Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Motorvásárlás (motort vennél de tanácstalan vagy?)
Motorvásárlás - tanácsok, tapasztalatok

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2009. júl. 04. 21:08 | Válasz | #100 
Örömmel látunk köreinkben. Mivel szombathelyi vagy, Zsotti motorja nagyon közel van Neked. Biztos vagyok benne Őt ismerve hogy szívesen találkozik Veled, és elmondja a tapasztalatait. A hang nagyon fontos, mert a főtengely kopogása a leginkább intő jel. No ha Zsotti motorját meghallgatod, tudod milyen egy egészséges blokk hangja!
Kosárban való vásárlásra csakis abban az esetben add a fejed, ha az elsdó vállalja az összeszerelés költségeit a vételárban. Vagy tanuld meg hogy mi micsoda, az is nagy előny.
A motorzásról annyit, ha a jó öreg Simó örömet jelent, akkor Neked sem a millió forintos csodákra fáj a fogad, hanem az élményre. Én Komar 2-vel kezdtem és volt aki hülyének nézett miatta. De a motorzás élménye ugyan az mint egy Harley-n vagy egy Majesty-n Esetleg a társaság kicsit más... Ne csak a neten nézegesd a motorokat, keresd meg a galériában a mi gépeinket. Találsz néhány szép darabot, nyugodtan elmondhatom mindenki nagyon büszke a saját járművére és mindannyiunknak több mint egy motor. Családtag és ezt az igazi Családunk is tudja. Így aztán a Családunk szerte szét él az országban, mint látod van aki Szombathelyen. Ennek az az előnye, hogy egyszerűen nem tudsz úgy elmenni valahova, hogy ne örülnének Neked!

Várunk a Majesty Clubban szeretettel! Próbálj ki egyet, és véleményezd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © majesty2009. júl. 04. 21:19 | Válasz | #101 
Összefoglalom, amit eddig találtam már csak az ár/érték arány miatt is.
1, Miska :Szerintem 90-ből kijün ami nekem kell, válasz, hogy van-e kb 2 hét mulva.
2. A legeslegolcsóbb komplett motor itthon egy honda helix 85-eért, ősrégi, csörlőnek jó, de kérdéses, hogy motorikusan milyen
3. Papír nélküli, vagy törött de működőképes motorok 110e-nél kezdődnek hazai kereskedőknél, hát ezektől egy kicsit fázom. Utcai használatra is alkalmas komplett motorok 2000 előttiek 180től, Majesty-k 200e től, ezek forgalomba helyezhetők, és kinéznek valahogy. Tárcsfékes 2000 utáni Majesty 250 körül (van egy Miskának is).
4. Korszerűbb 4 szelepes gépek 2000 után, törött vagy valami kisebb hiányossággal, papírral 200e körül indul.
5. Külföld (Olasz) komplett utcai használatra laklamas motor hibátlan esztétikai állapotban papírral YP250 blokkal 500EUR. Ebből el lehetne adni ezt-azt.
6. Dobos Majesty külföldről 500 EUR tól ép. 2000 utáni Majesty 600-1000 Eur között állapottól függően, utcai használatra is ok lenne. Külföldi vésáslésnél ha én hozom haza, akkor minimum 100 EUR a benzin költség (Szombathely-Venezia), vagy a németektől minimum 150EUR (München környékéről).
A németeket sok használt cuccot vettem, szerintem a többség becsületes, fekete ló ott nem gyakori, viszont drágábbak legalább 20%-al az olaszoknál. Az olaszok elég linkek, kb mint mi, ott mindent el tudok képzelni, akár a hazai kereskedőknél.
Ezeket emésztgetem egyelőre.

 © majesty2009. júl. 04. 21:31 | Válasz | #102 
Ja még egy fontos kimaradt.
A külföldon ezeket magánszemélytől tudnám venni, itthon nepperektől, akik vagy hülyének tettetik magukat, vagy tényleg csak a pénzszámoláshoz értenek.

tamas2009. júl. 04. 22:10 | Válasz | #103 
Az én motorom is taljáné volt, álltalános tapasztalat hogy keményen használja, de nem garasoskodik a javításon. Ha nem éri meg neki a javítás, túlad rajta. A dobost mint írtad nem is érdemes nézegetned, a tartós fékezésre kevésbé alkalmas, bár az enyém is dobfékes és ha kell simán blokkol. Anno az Ifák, Zilek is dobfékesek voltak, és tökéletesen teljesítették a feladatukat. Az YP250-es fékdobja nagyobb mint a Trabanté volt akkoriban. Vagyis nem tárcsa, de nem is szar. A felújítása meg nem összeg ha dobot nem kell cserélni. Inkább a helykihasználás szól a tárcsafékes mellett, mert a dobfékesnek bizony a kerekét át kell alakítani, vagy egyből a felnire kell rögzíteni a csörlőt. Ehhez nem értek.
Nepper. Nehéz eset, nem félti a "jó hírnevét", simár ráfog mindent az előző tulajra, mondván Ő egy métret sem ment a mocival.
Miska ezzel szemben abszulút megbízható, nagyon korrekt. Többünkön sokszor segített, a neve lassan fogalommá válik köreinkben. Bízhatsz benne, hogy amit ad, vállalja érte a felelősséget.
A külföldi tulajjal is az a baj hogy visszavinni nem fogod tudni a szerkezetet ha valami kiderült, főleg nem átalakítás után. Én a Te helyedben megnézném, alaposan meghajtanám és úgy venném meg. Ha bírja a "tartós tesztet" csak Te baltázhatod el az átalakítással az egészet, azért meg senkit nem okolhatsz utólag. A komlplett motor mellett szól az is, hogy a megmaradó alkatrészeket értékesítheted. Nem lesz azonnal pénz belőle, de biztos visszajön a vételár jelentős része. Külföldi vásárlásnál előny lehet Svájc, mert az ottani motorokat nálunk nem engedik forgalomba helyezni és ezt Ők is tudják. Lehet alkudni a vételárból és ki is próbálhatod mielőtt elhozod. A 4 szelepesnek nem tudom van-e értelme, a nagyobb nyomaték az egyetlen amit tud nyújtani, meg a bonyolultabb befecskendezéses rendszer amit ha javítani kell, nem olcsó mulatság.
Szóval, csak okosan!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © majesty2009. júl. 04. 22:32 | Válasz | #104 
Csak az ár/érték arány miatt soroltam fel a dobosokat is, de ha belegondolok rá tudom aplikálni az első tárcsaféket is a hátső tengelyre hiszen a kötéldob miatt úgy is alaposan át kell alakítani. A tárcsafék azért fontos, mert ott a fékerő egyenesen arányos a fékolaj nyomásával ezt könnyű mérni, és így közvetve mérhető és szabályozható a fékező erő is (egy bekalibrált nyomásmérővel) ami nagyon fontos paraméter. Dobféknél a fékerő és a "pedálerő" köszönö viszonyban sincs, és bowden erőt mérni a műszerfalra kijelezve nem kis feladat.
Ha miska be tudja szerezni ami kell 90-ért akkor tőle veszem a cuccot, ezt mér eldöntöttem, de ha nem, akkor kellenek az alternatívák.

 © majesty2009. júl. 04. 22:45 | Válasz | #105 
Visszavinni sehova nem lehet, ez használt motornál evidens, ez nem hátrány az itthoni vétellel szemben. Viszont a tulaj legalább el tudja mondani, hogy van-e valami gond a motorral (ha akarja) a nepper meg ha akaraja sem biztos, hogy el tudja mondani hogy mi ad el (ezt tapasztaltam). Így mivel szétsedni sem engedik vétel előtt, marad a következtetés a létható állapotból, a korból és a km óra állásából. Persze ez sem életbiztosítás, de a semminél több, használtnál nem lehet biztosra menni ebben egyeértek veled, de ennek az árban is mutatkozni kell. Egy új, garanciális motor kb a tízszeresébe kerül, mint amiről mi beszélünk.

 © majesty2009. júl. 05. 10:57 | Válasz | #106 
Erdélyi magyarok is kereskednek motorokkal. A román nyelvismeret sokat segíthet nekik az olaszoknál, sok román él Olaszországban. Hordetik itthoni címmel telefonszámmal. Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?

tamas2009. júl. 05. 11:00 | Válasz | #107 
-
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2009. júl. 05. 20:51 | Válasz | #108 
majesty!

üdv! tömören röviden szerinem tudsz te mindent a beszerzésel kapcsolatban...
a kérdéseidben érdeklődéseidben benne rejlik a válasz is...
...
Bele kell csapni és kész!!
jó vásárlást....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2009. júl. 05. 21:10 | Válasz | #109 
Sajnos nekem 2-izben is rossz tapasztalatom volt, velük.Egyik esetben nemsok hiányzott ahhoz hogy 80-ezret bukjak. Lehet hogy csak nemvolt szerencsém velük,de ezek miatt kerülöm az ilyen a kapcsolatokat.Igaz "földimmel" is megjárhatom,de ott legalább talán segithet magyar rendörség.Pár ismerösöm olaszból hozot motort és bár ott is figyelni kellet de jó gépet hoztak és elég jó árban.Igaz állitólag kicsit dörzsöltnek kell lenni ,de nagyon megéri.Az igazi olasz kereskedök rendesek csak az idöpontokat lazán kezelik.Én sokat járok olaszba és nekem nincsenek rossz tapasztalataim az OLASZ emberekről.stb
06304373303-vagyok elérhetö

talicskas2009. júl. 05. 21:59 | Válasz | #110 
szerintem se törött, se kifogástalan állapotú donort nem lehet 90e ér kapni.... és az mellett 100% os garanciát...
ez az én véleményem...

minden hobbi meg kéri az árát, és töbszőr is bejött a következő:

az olcsó a drága!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © majesty2009. júl. 06. 11:49 | Válasz | #111 
Sziasztok!
Köszönöm a további infőkat, nagyon jól jönnek, úgy hogy kérlek ne fogjátok vissza magatokat.
Hogytudok egyet-mást ez azért van mert mér megéltem pár és sosem volt annyi pénzem, hogy újat vegyek bármiből (egy bickilit kivéve:).
Most az anyagi helyzetem még sokkal rosszabb, ezért vagyok ennyire ővatos. Ha minden klappol ez a projekt akkor is luxus kiadás lesz az én anagi helyzetemben. Sajnos a repüléshez vagy hegyre kell menni, vagy csörlő kell. A hegy messze van és egy betegség miatt egyre nehezebben bírom a hegymészést, ezért kell a csörlő.
a témához vissztárve: Eddig alapvetően 250-es motorokat néztem, mert teljesítményben ez megfelelő lenne. Azt gondolom, hogy alaposabban meg kéne nézni anagyobb motorokat (max 500ig), mert azok mechanikusan sokkal stabilabbak szerintem, és műszakilag is egy magasabb minőségi szintet képviselnek. Talán ott kevesebb a kockázat (pl. hibás főtengely) a masszivabb kivitel és az intenzívebb olajzás miatt.
Az Olaszokkal kapcsolatban nagyon jó tapasztalataim vannak -emberileg- de műszaki cikket még nem vettem tőlük. A németek negyon precízek és korrektek általában.
Azok a magyar kereskedők (annak nevezem azt is, aki csak ezzel ügyeskedik) akik nyilván nem hobbibol hordják be ide a motorokat lényegében olyan áron árulnak, mint amennyi az Olasz piaci ár, tehát lehetne azt gondolni, hogy nem érdemes behozni motort, itthon olcsóbban kijön. Lehet, hogy így van, de lehet, hogy az az olcsó motor azért olcsó, mert valami gond azért csak van vele, és ezt a kereskedő többnyire tudja szerintem. Szívem szerint egyértelműen kintről hoznék, mert ha árban nem is lennek olcsóbb, de minőségben talán igen. Most átfutom a nagyobb motorok kínálatát is.

 © matroz2009. júl. 06. 18:08 | Válasz | #112 
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy egy olasz papíros 2002-es 125-ös majesty rendszámoztatása névre írása mennyibe kerül? /reg.adó,eredetség vizsga stb./

Kollár Ákos2009. júl. 06. 18:26 | Válasz | #113 
Szia Matróz!
Július 1-től változtak az üzembehelyezési rendeletek. Szerintem még nem sokan tudják megmondani neked, valószínűleg az illetékes hivatalokat kellene megkeresned a pontos paraméterekkel, és kiszámítják a költségeket. Valószínűleg az INTERPOLOS lekérést már megyszüntették az EU-ból behozott járművekre, különben eddig csak az volt kb.2hét. Sok sikert,és nyugtatót az üzembehelyezéshez, én kiadtam alvállakozónak.

talicskas2009. júl. 06. 18:40 | Válasz | #114 
Matróz!!
olvas vissza a következőkig....


2008. nov. 07. 21:51 | Válasz | #26
Nem elrettentésül, a rendszámozás nem kis feladat!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Kollár Ákos2009. júl. 06. 18:46 | Válasz | #115 
jól mondja kolléga!

Feco2009. júl. 06. 20:16 | Válasz | #116 
2008 Őszén kb 90-ből megúsztam. Vagy egy kicsit több!!
Motor után,első a család legyen!

 © Karcsi2009. júl. 07. 07:32 | Válasz | #117 
Sziasztok!
Én most csinálom, a teljes káosz jellemzi az ügyintézést!!!nem tudja a hívatal mit is kell tenni...amit az illeték hívatal elfogad, azt a vámosok nem, műszakit csak eredetvizsgával csinálnak, de ha nincs származás ellenörzés akkor nem tudnak eredetvizsgálatot végezni...tehát teljes a káosz...
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Zsotti2009. júl. 07. 20:32 | Válasz | #118 
Jelen!!!
Azt hiszem errefelé kerestek
Tényleg jó régóta nem voltam, most túrom át a fórumot, de lehet sokminden kimarad... előre is sorry

majesty!!! Igen, jól mondta mindenki természetesen bármikor szívesen segítek akármiben amiben tudok! Motorhallgatás hétvégétől kezdve bármikor szabadon választott. Akkor cserélek olajat, sajnos erre sem volt időm így maradt a Maja a garázsban én meg visszaváltottam 50 (na jó 70) ccm-re, és egy bravúros fordulattal elkoboztam asszonypajtárstól a Neost.

 © Zsotti2009. júl. 07. 20:38 | Válasz | #119 
Tamás! Nekem most is van egy Komárom (még a pedálos, kormányváltós)
A sok csutkagáz következménye talán, de elszakadt a gázbowden, úgyhogy tavaly óta még nem volt időm ránézni... majd ha sok időm lesz viszek mindenkit egy körre, félelmetes ahogy megy 30-at!

tamas2009. júl. 07. 23:03 | Válasz | #120 
Az enyém fénykorában alattam (igaz még nem voltam ekkora darab széltemben) ha volt ideje belendülni, kereken 55-öt ment! Igaz, mindezt azután hogy gyujtást akartam állítani rajta. Olyan jól sikerült, hogy a szomszéd ház tetejéről a galambok hanyatt-homlok menekültek... Azt hitték lődöznek rájuk. No elvittem egy nagyon ügyes sráchoz, babrált rajta vagy két hetet, széttúrta a karbit is meg a beömlőn is variált és ezek után csúcs vot a járgány! Én nagyon szerettem. Egyetlen baja az volt, hogy nagyon nagy melegben kellett hozzá vagy két gyertya tartalékba. Egyet használtam, kettő meg hűlt. 15-20km után meg csere...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © majesty2009. júl. 08. 07:42 | Válasz | #121 
Szia Zsolti!
Én is Szombathely vagyok, de nincs mog motorom, és alkalom adtán ha nem zavar felkeresnélek motormustra céljából.

Üdv
Csaba

 © satyapapa2009. júl. 08. 07:53 | Válasz | #122 
Kedves fiuk----! Lehet hogy eladásra kerül szivem választottja a 250-es majám mert ha igaz akkor tudok venni egy T-maxot.A motoromrol:: 96-os, tavaly lett felujitva motor stb ,vadi ujj gumik fékbetét és tárcsa(elöl) elsö telók generálozva (1pár tartalék teló, generálozva)2010 márc-ig vizsga.Kisseb esztétikai hiba van.Az ár ,? hát igen 220ezer, ennyi kell a t-max befizetéséhez.A gép csak abban az esetben lesz eladó ha az emlitet t-max esedékes lesz,de akkor sürgős.. Ha valakit érdekel.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2009. júl. 08. 09:26 | Válasz | #123 
Olcsón adod szerintem. 300 alatt csak roncsok vannak...
Zsolt

Kollár Ákos2009. júl. 08. 10:08 | Válasz | #124 
Igy van, csak az a baj, hogy nagyon áll a piac. Én a kicsit már két hónapja hírdetgetem, de még fel sem hívtak. Akkor biztos hogy lessz kereslet, amikor behozzák a 50ccm rendszámozását. Sokan akarnak majd szabadulni az ismeretlen forrású (lopott, kamu vámpapírokkal behozott, stb...) motoroktól, no akkor szerintem jobban megugrik a kereslet. Csak ezt már tologatják egy ideje. Természetesen ez költségekkel fog járni, de legalább valamennyire követhető lessz majd a tulajdonjog, stb..

 © Osán Imre2009. júl. 08. 11:01 | Válasz | #125 
sziasztok! ha valakinek lenne egy eladó simson motorja a fiam szeretne eggyet venni.De lehetősg szerint 51 es érdekelné a gyerökömet!

 © Zsolt2009. júl. 08. 11:53 | Válasz | #126 
Azt azért nem ártana tudni, hogy mennyit szánsz rá. Simson mifelénk van szép számmal, a szinte teljesen 'gyári' kinézetű olyan 80-90 ezer között megy, a "tyúkudvaron fellelt" állapotú meg 20 környékén már van. A két véglet között nagy a szórás.
Zsolt

 © Zsolt2009. júl. 08. 12:03 | Válasz | #127 
Viszatérve e motoreladásra, nekem is van fent hirdetésen a maja eladása okán, de az eltelt 3 hét alatt pontosan nulla jelentkező volt. 200-ért én sem adom oda, ennyit nekem is megér. Éppen ezért ruháztam be most alkatrészbe, 2-3 évet megpróbálok így átvészelni. Venni könnyű, eladni nehéz, csere meg szerintem csak a fővárosban létező megoldás.
Zsolt

 © majesty2009. júl. 08. 12:28 | Válasz | #128 
Szerintem venni sem könnyű, legalábbis olcsót és jót. Én azt vélelmezem, hogy a 250-es gépekről többen akarnak váltani nagyobbra, ezért a 250-esekből túlkínálat van.

 © majesty2009. júl. 08. 12:34 | Válasz | #129 
Ennek a rendeletnek (ha lesz is valaha) a végrehajtása problémás lesz. Az ugyanis csak azokra a mopedekre vonatkozik, ami újonan lesz eladva. Ami már forgalomban van, annál ugye nem állapítható meg, hogy mikor helyezték forgalomba, tehát nem lehet számonkérni a rendszám hiányát.

 © Osán Imre2009. júl. 08. 12:35 | Válasz | #130 
Nem baj ha tyúk udvari,max 30000 ezer.Majd helyre pofozzuk.

 © majesty2009. júl. 08. 12:37 | Válasz | #131 
Azt viszont furcsának találom, hogy boldog-boldogtalan szemmel láthatóan (lábtartó, 200önsúly) nem mopeddel robogózik. Ahhoz nem kell pilótavizsga, hogy a rendőr kiszúja az ilyen járműveket, mégsem foglalkoznak vele. Ugyanígy nagyon bisszant, hogy 10-ból 8 autó rokkantigazolvánnyal parkol, és nem trabantok.

 © Osán Imre2009. júl. 08. 12:57 | Válasz | #132 
Engem amikor megállitottak a rendőrök a városközpontban annyira örültek ,hogy egy motorost meg állt nekik.Ott mondták nekem ,hogy egyszerűen nem állnak meg.És kocsival még utána sem tudnak menni a forgalomba.

talicskas2009. júl. 08. 16:16 | Válasz | #133 
Komolyan ennyire nincs erdeklodes a hirdetesekre???
nem gondoltam volna....sot teljesen meg vagyok lepodve...
ugyanis ha valaki adott tipust keres, akkor az internetet tuti ratalal....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Kollár Ákos2009. júl. 08. 16:35 | Válasz | #134 
Itt is érződik a gazdasági vállság.

tamas2009. júl. 08. 20:35 | Válasz | #135 
Van itt pénz, csak nem nekünk... Nézzétek meg hány böszme terepjáró furikázik az utakon cicababákkal...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © majesty2009. júl. 08. 20:45 | Válasz | #136 
Újabb helyzetjelentés a frontról:
A következő paraméterekkel találtam donort a csörlőhöz:
40kw 4 henger automata váltó, injektoros, a szomszéd megyében. Ára alku előtt 38e Ft. Igaz, ez egy szgk (komplett), de a célnak megfelelne, ezt meg kell néznem.

 © Zsolt2009. júl. 08. 21:07 | Válasz | #137 
Ez igen, ez már teljesítmény. Talán még egy AN-2-es géppel is megbirkózna.
Zsolt

tamas2009. júl. 08. 22:04 | Válasz | #138 
Ahoz képest hogy a 400-as teljesítményét sokaltad, ez nem semmi! Testvérek között is legalább 60-65Le! Meghúzod az ernyőst, nem terül ki a háta mögött és a gépezet parittyaként repíti át Burgerladba szerencsétlen magyart! Bár ha a politikusokkal kezded,...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2009. júl. 08. 22:32 | Válasz | #139 
Tamás!

Röhögtem nagyon, mert amit írtál azt a fantáziám kicsit vizuálisan installálta az agyamnak

Lényeg, hogy röhögtem nagyot...

viszont én a szerény teljesítmény mellett a következőben látom:
az embert szerintem felszállás nélkül húzná be a csörlőbe...az ernyő meg mint fékező ernyő funkcionálna
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © majesty2009. júl. 09. 20:44 | Válasz | #140 
Igen, sokalltam, de árban ez kedvezőbb. Kompromiszumokat nem lehet elkerülni.
A teljesítményt minde esetben szabályozni kell, ugyanis ez erról fükk, hogy hánykiló a pilóta vagy szólóban esetleg tandemben húzzuk. Mekkora a szél milyen típusú az ernyő. Mutatok egy videót, ez egy "Gyári" csörló, kb 2.5millió forint az ára. Ebben egy 1.4-es automata golf van. http://www.youtube.com/watch?v=v4Lo7qVYoJk

Ezeknek az ezreseknek van nyomték rugalmassága, 3300-as fordulaton adja le a max nyomatékot 76Nm-t. Pmyx hoz 5700-as fordulat tartozik.

 © Gyurma2009. júl. 31. 12:22 | Válasz | #141 
Sziasztok eladnám motorkámat ha valakit érdekel keressen irok róla bővebben az egri talin akik voltak a kékesen látták. ára alku nélkül 300e ft

tamas2009. júl. 31. 22:50 | Válasz | #142 
Miért adod el? Nem tetszik, vagy kell a lóvé építkezni?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyurma2009. aug. 01. 09:57 | Válasz | #143 
Segitek 1 barátomon mocit akar venni és átveszem az övét nekem mind1 mivel járok dolgozni melik hamarabb megy el az lesz eladva.

tamas2009. aug. 01. 10:16 | Válasz | #144 
De azért ne hanyagolj el minket jó? Ha gurulunk gyere Te is már ha időd s pénzed engedi!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2009. aug. 02. 13:05 | Válasz | #145 
Nos akkor úgy néz ki, hogy eladósorba került a 250-esem nagyobbra váltás miatt! 500-ért hirdettem meg használtautón, klubtagoknak, vagy ismerőseiknek 450-ért megválok tőle! A motor átesett egy blokkfelújításon nem régen, de át kell nézni a többi részét! Az ár nem tudom, mennyire reális, Mo-i forgalomba helyezésűt ennél olcsóbban nem nagyon találtam! Ha ennyiért nem megy el, akkor megtartom, nem minden áron eladó!
Adminisztrátor, fórum moderátor

tamas2009. aug. 02. 13:22 | Válasz | #146 
De azért motorozni még jössz ugye?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2009. aug. 02. 13:25 | Válasz | #147 
Perszehogyhogyne! Nem hiszem, hogy 2 hét alatt eladnám!
Adminisztrátor, fórum moderátor

gelilackó2009. aug. 02. 13:28 | Válasz | #148 
Viktor mi lesz a nagyobb?
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

ZsViktor2009. aug. 02. 13:29 | Válasz | #149 
És ha netán "eltévednék", akkor is szeretnék továbbra is a csapathoz tartozni! Megkedveltem a társaságot, nem hiszem hogy találnék másik klubot, akik felérnének veletek!
Adminisztrátor, fórum moderátor

ZsViktor2009. aug. 02. 13:33 | Válasz | #150 
Hogy mi lesz a nagyobb, még konkrétan nem tudom, szeretnék a maxinál maradni, de a 400-as kicsit drága móka! És errefele az útviszonyok inkább endúrót követelnek, és amúgy is csábít az a stílus! 650-es suzuki xf, ami szóba jöhet, de egy hasonló árú t-max-ért azért lemondanék róla! :)
Adminisztrátor, fórum moderátor

gelilackó2009. aug. 02. 13:38 | Válasz | #151 
400 as burgi?
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

ZsViktor2009. aug. 02. 13:52 | Válasz | #152 
Ez még viszonylag jónak is tűnik... Csak nem merték ráírni, hogy mennyit ment! Még éppen a 400-as burgi is játszhat...
Adminisztrátor, fórum moderátor

SomTom2009. aug. 02. 14:05 | Válasz | #153 
Tényleg jól néz ki. Én is gondolkodtam T-Maxon, csak sajnos kicsi a csomagtere.
Szerintem érdeklődj nála, ha kell akkor meg tudom nézni neked.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

ZsViktor2009. aug. 02. 14:09 | Válasz | #154 
Köszönöm, ha arra találok majd jelöltet, lehet hogy igénybe veszem a segítségedet! De egyenlőre csak nyálcsorgatás, amíg az enyémet el nem adom! Igen... A csomagtér... Az gyakorlatilag majdnem mindenképp kisebb lesz, mint a 250-é!
Adminisztrátor, fórum moderátor

gelilackó2009. aug. 02. 20:51 | Válasz | #155 
Viktor ! Találtam egy ilyet is:)

T-max
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2009. aug. 02. 20:55 | Válasz | #156 
Meg még egyet:) T-max2
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2009. aug. 02. 22:02 | Válasz | #157 
Viktor, sok sikert, remélem sikerrel tudsz válltani, bár ilyen praktikus motort nemigen kapsz másikat. Ma hárman motorotunk a Bükkben, és megállűáskor hármunk minden cuccát bepakoltuk az én motoromba a siksakok kivételével, azokat láncra vertük a Pegaso ülése mögötti kapaszkodóra. De a három pár kesztyű, az esőruhák, a protektorok, a kabátok, mind befértek. Plusz egy 1,5 literes szódásüveg, egy másfél literes ásványvíz. Meg az egyébbként szokásos cucc. Futóaparát, bogárlesőállvány miegymás. Szóval fér bele...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2009. aug. 02. 22:48 | Válasz | #158 
Hehe! A 2.-on az a túraplekó nekem 1 kicsit sokk! Nem tudom ennyi pénzért milyen állapotban lehetnek, meg hogy mennyivel bánnak másképp a gépekkel külföldiék. Köszi Tamás! Az tény, hogy praktikus, de nem ilyen utakra való! Főleg a kis kerekei miatt.
Adminisztrátor, fórum moderátor

ZsViktor2009. aug. 02. 22:52 | Válasz | #159 
Tudom nem illik mást kinevetni tudatlansága miatt, de ez azért na... LINK :D
Adminisztrátor, fórum moderátor

talicskas2009. aug. 03. 00:34 | Válasz | #160 
Viktor!!

a T-maxon én is meglepődtem, a túra plexivel..

kicsit úgy néz ki, mint a (melegítő naci, makkos cipővel):)))))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2009. aug. 03. 06:50 | Válasz | #161 
A feleségemet úgy szedtem rá a motorozásra, hogy ami csomagot mondott mind el tudtuk rakni!!Még a legnagyobb tálca sütemény se fogott ki a kis maján, így mentünk rokonlátogatóba autó helyett mocival!
Motor után,első a család legyen!

tamas2009. aug. 03. 21:10 | Válasz | #162 
No a kerékméret az, ami sarkalatos pontja ennek a gépnek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2009. aug. 04. 12:23 | Válasz | #163 
Zsviktor #145-ös beírása megindította az eszmecserét, melyhez az alábbi szösszenettel járulnék hozzá:
- a motorváltás téma örökzöld, kimeríthetetlen és jelentősen szubjektív...
- a piac most erősen kínálati, nyomottak az árak: öreg, sokat használtat nagyon nehéz eladni, de másrészt az igazán jó állapotú "szalongépeket" gyorsan elkapkodják, persze ezekből kevés van
- a T-max design nekem kicsit "űrrakétás", nem annyira praktikus szempontú.
- talán nem lepődtök meg nagyon, ha itt a maja-fórumon burgmanos létemre az illendőség határain belül hazabeszélek, és a 400-as burgit preferálnám Ennél kb. 400-tól indulnak az árak, 500-ért már elég jót lehet kapni, a 2003 utáni modell 650-től felfelé, a 2007-es legújabb változat pedig közel 1 milla.(+ / - szórást tessék beleérteni...)
- a túraenduró kategória sok szempontból jó megoldás, (talán csak a szélvédelem és a csomaghely szempontjából karcsúbb) A 650 ccm ereje sok mindenre elég, ebben a műfajban a Pegaso, a Transalp, a V-strom az etalon, itt a Yamaha kevésbé van top-on, de ha tévedek, akkor bocsánat.....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

ZsViktor2009. aug. 04. 14:22 | Válasz | #164 
A 400-as Burgi tényleg nem rossz, de annak is csak 13"-osak a kerekei! A régi T-max-é 14-es. (Az újnak meg 15-ös, de azt majd karácsonyra kérem a télapótól! ) Nem baj, hogy "haza beszélsz", azt lássuk be, hogy burgiból jóval nagyobb a választék, mint majából, nyilván ezért olcsóbb is. A Suzukiknál többen panaszkodtak (nem pont burginál, inkább más tipusnál) az összeszerelés minőségére. Főleg burkolatoknál illesztési hézag, beáztak a műszerek, stb. Nem negatív reklámnak szántam, csak mondom, amit hallok! Ezért is kicsit húz a szívem a Yamaha felé, ezekről nem nagyon hallok rosszat, de javítsatok ki, ha nem így van! Enduróból a Yamahának csak az XT van, de azt inkább terepre szánták. A T-max egyébként lehet, hogy űrrakétás, de a régi még most is megállja a helyét az új gépek között! Gondolom ezért nem is rajzolták át az alapjaitól kezdve! Dehát ízlések és pofonok... Nekem tetszik! Tény, hogy nem olyan praktikus, mint a maja, de én még ráérek praktizálni!
Adminisztrátor, fórum moderátor

SomTom2009. okt. 01. 19:49 | Válasz | #165 
Kérdésem, hogy valakinek van tapasztalata az Aprilia Scarabeo 500-asról? 2003-as lenne.
Lehetséges, hogy az Atlantic motorja van benne?
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

TopJoe2009. okt. 01. 21:28 | Válasz | #166 
Az van benne. max a vario külső műanyag burkolat más. Piaggio x9, Atlantic 500, Scarabeo 500 egyforma plusz tudomásom szerint a gilera nexus egyes példányai is.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2009. okt. 01. 21:44 | Válasz | #167 
Paggio Master 500-as motorral szerelt maxi scooterek:
-Aprilia scarabeo 500
-Aprilia atlantic 500
-Gilera nexus 500
-Malaguti spidermax 500
-Piaggio beverly 500

SomTom utánanéztem, tuti az van benne.
Piaggio x9 500
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

SomTom2009. okt. 01. 22:13 | Válasz | #168 
Köszi szépen.
Még nem biztos, hogy megveszem, de készülök már a szervizelésre. Nem találtam szelephézag adatokat. Te tudod?
Elvileg szombaton megyek hozzá, de még holnap egyeztetünk.
Oszt meglátom.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

TopJoe2009. okt. 01. 22:18 | Válasz | #169 
Angolul megvan a teljes manual, magyarul a legfontosabbak. Küldj mailt és elküldöm.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

talicskas2009. okt. 01. 22:22 | Válasz | #170 
SomiTomi!

tuti ilyenre akarsz váltani??? hát azon le fogsz fagyni, mert semmi légterelés...

jól gondold meg!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

SomTom2009. okt. 01. 23:05 | Válasz | #171 
A 125-ös megmaradna, a Galacsin hajtó csak élvezkedésből lenne. Ha esik az eső, meg ha hideg lenne eldugnám. Ismerős a szitú, nem?
Annyira csúnya, hogy nekem bejön. Meg a nagy kerék is.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © satyapapa2009. okt. 02. 07:17 | Válasz | #172 
http://www.kepesmotor.hu/kymco-chopper_cruiser/p217475.Nekem most ez az egyik kedvencem,mentem vele .ÁLLAT.És megvehetöen olcsó.A szakszervizeben aztmondták róla hogy nagyon üzembiztos,csak kisseb esztétikai és müszaki probléma van vele. A Mecsusznak is tetszene.Érdemes megnézni,aki szereti ezt atipust.
06304373303-vagyok elérhetö

Zsoké2009. okt. 02. 07:20 | Válasz | #173 
Jó döntesz ha T-Max -ot keresel ;)
Összebeszélhetünk ha gondolod,mert én már "kikupálódtam" T-Max ügyben
Sőt ha nem zavar,hogy olasz a gép lehet még segíteni is tudok..
Valami miatt "tömegesen" hozzák a befele az "öregeket" belőlük.
http://www.maxirobogok.hu
(30/323-33-31)

Zsoké2009. okt. 02. 07:27 | Válasz | #174 
Aprilia Scarabeo 500?
Felejtős legyen a gép..
az újak dögledeznek..
Van belőle mentőrobogó,de nagyon nem szeretik.. Nem üzembiztos..
Lehet csak az ujjakkal van gond,de én nem vennék az tuti..
Arról nem is beszélve,ahogy Tamás írta,szélvédelem egyenlő a 0-val,és olyan biciklisen ülsz rajta,akár nagy kerekes akár nem..
Túrára teljesen alkalmatlan.. mert gondolom Cm3-ből nekem az jön be,hogy túra is lenne vele..

de a döntés persze a Tied,én csak véleményeztem a masinát,és amit hallottam róla
http://www.maxirobogok.hu
(30/323-33-31)

Zsoké2009. okt. 02. 07:51 | Válasz | #175 
Ja,és ha a "régi" kasznisba gondolkozol,akkor potom pénzekért vannak tuti jó kiegészítők hozzá..
pl: a 4db index + hátsóbúra 40-45Eu között extra kivitelbe..
Sport plexi 70Eu
Ha megnézed ilyen áron nem sok mindenhez kapsz ilyen összegekért "Tuning" cuccot
%20%28%E0%20partir%20de%202004%29]ITT körülnézhetsz miket is lehet kapni extra cuccokat

Találtam hozzá szerelési videókat,és jó pár képet extra kinézetű T-max-ról,hogy tuning őrültek miket hoztak ki a T-Max -ból..
itt 1 példa :a Nitrós T-Max 500 ami már-már túlzás,de kitűnik,hogy szinte képtelenségeket lehet csinálni velük..
és íme a szerelési videó: Vario csere
http://www.maxirobogok.hu
(30/323-33-31)

 © satyapapa2009. okt. 02. 08:17 | Válasz | #176 
Szept közepén olaszba fotoztam le T-Max-ot majd megmutatom.
Az is valami spéci lehetet mert ugy elment ahogy robogóval hihetetlennek tünik.
Kint nagyon kedvelt,és sok van belöle.
06304373303-vagyok elérhetö

mecsusz2009. okt. 02. 15:22 | Válasz | #177 
Satyapapa! Telibe találtad! a VENOX nagyon bejön nekem is!!! Egy apró problémám van,hogy az Asszonynak nem tetszik annyira.
Kis ccm-es kategóriában az egyetlen chopper ami méretre is pont jó az én magasságomhoz!
Még az is lehet hogy egyszer erre a tipusra váltok.(akármit is mond asszonypajti)
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

Botos Gyula2009. okt. 02. 15:33 | Válasz | #178 
Sziasztok ! Szeretnék venni 2002-es évjárattól Yamaha Majesty 250 -t . Van valakinek eladó ?
Elérhetőségem: 06703144957
Honda FJS 600

ZsViktor2009. okt. 02. 16:41 | Válasz | #179 
Csak 2001-es van, ha érdekel! Itt megnézheted!
Adminisztrátor, fórum moderátor

talicskas2009. okt. 02. 21:22 | Válasz | #180 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2009. okt. 03. 06:53 | Válasz | #181 
Ágyugolyó aranyáron!!
Motor után,első a család legyen!

TopJoe2009. okt. 03. 07:43 | Válasz | #182 
De milyen ágyugolyó ! Ez miatt adtam el a 250 maját mert mentem ezzel meg a Taliga 400-as motorjával. Speed motoros Kakucson egyenesben lemaradt, ez úgy húz.Nagyobb élmény volt mint az első.........
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

SomTom2009. okt. 03. 17:45 | Válasz | #183 
Zsoké hallgattam Rád.
Nem veszem meg.
Helyette T-Max lesz, kedden megyek érte.
2003-mas, megy mint a golyó.
Hazafelé még a 125-ösön is vigyorogtam.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

Feco2009. okt. 03. 19:53 | Válasz | #184 
Hajrá Somi!!Gratula!!!
Motor után,első a család legyen!

talicskas2009. okt. 03. 21:01 | Válasz | #185 
Gratula! Képeket kérünk!!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2009. okt. 03. 21:07 | Válasz | #186 
Ja -ja.gratula és fotokat kérünk.
06304373303-vagyok elérhetö

talicskas2009. okt. 03. 23:31 | Válasz | #187 
Tomikám!

akkor kedden a képeket kérnénk szépen mellékelni!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Bertalan Tibor2009. okt. 04. 14:56 | Válasz | #188 
Üdv mindenkinek, én itt új fiu vagyok eddig egy Z-II jog volt alattam 2 év alatt mentem vele kb. 4000km-t nagyon hálás volt de amióta megláttam és ülhettem egy 125-s majesty-n szerelmes vagyok.A kicsit most adtam el és S.O.S. szeretnék venni egy ilyen csodát, kb. a 2000-s évjárat körül.Ha vki tud lehetőleg " óccón" kérem jelezzen : fonix2001@freemail.hu , Bpest környéki előny én szigethalmon vok előre is örök hálám.

tamas2009. okt. 04. 15:19 | Válasz | #189 
Szia Tibor!
Üdv a Majesty-sek soraiban! Jó hogy ennél a típusnál szeretnél maradni, de egyre hagy hívjam fel a figyelmedet. A 125-ös kategóriát ha a korod és a jogosítványod lehetővé teszi, hagyd ki! Nyugodtan vegyél egy régebbi 250-est, még ha dobfékes (nekem is ez van, 96-os) mert semmivel sem rosszabbak mint a DX-es tárcsafékes társaik. Külsőben van eltérés, a váz, motorblokk, elsőfék, futómű ugyan az. Viszont városban ugyan olyan jól kezelhető mint a 125-ös, de kinn a lakotton kívül még nagyobb partokon is szorgosan szedi a lábát. Én két hete voltam az enyémmel az alacsony Tátrában, nagyszerűen vette a kihívásokat 2 személlyel is. Szigethalmon lakik több Majestys clubtárs is, van lehetőséged megnézni, kipróbálni egy 250-est is. Aztán döntessz belátáspd szerint!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © baranyai.imre2009. okt. 04. 17:09 | Válasz | #190 
SZóval én sem akarom bántani a kisebb 125-ös kategóriát, de én is inkább a 250-es nagyobb testvért ajánlom.1-2-3 év elteltével lehet hogy még ezt is kicsinek találod, habár egy elég jó robi a 250-es a kisebb túrákhoz,és a helyi gurulásokhoz.Ismerek olyat aki rendszeresen jár olaszba,görögbe nyaranta, minden hiba nélkül.Főleg ha utast is szállitasz, minimum 250-es,bár a 125-ös is megbírkózik a feladattal.

 © passat522009. okt. 04. 17:39 | Válasz | #191 
Tibor!
Az én véleményem is,hogy a 250-est válaszd! Bár nekem is volt 125-ösöm és meg voltam vele elégedve! Ezt rövid távra munkábajárásra használtam! Arra jó!
Kirándulásra,turázásra szerintem már kicsi!
Lehet most a Fecó és a Som Tom megcáfol mert Zalábol,Vasbol elmotoroztak Egerbe 125-ösel!:)
Ha jól körülnézel a piacon,szerintem árban nem sok vagy nincs is külömbség köztük!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

gelilackó2009. okt. 04. 18:36 | Válasz | #192 
Tibor!

Én szigetszentmiklósi vagyok és ha gondolod kipróbálhatod a 250 esemet fenttartása pont ugyanannyi mint egy 125-ösnek de több mindenre ki tudod használni.
Keress meg ha gondolod szívesen segítek választani :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Bertalan Tibor2009. okt. 04. 20:27 | Válasz | #193 
Köszi mindenkitől a javaslatokat de sajna az én esetem kissé speciális.A lényeg h. még csak 50-re van papirom és félnék is a 250-stől + mozgássérült vagyok és a 250-snek már van súlya amivel nem szeretnék birkózni a kicsit még birom és hát az ár se mind1 sajna.

tamas2009. okt. 04. 20:51 | Válasz | #194 
Ugyan már Tibi!
Megnézni és megszeretni csak egy pillanat műve lesz! Ne légy kishitű, a saját korlátaidra csak abban az esetben jöhetsz rá ha feszegeted a határokat. Hát feszegesd. De ne 50-es jogsival egy 125-ös nyergében, mert az tényleg nagyon veszélyes! Gondolj bele, kapásból kimeríted a közeg számára a jogosítvány nélküli vezetést, szándékos közúti veszélyeztetést, meg még ki tudja mit képes a nyakadba varrni ha kicsit morcos. Persze mindehez nem kell hogy balesetet okozz, elég ha tankoláskor elkéri a papírjaidat mert ránézésre is megmondja hogy ez nem 50-es rendszám nélküli gép! Szóval nézz szét jogsiügbyen (ha még nincs folyamatban a dolog) és tekintsd meg a Lackó gépét, ülj fel rá. Akkor fogod érezni a különbséget. Mellesleg a 250-nek olyan mélyen van a súlypontja amivel szerintem elég jól el lehet boldogulni ha az ember nem akar zsonglőrködni.
Nem feladni, kipróbálni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2009. okt. 04. 20:51 | Válasz | #195 
OKÉ:)
De ettől függetlenül bármi segítségre szükséged van szólj itt amiben tudunk segítünk
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Bertalan Tibor2009. okt. 04. 21:36 | Válasz | #196 
A papirokkal vagyok hadilábon mert hiába motorozok évek óta ésszel és normálisan(baleset nélkül) ha egy tulbuzgó doki miatt nem kapom meg az orvosi alkamasságit viszont ha a 125-re felragasztom a rocky :)(rokkant)mozgássérült matricát a yard már ahogy meglát legyint is tovább eddig ez volt és ebben reménykedem továbbra is.Nekem csak olyan alacsony ülésmagasságu gép kell amivel kényelmesen tudom tartani a kb. 80-max. 100-as tempót hosszabb távon is, nem száguldozni akarok csak mivel számomra a tömegközlekedés körülményes egy megbizható gép létfontosságu.

tamas2009. okt. 04. 21:45 | Válasz | #197 
Azért csak nézd meg Lackó motorját mert Ő a legalacsonyabb köztünk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2009. okt. 04. 21:48 | Válasz | #198 
Egyébként én az 50-s Z-II-vel lementem 170km-t + u.a. vissza és gyönyörüen birta ezért is ragaszkodok a yamahához (még a házimozi erősitőm is az) csak hát nem mindegy hogy átlagos 50-60-s tempóval vagy 80-90.

Bertalan Tibor2009. okt. 04. 21:54 | Válasz | #199 
Tudom hogy a 250-nek a legalacsonyabb az ülésmagassága és ha jogsim és pénzem is lenne rá gondolkozás nélkül azonnal vennék de hát megint a körülmények....


1 [2] 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől