|
|
|
2010. márc. 29. 09:07 | Válasz | #258 | |||
Nekem (igaz 250-esen!) a Continental twist és zippy gumijai voltak borzasztó nagy csalódás. A zippy hátul eszméletlenül csúszott, a twist elől meg szitált, majd kirepedezett idő előtt, az eladott 24db gumiból már 16-ot visszavittek, garanciába vettem egy Michelint. Az én stílusomnak megfelel. Hátulra IRC került, arra sincs panaszom.
| |||
|
2010. márc. 29. 07:01 | Válasz | #257 | |||
Én tavaj cseréltem cseréltem le a gumikat Michelin Pilot sport-ra, és szerintem nagyon jól tapadó gumi szárazon, és vizen egyaránt, de 10 fok alatt már nem annyira.A csere óta mentem kb 6000 km, és hátsó gumi már bíztosan nem fogja végig bírni az idei évet, de az első szinte nem kopott igyhát kap még egy újjat hátra.
| |||
|
© Kiss Róbert | 2010. márc. 29. 01:04 | Válasz | #256 |
Sziasztok. Én is Heidenaut használok,semmi baj nincs vele. Jol tapad vizen is szerintem! Puha gumi ezért jobban kopik! K66-al mentem már 30000-et elöl van a maján,igaz már cserélni kéne!!! Hátra is azt vettem de a számát nem tom holnap megnézem! ILL MA!!! |
© Zénóka | 2010. márc. 29. 00:42 | Válasz | #255 |
Akkor bővebben, csak nem akartam mindenkit untatni: 2002-2004 AN400: Pirelli gts23-24: nem rossz gumi, de nagyon kopik. Szárazon és vízen is megfelelő volt, de hajlamos volt szitálásra a kormány. Nálam 20-at elment, de átlag 6-7 ezernél nem bír többet. Michelin goldstandard: Szárazon, vízen is gyengébb, de nem volt szitálásra hajlamos és normálisan kopott. Pontos szám nincs ezzel adtam el, 15-öt mentem vele. Innova: Ez csak félig robogó, valami dunlop volt rajta, átlag tapadással, de alig kopott. Tizenvalahányezerrel ezzel adtam el. 2005-2006 Honda pantheon 150: Ezen a gyári szerelésű IRC volt, szárazon közepes, vízen életem legxarabb gumija volt. Viszont nem kopott 22 ezerrel adtam el, és nálam még 1x annyit elment volna. 2006- máig yp 400: Gyári dunlop d305: Szárazon egész jó, vízen gyenge közepes gumi. Nem tompítja az úthibákat és ez a majesty kemény hátsó rugózásánál szempont. Nagyon tartós, az első gumi 50 ezret, a hátsó 65-öt ment el, átlag ez 20-25 közé tehető. Heidenau K66: eddig életem legjobb gumija. Tapadása szárazon mint a michelin pilot sportnak, nedvesen még egy fokkal jobb, főleg a csatornafedelek, fehér festéseket tűri jól nedvesen. Lágyabban csillapítja az úthibákat, akár csak határesetben sokkal előbb jelzi, hogy vége van, igaz ezt szárazon csak provokálással lehet előhozni. Kopása valamivel rosszabb mint a gyári d305-nek, most 79 ezer van a mociban az elsőben tehát 30 a hátsóban 15 ezer van, közelíteni fogja a gyárit de többet nem fog elmenni. Közben an650: michelin pilot sport-al vettem, nagyon jó gumi, de mindenhol a kopására panaszkodnak nálam éppen 11 ezret ment el elöl hátul 12. Ez azt jelenti, hogy átlag 3-4 ezer és vége. Előre heidenau k66 került, hátul maradt a michelin. Na ekkor derült, hogy nedves felületen jobb a k66. No meg, hogy a rugózása lágyabb mint a michelinnek is. Fentiek alapján írtam, hogy heidenau k66 szerintem. Ausztriában 400as-ra 95 euró a garnitúra, ha kell valakinek szívesen veszek neki és eljuttatom. Lehet, hogy abban a gyárban gyártottak pneumantot is, de a tesztekben az valahogy sosem szerepelt jól. Ha meg 4 évszakos gumi szempont akkor ugyis ez és a metzeler feelfree marad. Én használom télen is a gépet, Attila der hun el tudja mesélni a téli „tesztünket” a soproni parkolóban :) Van ennek téli SNOW verziója is, az valóban nagyon kopik nyáron, nekem elég a sima is, letaposott havon 60-70 et vígan kényelmesen lehet vele menni, nekem az elég. Nagyon mellékesen közben volt még egy nagyon off transalpom, azon gyárilag metzeler tourance volt. Szárazon megfelelő volt, vízen közepes és borzasztóan szitálta a kormányt. Sokan emiatt cserélik le idő előtt az uj transalpokon. Úgy kell elképzelni, hogy elengedtem a kormányt és ha 1 másodpercen belül nem fogok rá, akkor perec. yp400-nál a szitálási hajlam ezzel szemben azt jelenti, hogy elengedett kormánnyal belemegyek egy lukba akkor 60-65 között beszitálja a kormányt. Minden gumira van persze negatív példa. Zsoké a 400-ason anno egy régebbi típusú heidenauval jött végig németországon foltokba levált futófelülettel. Vadi új gumi volt, valószínűleg gyártási hibás cserélték is azonnal gariba. Ugyanilyen hiba tömegesen fordult elő az ezres varaderokon, azokon a gyári bridgestone gumi csinálta ezt évekig, csak sopronban a szervízben vagy 4-et láttam. Nálunk elég kevés a majesty németeknél sok van, ottani olvasataimban (www.hgfler.de) nem találkoztam még gyártási hibás heidenauval eszerint ez nem jellemző. A német silver-wing fórumon ( www.silver-wing.de) is ez a kedvenc gumi, fej-fej mellett a michelin pilot sporttal, de őket nem is zavarja a gyakori kopás és csere :) Ott sem volt még gyári hibás tapasztalat. Kakucson meg elmond mindent a gumiról, hogy sztenderig ledöntött mocin teljes súllyal belső ívre kiülve (120kg :D) a kanyar közepén maxi gázt adva sem szitál be a segge. Egyedül sikánba átdöntésnél lehetett szándékos provokáló kormányrántással megérezni az első kerék csúszáshatárát. Atibbva Gilera Nexus 500-asával küzdöttünk néhány kört, egyenesben elment, kanyarban seggpuszi, pedig az ugye kanyarban híresen dönthető, szikrázott a sztendere rendesen, meg ugye volt 50kg előnye is :) Sztem k66. Legalábbis nekem következőre is az lesz. |
2010. márc. 28. 22:38 | Válasz | #254 | |||
Azért rákerestem és meg vagyok lepődve! A Pásztoy-nál néztem és a Heidenai ez egyik legdrágább gumi, igaz csak pár ezer ft a különbség. Akkor most, ha az árat nézem akkor tényleg ilyen jó? Na ezt majd egy személyes találkozás és próba után megtekintem! Most már tényleg jó éjt! | |||
| |||
2010. márc. 28. 22:30 | Válasz | #253 | |||
Urak! szerintem mindenki olyan gumit tesz a motorjára, amilyet akar, illetve amilyet a pénztárcája megenged! Nem kerestem rá a Net-en, de mekkora különbség van a Heidenau és az ismert általam nagyobb nevű gumimárkák között. Mert tényleg én többet nem fogom bántani a Heidenaut, de én Yamahával gurulok és nem Keeway motorral. Ezzel nem kívánom lenézni a másik motormárkát, de valószínűleg a gumiban is inkább áldozok egy kicsivel többet a márkanévre is. Továbbra is elnézést a Heidenaut használó kollégáktól. Azt sem tudom, hogy milyen van az én Majámon, lehet, hogy semmit sem ér, aztán közben meg itt fikázok! Bocs és jó éjt! | |||
|
© SPOILERES | 2010. márc. 28. 22:15 | Válasz | #252 |
igazából nem szoktam hegyezni a kanyarokat főleg munkába járásra használom ami soxor reggel 5-7 óra között meg este 21-23 között és néha 14 óra környékén de az is város a túrákat kivéve ahol nap közbe sokat meek vele majd mérem a hőfokát is dee szoval nem szoktam döntögetni nagyon | |
© satyapapa | 2010. márc. 28. 22:04 | Válasz | #251 | ||
Guszti-ez a gumi nagyon nagy tapadást ad,akár a saválló lemezen is jól megy,de nagy melegben vigyázz vele mert könnyen holyagosodik,kanyarban nagy melegben kissé kenödik.Nekem az elsö majámon ilyen volt,és nem tudtam az intelmeket,de mivel szeretek kanyarodni hát bizony nyáron hamar kihegyeztem, lekopott hipp hop az oldala,1 nyáron, Amit leirtam "nyári használatra nem ajánlott" ez a gyári ajánlásban van. Google --heidenau k62- leiratban megtalálod a gyári dolgokat. | |||
|
© passat52 | 2010. márc. 28. 22:03 | Válasz | #250 | ||
Nekem elől pirelli,hátul dunlop van! Nem tudom mennyi km. van benne de én 6000. mentem vele mióta nálam van és nem tapasztaltam lényeges kopást azóta! A dunlop hátránya,hogy hideg aszfalton és vizes uton nem tapad! Ugy kell a kanyart,körfolgalmat bevenni vele mint aki karót nyelt!
| |||
|
© SPOILERES | 2010. márc. 28. 21:55 | Válasz | #249 |
HY én DEESTONE nal mentem ujonnan vettem yamahánál kb 6000 ret de már majdnem félig kopott és nem jol viselkedik ojan mintha beesne a kanyarba előtte pirelli volt de használt de az is lekopott a feléről nullára vagy 5000 alatt a heidenaut meg majd méregetem kb 1000km enként hogy mennyire kopik persze még most csak 200km van benne de még a szőr rajta van a középső futófelületen is | |
© satyapapa | 2010. márc. 28. 21:45 | Válasz | #248 | ||
K62--Ez a gumi télen nagyon jó ,de nyárra nem ajánlott mert nagyon gyorsan kopik. Szilika gumi, ami hideg elasztikus.Osztott futófelületü gumi. Nagyon jó tapadás szélsöséges fiszony közt (hideg esös-latyakos utra gyártott) | |||
|
2010. márc. 28. 21:45 | Válasz | #247 | |||
Erdekes! Én nem írok véleményt, mert egy gumit sem koptattam el maxi robogóval.... Zeno! ha már sajat tapasztalatbol irtal, akkor kicsit részletezd már tömören röviden kb.(mert azért sokan nem tudjak) a majesty 400-al mennyit gurultal guminként kb. és azért aki sok km. gurult már maxival az mondjon azért véleményt!! ha már a gumi is az ami életet menthet... | |||
|
© SPOILERES | 2010. márc. 28. 21:34 | Válasz | #246 |
Sziasztok én ezt most tettem fel heidenau k62 120/70-13 nagyon kiráj aszem kb 8 rugo volt tapad mint állat de hogy mennyire fog kopni az majd kiderül
|
© satyapapa | 2010. márc. 28. 21:19 | Válasz | #245 | ||
Reifenwerk-Heidenau 1946-ban alakult föleg motorokhoz gyártot gumit, 1969-1994 ig a Pneumant konszern tagja ként itt gyártották a Pneumant gumikat. 1994 ben alakult a GMBH&CO azota a megalakulási nevét használva gyártja a gumikat. Kicsit magas gördülési ellenálása mellet elfogadható minöségü.elsösorban normál utcai használatra gyártot gumi.Mindenkép jobb mint egy CHinai. Nekem Pirelli van most .A Michelint jobbnak tartom és most hátra ilyet vettem. NEM szabad elfeledni hogy a robogó teljesen más üzemterhelésü mint egy motorkerékpár. A robogón nagy a rugozatlan tömeg amihez tul.képpen speciális gumi kell. Olyan gumit válasz, ami kimondottan nagytestü robogóhoz ajánlanak,és nem kinai,négyévszakos. Sok függ a vezetési modorodtól,Van aki a végtelenitett orosz gumislaggal is jól megy,de attol mi még nagyot esnénk vele. És még 1.A gumitol függ az életed,a legtöbb esetben. | |||
|
© Zénóka | 2010. márc. 28. 20:16 | Válasz | #244 |
Nem tudom melyik tesztre gondoltál, de most így hirtelen itt van néhány. Szerintem te összekeverted a pneumanttal. http://auto-motorrad.testberichte.de/2009/07/02/scooter-reifentest-heidenau-und-michelin-produzieren-die-besten-allroundreifen/ http://www.eddyonline.ch/RTP/FAQ/Reifentest.pdf végülis minden tesztben az a legnagyobb baja, hogy nem túl sokkal előzi meg a 2. helyezettet :) |
2010. márc. 28. 20:15 | Válasz | #243 | |||
Zsolt! Az volt a kérdés, ki mit tapasztalt! Ha láttál már motort sínen menni, az Zénó alatt a 400-as maja Heidenaun... Láttam, tapasztaltam. Szemmel nem tudtam követni, nem motorral. Majd megpróbálod! | |||
|
2010. márc. 28. 20:08 | Válasz | #242 | |||
Nézz! Nekem ezt mondták, meg a TotalBiken is ilyeneket olvastam róla! Most vette a Bridgestone gumikat, akciósan majdnem annyi volt mint a Heidenau. Igazán nem akarok vitatkozni és tiszteletben tartom a véleményedet, de én ezzel a márkával úgy vagyok, hogy valóban nem ismerem és egyenlőre amíg nem lesz kipróbálási lehetőségem addig látatlanban nem is akarok ilyet, bár lehet, hogy jó és utolérte, vagy tán már el is kerülte az igazi nagy neveket. De én az autóimra sem teszek, tettem fel mindenféle számomra ismeretlen abroncsot/ Made in China és társait/ De tényleg ne vitázzunk mert én nem ismerem és továbbra is tiszteletben tartom a véleményedet. Majd egy találkozón megtekintem a motorodon és, ha megengeded, akkor full fordulaton bedöntünk egy kanyart, mert szerintem nem az a lényeg, hogy egyenes és száraz úton 50-60km/h-nál, hogyan viselkedik, hanem, hogy mit tud a kanyarban és hogyan állítja meg a motort, ja meg hogy vizes úton mit produkál, ha húzva van neki! Továbbra is tiszteletben tartom a véleményedet! Balesetmentes gurigázást! | |||
| |||
© Zénóka | 2010. márc. 28. 19:55 | Válasz | #241 |
Nem szoktam véleményt mondani haveri infokra. Azt hittem te próbáltad. 2008-ban az volt a majestyn kakucson. Aki esetleg ott volt, majd mesél róla :) |
2010. márc. 28. 19:44 | Válasz | #240 | |||
Ha nem használod, akkor biztosan! Nem akarok vitát nyitni, de az én ismeretségi körömben senki nem használja és nem is ajánlja. Állítólag kemény, nem tapad és csúszik. Bár az ismerőseim nem robogóval gurulnak. Kettő sőt háromszoros sebességgel is tudnak menni a mi tempónknál és oda bizony kell a stabil gumi és a vele járó előnyök. Még annyi, hogy állítólag és ezt megint ne vedd sértésnek a úgynevezett keleti blokk motorjaira jó ez a márka./Simson, MZ, Jawa/ Én ezt hallottam, én ezt a típust nem vettem meg. Bridgestone és a Pirelli én eddig ezt a két márkát használtam. Hangsúlyoznám, lehet, hogy a mi robogóinkra és a mi tempónkhoz nagyon jó lehet ez a választás, de én nem ismerem és a tesztek sem a legjobbakat írják róla a magasabb teljesítményű motoroknál. | |||
| |||
© Zénóka | 2010. márc. 28. 18:57 | Válasz | #239 |
heidenau k66. Minden szempontból a legjobb választás.
|
© tomasz | 2010. márc. 28. 18:45 | Válasz | #238 |
sziasztok! van valakinek tapasztalata a metzeler gumikról? 400-as gépre kellene.nagyobb motoroknál jól bevált a márka.vagy ti mit ajánlotok? az IRC-t sajnos nem ismerem.
|
2010. márc. 10. 14:30 | Válasz | #237 | |||
Amikor az XV-re vettem a gumit akkor ez a típus volt a legolcsóbb és rosszak voltak a vélemények. Aztán Pirelli lett belőle. Most meg már majdnem annyiba kerül mint a nagy márkák. Most Bridgestont vettem. Tulajdonképpen lehet, hogy csak a "nagy" motorosok veszik észre a különbségeket. Én azért cseréltem le a gumit, mert kagylós kopás volt rajta és néha beszitált a kormányom, valamint, mert nem találtam a felnin centirozási súlyt. Így akkor most egy kalap alatt elintéztem mindent. Nem ismerem a Heidenaut és a tesztek nincsenek igazán jó véleménnyel róla. De úgy gondolom, hogy az én vezetési stílusomhoz az is tökéletesen megfelelt volna. Igazán várom a tapasztalatokat. Megjegyzem én csak egyenesben vagyok gyors! Kanyarban függőleges a motorom és nem döntöm, mert még félek! Meg ahogy írtam is szeretek, de nem tudok! Motorozni! | |||
| |||
© SPOILERES | 2010. márc. 10. 11:49 | Válasz | #236 |
Nem akartam már a másik topicot a gumimmal nyüstölni ahol is beszéltetek rola de én most veszek heidenaut k62 120/70-13 előre kb akciosan 8000 hátra meg 130/60-13 az meg vagy 9200 lesz majd bezsámolok rola a jövö héten aszem meglesz mintája tetszik tavaj viszont még vagy 2000 rel több volt és azért mertem megvenni mert méretben ugyanojan mintás nem nagyon volt előre s hátra jo áron ja és a HEIDENAU azért hivják igy mert az a város neve :) |
© Gyurma | 2010. márc. 07. 09:32 | Válasz | #235 |
a Metzeler nagy motoron nagyon jó gumi de mint minden abroncsnál fontos minden keréken ugyan az a tipusu gumi legyen mert ugy egyforma a tapadás minden gumigyárnak van utcai utcai-sport és sport abroncsa is nyilván minél sportosabb 1 abroncs annál kevesebbet megy el mert annál puhább a gumi keverék. a másik fontos dolog a gumi gyártási ideje 3-4 éves gumit nem veszünk meg vagy ha igen ne várjuk tőle ugyan azt a tapadást mint az idén gyártott-tól. |
2010. márc. 07. 09:13 | Válasz | #234 | |||
Nem a Metzeler, mint márka nem vált be, csak konkrétan a 7teen nevű gumija! De nem a gyárban volt a hiba, hanem én nem néztem meg eléggé, hogy mit veszek. Valószínűleg egy 50-es gépen marha jól teljesítene, mert (főleg a Vee után) sokkal jobban ragaszkodott az aszfalthoz, csak baromi gyorsan elkopott! Amit most hozott Zolink, az is Metzeler, de ez már kifejezetten nagy teljesítményű robogóra lett gyártva (a weblapjuk szerint). Ha ez se jön be, akkor kipróbálom az IRC-t, azt mindig dicséritek, nyilván nem ok nélkül.
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 07. 08:42 | Válasz | #233 | ||
A Metzeler nem volt okés? Milyen tapasztalataid voltak vele? Ez egy nagy nevű márka. Amúgy meg ha az embernek van pénze, akkor Michelin-t vegyen. Az tényleg jó. Mondjuk nekem az IRC is nagyon bejött. Jó az ára és jól a tapasztalatok vele. Végül is csak egy középkategóriás abroncs. | |||
| |||
© Gyurma | 2010. márc. 07. 08:21 | Válasz | #232 |
Autónál 1db szar hátsó gumi nekem rázta a kormányt gumi csere után megszünt!
|
2010. márc. 07. 07:46 | Válasz | #231 | |||
Szerintem nem nagy szaki lehet! Ezért is kap a hátúlja is egy újat és akkor tényleg nyugodtan fogok aludni! | |||
| |||
2010. márc. 06. 22:12 | Válasz | #230 | |||
Hát a Metzeler 7teen nekem is tanulópénz volt, nem 250-re való! 1 szezon alatt elkopott! Most lecserélem mind a kettőt (hála M. Zolinak ), ill. Meg lesz csinálva az első telóm, kíváncsi vagyok nagyon, hogy mennyit fog változni a motor!
| |||
| |||
2010. márc. 06. 20:51 | Válasz | #229 | |||
Kérdezd meg a szervizes embört, motorozott-e már ilyen gumival, nagytestű robogón ill. ilyen kicsi kerékkel. Biztos hogy nem... Én mikor kicseréltem a hátsó gumimat IRC-re Conty Twist-ről) a kormány szitálása nagymértékben megszűnt. Nem a Conty Twist hibája volt, tudomásul kell venni, ez a gumi a kisrobogók legnagyobb mérete, nem ilyenre való. | |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 06. 19:49 | Válasz | #228 | ||
MésziZs- bocsi de a hátsó guminak is nagy szerepe van a motor futásában,hisz ne feled a robogónál elég nagy a rugózatlan tömeg.Ha vacak a gumi vagy üt a felni,bizony akkor hepe hupás kanyarban sokkal veszélyesebb.
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:35 | Válasz | #227 | ||
Azt írtad, kagylósan kopott. A lengéscsillapító rendben?
| |||
|
2010. márc. 06. 19:33 | Válasz | #226 | |||
Azt mondta szervizes embőr, hogy a hátsó gumi nem befolyásolja a motor futását. Na itt ne a full lelakott gummára gondoljatok. Ezért csak az elsőre vettem újat az úgynevezett kagylós kopás miatt és a kora miatt, már öreg volt. Azért a hátsót is kipörgettetem, hogy én is nyugodt legyek, meg hátha mutat arra is valamit a műszer. | |||
| |||
2010. márc. 06. 19:09 | Válasz | #225 | |||
Elfogadom, mert nem éreztem én sem különbséget a centírozattlan és a centírozott kerék között, pedíg a hátsóra feltettek a "0"-ás felnire 65!gr súlyt... De a lelkemnek... | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:07 | Válasz | #224 | ||
A centirozással kapcsolatban picit vitatkoznék,de én is a gumist javaslom. Ha a levett kereket elviszed, akkor a gumis 5 perc alatt lecseréli. (4-500Ft).Korábban én is csináltam magamnak a garázs előtt, tömény 60 perc szívás.
| |||
|
2010. márc. 06. 11:10 | Válasz | #223 | |||
Szia Olivér, légy közöttünk üdvözölve! Ami még nagyon a gumis mellett dönt, az a garancia. Hiába szereled Te fel odahaza a megvásárolt gumit, ha valami gáz van vele, Rád fogják verni. Ott meg van számlád, a centírozásról nem is beszélve! Szóval szakműhely! | |||
| |||
© hurican68 | 2010. márc. 06. 07:20 | Válasz | #222 |
OK!Köszönöm a tanácsokat,szerintem akkor maradok a szerelőnél.Ez a TUTI!
|
2010. márc. 06. 07:00 | Válasz | #221 | |||
Ha nem akarod összekarcolgatni az alufelnit akkor inkább szerelő!Több a kár mint a haszon.Arról nem beszélve,"illik" centírozni is az elsőt legalább.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. márc. 06. 00:10 | Válasz | #220 |
Helo! Megoldható othon is de elég kemény dió. ÉN magamnak cserélem! Sajnálom rá a pénzt! Lehet hogy jobb gumishoz vinni! De várj meg más vélemlnyt is, reggel biztos kapsz választ! | |
© hurican68 | 2010. márc. 05. 23:26 | Válasz | #219 |
Sziasztok,üdv:mindenkinek!Érdeklődnék ha valaki tudna nekem segiteni abba,hogy ha első gumit akarok cserélni,azt én házilag otthon megtudom oldani?Vagy inkább vigyem szerelőhöz?Amúgy én egy teljesen új tag vagyok /250-es mayával/és majd az elkövetkezendő gurulásotokon szeretnék Veletek tartani.üdv:hurican68
|
2010. márc. 05. 17:15 | Válasz | #218 | |||
Zoli, megkaptam a gumikát, nagyon tetszik, köszönöm szépen!!! Ígérem mihelyst kiszabadulok rendezem az anyagiakat. Látod, csak jobb lett volna ha hamarabb engeded utalni a zsét...
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. márc. 05. 13:57 | Válasz | #217 |
Válaszoltam.
|
2010. márc. 05. 09:36 | Válasz | #216 | |||
M.Zoli! Küldtem PÜ-t!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 25. 15:45 | Válasz | #215 |
Használd egészséggel!
|
© Csokáv | 2010. feb. 25. 14:35 | Válasz | #214 |
M. Zoltán - ezúton is köszönöm szépen a gumit, a megelőlegezett bizalmat, és a türelmet. :)
|
2010. feb. 15. 14:12 | Válasz | #213 | |||
Na, ez jó hír! Majd dobj 1 számlaszámot, ahova utálhatok. Esetleg futárral el tudnád küldeni, vagy hogyan oldjuk meg, mert nekem így most nem túl gazdaságos felmennem Pestre! De ha futárral megoldható, akkor annak az árát is küldeném!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 15. 13:58 | Válasz | #212 |
Megjöttek a gumik! Csokáv! Dobj egy telefonszámot e-mailben, légyszíves. |
© M. Zoltán | 2010. feb. 08. 12:12 | Válasz | #211 |
Megoldjuk.
|
2010. feb. 08. 08:54 | Válasz | #210 | |||
De Neked is ki kell fizetni nem? Ne a te zsebedből menjen már ez én gumim helló!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 08. 08:18 | Válasz | #209 |
Gumirendelés leadva, jövő hétfőn nálam lesznek. Pénzről, átvételről akkor beszélünk, ha megjöttek a gumik.
|
© M. Zoltán | 2010. feb. 07. 17:30 | Válasz | #208 |
Gumirendelés a jövő héten, mert a héten a srác síelni volt. Ha konkrét info lesz, szólok. |
© Csokáv | 2010. feb. 05. 14:05 | Válasz | #207 |
Halihó! Ezzel a gumirendeléssel most pontosan mi is van? |
© M. Zoltán | 2010. feb. 03. 10:31 | Válasz | #206 |
Telefonálok, oszt összejövünk.
|
2010. feb. 02. 21:55 | Válasz | #205 | |||
Szia M.Zoli! Érdeklődnék kedves szomszéd, hogy a pénzt csak utalni lehet, vagy átvihetem hozzád személyesen is,úgyis régen találkoztunk?
| |||
|
2010. feb. 02. 21:11 | Válasz | #204 | |||
Nekem Zsoké szerezet valahonnan, az is olyan 2500ft/darab volt, ebből két tekercs szürke, kettő narancsos valami. Ez van rajta. Nagyon profi, megéri az árát. Egy készlet elég egy sportmocira, vagyis ha valaki elsőre elrontja a robogóján ez egyik oldalt, marad még hogy helyrehozza! Csak leszedni nagyon nehéz... nem tudom feltölteni a képet... szenvedek... | |||
|
2010. feb. 02. 20:55 | Válasz | #203 | |||
Ez is egy lehetőség: http://www.turamotoros.hu/index.php?topic=180.0 | |||
|
2010. feb. 02. 20:51 | Válasz | #202 | |||
szerintem azóta lejjebb mentek az árak, vagy a kínálat bővült és az vitte lejjebb a kottát:)) ha jól emlékszek 2000.- alatt lehet már venni szépet | |||
|
2010. feb. 02. 20:51 | Válasz | #201 | |||
Igazad lesz! Most néztem a Vaterát. Keresőben: felnicsík. A fényvisszaverős Yamaha felirattal 2490ft/kerék. Ez tényleg egy kicsit húzós. Bár nagy kerékre gondolnak szerintem és még a kerék ívét követi is. Lehet, hogy a sima fényvisszaverős olcsóbb, de azt meg ahogy írják nehezebb felrakni. Majd kutakolódok a Net-en. | |||
| |||
2010. feb. 02. 20:45 | Válasz | #200 | |
Amiről Te beszélsz,az nem fényvisszaverős. Én három éve vettem az enyémre pirosat,ha jól emlékszem 3.000.-ft.körül volt az ára.De az is lehet hogy ennyire lementek az árak. Egyébként nagyon jól néz ki vele a moci oldalnézetből,és nem csak éjszaka. | |
2010. feb. 02. 20:41 | Válasz | #199 | |||
Tamás! Mit jelent az, hogy nem olcsó mulatság? Én valahol 1000ft magasságában láttam ilyet. Nem tudom, hogy hol de rá lehet keresni. | |||
| |||
2010. feb. 02. 20:35 | Válasz | #198 | |||
Nekem van, küldök róla képet. Sötétben eszméletlen jól látható a motor oldalról, viszonylag pici megvilágításnál is. Nem olcsó mulattság, de megéri. Több színben is kapható, pl. az én 250-esemnek szürke a felnije, lehetett volna rá ilyet tenni de mint a képen látható nem e mellett döntöttem. Nappali fényben is jól mutat.
| |||
| |||
2010. feb. 02. 19:52 | Válasz | #197 | |||
Asszem Taliga régi 250-esén volt!
| |||
| |||
© Szomjas | 2010. feb. 02. 19:06 | Válasz | #196 | ||
Fényvisszaverős felnicsíkja van valakinek? Én gondolkodok rajta,mert csak jobban látszik a motor oldalról.
| |||
|
© Zsolt | 2010. jan. 31. 18:55 | Válasz | #195 | ||
Én is így láttam. A Jawa-ra kerestem gumit, igaz elmegy még egy szezont, de jövőre csere, mert vizsga lesz.
| |||
|
2010. jan. 31. 18:53 | Válasz | #194 | |||
Nekem kapásból jó árban hoza az első Michelint, tényleg nem vad árak.
| |||
|
© Zsolt | 2010. jan. 31. 18:49 | Válasz | #193 | ||
És a link lemaradt: motorgumishop.hu
| |||
|
© Zsolt | 2010. jan. 31. 18:49 | Válasz | #192 | ||
Egy korrektnek tűnő gumibolt. Lehet motortípusra is szűrni.
| |||
|
2010. jan. 24. 09:35 | Válasz | #191 | |||
Zoli! Én igazodom a többiekhez, ahogy a többségnek jó, úgy nekem is.Köszönöm!
| |||
|
2010. jan. 22. 10:32 | Válasz | #190 | |||
Zoli! Részemről is okés a február eleje!
| |||
| |||
2010. jan. 21. 21:27 | Válasz | #189 | |||
|
2010. jan. 21. 21:18 | Válasz | #188 | |||
De, nagyon be van válva, de előrrelátóan kell gondolkodni. Ami leghamarabb kell rá, az egy hátsó gumi lesz az olajcseréken kívül. Elől most Michelin van, nagyon teszik. Az IRC szerintem végigcsinálja az idényt és vége. Kakucson még kitaposom belőle a peremet, ott úgysem kopik máskor soha.
| |||
|
2010. jan. 21. 21:02 | Válasz | #187 | |||
Tamás! a hátsó IRC nem vált be? ha jól emlékszem még nem kopott el... | |||
|
2010. jan. 21. 18:00 | Válasz | #186 | |||
Zoli! Légyszíves küldj egy számlaszámot e.mailban, hogy utalni tudjam majdan a pénzt!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. jan. 21. 09:30 | Válasz | #185 |
OK, ha a február jó mindenkinek, akkor feb első hetében megrendelem.
|
© Csokáv | 2010. jan. 20. 22:36 | Válasz | #184 |
Részemről mehet.
|
2010. jan. 20. 18:23 | Válasz | #183 | |||
Nekem a február lenne a nyerő mint jeleztem korábban!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. jan. 20. 17:54 | Válasz | #182 |
Szóljatok, ha indíthatom a megrendelést.
|
2010. jan. 20. 16:57 | Válasz | #181 | |||
Zoli, fixálódott a dolog részemről a hátsó gumi ügyében!(MOST MÁR TUTI HOGY KELL!) Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó Csokáv 125-ös első Tyti 250-es hátsó Aki folytatja, másolja át! | |||
|
2010. jan. 20. 10:28 | Válasz | #180 | |||
Kedves M.Zoli!Én is feliratkoznék gumi ügyben! Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó Csokáv 125-ös első Tyti 250-es hátsó Köszönöm! | |||
|
2010. jan. 13. 21:38 | Válasz | #179 | |||
Akkor ez való rá: 120/80-14 58S TL B03 12.885 Ft | |||
| |||
2010. jan. 13. 21:31 | Válasz | #178 | |||
A 400-as első gumija 120/80-14. Somika te mennyiért vetted a T-max-ot? | |||
| |||
2010. jan. 13. 19:16 | Válasz | #177 | |||
Ma szállították le, T-Max gyári első ajánlott gumija, a 400-as Majára is jó. 13.000 Ft volt szállítással együtt, szerintem nem rossz ár. BRIDGESTONE 120/70-14M/C 55S HOOP B03 link | |||
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 02. 19:37 | Válasz | #176 |
Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó Csokáv 125-ös első |
© Zsolt | 2010. jan. 02. 19:35 | Válasz | #175 | ||
Metzellerrel még nem mentem. Én maradok az IRC-nél. Több gépemen is ez van, amiket próbáltam, azok mind vackabbak voltak. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne lenne ennél jobb. Úgy hogy a mottóm ez esetben: 'Járt utat járatlanél el ne hagyj!'
| |||
|
© Csokáv | 2010. jan. 02. 16:58 | Válasz | #174 |
Akkor beneveznék egy ilyenre: "METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft"
|
2010. jan. 02. 16:57 | Válasz | #173 | |||
BUÉK MINDENKINEK !!! Mi a véleményetek arról , hogy az IRC vagy a Metzeler jobb a 400-ra ? | |||
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 01. 23:02 | Válasz | #172 |
Budapesten.
|
© Csokáv | 2009. dec. 30. 23:17 | Válasz | #171 |
Átvenni hol lehet?
|
2009. dec. 30. 18:23 | Válasz | #170 | |||
Oké, ha beleférek a február elejébe nekem is kell egy hátsógumi! Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első, hátsó Tamás 250-es hátsó | |||
|
© M. Zoltán | 2009. dec. 30. 14:46 | Válasz | #169 |
Azt mondja a Srác, hogy a február eleje még esedékes, de, ha változás várható, szólni fog.
|
© M. Zoltán | 2009. dec. 29. 23:47 | Válasz | #168 |
Nem tom Tom, megkérdezem.
|
2009. dec. 29. 18:19 | Válasz | #167 | |||
Nem fogalmaztam pontosan. Mikor indul a projekt, mi az utolsó határidő, mert ha jól gondolom Viktor sem jan. első-második hetében akarja bekoptatni a gumikat. Én is csak februárra leszek abban az a anyagi helyzetben hogy be tudjam vállalni a gumit. Szóval ha a február 3-a belefér, én is feliratkozom egy hátsó gumira... Így pontos a kérdésem. | |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. dec. 29. 17:11 | Válasz | #166 |
A srác akkor megy a nagykerbe, ha összejött néhány rendelés, illetve, ha más gumikkal együtt elhozza. Egy-két gumiért nem éri meg elmennie, mert, ha jól sejtem több rajta a motoros baráti segítség, mint a haszna. Fizetni természetesen csak átvételkor kell.
|
2009. dec. 28. 22:59 | Válasz | #165 | |||
Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első, hátsó | |||
| |||
2009. dec. 28. 20:38 | Válasz | #164 | |||
Mikor kell leadni a zsét és a megrendelést? Mert nekem a hátsó már csak a következő idényre lesz jó és jobb belátással élni!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. dec. 28. 20:15 | Válasz | #163 |
Gumi ügyben, ha valakit érdekel, kérem folytassa: Viktor 250-es első |
2009. dec. 23. 08:45 | Válasz | #162 | |||
Jónak tűnik! Én vevő lennék egy 250-es elsőre! (Mert ott még Vee van...) Hátul jól teljesít a 7-teen, csak kicsit gyorsan kopik! Lehet, hogy ebből is beraktároznék egyet...
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. dec. 23. 08:08 | Válasz | #161 |
© M. Zoltán | 2009. dec. 23. 07:45 | Válasz | #160 |
Nagykerből gumi akcióról szólt az egyik motoros ismerősöm: METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Első 10.670 Ft METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Hátsó 11.120 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Első 8.210 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Hátsó 8.440 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Hátsó 8.600 Ft Az árak több db egyszerre rendelésekor, készpénzes fizetéssel, budapesti átvétellel, garanciával értendőek. Ha összejönne néhány rendelés, akkor felveszem velük a kapcsolatot. |
2009. nov. 02. 22:54 | Válasz | #159 | |||
Tisztel Clubtagok, régiek és újak. Felhívom a figyelmeteket a "gumik", amiket emlegettek, nem alkalmasak közúti forgalomban való részvételre. Ezért az emlegetésétől, forgalmazásától kérlek titeket tekintsetek el! Ezt vehetitek ejnye-bejnyének is! Ennek fényében jelzem átszabtam a beírásaitokat.
| |||
|
|
|
|