Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   C H A T . . . . . . az on-line beszélgetések helye
Itt online beszélgethetsz azokkal, akik éppen szintén jelen vannak

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


SirMoon2011. júl. 02. 09:45 | Válasz | #643 
Ilyennek szeretem Pestet
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Szomjas2011. júl. 02. 09:10 | Válasz | #642 
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Szomjas2011. júl. 02. 09:08 | Válasz | #641 
3666 Ft-ért bárhonnan-bárhova Budapesten. Megérné a városnézést,főleg ha gyorsabb. Azt nem tudom,hogy mennyiféle sisakot cipelnek magukkal?
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Zsolt2011. júl. 02. 08:02 | Válasz | #640 
Egy időben én is gondolkodtam rajta, hogy érdemes lenne egy ilyen céget csinálni. Viszont idegen utassal szerintem kicsit nehéz cikázni az autók között. Előnye még, hogy mivel olcsóbb az üzemeltetése alacsonyabb tarifákat lehet beállítani, akár még a normál taxi árak alá is be lehet menni.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. júl. 02. 01:53 | Válasz | #639 
simán kijön vagy 500-1000ft os kilóméter pénz és ez akár 15-20perc alatt. de nem irigylem őket ijen esős medárd napja után
annak jó aki nem akar dolgozni :-S

csiGABIga2011. júl. 01. 21:36 | Válasz | #638 
Nekem tetszik...
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

 © Szomjas2011. júl. 01. 20:51 | Válasz | #637 
Ezt ismeri valaki a pestiek közül? Motortaxi
A maja klub német nagykövete. ;)

 © passat522011. júl. 01. 19:09 | Válasz | #636 
Igen ott úgy mükszik! A sárgánál már jogos akkor a bünti! Egyszer úgy 10 éve én is belefutottam a sárgába náluk és büntettek is egyből! Mentségemre mondom, hogy esett az eső és 80. as tábla volt. Utánfutóval úgy véltem veszélyesebb megállni ezért belementem a sárgába! 100 silingem bánta!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © SPOILERES2011. júl. 01. 18:39 | Válasz | #635 
ugymint ausztriában több hejen villog a zöld a végén nem rosz de jobb a vissza számlálás számokkal

 © Zsolt2011. júl. 01. 18:13 | Válasz | #634 
Hát persze. Változott a leosztás is, a kapitányságok ebből a léből nem kapnak.
Zsolt

 © passat522011. júl. 01. 18:06 | Válasz | #633 
Egyértelmű a cél: PÉNZBEHAJTÁS!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2011. júl. 01. 17:45 | Válasz | #632 
Ez a sárgán való áthaladás engem is megfogott. Inkorrekt az állam hozzáállása. No de a sárga ha ilyen drága, akkor kéretik elé előjelzést is tenni, hogy mindjárt sárga. Pl.- a zöld visszaváltás előtt háromszor megvillan.
Zsolt

 © Zsolt2011. júl. 01. 17:42 | Válasz | #631 
medence ügyben köszönöm az infokat. Fúrt kutam van, így olcsó a víz. A medence 4 köbméteres, csapvizet nem akarnék bele tenni, mert nem olcsó plusz a csatornadíjat is ki kell fizetni. Mert úgy számolják, ami befolyik az ki is folyik...
Zsolt

tamas2011. júl. 01. 16:06 | Válasz | #630 
Nem találom, inkább e.mailban jó?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. júl. 01. 16:04 | Válasz | #629 
Nagyon érdekes ez a mondat:

Ugyancsak 100 ezer forint bírság jár azért, ha a sárgán megy át az autós.

Ugyan már mi is következik a zöld jelzés után? Talán nem a sárga? Tudtommal a tilosba való behajtás is csak akkor valósul meg, ha a jármű vezetője már az alapvonalon is pirosban hajt át.
Kormányunk vezetői nyúznak mindent és mindenkit és erre a rendőr nagyon jó eszköz, az állampolgár meg csak hagy utálja Őket...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

SirMoon2011. júl. 01. 15:09 | Válasz | #628 
Holnap van Ciatedella gurulás ? ?
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

csiGABIga2011. jún. 30. 20:59 | Válasz | #627 
Nekem már hosszú évek óta van medencém - jelenlegi 3.66-os átmerőjű.
Minden nap megy egy pár órát a keringetőszivattyú,le van takarva amikor nem használjuk és klórtablettát illetve folyékony algaölőt használok hozzá.
Egész nyáron állatába egy, max kétszer szoktam lecserélni a vizet.A keringető szűrőjén meg látszik mikor kell kukába tenni.
És ahogy a Guszti írja kuti vizet ne használj, csak a jó occsó csapi vizet.
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

 © SPOJLERES2011. jún. 30. 20:45 | Válasz | #626 
ja és az ásott furott kut vize nem jó hozzá

 © SPOJLERES2011. jún. 30. 20:43 | Válasz | #625 
keringteted benne a vizet?
mert az fontos és hogy a megfelelö mennyiségü vegyszert vagy tablettát adj hozzá fojamatosan nekem 3.6m es van 3-4 hete feltöltve és még mindig tiszta ja és ha nem használod takard le a fénytől is

 © Zsolt2011. jún. 30. 20:19 | Válasz | #624 
köszike...
Zsolt

 © passat522011. jún. 30. 19:59 | Válasz | #623 
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2011. jún. 30. 19:55 | Válasz | #622 
más téma: van-e valakinek otthon gumimedencéje? tudjátok olyan obi-s féle, 2,5 x 0,7-es kb. segítség kellene nekem vegyszer ügyben, mert a feltöltés után a 3. nap már olyan barna, hogy nem látni az alját.
Zsolt

 © passat522011. jún. 30. 19:16 | Válasz | #621 
Lecserélhetnék a szlogenjüket a következőre: SZOLGÁLUNK ÉS BÜNTETÜNK!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2011. jún. 30. 18:52 | Válasz | #620 
Nem tudom, olvastátok-e?
link

Lassan egy piroson való áthaladásért több büntetés jár, mint egy nemi erőszakért. De hát végül is megérthető, üres az államkassza.
Zsolt

 © baranyai.imre2011. jún. 30. 17:57 | Válasz | #619 
Már szóltam 2 vadász ismerősömnek is, jó esély van rá hogy lesz. Rajta vagyok az ügyön.

 © Szomjas2011. jún. 30. 17:30 | Válasz | #618 
Tamás írtam Skype-on.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOILERES2011. jún. 30. 16:12 | Válasz | #617 
HY csak néha nézek a gépre mert munka van a kertben meg a háznál és most jöttem be sörért :)
lesz őz imi vagy üssünk el egyet, az elkerülőnél az M351 esen van jónáhány hozz egy puskát és lövünk egyet :)

 © SPOILERES2011. jún. 30. 16:10 | Válasz | #616 
aki nem tudná hétvégén a környéken hova tenni a seggét az nézzen el IDE

tamas2011. jún. 30. 16:04 | Válasz | #615 
Akkor most ez motor, vagy robogó? Mert hogy váltó nincs rajta, meg kuplung sem. De nem burkolt.
Hogy is volt a Vukban? Béka-Róka, vagy Róka-Béka...?
De tetszik!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zizu2011. jún. 30. 15:12 | Válasz | #614 
azért annyira nem szeretném megtanulni :-)

 © baranyai.imre2011. jún. 30. 15:08 | Válasz | #613 
Ne aggódj! Nem bonyolult. Legközelebb már becsukott szemmel is menni fog

 © zizu2011. jún. 30. 14:58 | Válasz | #612 
hát nem egyszerű művelet :-)

köszi a segítséget.

 © baranyai.imre2011. jún. 30. 14:50 | Válasz | #611 
Helló Guszti!!!

 © baranyai.imre2011. jún. 30. 14:49 | Válasz | #610 
Vedd le a kipufogót, segéd lengőkart, és utána már látni fogod hogyan tovább

 © SPOILERES2011. jún. 30. 14:49 | Válasz | #609 
kipufogó le, hátsó tengejcsavar ki ,hátsó lengőkart leszedni amit a blokkba lévő csavar kurvára nem szokott elengedni és aztán lehuzod a kereket
ja meg a telót kell lekötni ügyesen
nekem nem pont ugyanojan motorom van de már szedtem le jó párat és hasonló volt mind

 © SPOILERES2011. jún. 30. 14:46 | Válasz | #608 
ha jó a gép ránézésről látszikazon hogy karban van e tartva , nem hüjék a vizsga állomáson,
aztán meg örülnek ha valaki már oda tolja a képét és ott hagy egy kis lóvét nekik oszt megvan a rezsi :)

 © zizu2011. jún. 30. 14:45 | Válasz | #607 
sziasztok, megrendeltem egy gumit hátra, ami meg is jött, viszont gondban vagyok hogy kell kiszedni a hátsó kereket. A sevice manual nem elég egyértelmű ebben a kérdésben. van 5letetek?

előre is köszi

 © Szomjas2011. jún. 30. 14:07 | Válasz | #606 
Megvan megint 2 évre a műszaki! Nagyon laza volt csak az azonosítószámokat ellenőrizték és a kilométeróra állást írták fel,fotó előlről-hátulról,alvázszámról,gumi profilmélység,fékpad. Ennyi. A motorszámot nem fotózták le, az egészségügyi csomagot sem kérte,izzókészletet sem (azt már lehet,hogy nem is kell kérni) , láthatósági mellényt sem,a lámpákat se nézte meg..... Felétek is ilyen lazák a vizsgák? Már vagy 5 éve nem voltam műszakin: a kocsit a szerelő, a motoron meg volt úgy vettem.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOJLERES2011. jún. 30. 06:44 | Válasz | #605 
mondjuk egy napelemes töltövel elég soká töltődne fel vagy ha 1KWos töltést akarsz elérni akkor kemény százezreket kell befektetni a napelembe
vagyis marad a szélgenerátor vagy a melóhejen való töltés :-)

 © Zsolt2011. jún. 29. 21:34 | Válasz | #604 
akkor várnom kell 5 évet és megvehetem majd 4-5 ezerért. lehet, hogy a vetrix is lejön majd ilyen árra, akkor már inkább az. Egy napelemes töltövel nagyon gazdaságosan lehetne használni!
Zsolt

 © Zsolt2011. jún. 29. 21:31 | Válasz | #603 
okés passat! majd iszunk egy kv-t.
Amúgy a kapum nyitva áll mindenki előtt, legyen az klubbos vagy csak sima motoros/robogós.
Zsolt

 © satyapapa2011. jún. 29. 19:54 | Válasz | #602 
hát kérlek ez az elsölépcsös árképzésü ár.Sajna az mindig elég magas,Amint a megfelelö mennyiség folyamatosan eladásra kerül akkor már a piacfentatrási kalkuácio lép életbe,ami még igy is kicsit magas mindaddig amig nem lesz megfelelö konkurencia.A 3lépcsös árképzés mindig ilyen.Emlékezz amikor megjelent az LCD tv még 500ezerbe került ma meg már morzsáér kapni,holott az árucikk fellfutási ideje alatt ( 6év) kb 24százalékos inflácio lett.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522011. jún. 29. 19:48 | Válasz | #601 
"a barátság nem múlt el. a helyzet más"

Azért én ha egyszer felétek járok nem hagyom ki, hogy rádkajabáljak!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © passat522011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #600 
Tegnap olvastam a cikket! Igaz nem ezek a képek voltak aláfestve!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #599 
totál igazad van. ha én ilyet vennék, akkor szereznék hozzá napcellás töltőt(vagy építenék). Na az aztán olcsó lenne. De a cikkben a moci ára mintha 1,5 misi lenne. Nagyon sok. 0,5 M-ért vennék én is.
Zsolt

 © satyapapa2011. jún. 29. 19:42 | Válasz | #598 
Igen lehet hogy most még nemtulajdonitunk jelentöséget ennek,de remélhetöleg jó lesz.Bejárásra én is elfogadnék hasonlot A ""motor" burkolat ugyan nem a legszebb,de ettöl még lehet jó.Nekem igazábol a Vectrix tetszett ,de ez nagyobb hatótávval rendelekezik..És 100km 220ft ból mindenképp komoly ütőkártya ezen a piacon..
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2011. jún. 29. 19:34 | Válasz | #597 
aztán ezt olvastátok-e már? link
Zsolt

 © Zsolt2011. jún. 27. 20:00 | Válasz | #596 
23*11,4*871mm.
Zsolt

 © Jusef2011. jún. 27. 19:33 | Válasz | #595 
Szia mindenkinek. Tudja valaki a bordas ekszij pontos meretet, majesty DX 250 ABS, 1998 as evj.?

 © Zsolt2011. jún. 27. 08:18 | Válasz | #594 
Ott van ügyfélszolgálat, elmondják mi a pálya. Amúgy szerintem Neked ide kell menned: 1033 Budapest​, Mozaik u. 5. ( AZ Egyedi forgalomba helyezés és műszaki vizsgáztatás miatt.)
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 23:59 | Válasz | #593 
Ez nem világos:

"A második lépcső a forgalomba helyezés. Ehhez be kell menni az NKH-hoz"

Akkor Pesten ide ?

Műszaki Engedélyezési Osztály
Cím:
1066 Budapest, Teréz krt. 62. III. 303.
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

SirMoon2011. jún. 26. 21:23 | Válasz | #592 
Nem úgy értettem, hanem helyileg a környékemen hova..
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 26. 21:19 | Válasz | #591 
Én már leírtam egyszer márciusban. A Papír mizériákban találod a linket.
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #590 
Csak azt kéne tudnom melyik résszel hova menjek :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © passat522011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #589 
Keresd a Topit! Ő is most akar papírozni!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2011. jún. 26. 21:13 | Válasz | #588 
Fog az menni, nem bonyolult. Ha mindent jól szervezel, max 1 hét alatt lehet rá rendszámot varázsolni.
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 21:06 | Válasz | #587 
Ha megtalálom a sok olasz szövegből melyik volt az utolsó tulaj :) meg találok neten olyan adásvételit :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

SirMoon2011. jún. 26. 21:03 | Válasz | #586 
nagyon remélem hogy a 2 papír amit adtak jó lesz :) még 2 nyelvű adásvételit kell írnom :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 26. 21:00 | Válasz | #585 
Hát én akkor kiestem, Nyíregyháza nem a Te környékeden van.
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 20:57 | Válasz | #584 
Igen vissza, de a lepapírozásban segítséget kérek attól aki Budapest vagy környéki
Elolvastam a folyamatokat
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 26. 20:53 | Válasz | #583 
Szóval visszatértél Te is a típushoz? A 250-es ár/érték aránya vitathatatlan.
Zsolt

Bertalan Tibor2011. jún. 26. 20:47 | Válasz | #582 
Guszti, én senki vagyok? pedig épp téged várlak mobil vásárlás előtti tanács kéréssel.

 © SPOILERES2011. jún. 26. 20:40 | Válasz | #581 
jó de nem látok senkit skypén

SirMoon2011. jún. 26. 20:34 | Válasz | #580 
Üdvözlök mindenkit !
Örömmel jelentem be, hogy hosszabb idő után ismét tulajdonosa lettem egy Majesty YP 250esnek :) Már a teljes piros hátsó lámpás változatot tudhatom magaménak Satyapapának külön köszönet a szakmai segítségért és hogy eljött velem megtekinteni a motort.
Holnap csinálok róla képeket, de rövidesen személyesen is megtekinthetitek a masinát :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © passat522011. jún. 26. 18:51 | Válasz | #579 
Hi! Én vagyok ! A MIXbem már irtam neked korábban!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © SPOILERES2011. jún. 26. 18:48 | Válasz | #578 
Botos gyuszi !!! Skype ?

Sanci2011. jún. 22. 08:37 | Válasz | #577 
Ha egység van, nincs kétség!

Sanci2011. jún. 22. 08:15 | Válasz | #576 
régebben én is olvasgattam ilyen hho generátor alkalmazásáról, házi elkészítéséről.
De a lényeg itt is a részletekben van: azaz minőségi anyagokat kell használni és nem mindegy a "készülék" szerkezeti összeállítása sem. A legfőbb gondot mindig a saválló lemezeket is megette az anyag. A részletekre már nem emlékeszem, de ma már rengeteg magyar nyelvű anyag található. Jó kísérletezést. Ha lesz időm lehet én is kipróbálom egy olcsóbb verzióval azután meg majd meglátjuk!
Ha egység van, nincs kétség!

 © SPOJLERES2011. jún. 21. 22:50 | Válasz | #575 
én majdnem mindent ijen-nel irom
de tudom mit mivel kéne és azt is hogy minek köszönhetjük ezt
ez is a nagy szocializmus egyik baklövése volt

 © Zsolt2011. jún. 21. 22:04 | Válasz | #574 
Hát Guszti, ha ezt Grétsy László
olvasná! gátengedéj - beszarás.
Zsolt

 © satyapapa2011. jún. 20. 20:55 | Válasz | #573 
Ez a megoldás hatékonyságban vetélytársa volt a turbónak amit ugye 1905-ben Dr Alfred Büchi talált fel. vizpárlat befuvásnak nagy elönye az volt a turbóval szemben hogy kisseb a hiba lehetösége.( A turbó teljes üzembe 100-150ezret pörög,kényes a kenésre tisztaságra)-Viszont nehéz beszabályozni (a párabefúvot)és gyakori erös használatnál károsodhat a motor.
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2011. jún. 20. 19:37 | Válasz | #572 
Igen Satyapapa Te mondtad a tutit mert itt " elbeszélgettünk egymás mellett". két különböző dologról szóltak a beírások.Az első beírás a befecskendezésről szólt, ez kb 15-25 százalék plusz teljesítményt jelent ideiglenesen. Azért mert a vízgőz plusz oxigént visz be ami nagy nyomáson aktivál, és a gőz tágulása is rásegít a hasznos ütemre.A Messzersmidt használta a II. világháborúban.Csak vészemelkedésnél használták mert megette a motort.
Motor után,első a család legyen!

 © Kiss Róbert2011. jún. 19. 20:22 | Válasz | #571 
Köszi passat!!!

 © passat522011. jún. 19. 20:20 | Válasz | #570 
Kiigazítottam!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2011. jún. 19. 20:08 | Válasz | #569 
A sport tuning régen arról is szólt hogy erös nyomással vizet permeteztünk a szivó csatornába,a vizpermet ugyanis sok oxigént képes szállitani az égéshez,,ez jelentös teljesitmény növekedést okozot.
Hátránya ::nem megfelelö beállitás esetén elégnek a dugattyú tetök (megolvadnak),porrá ég a hengerfej tömités stb a nagy höhatás miatt.!!!
06304373303-vagyok elérhetö

 © Kiss Róbert2011. jún. 19. 20:07 | Válasz | #568 
Bocsánat ! Nem tom mit csináltam rosszul!

 © Kiss Róbert2011. jún. 19. 20:06 | Válasz | #567 
Lehet hogy én is rászánok 1 kis idöt! Tetszene ha olcsobban mootoroznék napi 200 km-t !!!

meszizs2011. jún. 19. 19:59 | Válasz | #566 
Igencsak hallgatnak a többiek! Csak mi vagyunk kísérletező kedvűek?

1996-os Majesty 250

 © passat522011. jún. 19. 19:34 | Válasz | #565 
Nincs összezárva! Ha jól megnézed a rajzon látható! Ha kísérletezel akkor műanyaggal válaszd el őket a zárlat elkerülésére! Jó kísérletezést!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2011. jún. 19. 19:27 | Válasz | #564 
Most, hogy ezt leírtad ráébresztettél, hogy milyen figyelmetlen vagyok!
A két drót nincs összezárva a rajzon.
Valószínűleg a víz elektromos vezetőképességét használják fel a fűtéshez?
Okosítsatok!!!
1996-os Majesty 250

 © passat522011. jún. 19. 19:19 | Válasz | #563 
Anno az általános iskolai kémia tanárom mutatta be nekünk hogyan lehet vízből energiát előállítani. Egy dunctos üvegbe vizet rakott behelyezte a kettő drótot, ha jól emlékszem anódnak és katódnak nevezte! Törpefeszt adott rá és már fejlesztette is a gázt! Ezt aztán a tetején egy csővel kivezette és meggyújtotta!
Ez sacc/ 38 éve volt és azóta sem nagyon terjedt el ez e technológia az autóiparban! Mindezt az olajmágnások védelmében szorították háttérbe!

Más! Saját tapasztalatom, hogy esős párás időben sokkal dinamikusabban viselkedik az autó és a fogyasztása is kedvezőbb mint száraz piszkos levegőjű környezetben! Ezt a Tamás 559-es beírására válaszolom!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2011. jún. 19. 19:02 | Válasz | #562 
Ha ezt valaki megcsinálja, akkor dobja már fel a technológiai utasítást a fórumba!
Számomra egy kicsit érthetetlen!
Lefotóznak egy dupla "hőspirált", amit beleraknak egy üvegbe. Ugyanezt rajzként is bemutatják, aztán a beszerelt fotókon már kettő üveg van.
Aztán adnak 12 voltot a drótoknak és azt írják, hogy minimális áramot vesz fel. Akárhogy is nézem én ezt egy rövidzárnak tartom. Azért nem biztos, hogy sima réz vagy saválló drótnak kellene itt dolgozni.
Aztán mennyi idő alatt kezdene gondolom forrni a víz, hogy atomjaira váljon? Mert gondolom, hogy a kiáramló gőzre van szükség.
Aki tud valamit azt megkérem, hogy osszon számomra egy kis észt!
Ezek miatt kérném a tanácsot!
Köszönöm!
1996-os Majesty 250

 © passat522011. jún. 19. 17:37 | Válasz | #561 
Házilag is elkészithető igy
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2011. jún. 19. 17:31 | Válasz | #560 
Ezzel a kérdéssel már én is foglalkoztam és ezeket a válaszokat kaptam!

Üdvözlöm Zsolt!

A megadott típushoz egy 16 lemezes hho szett kell bevezető ára 120.800Ft a
beszerelés 25.000Ft. Az üzemeléshez szükséges elektrolit folyadék ára 5L
1.200Ft folyadék igény kb.1000km/L. Jelenleg még Nagykanizsa környékén nincs
beszerelő partnerünk ezért a szerelést Budapesten végezzük el,de igény
szerint küldünk a szetthez bekötési rajzot és akár önök is beszerelhetik.
Sem a motort sem az elektronikát nem károsítja a készülék. A mi készülékeink
az egyetlenek Európában ami minősítéssel rendelkezik. A működésről a
mellékletben olvashat.
Megrendelését az alábbi elérhetőségen teheti meg.

Óvjuk közösen a környezetünket!

Üdvözlettel: Imre József
értékesítési vezető
+3670/224-8585
e-mail: imrejozsefhho@gmail.com


Hogyan működik a HHO?
Sokan kérdezik tőlem. Mitől fog az autó kevesebbet fogyasztani, hogy működik?
A fizika és a kémia  témáról lehet nagyon sokat beszélni, vitatkozni, de szerintem bonyolult. De szerencsére az alapfogalmak nagyon kevés magyarázattal is nagyon egyszerűen megérthetők.

Tévhit, hogy a HHO egy bonyolult folyamat!
Sokan ezt hiszik, közben nem csinálunk mást, csak a vizet lebontjuk elektrolízissel hidrogénre és oxigénre. Ezt bevezetjük az autó beszívott levegőjével a motortérbe,
pontosabban a robbanótérbe ez által, mivel a hidrogén és az oxigén légnemű állapotában képes felrobbanni és gyorsabb az égése, mint bárminemű üzemanyagnak ezért elégeti a maga körül lévő üzemanyagot és a kipufogóba nem kerül nem felhasznált üzemanyag.
A HHO készülék az autó elektromos rendszerére kapcsolódva állít elő HHO-t és nem terheli le az autó generátorát és ez által a motort olyan mértékben, hogy ne tudna megtakarítást produkálni. Persze ez csak akkor igaz, ha szakszerű beszerelésről és tökéletes készülékről
beszélünk.
Vagyis többlet energiát nyerünk, és ezt már mi döntjük el, hogy mire használjuk fel.
Ha az erejét hasznosítjuk a hidrogénnel működő motornak, nem lesz megtakarításunk. Viszont az autónk nem fog többet enni, mint idáig, persze ezt ma sokan nem tudják megengedni maguknak, vagyis csak a LE növekedés miatt szereltessék be a készüléket.
Itt jegyzem  meg,  azért van erre is referenciánk, szereltünk már olyan autót, amit nem azért vettek, mert spórolni akarnak.
Ha viszont a megszokott módon használjuk járművünket vagy gépünket, akkor el tudunk érni akár  20-50% közti megtakarítást is.
Röviden egy kis hidrogén a levegőhöz és drámai változás a motorban.
Visszamegyünk az időben egy pár évet és a régi karburátoros motorokhoz vagy a szívó dieselhez, ott lehet a legnagyobb megtakarítást elérni és a legnagyobb %-ban csökkenti a CO kibocsájtást, tisztítja az égést.
Persze én is olvasom azokat a blogokat, ahol, nem hogy megtakarítást, de még többletfogyasztást is produkálnak, ez is igaz, mert a készülék vagy a folyadék nem felel meg annak a követelménynek, hogy a leghatékonyabb legyen a hidrogén előállítás. Vagy nincs elég hidrogén ahhoz, hogy elérje a megtakarítást, mert van olyan, amikor termel a generátor, viszont nem szállít elegendő hidrogént ahhoz, hogy a motor a terhelést tudja kompenzálni, illetve megtakarítson.
Ezt itt most nem kívánom kifejteni, mi az oka.
Ezeket mi ki tudjuk küszöbölni és mérhetővé tudjuk tenni a különbséget.
Az emberek általában elvárják a 20-25% megtakarítást, többek a 30-35%-ot is keveslik. Mi mindenkinek elmondjuk, hogy ez a termék elsősorban a levegő tisztasága miatt lett kifejlesztve és ehhez párosul a megtakarítás, mint egy melléktermék, úgy hogy ha nem tesznek, semmit, csak a készülék van beszerelve a megtakarítás nem fog olyan mértékben érvényesülni, ahogy azt elvárnák. Ezért is van az, hogy gyártónk a káros anyag kibocsájtásra vállal garanciát és annak mérhető korom kibocsájtásával igazolja a készülék hatásfokát.
A megtakarítás az mindenki saját képessége, a készülék csak egy lehetőség arra, hogy megtakarítsunk. Ha nincs a készülék, hiába vigyáz és vezet akár lábujjhegyen, a megtakarítás ilyen mértékben nem mérhető. Ezért minden leendő vásárlónk saját maga győződjön meg arról, hogy az autója ,gépe jelenleg beszerelés előtt mennyit eszik 100km/L vagy üzemóra/L  és utána ha beszerelte, vagy beszereltette a készüléket, könnyebb a számítás. A készülék működését saját autóinkban is megtekintheti telefon bejelentkezés után. A hidrogén, minden autóra jó hatással van és megfelelő használat, és beszerelés után semmiféle károsodást nem okoz a járműben, vagy gépben.

Mi a Száraz Cella?

"Dry Cell"  az egyedi tervezésű hidrogén Elektrolizáló vagy HHO generátornak egy közös neve. A név néha összezavar néhány embert, mert vizet is használ elektrolízis közben, mint bármely más Elektrolizáló. Van azonban néhány tulajdonsága, ami jobb tervezésűvé teszi, ezek a tulajdonságok hozták a nevét, "száraz cella".
A száraz cellás design-nál, az egész cella nincs víz alatt, mint minden más típusú HHO generátornál. Ehelyett, a száraz cellánál a lemezek között gumitömítések vannak, ahol a gumitömítésen belül elektrolit korlátozódik. Az lemezek éle és az elektromos csatlakozók, az elektrolit fürdőn kívül találhatók. Ezek azok a részek, amik szárazon maradnak, innen kapta, nem hiába a nevét a száraz cella.
Annak érdekében, hogy az elektrolitból előállított gáz kijuthasson, valamint az elektrolit áramolhasson, a lemezen kivágás található alul és felül. A felsőben a gáz száll, míg az alsóban az elektrolit áramlik.
A száraz cella előnyei

Szóval, mi ez az egész? Miért jobb design? 2 fő oka van:
1. A szárazcellás generátornál,minden energia hasznosul,nem úgy, mint a merülő cellánál,ahol sok áram kárba vész a hidrogén termelés rovására.
 2. A merülő cellánál az elektromos csatlakozások belemerülnek az elektrolit folyadékba, ahol az elektrolit megtámadja,végül lassan elpusztítja őket. A  mi száraz cellánknál a lemezek saválló lemezből készülnek.
A legjobb tulajdonsága a száraz cellának, hogy a lemez ellenáll az elektrolitnak (tehát nem eszi meg a folyadék), miközben megfelelő az elektromos vezető képessége.
A merülő cellánál nehéz beszerezni ezeket az anyagokat, sőt lehetetlen, ezért az olcsóbb anyagokat, mint rézkábelt, gyengébb minőségű rozsdamentes acélcsavarokat és anyákat, az elektrolit folyadék gyorsan megeszi. A száraz cella tervezésénél ezek az alkatrészek nem kapcsolódnak az elektrolittal, így nem eszi meg a folyadék, ezért nem is okoz gondot.
Összefoglaló

Szóval ez a száraz cella. Még mindig nagyon sok változatban található és kapható, különböző gyártóktól. Úgy tervezték, hogy a cellák „maximális” hatékonysággal dolgozzanak. Lehet, hogy nem túl olcsó, ez a felhasznált anyagok minőségéből adódik. Minden cella saválló lemezből készül és speciális tömítő gumikból, amiket nem tud megenni az elektrolit folyadék. Úgy érezzük, hogy a száraz cella, nem csak a legjobb cella, ami működik is, de az egyik legjobb készülék, mind árba, mind minőségben, ami kereskedelmi forgalomban már Európában is kapható.
 
1996-os Majesty 250

tamas2011. jún. 19. 17:07 | Válasz | #559 
Ja, de az nem fejlesztett gázt, vagyis csak simán a vizet adagolta a megfelelő motorfordulatszámon. De nagyon jó volt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. jún. 19. 15:55 | Válasz | #558 
Keresztapámnak anno (1990 körül) volt a Daciajába ilyen, határozottan jó volt, bár sokkal primitívebb.
A Ladába is most akarom betenni, de a sima, szívó motorokba mint a Majesty is beépíthető minden további nélkül.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2011. jún. 19. 13:42 | Válasz | #557 
A dolog nem új a második világháború vadászgépeibe, a csillagmotorokba már alkalmazták.
Motor után,első a család legyen!

 © Szomjas2011. jún. 19. 13:38 | Válasz | #556 
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2011. jún. 18. 11:49 | Válasz | #555 
Bezzeg ha újat akarsz venni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. jún. 18. 01:43 | Válasz | #554 
Az éjszaka nézegettem a mostani Majesty árakat. Hát nem semmi, hogy mennyire nics ára a gépeinknek. Forgalmis 250-es 200-250 ezer között rengeteg van. Sőt itt-ott van olcsó 400-as is. Mint pl ez: LINK (ha az ember a forgalomba helyezést maga csinálja úgy akár 25-30 ezret is meg lehet spórolni)
Zsolt

 © SPOJLERES2011. jún. 13. 05:02 | Válasz | #553 
illetve a fentieknek :-)
csak leróttam kegyeletemet a hazafe.lé tartó jégesőért :-) gondolom hasonlókép voltak a mezőgazdászok is

tamas2011. jún. 12. 23:31 | Válasz | #552 
Remélem nem szóltál be a bentieknek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2011. jún. 12. 18:26 | Válasz | #551 
Tamás megjöttem a templomból, kilógtam, ugyjöttem ki mintha mise történt volna :-)

 © SPOJLERES2011. jún. 10. 05:21 | Válasz | #550 
nem! most meek sajna :-P

talicskas2011. jún. 09. 23:32 | Válasz | #549 
Szeva Guszti!

csak nem melózol?
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOILERES2011. jún. 09. 23:25 | Válasz | #548 
de csak józanan :)

tamas2011. jún. 09. 21:45 | Válasz | #547 
Szükség lesz a jó munkádra!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522011. jún. 09. 21:06 | Válasz | #546 
Kösz!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2011. jún. 09. 21:01 | Válasz | #545 
Most látom, vannak új moderátorok.
Sok sikert a munkájukhoz!
Zsolt

Mosquito2011. jún. 02. 17:31 | Válasz | #544 
Zsolt.
Miért nem jössz Te is??


Első ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől