Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2010. márc. 08. 19:21 | Válasz | #700 
Mint tudjuk, kéne hogy legyen... De ha Neki nem volt, az gázos lehet. Ha meg cserélni kellett a belső csapágyat (csapágyakat) a hátsó keréknél az tényleg borsos, mert leugrik mind a jobb, mind a bal oldala a gépnek. Munkadíjnak sem kevés ha belegondolok. Ha meg a hajtómű is sérült és kell bele fogaskerék, az horibilis összeg.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. márc. 08. 20:41 | Válasz | #701 
Nos majd melátjuk. 15 rúgó sok egy támcsapágy cseréért. Nekem van egy komplett lehajtásom, ha kell a bontós ár alatt megválok tőle.
Zsolt

meszizs2010. márc. 08. 21:04 | Válasz | #702 
Elképzelésem sincs róla!
Megkérdezem mailban és válaszolok, ha válaszolnak.
1996-os Majesty 250

meszizs2010. márc. 08. 21:10 | Válasz | #703 
Ha nem vagy ott és ráadásul még bizalmatlan is vagy akkor vége a mutatványnak. Egy szerelő azt mutat Neked amit akar, illetve amilye van. Barátom elvitte a Goldot szerelőhöz, mert nem volt töltése, a szerelő kapásból a polcra mutatott, hogy tuti ez a hiba és ott volt egy állórész szigetelőszalagozva. 3 nap múlva kész a motor és a kezébe adta a szigetelőszalagos állórészt, hogy az volt a hibás darab és kért 300ezret!!!
Tehát egy zsibis szerelő akinek van kopott alkatrésze az tud rosszat adni és bent tudja hagyni a félvásottat.
Én sajnos előítéletes vagyok!
1996-os Majesty 250

gelilackó2010. márc. 08. 21:17 | Válasz | #704 
A 10-15e ft az mindenképpen sok egy csapágy cseréért mikor a csapágy önmagában max 2000 ft os tétel.
Ahogy a többiek is irták kérjél részletes számlát és a cserélt alkatrészelet hogy tudjuk pontosan mit is cseréltek, és akkor tudunk érdemben nyilatkozni korrekt volt e a vagy sem.
DE mint ezt is irták a többiek ezért igyexünk saját magunknak megoldani a dolgot vagy ha nem megy akkor egymásnak segíteni.:)

A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

meszizs2010. márc. 08. 21:24 | Válasz | #705 
Laci! Ugye Te aki már már mindent tudsz, nem fényezlek, tele vagy használt rossz cuccokkal, vagy félvásottakkal. Ezek alapján, ha zsivány lennél, akkor Te is tudnál mutatni cseredarabokat. Ugye?
Itt a bizalmatlanság!
Nem veled szemben és nem a klubbal szemben.
De sokan akarnak hamar gazdagodni.
Sajnos ebbe a motoros barátunk belelépett, most már végig kell vinnie.
Nem tudom, hogy illik-e félkészen elvinni egy szerelőtől a motort?
Inkább azt javaslom, hogy mesélje el a klubot a szakinak és említse meg, hogy többen is értenek hozzá és majd megtekintik a munkáját, de azért a cserélt darabokat igazolja le.
Aztán lehet, hogy változni fog az ár.
1996-os Majesty 250

gelilackó2010. márc. 08. 21:40 | Válasz | #706 
Nyilván tudnék ha akarnék de mivel nem szerelek pénzért igy semmi értelme nem lenne:) :)
Szerintem nem kell itt fenyegetözni meg velünk dobálozni egyzserüen csak mondja el és bizonyitsa be mi került ennyibe és akkor lesz konzekvencia.nem kell feltétlenül annnyira rosszra gondolni elöször csak pozitivan ,azonkívül Hurricanne kollégának is egész biztos helyén van az esze:)ÉS ha nem korrekt az illető akkor nyilván nem megy oda többet és nem is fogja ajánlani és azután már tőlünk kér majd segítséget.
Mindensetre kiváncsi vagyok a végére.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

meszizs2010. márc. 08. 21:42 | Válasz | #707 
Ne is fenyegetőzzön, mert a harag az csak haragot fog hozni. De azt megemlítheti, hogy van az ismeretségében aki már túl van az ilyen szervizen.
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 08. 22:00 | Válasz | #708 
Egy szakműhelyben elvégzett javításért számlát kérni kötelesség az Állammal szemben!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. márc. 09. 05:54 | Válasz | #709 
Egyszerű az eset, 5000Ft/óra és kész a számla. Még azt fogja mondani kevéset is számolt, de ha kér áfát akkor + 25%
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2010. márc. 09. 06:05 | Válasz | #710 
Nekünk tulajdonképpen szerencsénk van a majával abban, hogy házilagos jelleggel szervizelhető, ha van némi javítási készség kéznél. Viszont nem mindenkli tuja megjavítani a kisebb-nagyobb hibákat, nekik sajna fizetni kell érte. Tökéletes állapotú használt motor nincs, ezt mindenki tudja. Ahhoz, hogy biztonsággal és megbízhatóan lehessen használni , mindenképpen átnézni szükséges a fékbetétektől a bordásszíjig. Ez a tudatalattiban megnyugvást ad -legalább is nekem- hogy amin ülök nem egy rozoga életveszélyes közlekedési eszköz.
Zsolt

 © satyapapa2010. márc. 09. 07:27 | Válasz | #711 
Az europai statisztika szerint a 250-es majesty az egyik legmegbizhatóbb tipus.
Van egy régebbi mondás még fiatalabb korombol.A motor pont annyit ad vissza emennyit te beleadsz.

Amikor aztmondjuk hogy szeretünk motorozni,ez azt is jelenti hogy sokat foglalkozunk az állapotával,Persze vannak gyagyásak ((mint ÉN) akik többet foglalkoznak a géppel, mint amennyit használják.
A 250-es gép nagyon jó,nemhiába az egyik legkedveltebb európában .Az hogy vannak hibái? Igen de melyiknek nincs.Ezekkel eggyüt kell szeretni.Nemtudom megmondani hogy összesen hány gépem volt,de mindnek volt valami nyügje.Még a vadi ujjnak is.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2010. márc. 09. 09:48 | Válasz | #712 
Mindenesetre Purfix nagyon nem reagál a kérdésére kapott válaszokra...
Lehet hogy teljesen elijesztettük? Csak negyogy megvegyen valami valóban szart, ami szépen csillog. Láttam már ilyet. Inkább egy problémás Majesty mint egy simán futó bármi más!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2010. márc. 09. 10:16 | Válasz | #713 
mégse ragadt ide az oldalhoz talán elijesztetem :(

 © SPOJLERES2010. márc. 09. 10:17 | Válasz | #714 
de azt irta hogy szabályosan megilyedt az nem pontos j :) :)
akkor itt a gond boccs off

 © purfix2010. márc. 09. 11:16 | Válasz | #715 
Szevasztok! Ittvagyok, bocs! Szoval az a helyzet, hogy télleg kicsit beparáztam, folyamatosan csak azt olvasom ez történt, az történt, stb. ..mindig hiba. Kenés gond, dugó keresztbe fordult, sokadik lépcső meg ilyenek. De így most újra lelket öntöttetek belém és ez most nagyon sokat jelentett: sajnos én sem vagyok nagyon eleresztve. Ha szerelni kell nem lepődök meg (kivéve útfélen, de akkor nagyon).
Kicsit elszakadva ettől... ti milyen sisakot használtok? Nekem igazából a nyitottak tetszenek jobban. Purfix

 © hurican682010. márc. 09. 11:28 | Válasz | #716 
Sziasztok!Nagyon köszönöm mindenkinek a biztatást.Du. megyek majáért 2h-ra.Állitólag akkora kész van.Aztán este majd többet tudok beszámolni Nektek. Purfix:Neked annyit hogy ne félj a majától megvenni mert ezek azok a motorok amik a kategóriájukba nagyon megbizhatók.A sisakról annyit ,hogy kinek mi tettszik.Nekem a felnyitható állú jön be.üdv:

TopJoe2010. márc. 09. 12:36 | Válasz | #717 
Én sem szeretem a bezárt sisakot,de az arcüreggyulladást még kevésbé.Felnyitható:lassú tempónál felnyitod,pályán nagy tempónál bezárod.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Flow2010. márc. 09. 13:34 | Válasz | #718 
Igen, a felnyitható az univerzális! Nyáron kinyit és napszemüveg! :D Csak az a kellemetlen, mikor darázs repül oldalt a füled mellett a sisakba. De ilyen csak egy-egy szokott lenni szezononként :D :D

Más: én harmadik éve hajtom a Maját, eleinte a burkolatot sem mertem levenni, most meg apróra van darabolva otthon a garázsban, a burkolat fényezőnél (többieknek mondom, végül 50e lesz egy Győr melletti műhelyben), nyereg kárpitosnál, kuplung ferrodolozás alatt. E nélkül is elketyegne, de én is szerelésmániás lettem, mindennek 100%-osnak kell lennie :)
Egyébként lehet venni egy új gépet (egymilla körül van az Xmax?) ami pár évig hibátlan, de a folyadékokat, variátort, szíjat, fékbetéteket, kuplunkgot stb. ugyanúgy figyelni és cserélni kell. Én inkább vettem olaszból egyet 200 e-ért, papíroztam 100e-ért (ezt mondjuk az ellenségeimnek sem kívánom), és telente rászánok 2-3 hétvégét meg 30-60 ezer Ft-ot és mindent rendbeteszek rajta. Szerintem az új gépre is rá kell költeni ennek a felét, és ha hozzácsapod az évenkénti amortizációját...

tamas2010. márc. 09. 14:32 | Válasz | #719 
Nekem ez a motor volt az első nagymotor az életemben, teljesen tapasztalatlan voltam ezen a téren. Nagy szerencsém volt, hogy megalakult ez az oldal és rengeteg olyan tanácsot kaptam amivel neki mertem fogni a szerelésnek. Hozzátartozik, hogy az a típus vagyok, aki szétszed mindent, ha kis esélyt is lát hogy össze lehessen rakni, természetesen az ésszerűség határán belül. Ez sokat lendít a dolgokon.
Visszatérve a Majestyhez. Komolyan gondoltam, hogy ha már ki is nézted a gépet, fedd fel előttünk merre laksz, (erre a célra van egy NÉVJEGY rovatunk, ott nem kallódik el a bemutatkozás mint szegény Grisának a MIX-ből és Kukacos JaSa nem kap le [jogosan] a tíz körmödről) hamar kiderül lakik-e valaki azon a fertályon. Ha igen, megy Veled az illető. Tapasztalatlanul nagyon bele lehet nyúlni dolgokba, aki meg kellő tapasztalattal bír, sokat tud alkudni. Persze csak akkor fog kiderülni mit is vettél mikor belenézel, de nem kell aggódni, ha nem füstöl hidegindításkor, remegésmentesen indult el, 70-ig folyamatosan húz és legalább 115-125 a vége, nagy baja nem lehet.
Flóri leírta a karbantartásban a lényeget, ez mivel motor, sokat kell vele foglalkozni. Nem csak ezzel, minddel. Vagyis mindegy hogy GSX-R, vagy Majesty. A burkolatok leszedegetését meg megszokja az ember. A nő sem pucéran izgatja az ember fantáziáját, jó az, ha meg kell küzdeni érte. Milyen dolog már hogy minden ki van csapva a placcra! Szánni kell rá természetesen, de ez egy hobbi, a hobbi pediglen soha nem olcsó. Ezt el kell dönteni. De, hogy tisztán láss, ennek a motornak a karbantartási, üzemeltetési költségei messze alatta vannak a "nagyobb" testvérekének.

Sisak. Nekem 4 db van, egy a kicsi lányomé, nagyon helyes de nem is érdemes említeni mert csak... izé...
A másik három nyitható, érdemesebb egyből egy komolyabbat megvásárolni, ne járj úgy mint én. Elsőre vettem egy Kylin Helmet replikát, nem győztem szerelgetni. Következett egy Zeus (ezt használom még most is) de nagyon szeles, huzatos. Harmadjára vettem egy Nolan N102-est, no ez már sisak. Ezzel kellett volna kezdeni, a másik kettő árából ki is jött volna és nincs a rengeteg bosszúság. Tehát: - Felpróbálod hogy becsatolás nélkül a fejedet megrázva ne lötyögjön, ne csússzon be az orrod elé. Nem szabad mozognia, mert picit tágulni fog. A sisak passzos kell hogy legyen mind fejtetőben, mind az arcodon. Nagyon fontos. A rögzítésben majdnem mindegy hogy gyors-záras-e vagy befűzős, egy idő után mindet megtanulod pillanatok alatt becsatolni. Ha becsatoltad és lecsuktad a "rostélyt" figyeld tükörben hol van az orrod hegye. Ha rászuszogsz a plexire, vége. Ha van benne beépített napszemüveg, az csak hab a tortán. Nagy előny! A legjobb talán az ha elballagsz egy jó boltba, próbálgatod a sisakokat és felirkálod melyik a jó. Szétnézel a Vaterán és ha szerencséd van, megveszed fél áron. Sok sikert!

Nem hátrány ha a sisakba utólag beépíthető az átbeszélő készlet...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2010. márc. 09. 14:50 | Válasz | #720 
A majestynél jó mert van rajta kisseb nagyobb plexi,igy a sisak fajtája (nyitot,zárt) mindegynek tünik.
Toth Zoli barátom olyan (nyitot)sisakba motorozott 70-es tempoban aminek elöl csak sima plexi van.Vezetés közben elkapott egy kisseb veréb csapatot amiböl kettö eltalálta.Az egyik a bal vállánál,a másik a sisak plexijét jobb oldalon.A pleko eltört a Zoli orcsont törést szenvedet.Az ijedségtöl neki ment a járda szegélynek és elesett,bár ez nem okozot sérülést,Nekem az elsö majámnál az elöttem haladó autorol fellvágodó diónyi kavics a motor plekojának tetejét ellrepesztette,egy gyufásdoboznyit kitépve, a sisak (zárt) álvédöjét elltalálta és egy körömnyi helyen megsérült.
Azota csak zárt, de fellnyitható sisakom van és lesz.Városba lámpánál fellnyitom,de haladás közben mindig levan csukva
06304373303-vagyok elérhetö

 © pirovits tas2010. márc. 09. 16:22 | Válasz | #721 
Van aki szapulja, hogy a felnyithatós közel sem olyan megbízható mint a fix állú, engem nem zavar úgysem akarok arccal tompítani, de könnyebb benne tájékozódni, térképet nézni, kommunikálni, keresgélni a zsebekben. Nem túl okos dolog de ha tiszta az út,és a levegő és nem érzek veszélyt 60-ig le se csukom.
3 éve vettem egy IOTA-át azt hiszem 20 ezerért 2 év után kellet húznom a két szoritó csavaron, nem nagy ügy

tamas2010. márc. 09. 16:32 | Válasz | #722 
Én sem akartam a rúdon "táncolni"
A helyzet az hogy egyszer van álltalában ezekre a védőfelszerelésekre szükség, de akkor nagyon. Ha rajtam a protektoros kabát alatt olyan gerincvédő van mint a sógoromé, szerintem sokkal kevesebbel megúszom. Tök fekete-lila a hátam, a derekam. A térdeimnek egyszerűen szerencséje volt. Nem véletlen hogy a zárt, de legfeljebb a nyitható sisakokat favorizáljuk, az ember nem szívesen eszi a húslevest szívószállal...
Az IOTA-t is dícsérik, kedvező ár, alacsony zajszint és nem billeg.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 09. 16:44 | Válasz | #723 
Csá! Én sem azért szedtem szét a motoromat, mert szét kellet szednem, csak nem volt mit csinálnom a szabadidőmben! Egy kicsit füstölt, aztán csak a gyűrű volt leragadva, azt mondták, hogy lehet, hogy az olajjal volt a gond. Ha már szét vettem akkor megpróbálom rendbe tenni. De, ha nem nyúltam volna hozzá szerintem akkor is simán lehetne vele gurigázni.
Én még Yamahában nem csalódtam!!!
Ez már az ötödik! TDR, TZR, FZR, XV, YP.

Egyébként hibásat bármilyen márkában lehet venni és minden vétel zsákba macska. Egyszer rendbe kell tenni és onnét már minden csak Tőled függ!
1996-os Majesty 250

meszizs2010. márc. 09. 16:53 | Válasz | #724 
Tamás!
Kiegészíteném a gondolatodat:"ha nem füstöl hidegindításkor, remegésmentesen indult el, 70-ig folyamatosan húz és legalább 115-125 a vége, nagy baja nem lehet. "
Amikor én megvettem ezt a márkát, akkor még nem ismertem a fórumot, ráadásul sötétben sip-supp vettem-cseréltem.
Aztán jött a fórum. 115-125km/h az enyém jó esetben 95-öt ment. Variátor szét és a görgők szögletesre voltak kopva és tiszta kosz volt az egész, de a szíj jó volt és a ferrodók is.
Görgőcsere, olajcsere, főleg a hajtóműben, mert a volt tulajnak a nívó a betöltőt jelentette/fullra öntötte/.
Aztán folyamatos használat után hosszú úton máris tud 125-öt menni.
Enyhe füst az volt!
Ezért inkább én a füstöt és a hangokat figyelném nem a végét, az is számít, de nálam az a másod-harmadlagos szempont.
Saját vélemény volt!
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 09. 17:26 | Válasz | #725 
Hát a füstöt leírtam, a hangokon meg még mindig gondolkodok... Te hogy írnád a "nem normális" blokkhangot? Ezért javasoltam a közelben lakó Majesty tulajdonost, akár Téged is, mert aki egyszer hallotta, tudja mi a jó!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 09. 17:35 | Válasz | #726 
Hangilag én sem tudok igazi jellemzést adni, de ne legyen semmi rendellenes fémes, kopogó, szelep, variátorgörgő ...hang.
Én a mai napig csak barátkozok vele. Fecóhoz vittem először, de azt mondta, hogy egy baja van: de az nagy! Minden zörög rajta. De a motorja az szépen jár minden fordulaton. Aztán Laci felhívta a figyelmemet a füstre. Közben lefényeztem és megszüntettem a zörgéseket.
Most pedig a füstöt igyekszem elfojtani.
Számomra nehéz jellemezni egy motort.
Én úgy vagyok vele, hogy majd úgy is rendbe teszem. Az asszonyom is mindig mondja, bármit veszek is, hogy ezt mikor szeded szét?
Már megszokták!
Másnak tanácsot adni? Ez is zsákbamacska! Jó vannak bizonyos dolgok, amikhez talán jobban értünk, mint a most vásárló laikus valaki, de bennünket is csőbe tud húzni egy jó nepper és a technika kis ördögéről meg ne is beszéljünk.
Azt mondod,hogy jó és hazafelé törik valami, akkor ki a hibás? Ezért nehéz igazán jó és megbízható tanácsot adni. Véleményezni lehet és okosságokat megosztani, de vásárlást azt a tulajra/vevőre/ kell bízni. Szerintem!
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 09. 17:52 | Válasz | #727 
Nos, két dolog a tanácsokról.
1. Soha nem az lesz a hülye aki adja a "jó" tanácsot, hanem aki kapja.
2. Az a jó a tanácsokban, hogy nem kell őket megfogadni.
Ez számomra azt jelenti, hogy én a tapasztalataim (és ez itt MINDANNYIUNKRA igaz) alapján elmondom amit tudok és igyekszem felhívni dolgokra a figyelmét a másiknak. Természetesen a vásárlással járó felelősség minden esetben a vevő és eladó között oszlik meg, ezért nem árt ha mindkettejüket segíti egy harmadik, független fél. Olyan ez mintha a "Ki mit tud?" zsűrijében ülnék és mondjuk Zsoldos Imre felhívná a figyelmemet apróságokra. Hívja fel! Ő (volt) benne a jó! Aztán majd én felemelem a pontozó lapot. Az már az én felelősségem lesz. Azért is írom le mindezt, mert az én Majestym volt itt Egerben az első a sorban, amit behoztak. Semmit nem tudtunk róla és el voltunk olvadva milyen patent. Aztán kiderültek dolgok, amiket azóta, kisujjból rázunk ki. Ettől kellene valamennyire megkímélni a kedves vevőt aki ránk talált és bizony komoly segítséget adhat néhány jó tanács. Azután Ő eldönti mi az amit elfogad, mi az amit nem! Azért azt is tudomásul kell venni, én sem szeretem a kukacoskodó vevőt, de a korrekt az más. nem mindegy hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik. Mi biztosan többet tudunk a motorról, mint Purfix, ezért nem árt ha mindenki készít egy listát ami érdemes átnéznie. Vagy elkészítjük együtt, és a "motorvásárlás" rovatba feltesszük.
Na valahogy így. remélem nem vagyok nagyon félreérthető?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 09. 19:09 | Válasz | #728 
Minden rendben!
Én sem azt írtam, hogy ne segítsünk, csak azt, amit Te is leírtál. Tanács és döntsön.
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 09. 20:06 | Válasz | #729 
Igen, de az igazi probléma abban rejlik amit írtál, hogy hogy, miként értelmezi a tanácsot az illető. Ezért részleteztem a "tanács" fogalmát
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682010. márc. 09. 20:09 | Válasz | #730 
Sziasztok!Na a féltett majámat ma sikerült elhozzam a szerelőtől.36 pénzem bánja.Kérdeztétek,hogy mit fog csinálni annyiért.Hát!!!Előszöris egy német gumit kapott előre/nagyon tuti/,a hátsó keréknél ami meg volt zúgás megcsinálta /nagyon szuper lett/.jobb oldalon a támcsapágy,baloldalon a kihajtás csapágy szett+szimering szett csere,és tömités.Hát ennyi!Most nagyon örülök,mert szépen megy,és persze az,hogy haza jött.......Mostmár alig várom hogy találkozhassak veletek és tudjunk eggyütt gurulni!

tamas2010. márc. 09. 20:11 | Válasz | #731 
Ebben az esetben hogy az első gumi szerelése is benne van, nem olyan véres a történet. Örülök hogy elégedett vagy, ez a legfontosabb!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2010. márc. 09. 20:16 | Válasz | #732 
Fiuk megint 1 botor kérdés : ki lenne olyan jó és lelkes hogy még az idény előtt átnézze a majámat?Én ugyanis csak szeretem de nem szerelem mert sajna nincsenek meg hozzá az adottságaim, de nagyon hálás lennék.

gelilackó2010. márc. 09. 20:18 | Válasz | #733 
A lényeg tényleg a te elégedettséged!:) Gumi cserével hellyel közel reális az ár.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © hurican682010. márc. 09. 20:22 | Válasz | #734 
Szia Gelilackó!köszi.lenne még egy kérdésem.a km-óra ezekbe spirállal vannak meghajtva vagy nem?

Feco2010. márc. 09. 20:23 | Válasz | #735 
Mit jelent a német gumi?
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2010. márc. 09. 20:24 | Válasz | #736 
Bertalan Tibi---itt mindenki jó és lelkes,és nagyon sokan értenek is hozzá,De ha egy adott helyen összefutunk jonéhányan akkor kivesézzük a gépet (némi ugratással, de jó szándékkal.)
06304373303-vagyok elérhetö

 © hurican682010. márc. 09. 20:25 | Válasz | #737 
Most nemtudom hogy irják.valami heidenau

 © satyapapa2010. márc. 09. 20:26 | Válasz | #738 
huricán68-ha az elsö kereket megnézed láthatod hogy van e km spirál.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2010. márc. 09. 20:30 | Válasz | #739 
A Heidenau naon jó!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682010. márc. 09. 20:31 | Válasz | #740 
nem láttam spirált.csak egy kábelt,ami elég vékony.

gelilackó2010. márc. 09. 20:33 | Válasz | #741 
Pedig ott kell lennie a spirálnak. nem tudok olyan 250 es majárol amiben nem spirálos a kimlométeróra csak z uj xmaxok talán
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

SomTom2010. márc. 09. 20:33 | Válasz | #742 
Egy boltban nekem is ajánlották, az NDK-s Pneumant utódja a Heidenau.
Árban azonban több lett volna, mint a Bridgeston akciósan.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

gelilackó2010. márc. 09. 20:36 | Válasz | #743 
Tibi Megnézzük majd valamikor !Satyapapával rávetjük magunkat a motorodra:)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2010. márc. 09. 20:37 | Válasz | #744 
Csak jobb lett mint a Pneumant, klasszisokkal. Zénóka ezzel járt, maximálisan meg volt vele elégedve.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682010. márc. 09. 20:44 | Válasz | #745 
Gelilackó!Megnéztem a pdf fájlt.2003-as 250 majának.van az első kerekénél egy szenzor.gondolom az a km jelző.

tamas2010. márc. 09. 20:54 | Válasz | #746 
Óvatosan kutakodjál, elmozdulhatott-e valami, illetve van-e valahol kontakthibára lehetőség.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 09. 20:57 | Válasz | #747 
Nem kívánlak megsérteni és lehető legjobbakat kívánom a gumidhoz, de árban már tényleg utolérte a nagyobb neveket, de a tesztek igencsak keménynek és gyengén tapadósnak tartják.
Balesetmentes gurigázást és várom a tapasztalataidat!
Mészi
1996-os Majesty 250

 © hurican682010. márc. 09. 20:57 | Válasz | #748 
Lehet!Nemtudom ,majd kiderül.Holnap vissza gurulok a szerelőhöz.

meszizs2010. márc. 09. 20:58 | Válasz | #749 
Én is Bridgestone gumikat vettem.
1996-os Majesty 250

gelilackó2010. márc. 09. 21:04 | Válasz | #750 
Hurricane! Értem ! akkor itt a bibi , hogy nem tudtam mikori évjárat a gépe ezek szerint akkor már digit jelados volt.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

meszizs2010. márc. 09. 21:08 | Válasz | #751 
1986 full digit és ő a Gold. Ezek már akkor is tudtak.
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 09. 21:14 | Válasz | #752 
Igen, de a GW már akkor is s csúcs volt! Ha a mostaniakat nézed, gyakorlatilag a dessing meg a hátramenet ami válltozott + a ccm. Most is a fullok fullja.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 09. 21:16 | Válasz | #753 
Köszi!
De a Maját jelenleg még jobban szeretem!
Főleg, ha az alkatrészeket nézem!
1996-os Majesty 250

 © Kiss Róbert2010. márc. 09. 21:33 | Válasz | #754 
Nekem heidenau van elöl hátul és meg vagyok elégedve vele szerintem nagyon jo 13000ft volt a hátso, nics viszonyitásom máshoz mert még nem vettem más gumit.Nekem bevált!!!

TopJoe2010. márc. 09. 21:43 | Válasz | #755 
Hurican.A 2000 utáni ikerlámpásokban jeladós a km óra,spirál nincs.Ne aggódjatok én az ignisembe akartam vezérműszijat venni,mert megvolt a 60 ezer km,erre kiderült,hogy láncos és állitólag örök darab.Jó, hogy nem boltban kértem. :D
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2010. márc. 09. 22:12 | Válasz | #756 
Topi! Mi lehet Hurrican órájának a problémája? Hazafelé menet elromlott. Van valami külön bizti vagy turpisság?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. márc. 09. 22:21 | Válasz | #757 
Egy képet dobjál már fel az első kerék mindkét oldaláról. Azon lehet látni, hogy milyen meghajtós. De! az is lehet hogy ez ABS-es típus, ugyanis ez is létezik, csak kevés van belőle.
Zsolt

TopJoe2010. márc. 09. 22:35 | Válasz | #758 
A jeladó szerintem nem ment szét, talán a vezeték törött el.Már "régen" láttam közelről de azt hiszem van egy jeladó mágnes a tárcsa környékén és az érzékelő amiből kijöN a vezeték.Bizti nincs.Az én órám is eléggé mozgott a műszerfalban,lehet kirázódott a csatlakozó felül.Más tippem nincs.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2010. márc. 10. 10:05 | Válasz | #759 
néhány szösszenet:

- Heidenau, igen a régi NDK Pneumant utódja, de már az igazi NÉMET minőség, a burgimon ez volt elöl-hátul mikor vettem, már akkor sem volt új a gumi, de további 26 ekm megtétele után sem sokat kopott (óvatos "zénós" vezetés ) Igen, kicsit kemény gumi, nem kopós (lásd előbbiek) a tapadással nem volt problémám, igaz én nem vagyok kanyarvadász, esőben meg főleg óvatos vagyok. Az első gumit azért tavaly lecseréltem Bridgestone-ra (ez a Burgman "gyári" márkája, és tényleg JÓ) de főleg azért mert a minta peremén a tengelyvonalban "pikkelyes" kopás keletkezett. (Az okosok szerint ez a fékezés miatt van -egyébként a gumi forgásirányos - és ettől még simán lehet vele menni. Nekem sem rázott be az első kerék, de a majdnem új Bridgestone-t féláron megkaptam, ezért csere lett mégis.
- a burgin is elektromos a sebességmérő, és a kerékagyban lévő jeladó mágnes karmantyúi szoktak letörni egy idő után (karbantartás, kenés hiányában) Vételkor nekem törött volt a mágnes, az alkatrész kb 3500 pénz volt, a csere 30 perc. Szerencsés esetben pillanatragasztóval javitható a letörött karmantyú. LEHET hogy a maján is hasonló a helyzet (?!)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

TopJoe2010. márc. 10. 10:57 | Válasz | #760 
Itt nem biztos, hogy ilyen olcsó lenne, most néztem az easy-n az alkatrészt, egyben jelöli a rajz az érzékelőt a kábellel és a végén a csatival, 148 euróért.De szerintem ha nem vették ki a kereket és nem törték el, akkor valami kontakt hiba lehet.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © hurican682010. márc. 10. 11:39 | Válasz | #761 
Sziasztok!Na vissza vittem maját a szerelőhöz,és mint kiderült ez digit jelzésű.Sajnos a hiba abból lett hogy a jeladó stiftet kihagyták összeszerelésnél.Megcsinálták,úgy hogy mostmár jó minden.Fizetnem nem kellett.Hát ennyi.Mostmár csak jöjjön a jó idő!!!üdv :mindenkinek!és köszönöm a segitségeteket.!!!

 © pirovits tas2010. márc. 10. 12:42 | Válasz | #762 
a felfúrás 70-re+dugattyú szett 260000ft. reális?

 © ansa2010. márc. 10. 12:47 | Válasz | #763 
ha elirtál egy nullát,skkor igen.

 © satyapapa2010. márc. 10. 12:49 | Válasz | #764 
Ha ha, na igen a 260ezer az kicsit ütös,,,bár ha aranyból van?????????
06304373303-vagyok elérhetö

 © ansa2010. márc. 10. 12:51 | Válasz | #765 
Gondolom az egy prox dugó,amiugye 20k.
a fúrás itt felénk kb.3-4 ezer.

 © Zsolt2010. márc. 10. 13:44 | Válasz | #766 
nekem is ennyire jön ki, de kell még tömítés is. 6-7 rúgó
Zsolt

meszizs2010. márc. 10. 14:31 | Válasz | #767 
Ha aranyból lenne, akkor meg nagyon hamar elkopna!
1996-os Majesty 250

 © jasa2010. márc. 10. 15:13 | Válasz | #768 
Azért Cavintont szedhetne az a bizonyos szerelő Vannak horror történetek a feledékenységről......nekem egyszer egy futóműgeometria beállítás után az autó első kerekét nem csavarozták fel rendesen, 5 km után kezdett gyanús lenni a dolog. Belegondoltam, ha egy kanyarban hagyom el a kereket, és szembe jön valaki
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2010. márc. 10. 15:17 | Válasz | #769 
Ma lemotoroztam 60km-et és azt vettem észre hogy a Pirelli gumik ugy viselkednek mintha mindig kanyrodni akarnék.A Gelilackó ugyan aztmondta hogy OK és az ö gépe is hasonlo,de nekem nagyon furcsa még.A gép gond nélkül megy 120-at, ami ugyan szabálytalan volt, és ég is a pofám,de kikellet próbálnam egy nyugis egyenes szakaszon.Nemtudom más 250-ese is ilyen ,de nekem az elsö maja az olyan volt mintha sinen ment volna,Lehet hogy ez a gumitol van .Nem baj,csak nagyon szokatlan....
A motor végre mátol hivatalosan is az enyém lesz,de undoritó hogy ez 35-ezer ft ba kerül.
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2010. márc. 10. 16:02 | Válasz | #770 
Laci és satyapapa amikor és ahol, akár nálam is, bár szerszámaim sincsenek ha nektek jó, én csak megköszönni tudom.Az enyém is viszi a 120-t de én alig vagyok 70kg

 © satyapapa2010. márc. 10. 16:39 | Válasz | #771 
BTibi-nemtom hogy neked a szombat mennyire jó,és van e kedved és bátorságod Halásztelekre jönni.Itt nálam van garázs és szerszám is.Állitolag szombatra már norm.idö lesz .Még majd kiderül hogy Gelilackó profeszor ur szombat .du 2-hoz mit szol, nekem egész nap jó.
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2010. márc. 10. 20:40 | Válasz | #772 
Részemről szintén jó csak az időjárás is engedje. és tényleg köszi

gelilackó2010. márc. 10. 21:28 | Válasz | #773 
Nem tudom mi lesz szombaton de délig dolgozom az biztos utána meg nem tudom mi van ugy rémlik eddig semmi tehát elméletileg jó lesz nekem is de nem 100%
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2010. márc. 10. 23:53 | Válasz | #774 
A kezelésiben megnéztem a rendszeres karbantartás lapon a szíj csere intervallumát. Ott azt írja, hogy 20 ezer után cserélendő.
Zsolt

tamas2010. márc. 11. 11:24 | Válasz | #775 
Ez a maximum, +belejátszik a minimum méret is!
használattól függően...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © pirovits tas2010. márc. 11. 11:54 | Válasz | #776 
Elnézést. 26000ft

Más:lüktet a hátsódobfékem,a határán van a megengedett méretnek 161mm
Belefér egy felszabályozás?

tamas2010. márc. 11. 11:55 | Válasz | #777 
Abban az esetben, ha nem lépi túl a mester. De lehet jobb lenne egy másik dob...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © pirovits tas2010. márc. 11. 12:34 | Válasz | #778 
A Pinkmotors küldött egy vezérműlánc kódot sca 404 104, 97-es majához.Az enyém 96-os.
Mit gondoltok kompatibilis?

tamas2010. márc. 11. 12:39 | Válasz | #779 
DID SC*A-0404A SDH/104

Ez szerepel a mi manualunkban. Hogy amit Te kaptál jó-e? Meg nem mondom! Hátha a többiek tudják.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 11. 15:04 | Válasz | #780 
Előre lépés!
Ma megjött a tömítéskészlet, Natix Kecskemét.
6740 a készlet és 1600 a posta.
8400-ért ez is meg van.
Remélem, hogy holnapra a Yamaha és meghozza a gyűrűket.
Onnét már minden csak rajtam múlik!

Kedves volt Yamaha most Aprilia csak hápogott a telefonban meg kérte az elnézéseket, mert meg mertem kérdezni, hogy akkor a holnapra beígért gyűrűkért letipegek.
Hát sajnos nem jött meg! Miért Jappánból hozzák?
nap alatt bárhonnét megrendelem!
Jól kib...tak velem! Rendeltem volna meg valami más cégtől aztán a hétvégén már düböröghetne a "gazdaság". Ha szerdáig nem jön meg akkor vissza az előleg és rendelek mástól, de az már biztos, hogy ezektől többet semmit!
MOTOX kereskedelmi KFT Nagykanizsa, 3 nap alatt bárhonnét az országban.
Egyébként már amikor rendeltem, akkor is azt mondták, hogy kb. egy hét, de legkésőbb péntek.
Március 03-án adtam le a rendelést és az előleget!
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 11. 16:26 | Válasz | #781 
Az Aprilia nagyja, a Mille motor is hasonlóan vacak cég. Tudnék mesélni.

MésziZs, a 3 hozzászólásodat egybe húztam!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 11. 16:51 | Válasz | #782 
Az egybehúzást az megköszönöm, de a nyugtatgatás az már sovány!
Annyit írjatok meg, ha tudjátok, hogy a
www.motorwebaruhaz.hu által forgalmazott 69 mm-es gyűrűgarnitúra 9200ft körül az szerintetek milyen, mert az Aprilia-Yamaha azzal akar nyugtatgatni, hogy az övé Jappán!
Direkt két p-velírom, mert nagy a távolság és ezért nem ér ide másfél hét alatt.
Csak az az érdekes, hogy ők a gyárinak nevezettet annyiért adják, mint a fenti webáruház postával együtt. Akkor tán egyik sem eredeti, vagy effektíve az utángyártott is ilyen drága?
Holnap kiderítem!

Most kikapcs, mert megyek Goldot szervizelni, holnap reggel már hazajövök!
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 11. 18:03 | Válasz | #783 
Nekem a napokban jött meg a prox készlet, valószínűleg a gyűrűi kompatibilisek az eredetivel. Árat gyűrűkészletre még nem tudok mit írni, de hamarosan az is meglesz.
Zsolt

gelilackó2010. márc. 12. 09:11 | Válasz | #784 
Bertalan Tibi , Satyapapa !!
Nem lesz jó a szombat mert családi rendezvény lesz nem tudom nektek mikor lenne jó .
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

TopJoe2010. márc. 12. 11:24 | Válasz | #785 
Zsolt,ha gondolod unnep utan bemegyek a pinkbe es megerdeklodom van-e kulon gyurukeszlet.Rikk v prox.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

meszizs2010. márc. 12. 12:03 | Válasz | #786 
Ma személyesen is bementem az Aprilia-Yamahába.
Hozzáteszem már lenyugodva.
Úton vannak a gyűrűim, de úgy tűnik, hogy Hollandiából rendelte meg a Yamaha Hungária.
Az ígéret szerint jövő hétre tutira itthon lesz.
1996-os Majesty 250

Bertalan Tibor2010. márc. 12. 12:24 | Válasz | #787 
Laci, én hozzátok és az időjáráshoz alkalmazkodok, amikor Satyapapának vagy neked jó akkor megyek, nekem bármikor jó ( elvált vagyok, szabad ember )

 © Zsolt2010. márc. 12. 13:09 | Válasz | #788 
Köszi Topjoe, de írtam nekik ls most jött meg a válasz. Prox gyűrűkészlet a 250-es típushoz 6500 Ft. Ma délután fogom átmérni a dugattyút és a gyűrűket a biztos azonosság miatt.
Közben nekem is megjött a NAtix csomag. A tömítéskészlet itt a legolcsóbb: 6700 Ft. Egy kicsit mérges vagyok, mert fülöslegesen egy bazi nagy dobozban küldték, amibe még egy bukósisak is belemenne, így a szállítási költség 1600 volt.
Zsolt

meszizs2010. márc. 12. 14:21 | Válasz | #789 
Ne idegeskedj!
tegnap én is megkaptam a tömítést és nekem is sisakdobozban jött, igaz félbe volt vágva, a doboz.
Én is ennyit fizettem.

Gyűrűk!
Baráti a 6500ft a garnitúráért.
Én a Nem találtam a honlapjukon, csak a
www.motorwebaruhaz.hu találtam.
Ott 9150ft + posta, így 10650ft lett volna.
Ugyanezért az árért fogja meghozni a Yamaha is.
Remélem most már belátható időn belül.
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2010. márc. 12. 15:27 | Válasz | #790 
BE-Tibi én szombaton 10-töl beszámitható vagyok .Jöhetsz ha az égiek engedik.
Halásztelek Rákoczi 74- ez a fö uton van .Mellettem egy kis közért, a sarkon a Jáger gumi vlla.De hivj telcsin és elnavigállak.
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2010. márc. 12. 16:25 | Válasz | #791 
Satyapapa ha száraz és nem fagyott az út élek a lehetőséggel. megtalállak sokszor átmentem már halásztelken.

 © Zsolt2010. márc. 12. 19:14 | Válasz | #792 
Nos, a Prox gyűrűk tökéletesen csereszabatosak az eredeti Yamaha gyűrűkkel. Átmértem a dugattyúkat és a gyűrűket is digit tolómérővel, teljesen azonosak.
Mészizs: az alapméretes gyűrű még olcsó. De ha majd túlméretest kell venni, akkor már drágább lesz 25-30%-al. A prox gyűrűk tehát a Pinkmotorsnál 6500Ft mérettől függetlenül. A weblapon nincs rajta minden, érdemes mail-ben kérdezni.
Zsolt

meszizs2010. márc. 12. 21:34 | Válasz | #793 
Rendben, de már megrendeltem az eredetit és késve, de remélhetően a jövő hét elejében megkapom.
10700ft-ért.
Ha nem adtam volna előleget 5000ft-ot és, ha előbb beszéltünk volna akkor valószínűleg ezt raktam volna be, de így marad a gyári.
Majd legközelebb.
Sajnos a webáruházak nem tették ezt közzé, csak a motorwebáruház.hu, de ott annyi lett volna mint a gyári, akkor legyen gyári.
1996-os Majesty 250

meszizs2010. márc. 12. 21:42 | Válasz | #794 
Egy kicsit szelepszárszimeringezzünk is!
Ami a motoromban volt az fekete gumis, ami a készletben jött az zöld gumis.
Van jelentősége a gumi színének?
Ami biztos, hogy az újak szelepnél mért érintős átmérője 5mm, a kiszerelt használté, meg 5,8mm.
Tehát az új alapból jobban feszül, mint a használt, de ez a feszülés nem fog idő előtti elöregedéshez, megrepedéshez vezetni?
Minden esetre el fogok menni az autós boltba is és ott is körül nézek.
Most már a kezembe tudom fogni a régit, az RMS készletét és akkor majd hasonlítgatok, de azért várom az okosságokat.
1996-os Majesty 250

TopJoe2010. márc. 13. 00:32 | Válasz | #795 
Zsolt. akkor ezek szerint a gyurumeret megfelelo? Remenykedtem. Prox gyurut irtal de amit adtak a csomagban az Rikk.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2010. márc. 13. 00:36 | Válasz | #796 
Meszizs.milyen vastag a szelepszar? szerintem az donti el. ill a gyari szimmering eredeti uj merete? Szerintem ha nagyon feszul akkor hamar lekopik az éle,ami lehuzza az olajat.Meg kellene kerdezni egy szerelot.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2010. márc. 13. 00:39 | Válasz | #797 
Mondjuk melegen kicsit biztos fog tagulni a szimering.Amire ramegy az legyen jo passzentos le ne csusszon.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2010. márc. 13. 01:31 | Válasz | #798 
Igen jó a Riken is. Amúgy igen nagy cég Japánban, több nagy cégnek is beszállítója. A lényeg, hogy van minőségi, viszonylag olcsó gyűrű a 250-es gépekhez. A Prox dugó totál klónja a Yamahának, így a gyűrű is.
A szimering nekem is benne volt a készletben, nem mértem rá, hogy milyen a furata, de a szelepszár 6-os átmérőjű. Nekem bement rendesen. Ami szívás, az visszatenni a szelepszár végére az éket a szeleptányér mögé. Éppen tegnap raktam azt is össze, miután én is elküldtem némi szelep igazításra. A két szelep berakása 2x2 perc szimeringgel, de a 2x2 ék berakása meg 1 óra volt.
Zsolt

meszizs2010. márc. 13. 09:14 | Válasz | #799 
A személykocsikhoz, ha készletben veszed a sz.sz.szimeringer, akkor van benne egy igencsak vékony csövecske, amit ha előbb ráhúzunk a szelep szárra és azon keresztűl húzúk fel a szimeringet, akkor nem sérül az él.
Egyébként valóban 6 mm a szelep átmérő, csak az új szimering alapból is igencsak szoros.
Az ékek berakása az tényleg idegölő művelet, ha nincs célszerszám.
Biztosan én is elátkozok mindent és mindenkit amire össze fogom rakni.
De előtte valószíműleg csinálok egy kivágott csövet, amire még rá is tudok támaszkodni, talán akkor könnyebb lesz az összerakás.
1996-os Majesty 250


Első ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől