|
|
|
2011. júl. 02. 09:45 | Válasz | #643 | |||
Ilyennek szeretem Pestet
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. júl. 02. 09:10 | Válasz | #642 | ||
|
© Szomjas | 2011. júl. 02. 09:08 | Válasz | #641 | ||
3666 Ft-ért bárhonnan-bárhova Budapesten. Megérné a városnézést,főleg ha gyorsabb. Azt nem tudom,hogy mennyiféle sisakot cipelnek magukkal?
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. júl. 02. 08:02 | Válasz | #640 | ||
Egy időben én is gondolkodtam rajta, hogy érdemes lenne egy ilyen céget csinálni. Viszont idegen utassal szerintem kicsit nehéz cikázni az autók között. Előnye még, hogy mivel olcsóbb az üzemeltetése alacsonyabb tarifákat lehet beállítani, akár még a normál taxi árak alá is be lehet menni.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 02. 01:53 | Válasz | #639 |
simán kijön vagy 500-1000ft os kilóméter pénz és ez akár 15-20perc alatt. de nem irigylem őket ijen esős medárd napja után annak jó aki nem akar dolgozni :-S | |
2011. júl. 01. 21:36 | Válasz | #638 | |||
Nekem tetszik...
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. júl. 01. 20:51 | Válasz | #637 | ||
Ezt ismeri valaki a pestiek közül? Motortaxi
| |||
|
© passat52 | 2011. júl. 01. 19:09 | Válasz | #636 | ||
Igen ott úgy mükszik! A sárgánál már jogos akkor a bünti! Egyszer úgy 10 éve én is belefutottam a sárgába náluk és büntettek is egyből! Mentségemre mondom, hogy esett az eső és 80. as tábla volt. Utánfutóval úgy véltem veszélyesebb megállni ezért belementem a sárgába! 100 silingem bánta!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. júl. 01. 18:39 | Válasz | #635 |
ugymint ausztriában több hejen villog a zöld a végén nem rosz de jobb a vissza számlálás számokkal
| |
© Zsolt | 2011. júl. 01. 18:13 | Válasz | #634 | ||
Hát persze. Változott a leosztás is, a kapitányságok ebből a léből nem kapnak.
| |||
|
© passat52 | 2011. júl. 01. 18:06 | Válasz | #633 | ||
Egyértelmű a cél: PÉNZBEHAJTÁS!
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. júl. 01. 17:45 | Válasz | #632 | ||
Ez a sárgán való áthaladás engem is megfogott. Inkorrekt az állam hozzáállása. No de a sárga ha ilyen drága, akkor kéretik elé előjelzést is tenni, hogy mindjárt sárga. Pl.- a zöld visszaváltás előtt háromszor megvillan.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. júl. 01. 17:42 | Válasz | #631 | ||
medence ügyben köszönöm az infokat. Fúrt kutam van, így olcsó a víz. A medence 4 köbméteres, csapvizet nem akarnék bele tenni, mert nem olcsó plusz a csatornadíjat is ki kell fizetni. Mert úgy számolják, ami befolyik az ki is folyik...
| |||
|
2011. júl. 01. 16:06 | Válasz | #630 | |||
Nem találom, inkább e.mailban jó?
| |||
| |||
2011. júl. 01. 16:04 | Válasz | #629 | |||
Nagyon érdekes ez a mondat: Ugyancsak 100 ezer forint bírság jár azért, ha a sárgán megy át az autós. Ugyan már mi is következik a zöld jelzés után? Talán nem a sárga? Tudtommal a tilosba való behajtás is csak akkor valósul meg, ha a jármű vezetője már az alapvonalon is pirosban hajt át. Kormányunk vezetői nyúznak mindent és mindenkit és erre a rendőr nagyon jó eszköz, az állampolgár meg csak hagy utálja Őket... | |||
| |||
2011. júl. 01. 15:09 | Válasz | #628 | |||
Holnap van Ciatedella gurulás ? ?
| |||
|
2011. jún. 30. 20:59 | Válasz | #627 | |||
Nekem már hosszú évek óta van medencém - jelenlegi 3.66-os átmerőjű. Minden nap megy egy pár órát a keringetőszivattyú,le van takarva amikor nem használjuk és klórtablettát illetve folyékony algaölőt használok hozzá. Egész nyáron állatába egy, max kétszer szoktam lecserélni a vizet.A keringető szűrőjén meg látszik mikor kell kukába tenni. És ahogy a Guszti írja kuti vizet ne használj, csak a jó occsó csapi vizet. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 30. 20:45 | Válasz | #626 |
ja és az ásott furott kut vize nem jó hozzá
| |
© SPOJLERES | 2011. jún. 30. 20:43 | Válasz | #625 |
keringteted benne a vizet? mert az fontos és hogy a megfelelö mennyiségü vegyszert vagy tablettát adj hozzá fojamatosan nekem 3.6m es van 3-4 hete feltöltve és még mindig tiszta ja és ha nem használod takard le a fénytől is | |
© Zsolt | 2011. jún. 30. 20:19 | Válasz | #624 | ||
köszike...
| |||
|
© passat52 | 2011. jún. 30. 19:59 | Válasz | #623 | ||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 30. 19:55 | Válasz | #622 | ||
más téma: van-e valakinek otthon gumimedencéje? tudjátok olyan obi-s féle, 2,5 x 0,7-es kb. segítség kellene nekem vegyszer ügyben, mert a feltöltés után a 3. nap már olyan barna, hogy nem látni az alját.
| |||
|
© passat52 | 2011. jún. 30. 19:16 | Válasz | #621 | ||
Lecserélhetnék a szlogenjüket a következőre: SZOLGÁLUNK ÉS BÜNTETÜNK!
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 30. 18:52 | Válasz | #620 | ||
Nem tudom, olvastátok-e? link Lassan egy piroson való áthaladásért több büntetés jár, mint egy nemi erőszakért. De hát végül is megérthető, üres az államkassza. | |||
|
© baranyai.imre | 2011. jún. 30. 17:57 | Válasz | #619 |
Már szóltam 2 vadász ismerősömnek is, jó esély van rá hogy lesz. Rajta vagyok az ügyön.
| |
© Szomjas | 2011. jún. 30. 17:30 | Válasz | #618 | ||
Tamás írtam Skype-on.
| |||
|
© SPOILERES | 2011. jún. 30. 16:12 | Válasz | #617 |
HY csak néha nézek a gépre mert munka van a kertben meg a háznál és most jöttem be sörért :) lesz őz imi vagy üssünk el egyet, az elkerülőnél az M351 esen van jónáhány hozz egy puskát és lövünk egyet :) | |
© SPOILERES | 2011. jún. 30. 16:10 | Válasz | #616 |
aki nem tudná hétvégén a környéken hova tenni a seggét az nézzen el IDE
|
2011. jún. 30. 16:04 | Válasz | #615 | |||
Akkor most ez motor, vagy robogó? Mert hogy váltó nincs rajta, meg kuplung sem. De nem burkolt. Hogy is volt a Vukban? Béka-Róka, vagy Róka-Béka...? De tetszik! | |||
| |||
© zizu | 2011. jún. 30. 15:12 | Válasz | #614 |
azért annyira nem szeretném megtanulni :-)
|
© baranyai.imre | 2011. jún. 30. 15:08 | Válasz | #613 |
Ne aggódj! Nem bonyolult. Legközelebb már becsukott szemmel is menni fog
| |
© zizu | 2011. jún. 30. 14:58 | Válasz | #612 |
hát nem egyszerű művelet :-) köszi a segítséget. |
© baranyai.imre | 2011. jún. 30. 14:50 | Válasz | #611 |
Helló Guszti!!!
| |
© baranyai.imre | 2011. jún. 30. 14:49 | Válasz | #610 |
Vedd le a kipufogót, segéd lengőkart, és utána már látni fogod hogyan tovább
| |
© SPOILERES | 2011. jún. 30. 14:49 | Válasz | #609 |
kipufogó le, hátsó tengejcsavar ki ,hátsó lengőkart leszedni amit a blokkba lévő csavar kurvára nem szokott elengedni és aztán lehuzod a kereket ja meg a telót kell lekötni ügyesen nekem nem pont ugyanojan motorom van de már szedtem le jó párat és hasonló volt mind | |
© SPOILERES | 2011. jún. 30. 14:46 | Válasz | #608 |
ha jó a gép ránézésről látszikazon hogy karban van e tartva , nem hüjék a vizsga állomáson, aztán meg örülnek ha valaki már oda tolja a képét és ott hagy egy kis lóvét nekik oszt megvan a rezsi :) | |
© zizu | 2011. jún. 30. 14:45 | Válasz | #607 |
sziasztok, megrendeltem egy gumit hátra, ami meg is jött, viszont gondban vagyok hogy kell kiszedni a hátsó kereket. A sevice manual nem elég egyértelmű ebben a kérdésben. van 5letetek? előre is köszi |
© Szomjas | 2011. jún. 30. 14:07 | Válasz | #606 | ||
Megvan megint 2 évre a műszaki! Nagyon laza volt csak az azonosítószámokat ellenőrizték és a kilométeróra állást írták fel,fotó előlről-hátulról,alvázszámról,gumi profilmélység,fékpad. Ennyi. A motorszámot nem fotózták le, az egészségügyi csomagot sem kérte,izzókészletet sem (azt már lehet,hogy nem is kell kérni) , láthatósági mellényt sem,a lámpákat se nézte meg..... Felétek is ilyen lazák a vizsgák? Már vagy 5 éve nem voltam műszakin: a kocsit a szerelő, a motoron meg volt úgy vettem.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. jún. 30. 06:44 | Válasz | #605 |
mondjuk egy napelemes töltövel elég soká töltődne fel vagy ha 1KWos töltést akarsz elérni akkor kemény százezreket kell befektetni a napelembe vagyis marad a szélgenerátor vagy a melóhejen való töltés :-) | |
© Zsolt | 2011. jún. 29. 21:34 | Válasz | #604 | ||
akkor várnom kell 5 évet és megvehetem majd 4-5 ezerért. lehet, hogy a vetrix is lejön majd ilyen árra, akkor már inkább az. Egy napelemes töltövel nagyon gazdaságosan lehetne használni!
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 29. 21:31 | Válasz | #603 | ||
okés passat! majd iszunk egy kv-t. Amúgy a kapum nyitva áll mindenki előtt, legyen az klubbos vagy csak sima motoros/robogós. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. jún. 29. 19:54 | Válasz | #602 | ||
hát kérlek ez az elsölépcsös árképzésü ár.Sajna az mindig elég magas,Amint a megfelelö mennyiség folyamatosan eladásra kerül akkor már a piacfentatrási kalkuácio lép életbe,ami még igy is kicsit magas mindaddig amig nem lesz megfelelö konkurencia.A 3lépcsös árképzés mindig ilyen.Emlékezz amikor megjelent az LCD tv még 500ezerbe került ma meg már morzsáér kapni,holott az árucikk fellfutási ideje alatt ( 6év) kb 24százalékos inflácio lett.
| |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 29. 19:48 | Válasz | #601 | ||
"a barátság nem múlt el. a helyzet más" Azért én ha egyszer felétek járok nem hagyom ki, hogy rádkajabáljak!:) | |||
|
© passat52 | 2011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #600 | ||
Tegnap olvastam a cikket! Igaz nem ezek a képek voltak aláfestve!
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #599 | ||
totál igazad van. ha én ilyet vennék, akkor szereznék hozzá napcellás töltőt(vagy építenék). Na az aztán olcsó lenne. De a cikkben a moci ára mintha 1,5 misi lenne. Nagyon sok. 0,5 M-ért vennék én is.
| |||
|
© satyapapa | 2011. jún. 29. 19:42 | Válasz | #598 | ||
Igen lehet hogy most még nemtulajdonitunk jelentöséget ennek,de remélhetöleg jó lesz.Bejárásra én is elfogadnék hasonlot A ""motor" burkolat ugyan nem a legszebb,de ettöl még lehet jó.Nekem igazábol a Vectrix tetszett ,de ez nagyobb hatótávval rendelekezik..És 100km 220ft ból mindenképp komoly ütőkártya ezen a piacon..
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 29. 19:34 | Válasz | #597 | ||
aztán ezt olvastátok-e már? link
| |||
|
© Zsolt | 2011. jún. 27. 20:00 | Válasz | #596 | ||
23*11,4*871mm.
| |||
|
© Jusef | 2011. jún. 27. 19:33 | Válasz | #595 |
Szia mindenkinek. Tudja valaki a bordas ekszij pontos meretet, majesty DX 250 ABS, 1998 as evj.?
|
© Zsolt | 2011. jún. 27. 08:18 | Válasz | #594 | ||
Ott van ügyfélszolgálat, elmondják mi a pálya. Amúgy szerintem Neked ide kell menned: 1033 Budapest, Mozaik u. 5. ( AZ Egyedi forgalomba helyezés és műszaki vizsgáztatás miatt.)
| |||
|
2011. jún. 26. 23:59 | Válasz | #593 | |||
Ez nem világos: "A második lépcső a forgalomba helyezés. Ehhez be kell menni az NKH-hoz" Akkor Pesten ide ? Műszaki Engedélyezési Osztály Cím: 1066 Budapest, Teréz krt. 62. III. 303. | |||
|
2011. jún. 26. 21:23 | Válasz | #592 | |||
Nem úgy értettem, hanem helyileg a környékemen hova..
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 21:19 | Válasz | #591 | ||
Én már leírtam egyszer márciusban. A Papír mizériákban találod a linket.
| |||
|
2011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #590 | |||
Csak azt kéne tudnom melyik résszel hova menjek :)
| |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #589 | ||
Keresd a Topit! Ő is most akar papírozni! | |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 21:13 | Válasz | #588 | ||
Fog az menni, nem bonyolult. Ha mindent jól szervezel, max 1 hét alatt lehet rá rendszámot varázsolni.
| |||
|
2011. jún. 26. 21:06 | Válasz | #587 | |||
Ha megtalálom a sok olasz szövegből melyik volt az utolsó tulaj :) meg találok neten olyan adásvételit :)
| |||
| |||
2011. jún. 26. 21:03 | Válasz | #586 | |||
nagyon remélem hogy a 2 papír amit adtak jó lesz :) még 2 nyelvű adásvételit kell írnom :)
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 21:00 | Válasz | #585 | ||
Hát én akkor kiestem, Nyíregyháza nem a Te környékeden van.
| |||
|
2011. jún. 26. 20:57 | Válasz | #584 | |||
Igen vissza, de a lepapírozásban segítséget kérek attól aki Budapest vagy környéki Elolvastam a folyamatokat | |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 20:53 | Válasz | #583 | ||
Szóval visszatértél Te is a típushoz? A 250-es ár/érték aránya vitathatatlan.
| |||
| |||
2011. jún. 26. 20:47 | Válasz | #582 | |
Guszti, én senki vagyok? pedig épp téged várlak mobil vásárlás előtti tanács kéréssel.
| |
© SPOILERES | 2011. jún. 26. 20:40 | Válasz | #581 |
jó de nem látok senkit skypén
| |
2011. jún. 26. 20:34 | Válasz | #580 | |||
Üdvözlök mindenkit ! Örömmel jelentem be, hogy hosszabb idő után ismét tulajdonosa lettem egy Majesty YP 250esnek :) Már a teljes piros hátsó lámpás változatot tudhatom magaménak Satyapapának külön köszönet a szakmai segítségért és hogy eljött velem megtekinteni a motort. Holnap csinálok róla képeket, de rövidesen személyesen is megtekinthetitek a masinát :) | |||
|
© passat52 | 2011. jún. 26. 18:51 | Válasz | #579 | ||
Hi! Én vagyok ! A MIXbem már irtam neked korábban!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jún. 26. 18:48 | Válasz | #578 |
Botos gyuszi !!! Skype ?
|
2011. jún. 22. 08:37 | Válasz | #577 | |||
| |||
2011. jún. 22. 08:15 | Válasz | #576 | |||
régebben én is olvasgattam ilyen hho generátor alkalmazásáról, házi elkészítéséről. De a lényeg itt is a részletekben van: azaz minőségi anyagokat kell használni és nem mindegy a "készülék" szerkezeti összeállítása sem. A legfőbb gondot mindig a saválló lemezeket is megette az anyag. A részletekre már nem emlékeszem, de ma már rengeteg magyar nyelvű anyag található. Jó kísérletezést. Ha lesz időm lehet én is kipróbálom egy olcsóbb verzióval azután meg majd meglátjuk! | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 21. 22:50 | Válasz | #575 |
én majdnem mindent ijen-nel irom de tudom mit mivel kéne és azt is hogy minek köszönhetjük ezt ez is a nagy szocializmus egyik baklövése volt | |
© Zsolt | 2011. jún. 21. 22:04 | Válasz | #574 | ||
Hát Guszti, ha ezt Grétsy László olvasná! gátengedéj - beszarás. | |||
|
© satyapapa | 2011. jún. 20. 20:55 | Válasz | #573 | ||
Ez a megoldás hatékonyságban vetélytársa volt a turbónak amit ugye 1905-ben Dr Alfred Büchi talált fel. vizpárlat befuvásnak nagy elönye az volt a turbóval szemben hogy kisseb a hiba lehetösége.( A turbó teljes üzembe 100-150ezret pörög,kényes a kenésre tisztaságra)-Viszont nehéz beszabályozni (a párabefúvot)és gyakori erös használatnál károsodhat a motor.
| |||
| |||
2011. jún. 20. 19:37 | Válasz | #572 | |||
Igen Satyapapa Te mondtad a tutit mert itt " elbeszélgettünk egymás mellett". két különböző dologról szóltak a beírások.Az első beírás a befecskendezésről szólt, ez kb 15-25 százalék plusz teljesítményt jelent ideiglenesen. Azért mert a vízgőz plusz oxigént visz be ami nagy nyomáson aktivál, és a gőz tágulása is rásegít a hasznos ütemre.A Messzersmidt használta a II. világháborúban.Csak vészemelkedésnél használták mert megette a motort.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. jún. 19. 20:22 | Válasz | #571 |
Köszi passat!!!
| |
© passat52 | 2011. jún. 19. 20:20 | Válasz | #570 | ||
Kiigazítottam!:)
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. jún. 19. 20:08 | Válasz | #569 | ||
A sport tuning régen arról is szólt hogy erös nyomással vizet permeteztünk a szivó csatornába,a vizpermet ugyanis sok oxigént képes szállitani az égéshez,,ez jelentös teljesitmény növekedést okozot. Hátránya ::nem megfelelö beállitás esetén elégnek a dugattyú tetök (megolvadnak),porrá ég a hengerfej tömités stb a nagy höhatás miatt.!!! | |||
|
© Kiss Róbert | 2011. jún. 19. 20:07 | Válasz | #568 |
Bocsánat ! Nem tom mit csináltam rosszul!
|
© Kiss Róbert | 2011. jún. 19. 20:06 | Válasz | #567 |
Lehet hogy én is rászánok 1 kis idöt! Tetszene ha olcsobban mootoroznék napi 200 km-t !!!
|
2011. jún. 19. 19:59 | Válasz | #566 | |||
Igencsak hallgatnak a többiek! Csak mi vagyunk kísérletező kedvűek? | |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 19. 19:34 | Válasz | #565 | ||
Nincs összezárva! Ha jól megnézed a rajzon látható! Ha kísérletezel akkor műanyaggal válaszd el őket a zárlat elkerülésére! Jó kísérletezést!
| |||
|
2011. jún. 19. 19:27 | Válasz | #564 | |||
Most, hogy ezt leírtad ráébresztettél, hogy milyen figyelmetlen vagyok! A két drót nincs összezárva a rajzon. Valószínűleg a víz elektromos vezetőképességét használják fel a fűtéshez? Okosítsatok!!! | |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 19. 19:19 | Válasz | #563 | ||
Anno az általános iskolai kémia tanárom mutatta be nekünk hogyan lehet vízből energiát előállítani. Egy dunctos üvegbe vizet rakott behelyezte a kettő drótot, ha jól emlékszem anódnak és katódnak nevezte! Törpefeszt adott rá és már fejlesztette is a gázt! Ezt aztán a tetején egy csővel kivezette és meggyújtotta! Ez sacc/ 38 éve volt és azóta sem nagyon terjedt el ez e technológia az autóiparban! Mindezt az olajmágnások védelmében szorították háttérbe! Más! Saját tapasztalatom, hogy esős párás időben sokkal dinamikusabban viselkedik az autó és a fogyasztása is kedvezőbb mint száraz piszkos levegőjű környezetben! Ezt a Tamás 559-es beírására válaszolom! | |||
| |||
2011. jún. 19. 19:02 | Válasz | #562 | |||
Ha ezt valaki megcsinálja, akkor dobja már fel a technológiai utasítást a fórumba! Számomra egy kicsit érthetetlen! Lefotóznak egy dupla "hőspirált", amit beleraknak egy üvegbe. Ugyanezt rajzként is bemutatják, aztán a beszerelt fotókon már kettő üveg van. Aztán adnak 12 voltot a drótoknak és azt írják, hogy minimális áramot vesz fel. Akárhogy is nézem én ezt egy rövidzárnak tartom. Azért nem biztos, hogy sima réz vagy saválló drótnak kellene itt dolgozni. Aztán mennyi idő alatt kezdene gondolom forrni a víz, hogy atomjaira váljon? Mert gondolom, hogy a kiáramló gőzre van szükség. Aki tud valamit azt megkérem, hogy osszon számomra egy kis észt! Ezek miatt kérném a tanácsot! Köszönöm! | |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 19. 17:37 | Válasz | #561 | ||
Házilag is elkészithető igy
| |||
|
2011. jún. 19. 17:31 | Válasz | #560 | |||
Ezzel a kérdéssel már én is foglalkoztam és ezeket a válaszokat kaptam! Üdvözlöm Zsolt! A megadott típushoz egy 16 lemezes hho szett kell bevezető ára 120.800Ft a beszerelés 25.000Ft. Az üzemeléshez szükséges elektrolit folyadék ára 5L 1.200Ft folyadék igény kb.1000km/L. Jelenleg még Nagykanizsa környékén nincs beszerelő partnerünk ezért a szerelést Budapesten végezzük el,de igény szerint küldünk a szetthez bekötési rajzot és akár önök is beszerelhetik. Sem a motort sem az elektronikát nem károsítja a készülék. A mi készülékeink az egyetlenek Európában ami minősítéssel rendelkezik. A működésről a mellékletben olvashat. Megrendelését az alábbi elérhetőségen teheti meg. Óvjuk közösen a környezetünket! Üdvözlettel: Imre József értékesítési vezető +3670/224-8585 e-mail: imrejozsefhho@gmail.com Hogyan működik a HHO? Sokan kérdezik tőlem. Mitől fog az autó kevesebbet fogyasztani, hogy működik? A fizika és a kémia témáról lehet nagyon sokat beszélni, vitatkozni, de szerintem bonyolult. De szerencsére az alapfogalmak nagyon kevés magyarázattal is nagyon egyszerűen megérthetők. Tévhit, hogy a HHO egy bonyolult folyamat! Sokan ezt hiszik, közben nem csinálunk mást, csak a vizet lebontjuk elektrolízissel hidrogénre és oxigénre. Ezt bevezetjük az autó beszívott levegőjével a motortérbe, pontosabban a robbanótérbe ez által, mivel a hidrogén és az oxigén légnemű állapotában képes felrobbanni és gyorsabb az égése, mint bárminemű üzemanyagnak ezért elégeti a maga körül lévő üzemanyagot és a kipufogóba nem kerül nem felhasznált üzemanyag. A HHO készülék az autó elektromos rendszerére kapcsolódva állít elő HHO-t és nem terheli le az autó generátorát és ez által a motort olyan mértékben, hogy ne tudna megtakarítást produkálni. Persze ez csak akkor igaz, ha szakszerű beszerelésről és tökéletes készülékről beszélünk. Vagyis többlet energiát nyerünk, és ezt már mi döntjük el, hogy mire használjuk fel. Ha az erejét hasznosítjuk a hidrogénnel működő motornak, nem lesz megtakarításunk. Viszont az autónk nem fog többet enni, mint idáig, persze ezt ma sokan nem tudják megengedni maguknak, vagyis csak a LE növekedés miatt szereltessék be a készüléket. Itt jegyzem meg, azért van erre is referenciánk, szereltünk már olyan autót, amit nem azért vettek, mert spórolni akarnak. Ha viszont a megszokott módon használjuk járművünket vagy gépünket, akkor el tudunk érni akár 20-50% közti megtakarítást is. Röviden egy kis hidrogén a levegőhöz és drámai változás a motorban. Visszamegyünk az időben egy pár évet és a régi karburátoros motorokhoz vagy a szívó dieselhez, ott lehet a legnagyobb megtakarítást elérni és a legnagyobb %-ban csökkenti a CO kibocsájtást, tisztítja az égést. Persze én is olvasom azokat a blogokat, ahol, nem hogy megtakarítást, de még többletfogyasztást is produkálnak, ez is igaz, mert a készülék vagy a folyadék nem felel meg annak a követelménynek, hogy a leghatékonyabb legyen a hidrogén előállítás. Vagy nincs elég hidrogén ahhoz, hogy elérje a megtakarítást, mert van olyan, amikor termel a generátor, viszont nem szállít elegendő hidrogént ahhoz, hogy a motor a terhelést tudja kompenzálni, illetve megtakarítson. Ezt itt most nem kívánom kifejteni, mi az oka. Ezeket mi ki tudjuk küszöbölni és mérhetővé tudjuk tenni a különbséget. Az emberek általában elvárják a 20-25% megtakarítást, többek a 30-35%-ot is keveslik. Mi mindenkinek elmondjuk, hogy ez a termék elsősorban a levegő tisztasága miatt lett kifejlesztve és ehhez párosul a megtakarítás, mint egy melléktermék, úgy hogy ha nem tesznek, semmit, csak a készülék van beszerelve a megtakarítás nem fog olyan mértékben érvényesülni, ahogy azt elvárnák. Ezért is van az, hogy gyártónk a káros anyag kibocsájtásra vállal garanciát és annak mérhető korom kibocsájtásával igazolja a készülék hatásfokát. A megtakarítás az mindenki saját képessége, a készülék csak egy lehetőség arra, hogy megtakarítsunk. Ha nincs a készülék, hiába vigyáz és vezet akár lábujjhegyen, a megtakarítás ilyen mértékben nem mérhető. Ezért minden leendő vásárlónk saját maga győződjön meg arról, hogy az autója ,gépe jelenleg beszerelés előtt mennyit eszik 100km/L vagy üzemóra/L és utána ha beszerelte, vagy beszereltette a készüléket, könnyebb a számítás. A készülék működését saját autóinkban is megtekintheti telefon bejelentkezés után. A hidrogén, minden autóra jó hatással van és megfelelő használat, és beszerelés után semmiféle károsodást nem okoz a járműben, vagy gépben. Mi a Száraz Cella? "Dry Cell" az egyedi tervezésű hidrogén Elektrolizáló vagy HHO generátornak egy közös neve. A név néha összezavar néhány embert, mert vizet is használ elektrolízis közben, mint bármely más Elektrolizáló. Van azonban néhány tulajdonsága, ami jobb tervezésűvé teszi, ezek a tulajdonságok hozták a nevét, "száraz cella". A száraz cellás design-nál, az egész cella nincs víz alatt, mint minden más típusú HHO generátornál. Ehelyett, a száraz cellánál a lemezek között gumitömítések vannak, ahol a gumitömítésen belül elektrolit korlátozódik. Az lemezek éle és az elektromos csatlakozók, az elektrolit fürdőn kívül találhatók. Ezek azok a részek, amik szárazon maradnak, innen kapta, nem hiába a nevét a száraz cella. Annak érdekében, hogy az elektrolitból előállított gáz kijuthasson, valamint az elektrolit áramolhasson, a lemezen kivágás található alul és felül. A felsőben a gáz száll, míg az alsóban az elektrolit áramlik. A száraz cella előnyei Szóval, mi ez az egész? Miért jobb design? 2 fő oka van: 1. A szárazcellás generátornál,minden energia hasznosul,nem úgy, mint a merülő cellánál,ahol sok áram kárba vész a hidrogén termelés rovására. 2. A merülő cellánál az elektromos csatlakozások belemerülnek az elektrolit folyadékba, ahol az elektrolit megtámadja,végül lassan elpusztítja őket. A mi száraz cellánknál a lemezek saválló lemezből készülnek. A legjobb tulajdonsága a száraz cellának, hogy a lemez ellenáll az elektrolitnak (tehát nem eszi meg a folyadék), miközben megfelelő az elektromos vezető képessége. A merülő cellánál nehéz beszerezni ezeket az anyagokat, sőt lehetetlen, ezért az olcsóbb anyagokat, mint rézkábelt, gyengébb minőségű rozsdamentes acélcsavarokat és anyákat, az elektrolit folyadék gyorsan megeszi. A száraz cella tervezésénél ezek az alkatrészek nem kapcsolódnak az elektrolittal, így nem eszi meg a folyadék, ezért nem is okoz gondot. Összefoglaló Szóval ez a száraz cella. Még mindig nagyon sok változatban található és kapható, különböző gyártóktól. Úgy tervezték, hogy a cellák „maximális” hatékonysággal dolgozzanak. Lehet, hogy nem túl olcsó, ez a felhasznált anyagok minőségéből adódik. Minden cella saválló lemezből készül és speciális tömítő gumikból, amiket nem tud megenni az elektrolit folyadék. Úgy érezzük, hogy a száraz cella, nem csak a legjobb cella, ami működik is, de az egyik legjobb készülék, mind árba, mind minőségben, ami kereskedelmi forgalomban már Európában is kapható. | |||
| |||
2011. jún. 19. 17:07 | Válasz | #559 | |||
Ja, de az nem fejlesztett gázt, vagyis csak simán a vizet adagolta a megfelelő motorfordulatszámon. De nagyon jó volt!
| |||
| |||
2011. jún. 19. 15:55 | Válasz | #558 | |||
Keresztapámnak anno (1990 körül) volt a Daciajába ilyen, határozottan jó volt, bár sokkal primitívebb. A Ladába is most akarom betenni, de a sima, szívó motorokba mint a Majesty is beépíthető minden további nélkül. | |||
|
2011. jún. 19. 13:42 | Válasz | #557 | |||
A dolog nem új a második világháború vadászgépeibe, a csillagmotorokba már alkalmazták.
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. jún. 19. 13:38 | Válasz | #556 | ||
|
2011. jún. 18. 11:49 | Válasz | #555 | |||
Bezzeg ha újat akarsz venni...
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 18. 01:43 | Válasz | #554 | ||
Az éjszaka nézegettem a mostani Majesty árakat. Hát nem semmi, hogy mennyire nics ára a gépeinknek. Forgalmis 250-es 200-250 ezer között rengeteg van. Sőt itt-ott van olcsó 400-as is. Mint pl ez: LINK (ha az ember a forgalomba helyezést maga csinálja úgy akár 25-30 ezret is meg lehet spórolni)
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. jún. 13. 05:02 | Válasz | #553 |
illetve a fentieknek :-) csak leróttam kegyeletemet a hazafe.lé tartó jégesőért :-) gondolom hasonlókép voltak a mezőgazdászok is | |
2011. jún. 12. 23:31 | Válasz | #552 | |||
Remélem nem szóltál be a bentieknek...
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 12. 18:26 | Válasz | #551 |
Tamás megjöttem a templomból, kilógtam, ugyjöttem ki mintha mise történt volna :-)
|
© SPOJLERES | 2011. jún. 10. 05:21 | Válasz | #550 |
nem! most meek sajna :-P
| |
2011. jún. 09. 23:32 | Válasz | #549 | |||
Szeva Guszti! csak nem melózol? | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jún. 09. 23:25 | Válasz | #548 |
de csak józanan :)
| |
2011. jún. 09. 21:45 | Válasz | #547 | |||
Szükség lesz a jó munkádra!
| |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 09. 21:06 | Válasz | #546 | ||
Kösz!:) | |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 09. 21:01 | Válasz | #545 | ||
Most látom, vannak új moderátorok. Sok sikert a munkájukhoz! | |||
|
2011. jún. 02. 17:31 | Válasz | #544 | |
Zsolt. Miért nem jössz Te is?? | |
|
|
|