|
|
|
2009. dec. 26. 22:18 | Válasz | #325 | |||
Annyiban módosítsd a rögzítést, hogy a két belső anyát szereld le, és a menetes szárra húzz rá egy olyan vastag csövet ami illeszkedik rá, (vagyis belső 8,5-ös furattal,) és olyan hosszúságút hogy a műanyag idomból úgy érjen ki hogy tudd fixálni a zártszervénynél. Feco kiesztergálja neked szerintem. Ha a mostani elképzelésnél maradsz, a belső 8-as csavarnál el fog majd törni a menetes szár a terhelés miatt. Ha ráteszed a "csövet" gyakorlaitlag az fogja elvinni az egész tehelést. Nem mindegy! A gyári konzol van ezzel a módszerrel felszerelve. A megoldás egyébbként tökéletes és Zsolt jól írta az árat, ez a gyári konzol cirka 16'000ftba kerülne mostanság. | |||
|
2009. dec. 26. 19:24 | Válasz | #324 | |||
Mint ígértem! Vonalzó nélkül, valahogy így néz ki a cuccos. Először leszedtem a kapaszkodót és a menetet kitisztítottam, majd a menetes rúdra ráraktam a kontraanyákat és egy kis ragasztóval rögzítettem a rugós alátétet. A menetes rudat a kapaszkodó felől beledugtam a spoiler lyukába. Aztán visszaszereltem a kapaszkodót és belevarázsoltam a lyukérzéknek köszönhetően a rudat. Amikor ütközött, akkor a spoileren túlnyúló részre rátettem a kontraanyákat, hogy a kapaszkodóba rendesen bele tudjam szorítani a rudat. Amikor ez is meg volt akkor a leszedtem a kontraanyákat és a spoilerből kiálló részré ráraktam egy szilikon gumi alátétet, utána egy anyát, hogy annak ütközzön a támasztólemez és ne a spoilernek.A maradék kiálló részre meg rácsavartam a záró anyát egy kis csavarrögzítővel. Íme a kép: | |||
| |||
2009. dec. 26. 19:00 | Válasz | #323 | |||
Fecó! Ezt a törési és repedési téma énbennem is megmozdult. Ezért még a fényezés előtt a spoiler belsejében található jelzést kifúrtam kb.12mm-re, ezért a spoilert nem is érinti a rögzítőcsavar, sőt mivel a 8-as csavarnak hagytam 12-es lyukat, így szerintem még terhelésnél sem tud a csavar a spoilerhez hozzáérni. Majd megkísérlem lerajzolni és beszkennelem, aztán majd meglátjátok az én művemet. | |||
| |||
2009. dec. 26. 17:24 | Válasz | #322 | |||
http://www.kepfeltoltes.hu/view/091226/P_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt megnézhetitek!
| |||
|
2009. dec. 26. 17:12 | Válasz | #321 | |||
Ezekszerint nem tudom feltenni , de csak azt akartam megmutatni, a műanyagot semmiképp nem szabad átrögzíteni mert el fog repedni a későbbiekben.Kicsivel nagyobb furattal és csőalakú távtartóval szabadon kell hagyni a műanyagrészt! Felteszem a képtárba hátha sikerül.
| |||
|
2009. dec. 26. 17:09 | Válasz | #320 | |||
|
2009. dec. 26. 17:08 | Válasz | #319 | |||
|
© Zsolt | 2009. dec. 26. 17:06 | Válasz | #318 | ||
Úgy látom, az ünnepek alatt nem csak én untam magam... frankó a cucc, megspóroltál min. 15 rúgót. | |||
|
2009. dec. 26. 16:34 | Válasz | #317 | |||
Szögvasból készítettem a stabilitás miatt. Tulajdonképpen szerintem a kapaszkodóhoz történő rögzítés is elég lenne, mert stabilan merev. Főleg, ha acél csavarokkal rögzíted. De az én dobozomon van háttámla és úgy gondoltam, hogy ha használva van akkor kell a megtámasztás. Biztos vagyok abban, hogy elég az egy pálcás támasztás, legfeljebb azt is kicserélem szögvasra. Az alsó támasztó rögzítőjét meg kb. 12cm hosszú M8-as menetes rúdból készítettem, amit kontraanyával és rugós alátéttel rögzítettem a spoiler alatt a kapaszkodóhoz. Remélem bombabiztos lesz, mert a kitámasztó pálca kivételével mindent lekentem csavarrögzítővel. | |||
| |||
© jasa | 2009. dec. 26. 16:27 | Válasz | #316 | ||
Húúú, köszönöm, ez nekem nagyon tanulságos. Én is doboztartó készítés előtt állok, hasznosítok a megoldásokból. Az alsó 1 pálca elég stabilitást ad ?? Menet közben elég nagy a rázóhatás, főleg súllyal megrakodva ! Szóljál majd ha kipróbáltad.
| |||
| |||
2009. dec. 26. 15:50 | Válasz | #315 | |||
Üdv Mindenkinek! Ma eléggé barátságos volt az idő és elővettem a Maját. Ahogy Feri barátom mondta,"Jó csak minden zörög rajta!" Motorozás után szétbontottam a burkolatokat és úgy tűnik, hogy sikerült a zörejt megszüntetni. Az ünnepek esti óráiban pedig elkészítettem a doboz tartóját és ma fel is szereltem. Az alsó kitámasztó nem a spoilerhez van rögzítve, hanem a kapaszkodóhoz, a spoiler csak ki van fúrva, hogy azon keresztűl tudjam rögzíteni. Képek mellékelve. Mészi | |||
|
2009. dec. 08. 16:28 | Válasz | #314 | |
köszi mindent
|
2009. dec. 08. 11:55 | Válasz | #313 | |||
Lelőhelyeket áttettem a villamosság topicba.
| |||
| |||
© jasa | 2009. dec. 08. 11:34 | Válasz | #312 | ||
Köszönöm. A szezonnak már úgyis vége, lesz idő alaposan körbenézni tavaszig.
| |||
| |||
2009. dec. 08. 11:15 | Válasz | #311 | |||
Új akku kell nem használt. Azonkivül legalább a meglévő akku kábel vastagságú kábellel kell bekötni.Tökéletes illesztéssel. Nekem is ilyen volt a majában, 12 V 9 Ah-s. Vitt mindent, inditózást, markolatfűtést, navigációt, elektromos kerékkulcsot.
| |||
| |||
© jasa | 2009. dec. 08. 10:01 | Válasz | #310 | ||
Ez az akku téma mekem most éppen kapóra jött (Bár inkább a villamosság topicba kellett volna írni). Az akkum (gyárilag 6 Aó, 90 A indítóáram) már összel egyre gyengébb volt, naponta kellett rátölteni, sőt a legvégén (nov 30 án) már csak töltés közben indult. Azóta meg teljesen behalt. Próbáltam a riasztó tápokat is: Yuasa NP12-12 (12 Aó)illetve noname BP7-12 (7 Aó), igaz mindkettő használt volt, feltöltve, de egyik sem bírta beindítani a motort. Még annyira sem kerregett, mint a legyengült motorakksival. Mondták többen is, hogy ne is reménykedjek mert ezeknek a szünetmentes tápoknak nincs olyan magas indítóáramuk, mint amit a motorok igényelnek. Szóval nem értem hogy nektek, (pl. Tamás) hogyan működik?! (A méret biztos hogy eltérő, nekem 150x87x93, vagy 150x87x105 a jó.) Szereltem a burgira markolatfűtést, így nem bánnám ha kicsit erősebb lenne, mint a gyári akku, tehát 8-10-12 Aórás. Ha meg is veszem most, de már nem akarom üzembe helyezni, mert az állásban csak romlik, majd csak a szezon kezdetkor. | |||
|
2009. dec. 08. 00:44 | Válasz | #309 | |||
Az enyém is 9Ah-riasztó akku volt,Talicskás hozta el egy bp-I akkus boltból.tavaly 4500 Ft volt.Faston sarus volt. Én úgy oldottam meg,hogy azonnal visszaalakitható legyen a bekötése.A meglévő csavaros kötésbe rögzitettem a kábelt és annak végére a faston sarut be is forrasztottam.a sarut meg annyira össze kell szoritanimhogy alig tudjad rádugni az akku kapcsaira.Kábel jó vastag legyen ,hogy átmenjen az áram.Holnap keresek a neten ilyen akkut,most pda netezek és igy nehéz.Ja és ez az akku a gyári mérettel egyező.A 9 Ah-s a jó mert az már ad jó inditó áramot. | |||
|
2009. dec. 08. 00:14 | Válasz | #308 | |
Ha lehet kérnék pontos márka, tipus és árleirást is, köszi.
|
2009. dec. 07. 21:27 | Válasz | #307 | |||
Zsolt! Nekem 9Ah-s riasztó akksim van, nincs rajta se lyuk, se rés, csak felirat és két 6,3-as faston nyelv. De nagyon bika. Az 500-as Atlanticot simán indította!
| |||
| |||
2009. dec. 07. 20:02 | Válasz | #306 | |||
Ezt hívják zselés akksinak.
| |||
| |||
2009. dec. 07. 19:56 | Válasz | #305 | |||
Tulajdonképpen én most csak emlékezetből írok. Az enyémben olyan akku van, ami számomra először meglepetés volt, de aztán a márkatársak megnyugtattak, hogy talán 7 Ah és savas létére oldalra fordítva van használva. Le van dugózva, de ez számomra meglepetés volt, hogy az akkut oldalra fordítva is lehet használni. Ha motorközelben leszek, akkor küldök pontosabb adatokat is. Mészi | |||
| |||
2009. dec. 07. 19:46 | Válasz | #304 | |
1 kérdés : milyen akksit ajánlanátok az én kis drágaságomba, ami tényleg strapabiró és erős, ráadásul ha még riasztót is tennék bele.
|
2009. dec. 06. 20:01 | Válasz | #303 | |||
Igen, ez a mozgatásos, lökdösésées dolog nem ártalmas... Az akksit én is benne tartom, de folyamatosan rajta van a csepptöltő, a karbantartó üzemmóddal. Akkor veszem le, ha a Ladára teszem át méhány napra. Az akksit csak akkor viszem fel a lakásba, ha folyamatosan -10 fokok vannak.
| |||
|
© satyapapa | 2009. dec. 06. 19:00 | Válasz | #302 | ||
a téli üzemben az a legjobb ha hetente beinditjuk és járatjuk, megmozgatjuk a teleszkópot ,a fékeket.A ""leálló " téli motor csak rosszab lesz.Idösebb gépeknél ez a járatás fokozottan ajánlott, mert az alkatrészek elöregedése folytán pl szimeringek ha nem üzemeltetjük télen akkor sokkal könnyebben tönkremennek.Ezt már sokszor leirták mindenféle fórumon.Én most is 3-4 naponta beinditom kb 10 percre,ha lehet megyek is kicsit.
| |||
|
2009. dec. 06. 18:45 | Válasz | #301 | |||
Én ma be is inditottam. Klassz az aksi. Egyszer elkövettem azt, hogy télre kivettem az aksit és végig fűtetlen helyen volt a motor. Tavasszal alig akart beindulni. A végén bikázni kellett.Úgy is nehezen ment. Akku benn marad, időnként rátöltök és motorindítás. Ez nekem is jó, legalább szívok egy kis füstöt a hideg téli hétköznapokon.
| |||
|
2009. dec. 06. 18:37 | Válasz | #300 | |||
Csak az YP400-ban és az XP500-ban van AC. A többiekben vákumos benzincsap van. Igaz én a T-Maxot is be fogom indítani. | |||
| |||
© passat52 | 2009. dec. 06. 17:09 | Válasz | #299 | ||
Az én véleményem szerint elég ha néha gyujtásra tesszük a mocit és az ac feltölti a karburátort benzinnel!
| |||
|
2009. dec. 06. 11:21 | Válasz | #298 | |||
Én nagyjából a MésziZs féle megoldálst szoktam választani, hetente, két hetente addig járatom amíg nem éri el az üzemi hőfokot, utánna kipu betőm.
| |||
|
2009. dec. 06. 11:10 | Válasz | #297 | |||
Igen, ezért írtam hogy "legalább annyira". Ettől az indigatástól sokkal jobb megoldás a benzincsap megkerülése, csak ehez meg kell bontani a motort ugye. Én ezt választom, kis fecskendővel vákumot idézek elő, már jön is a benzin... Az is megoldás, hogy a karbira ráteszek egy ejtőtartályt, ami szépen ellátja a karbit ill. a membránt benzinnel és megakadályozza a kiszáradást. De tulajdonképpen itt nem az egy-két hónap az igazi probléma, hanem a nagy nyári melegek. Ezt a 4 hónapot álltalában kibírják. Én azért vagyok elővigyázatos ezen a téren, mert a gyári membrán bizony 28'900ft volt mikor utóljára néztem. Szóval nem olcsó mulattság...
| |||
| |||
2009. dec. 06. 08:58 | Válasz | #296 | |||
Tamásnak igaza van időközönként be lehet indítani a jószágot. Viszont, talán a chopperemnél hallottam vagy olvastam/YamahaXV/, hogy a karbulátorból a téli leállításnál célszerű a benzint leengedni a membrán miatt. De, ha szárazon áll a membrán, akkor meg kiszárad és kitöredezhet, nem? Minden esetre én nem engedtem le a benzint és a maján sem fogom, de a kipufogót és a levegőbemenetet valószínűleg le fogom dugózni a leállítás idejére. Aztán, ha indítok, akkor meg kiveszem. Azt azért említsük meg, hogy az azért kevés, hogy hetente beindítjuk, ilyenkor legalább 5-10 percet illik járatni is a motort, mert a felgyülemlő kondenzvizeket illik a hővel kipárologtatni is. Mészi | |||
|
2009. dec. 06. 08:45 | Válasz | #295 | |||
Vedd ki az akksit és tedd fagymentes helyre.Kb három hónap múlva, és a szezonkezdés előtt töltsd.Ha leesik a hó nem tudsz vele menni!
| |||
| |||
2009. dec. 06. 07:52 | Válasz | #294 | |
Ha hetente megyek vele egy pár km-t az is jó nekünk, nem? mármint a mocinak és nekem mert nagyon szeretem.
| |
2009. dec. 05. 22:01 | Válasz | #293 | |||
Én mindenkinek melegen ajánlom, hogy hetente legalább annyira indítsa be a mocit (vagy tegyen a benzincsapra egy vákumot képző dolgot, mondjuk fecskendőt hogy a karbi telefollyon benzinnel) hogy a membrán ne tudjon kiszáradni! Kell neki a benzin! | |||
|
2009. dec. 05. 20:08 | Válasz | #292 | |||
Kicsi Majám tankját teletettem, hogy ne korrodálódjon tavaszig. Aztán gondoltam, hogy elindítom, de nem akart, az akku soványnak bizonyult. Közel kettő hónapja nem indítottam. Sebaj, most majd feltöltöm. Szépen letakartam a garázsban, aztán most pihi. Ettől függetlenül majd kap egy felújítást a motorja. Mészi | |||
|
2009. dec. 05. 12:46 | Válasz | #291 | |||
No ha meg tudom én is sasolni a galérián keresztül nekem is jó lesz! Csak idő kérédse!
| |||
| |||
2009. dec. 05. 07:43 | Válasz | #290 | |||
Jó néz ki a vas, szerencsés kilométereket hozzá!
| |||
| |||
2009. dec. 04. 20:54 | Válasz | #289 | |||
Gratula!!! sok balesetmentes széles utat hozzá
| |||
| |||
2009. dec. 04. 18:22 | Válasz | #288 | |
Üdv mindenki, jövök ide is dicsekedni, nekem is van majám 99-s 250-s, ma kaptam meeeeeg.
|
© satyapapa | 2009. nov. 20. 06:22 | Válasz | #287 | ||
Talicskas- az én pálinkámhoz "szakmai" jártasság kell,mert majdnem 50%-os a szesztartalma,és az iváshoz nemszokot szervezetben hamar kifejti hatását,tudatvesztést okozhat. Még az üvegéhez is csak védökesztyüvel nyyúlok,pedig én birom. Talán a mi kedves Hagyba Tom társunk,aki Egerben látható módon bizonyitotta a pálinkához alkalmazkodot tulajdonságait,ö neki mernék egy-két lombiknyit adni. | |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 20. 04:58 | Válasz | #286 |
REMÉLEM utba ejtesz minöségellenörzés céljábol;-)
| |
2009. nov. 19. 23:39 | Válasz | #285 | |||
Satyapapa! az adót (páleszt) elviszem Zsoltnak, de előtte a a bruttó mennyiséget, nettositom majd a Netto értéknek a Vám tartalmát bevámolom:))) a fennmaradt részét pedig elmesélem Zsoltnak, ha levinném, akkor milyen ízű is volt a nedüüü | |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 19. 16:08 | Válasz | #284 | ||
Ohh,eladtad, itt nálunk? A jutalékot mikor utalod? Mint klubtag fizethetsz páleszban is. Kannás páleszban...
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 19. 16:06 | Válasz | #283 | ||
A vaterán van egy srác, aki bontott maja dolgokat árul. Ott is rákérdezhetsz!
| |||
|
© satyapapa | 2009. nov. 19. 07:08 | Válasz | #282 | ||
Valoszinüleg Miskának van eladó féktárcsája
| |||
|
© satyapapa | 2009. nov. 19. 07:08 | Válasz | #281 | ||
Ha igy van az már kb 2-hónapja elkelt. Itt az adok.-veszek oldalon ment el. | |||
|
© Karcsi | 2009. nov. 19. 07:03 | Válasz | #280 | ||
Satyapapa! Szerintem Zsolt féktárcsára gondolt... | |||
| |||
© satyapapa | 2009. nov. 19. 06:43 | Válasz | #279 | ||
uristen ,mim van eladó?? milyen disk,,,??
| |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 19. 06:31 | Válasz | #278 | ||
Satyapapának volt egy eladó disk-je. Megvan még?
| |||
|
© sunes20 | 2009. nov. 18. 22:13 | Válasz | #277 |
Persze igazad van minél tobb luk annál jobb hihihihi
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 22:09 | Válasz | #276 |
AKKOR MAJD KIHAGYOD MINDEN MÁSODIK LUKAT :-)
| |
© sunes20 | 2009. nov. 18. 22:03 | Válasz | #275 |
Hát én a vilanyszerelést fo álasban nyomom már egy jo pár éve
| |
© sunes20 | 2009. nov. 18. 22:02 | Válasz | #274 |
szia hát az nem hiszem hogy jo lenne mert nekem 3 csavaros a felfogatásom
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 21:57 | Válasz | #273 |
hoppá egy szakmabeli druszán most látom csak én is villanyt szerelek hébe hoba
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 21:54 | Válasz | #272 |
féktárcsa nekem van egy tartalék nem tudom jo e a tiedre holnap megmérem mekkora és le is fotozom madisonon volt ill van 150 ccm es aszem 6db 6 os csavar fogja fel
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 21:52 | Válasz | #271 |
igen voltam arra kiráj a dedinkinél meg motorral tavasszal a yamaha máthéval 34 motorral kicsit már sok is volt | |
© sunes20 | 2009. nov. 18. 21:49 | Válasz | #270 |
elore is koszonom
| |
2009. nov. 18. 21:47 | Válasz | #269 | |||
Széjjelnézünk...
| |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 18. 21:38 | Válasz | #268 |
Esetleg egy alighasznált féktárcsárol nem tudtok ?????????
|
2009. nov. 18. 21:31 | Válasz | #267 | |||
Persze megértelek és nem is vitatkozom senkivel, de sajnos vannak dolgok amivel nem tudunk mit kezdeni. Tehervonat tetejéről 110-nél széllel szembe hugyozni... Hát tudod nem érdemes. Sajnos az igazság nem ezen a földön keresendő... "ködbe burkolódzott a felvidéki táj..."
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 18. 21:30 | Válasz | #266 | ||
Ez így van!
| |||
|
2009. nov. 18. 21:29 | Válasz | #265 | |||
Nem baj, minket nem a politika érdekel hanem a motorozás és az összetartás!
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 18. 21:29 | Válasz | #264 | ||
Hát Tamás nem is tudom...felemlegetni... szóval nekem van mit. Nagyapámank Eperjes mellett volt birtoka. Jó nagy. Aztán a háború után átzavarták őket a határon gyorsba. Birtok, jószág maradt. Tudom, megegyeztünk nem politizálunk, de nekem Benes bácsival több bajom is van. Ennyi. A többit majd személyesen. | |||
|
© sunes20 | 2009. nov. 18. 21:21 | Válasz | #263 |
Hát sajna a politikusok ezel veszik el a emberek figyelmét
| |
2009. nov. 18. 21:21 | Válasz | #262 | |||
Magánemberi szinten szerintem nincs sok probléma azokon a területeken ahol főleg magyarok laknak. Tiszteletbe kell tartani hogy ki hol született és a hovatartozását. Aki Magyarnak tartja magát azt nem szabad "leszlovákozni" és nem illik felemlegetni az 1000 éves Nagymagyarországot. A többi rendben lesz.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 18. 21:21 | Válasz | #261 | ||
Guszti! Rendben. Vigyük a többieket is. Faházas szállás Dedinky-n van. Egy nagy víztároló található előtte. Szép hely Dobsina is, van onnan egy nagyon szép út Iglo felé.
| |||
|
© sunes20 | 2009. nov. 18. 21:20 | Válasz | #260 |
Aszt hiszem ez volt az ami csinálta a rezonanciát. reménykedek benne hogy megtudom oldani Esetleg valami vebcím alkatrészekel jol jonne ha tudsz.
| |
© Zsolt | 2009. nov. 18. 21:18 | Válasz | #259 | ||
Értem. Mi a családdal főleg Kasára jártunk ki. Mostanában már nem, túl sok volt a politikai szarkavarás.
| |||
|
2009. nov. 18. 21:16 | Válasz | #258 | |||
Ha olyan jellegú a gondod hogy nem bírsz vele akár gondoloatban, megakadsz, tegyél képet a galériába és meg is lehet vitatni a problémát.
| |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 18. 21:13 | Válasz | #257 |
Igen persze hogy nem adom fel csak egy picit nehéz ha a ember nem tud egy csavart sem megveni uzletben mert más a emelkedés foga .Ja és ma be tetem a uj csapágyat a nagy idomba uff és rá jotem hogy mozog benne ugyhogy valamit ki kell találnom ,de van remény mert még van ragaszto amivel ki lehet alakitani .
| |
2009. nov. 18. 21:05 | Válasz | #256 | |||
Fog az menni. Mindenesetre ha valami kérdéses csak írj, kérdezz bátran és ne add fel! Mind így kezdtük és belejöttünk. Különben én idén szeptemberben voltam Vlahovóban, a Dobsinai jégbarlang lett volna a cél de sajnos zárva volt. De a táj valami gyönyörű. Itt is szép a Bükk és a Mátra, de az alacsony Tátra az más... | |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 18. 21:03 | Válasz | #255 |
Ja nem rosz otlet egy kis kirucanás csak sikeruljon osze raknom a gépet
| |
2009. nov. 18. 20:59 | Válasz | #254 | |||
No!
| |||
|
2009. nov. 18. 20:59 | Válasz | #253 | |||
Párkányban lakik Zsolt, szemben Esztergommal. Remélem nyáron összefutunk Vele is! Hála Istennek sok az új arc, ez számomra nagy öröm! | |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 18. 20:56 | Válasz | #252 |
Heloo Zsolt én esztergom tulparján lakom Párkány ----Sturovo
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 20:48 | Válasz | #251 |
oké megbeszéljük akár két napra is ha jo az idő sátor v. faház meg persze ki hogy mejik verzioba lenne benne az 1 vagy két naposba :) mert akkor az első nap este lehetne sörözni | |
© Zsolt | 2009. nov. 18. 20:38 | Válasz | #250 | ||
Én is. Kocsival évente 2-3 alkalommal szoktunk kinézni. Majd egyszer kimegyünk . Együtt.
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 20:34 | Válasz | #249 |
tök mindegy a lényeg szlovákia szép hej 1x mehetnénk arra turázni én már voltam többször is motorral is meg kocsival jo párszor régen oda jártunk sielni , de rengeteg hej van még amit nem láttam és szivesen megnézném szerintetek | |
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 20:29 | Válasz | #248 |
tök mindegy a lényeg szlovákia szép hej 1x mehetnénk arra turázni én már voltam többször is motorral is meg kocsival jo párszor régen oda jártunk sielni , de rengeteg hej van még amit nem láttam és szivesen megnézném szerintetek | |
© Zsolt | 2009. nov. 18. 18:32 | Válasz | #247 | ||
Sunes! A Felvidék melyik részén is laksz?
| |||
|
© sunes20 | 2009. nov. 17. 22:16 | Válasz | #246 |
Bocsika de nálunk igy hívják hogy gufero és nálatok szimering csak nem jott eszembe ,Nagyon koszi a segítséget
| |
2009. nov. 17. 22:10 | Válasz | #245 | |||
Ha a csapágyak melletti porfogóra, szimeringre gondolosz, azt érdemes. A gufero nem tudom mi lehet(vagy ez a porfogó?). Holnap itt vagyok ismét, de nem kétlem azt sem hogy a srácok is leírják a véleményüket, tanácsaikat. Bármi kérdésed, gondod, problémád van, írj bátran! Szia! | |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 17. 21:34 | Válasz | #244 |
porfogo --gufero
| |
2009. nov. 17. 21:29 | Válasz | #243 | |||
Bocs, de nem egészen értem a kérdést...
| |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 17. 21:26 | Válasz | #242 |
No eszt nem is tudtam ,és mit szolsz érdemes kicserélnem a porgogokat ,ja és még valami azokat a csavarokat ami a fék részét tarcsák azokat kell ragastani vagy nemkell
| |
2009. nov. 17. 21:15 | Válasz | #241 | |||
sunes 20, üdv itt is! Nop ez a topic a 250-es géposztályé, itt mindenről. A Te problémád alapvetően a futómű-gumi kategóriába tartozik, de ebbe is belefér azt hiszem. Nos a motor háta elég kényes pont, a hátsó tengely 3 helyen van csapágyazva. 2 a hajtóműházban, egy a jobb oldalon a leszerelt konzolban. Mikor szereled össze, a teleszkópot nem szabad rögzíteni, sem az első csavarokat a blokkban! Miután a szenderen felszereltél mindent, behajtod a csavarokat, de nem húzod meg erősen csak éppen hogy fogjon. Ezután le kell lökni a motort a sztenderről hogy saját súlya által beigazodjon minden a helyére. Ha megvan fixálod a csavarokat, meghúzod a kereket (ide minden szétszerelés után új önzáró anyát tegyél, ez alapszabály!!!) és mehet fel a kipufogó. Én ezt a sorrendet tartom be. | |||
| |||
© sunes20 | 2009. nov. 17. 21:11 | Válasz | #240 |
Tamás aszt hogy érted hogy milyen sorendben ? |
2009. nov. 17. 15:49 | Válasz | #239 | |||
Csá! Megkaptad a levelemet? Amennyiben nem titkos a mail címed akkor dobjad fel! Köszi Mészi
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2009. nov. 16. 22:25 | Válasz | #238 |
2 hete munkanélküli vagyok,de már csak péntekig. Igen sejtem hogy sok csati lehet hibás,már pár vastagabb vezetéket meg is néztem de még nem takáltam meg a hibát,ezek szerint.A nyáron hibátlan volt a vas. Miota bejött az esö azota vannak ilyen problémák!Elöbb utobb meglessz a hiba .
| |
2009. nov. 16. 22:09 | Válasz | #237 | |||
Robi! hogy hogy nem volt beindítva??? senki sem rendelt pizzát?? az a gáz, amit korábban irt a Zsolt...sok helyen lehet már kontakthiba... mikor nekem tavaj csontra szét volt szedve, akkor amit lehetett minden csatit kötést megnéztem...és volt olyan pl. nekem, hogy mikor szétszedtem a kötést kellő képpen el volt oxidálodva a csati.... levágtam felsaruztam és gooooo.... az elektromos hiba mindenben egy szemét alatomos jelenség...főleg, ha csak néha néha jön elő... | |||
|
© Kiss Róbert | 2009. nov. 16. 22:00 | Válasz | #236 |
Igen én is arra gyanakodtam már miota megvettem a mocit de nem javult a tisztitás után sem. Nem is igazán volt oxidálodva! Ilyet még nem csinált csak ma(2 hete nem igazán volt beinditva)
| |
2009. nov. 16. 21:41 | Válasz | #235 | |||
hasonloó jelenség nekem is volt és a jobb láb alatt az aksinál lévő biztositékom volt kontakthibás....
| |||
|
© Kiss Róbert | 2009. nov. 16. 21:30 | Válasz | #234 |
Sziasztok. Valaki találkozott már ilyen jelenséggel? Kb 3000-es fordulaton gyorsitásnál bedadogott mintha tiltás lenne ott! Ezután elkezdett villogni az olajcsere lámpa. Sztenderen is ez volt a jelenség. Leállitottam,ujraindit és semmi baja sincs azota! Mentem kb 110 km-t azota is jol mükszik! Valakinek ötlet? |
2009. nov. 15. 20:15 | Válasz | #233 | |||
Csak gratulálni tudok! A motorod számomra mindig is jó volt, mármint az enyémhez képest, bár csak egy körre tudtunk cserélni. Nagyon várom a képeket! Már csak azért is, mert említetted, hogy az enyém olajos szagú és néha kéket füstöl. Aztán, ha a jövő szezonban Feri barátommal elindulnánk egy egri karikára, addigra szeretnék motorikusan is tisztán látni. Fényezés készen, doboz fent, a motor számomra még jó, de, ha nem nagy meló, akkor adok neki én is új cuccokat a blokkba. Mégegyszer gratula és igyekezz a képekkel!!! Mészi | |||
| |||
2009. nov. 15. 19:43 | Válasz | #232 | |||
Majestyhez való gyűrűsor volt de nem tudom hogy gyári vagy valami utánygyártó cég terméke. A bélának volt otthon original csomagban a szett amiből ezt kivettük. | |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 15. 19:32 | Válasz | #231 | ||
Ez jó hír. Milyen gyűrűt tettél bele? Gyárit vagy valami nem yamaha dugattyúnak a gyűrűjét?
| |||
| |||
2009. nov. 15. 17:51 | Válasz | #230 | |||
A motorom mint emlitettem végre elékészült a problémája pedig a véglehajtás tengelyének kerék oldali csapágy ház kikopása volt. Több alternativát is számba vettem mielött a javításának neki keztem volna. És arra megoldásra jutottam hogy inkább legyen tartósan normálisan megcsinálva mint össze sufnitunningolva. Így jutottam el Juhász Béla kubtagunkhoz akinek már volt hasonló problémája. Így a következő történt : Blokk ki-irány Béla,blokk szétszed dugó gyűrű főtengely ki / ez azért szükséges mert a blokk bal oldalának nyulványa a csapágyház ami kikopott/,Szemre vételeztünk mindent és örömmel tapasztaltam hogy a blokkom igen jó állapotban van:)amit cserélni kelett az az olaj lehúzó gyűrű mert eléggé koxos volt és néha leragadt , a dugattyú csapszeg ,és a főtengely szimemring.Ezen kívűl minden tökéletes állapotban volt.A szétszedett blokk oldalát Béla elvitte gépműhelybe ahol is acélgyűrű és némi eredeti lyukmarás után beilesztették a csapágyat az öntvénybe / örök élet 2 nap acélperselyes lett a csapágyazásom :) / Majd mikor ez kész lett blokk össsze, blokk haza,blokk beszerel /némi telefonos segítséggel/és ma beindítottam melegítgettem járatgattam és délután elmentem próba körre/kb 100 km /nem mertem húzni neki hisz egy frissen illeszett blokkról van szó de minden rendben volt szépen muzsikál , nem folyik semmi ,nem zörög semmi aminek nem kéne szóval minden rendben :):):) És ezúton szeretném megköszönni Juhász Béla szakértelmét segítségét és tanácsait stb stb stb.....egy szóval mindent:):) Készült képriport is a szészerelséről ezt majd kommentekkel tűzdelve nem sokára megtekinthető lesz a 250 es szerelési anyagainál :) | |||
|
2009. nov. 13. 20:26 | Válasz | #229 | |||
Csak a kisebb kategóriára, az 500-asomra már nagyon drága. A 125-ösre csak 2600, náluk az igaz. | |||
| |||
© jasa | 2009. nov. 13. 20:19 | Válasz | #228 | ||
Én is a KésH-nál vagyok (Kufár és Handlé)de kétségtelenül motorra ők a legjobbak.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 13. 18:36 | Válasz | #227 | ||
A gyerekeket már nem vették figyelembe nekem sem. Amúgy minden motorom nálunk van (5!), a Jawa éves díja 3800, az 50-es robogóké meg 2600.
| |||
|
2009. nov. 13. 18:29 | Válasz | #226 | |||
Ja igen a K&H-nál jött ki
| |||
|
|
|
|