... Ha hiszed ha nem, még bicajozni sem tud. 12 évesen ült utoljára egyedül kerékpáron... Szóval én is mennék... | |||
| |||
2012. jan. 03. 22:30 | Válasz | #1202 | |
Fel lehet oda menni nyugodt tempóval is. Ha a bringások fel tudtak tekerni kb 20-30km akkor menni fog a Majával is. | |
© satyapapa | 2012. feb. 24. 17:36 | Válasz | #1203 | ||
Fellkérem azokat a klubtagokat akikkel Emailban szoktunk levelezni,hogy küldjék ell email cimeiket,mert a számgépemböl a javitás után eltüntek a levelezési cimek.KÖSZI
| |||
|
© Zsolt | 2012. feb. 24. 18:33 | Válasz | #1204 | ||
Jasa: grat az új géphez. Külön öröm, hogy sikerült a papírozás. Jó gép a burgi 400-as, én is elfogadnám.
| |||
|
© passat52 | 2012. ápr. 17. 20:06 | Válasz | #1205 | ||
Satyapapa! Lassan esedékes lesz számotokra az Olasz út! Mi sajnos ezt az évet kihagyjuk de lenne egy kérésem. Írhatom??
| |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 17. 20:10 | Válasz | #1206 | ||
Természetesen,neked bármit. | |||
| |||
© passat52 | 2012. ápr. 17. 20:20 | Válasz | #1207 | ||
Kellene nekem 5 db Sgrassatore universale (Profumo di Marsiglia superpotrnte) pumpás tisztító! Kb 1 euró/db. Ott a diszkontban kapsz Jesolóban de szerintem máshol is! Kiválóan alkalmas motor tisztításra is, valamint alufelni tisztítására! Egyébbként háztartási tisztítószer! Ajánlom neked is! :) | |||
|
|
|
|