|
|
|
© satyapapa | 2011. dec. 16. 15:49 | Válasz | #231 | ||
Köszi MATHIAS -te egy Úr vagy,és még igazat is szólsz.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 15:47 | Válasz | #230 | ||
Ha durrogni akarok akkor mondjuk ostort veszek, Mecsuszét meg igy szoktuk meg.Az övé igy tuti- - Én most kitaláltam hogy mit kezdjek a gumicsonkal hogy ne repedjen ell.Illetve a régit belülröl kissé felszabályzom és ragasztóval,, carbonszövetböl megerösitem.Cseredarabnak szükség esetére jó lesz. Ez a csonk tartja a karbit, és a sulya meg a rezonancia miatt rpedhet ell.Igy most a légszürö felöli oldalnál egy rugos felfüggesztéssel leveszema suly nagyrészét a csonkrol,de a szabad mozgás nem változik.ÍGy nemfog elrepedni.Hipp-hopp megvan | |||
|
2011. dec. 16. 05:33 | Válasz | #229 | |||
Nekem nagyon tetszik ha durrog!!
| |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 16. 02:02 | Válasz | #228 | ||
Tanúsítom! Satyapapa Burgonyája úgy néz ki és olyan hangja van, mintha most gurult volna ki a szalonból, pedig nem mai darab. Ritka szép példány, ahogy a Majája is.
| |||
|
© jasa | 2011. dec. 16. 00:02 | Válasz | #227 | ||
Hurrá tavasszal megsasolom..... Ez a hiba ismert, én már a harmadik ilyen gumicsonknál tartok, most cseréltem ősszel. Észrevenni nem nehéz, mert hatására hirtelen gázelvételkor visszadurrog (mint Mecsusz csoppere ) | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 15. 19:22 | Válasz | #226 | ||
a 400-as karburátoros burginál (2001-es kiadás),a karbi leömlönél van egy gumicsonk,ami hajlamos arra hogy a rögzitö bilincsnél elreped,és falsot sziv.nagyon nehéz észrevenni.Nálam ez volt a hiba.Könnyen kilehet cserélni,csak csavarhuzó,no meg a cseredarab kell hozzá. Tul képpen ez az egy hiba volt a 250ezer ft gépen.( +átirás).most gyönyörü, és kifogástalan.Szenzáciosan megy és tuti minden | |||
|
2011. dec. 14. 19:28 | Válasz | #225 | |||
Szivesen, sok sikert hozzá.
| |||
| |||
2011. dec. 14. 19:08 | Válasz | #224 | |||
Topi! Ma délelőtt már a kezemben volt a csomag! Behozták a kutra. Ez a kisváros előnye. Tudják,ki hol dolgozik... Még holnap meló,és péntek reggel utalok. Akkorra a cimbim be is köti a B.-ba. Még egyszer köszönöm!
| |||
|
2011. dec. 14. 17:57 | Válasz | #223 | |||
Gratula, csak ki ne kezdje a szél a homlokodat :D Vége a tavaszi időnek sajnos, megjött a hideg, az előbb a ludak is dél felé mentek és a térdem is hasogat.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 14. 16:29 | Válasz | #222 | ||
Na tul vagyok a karbi leömlö gumicsö cserén.10perc,és egy csillag csavarhuzó kellet,.Óriási,egyszerü- Na ugye és ilyenkor egy eszelös motoros ki is próbálja a gépet. Tehát:sebességteszt:: GPS-km óra,,,96/100,,- 117/120,,-135/140,végsebesség Gps szerint 148km/h,,,Egyenes,kihalt száraz ut szélcsendes idö.Valoszinüleg nemtul meleg nyári idöben 150fölött is tud talán,Bár felesleges.. Viszont 120fölött is nagyon jól húz.Ez több,, mint amit vártam. | |||
| |||
2011. dec. 13. 23:33 | Válasz | #221 | |||
Ez komoly Topi! Jól vásároltatok mindketten Satyával!
| |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 13. 23:31 | Válasz | #220 | ||
Bizony a burgi elég nagytestű.... Nem akarom kisebbíteni az "érdemeket" de tényszerű, hogy az óra (az esetek 99%-ában csal felfelé) A 160, az kb 145 nettó. Szerintem az is bőven elég (Nekem van a gépen bekalibrált kerékpárcomputer, az mutatja mindig a tutit, ezért mondom határozottan) | |||
|
2011. dec. 13. 21:00 | Válasz | #219 | |||
Futómű tetszik, rugózása-csillapitása nagyon jó. kanyarodást nem mertem próbálgatni, néhol gyanús szine volt az aszfaltnak. Kanyarokat nagyon óvatosan vettem,fékkel meg óvatosan bántam. Kicsit szokatlan mert hosszú motor mint a vonatfütty. lehet hosszabb mint az atlantic. Garázsban falig állok és alig van hely mögötte. Felteszem a dobozt lehet be sem tudom csukni az ajtót.Érdekes.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 13. 19:53 | Válasz | #218 | ||
Na gratula.Az szép. És egyébként a menettulajdonságai milyenek???Fék, futomü,kanyarodás stb | |||
| |||
2011. dec. 13. 19:49 | Válasz | #217 | |||
160-ig van kalibrálva a km óra, addig meghúztam,jól gyorsult odáig semmi erőlködés nélkül.Tetszik a járgány.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 13. 18:16 | Válasz | #216 | ||
K....ra irigyellek mert nálunk (kötelezö) vállalati buli volt ebben az isteni idöben,,pedig inkább gurultam volna. Na és a kifektetés az km nennyit jelent..?? Elégedett vagy a géppel,mert én igen .Bár 130-nál van egy rezonancia az elsö keréknél,,,A gumi vadi ujj,,de sajna nincs még centirozva,gondolom ez a baj. | |||
| |||
2011. dec. 13. 16:46 | Válasz | #215 | |||
Gábor, ma itt 15 fok volt, ragyogó napsütés tehát felmentem a pályára kipróbálni a végsebességet. Röhögve kifektettem a mutatót, rendesen húzott a szekér. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 11. 21:09 | Válasz | #214 | ||
A szuszogó csö egyik faladata hogy a (forgattyusházban) dugattyualj fell-le mozgásánál keletkezö nyom-szivó eröt cskkentse, igy a dugóra kisseb gáz-és vákum terhelés jut. Néhány esetben ha az olaj tul meleg vagy erösebben gázosodva van akkor képes többet nyomni a csöbe illetve a szüröházba,, Jobb ezt a csövet máshova vezetni,de a keresztmetszetét szükiteni,,nem javasolt | |||
|
© jasa | 2011. dec. 11. 18:48 | Válasz | #213 | ||
Hoppááááááá: Az a bizonyos "blokkból kijövő csőnél" lévő, beiktatott műanyag henger nekem is benne van , de az szerntem gyári. A robbantott ábrákon a légszűrő ábráján a 13-as jelű alkatrész = "tube breather" vagyis szuszogó cső. Ezen keresztül jut a kartergáz (és olaj) a légszűrőbe. Annak az alján összegyűlve lefolyik egy leeresztő nyiláson és gumicsövön át a középsztender mellé a talajra (persze ha nincs bedugózva a gumicső vége. Először nekem hiányzott ez a dugó, és az első egri talin az egerszalóki fürdő parkolójában mutogatták hogy ereszti az olajat a motorblokk.....be is tojtam rendesen. Aztán kiderült hogy mi volt a turpisság. Időnként azon a csövön át le kell ereszteni az összegyült karterolajat. De szerintem ez nem időszakos dolog, hanem egyenletesen, folyamatosan keletkezik ez az olajgőz, lecsapódik és összegyűlik. Ha érdekel valakiket, vannak robbantott ábráim, alkatrész cikkszámokkal és megnevezésekkel (a márkaszervízben is ezt láttam a monitorukon) | |||
| |||
2011. dec. 11. 10:37 | Válasz | #212 | |||
Akkor gyakorlatilag, az olajgőzzel távozhat egy bizonyos mennyiségű olaj is ha jól értem. Én erre a célra a Ladánál olyat találtam ki, hogy a kertelgáz elvezető csőbe (mondjuk az vastag, van a belső átmérője vagy 20mm) tettem a mosogatásnál használatos fém dörzsikéket, jó alaposan betuszkolva, tömörítve. A levegő akár hideg, akár meleg jól átjárja, viszont az olajcsepp a fém szálakon lecsapódnak és ha megvan a kellő méretű olajcsepp, szépen elindul visszafelé. Azzal egészítettem még ki, hogy a kertelgáz elvezető csövét nem a légszűrőbe, hanem egy 1 literes dobozba vezettem be (mondjuk a Lada motorterében azért van hely), annak is a közepe táján. A kivezetést meg a legmagasabb pontra tettem, közte megint dörzsikék. Ide már csak kondenz víz szokott gyűlni, időjárási viszonyoktól függően. Azóta a légszűrőházam patyolat tiszta. Ha van ideje teljesen átmelegedni a rendszernek, tökéletesen kitisztul. Ez nekem elsősorban a városi, rövidtávú üzemhelyzetekben kedvez. Azt hiszem a Ford régebbi típusain gyárilag is van ilyen kondez víz lecsapó rendszer. A szomszéd Fiestáján láttam. | |||
| |||
2011. dec. 11. 10:29 | Válasz | #211 | |||
A doboztartot 500-ft anyagköltségböl csinálta a szomszédom.
| |||
| |||
2011. dec. 11. 10:00 | Válasz | #210 | |||
Ez az idoszakos olajfogyi burgman betegseg, gyakorlatilag azt takarja, hogy pl. 1000 km-en keresztul egy gramm olaj sem fogy,aztan csak egyszer 100-200 km-en megeszik akar tobb decit is. A kartelgaz elvezetesnel keresendo a hiba ( ha nem a motor kopott ) ott moddoltak valamit az olaszok es amerikaiak, a kepeken latszik pl, hogy a blokkbol kilepo csonk fole beepitettek egy mezei muanyag atlatszo benzinszurot is. Megprobalom majd leforditani, megfejteni a leirtakat.
| |||
| |||
2011. dec. 11. 09:27 | Válasz | #209 | |||
Ez a fogalom hogy "idoszakos olajfogyi" mit takar? A két olajcsere közötti olajfogyasztást? Válasz a kérdésedre. Szájjal motorozni, mint Timi mondotta vala... | |||
| |||
2011. dec. 11. 08:08 | Válasz | #208 | |||
En meg a b400-on irogatok, a nagy B-t meg csak olvasom mert az tabu hely ugye :D Ezt a 2mm-es moddolast mindket helyen ajanljak meg allitolag szerelok is megcsinaljak.Alapbol eleg magas a burgi fordulata, ez megoldja a problemat.Kevesebbet is eszik majd remelem. Az idoszakos olajfogyira is megvan a megoldas egy olasz forumon olvastam rola es van is ra megoldas, de pl az usa forumon le is van irva es fotozva az atalakitasa. Ezen majd atragom magam es talan meg is csinalom. Hosszu teli napokon ugye mit is lehetne mast csinalni? | |||
|
© jasa | 2011. dec. 10. 23:36 | Válasz | #207 | ||
Láttalak a b400-on,(meg Mosquitot is). Évek óta olvasgatom időnként azt a fórumot, de még nem regeltem be. Persze ez megváltozhat..... Gondolom több ismerős lehet más fórumokról is (pl. jópáran akik a b.hu-ról "elpártoltak", csak más nicknév alatt szerepelnek.) Csak nekem úgy tűnik, hogy a totalcaros b400 vegytisztán netes fórum, nincs mögötte (vagy nagyon esetleges) a személyes ismeretség, kapcsolat. Nem úgy mint itt, vagy pl. b.hu esetében. Engem kicsit zavar, ha hosszútávon "arctalan" emberekkel folyik a társalgás.... De nem akarok senkit megítélni ezzel kapcsolatban, főleg hogy tévedés esete nem kizárt.... Van egy Gábor nevű rajkai srác, jól ismerem, ő nagyon profi műszaki témákban, ő is ajánlotta ezt a 2 mm-es tengelylevágást. | |||
| |||
2011. dec. 10. 22:02 | Válasz | #206 | |||
Abszolút nem húztam meg végre, kipróbálni teljesen meg nem volt hol, pályázni meg nem akartam. Viszont annak örülök, hogy a fordulatok nem magasak.Jót tesz fogyasztásnak. Apropó: a doboztartód gyári v te csináltad ? Én épp most alakitok át egy gyárihoz hasonlót mert a gyári ára horribilis azért a két db. vasért. | |||
| |||
2011. dec. 10. 19:46 | Válasz | #205 | |||
Csak nehogy a végsebességen bosszulja meg magát.Én már jártam igy a Yamahával igaz ott elég volt kivenni egy alátétet.Jól ment csak a vége felé halt meg ,meg két személyel az emelkedön.
| |||
| |||
2011. dec. 10. 14:25 | Válasz | #204 | |||
Én is köszi a manuált. Ma motoroztam egyet, mert egész jó idő volt no meg ki kellett próbálnom azért is mert volt egy kis beavatkozás a varióban. A b.hu-n és a b400-on olvastam, ha leveszünk a csőtengelyből 2 mm-t akkor jóval alacsonyabbak lesznek a fordulatok,kevesebbet eszik, stb. Igazuk volt, nagyon jó lett. 100-nál 5200, 120-nál nincs 6000-es fordulat. A gyorsulásom meg nagyon jó, 100-ról 120-130 egy pillanat alatt meg van. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 08. 18:32 | Válasz | #203 | ||
400-as burgihoz dayco szijat 25520ft-ér lehet venni.
| |||
|
© jasa | 2011. dec. 06. 01:35 | Válasz | #202 | ||
Örülök hogy ha tudod használni a leírást. Én ma este végeztem a szeptemberben kezdődött javítási folyamattal: leégett generátor állórész cserélve. Karbi kitisztítva, gunicsonk cserélve. Hátsó kopott gumi cserélve, első fékbetét cserélve, olajcsere, motor ketyeg mint a DOXA. Teljes esztétikai suvick, kivül-belül, csillog-villog mint Salamon t..e . Ma csináltam meg a jobboldali markolatfűtést (vezetékszakadás volt). Szóval pöpec, várja a tavaszt. DE azért próbára felteszem a netre, ha nappali képeket tudok csinálni róla (kb hétvégén) hátha akar rá valaki....Itt nem hírdetem, mert tudom hol a határ legfeljebb Bercinek ajánlom, aki már nyáron is nagyon jól érezte magát a nyergében a Bakonyban. Ha elmegy, akkor megsiratom, de jöhet TopJoe gépének ikertestvére..... | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 04. 18:36 | Válasz | #201 | ||
Na akkor te sem egy vacak, lestrapált, széthajtott gagyit vettél!Olaszból!!Mert én sem.
| |||
| |||
2011. dec. 04. 18:32 | Válasz | #200 | |||
No kérem semmit sem kell cserélnem. Szij mitsuboshi,mérete alapján alig használt, görgők malossi,szinte új, kuplung 5 pofás, tökéletes ferrodol réteggel.Lecseréltem a hajtásban az olajat, kitakaritottam egy kis port és kész. Tavaszra csak egy olajcsere maradt. | |||
| |||
2011. dec. 04. 13:13 | Válasz | #199 | |||
Gyakorlatilag bármi elszakadhat, főleg ha bele van piszkálva a gyári rendszerbe. Pl. egy jóval kisebb görgő v rugócsere eszméletlen erőváltozást okoz a hajtásban és ezt mind a szijnak kell kibirnia.Van, hogy nem birja. :D
| |||
| |||
2011. dec. 04. 12:20 | Válasz | #198 | |||
Gates szakadt el valakinek 2000Km után... Vadi új volt... | |||
| |||
2011. dec. 04. 12:08 | Válasz | #197 | |||
Malossit nem veszek, vékonyabb mint az erdeti.A gates-t megkapom 16-18 ezer között.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 04. 11:53 | Válasz | #196 | ||
Ha kell,, akkor a malossi szij 22ezer ft,,Krisztiánnál. sajna a burgihoz itthon elég drágák a szijjak. | |||
| |||
2011. dec. 04. 10:08 | Válasz | #195 | |||
Én ma belenézek a varióba, mit is találok,kell-e valami, mert holnap ingyenes szállitás lesz a city bike-ban, bár az lenne a frankó,ha semmit sem kellene rendelni.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 04. 06:48 | Válasz | #194 | ||
Nálam beigazolódot hogy lehet olaszból nagyon jót venni,bármi tipusból. JASA- Köszi a Burgiról elküldöt anyagot. Már csak a kézi-rögzitöféket kell átvizsgálnom mert azzal nemtudok dülöre jutni.Igaz ,,eddig nem is nagyon foglalkoztam vele.. Megdöbbentem hogy olasz piacu gép és mégis ennyire jó állapotu.Ezt föleg a kasznira értem ,mert nincs összekokányolva,,bár a jobb oldalán egy kis sérülés van,Ez újjal is megesik.Szervizelések során nem lett barmolva.Nagyon jók és precizek a rögzitök,és egyebek.Lehet hogy gyárilag is jól lett tervezve,de a javitása is profin ment. Sajna elég vacak idö van és lusta disznó módon nincs kedvem kimenni a garázsba ,ahol a maja250 és a burgi400 vár..És ugye azért matatni valót mindig talál egy gondosabb gazda. Te hogy álsz | |||
|
2011. dec. 01. 14:44 | Válasz | #193 | |||
Ügyes vagy! Ha más ügyünk is ilyen pozitívan tudna pörögni az milyen jó lenne, de ezt majd privátban! | |||
| |||
2011. dec. 01. 09:09 | Válasz | #192 | |||
| |||
2011. dec. 01. 08:54 | Válasz | #191 | |||
Kész is. 10 per alatt meg volt a rendszám és forgalmi.
| |||
| |||
2011. nov. 30. 20:39 | Válasz | #190 | |||
Alig látok a náthától egyre jobban beleesem,nekem ez már csak tavaszra marad.Műszaki:alváz és motorszám ellenőrzésből állt.Fékpadon felült a féktárcsa,igy az is kimaradt. Lámpákat se nézték. 27 ezer volt a kpm része, 40500.a regadó.Holnap még egy 18ezer körül és kész. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 30. 19:27 | Válasz | #189 | ||
Na gratula, müszaki teljesen OK volt? A hétvégén jó idölesz gurulhatnál eggyet friss rendszámmal.Én biztosan mocizok. | |||
| |||
2011. nov. 30. 19:19 | Válasz | #188 | |||
Injektoros.Túl vagyok már a műszakin és a vámoláson. Holnap de.okmányiroda és gooo.( majd tavasszal )
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 30. 18:37 | Válasz | #187 | ||
Topi-- nem irtad meg hogy a géped tényleg karbis,vagy már injektoros. Ha karbis akkor figyelni kell a beömlö gumicsöre,mert nehéz észrevenni ha repedt,de a hatása érezhetö | |||
|
© Zsolt | 2011. nov. 27. 15:15 | Válasz | #186 | ||
Nehéz megfelelőt találni, de mondjuk nem sürgős. Az Ape tulajdonképpen egy tehermotor, aminek a teherautóhoz képest igen jók a fenntartási költségei. Motor bizti, motor súlyadó, motorszintű fogyasztás. Ez a nem mindegy. Én dieselt ezért keresek, mert nyomatékosabb mint a benzines. A jármű teherbírása 5-600 kg, fogyasztása 4,5 liter, végsebessége 65 km/h. És nem kell parkolójegyet sem venni hozzá, hiszen motor!
| |||
|
2011. nov. 27. 14:39 | Válasz | #185 | |||
Szomszédnak van egy de benzines 50-es, platós-dobozos.Egész jó állapotú.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. nov. 27. 13:30 | Válasz | #184 | ||
Köszi, megvan. Sajnos benzines.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 27. 12:27 | Válasz | #183 | ||
a képesmotoron van egy eladó a nagyrobogóknál.
| |||
| |||
© Gyurma | 2011. nov. 27. 10:52 | Válasz | #182 |
Szétnézek lehet van 1 készletem nem 92db csak sima crova sallangok nélkül de legalább nem gagyi:D
| |
© Zsolt | 2011. nov. 27. 10:20 | Válasz | #181 | ||
Igen tudom, 3-400 környékén mennek a 8-10 évesek is. Sőt diesel alig van.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. nov. 27. 10:13 | Válasz | #180 |
Helló! felénk van egy ilyen csak kék szinű...nemtudom eladó e ugyan, de ezek nem szoktak túl olcsók lenni...
| |
© Zsolt | 2011. nov. 27. 09:31 | Válasz | #179 | ||
Uraim, ha valaki látna jártában-keltében olcsó Piaggo Ape Tm Diesel platós mocit kérem jelezze. Köszike! Így néz ki: | |||
|
2011. nov. 25. 20:48 | Válasz | #178 | |||
| |||
2011. nov. 25. 18:43 | Válasz | #177 | |
Topi motorjának egér támadását még meg értem. ( Tudjuk, az egér szereti a krumplit), de A Gold sehogy nem illik ebbe a képbe. Bocsi! Egyszerűen nem tudtam ki hagyni. Nem szabad ilyennel sűrűn viccelnem, mert Satya egy idő után majd nem enged be magukhoz. Azért már elég hideg van.
|
© satyapapa | 2011. nov. 25. 17:12 | Válasz | #176 | ||
Jasa--igen légyszi küld ,És köszi..jövök eggyel
| |||
| |||
2011. nov. 25. 10:13 | Válasz | #175 | |||
Möller 94 db-os, 7990 Ft + postaköltség. Vaterán vettem. A szerszámok jók, jó anyagból vannak, a doboz gagyi kicsit, nem mindenhol fogja pontosan a szerszámot. Mondjuk azért nem esik ki. Erről van szó | |||
| |||
2011. nov. 25. 08:14 | Válasz | #174 | |||
Jasa van erre egy trükköm:Csinálsz egy statisztikát melyik méretet (méreteket) használod legsűrvebben. A hozzád legközelebb eső Unior elosztóraktárban megveszed, az alap hajtóval együtt.Ez nem lesz zsebmetsző összeg, és kis kompromisszummal használhatod. aztán ha lesz "maradék" mindig kiegészíted.Az enyémből így lett készlet.Nem lett drágább mint egy bolti, (sőt, mert dobozom nincs, a falon van)Segítek ha nem találsz elosztót.
| |||
| |||
© jasa | 2011. nov. 25. 00:44 | Válasz | #173 | ||
Milyen készletet vettél és mennyiért ? Én is agyalok rajta már régóta: kicsi-gagyi már volt abból kigyógyultam, nagy-gagyit nem merek, nagy-márkásat meg nem bírok.
| |||
| |||
© jasa | 2011. nov. 25. 00:40 | Válasz | #172 | ||
Igen az sajnos "kopó" alkatrész, nekem 50 ekm alatt kettő db ment galyra, most raktam bele a harmadikat (bontott, jó állapotú 1500-ért) Ha falsot szív, akkor egyenetlen a járás, meg úgy durrog gázelvételkor mint Mecsusz gőzkalapácsa. Satyapapa, van magyar nyelvű kezelési utasításom a burgidra, elküldjem mailben ? | |||
| |||
2011. nov. 24. 20:36 | Válasz | #171 | |||
Mivel ide beférek én is a nagy vassal, akkor had egerezzek én is! Tavaly télen anyoséknál pihente végig a leállást a Gold, bár az ideit is ott teszi! Sajnos bementek az egerek a garázsba és elkezdték enni a motoromat! Szó szerint megették a levegőszűrő papírját és valószínűleg a zene vezetékeit is megdézsmálták, mert azóta valami mindig recseg, ha a kanyarodok. Idénre letömítettem a garázst és teleraktam "lyuk és zseb atomokkal" a rágcsálók ellen! Eddig rend van! | |||
| |||
2011. nov. 24. 20:07 | Válasz | #170 | |||
Jó gépeket vettetek fiúk! Topi, az egeret ne dobd el, ínséges napokra még jól jöhet, kisütjük olajban... | |||
|
2011. nov. 24. 19:11 | Válasz | #169 | |||
hallo-hallo ! Megvagyok, kicsit bütyköltem én is,de hibát eddig nem találtam. kapott a motor egy hátsó gumit,kicseréltem egy kiégett izzót,kitakaritottam a légszűrőt, kb ennyi. A légszűrő házban találtam egy száraz egeret,ezt kidobtam :D Majd még a variót megnézem mi újság is van ott mert a csavarokból itélve szerintem sosem vették még le. Három éve variálok egy crowa készleten most megvettem.Pedig már egész megszoktam a szomszédét,de kell mert ezzel mindent lehet szerelni. 29-én meg vizsga, 30-án regadó, 1-én okmányiroda. Itt tartok most.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 24. 17:54 | Válasz | #168 | ||
TOPI---hahó, kedves márkatárs !! hahó mivan veled??? Nálam egy hiba derült most hogy végeztem a nagyrevizióval. A karbi és a hengerfej közt lévö beömlö gumicsö oldala kivan repedve,nem vészesen és alig lehetett észrevenni de zavarja a müködést,ugyhogy csere,Nemdrága. | |||
|
2011. nov. 22. 22:13 | Válasz | #167 | |||
Nagyon vadördisznó!
| |||
| |||
2011. nov. 22. 22:03 | Válasz | #166 | |||
Nekem teccik!
| |||
| |||
2011. nov. 22. 21:36 | Válasz | #165 | |
© satyapapa | 2011. nov. 19. 20:07 | Válasz | #164 | ||
Minden termék amint kezd tömegáruvá válni sokat veszit az árábol.Talán a motor is. Emlékszem amikor megjelent az országban a digitális fényképezö,az elsök közt lehettem aki ilyet vehetett mint átlag ember.ÉS!!! a 128MB memoria kártya 99ezer ft volt,az 1,2megapixeles gép pedig 200ezer ft, most a 2gigás kártya 3-4ezer ft.... | |||
| |||
2011. nov. 19. 19:59 | Válasz | #163 | |||
Nagyon frankó ez mindentől függetlenül de az áráról is beszéltek már? A hagyományos benzines illetve elektromos robogók sem olcsók, nálunk meg gyerekcipőben jár a környezetvédelem érdekében tett néhány lépés. Az újabb dolgok amik jobbak, mind drágábbak... | |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 19. 19:50 | Válasz | #162 | ||
Igen,ha rákeresel,, GOOle hozz le szakanyagot,és videokat. Amint a kutaknál az üzemanyagellátás megoldott lesz,akkor hipp-hopp elterjed. Már olyan hirt is hallottam,több száz km is megtehetö vele nagyon olcsó áron.A legletisztultab megoldást egyenlöre a burgmanon mutatták be,de mások is fejlesztenek. | |||
| |||
2011. nov. 19. 19:43 | Válasz | #161 | |||
Jó találmány és már így is gyártják az újakat ? | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 19. 18:23 | Válasz | #160 | ||
Egyáltalán nincs szándékom a suzukit "fényezni",,,csak érdekesség- Egy cikkböl kiragadva- Az üzemanyagcellás robogó alapja a Suzuki városi forgalomra tervezett Burgman motorja. A járműbe kicsi, könnyű, léghűtéses üzemanyagcellát és – a vázon belül elhelyezve – hidrogéntartályt építettek be. A motort az üzemanyagcella termelte elektromos áram hajtja meg, az egyetlen emissziós termék a víz. A Suzuki célja, hogy az üzemanyagcellás Burgman robogót kiváló környezeti jellemzőkkel rendelkező motorkerékpárként hozhassa kereskedelmi forgalomba. A vállalat arra törekszik, hogy az ökobarát üzemanyagcellás robogók elterjedjenek Európában, a kiszolgálásukhoz szükséges hidrogéntöltő állomásokkal és egyéb infrastruktúrával együtt. | |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 19. 18:13 | Válasz | #159 | ||
Reméljük hamarosan elterjed más tipusokon is- - A Suzuki Motor Corporation örömmel jelenti be, hogy üzemanyagcellás Burgman robogója – a hasonló járművek között elsőként – megkapta a teljes körű uniós jármű-típusengedélyt. 2011. - | |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 15. 19:45 | Válasz | #158 | ||
Hát az ülés alatt ,elöl,lehet hogy a tied már modositot.
| |||
|
2011. nov. 15. 19:42 | Válasz | #157 | |||
Ez a te gépedbe holvan ,mert az enyémen nem találok ilyet?
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 15. 18:29 | Válasz | #156 | ||
nemtudom emlékeztek arra amikor régebben leirtam hogy a drága majámra tettem légszürö kopoltyut,és ettöl jobban megy a gép a felsöbb tartományba,,,Na a mostani gépen a 400-as burgin hasonló van,.Iletve jobb,szembe forditották a légbeömlöt a menetiránnyal.tettek rá néhány terelö lemezt is.sokkal több levegöt kap igy nagyobb sebességnél. Kis majámnál gyárilag a légszürö ház alján van egy kis nyilás,ahol szivja a levegöt ,ha gyorsan haladunk a nyiláson nemtud megfelelö mennyiség a légszürö házba jutni,ezen modositottam,már rég..és ime itt a bizonyság az elméletre. | |||
|
2011. nov. 15. 18:23 | Válasz | #155 | |
2011. nov. 15. 17:19 | Válasz | #154 | |||
Köszi, már várom a tavaszt. Ha lesz Gelse akkor ott talizunk.
| |||
| |||
2011. nov. 15. 16:35 | Válasz | #153 | |||
Topi! Gratulálok a géphez!! Sok örömöt hozzá!! Gyűlnek a Suzukisok! | |||
|
2011. nov. 15. 15:44 | Válasz | #152 | |||
h-4-est tegyél bele ,nekem is az van benne (kékes)
| |||
| |||
2011. nov. 15. 15:13 | Válasz | #151 | |||
Csak az utcában mentem vele egy kicsit. Meg fogom tudni szokni. Mondjuk az előzőhöz képest gyenge :D Újak a fékbetétek, és megtaláltam a szerszámkészletet is benne, amit sosem használtak. Most éppen hátsó gumit és első HS1 izzót vadászok de itt sehol sem kapni semmit.Neten kutakodok utána. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 15. 14:36 | Válasz | #150 | ||
Annak akit érint,érdekel,,-,megvan a Burgman szárnyas logó.nagyon szép,erröl majd lehet csináltatni himzést.A zászló folyamatban.
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 15. 14:28 | Válasz | #149 | ||
Tényleg Topi ,,,milyen a gép ,mert gondolom nem álltad meg és mentél vele...
| |||
|
2011. nov. 15. 10:22 | Válasz | #148 | |
Topikám, köszi Én is. A két kerék érdekel, de csak ha műanyag futófelületű.
|
2011. nov. 14. 22:27 | Válasz | #147 | |||
Topi! Gratula az új géphez! Sok örömöd legyen benne! Egerben majd meggusztáljuk!!! | |||
|
2011. nov. 14. 21:01 | Válasz | #146 | |||
A letöltésekhez majd a Burgman javitásokat is tegyétek be
| |||
|
© jasa | 2011. nov. 14. 20:57 | Válasz | #145 | ||
Hát én legelső, alapító, kakukktojás burgisként ehhez mit is szólhatok ? = Egyszer majd enyém lesz az ikertestvére.... | |||
| |||
2011. nov. 14. 13:39 | Válasz | #144 | |||
Nálunk is röpködtek reggel a mínuszok. És mivel én is motorral vagyok, még ha a kicsivel is de elég rendesen befagyott a púzóm.
| |||
| |||
2011. nov. 14. 13:39 | Válasz | #143 | |
Topikám gratulálok! Kisebb kilengések után azért csak csak visszatérsz a robogókhoz... Sok sok balesetmentes km.-t kívánok hozzá! | |
© satyapapa | 2011. nov. 14. 13:04 | Válasz | #142 | ||
Ma megvolt a müszaki vizsga,tök zsirul lement,a gép OK.Bár a hátsóm befagyott mert reggel itt nálunk -6fok volt,a szerkomat meg higra vettem de örülök hogy ez már rendbe,Szerdára már rendszám is lesz (???)
| |||
| |||
2011. nov. 14. 11:45 | Válasz | #141 | |||
Koszi a keleti vegekre, a megyenkbe,Bp kornyekere. Grisa gratula neked is, van ket kitamaszto kerekem ha erdekel no meg gyurja kemenyen :D
| |||
|
2011. nov. 14. 11:04 | Válasz | #140 | |||
Topi Gratula :) sok KM-t +Gumifát hozzá:):)
| |||
|
2011. nov. 14. 08:51 | Válasz | #139 | |
Topikám! Gratulálok az új géphez. Nekem a PC- d is nagyon bejött. Viszont az tényleg szuper hogy bármikor láthatod. Szerintem az újat nagyon fogod szeretni. Tavasszal gurulás ezerrel!!! |
© Wiking | 2011. nov. 13. 20:58 | Válasz | #138 |
Én is gratulálok Topi! Ha netán errefelé jársz, nekem is dicsekedhetsz a paripával :)
|
© Zsolt | 2011. nov. 13. 20:09 | Válasz | #137 | ||
Topi! Grat a mocihoz innen a keleti végekről! Jo választás a burgi 400-as! Olcso, van hozzá alkatrész és jo vele menni. Sok balesetmentes kilométert kivánok!
| |||
|
2011. nov. 13. 18:33 | Válasz | #136 | |||
Poén lesz, sok Burgmanos leszáll a paripáról és virít rajtuk a Yamaha a logó! Topi, gratulálok az új "vas"-hoz! Örülök hogy vettél mégis motort! | |||
| |||
2011. nov. 13. 17:31 | Válasz | #135 | |||
Szeretem a kihívásokat. Én a gépire szavazok! Jelzek ha megyek. | |||
| |||
2011. nov. 13. 17:22 | Válasz | #134 | |||
Köszi Sutyi, ha erre jársz, csörgess,ha épp nem melóban vagyok akkor szivesen látlak, ha meg melóban akkor kaphatsz egy jó gépi forró csokit ( mi csak fosatósnak hivjuk, vajon miért ?)
| |||
| |||
2011. nov. 13. 17:20 | Válasz | #133 | |||
Köszi. Tán azt nem kéne....
| |||
| |||
2011. nov. 13. 16:41 | Válasz | #132 | |||
Lassan mindenki át megy pártoló tagba. Gratula az uj mocihoz teljen benne örömöd.Egyszer kéne találkozni a burgman klubbal miközben a majesty klubb szineiben vagyunk
| |||
| |||
|
|
|