![]() |
|
|
|
© Pazo | 2011. nov. 21. 16:31 | Válasz | #4950 | ||
![]() | |||
Majd lessz, még előtte az élet!
| |||
| |||
© Pazo | 2011. nov. 21. 16:30 | Válasz | #4949 | ||
![]() | |||
Ha én így beöltözök, akkor rám azt mondják, hogy michelinbaba ![]() | |||
|
2011. nov. 21. 16:10 | Válasz | #4948 | |||
![]() | |||
Én is motorral vagyok ma. Persze beöltöztem rendesen. 2 Zokni, 2 gatya, 2 póló + pulóver, pufi kabát meg maszk a bukó alá. Reggel megláttak benne a barátaim a KV-zóban és már TEK feliratot akartak nekem csináltatni a kabátom hátuljára. ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 21. 16:07 | Válasz | #4947 | ||
![]() | |||
Most akarom bejáratni hogy ne tavasszal keljen megaztán Én télen is legalább hetente 1x megyek vele (velük)Az állás csak árt nekik,,,szerintem,,Ilyenkor higabb olaj van benne télire 10w-30 Hát marha jó volt mert szépen komotosan 60-65ös tempoban járatom a suhanót,ennél még nincs nagyon hideg(nemvagyok lekvár))Erre elmegy egy suhanc mellettem vagy 80-al egy egyszerü mezei mezitlábas sisakkal a fején,plekó maszk minden nélkül,,Még valoszinüleg nemvolt arcüreg gyulladása | |||
| |||
2011. nov. 21. 15:59 | Válasz | #4946 | |||
![]() | |||
A 12 gr-os görgő rengeteget dob rajta. De egyben csalóka is, szinte kínálja magát hogy: - Húzzad öcsém! Örülök hogy meg vagy elégedve! | |||
|
© Pazo | 2011. nov. 21. 15:56 | Válasz | #4945 | ||
![]() | |||
Még a végén nem ezt fogod eladni! ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 21. 15:47 | Válasz | #4944 | ||
![]() | |||
Hát ma is kivittem a maját"sétálni",30km És a generál miatt,vagy mittudom én mi miatt,de iszonyu jó a gép,jég hidegen is szenzációsan indul és megy,,,Imádom..Nagyon jó lett ,szinte hihetetlen mennyire finomn müködik,,Ráadásul az ujj szij és a 12gr görgö is jobban fekszik nekem.Csodás..
| |||
|
2011. nov. 18. 07:59 | Válasz | #4943 | |||
![]() | |||
MACY! Pl. itt vagyok én! Most lehet páran kiakadnak, hogy miért olyan messze, de én is elvittem a Majámat Juhász Bélához! Igen! Olyan messze (170km csak oda)! Hogy nem volt-e közelebb? De igen. De a Clubtársak elbeszélése alapján benne volt maximális bizodalmam. Tudom nem a legolcsóbb megoldás de számomra a legmegnyugtatóbb. Úgyhogy azt javaslom tedd fel az érveidet egy mérlegre és dönts, de ne feledd: "Akié a választás azé a gyötrelem". | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. nov. 17. 23:21 | Válasz | #4942 |
![]() | |
Sziasztok. A hátsó fék szerintem az úszó nyereg kopása miatt cicereg!!! Zsolt irt erről régebben! |
2011. nov. 17. 22:47 | Válasz | #4941 | |||
![]() | |||
Nem hiszem hogy a távolság a döntő ilyen dolgokban. Nem Te lennél az első aki messziről vinné a motorját! | |||
| |||
2011. nov. 17. 19:28 | Válasz | #4940 | |||
![]() | |||
Akkor ezt még meg kell álmodnom. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 17. 19:19 | Válasz | #4939 | ||
![]() | |||
ÉN is elsösorban Juhász Bécit javaslom.A másik megoldás itt van Halásztelken (csepel mellet) Yamaha szervizben volt a srác szerelö,most a saját mühelyébe szerel.Ö csinálta a mostani generálom döntö részét.
| |||
| |||
2011. nov. 17. 19:13 | Válasz | #4938 | |||
![]() | |||
Szia Satyapapa! Hol csinálták a kicsikédet? Most már itt az ideje, nem lehet tovább húzni, meg kell csináltatnom a hátulját és szeretném átnézetni. Tamás délután javasolta Juhász Bélát, de kicsit nagyon messze lakik hozzám. Köszönöm a választ! | |||
| |||
2011. nov. 17. 16:02 | Válasz | #4937 | |||
![]() | |||
Az igen. Gratula hozzá. Nagyon baráti áron sikerült kihozni a költségvetést. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 17. 15:30 | Válasz | #4936 | ||
![]() | |||
Nos kész van a majám generálozása,,,,Isteni hangja van illetve nincs hangja csak surrog.51ezer ft be van ,,,yamaha gyári gyürükészlet,gyári tömitéskészlet,,vadi ujj szij és görgők,,simmeringek stb,, mineden kitisztisztva,karbi is, Most nem én csináltam (nemértem rá) a yamaha motorszervizes srác csinált mindent,,(kivéve a szijcsere ,azt én) igy lett mindennel eggyüt 51ezer...még ugyan pár km-ig bejáratos,,de teljesen másként viselkedik,sokkal könnyedébben megy,,örülök hogy megcsináltuk,és nagyon sajnálom ha elkell adnom..nagyon egyben van,és csoda klasszul megy. | |||
|
2011. nov. 17. 13:45 | Válasz | #4935 | |||
![]() | |||
Már meg van! | |||
|
2011. nov. 17. 13:12 | Válasz | #4934 | |||
![]() | |||
Valószínűleg az lesz, hogy elviszem, mert nem akarok elbarmolni rajta semmit, meg át is akarom nézetni alaposan. Az elérhetőségét, hol lehet megtudni az úriembernek? Egyébként én is 110 kg vagyok 186-7 cm magas. Ha a karbi is olyan, mint a hűtőfolyadék volt, akkor tökön szúrom magam. Tele volt szeméttel. Legalábbis a tartály felől nagyon mocskos lé jött ki.
| |||
| |||
2011. nov. 17. 13:05 | Válasz | #4933 | |||
![]() | |||
Nekem városban 3,7-4 liter... Én 110kg vagyok, meg kilógok mindenütt róla. Eleve a 47-es cipőm nagy szerelt fog... Ha Bélához elviszed egyszer, kipucolhatjátok a karbit is, lehet hogy segít az is rajta. | |||
| |||
2011. nov. 17. 12:43 | Válasz | #4932 | |||
![]() | |||
Tamás ez természetes, hogy a fékkel nem játszok a tanácsaidat pedig, mint a tapasztaltabbét meg fogadom. Mert a 7 éves fiam, délutánonként mögöttem utazik. A fék egyébként fog, bár már eléggé kopottas. Meg nem tudom, ki hogy van vele, de alattam, akárhogy kímélem (80-100 + napi kb 4-5 km város) 3,8-nál nem akar kevesebbet fogyasztani. Ez így rendben van?
| |||
| |||
2011. nov. 17. 12:22 | Válasz | #4931 | |||
![]() | |||
Na a kormány és a fék nem játék! Leveszed és nem cicereg! Fék nélkül ne közlekedj egy méter sem! (Remélem csak szenderen forgattad meg...) Szakembert kívánó feladat! Vedd fel a kapcsolatot Juhász Bélával, a Te motorod ha jól tudom tárcsafékes, fel kell újítani ha olyan problémája van a cuccnak, ne fogj hozzá ha nem muszáj. Hidd el, nem éri meg! Nehéz kellő tapasztalat nélkül hangok alapján bármit mondani... Főleg hogy Te hallod mi meg nem... ![]() | |||
| |||
2011. nov. 17. 12:03 | Válasz | #4930 | |||
![]() | |||
Ok! Köszi! A másik kérdésem lenne. Valami hátul a fék tájékán cicereg. Nem kerék csapágy, mert ha leveszem a féknyerget csend van. Ha megtépem a nyereg rögzítő csavarjait akkor aztán van csattogás. Már szétszedtem nem tudom hányszor, de nem jövök rá, hogy mi lehet. Csak akkor csinálja, ha húz a motor. Gurulásnál, fékezésnél semmi. Olyasmi hangot képzeljetek el, mint mikor egy lemezdarab csavarkötése meg van lazulva és rezeg. Valami tipp? Vagy mégis csapágy? ![]() | |||
| |||
2011. nov. 17. 11:40 | Válasz | #4929 | |||
![]() | |||
Vagy nem jött le minden, vagy nem is volt benne annyi mint kellett volna. De korábban le van valahol írva hogy cserélj hűtőfolyadékot, a keresővel (a főoldalról elérhető) rögtön megtalálod! | |||
| |||
2011. nov. 17. 11:20 | Válasz | #4928 | |||
![]() | |||
Üdv mindenkinek! Ma végre eljutottam odáig, hogy lecseréltem a hűtőfolyadékot a Mayában. Eleinte, csak lestem szegényre, hogy hol lehetne leereszteni belőle, de nem jöttem rá. Hiába nézegettem a rajzokat, leírásokat, stb... Végül, egy hirtelen gondolattól vezérelve leakasztottam a vízpumpáról a csövet (mondván annál lejjebbi pontot nem találtam) és kicsurgattam belőle és a tartályból is. Új folyadék bekever, kimér, fokol, öntsük bele. Na ekkor jött a meglepetés. Állítólag ebbe 1,4 liter megy bele, amiből 0,4 liter a tartály. Akárhogy megjárattam, láttam, hogy pumpálja kifelé a levegőt, de ebbe tartályostól nem sokkal több, mint 1 liter ment bele. Létezik, hogy ilyen sok maradt benne a régiből? | |||
|
© Wiking | 2011. nov. 13. 20:36 | Válasz | #4927 |
![]() | |
Ezen már fél éve átestem...de nem javult semmi.Mint lentebb is írtam, imértem műszerrel a vezetékeket meg mindent de seholsem találtam olyan hibát ami okozhatná a jelenséget. Sajnos a 2 gombámbol az egyik megadta magát, így nem sikerült összehozni azt amit délután írtam, de az előzetes teszteknél aránylag jól mért a műszer...persze ezt csak hosszab teszteléssel és használat közben tudtam volna teljesen leellenőrizni. Szóval eddig úgy tünik, hogy a hőmérő gomba hibásodik meg amikor nem mér jól a műszer. Utánnanézek majd elektronikai alkatrészek között, hogy mennyiért lehet venni ilyen értékű alkatrészt... Ha jól emlékszem termisztornak hívják...de ez nem biztos.
| |
© Zsolt | 2011. nov. 13. 20:07 | Válasz | #4926 | ||
![]() | |||
Ez pontosan így van. Némi kontakt spray ÉS sarú light összenyomás --> okés lett.
| |||
|
2011. nov. 13. 18:30 | Válasz | #4925 | |||
![]() | |||
Anno Németh Zsolt jutott arra a következtetésre hogy oxidációs problémák vezetnek az általad leírt problémához. Ő kipucolta, letakarította az összes kontakt pontot és a műszere máris jól mért. Próbáld ki! | |||
| |||
© Wiking | 2011. nov. 13. 13:19 | Válasz | #4924 |
![]() | |
Sziasztok! Mivel eléggé zavart már a vízhőfok mérő műszer hibás működése, ezért nekiálltam tegnap megkersni a hiba okát. Arra jutottam, hogy nagy valószinűséggel a gomba ment tönkre. Amit viszont nem értek miért. A gomba lényegébenegy hő hatására változó llenállás. olt itthon még a 125-ösbölegy másik ami mérés alapján megeggyezett a 250-ének az értékével. Viszont a 125-ösben teljesen jól mért. imérte a vezetékeket is és a testet is a hengerfejnél. De mindent rendben találtam. Most azt a megoldást találtam ki, hogy a 2 gomba egyszerre lessz a rendszerben párhuzamosan kötve egymással, így nagyjábol jól mér a műszer. Este megírom mi lett a vége... |
2011. nov. 12. 22:40 | Válasz | #4923 | |||
![]() | |||
Én a Ladán (nem ezen, az előzőn)használtam egyszer, de soha többet! A tapasztalatom az volt amit Feco is írt a #4916-ban...
| |||
|
© Wiking | 2011. nov. 12. 14:54 | Válasz | #4922 |
![]() | |
Én is befujtam multkor tapadásnövelővel a variátort illetve a szíjat, de szörnyű hangja volt utánna :D Viszont nekem nem a szíj oldódott meg tőle. Leállítás után megtapogattam a v bariátor belső felületét, és ragacsosvolt...tapadós. Viszont nem volt semmi szine a dolognak. |
© satyapapa | 2011. nov. 12. 14:02 | Válasz | #4921 | ||
![]() | |||
Igy van.Ha nagyon tapad az se jó mert fogja a tárcsákat amikor leforog.A poros szennyezett szij meg terheléskor megcsuszhat,nem tudja átadni a teljesitményt,melegszik koptatja a tárcsát stb
| |||
| |||
2011. nov. 12. 13:48 | Válasz | #4920 | |||
![]() | |||
Szerintem egy bizonyos csuszásnak kell lenni ,elvégre a két tárcsa közt kell le-fel mozogni.
| |||
| |||
2011. nov. 12. 09:55 | Válasz | #4919 | |||
![]() | |||
Én egy alkalommal zsírtalanítót "locsoltam" be a variótárcsák és a szíj közé alapjáraton. Nem konyhait, hanem olyat amit ipari zsírtalanításra használnak ragasztások előtt. Hasonló a hatása, ha nem ugyan olan mint a féktisztító spray. Bitang jó, de nem mindegy hogy hova használom. Na lett is olyan csikorgós, nyöszörgős tapadás hogy csak lestem. A szíj alig akart leválni a tárcsáról az alsó oldalon. Nem győztem kapkodni a sluszkulcs után hogy leállítsam. Szétszedtem, lemostam mindent tisztára, a tárcsákat ezzel a zsírtalanítóval, a szíjat átpucoltam szikonnal nagyon vékonyan, majd a már megszáradt, kiszellőzött zsírtalanítós ronggyal azt is áttörölgettem fogról fogra és úgy összeraktam. Jó lett és szépen futott, nem is csúszott meg a szíj. Szóval zsírtalanítani szerintem is csak a tárcsákat, a szíjat ezektől kímélni kell. Zénó a 400-as szíját is kezelte rendszeresen szilikonnal, de mint tudjuk az Ő csuklója nincs kikopva a gázmarkolat rángatásától... | |||
| |||
2011. nov. 11. 22:01 | Válasz | #4918 | |
![]() | |
Oké,köszi, Úgy döntöttem nem fújom be vele. |
2011. nov. 11. 21:43 | Válasz | #4917 | |||
![]() | |||
A féktisztítók szárítják a gumit!
| |||
|
2011. nov. 11. 21:42 | Válasz | #4916 | |||
![]() | |||
Az ékszíj-csúszásgátlók /legalább is amelyek eddig az én kezembe kerültek/ mind úgy javították a tapadást, hogy megolddottáká a gumi külső felületét.Ebből egy ragadós massza lesz.Én nem ajánlom.Gyakori használat után a szíjat el lehet dobni!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 11. 20:51 | Válasz | #4915 | ||
![]() | |||
A féktisztitó az nem tapadásjavitó ,de mindenkép ajánlatos a tárcsákra,,Mélységi tisztitó,zsirtalanitó . Ga-Bika a szijj,, sprays fujását kérdezte.Az ujj szij szenyezödés mentes, tökéletes tapadási tulajdonsággal..Lehet ugyan ráfujni ezt azt,de nemfontos.
| |||
| |||
2011. nov. 11. 20:44 | Válasz | #4914 | |
![]() | |
1-1
|
2011. nov. 11. 20:39 | Válasz | #4913 | |||
![]() | |||
Én viszont mindenképp átfúvatnám féktisztító srayvel a varió tárcsákat, aztán szerintem ártani meg semmiképp sem ártana az a tapadásnövelő anyag.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 11. 20:31 | Válasz | #4912 | ||
![]() | |||
Szerintem egy ujj szjira felesleges..Használt szij karbantartására jó a spray
| |||
| |||
2011. nov. 11. 20:28 | Válasz | #4911 | |
![]() | |
Helló. A mociban cserélem a szíjat. Van a szekrényemben egy ékszíj-spray (tapadást fokozó spray). Szerintetek érdemes lenne ezzel kezelni az új szíjat?
|
© satyapapa | 2011. nov. 06. 20:16 | Válasz | #4910 | ||
![]() | |||
A gyartya még nembiztos hogy sebességnövekedést okoz,,bár némely esetben lehetséges.Én más hibára gyanakszom..szépen átkell vizsgálni sokmindent,jártam ugy hogy a gyertyakábel csere oldotta meg a gondot,ami elöször eszünkbe sem jutott.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 06. 20:12 | Válasz | #4909 | ||
![]() | |||
Én is ugyértem hogy a DR 8EA való hozzá,
| |||
|
© Wiking | 2011. nov. 06. 20:08 | Válasz | #4908 |
![]() | |
nem az való bele.. DR8EA kell a 250 be. De a főoldalon a letöltések között megtalálod a szervízkönyvet amibe le van írva....
| |
© Mr. Majesty | 2011. nov. 06. 18:52 | Válasz | #4907 | ||
![]() | |||
Tehát DPR9EA-9es való bele?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2011. nov. 06. 18:50 | Válasz | #4906 | ||
![]() | |||
Értem Satyapapa. Szerinted akkor fog tudni menni 110zel?
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 06. 18:36 | Válasz | #4905 | ||
![]() | |||
Igen mert az való bele, nekem is az van.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2011. nov. 06. 17:34 | Válasz | #4904 | ||
![]() | |||
Szia Satyapapa. Nekem is gyertya gond van. Lehet hagynom kéne a DPR9EA-9est, és nem lecserélnem DR8EA-ra?
| |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 30. 09:51 | Válasz | #4903 |
![]() | |
Sziasztok! Szerntem érdemes szétszedni a kuplungot teljesen és átnézni mindent rajta...Eddig csak a 125-ösét kaptam szét teljesen, de az is be volt szorulva rendesen...elég nehezen és akadozva nyíltak a pofák a rugók nélkül is..Ez szerintem mindenképp okozhat elégtelen tapadást, azaz rámgatást. zintén a 125-ös kuplungharanglánál volt az, hogy nem csak kúposan volt megkopva de még tojás is volt...ezt is mindenképp árdemes lellenőrizni. Én a 125-ösnek felújítattam a kuplungját ami 3-4000 ft közötti összegbe került míg egy komplett új kuplung 16000ft körül mozog... Igaz erre várni kellett majd egy hetet, de akkor volt arra idő. Nekem is nagyobb volt a ferodol a felújítás után mint kellett volna...azaz bele sem ment a kuplung hatangba, de tengejre húztam a komplett kuplung szerkezetet a variátor hátsó részével együtt ami belül ugye csapágyazott, állványos fűróba befogtam egy csiszoló korongot ( olyan mint sarokcsiszolónál a lamelláskorong csak itt tengely körül vannak a csiszolólapkák) a kuplung tengelyét pedig hozzáfogattam a tárgyasztalhoz gépsatuval. beállítottam lb 1.5mm-es "fogást" és elindítottam a fúrót. művelett közben egyik kézzel fel le mozgattam lassan csiszolótárcsát a fúróval, a másik kezemmel pedig óvatosan fékeztem a kuplung forgását, hogy ne pörögjön fel túlzottan. Ha nem is lett teljesen szabályos a sugara, de nem rángatott és nem rázkódott. reszelővel ez aművelet eltartott volna jóideig és közel nem lett volna még ennyir szabályos sem.. egyébként kb 5 perc volt a csiszolás...másik 10 meg mire kitaláltam, hogy mi hogyan legyen.. :D |
2011. okt. 28. 20:53 | Válasz | #4902 | |||
![]() | |||
Ezek nagyon tanulságos leírások és képek voltak számomra. Köszönöm a segítséget! Vizsgák után majd bővebben kitárgyaljuk. Akkor, már élesben! Na jóccakát mindenkinek! | |||
|
2011. okt. 28. 20:41 | Válasz | #4901 | |||
![]() | |||
Itt vannak a hozzászólásaim számai a 250-es rovatban. Ezeket keresd meg! 4178. ez egy full horror volt, a Maja találkozón égett/olvadt/,maródott szét a varióm! Én voltam a hibás! 3714. a Kuplungharang szabályozása 3374. a kuplungpofák szabályozása/ az eszterga fordított forgásirányban volt és kés is fordítva volt befogva, hogy a centifugális erő ne nyitsa szét a pofákat/ Remélem tudtam segíteni. | |||
| |||
2011. okt. 28. 20:35 | Válasz | #4900 | |||
![]() | |||
Én kivettem a pofákat és kuplungos-fékes szakival megferrodóztattam. Aztán egy kicsit vastag lett és használtam a reszelőt, de sajnos nem lett jó, mert alapjáraton is rángatta a motort és indulásnál mindig rázott. Így szétszedtem és irány az esztergályos! Most azt mondom, hogy jó! Visszakeresek és küldöm a hozzászólás számát, ahol fotók is vannak! | |||
| |||
2011. okt. 28. 20:34 | Válasz | #4899 | |||
![]() | |||
A vizsga vége, még majdnem 3 hét. Utána valószínűleg szétkapom, vagy valaki hozzáértővel szétkapatom az egész gépet. Átnézem az összes beállítást, csapágyakat, kopó alkatrészeket, stb... Addig sajnos tűrnünk kell mindkettőnknek! Jobbat nem tudok. ![]() | |||
|
2011. okt. 28. 20:31 | Válasz | #4898 | |||
![]() | |||
Szia MésziZs! Körülbelül erre gondoltam én is. Illetve, még az is a fejembe jutott, hogy a pofák el vannak mégis kopva. Viszont eddig sehol sem találtam külön pofákat, csak egyben az egész berendezést. Abból pedig a jó nem olcsó. | |||
| |||
2011. okt. 28. 20:29 | Válasz | #4897 | |||
![]() | |||
Szerintem is kuplung. A 250-eseknek ez komoly problémája ha nincs megfelelően összerakva.
| |||
| |||
2011. okt. 28. 20:27 | Válasz | #4896 | |||
![]() | |||
Nem kívánok okoskodni, de! Szerintem a görgők nem okozzák a rázkódást! Az enyém amikor ezt csinálta, akkor a problémámat a kuplungharang és a kuplungpofák felszabályozása oldotta meg! Volt akinek segített a pofák csapjainak a zsírzása és az egész rendszer tisztítása, de én az esztergálás mellet voksolok! Ja és szakival, nem tokmányba fogva, hanem csúcsok között. De mindenképp várjad meg a többiek véleményét is! | |||
| |||
2011. okt. 28. 20:17 | Válasz | #4895 | |||
![]() | |||
Üdv mindenkinek! Sajnos mostanság kicsit ritkábban tudok felnézni az oldalra, mert 1; órák hosszat olvasom, 2; arra az orálisan kielégített nyelvvizsgára kell készülnöm. Viszont a gépet kénytelen vagyok minden nap hajtani. A következő probléma adódott szegénykémmel.: Ismét visszajött bele a rázkódás. Nem mindig, az esetek kb 60-70%-ában. Van, mikor nagyon finoman elindul és semmi gond. Viszont van, mikor csak nagyon lassú tempóról gyorsításkor is rázkódik, mintha hideglelése lenne. Nem egész egy hónapja nézték át a Motorrad-ban. Görgőket cseréltek benne, a kuplung állítólag rendben volt (bár én nem láttam). Utána kb. 1 hétig nem is csinálta. Na, most hogy legyek okos?? ![]() ![]() ![]() | |||
|
2011. okt. 28. 20:12 | Válasz | #4894 | |||
![]() | |||
Azért ez érdekes! ![]() Én azért megnézném az önindítót, a kontaktokat és a töltést! Valószínűleg kellemesebb helyzetben vagyok, mint Te, mert az én akkum 3 éve nálam van és nem tudom, hogy az előző tulaj mikor vette, tehát legalább 3 éves. Ráadásul egyszer úgy sikerült lemerítenem a parkolófénnyel, amit kb. 4 napig rajtafelejtettem, hogy az akku töltő nem ismerte fel az akkut, mert abban csak 2 volt volt a feszültség. Normál trafóval "bikáztam" fel valamivel 10 volt fölé és akkor már felismerte a töltő. Jelenleg is bármikor tudok indítani! Szerintem azért ne nyugodj abba bele, hogy most egy nagy akkuval megoldottad a problémát, mert azért valami "sántít" az elektromos rendszeredben! ![]() ![]() | |||
| |||
© hurican68 | 2011. okt. 27. 22:25 | Válasz | #4893 |
![]() | |
Hát remélem nem lesz semmi baja.Hiszen Tity is 4 éve használja ugyanigy és minden okés.
| |
2011. okt. 27. 21:26 | Válasz | #4892 | |||
![]() | |||
És a feszszabályzót vagy a generátort nem fogja kinyírni? Mert azért ekkora aksinak töltés közben van áramfelvétele is.
| |||
| |||
© hurican68 | 2011. okt. 27. 21:14 | Válasz | #4891 |
![]() | |
Sziasztok.Na végre a tegnap előtt reggeltől megszünt az inditási problémám.Tity mintájára én is szereltem autó akkumlátort be az üllés alá /50Ah/.Úgy nézki bevált a dolog,hálisten nem kell reggelente az autómról bebikázni.Bőven van szufla benne. nekem a motor aksim egy éves,tehát nem öreg,és mégis ha állt két napot már nem tudttam beinditani. remélem birni fogja,és nem okozok vele kárt az elektronikába.Titynek már 4-éve üzemel igy a mocija. |
© satyapapa | 2011. okt. 27. 19:12 | Válasz | #4890 | ||
![]() | |||
Tegnap a suhanó egyik pillanatról a másikra nem indult be,Sok kinlódás keresgélés után sem találtam hibát,,node ma visszatettema régi gyertyát és hipp-hopp már ketyeget is.Az ujj gyertyába (ami végül is rossz) kb 300km van.NGK DR 8EA gyertya tahát a japó sem tuti. Kiszerelve adott szikrát de bent nem..A dög | |||
|
© Kiss Róbert | 2011. okt. 25. 00:11 | Válasz | #4889 |
![]() | |
Nem lett leköszörülve a csap vége csak simán pontozóval utánna kiütővel ki lett ütve! A feltámasztás (kiütésnél és visszaütésnél)a lánckerék házon(a hengerfej oldalán történt) elég nehéz mert nincs sok hely (sok idöm elment rá)! A lánckerekeken legalábbis a felsőn nem volt latható kopás tökéletesen stimmelt az ujj lánchoz! Az alsót ugye nem nagyon lehet látni. Nekem óra szerint 100000 km után kellet cserélni a láncot! Nem volt kedvem széthúzni a blokkot,szerelő ismerősöm azt mondta , ő sokszor cserélt már igy vez láncot és nem esett szét még 1 sem! Hát én megkockáztattam! 15000 km-t mentem vele azóta és még fut! |
© juhász béla | 2011. okt. 24. 19:49 | Válasz | #4888 | ||
![]() | |||
Igen,van olyan motor pl.Yamaha xs500,TX 500 as ,ezeknek a motoroknak,csak a helyszinen összerakott /henger+hengerfej/művelet után kell beűzni a vez láncot ,és helyszinen szegecselni.Itt egyben nem lehet kivenni a láncot,csak ha szét van nittelve.
| |||
| |||
2011. okt. 24. 19:04 | Válasz | #4887 | |||
![]() | |||
Létezik patentszemes vezérlánc is, én sem akartam hinni a szememnek de van. A nyúllott lánc viszont megeszi a kereket,ha arra ráteszed az új láncot akkor a kerék koptatja el az új láncot.Róka fogta csuka!!Akkor szabad kicserélni csak a láncot, ha vmiért a lánc nyúlt, és a kerekek még jók.Egy Skodán ecce így jártam. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. okt. 24. 17:10 | Válasz | #4886 | ||
![]() | |||
HIVJ fell,megoldás miatt. Az én majámat is most csináljuk,YAMAHA szerelönél. | |||
| |||
2011. okt. 24. 16:11 | Válasz | #4885 | |
![]() | |
Már korábban írtam, hogy elfogadhatatlanul zabálja már a gépem az olajat, akkor közösen meg is állapítottuk, hogy szezon után egy motorgenerál ráférne. Nos, nálam lassan beköszönt a naptári és csillagászati "szezonután". Szükségem lenne valakire, aki az állapotfelmérésben és a szükséges beavatkozásokban nagy szakértelemmel, műhellyel és eszközparkkal bevállalná a nemes feladatot - ez már nem egy szelepállítás vagy variobuherálás, az én képességem kb. addig ér. Természetesen mindkettőnk számára előnyös üzleti alapokra szeretném helyezni a projektet.
|
2011. okt. 24. 16:04 | Válasz | #4884 | |||
![]() | |||
Nem akarunk szűkíteni! Csak arról írogattunk, hogy a végtelenítettből kiütni egy csapszeget, majd így szétszedve befűzni a régi helyére, amit természetesen szétvágna az akié, aztán amikor behúzta az újat akkor meg újra összeszegecselni. Na én erre írtam a fűrészláncos módszert házilag, amitől egyáltalán nem vagyok elájulva, holott én is így szakszerűtlenül csinálom. Ez a patentszemes lenne a legjobb és legegyszerűbb megoldás! | |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 24. 10:37 | Válasz | #4883 |
![]() | |
Szűkítni nem akartuk :) Amúgy a mostani fastride-ban, az SW-T mellett épp láncmókolós cikk is van, igaz szekunder lánc, de a szét-össze ugyanaz.
| |
© Zsolt | 2011. okt. 24. 10:19 | Válasz | #4882 | ||
![]() | |||
Hűha... Ez a lánc szűkítés nagyon veszélyes. Ha a lánc megnyúlt, azt bizony cserélni kell. Nem csak a hossza a lényeg, vagyis fesziti-e a rúgós feszítő, hanem hogy a lánckerekeken hogy fekszik fel. Egy megnyúlt lánc szinte csak a lánckerekek hegyén jár, így előbb-utóbb az is kuka. Pláne ha meg elszakad, azt mindenki tudja mivel jár. A vezérműláncok egy részét tényleg végtelenítve árulják. De én már láttam olyat, hogy nittelő szemes, vagyis csak be kellett húzni a helyére (a régi után kell kötni az újat, majd behúzni) és összepréselni a végtelenítő szemet. Ha jól emlékszem a Pinkmotors forgalmaz vezérműláncot, érdemes rákérdezni. Az ára olyan 10-12 ezer körül van (DID). Esetleg van egy bontott nekem is, egy ezresért odaadom bárkinek. | |||
|
© adamfzr | 2011. okt. 24. 09:32 | Válasz | #4881 |
![]() | |
nemhivatalosan ez a könnyebbik módszer ;) Ha nembírnék a pénzemmel biztos szétkapatnáma blokkot, de ha mostanában cserélni kéne, akkor biztos így tenném én is.
| |
2011. okt. 24. 09:15 | Válasz | #4880 | |||
![]() | |||
Mindenképp ügyes vagy! De! Hogyan ütötted ki a csapszeget a láncból? "Favágóként" én is szoktam kivenni a fűrészláncból szemet, de azt mindenképp úgy a "nagy" szegecsfej miatt, hogy előtte flexel eltávolítottam a szegecs fejét, aztán stabil lyukas alátétre helyezve kiütőtüskével/fúrószár/ kivettem a csapot, majd, ami aztán tényleg szabálytalan, de ugyanazt a csapot visszatettem és pontozóval egy kicsit elvertem a végét, hogy ne tudjon kicsúszni és mehetett a további favágás! Tudom,hogy ez is szabálytalan és veszélyes módszer, de még soha nem esett szét és nem is szakadt el. Viszont a Majánál ezt biztosan úgy csinálnám meg, hogy nem a leköszörült fejű csapot tenném vissza. Ezt a visszarakott csap kérdést hogyan oldottad meg? Vagy nem kellett köszörülni? Elég hosszú volt ahhoz, hogy stabilan tudjad rögzíteni? Írásodból kitűnik, hogy stabil, mert még mindig hiba nélkül gurítasz, de egy kicsit részletezzed a technológiát! Köszi ![]() ![]() | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. okt. 24. 00:27 | Válasz | #4879 |
![]() | |
Halihó! Na én sufnyi tuning modszerrel először megtoldottam a feszitőt 1, 6-os anyával (ahogy Tamás mondta) kb 10000-et mentem még vele igy ,aztán cseréltem. Kiütöttem 1 csapszeget a régi láncból össze drotoztam az ujj láncal átforgattam, aztán össze ütöttem az ujj láncot. Pontozoval megütöttem a csap végét (alátámasztva persze) és kész. Persze a vezérlést be kell állitani! 15000 ezret mentem vele,még nem volt baj vele!
| |
© Wiking | 2011. okt. 23. 22:28 | Válasz | #4878 |
![]() | |
Mégegyenlőr azt sem tudom mien az állapota...legutóbb év elején nézem,akkor a fezítő még nem volt kint a végállásában. azóta nemhiszem, hogy nyult volna annyit a lánc, hogy gond legyen vele, hangja meg nincs szóval az most nem fontos. A szelepeket akarom megnézni beállítottség(hézag) szempontjábol, mert hidegen ketyeg a motor mint egy vekker óra.De ez is leghamarabb jövő hétvégén lessz..
|
2011. okt. 23. 21:19 | Válasz | #4877 | |||
![]() | |||
Az idény végéig kihúzhatod azzal hogy rá hegesztesz a feszítőcsavar végére egy kis távtartót. Nagyon barbár megoldás, de egy hónapra talán megbocsájtható. De mindenképpen cserélni kell, az biztos. Bélának írj egy mailt, hátha tud közbülső megoldást, de ne nagyon reménykedj... | |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 23. 20:55 | Válasz | #4876 |
![]() | |
én sem csináltam ezért kérdeztem...Szomjassal társalgunk skype-on és ott merült fel ez a dolog. lég macerás akkor a lánc csere ha szét kell húzni a blokkot hozzá...Nekem is valószinűleg lassan kell majd cserélnem...most, hogy hidegebb lettaz idő, szegény paripámngyon nehezen akar reggelente beundulni :(
|
2011. okt. 23. 20:49 | Válasz | #4875 | |||
![]() | |||
A 250-esnek a vezérműlánc cseréjéhez alapesetben szét kell húzni a blokkot. De a magyar ember találékony, de én mivel ilyet még nem csináltam, nem is adnék tanácsot. De a hivatalos verzió a blokk széthúzását igényli. | |||
| |||
2011. okt. 23. 20:31 | Válasz | #4874 | |||
![]() | |||
Igazából én sem hallottam még, hogy szétszednék/bontanák/, de el bírom képzelni, hogy pl. kerékpárszervizesek vagy motoros láncfűrész láncokkal foglalkozó cégek speckó kinyomató szerszámmal és új vagy tán ugyanazon csap visszanyomatásával meg tudják oldani szakszerűen! Érdeklődj! Azzal nem veszthetsz, ha sikerül, akkor meg nem kell széthúzni a blokkot! Mindenképp informálj majd bennünket is a fejleményekről! Sőt! Kérdezzed meg Juhász Béla Uraságot! Szerintem Ő majd meg fogja mondani a frankót! | |||
| |||
© Gyurma | 2011. okt. 23. 19:39 | Válasz | #4873 |
![]() | |
Vezérmű láncot még nem láttam bontani persze nem lehetetlen pláne nem magyar embereknél:) illik széthuzni:)))
|
© Wiking | 2011. okt. 23. 19:15 | Válasz | #4872 |
![]() | |
A lánc bontható? Vagy szét kell húzni hozzá a blokkot? |
© Kiss Róbert | 2011. okt. 22. 14:17 | Válasz | #4871 |
![]() | |
Nekem nem volt nagyon gáz! Bár én már ismerem a-z-ig,bár kicsi a hely!!!
| |
© adamfzr | 2011. okt. 22. 09:59 | Válasz | #4870 |
![]() | |
ajj, meg szétszedni :( :)
| |
© Kiss Róbert | 2011. okt. 22. 09:13 | Válasz | #4869 |
![]() | |
Szia ,automata feszitös.Ha már zörög és a feszítő a végén van akkor csere a lánc! Nemrég vettem d.i.d láncot rá 8000 ft volt aszem pink motor!
| |
© dávid jános | 2011. okt. 22. 09:09 | Válasz | #4868 |
![]() | |
Sziasztok.Szeretném töledtek megtudni aki már jártas a szerelésben , hogy a vezérműláncon ha már neméri ell a feszitő bakelitet és hangja is vann mennyi a cserehatár vagy még lehet fesziteni rajta.
|
2011. okt. 20. 11:20 | Válasz | #4867 | |||
![]() | |||
Megvan néhány alkatrész amit nem dobtam ki a kormányműből. Az alsó csapágy (YP-250 manual 7-35) belső átmérője: 30mm, a külső átmérője: 44mm, a magassága: 9,5mm. A gyártója és száma: KOYO - SAC 304 812-2 Az erre való görgősor műanyag kosárban van, 16db 6mm átmérőjű csapágygolyóval. A kosár belső átmérője: 35mm, külső átmérője:43mm, magassága: 7,5mm. Az alsó és fölső csapágyházakat nem találtam, reménykedj hogy azok nem sérültek. A felső csapágy alapja a vázban van, mint mondtam azt nem leltem, az ide való görgők mérete: 4,75mm ha pontosan mértem... Mivel itt nincs kosár, ide ha jól számoltam 17 vagy 18 csapágygolyó fér be. A felső csapágyház méretei: Belső átmérője: 25mm, külső átmérője: 43mm, a magassága legvastagabb részén: 4,5mm. Ezeket találtam, remélem tudtam segíteni! | |||
|
© nsdap.zoli | 2011. okt. 20. 11:20 | Válasz | #4866 |
![]() | |
Majesty 250 (2001-es)-re keresnék első fehér irányjelző búrát.
|
© adamfzr | 2011. okt. 19. 14:26 | Válasz | #4865 |
![]() | |
;)
| |
2011. okt. 19. 12:12 | Válasz | #4864 | |||
![]() | |||
Ádám, mivel kizártam magam a lakásból ma reggel és komoly időt vett igénybe a visszajutás, kis türelmedet kérem. Holnap délelőtt tudok lemenni keresgélni! Bocs! | |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 18. 23:29 | Válasz | #4863 |
![]() | |
isten lennél
| |
2011. okt. 18. 22:36 | Válasz | #4862 | |||
![]() | |||
Nem vagyok benne biztos, de holnap megnézem hogy amit a bontott DX-ből kiszereltem, megvan-e még. Ha igen, megmérem Neked, bár nem garantálom a sikert... | |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 18. 21:32 | Válasz | #4861 |
![]() | |
szeretném előre beszerezni a cumót :(
| |
© Gyurma | 2011. okt. 18. 20:05 | Válasz | #4860 |
![]() | |
Szét szed megmér! ez a leg konkrétabb:)
| |
© adamfzr | 2011. okt. 18. 19:59 | Válasz | #4859 |
![]() | |
Sejtettem, hogy van ilyesmi megoldás, de nagyon hasznos lenne valami konkrétum csapágyügyben ;)
|
© Gyurma | 2011. okt. 18. 18:19 | Válasz | #4858 |
![]() | |
Magadnak is kicserélheted nem vészes ha van szerszámod föl ütésnél vigyázz meg mikor huzod meg a csapágyat jo zsirt ne sajnálj tőle meg inkább 1 hajszálat mozduljon mint hogy szoros legyen.
| |
© Gyurma | 2011. okt. 18. 18:14 | Válasz | #4857 |
![]() | |
SKF boltban vagy az alsó vagy a fölső kapható méret szerint a másik csak motoros boltban van. Érdemes az skf mert nem rossz és olcsóbb is. | |
© adamfzr | 2011. okt. 18. 11:07 | Válasz | #4856 |
![]() | |
meg volt ahol 20ezret mondtak be (amit valahol értek, mert ha csak két óra munkadíja, plusz a tizes alkatrész, nem durva ajánlat, de 20ezer mégsem kevés egy csapágypár cseréért. -.-)
| |
© adamfzr | 2011. okt. 18. 11:06 | Válasz | #4855 |
![]() | |
fékbetét új, telók nem folynak, a tárcsa tré, kicsit üt. Csak úgyfest, hogy egy napot legalább elvisz, de nem akartam otthagyni a motort sehol, me nincs mivel hazajönni :)
| |
2011. okt. 18. 10:50 | Válasz | #4854 | |||
![]() | |||
Valóban a szétszedés az már egy hosszabb művelet! Igen 10 magasságában mozog. Viszont, ha már kormánycsapágy cseréhez bontod a vasat, akkor már nézzed meg a teleszkópokat is, vagy azok jók? Olaj, szimering? Fékbetétek? Kerékcentirozás? ![]() | |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 18. 09:57 | Válasz | #4853 |
![]() | |
10-ért láttam kb mindenhol alsó-felsőt... áaz még nem is annyira durva, de szétszedni mindent. -.-
| |
2011. okt. 18. 08:55 | Válasz | #4852 | |||
![]() | |||
Én sajnos úgy tudom, hogy olyan speciális, hogy talán a felsőt azt lehet kapni, de az alsónak a mérete miatt csak spec.megrendelni lehet. De azért várjad meg a többiek véleményét is! | |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 17. 23:25 | Válasz | #4851 |
![]() | |
a kormánycsapágy pontos típusát tudjuk? Esetleg skf-ben venni jóáron valamit... köszi! :)
|
|
|
|