|
|
|
© Stoki | 2015. ápr. 26. 16:51 | Válasz | #6430 |
Ezt remélni sem mertem, hogy ennyi ötlet lehet. A kompresszió a szerelőm szerint kiváló, a motor hidegen melegen egyaránt könnyen indul, az olajat nem fogyasztja és az üzemanyag fogysztása kb 3 liter 100 kilométeren. A membrán nekem is eszembe jutott, de ahhoz szét kellene szednem a karbit, ami nem egyszerű gondolom. Ehhez esetleg segítséget kaphatok? Továbbá az első teleszkópok igen puhák, ezeket fel lehet e újítani valahogyan? |
© Stoki | 2015. ápr. 26. 16:54 | Válasz | #6431 |
Még annyi, hogy a gázadásra könnyen reagál, de 3-4 ezer fölé még sztenderen sem nagyon tudom pörgetni, és fél gáz után semmi változás nincs.
|
2015. ápr. 26. 17:46 | Válasz | #6432 | |||
Akkor Elnök urunk, ötlete a helyénvaló. Csak meg kéne nézni azt a karbi membránt. Ill. még egy ötlet, ha a membrán jó: Érdemes lenne ránézni az ékszíjra is. Ha nem elég széles (kopott vagy nem jót raktak bele)akkor sem tud felpörögni. | |||
|
2015. ápr. 26. 18:08 | Válasz | #6433 | |||
Leveszed az ülést, ha jól tudom, Neked kétsisakos az ülés alatti rekesz. Ha nincs az alján egy nyílás ahol hozzáférsz a karbihoz, jobban teszed, ha most majd csinálsz rá egyet. Hogy miként lehet kiszedni ezt a műanyag idomot, lövésem sincs. Ha bejutottál a karbihoz, csak négy ketesztfejes csavart kell kicsavarnod és ott a membrán. Óvatosan kiemeled és alaposan átvizsgálod. Ha törést, repedést találsz rajta, már nem jó. Akkor sem, ha kemény, merev. Puhának kell lennie, mint a lágytojásnak, mikor meghámozod. Na hajrá! Nézd meg a letöltésekben, a manualban, mit kell megbontani, hogy bejuss a karbihoz. Merre laksz? | |||
| |||
2015. ápr. 26. 18:11 | Válasz | #6434 | |||
A teleszkópokat feltudod újítani, ha a rugók nincsenek meghalva. Ha összeestek, akkor vége. Manualban megtalálod mekkorának kell lennie. A letöltésekben találsz teleszkópszimering cseréhez leírást. | |||
| |||
2015. ápr. 26. 18:29 | Válasz | #6435 | |||
Na megkérdeztem hozzáértőtől Ha jól emlékszem: Vezetőülés le Tanktakaró szoknya le Teleszkóp (üléstartó) le Hátsó kapaszkodó le Két hátsó oldalidom (Majesty feliratos) le Utasülés le Sisaktartóban kereszttartó, metevítő ki, Sisaktartó ki. Nem kell megijedni, gázosnak tűnik első hallásra, de megoldható. Türelem és odafigyelés. | |||
| |||
© Stoki | 2015. ápr. 26. 21:39 | Válasz | #6436 |
Igen! Az sisak tartó műanyagnál ma elakadtam, odáig csupasz a gép, még az elejét is leszedtem, mire az elektronika kibújt a helyéről. Egyébként nem ijedek meg egy kis munkától ,csak ma az bosszantott, hogy míg én szereltem addig az utcán több száz motoros húzott el, én meg csak izzadtam! ;-)) A télen kellett volna ezt csinálni, de akkor sem kedvem sem időm nem volt. Egyébként nagyon köszönöm a sok tanácsot, reméltem, hogy kapok jó ötleteket, mert mindig figyeltem ,hogy aki bajban volt annak rögtön akadt segítője, több is!, Ez kiváló emberi magatartás, es nagyon hálás vagyok érte, gondolom a többiek is igy voltak ezzel. Helyileg, Kaposvár közelében, miért kérdezed? Ja! A szíjj még vissza van, de ránézek arra is, és csatolom képet, meg méreteket. | |
2015. ápr. 26. 22:39 | Válasz | #6437 | |||
Azért kérdeztem, mert pl. Kaposváron is lakik Clubtagunk... Neki is 250-ese van. ...igazad van, ha télen nem lustálkodod el az egyébként ismert probléma megoldását, ma Te is motorozol. Az élet nagy tanító mester... A csapatról annyit, tulajdonképpen mind így kezdtük. Kérdeztünk, szereltünk, tanultunk. Ma már ha tudunk, segitünk. Előtted is nyitva ez a kapu, Te döntöd el, belépsz-e rajta! | |||
| |||
© orbán árpád | 2015. ápr. 27. 20:58 | Válasz | #6438 |
Szia Stoki Nekem van yp 250 yamahám ha tudok segitek 06302409166
|
2015. ápr. 27. 21:15 | Válasz | #6439 | |||
Na Stoki, itt a kaposvári segítő kéz!
| |||
| |||
© Stoki | 2015. ápr. 28. 08:55 | Válasz | #6440 |
Sziasztok! Köszönöm a segítséget, hamarosan kihasználom azt hiszem! Üdv! |
© Stoki | 2015. ápr. 28. 10:37 | Válasz | #6441 |
Ismét jelentkezem! MA sikerült szétszednem a műanyag burkolatokat, köszönet Tamásnak a részletes bontási útmutatóért! Nos úgy hiszem megvan a ludas alkatrész, de a hozzáértő szemeknek még teszek fel több képet is a kuplungról és a variátorról. A membrán át van szakadva, ez okozhatta a teljesítmény csökkenését. [img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img] [img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0132_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img] [img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0133_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img] [img][img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0134_www.kepfeltoltes.hu_.jpg [img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img] [img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0136_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img] [img]http://kepfeltoltes.hu/view/150428/IMG_0137_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img] |
© Stoki | 2015. ápr. 28. 10:39 | Válasz | #6442 |
© Stoki | 2015. ápr. 28. 10:40 | Válasz | #6443 |
Azt hiszem elcsesztem a kép beillesztés! :-)
| |
© Stoki | 2015. ápr. 28. 10:41 | Válasz | #6444 |
© Stoki | 2015. ápr. 28. 10:53 | Válasz | #6445 |
Esetleg azt tudja valaki, hogy hol kapható ilyen és kb mennyiért? Megbíztható, jó boltot keresek, ahol még mást is kapok a géphez, szűrők, olaj stb. köszönöm |
2015. ápr. 28. 15:49 | Válasz | #6446 | |||
A membrán kakukk, ez tuti... A kuplungharangon lévő "beütések" ne aggasszanak, azok tartják a kemény, tapadófelületet. Ha levetted a harangot, érdemes egy ügyes esztergályossal felszabályoztatni, hogy az esetleges ovalitást kiszedje belőle. Árpi ha megkéred biztos segít, Ő már túl van egy komoly variátor felújításon és annak hozadékain. Hogy hol kapsz membránt és mennyiért....? Hogy drága lesz, arra mérget vehetsz. Ez egy igen költséges alkatrész, ha 20'000ft alatt hozzájutsz, szerencséd van... Én 7 évvel ezelőtt 18'000ftot fizettem ki érte... Szentendrén van egy KEEWAY márkakereskedés, nekik ez egyik ATW quadjuk motorblokkja teljesen megegyezett (véletlenül) a 250-es Majetsyével. Az Ő alkatrészeik sokkal olcsóbbak, postáznak is utánvét. Én anno vettem egy nyomlapot Tőlük, nekem ugyan nem vált be, de volt aki simán használta évekig. A Yamahánál biztos kérnek érte 30-40'000 forintot... Én a NÁLUK szoktam megrendelni amit máshol nem lehet beszerezni. Árpi majd megmondja Ő hol rendelt. Szűrőket autós, motoros boltokban is vehetsz, a Te légszűrőházadba a cross motorok paplanszűrője is tökéletes, főleg ha beolajozod légszűrőházba való sprayal. Jól szétkaptad a motort mint majom a zsebórát, ezt tényleg a télen kellett volna csinálni, nem gyöngyözne a homlokodon az izzadtság... | |||
| |||
© hamilton | 2015. ápr. 28. 15:54 | Válasz | #6447 | ||
Sziasztok Mágusok!Azt szeretném kérdezni,hogy a hajtómű tetejére rá van csatlakoztatva egy gumicső,és szépen levezetve a hajtómű mellett.Ennek így kell lenni,nem zártnak?Előre is köszönöm a segítséget!
| |||
|
2015. ápr. 28. 15:57 | Válasz | #6448 | |||
Szia Stoki! Én is vettem már keeway cuccokat a Majába. A Mitsuboshi varió szíjj 5-6 rugó körül van náluk. Azt érdemes belerakni. Csúszkát és nyomólapot is onnan vettem. Tamás linkjén, ha a jobb felső sarokban rámész az alkatrészkatalógusra ATV 250 Dragont nézd. A hajtása tuti megegyezik. Rendesek és segítőkészek az eladók.Robbantott rajz alapján találod az alkatrészeket árral együtt. | |||
| |||
2015. ápr. 28. 16:17 | Válasz | #6449 | |||
Köszi, na ezeket a részleteket már nem tudtam!
| |||
| |||
2015. ápr. 28. 16:27 | Válasz | #6450 | |||
Én is csak onnan tudom, hogy elötte egy 50cc. keeway-el furikáztam 10 évik. Stoki! Elfelejtettem írni, ha leszeded a tömörített táblázatot, akkor bal alsó sarokban tudod váltani a "body" és az "engine" alkatrészeket. | |||
| |||
2015. ápr. 28. 19:07 | Válasz | #6451 | |||
Igen, az egy szellőző cső. Az enyém végén volt egy kis dugó, nem nyitott! Ha felgyűlik a kondenzvíz (ezért átlátszó) ott le lehet engedni. Írtam én választ, csak ezek szerint nem tudtam elküldeni és nem is vettem észre... Bocs! | |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 28. 19:15 | Válasz | #6452 | ||
Atv 250 Dragon
| |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 28. 19:18 | Válasz | #6453 | ||
Na kérem! Hátsó gumi kicserélve, vissza rakva, minden kitisztítva, bezsírozva. Hajtás átnézve, variátor, kuplung kitakarítva,szíj leellenőrizve. Indulhat a szezon!
| |||
|
2015. ápr. 28. 19:53 | Válasz | #6454 | |||
Ácsi! Hülyeséget írtam! Amit leírtam, az a légszűrőházból jövő cső, Te nem erre gondolsz! Amire Te gondolsz, annak az a szerepe, hogy ha a hajtómű szimeringje ami a fékdob felőli oldalon van megsérül és ereszteni kezd, itt, ezen a csövön keresztül vezeti ki az olajat. Innen látod hogy szimeringes. Az olaj nem a fékdobba jut, hanem a földre. Ezen a csövön nincs dugó és ferdére van vágva a vége. | |||
| |||
2015. ápr. 28. 19:54 | Válasz | #6455 | |||
Gratula! Na és milyen vele menni?
| |||
| |||
© hamilton | 2015. ápr. 28. 19:54 | Válasz | #6456 | ||
Köszönöm!Nekem hosszúra van hagyva,ha volt is dugó,már lekopott a kanyarokban valamikor a régi gazdinál.Holnap ledugózom,és olajat cserélek benne.
| |||
| |||
© hamilton | 2015. ápr. 28. 19:58 | Válasz | #6457 | ||
Igen,az az!Nem szégyen tanulni a hozzáértőtől!Bár az enyém tárcsás,akkor semmi baj.Azért cserélek olajat,bár a leeresztőt elsőre nem leltem,meglesz az.
| |||
| |||
2015. ápr. 28. 20:08 | Válasz | #6458 | |||
Mindegy hogy tárcsa, vagy dob! A szimeringet csak akkor látod, ha leveszed a kereket. Ellenben ez a csövecske megmutatja ha engedne. Az olajcsepp megjelenése az első figyelmeztető jel. Ilyenkor a hajtóműházban még bőven van olaj, csak meg kell ejteni a megfelelő karbantartást! | |||
| |||
© hamilton | 2015. ápr. 28. 20:11 | Válasz | #6459 | ||
Megvizsgáltam,még nincs benne a kerék,a szimmering hibátlan,a cső vége nem olajos.Holnap összerakom,és megkeresem a leeresztőcsavart.
| |||
| |||
2015. ápr. 28. 20:21 | Válasz | #6460 | |||
Úgy emlékszem, ugyan olyan, mint a hajtóműház bármelyik csavarja. Mielőtt leereszted belőle a teljes mennyiséget, csak egy picit vedd ki a csavart, hogy milyene anyag van benne. Ha zöld színű olajos tapintású, le ne engedd, az aranyat ér! Tegyél alá egy teljesen tiszta üveget vagy edényt és ellenőrizd mennyi van benne. Ha megvan a kellő mennyiség, inkább töltsd vissza, mert az még gyári. Ha sima hajtóműolaj, akkor cseréld le. | |||
| |||
© hamilton | 2015. ápr. 28. 20:27 | Válasz | #6461 | ||
A volt gazdija szerint lecserélték,azóta kb:hatezret ment,sajnos már nem gyári anyag.Inkább cserélek,az a biztos.
| |||
| |||
2015. ápr. 28. 20:55 | Válasz | #6462 | |||
Ebben az esetben valóban ez a helyes döntés!
| |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 28. 21:02 | Válasz | #6463 | ||
Még nem mentem vele.
| |||
| |||
© Stoki | 2015. ápr. 28. 21:26 | Válasz | #6464 |
Szia Lui! Köszönöm a részletes útbaigazítást, holnap utána járok az áraknak pontosan es megírom a tapasztalataimat. Sikerult ma beszélnem Orbán Árpival, segítőkész volt Ő is. Üdv mindenkinek | |
2015. máj. 17. 21:48 | Válasz | #6465 | |||
Helló Mindenki! Tudnátok abban segíteni? hogy '97-es, 250-es Majestynek a ékszíja hány milliméternél csere érett? Előre is köszi | |||
|
2015. máj. 17. 22:01 | Válasz | #6466 | |||
És még a kuplung pofáin lévő ferodol réteg.
| |||
|
2015. máj. 17. 22:32 | Válasz | #6467 | |||
Szia Hínár! Kérdéseidre a válasz : Letöltésekben, Majesty 250, Szerviz manual: 4. fejezet 32. oldalon és a 4. fejezet 33-as oldalon. Olvasgasd, nézegesd, érdemes! | |||
| |||
2015. jún. 05. 09:20 | Válasz | #6468 | |
Sziasztok, Kérdésem lenne, nem régóta vagyok YP250 tulajdonos. Indításkor kicsit nehezen indul a gép, sokáig kell tekerni mire beindul. Indulás után nem emelkedik meg a fordulat, tehát szerintem nem kapcsol be az automata szívató. Másik gondom hogy hosszabb út során sem megy fel középállásig a vízhőfok mérő. Ez így normális? Minimum és a közép állás között szokott lenni. Tudnátok tanácsot adni, hogy ezek a jelenségek normálisak e? Előre is köszönöm a választ :) |
2015. jún. 05. 09:21 | Válasz | #6469 | |
Azt kifelejtettem, hogy 1997-es évjáratú a motor.
|
2015. jún. 05. 11:16 | Válasz | #6470 | |||
Autómat szívató ki, akku sarura rá, ha szép lassan behhúzza, jó. Nekem sem a közepén állt soha, kicsit alatta. De a vízhőfok jó volt. Mérd meg a termosztátot. Gáztűzhelyen, az asszony örömére. Ha ingadozik sokat, az baj. Lehet hogy a termosztát alacsonyabb hőfokon nyit ki...? | |||
| |||
2015. jún. 05. 11:53 | Válasz | #6471 | |
Elvileg a szivatónak nem behúzódnia kellene hanem kitolódni, de minden ugy van ahogy Tamás leírta
|
2015. jún. 05. 12:15 | Válasz | #6472 | |||
Én úgy szoktam, hogy beteszem a hőtőbe ott behúzza magát a hideg hatására. Fél óra múlva rákötöm a 12 voltot és az áram hatására ki kell, hogy tolja a pöckét úgy zárja le a szívató járatot is. | |||
| |||
2015. jún. 05. 12:29 | Válasz | #6473 | |||
| |||
© juhász béla | 2015. jún. 05. 13:45 | Válasz | #6474 | ||
Ez idáig szép és jó.De arról is beszélni kéne hogy mennyi mm -ben mérve a szivató utja,mert igen csak az határozza meg a hidegiditáskor a keverék dusitását.Mennyire nyit ki a suber hideginditáskor,ezt egy egyszerű tolómérővel le lehet kontrolálni.Mert a legtöbb automata szivató,ami nincs gyárilag összeragasztva,azokkal lehet játszani hogy mennyire nyisson ki hideg állapotban,mert nem minegy hogy 2mm-t,vagy 5mm-t nyit.
| |||
|
2015. jún. 06. 07:07 | Válasz | #6475 | |
Köszi srácok, akkor ezeket megnézem majd.
|
2015. jún. 06. 20:55 | Válasz | #6476 | |
Kivettem az automata szívtót. Adtam rá feszültséget, de a tű nem mozdult semerre sem. Kézzel szabadon tudom mozgatni de feszültségre nem csinál semmit. Nem tudom ez javítható vagy csere egy az egyben? Ha csere, milyen árban mozoghat egy ilyen gondolom bontottan?
|
2015. jún. 07. 06:44 | Válasz | #6477 | |||
Nagyon lassan szinte láthatatlanul megy ki a tű... de sublerrel megméred, ráadod a feszkót és egy perc múlva határozottan többnek kell lennie...megy kifelé a tű!
| |||
| |||
© Zsola | 2015. jún. 07. 15:05 | Válasz | #6478 |
Sziasztok, ismét bejelentkeztem :) Véleményetekre lenne szükségem. Tegnap feleségemmel úgy döntöttünk elmegyünk egy motoros kiruccanásra. Hozzá kell tennem, hogy két személlyel még nem próbáltam a járgányt. A cél a Gellérthegy lett volna. A városi lámpák, a meleg, indul megáll közlekedés közepette észrevettem, hogy a vízhőmérséklet jelző mutató a piros jel előtt áll, és nem nagyon akar lejjebb menni hiába jár a ventilátor. A hegyalja út emelkedőjén azt vettem észre, hogy a mutató a pirosba ment, keményen. A motort mindjárt leállítottam járdára feltoltam. Egy két perc várakozás után mondom kipróbálom és ráadom a gyújtást és láss csodát a mutató már középen is állt, mintha mi sem történt volna. De azért hagytam még pihizni. Várakozás közepette arra lettem figyelmes, hogy a jobb lábtartó alatt, ahol a víztartály/akkumulátor van erősen kezd csöpögni , folyni a hűtővíz, de a helyét, hogy honnan jön nem sikerült megállapítani. Körülbelül egy – két deci folyhatott ki. Nem tudtam mit tenni elindultunk lassan haza, gondolván útközben egy benzinkúton megállunk és pótlom a hűtőfolyadékot desztillált vízzel. De láss csodát nem volt rá szükség hazáig, ami kb 20 km a mutató mindvégig középen állt mintha mi sem történt volna! Véleményetek szerint mi történhetett, valamint remélhetőleg nem lett hengerfejes a motor. Már régebben is olvastam a fórumon, hogy a hűtéssel gondok szoktak lenni, van valami teendőm? |
© Zsola | 2015. jún. 07. 15:42 | Válasz | #6479 |
És ami kimaradt, eddig egyedül mászkálta és nem volt ilyen problémám, a mutató többnyire mindig középen állt. A kacagásokat megelőzve az asszony csak 60 kg-ot nyom :):):)
|
2015. jún. 07. 15:45 | Válasz | #6480 | |||
Szia! Ha hengerfejes lenne, már megállt volna. Érdemes lenne egy légtelenítést csinálni, illetve megnézni, hogy a kiegyenlítő tartályban meddig is van hűtőfolyadékkal. Ha sok volt benne, kinyomta valahol. Ezt sem ártana megkeresni, hogy hol. Én a ventilátort egy kapcsolóval direktben is tudtam folyamatosan járatni, mintegy megelőzve a bajt. Hiába volt jó a termosztát, tiszta a hűtő, légtelenítve a rendszer, kétszeméllyel hegynek fel melegedett. 21 ló az azért nem olyan sok... | |||
| |||
2015. jún. 07. 15:47 | Válasz | #6481 | |||
Az a 60 kg épp elég. Vedd a nyakadba, aztán uccu neki a Gellérthegynek... Majd akkor kacagunk! | |||
| |||
2015. jún. 07. 15:54 | Válasz | #6482 | |||
Na meg ne felejtsük el, hogy a flasztet is myomja a meleget. Ezért teszek 50-es olajat a motorba. | |||
| |||
2015. jún. 07. 20:32 | Válasz | #6483 | |
Srácok kérdés. Hátsó teleszkópokkal mit lehet kezdeni hogy ne koppanjon le a legkisebb kátyúnál is? Maxra van tekerve, de két személynél azonnal koppan :(
|
2015. jún. 07. 20:48 | Válasz | #6484 | |||
Elfáradtak... Felújítás, vagy csere... | |||
| |||
© Zsola | 2015. jún. 08. 16:50 | Válasz | #6485 |
Hát, akkor marad az alföldi egyszemélyes motorozás
| |
2015. jún. 08. 18:47 | Válasz | #6486 | |||
Nem a! Tessék megkeresni hiba okát! Első lépésként tapogasd a csöveket. Járatod közben sztenderen és figyeled, hogy a hőfokmérő hol van, mikor bekapcsol a ventilátor. Figyeled hogy melyik cső hogy melegszik, hogy jön a melegvíz. Ha ellenőrizted a vízszintet és mindenhol megvan, illetve lelégtelenítetted a karbit, ha nincs eltömődve a hűtőd és jó a termosztát, működnie kell. Lehet, hogy a műszer mutat máshogy. A külön kapcsoló jó megoldás lehet. Azt is nézd meg, hogy a hűtő tiszta-e, mennyi bogár, piszok lakozik benne. Ne add fel! | |||
| |||
© Pazo | 2015. jún. 08. 18:52 | Válasz | #6487 | ||
Tamás! Bocsi, de szerintem rossz címzettnek válaszoltál.
| |||
| |||
© Zsola | 2015. jún. 08. 19:28 | Válasz | #6488 |
Persze, h nem gondoltam komolyan a dolgot, csak viccnek szántam. Már felalítottam a haditervet mit, mikor, milyen sorendben nézek át, csak hát az a fránya időhiány.
| |
2015. jún. 08. 19:31 | Válasz | #6489 | |||
Ma kikerekedett egy szám a km órámban! Nagyon szeressem ezt a motort! | |||
|
2015. jún. 08. 21:26 | Válasz | #6490 | |||
Nem a!
| |||
| |||
2015. jún. 08. 21:26 | Válasz | #6491 | |||
| |||
© jasa | 2015. jún. 09. 09:25 | Válasz | #6492 | ||
Ehhhh,..... "vasárnapi motoros" mennyit tekertél vissza ?
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. jún. 09. 09:48 | Válasz | #6493 | ||
Mészikém, akkor most már vége a bejáratásnak...
| |||
|
2015. jún. 09. 11:07 | Válasz | #6494 | |||
Kedves Barátok! Jasa a klub matematikai mindent tudója, összesítések adatok és egyéb dolgok terén, de most akkor én is előkerestem az első fotót! Íme! 2009.07.19-én vásároltam 39.262 km-es óraállással. Ma, 2015.06.09-én elérte az 50.000 km-t! Így én mint "nagyon-nagy" motoros beleraktam 6 év alatt majdnem 11.000 km-t, ami azt jelenti, hogy évente majdnem sikerült 2 ezret motoroznom! Viszont a másik vasat is keményen űzöm / FZR1000/! 4 év alatt 1380 km! Évi 345km!!!! | |||
|
2015. jún. 09. 11:45 | Válasz | #6495 | |||
Jó, de Te add össze a teljes járműparkod futott kilométereit!
| |||
| |||
© Herold | 2015. jún. 09. 13:19 | Válasz | #6496 | ||
Olyasmivel nem kell kínlódni! Már úgy veszed, mint mindenki más!
| |||
| |||
© jasa | 2015. jún. 09. 15:42 | Válasz | #6497 | ||
Van aki üzemanyagra költ, van aki helyi adóra / biztosításra / tárolóhelyre... Bocs, Mészi, megígérem nem "kóstolgatlak" többet....ha jönnél Egerbe, akkor "leihatnánk" a dolgot....a fenébe, ezt is elrontottam | |||
| |||
2015. jún. 10. 07:50 | Válasz | #6498 | |||
Ha mind a 6db-ot összeadom, az sem lenne egy vészesen nagy szám!
| |||
| |||
2015. jún. 10. 07:53 | Válasz | #6499 | |||
Lassan azon vagyok, hogy leépítsem a gépparkot! De egy biztos a 250-es Maja NEM ELADÓ!!! MIX: valóban nem 2ft a technika fenntartása és még nem is beszéltem a kezdődő "szerelemről". Azért Egerben igyál csak egy jó nagyot helyettem is! Majd én is iszom egyet a Tiédre a tengeren! | |||
| |||
2015. jún. 10. 16:52 | Válasz | #6500 | |||
OFF!!!!!
| |||
|
© hamilton | 2015. jún. 10. 17:15 | Válasz | #6501 | ||
Sziasztok!A mai forszírozott menet után csupa olaj lett a variátorburkolat teteje,hurrá!
| |||
|
2015. jún. 10. 17:53 | Válasz | #6502 | |||
Kívülről?
| |||
| |||
© bundás | 2015. jún. 10. 18:13 | Válasz | #6503 |
Végre karácsony!Megkaptam a várva várt vasat! Azon melegében szét is borítottam egy kicsit. Gumik,fékek,világítás rendben. A két levegőszűrő kuka és úgy néz ki,hogy az akksi is.Görgők szinte újak,semmi kopás.(Malossi 12gr-os)Szíj 22 mm széles (ez jó még?). Csúszkák,hát nem tudom.A külső fém kis izéken erős kopás a nyomólap élétől,illetve simán lepotyognak a lemezről.Gondolom csere. Lenne egy kérdésem.Milyen márka a gyári variátor? Ebben Malossi van. |
© hamilton | 2015. jún. 10. 18:13 | Válasz | #6504 | ||
Nem néztem meg most pontosan mert rohannom kellett,de olyan mintha a légszűrőház,és a variátorburkolat közül jönne.
| |||
|
© bundás | 2015. jún. 10. 18:13 | Válasz | #6505 |
Ja igen! Majesty 250. :)
|
2015. jún. 10. 18:36 | Válasz | #6506 | |||
#6465-#6467-os beírások Neked is szólnak. A "külső kis izéknek" szepen be illene feszülni a nyomlapba. A csúszkák ha kopottak, sajnos csereérettek. A külső kis izékkel (ez teccik) együtt cseréld. Bármily hihetetlen, a gyári varió Yamaha... Általában 4UC van beleöntve. A Malossi Olasz tuning cumó, nekem a T-MAX-ban volt, nem rosszak, csak nagyon vadak tudnak lenni. A gyári varioban 14gros görgők vannak, az is harapós 12essel. Biztos jól, dinamikusan gyorsul. Sok balesetmentes kilométert hozzá! | |||
| |||
2015. jún. 10. 18:37 | Válasz | #6507 | |||
Mosd le, derítsd fel honnan jön. Olajszintet érintőre nézed? Nincs sok benne? | |||
| |||
© hamilton | 2015. jún. 10. 18:53 | Válasz | #6508 | ||
Betekerve pont félen volt indulás előtt,ahogy tudom felderítem honnan jön.Van nagyobb baj is,induláskor kegyetlenül csattog,majdnemhogy ugrál a hátulja,a fordulat csontig leesik.Nagyon szét kell már szedni,csak nem nagyon van hol,és mivel.De dolgozom a megoldáson,egy nagyon kedves klubtag is felajánlotta a segítségét.
| |||
|
© bundás | 2015. jún. 10. 19:09 | Válasz | #6509 |
Köszi! Meg van. A variátorra csak a csúszkák miatt kérdeztem,hogy vajon kompatibilisek e egymással.Természetesen komplett cserélem. |
2015. jún. 10. 20:38 | Válasz | #6510 | |||
Ha betekerve félig van, az nem jó! Érintve kell nézni, nem betekerve! Töltsd fel maximumra úgy, hogy csak érinted a nívópálcát a blokkhoz. A hajtást meg majd meglátod. | |||
| |||
2015. jún. 10. 20:40 | Válasz | #6511 | |||
Igen, jó bele a gyári csúszkasor. Jó kis varió az! Kicsit kopog a gyárihoz képest, de csak alapjáraton. | |||
| |||
2015. jún. 16. 09:28 | Válasz | #6512 | |||
Helló mindenki! kis segítség kéne. A harmadik feszültségszabályzóm száll el. Ez ilyen gyakori a Majestyknél vagy csak így ver az isten. Az első a gyári volt a második egy utángyártott (500km-t nem bírt) és a mostani egy bontós holmi. 55.000Ft a gyári újonnan, ezt kihagynám. Elektro műszerész pajtim aki kocsikat javít, kimért rajt mindent és szépen tölt a generátor sőt még egy új testet is behúztunk. Van valakinek ötlete miért csinálja ezt? | |||
|
© satyapapa | 2015. jún. 16. 10:16 | Válasz | #6513 | ||
Maja betegség, de nem ennyire...Kérdezd Juhász Bécit. Az autó villamosság kicsit másabb,,, szerintem... | |||
|
2015. jún. 16. 12:32 | Válasz | #6514 | |||
Tipushiba. Szerezz bele nagyobb teljesítményű Honda fesszabályzót. A stekker csatlakozási pontjai lehet máshol lesznek, de az elv ugyan az. 3x váltó (max 70 V) föl, egyen töltőfesz ki. | |||
| |||
2015. jún. 16. 13:18 | Válasz | #6515 | |||
Solfart kft Tatabanya Nyar utca. 2-3 eve valami 13. ezer ft volt egy maszek eros fesszab naluk fel ev garival. postan is kuldi.
| |||
| |||
2015. jún. 16. 13:19 | Válasz | #6516 | |||
Nyárfa utca.
| |||
| |||
2015. jún. 16. 14:33 | Válasz | #6517 | |||
Ez ugyan az ahonnan nekem szerezted a fehér T-MAX-ba is? Az jó cucc, működik! | |||
| |||
2015. jún. 16. 16:07 | Válasz | #6518 | |||
Igen az.
| |||
| |||
© Kinál László | 2015. jún. 16. 19:59 | Válasz | #6519 | ||
Három éve én is végigjártam ezt a mizériát, egy hónap alatt három feszültségszabályozó!A harmadik egy jóval nagyobb került bele,azóta minden ok. Nekem szerencsém volt, mert nem én szereltem be, így simán visszavittem garanciába.4600 Ft volt.
| |||
| |||
2015. jún. 16. 22:53 | Válasz | #6520 | |||
Na! Ez még se sem fordult a fejünkben. Én már azon agyaltam, hogy túlmelegszik és külön légbeömlőt fabrikálok reá. Köszi az infót és az új reménysugarakat. : )
| |||
|
© Stoki | 2015. jún. 23. 21:28 | Válasz | #6521 |
Üdv Mindenkinek! Pár hónapja kaptam tanácsot tőletek mi lehet a motor gyengesegenek okozója. Nos meglett, mint akkor megírtam a membrán szakadt át, ezert nem ment. Tegnap beszereztem az új membránt, éjjel össze raktam a gépet, és ma sikeres műszaki vizsgát tettünk. Igy előttünk a nyár, lehet moziznak, mert most aztán harap a gép, mint a farkas kutya!! Köszönöm mégegyszer a segítségeteket, széles utat és hosszú túrákat kívánok! Üdv, Stoki |
2015. jún. 23. 21:45 | Válasz | #6522 | |||
Sok vidám és balesetmentes kilométert vele!
| |||
| |||
© Zsola | 2015. jún. 24. 21:37 | Válasz | #6523 |
Sziasztok! Ma úgy gondoltam, hogy belekukkantok a hajtásba, szíj ellenőrzés, légszűrő ellenőrzés stb. Meglepve vettem észre, hogy a hajtásszíj fordítva van felrakva, ha föntről nézzük, a nyíl hátrafelé mutat. Nem tudom, hogy az előző tulaj rakta fel fordítva, vagy amikor én a szerelőhöz vittem átnézetni ö leszedte és fordítva tette vissza. Ez már rejtély marad. Szerintetek így járkálhatok a motorral vagy új szíjat szerváljak. Máskülönben Mitsuboshi márkájú és 22.2 mm széles tehát bőven van hova kopnia. |
2015. jún. 24. 21:42 | Válasz | #6524 | |||
Mikor visszakaptad a szakitól nem volt lassabb a gép? Ha igen, Ő fordította meg. Ha nem mentél sokat vele, fordítsd vissza és go. Azért az nem véletlenül van feljelölve... | |||
| |||
© SySa | 2015. jún. 25. 16:27 | Válasz | #6525 |
Sziasztok! Stoki! Milyen jó áron kaptál membránt? Nekem is kellene... | |
© hamilton | 2015. jún. 25. 17:24 | Válasz | #6526 | ||
Sziasztok Sziasztok!Ma sikerült összehozni Pazoval egy kedélyes szerelgetést.Szerencsére nem kellett semmit cserélni,csak a kuplungot felcsiszolni,variátort tisztítani,és mindent zsírozni,ahova kell.Szereznem kell egy olyan elektromos kulcsot! :-) Maja most olyan mint a zsebóra,majd a vallatásnál kiderül,visszajön ez az indulásnál rázkódás.Szíj,görgők,nyomólap újszerű. | |||
|
© bundás | 2015. jún. 25. 17:48 | Válasz | #6527 |
Sziasztok! Két problémám van. Valahol olvastam,hogy a Majesty-nek alacsony sebességnél beszitál a kormánya,ha elengedik.(állítólag ez gyári)Viszont tegnap kb. 80km/h-nál is beszitált.Nem szokásom elengedni,de most egy pillanatra muszáj volt.Alig értem hozzá és máris abba hagyta.Nézessek kereket vagy ez ilyen? Másik:hidegindítás.Beugrik elsőre,de az alapjárat alacsony(1000/p) és ingadozik,majd kb. fél perc után leáll.Gázadásra reagál,de hidegen nem szeretem túráztatni,illetve lehet vele menni,nem rángat,csak szeretem bemelegíteni kicsit.Ha bemelegszik helyreáll az alapjárat és nincs gond. |
2015. jún. 25. 18:19 | Válasz | #6528 | |||
Nem kéne szitálnia. Lazítsd fel a kormánykiflinél a 6-os csavart (az egyiket) és fordíts a teleszkópszáron. Jelöld meg alkoholos filccel. Próbáld meg többször is, mindkettőnél. Ha szerencséd van, ki tudod szedni a szitálást. A gumi is okozhatja meg a hátsó doboz is (bár az a Te motorodon nincs). Autómata szívató lesz... | |||
| |||
© bundás | 2015. jún. 25. 20:11 | Válasz | #6529 |
Köszi! :) Megnézem. Kezdem a gumisnál. Az az egyszerűbb. Vagy kényelmesebb.....? XD A szívató nekem is eszembe jutott,de gondoltam előbb kérdezek hátha... |
|
|
|