|
|
|
© Zsolt | 2010. feb. 13. 17:40 | Válasz | #217 | ||
Szerintem megéri az árát. Kérdezz rá a hibákra.
| |||
|
2010. feb. 13. 16:24 | Válasz | #216 | |||
Az ára jó de ezt látatlanban megvenni???Képről semmit sem látni!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. feb. 13. 12:23 | Válasz | #215 | ||
Olcsó 125-ös variátor : LINK
| |||
|
2010. feb. 13. 11:57 | Válasz | #214 | |||
Nem tudom hogy nézhet ki átlátszó(kristálylámpa) indxel a Maja! Valaki vett már rá ilyet, ha igen milyen vele?? | |||
|
2009. dec. 04. 20:27 | Válasz | #213 | |||
Most találtam. azt írja alkatrészek is vannak. http://www.kepesmotor.hu/yamaha-nagyrobogo/p273645&st=majesty | |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 20. 15:08 | Válasz | #212 |
Debreceni fékcentrumba 3ezerbe volt haranggal egyűtt be is csiszolták, kb 2 hete, a fékbetétek párja is ennyi
| |
2009. nov. 17. 22:46 | Válasz | #211 | |||
|
2009. aug. 30. 21:37 | Válasz | #210 | |||
Meg lehetne próbálni a referenciák között ajánlott nyomdai kuplungok anyagát. Az nagyon közel áll a mi indító kuplungunkhoz. Ami most az enyémben van, nem az igazi. Kicsit lágyabb mint kéne. Eleinte jól fog, de pár km. után már nem ad át megfelelő nyomatékot. Mikor betapad már nagyon jó, nem csúszik meg, de addig lassú. Dinamikus indulásra nem az igazi egy idő után. | |||
|
2009. aug. 30. 21:03 | Válasz | #209 | |||
Zsolt! Én mikor válság előtt csináltam 1700.- volt a 3db... utána jó fél- háromnegyed évre 2100.- került.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. aug. 30. 10:15 | Válasz | #208 | ||
Talis: mennyi szokott a kuplung ferrodolozás lenni ennél a cégnél?
| |||
|
2009. aug. 29. 22:03 | Válasz | #207 | |||
|
2009. aug. 13. 23:42 | Válasz | #206 | |||
Mecsusz! igen a Miska az árul mindent, és itt JEGYEZNÉM meg, hogy mindenkinek ajánlom!! a Miska nagyon segitőkész korrekt kereskedő!! | |||
|
2009. aug. 13. 23:20 | Válasz | #205 | |||
http://www.kepesmotor.hu/yamaha-nagyrobogo/p234164
| |||
|
2009. jún. 25. 22:45 | Válasz | #204 | |||
Köszi!
| |||
| |||
2009. jún. 25. 19:06 | Válasz | #203 | |||
Mindenhol ott maradt, jó ragacsos és nem is dobtam ki,kimentettem a varióból hátha jó lesz valamire.Sokat nem mentem mert a rugócsere miatt szét kellett szednem a vasat és a csavar miatt állt egy hetet legalább. Kb. olyan 200 km-t mentem csak vele, de az ezt megelőző zsírok még ennyit sem bírtak.
| |||
| |||
2009. jún. 25. 18:59 | Válasz | #202 | |||
Topikám! A MIX-elt zsírodnak milyen következményei voltak? Mik a tapasztalataid? Megmaradt a tárcsa belső felületén is, vagy kirepült holmi centripucolós erők következtében? Hány km-t mentél vele?
| |||
| |||
2009. jún. 25. 15:33 | Válasz | #201 | |||
Mikor jársz felénk? Megjöttek a csavarjaim, talán holnap visszaadja az esztergályos a tárcsákat felszabályozva és lassan összeraknám a verdát de kipróbálnám a Fecó féle zsírt. Vagy mixelek megint valami finomat.
| |||
| |||
2009. jún. 25. 14:40 | Válasz | #200 | |||
Aranyár ide vagy oda, csak megvesszük amit szeretnénk. Az meg hogy nem Suzukin ülünk, szerintem nem véletlen!
| |||
|
© Zsolt | 2009. jún. 25. 12:51 | Válasz | #199 | ||
A CitiBeke-os boltot én is ismerem, ők a Győrben vannak ha jól emlékszem. Az utángyártott szabadonfutót tőlük vettem, tudjátok az, ami 1 évig tartott csak. Mondjuk a minőségről nem ők tehetnek. Én két éve szerettem volna hátsó lengéscsillapítót venni, akkor darabja 42 rúgó lett volna. | |||
|
2009. jún. 25. 12:34 | Válasz | #198 | |||
azert ami irrealis, azt azert a fogyaszto tarsadalomnak nem kene hagynia..... akkor ennyi erovel egy 6 os lapos alatetert is elkerhetne 31999 Ft ot.... gusztustalan!!!!!! | |||
|
© Csokáv | 2009. jún. 25. 12:04 | Válasz | #197 |
Na, tehát ezt külön postba írom. Olyannal találkoztam, hogy elcsodálkoztam, és teljesen európában éreztem magam. Róluk van szó: http://citybike.unas.hu/ Rendeltem egy szívótorkot (4900Ft), de az évjárat nem volt jó az én motoromhoz (csak ez volt nekik), és reméltem mégiscsak jó lesz az valahogy. Amikor megérkezett (a futár kicsit drága, 2000ft volt), már láttam, hogy nem jó, így bontatlanul hagytam és keresgéltem máshol. De mivel sehol sem találtam, így írtam nekik, hogy tudnak-e szerezni, mert az előző nem lett jó nekem. És itt kezdődik a meglepetés. Felhívtak, hogy tudnak szerezni, és kár, hogy nem írtam meg a megrendelésbe az alvázszámot, mert akkor tudta volna, hogy nem jó. Viszont, ha talál, akkor elküldi, én meg küldjem vissza a másikat - és így nem kell fizetnem érte semmit!! Tegnap ismét hívott, hogy megvan, küldi. Ma kijött a futár, átadta az újat, elvitte a régit, és ez a csere, (és saját hülyeségem, hogy rosszat rendeltem) nem került nekem semmibe. Emelem kalapom előttük. És persze ezután ha csak tehetem, ajánlom mindenkinek. |
© Csokáv | 2009. jún. 25. 11:55 | Válasz | #196 |
Yamaha, aranyár sztori: kifingott a szívótorok a 125-ösben (egy ideje hajkurásztam, most lett, az is jó sztori, mindjárt beírom). 4900-ért adta egy webshop az utángyártottat, de az én évjáratomhoz nem volt akkor. Bementem a Yamahához, és megkérdeztem mennyi. 45000 lett volna (nem, egyik helyen sincs elírva a nullák száma). Az államat most is keresem... | |
2009. jún. 24. 22:13 | Válasz | #195 | |||
Ha netán valaki megnézi ezt a honlapot előtte vagy nyugtató vagy pár feles bevétele kötelező. Ha összeadjátok az árakat, egy új Gold Wing fog kijönni.Szóval több millión ülünk alkatrészben. | |||
|
2009. jún. 24. 22:06 | Válasz | #194 | |||
Sajnos nem csak ők adják drágán, hanem az is akitől ők hozzák. 7 euró a csavar+szállítás+áfa. Dübörög a gazdaság. Egyébként itt minden van: http://www.en.easyparts.nl/showdrawing/2427/41132/MAS/0-968-1-m426-m1209-m2369-m2427-s2486-d41132/Clutch.html Csak azt nem értem, a suzuki miért adja évek óta változatlan áron a motorjait, ill. még le is értékelt jó néhány típust. A yamaha meg mindent emel. | |||
|
2009. jún. 24. 21:18 | Válasz | #193 | |||
Zsolt! Nekem nem volt malacom, nem volt jó az alapméretes gyűrűsorod az én motoromba. Benne volt a Meteor dugó-gyűrű-csapszeg szett 21'000ft-ban, +fúrás. Ha csak 18'500, az nagyon jó ár, majdnem baráti. Csapjál le rá mint gyöngytyúk a forró takonyra!
| |||
|
© Zsolt | 2009. jún. 24. 21:10 | Válasz | #192 | ||
A gyűrűkészletet nem tudtam használni, mert alapméretes volt. Így nincs zavar a térben :-)) Írtad, hogy 2800 Ft egy csavar ára. A Yamaha márkakereskedők miért aranyáron adnak mindent? Kevés a profit? | |||
|
2009. jún. 24. 21:03 | Válasz | #191 | |||
Volt az a srác aki a gyári henger-dugó készletet 50-ért adta. Nem tudom meg van-e még neki vagy eladta.
| |||
| |||
2009. jún. 24. 21:02 | Válasz | #190 | |||
Tudom. Remélem neked most nem pont az kellene amit beépítettem? Én holnap hívom fel a Tatai Yamahát mert a hét elejére ígérték a varió csavart és azóta semmi. Egy hete várok a csavarra. Szerintem holnap ha nem lesz meg, visszakérem az előleget és keresek valami esztergályos szakit aki legyártja. | |||
| |||
© Zsolt | 2009. jún. 24. 20:44 | Válasz | #189 | ||
Oké! Elárulom, hogy a Yamahánál 34800Ft jött ki. Náluk nem szett van, hanem mindent egyesével kell összeszedni. A gyűrűkészlet most 9800 Ft. Malacod van, hogy volt egy talonban.
| |||
|
2009. jún. 24. 19:39 | Válasz | #188 | |||
Szia ! Nincs olcsóbb. Pinkben is ugyanennyi, Prox után gyártott dugó+gyűrűk+csapszeg. Képes motoron volt egy srác aki hirdetett prox termékeket de mikor beszéltem vele kiderült, hogy kb. 500-1000 Ft csupán a "kedvezmény" és nem egyszerű a logisztika, tehát drágább lett volna a vége.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. jún. 24. 12:58 | Válasz | #187 | ||
TopJoe! A Pinknél mennyibe fáj egy új dugó 250-es gépbe? A City-Bike-nál 18,5 rúgó a szett, elképzelhető, hogy van ennél olcsóbb?
| |||
|
2009. jún. 19. 13:22 | Válasz | #186 | |||
A hornyok pucolásához feláldoztam egy régi gyűrűt,a tetejéről finoman lekapirgáltam a kormot ( szerencsére nem volt sok ),benzines ronggyal pedig letöröltem. A dugattyú oldalát nem tisztitottam,mert nem akartam, hogy esetleg valami "tömités" céljául szolgált szennyeződés lemosódjon. A csapszeget kézi erővel ki tudtam nyomni, nem kiesett, mert azért nyomni kellett rendesen de könnyen kijött. Vissza ugyanígy. Kinyomónak egy acél rudat használtam, olyat ami a csapszeg lukba nem szorul meg.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. jún. 19. 12:55 | Válasz | #185 | ||
A gyűrűhornyokból mivel szedted ki a lerakódásokat, ill. mivel szedted le a dugattyú fejen és paláston levő szennyeződéseket? (csiszolás, drótkefe, valamilyen vegyi anyag) A csapszeget hevített/melegített dugattyúnál raktad vissza, ill. csapszegkihúzónak mit használtál? | |||
|
2009. jún. 19. 11:59 | Válasz | #184 | |||
levettem a dugattyút, mert igy könnyebb volt gyűrűzni és megtakaritani valamint érdekelt a csapszeg+persely állapota.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. jún. 19. 11:38 | Válasz | #183 | ||
Értem. Köszi a linket. A dugattyút levetted a hajtókarról, vagy azon gyűrűzted át? | |||
|
2009. jún. 19. 11:23 | Válasz | #182 | |||
Legolcsóbb tömitéskészlet,Győrben City Bike-ban kapható, jelenleg 7200 Ft. Minden van benne az utolsó gumigyűrűig és még szelepszár szimmeringek is, valamint kipu tűzkarika ( tömités ) is. http://citybike.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=1192&cikk=100689160 Csak a gyűrűket cseréltem ki. Szelepszár szimmeringet lusta voltam cserélni mert nem egyszerű a hozzáférés és gázelvételkor nem füstölt,tehát az valószínű jó volt. Pinkben csak a hengerfej és talp tömités kb.25 ezer volt akkor ha jól emlékszem. | |||
| |||
© Zsolt | 2009. jún. 19. 10:24 | Válasz | #181 | ||
Üdv mindenkinek! Hol tudok 250-es majához olcsón tömítéskészletet venni? Hengerfej és hengertalp tömítés kellene. TopJoe! Te mit vettél még a gyűrűzéshez a gyűrűkészleten kívül? | |||
|
2009. máj. 27. 18:57 | Válasz | #180 | |||
Topi! Összejött a kipu vég? | |||
| |||
2009. máj. 26. 20:32 | Válasz | #179 | |||
hasznos ám. ahogy látom van az enyémre való kipuff vége, reggel távrecsegek is neki.
| |||
| |||
2009. máj. 26. 20:14 | Válasz | #178 | |||
Hátha hasznos. http://www.hasznaltauto.hu/3001108 Azt írja, hogy más bontott alkatrészek is vannak. 8500 Pápa Telefonszám:(+36)20/3228356 | |||
|
2009. máj. 25. 20:47 | Válasz | #177 | |||
Ha esetleg valakit érdekel: http://www.kepesmotor.hu/yamaha-nagyrobogo/p201740 | |||
|
2009. máj. 21. 18:30 | Válasz | #176 | |||
A Polgárdi dontó tel.sz.: 20/941-7312
| |||
|
2009. máj. 21. 15:05 | Válasz | #174 | |||
Zsolt a polgárdi bontott maja címe! http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p182451&st=majesty | |||
|
2009. máj. 21. 13:17 | Válasz | #172 | |||
Valaki irja fel a cimet tel. szamot es megprobalom megnezni....
| |||
|
© Zsolt | 2009. máj. 21. 13:16 | Válasz | #171 | ||
Nem emlékszem polgárdis bontóra. Átaludtam valamit?
| |||
|
2009. máj. 21. 13:13 | Válasz | #170 | |||
egy telefont meger.... a Polgardis ficko szetbontja a mocit es jo aron arul... egy probat meger.... | |||
|
2009. máj. 21. 10:55 | Válasz | #168 | |||
No 250-es kollégák Budapesten. Ki nézi meg?
| |||
|
© M. Zoltán | 2009. máj. 21. 09:18 | Válasz | #167 |
Hát én 250-esnek látom, az index utólag barkácsoltnak tűnik. A sisaktartó rész, a benzin betöltő rész, a lábtartó, a tükör és a kormány alapján. Mivel papírok nélküli, lehet, hogy a mostani tulaj se jól tudja, de lehet, hogy én tévedek (egy kép alapján...).
|
© Zsolt | 2009. máj. 21. 00:03 | Válasz | #166 | ||
Ha 250-es, akkor egy ötvenest megér. Pár dolog kellene már nekem is és csak halogatom a megvételét, mert újonnan aranyáron mérik.
| |||
|
2009. máj. 20. 23:57 | Válasz | #165 | |||
Valóban,nem olvastam el rendesen a leirást, ez 125-nek van írva. De a 125 nem ilyen,ez tiszta 250-es kasztni,egy furcsa irányjelzővel. | |||
| |||
© Zsolt | 2009. máj. 20. 23:29 | Válasz | #164 | ||
Az a gép szerintem nem 250-es mert az index sem a normál helyén van. Melyik a legolcsóbb bontó az országban? Kellene nekem egy önindító szabadonfutó, mert az enyém tönkrement. | |||
|
2009. máj. 20. 23:25 | Válasz | #163 | |||
Donor. Itt egy régebbi kockalámpás 250-es,kicsit megbontva már,65 ropi. http://www.kepesmotor.hu/yamaha-nagyrobogo/p199783 | |||
|
2009. ápr. 26. 21:41 | Válasz | #162 | |||
Megnézem majd neked holnap.
| |||
|
© sp1szacsa | 2009. ápr. 26. 20:52 | Válasz | #161 | ||
Plussz beépítetlen kis rugókra gondoltam, mert a Nagykerben nincs és egy Benelli-be kellene... ezért érdeklődtem... | |||
| |||
2009. ápr. 25. 20:26 | Válasz | #160 | |||
Most láttam nekem, címezted az üzit:) igy az első mondatom tárgytalan:)
| |||
|
2009. ápr. 25. 20:24 | Válasz | #159 | |||
Csabi melyik Lacira gondoltál?Rám? Mert nekem természetesen van kuplung rugóm a motromban vagy eseteleg plussz beépítetlen rugókra gondoltál?mert az van elvileg de pontosan nem tudom milyen színúek de majd megnézem ha gondolom , ha meg nagy rugóra gondoltál akkor abból meg asszem a piros malossit raktuk be. | |||
|
© sp1szacsa | 2009. ápr. 25. 19:01 | Válasz | #158 | ||
Laci! Neked van kuplung rugó a 250ben? esetleg a száma, ha malossi...
| |||
| |||
2009. ápr. 25. 18:37 | Válasz | #157 | |||
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p180277
| |||
|
2009. ápr. 22. 23:06 | Válasz | #156 | |||
relative közel a gubacsi híd. www.momorobogo.hu
| |||
| |||
2009. ápr. 22. 15:38 | Válasz | #155 | |||
http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/tet_a_roma_3x3as_kerti_pavilonhoz/?id=198727
| |||
|
2009. ápr. 10. 06:54 | Válasz | #154 | |||
Nagy fosztogatok vagytok
| |||
|
2009. ápr. 09. 20:44 | Válasz | #153 | |||
A bizony nagyon jó ár holnap fel is hívom hogy megvan e még neki:) ha igen akkor rárabolok asszem :)
| |||
|
2009. ápr. 09. 20:23 | Válasz | #152 | |||
Az nagyon jó ár, már mint a csomagtartó.
| |||
|
2009. ápr. 09. 20:22 | Válasz | #151 | |||
A térdvédő elem nem sérült.Gondolkodtam hogy megveszem azt is (5000ft) de ráültem a donorra,és nem tudtam tőle a lábamat abba a pozicióba rakni ahogy nekem kényelmes Egyébként van hozzá csomagtartó GIVI platnival,ha jól emlékszem 3000-et kér érte. | |||
| |||
2009. ápr. 09. 19:36 | Válasz | #150 | |||
Na ennek örülök. A térdvédő elemet nem vetted szemügyre, mert az meg engem érdekel csak nem tudom sérült-e, meg passzol-e az enyémre mert nekem más a kasztnim.De lehet megyek én is egy utat oda csak a héten nem tudok sajnos.
| |||
| |||
2009. ápr. 09. 14:31 | Válasz | #149 | |||
Köszi a tanácsot! Kicsit lazitok rajta, mert logikus amit mondtál. A lemez,amihez rögzítve van eléggé rugalmas,és a csavar is gumi ágyban van, de biztos ami biztos... Egyébként az elöző plekó perecelés miatt tört el.Vannak a mocin erre utaló jelek. | |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. ápr. 09. 13:40 | Válasz | #148 |
Mecsusz! A kézvédő rögzítését minél rugalmasabbra vegyed, mert szerintem akkor szoktak letörni, amikor nem tudja követni a nagyobb rész mozgását. Az enyémen nincs is külön rögzítve, bár az nem teljesen ugyanilyen. |
2009. ápr. 09. 13:12 | Válasz | #147 | |||
Hali! Az a túra plexi most már az én mocimat díszíti.Tettem is fel róla képeket a galériába. Ma megkaptam az adó visszatéritésem,és már hasítottam is polgárdiba.Úgy gondolom 10000ft-ért simán megérte. Sokkal szebb,és kevésbé karcos mint az előző plekóm.Nem beszélve arról hogy az előzőnél le volt törve a kézvédő.A régebbi képeken jól látszik. | |||
| |||
© jasa | 2009. ápr. 09. 12:40 | Válasz | #146 | ||
A környéken (Szigethalom) van egy használt robogós, de sok kacatja is van.... blagamotor.com
| |||
|
2009. ápr. 08. 15:34 | Válasz | #145 | |||
Lakihegyen van egy bontó ott vannak alkatrészek pontosan nem tudom hol van mert nem voltam,még náluk viszont ha rákeresel tuti kidob valamit gép.
| |||
|
© Csokáv | 2009. ápr. 08. 15:11 | Válasz | #144 |
Szigetszentmiklósi urak: tudtok ajánlani boltokat a környéken, ahol gyertyát (NGK CR8E) illetve akár alkatrészeket kapok (tűzkarika, kopó alkatrészek)?
|
2009. ápr. 06. 09:13 | Válasz | #143 | |||
Ha jól látom túra plexi van rajta.
| |||
| |||
2009. ápr. 06. 09:11 | Válasz | #142 | |||
Figyelem: 250-es donort találtam,motorja rossz.Egyben 88 ezer de el is bontják. http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p182451&st=majesty | |||
|
© valter | 2009. márc. 31. 09:46 | Válasz | #141 |
125 cm3-es majesty bontott alkatrészei eladók.mindenem van....2000-es évjárat.0202478088
|
2009. márc. 12. 19:47 | Válasz | #140 | |||
Joci! Nekem nagy "barátom" a karbi tetején lévő nagy membrán, ami a tűszelepet vezérli. Ezt már néztük? Mert ha ez kemény, vagy ne adj Isten ki is van szakadva, oda a motor teljesítménye... Nem emlékszem hogy erről volt-e már szó? Mellesleg Joci, vedd már észre, Miskának bontója van, eladni szeretne, ami nekünk is roppant hasznos, mert sok alkatrész fehér holló. Én is beszéltem már Vele, nagyon segítőkész. Szerelési tanácsokat tőlünk kaphatsz, de az hogy keresel egy karbit, hát még nem segítségkérés a javításhoz. Vagyis ha leírod a teljes hibajelenséget, összedugjuk a fejünket. Nyers voltam? | |||
| |||
© baranyai.imre | 2009. márc. 12. 18:12 | Válasz | #139 |
bontott cuccok Leonardó125,150,Maja250
|
1fuzijozsef | 2009. márc. 12. 15:34 | Válasz | #138 |
KEDVES ,MISKA. A karbit szét szedtük at összes fuvókát átömlöfuratot ki tisztitottuk . most kőnnyebben indul de most sem az igazi. hirtelen gázadásra csak lassan reagál a motor és alapjáraton néha 1-1et ki hagy .menetkőzben ezt nem érzékelem.Azeredeti dinamikáát /gyorsulásr/nemtudja.talán a gyorsitó nem nyom elég bezint?.MI MÁRkezdjük a remény feladni, és ha találnék jó állapotu bontott karburátort 10-12000 Ftkőrül megvenném.Az érdeklődét és a segitséget köszönöm /ugyan igy Tamásnak is aki szintén sok jó ötlettel segitett.
|
Miska | 2009. márc. 10. 22:40 | Válasz | #137 |
Józsi!! karbi megoldodott?? Miska Szarvasrol...... |
2009. márc. 01. 22:03 | Válasz | #136 | |||
Itt van egy 99-es 250-es darabokra bontva: http://www.kepesmotor.hu/yamaha-nagyrobogo/p167503&st=majesty | |||
|
2009. feb. 25. 15:55 | Válasz | #135 | |||
Józsi,itt van még 1 bontó: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p168713
| |||
|
2009. feb. 25. 15:52 | Válasz | #134 | |||
http://www.li-ad-motor.hu/index.html ezen az oldalon is van,
| |||
|
2009. feb. 25. 15:38 | Válasz | #133 | |||
itt 1 karbi--http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p168280
| |||
|
2009. feb. 25. 15:33 | Válasz | #132 | |||
Józsi,próbáld meg nála.Tel.:06203359125 Yp125,250,400.-Bontott alkatrészek Szarvasi a srác,Misinek hívják. Hajrá | |||
| |||
1fuzijozsef | 2009. feb. 25. 15:32 | Válasz | #131 |
SZIA TAMÁS. IGAZAD VAN. kaptamtöbb jó tippet a javitáshoz /többek közt Baranyai Imitől/ de a rossz idö miatt a javitást fel kellettfüggesztenem.Egyébként karburátort nem tudtam szerezni.
|
2009. feb. 16. 08:52 | Válasz | #130 | |||
http://www.racsidepo.com/ motor bontó Lakihegynél | |||
|
2009. feb. 15. 19:09 | Válasz | #129 | |||
Hali Imi. Mi újság felétek? | |||
|
© baranyai.imre | 2009. feb. 15. 18:51 | Válasz | #128 |
Szia Balázs!!!!
|
© baranyai.imre | 2009. feb. 15. 18:49 | Válasz | #127 |
Jó estét József! A karburátorodon valószinüleg az autómata szivató berendezés romlott el,de lehet más oka is a nehéz hideg indulásnak.Javaslom egy járatos szerelő felkeresését,mert lehet hogy könnyen lehet javitani,de lehet szakmai ismeretek és gyakorlat nélkül bajt is okozni.Messze laksz hozzám? | |
2009. feb. 15. 18:45 | Válasz | #126 | |||
Megnyitod a főoldalt, utána a letöltéseket,és mivel még átalakulóban van alul rámész a régi letöltésekre! Itt megtalálod a kis 125-ös szervízkönyvét (olasz de ki lehet bogozni PDF-ben van.)Addíg lapozol míg a CARBfelirat után(6.fejezet) I-2, és az I-3, oldalakon megtalálod a karbi robbantott rajzát! Ezen az 1-es az automata szívató. A pipa alakú!Sok sikert!
| |||
| |||
1fuzijozsef | 2009. feb. 15. 18:36 | Válasz | #125 |
KERESEK MAJESTY 125 CCM HEZ KARBURÁTORT, VAGY SEGITSÉGET A KARBURÁTOR BEÁLLITÁSÁHOZ MERT HIDEGEN NAGYON NEHEZEN INDUL.ESETLEG EHEZ LEIRÁST.
|
© baranyai.imre | 2009. feb. 08. 15:59 | Válasz | #124 |
Akciós termékek.(Ha valakit érdekel)
|
© Zsolt | 2009. feb. 06. 22:13 | Válasz | #123 | ||
A letöltések/dokumentumtárban van 125-ös javítási doksi olasz nyelven. Ott nagyjából a képek alapján el lehet végezni a szétszedést és a javítást.
| |||
|
2009. feb. 06. 22:12 | Válasz | #122 | |||
Megnyitod a főoldalt, utána a letöltéseket,és mivel még átalakulóban van alul rámész a régi letöltésekre! Itt megtalálod a kis 125-ös szervízkönyvét (olasz de ki lehet bogozni PDF-ben van.)Addíg lapozol míg a CARBfelirat után(6.fejezet) I-2, és az I-3, oldalakon megtalálod a karbi robbantott rajzát! Ezen az 1-es az automata szívató. A pipa alakú!Sok sikert! Tel.:06203359125 Yp125,250,400.-Bontott alkatrészek Szarvasi a srác,Misinek hívják. Hajrá | |||
|
1 36 1020 józsi | 2009. feb. 06. 22:06 | Válasz | #121 |
Amajesty kitünö motor, de most kéne egy használt de jóállapotu karburátor az yp 125 höz,vagy leirás a karburátor beállitásárol mert hideben nagyonnehezen indul
|
2009. feb. 06. 10:23 | Válasz | #120 | |||
1141. Budapest Szomolány utca 25. (30-9357-237) (061-364-33-78) Sima Béla-http://simabela.extra.hu/kezdolap.html | |||
|
2009. feb. 06. 10:19 | Válasz | #119 | |||
Sima Bélánál kb.30000ft-rozsda mentes anyagból. A gyári értékre csinálják-de ha akarod változtatnak rajta. | |||
| |||
2009. feb. 06. 10:15 | Válasz | #118 | |||
Tel.:06203359125 Yp125,250,400.-Bontott alkatrészek Szarvasi a srác,Misinek hívják. Vagy a www.kepesmotor.hu apró-alkatrészek-kipufogó Itt sok fajta van,de ha pesti vagy a Mogyoródi úton van a Sima Béla kipufogó szerviz,ott nagyon jókat csinálnak,elérhető áron.0613643378-06309357237 | |||
| |||
© Karcsi | 2009. feb. 06. 10:10 | Válasz | #117 | ||
Nobby! Csongrádon vagy egy emberke aki gyárt kipufogókat. Raptor...nett cím:http://raptorsport.hu érdemes megnézni, nagyon szép kéményeket készit. ott megtalálod az elérhetőségét... | |||
| |||
Nobby | 2009. feb. 06. 10:06 | Válasz | #116 |
Hali 400-as Majesty-re kéne nekem egy gyári kipufogó. 5let? Köszönöm, ha valaki tud valamit. Üdv Nobby |
© Karcsi | 2009. feb. 04. 07:18 | Válasz | #115 | ||
Bocsika de elütöttem a betüket....ne haragudj....
| |||
|
|
|
|