|
|
|
© Wiking | 2011. márc. 08. 20:46 | Válasz | #458 |
Ma volt a kezemben a csúszógyűrű, és az alapanyaga bronz, de teflon bevonat van rajta. A szimeringek pedig tökéletes állapotban vannak a porvédőkkel együtt, szóval onnan biztos, hogy nem került bele szennyeződés.
|
2011. márc. 08. 20:24 | Válasz | #457 | |||
Szerintem teflon helyett réz, vagy bronz az a persely! Azonkívül, ha nem megfelelő a tömítés, akkor szerintem be tud oda kerülni a kosz és máris el tudja kezdeni az olaj szennyezést! Most lecserélted, aztán majd a legközelebbi cserénél majd meglátod, hogy milyen lesz az olaj és akkor majd el lehet gondolkodni a továbbiakon. Lehet, hogy az előző tulaj volt a hanyag és beleöntött "valamit". Én általában technika vásárlásakor nem hallgatok az előző tulajra, ha nem ismerem. Ilyenkor mindent cserélek és akkor tudom, hogy mi és mikor volt benne cserélve. | |||
| |||
2011. márc. 08. 18:36 | Válasz | #456 | |||
Szélsőséges esetben ha besűríted és nagy az igénybevétel elgörbítheti, esetleg el is törheti a telo belsejét.Azért mert képes a "befelé" irányban is fogni ha sűrű.Akkor átveszi az egész jármű ráeső súlyát hirtelen.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. márc. 08. 18:34 | Válasz | #455 |
Srácok! Azért gondoljatok bele, hogy ez egy teleszkóp amiben teflonos gyűrűk csúsznak, és nem közvetlen fém a fémen. Nincs fogaskerék hajtás benne sem pedig kormoló hatású égés. Szóval a már lecserélt autó lengéscsillapítóban is gyönyörű tiszta az olaj ha szétszeded, így a motorban sem szabad koszos olajnak lennie a telóban, bármennyi km is van benne.Námi fém szemcse az talán még türhető, de feketének semmiképp nem szabadna lennie. |
2011. márc. 08. 14:37 | Válasz | #454 | |||
Nem kívánok belemélyülni a dologba, de az biztos, hogy nem valami gagyi motor vagy hajtóműolaj volt benne. Szép zöld színű volt, ami nagy valószínűséggel speciális olaj kategóriába tartozik /pl. hidraulika, lengéscsillapító, automata váltó stb./, nem az általánosan használtakba. Nekem jó ez ami benne van! Nem versenymotorról beszélek, ehhez a tempóhoz amit a 250 tud, biztosan kiváló. Aztán ha meg mégsem, akkor sem veszítettem semmit!Tudom, hogy most tiszta a belseje, így ha mégsem jó akkor nem kell darabokra bontanom, hanem csak leereszteni ezt és feltölteni a gyárival! Egyébként tiszteletben tartom a véleményedet és a másokét is, de szerintem ebben a kategóriában nem fogom észrevenni az olaj típus változtatásának az előnyét, illetve a hátrányát! Ha még meg lenne a gyorsaságim ott inkább érezhető lenne, de ott is csak a pályatempónál! Ez a saját véleményem! | |||
| |||
2011. márc. 08. 14:10 | Válasz | #453 | |||
Meszizs! irod, hogy az sem tudod milyen olaj volt benne..... ezert kellene elso sorban a gyari ill. a gyar altal meghatarozott erteku olajal megtudni mit is tud a technika! | |||
|
2011. márc. 08. 12:11 | Válasz | #452 | |||
Fecó! Milyen olaj töri el a lengéscsillapítót? Esetleg a "KARAMB-OLAJ"? De nem szeretnék karambolózni, mert szerintem az sem tör, csak görbít! | |||
| |||
2011. márc. 08. 12:08 | Válasz | #451 | |||
Kedves Uram! Neked nem volt "lánykorodban" Trabantod, Ladád, Wartburgod és egyéb keleti csodabogarad? Mi abban az időben még nem ismertük a nagy tuning cégeket. Ezért alkalmaztuk akár direktben is a Hykomolt a szétszedhető lengéscsillapítókba! Keményebb lett és máris elhittük, hogy sport gátlók vannak a kocsinkban! Még azt is elhittük, hogy ezáltal gyorsabban megy! Viccet félretéve! A teleszkópból meglepően szép állagú olajat öntöttem ki. Biztosan az előző tulaj cserélhetet benne, mert valóban szép tiszta volt. Minden esetre a 15 év és a 40ezer km szerintem már képes kopásokat okozni. Ezen megfontolásból "sűrítettem" egy kicsit az olajon. Talán valamivel keményebb lesz, de ezt viszont a jelen helyzetben nem tudom kategorikusan a sűrűbb olajra fogni, mert beleraktam Satyapapa technikáját az 1cm-es "rugó hosszabbítást". Majd meglátom, de kb. ennyi a történet! | |||
| |||
2011. márc. 08. 08:31 | Válasz | #450 | |||
Feco! köszi a választ! | |||
|
© SPOJLERES | 2011. márc. 08. 07:35 | Válasz | #449 |
Én tudom mi az és hol van csak adamfrz nem tudta :-(;-);-);-)
| |
2011. márc. 08. 06:22 | Válasz | #448 | |||
A keveréssel a viszkozitás csökken, és jobban "fog" a csillapítás ezzel szokták kompenzálni a kopásokat. Kétélű fegyver mert rossz aránynál képes eltörni a teleszkópot is.Én nem tenném semmi esetre sem.Ráadásul felfelé nem hat tehát a keménységet nem befolyásolja.Szigorúan 5W.
| |||
| |||
2011. márc. 07. 23:03 | Válasz | #447 | |||
jav.: nem motorolaj, hanem teleszkopolaj!!!
| |||
|
2011. márc. 07. 23:00 | Válasz | #446 | |||
Meszizs! csak csupán érdeklőésés persze magas röptü kiváncsiság! miért kell keverni az olajat?? vagy miért nem jó egy gyárilag meghatározott motorolaj besorolás?? lehet rosszul tudom, de szokták mondani, ha valamit az ember módosit, akkor célszerü egyszerre csak egyet! majd próba....értékelés...stb. de szerintem csak az olajcsere az indokolt karbantartás!!! és had tegyem hozzá (aki nem hiszi járjon utána) a tereszkop olajcsere periodusa is időszerű, és általában akkor is cserélni kell, ha panaszmentes a paripa! | |||
|
2011. márc. 07. 20:44 | Válasz | #445 | |||
Ezt nevezik DOT számnak!
| |||
| |||
2011. márc. 07. 20:43 | Válasz | #444 | |||
10mm /1cm/. Az átmérőt azt sajnos így fejből nem tudom, de akkora, hogy belemenjen a teleszkópszárba szorulás mentesen. Hatása? Összeszerelés óta kb. 100métert mentem vele, még nem tudok nyilatkozni! Várom az igazi teszt karikát, mert ugyebár teljes szervizt kapott a hajtáslánc, aztán hátul kicseréltem mindkét lengéscsillapítót, elől új olaj és rugófeszítés valamint ki lettek centírozva a kerekek. Ha meg lesz a teszt, akkor mindenképp jelezni fogok. | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. márc. 07. 20:42 | Válasz | #443 |
bele van sütve minden gumiba a gyártási év és a hét is csak érteni kell hozzá hogy hol van ez a szám :(
| |
© Wiking | 2011. márc. 07. 20:35 | Válasz | #442 |
És ez a rugófeszítő mien hosszú volt? és mien hatása lett?
| |
2011. márc. 07. 20:19 | Válasz | #441 | |||
Javítok! "nem ütött fel" | |||
| |||
2011. márc. 07. 20:18 | Válasz | #440 | |||
Az enyém ütött fel, de én is cseréltem olajat! Nem fotóztam az olajat, de az úgynevezett eleje gyönyörű tiszta talán zöld színű volt, aztán a vége már egy kicsit fémszemcsésnek tűnt a számomra. Mindettől függetlenül én beleraktam egy rugófeszítő fémpogácsát, Satyapapa ötletét alkalmazva, valamint kétféle olajat használtam a csillapítóba. A 250-es 142ml ír elő, én 100ml gátlóolajat és 42ml Hykomolt kevertem csövenként. | |||
| |||
© Wiking | 2011. márc. 07. 18:54 | Válasz | #439 |
Na még egyszer....
|
© Wiking | 2011. márc. 07. 18:52 | Válasz | #438 |
Nah...mivel az a jelenség állt fenn, hogy valamien úton módon belevert az orridom a sárvédőbe, ezért ma szétszedtem az elejét a 250-esnek, és kiszedtem a teleszkópokat. A teleszkópok elég gyengén muzsikáltak, és lehet el is van gyenkülve benne a rugó :( De teszek fel egy képet a benne talált olajrol...mennek a sűrűsége kb a motorolaj és a hajtóműolaj között van valahol :P [img]http://kepfeltoltes.hu/view/110307/Resize_of_SAM_0909_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] |
© satyapapa | 2011. márc. 05. 19:43 | Válasz | #437 | ||
ma megérkezet a Metzeler 140x70x12 gumi a 250DX Majámra.Tökk kiváncsi vagyok ,hogy ezt a nemkopottat is feltudom e rakni,és hogy mennyire lesz passzentos. Szélesebb ,magasabb,,Hüha,,Mintázata prima.
| |||
|
© adamfzr | 2011. feb. 21. 21:17 | Válasz | #436 |
és ki tudja mikori gyártású a gumi.
| |
© Zsolt | 2011. feb. 21. 21:13 | Válasz | #435 | ||
Kb a duplájáért kapsz új Heidenau-t is. Én nem tenném fel,ki tudja milyen volt a lengéscsillapító a motoron.
| |||
|
© satyapapa | 2011. feb. 21. 21:07 | Válasz | #434 | ||
Több céggel összefogva "vegyes" vállalat lett 1999-ben(azthiszem) a Goodyear és a rubber cégekkel karöltve.Maga az anya cég 1890 környékén alakult (kb) Nyugodt szivvel vásárolható ,de utána kell nézni hogy egy adott tip,gumi a fellhasználási célra mennyire alkalmas...Dunlop tesztek. | |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 21. 20:50 | Válasz | #433 |
Eddig jókat hallottam róla, és nem új márka a piacon. Nah és persze Japán válalat..
| |
© satyapapa | 2011. feb. 21. 20:34 | Válasz | #432 | ||
felsöbb kategoriákba tartozó gumi ,jó kanyarodási képességek,téli használatra van jobb is, mert a szilika tartalma kisseb,Pl Heidenau,Kevés rosszat lehet róla mondani,de szerintem motorra van jobb is.A régi motoromon hátul volt,nekem hamar megkopott,Nyilván mintázat függö is.
| |||
| |||
2011. feb. 21. 20:25 | Válasz | #431 | |||
Kedves hozzá értő clubtársak! Legyetek szívesek véleményt alkotni,... tapasztalatot megosztani a DUNLOP gumikról! Cserélnem kell a gumimat, és az a metzeler, ami most van rajta, nem nagyon kell nekem 40db ezresért! (új) Úgy döntöttem veszek használtat, és kinéztem ezt.: http://www.kepesmotor.hu/utcai_tura_gumi/p435677 Akinek van tapasztalata a DUNLOP-al kapcsolatban, kérem ossza meg velem! Köszike! | |||
|
© Wiking | 2011. feb. 04. 16:55 | Válasz | #430 |
Nekem is azonos márkájú gumim van hátul, téliguminak vettem...noha nincvsenek benne olyan apró barázdák mint a Heidenau K66-ban de így is meglepően jól tapad még a havon is...gond nélkül feljöttem vele a hegytetőre mindíg. Eddig kb 4-500km-t mentem vele, de a legnagyobb hidegben is puha volt a gumi. Egyébként mintázatra hasonlít a Heidenau K58-ra. | |
2011. feb. 04. 09:28 | Válasz | #429 | |||
Nem sokan dícsérik ezt a márkát. Hány kilométret motoroztál vele és milyen időjárási viszonyok között. Merre motorozol? Laposon, vagy hegyek között?,illetve milyen a vezetési stílusod? Nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalataidra! | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2011. feb. 04. 08:52 | Válasz | #428 | ||
Én már többször vettem náluk, igaz VEE Rubert, de nekem bevált.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2011. feb. 04. 08:51 | Válasz | #427 | ||
Satyapapa. Guma-ker kft, Csepelen. Honlap: www.guma-ker.hu, árakról kérdés: 06-1-425-5139. Nyitva H-P 7-15ig.
| |||
| |||
© Herold | 2011. jan. 17. 21:29 | Válasz | #426 | ||
Satyapapa! Amennyiben a szomszéd nem foglalkozik a márkával,nézd meg a Pásztóy Guminál. Ott szereléssel olcsóbb volt régebben, mint a bolti ár... | |||
| |||
© Csokáv | 2011. jan. 17. 12:16 | Válasz | #425 |
Én most vettem egy ilyet. Még nincs felrakva, de majd referálok. link | |
© satyapapa | 2011. jan. 16. 19:56 | Válasz | #424 | ||
Heidenau 140/70X12 K61-gumit .keresek a majámra,10ezer alatt
| |||
|
2010. nov. 10. 08:13 | Válasz | #423 | |||
Köszi Satyapapa :) Nekem elöl Pirelli, hátul Brigdestone van.
| |||
|
2010. nov. 09. 18:14 | Válasz | #422 | |||
Megérkezett az új hátsó papucsom, Bridgestone BATTLAX széria, R15 160/60, házhoz szállítással 22.010 Ft. Most ez van fent. Tapasztalatok: Hidegben, vízes úton is jó tapadás. A T-maxon cca. 20.000 km futás teljesítmény. Elől szintén Bridgestone van, ott a HOOP széria (olcsóbb) teljesít, most 10.000 km van benne, 4,3 a mélység még, szerintem az is bírni fogja a 20.000 km-t. Kisebb kategóriákhoz is tudom ajánlani, Bridgestone HOOP 130/70 -12 pl. csak 9.100 Ft! | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 08. 06:06 | Válasz | #421 |
Nem nagyon, de van Persze, hogy nyáron jobban kopik, hiszen télre, hidegre, hóra, lassabb tempóra készített gumikeverék... amikor a nyári gumi nem kerek. | |
© satyapapa | 2010. nov. 07. 20:09 | Válasz | #420 | ||
Nem rosz gumi,de robogo méretben nemnagyon van. Szélsöséges utra kiváló,de folyamamtosan nagysebességü használatra kevésbé alkalmas.Nyáron melegben,forró betonon hamarabb kopik..Mindenek ellenére a kiválló alapanyagai miatt elég jó. | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 07. 19:59 | Válasz | #419 |
Tessék, egy téli motoros abroncs: Heidenau K66
| |
© satyapapa | 2010. nov. 07. 10:23 | Válasz | #418 | ||
a motorgumik döntö töbsége kevés kormot és sok szilikát tartalmaz,valamint bautilkaucsukot, igy tudják elérni a jó tapadást.Ennek átka az hogy az autógumikhoz képest jóbban is kopnak,viszont az is igaz hogy a motornak nagyobb szüksége van a tapadásra mint az autóknak.Igazábol ,összetétel szerint a motorgumik alapanyaga nem kimondottan nyári,mert puha a jó tapadás miatt.KIvéve néhány ázsiai gumi,ami nyáron is veszélyes lehet,ha pl hüvös reggelen párás uton megyünk..Ez egy Pirellinek,IRC-nek stb, nem gond.Motoron létkérdés a jó gumi. A guminyomást hideg guminál kell mérni,mert menetközben a gumi fellmelegszik és megnö benne a nyomás.Ha nagy a nyomás,akkor tul kemény a fellfekvés,és sokkal gyorsabban is kopik a közepe,és még a fékut is hosszab lehet. | |||
|
2010. nov. 06. 17:07 | Válasz | #417 | |||
2,2 bar-ral járok, de ha precíz akarsz lenni megnézeda gumi oldalán. Max load.... feliratot keresd.Motorgumiba szinte csak nyári van nagyon ritka a négyévszakos.Télit még nem láttam.
| |||
| |||
2010. nov. 06. 15:19 | Válasz | #416 | |||
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 180-as Maja első-hátsó kerekeibe mennyi az ideális nyomás és amúgy honnan lehet tudni egy gumiról, hogy téli-e, vagy nyári? Köszi előre is
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 03. 07:32 | Válasz | #415 |
Szepi, átlagos a gumiár, mármint ennek a Metzelernek; és 2000 Ft-tal drágább, mint a másikaknál. Tamás, már csak az a kérdés, hogy őt hol, hogy találom? Tudod, nem követek mindent a fórumon az utolsó rezdülésig, így teljesen egyértlemű dolgok felett is képes vagyok elsiklani... Megkérdem őt, ha nem tud olcsóbban hozni, marad a kékhold.hu |
2010. nov. 03. 06:29 | Válasz | #414 | |||
én itt nézem a gumikat. szerintem nagyon olcsón adják. GUMI
| |||
|
2010. nov. 02. 22:23 | Válasz | #413 | |||
Metzeller ügyben írj levelet M.Zolinak, ha az ismerőse tud segíteni, akkor azzal jól jársz. Nekem is Ő hozta a hátsó gumimat!
| |||
| |||
© Forrest | 2010. nov. 02. 20:40 | Válasz | #412 |
Igen, néztem. A második legjobb árat ők adják. Náluk jobbat pedig nem találtam még. Ha nem lesz másnak más ötlete, hamarosan meg is rendelem. Legjobb Metzeller 12"
| |
2010. nov. 02. 20:27 | Válasz | #411 | |||
Link javítva!!!R17 motorgumik
| |||
|
2010. nov. 02. 20:26 | Válasz | #410 | |||
Itt nézted? r17 | |||
| |||
© Forrest | 2010. nov. 02. 20:05 | Válasz | #409 |
Metzeller Feel Free-t 11-12e körül látok minden webshopon. Esetleg valakinek kapcsolata, ismerőse, aki más forrásból barátibb áron tud hozni?
|
© Forrest | 2010. nov. 02. 09:43 | Válasz | #408 |
Megnéztem a nagykerben a Heidenau-t és egyrészről nem nagyker, hanem kisker áron kapom, másrészről a K66-ból nem tudnak ilyen méretet adni (hátul 130/70-12, elől 110/90-12). K58 ha jól emlékszem, amiből volt előre, de az nem tetszik, a K66-ból meg csak a téli (TL talán??) mintásat tudják adni, az viszont túl mintás. Oké, hogy fogom használni hidegben is, de nyilván nyáron többet; nem akarok vér-téli gumit. Legyen kis időm és utánajárok a Metzeller Feelfree-nek. |
2010. nov. 01. 21:20 | Válasz | #407 | |||
Nekem elől hátul Bridgeston gumik vannak. Ezt is csak ajánlani tudom. | |||
|
2010. nov. 01. 21:15 | Válasz | #406 | |||
Nekem hátul Irc van elöl Michelin Sport , és maximálisan elégedett vagyok ezzel a párossal 20e km -t mentem ezzel a felállással/ a hátsó az Irc középen már elég tükör minta semmi csak oldalt most fogom cserélni/ és most még 4-5 fokban is használtam a motort.De eddig is hazsnáltam városban, esőben, autópályán ,versenypályán, tehát kapott hideget meleget de még egyszer sikerült olyan határon motroznom vagy olyan utviszonyba illetve forgalmi szituációba keverednem hogy ne tudjak megállni, kerülni,kanyarodni és megcsúszásra bírjam bármelyik kereket is.pedig nem vagyok az a szüttyögős tipus:)
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 01. 20:34 | Válasz | #405 |
Hát, srácok, nagyon köszönök Nektek mindent, igazán hasznos volt. VeeRu-t elfelejtem, ez már egyértelmű. Talicskás, a motoros figura nem rossz, bár még kezdő a lelkem... :-) Na jó, elképesztő, ez a motorozás magasiskolája, nem kérdés. Jópofa, hogy úgy veszi be a kanyarokat, mint a Supermotosok :-) Az említett hozzászólásokat elolvastam, sokat segített! Satyapapa, elől-hátul azonos típus lesz. Viszont több helyen láttam, hogy elől és hátul más a minta. Én ebben látok rációt, mert más irányú és mértékű erőnek kell ellenállnia egy hátsó, fix, hajtott keréknek, mint egy mozgó, első és folyamatosan más-más irányból erőt kapó guminak. Tehát a minta- nem, a típusazonosság fontos számomra. Topi, IRC-ről hallottam Satyapapától, hogy fasza gumi, de nem nedves felületen. Nekem meg az is kell. Jelenleg amúgy Contim van. Bicajokban szuper, autókban is ugye, de robogón már mástól is hallottam, hogy nem teljesít túl fényesen. Azért azt képzeljétek el, hogy hátul már elég kopott, így sem csúszkáltam vele; finoman motorozom. Most már azért csak kíváncsiságból megkérdem holnap a nagykerben, hogy a VeeRub és a Rubena köpeny mennyibe kerülne. De az előzőt tuti hagyom. A Heidenau és a Metzeller az, amelyik felcsigázta az érdeklődésem. Nem vagyok szöszölős, döntök én hamar, csak körüljárom a dolgokat. És igen, Guszti, nem fog párezer forint dönteni. Néhány ezer forintért nem veszek egyértelműen rosszabbat. Pláne azért nem, mert a mostanit sem érzem katasztrofálisnak, előrelátás a fő ok, hogy cserélem. |
2010. nov. 01. 12:27 | Válasz | #404 | |||
|
© satyapapa | 2010. nov. 01. 06:36 | Válasz | #403 | ||
Forrest-Én fontosnak tartom azt hogy elöl hátul azonos márkájú és összetételü,söt mintázatu gumi legyen,mert ebben az esetben egyformán is fognak viselkedni.Nyáron ez kevésbé döntö,inkább csak kanyarba. Sok függ a vezetési stilustól,és az idöjárástól.Az hogy egy gumi mennyire kopik az másodlagos,a tapadás a lényeg. | |||
|
2010. okt. 31. 23:14 | Válasz | #402 | |||
Részemről vee-t ne. Michelin 250-en nem jött be,csúszott mászott. IRC nagyon jó volt. Jelenleg continental és heidenau van a motoron .Igy vettem.( 14 és 15 collos kerék )egész jó.Viszont ha legközelebb gumit veszek,olyat keresek aminek van középen eső vezető része. Ez a legtöbb robogó gumin nincs.Szinte sima gumin mész egyenesben.
| |||
|
2010. okt. 31. 23:07 | Válasz | #401 | |||
Forrest! Én a kb. 245# hozzászolásomat tartom azóta is! vagyis nagy tapasztalatom nincs ezért nem is tanácsolok semmit, mit vegyél! de amit viszont igen, hogy a 255# oldalt olvasd el, mert az tanulságos!! a google, reklámok, üzleti marketinget saját tapasztalat nélkül nem ildomos ajánlani. ami a lényeg mindenki azt választ amit akar... de a pár ezer forint különbség nem éri meg, ha márkásabb, biztonságosabb gumit lehet kapni!! | |||
|
2010. okt. 31. 23:05 | Válasz | #400 | |||
Hát én a Vee-vel borzalmasan csúszkáltam, semmiképp nem ajánlanám az ellenségemnek sem! :) 9-10-ért már Metzelert is lehet venni pl, vagy bármilyen más "nagyobb" gyártó belépő szintű papucsát. És nézdd meg jól, hogy amit veszel, az nagy teljesítményre is megfelelő legyen, egy Metz. gumival már jártam úgy sajnos, hogy méretügyileg jó volt, de baromi gyorsan elkopott (7teen). Ami most van, szintén Metzeler FeelFree elől, hátul, szerintem teljesen jó. Elől csak ezt és a Vee-t próbáltam, ég és föld, de a többi is biztos megfelelő.
| |||
|
2010. okt. 31. 22:50 | Válasz | #399 | |||
Viktornak volt vee ruber gumija, nem volt vele megelégedve. Nem mindegy hogy kerékpár, vagy motorkerékpár. A Continental is remek autógumi abroncs, spormotorra is jó, de erre a méretű robogóra nem ajánlom. Az számít, ki milyen gumival ment már és azzal mi a konkrét tapasztalata. A gyári ajánlás fontos, de a felhasználói tapasztalatot én ez elé teszem. A havero tapasztalata sem mérvadó, a saját tapasztalat az a számít első kézből. Én a Michelin, a Metzeller, az IRC mellett szavazok, és közvetett tapasztalatok alapján jön a Heidenau és a Bridgestone. | |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 31. 22:24 | Válasz | #398 | ||
Gumiabroncs gyártáshoz szükségvan, kaucsukra, melynek nagy része műkaucsuk, kis része természetes-kb15-% továbbá. - koromra; - szilikára; - olajra; - gyantára; - cinkoxidra; - antioxidánsra; - viaszra; - sztearinsavra; - kénre; - vulkanizáció gyorsítóra; és esetleg színezékekre. A szilika A homokból nyert szilíciumoxidok tulajdonságai régóta ismertek, beleértve a gumi szakítószilárdságára gyakorolt kedvező hatását is. A szilika alkalmazásának az egyértelmű előnyei az alacsony gördülési ellenállásban, a hideg felületen való jó tapadásban, és a magasabb kopásállóságban nyilvánulnak meg. A szilikával készült abroncs a korommal töltött gumikhoz viszonyított alacsonyabb gördülési ellenállásnak köszönhetően kapták a zöld abroncs elnevezést. Ezek az adatok mindentipusi gaumiabroncs gyártásnál mérvadoak. A valodi kaucsuk(gumi)aránya elenyészö. | |||
|
© SPOJLERES | 2010. okt. 31. 21:57 | Válasz | #397 |
vee rubber ne vedd meg inkább adj többet vagy 2-3 ezerrel megfogja hálálni de ha heidenaut veszel az is olcsó sztem és az még gumiból van nekem bevált heidenau k62 samának meg a k66 vált be és nem drága az is van vagy 9000 körül
| |
© satyapapa | 2010. okt. 31. 19:28 | Válasz | #396 | ||
A VeeRubber elsö gumi 9152ft,hátsó pedig 7848ft ez a VRM-134TL ára | |||
|
© Forrest | 2010. okt. 31. 19:23 | Válasz | #395 |
A Te javaslatodra nézegettem a Metzellereket is, úgyhogy örülök, hogy a VeeRu gumikról is tudtál érdemben szólni. Köszi, kedden-szerdán utána nézek.
| |
© satyapapa | 2010. okt. 31. 19:09 | Válasz | #394 | ||
Forrest- A VeeRubber cseh gumit arra amire neked kell,az alábbit ajánlom a jó teszteredményei miatt:Tip-VRM-134:: Méret elöl 110/90-12 Tl64M,, Hátul-130/70-12TL56L Vagy a Heidenau (volt pneumant) gumik ezek ugyan gyorsabban kopnak mint az átlag,de vizes hidegaszfalton is jól tapadnak (hideg üzemü gumik) | |||
|
© Forrest | 2010. okt. 31. 18:46 | Válasz | #393 |
Emberek, a VeeRubber és a Rubena cseh remekekről van valakinek tapasztalata? A Metzellerről sok jót olvastam, viszont az előzőeket nagyker áron el tudnám hozni; azért az sem mindegy. Nem az a fő szempont nekem, hogy a lehető legtöbbet fusson km-ben, hanem hogy a tapadása legyen nagyon jó. Hidegben sem leszek rest használni, valamint ha nedves az út, akkor sem fogok félreállni. |
2010. okt. 24. 22:04 | Válasz | #392 | |||
A Conti csak 5'000 km-t bírt, az IRC 8'000km körül, a Metzeller még csak 2'000km-t futott, nem is látszik rajta semmi. Szerencsére...
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 24. 21:59 | Válasz | #391 | ||
IRC- 10 ezer.
| |||
|
2010. okt. 24. 21:49 | Válasz | #390 | |
Én most Continentalt használok elötte Mischlein pilot volt, nekem mindkettő elég jól tapad ilyen téren nem volt velük problémám, ti a hátsó keréken mennyit tudtok menni 1 gumival? Nekem olyan 6000-6500 km után le kell dobni mert elvásik , pedig nem kínálom neki annyira.
|
2010. okt. 24. 21:22 | Válasz | #389 | |||
Nekem a Conti Zyppi (hogy esett volna bele a ménkű) után az IRC olyan volt, mintha sínen mennék, a jelenlegi Metzeller meg még a vizes úton is jobb teljesítmént hozott az IRC-től is. Elől Michelin van, remek választás volt mindkettő.
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 24. 16:40 | Válasz | #388 | ||
A Continental felejtős. Többünknek volt vele gondja. A Michelin jó választás, olyan 12-14 körül megy ha jól emlékszem. Én IRC-t használok már négy éve, 7-8 körül van és egész jó.
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. okt. 24. 12:03 | Válasz | #387 | ||
a michelin szerintem sokkal jobb választás
| |||
|
2010. okt. 24. 12:01 | Válasz | #386 | |||
melyik lenne a jobb választás Continental ContiTwist P TL vagy Michelin PILOT SPORT SC P TL
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 22. 20:23 | Válasz | #385 | ||
A DX a régi karosszériás változat hátul tárcsafékes verziója.5DF1-5DF3 kódokkal gyártották 1998-2000 között. Eltérés csak a hátsó fékrendszerben van, minden más csereszabatos.
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 22. 15:54 | Válasz | #384 | ||
A Dx-tárcsafékes,az enyém ilyen.( Yp dobfékes valoszinüleg mind)
| |||
|
2010. okt. 22. 15:52 | Válasz | #383 | |
Ezek szerint elvileg minden dx az hátul dobfékes? |
© satyapapa | 2010. okt. 22. 15:44 | Válasz | #382 | ||
Azt hiszem attol függ hogy dob,vagy tárcsafékes hátul,e kettö nem ugyanaz,
| |||
|
2010. okt. 22. 15:39 | Válasz | #381 | |
Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy a dx250 hátsó felnie ugyanaz mint az yp? |
© Kiss Róbert | 2010. okt. 13. 08:40 | Válasz | #380 |
Joreggelt! Nekem 1 kissebb széria van de ugyan ilyen nincs benne patron! 1750 ft volt! tescoba vettem 1 kis kompreszort 12v-os! 2500ft! Igy nem kell patront cserélni! | |
© Szomjas | 2010. okt. 13. 08:02 | Válasz | #379 | ||
Ez törpéletes. Nekem kell egy ijen készlet!
| |||
|
2010. okt. 12. 21:29 | Válasz | #378 | |||
No erről beszéltem...
| |||
| |||
2010. okt. 12. 21:10 | Válasz | #377 | |||
|
2010. okt. 12. 21:05 | Válasz | #376 | |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 12. 21:04 | Válasz | #375 | ||
A METRO-ban lehet kapni. 800-900Ft. Nekem most nem pumpa, hanem mini kompresszor van a gépben. A Lidl-ös. A szivargyújtóról megy. Frankó. Defekthez jó a javítószál, nekem mindegyik abroncsomat így javították. (1000FT/lyuk).
| |||
| |||
2010. okt. 12. 21:02 | Válasz | #374 | |||
| |||
© Szomjas | 2010. okt. 12. 20:50 | Válasz | #373 | ||
Hol lehet ilyent venni és mi a hivatalos neve? A defektspray csak a levegő szivárgásra jó vagy rosszul tudom?
| |||
| |||
2010. okt. 12. 19:29 | Válasz | #372 | |||
Nekem is defektjavító spray van, Prevent típusú. Ez már bizobyított. Előtte Holts volt, de nem vált be, csak a felniről lemosni a fékport. Dee arra nagyon tuti. Az álltalad látott "kukachuzigálós" módszer is jó, van olyan készlet ahol adnak hozzá Co. patront és fel tudod pumpálni vele a kereket. Másik jó megoldás, ha van nálad pumpa. De a tömlő nélküli kerekeknél nem biztos hogy segít, ha elvált a felni a gumitól. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. okt. 12. 18:17 | Válasz | #371 |
Sziasztok!! Lehet ilyet venni,én már ki is probáltam! Egy picit ereszt de igy marad! | |
© Csokáv | 2010. okt. 12. 17:21 | Válasz | #370 |
Defektjavító spray. Muszáj esetén jól jön.
|
© Szomjas | 2010. okt. 12. 17:15 | Válasz | #369 | ||
Túra közbeni defektjavításra tudtok valami okosságot? Ma már másodszor kaptam defektet idén. Leszedés nélkül javította meg a szerelő,egy "kukacot" tett bele és azt ragasztotta oda. 15 perc alatt kész volt. Sajnos kompresszor nélkül nem működik a kerékpumpálás az út mellett,de talán érdemes lenne beszerezni ojan gumicsíkot,árat és ragasztót. Hát ha egyszer még jól jöhet...!
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. aug. 27. 11:14 | Válasz | #368 |
Ezek voltak tavaly év végén az árak.
|
© M. Zoltán | 2010. aug. 27. 11:14 | Válasz | #367 |
METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Első 10.670 Ft METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Hátsó 11.120 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Első 8.210 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Hátsó 8.440 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Hátsó 8.600 Ft Az árak több db egyszerre rendelésekor, készpénzes fizetéssel, budapesti átvétellel, garanciával értendőek. |
© M. Zoltán | 2010. aug. 27. 11:11 | Válasz | #366 |
Megkérdeztem, Metzeller gumi árak kb. ugyanazok, ha valakit érdekel iratkozzon fel, szállítás kb. két hét múlva.
|
2010. aug. 27. 10:52 | Válasz | #365 | |||
Zoli ! azt megköszönném :)
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. aug. 26. 14:33 | Válasz | #364 |
Ha gondoljátok, most is rákérdezhetek a Metzellerre, az árak sztem kb. ugyanott lehetnek mint télen.
|
2010. aug. 26. 12:02 | Válasz | #363 | |||
Vilminek is Bridgestone van az YP-250-esén, nagyon meg van vele elégedve. Ott is befordul, ahol már szinte lehetetlen. Karistol a sztender jobbra-balra, nagyon jól kapaszkodik az a gumi is valóban. Mondjuk, én is karistoltam a sztenderrel a Mátra útjain, de nem szándékosan, az IRC is megtartotta a motort. Nem ezért vettem Metzellert mert nem voltam megelégedvez az IRC-vel, hanem mert hirtelen volt egy nagyon jó lehetőség M.Zoli álltal és nem hagytam ki. | |||
|
2010. aug. 26. 11:13 | Válasz | #362 | |||
Az IRC nálam a 125-ösön 20.000 km alatt nem kopott el. Ahhoz a teljesítményhez tökéletesen megfelelő volt. A T-Max-on elől-hátul Bridgestone van. A hátsó az még amivel vettem, én 8.000-et hajtottam bele, szerintem a duplája lehet most benne. Jól tapad, és jól is bírja. Az elsőt én cseréltem, szerintem az is el fog menni minimum 15 ezret A hátsó 30 körül van nekem, az YP250-re a hátsó "csak" 15 körül. Csak ajánlani tudom. | |||
|
2010. aug. 25. 21:34 | Válasz | #361 | |||
Az egri tali napján tetettem föl az új Michelin-t mindkét kerékre. Azóta 3.000 km-t tettem meg velük, azt kell mondanom, hogy száraz aszfalton kifogástalan. Bátran lehet kanyarodni, nagyon jól tapad az oldalán is. Nagy szerencsémre nedves úti tapasztalatom még nincs, eddig sikerült elkerülnöm az esőket.
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. aug. 25. 16:14 | Válasz | #360 | ||
Szerintem ,maradj meg a michelinnél. Nekem elöl hátul pirelli van ,az is klasz de ha vennem kéne michellint vennék. Mellettem itt a gumis barátom is azt ajálja a motorosoknak,pedig neki nem ez a fö gumiszállitó márkája,(nem ebben érdekelt) | |||
|
© Sama | 2010. aug. 25. 14:51 | Válasz | #359 |
Nekem Heidenau K58 elől, hátul. Kb. 2.000-et mentem vele, így a kopásról még nincs mérvadó tapasztalatom. A bordái mélyek, ha egyenletesen kopik, sokáig kéne birnia. Esőben, vizzel telt nyomvájúban, kavicsszóráson jól vizsgázott, lehet rá számítani. | |
|
|
|