|
|
|
2016. máj. 21. 22:35 | Válasz | #32543 | |||
Köszönöm a mai napért... - a szervezőknek a lehetőséget, - a megjelenteknek a társaságot, - a beszélgető társaimnak a beszélgetéseket, - a motoros társaimnak az együtt motorozás élményét és társaságát! Ja igen, és köszönöm MOTaMOT. | |||
|
2016. máj. 22. 00:24 | Válasz | #32544 | |||
Nagyon nagy öröm számomra, hogy sikerült egy jó napot összehozni!
| |||
| |||
© Gazsi | 2016. máj. 22. 08:08 | Válasz | #32545 | ||
Nagyon kellemesre sikerült a vezetéstechnikai nap, az időjárás felelős is jól teljesített. Úgy gondolom mindannyiunknak volt még csiszolni valója a technikáján. Köszönet mindenkinek, aki részt vett a szervezésben és a lebonyolításban! A gratulációkat is köszönöm, de nem az én érdemem, a lányomnak is továbbítom. | |||
|
2016. máj. 22. 09:36 | Válasz | #32546 | |
Köszönöm én is ezt a szép szombati napot, szuper dolognak tartom és a jövőben is követendő példának hogy egy-egy szezonban legyen 1-2 olyan alkalom, ami a motorvezetési ismereteket bővítheti! Tamás a szervezésért meg külön gratula, számomra nem alapvető dolog, hogy egy motoros klub tagjai ilyen körülményeket és ilyen lehetőséget kaphatnak!
|
© M. Zoltán | 2016. máj. 22. 16:48 | Válasz | #32547 |
Én is köszön a szervezést és jó volt találkozni ismét veletek!
|
2016. máj. 22. 20:48 | Válasz | #32548 | |||
Na most sikerült ideérnem , köszönöm a szépen a tegnapi napot mind a szervezőknek ami elsőosztályú volt, mind pedig Csabinak /Tamás sógorának/,hogy megtisztelt azzal, hogy kölcsön adta és rám bízta a motorját.Ezer hála érte /meg egy üveg whisky/pálinka legközelebb :) / És hát nagyon jó volt találkozni újra a klubtársakkal.:) Szuper kis délután volt :):) | |||
|
2016. máj. 22. 21:48 | Válasz | #32549 | |||
Már megmondtuk Neki! 😏
| |||
| |||
© Minionos -Pár | 2016. máj. 23. 17:24 | Válasz | #32550 |
Sziasztok! Köszönjük mi is a szombati napot! Technikai okok miatt csak most tudtam gép elé keveredni! Remélem lesz még ilyen alkalom:-) |
2016. máj. 23. 20:30 | Válasz | #32551 | |||
|
2016. máj. 24. 12:43 | Válasz | #32552 | |||
| |||
2016. máj. 24. 18:00 | Válasz | #32553 | |||
A vezetéstechnikai tréning a Heves Megyei Hírlap cikkében. A képen Zalavári Tamás clubtagunk hasít éppen. | |||
|
2016. máj. 24. 23:18 | Válasz | #32554 | |||
Én is megosztanám veletek a véleményem, élményeim a hétvégéről. Nagy izgalommal vágtam neki a vezetéstechnikai tréningnek. Már péntek este átnéztem a motoromat, hogy minden rendben van-e vele. Olaj-, hűtőfolyadék szint, láncfeszesség, guminyomás, fékek, stb. Viktorral még egyeztettük az indulási időt, aztán majdnem nem tudtam aludni. Azon kattogott az agyam, hogy vajon milyen lesz az oktatás, mennyire nehezek a feladatok, meg tudom-e csinálni, vagy földhöz vágom a motort. Ezelőtt még nem voltam vezetéstechnikai tréningen. A jogosítvány megszerzése során előírt rutin feladatok gyakorlását nem nevezném vezetéstechnikai oktatásnak. Akkor csak egy célja volt az oktatómnak és nekem is, hogy irgalmatlan nagy hibát ne kövessek el, ne essek el az oktató motorjával, ne törjem össze magam, és ezáltal meglegyen a vizsga. A hogyan rész rám volt bízva. Valahogyan sikerült. Nem mondom haszontalannak, de az, és a hétvégén tapasztaltak között ég és föld a különbség. Szerintem nyugodtan kijelenthetem, hogy tőletek, főleg Vilmitől, több hasznos gyakorlati tanácsot kaptam arról, hogy mit hogyan csináljak, mit gyakoroljak, mire figyeljek, mint az oktatómtól. Pedig ő is lelkiismeretesen végezte a dolgát, tőle is sokat tanultam. A motorfesztiválon többször láttam a Honda Safety oktatóinak bemutatóját, és már akkor nem akartam elhinni, hogy ilyet lehet motorral művelni. Biztosan rengeteget gyakorolták. Reggeltől késő estig. Te jó ég! És ehhez hasonló tudást akarnak majd szombaton is, röpke 4-5 óra alatt nekünk átadni? Szombaton 11 körül érkeztünk meg. A helyszínt könnyen megtaláltuk, de leesett az arcunk. Arra számítottunk, hogy ott lesz 30 ember, csak miénk a pálya, az instruktor velünk foglalkozik, és kész. De amit ott láttunk az igencsak meglepett mindenkit. Épphogy körhinta nem volt céllövöldével és szotyizó … izé … bazárosokkal. Hangosítás, zene egész idő alatt, bemondóember, mentős tiszt a műanyag bábuval, amin az elsősegély nyújtás fogásait lehetett gyakorolni, KRESZ teszt, biztonsági öv szimulátor, részeg szemüveg, motoros bolt. Mindeközben a motoros rendőrök a hatalmas BMW motorokat döntögették bukócsőig, lábtartóig a bóják között, és rengeteg érdeklődő. A rutinpályát két részre osztották. A hátsó egyenes részen volt a MOTaMOT tréning, a bejárathoz közelebbi, nagyobb területen pedig a rendőrség által kiépített akadálypályán bárki, a saját motorjával kipróbálhatta tudását. Amikor a rendőrök nem motoroztak, akkor ezen a pályán, a nehezebb részeken állva figyelték a résztvevőket, és adtak tanácsokat a technika csiszolásához. Az ingyenes, bárki által kipróbálható rész felépítése kicsit hasonlított a jogsis rutin feladatokhoz. Volt szlalom, lassú haladás, eltolt kapuk közötti motorozás, nyolcas, intenzív fékezés. Elmondhatjuk, hogy nagyon kegyesek voltak hozzánk az égiek, szuper idő volt. Bár a termosztátot egy kicsit lejjebb tekertem volna akkor, mikor a nyilvános pályán, talpig fekete motoros cuccban próbáltam hangolódni a tréningre. Már akkor éreztem, hogy nagyon sokat kell még tanulni. Elsőre valahogy nem ment. Dőltek a bóják, nem úgy sikerült kanyarodni, ahogy szerettem volna, melegem volt, szakadt rólam a verejték, bénáztam, feltartottam a többieket, de nem érdekelt. Ezért jöttem, tanulni akarok. Amikor eljött a mi időnk, már túl voltam jó pár körön a rendőrségi pályán, és kezdtem belerázódni. Ekkor megnyugodtam, éreztem, hogy a MOTaMOT rész sem lesz lehetetlen. Megismertük Misit, az oktatót, aki egy laza, közvetlen ember. Minden feladat előtt elmondta, hogy mit kell csinálni, és hogyan. Például azt, hogy mikor kell használni a hátsó féket, ha ezt csinálod, akkor mikor mire lehet számítani, hogyan viselkedik a motor a manőver közben, merre kell dőlnöd, mert ha nem, akkor ez lesz. Egyszerűnek hangzott. Aha. Jó. Így csináljuk. Na, ez nem mindig sikerült. Akkor meg is kaptuk a magunkét. A méltatlankodást, és az egyénre szabott tanácsokat egyaránt. „Gyorsabban!”, vagy „Több első féket!” esetleg azt, hogy „Bátrabban! Jó lesz az!”, vagy a „Mi volt ez? Ez szar volt, még egyszer! De most erre meg erre figyelj!”. Szóval, nem vette fél vállról a dolgát. A feladatok hasonlóak voltak, mint a rendőr pályán, kivéve azt, hogy a feladatokat egyesével, egymás után kellett kibójázni. Először egyszerű szlalom volt, a forduló után gyökkettő sebességgel motorozás a sorok közt, majd pályarendezés után gyakoroltuk a vészfékezés alapjait, aztán gyors szlalom után hirtelen akadály kikerülés volt a feladat. A nap végére maradt a két, szerintem legnehezebb feladat, ami a körbe rakott bóják körüli, majd a körön belüli, végül a bójákból kirakott alakzaton belüli nyolcas motorozás volt. Ekkorra már a reggeli 180km motorozás, a rendőrségi pályán történt bohóckodás, a nyárias időjárás, és a tréning eddig végrehajtott feladataira történt összpontosítás miatt elfáradtam, nem ment, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. De ennek ellenére úgy gondolom, hogy megérte a fáradtságot, kínlódást. Nyugodtan kijelenthetem, hogy a rendőrök is tudtak, és Misi is tudott mindenkinek új dolgot mondani, mutatni, felhívni a figyelmet a hiányosságokra a motorozásról, bebizonyosodott, hogy van még mit tanulni. A tréning végére nem tudom, hogy hány liter üzemanyagot égettünk el, de a kb 30x50 méteres rutinpályán nagyjából 14-16km-t mentünk. Nagyon köszönöm Tamásnak, hogy megszervezte a tréninget, lehetőséget biztosított a részvételre! A Majesty Club most is bebizonyította, hogy törődik a tagjaival, szimpatizánsaival, és a klubhoz egyébként nem köthető, de mégis megjelent motoros társainkkal, akik a rendezvény által hasznos tanácsokat kaphattak mind a KRESZ, elsősegély, és vezetéstechnikai tudásuk bővítéséhez egyaránt. | |||
|
2016. máj. 24. 23:25 | Válasz | #32555 | |||
Ha ez a szösszenet jobban illik a Túrák, találkozók beszámolói rovatba, akkor valaki illetékes pakolja át oda! Köszi! | |||
|
© Herold | 2016. máj. 25. 17:19 | Válasz | #32556 | ||
Bizony nagyon jó volt a szombati nap!! Nem lehet eléggé köszönni a szervezőknek, jó lenne ebből rendszert csinálni! Azért abban van tanulság bőven, hogy a lépésbeni bójadöntögetést követően a legtöbben xszáz km-t vezettünk hazáig... Jellemző a gyakorlás intenzitására, hogy a tervezett 4 óra helyett Misi fél öt előtt a következő mondattal zárta a napot: " Ez már jobb nem lesz, mindenki dögre van fáradva, hagyjuk abba! " Mégegyszer köszönet mindenkinek, aki részt vállalt a tréning létrejöttében!! | |||
|
2016. máj. 25. 22:01 | Válasz | #32557 | |
Azért itt is megkérdem, van valakinek elfekvőben 250DX-re első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném
|
2016. máj. 26. 07:31 | Válasz | #32558 | |||
Hozzátartozik, hogy Ő is dögre volt fáradva. Előző nap felmotorozott Tiszafüredre Pécsről, reggel 9 előtt már itt volt és egész nap a flaszteron nyomta. Aztán a nap végére még elmotorozott levezetésként Ecsédre és másnap onnan haza Pécsre... Nagyon meg tudom érteni az Ő fáradtságát is... | |||
| |||
© jasa | 2016. máj. 26. 11:03 | Válasz | #32559 | ||
Jó lehetett ez a tréning, sajnos a távolság, meg egyéb okok miatt nem tudtam ott lenni. Vagy 6-7 éve Veszprémben is szervezett ilyet a helyi rendőrség. Sajnos nekem rossz emlék kapcsolódik hozzá. Még az ezüst Burgival mentem. Gyakoroltatták a gázadás és hátsó fékezés együttes alkalmazását, persze nem szóltak, hogy ez technika a robogóknál nem műxik....Én meg sajnos igencsak "láma" voltam, egyre csak erőltettem egészen addig míg sűrű füst jött ki a kuplung környékéről, szinte leégett a kuplungbetét. Nagy tanulság volt. | |||
|
2016. máj. 26. 12:30 | Válasz | #32560 | |||
De működik, csak kell a megfelelő sebesség hozzá. Én ezzel a problémával kezdtem Misinél a beszélgetést. Persze semmilyen technikát nem szabad túlerőlteti. Úgy, ahogy az embereknek, a gépeknek is vannak korlátai. Volt robesz bőven, 125, 250, 400, 500, de egy se füstölt el. | |||
| |||
© jasa | 2016. máj. 26. 16:21 | Válasz | #32561 | ||
Nem vitatom, hogy lehet, csak talán nem ugyanúgy, mint egy normál motornál. De ott szinte semmi instrukció nem volt, robeszos specialitás meg különösen nem. Bólyák között kanyarogtunk, szinte lépésben. Utána nagyon bántam a dolgot.
| |||
| |||
2016. máj. 26. 18:08 | Válasz | #32562 | |||
Én is elkértem Bélától a CX-et, hogy érezzem a két típus közötti különbséget. Kipróbáltam a V-STROM-ot is, két motor, két különböző vezetési stílust igényel. A robesz meg teljesen más... Még a T-MAX hagyján, mert olajos a kuplungja és alacsonyabb sebességnél tapad be. | |||
|
2016. máj. 26. 21:42 | Válasz | #32563 | |||
|
2016. máj. 26. 22:01 | Válasz | #32564 | |||
|
2016. máj. 27. 13:17 | Válasz | #32565 | |||
Tulajdonképpen, ezt nyomtuk! Ejj, ha Orperatőrünk ott van, de szép anyag kerekedik belőle! Arról nem beszélve, hogy a környezet és az időjárás nagyon szép volt... | |||
| |||
2016. máj. 27. 20:04 | Válasz | #32566 | |
A holnapi miklósi börzére nem tudom kik néznek ki de szeretném figyelmükbe ajánlani jövendőbeli majás (szőke)hölgy klubtársunkat aki ott fog édességet árulni.
|
2016. máj. 27. 21:53 | Válasz | #32567 | |||
Segits Neki megcsinálni a regisztrációt!
| |||
| |||
2016. máj. 27. 22:00 | Válasz | #32568 | |
Rendben, bár nem tudom mi komplikált.
| |
2016. máj. 27. 23:23 | Válasz | #32569 | |||
Én kérdeztem, de nem jött válasz!
| |||
| |||
2016. máj. 28. 13:07 | Válasz | #32570 | |||
Berta Icának és párjának üdv a Fórumon!
| |||
|
© Pazo | 2016. máj. 31. 19:52 | Válasz | #32571 | ||
Ma sikeres vizsgát tett a mocim, gödöllői NKH-nál 4360Ft-ér!
| |||
|
© satyapapa | 2016. jún. 01. 05:56 | Válasz | #32572 | ||
Gratula,,,,,erre inni kéne...
| |||
| |||
© Herold | 2016. jún. 01. 07:03 | Válasz | #32573 | ||
Ügyes! Felénk be sem merem tenni az első kereket a nevezett intézménybe...
| |||
| |||
2016. jún. 01. 08:00 | Válasz | #32574 | |||
Az igen! Errefelé azzal riogatják az embereket, hogy oda be se lehet menni csak első forgalombahelyezéssel és szigorított műszaki vizsgára. De már látom, hogy kacsa! Az én motorom jövőre vizsgázik, kiváncs vagyok mennyi lesz. Tavaly még nem volt 4000ft. | |||
| |||
2016. jún. 01. 08:53 | Válasz | #32575 | |||
Tavaly szemelyesen kerdeztem az NKH-t,nekem is azt mondtak normal idoszakos muszakival nem foglalkoznak, vigyem maszekhoz. vittem. 10 papir volt. Lehet megyeje valogatja a hozzaallast.
| |||
|
2016. jún. 01. 09:37 | Válasz | #32576 | |||
Azért ez roppant érdekes... Finoman szólva is... | |||
|
2016. jún. 01. 11:40 | Válasz | #32577 | |||
Levelet kell írni a központi NKH-nak, hogy most akkor ez hogyan is működik, hátha adnak érdemi választ, erre az anomáliára........ Egységes nem egységes vagy saját körzeten belül minden vizsgaállomás azt csinál amit akar ?? | |||
|
© jasa | 2016. jún. 01. 14:19 | Válasz | #32578 | ||
Én ma teljesítettem Pazó tegnapi "mutatványát". Egyébként oltári nagy kavarás történt vizsga ügyben. Állítólag 2016 januártól a személyautók időszakos műszaki vizsgáztatását az NKH már NEM VÉGEZHETI, hanem csak különféle vállakozások, nyilván nem a korábbi 16xxx Ft-ért hanem jóval felette. Valami nagyon félrement..... | |||
| |||
© Herold | 2016. jún. 01. 15:10 | Válasz | #32579 | ||
Ja. Aztán a kapott papírt lobogtatva az egyszerű (öntudatos) (L)úser megy az NKH-hoz a szuper állapotú paripával. A vizsgabiztos pedig meggyőz, hogy jobban jártál volna rögtön máshová fordulni. Miklóson kb húsz éve öröm volt vizsgáztatni. Aztán pár év múlva az első forgalomba helyezéses új motorokat is kiszórták. Volt aki sokadik alkalomra vitte az esztergályost is, hogy tuti nem üt a tárcsa. Lehet találgatni kinek lett igaza. Van a közelben egy remek szerviz, bejelentkezel, pontosan fogadnak, kellemes légkör, kv, nem hisztiznek fölösleges dolgokon. Az MZ-vel csak azért voltam ott háromnegyed órát, mert többen nézegették,eldumáltuk az időt. Igaz, 12 pénz. Már vagy öt éve. | |||
| |||
2016. jún. 01. 18:04 | Válasz | #32580 | |||
Áprilisban 14 rugóért vizsgázott a vasam ...Akkor most ez hogy van??
| |||
|
© Pazo | 2016. jún. 01. 19:18 | Válasz | #32581 | ||
Én legalább tíz éve hordom gödöllőre a motorokat vizsgáztatni, soha semmibe nem kötöttek bele. Két éve pl. csak fékpadon volt a gép, mást nem is néztek. Én is odatelefonáltam, hogy vizsgáztatnak-e még, azt mondták, igen csak időpontot kell kérni. Eddig azt sem kellett. Ráadásul aki a motorokat vizsgáztatja, egy végtelenül rendes, korrekt emberke. Sajnos az alvázszámom szinte alig látszik, mégis addig próbálta fényképezni, amíg jó nem lett. Úgyhogy én megvagyok velük elégedve.Egy dolog van, hogy kb. 2-3 óra altt lehet végezni! Na de ennyiér? Megéri!
| |||
|
© koko140 | 2016. jún. 01. 21:27 | Válasz | #32582 |
Sziasztok! Én holnap reggel viszem reggel 8-ra, majd beszámolok, hogy errefelé mi újság. (Maszekhoz kell vinnem mert máshova nem tudom.)
|
© satyapapa | 2016. jún. 01. 22:18 | Válasz | #32583 | ||
Szigetszentmiklóson a Gyári úton alig fél óra alatt nagyon korrekt módon vizsgáztatták a Majámat. 12ezer ft volt, nagyon elégedett voltam mert se a matricákért (fényvisszaverős) se a pót lámpáért,se az oldal doboz konzolokért nem szóltak..Az autóm is meg a Kawám is itt vizsgázott. Odamentem minden előzetes bejelentkezés nélkül fogadtak. Kb 10 percet kellet várni mert előttem már volt egy autó.
| |||
|
2016. jún. 02. 07:12 | Válasz | #32584 | |||
Egerben az egyik maszek vizsgaállomáson azt mondta a srác sógoromnak, hogy lekéri netről a típus adatait és a legapróbb eltérés a gyaritól bukás... Gumi méretben is! NKH-nál vizsgázott múlt szerdán. Aki vitte 10'000ft-ot kért az egészért. | |||
| |||
© satyapapa | 2016. jún. 02. 09:32 | Válasz | #32585 | ||
Na hát ilyen??? kimentem egy 250 majáér,mert útközben bedöglött,nem forgott el a hátsó kerék.. nagy nehezen levettem a kuplung harangot,,és az egyik ferrodol levált és beszorult a mögötte lévö pofa és a harang közé !!!?? A fickó elesett a géppel,de semmi komoly baja nem lett..Még jó hogy nem jött mögötte senki.. A betét nem volt 1mm vastag sem. Még ilyen hibával nem találkoztam. | |||
|
2016. jún. 02. 10:24 | Válasz | #32586 | |||
Rosszul lehetett felragasztva. Annak fémig bírnia kellett volna. Jó hogy nem sérült meg! | |||
| |||
2016. jún. 02. 20:51 | Válasz | #32587 | |||
Sziasztok.Mindig olvasom a fórumot,de csak ritkán szólok közbe.Most csak azért írok,hogy több vélemény legyen.Én is most vizsgáztattam az az x9 250-et,az autóklubnál Kecskeméten.Bejelentkezés után 20 perc volt az egész.Üveg ablak mögül nézhettem az egészet 9.300 forintért.Csak az alvázszámot nézték ,fotózták és első ,hátsó féket nézték semmi mást...NEKEM tetszett... | |||
|
© jasa | 2016. jún. 02. 23:57 | Válasz | #32588 | ||
Miért nem látni az előző hsz. gazdájának nevét (KAMI) a nicknév helyén ???
| |||
|
2016. jún. 03. 02:36 | Válasz | #32589 | |||
Eloszor volt nick aztan eltunt. Lehet epp valtogatja a nicket v elvitte a cica :)
| |||
| |||
2016. jún. 03. 07:09 | Válasz | #32590 | |||
Az a cifra, ha odaböksz a nick helyére, mutatja az adatlapot. Onnan látom, hogy Kami is nyomdász, offset gépmester mint jómagam (is) voltam... Biztos kizselézte, vagy elkopott a lemez, esetleg gumilyuk... De ez csak Nála van így. Már hogy eltűnik... Ha meg moderátor funkcióra váltok, látom az e.mail címét is és az ip cimét is. Érdekes... Admin urak, számítástechnikai szakemberek, mi van ilyenkor? Ez valószínűsíthetően az SG fórum hibája ugye? | |||
| |||
2016. jún. 03. 07:29 | Válasz | #32591 | |||
Biztosan a képpel van valami szőr, amit feltöltött! Vagy eltűnt a rendszerben vagy rossz volt a mérete (nem tudom elfogadja-e) vagy valami... Meg kellene próbálni újra feltölteni!
| |||
|
© koko140 | 2016. jún. 03. 15:14 | Válasz | #32592 |
Sziasztok! Túl vagyok a műszakin, természetesen rendben volt minden. 45 percet vett igénybe a dolog, a fehérvári BOSCH szevizbe voltam. Lámpák(rendszám világítás is),hátsó fényvisszaverő prizma, indexek, gumiprofil mélység utána jött a fékhatás mérése.A számítógép tetején volt egy kamera(online) és vette az egészet. A papírok miatt kellett várnom kb.25 percig (valami online rendszer ez is). A végén perkáltam a lóvét, 4600ft a müszaki vizsga díj, 4200ft a közlekedésbiztonsági felűlvizsgálat díja, tehát nem volt 9000ft. Röviden ennyi. Mielőbbi talit mindenkinek. |
2016. jún. 03. 23:06 | Válasz | #32593 | |||
Sziasztok,én nem is töltöttem fel semmilyen képet azt hiszem,de már régen volt.eddig ki írta nevem,nem tudom mi a baj?????? | |||
|
2016. jún. 03. 23:15 | Válasz | #32594 | |||
Most töltöttem egy képet meg az aláíráshoz beírtam kami ez lett belőle..... | |||
|
2016. jún. 04. 05:44 | Válasz | #32595 | |||
Lehet hogy a fórum belső hibája... Esetleg most próbáld meg törölni ugyanott, ahol feltöltötted, hátha úgy már ki fogja írni! (Már ha nem akarsz képet használni!)
| |||
| |||
2016. jún. 05. 12:15 | Válasz | #32596 | |||
Nekem így tetszik,végül is a név ott van alul.
| |||
|
2016. jún. 05. 13:46 | Válasz | #32597 | |||
Pont jó!
| |||
| |||
2016. jún. 09. 18:50 | Válasz | #32598 | |||
Üdv az ujjonnan regisztráltaknak! Jó fórumozást! Ne meg gyertek Egerbe, a következő találkozónkra!😊 | |||
|
2016. jún. 11. 12:45 | Válasz | #32599 | |||
Urak! Nem jar veletlenul valaki surubben Ullo-n ?Egy motoralkatresz kellene, foleg olyat keresek aki jon Egerbe. ( ez egy 25x25 os lemezdarab )
| |||
|
© Pazo | 2016. jún. 11. 16:53 | Válasz | #32600 | ||
Jövő héten elugrok érte, ha szeretnéd.
| |||
| |||
2016. jún. 11. 18:17 | Válasz | #32601 | |||
Köszi Megbeszélem a fickóval a kifizetés módját no meg, hogy tegye el. ( star rendszám tartó ritka mint a fehér holló ) küldené futárral de az többe kerül mint a lemez :)Jelentkezem.
| |||
| |||
© Pazo | 2016. jún. 11. 18:29 | Válasz | #32602 | ||
Ok
| |||
|
2016. jún. 14. 14:54 | Válasz | #32603 | |||
Mateo, üdv a Fórumon! 😆
| |||
|
© Ica Berta | 2016. jún. 15. 16:18 | Válasz | #32604 |
Köszönjük!!
| |
2016. jún. 15. 18:38 | Válasz | #32605 | |
Tity üzeni: nem tud belépni a fórumra, kis admin segitséget kér.
|
2016. jún. 24. 20:06 | Válasz | #32606 | |
Édes Istenem.Egerben már a fele krém csapat erősen bekávézott.Mi lesz így holnap?Hajrá magyarok!Hajrá egriek és Egerbe látogatók!
|
2016. jún. 24. 20:12 | Válasz | #32607 | |
Minden Egerben portyázó Majesty Clubos betyárnak kellemes élményekben gazdag hétvégét kívánok,lélekben veletek vagyok!!!!!!!!!!
|
© Dunai Krisztián | 2016. jún. 24. 21:47 | Válasz | #32608 | ||
Köszi haver meg lesz,kar h csak lélekben:(
| |||
| |||
2016. jún. 24. 23:46 | Válasz | #32609 | |||
Holnap reggelre kell majd a KV!😊
| |||
|
© Herold | 2016. jún. 25. 10:38 | Válasz | #32610 | ||
Mindenkinek, aki lejutott az egri közbotrányokozásra, nagyon kellemes rendbontást kívánok!! Aztán csengjen, bongjon az a nóta!! | |||
|
2016. jún. 26. 00:26 | Válasz | #32611 | |||
Nélküled nem nótáztunk...
| |||
| |||
© Herold | 2016. jún. 26. 11:56 | Válasz | #32612 | ||
Ez nagyon kedves! De azért remélem nem uralkodott el a szomorúság! | |||
| |||
© satyapapa | 2016. jún. 28. 05:52 | Válasz | #32613 | ||
BRAVÓ IZLAND. Olyan ország ahol kicsivel több mint 300 ezer ember alkotja a lakosságot. Kiállított egy olyan csapatot amely az angolokat haza repítette. Jó nagy buli lehet most náluk. | |||
|
© Medvede | 2016. júl. 01. 17:50 | Válasz | #32614 | ||
Sziasztok! Van közöttünk egy tűzszerész, ha jól emlékszem. Talán egy Savage-e van. Remélem nem volt ott a Hortobágyon! | |||
|
2016. júl. 01. 21:24 | Válasz | #32615 | |||
Mecsusznak egy LS650-e van Mi történt? | |||
| |||
© Medvede | 2016. júl. 01. 21:35 | Válasz | #32616 | ||
http://www.168ora.hu/itthon/robbanas-hortobagyon-tobb-halott-is-lehet-146940.html?full-version :( | |||
| |||
© Medvede | 2016. júl. 01. 21:36 | Válasz | #32617 | ||
4 tűzszerész meghalt egy bomba hatástalanítása közben.
| |||
| |||
2016. júl. 01. 21:39 | Válasz | #32618 | |||
Fúúú szegények!!!
| |||
|
2016. júl. 01. 22:31 | Válasz | #32619 | |||
Most beszéltem Mecsusszal, jól van, nem volt a helyszínen. A négy kollégát személyesen ismerte, egyikükkel 14 éve dolgoztak együtt. Egy 250 kgos romboló bomba ölte meg Őket. Nyugodjanak békében... | |||
|
© Medvede | 2016. júl. 02. 05:37 | Válasz | #32620 | ||
Legyen nekik könnyű a föld.
| |||
| |||
2016. júl. 04. 15:03 | Válasz | #32621 | |||
JaSa: Küldtem neked e-mailt. | |||
|
2016. júl. 04. 21:14 | Válasz | #32622 | |||
Sziasztok! Köszönöm az érdeklődést! Igaz nem vagyok Tűzszerész, hanem az egyik sofőrjük, de ez nem változtat a szomorú tényeken.... Négy nagyszerű Kollégát veszítettünk el! Ahogy Tamás említette mindnyájukat nagyon jól ismertem, sokat dolgoztam velük együtt. Egyikük motoros volt. Gurultunk is együtt, egy úgynevezett "laktanyai motorosok" gurulása alkalmából. Nyár végére terveztük a következő gurulást... Nagyon jó emberek voltak mind a négyen! Nyugodjanak békében! | |||
| |||
2016. júl. 04. 22:43 | Válasz | #32623 | |||
| |||
© Karcsi | 2016. júl. 06. 17:05 | Válasz | #32624 | ||
Sziasztok! Szerencsésen hazaérkeztünk Londonból..... Nagyon elfáradtam..... Már alig várom, hogy találkozhassak a csapattal. Remélem Nagyvázsony összejön. | |||
|
2016. júl. 06. 21:26 | Válasz | #32625 | |||
| |||
2016. júl. 06. 22:30 | Válasz | #32626 | |||
Isten hozott! Akkor hajrá az E.I.T-re! Taliga, Te is gyere! 😊😊😊 | |||
| |||
© jasa | 2016. júl. 07. 11:18 | Válasz | #32627 | ||
Tud valaki Passat Józsiról valamit ? Mi van vele ? Remélem EIT-re eljön!
| |||
|
2016. júl. 07. 11:24 | Válasz | #32628 | |||
Már Egerbe is beszélgettük, hogy nagyon el van tűnve...
| |||
| |||
2016. júl. 07. 13:47 | Válasz | #32629 | |||
Én pár napja beszéltem vele telefonon.
| |||
|
2016. júl. 07. 20:14 | Válasz | #32630 | |||
És???Jön?
| |||
| |||
© passat52 | 2016. júl. 07. 21:54 | Válasz | #32631 | ||
| |||
© jasa | 2016. júl. 07. 22:09 | Válasz | #32632 | ||
(azért én reménykedek, hogy mégis....) | |||
| |||
2016. júl. 07. 23:15 | Válasz | #32633 | |||
Te örökifjú vagy Joci! Ráadásul nem motoros túra készül, hanem tali ahova autóval ugyan úgy jöhetnél. Mi örülnénk! | |||
| |||
© Dunai Krisztián | 2016. júl. 08. 18:43 | Válasz | #32634 | ||
Kedves Klub társak! Szeretnék veletek meg osztani kettő hírt.Mind kettő személyemmel kapcsolatos.Az egri taliról hazafelé jövet Sutyiékkal és Gyuresszal én zártam a sort,így lehetőségem nyílt nézegetni az előttem haladókat,és sutyi gépe nagyon megtetszett.Itthon el is kezdtem nézegetni a használt gépeket,és voltak tetszetős darabok.Beszéltem sutyival a motorról és ő önzetlenül felajánlotta h próbáljam ki.Így is történt meg látogattuk őket sopronban,mondanom sem kell tetszett a gép.Addig ügyeskedtem míg nagyon szeretett Itruderemet gyakorlatilag 1 nap alatt sikerült értékesíteni.Pesten találtam egy FJR-t meg is néztem hétvégén,Sutyi barátom ismét önzetlenül felajánlotta h hétfőn megy pestre ha gondolom megtekinti,én meg köszöntem a segítségét és immáron már 2db Yamaha motor boldog tulajdonosa vok és már névre is van írva.A motorról annyit h 2005-s 42000km vezetett szervízkönyv zsír új michelin gumik,új fékpofák 3 gyári doboz 3 kulcs,1 tulajdonos.tennék fel róla képet ha tudnék :) de majd vhogy meg oldom.És bocs ha túl hosszúra sikeredett :) | |||
|
2016. júl. 08. 19:00 | Válasz | #32635 | |||
Krisztián! Nagyon nagy grat! Sutyi említette, hogy tetszésedet fejezted ki az FJR-el kapcsolatban. Na ezt nevezik elszántságnak! Sok balesetmentes kilómétert livánok Nektek és minden műszaki hibától mentes túrákat! Az E.I.T-en sasolunk!😁 | |||
| |||
© Dunai Krisztián | 2016. júl. 08. 19:04 | Válasz | #32636 | ||
Köszönöm szépen,úgy legyen :)addig még tom csinosítani :)
| |||
| |||
2016. júl. 08. 19:28 | Válasz | #32637 | |||
Passat ezt nem teheted!!!Eljössz kocsival, vonattal, busszal, vagy akár rollerrel!!!Oszlopos tag nem léphet le!!!Vigyázz mert elmegyek érted!!!
| |||
| |||
2016. júl. 08. 19:31 | Válasz | #32638 | |||
Az EIT-en megmérettetik!!! Sok balesetmentes km-t kívánok!!!
| |||
| |||
2016. júl. 08. 19:35 | Válasz | #32639 | |||
A klubfórumban!!!
| |||
|
2016. júl. 09. 12:41 | Válasz | #32640 | |||
A klubbtagok olvasgathatnák a klubbfórumot...
| |||
|
2016. júl. 09. 14:11 | Válasz | #32641 | |
Remélem nincs semmi bajod Józsikám. Írhatnál magadról pár sort,mert ez után a Máté Péter szám után nem tudom mire gondoljak.😊 | |
2016. júl. 09. 17:00 | Válasz | #32642 | |||
Duncsó! Igen erősen igénylünk fotókat az új gépálllllatodról! :) | |||
|
|
|
|