|
|
|
© jasa | 2015. máj. 04. 22:30 | Válasz | #1626 | ||
Ákos, neked nagy tehetséged van, hogy "gumicsontos" kérdéseket tegyél fel, (pl ezt is, amit szinte minden motoros fórumon már ezerszer lerágtak....) De ez a CSAPAT attól (IS) más, hogy itt nem hajtanak el, hanem válaszolnak minden érdeklődőnek, sokadszorra is. (ha úgy döntesz, hogy itt maradsz, idővel Te is megtapasztalhatod) Azért tanácsolom, hogy a guglit is forgasd, néhány jól megválasztott keresőszóra könyvtárnyi irodalmat kaphatsz.... | |||
| |||
© satyapapa | 2015. máj. 04. 16:02 | Válasz | #1625 | ||
Hívd föll Mravik Misit,neki is vannak eladó motorjai. Ő biztos nem fog becsapni.A tutit dalolja majd el a gépről..
| |||
| |||
2015. máj. 04. 15:20 | Válasz | #1624 | |||
ti tudjátok! :) | |||
| |||
2015. máj. 04. 14:25 | Válasz | #1623 | |||
Papírok, forgalmi, törzskönyv, alváz motorszám, kulcs(-ok). Ha ezek nincsenek rendbe, tovább ne is maradj. Csak hideg motort nézz. Megfogod a teleszkópokat és a kipufogó könyököt. Ha nem azonos a hőmérsékletük, be volt indítva. A kipufogó se szürke, se kék, se fehér füstöt ne okádjon. Hangról nem tudok írni, más hangja van a Suzukinak, más a Yamahának, más egy gyári és egy Malossi varió. Ehhez tapasztalt kell. Megfogod a két teleszkópot elől, meghúzogatod, megrázod lóg-e. A kormánynak könnyen kell fordulnia. Teleszkópszimering megnézed, ereszt-e. Féktárcsák, betétek, gumik. Fékfolyadék, olaj és vízszint rendben van-e. Mikor cseréltek benne olajat, szűrőket? Hátsó kereket oldalirányba megmozgatod, lóg-e? Szilenlek jók -e? Próbaút: gyorsulás, lassulás fékhatás, stabilitás, szitálás. Ha visszértél első telokat újra nézd meg, szimering miatt. Én szoktam egy zsebkendőt tenni a kipu mögé, mi jön ki belőle. Ha kihagytam valamit, majd a srácok kiegészítenek! | |||
| |||
© Ákos | 2015. máj. 04. 14:07 | Válasz | #1622 |
Köszönöm mindenki a sok hozzászólást és segítséget Nyilvánvaló, hogy 2 motor lenne a legjobb 1 melós szaladgálós, meg egy túrázós Legszívesebben egy 400-ast vennék, de ahhoz még gyűjtögetnem kéne és mire össze jönne a pénz már vége is a nyárnak, így reálisan nézve egy 250-es lesz eldöntöttem!! Most a héten, meg a jövőhéten elmegyek kereskedésekbe és megpróbálok minél több márkát kipróbálni! Legkésőbb már júniusban repeszteni akarok Sanci: Nem igazán hiszem, hogy bárki megengedné, fordított helyzetben én sem engedném! De ezzel számolok, hogy nem lesz minden tökéletes!! Még esetleg annyi tanácsot tudnátok adni, hogy mire érdemes oda figyelni vásárláskor, sajnos nincs szerelő ismerősöm akit eltudnék vinni magammal!! |
2015. máj. 04. 13:26 | Válasz | #1621 | |||
Én csak a túrázáshoz szólnék! Szerintem a 250-el a világból ki lehet menni, csak lehetőleg ugyanaz a kategória menjen a csapatban vagy egyedül kell elindulni! Mozsóék simán elgurulnak az Adriára! El kell fogadni azt amit tud és akkor nincs gond! Megjegyzem a hosszú túrák és a nagyobb utazó sebesség érdekében én is igencsak átnyergelnék egy 400ccm-től felfelé kategóriára! Majd, ha valaki elviszi a nem hirdetett 1000-est, majd akkor nekem is lesz "igen nagy" robogóm! Sokan a mai napig 200ccm alatti majákkal túráznak! Tehát ezt is emberre válogatja! Munkába járni, ide oda futkozni szerintem is kiváló a 250! Emiatt is nem fogom soha eladni! Inkább veszek mellé egy nagyobbat! | |||
| |||
© juhász béla | 2015. máj. 04. 12:57 | Válasz | #1620 | ||
Sanci,ne haragudj,de kicsit durva,,,ennyi erővel a hengert is lehuzhatnánk hogy megmérjűk mennyit kopott .De pl ha van benne egy uj varió,meg szij,attól még szarrá lehet kopva a henger,amit akkor és ott lehetetlen kiszűrni,majd csak használat után derűlne ki hogy fogy az olaj rendesen. Használtmotor vásárláskor benne van ám a macska a zsákban.
| |||
|
© juhász béla | 2015. máj. 04. 12:47 | Válasz | #1619 | ||
| |||
2015. máj. 04. 10:31 | Válasz | #1618 | |||
Ezt mondjuk én nem engedném. Majd ha megvette, kifizette bontogathatja,szerelheti ahogy akarja. " eladó a vevőt tájékoztatja a hibákról,állapotról stb"
| |||
| |||
2015. máj. 04. 07:39 | Válasz | #1617 | |||
Ákos Én is javasolni tudom a 250-es kategóriát, főként a napi munkába járás miatt (80%)! Én naponta 40-60 km-t mentem vele. A 125 Innovát cseréltem le dupla fogyasztás és 3x karbantartási költség ellenére is! De napi munkába járáshoz nincs jobb, (országút- város; esik-fúj, hajnali hideg- délutáni hőség, kitűnő szélvédelem) szóval remek kompromisszum. A 2 személyes túrához nincs tapasztalatom de gondolom egy-egy napra elgurulni valahova, ahhoz pedig nem kell sok csomag. A vásárláshoz keress hozzáértő szerelőt és bontsátok le hajtást (szűrők, görgők, szíj állapota,eredeti-e stb.)nem nagy meló, ne ne csak menet próba legyen. Sikeres döntést! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. máj. 03. 15:38 | Válasz | #1616 | ||
Még annyit hogy Én naponta ingázok Halásztelekröl Pestre az Árpád hídhoz, meg vissza. Ez több mint 50km. Februártól októberig (novemberig) használom. Amikor tehetem túrázom is, 2 személlyel,pakkal.
| |||
|
© satyapapa | 2015. máj. 03. 15:31 | Válasz | #1615 | ||
Hát ha már itt tartunk .Én 250-es majábol 3-at is próbáltam. Városba vagy kis poroszkálásra jó, sőt a legjobb. Viszont ha túrázgatunk 2-személlyel+cuccal akkor bizony édeskevés . Hegyre fell kanyarból kijöve igencsak nyúlik.A kis kerék sem az előnye. Most a 400-as maja tényleg egy más kategória. Sokkal jobb az útfekvése (persze a T-Max még jobb). Az sokat számít hogy kinek mi a vérmérséklete, de Én már nem szívesen ülnék vissza a 250-re. Nem azért mert az rosszabb lenne,de a 400-as jobb, másabb talán még érték állób is . Ami pedig az olasz cuccokat illeti, sokunk gépe onnan származik. Ott sem mindenki motorgyilkos. Tény hogy ők sokkal többet mennek mint mi. Az onnan behozott nagy robogók közt persze lehet hulladék is ,de nem mind az. A német gépek jobbak lehetnek,de ők más felfogásúak. Ott sem minden szentírás. Viszont bár honnan is jön a gép,ne akarjunk fillérekért kifogástalan, ujjszerű járgányt venni. Az nagyon ritka. A lényeg az, hogyha rá is kell költeni még akkor is elégedettek legyünk. | |||
|
© Ákos | 2015. máj. 03. 15:25 | Válasz | #1614 |
Persze minden vélemény érdekel, mert így tudok mérlegelni és a lehető legjobb döntést próbálom majd meghozni! Annyi biztos már, hogy váltós motor semmi kép nem kell!! 600-as horneten tanultam ismerősnél és elég sokat motoroztam óraszámon felül, volt hogy 3 órát mentünk a belvárosba és igencsak elegem lett a megállás nélküli váltogatástól De persze ez a jelenlegi gondomon nem sokat segít |
2015. máj. 03. 15:06 | Válasz | #1613 | |||
"Ami biztos munkába járásra használnám be Pestre kb. napi 50 km" Itt leírtad a lényeget. Túrázgatni tök mindegy, hogy milyen a motorod úgyis kialakul, hogy milyet szeretsz(erő nagyság, gyorsaság stb). Én 125-el elmentem Egerig Sárvárról (oda vissza 750km, és idén is elmegyek) minden perét élveztem, és leszartam, hogy mennyivel megyek. Viszont napi ötven km munkába járni, az nem gyerekjáték, oda rendes nagymotor kell. 400ccm és attól feljebb. Szigorúan. A kisebb motor napi ennyi menéstől szétesik apró darabjaira. 50 km naponta nagyon sok... | |||
| |||
© Pazo | 2015. máj. 03. 15:02 | Válasz | #1612 | ||
Én a 17.-ben lakom, ha gondolod,elmondom a véleményem a 250-rôl.
| |||
| |||
© Ákos | 2015. máj. 03. 14:52 | Válasz | #1611 |
Ebben igazad van tényleg az lenne a legjobb, annyi információt gyűjtögettem az utóbbi napokban Vecsésen lakok Pest mellett szinte! |
2015. máj. 03. 14:47 | Válasz | #1610 | |||
Tibi Te lassan méssz, nem vadászod a kanyarokat és csak magad motorozol. Ha Feco és SomTom Sormásról és Celldömörkről Egerbe vigan elmotoroztak, akkor miről beszélünk...? De téma OFF, ez nem az a topic... | |||
| |||
2015. máj. 03. 14:42 | Válasz | #1609 | |||
Az elbizonytalanodás a legrosszabb. A legjobb meg az lenne, ha tudnál találkozni olyanokkal közülünk, akiknek van gyakorlati tapasztalata is e téren. Pesti vagy, illetve közel Pesthez, lakik ott 250-es, 400-as meg még sok más típus is. Látni, hallani kellene. Pontosan hol is laksz? | |||
| |||
2015. máj. 03. 14:27 | Válasz | #1608 | |
Tamás, Miért? Hogy vezetek?
| |
2015. máj. 03. 14:19 | Válasz | #1607 | |||
Berci, Téged egy 125-ös is maximálisan kiszolgálna ahogy vezetsz. Ákos problémája összetettebb, város, munkábajárás, túra, kevés a 250... | |||
| |||
© Ákos | 2015. máj. 03. 14:04 | Válasz | #1606 |
Jasa: igen én is érzem a gumicsont effektust erősen és a legrosszabb minél többet foglalkozok vele keresgélek, nézelődök, informálódok egyre rosszabb Úgy érzem egyenlőre megalkuvás lesz egy 250-essel mégis csak el kell valahol kezdeni és közben megy majd a malacperselyezés :) |
2015. máj. 03. 14:02 | Válasz | #1605 | |
Nem azért mert nekem 250 van de 80% pesten szaladgálásra(Ákos irta) szerintem a 400-s kicsit luxus, bár kinek hogy éri meg, főleg hogy 250-l hányan megjárták gond nélkül erdélyt, olaszt stb. utassal csomaggal.
|
© Ákos | 2015. máj. 03. 14:00 | Válasz | #1604 |
Béla úrnak nagyon köszönöm a mélyreható válaszát abszolút elgondolkodtató és így átgondolva maximálisan egyetértek! Most csak így virtuálisan, de majd egy közös túra alkalmával valóságban is egy sőrre a vendégem
|
© jasa | 2015. máj. 03. 13:08 | Válasz | #1603 | ||
Bélám, jutalmad legyen egy söröcske....
| |||
| |||
© jasa | 2015. máj. 03. 13:03 | Válasz | #1602 | ||
Ákos: kérdésed klasszikus gumicsont, a fórum kezdete óta ezt (is) rágjuk...., és rövid válasz nincs, főként nem így írásban (korlátozott terjedelemben), millió dologtól függ.... De ha mindenképp válaszolni kell sommásan, akkor ha nem csak városi szaladgálás a cél (mint pl. a Te esetedben), sőt esetleg 2 személlyel túráznál, akkor a 250-300 ccm (25 paci körül) igencsak az alsó határ, ami neccesen talán bevállalható. Tartósan biztosabb a 400-asok mezőnye (30-35 pacival). Ebben viszont jó állapotút találni az általad megadott összegért a fehérholló kategóriája...... szóval valamiben meg kell alkudni. Kezdheted kicsivel, egy idő után (x nap, y hónap, z év, kinek mennyi) kinövöd, közben gyűjtheted a zsetont nagyobbra. | |||
| |||
© juhász béla | 2015. máj. 03. 12:58 | Válasz | #1601 | ||
Ugy van ahogy pazo mondja,részemről annyi hogy nagyon olasz szaga van annak a 250-es nek,és az a 26 ezerkm is necces.Az olasz évente min 5 ezret elgurul egy motorral.Miért nem irja oda hogy milyen a kűlfödi okmány?mert tudja hogy az olasztól egyre többen félnek,.ha érdekell valakit elmondom hogyan működik ez nagytöbbségében olaszba.Motort megvesz,belepakol 20,és 35 ezer km -t ,óra kiköt,és tovább hajt,addig mig elönem jön valami bibi,akkor azt gyorsan megszegelik,óra visszaköt,és jön a magyar,ukrán,lengyel,román és majd megveszi.Nem mondom hogy ez minden motorral igy van,vannak kivételek,de az ritkább mint a fehér holló.De ha jobban utánna néz az ember akkor ,látni hogy egy ugyanojan kaliberű motor pl,németországban miért nem olcsóbb? mert ott a nagytöbbség beviszi szervizbe,meg nem raknak bele csak gyári alkatrészt,meg nem hekkelik az órát,mert nagyon bűntetnek érte,.Ha bele is nyulak egy órába akkor már azt itthol teszik mikor behozták.Ezen a robogón is lehetne találni árulkodó nyomokat ,amiből nagyjából lehet kovetzkeztetni .Hosszu lenne felsorolni.Na de mindenki saját maga döntse el hogy mire költi a pénzét.Ha cak azt nézzűk hogy itt a fórumon milyen évjáratu robogókról van a legtöbb problémás beirás ,akkor látni hogy nem arról a tipusokról szól a zene mint a pazóé is,De ez igy van minden más motorral is ,minél fiatalabb annál több a gond,persze ez fűgg a gazdájától is.Nagyon sokan nem tudnak ugy elmenni egy szezont hogy valamit ne kelljen bűgykölni.Ennyi dióhélyban .kinek a pap kinek a papné.húú de rég körmöltem ennyit,felért egy varió cserével
| |||
|
© Pazo | 2015. máj. 03. 11:44 | Válasz | #1600 | ||
Nagyon meg kell nézni, hogy honnan származik a motor, van aki olcsón megveszi, aztán nem győz rá költeni. Én egy németből származót vettem 2001-s mo.-i forgalomba helyezéssel 2011-ben, erdeti japán gyártású. Kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett még rákölteni.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. máj. 03. 11:37 | Válasz | #1599 | ||
Hát ez sem rossz gép. Ne felejtsd azonban hogy a Kymconak sokkal nagyobb a kereke,ami a vezetési kényelmet nagyban javítja. Ezen kívül még van pár pozitív eltérés is,pl az alkatrész árak stb | |||
| |||
© Ákos | 2015. máj. 03. 11:22 | Válasz | #1598 |
Napok óta ezzel szemezek :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty-8908254 |
© Ákos | 2015. máj. 03. 11:18 | Válasz | #1597 |
Megmondom őszintén kymco-t nem is vettem számításba pedig gyönyörű, főleg ez a downton :) Elnézést egy fontos kritériumot elfelejtettem írni 400e plafont lőttem be, mivel első kezdő moci lennem meg ugye sajnos Pesten elég sok a mágus és hiába az oda figyelés egy nagyon szép állapotú gépet gyorsan eltudnak tüntetni :) |
© Ákos | 2015. máj. 03. 11:12 | Válasz | #1596 |
Máté nagyon szép kis gép majd írok pm.-be még!
| |
© Ákos | 2015. máj. 03. 11:10 | Válasz | #1595 |
Sziasztok, köszönöm a sok választ! Korlátlan jogsit csináltam, úgy éreztem ez hosszabb távon kifizetődőbb, csak most hogy kezemben a jogsi még türelmetlenebb vagyok, már nagyon mennék :) Igen valószínűleg nagyobb túrázásra kevéske, de elsődleges szempont a napi munkába járás és a közbeni szaladgálás,ha százalékban kéne megadni 80% Pest 20% túrázgatás! |
2015. máj. 03. 08:05 | Válasz | #1594 | |||
Nekem Xciting 300 Ri van , de nagyon elégedett vagyok vele ,szerintem ebből a 250 esek is nagyon jók lehetnek és ár érték arányban verhetetlenek. Ja és annyka llenére hogy 300 asnak van írva 270 ccm , gyakorlatilag a 250 es felfúrt változata , 3 vagy 4 lóerővel több csupán, A Satyapapa által írt downtown az már valóban 300 ccm és 30 lóerő felett van. Formailag szerintem mindkettő nagyon vagyány:):) és csak ajánlani tudom a kymco márkát :) | |||
|
© satyapapa | 2015. máj. 02. 21:05 | Válasz | #1593 | ||
Kymco Downton 300-as gép? .Gelilackónak is az van. Jó kis gép 2 személlyel is bandukol rendesen. Nem drága és a fogyasztása is príma. Megbízható,strapa bíró. | |||
|
© vidam75 | 2015. máj. 02. 20:18 | Válasz | #1592 |
Szia olvastam a hozzá szólásod. Ha esetleg 250-es madisonra voksolsz van egy ajánlatom . Én hoztam el tőlük egy 400-as majesty-t szóval becserélték . Elöl hátul új gumik, tavaly nyáron cserélt variátor szíj és görgők jó állapot .Kb. két hete van náluk . ITT A LINK: http://www.hasznaltauto.hu/motor/malaguti/malaguti_madison_s_250_rs_250_titanium_riderakciooo-8891580 |
2015. máj. 02. 19:48 | Válasz | #1591 | |||
Tapasztalat, hogy hamar kinőjjük a 200-250 ccm-es gépeket. Nagyon jók, szeretnivalók, de kétszeméllyel rendszeresen túrázni már hamar kicsinek bizonyul. Munkábajárni egyértelműen elég. Kérdés, mit vezethetsz, milyen jogsid van? | |||
| |||
2015. máj. 02. 19:42 | Válasz | #1590 | |||
ma 19.56 | Válasz | #30896 Sziasztok, örülök hogy végre rátaláltam egy normális fórumra, visszaolvasva úgy látom, hogy itt egy korrekt összetartó közösség van :) A tapasztalataitokat szeretném kikérni, röviden eljutottam végre arra a pontra, hogy szeretnék vásárolni magamnak egy jó kis gépet, viszont abszolút kezdő és tanácstalan vagyok. Ami biztos munkába járásra használnám be Pestre kb. napi 50 km és szeretnék eljárkálni túrázgatni hétvégente, ahogy időm engedi 2 személlyel, így 200ccm körül nézelődnék! 1) kérdésem: 200 és a 250 ccm között érezhetően nagy a különbség, vagy be lehet vállalni egy 200-ast is? 2) Formailag tetszik a majesty, madison, atlantic ebben a sorrendben, kérdés ezek közül melyik az olcsóbban fenntartható, gondolok itt a megbízhatóságra, szervizelésére, alkatrész árakra, személyes tapasztalatokra? 3) Esetleg tudtok normális kereskedések ajánlani, vagy tanácsosabb magán emberektől venni a paripát? Köszönöm előre is a segítséget és elnézést a sok kérdésért, remélem minél előbb csatlakozhatok hozzátok a túrákon is :) Üdv Ákos | |||
|
© Herold | 2015. feb. 21. 18:36 | Válasz | #1589 | ||
Aki tanácstalan, vegyen GS450L-t! Véletlenül épp tudok egy eladót...
| |||
|
2015. feb. 21. 12:07 | Válasz | #1588 | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 21. 11:02 | Válasz | #1587 |
Értettem! Így is tettem!
| |
2015. feb. 21. 10:39 | Válasz | #1586 | |||
Ha Neki úgy a jó Neked miért nem felel meg ha egy levélváltás keretében válaszol a kérdéseidre? Nem mindegy...? Nagyon jól ismerem Attilát, maximálisan segítőkész! Mindenki aki hozzá tudott (és akart) szólni megtette, Ő is segít a maga módján. Ha nem kell, Neked nem kell! Ezt döntsd el magad! | |||
| |||
2015. feb. 21. 10:07 | Válasz | #1585 | |
Röhögve azėrt nem,de biztos számít az -25kg.
| |
© Limitált Példány | 2015. feb. 21. 09:36 | Válasz | #1584 |
Köszi Gyula! Valami hasonlót vártam volna "Talicskás"-tól is,de valamiért nem tartja alkalmasnak ezt a fórumot arra,hogy itt beszéljük meg. Egyébiránt akkor én ez idáig teljes tévedésben éltem.Azt hittem,hogy aFJS-600 teljesen ugyan az mint a SWT-600. | |
2015. feb. 21. 08:29 | Válasz | #1583 | |||
Nekem az FJS-600 Silver Wingem van, szerintem sokkal dinamikusabb , mint a SWT-600. 2 személlyel , csomagokkal megterhelve is könnyedén vette az Alpok hágóit / Stelvio pass /. A "csodás " 650-es burgit röhögve legyorsulja . Fogyasztása 4 és 5 liter között a teljes terhelésnél , dinamikus tempó mellett . A városban is könnyen elfér a sorok között . | |||
| |||
2015. feb. 20. 23:21 | Válasz | #1582 | |||
Nekem is bejött, szó se róla! Jól motorozható, kezes jószág. Mikor mentem vele, nem éreztem a súlyát, ezt mondtam is Neked és Te is ugyenezt mondtad, csak rózsaszínben... Na és itt jön az ízlés dolga, nekem valahol az SW külalakja sem elől, sem hátul nem jön be. Fura ezt tőlem hallani, aki nem akartam T-MAX-ot mert konkrétan,nem tetszett, de aztán valahogy beleszerettem... | |||
| |||
2015. feb. 20. 22:41 | Válasz | #1581 | |||
Tamás! én azonnal elceréltem a majestymet az sw-re amint lett rá alkalmam, mert előtte egyszer mentem vele.. a többi információt amire akartam nyitott lenni azt az olasz Sw fórumról és a Youtube-ról válogattam. és arra jutottam, hogy nekem tetszik. De nem tudok odákat mondani róla, mert nekem tetszik.... ki kell próbálni, menni vele... Vagy bejön vagy nem.....
| |||
| |||
2015. feb. 20. 22:15 | Válasz | #1580 | |||
igen olvastam elsőre is! De valoszínű nem én leszek az embered. Ugyanis kétszer felajánlottam, privát levélben írd meg mire szeretnél választ kapni. Én részemről téma off.
| |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 20. 19:10 | Válasz | #1579 |
" tegnap 09:40 | Válasz | #1568 Értem! Esetleg valaki más fórumozó "kollégának"van ismerete,tapasztalata a HONDA SW-T 600-ról????? " | |
2015. feb. 20. 18:52 | Válasz | #1578 | |||
????? Rólam van szó??? lejjebb írtam, hogy privát e-mail címemre írd meg mire lennél kíváncsi. A burgonya 400 ast nem ismerem, a T-maxot sem, akkor mihez hasonlítsam neked??? Levélben mindenre válaszolok amire tudok. | |||
| |||
2015. feb. 20. 18:25 | Válasz | #1577 | |||
Én is többre számítottam...
| |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 20. 17:43 | Válasz | #1576 |
Nahát ezzel így nem tudok mit kezdeni! Informálódni szerettem volna,semmi több! | |
2015. feb. 20. 17:01 | Válasz | #1575 | |||
Lehet, nem akar befolyásolni...
| |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 20. 13:03 | Válasz | #1574 |
Hát nem árult el róla semmit!
| |
2015. feb. 19. 23:52 | Válasz | #1573 | |||
Ja nekem meg a 400 as burgonyárol nincs tapasztalatom. De hiába mondana bárki, bármit. Ki kell próbálni az embernek a kiszemelt járgányt. Mert ugyebár kinek a pék, kinek a pékné.....javaslom a Honda wilker fóti kereskedést, mert ott ki lehet próbálni a használt motorokat. Van nekik sok sok fajta mocijuk..
| |||
|
2015. feb. 19. 23:41 | Válasz | #1572 | |||
Tamás azt a régi céges tel. Számot törölheted, mert azon círka 8 hónapja nem vagyok elérhető;-) ezt onnan tudom, mert a régi melóhelyemre egyik cimborám váltott le. A telcsi számot pedig ő kapta meg. A nick nevem alatt megvan az e-mail elérhetőségem, bárki aki infót szeretne a mociról ott megteheti. Egyébként érdekes, mert Te magasabb is vagy mint én de nekem a T-max tünik kisebbnek és helyszűkésnek. Valahogy a SomTom, Viktor méretéhez optimális...
| |||
| |||
2015. feb. 19. 13:49 | Válasz | #1571 | |||
Azért javasoltam Attilát (irtam Neki sms-t) mert nagyon komoly típusismerete van a 250-es, 400-as Majestykkel és a Silver Winget is igen mélyrehatóan megismerte már. Mentem a motorjával, nagyon jól kezelhető, alacsonyan van a súlypontja, talán könnyebben manőverezhető (vagy máshogy...?) mint a T-MAX. Jó motor. Nekem az üléspoziciója alacsony, az nem jön be. A T-MAX kenyelmesebb. | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 19. 13:24 | Válasz | #1570 |
Köszönöm szépen!
| |
2015. feb. 19. 10:45 | Válasz | #1569 | |||
Talicskás.... Az van Neki jelenleg is... Rácsörgök Neked... Botos Gyuszinak és Oláh Gabinak is ez van. Mondjuk Ők újonnan vették. | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 19. 09:40 | Válasz | #1568 |
Értem! Esetleg valaki más fórumozó "kollégának"van ismerete,tapasztalata a HONDA SW-T 600-ról?????
| |
© jasa | 2015. feb. 15. 20:05 | Válasz | #1567 | ||
Bár a 600-as silverwingről közvetlen tapasztalatom nincs, de alapvetően egyetértek Topi véleményével. Az sw-600 a b650-nel vethető össze, a "luxus" terén elmarad tőle, de egy okos kompromisszum. A b650 egy unikum, ennek összes előnyével és hátrányával. Amit az üléspozícióról írt, az is valós, a burginál egy idő után begörbedt testtartásba csúszik át az ember, jobb az egyenes derék. /Amúgy Topi mester az egyik nagy "cserélgető", ha nem is csúcstartó, de biztosan dobogós, sokféle tapasztalata van..../ | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 15. 17:46 | Válasz | #1566 |
Szép moci!
| |
2015. feb. 15. 15:10 | Válasz | #1565 | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 15. 14:38 | Válasz | #1564 |
Akkor most neked is SH-d van????
| |
2015. feb. 15. 14:16 | Válasz | #1563 | |||
Ezek nagyon nem egy kategóriában vannak. A burgi egy kényelmes, de viszonylag gyenge motor, a honda meg egy 2 hengeres erőgép hozzá képest. Amúgy a honda simán letolja a legtöbb 650 burgit is. A hokedlis pozicióhoz annyit, nekem volt ilyen is olyan is. leghosszabb távokat a hokedlis üléssel tudtam megtenni. nem roggyantva van a derekad és a karod, hanem egy viszonylag nagymotoros üléspozició de jóval kényelmesebb lábtartással. Szóval nekem ez jött be, most is ilyen van. Úgy néz ki marad is :)
| |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 15. 13:47 | Válasz | #1562 |
Értem,nekem amúgy tetszik csak a hokedlis üléspozícióval nem tudok kibékülni. És arról mi a véleményed ha a 400-as burgit kéne összehasonlítani az SW-T 600-al? | |
© jasa | 2015. feb. 15. 13:21 | Válasz | #1561 | ||
LP, egyvalamit kifelejtettem, ami viszont meghatározó: döntően (90 % felett) munkábajárásra használom (napi 85 km, Veszprém-Siófok). De pl. mindjárt az elején, a 2012-es egri "Kőbevésett"-re lenyomtam 1 nap alatt 555 kmt. Aztán a tavalyi Lichtenwörth-Kecskemét-Kalocsa 440 km sem volt piskóta. Szóval bírja.
| |||
|
© Limitált Példány | 2015. feb. 15. 09:33 | Válasz | #1560 |
Persze,persze. Értem!
| |
2015. feb. 15. 09:22 | Válasz | #1559 | |||
A #1536-ban, azt úgy értsd, hogy a külső ellenére igazán jól motorozható szerkezet és szerethető. Nekem mikor Kipróbáltam igazán kellemes csalódás volt. Tény és való, ha a realis igényeket nézve kell motort választani, JaSa ettől jobbat nem tudna.
| |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 15. 07:01 | Válasz | #1558 |
Köszönöm szépen a válaszod!
| |
© jasa | 2015. feb. 14. 23:24 | Válasz | #1557 | ||
Ne Satyától kérdezd, ő nem tudhassa. De a válasza igaz, az újabb burgik már mentesek a korábbi generációk típushibáinak jelentős részétől (gyakori olajfogyás, nyiszorgó kuplung) Maradt a RELATÍVE kis kerekek és gyengébb rugózás miatti problémák a rossz utakon (amiből sajnos elég sok van....) A kérdésedre nehéz röviden válaszolni (lásd előző hozzászólásom) de címszavasan annyit hogy: - kicsi tárolótér, tank, hokkedli üléspozició, városi p....köszörű kinézet + sokkal jobban "motorozható" (olvasd el a teszteket) útfekvés, fékek, rugázás, 16-os kerekek, alacsony fogyasztás üzemanyagból, olajból nulla, csendes és dimanikus motor, végül totál üzembiztonság Nemrég láttam egy 2014-es olasz eladási statisztikát: - motorkategóriában 1. bömös 1200gs 2. h nc700 (olaszban gyártják) - 50 feletti robeszoknál 1. sh 150 2. sh 300 3. sh 125 (olaszban gyártják mindhármat) .... az 50-es listán nem volt sem b-400 sem b-650 Nem értékítélet, csak tény, és még véletlenül sem reklám | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 14. 20:52 | Válasz | #1556 |
Mennyivel más az SH-á????
| |
© satyapapa | 2015. feb. 14. 20:50 | Válasz | #1555 | ||
Na az már a jobb fajta
| |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 14. 20:41 | Válasz | #1554 |
2010-es évjárat!
| |
© jasa | 2015. feb. 14. 16:50 | Válasz | #1553 | ||
Rövid válaszom, hogy NEKEM megérte váltani. Részletesen meg szívesen elmondom majd személyesen . Azt nem láttam, hogy melyik évjáratú a burgid ?
| |||
| |||
2015. feb. 13. 16:06 | Válasz | #1536 | |||
Na az Neked nem való végképp! Már az SH-300... Az tipikusan nyugis, kényelmes ámbár igazán szerethető motor.
| |||
| |||
2015. feb. 13. 16:04 | Válasz | #1535 | |||
Én meg 196 és elférek a T-MAX-on... Mellesleg JaSa, nem szokásom az ismeretlen, új embereket védelmembe venni, de az mindenképpen Tamás mellett szól, hogy a névjegye ki van ám töltve! | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 13. 16:01 | Válasz | #1534 |
Egyébiránt megkérdezném mennyivel jobb vagy rosszabb az SH 300 a 400-as burginál??????????????
| |
© Limitált Példány | 2015. feb. 13. 15:58 | Válasz | #1533 |
Kedves Jasa! Igen,hidd el tudatos "névválasztás"volt! De egyéb iránt ha valaki Tomy-nak szólít azzal sincs bajom! Igen,tudom hogy azt a nyomatékot nem kapom meg a robogóktól.Már nem is nagyon vágyom rá,csak egy picit nagy ugrás volt lefele a 400-as burgi.192cm-er magas vagyok,tehát elsődleges szempont,hogy férek el. | |
© jasa | 2015. feb. 13. 14:01 | Válasz | #1532 | ||
Kedves LP ! (hááát, ezzel a fránya névválasztással biztos hogy az vagy, nem egy tucattermék. Bocs, de azért említettem, mert a tapasztalatok szerint ezek az extrém nevek a gyakorlatban kevésbé szoktak beválni...de majd elválik...) Ami meg a lényeget illeti: mázlid van, Mosquito barátunk tippje a nyerő, a T-motornál mindent megtudhatsz. Azért azt célszerű tisztázni, hogy az 1000-es nagyságrendű chopperok nyomatékát, erejét ne keresd a robogóknál. Viszketni meg (hidd el) itt sokunknál, és már elég régóta viszket.....(#1525) | |||
|
2015. feb. 12. 18:53 | Válasz | #1527 | |||
Ez igaz, női utitárssal kellenek a jól pakolható oldaltáskák! A T-MAX sisaktarója alig nagyobb mint az YP-250-é. De az élmény...! Én dobozzal, lábtáskával és két cordúra oldaltáskával túrázok! Ja, meg a nejemmel. Ha egyedül megyek, elég a doboz és a lábtáska. De akkor nincs nőm... inkább a táskák! Meg Ő! | |||
| |||
2015. feb. 12. 18:42 | Válasz | #1526 | |
Ha jól láttam érdi vagy,akkor Lacihoz érdemes benézned. Tapasztalat,infó árak miegymás.. T.Motor A 400-as kevésbé problémás gép,de mellette a 650-es hmhm hogy is mondjam más kategória. Amit Tamás ír pl a T-Max nem eg rossz masina. Ha túrázol és van csomagod/utasod akkor kellhet egy doboz vagy nyereg/"tank tatyi" mert jóval kisebb a csomagtartója mint egy Burgi 400-650-nek.
| |
© Limitált Példány | 2015. feb. 12. 13:52 | Válasz | #1525 |
Hát rendben van!! Bár nekem már nagyon viszket a tenyerem,hogy a gázkaron legyen!!! :-)
| |
2015. feb. 12. 13:44 | Válasz | #1524 | |||
Ebben az esetben ismét csak azt kell javasolnom, kicsit bírd még ki rajta, aztán ha jön a tavasz, végignézegeted az eléggé szinesnek nevezhető járműparkunkat. Azt azért tudd, a 400-as elég kényelmes, nehéz lesz komfortosabb motort találnod... A hajtást meg lehet piszkálni, kis görgő, variocsere, egyébb apróságok. De két henger, az két henger... Az egyéb műszaki megoldásoról nem is beszélve... Arról szót sem ejtettünk, hogy a közeg is meghatározó! Lehet hogy jelenleg kevésnek érzed a 400-ast,de ha a csapat ttöbbi tagja is ezt nyújtja, nem fog hiányozni az a 400-700 ccm... | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 12. 13:25 | Válasz | #1523 |
Köszönöm a válaszokat. Miután én tavalyig javarészt 800-as és 1100-as choppereket használtam,így egy picit kevésnek tűnik alám a 400-as burgi. Ezért kacsingatok a nagyobb testvére felé,de a váltójával állítólag több gond van,mint a 400-aséval és a jav.költsége is több.Ez tart vissza egy kicsit a változtatástól.Mert hogy már mindenképp a robogó féle megoldás érdekelne,a motorozásból már kezdek kiöregedni! (csípő,gerinc problémák)
| |
2015. feb. 12. 13:00 | Válasz | #1522 | |||
Hagy fűzzem hozzá Krisztián írásához, hogy a viszonylag hatalmas tömege ellenére (a T-MAX 217 kg) kezes, ha megmozdul jól motorozható, remekül kezelhető. Csak nem mindegy, hogy azt a több mint fél mázsát hova teszem. Tehát nem rossz motor, sőt, de mégis... Sok típus van a találkozóinkon, szépen végig kell próbálgatni amelyiket csak lehet... Aztán majd tisztul a kép. A sógorom 65 kg, de meg van veszve a 650-esért, mikor a 400-ast is alig bírja emelkedőn megmozdítani... Ízlések és pofonok! | |||
| |||
2015. feb. 12. 10:34 | Válasz | #1521 | |
Szia, Bátorság itt ilyet kérdezni.. Nos valóban előfordul,hogy elszakad a szíj(60-65ekm) vagy probléma van a CT váltóval. Szíj csere-javítás cirka ~250eft. 160eft szíj,szerelės 50-et, cvt ėk 10-et,műanyag fogaskerekek 50eft. Viszont ha van Amerikai ismi akkor a szíj+fogaskerék 100eft-ból megvan. Így a javítás 150-160eft-ből meglett. Viszont minél fiatalabb a gép pl 2007-től már nem hallani,elszakadna a szíj vagy Cvt hiba lenne. Bár nem látható majd minden ėvben finomitanak a ruha alatt. Két 650-sem volt imádtam,most is simán vennék!! Itthoni példányokat lehetőleg szervizkönyveset ėrdemes venni,nem az Olasz botószökevėnyeket,mert lehet egy időzített bomba! 270Kg feltankolva,szóval hiába van alacsonyan a sulypontja azért tologatáshoz kell némi erő. Burgman fórumokon mėg több infót/tapasztalatot találsz. | |
2015. feb. 11. 21:21 | Válasz | #1520 | |||
Hozzá kell tennem, soha senki nem fogja megmondani Neked a tutit, ki kell próbálnod mindet és az alapján döntesz. Aztán kiderül, számodra jól, vagy rosszul. A lényeg mindíg az, hogy Neked jó legyen, Neked megfeleljen! | |||
| |||
© Limitált Példány | 2015. feb. 11. 18:52 | Válasz | #1519 |
Köszönöm kedves Tamás!
| |
2015. feb. 11. 18:46 | Válasz | #1518 | |||
Sógoromnak egy K-8-asa van, szereti. Jól megy, jól fogyaszt, megbízható. A 650-es nagy álmom volt, jelen pillanatban ha utánam dobnák, akkor sem kéne. Egyszer lesz baja a váltónak, inged-gatyád rámegy. Ráadásul hihetetlen nehéz, van vagy 270kg szárazon. Majamannak van, Mosquitonak volt, Ők tudnának referálni. Szerintem túl van bonyolítva, mint annyi minden manapság. De ugye mint tudjuk mindketten, ez egy Yamahás fórum... Ha még lenne Burgman klubb, Ők biztosan jobban dícsérnék. Én sem vagyok szent, de elfogultság nélkül állíthatom, ha valaki jó és masszív robogót akar, vegyen T-MAX-ot... | |||
| |||
© satyapapa | 2015. feb. 11. 18:32 | Válasz | #1517 | ||
A régebbi 400-as igencsak szereti az olajat, más különösebb baj nincs vele. Sajna kicsik a kerekei, alacsony a hasmagasság, jó a lábtér, könnyen szervizelhető. Nem rosszabb ,nem jobb a 400-as majánál, A 650-es már elég drága, jó gép de tényleg luxus. Hosszú távra előnyösebb mint a városi ingázásra. Többet inkább olyantól akinek van | |||
|
© Limitált Példány | 2015. feb. 11. 18:23 | Válasz | #1516 |
Sziasztok! Kérdezném mi a tapasztalatotok megbízhatóság tekintetében 400-as és a 650 burgmannál? |
2014. aug. 20. 09:58 | Válasz | #1515 | |||
Na akkor most így kielégülten hátradőlhetsz!
| |||
| |||
2014. aug. 20. 09:56 | Válasz | #1514 | |||
KÖszi! Ezt szeretem, amikor bőven ki vagyok "elégítve" és nem csak egy egysoros mondattal! | |||
| |||
2014. aug. 20. 09:31 | Válasz | #1513 | |||
Ahogy a soraidat olvasom, nincs rá szükséged. Az a történet jutott eszembe, mikor nagymamám elment a kínai (valóban jó) természetgyógyászhoz. A következő beszélgetés hangzott el: - Mí á pánászod? - Remeg a kezem és köhögök... - Hány íves vágy? - 74... - És mit ákársz?! Mama elgondolkodott és eljött. Szóval leírtál mindent, ezek szerint beszéltél Bélával, mi kell még? Megveszed azt a full elektronikás motort ami most is xar. Inkább gondolkodj rajta, miért adja el! Te most is ragaszkodsz a Majestyhez... | |||
| |||
2014. aug. 20. 08:17 | Válasz | #1512 | |||
Ezzel hihetetlenül sokat segítettél!!! Nyíltan írjunk, nem kell senkit sem védeni! Béla határozottan lebeszél róla! Túl sok az elektronika rajta! Ráadásul jelenleg is szervizben van, mert most "tanítják" az agyát, hogy rendesen lehessen manuálisan is váltani a sebességeket! Kártyás indítása van. Nekem van egy tuti 250-em! Na az ami szerintem SOHA sem lesz eladó! Viszont mivel nincs érdeklődés a "sikítóra", amiatt gondoltam, hogy talán a Hondát jobban el tudnám adni, ha belemennék a cserébe! Anno Jasa okosított, mert a Burgi650 váltójába voltam szerelmes! Na ezé is hasonló szerintem, bár nem tudom a működési és meghibásodási elvét! Ennek tudatában várok egy kis észosztást! | |||
| |||
2014. aug. 19. 21:32 | Válasz | #1511 | |||
Na ebbe inkább nem szólnék bele... A Te döntésed, a Te örömöd, a Te felelősséged... | |||
| |||
2014. aug. 19. 19:54 | Válasz | #1510 | |||
FZR1000-et adok érte! A 1508 as hozzászólásban eg is nézheted! | |||
| |||
© Belanka Ádám | 2014. aug. 19. 19:30 | Válasz | #1509 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yp_400_majesty_csere_is-8163290 eladóvávált a mocim.
|
2014. aug. 19. 17:17 | Válasz | #1508 | |||
Uraságok! Mi a véleményetek?? Honda Forza 250 ABS 2005-ös Honda Forza Úgy tűnik, hogy az FZR1000-ért elcserélné! FZR1000Genesis Állítólag valami elektromos baja van a váltónak, de most van a szervizben! Szerintetek, ha elkészül, akkor elcseréljem?? Köszi minden infót! | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 24. 20:22 | Válasz | #1507 | ||
Lefolytva, vagy 35KW-os papirral vedd meg.
| |||
| |||
|
|
|