Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Mr. Majesty2016. feb. 05. 18:47 | Válasz | #6630 
A gyári szín: kék. Nekem is az van benne. Futármotoros bolt. Beszerzésben, postázásban tudok segíteni...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

meszizs2016. feb. 05. 19:00 | Válasz | #6631 
Köszi az infót!
A honlapjukon nem találtam, de írtam nekik egy mailt, remélem, hogy válaszolni fognak.
1996-os Majesty 250

talicskas2016. feb. 09. 01:05 | Válasz | #6632 
egy szettet tud venni, amiben mindhárom szín megtalálható, mivel általában mindenki a sárgát használja, ezért a polcon vannak a fehérek és a pirosak általában. A piros nagyon erős szokott lenni...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2016. feb. 09. 01:10 | Válasz | #6633 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2016. feb. 09. 01:16 | Válasz | #6634 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

meszizs2016. feb. 09. 17:30 | Válasz | #6635 
Köszi!
Megoldódott Feri barátom rugó problémája!
Most már csak Őneki kell hazajönni Spanyolból, mert Ő is hozza a déligyümölcsöket hazánkba.
Kamionos.
1996-os Majesty 250

meszizs2016. feb. 20. 20:03 | Válasz | #6636 
Ma meg volt a kuplung összehasonlítás! Szinte ugyanaz, mint Mozsó barátunké! Kivétel, hogy Feriében kb. 1mm-rel kopottabb a ferrodó! Aztán amikor összeraktuk és indítottunk, akkor újra elkezdett zörögni és természetesen a varió, nem variózott! Na ez nem állapot szedjük szét!
Ne tudjátok meg!
Az a garafitos megkeményedett olajsár, ami benne volt, ráadásul a szögletesre kopott Malossi görgők keresztbe fordulva!
Na most az ki lett tisztítva.A szögletesség ellenére működik, de gázadásra bekopog a varió, tuti, hogy az, mert varió nélkül is teszteltük a motort! Reméljük, hogy majd új görgővel és csúszkával el fog hallgatni! Valamint a kuplungpofák is fel lesznek ferrodózva, hogy ott is megfelelő legyen a hézag!
Viszont alapjáraton és visszaeső fordulatnál igencsak beremeg, himbálózik a szíj!
Erre mi az orvosság? Erősebb vagy gyári kontrasztrugó a kuplungba?
KÖszi az infót! Majd teszek fel videót is csak feldobom előbb a youtubra!

Hány grammos az alap eredeti görgő??
Honnét rendeljünk? Vagy keressünk a Webáruházakban?!

1996-os Majesty 250

meszizs2016. feb. 20. 20:15 | Válasz | #6637 
Varió nélkül tökéletes a motorhang!
Légszűrő nincs rajta.

Maja 250 varió zörgés, zakatolás, szíjrezgés

1996-os Majesty 250

 © juhász béla2016. feb. 20. 21:57 | Válasz | #6638 
Előbb legyen rendbe a varió és a kuplung,,és ha utánna is nagyon beremeg a szij akkor lehet tovább keresgélni.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2016. feb. 20. 23:03 | Válasz | #6639 
Na meg az sem mindegy, hogy a vario maga kopott-e már. Mert hiába ráktól bele vaci új görgősort, ha szárazon ráteszed a honlapot és csörög, az a motoron is csörögni fog.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. márc. 14. 21:12 | Válasz | #6640 
Szép jó estét!
Feri barátom Majája összeállt!
Hát mit mondjak?? Megkívántam, pedig az enyémre sem panaszkodhatom!
Normál görgő formájú, de, Dr. Pullay görgőket rendelt bele 20*12 14gr. és új csúszkák.
Azt nem tudom, hogy az enyémben milyen súlyú görgő lehet, de szerintem könnyebb, mint Ferié, mert emlékezetem szerint magasabb fordulaton indul el az enyém!

Lényeg!!

Gyárilag hány grammos görgővel megy egy 1996-os Maja 250???

Köszi az infót!
1996-os Majesty 250

Andris2016. márc. 14. 22:55 | Válasz | #6641 
Ha hinni lehet a linken lévő táblázatnak, akkor 14,1 grammos volt eredetileg.

Robogó gyári görgő táblázat
A dzsungelben minden ehető. Te is.

Andris2016. márc. 14. 23:07 | Válasz | #6642 
Találtam jobb, részletesebb táblázatot, ebben már évjárat szerinti bontás is van. (például a 250ccm-es maja, 2000-2003 szériában már 11,5g-os görgők vannak gyárilag)

Részletesebb, robogó gyári görgő táblázat
A dzsungelben minden ehető. Te is.

tamas2016. márc. 15. 08:48 | Válasz | #6643 
Az 1996-2000-ig (tehát az első YP és a DX) sorozat gyárilag tudtommal 14gr-os gőrgővel jött ki.
A gyári varióba tettünk 12gr-os görgősort, amitől sokkal dinamikusabb lett a gyorsulása, jobban pörgőtt, viszont a végsebességéből veszített valamennyit.
Számomra a 13 gr-os görgősor volt az ideális.
Az övé is ott van valahol.
De.

Többször irtam már, hogy a görgők súlya NEM SZABAD hogy befolyásolja az elindulást.
Hiszen, ha számítana, az azt jelentené, hogy a varió már akkor dolgozik, mikor a motor még áll!
A motor elindulását, KIZÁRÓLAG a kuplungszerkezetben levő rúgók határozzák meg. Ha erősebb a rugósor, nagyobb fordulaton nyit a kuplung. Ha gyengébb, (leg gyengébb a gyári tudtommal) 2500-as fordulat körül nyit és indul. De itt a vario még nem dolgozik! Az majd később, mikor a motor már meglósult. Ha nem így lenne, az olyan lenne, mikor egy váltós motort 2-be, vagy 3-ba tennénk mikozben meg meg sem mozdult.
A kuplung indít, a varió vált.
Ha álló helyzetben vált, nem jó.
A görgők súlyának változtatásakor figyelembe kell venni a kuplung alatti kontrasztrugó erejét. Ha ez nincs összehangolva a görgősúllyal, előfordulhat az, hogy a varió nem tud zárni, mert a kontrasztrugó nagyobb erővel tol, mint amit ahogy a görgök képesek elől. Visszatartja a szíjon keresztül a variátort. Ezért van egy tuningszettben görgő is, kontrasztrugó is. Összefügg a működésük.
Érthető ez így?
Azért indul olyan szépen az a motor, mert a kuplung és a harang közti tavolság ideális, nincs ferdén kopva, megégve és a három rugó szinkronban dolgozik. Minden tiszta, olajozottan dolgozik a szerkezet. A harang nem ovális, tehát erre mondjuk, hogy JÓ!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. márc. 15. 08:53 | Válasz | #6644 
Ezen a videón ia remekül látszik, hogy a varió nem mozdul mindaddig, mig a kuplung harangja áll.
Igy aztán a gorgősúly nem befolyásolhatja a motor elindulását.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. márc. 15. 16:14 | Válasz | #6645 
Nagyon köszi mindenkinek a részletes és mindenre kiterjedő válaszokat!
Tamás Te nagyon jól tudod, hisz ott voltál, amikor a kísérletem eredménye az lett, hogy a varió szó szerint elolvadt /műanyagok olvadtak, a fémek meg forgácsolódtak/.
Akkor én a Miskától rendeltem egy bontottat és azt megtisztítva beszereltem.
A kuplungom az tuti, új szabályozott pofák és harang!Indítási probléma nincs!

A kérdésemre a válasz valószínűleg Andris részletes súlytáblázatában található!
Feri Majája már az újabb variós és kuplungos, új kasznis!
Így amikor Ő rendelt görgőket, azt hitte, hogy a 14g a gyári, de közben a 11.5 g a gyári!
Na valószínűleg én emiatt a súlykülönbség miatt éreztem azt, hogy annyira szépen alacsony fordulatról kezd elindulni!

Most ha a Wing olyan állapotba kerül, hogy tudom már mozgatni, akkor SOS-ben szétveszem a Maja variót, egy ellenőrzés mindenképp jót tesz neki és lemérem, hogy hány grammos is a bent lévő görgő! Mivel lassan indul a szezon és az olajat mindenképp az akkut meg 80%, hogy cserélnem kell, hisz már legalább 6 éve dolgozik!

Köszi mindent!

1996-os Majesty 250

 © humanoid19692016. ápr. 19. 23:26 | Válasz | #6646 
Sziasztok! Most lesz fúrva a motorja a 250 es nek. Mennyi ideig lesz bejáratós? Gépműhelyes 1 tankig mondta, sztem az kevés....

tamas2016. ápr. 20. 07:13 | Válasz | #6647 
Szia!
Valahol visszább leírtam, hogy én hogy csináltam.
Szóval első indítás után én nagyon hamar cseréltem olajat. Be lett melegítve, hazahoztam, egy tank nem ment el, kb. 50km és olajcsere.
Aztán kb 200 km finoman, nagyobb gázadás, hirtelen gyorsítás nélkül. Ismét lecseréltem. Ezután mentem egy nagy kört irt fenn a Bükkben, de még mindíg finoman, volt vagy 300 km. Igaz, nekem teljes generál volt, nem csak fúrás.
Szóval utána már elmentem 3000 kmt utassal, finoman és csak aztán húztam meg a fülit...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. ápr. 20. 07:15 | Válasz | #6648 
Azt tudod, hogy a megnövekedett kompresszió jóeséllyel szétütheti a főtengelyeden a tűgörgős kosarar és lehet szétszedni újra...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2016. ápr. 20. 09:05 | Válasz | #6649 
Ha kopott volt a henger ,akkor a hajtókar sem áll már a helyzet magaslatán.Ha az nincs felujitva a hengerrel eggyűtt,akkor csak a jó szerencsén mulik hogy meddig birja a megnött kompressziót a hajtókar.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2016. ápr. 20. 10:13 | Válasz | #6650 
Ráadásul ha pizzafurárkodsz, nagyon össze kell rakni a gépet. Talán kérdezd meg erről Kiss Robit. Bőven van tapasztalata e téren...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Murlasits Mirella2016. ápr. 20. 10:21 | Válasz | #6651 
Sziasztok !
Adott egy 2001 évjáratú Yamaha Majesty 250ccm.
Téli álmából felkeltve újra az utakat szeretnénk vele róni. Viszont sajnos a kis Maja beteg.
Elösször amit észleltünk, hogy 1 nap alatt lemerül az aksi. Vettünk bele újat!
Párom talált egy kábelt ami el volt égve - ezt kicserélte!, majd megnézte a biztosítékokat és azt is újra cserélte.
A kis beteg egyszer csak megállt. A műszerfalon az összes világítás kialudt, a motor elkezdett rángatni majd megállt. Bebikázás után picit még rángatott de eljutott A-ból- B-be. Munka végeztével (kb 8 óra elteltével) ismét csak bikázással indult.
A legújjabb baja, hogy csörög-zörög. Már szinte mindent megnéztünk de a hiba még mindig nem javult. Most frissiben gyertyát és légszűrőt fogunk cserélni. Esetleg a gyújtás alaplapot és fesz szabályzót cserélnénk még.

Szívesen fogadnám az ötleteket, segítséget a hiba feltárásához!
Köszönet.

tamas2016. ápr. 20. 10:25 | Válasz | #6652 
Szia!
Ha a motor előéletével nem vagytok tisztába, akkor azt nagyon lelkiismeretesen át kell néznie hozzáértőnek.
Én Juhász Bélát ajánlom Atkáron. Nem a távolságon kell rágódni, hanem egyszer megcsinálni rendesen!
Vedd fel Vele a kapcsolatot, rakjátok fel egy futóra és vigyétek el Neki.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. ápr. 20. 10:27 | Válasz | #6653 
Tapasztalatok nélkül egész nyáron levelezni fogunk, Te meg nem motorozol. Belekeseredtek sokan a sok jótanácsba, próbálkozásba.
Én csak egy tanácsot adok. Béla...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. ápr. 21. 00:09 | Válasz | #6654 
Köszi a válaszokat! A terv: Összerakás után friss olajjal helyben 3x, 4x 1 órát járatom még szétszedve. Akkor kiderül, hogy folyik e , vagy van e más gond. Utána ledobom az olajat és Óvatosan elmegyek vele kb 500 km.-t. Utána megint olajcsere. A főtengelyre rákérdeztem a gépműhelyben. Az volt a válasz, hogy nem gond. A motor szépen, nagyon csendben járt amúgy és igazából elég lett volna gyűrűzni és a hengerfejet megcsinálni, de úgy vagyok vele, hogy nem sokkal több így és csak jobb lesz. Ja! Mekkora a szelephézag? Mert ennek a szívó oldalon nem volt...Még így is ment 110 körül az én 105 kilómmal...

tamas2016. ápr. 21. 10:32 | Válasz | #6655 
Egy 65-75 kgos versenyzővel tudja a 115-125km/h sebességet. Ez elég. Én110 vagyok, alattam is ment 120 körül, 110-el utaztunk ketten, csomagokkal pályán laposon.
A kért adatokat a letöltésekben, a szervizmanuálban megtalálod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. ápr. 21. 22:56 | Válasz | #6656 
Köszi! Megtaláltam az adatokat... Holnap megyek a motyóért. remélem szombaton már legalább pöfögni fog a helyén a blokk, ha a műanyagok még nem is kerülnek vissza...

Szabycsek2016. máj. 01. 11:23 | Válasz | #6657 
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem. Felújítás alatt van a gépem. kiderült hogy a komplett varió és a karbi membrán kuka. Varióból még meg is veszem a Malossi multivar szettet hozzá újonnan, de 40ezer forint egy membrán? Valakinek van valami olcsóbb ötlete?
Köszi a segítséget srácok.

Szabycsek2016. máj. 01. 11:24 | Válasz | #6658 
Apropó, varió szettet ezt néztem ki:
Malossi Multivar 2000

 © bundás2016. máj. 01. 14:07 | Válasz | #6659 
Ha már ebay:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Majesty-250-YP250-carburetor-vacuum-membrane-New-Genuine-Japan-/121824575281?hash=item1c5d4f7f31:g:19wAAOSwA4dWLqA4&vxp=mtr
vagy jófogás:
http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_majesty_250_membran_uj_48414649.htm?first=1
Van felújító készlet is,de azt most nem találtam.

tamas2016. máj. 01. 15:27 | Válasz | #6660 
...hát, sajnos a membrán egy igen drága alkatrész. A gyári főleg. Én anno a 35'000ft-os gyári membrán helyett 18'000ftért vettem utángyártottat. Lesz olcsóbban mint 40, szét kell nézni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Csíkos Nándor2016. máj. 02. 06:14 | Válasz | #6661 
Italmondonál 22500ft a membrán

Szabycsek2016. máj. 02. 15:17 | Válasz | #6662 
Köszönöm, a jófogásról meg is rendeltem a membránt.
Erről mi a véleményetek a gyári helyére:
RMS Varió

tamas2016. máj. 02. 16:58 | Válasz | #6663 
Én használtam RMS görgőket a 250esbe. 60 km megtétele után ki kellett cserélnem, mert volt ami kockára kopott és volt ami eltört.
A varióról nincs tapasztalatom.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. máj. 02. 17:33 | Válasz | #6664 
Nekem az a véleményem, hogy ennél olcsóbban is kapsz komplett variót bontottban a Miskánál!
Hidd el, hogy jót fog küldeni!
Én is azt használom!
Az öreg Majások azok tudják, hogy miért kellett cserélnem! HaHa!!
1996-os Majesty 250

Coller úr2016. máj. 02. 21:27 | Válasz | #6665 
Sziasztok,

Egy kérdés.
A 2000 évj. Maja 250 variátor zsíros??
A facebookon kérdik az oldalunkon.

kösz,
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2016. máj. 02. 22:16 | Válasz | #6666 
Igen.
A 125, 150, 180, 400 száraz.
A 250, T-MAX 500 zsíros.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2016. máj. 02. 22:17 | Válasz | #6667 
Köszönöm...
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Zsola2016. máj. 07. 14:39 | Válasz | #6668 
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni abban, ha valakinek van otthon elfekvőbe egy majesty 250-hez vízpumpája, akkor lenne olyan kedve és lemérne a motorblokkba bemenő rész átmérőjét és mélységét, valamint a lapát tengelyének a vízpumpából kinyúló rész méretét (ármérő, hossz, bevágás méret). Segítségeteket előre is köszönöm.

 © Pazo2016. máj. 07. 19:55 | Válasz | #6669 
Szia! Miért kellenek neked?
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Zsola2016. máj. 08. 08:33 | Válasz | #6670 
Azért lenne rá szükségem, mert a vízpumpam elkezdett folyni. A keeway- nel ugyan annyiba kerül a komplett pumpa mint máshol a javítókészlet. Csak hát a mocit még használom és így vakon nem merem megvenni.

 © Pazo2016. máj. 08. 13:41 | Válasz | #6671 
Ha gondolod hívj fel, tudok róla mesélni.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Mr. Majesty2016. máj. 16. 20:44 | Válasz | #6672 
Nekem van, ha kéred....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2016. máj. 16. 20:49 | Válasz | #6673 
A benzintank alatt is van egy biztosíték. érdemes meghesszelni....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © pirovits tas2016. máj. 24. 22:31 | Válasz | #6674 
Sziasztok!
96-os 250 -es majestym van. Kiszeretném cserélni a gáz bovdent, de csak 2000-től (175-ös méretben) találok. Kompatibilis?

A választ előre is köszönöm.

tamas2016. máj. 25. 05:19 | Válasz | #6675 
Elvileg igen.
A motor szerkezeti felépítése ezen a téren nem változott. A kasztni történt komoly ráncfelvarrást, a tank került az ülés alól a láb közé és a kuplung kapott egy külső támcsapágyat.
Szóval 99%. Szerintem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. máj. 25. 17:26 | Válasz | #6676 
Hello, van valakinek elfekvőben az első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném

 © pirovits tas2016. máj. 25. 21:02 | Válasz | #6677 
Köszönöm.

Hínár2016. máj. 26. 12:08 | Válasz | #6678 
Üdv!

Malossi variátort próbált már valaki?

YP250 be raknám, ha nem hurrogtok le. Természetesen az erősített Malossi szíjjal.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

tamas2016. máj. 26. 12:32 | Válasz | #6679 
Jó lesz az!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. máj. 27. 19:20 | Válasz | #6680 
Maga a kupplunk is nagyobb lett sztem. Ezt csak azért gondolom mert vettem hozzá Keeway kontrasztrugót és mint kiderült a régi fajtára volt jó. Kb 10 mm el kisebb...

tamas2016. máj. 27. 21:52 | Válasz | #6681 
Igazad van, a harang tényleg nagyobb. A támcsapágy is ott van ugye, a 2000 előttieknek nincs.
Variálnak mindenhol mindennel. Nincs itt garancia semmire!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. máj. 28. 15:32 | Válasz | #6682 
Csak azért javítottalak ki mert a csekély tapasztalatom alatt pont beleszaladtam ebbe a hibába. A Keeway lemásolta egy quadjába egy az egybe a régebbi Majestyt.

tamas2016. máj. 28. 18:04 | Válasz | #6683 
Jól tetted!
Nem az a baj ha tévedünk, az a baj, ha nem vagyunk képesek elfogadni és belátni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782016. jún. 07. 12:42 | Válasz | #6684 
Sziasztok,

Segítsetek nekem, ez a hátsó tárcsaméret jó a 2001 -es majámra?

tárcsa jó áron.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Mr. Majesty2016. jún. 08. 20:25 | Válasz | #6685 
Király az ár....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

LUI782016. jún. 09. 07:46 | Válasz | #6686 
Mérete is?
2001-es Majesty 250
Lui

Bertalan Tibor2016. jún. 09. 21:25 | Válasz | #6687 
LUI kérlek ha jó az én 99-s DX-re légyszives rendelj nekem is. Azonnal fizetem. Előre is köszi.

Bertalan Tibor2016. jún. 09. 21:39 | Válasz | #6688 
Fit For Yamaha:




YP 250 Majesty 1999-2007
YP 250 Majesty DX de Luxe ABS SG04/e1/00062 2000-2003
ITALJET Jupiter 125 2002-2006
Jupiter 150 2002-2006
Jupiter 250 JC/e9/0071 2002-2006
MBK YP 250 Skyliner 1998-1999
MBK YP 250 Skyliner / ABS

Na akkor most jól értelmezem hogy ez a DX-nél csak az ABS verzióra passzol? Vagy 99-től mindre?

tamas2016. jún. 10. 08:09 | Válasz | #6689 
Szia Sanyi!
Nem akarlak elkeseríteni, de itt minimum két problémával nézel szembe.
Az egyik a régen hallott sivító hang. Emiatt már sokkal korábban is jelentkezhettél volna, ez szerintem a hajtóműből (vario, szíj, kuplung csapágyai, hátsó hajtás csapágyaiból) eredhet.
A fémforgács szinte biztos, hogy a főtengely tűgörgős kosarából származik. Ez igen nagy gáz.
Többnyire egy teljes motorblokk felújítással járó történet.
Ezt a blokkot mindenképpen szét kell szedni és felmérni az állapotát.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Simó Sándor2016. jún. 10. 08:17 | Válasz | #6690 
Szia Tamás! Köszönöm a felvilágosítást...... Már csak szereznem kellene egy jó szerelőt.... Lelkileg felkészűltem meglátjuk hogy bírja a pénztárcám! Nagyjából mennyibe fáj egy ilyen művelet??

tamas2016. jún. 10. 08:24 | Válasz | #6691 
Atkáron lakik egy jó szakember. Ne akasszon meg a távolság.
Sajnos ez a mutatvány 2008-ban nekem is 100'000ft fölött állt meg... Már a motorblokk. A hajtómű más téma.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Simó Sándor2016. jún. 10. 08:37 | Válasz | #6692 
Köszönöm!!! Azért ha valami elérhetőséget adsz esetleg erről az emberről,azt is nagyon megköszönném.

LUI782016. jún. 10. 09:18 | Válasz | #6693 
Szia Berci!
A fő paraméterek méret alapján az enyémre passzol.
Csináljuk azt, hogy megrendelek egyet, megnézem az enyémre./elvileg jó rá/ úgy tudom a tiédnek szűkebb a belső átmérője, de javítsatok ki, ha tévedek. TWN gyártmány, de majdnem minden hol ezt adják 16-20 ezer között itthon.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782016. jún. 10. 09:20 | Válasz | #6694 
Van első is jó áron. A kérdés a minőség és az élettartam.
Fékkel csak nem viccelnek kint sem.

itt a link
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782016. jún. 10. 09:30 | Válasz | #6695 
Utána néztem az én tárcsaméretemnek.
Első 245x115 4x8.5
Hátsó 230x116 5x8.6
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2016. jún. 10. 10:00 | Válasz | #6696 
Ment e.mail.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Simó Sándor2016. jún. 10. 12:22 | Válasz | #6697 
Nagyon köszönöm Tamás! Igen megkaptam csak közben el is aludtam kicsit....sok volt a munka!!! KÖSZÖNÖM!!!

tamas2016. jún. 10. 12:28 | Válasz | #6698 
Sok sikert!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © langehaare2016. jún. 10. 13:56 | Válasz | #6699 
Üdv!
Tudna valaki segíteni? 96-os majesty 250, nem találom a vizbeöntő helyét, lebontottam az elejét a kilométerorát is, tudna valaki fotot küldeni vagy valahogy segíteni? köszönöm

 © stancy2016. jún. 10. 14:06 | Válasz | #6700 
Nem a térdednél lévő kesztyűtartóban a hűtő sapkánál kell felönteni? én ott néztem hogy van e benne víz.

 © langehaare2016. jún. 10. 14:32 | Válasz | #6701 
köszönöm! tényleg ott ...., elnézést, de semmi leírást nem találtam róla, itt Németországban meg nagyon drága a szervíz. köszönöm még egyszer!

Bertalan Tibor2016. jún. 10. 17:22 | Válasz | #6702 
LUI, nekem csak hátsó kell(ene), azért gondoltam rendelj egyszerre hogy ne kelljen 2x postaköltséget kiadni.

tamas2016. jún. 10. 18:43 | Válasz | #6703 
A kiegyenlítő tartály pedig a jobboldali taposó alatt van. Azt is nézd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. jún. 11. 16:26 | Válasz | #6704 
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy szerintetek mennyiért lehetne eladni a motoromat? Saját tulajdon, friss műszaki. Új akksi és hátsó gumi. Az első tavalyi... Frissen fúrt motor melybe 1900km.-t tettem, tehát bejárattam már. Olajfogyasztás gyakorlatilag nincsen. Új, piros Malossi kontrasztrugó, és 10 grammos görgők, szintén Malossi. Szíj tavalyi, kb. 8000 et ment , Athena.Megperselyeztettem a szilenteket amint rugózik.Esztétikailag nem a legszebb, én nem estem vele bő egy év alatt... A féktárcsákat tavaly cseréltem, abban is 8000 van. A betétek 30-40 % ak. Amúgy mindene megy, rendes műszakin (KF en) ment át.

 © humanoid19692016. jún. 11. 16:52 | Válasz | #6705 
Ja! 2001 es...

tamas2016. jún. 11. 20:35 | Válasz | #6706 
Ez nagyon relatív.
Ha szerencséd van, 250000-300000, ha nics 150000.
Azt amit beletettél nem kapod vissza, erre készülj fel...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. jún. 12. 00:42 | Válasz | #6707 
Ok, sajna ilyesmire gondoltam én is...

 © stancy2016. jún. 12. 12:43 | Válasz | #6708 
felesleges eladni föleg ha rendbe van.. szaladgálni tökéletes. sajnos a rendszámos nem 50-es motor nem kelendő. mert jogsi kell rá, az meg 100ból jó ha 10nek van.. és szerintem max 200 a piaci értéke.

 © Zsé2016. jún. 13. 10:23 | Válasz | #6709 
Üdv Uraim! főtengely csapágy méret valakinek fejből? :) Köszönöm!

LUI782016. jún. 13. 14:29 | Válasz | #6710 
Berci,

Nincs postaköltsége, utánanéztél, hogy a tiedre jó-e egyáltalán?
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2016. jún. 13. 16:38 | Válasz | #6711 
Én is nézegettem, de nem tudom egyértelműen eldönteni.
Én azt javasoltam, ha a Tiéd megjött, hozzá kell nézni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. jún. 13. 23:53 | Válasz | #6712 
Nem tudom hogy deritsem ki, ráadásul az enyém most vizsga előkészitő nagy generálon van Titynél.

LUI782016. jún. 14. 07:26 | Válasz | #6713 
Az oldalon fent vannak a méretek. Mérjétek meg ti is úgy ahogy az ábra mutatja.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782016. jún. 14. 14:04 | Válasz | #6714 
2001-es Majesty 250
Lui

Bertalan Tibor2016. jún. 14. 17:52 | Válasz | #6715 
Lehet, de ez most kicsit sok(k)

tamas2016. jún. 14. 18:22 | Válasz | #6716 
Nekem gyanúsan kevésnek tűnik az a 3 rögzítőfurat...
Berci Tenylen csak annyi van rajta?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2016. jún. 14. 21:25 | Válasz | #6717 
A DX hátsó tárcsa 3 ponton van fogatva. Legalábbis az enyém olyan volt, 98-as motoron.
De pár éve ilyen olcsón nem lehetett tárcsát kapni. Miskától a bontott tizen pénz volt.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Bertalan Tibor2016. jún. 15. 18:37 | Válasz | #6718 
Nos, Tity megnézte, a hátsó 3 pontos, az első 5 , a hátsó méretei: külső átmérő:230mm a belső:113mm

 © humanoid19692016. jún. 19. 18:52 | Válasz | #6719 
Keresnék 2001 es 250 es hez variátor hátlapot csúszkákkal együtt. Vagy variátort...

tamas2016. jún. 19. 19:03 | Válasz | #6720 
Miska Szarvas...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Fáy Tibor2016. jún. 19. 19:30 | Válasz | #6721 
Nyomólap a tisztességes neve.Bocsi!
Tyti

 © humanoid19692016. jún. 19. 20:05 | Válasz | #6722 
Ok, köszi! Csak arra emlékeztem, hogy valamilyen lap...De remélem tudjátok azért!

 © humanoid19692016. jún. 20. 09:09 | Válasz | #6723 
Telefonszám nem kapcsolható.... Legalábbisamit találtam.

tamas2016. jún. 20. 09:23 | Válasz | #6724 
+36 / 20/978-93-26
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © stancy2016. júl. 14. 21:21 | Válasz | #6725 
Sziasztok! variátor szíjat milyet vegyek? látom van kevláros, van sima. és melyik gyártó szíja az ami ajánlott? dr.Pullay görgőket is akarok venni. abból szerintetek jó a 20x12 14gr? vagy inkább könnyebb legyen? köszi

 © humanoid19692016. júl. 16. 10:58 | Válasz | #6726 
Nekem Athena van benne 10000 km óta. Semmi baja. Ez, ha jól tudom az egyik legolcsóbb fajta...

 © humanoid19692016. júl. 16. 11:03 | Válasz | #6727 
A görgőknél az a nem mindegy, hogy mit akarsz a motortól? Mármint min szeretnél változtatni? Ha pörgősebbet szeretnél ami később vált fel akkor 12 gr. Ha nem pakolod a motort és te sem vagy nehéz én maradnék a 14 gr nál. Én próbálkoztam 10, 12 és a gyári14 gr al is és végül is visszakerült a 14 gr gyári.

 © satyapapa2016. júl. 16. 11:30 | Válasz | #6728 
Ha leírod az elvárásaidat akkor könnyebb válaszolni.
A görgőkkel sokat lehet variálni, meg persze a kuplung rugóval, és a kontraszttal is. Ez elsősorban a használattól függ. Pl erősen hegyvidékes ,kanyargós útra, vagy gyors előzgetéshez, 2utas+csomagok igénybevétel esetén...
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2016. júl. 16. 11:51 | Válasz | #6729 
A CVT topicban bővebben is kiveséztük ezt a kérdést, bogarássz már benne egy picit, a keresővel sokmindenre rögtön ráakadsz.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."


Első ... 64 65 66 [67] 68

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől