|
|
|
2009. dec. 28. 22:54 | Válasz | #400 | |||
Mecsusz! már ünnepek előtt elhozta a kollégám a Plexit. Itt figyel a garázsban! majd intézem.. ugyan nincs mit... | |||
|
© M. Zoltán | 2009. dec. 29. 17:08 | Válasz | #401 |
Ha valakit érdekel egy gyári 400-as plexi, keressen. Én lecseréltem Túra plexire, és nem tervezem visszacserélni.
|
2010. jan. 18. 17:58 | Válasz | #402 | |||
http://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/motoralkatresz/uvegtukor/hirdetes-17428303/
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 18. 19:12 | Válasz | #403 |
http://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/motoralkatresz/uvegtukor/hirdetes-17428303
|
© M. Zoltán | 2010. jan. 18. 19:13 | Válasz | #404 |
Bocs, ezt rossz helyre másoltam.
|
2010. jan. 26. 23:59 | Válasz | #405 | |||
Praktikus plexi!!! | |||
|
2010. jan. 27. 09:51 | Válasz | #406 | |||
GeliLaci 250-esén van hasonló, ezt valósította meg Kiss Robi is, bejött Nekik. Nem rossz dolog ha állítható is. Úgy látom ez pont az!
| |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 02. 20:28 | Válasz | #407 | ||
Sziasztok Talán jó helyre irom kérdésem ami lehet hogy hülyén hangzik de van ilyen. Hogy tudnék a mocimra (400) utánfutót kötni? Lehet-e ilyet kapni az országban, van-e közületek valakinek vagy legyárthatom én esetleg? Előre is köszi tsyrke | |||
|
2010. feb. 02. 20:42 | Válasz | #408 | |||
A KRESZ lehetővé teszi, de hogy műszakilag hogy oldod meg, az más kérdés. De lehetséges. A dobozok nem nyújtanak elegendő helyet pakolásra? Nem nehezebb egy utánfutót előteremteni? A gyártás sem egyszerű, mert műbizonylat kell hozzá szakműhelyből!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. feb. 02. 20:53 | Válasz | #409 | ||
Nos Kedves Barátom, mi mindenben igyekszünk segíteni. Motorutánfutót nem lehet 'csak úgy' gyártani, mert terveztetni kell, az összeépítését engedélyezni, meg később össze is kell műszakiztatni a motorral. (és még sok minden más is kell). Venni egyszerű, régen a Pannóniákhoz gyártották a PILLE motorutánfutót, ezt lehet venni. DE! Van más megoldás, ide linkelek egy magyar gyártót, innen tovább léphetsz az ügyben ha még ezek után is érdekel: LINK
| |||
| |||
© tsyrke | 2010. feb. 02. 20:54 | Válasz | #410 | ||
Érdekességképp vetettem fel a dolgot, nem a hely miatt. A kivitelezés üvegszálból és karbonból történne, sablonnal, vákumozással stb. Csak hogy minálunk lehet-e ilyet. Ez érdekelne. Még talán a műbizonylat is lenne..
| |||
|
© Zsolt | 2010. feb. 02. 20:55 | Válasz | #411 | ||
Aztán majd ha az árhoz érsz, ne lepődj meg nagyon...
| |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 02. 20:59 | Válasz | #412 | ||
Ilyesmire gondolok: http://kepfeltoltes.hu/100202/Picture44_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 02. 20:59 | Válasz | #413 | ||
|
2010. feb. 02. 21:01 | Válasz | #414 | |||
Én most értem az árhoz. Ezért már motort is lehet venni! A Gold-on van, de csak dísz! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. feb. 02. 21:04 | Válasz | #415 | ||
Nagyon feldobtad a labdát... Szóval egészen biztosan, hogy össze lehet hozni, de ahogy ismerem a magyar bürokráciát elég nehezen tudnád forgalomba helyezni. Sőt ami plusz probléma a csatlakozás, hiszen az csak műbizonylatos lehet. Én nem építenék, hanem behoznék egyett külföldről. A kép olasz? | |||
| |||
© Zsolt | 2010. feb. 02. 21:06 | Válasz | #416 | ||
Amúgy én most építettem át egy sima utánfutót, gyakorlatilag csak a vonórúd a régi, a többi meg cserés vagy átalakított. Olyan helyre vittem, ahol haver van, mert minden szarba belekötnek mostanában. Szóval nehéz ügy.
| |||
|
2010. feb. 02. 21:26 | Válasz | #417 | |||
Egy nyomon haladó jármű után én úgy tudom, csak egy nyomon haladó vontatmányt szabad csatlakoztatni! Régen így volt, hogy napjainkban hogy mint van, nem tudom. Ennek mondjuk ellentmondanak a gyermekszállításra gyártott kerékpárutánfutók. No abba sem ültetném a gyerekeimet!!!
| |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 03. 07:33 | Válasz | #418 | ||
Csak a dobozt épiteném én, a "futóművet" egy autószerelő barátom ötlené ki. Nagyon baba lenne szinre fújt utánfutóval gurulni:) És igen a bürökrácia... na de mindennek megvan az ellenértéke:) Ja és nem tudom hogy olasz-e a kép, még régebben találtam egy scooeres képsorozatban.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. feb. 03. 08:13 | Válasz | #419 |
lehet lemaradtam de oldaldobozban nem gondolkodtál vagy nem igazán a csomagok miatt akarnád a kép amit linkeltél látszik hogy direkte a red bull air race ra készült vinni a repülő biciglit én amugy tervezek a motoromra oldaldobozt de még csak tervbe van meg az anyagok vannak meg hozzá de mikor lesz meg nem tom mert most még hideg van a mühejbe a pincét meg nem akarom össze piszkolni | |
© SPOILERES | 2010. feb. 03. 08:17 | Válasz | #420 |
lehet lemaradtam de oldaldobozban nem gondolkodtál vagy nem igazán a csomagok miatt akarnád a kép amit linkeltél látszik hogy direkte a red bull air race ra készült vinni a repülő biciglit én amugy tervezek a motoromra oldaldobozt de még csak tervbe van meg az anyagok vannak meg hozzá de mikor lesz meg nem tom mert most még hideg van a mühejbe a pincét meg nem akarom össze piszkolni | |
© M. Zoltán | 2010. feb. 03. 10:15 | Válasz | #421 |
Utánfutónál számolni kell a gördülési veszteséggel is, jóval több kopóalkatrész, több karbantartás, úgyhogy a dobozolás szerintem jobb megoldás.
|
© M. Zoltán | 2010. feb. 03. 10:27 | Válasz | #422 |
Hátsó doboz 46lit (kemping gáz edények, stb) oldalt 2x42lit (ruhák) ülés alatt 61lit (sátor, 2 szem gumimatrac, eső cuccok) láb között hátizsák kb. 30lit (2 szem hálózsák) összesen 220lit Külön felkötve a két kisszék és a sátor oszlopok. Nekünk ez két főre elég szokott lenni két hétre. |
© SPOILERES | 2010. feb. 03. 11:23 | Válasz | #423 |
ugyhogy dobozt fel olcsobban is meguszod és nincs bürokráciaja és a parkolás is könnyebb utánfutó nélkül akkor inkább már oldalkocsi igaz zsolt | |
© Csokáv | 2010. feb. 03. 11:30 | Válasz | #424 |
Pár éve, amikor a kreszt tanultam az A kategóriához, még nem lehetett utánfutózni motort, csak kerékpárt. Azóta változott?
|
© tsyrke | 2010. feb. 03. 17:39 | Válasz | #425 | ||
Hello urak Köszönöm a javaslatokat, De egy-kettőre válaszolva nem a hely kell igazából. Nagyon tetszik a kinézete és nem hiszem hogy sok lenne belőle itthon. Aztán ha túrára kerül a sor biztos jó lenne a nagy tárolóhely de 3 doboz árából szerintem csak össze lehetne dobni 1 futót. Találtam pár képet, tehát nem vagyok egyedüli fanatikus: Képek | |||
|
2010. feb. 03. 18:44 | Válasz | #426 | |||
Nagyon hasznos dolog ez, de szerintem (nem lebeszélni akarlak!) nem robogóhoz való. Arról nem is beszélek hogy a mai közlekedési morál nem segíti elő az utánfutóval való közlekedést. Sok autós észre sem venné és már kész is a baj. Magát a motorost sem látják, hát még a futót! A képek viszont nagyon tetszenek! | |||
| |||
2010. feb. 03. 18:47 | Válasz | #427 | |||
Én is megnéztem a képeket, van köztük kifejezetten tetszetős. Itt kérek elnézést, de sajnos már nem tudom, hogy melyik motoros barátunk járta meg Horvátországot. Egy biztos, hogy ketten voltak, hosszú ideig kint voltak és nem volt utánfutójuk. | |||
| |||
2010. feb. 03. 18:49 | Válasz | #428 | |||
M. Zoliék nagy kalandja volt, keresztül az aknamezőn...
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 03. 19:12 | Válasz | #429 |
Bocs, én se lebeszélni akartalak az utánfutóról, de tapasztalatunk a dobozos verzióról vannak, így csak ezt tudtam megismertetni. Valami biztosan van benne, mert tényleg sok utánfutót látni a külföldi lapokon.
|
© SPOJLERES | 2010. feb. 03. 20:22 | Válasz | #430 |
HA FANATIKUS akkor mindent bele segitünk a müanyag burkolat készitésében segitek ha kell mármint elmondom részletesen hogy készül az ijen és ha van kedved és kézügyességed akkor ezért se kell kiadni több tizezret és ami fontos egyedi lesz én pl eltudnék képzelni egy subládát huzok magam után ami persze szolna is alkalom adtán vagy akár menet közbe na mit szoltok |
2010. feb. 03. 20:55 | Válasz | #431 | |||
Akkor te jönnél mindig leghátul kísérnél minket mint nagy lagzikban a zenekar nászmenetet:):):)
| |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 03. 22:18 | Válasz | #432 | ||
Igazából nem csak a vontatmány a bibi hanem a vontató is. Hova akasszam fel a futót? Vagy csak én nem néztem meg a mocimat hogy hol van rajta erre alkalmas hely? Gusztibának külön köszönet a felajánlásért, ha kell a help szólok! köszi üdv tsyrke | |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 03. 22:20 | Válasz | #433 | ||
Ja és persze a mélyláda is megoldható lenne... tucc tucc
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. feb. 04. 07:32 | Válasz | #434 |
HÁT igen a vonohorog ezt is a megfelelö szakmühejben kell elvégeztetni akiknek van mübizonylatuk erre aztán jöhet a felépitmény
| |
© SPOJLERES | 2010. feb. 04. 07:40 | Válasz | #435 |
DE jobbat mondok, egy hatalmas kb 60cm átméröjü sörös doboz legalább 120 cm hosszu utánfutoként na ebbe férne pár doboz sör
|
© baranyai.imre | 2010. feb. 04. 09:04 | Válasz | #437 |
Mi már láttunk motor kulira szerelt óriás mélynyomót,a motor oldal dobozaiban volt elhelyezve az erőlködő. Igaz fiuk? (Nagykálló 2009.)
| |
2010. feb. 04. 10:13 | Válasz | #438 | |
Szia Tsyrke! Örülök hogy ránk találtál. kérlek ne vedd zokon... annak is örülök hogy a " flúgos futam" club tagokat erősíted.Ne izgulj, magam is ide sorolom. Már jó ideje agyalok rajta, hogy tudnám a telkünk nyári időszakos fűnyírásait motorral meg oldani, ami nem a szomszédban van. Motor+ fűnyíró utánfutón. Még nem foglalkoztam vele behatóbban, de úgy látom te pörgeted a dolgot. Úgyhogy ha valamire rá találsz, kérlek jelezd. Lehet hogy társad leszek a dologban. Igazán az oldalkocsi is izgat, mert a családom 3 tagú.Ami eddig vissza tartott az, az Urak által is említett, teljesítmény csökkenés. Szóval testsúlyban picit fölötted vagyok + max. 400 cc- ből tudunk gazdálkodni, szíj hajtással.A #425 képekből ki derül hogy külföldön a robiknak és tartozékaiknak milyen nagy kultusza van. Érdemes tényleg ott körül nézni. Itthon még csak azok az idők járják, amikor a motoros társadalom saját körének tekinti a nagy robisok táborát. Ha Májusig nem jön össze a dolog, akkor had ajánljam én is az oldal dobozt. Hosszú útra ideális meg oldás, és robogón, hát tényleg extra.
|
© M. Zoltán | 2010. feb. 04. 11:28 | Válasz | #439 |
© tsyrke | 2010. feb. 04. 11:45 | Válasz | #440 | ||
Köszi a hozzászólásokat, és hogy nem töritek le egyből a szarvam:) Találtam egy oldalt kicsit részletesebben, képekkel illusztrálva hogy mégis hogy lehetne felfogatni a trélert a mocira... üdv tsyrke utánfutó | |||
|
© Zsolt | 2010. feb. 04. 12:04 | Válasz | #441 | ||
Jók a megoldások, ám az USA szabványlényegesen eltér a magyartól. Véleményem szerint ha már belevágsz dobj egy e-mailt a magyar gyártónak, ők biztosan képbe vannak ezeknek a szabályozásával.
| |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 04. 13:01 | Válasz | #442 | ||
Találtam még 1 oldalt, bár ez 1000$-t kér a futóért ami nem sok hanem rengeteg. Itthonn is be lehet szerezni akár egy thule tetőcsomagtartót amit fel kell erősiteni egy alvázra... Monogo futó | |||
|
© tsyrke | 2010. feb. 04. 13:03 | Válasz | #443 | ||
|
© Csokáv | 2010. feb. 04. 13:27 | Válasz | #444 |
Magyar gyártmány. Akkor mégiscsak lehet ilyet vontatni itthon is? Engem átvertek a kresztanfolyáson? |
© M. Zoltán | 2010. feb. 04. 13:37 | Válasz | #445 |
A tetőboxos utánfutóban van ráció.
|
© SPOILERES | 2010. feb. 04. 14:16 | Válasz | #446 |
tetőbox háááát inkább a subláda vagy a sörös doboznak álcázott box mert azért a tetöboxok nagyrésze 2m hosszu ha meg a rövidebb fajta akkor 120cm széles azért az már kicsit sok és főleg nem egyedi a tetőboxot én véleményem szerint nem javaslom |
© tsyrke | 2010. feb. 04. 18:28 | Válasz | #447 | ||
Tehát lehet... A magyar oldalon található futó nem rossz, de belül túl nagy helyet vesz el és a formája sem az igazi. Arrol nem is beszélve hogy iszonyat drága! Én valami tojás formára gondolok 2 kerékkel. Aminek még ugye utána kell járni hogy lehet-e. A tetőbox meg igazábol azért nem jó mert nem egyedi. Bár abba elférne a sör is meg a hangfal is... üdv tsyrke | |||
|
© sunes20 | 2010. feb. 04. 20:08 | Válasz | #448 |
http://www.kobras.cz/katalog/group-111510000000/
|
2010. feb. 04. 20:25 | Válasz | #449 | |||
No amit sunes20 feltett, az nagyon tetszik! A bal alsóra gondolok. Chooperos ugyan, de klassz!
| |||
|
© sunes20 | 2010. feb. 04. 20:40 | Válasz | #450 |
valami ilyesmik voltak valamikor a jawa motorokhoz és itt ott nálunk látni is ilyesmiket
| |
2010. feb. 04. 21:21 | Válasz | #451 | |||
Hát az nekem is nagyon tetszik! Nagyon jól mutatna a chopperem mögött! De iszonyú drága! | |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 07. 21:33 | Válasz | #452 |
2010. feb. 08. 08:58 | Válasz | #453 | |||
Ráadásul ez is Jawa, a 250-es, csepptankos kiadás! Nekem ez nagyon tetszik!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 09. 17:31 | Válasz | #454 |
Nem tudom mit problémáztok ezen az utánfutó, vagy doboz kérdésen. Itt a megoldás: |
© M. Zoltán | 2010. feb. 09. 17:32 | Válasz | #455 |
De, ha csak birkát akarsz szállítani, vagy a kertből a füvet: |
© M. Zoltán | 2010. feb. 09. 17:33 | Válasz | #456 |
Íme a vonófej: |
© M. Zoltán | 2010. feb. 09. 17:34 | Válasz | #457 |
A képek a MajestyUsa honlapról vannak, hát van még egy-két gyöngyszem, de vannak jó ötletek a hátsó lábtartóra is.
|
© passat52 | 2010. feb. 09. 18:42 | Válasz | #458 | ||
Szegény moci! Még megszakad!:)
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. feb. 09. 20:17 | Válasz | #459 |
Én csak azt nem értem hogy mért kell a két oldal doboz köré két kromozott BUKÓCSŐ :) gondolom a sujeloszlás miatt :)hát erre inni kell
| |
2010. feb. 09. 20:24 | Válasz | #460 | |||
Egészségedre!! Biztosan egy "nagy" motorról koppintották a keretet. Mondjuk az enyémről, de azon gyárilag van. | |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. feb. 11. 10:05 | Válasz | #461 |
Ötlet a hátsó lábtartó szélesítésére: |
© M. Zoltán | 2010. feb. 11. 10:06 | Válasz | #462 |
2010. feb. 11. 11:24 | Válasz | #463 | |||
Ügyes! Már csak ezt a lemezt kellene valahonnét beszerezni. Ezt majd Fecóra bízom. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. feb. 11. 13:21 | Válasz | #464 |
HY nekem van ijen trepni lemezem igaz vasbol de le kel horganyoztatni amugy alu és inox létezik még ha kell a vasbol +keresem | |
2010. feb. 11. 13:44 | Válasz | #465 | |||
Köszönöm a kedvességedet, de én az utóbbi kettő közül választanák. Ezért is írtam, hogy majd Fecó megoldja, remélem. Ő az egész taposót beborította. Egyébként meg, ha nagyon kutatok, akkor talán savállóból találok otthon is. Mégegyszer köszi, de nemélek a lehetőséggel. | |||
| |||
2010. feb. 11. 19:18 | Válasz | #466 | |
Az egész taposót beborította? Na ennek van értelme. Úgy utálom mikor a péppé vaxolt gép tele van a poros lábnyomommal. Képet láthatnék róla?
|
2010. feb. 11. 19:29 | Válasz | #467 | |||
Nézz a képtárba! Mészizs, van egy kis maradék majd dumálunk! | |||
| |||
© tsyrke | 2010. feb. 11. 19:31 | Válasz | #468 | ||
Jók ezek az utánfutós megoldásdok de senki nem bir megfelelő információval hogy mit hogy lehet szakszerűen hogy az átmenjen a vizsgán. Hát ez itt a bibi! Nincs köztetek KPM-es?
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. feb. 11. 19:59 | Válasz | #469 |
Nem csúszik ez a fém lemez?
|
2010. feb. 11. 20:07 | Válasz | #470 | |||
Az már nem KPM hanem NKH. Nemzeti Közlekedési Hatóság. Sokat járok hozzájuk de kamionokat viszek.Szerintem ott se mindenki tudja, mert külön vannak a teherautósok. Ha eszembe jut rákérdezek.Egy biztos építeni a semmiből nem érdemes, mert ahhoz külön engedély kell.Műbizonylat minden hegesztésről. minden vasdarabról.Olyan kell ami már volt forgalomban és azt felújítani.
| |||
| |||
2010. feb. 11. 20:09 | Válasz | #471 | |||
Nem csúszkálok rajt,inkább attól tartok idővel összekarcolódik és matt lesz.
| |||
| |||
2010. feb. 11. 22:47 | Válasz | #472 | |||
Rajta vagyok a problémán, már szóltam ismerősnek hogy nézzen már utánna. A helyzet az hogy Ők is bizonytalanok így elsőre. Ha valami alakul, jelzem!
| |||
| |||
2010. feb. 12. 00:07 | Válasz | #473 | |
Fecó! Megnéztem a képtárat. Jó!!! Fain a lemezelt láb tartó. Jól is áll a gépnek. Rögzítés csavarral? Vagy más? A 400 nál az a gond hogy a majdnem függőleges résznél lévő/ leg elöli/ gyári csavar foglalat nem merőleges a taposó gumira. Más lyukat meg, csak nem szeretnék tolni rá. Van ötleted? Vagy tapasztalatod?
|
2010. feb. 12. 05:45 | Válasz | #474 | |||
A saját felfogatócsavarjai+ a jobb minőségű kétoldalas ragasztócsík tartja.3csavar + a ragasztó nem mozdul, jól tart.Nem kell bele sok csavar.
| |||
| |||
2010. feb. 12. 23:25 | Válasz | #475 | |||
Taposó lemezre viszatérve horganyoztni nem jó mert kis idővel okszidálódik! Tudom voltam bádogos is! De szétnézek tudok-e szerezni ilyet!!! | |||
|
2010. feb. 12. 23:35 | Válasz | #476 | |||
krómozás tökéletes lenne rá. vagy aluminium-ból minimum 0.5 ből. de darabot kell vadászni mert táblája 10000.- ft(2 m3) | |||
|
2010. feb. 13. 07:09 | Válasz | #477 | |||
Zíz rugóból nem jön ki táblája!!Lehet kapni krómozott műanyaglemezt is kb.: 2 rugó de az tényleg csak egy alkalomra jó.
| |||
| |||
2010. feb. 21. 16:49 | Válasz | #478 | |
"Általános javítás" topicba írtam műanyaghegeszésről és fényezésről. A javításokat megoldottam helyben, nem volt vészes a dolog, úgyhogy nem utaztatom át az országon. A festésre viszont mondtak egy elrettentő 80e Ft-os árat... Csak én érzem ezt túlzásnak? Az összes idomról van szó a kapaszkodótól az eddig fényezetlen szoknyaelemekig. A műszerfal, középkonzol, tankburkolat nem. Grisa, a csepeli Bajnok Kft.-ről tudnál valami közelebbit mondani? Egyszerűen nem találok róluk semmit. Egy cím vagy telefonos elérhetőség sokat segítene. |
2010. feb. 21. 17:03 | Válasz | #479 | |||
Én a sajátomat magam csináltam. Az összes festék-kellék kb.25 ezer volt. Ha figyelembe vesszük, hogy egy főállású szaki csinálja, akkor az elemek előkészítése szerintem egy munkanap, és a fényezés is szintén egy nap. Igazából az idomok előkészítése tud sok időt elfoglalni. Főleg, ha még vannak rajta felületi hibák is. Alapfelállásként az egészet illik átcsiszolni vizesen egy 500-as papírral, aztán utána nem árt egy teljes szórógittezés, mert akkor fogod meglátni az igazi hibákat, ha nagy a hiba, de ha kicsi akkor is ki kell flekkelni/gittelni/, ha minden megszáradt, akkor jöhet egy 800-as vizes csiszolás és végezetül, hogy tutira szép legyen az összes felület érdemes még egy 1000-1200as vizes becsiszolás. Na ha mindez oké, akkor már csak a megfelelő állványokat kell elkészíteni, mert nem mindegy, hogy milyen helyzetben fújod a cuccokat. Aztán mehet a színrefújás és a szárítás, majd a lakkozás, aztán, ha ez is megszáradt, akkor meg a polirozás. Sajnos ez az ár egy hivatalos fényező esetén elfogadható! De azért szerintem fuss egy kört és kérdezzed meg a környéketeken a festőket is. Aztán, ha van időd és kedved, akkor az általam leírtak alapján készítsed elő a burkolatokat és akkor biztosan a 80ezer le fog ugrani szerintem közel a felére, de ezt szakikra válogatja. Jó munkát! | |||
| |||
2010. feb. 21. 17:12 | Válasz | #480 | |
Eljátszadoztam a gondolattal, hogy megcsinálom magam, de az biztosan nem lenne tökéletes. Félek, hogy elgányolok valamit, a festés nem az én asztalom, és helyem sincs hozzá... az előkészítés talán bevállalható.
|
© SPOILERES | 2010. feb. 21. 17:51 | Válasz | #481 |
nálunk swarzba talán 30 ért megusznád de ha számla is kell akkor bizony 60-80 ezer jobb hejeken sztem lakkal lágyitoval esetleg müanyag alapozoval meg a metál festékkel 16 bol kijön az anyag de persze ki hol veszi | |
© SPOILERES | 2010. feb. 21. 17:57 | Válasz | #482 |
utána nézhetek mennyi táblája és ha többen vagyunk össze dobhatjuk régen vásároltam itt egy hejen több minden mást ismerem a tulajt talán számla nélkül ide adja régen legalább is ide adta a dolgokat csak legyünk elegen | |
2010. feb. 21. 19:29 | Válasz | #483 | |||
Az én festékem azért volt ennyi, mert én túlbiztosítottam vele magamat. Az alapszínt/Toyota Shampain- Pezsgő metál/is legalább 3-4 rétegben raktam rá és a kétkomponensű lakkot is szintén 3-4 szer vittem fel. Egy igazi fényező ennyit lehet, hogy szórakozik vele, max két réteg. Az új kocsimon sincs még csak ránézésre sem annyi festék mint a Majámon, pedig az is Heawi metál! Lágyítóról meg annyit, hogy a festékboltban/szakik/ mondták, hogy a lágyító csak a lakkba kell, de oda is csak akkor, ha gumiszerűen lágyak a felületek, a motorjaink spoilereihez nem kell, majd a kocsim hátsó szárnyához veszek lágyított lakkot. | |||
| |||
2010. feb. 23. 07:55 | Válasz | #484 | |
Flow: Bocs, kicsit el voltam tűnve. Tehát a góré: Bajnok László. Tel:06 70 259 28 98 Hivatkozz rám. |
2010. feb. 23. 08:06 | Válasz | #485 | |
Egyébként én írtam rosszul, nem kft. Így találod meg: Bajnok - Car Bt. |
© M. Zoltán | 2010. márc. 03. 16:35 | Válasz | #486 |
2010. márc. 03. 18:59 | Válasz | #487 | |||
Annak tűnik! Én is a képesmotoron vettem, 10ezerért 2db-ot, az egyiknek nem volt meg a talpa, de volt rajta háttámla, a másikon nem volt támla, de meg volt a talpa. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 03. 19:22 | Válasz | #488 | ||
Ez nem GIVI. Nálunk a börzéken szokott ilyen lenni. 8-10 között megy. Lotty, meg mindenféle néven fut. Amúgy persze Kínai...
| |||
|
2010. márc. 03. 19:51 | Válasz | #489 | |||
Igazságod van csak hasonlít. Kinagyítottam és nem givi logo van rajta, legalább is nem olyan a logo mint az enyémen. Meg a talpa sem olyan. | |||
| |||
© baranyai.imre | 2010. márc. 03. 20:13 | Válasz | #490 |
A Vaterán is találsz ilyet,én 6.000.- ért vettem. Nem Givi! De elmegy egynek.
| |
© sany2 | 2010. ápr. 02. 19:16 | Válasz | #491 |
Talicskás ! Itten nagyon irigykedve olvasom MZoli sorait.Aztat írja, hogy már Satypapitól van lábszélvédője.Nekünk (nekem) is lesz ?.Várjak türelmesen? Ha lesz türelmesen várok. Nagyapó |
© satyapapa | 2010. ápr. 02. 20:29 | Válasz | #492 | ||
A légterelöböl több darab is le van gyártva.Mivel azonban nagyon eltéröek az igények,ezért mindenkinek személyszerint gyártom.A M.Zoli is pontosan elmondta igényét,igy is lett legyártva,karbonozva, és eggyüt szereltük fell.Nem volt vele gond.Nagyon jó lett. Szivesen csinálok másnak is,ha pontosan tudom az elvárást. FONTOS! A légterelöt felszerelés elött kissé igazitani kell, a gyári elemekhez,már csak azért is mert ez sokkal vastagabb erösebb.Ez meg is védi a gyári idomokat, egy esetleges sérülés esetén. A légterelö belsö éleit csiszolva kis ügyességgel,pár perc alatt jól fellehet illeszteni.A galériában M.Zoliét meglehet nézni.!!!! Nagyon jól a vezetö mögé vezeti a szelet,és a csapadék se az vezetö lábszárán ,comjbán landol. | |||
|
2010. ápr. 02. 21:01 | Válasz | #493 | |||
Engem érdekelne egy pár! Már ha burgmanra is lehet.Megnéztem a galériát,szám tátva is maradt. Szuper nagyon!
| |||
|
© satyapapa | 2010. ápr. 02. 21:06 | Válasz | #494 | ||
Burgmanra is lehet.Megnézem majd mennyi az eltérés,mit kell átmintázni.
| |||
|
2010. ápr. 02. 21:11 | Válasz | #495 | |||
Típusa: AN400 K8-as
| |||
|
2010. ápr. 03. 01:28 | Válasz | #496 | |||
Nagyapó! Anno annak idején megbeszéltük, hogy a donor beszerzését vállalom... És mikor nagy nehezen meglett...elkerült Satyapapához, mellékelve neki a donort finanszírozók listájával, e-mail címével... És közhírré tettem, ezek után a saját egyedi igények miatt mindenki vegye fel a kapcsolatot a kivitelező szaktárssal.. Ezért sajna semmi infóm a terelővel kapcsolatban..( sok emberkének egyedi igénye is volt..ennyit tudok) És még azt is kinyomoztuk, hogy a donor marad donornak, mert azért esztétikailag a gyártás megviselte. MINDENKINEK! AKI FINANSZÍROZTA A MINTADARABOT AZ JELENTKEZZEN SATYAPAPÁNÁL A LEGYÁRTÁS MIATT? HA TOVÁBBRA IS IGÉNYT TART RÁ!!!!!!!!!!!!! | |||
|
2010. ápr. 03. 01:32 | Válasz | #497 | |||
Külső dolgok - tükör, idom, doboz, stb... 2009. szept. 23. 21:04 | Válasz | #347 | |||
|
2010. ápr. 03. 17:47 | Válasz | #498 | |||
Satyapapa! Komolyan érdekel a dolog. Milyen költségei lennének ennek a mókának?
| |||
|
© satyapapa | 2010. ápr. 03. 18:08 | Válasz | #499 | ||
Burgi 400!! kb 8-9ezer ft ,a légterelö.Most járok utána a megoldásnak.
| |||
|
2010. ápr. 03. 18:23 | Válasz | #500 | |||
Köszönöm a gyors választ! Ha lesz több infó,akkor belemegyünk a részletekbe. Amúgy az ár korrekt!
| |||
|
|
|
|