|
|
|
© Fortuna 71 | 2014. ápr. 19. 08:41 | Válasz | #381 |
Erösödik a karburátoros vonal.Meg jöttek a 9.2 görgöim csak fél évet kellett rá várni polliniék nagyon ráérösen dolgoznak megszünik a görgö cserélgetés.kaptam képet oldaldobozos maxirol szerintem jol néz ki olyan tura motor filingje van de egyéb kiadások miatt tolodik a projekt.olaj váltás is lesz eddig repsol scooter 5w-40 jasoma1(sokat megyek hideg idöben) most castrol racing 5w-40 jasoma2 lesz.A majámal ellentétben a maxi nem eszi az olajat.Ami érdekes mielöt beleraktam a repsolt nekem is igaz csak néha "kuszott" a pirosnál azota ez megszünt, tehát a castroltol "repülni" fog
|
2014. ápr. 17. 18:17 | Válasz | #380 | |||
Bizony az...
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. ápr. 17. 07:37 | Válasz | #379 | ||
Nagy robeszhez-nagy gratula,- Akkor az még karbis,,,?? | |||
| |||
© Major József | 2014. ápr. 17. 05:13 | Válasz | #378 | ||
Hi Tamás! Nagyon köszönöm a válaszod,jókor jött, mert nem sokára indulok a motorral, bár esik a nyűves eső.Igaz kit érdekel ha van alattam egy jó paripa, rajtam pedig esőcucc..Szép napot és Mindenkinek gyönyörű húsvéti időt kívánok.Lóra fel!
| |||
|
2014. ápr. 16. 22:10 | Válasz | #377 | |||
Szia Józsi! Legyen sok örömed a motorban, sok balesetmentes kilométert hozzá! Nincs hívópálca! Középsztenderre teszed, kinyitod az oldalsztendert, van ott egy kis kerek (kb.100ft-os átmérőjű) ablak. Na ott látod mennyi olaj van benne. Minden indítás előtt ellenőrízd! Nics olajnyomásmérője, mint ahogy a 250-esnek sincs. A hajtóműben van ugyan olyan nívópálca mint a 250-eseknek. Szerintem ugyan az, de ahoz majd le kell venni a műanyag deknit. | |||
| |||
© Major József | 2014. ápr. 16. 21:34 | Válasz | #376 | ||
Sziasztok! A Majesty 250 DX után ma egy 2001-es T-max 500 tulajdonosa lettem.Még alig alig ismerem,szinte nem is mentem vele még, mert az a kb 10 km még semmi. Na holnap és holnapután már többet tudok róla, de addig is kérlek segítsetek valamiben. A motor bal oldalán van az olajellenőrző pálca? Mert én csak egy beöntő nyilást és egy azt záró műanyag becsavarós kupakot találtam, semmi pálca, vagy más mérőeszköz nem volt a kupakon.Hol kell ellenőrizni az olajszintet,van valakinek egy ilyen mérőpálcás kupakja. Ha igen, szóljatok légyszi. Köszönet előre is.Üdv. | |||
|
2014. ápr. 14. 00:42 | Válasz | #375 | |||
Sok szerencsét a motorhoz, sok balesetmentes km-t!! | |||
| |||
2014. ápr. 13. 06:19 | Válasz | #374 | |
Gratulálok,szép gép,vigyázz rá,és magadra!
|
2014. ápr. 13. 03:17 | Válasz | #373 | |||
Nagyon szép a paripa. Gratulálok hozzá. Nagyon sok boldog balesetmentes km-t kívánok vele.
| |||
| |||
2014. ápr. 12. 22:14 | Válasz | #372 | |||
Nattyon teccik a szine! Remélem műszekilag is ilyen jó! | |||
| |||
© passat52 | 2014. ápr. 12. 19:21 | Válasz | #371 | ||
Van benne bika mert egyből fel állt! :) | |||
| |||
© Szomjas | 2014. ápr. 12. 18:42 | Válasz | #370 | ||
Tmax Korlätozottak a lehetösegeim,mert mobilrol nem tudok feltölteni kepet. | |||
|
© jasa | 2014. ápr. 07. 11:31 | Válasz | #369 | ||
Nagykövet Úr, ne legyen már ilyen szófukar (egyébként is alig van információnk Önről)....remélem ez a paripa segit abban, hogy még méltóbban képviselhesse fórumunkat a messzi távolban.
| |||
| |||
2014. ápr. 05. 23:48 | Válasz | #368 | |||
Na! Tégy már egy képet!
| |||
| |||
© Szomjas | 2014. ápr. 05. 21:54 | Válasz | #367 | ||
Vegre sikerult! Meg a rendszam es a biztositäs van hätra es gyi! (2002-es piros teliver) | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 20. 05:55 | Válasz | #366 | ||
Mivel a T-MAX sport robogó igy a komfortot felkellet kissé áldozni a cél érdekében. Szerintem üvegszövetböl-gyantából lehet rá csinálni oldaldobozt kb 2X 25L térfogattal.Még talán a "kacsafarok" részre is lehet konzolt rakni,támasztékként,a hátsó kapaszkodó pedig mint fötartó. Mivel a kipufogó eléggé fel van húzva leszükül a lehetöség. De ennél nehezebb dolgot is más meglehetett oldani | |||
|
2014. márc. 19. 13:14 | Válasz | #365 | |||
Nincs Neki doboz rajta...
| |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. márc. 19. 12:36 | Válasz | #364 |
remélem benéz a forumba
|
2014. márc. 19. 12:27 | Válasz | #363 | |||
De, ha jól emlékszem, Karcsinak vannak oldaldobozai a T-Maxon.
| |||
| |||
2014. márc. 19. 12:10 | Válasz | #362 | |||
T-MAX-ra még közülünk tudtommal nem. A 400-as kollégáknak nagyobb tapasztalata van e téren, meg a 250-eseknek is. | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. márc. 19. 09:47 | Válasz | #361 |
Sziasztok oldaldobozt valaki rakott már a maxira?Csak givi tartorol találtam kèpet dobozolt maxirol nem.A tarto egyszerü kör acél nem lesz gond megcsinálni csak kérdés nem lesz e labilisab töle.Ha valakinek van megköszöném a tapasztalatok megosztását esetleg egy fényképet hogy mutat köszönöm. |
2014. márc. 12. 22:28 | Válasz | #360 | |||
Mindenkinek szíve joga mindent a maga módján minősíteni. Ettől még senki nem lett több, vagy kevesebb. A hangsúly azon van, hogy most is ilyenen ülsz... Én azt gondoltam többet fogyaszt. Bár ha görgőzéssel ki tudod védeni az utas súlyát, ketten nyomhattok annyit, mint én egymagam! | |||
| |||
2014. márc. 12. 21:40 | Válasz | #359 | |||
Bakker, ez nekem nem is jött le!
| |||
| |||
2014. márc. 12. 21:18 | Válasz | #358 | |||
Tamás, ha jól értem 12 görgős, így nem is olyan kevés a 9 gr környéke.
| |||
| |||
2014. márc. 12. 15:22 | Válasz | #357 | |||
Ott a pont! ;-)
| |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. márc. 12. 15:13 | Válasz | #356 |
nincs fordulat szám méröm nem tudom de talán jobb is
|
© Fortuna 71 | 2014. márc. 12. 15:12 | Válasz | #355 |
9,6g takarékosan vezetve 5,5l de hát télen csuszos párás több a dusitos üzem. 8,3g normál üzem 5,8-6l a legtöb mult nyár balcsirol haza egy picit el volrunk késve végig elözgetve szite végig nyél gázon 120 -130 8,3g görgö+pollini kontraszt vagyis a teljes tunung szett 6,4l két személyel.Most anyi vàltoztatok hogy a gyári rugo lesz benne alátét nélkül szerintem olyan 5,5-5,6l körül lesz.És ha egyszer meggazdulok veszek egy vatauj 530 t max-szot, az elsö olyan motorom amire télen is szivesen ülök fel.Pedig én végigjártam a szamárlétrát verhovina romet mz/1 jawa 350 etz250 aztán a nagy ugrás fzs 600 na az nagyon ment de hoszu uton elfáradtam rajta.Szegény beépitettük aházba utána honda dylan 125 szintén jo kis városi robogo majd majesty 250 3liter/100km ha nem lett volna érzékeny a rosz utakra még mindig meglenne,ilyen könyen kezelhető motor kevés van és végül miután teljesen elcsábultam a robogok felé (pedig szánom bánom de én se tartottam öket motornak) tavaly sikerült megvenni szerintem a legjobbat azota nagy aszerelem.Mindenkitöl elnézést kérek akinek más tipusu mtorja van ez csak az én személyes véleményem mindenkinek van olyan tipus ami legjobban megfelel az igényeinek és a képeségeinek nekem a tmax
|
2014. márc. 12. 15:01 | Válasz | #354 | |||
:-O keményen pöröghet a paripa. "Mennyit pörög százon" ;-)
| |||
| |||
2014. márc. 12. 11:07 | Válasz | #353 | |||
Az nagyon komoly... Én gyári varióhoz 18grammos görgőket használok.. Neked mennyit fogyaszt? | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. márc. 12. 10:48 | Válasz | #352 |
Nekem Pollini variátor van benne 12 görgös ha végre megjöne a 9,2g tavaj november ota várom (sajnos a vásárlás elött nem jártam utána de itt magyarországon a malossi van elterjedve) akkor nem kellene cserélgetnem megmaradna a kellö dinamika két személyel is a téli 9,6g a másik garnitura 8,3g ezzel nagyon gyorsul de pörög is ezért visza rakom a gyári kontraszt rugot alátét nélkül igy egy picit lájtosabb.A 9.6 is gyorsul de elöször 8,3 probáltam és bizony van különbség nem érzödik hogy ketten ülünk rajta.
|
2014. márc. 11. 19:00 | Válasz | #351 | |||
Igen, ha úgy indulok el vele hogy nem jött föl a vizhőfok, nagyon visszahül. Ha bemelegítem, megtartja. Nagyon sokat jelenthet a menetszél. Hány grammos gergőket teszel bele? | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. márc. 11. 17:31 | Válasz | #350 |
köszönöm de már a hajtást is szét szedtem rakom bele a nyári két személyes görgőket.Ugy hogy kiszedtem a termosztátot zárva volt melelegvizben kinyitott kivettem lezárt valoszinüleg nem 0 fokos használatra tervezték.Ha már enyire szétszedtem megnéztem a gyertyákat is jo mélyen vannak csak vékonyfalu csö kulcsal tudtam kiszedni.
|
2014. márc. 11. 11:04 | Válasz | #349 | |||
Először próbáld meg azt, hogy sztenderen bemelegíted míg a ventillátor elindul. Utánna menj egy kört hogy visszahül-e, mert ha nincs lehetősége bemelegedni rendesen, a menetszél nagyon visszahűti a blokkot ami a vízre is visszahat. Ha nem hül vissza, akkor nem termosztát... | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. márc. 11. 08:51 | Válasz | #348 |
Sziasztok! Termosztát ügyben kérnék segitséget valakinek kellet már cserélni?Az a gondom hogy most télen elég sokat használtam és szerintem sokára melegszik fel illetve ha kiértem a városbol látványosan vissza hült.Szétszedtem hidegen elinditottam és a termosztátrol jövő cső már 1 perc után langyos volt.Ha cserélnem kell tudtok boltott ahol kapok mert egyelöre nem sikerült találni lehet hogy csak gyári van hozzá? Köszönöm |
© satyapapa | 2013. okt. 20. 07:40 | Válasz | #347 | ||
Úgy van a cserével mint a boxoló a meccsel?,,,a csúcson kell abbahagyni,
| |||
| |||
© jasa | 2013. okt. 20. 00:01 | Válasz | #346 | ||
"... Ez pár évig biztosan megmarad...." Azt gondolod, hogy elhisszük ?
| |||
| |||
2013. okt. 19. 22:24 | Válasz | #345 | |||
Történethez hozzá tartozik, tavasszal azon dolgoztam végre vegyek valami teljesen új motort ami csak az én nevelésem, sok változat volt de egyik se volt megfelelő, aztán bejött a Tmax és abból vettem a használtat, majd ma az újat, amit már felnevelek
| |||
|
2013. okt. 19. 22:20 | Válasz | #344 | |||
No comment...
| |||
|
2013. okt. 19. 20:36 | Válasz | #343 | |||
Nem hiszem
| |||
| |||
2013. okt. 19. 18:26 | Válasz | #342 | |||
Holnap aki jön OKT-ra bemutatom a legújabb gépemet , ma vettem egy szinte zsír új Tmax 900 km van benne, gyöngyház fehér, Satyától és Grísától jövök, szemrevételezés megvolt. Ez pár évig biztosan megmarad
| |||
|
© satyapapa | 2013. okt. 14. 16:25 | Válasz | #341 | ||
Hát igaz ami igaz öregszem és vakulok. DE Az én majámra is szürke van irva,viszont a gyári szinkód alapján a szinmeghatározás, "antik bronzbarna,-metál"",a festék szaküzlet (hagyományos) nyilvántartása alapján. Az enyém szine és SirMooné,közt a legnagyobb különbség a fényesség.A szin nagyon hasonló,de az övé mattszerü(?) illetve selyemfény(?) Dehát fejlödik a világ ,,,igy legyen szürke | |||
| |||
2013. okt. 13. 12:04 | Válasz | #340 | |||
Satyának nézzétek el öregszik, most múlt 30 éves és már halucinál is Semmi barna nincs benne, ez szürke :) de lefotózom és döntsétek el :) | |||
| |||
© juhász béla | 2013. okt. 13. 11:37 | Válasz | #339 | ||
A közmondás is azt mondja ,hogy messziről jött ember azt mond amit akar.
| |||
|
2013. okt. 13. 11:30 | Válasz | #338 | |||
Most metál szürke vagy kávé barna?Valakinek káprázik a szeme.
| |||
| |||
2013. okt. 13. 09:13 | Válasz | #337 | |||
Nos, akkor ez különösen jól sikerült üzlet volt! Most már csak az kell hogy sikerüljön hosszú éveken keresztül balesetmentes közlekedni vele! Nagyon jó egészséget kivánok hozzá! | |||
|
2013. okt. 13. 08:18 | Válasz | #336 | |||
Akkor pontosítsunk T Max Düsseldorf mellett Neussban született 2006 Márciusában, kint egy 53 éves Férfinek volt végig a tulajdonában (Megkaptam a kinti Forgalmi másolatait) Itthon egy 20 évig Yamaha szervízben dolgozó Férfi utazott ki érte és hozta haza. Millió papírt kaptam hozzá, szervizkönyvet, műszaki adatlapokat stb.. 26600 km van jelenleg benne, matt metál szürke a színe, Bridgestone új gumikat kapott, Castrol olaj van benne. 2015 Márciusig műszakis, Nagy Givi túra plexivel van szerelve + kaptam egy fekete kis nyárit is hozzá. Kb ennyit tudok róla ami eddig bizonyítást nyert | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 12. 19:17 | Válasz | #335 | ||
amit én tudok..sötét barna kávé metál,matt. Talán 2006-07, Yamaha szerelötöl vette, jó gumik, túra és 1 sport plexi, ... De ezt majd SirMoon pontositja. | |||
| |||
2013. okt. 12. 18:01 | Válasz | #334 | |||
Azt nem is mondtad milyen szín, mikori évjárat, milyen futás teljesítmény? Doboz, extra? Gumik, szíj, vario? Na mesélj! Én sajnos nem todok menni az O.K.T-ra, ma is melóztunk... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 12. 16:29 | Válasz | #333 | ||
Van fent a YOU TUBON egy narancssárga T-Max turbó, amint menetközben mutatják hogy jóval 180felett van a mutatója,érdemes megnézni. A böngészöbe könnyü megtalálni. | |||
|
2013. okt. 12. 16:02 | Válasz | #332 | |||
Ebbe is belefér a láncfűrész csak a lapot le kell venni OKT-n bemutatkozunk, addig teszünk bele pár ezer km-t :) Vigyázok rá, de inkább rám kell vigyázni, mert ezzel nincs idő az autósnak belenézni a visszapillantóba, már meg is előztem :)
| |||
| |||
2013. okt. 12. 15:52 | Válasz | #331 | |||
Nagyon örülök hogy megtaláltad a számításaidat. Te is átélted amit mi is, mikor megtapasztaltuk mindezt. Csak az a baj, hogy ebbe nem teszed bele a láncfűrészt egyben mint a Forzába... De mint tudjuk, valamit valamiért! A teljesítménynem feltételei vannak. Vigyázz rá, soká fog tartani! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 12. 15:52 | Válasz | #330 | ||
Bizony Én már láttam,és hallottam, Talán az egyik legjobb szinü gép a klubban ez a T-MAX, a hangja is csodás... Tényleg nagyon egyben van...ez nemmondható ell azokról a gépekröl amiket vásárlás elött megnéztél,,potyára,,pedig tutinak mondták. Én is szivesen elfogadnám, | |||
| |||
2013. okt. 12. 14:47 | Válasz | #329 | |||
Szerencsére én úgy tanultam motorozni, hogy a fokozatosság elvét követtem, 50, 100, 125, 250, 400, 500 köztük eltelt minimum 1 év, de nagyobbat már nem vennék, ez is elég ilyen sok rendőr mellett.. Visszatérve TMaxra, nem találni benne hibát, útfekvése kimagasló, dönthető, remekül lehet vele manőverezni, gyorsul és végsebességben is kiakasztottam az órát.. Mondanám mi kell még ? Szerencsére kaptam hozzá egy nagy túra plexit ami mögött simán 100nál felhajtom a sisakot és nem ér a szél.. Nem véletlenül a robogók királya, ami rajtaülve inkább motor feeling mint robogó | |||
|
2013. okt. 12. 13:53 | Válasz | #328 | |||
Igen, pont erre utaltam, harap, tud meglepetést okozni. Főleg hideg aszfalton...
| |||
| |||
2013. okt. 12. 13:32 | Válasz | #327 | |||
Nem a kaposvárit vettem végül meg, most jöttem vele egy 130 km-es gurulásról, nagyon pöpec kis gép, vigyázni kell vele mert harap :) Satya már látta, majd ír véleményt | |||
| |||
© orbán árpád | 2013. okt. 11. 22:37 | Válasz | #326 |
Ha kaposvári a TMX akkor lehet hogy ismerem!!
|
© koko140 | 2013. okt. 11. 21:36 | Válasz | #325 |
Gratulálok az új motorodhoz! Vigyázz magadra és a mocira. Az OTK-n lehet, hogy megcsodálom én is, de még nem biztos, hogy megyek. | |
2013. okt. 11. 19:38 | Válasz | #324 | |||
Gratulálok! Sok balesetmentest hozzá! Nem akarlak "tanítgatni", távol áljon tőlem, de vigyázz vele! Tud meglepetést okozni! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 11. 19:03 | Válasz | #323 | ||
juhhhhé gratula.. Szombat vasárnap itthon leszek,,de elötte hivj.. | |||
| |||
2013. okt. 11. 19:02 | Válasz | #322 | |||
Örömmel jelentem tulaja lettem egy gyönyörű szép példánynak, hamarosan Satya és Grisa megtekintheti, többiek OTK-n találkozhatnak vele :)
| |||
|
2013. okt. 10. 22:33 | Válasz | #321 | |||
Még szerencse hogy itt a pénz nem számít!!
| |||
| |||
2013. okt. 10. 20:00 | Válasz | #320 | |||
Igaz, igaz...
| |||
| |||
© passat52 | 2013. okt. 10. 19:34 | Válasz | #319 | ||
Csak szólok,hogy van egy ilyen topikunk is erre a célra!!!! "Motorvásárlás (motort vennél de tanácstalan vagy?)" | |||
|
2013. okt. 10. 17:40 | Válasz | #318 | |||
Koko140 válaszát várom Közben találtam egy 1 gazdás 2008as 12000 km-es Tmaxot Kaposváron holnap meglesem aztán meglátjuk Koko mit tud ajánlani | |||
|
2013. okt. 10. 14:32 | Válasz | #317 | |||
Forzát szerettem, csak találkoztunk egy kamionnal és fájó volt a búcsú, sajnos a Forza súlyához kevés volt a 14 kw teljesítmény, agyaltam kb 5 percig az új Forzán ami 1,5 millió de az is csak 18 kw, hiába 300as :( Meg ugye jött most ez a TMax szerelem
| |||
| |||
© jasa | 2013. okt. 10. 14:25 | Válasz | #316 | ||
"HoldÚr"! Volt egy jó motorod (H.Forza), miért adtad el ?
| |||
| |||
2013. okt. 10. 14:21 | Válasz | #315 | |||
Bocs hogy off- olom az oldalt. Ismétlem magamat... makulátlan motort kereskedésben csak akkor találsz, ha kapsz olyan infót, hogy" tegnap behoztak egy egygazdás motort..." NZSAZS Majàja egy napra került be a kereskedésbe másnap Tom ismerőse elhozta...ez idő alatt kicserélték már belőle a gyári akkumulátort!! Magánszemély hírdetéseit keresd (az ritka) a kereskedések hírdetéseit hiába linkeled be. AZOK NEM A MAKULÁTLAN JÁRMŰVEK. Egyébként meg jó vásárlást;-) | |||
| |||
2013. okt. 10. 13:43 | Válasz | #314 | |||
Köszönöm beszéltem vele, 2005ösei vannak 41 ezer kilóméterrel
| |||
| |||
2013. okt. 10. 13:38 | Válasz | #313 | |
Ez így igaz,van létezik de azt meg kell fizetni. | |
© Karcsi | 2013. okt. 10. 13:31 | Válasz | #312 | ||
Miskának is van eladó 2006-os Tmax ABS modell. Egy telcsit megér.. | |||
| |||
2013. okt. 10. 13:05 | Válasz | #311 | |||
Most nagyot tévedsz szerencsére, nem a pénz a kifogás, 1,5 millióig elmennék, de sajnos amiket eddig megnéztem mind "gazdátlan" leharcolt gépek voltak.. Tegnap még ezt néztem meg: TMax 2009 .. 8000 km,, GYÖNYÖRŰ ÚJ ÁLLAPOT 4 éves moor ami szerintem abból 3at az esőn tároltak, kipufogón 3 mm vastag rozsda, összes csavarja szintén, nem indították 1 éve, ott sem lehetett, "nincs akksi.." ennek az elejében van, gondolom ki se szedték.. Arról nem beszélve, magyarnak van hírdetve, de ANGOL, és árból nem enged, hol ér ennyit egy rozsdás külföldi ? | |||
| |||
2013. okt. 10. 12:57 | Válasz | #310 | |||
Bár most néztem meg a Tomi 2001es gépén is csak Tmax van így már nem tudom :)
| |||
|
2013. okt. 10. 12:54 | Válasz | #309 | |||
Ráadásul ez lehet nem gyári színű, vagy a 2.széria kaszniját kapta meg, mert az első szériáson Tmax 500 van írva, a 2.on csak Tmax
| |||
|
2013. okt. 10. 12:43 | Válasz | #308 | |||
Az enyémbe 35'000km van és gyári féktárcsák. Azt a 27-et lehet szorozni néggyel, de simán... A féktárcsák kopása ugyan vezetéstechnikai kérdés, de mindkét tárcsa ilyen hamar... A 250-esen mikor vettem 3,7mm volt a tárcsa, mentem vele 20 körül és nem volt mérhető a kopás. Mondjuk én a motorféket preferálom... | |||
| |||
2013. okt. 10. 12:40 | Válasz | #307 | |||
??? Ha makulátlan motort akarsz venni, akkor bele kell nyúlni a zsebbe. Fogadni mernék olcsón akarsz makulátlan motkrt vásárolni! Vannak tények, miszerint a jármű vásárlás az nem jó befektetés... természetesen a piaci ár a tipus/ évnárat határozza meg. (Kereskedéseknél, több gazdás import motoroknál) a makulátlan kurrens jól tartott motorok ára nyilvánvaló, hogy a piaci ár felett van! Azt javaslom, hogy a referenciát, lehetőséget használd ki!! Ilyen fos törött motorokat meg miért nézegetsz?? 1 gurigát állítsd be a kereső szűkítőjét..... ;-) ;-) | |||
| |||
2013. okt. 10. 11:54 | Válasz | #306 | |
Szóval törve volt,és km is valós ha tárcsákat kellett már cserélni..
| |
2013. okt. 10. 09:46 | Válasz | #305 | |||
Tegnap keresgéltem és ráakadtam erre: T-Max 500 2003 Olyan fura érzésem van vele kapcsolatban, ennyi tuningot rátesz és eladja ? Tavaly júniusban papírozta le.. Meg ez az első szériás, ha a 2. szériás lenne nem is gondolkodnék rajta.. Megvárom Koko mit intéz, addig nem lépek.. | |||
|
2013. okt. 09. 19:37 | Válasz | #304 | |||
Ha Koko140 azt a T-Maxot mondja amire gondolok, azt láttam. Csodaszép az a motor. Biztos tuti vétel lenne.
| |||
| |||
2013. okt. 09. 18:37 | Válasz | #303 | |||
Koko ! Érdekelne, szándékaim komolyak Csak jó állapotú, nem leharcolt modell érdekel :) | |||
| |||
2013. okt. 09. 18:35 | Válasz | #302 | |||
Köszönöm éppen ma miután beírtam ide elindultam megnéztem 5 dbot, de mind leharcolt modell volt :( Kedvenc hírdetésem: Magyar okmányokkal makulátlan állapotban.. odamegyek tiszta rozsda és angol a motor.. no comment 2004től néztem 2009esig, de eddig még nincs meg, remélem OKT-ig ráakadok az igazira | |||
| |||
© koko140 | 2013. okt. 09. 16:31 | Válasz | #301 |
Szia SIR! Én valószínű tudnék egy 2008-ast eladót 1.3, talán 1.25 milláért. Ha komolyabban érdekel akkor tudok szólni a barátomnak, és összelehetne hozni egy talit. | |
2013. okt. 09. 12:22 | Válasz | #300 | |||
1. Ha az már szíjjal hajt ki hátul, nekem nem kéne. 2. Az injektoros egyetlen előnye a kisebb fogyasztás szerintem. 3. A desinget fogod megfizetni. Ha az tetszik és megvan rá a gempa, vedd meg! | |||
| |||
2013. okt. 09. 09:08 | Válasz | #299 | |||
2 napja hoztak hozzám egy T-maxot forgalomba helyeztetni, 2007es volt azaz a 2. szériás.. Azon gondolkoztam én s vennék T-Maxot 2007est külföldi papírokkal beszerezte a srác 760ért és makulátlan állapotú a motor Nekem ami nagyon tetszik az a 3. szériás 2008tól gyártott modell ami már borsósabb áron van 1,4 millió körül kapni külföldi papírokkal Kérdésem az lenne, szerintetek megéri 1-2 évvel korábbit venni a 2. szériáshoz képest de dupla annyi árért ? Mint tudjuk az új 3 milliós árától így is jóval olcsóbb már szóval elképzelésem 2008-2009es lenne 1.4 körül külföldi papírokkal várom a véleményeket | |||
|
© Miska | 2013. okt. 07. 23:49 | Válasz | #298 |
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p1155392
|
2013. okt. 05. 09:42 | Válasz | #297 | |||
Ezzel a saját költségvetéssel csak arra szerettem volna rámutatni, hogy a teljesítményt igencsak meg kell fizetni. Ha én nem 3,de inkább 4 év alatt futnám le azt a 20'000 kmt, azt hiszem nekem se kellene ilyen drágán üzemeltet robogó. A nagymotorokkal még mindíg nem vetekszik, de nem az a kimondottan városi használatára kitalált szerkentyű... Van ettől lényegesen olcsóbb. És az ikerkarbis motor fogyasztásról városban még nem is írtam...
| |||
| |||
2013. okt. 05. 00:14 | Válasz | #296 | |||
20'000 km: Gumi: Bridgestone egy garnitúra 40'000ft Olaj: 5'000 km/2'8l, Castrol 15W50 4T 2'800ft/l=8'400, ez 4x=33'600ft. Olajszűrő 10'000 km/db = 2x 1'500 ft (Champion) 3'000ft. Szíj: Yamaha, gyári: 33'000ft 20'000km/db. Görgők: 10'000 km/garnitúra, Malossi/18gr/ 11'000ft. Ez 2x. És nem volt semmi baja... Ha nem akarod, inkább ne add össze. De nem a T-MAX a legolcsób robesz... | |||
|
© satyapapa | 2013. okt. 04. 20:15 | Válasz | #295 | ||
Nos Én pl 1hónap alatt annyit megyek mint más fél év alatt (2ezer km 4héten belül). De ahhoz nem kell évekig menni hogy pl kezelhetöséget,szervizelést,fékhatást menetdinamikát megtudjam. Persze van amihez hónapok kellenek ,ez is igaz. Ha módom lesz egy kedvezö T-Maxot beszereznem akkor nemnagyon fogom rágodni a kérdésen. | |||
| |||
2013. okt. 04. 12:09 | Válasz | #294 | |||
| |||
© jasa | 2013. okt. 04. 11:43 | Válasz | #293 | ||
Papa, írtam korábban is: igazi véleményt egy adott motorról csak "tartósteszttel" lehet mondani.....10-20 ekm, és legalább 1-2 év. Addig csak impressziók vannak.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 02. 06:38 | Válasz | #292 | ||
Hát tudod nekem is fröcskölt a nyálam egy jó T-maxra,,de a szerelö felvilágositotta agyamat.. -a régebbi tipusokat is azért vették mert ment mint az állat,és ki tudja milyen kézben voltak.Nem valószinü hogy nyugdijjas tempot ment,...Az alkatrész se szilvamagért adják hozzá. Az ujjab tipusoknál is a helyzet hasonló,,tuti jó kis gép és pont ez miatt nagyobb a rizikó a használtnál.Igaz hogy kilehet fogni prima állapotut,de ahhoz szerencse is kell,no meg piszokul átkell vizsgálni vétel elött,, A mostani 400as majám közel se olyan gyors gép,és aránylag jó kennelböl származik mégis vannak vele gondok,,pl kormánycsapágy (már cseréltem) most az injektor,ill alapjárati motor kostolgat,,azt mondták tipusgyengeség,,,,egy yamahánál?? na mindegy ettöl még szeretem,,( ha lány lenne ,már megdugtam volna) Nem sirom vissza a burgit de az eddigiek szerint megbizhatóbb volt, motorikusan... | |||
| |||
2013. okt. 02. 02:20 | Válasz | #291 | |||
...na de oszt annyival annyi... Hiába, aki ilyen motort vett, az majdnem mind azért vette, hogy húzza neki. Nagy szerencse kell hogy az ember kifogjon egy igazán jó, megkímélt állapotú T-MAX-ot az első sorozatból. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 01. 19:48 | Válasz | #290 | ||
Ja,, de viszont szép a bal elsö index
| |||
| |||
2013. okt. 01. 19:46 | Válasz | #289 | |||
Az hogy ,,enyhén sérült" azt jelenti hogy se eleje, se oldala, se háta...? Alkatrésznek esetleg... Na de ,,jelenleg nem indul"... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 01. 19:38 | Válasz | #288 | ||
Hát nemnagyon éri meg. Nem indul,nincs okmány, öreg, hát és nem enyhén sérült,,alig használható valamire.A kép alapján nehéz sora volt. A Merida bringámat többre tartom.. | |||
| |||
2013. okt. 01. 19:21 | Válasz | #287 | |||
|
2013. szept. 09. 16:39 | Válasz | #286 | |||
Na végre ez volt a lejobb hír mostanában...
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 08. 20:45 | Válasz | #285 | ||
Na ez egy jó hir,Hiába Bélus 1-ász.Nem is adunk belöle senkinek..
| |||
| |||
2013. szept. 08. 20:42 | Válasz | #284 | |||
Na kérem, a motorblokkomból jövő fura zörgő hangok eredete meg lett szüntetve, károsodás 0, tanulság maximális! Megosztom: Ugye az volt, hogy miután töviről hegyire átnéztük a motor, mert a hibás kuplung miatt úgyis bontani kellett, hát szelepeket, vezérműláncot, láncfeszítést, olajszivattyút is ellenőriztük. Viszont miután hazajöttem vele, kétnap állás után elkezdett zörögni valami a blokkban. Levettük a variót, így a teljes hajtást kizártuk a szétszedett kuplungig bezárólag. Tehát a blokkban zörög valami alapjárati fordulat fölött, kb. 45-55 km/h sebességig, ott elhallgat és suhan mint a szél. Komoly hallgatózás után úgy döntöttünk, nézzünk végig mindent amihez csak hozzányúltunk, mert ott lesz a bibi valahol. A legegyszerűbb helyen kezdtük, kiszedtük a láncfeszítőt, ehhez csak az ülést, a tanktakarót és a tankot kell kivenni. A lánfeszítő szépen dolgozott, Béla mégis gyanúsnak találta. Összehasonlítottuk a 250-es feszítőjével és észrevettük, az enyém sokkal kevesebbet, sokkal kisebb erővel nyom, min a másik. Kiderült, a T-MAX vezérműlánc feszítője úgy működik, hogy mint a kakukkos órát, fel kell húzni. A rúgó alatt van egy spéci menet, amit maga a rúgó állandó feszítés alatt tart és ahogy a lánc szép lassan nyúlik, az szép lassan, fokozatmentesen fordul el, feszítés alatt tartja a láncot. Ellenben a 250-es hagyományos racsnis feszítőjével, ami mindig kattan egyet és úgy marad lent. Ez meg tekeredik, de visszafelé nem tud jönni, mert a menet olyan hogy nem engedi. Vagyis felhúztuk alaposan, visszatettük és láss csodát, frankón, halkan működik! Bélus, köszönet! | |||
|
2013. szept. 02. 08:19 | Válasz | #283 | |||
30'000 amit en tudok. Lapkás. Ha nem vagy biztos a motorban lévő km-ben tutira, akkor most! | |||
|
© Fortuna 71 | 2013. szept. 02. 07:21 | Válasz | #282 |
Sziasztok Nem tudja valaki véletlenül hogy a t max-nál hány kilométerenként kell szelephézagot ellenőrizni? Csináltam hozzá 9,6 görgőket(nem volt egyszerű vettem hozzá fém ragasztót az eladó szerint úgy hozzáragad szét se lehet szedni.Ehhez képest kiöntöttem a belsejét ahogy megkötött kiesett belőle.Volt hosszú cifra káromkodás kedves Mama emlegetése aztán becsiszoltam a két oldalát és mivel alumínium a belseje mindkét oldalt négy helyen meg pontoztam úgy megszorult meg se mozdul)merthogy a Polinihez nem egyszerű alkatrészt rendelni.Érdekes módon az e-Bayn egy hét alatt meg jön hivatalos magyar kereskedő hálózat 1 hónap,viszont a görgő az e-bayn cirka 12000ft itthon rendelve 6500ft.Tesztelem a nehezebb görgőkel a legutóbbi gyári kontraszttal 8,3 görgővel csak város 5,86 l kezdek megbékélni ahogy Tamás mondta valamit valamiért.Most a 9,6 hoz visszaraktam a Polini rugót kíváncsi vagyok így menyi lesz |
|
|
|