Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Yamaha Majesty tunning
ki az aki tunningolt már majesty 150-et

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Zsolt2010. ápr. 03. 21:10 | Válasz | #39 
Végül is Topi leírta a lényeget. Hosszú végáttételt lehet kapni, de ahhoz kevés a 20 paci. Amúgy 90-es tempónál nem kopott hajtásláncnál ha jól emlékszem 5500-at főtengely.
Zsolt

TopJoe2010. ápr. 03. 17:19 | Válasz | #38 
Szia satya01.ugyanilyen motorom volt,palyan 2 szemellyel csomaggal 100-120 kozott vigan mentem vele.Vegattetel malossi van, 2 db alkatreszbol all,tavaly ha jol emlekszem 28 korul volt.Pl.a gyori city bike webaruhaz egy het alatt megszerzi.De ezt tavaly kiveseztuk,valoszinu gyenge lesz a motor vele.Ha kell holnap elo tudom ásni az árat es a cikkszamat,ha haza mentem.Ha gyari a vario es kuplung,biztos nem porog sokat.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satya012010. ápr. 03. 14:06 | Válasz | #37 
Sziasztok! Van egy 2001-es Majesty 250-em. Sokat használom városban de a hosszabb túrákat sem vetem meg. Gondom a következő: 90-100-as tempót szeretnék tartani de úgy érzem itt már sokat pörög a moci, és nem biztos hogy egy egyhengeres ezt hosszú távon szereti. Arra gondoltam végáttételt módosítanék, hogy a fordulat lejjebb essen ,persze így a motor dinamikályából veszítenék de hátha ez belefér. Van-e valakinek ilyen téren tapasztalata? Illetve tudja-e valaki mit kóstálhat egy ilyen átalakító szett és hol kapható(Malossi,Políni)? Köszönöm!

 © satyapapa2010. márc. 15. 20:37 | Válasz | #36 
Azért a sportlégszüröt használók között nemmindig számit az hogy esetlegesen bejuthat a rendszerbe pór.Ez vele járhat.Egyébként a normál alkatrészek használata mellet a sport szürönek annyi a szerepe hogy intenziv gázadáskor a légszürö házban lévölevegö elöbb potlódik,könnyebbé válik a szivo hatékonyság.Sportos vezetésnél, hosszab távon elöny,valamint erös páratartalom esetén is.
Gyakran kell tisztitani,és kerülni ajánlatos a nagyon koszos helyeket.Mi is árultunk ilyet és sokan esküsznek rá.Szerintem elöny de ismerni kell a használatát.Városba ,dugóba nem sok értelme van,szerintem.
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOILERES2010. márc. 15. 10:19 | Válasz | #35 
be van olajozva monden olajozottan megy még én is ja csak én sörrel és sztem 3000 ként mosom takaritom de kb ezrenként meg megnézem az állpotát már csak kiváncsiságból is

tamas2010. márc. 15. 09:25 | Válasz | #34 
Ezekhez a szűrőkhöz szerintem kell a légszűrőolaj. Már amin át lehet látni. Mikor a levegő megkerüli a "rácsokat" amin át lehet látni, a porszemcsék megtapadnak a rajta lévő olajon. A por nem fordul olyan hirtelen. Szárazon veszélyt jelentenek a motor belső épségére! Csak a nagyobb darabok akadnak fel.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. márc. 15. 09:03 | Válasz | #33 
Nem láttam még ilyent.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOILERES2010. márc. 15. 08:59 | Válasz | #32 
deee ez nem direkt szürő hanem betét és nem az ami ugynézki mintha sürü damilból szőtték volna hanem valami finomabb szövet ből van és ezen nem lehet átlátni ellenbena többi sportlégszürő amit láttam azokon majdnem átlehet látni a pici lukakon a drotháló között tegyek fel egy makrót róla

Feco2010. márc. 15. 08:39 | Válasz | #31 
A sportlégszűrőhöz kellene sportfúvóka sőt sport vezérműtengely is.Így egyesével csak fogyasztásnövelésre jók ezek a holmik.Talán a hang és a külső változik, már akinek ez tetszik.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2010. márc. 14. 22:11 | Válasz | #30 
EMBEREK MA kiprobáltam a sport levegőszürőt háát sok változást nem vettem észre legfeljebb 6000f/min fölött nagyobb a hang de lehet csak én beszélem be magamnak
holnap viszateszem a régit és mérek egy gyorsulást igy is ugy is :-(

 © SPOILERES2010. márc. 07. 12:14 | Válasz | #29 
ÉN amugy nem tuningolási céllal rakom majd bele a sport levegőszürőt hanem mert nálam bevált (és hosszab távon olcsóbb is) több autónál is észre vettem 1.8 jetta 100ekm/2év
1.5tdi opel 260ekm/5év
1.8nissan stanza 60ekm/1év
1.3kadett 160ekm/2év
renault scenic 90ekm/5évalatt
és azt vettem észre hogy ha kb 4-5000 km ént kitakaritod akkor sokkal több szemét van benne mint egy hasonlo sima légszürőben persze alap feltétel hogy rendesen mindenütt be kell olajozni
na és akkor most jön a motor teszt ha nem válik be akkor majd szolok nektek
de ha jobb ...........:) :)

egyébként az én motoromban a levegőszürő alig piszkolodik de azért cserélem és most majd meglátjuk ez mennyire lesz piszkos
egyébként a motorban lévő levegőszüröm felülete sztem nagyobb mint a scenic 1.6 16v 107 lovas szgkban

Balázs2009. feb. 25. 09:11 | Válasz | #28 
Ok Csabi,viszem a karton sört,biztos ami ziher alapon.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2009. feb. 25. 09:10 | Válasz | #27 
Karcsi,valahogy ezt tarsd szem előtt.A legmegnyugtatóbb az, ha egy kompetens, terheléses fékpaddal rendelkező műhely felteszi görgőre a motort és mér a teljes üzemi tartományban lambda értéket és ebből következtetni tudnak, hogy van-e olyan résztartomány, ahol a motor bedúsul vagy elszegényedik. A méréseknek megfelelően megteszik a beállítás megfelelő lépéseit. Így elkerülhető a szegény keverékkel járó melegebb üzem, vagy a túl dús üzemmel járó környezetszennyezés, túlfogyasztás, teljesítménycsökkenés.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © Karcsi2009. feb. 25. 07:04 | Válasz | #26 
Balázs!
A kistestvér karbis, ezért gondolom mint ahogy írtátok majd valamivel utánna kell mennem a beállításhoz, ez mind rendben is van. Raptor Fredy szerint a kipufogot a motor teljesítményéhez fogja majd elkészíteni, megkérdezte a motor teljesítményét, és Ő azt mondta ennek a függvényében fogja majd elkészíteni(számítás). Amikor beszéltem vele, Én nem a teljesítmény növelést akartam megemelni a motornál, hanem a kinézetét a dobnak.
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © sp1szacsa2009. feb. 24. 23:07 | Válasz | #25 
a szűrőt én készítettem egy kiszolgált 87 gixxerből( ha gondoljátok egy sör mellett elmesélem) mentvén 2000 pézért a cső 275 erjó volt anno dazu 2005 ben
Aki nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvez!

Balázs2009. feb. 24. 22:23 | Válasz | #24 
Neked mennyiben van ez a dörentö,szűrővel?
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © sp1szacsa2009. feb. 24. 22:21 | Válasz | #23 
igen egy leo vince 4road
Aki nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvez!

 © sp1szacsa2009. feb. 24. 22:20 | Válasz | #22 
Uppsz majd elfelejtettem a karbis-hoz dukál még egy nagyobb légáteresztésű szűrő is de az injektorosnak sem árt mondjuk egy K&N vagy BMC stb
Aki nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvez!

Balázs2009. feb. 24. 22:20 | Válasz | #21 
köszi a választ,oda figyelek mikor csinálják majd
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2009. feb. 24. 22:18 | Válasz | #20 
Csabi,neked sportdobod van?
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © sp1szacsa2009. feb. 24. 22:18 | Válasz | #19 
Az injektoros elbírja mert a lambda szonda annyit korrigál, ha nincs mint az én 400 asomon gyertyaszínt nézek és az információs műszerfalon felveszem az adható üzemanyag mennyiségét max ra :p

Ha karbis akkor fúvóka mese nincsen....
Aki nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvez!

Balázs2009. feb. 24. 22:13 | Válasz | #18 
totál bike-on olvasok érdekes kérdések vannak.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2009. feb. 24. 22:11 | Válasz | #17 
Csabi,örülök hogy olvasod.
Karcsival együtt spori dobot szeretnénk.
Az a kérdésem mennyiben változtatja meg a motort és kell-e állítani valamin (injektor,karbi,szelep)
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

 © sp1szacsa2009. feb. 24. 22:04 | Válasz | #16 
tyűha ez a venes book ból van úgy látom vagy a motortuning almanachjából :P
vicceltem de amit írtál szín igaz.

Csak gondoljunk bele van egy gép amit terveznek az egyszerűség kedvéért 100 lóra s ezzel kb. terveznek 100 e KM et ebben a szerkezetben van 5% tartalék amit elbír a szerkezet. Viszont mi tunigunk 20 % ra sikeredik az nem 20% csökkenti az élettartamot hanem hatványozottabban terhel egyes alkatrészeket.

Ergó a tuning nem arról szól, hogy élettartamot növelünk...
Aki nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvez!

Balázs2009. feb. 24. 21:50 | Válasz | #15 
Karcsi,ezt írják a pöffögöröl.Az igazság a kettő között van. Egyes modellek a más áramlástani viszonyú kipufogó után tudnak menni, illetve a karburátor még ebben az áramlástani tartományban is közel optimális benzin levegő keveréket szállít, más modellek pedig igényelnek egy szoftveres beavatkozást, karbis testvéreik átfúvókázást. Ez annak a függvénye, hogy a motorkerékpár tüzelőanyag ellátó rendszere mennyire rugalmas és milyen ki nem használt tartalékokkal rendelkezik. Általánosságban elmondható, hogy a korszerű, lambda szondával vezérelt befecskendezős modellek – ha nem is a legmagasabb teljesítményen üzemelve – de után tudnak menni a keverékképzéssel olyan módon a megváltozott áramlástani tulajdonságú kipufogónak, hogy ez a motor nem fogja károsítani. A karburátorosoknak már általában valami külső segítség kell, egy nagyobb főfúvóka vagy emelt porlasztótű.
A legmegnyugtatóbb az, ha egy kompetens, terheléses fékpaddal rendelkező műhely felteszi görgőre a motort és mér a teljes üzemi tartományban lambda értéket és ebből következtetni tudnak, hogy van-e olyan résztartomány, ahol a motor bedúsul vagy elszegényedik. A méréseknek megfelelően megteszik a beállítás megfelelő lépéseit. Így elkerülhető a szegény keverékkel járó melegebb üzem, vagy a túl dús üzemmel járó környezetszennyezés, túlfogyasztás, teljesítménycsökkenés.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

tamas2008. nov. 06. 23:06 | Válasz | #14 
TIBI! Ezt az anyagot ZSoltak is el lehetne küldeni, és feltenni a Dokutárba. Bár az oldal célja nem a tuning, még mindig jobb, ha tisztában van az illető vele hogy mibe fog. Úgysem az a hülye aki adja a tanácsokat, mindig az, aki megfogadja!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2008. nov. 06. 21:42 | Válasz | #13 
Fecóóóóóóóóó..Ne tedd
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2008. nov. 06. 21:21 | Válasz | #12 
Vannak tuning műanyagok, csak karos ollóval kettévagdostam őket!Jó lesz?
Motor után,első a család legyen!

talicskas2008. nov. 05. 21:31 | Válasz | #11 
Tibi!! Tuning index relé van? és mennyi:))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Majaman2008. nov. 05. 19:38 | Válasz | #10 
Sziasztok

Egy-két érdekesség akit érdekel!!!

Malossi cikkszámok köbcentire bontva:

125 cm3:

3111248 : Henger 63mm átmérő
5911854 : Modositott vezérműtengely
6712071 : Áttételi fogaskerekek Z 14/43
5113134 : Multivar 2000 Variátor
6111056 : Kevlár szíj /Régi típusú /
6611095 : Multivar 2000-be való görgök
6611156 : Eredeti varioba való görgök
6111703 : Ventilvar 2000 /Ventilátor ékszíjtár
6111660 : Hátsó kuplungtárcsa /Kerék felöli/
5212544 : Nem állitható kuplung kpl.Harang nk!
29 9605 : Nem állitható kuplung-bakisrúgó 3klt
5212450 : Állitható kuplung /kopásra-nyitásra/
29 9605 : Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt
2911325 : Eredeti kuplung-ba kisrúgó 3 klt

Majesty 150-es és 180-as típúshoz külön kérésre segitek a lehetséges alkatrészek kiválasztásában kérlek hívj telefonon!

Majesty 250 cm3 1999-ig és 2000-től:
31 9578 : Henger 298 cm3-es 74mm átmérő
5911517 : Modositott vezérműtengely
2711824 : Modositott szelep
67 9974 : Modositott végáttétel Z 17/37
5111225 : Multivar 2000 varióváltó
61 9582 : Kevlárszíj /x kevlár:6112744/ ÚJ!!
66 9919.GO : Multivar 2000-be való görgök
66 9919 :Eredeti varióba való görgök/lásd lejeb
29 9976.RO:Kontraszt rúgó a kuplungba/nagy rugó
6111102B: Ventillátor ékszíjtárcsa
6111763 : Hátsókuplungtárcsa /kerék felöli/
5211835(*):Állitható kuplung (*) lásd lejebb!!
2911848(*):Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt
2911848(*):eredeti kuplung-ba való kisrúgó 3klt
(*) 2000 előtti régi kasznis motorokba más a cikkszám!!! /kivéve Én :-( Motorcsere:-( /
1411417 : Sport légszürő szivacs /Nagyon jóó!!/

Majesty 400cm3 /motorkód:H317E/

5112623 : Multivar 2000 variátor
6112960 : X kevlárszíj
6611760 : Multivar 2000 variátor-ba görgö
6611760 : Eredeti variátor-ba görgö
5212819 : Állitható kuplung
2913137 : Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt
2911848 : Eredeti kuplungba kisrúgó 3 klt
0313380 : Olajszürő

Akinek kérdései vannak szívessen állok rendelkezésre!

Majesty 250cm3-hez nemsokára prezentálom az árakat is!!!

Üdvözletem:Majaman

 Krisz2008. máj. 23. 19:00 | Válasz | #9 
csá!
én csak fehér indexeken gondolkodok csak nem találol hozzá:(

 © Zsolt2008. ápr. 02. 09:58 | Válasz | #8 
A tuniggal kapcsolatban igazad van. Amíg hibátlan ne nyúlj hozzá!
Zsolt

tamas2008. ápr. 01. 19:42 | Válasz | #7 
Szevasz Maxx! Te nem vagy MAD ugye?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Maxx2008. ápr. 01. 19:28 | Válasz | #6 
Sziasztok 2 napja vettem egy 125-öst kicsit féltem hogy jó lessz-e... egy runner 125 ösön agyaltam. Megláttam meghallottam..... mentem vele... ha valaki kinötte a gyerek robogokat ez a következő lépés. TUNING... ameddig ilyen hibátlan minden rajta hozzá se nyulnék!!!

Asszem 250 és a 400 ast is magamévá teszem... :) Maxx

 © jasa2008. márc. 13. 14:51 | Válasz | #5 
A legolcsóbb tuningjavaslat: vegyél egy 250-est Komolyan pedig: ahogy a többiek előttem leírták.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2008. márc. 13. 12:37 | Válasz | #4 
Hali! Szerény véleményem szerint négyütemű egydugós blokkot nem éri meg feltuningolni. (én nem is fogom) Az említett cuccok horror árakon mennek és ahogy Tamás írta a motor élettartama hamar eléri a végét és jöhet a full generál, vagy kuka. Én csak kétütemű blookot tuningolnék, olcsóbbak a cuccok hozzá és kevesebb dolgot is kell cseréni.(nincs pl. szelep és vezérlés). Igaz 2 ütemű maja nincs. Szóval szerintem ne tuningolj.
Zsolt

tamas2008. márc. 13. 12:13 | Válasz | #3 
Hello Adam! Maját ugyan még nem tuningoltam, de azt kapásból megmondom mi fog válltozni.
1. Fogyasztás. Gondolom ez érdekel a legkevésbé, mert Neked a teljesítmény kell, annak meg ez az ára.
2. Élettartam. Kb 40%-al csökken, rosszabb esetben a 40%-ára csökken.
3. Jobb gyorsulás, alapból más a légszűrő, kisebb tuningolásnál csak a variátorban válltoztatják meg a görgősúlyokkal a sebességválltás ütemét. Nagypbb fordulatszámon vállt el. Ehhez mindent cserélni kell, görgők, kuplungrugó, és hátsó tárcsatolórugó. Így kapod szettben.
4. Komlyabb tuning esetén, cserélhetsz hengert, dugót, hengerűrtartalomnövekedést érsz el, ezálltal is jobb menetteljesítményeket érhetsz el.
Határ a csillagos ég, ill. a józan ész. Egy dologra had hívjam fel a figyelmedet, ha a kerékméretet nem pumpálod fel 15 colra, ne próbálj meg vagesz módon bevágódni a kanyarokba!
Különben szerintem a Polini is, és a Malossi is nagyon jó.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2008. márc. 13. 11:48 | Válasz | #2 
Üdv ! Mi az amivel nem vagy megelégedve vagy amiből több kellene?
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © adam00102008. márc. 13. 04:32 | Válasz | #1 
az lenne a kérdésem vki tunningolt már majesty 150 vagy 125 mert a polini és a malossi árul hozzá dolgokat csak elég horibilis össszegért,a kérdés az lenne ki az aki vett bele bérmilyen cuccot fentiek közül és ha igen mit változott?


1 2 [3]

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől