Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   MIX (itt mindenről beszélgetünk baráti stílusban)
Ismerkedés, bemutakozás, csevegés, stb

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Zsolt2008. jan. 14. 18:12 | Válasz | #222 
Laci! Én is jártam már hasonló cipőben. Ezekre nem tesznek belülről foltot úgy mint az autóknál, hiába tömlő nélküli az abroncs. Ha kicsi a luk, akkor levétel nélkül javítják a gumisok, szálat húznak bele. Ha viszont "kráter" keletkezett, akkor un. gombát húznak bele, ehhez viszont le kell venni a kereket! Minkettő jó eljárás olyan 1000-1500 Ft körül csinálják.
Zsolt

 Laci2008. jan. 14. 16:39 | Válasz | #221 
Na tegnap sikerült egy kicsit motroznom szószerint csak kicsit max 5 km-t mert kiderült hogy lapos a hátsó kerekem már megfordultunk akkor vettük észre elötte nem lehetett tök lapos mert utánam jött a haverom látnia kellett volna ha feltünöen lapos viszont a fordulás után egyböl megállított és láttuk hogy semmi levegő nincs benne nagy nehezen egy furgonnal elvittük a benzin kutra nagynyomással felfújni sikerült is de ma megnéztem és úgy tünt megint laposabb a kelleténél.szerintetek ennek hogy lehetne a gumi levétele nélkül utána járni ?:) vagy ha másképp nem megy szereléssel ebben az esetben kérdezném az avatottakat hogy mennyire bonyolult leszedni a hátsó kereket ?

 © Zsolt2008. jan. 14. 08:10 | Válasz | #220 
A NÉVJEGY topic elindúlt. Javaslom mindenkinek a bemutatkozást! Lehet olyan IWIW-es is, midenki azt ír le magáról, amit akar. Tel.számot javaslom ne tegyetek ki, de név, lakhely, esetleg kor, elérhetőség, valamint gép adatok, stb legyen. Jasa! Ha a gép elmegy írj nekem, leveszem a hirdetést. FONTOS! Üzenetet lehet küldeni a regisztrált felhasználóknak úgy, hogy a login névre klikkelünk. Itt feljön egy teljes felhasználói adatlap is, ezt érdemes kitölteni rendesen!
Zsolt

 © jasa2008. jan. 13. 22:38 | Válasz | #219 
Egy kicsit pontosítanék azon a "tankolás" dolgon: nyereg alá benzin, fölé meg vörösbor...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 13. 21:23 | Válasz | #218 
Hú Vazze! Kár volt rákérdeznem, nekem ott muszáj vásárolnom, és ráadásul szoktam is Pesten járni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 13. 21:15 | Válasz | #217 
Nem kis meló volt kikeresni, köszi az infót! Azért kérdeztelek pontosan téged, mert a Dink szélvédője tényleg nagyon polír! A képeken remekül látszik, hogy tiszta új benyomását kelti.
Másik felvetésedhez csatlakozom, nekem tetszik az ötlet, kérdés hogy megvalósítható-e a dolog. De ez legyen Zsoltunk gondja!
A kezedet pedig jól nézd meg, hogy hova "nem" dugdosod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 13. 21:01 | Válasz | #216 
END Úr (üdv !) bejelentkezése kapcsán melegítem fel azt a korábbi (nem keresem vissza, mikori)javaslatomat: csináljunk egy pl. "névjegy" nevű topicot a bemutatkozásra. Sok praktikus dologban jelentene könnyítést, főleg az olyan Cavingtont érdemlönek mint pl. én...Gondolom a létrehozás a Gazdi (Zsolt) dolga lenne, én szivesen vállalom az elsőséget, ha más nem akad (én szamár előre...) Lehet olyan is hogy teljesen szabadonválasztott, ki-mit ir le, vagy pedig "alap rovatok" + "egyéb" (persze nem köt. kitölteni mindent) pl. mint az iwiwben. Zsolt, esetleg mailben küldhetek egy javaslatot. Ha úgy gondoljátok hogy nem szükséges a dolog, akkor nem szóltam...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 13. 20:38 | Válasz | #215 
Majd elfelejtettem: mivel ilyen szépen visszaolvastál a múltba, "jutalmul" előkerestem a polírozó blokkját: CONRAD Elektronika Bpest, Teréz krt. 23. Tel: 1/302 35 88 WWW.conrad.hu szakuzlet@conrad.hu DISPLEX polírozó 5 gramm 1290 Ft (!) eredetileg szgép és mobil polírozásra való , de szépen kifényezte az én pleximet is ( a galériaképen talán látható is) Azért a nagy barázdákat nem tünteti el, de a mikrosérüléseket szépen gyógyítja. Takarékosan kell bánni vele, mert marha kevés ! (mint egy ferrobond tubus) Nekem a fiam hozta el, lehet hogy csomagküldést is vállalnak, ezt nem tudom.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 13. 20:30 | Válasz | #214 
3x-os HURRÁ! HURRÁ! HURRÁ! Íme feleim, eljött az idő!
Nevem alapján mondhatod, hogy tamáskodok, de lásd nekem lett igazam, eljött a gazdija! Tavasszal együtt hasítunk, és ha eljuttok Egerbe, úgy berúgatlak benneteket, mindnyájunk örömére,hogy arról kódultok! Ez lesz az a bizonyos nyereg alatti téma...
Ja, ma Egerben 21 fok volt,(napon) mentem egy kört, nagyon jó érzés volt!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 13. 20:11 | Válasz | #213 
Nos hát akkor:
Tamás: ne "tamáskodj" (!) tényleg nedm csináltam vele semmit. Doki bácsi szerint egy apró fertőzés a körömágyban elég hozzá és begyullad. Hát nekem ez volt az első az életemben. Két kötözés után csökkent, mára teljesen OK. Kezelési számla YES, vizitdíj NO !!
Talis: röviden, régen a technikai, kényelmi színvonal volt sokkal xarabb (Skoda Liaz, Rába Manci), most meg a hajtás, a forgalom nagyobb, de ezt inkább csak az "oldalvonal mellől" gondolom.
Végére hagytam a nagy durranást: tegnap délelőtt lefoglalózták a Dinkát ! ha megjavul az idő, már viszi is egy pesti pasi, rendes ember
Innentől "élesben" nézegetem a piacot (no meg a bukszámat is....) és majd kérem a Tisztelt Publikum véleményét is 1-1 ajánlatnál
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 12. 21:58 | Válasz | #212 
OK!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2008. jan. 12. 15:02 | Válasz | #211 
Sziasztok!

Zsolt: köszike az alkatrésszel kapcsolatos link-eket az '-el már az ünnepek között kellet volna találkoznom,azt igérte, hogy jön pestre és berakja az elemeket a kocsiba és találkozunk megnézhetem..stb.. de nem jelentkezett...(letettem róla) a másikat hívom majd..
Tamás: köszi a lehetőséget és lehet, hogy élnék is vele.. de előszőr a Zsolt által emlitett lehetőséket kimerítem és ha nem járok sikerrel jelentkezem..addig pihentetném...
tudtam vinni a gyereket, mert egy jó vastag derékszíjjal megtudtam kötni a derekát a doboz konzoljához és nagyon kényelmessen mint "király a trónon" elmentünk a határba gurulni nagyon tetszett neki...

Jasa: köszike!!! és csak annyit, hogy szivessen elolvasnám, amit a mostani generációs lehetőségekről írnál és összevetném a 80-as években írott formátumot.........Ne értsd férre nem panaszkodok,de lenne különbség....

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 tamas2008. jan. 11. 18:30 | Válasz | #210 
Szorgalmas Jasa! Mitől gyullad be az "utolsó perced" ha nem csináltál semmit?! Ez a "nem én voltam" kategóriába esik, nekem is ismerős a gyermekkoromból... Egyébbként jobbulás! Ja, és ha nem véres sebbel méssz ambulanciára, 1000ft! Irány a szakrendelő. Ott csak 300 a veszteség.
Más kérdés : korábban konzultáltunk a plexid polírozásáról (100-as tétel). Mi a neve ennek a polírozócuccnak, és milyen üzletben lehet kapni? Szívesen rendbetenném az enyémet, mert lefújtam valami patent üvegtisztítóval, de mire észbekaptam meg is marta. (Mivel ez nem üveg!) Kissé foltos lett. Így jártam vele, de jó lenne a tavaszt szép géppel kezdeni.
Talis! Nagyon helyes a családod! Kisemberrel tudtál már motorozni, vagy még nem tud igazán kapaszkodni? A nagy gép is kafa, mindig szerettem volna ilyet hajtani, de nem vitt rá a lélek, nagyon szar a sofőrkenyér embernek, családnak egyaránt. Meg az az igazság, hogy én nem is ekkora vasakkal dolgoztam, csak 3,5-ös sárgafrsz-es LT35TD volt a kicsike. De szerettem csinálni, csak a család besokalt. Két gyerek, örökösen éjszaka értem haza, pedig ez CSAK belföld volt. Néha visszasírom... Télen soha!

 © jasa2008. jan. 10. 23:28 | Válasz | #209 
bocs az utóbbiért, de azt hittem elveszett a beírásom. Kipróbáltam a regisztrációt, és még egy kicsit szokatlan...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 10. 23:27 | Válasz | #208 
bocs az utóbbiért, de azt hittem elveszett a beírásom. Kipróbáltam a regisztrációt, és még egy kicsit szokatlan...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 10. 23:23 | Válasz | #207 
hahó
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 10. 23:22 | Válasz | #206 
A változatosság kedvéért most a jobb kezem mutatóujját "vágtam gallyra". Iletve nem csináltam semmit, de tegnap estére begyulladt az utolsó ujjperc. Megduzzadt, lüktetően fáj, nem tudom hajlítani. Párakötés, jegelés, antibiotikum. Talán holnap felvágják ha "beérik"
Más: az egyik érdeklődő nagyjából visszalépett (sokallja a pénzt, illetve tamáskodik - TAMÁS nem Rólad van szó ) a másik lehet hogy hétvégén megnézi.
Más: Talis: szép böszme nagy gépeid vannak ! A 80-as években VOLÁN-os voltam (irodában) nemzetközi fuvarozásból írtam a gazdasági-mérnöki diplomatervet.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 Laci2008. jan. 10. 21:12 | Válasz | #205 
Hy All:)

Tamás akkor nem is jártál olyan messsze tőlem,mikor miklósra hozott az utad:)Megígérem a jó időben majd körbe vezetem a maya konvojt itt
:)

 © Zsolt2008. jan. 10. 15:56 | Válasz | #204 
Akkor ajánlanék én is pár linket:
Link1 Link2 Ezek már bontva vannak, vedd fel a kapcsolatot a tulajjal, szerintem biztos van olyan cucc ami neked kell, vagy ha nincs akkor behozza külföldről. A második link nagyon nyerő!!!
Zsolt

 tamas2008. jan. 10. 15:34 | Válasz | #203 
Láttam a neten használtmociban egy pesti címen 100 ropiért egy komplett üzemképes Yp-250 maját, de mivel nem volt rendszáma, megijedt a tulaj hogy ha elkapják, negyon megbültetik. Mivel semmi papírja nem volt, elég olcsón el lehetett hozni. Ilyeneket kell keresni. Ez a gép olyan szinű volt pont mint az enyém (ld:galéria) és réadásul karcmentes, tip-top. Csajszi használta 50-es robogóként, míg meg nem fogták. Lehet Olaszból alkatrészeket is hozni, odakint sok van belőlük. Ha gondolod, rákérdezek az én szállítómnál.

talicskas2008. jan. 10. 13:51 | Válasz | #202 
Sziasztok!!

a lényeget meg elfelejtettem..Ha már itt a Majasok birodalmában lehetek...Ugy vettem a 97-es Majesty-t, hogy elől az indexek mellet ahol csavarozva van az egész eleje a fülek le vannak törve és két helyen el van repedve a műanyag. ezért úgy gondoltam a plexi kivételével lecserélném az elejét..viszont a net-en nézelődve nem nagyon találtam donort amit vennék rá...Igy hát kérdésem az lenne, hogy tudnátok-EE esetleg segíteni abban, hogy hól, kitől lehetne beszerezni olyan akár használt elemet ami mindegy milyen szinű csak sértetlen legyen (karcolás elmegy)...Es egy első sárvédőre lenne még szükségem..."Ja ha választhatok szint, akkor metál fekete"
Köszike a lehetőséget..
tamás:ami publikus az iwiw-en a talicskas ra rákeresve megtekintheted a stralist..mondjuk nem mint ha nem rohangálna több tucat az utakon....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zsolt2008. jan. 10. 09:56 | Válasz | #201 
A kis ikon regisztrált felhasználót vagy user-t jelent. Regisztrálni bármikor lehet. Annyi előnye még van a dolognak, hogy mint rendszergazda tudok ezeknek a felhasználóknak szerkesztési /javítási/ jogot is adni (nem automatikus, jelezni kell az igényt nekem). Aki sokat bakizik íráskor annak ez igazi BONUS!
Zsolt

 Tamas2008. jan. 09. 21:28 | Válasz | #200 
Zsolt! Miért van az, hogy Talis barátunknak, és Neked is van egy kis ikon a nevetek előtt, viszont nekünk, egyikünknek sincs. Az lehet az oka, hogy Ő rendesen regisztrált még akkor, amikor mi az üzenőfalon beszélgettünk? Nem mintha számítana, csak azt hittem Neked azért van, merthogy Te vagy a rendszer gazdája!

 © Zsolt2008. jan. 09. 21:07 | Válasz | #199 
Tamás! Itt lennék! Nem vagyok mostanában gépközelben, de figyelemmel kísérem a fejleményeket! Ez a májás gurulás mejd engem is érdekel, de csak akkor, ha majd meleg lesz!!!
Zsolt

 tamas2008. jan. 08. 21:42 | Válasz | #198 
Ja, a múltkor írtam hogy van egy V-8-as Westernstar-om, mentővel, hát be kell valljam, az igaz hogy én csináltam, de sajnos csak 1:24-es léptékű Italeri öntésű makett. De nagyon szép!

 tamas2008. jan. 08. 21:36 | Válasz | #197 
Zsolt : Hol vagy?
Laci : Jártam ma Szigetszentmiklóson a Gyári út 23 alatt, a Charlotte kozmetikai cégnek vittem cimkéket amit mi nyomdáztunk. Szép a környék, már amit a ködtől láthattam, a templomotok meg kifejezetten szép! Várom a nyarat!
Jasa! Nem az enyém az érdem, majd személyesen elmesélem a sztorit, jót fogunk rajta röhögni! De ha jól emlékszem, a Magyar irodalom remekeiben is van hasonló, talán Katona Józsaf Bánk Bánjában. De mindegy.
Talis! Hát tudod ma ismét kaptam ízelítőt a sok országúti parasztból, pl: ködlámpák, elédvágások, és az a bizonyos értetelen emberke, aki fel nem fogja, hogy a vasúti szerelvény nem azért áll a síneken Kerepestarcsán a vasúti átjáró közepén mert pihen, hanem mert a Suzukit vezető azt gondolta, ő a fénynél is gyorsabb. Ennek következtében a Suzi elszállt, totális dugó, stb. Te meg torlódjál, mert a hülye csak ott akar átmenni! A rendőr alig birta meggyőzni, hogy ezt a szerelvényt nem kéne itt megvárni, úgyhogy járassa már az indexet a másik irányba légyszi! Ja, és akkor azokról még nem is beszéltem, akik nyomják a seggedbe a fénykürtöt már messziről, hogy húzzál már ki a vassal a belsőből, mert Neki sürgős meghalnivalója van a kollégánk alatt! Aztán ezek miatt állunk (mint ma is például én) az M.nulláson órákat. Nem irigyellek! Az Ivecoért igen, az frankó lehet, szépek ezek a dögök.

 Laci2008. jan. 08. 19:36 | Válasz | #196 
Természetesen egy nagy közös mayás gurulásra gondoltam:)

 Laci2008. jan. 08. 19:33 | Válasz | #195 
Jol van Jasa:)
Remélem sikerül valamit összehoznod tavaszra:)
És akkor egy két közös gurulással megkoronázzuk az új vasat:)

 jasa2008. jan. 08. 10:49 | Válasz | #194 
Laci: múlt hét végén otthon (anyámnál) voltam Kalocsán, a bolt zárva , lakásán megkerestem, a pasi beteg, feleséggel beszéltem, az üzlet rosszul ment tavaly, a jövő bizonytalan, tavasszal visszatérünk az ügyre. Én tartom a kapcsolatot, ha aktuálissá válik...ennyi.
Tamás: Nálad a "nyúlláb", a SIC a jó ! Azt a furcsa nevű angol szerzetet meg azért emlegettem, mert úgy tudtam egyik drámájában van valami hasonló: 1. "a királynőt megölni nem kell, félnetek jó lesz..." 2. " a királynőt megölni nem kell félnetek, jó lesz..." (nem mindegy !!!) De lehet hogy tévedek és egy görög sorstragédiában van a téma, ennyit a magas irodalomról A bíztatást meg köszönöm, reménykedek, meg gyűjtöm hozzá a zsetont.....(vannak a családban más konkurrens projektek is)

talicskas2008. jan. 08. 09:56 | Válasz | #193 
Sziasztok!!!
Jasa: A nemoriádon nem tudok javitane, mert nem nagyon fórumoztam a net-en inkább CB-n sztorizgattam sorstársaimmal kis országunk és szomszédos országaink útjain ahol éppen gurulgattam..
Zsolt:hali..én gurulok télen is persze ha annyira nem fagy fel, hogy ne tudjak menni.kb. 10km-t megyek a telephelyemre és vissza amit főúton ugy gondolom mindenkire figyelve maximálissan rátartva mondhatom magabiztossan elmotorozgatok..
Tamás: szia...úgy látom te mint sorstárs átlátod a helyzetét a munkaidő nélküli életnek..mikor nem lehet csak bízni benne, hogy mikor visszaér az ember a melóból,akkor még járnak a buszok és más tömegközlekedési eszközök..Egyébként 11 éve nyomom abból 2002-2007 ig nemzetköziztem nem unió csak Románia Szlovákia ausztria...Valahogy nem tudom miért de úgy alakultak a dolgok hogy inkább IVECO kal akadtam össze mindig Most is azt hajtok 8 hónapos 450 pacis stralist (most van benne 186000 km belföldön ezért akarom abbahagyni ugyanis karbantartás NULLA) hütős nyerges szerelvényben..de jártam MAN TGA val kicsit DAF al...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 Laci2008. jan. 08. 08:31 | Válasz | #192 
Bocsi "ha gondolod":) így helyes

 Laci2008. jan. 08. 08:30 | Válasz | #191 
Jasa ha tudod vedd fel a kapcsolatot a kalocsai emberrel több mint valószínű hogy tud majd segíteni ő is neked és ami nem mellékes korrekt az ember és mint régebben írtam 118000 ért helyetzte forgalomba nem 150000 ért ha gondolom adok egy telefonszámot.Neki mindig volt egy két mayája:)

 tamas2008. jan. 07. 19:18 | Válasz | #190 
Bocs, de még a neten is utánnanéztem, mert a latin tudásom nincs a toppon, és nekem a "sic" jött, hát beírtam, magyarul ugye "így múlik el a világ dicsősége". Lehetséges több variáns is? De abban Neked van igazad, hogy a mocik dicsősége nem múlik el. Még a babettámé sem! Különben nem jól írtad, Markos-Nádas óta tudjuk, hogy az urat Villám Seggpírnek hívják, vagy valami ilyesmi. De az igazi a : Lenin mauzóleumának lelinóleumozása. Ennyit a nyelvtörőkről. Jöhetnek a jégtörők!
A Dinkről meg annyit, mondtam én Neked, úgyis eljön a gazdája, nem szabad se feladni, sem kishitűnek lenni. Meglesz a Te Majád is hamarosan!

 jasa2008. jan. 07. 15:20 | Válasz | #189 
Képzeljétek: majd 3 hónap nagy nulla után most 2 érdeklődő is befutott a dinkára: az egyik komolynak ígérkezik (30 percet telefonált) a másik 100 %-nak mondta magát, csak még nem tudja elvinni (MIRELIT idő) ! Talán lesz valami a majából !? (most láttam egy 2001-es bordót, új változat 299-ért + forg.hely = 450 alku előtt a hasznaltauto.hu-ban)

 jasa2008. jan. 07. 15:05 | Válasz | #188 
én is hibáztam, pontosítok: nem múlik el, csak tavaszig szünetel...Már Shakespeare (remélem jól írtam) óta tudjuk, nem mindegy, hova kerül a vessző !

 jasa2008. jan. 07. 15:02 | Válasz | #187 
"talicskás úr" kerestelek ilyen néven a korábbi kozzászólásokban , de nem találtalak !? segíts a memóriám javításában, hol keresgéljek. Egyébként ÜDV !!!
Tamás: igazán nem a kötözködés kedvéért, de pontosan "hic transit....." Másrészt a "mocik" dicsősége nem múlik el csak tavaszig, szünetel.....

 tamas2008. jan. 06. 19:51 | Válasz | #186 
Nem tudtam ma beiindítani a kicsikét, és nem volt kedven a BIKA-val bajlódni.
Bizalmas értesüléseim szerint február közepén kezd melegedni az idő, akkor lesz vége a kemény télnek. Az már cak másfél hónap, csak túl leszünk rajta valahogy, főleg hogy még a motorom sem lett szétszedve, és felújítva.

 © Zsolt2008. jan. 05. 15:45 | Válasz | #185 
Tegnap én is motoroztam egy keveset. Előtte 4 óra akkutöltés, nem akartam bikáztatni. Indult harmadikra, nem kellett sokat köszörülni szerencsére. Viszont az emberek néztek rendesen, amikor gurultam vagy 2-300 métert. Ilyen hidegben, nyitott sisakban nem csoda, ha őrültnek néztek! ---
Zsolt

 tamas2008. jan. 03. 09:40 | Válasz | #184 
Bizony esett, csak aki a szélsőségekkel küzd napi szinten, azt ez nem hatja meg. Én 8 hónapig ettem a sofőrkenyeret, mígnem rájöttem hogy egyik lábam a sírban, másik a börtönben. Húztam a strigulát, és mikor volt olyan napom Eger-Győr-Eger távon, hogy 18 alkalommal én oldottam meg a másik álltal előidézett baleseti helyzeteket, hát elgondolkodtam. És én nem is 24 tonnával a hátam mögött mentem! De az igaz, hogy nem érdekelt az időjárás semmilyen szélsőséges fordulata. Menni kellett. Ez volt.
Az meg a násik, hogy az idei tél nem igazán olyannak néz ki, mint a tavalyi volt. A motort nagy valószínűséggel sokáig nem lehet biztonságosan használni. Már akinek.(sic tranzit gloria mundi) -/(mundi behelyettesítendő a "moci" szócskával)/- Már hogy jöttök itt felválltva József Attilával, meg a latinnal, hát villogok mán egy kicsit én is he he ...!
Egyébbként milyen vasat hajtassz a melóban, Nekem a kedvenceim között van a pofozósválltós Mack motoros alap Magnum, és a harmadolós Fullerválltós DAF. Ja, meg van egy V8-as csőrös amcsi Westernstarom, autómentő felépítménnyel!

 © Zsolt2008. jan. 02. 19:24 | Válasz | #183 
Ave ! (ez latinul volt. khmm....)
Nagyon örülök, hogy van egy újabb maya tulajunk! Sokáig csendben voltál, de úgy látom most bekapcsolódsz kicsit a "forgalmazásba". A gép hogy megy ? Te télen is közlekedsz a mocival? Pesten nem esett a hó?
Zsolt

talicskas2008. jan. 02. 13:59 | Válasz | #182 
Már nagyon rá vagyok hangolodva egy jó kis országuti motorozáshoz amihez reméljük nemsokára érkezik a tavaszi majd a nyári jó idő...............
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2008. jan. 02. 13:44 | Válasz | #181 
Szia Tamás..

kérlek szépen én egy 97' évjáratú YP 250 es-el gurulgatok egyenlőre munkahelyi bejárhoz mert sokat melózók.....viszont a közeljövőben szándékozok majd többet motorozgatni a saját magam szórakoztatása érdekében....két szélsőség amit szeretek kamionozni és motorozni csak az első egy kicsit felemészti az embert és már besokaltam......ezért marad a motor!!!! Amúgy a budapesten a XVII ker-ben lakok... egyébként most is majd mocival megyek melózni délután.....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2008. jan. 02. 13:28 | Válasz | #180 
helo....egy kis turelmedet kerem,mert a pc..m ugy néz ki fagyogat...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 tamas2008. jan. 02. 13:21 | Válasz | #179 
Szia Talicskás
Ki vagy Te? Mesélj már kicsit magadról, hónapok óta nem jelentkezel! Merre laksz? Mivel közlekedsz?
Írjál csak bátran, ezért van a fórum!

talicskas2008. jan. 02. 13:05 | Válasz | #178 
Boldog Új Évet Kivánok mindenkinek..............
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2008. jan. 02. 13:03 | Válasz | #177 
Boldog Új Évet Kivánok mindenkinek.................
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 Laci2008. jan. 01. 11:44 | Válasz | #176 
BUÉK!!Az összes majás medvének:):)

 tamas2007. dec. 31. 20:00 | Válasz | #175 
Nagyon bolgog új esztendőt kívánok mindenkinek!

 © Zsolt2007. dec. 31. 18:03 | Válasz | #174 
B.U.É.K.!!!
Zsolt

 tamas2007. dec. 31. 14:42 | Válasz | #173 
A 150m a garázssor elejéig, a 250 pedig a végéig szólt!Egyébbként nekem sem jutott eszembe "rendesen" motorozi, csak megjárattam kicsit a csapágyakat, meg a fékeket. Nagyon gyilkos a hideg szél, szétmarja az embert, a csontjáig hatol. Korizni meg sajnos nem tudok. Meg ha tudnék is, képzeld el, mikor a 110 kilómmal dobok egy hátast a jégen. A pontyok rögtön kivermelnének, azt hinnék rianást hallottak!
A bajokról meg inkább nem is írok, van az úgy is épp elég.

 jasa2007. dec. 31. 01:03 | Válasz | #172 
Hát medvézni éppen nem medvéztem...."családilag" elég mozgalmas volt az elmúlt időszak (pozitiv és negatív értelemben egyaránt) és egyébként sem fértem volna gépközelbe.
Én elég "bevállalós" voltam ameddig csak lehetett (mint írtam) de ilyen időben (hó, jég, mínusz) 1 métert sem szabad motorozni szerintem !!! Ha bringázok már a 25-30-as sebesség hatását is érezni, mi lehet akkor felette....
Viszont a korizásnak ideális idő van !! már 2szer voltunk a Balcsi jegén, szuper volt (ne aggódjatok, a széle már vastagon befagyott, 2 hete csak "-" van.)
Akku: bocsánat elfelejtettem hogy az ősszel már megírtad az akku -sztorit, nem kellett volna rákérdeznem.

Mindenkinek KELLEMES SZILVESZTERT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET, BALESET (ÉS MŰSZAKI HIBA)MENTES KÖZLEKEDÉST, SZÉLES UTAT KÍVÁNOK

 tamas2007. dec. 30. 21:30 | Válasz | #171 
Bemedvézettek!
Motoroztam ma 150+250 métert! A mosoly igy fagyott le az arcomról! Persze sisakot nem vettem, csak sapi volt rajtam. Már kiengedtem a fagyból, de a 2fokos balaton ehhez képest király volt!NEM csinálok még egszer bohócot magamból(se, meg a tökömből se)!

 tamas2007. dec. 28. 14:29 | Válasz | #170 
Hát itt tényleg teljes és totális alvásidő van. Ez elkeserítő.

 tamas2007. dec. 23. 21:20 | Válasz | #169 
A garancia abból a szempontból szerintem csak egy dolog, hogy nagyon el kell puskázni valamit ahhoz (lásd az én esetemet) hogy tényleg elszálljon az akksi a gari lejárta előtt. Ha meg mégis ez történik, és bizonyítható a dolog, úgysem érvényes a gari! Inkább az itt a döntő momentum, és én is ezért nem kapkodok, hogy a téli hónapokra tök fölösleges a mociban tárolni a cuccost. Veszünk márciusban egy friss gyártásút, aztán Hajts ! Addig meg indígatok a bikucival. Legalább gyakorolok...
Apropó Sonax. A megadott telószámon nem tudnak infót adni számodra? Lehet hogy valahol melletted egy kis sufniban is van, vagy valami szerszámgépboltban. Azért Nyíregyházának elég nagy a vonzáskörzete.
Lacinak : bzzzzzzmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 © Zsolt2007. dec. 23. 18:40 | Válasz | #168 
Sonax ügyben nem léptem előre, itt Nyíregyházán nem láttam az üzletekben, hipermarketekben. Majd ha megyek Debrecenbe a Corában megnézem. Akku ügyben többen is azt mondják, várjak tavaszig, amikortól használni akarom a gépet elég csak akkor venni. A garancia így később jár le.

Én is csatlakoznék hozzátok: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
Zsolt

 tamas2007. dec. 23. 14:28 | Válasz | #167 
Jasa! Az akkumat módszeres alapossággal vágtam gajjra. Az első autóm egy 1962-es gyértású GAZ-96/M átalakított terepjáró volt. No ahhoz vettem egy töltőt, még valamikor a 90-es évek elején ami tud 6, és 12 V-ot egyaránt, mert a szerencsétlenen még dinamó volt, és viszonylag sok volt a város. Ezzel töltögettem a Maja kis finom akksiját is, és valami megakadhatott benne, mert nem ment vissza a töltőfesz 2A alá, 5 órán keresztül. Látnod kellett volna hogy nézett ki a szerencsétlen. Mint egy lufi, két dróttal a fején. A helyére sem igen fér be, csak ha megtaposom. Megvárom a tavaszt, ill. az alkalmat, és veszek bele. Zsolttal már taglaltuk az árakat, valószinű, olyan 8-10 rugó körül lehet majd venni.
Ezennel itt ragadom meg én is az alkalmat a sülő beigli rudak mellől, hogy békés, boldog, szeretetteljes karácsonyt kívánjak mindnyájótoknak!
(azokat meg akik nem 2-án kezdenek, külön is irigylem!)

 Laci2007. dec. 23. 09:07 | Válasz | #166 
Jó reggelt :) Egyikötök nem sem sikerült kitalálni mit De elárulom nektek :)A téli álmot alvó medve/ék/alvását jelképező hangutánzó szó probálta kifejezni hogy mindeki téli álmot alszik :)
Az én kis majám is alszik már egy ideje:)de ebben a hidegben sokat kéne fizessenek hogy felüljek rá:)
És mindenkinek BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYT kívánnék ezúton:)

 jasa2007. dec. 22. 23:34 | Válasz | #165 
Látom buzgalmadat, hogy felpörgesd egy kicsit a szunnyadozó fórumot..Úgy tűnik én bírtam legtovább a nyeregben, de ez a hét már nekem is fagyos volt, buszra váltottam. A nejem zabos is volt érte: benőhetne már a fejed lágya....nem békül meg a motorral sose. Ez nem túl jó jel a jövőre nézve, (hogy lesz ebből gépcsere ? )
Tamás : nem a zríkálás miatt, de valami gond lehet ott az elektromos rendszerrel, ha 2 hét (?) állás után már bikakábel kell Nekem ma 10 nap állás után (ahogy mondani szokták ) első pöccre indult. Járattam 2 percig, míg az aut.szívató éppen visszaállt, hogy töltse egy kicsit az akksit.
Zsolt: ez a légkulcs dolog tényleg gázos, sok robogóst megakaszt a bütykölésben (nekem sincs gumiszerelő a szomszédban.
A Lackó meg szerintem véletlen rákönyökölt a billentyűzetre....
Nos holnap költöztetjük haza a fiamat a pesti koleszból (januártól fél évre gyakornoki állást kapott a Henkelnél Düsseldorfban) utána meg karácsonyi nagyüzem, így hát

MINDENKINEK BOLDOG KARÁCSONYT !!!
Újévig meg gondolom még "látjuk egymást" , csak 7-én megyek dolgozni, hehe.....

 tamas2007. dec. 22. 20:27 | Válasz | #164 
brekebreke!
Elveszettek hahó!
Az a helyzet hogy kisebb rendszerfelújításon esett át a gép a minap (fundamentum, professzor,videókráty), és három napig nem volt mi elé ülni.Vagyis a monitor itt volt, de minek? De ma este már van! Körkérdés :
Zsolt! Mi ujság SONAX ügyben? Vettél már? Nagyon nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, úgy vettem észre, nem éred be a középszerű megoldásokkal.
Jasa : A szakálnövesztésen kívül mivel ütöd agyon az időt, hogy nem motorozol? Kocsi, avagy busz?
Lackóó! A "bbbbbbbzzzzzzzzzzzz,:)" megfogalmazásod alatt azt értsem, hogy elment az eszed, és utánnamentél motorral??? Vagy simán csak motoroztál, és elment az eszed, a fogaid vacogásától?
Én nem merek rájatelepedni mostanában, beérem azzal hogy kitolom a garázs elé, és bepöccintem (bikakábel segedelmével)és elmerengek felette miközben letörölgetem róla a port.
MINDENKI MÁSNAK!! Akik itt jártok, de nem írtok! Hát írjatok már wazze! Vagy mindenki elment tüntetni?

 © Zsolt2007. dec. 21. 19:44 | Válasz | #163 
Nekem se nagyon van szerelnivalóm mostanában. A kuplungot nézegettem a napokban, vajon kell-e venni újat, vagy elmegy még egy darabig. Szerencsém van, még min. két szezont kibír. A leszedéssel szívtam. Mivel van kompresszorom én naív azt hittem, hogy levegős kulcsot majd csak úgy lazán kölcsönzök! Hát persze hogy nem! Szerencsére az egyik kölcsönzős segített, ugyanis létezik elektromos kivitelben is. Sikerült is egy 400 Nm-est elhoznom 4 órára kerek ezresért. Mondanom se kell, hogy összesen 5 percre kellett. Lényeg az hogy volt és nem kell színi így a crova készlettel ha legközelebb mondjuk a variátor akarom lekapni. Nagyon csendben vagytok! Ki mit csinál? Brékó, brékó...
Zsolt

 Laci2007. dec. 21. 13:36 | Válasz | #162 
bbbbbbbbzzzzzzzzzzzzzz,:)

 jasa2007. dec. 17. 13:13 | Válasz | #161 
Csütörtök du tettem le a gépet, úgy tűnik jó darabig nyugton marad...szerelnivaló sem igen van rajta, most pöpec, egy alapos takarítás azért még ráfér.

 tamas2007. dec. 17. 09:33 | Válasz | #160 
Motoroztam vasárnap a Majával meg a Pegasoval is! 3-3 kilóméter teljesen elég volt mindkettőből, arról nem is beszélve, hogy a család hülyére röhögte magát ahogy kinéztem a ruhahalom alatt
Azt hiszem megvárom az igazi tavaszt, addig pedig gyararpítom az autósok táborát! Csak tudnék már szerelni...

 © Zsolt2007. dec. 13. 13:53 | Válasz | #159 
A vaterán van egy szuperolcsó gép. Nincsenek hozzá papírok, itt a lehetőség, ha valaki donort keres! Vatera link
Zsolt

 Laci2007. dec. 13. 12:33 | Válasz | #158 
Szervusztok :) -itt téli László jelentkezik,A gond a plexivel az hogy már beszéltem sráccal még anno róla de nem jutottunk odáig hogy szemrevételezze a dolgot időpont egyeztetési problémák miatr most meg mikor jó lenne szar az idő mikor is nem sziívesen ülök rá a kis majára:) De nincs elfelejtve !!!:) ja kicseréltettem a telószár szimeringet:) most már nem folyik hál istennek,megkérték az árát de egész nap csinálta a srác mindent szét kellett bombáznia elől,és ezért nem áltam neki én saját kazüleg aproságokat meg tudok csinálni de ennek nem álltam volna neki,:)
Egyébként valóban úgy tűnik medvét játszik mindenki ami nem baj de remélem tavasszal előjönnek a barlangból:)

 jasa2007. dec. 13. 00:26 | Válasz | #157 
Kössz a "közgazdasági " tanácsot de inkább nem élek vele. Ebben e "való világban" veszélyes dolog - kisembernek - kölcsönt felvenni, aztán fizetni a min. 15-20 %-os törlesztést A 6 %-os lakáshitel az viszont megérte 2002-2003 táján, a pénz meg be a bankba 8-10 %-ra !
Szóval türelem "rózsát terem"
Más: úgy tűnik 1-2 kolléga futóvendég volt, vagy téli álmot alszik....

 © Zsolt2007. dec. 12. 23:57 | Válasz | #156 
Hát igen, egy jó kölcsön "sinre teszi az ember életét" (Ha már József Attilánál tartunk)
Zsolt

 tamas2007. dec. 12. 21:27 | Válasz | #155 
Azért beszarás hogy képtelen vagyok hiba nélkül elküldeni valamit

 tamas2007. dec. 12. 21:25 | Válasz | #154 
Lackóóóóóó
Nekünk mikor lesz nagyplexis a mocink
Jasa! Ne tökölj, vegyél fel valami jó kölcsönt (tisztességes magyar ember mapjainban tartozik valakinek) és vedd meg a gápet ha jó vétel!
ui : kibicnek semmi se drába

 jasa2007. dec. 10. 15:01 | Válasz | #153 
(megszakítottak, de folytatom) ...műanyag kezeslábas tetőtől talpig. Be-ki öltözés normaideje 5-5 perc. (József Attila után szabadon: kész a leltár)
A hétvégén csináltam olajcserét 2500 km után. Be van állítva a "motorvadász" a használtautón, délelőtt "kapás" volt: 2000-es DX, skék, nagy plexi, doboztartó, 195 ezer, névreírva 340 !!! Ilyenkor kellene venni. Csak hát előtte az eladás..... Azért mnem bántom dinkát, mert szolgál rendesen.
(Jut eszembe: tegnap egy 3 kerekű Yamahának hallgattam a hangját, mennyei volt !!!! (zongora volt a lelkem, hehe... )

 jasa2007. dec. 10. 13:39 | Válasz | #152 
Kössz az érdeklődést, már kikeveredtem. Egyébként nem a motorozás miatt fáztam meg: 1 pohár hideg ásványviz a hűtőből + a munkatársamtól átragadt, a szobánk (4 fős) lett a "betegszoba".
Néhány napot leszámolva (fagy vagy havazás) én megyek = "hivatásforgalom". Az igaz hogy jócskán be kell öltözni: bukó alá bankrablósapka, sál, 3/4 es bőrkabát, alá thermomellény, vesevédő, nadrág fölé cordura-szerű nadrág (valamikor sínadrág lehetett ? bokára bőrkamásli, ami a lobogó gatyaszárat szorítja le, bőrbakancs, vastag télikesztyű, plusz még ha esik, egy...

 © Zsolt2007. dec. 09. 18:03 | Válasz | #151 
Tamás! Köszi a tippet! Fogok Cora közelében járni mostanában, majd megnézem. Jasa! Egészség hogy áll? Most tényleg alszik és pihizik mindenki. Én nem motoroztam mostanában, szerintem nagyon Brrr.idő van.
Zsolt

 tamas2007. dec. 08. 22:16 | Válasz | #150 
Tudod : ruht, ruhat, ruhát.

 tamas2007. dec. 08. 22:14 | Válasz | #149 
Zsolt! Voltam ma a miskolci Cora-ban, és az autós felszerelések között megláttam, és vettem is SONAX MoS2OIL-t, 1490ft-os áron! Teljesen meg voltam lepődve! A minősége a régi. Hál Istennek, mégis vannak dolgok amik nem válltoznak!
Egyébbként Jasa, én is úgy látom hogy ahogy le lettek tévve a motorok, a csapat is szundít kicsit. A javítások meg még nem kezdődtek el. Mindenki készül az ünnepekre! Én különben motoroztam kicsit, de ha a kutya megevett volna, egy hétig tuti ruht szarik! Úgy néztem ki, mint egy túlméretes ovodás, mivel igazi télre való cuccom nincs.

 jasa2007. dec. 03. 22:55 | Válasz | #148 
Halihó ! Én 4 napra eltüntem egy egy "takonykórban" de úgy látom a Társaság is bedugult !? Téli álmot alszotok, vagy mindenki motorozik ?

 © Zsolt2007. dec. 01. 18:17 | Válasz | #147 
Feltettem egy ilyen témát, írjatok meg mindent!
Zsolt

 tamas2007. nov. 28. 22:41 | Válasz | #146 
Viszont, ha nem bánjátok, nyithatnánk egy új témát, konkrétam a motorvásárlást. Ide elküldenénk a tapasztalatainkat Zsoltnak, Ő átnézné, rendezné, és feltenné úgy, hogy ne lehessen beleírni, viszont mindenki megnézhetné, hogy mire kell figyelni. Én is ráfáztam volna, ha a szállítóm nem ilyen korrekt.

 © Zsolt2007. nov. 28. 19:04 | Válasz | #145 
Részemről OK! Maradjunk a MIX topikban. Viszont a részletes javításokat, ill. azok leírásait mindenképpen a Javítás, karbantartás téma alá tegyétek!
Zsolt

 Laci2007. nov. 28. 11:26 | Válasz | #144 
Nem lehetne az hogy minden témában ide írunk ?:) mert igy van aki valamire ide válaszol holott a másikba lett feldobva és itt megy tovább a téma:) avagy fordítva :) szerintem minden téma ami majával kapcsolatos legyen az forgalomba helyezés javítás vagy akármi más azért jo ha egy "mix" alatt fut mert igy minden egy helyen van és ha vissza szeretnénk keresni nem több helyen kell keresgetni azonkívűl meg mivel ez egy fansite:)igy minden ezzel kapcsolatos téma érdekes lehet igy az praktikusabb ha egy helyre kell irni vagy egy helyen kell csak olvasgatni :) Nem gondoljátok?:) Egyébként a forgalomba helyezési macera nem egyzserü én hál istennek megusztam mert a kereskedő intézte nekem,nagyon korrekt volt én nem is adtam neki pénzt csak 10% foglalót amig nem lett lepapirozva,felrendszámozva.de nem is kért,aztán hogy ö hogy oldotta meg nem is érdekelt ö hozta be intézze ö. nekem kb pontosan 113500 ft ba került a forgalomba helyezés ezen ö nem keresett semmit.együtt számoltuk ki mi mennyi lesz.:)igy nem érhetett meglepi.Béla ügye tényleg rázosabb mert ha nem lesz számla nem tudod forgalomba helyezni.az meg nagyon gáz,akkor csak rendőri kíséret marad ahogy tamás is emlitette.....

 tamas2007. nov. 25. 21:25 | Válasz | #143 
A cucc nem csavarlazító, de akként is megállja a helyét. Igazából ez kúszóolaj, és kontaktspray. Nekem volt vele olyan kalandom, hogy függőleges helyzetű zárt zsanért kentünk meg vele, és egy hét elteltével feljutott a tetejére. Frankón! Ahol a fékolaj, és a csavarlazítók (még a würth-öt is ideértem) kudarcot vallanak, ez dolgozik. Kerékpárral járt a kollégám Maklárról. (naponta ez 20 km) miután befújtuk a láncot a bicón, kihozott egy rakás szemetet és port. Két nap elteltével a srác azt állította, hogy fele energiával jut be, és haza.A SONAX termékcsalád hazai disztributora a budaörsi Indit-Trade Kft.
Telefonszámuk: 23/440-856 Ők tudják megmondani, hogy a környékeden ki forgalmazzák, de ha lehet utánvét megrendelni, MOS 2 OIL nevű sprayt kérd. Kb 25-28 cm magas, narancssárga flakon, kétféle szórófejjel. Aral benzinkutakon is szoktam látni, csak nálunk ilyen sajnos nincs, felvásárolta az OMV. Az ára 2 évvel ezelőtt 2800ft/db volt, de hidd el nagyon megéri.
http://www.sonax.de/sonax-e/pflegetipp.php?product=339200 Ezen a címen meg is kukkolhatod!

 jasa2007. nov. 25. 19:57 | Válasz | #142 
Hát igen, gimnazista emlékeim szerint (70-es évek első fele) a 350-es Java volt a király. X év múlva sokat fog érni, mármint a megkímélt darab. Ez a Royal-fiú nem egy tucat darab (!) élmény lehet vele megjelenni egy motoros összeröffenésen Nincs kihajtva a gép: 500 ccm=17 kW. Azért az indiai gyártás egy kicsit aggasztana. Üsse kavics, azért elférne a motorgarázsban 6-8 másik vas mellett.

 © Zsolt2007. nov. 25. 19:53 | Válasz | #141 
Tamás! Korábban írtál valami szuper csavarlazítóról. Mi a neve, hol tudom beszerezni és milyen áron fut?
Zsolt

 tamas2007. nov. 25. 09:52 | Válasz | #140 
Jasa! Az adatok a Yamaha honlapon találhatóak, én is ott leltem meg őket.
Másik téma : Én is csak úgy gondoltam, hogy szeretem a száguldást. Hamar rájöttem hogy a száguldás eggyütt jár a belső szervek "lelki" átrendeződésével, ée igen gyakra a külsővel is. Nem az én stílusom, de kiváncsiságból biztonságosnak mondható kürülmények között kipróbáltam. Egyszer. Ezért érzem a szükségét, hogy inkább túramotorom legyen, vagy ha az nem lehetséges, robogóm. El nem tudom képzelni, hogy csak egy 10-es csomag papírzsepit vihetek magammal.
Royal Enfield = a tökéletes megoldás. Ötvözi a klasszikus motorkerékpár alakját, a mai megbízható technikával. Nagyon szép, nekem a BMW is az akaja miatt jön be nagyon, de nem az R-esek, hanem a K-s, soros négyhengeresek. Igazi túramotorok. Mellesleg a Pegaso is "csak" 50 ló, de épp elég. Ahogy írtam is, lehet vele rosszalkodni, de már határon vagy azzal, ha remegne a kezed a gázmarkolaton, inkább állj meg! Nekem különben a régi "szoci-mocik" közül a 250/1-es Mz a király, tacskó biciklikormánnyal, Jawa csepptankkal, deréktámasszal, és fékcsőrehúzott zuhanycsővel. Valami csoda volt. De a zuhanycsövet nem tenném rá!

 © Zsolt2007. nov. 25. 08:45 | Válasz | #139 
Mostanában nosztalgiát érzek a régi (szocis) motorok iránt, mármint, hogy gyűjtsem őket. Annyira olcsón vannak az MZ-k, JAWA-k hogy bűn nem meg venni (80-100 ezer egy 350 es JAWA!). 10-20 év múlva vagyonokat fognak érni.
Amúgy én nem vagyok a sebesség rabja, régen sem voltam.Kicsit nagypapás stílusban vezetek, mert én élvezni szeretem a tájat is. Ezért van az, hogy a 10-40Le közötti gépek nekem nagyon is bejönnek. Láttatok már Royal Enfield-et? Hú nagyon jó, igazi retro! Link: Royal E.
Zsolt

 jasa2007. nov. 25. 00:44 | Válasz | #138 
távirati stílusban: Zsolt 135. EGYETÉRTEK
Tamás 136. EGYETÉRTEK

Más a robogófíling és más a motorfíling ( kinek a pap, kinek a papné....) Én alapvetően robogós beállítottságú vagyok, de azért "rosszalkodnék" egyszer-kétszer egy igazi motoron, mégha nem is 100 lóerős. Sajnos nincs módom ráülni, még máséra sem. Talán nem is baj, még a 60-80-as robogós kocogásnak is nagy a veszélyességi foka, tudjuk mindannyian. Csütörtökön rámnyitotta az ajtót egy autós marha, szerencsére nem közvetlen közelről, így "csak" szlalomoztam egyet (az asszony nem is tud róla...).

 jasa2007. nov. 25. 00:27 | Válasz | #137 
Tamás , kösz az adatokat (mégis figyelmetlen voltam ?) és a bíztatást

 tamas2007. nov. 24. 22:14 | Válasz | #136 
Szóval Zsolt ismét fején találta a szöget, a gép valóban státuszszibólum a robogósok körében.Az igazság az, hogy én sem igazán a Burgira vágyom, Majám is "véletlenül" lett. De nem bántam meg, és Te sem döntöttél rosszul, feltévve hogy robogót akartál. Hogy nem robogóra vágysz, azt csak úgy tudod meg, hogy megülsz pár tipust. Nem kell őket kimotorozni, de azért próbálgasd. Én a sógorom 650-es Aprilia Pegaso Stradaját szoktam hajtani, ha roszzalkodni akarok. Azzal lehet. Könnyű, jól fordul, elég magas, de mégis jó a súlypontja. Mentem 156 lovas Suzukival, a sógor barátjáé, 1,5 éves. Hát valami iszonyat. 160-tól is úgy gyorsul, hogy a tüdőm nem jön vissza a helyére, csak ha fékezek. Beleül a seggembe, és ott is marad. Mentem 9 éves 140 lovas Kawa Ninjával, az is iszonyat erős, pedig nem forog csak 14'000-ig, míg a Suzi 16-ig. Szóval a kérdés eggyértelmű: mit akarsz? Mert ha nem a robogó "érzés" a cél, akkor nem jó stílust vettél. Hogy a motor jó, az kétségtelen, mert szerintem igénytelen, egy szerviz intervallum nem sok ugyan (3000km), de nem költessz rá sokat. Persze ki kell pofozni a gépet, hiszen nem újat vettél, de a sógor Pegasoja már 450km után a szervizben volt. A garanciális dolgokat meg a szerviz szabja. Nem olcsó mulatság.Tudomásul kell venni bizonyos dolgokat, de szerintem nem nagy ár a motor praktikus használhatóságával összevetve. Én imádom, tulajdonképp a pakolhatóságába szerettem bele, + a full kényelem. A fogyasztás is baráti, max 3,9/100km. Szóval nekem maximálisan bejött.
A Burgonya. Hát igen. Jó lenne, de ha annyi pénzt összeszedek a családom elől, inkább egy öregebb K-s BMW lesz belőle, csodállatos motorok. A Burginak is vannak hibái, sőt. Ha olyat fogsz ki, a hajad elhagyod. Szoktam látogatni a Burgisok honlapját, ha rászánod az időt, és végigolvasgatod, a nagyon meg fogsz lepődni, és örülsz hogy Maját vettél. Az áraik a mienk x2! A hibaráta meg nem a tipushoz viszonyítható, hanem ha jó darabot fogsz ki oké, ha nem akkor szívod. Nem tudom hány éves vagy, ha nem emlékszel a Dacia nevű román autócsodára csak kérdezz meg emberkéket. Akinek volt, mind megmondja hogy nappal, vagy éjszaka rakták-e össze az ő kocsiját. Az AN 650 is ilyesmi. Forradalmi dolgok vannak benne, de nem kiforrott. A gumik, meg minden meg ugyanolyan költség, mint bármely nagymoci. És CSAK robogó marad. Egyszó mint száz, szerintem nagyon tuti gépet vettél, ha robogózni akarsz.

 © Zsolt2007. nov. 24. 20:46 | Válasz | #135 
Szerintem a 650-es burgi mostanában túlságosan ikonszerű gép lett. Akinek van rá cash, az talán majd vesz is. Én nem vennék az biztos. 3-400 ezer környékén azok a gépek vannak, amivel mi járunk. Ennyi pénz volt rá nekem is, hitel meg nem OK, talán újnál igen. A mi gépeink már 8-10-12 évesek, természetes az, hogy a kopó dolgok cserések lesznek előbb-utóbb. Ez így normális. Ha ugyanilyen korú mondjuk naked gépet veszünk, abba is kell lánc, lánckerék, akku. Azt is kell furni, dugózni, gyűrűzni, és nem olcsóbb. A 250-es maja egy kiforrott gép, csak nekünk nehéz megszokni azt, pl. hogyha nem indul, akkor bikázás, mert berugni, betolni nem lehet mint egy MZ-t. Megjegyzem nekem van egy 125-ös a garázsban, azt is használom időnként. Nekem –annak ellenére hogy a blokkot generálozni kellett – bejött a gép, leginkább munkába járok vele (napi 18-20km). Befér a táskám, a sisakom az ülés alá, míg az MZ-nél nem. Ha gyorsan el kell valahová vinnem a nejem, ezzel megyek, ő is nagyon szereti az ülés kényelme és a magassága miatt (ellát a fejem felett). Végezetül még egy dolog: 3-400 rúgóért nem kapunk ilyen korú motort, akárhogy is nézzük. Ha mégis akkor ott valami nem OK!
Zsolt

 © Zsolt2007. nov. 24. 20:45 | Válasz | #134 
Szerintem a 650-es burgi mostanában túlságosan ikonszerű gép lett. Akinek van rá cash, az talán majd vesz is. Én nem vennék az biztos. 3-400 ezer környékén azok a gépek vannak, amivel mi járunk. Ennyi pénz volt rá nekem is, hitel meg nem OK, talán újnál igen. A mi gépeink már 8-10-12 évesek, természetes az, hogy a kopó dolgok cserések lesznek előbb-utóbb. Ez így normális. Ha ugyanilyen korú mondjuk naked gépet veszünk, abba is kell lánc, lánckerék, akku. Azt is kell furni, dugózni, gyűrűzni, és nem olcsóbb. A 250-es maja egy kiforrott gép, csak nekünk nehéz megszokni azt, pl. hogyha nem indul, akkor bikázás, mert berugni, betolni nem lehet mint egy MZ-t. Megjegyzem nekem van egy 125-ös a garázsban, azt is használom időnként. Nekem –annak ellenére hogy a blokkot generálozni kellett – bejött a gép, leginkább munkába járok vele (napi 18-20km). Befér a táskám, a sisakom az ülés alá, míg az MZ-nél nem. Ha gyorsan el kell valahová vinnem a nejem, ezzel megyek, ő is nagyon szereti az ülés kényelme és a magassága miatt (ellát a fejem felett). Végezetül még egy dolog: 3-400 rúgóért nem kapunk ilyen korú motort, akárhogy is nézzük. Ha mégis akkor ott valami nem OK!
Zsolt

 Gyuri2007. nov. 24. 18:49 | Válasz | #133 
Hopp, igy gondoltam: ???? Mivel kérdeztem!

 Gyuri2007. nov. 24. 18:42 | Válasz | #132 
Hajrá Tamás!!! Mondd, tudsz valamit, a 650-es burginak nincsenek gondjai? Mert akkor mindenki tipust vált, de ha kiderül hogy mégis, akkor mindenki visszavált!!! Hát REMEKEK a kilátások. Én nem régóta vettem, de filózok hogy talán rosszat vettem. Hát ez van, ezt kifizettem, a jobbhoz kölcsön kellett volna. Az enyémben 17000-km van, nincs vele gondom. Olvastam Zsolti irását, hát ehhez a tipushoz vannak árak. De legjobban az pánikoltat be, mikor elmotorozok valahová, és utána nem indul. Az egy remek élmény mindenkinek, aki már járt igy. DE, hogy mindenkitöl szivességet kérjek, hogy nem indul a maxirobogo, nagyon szánalmas, rám nézve. Szégyenteljes. Ezért a pénzért azért vannak jó stabil motorok! Régen lementünk a balcsira akár mz-vel, akár jawa-val, azok birták! Tudom, a reagálás az lesz, akkor vegyek mz-t, de ez akkor se OK. Szerintetek!!!!!!

 © Zsolt2007. nov. 24. 18:32 | Válasz | #131 
Igen, ezt a kuplung témát korábban privátba már kibeszéltük. Még nincs szétszedve a gépem, a decemberi ünnepek után gondoltam megbontani. Akkor fog kiderülni, hogy mit kell cserélni, felújítani.
Jasa! A Tmax dolog hát persze, hogy átjött! Máskülünben az AN650 konkurenciájának szánják, az ára már majdnem annyi. Nekem szerencsére nincs jogsi gondom, '85-ben vizsgáztam, akkor még nem volt szétbontva ez a kategória.
Zsolt

 tamas2007. nov. 24. 10:08 | Válasz | #130 
Jasa! Kompresszió a Tmax esetében 11:1, teljesítmény 32,6Kw ez 44,3Le. 7500-as fordultszámnál. A maximális nyomatékát pedig 6250-es percenkénti fordulaton adja le, ami 47,6Nm (4,86kg-m). Csak a teljesség kedvéért.
De azért nem kéne feladni, nekem ÚGYIS LESZ AN 650 -es Burgim, ha megszakadok, akkor is!POZITÍV GONDOLKODÁS, POZITÍV PÉNZTÁRCA!

 jasa2007. nov. 24. 01:52 | Válasz | #129 
Korábban a 121.ben irtam az "ütös hátsó tárcsa kapcsán a kuplungcseréről. Mint írtam utána sokkal jobban fogott, valószínűleg a cserekuplung ferrodol betétei jobbak, épebbek voltak. Donorból kivéve tárcsák + kuplung + harang együtt csak 15 ezres volt, 3-ért meg kaptam gyári komplett műanyag légszűrőházat. Más dologban meg iszonyúan lehúztak (mások) de hát ezt már elsírtam....

 jasa2007. nov. 24. 01:37 | Válasz | #128 
Bocsássatok meg, a hozzászólásomat (javítási téma 26.) vastagon ironikusnak (és önironikusnak) szántam, ezért is tettem oda nyelvkiöltő békát. De úgy látszik nem jött át....A Holdba se vagyok én a Tmaxtól (egyébként tényleg hiányoznak azok az adatok, eléggé meglepően, pedig nagyon alapos az ismertető !)
Másrészt az Akorl. határa 25 KW és 0,16 kW/kg. Gyakorlatilag ez a 400-as Maját vagy Burgit jelenti. A pénzügyi korlát viszont sajnos ennél jóval lentebb van, úgyhogy nem jogsira gyűjtök

 tamas2007. nov. 23. 22:52 | Válasz | #127 
A kuplung árán nem lepődtem meg, nekem is ezt az árat mondták pár héttel ezelőtt. Ami engem megakasztott, az a Peti mocijába a gyári szíj, 37'000ft! A miénk "csak" 15'800, az Athena meg jött 3'800-ért! Harangot miért cserélnél? Nem lehet finoman felhúzni a belsejét? Egyszer már írtunk erről egymásnak, de lehet hogy emilben, és a többiek nem tudnak róla. Akkor küldtem a képet az én variátoromról, és kiszúrtad hogy a harang el van szineződve. Rákérdeztem szerelőknél, és mindenki azt mondta, hogy robogóknál álltalános jelenség.Ez persze nem jelenti azt, hogy a harang nincs elnyúlva, és az ovalitást csak esztergapadon lehet kimérni.
A ferrodolozás meg szerintem menni fog, szinte mindenhol van aki foglakozik ilyesmivel. Ha mégsem, szólj, itt Egerben a Mazsik mester különböző keménységű anyagokkal dolgozik. Volt egy Trabim, abba tettünk városba való puha betétet, olyan jól fogott hogy mindenki megirigyelte aki ment vele. Csak hamar elkopott. A normál betét bírt volna 45ezret, ez meg csak 20-at. Viszont a röpsúlybetéteknek azonos súlyúaknak is kell lenniük ugye? Mintha erről is lett volna szó.
Köszi a biztatást! Ránk fér...
Jasa! A korl. jogsival csak 35 Kw-ig vezthetsz. Ez cca 50Le. De ha tényleg beruházol, hát Zsoltnak nagyon igaza van, ne a jogsi legyen az akadály. Egyébbként erre felénk, a rendőrök csak azt nézik van-e A-s jogsi. Ha korban ott vagy, (márpedi jelen állás szerint köztünk Te vagy a korelnök) nem szívóznak. Csak ne csinálj balhét. Bár ez az ami többnyire nem a motoroson múlik. Nna befejezem...

 © Zsolt2007. nov. 23. 19:15 | Válasz | #126 
Ma délután elgurultam a helyi Yamaha kereskedésbe alkatrészügyben. Mint korábban írtam hamarosan a kuplung röpsúlyairól eltűnik a ferrodol, valamit tennem kell. A jó az, hogy van minden, két-három hét és bármit leszállítanak. De az árak! Fogózkodjatok: a röpsúlyos kuplung bruttó: 42 ezer, ha harang is kell további 27 rúgó! A francba! Úgy látom, kell keresnem egy kisiparost, aki felragasztja nekem valami normális anyaggal. Úgy saccolom 5 rúgóból meg lehet csinálni a ferrodolozást. Szerencse még, hogy a Yamahánál röpsúly rúgó van, ezres darabja és három kell. Ha tizes alatt kijövök akkor nagyon ok. És remélem 2-3 szezont kibír majd.
Zsolt

 © Zsolt2007. nov. 23. 14:36 | Válasz | #125 
Ez a „kivajaznám mint a tepsit” nagyon tetszik, frankón beletaláltál a lényegbe. Akku ügyben én is nyomoztam. MGM, Aero, Unibat ezzel a kapacitással 8200-8600 között van. Ezek 80-85A hidegindító képességgel bírnak. De! A napokban a Varta online katalógusát nézegettem, az övéké 120A-t tud hidegen. Ha csak egy-két ezerrel drágább, már megéri megvenni ezt, hiszen nekünk az indítás miatt kell komoly erővel bíró akksi. VARTA katalógus Tamás! Mamádnak jobbulást!
Jasa! Ha már rászántad a Tmax-ra a 2,2 millát, a kategóriabővítés cca. 30 ezre már nem lehet gond!
Zsolt

 tamas2007. nov. 23. 09:44 | Válasz | #124 
A zsírt a Majesty esetében én nem vitataom. Tudom hogy kell bele, az egyém is frankón be van zsírozva, grafitossal.Viszont azt is tudjuk, hogy ha a zsír "ráég" vagy "befeketedik" esetleg elveszti a kenőhatását, az minden esetben vagy nagy hőmérsékletnek kitett helyken fordul elő, ahova nem a megfeflelő kenőanyagot tették, vagy "kívülről" kap valamit. Ebben az esetben pedig valami disznóság lehet, vagy a görgő maga ad valamit a zsírhoz, ezt ugye pontos grammérleggel lehet megmérni, vagy belekerül a zsírba valami. Nagy hőmérsékleti tényező, mint Zsolt Te is írtad, itt pedig igazán nincs. Én megmérném a szíj szélességöt, a görgők súlyát, és azt is megtenném, hogy a házat belülröl nagyon vékonyan "kivajaznám", mint a tepsit, hogy hová rakódik le idegen anyag. Csak ehhez meg motorozni kell, és nem hiszem hogy-e téren Péter lelkes lenne 3'000km erejéig.
Akkutéma : kb 8'000ft-os áron jön eggyellőre az akksi, de ez még nem végleges ár, darabfüggő. Peti barátom még alkudozik, remélem lejjebb is viszi az összeget. Javítani nem tudom az enyémet, mert anyukám kórházba került, hétfőn műtötték, és minden időmet rá szánom. Ezért nem jelentkeztem napokig.
Viszont, nagyon jól haladnak a dolgok, kezdenek jönni a Majások, ez klassz!!!!
Képeket, küldjön, lakóhelyet pedig (elég a település szerintem) írjon mindenki!

 jasa2007. nov. 22. 16:08 | Válasz | #123 
Oké, a tied a pontos megfogalmazás !


Első ... 322 323 324 [325] 326 327

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől