|
|
|
2013. nov. 23. 10:59 | Válasz | #700 | |||
Ugye mondtam, hogy a hátsó ülésről vezettél...!!
| |||
| |||
2013. nov. 23. 11:35 | Válasz | #701 | |||
Azt nem, de mögöttem még egy gyermek sem fért el... Nemhogy egy Karcsi... Behajtogatva, röhögve, majd beszorulva...
| |||
| |||
2013. dec. 07. 18:03 | Válasz | #702 | |
2014. jan. 10. 19:10 | Válasz | #703 | |||
|
2014. jan. 10. 19:12 | Válasz | #704 | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 10. 21:11 | Válasz | #705 | ||
Nemsokára Juhász Bécit is igy láthatjuk???
| |||
| |||
2014. jan. 11. 00:00 | Válasz | #706 | |||
Komoly. Minden elismerésem és tiszteletem. Kiszámolta valaki hogy ezen a távon cirka 14'000'000-ftos benzinköltséggel kell számolni, plusz gumi, olaj? Nem csóró magyar nyögdíjasnak való program... | |||
|
2014. jan. 11. 08:20 | Válasz | #707 | |
Csak 5.-literes átlagfogyasztással pontosan 16.543.460.-ft-ra jön ki,és ettől kicsit valószínűleg többet eszik a Bömös.Ha csak 40 ezrenként cserélt gumit az is kb.20.gumicsere,mondjuk 600.e ft,kb.50.olaj és szűrőcsere (nagyon finoman számolva...)csak sacc/kb.1.-milla,azért biztos párszor cserélt gyertyákat,fékbetéteket,egyéb kopó alkatrészeket,úgy hog nagyon finoman számolva is több mint 20.millába kerülhetett a mulatság... Tényleg nem Magyar nyögdijasnak való progi... | |
2014. jan. 11. 09:27 | Válasz | #708 | |||
Hát, én csak fejbe kattogtam itt éjfél felé, de azért ez kicsit durva... Azért jó, hogy van aki megteheti! Mi meg a magunk módján! :-) | |||
| |||
2014. jan. 11. 16:03 | Válasz | #709 | |
Nagyon nagyon vékonyan fogott a tollad.. Sok mindenre el lehet költeni /még/ a pénzt. Pl: KATT Igaz,ebből az összegből az egyik Varaderos 19eKm-es,47 napos Mongol túrát csinált.
| |
© satyapapa | 2014. jan. 11. 17:54 | Válasz | #710 | ||
Na ahhoz már álloképesség kell,,meg elszántság,
| |||
| |||
2014. jan. 12. 10:06 | Válasz | #711 | |||
Azért azt tisztázni kellene, hogy mi van akkor, ha fanatikus motortoló az ember! Mert ha csak tolta, akkor jelentősen sokat sporolt a költségekkel😵
| |||
| |||
2014. jan. 12. 10:20 | Válasz | #712 | |||
...lemaradt a vége!
| |||
| |||
2014. jan. 12. 16:24 | Válasz | #713 | |
Jaj. Kukk be egy túra Honda,Bmw,Ktm,Yamaha,esetleg kifejezetten túrás fórumba/topikba. Nem kevés Km-et gurulnak el a tulajok. Lehet az öregnek is van egy blogja amit A-tól Z-ig megírhat. Ez már nagyon más világ.
| |
2014. jan. 13. 01:22 | Válasz | #714 | |||
válasz: #712, #713! A vége az egy smiley lett volna, csak nem jött össze telefonról! Amit írtam természetesen csak viccnek szántam!! konkrétan a költségek számolgatására.... //kicsit nem ment át a vicc szele// | |||
|
2014. jan. 13. 16:59 | Válasz | #715 | |||
Aki ismer annak "átment a szele" Aki pedig nem annak hiába is magyaráznád...Sokunknak fújt a szél...
| |||
| |||
© jasa | 2014. jan. 14. 16:21 | Válasz | #716 | ||
Én meg azt gondolom, hogy Topi nem Bélára, hanem inkább 20 évvel későbbi önmagára gondolt, mikor belinkelte ezt a cikket.... A motor már megvan, a szine is stimmel, mi kell még ? Hmmm, ja igen ...a zseton
| |||
| |||
2014. jan. 31. 10:44 | Válasz | #717 | |||
Egy kis érdekesség :) Hallott már erről valaki? Elég érdekeses ujragondolták a dolgokat :) Duke- motor | |||
|
© satyapapa | 2014. feb. 01. 13:45 | Válasz | #718 | ||
Hát inkább érdekes mint hasznos,,A bolygódugattyús gépböl sem lett nagy áttörés. Szerintem a sok kiegészitö mozgást végző alkatrész miatt drága sz elöállitás.Ezek nagyon preciz cuccok.Sokat dolgozhattak a tömegrezonancia leküzdésén,,, Mindenesetre komoly mérnöki munka. | |||
| |||
2014. márc. 16. 22:46 | Válasz | #719 | |||
Ma belenéztünk a sógorom K8-as Burgmanjába. Egész pontosan a fékeket vettük szemügyre. Már én is tapasztaltam, hogy a Burgman könnyebben, jobban szerelhető mint a Majesty. Általában... A fékekre ez nem igaz. De megoldottuk a nézelődést. Abban maradtunk, mivel a két hátsó betét tök keresztbe kopott, valamint az elsők is hol ilyenek, hol olyanok, csak fékolajat cseréltünk. Betéteket majd rendel bele és akkor újra nekiveselkedünk. Mindenesetre, a fékhatás nagyságrendekkel jobb lett mint volt. | |||
|
2014. márc. 20. 19:52 | Válasz | #720 | |
2014. márc. 20. 19:54 | Válasz | #721 | |||
Ez nem vicc :)
| |||
| |||
2014. márc. 20. 19:57 | Válasz | #722 | |
Ja tényleg neked is ilyen mocid van
| |
© passat52 | 2014. márc. 20. 20:20 | Válasz | #723 | ||
Topinak is már egy éve erekciója van! | |||
| |||
2014. márc. 20. 20:59 | Válasz | #724 | |||
Lehet hogy Timi akarta ezt a tipust...?
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 20. 23:16 | Válasz | #725 | ||
Kölcsön lehet kérni egy kis idöre??(( hasonló eredmények elérése céljából))...
| |||
| |||
2014. márc. 21. 06:57 | Válasz | #726 | |
Én megelégednék heti egy két alkalommal is...
| |
2014. márc. 21. 07:02 | Válasz | #727 | |||
Különben meg Topina K-75 van... Semmi vibráció... De még egy hengert mögészúrhat... :-))) | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 21. 19:26 | Válasz | #728 | ||
Heti egy -két alkalom nekem megvan,csak az a baj hogy a derekamba van erekció
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 21. 19:56 | Válasz | #729 | ||
Mindegy! Ez már olyan stori akkor is mint a lila garázs! | |||
| |||
2014. márc. 21. 19:59 | Válasz | #730 | |||
Hogy nem felejtjük el egy darabig, az tuti!
| |||
| |||
2014. márc. 21. 23:22 | Válasz | #731 | |||
Szerintem Sosem volt lila..... Nem ugrik be, de az Orpi tudja ;-)))))
| |||
| |||
2014. márc. 22. 00:42 | Válasz | #732 | |||
Felhívom a fórumozó Urak figyelmét, hogy a megfelelő topikokat tessék használni. Mint pl. mix, vagy cheat. Köszönöm. ( jobbat nem tudtam kitalálni.)
| |||
|
2014. márc. 22. 06:08 | Válasz | #733 | |||
Én azt mondom Topi ne szégyenkezzél, a rendőrbácsik is azért használták ezt a típust olyan sokáig, hogy ha elkapnak, jobban megb.....szhassanak minket!
| |||
| |||
2014. márc. 22. 07:20 | Válasz | #734 | |||
Ez övön aluli volt... Tudtad hogy Topi is nyögdíjas rendőr...? | |||
| |||
2014. márc. 22. 08:18 | Válasz | #735 | |||
Ez talalt rendesen. Ott a pont. :)
| |||
| |||
2014. márc. 22. 08:18 | Válasz | #736 | |
Lacikám! A legközelebbi talira hozzál vazelint,kicsit meglovagolom Topi motorját,ami a "Bugyirózsaszínűűűű"garázsában áll,és megejthetjük az aktust. De ha akarod CsiGabiga is,meg MésziZs is beszáll,Ők is Kádárhuszárok voltak... Négyen majdcsak kielégítünk valahogy... | |
2014. márc. 22. 08:28 | Válasz | #737 | |||
| |||
2014. márc. 22. 08:36 | Válasz | #738 | |||
Te v-agy a vegy-ész, Te tudod mivel segíthetsz magadon.. Írók is a viccbe egy idevágót Neked! | |||
| |||
2014. márc. 22. 11:30 | Válasz | #739 | |||
Na az lenne az évszázad partija
| |||
| |||
2014. márc. 22. 14:33 | Válasz | #740 | |
Fújj, mi van itt, a kék osztriga bár? vagy S. J. B. tényleg előhozta a meleget?
|
2014. márc. 22. 17:03 | Válasz | #741 | |||
Te csak ne szólj, Te pattintottad ki az egészet!
| |||
| |||
2014. márc. 22. 17:36 | Válasz | #742 | |
2014. márc. 22. 21:46 | Válasz | #743 | |||
Kedves Klubtagok! Apával ma megvásároltuk első motoromat Motowell Crogen Sport 50ccm 3,1kw. A képeimet feltöltöttem az egyéni galériákba. Remélem tetszik
| |||
|
2014. márc. 23. 06:09 | Válasz | #744 | |
Gratulálok Andris klassz a motorod,csak vigyázz magadra nagyon!
| |
© zoli | 2014. márc. 23. 07:15 | Válasz | #745 |
jo kis motorok a Motowellek nekem is volt Magnet Sportom, most is van egy. Gratula hozzá!
| |
2014. márc. 23. 09:20 | Válasz | #746 | |||
Fiata-Fiatal Cowboy, ez nagyon klassz bringa! Mondanám gyertek Apával két motorral, de azért ez ahoz hosszú út. Majd mi megyünk felétek! Nagyon so örömteli balesetmentes kilométert a mocihoz! Apának meg jobbulást Andris! | |||
|
2014. ápr. 17. 21:23 | Válasz | #747 | |||
|
2014. ápr. 18. 02:14 | Válasz | #748 | |||
R 1150 Rt. csak próbaképpen megy a hirdetés. :)
| |||
| |||
© jasa | 2014. ápr. 18. 10:36 | Válasz | #749 | ||
No azzal "révbe érnél" véglegesen...
| |||
| |||
2014. ápr. 18. 19:41 | Válasz | #750 | |||
Csak vicceltem, nem lesz másik. Ill.ha lesz akkor csak kis fogyasztású, könnyű súlyú mindennapi futkorászásra alkalmas 250-400 cm3-es robesz. A lényeg a könnyű súly 150-200 kg max.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. ápr. 18. 19:43 | Válasz | #751 | ||
No akkor üdv ismét a földön...
| |||
| |||
© jasa | 2014. ápr. 19. 17:37 | Válasz | #752 | ||
Topikám, erre van egy ajánlatom: SuHanj Te is..... (3 liter, 16", 280 cm3, 28 paci, 170 kg)
| |||
| |||
2014. ápr. 19. 18:56 | Válasz | #753 | |||
Topi ha rám hallgatsz 600cc,50ló,két henger,4liter és akkor tényleg suhansz. | |||
|
© satyapapa | 2014. ápr. 19. 19:29 | Válasz | #754 | ||
Volt már hasznos,kényelmes géped,ami ment is..Hát valami olyan kell. - A robogó az igazi gép, minden más csak szimulátor.. | |||
| |||
2014. ápr. 19. 21:29 | Válasz | #755 | |||
Adjak én is tippet Toppi...?
| |||
| |||
2014. ápr. 19. 22:20 | Válasz | #756 | |||
Igazán kedvesek vagytok. Nos amire fáj a fogam az egy hyosung gv250 kis chopper. Ezen kivül csupán burgman ill. atlantic ami szóba jöhet. De senki nem keresi ezt a motorom ( egy csere lett volna egy kivénhedt vulcan 8.l fogyasztással )Nem probléma ha nem viszik el,amúgy is szezonra felkészitettem ( 2 féktárcsa csere, olaj, olajszűrők, teló szimering rendbe téve (forditva tettem be tavaly :) ) A fogyasztása nem nagy, átlag 4,8 liter, egy a probléma, 2 személlyel kényelmetlen ill. marha nehéz. De ha már kitolom a ház elé és ráülök, akkor már nem eladó:) tehát inkább csak hiszti részemről :)
| |||
|
© jasa | 2014. ápr. 22. 12:22 | Válasz | #757 | ||
A hyosungra fájhat a fogad, de hogy az nem "....mindennapi futkorászásra való..." (#750) az tuti. Értelek én, néha engem is megkísért a "csopperos-élmény fíling", de a napi racionalitás tényleg egy robesz....
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 22. 12:50 | Válasz | #758 | ||
Nálunk áll egy gv a garázsban. Gyere, nézd meg közelről, ha akarod. Kacsa-Medve sarok, 2.ker. Egy haveré.
| |||
| |||
2014. ápr. 22. 13:52 | Válasz | #759 | |||
De jóó lesz miről beszélgetni Nagykanizsán. Én most egy kawasaki eliminatorral nyomulok. Hihetetlenül aranyos kis jószágok(bár az enyém csak 125-ös). Még azt is megbocsátom neki, hogy gyakorlatilag a lovasszekérnél gyorsabb csupán. De azt a sebességet tudja akkor is, ha két embert plusz egy fél ökröt magam mögé ültetek. | |||
| |||
2014. ápr. 22. 14:38 | Válasz | #760 | |||
No ezzel a megnézéssel lehet élni fogok. A lényeg, hogy 180 cm-el elég kényelmes-e. Pár nap alatt többen keresték a bmw-m de egy fickó jelentkezett be ma du-ra, hogy el is jön. Inkább csak egy email jön, hogy meg van-e még, aztán válaszolok, viszont válasz meg nem jön :) Kinéztem egy xcitinget is de sokat eszik, jelenleg talán egy atlantic lenne a nyerő. Ilyenem már volt, mindenben megfelelő. Van is hozzá vadi új szíjam, kuplungom, görgőm,nyomólapom,csúszkám, egy tűrhető fesszabom és ezen már ültem 10-12 órát folyamatosan,tehát kényelmes. Majd meglátjuk mit hoz a jövő.
| |||
| |||
© zoli | 2014. máj. 12. 20:06 | Válasz | #761 |
Hali, Runneremhez keresek kipufogó hövédöt, Sito Plus kipuff van rajta, nem muszáj gyári, de a két csavar közti távolság 12cm. Elég sok helyen érdeklöttem, de még semmi... ha tudtok valahol irjato
|
© zoli | 2014. máj. 12. 20:07 | Válasz | #762 |
befejezem, irjatok. Elöre is köszi!
|
2014. júl. 03. 18:18 | Válasz | #763 | |
© jasa | 2014. júl. 03. 21:32 | Válasz | #764 | ||
A maya-400 rovat #2030-hoz kapcsolódva: a hét elején fordult át az 50 ezren a SuHanó akkor jó lesz nekem is odafigyelni !.......jaaa, hogy ez nem az a márka ?! De a lényeg: bizony az idősebb, és/vagy nagyobb futásteljesítményű szerkezetekre jobban oda kell figyelni (márkától függetlenül ) Az 50 éves leányzó arcán is több a ránc, mint 20 évesén | |||
|
© passat52 | 2014. júl. 03. 21:48 | Válasz | #765 | ||
Már a juhász Béla megmondta a frankót az idősebb gépezetekről, meg a tervezett avultatásról!
| |||
| |||
2014. júl. 03. 22:33 | Válasz | #766 | |||
Bizony bizony, és igaza is volt, van és lesz is!
| |||
| |||
© jasa | 2014. júl. 04. 11:07 | Válasz | #767 | ||
Tudom, és egyet is értek vele (a Ventóm most 20 éves, és nem cserélem le, több okból kifolyólag..... ) Ezzel együtt az odafigyelés, a TMK mindig indokolt, a kor előrehaladtával fokozottan (gépnél is, embernél is ) | |||
| |||
2014. júl. 10. 23:02 | Válasz | #768 | |||
Kollégák, ma a sógorom K-8-as Burgmanjába bekerültek a Dr.Pulley csúszkák és kockák. Tapasztalat: álló helyzetből nehezebben indul (ezt nem értem, szerintem csak érzéki csalódás) de ha már gurul, betyáros. Legyorsulja egy motorhosszal a T-MAX-omat! Ha motort cserélünk, akkor a T-MAX utcahosszal veri, de Ő 68kg, én meg ugye 110... Nem mellékesen Malossi varió és kuplung van a motorjába... A motorfordulat 100-nál 5250 helyett több mint 5500, szóval az hogy a végfordulat alacsonyabb legyen, Neki sem jött be. A csúszkákat kicsit igazítani kellett, mert a nyomlap nem ment le alaphelyzetbe. Némi alakítás után patent lett. Semmi hangja. Összességében Ő sincs elájulva a változásoktól, hozzá kell tennem, hogy mindkettőnk motorja igen jó állapotban volt eleve. | |||
|
© satyapapa | 2014. júl. 11. 17:25 | Válasz | #769 | ||
Kár hogy igy van ,mert azért nem egy filléres dolog.Nekem a polini 12gr görgö városba nagyon bevált de országúton 100 felet az enyém is jobban pörög.Egyébként állóbol jól gyorsul,és elözésnél is klasz. A polini csak 15euro volt,de ennyit megért böven.Majd jövö hétvégén,kiderül hogy hosszútávon mennyire jó. A fogyasztásban nincs (értékelhetö) változás. | |||
|
2014. júl. 11. 21:38 | Válasz | #770 | |||
Megmondom őszintén, ha a Malossi görgők nem kezdenének el töredezni, kockásodni 4-5000km után, én bizony nem gondolkodtam volna a Dr.Pulley garnitúrában. Rosszabb nem lett, a vibrációtól eltekintve, de ha valóban jobb lesz ha sikerül beletenni a Pulley csúszkákat, hát nem bánom, maradjon.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:48 | Válasz | #771 | ||
Srácok. Volt szerencsém kipróbálni a Kymco Xciting 500ast. Hát, nem semmi. 130ig bátran húztam neki, ment mint állat. Konkurencia lehet?
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:49 | Válasz | #772 | ||
De, nem cserélném el a Milkámra...
| |||
|
2014. júl. 18. 14:51 | Válasz | #773 | |
Kinek,minek?
| |
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:53 | Válasz | #774 | ||
Vagy hogyis van?
| |||
|
© satyapapa | 2014. júl. 18. 15:34 | Válasz | #775 | ||
Azért az 500-as simán benyeli a 6litert.Én 3héig jártam vele. Elönye-?Alsó felsö kormánykifli,ez miatt piszok stabil,aránylag olcsó alkatrészek, nagy kerekek,,,14 hátul 15col elöl. Hátrány?-Baromi nagy a meghajtó ház,ezért ronda és nagyon közel van balos kanyarba a föld,meg ami ott lehet.Nem könnyü gép,,azonban elég gyors. Városba nem való, Villogni talán jó mert böszme nagy dög, | |||
| |||
2014. júl. 18. 16:58 | Válasz | #776 | |
Ennyi erővel a 400-500cm3 rotyogó mind nagyok a városba.. Majesty 400 ; T-Max 220-230Kg, Kymko 230 Kg
|
2014. júl. 18. 17:14 | Válasz | #777 | |||
Az enyém 240 kg. átlagfogyasztása 3,8 l. 16-os kerekek. Szeretem városban használni. Pici vackom Piaggio Free meg betolja a 4-5 litert vagy még többet. No akkor melyikkel megyek szivesebben városban ?
| |||
|
© satyapapa | 2014. júl. 18. 17:54 | Válasz | #778 | ||
Hát igen ezek mind nagyok a városba -pestre. De Én is ilyen lökött vagyok mert nekem is 400-as van. A 250-es majám jóbb volt városba,de -túrára soför +utas + plusz csomag meg némi hegy,vagy 120as utazó,,na NEKEM oda már kevés volt... 2gépet meg nem akarok fenntartani. | |||
| |||
2014. júl. 19. 08:35 | Válasz | #779 | |||
Mint Kymco Xciting 300i R tulajdonos mondhaton, hogy sokkal jobban tudom használni városban a vasat mert lassu sebességnél a nagy kerék miatt sokkal stabilabb, jobban lehet előre mászni a lámpánál , fordulékonyabb stb stb. Országúton is nagyon király, nagyon jó feszes prezíz futóművevan élmény vele kanyarogni :):) Ez a tipus 185 kg fogyasztás 3,5 liter átlagosan , én eddig nagyon meg vagyok elégedve vele ha valaki Xcitingban gondolkozik nem hiszem hogy nagyot csalódna. | |||
|
© kalo józsef | 2014. júl. 22. 17:52 | Válasz | #780 |
Nos, hát sziasztok! Elég rég hallattam magamról.Ennek részben elfoglaltság, részben technikai okai voltak. De azért amikor volt alkalmam azért olvasgattam. Most ott tartok hogy széthúztam a citrompótlót és úgy látom hogy még Kecskemét előtt be kell szereznem egy görgősort csuszkával, valamint kuplungoznom is kell.Tud valaki oly helyet ahol külön vehető a kuplungpofa, vagy a régit betétezik? |
© Mr. Majesty | 2014. júl. 22. 20:28 | Válasz | #781 | ||
Boltok, bontók, ezermesterek rovatban a válasz...
| |||
| |||
2014. júl. 22. 23:35 | Válasz | #782 | |||
Pesten a Róna KFT ferrodoloz jó minőségben. Görgőt csúszkát tetszés szerint. Végül is nekem is bevált a Dr.Pulley, a vége kevesebb ugyan, de a fogyasztása jobb lett. Szóval merem ajánlani. A sógor Burgmanjába is jól muzsikál. | |||
| |||
© satyapapa | 2014. júl. 23. 07:40 | Válasz | #783 | ||
Tegnap sikerül pár száz métert mennem egy Kawasaki J 300 robesszel. Hát--nagyon jól gyorsúl,klassz a műszerezettsége az ülés alatti tároló méretes, nagy kerék, ABS. Nagyon szép hang ,egész jól kanyarodik.Ülése kényelmes, - Ami zavaró nekem,-kicsi a lábtér nyújtott láb felejtős!!,a kormány környékén sok az ezüst metál cucc,napfénybe vakit,(még jó hogy alig sütött).Szélvédelme nem sok van, nekem a képembe nyomta a szelet.Az elsö index alacsonyan van, sövény, pad stb kitakarhatja (oldalról)?? | |||
|
2014. júl. 23. 11:15 | Válasz | #784 | |
Nem a kertben kéne motorozni..
| |
2014. júl. 23. 12:11 | Válasz | #785 | |
Satyi ezt kapd el... | |
© kalo józsef | 2014. júl. 23. 19:49 | Válasz | #786 |
Szervusz! Köszönöm a tanácsokat,és ha minden jól megy akkor jövő kedden meg is lesz minden.Utána pakolhatom össze és állíthatom össze a gépet.(Egyébként erre a kis időre próbáltam elkérni a lányom járművét. Válasz:Addig járj a Citrommal. Tanulság:Túl jól sikerült a gép és most nem is kapom meg!) | |
© satyapapa | 2014. júl. 23. 22:08 | Válasz | #787 | ||
Hehe ,ez jó Bár akkora kertem lenne hogy pár 100métert tudjak menni. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. júl. 24. 20:09 | Válasz | #788 | ||
1500/pofa, 3 nap alatt van meg, az xciting 500 is királyul megy vele (igaz 5 pofás a kuplung benne, félkemény anyagból lett ferrodolozva).
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. júl. 30. 08:33 | Válasz | #789 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=wU_Nt-H0bAE ( 12 Zylinder Aston Martin MOTORBIKE...!!!! SELF-MADE...!!! ) | |||
|
© kalo józsef | 2014. júl. 30. 20:18 | Válasz | #790 |
Szép jó estét mindenkinek! Tegnap este végeztem a citrompótlóval.Hát van különbség hogy úgy mondjam.Mindenből a gyári méretet raktam bele.Ma pedig ki is próbáltam. Összefoglalva, sokkal simábban, és kisebb fordulaton indul mint előtte.Bár fordulatszám mérő az nincs, de mintha kisebb fordulaton menne ugyan azt asebességet mint régen.A zavaró vibráció, és a csilingelő/surlódó hang is megszünt. Egyszóval, nagyontetszik! Fogyasztási adatot még nem tudok, mert ma tankoltam. Eddig 3.5-4.1 között ingadozott. |
2014. júl. 30. 23:11 | Válasz | #791 | |||
Na majd Kecskemét oda-vissza megmutatja!
| |||
| |||
2014. szept. 30. 16:31 | Válasz | #792 | |||
|
© jasa | 2014. szept. 30. 19:33 | Válasz | #793 | ||
Szerintem elég távoli....
| |||
| |||
2014. szept. 30. 20:27 | Válasz | #794 | |||
Miért lenne távoli? A nagy cégeknek nem érdekük. Ki venne bonyolult Ottó motorokat komoly karbantartási igényekkel, mikor egy villanymotor szinte ingyen dolgozik és alkatrész alig van benne ami elromolna? Benzinkutak helyett akkucserehelyek kellenének és kész! Csak akkor ki venne benzint...? | |||
|
2014. szept. 30. 20:28 | Válasz | #795 | |||
Ja, és ha olyan lenne a motor kasztnija, a ruhád, akkor napon tölthető is lenne!
| |||
|
© juhász béla | 2014. szept. 30. 20:56 | Válasz | #796 | ||
Azoknak való ez akik nem szeretik a benzingőzt,azok meg nem igazi motorosok.
| |||
|
2014. szept. 30. 22:34 | Válasz | #797 | |||
Szeretjük, amíg lehet kapni...
| |||
|
2014. okt. 01. 08:00 | Válasz | #798 | |||
Ilyen csodákat mi is gyártottunk tavaly, tavalyelőtt. Azok kb. naked bike stílusuak voltak. Ja, és szoftveresen lehetett rá hangot tölteni, olyat amilyet akartál. Hangszórón üvöltött a harley hang a sportmotoron, érdekes volt. Egyébként ment mint a meszes. | |||
|
2014. okt. 01. 09:09 | Válasz | #799 | |
Lesz még e - babetta
|
|
|
|