|
|
|
© Mr. Majesty | 2016. feb. 05. 18:47 | Válasz | #6630 | ||
A gyári szín: kék. Nekem is az van benne. Futármotoros bolt. Beszerzésben, postázásban tudok segíteni...
| |||
| |||
2016. feb. 05. 19:00 | Válasz | #6631 | |||
Köszi az infót! A honlapjukon nem találtam, de írtam nekik egy mailt, remélem, hogy válaszolni fognak. | |||
| |||
2016. feb. 09. 01:05 | Válasz | #6632 | |||
egy szettet tud venni, amiben mindhárom szín megtalálható, mivel általában mindenki a sárgát használja, ezért a polcon vannak a fehérek és a pirosak általában. A piros nagyon erős szokott lenni...
| |||
| |||
2016. feb. 09. 01:10 | Válasz | #6633 | |||
| |||
2016. feb. 09. 01:16 | Válasz | #6634 | |||
| |||
2016. feb. 09. 17:30 | Válasz | #6635 | |||
Köszi! Megoldódott Feri barátom rugó problémája! Most már csak Őneki kell hazajönni Spanyolból, mert Ő is hozza a déligyümölcsöket hazánkba. Kamionos. | |||
| |||
2016. feb. 20. 20:03 | Válasz | #6636 | |||
Ma meg volt a kuplung összehasonlítás! Szinte ugyanaz, mint Mozsó barátunké! Kivétel, hogy Feriében kb. 1mm-rel kopottabb a ferrodó! Aztán amikor összeraktuk és indítottunk, akkor újra elkezdett zörögni és természetesen a varió, nem variózott! Na ez nem állapot szedjük szét! Ne tudjátok meg! Az a garafitos megkeményedett olajsár, ami benne volt, ráadásul a szögletesre kopott Malossi görgők keresztbe fordulva! Na most az ki lett tisztítva.A szögletesség ellenére működik, de gázadásra bekopog a varió, tuti, hogy az, mert varió nélkül is teszteltük a motort! Reméljük, hogy majd új görgővel és csúszkával el fog hallgatni! Valamint a kuplungpofák is fel lesznek ferrodózva, hogy ott is megfelelő legyen a hézag! Viszont alapjáraton és visszaeső fordulatnál igencsak beremeg, himbálózik a szíj! Erre mi az orvosság? Erősebb vagy gyári kontrasztrugó a kuplungba? KÖszi az infót! Majd teszek fel videót is csak feldobom előbb a youtubra! Hány grammos az alap eredeti görgő?? Honnét rendeljünk? Vagy keressünk a Webáruházakban?! | |||
|
2016. feb. 20. 20:15 | Válasz | #6637 | |||
Varió nélkül tökéletes a motorhang! Légszűrő nincs rajta. Maja 250 varió zörgés, zakatolás, szíjrezgés | |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 20. 21:57 | Válasz | #6638 | ||
Előbb legyen rendbe a varió és a kuplung,,és ha utánna is nagyon beremeg a szij akkor lehet tovább keresgélni.
| |||
| |||
2016. feb. 20. 23:03 | Válasz | #6639 | |||
Na meg az sem mindegy, hogy a vario maga kopott-e már. Mert hiába ráktól bele vaci új görgősort, ha szárazon ráteszed a honlapot és csörög, az a motoron is csörögni fog.
| |||
| |||
2016. márc. 14. 21:12 | Válasz | #6640 | |||
Szép jó estét! Feri barátom Majája összeállt! Hát mit mondjak?? Megkívántam, pedig az enyémre sem panaszkodhatom! Normál görgő formájú, de, Dr. Pullay görgőket rendelt bele 20*12 14gr. és új csúszkák. Azt nem tudom, hogy az enyémben milyen súlyú görgő lehet, de szerintem könnyebb, mint Ferié, mert emlékezetem szerint magasabb fordulaton indul el az enyém! Lényeg!! Gyárilag hány grammos görgővel megy egy 1996-os Maja 250??? Köszi az infót! | |||
|
2016. márc. 14. 22:55 | Válasz | #6641 | |||
Ha hinni lehet a linken lévő táblázatnak, akkor 14,1 grammos volt eredetileg. Robogó gyári görgő táblázat | |||
| |||
2016. márc. 14. 23:07 | Válasz | #6642 | |||
Találtam jobb, részletesebb táblázatot, ebben már évjárat szerinti bontás is van. (például a 250ccm-es maja, 2000-2003 szériában már 11,5g-os görgők vannak gyárilag) Részletesebb, robogó gyári görgő táblázat | |||
| |||
2016. márc. 15. 08:48 | Válasz | #6643 | |||
Az 1996-2000-ig (tehát az első YP és a DX) sorozat gyárilag tudtommal 14gr-os gőrgővel jött ki. A gyári varióba tettünk 12gr-os görgősort, amitől sokkal dinamikusabb lett a gyorsulása, jobban pörgőtt, viszont a végsebességéből veszített valamennyit. Számomra a 13 gr-os görgősor volt az ideális. Az övé is ott van valahol. De. Többször irtam már, hogy a görgők súlya NEM SZABAD hogy befolyásolja az elindulást. Hiszen, ha számítana, az azt jelentené, hogy a varió már akkor dolgozik, mikor a motor még áll! A motor elindulását, KIZÁRÓLAG a kuplungszerkezetben levő rúgók határozzák meg. Ha erősebb a rugósor, nagyobb fordulaton nyit a kuplung. Ha gyengébb, (leg gyengébb a gyári tudtommal) 2500-as fordulat körül nyit és indul. De itt a vario még nem dolgozik! Az majd később, mikor a motor már meglósult. Ha nem így lenne, az olyan lenne, mikor egy váltós motort 2-be, vagy 3-ba tennénk mikozben meg meg sem mozdult. A kuplung indít, a varió vált. Ha álló helyzetben vált, nem jó. A görgők súlyának változtatásakor figyelembe kell venni a kuplung alatti kontrasztrugó erejét. Ha ez nincs összehangolva a görgősúllyal, előfordulhat az, hogy a varió nem tud zárni, mert a kontrasztrugó nagyobb erővel tol, mint amit ahogy a görgök képesek elől. Visszatartja a szíjon keresztül a variátort. Ezért van egy tuningszettben görgő is, kontrasztrugó is. Összefügg a működésük. Érthető ez így? Azért indul olyan szépen az a motor, mert a kuplung és a harang közti tavolság ideális, nincs ferdén kopva, megégve és a három rugó szinkronban dolgozik. Minden tiszta, olajozottan dolgozik a szerkezet. A harang nem ovális, tehát erre mondjuk, hogy JÓ! | |||
| |||
2016. márc. 15. 08:53 | Válasz | #6644 | |||
Ezen a videón ia remekül látszik, hogy a varió nem mozdul mindaddig, mig a kuplung harangja áll. Igy aztán a gorgősúly nem befolyásolhatja a motor elindulását. | |||
| |||
2016. márc. 15. 16:14 | Válasz | #6645 | |||
Nagyon köszi mindenkinek a részletes és mindenre kiterjedő válaszokat! Tamás Te nagyon jól tudod, hisz ott voltál, amikor a kísérletem eredménye az lett, hogy a varió szó szerint elolvadt /műanyagok olvadtak, a fémek meg forgácsolódtak/. Akkor én a Miskától rendeltem egy bontottat és azt megtisztítva beszereltem. A kuplungom az tuti, új szabályozott pofák és harang!Indítási probléma nincs! A kérdésemre a válasz valószínűleg Andris részletes súlytáblázatában található! Feri Majája már az újabb variós és kuplungos, új kasznis! Így amikor Ő rendelt görgőket, azt hitte, hogy a 14g a gyári, de közben a 11.5 g a gyári! Na valószínűleg én emiatt a súlykülönbség miatt éreztem azt, hogy annyira szépen alacsony fordulatról kezd elindulni! Most ha a Wing olyan állapotba kerül, hogy tudom már mozgatni, akkor SOS-ben szétveszem a Maja variót, egy ellenőrzés mindenképp jót tesz neki és lemérem, hogy hány grammos is a bent lévő görgő! Mivel lassan indul a szezon és az olajat mindenképp az akkut meg 80%, hogy cserélnem kell, hisz már legalább 6 éve dolgozik! Köszi mindent! | |||
|
© humanoid1969 | 2016. ápr. 19. 23:26 | Válasz | #6646 |
Sziasztok! Most lesz fúrva a motorja a 250 es nek. Mennyi ideig lesz bejáratós? Gépműhelyes 1 tankig mondta, sztem az kevés....
|
2016. ápr. 20. 07:13 | Válasz | #6647 | |||
Szia! Valahol visszább leírtam, hogy én hogy csináltam. Szóval első indítás után én nagyon hamar cseréltem olajat. Be lett melegítve, hazahoztam, egy tank nem ment el, kb. 50km és olajcsere. Aztán kb 200 km finoman, nagyobb gázadás, hirtelen gyorsítás nélkül. Ismét lecseréltem. Ezután mentem egy nagy kört irt fenn a Bükkben, de még mindíg finoman, volt vagy 300 km. Igaz, nekem teljes generál volt, nem csak fúrás. Szóval utána már elmentem 3000 kmt utassal, finoman és csak aztán húztam meg a fülit... | |||
| |||
2016. ápr. 20. 07:15 | Válasz | #6648 | |||
Azt tudod, hogy a megnövekedett kompresszió jóeséllyel szétütheti a főtengelyeden a tűgörgős kosarar és lehet szétszedni újra...?
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 20. 09:05 | Válasz | #6649 | ||
Ha kopott volt a henger ,akkor a hajtókar sem áll már a helyzet magaslatán.Ha az nincs felujitva a hengerrel eggyűtt,akkor csak a jó szerencsén mulik hogy meddig birja a megnött kompressziót a hajtókar.
| |||
|
2016. ápr. 20. 10:13 | Válasz | #6650 | |||
Ráadásul ha pizzafurárkodsz, nagyon össze kell rakni a gépet. Talán kérdezd meg erről Kiss Robit. Bőven van tapasztalata e téren...
| |||
| |||
© Murlasits Mirella | 2016. ápr. 20. 10:21 | Válasz | #6651 |
Sziasztok ! Adott egy 2001 évjáratú Yamaha Majesty 250ccm. Téli álmából felkeltve újra az utakat szeretnénk vele róni. Viszont sajnos a kis Maja beteg. Elösször amit észleltünk, hogy 1 nap alatt lemerül az aksi. Vettünk bele újat! Párom talált egy kábelt ami el volt égve - ezt kicserélte!, majd megnézte a biztosítékokat és azt is újra cserélte. A kis beteg egyszer csak megállt. A műszerfalon az összes világítás kialudt, a motor elkezdett rángatni majd megállt. Bebikázás után picit még rángatott de eljutott A-ból- B-be. Munka végeztével (kb 8 óra elteltével) ismét csak bikázással indult. A legújjabb baja, hogy csörög-zörög. Már szinte mindent megnéztünk de a hiba még mindig nem javult. Most frissiben gyertyát és légszűrőt fogunk cserélni. Esetleg a gyújtás alaplapot és fesz szabályzót cserélnénk még. Szívesen fogadnám az ötleteket, segítséget a hiba feltárásához! Köszönet. |
2016. ápr. 20. 10:25 | Válasz | #6652 | |||
Szia! Ha a motor előéletével nem vagytok tisztába, akkor azt nagyon lelkiismeretesen át kell néznie hozzáértőnek. Én Juhász Bélát ajánlom Atkáron. Nem a távolságon kell rágódni, hanem egyszer megcsinálni rendesen! Vedd fel Vele a kapcsolatot, rakjátok fel egy futóra és vigyétek el Neki. | |||
| |||
2016. ápr. 20. 10:27 | Válasz | #6653 | |||
Tapasztalatok nélkül egész nyáron levelezni fogunk, Te meg nem motorozol. Belekeseredtek sokan a sok jótanácsba, próbálkozásba. Én csak egy tanácsot adok. Béla... | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. ápr. 21. 00:09 | Válasz | #6654 |
Köszi a válaszokat! A terv: Összerakás után friss olajjal helyben 3x, 4x 1 órát járatom még szétszedve. Akkor kiderül, hogy folyik e , vagy van e más gond. Utána ledobom az olajat és Óvatosan elmegyek vele kb 500 km.-t. Utána megint olajcsere. A főtengelyre rákérdeztem a gépműhelyben. Az volt a válasz, hogy nem gond. A motor szépen, nagyon csendben járt amúgy és igazából elég lett volna gyűrűzni és a hengerfejet megcsinálni, de úgy vagyok vele, hogy nem sokkal több így és csak jobb lesz. Ja! Mekkora a szelephézag? Mert ennek a szívó oldalon nem volt...Még így is ment 110 körül az én 105 kilómmal...
|
2016. ápr. 21. 10:32 | Válasz | #6655 | |||
Egy 65-75 kgos versenyzővel tudja a 115-125km/h sebességet. Ez elég. Én110 vagyok, alattam is ment 120 körül, 110-el utaztunk ketten, csomagokkal pályán laposon. A kért adatokat a letöltésekben, a szervizmanuálban megtalálod! | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. ápr. 21. 22:56 | Válasz | #6656 |
Köszi! Megtaláltam az adatokat... Holnap megyek a motyóért. remélem szombaton már legalább pöfögni fog a helyén a blokk, ha a műanyagok még nem is kerülnek vissza...
| |
2016. máj. 01. 11:23 | Válasz | #6657 | |
Sziasztok, Segítségre lenne szükségem. Felújítás alatt van a gépem. kiderült hogy a komplett varió és a karbi membrán kuka. Varióból még meg is veszem a Malossi multivar szettet hozzá újonnan, de 40ezer forint egy membrán? Valakinek van valami olcsóbb ötlete? Köszi a segítséget srácok. |
2016. máj. 01. 11:24 | Válasz | #6658 | |
Apropó, varió szettet ezt néztem ki: Malossi Multivar 2000 |
© bundás | 2016. máj. 01. 14:07 | Válasz | #6659 |
Ha már ebay: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Majesty-250-YP250-carburetor-vacuum-membrane-New-Genuine-Japan-/121824575281?hash=item1c5d4f7f31:g:19wAAOSwA4dWLqA4&vxp=mtr vagy jófogás: http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_majesty_250_membran_uj_48414649.htm?first=1 Van felújító készlet is,de azt most nem találtam. |
2016. máj. 01. 15:27 | Válasz | #6660 | |||
...hát, sajnos a membrán egy igen drága alkatrész. A gyári főleg. Én anno a 35'000ft-os gyári membrán helyett 18'000ftért vettem utángyártottat. Lesz olcsóbban mint 40, szét kell nézni.
| |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 02. 06:14 | Válasz | #6661 |
Italmondonál 22500ft a membrán
| |
2016. máj. 02. 15:17 | Válasz | #6662 | |
Köszönöm, a jófogásról meg is rendeltem a membránt. Erről mi a véleményetek a gyári helyére: RMS Varió |
2016. máj. 02. 16:58 | Válasz | #6663 | |||
Én használtam RMS görgőket a 250esbe. 60 km megtétele után ki kellett cserélnem, mert volt ami kockára kopott és volt ami eltört. A varióról nincs tapasztalatom. | |||
| |||
2016. máj. 02. 17:33 | Válasz | #6664 | |||
Nekem az a véleményem, hogy ennél olcsóbban is kapsz komplett variót bontottban a Miskánál! Hidd el, hogy jót fog küldeni! Én is azt használom! Az öreg Majások azok tudják, hogy miért kellett cserélnem! HaHa!! | |||
| |||
2016. máj. 02. 21:27 | Válasz | #6665 | |||
Sziasztok, Egy kérdés. A 2000 évj. Maja 250 variátor zsíros?? A facebookon kérdik az oldalunkon. kösz, | |||
|
2016. máj. 02. 22:16 | Válasz | #6666 | |||
Igen. A 125, 150, 180, 400 száraz. A 250, T-MAX 500 zsíros. | |||
| |||
2016. máj. 02. 22:17 | Válasz | #6667 | |||
Köszönöm...
| |||
| |||
© Zsola | 2016. máj. 07. 14:39 | Válasz | #6668 |
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni abban, ha valakinek van otthon elfekvőbe egy majesty 250-hez vízpumpája, akkor lenne olyan kedve és lemérne a motorblokkba bemenő rész átmérőjét és mélységét, valamint a lapát tengelyének a vízpumpából kinyúló rész méretét (ármérő, hossz, bevágás méret). Segítségeteket előre is köszönöm. |
© Pazo | 2016. máj. 07. 19:55 | Válasz | #6669 | ||
Szia! Miért kellenek neked?
| |||
| |||
© Zsola | 2016. máj. 08. 08:33 | Válasz | #6670 |
Azért lenne rá szükségem, mert a vízpumpam elkezdett folyni. A keeway- nel ugyan annyiba kerül a komplett pumpa mint máshol a javítókészlet. Csak hát a mocit még használom és így vakon nem merem megvenni.
| |
© Pazo | 2016. máj. 08. 13:41 | Válasz | #6671 | ||
Ha gondolod hívj fel, tudok róla mesélni.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. máj. 16. 20:44 | Válasz | #6672 | ||
Nekem van, ha kéred....
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. máj. 16. 20:49 | Válasz | #6673 | ||
A benzintank alatt is van egy biztosíték. érdemes meghesszelni....
| |||
| |||
© pirovits tas | 2016. máj. 24. 22:31 | Válasz | #6674 |
Sziasztok! 96-os 250 -es majestym van. Kiszeretném cserélni a gáz bovdent, de csak 2000-től (175-ös méretben) találok. Kompatibilis? A választ előre is köszönöm. |
2016. máj. 25. 05:19 | Válasz | #6675 | |||
Elvileg igen. A motor szerkezeti felépítése ezen a téren nem változott. A kasztni történt komoly ráncfelvarrást, a tank került az ülés alól a láb közé és a kuplung kapott egy külső támcsapágyat. Szóval 99%. Szerintem... | |||
| |||
2016. máj. 25. 17:26 | Válasz | #6676 | |
Hello, van valakinek elfekvőben az első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném
|
© pirovits tas | 2016. máj. 25. 21:02 | Válasz | #6677 |
Köszönöm.
|
2016. máj. 26. 12:08 | Válasz | #6678 | |||
Üdv! Malossi variátort próbált már valaki? YP250 be raknám, ha nem hurrogtok le. Természetesen az erősített Malossi szíjjal. | |||
|
2016. máj. 26. 12:32 | Válasz | #6679 | |||
Jó lesz az!
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 27. 19:20 | Válasz | #6680 |
Maga a kupplunk is nagyobb lett sztem. Ezt csak azért gondolom mert vettem hozzá Keeway kontrasztrugót és mint kiderült a régi fajtára volt jó. Kb 10 mm el kisebb...
| |
2016. máj. 27. 21:52 | Válasz | #6681 | |||
Igazad van, a harang tényleg nagyobb. A támcsapágy is ott van ugye, a 2000 előttieknek nincs. Variálnak mindenhol mindennel. Nincs itt garancia semmire! | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 28. 15:32 | Válasz | #6682 |
Csak azért javítottalak ki mert a csekély tapasztalatom alatt pont beleszaladtam ebbe a hibába. A Keeway lemásolta egy quadjába egy az egybe a régebbi Majestyt.
| |
2016. máj. 28. 18:04 | Válasz | #6683 | |||
Jól tetted! Nem az a baj ha tévedünk, az a baj, ha nem vagyunk képesek elfogadni és belátni. | |||
| |||
2016. jún. 07. 12:42 | Válasz | #6684 | |||
|
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:25 | Válasz | #6685 | ||
Király az ár....
| |||
|
2016. jún. 09. 07:46 | Válasz | #6686 | |||
Mérete is?
| |||
| |||
2016. jún. 09. 21:25 | Válasz | #6687 | |
LUI kérlek ha jó az én 99-s DX-re légyszives rendelj nekem is. Azonnal fizetem. Előre is köszi.
| |
2016. jún. 09. 21:39 | Válasz | #6688 | |
Fit For Yamaha: YP 250 Majesty 1999-2007 YP 250 Majesty DX de Luxe ABS SG04/e1/00062 2000-2003 ITALJET Jupiter 125 2002-2006 Jupiter 150 2002-2006 Jupiter 250 JC/e9/0071 2002-2006 MBK YP 250 Skyliner 1998-1999 MBK YP 250 Skyliner / ABS Na akkor most jól értelmezem hogy ez a DX-nél csak az ABS verzióra passzol? Vagy 99-től mindre? |
2016. jún. 10. 08:09 | Válasz | #6689 | |||
Szia Sanyi! Nem akarlak elkeseríteni, de itt minimum két problémával nézel szembe. Az egyik a régen hallott sivító hang. Emiatt már sokkal korábban is jelentkezhettél volna, ez szerintem a hajtóműből (vario, szíj, kuplung csapágyai, hátsó hajtás csapágyaiból) eredhet. A fémforgács szinte biztos, hogy a főtengely tűgörgős kosarából származik. Ez igen nagy gáz. Többnyire egy teljes motorblokk felújítással járó történet. Ezt a blokkot mindenképpen szét kell szedni és felmérni az állapotát. | |||
|
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 08:17 | Válasz | #6690 |
Szia Tamás! Köszönöm a felvilágosítást...... Már csak szereznem kellene egy jó szerelőt.... Lelkileg felkészűltem meglátjuk hogy bírja a pénztárcám! Nagyjából mennyibe fáj egy ilyen művelet??
| |
2016. jún. 10. 08:24 | Válasz | #6691 | |||
Atkáron lakik egy jó szakember. Ne akasszon meg a távolság. Sajnos ez a mutatvány 2008-ban nekem is 100'000ft fölött állt meg... Már a motorblokk. A hajtómű más téma. | |||
| |||
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 08:37 | Válasz | #6692 |
Köszönöm!!! Azért ha valami elérhetőséget adsz esetleg erről az emberről,azt is nagyon megköszönném.
|
2016. jún. 10. 09:18 | Válasz | #6693 | |||
Szia Berci! A fő paraméterek méret alapján az enyémre passzol. Csináljuk azt, hogy megrendelek egyet, megnézem az enyémre./elvileg jó rá/ úgy tudom a tiédnek szűkebb a belső átmérője, de javítsatok ki, ha tévedek. TWN gyártmány, de majdnem minden hol ezt adják 16-20 ezer között itthon. | |||
| |||
2016. jún. 10. 09:20 | Válasz | #6694 | |||
Van első is jó áron. A kérdés a minőség és az élettartam. Fékkel csak nem viccelnek kint sem. itt a link | |||
|
2016. jún. 10. 09:30 | Válasz | #6695 | |||
Utána néztem az én tárcsaméretemnek. Első 245x115 4x8.5 Hátsó 230x116 5x8.6 | |||
|
2016. jún. 10. 10:00 | Válasz | #6696 | |||
Ment e.mail.
| |||
| |||
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 12:22 | Válasz | #6697 |
Nagyon köszönöm Tamás! Igen megkaptam csak közben el is aludtam kicsit....sok volt a munka!!! KÖSZÖNÖM!!!
| |
2016. jún. 10. 12:28 | Válasz | #6698 | |||
Sok sikert!
| |||
| |||
© langehaare | 2016. jún. 10. 13:56 | Válasz | #6699 |
Üdv! Tudna valaki segíteni? 96-os majesty 250, nem találom a vizbeöntő helyét, lebontottam az elejét a kilométerorát is, tudna valaki fotot küldeni vagy valahogy segíteni? köszönöm |
© stancy | 2016. jún. 10. 14:06 | Válasz | #6700 |
Nem a térdednél lévő kesztyűtartóban a hűtő sapkánál kell felönteni? én ott néztem hogy van e benne víz.
| |
© langehaare | 2016. jún. 10. 14:32 | Válasz | #6701 |
köszönöm! tényleg ott ...., elnézést, de semmi leírást nem találtam róla, itt Németországban meg nagyon drága a szervíz. köszönöm még egyszer!
| |
2016. jún. 10. 17:22 | Válasz | #6702 | |
LUI, nekem csak hátsó kell(ene), azért gondoltam rendelj egyszerre hogy ne kelljen 2x postaköltséget kiadni.
| |
2016. jún. 10. 18:43 | Válasz | #6703 | |||
A kiegyenlítő tartály pedig a jobboldali taposó alatt van. Azt is nézd meg!
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 11. 16:26 | Válasz | #6704 |
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy szerintetek mennyiért lehetne eladni a motoromat? Saját tulajdon, friss műszaki. Új akksi és hátsó gumi. Az első tavalyi... Frissen fúrt motor melybe 1900km.-t tettem, tehát bejárattam már. Olajfogyasztás gyakorlatilag nincsen. Új, piros Malossi kontrasztrugó, és 10 grammos görgők, szintén Malossi. Szíj tavalyi, kb. 8000 et ment , Athena.Megperselyeztettem a szilenteket amint rugózik.Esztétikailag nem a legszebb, én nem estem vele bő egy év alatt... A féktárcsákat tavaly cseréltem, abban is 8000 van. A betétek 30-40 % ak. Amúgy mindene megy, rendes műszakin (KF en) ment át.
|
© humanoid1969 | 2016. jún. 11. 16:52 | Válasz | #6705 |
Ja! 2001 es...
|
2016. jún. 11. 20:35 | Válasz | #6706 | |||
Ez nagyon relatív. Ha szerencséd van, 250000-300000, ha nics 150000. Azt amit beletettél nem kapod vissza, erre készülj fel... | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 12. 00:42 | Válasz | #6707 |
Ok, sajna ilyesmire gondoltam én is...
| |
© stancy | 2016. jún. 12. 12:43 | Válasz | #6708 |
felesleges eladni föleg ha rendbe van.. szaladgálni tökéletes. sajnos a rendszámos nem 50-es motor nem kelendő. mert jogsi kell rá, az meg 100ból jó ha 10nek van.. és szerintem max 200 a piaci értéke.
| |
© Zsé | 2016. jún. 13. 10:23 | Válasz | #6709 |
Üdv Uraim! főtengely csapágy méret valakinek fejből? :) Köszönöm!
|
2016. jún. 13. 14:29 | Válasz | #6710 | |||
Berci, Nincs postaköltsége, utánanéztél, hogy a tiedre jó-e egyáltalán? | |||
| |||
2016. jún. 13. 16:38 | Válasz | #6711 | |||
Én is nézegettem, de nem tudom egyértelműen eldönteni. Én azt javasoltam, ha a Tiéd megjött, hozzá kell nézni! | |||
| |||
2016. jún. 13. 23:53 | Válasz | #6712 | |
Nem tudom hogy deritsem ki, ráadásul az enyém most vizsga előkészitő nagy generálon van Titynél.
| |
2016. jún. 14. 07:26 | Válasz | #6713 | |||
Az oldalon fent vannak a méretek. Mérjétek meg ti is úgy ahogy az ábra mutatja.
| |||
| |||
2016. jún. 14. 14:04 | Válasz | #6714 | |||
|
2016. jún. 14. 17:52 | Válasz | #6715 | |
Lehet, de ez most kicsit sok(k)
| |
2016. jún. 14. 18:22 | Válasz | #6716 | |||
Nekem gyanúsan kevésnek tűnik az a 3 rögzítőfurat... Berci Tenylen csak annyi van rajta? | |||
| |||
© Herold | 2016. jún. 14. 21:25 | Válasz | #6717 | ||
A DX hátsó tárcsa 3 ponton van fogatva. Legalábbis az enyém olyan volt, 98-as motoron. De pár éve ilyen olcsón nem lehetett tárcsát kapni. Miskától a bontott tizen pénz volt. | |||
| |||
2016. jún. 15. 18:37 | Válasz | #6718 | |
Nos, Tity megnézte, a hátsó 3 pontos, az első 5 , a hátsó méretei: külső átmérő:230mm a belső:113mm
| |
© humanoid1969 | 2016. jún. 19. 18:52 | Válasz | #6719 |
Keresnék 2001 es 250 es hez variátor hátlapot csúszkákkal együtt. Vagy variátort...
|
2016. jún. 19. 19:03 | Válasz | #6720 | |||
Miska Szarvas...
| |||
| |||
2016. jún. 19. 19:30 | Válasz | #6721 | |||
Nyomólap a tisztességes neve.Bocsi!
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. jún. 19. 20:05 | Válasz | #6722 |
Ok, köszi! Csak arra emlékeztem, hogy valamilyen lap...De remélem tudjátok azért!
| |
© humanoid1969 | 2016. jún. 20. 09:09 | Válasz | #6723 |
Telefonszám nem kapcsolható.... Legalábbisamit találtam. | |
2016. jún. 20. 09:23 | Válasz | #6724 | |||
+36 / 20/978-93-26
| |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 14. 21:21 | Válasz | #6725 |
Sziasztok! variátor szíjat milyet vegyek? látom van kevláros, van sima. és melyik gyártó szíja az ami ajánlott? dr.Pullay görgőket is akarok venni. abból szerintetek jó a 20x12 14gr? vagy inkább könnyebb legyen? köszi
|
© humanoid1969 | 2016. júl. 16. 10:58 | Válasz | #6726 |
Nekem Athena van benne 10000 km óta. Semmi baja. Ez, ha jól tudom az egyik legolcsóbb fajta...
| |
© humanoid1969 | 2016. júl. 16. 11:03 | Válasz | #6727 |
A görgőknél az a nem mindegy, hogy mit akarsz a motortól? Mármint min szeretnél változtatni? Ha pörgősebbet szeretnél ami később vált fel akkor 12 gr. Ha nem pakolod a motort és te sem vagy nehéz én maradnék a 14 gr nál. Én próbálkoztam 10, 12 és a gyári14 gr al is és végül is visszakerült a 14 gr gyári.
| |
© satyapapa | 2016. júl. 16. 11:30 | Válasz | #6728 | ||
Ha leírod az elvárásaidat akkor könnyebb válaszolni. A görgőkkel sokat lehet variálni, meg persze a kuplung rugóval, és a kontraszttal is. Ez elsősorban a használattól függ. Pl erősen hegyvidékes ,kanyargós útra, vagy gyors előzgetéshez, 2utas+csomagok igénybevétel esetén... | |||
| |||
2016. júl. 16. 11:51 | Válasz | #6729 | |||
A CVT topicban bővebben is kiveséztük ezt a kérdést, bogarássz már benne egy picit, a keresővel sokmindenre rögtön ráakadsz.
| |||
| |||
|
|
|