|
|
|
2013. nov. 11. 13:05 | Válasz | #631 | |||
Azt azért még hozzá tenném hogy ugyan 40 éve menyi garanciát kaptál?Mert ma többet adnak csak nem tudod érvényesíten mert vagy kopó alkatrész vagy nem is hiba .
| |||
| |||
2013. nov. 11. 13:01 | Válasz | #630 | |||
Szépen leírjátok hogy a régi motorok milyen jók a mostaniak meg "szarok".Akokor az hogy volt ha a régre vissza emlékszem 100000km után már kuka volt egy motor manapság meg azért jóval felette járnak.Azért mert veszünk egy motort 10 évesen 20ezer km-el és 30nál beadja a kulcsot az lehet hogy a mi naivitásunk.Manapság azért az anyag minöség sokkal jobb mint régen.Lásd Burgman állandóan ette az olajat mert nagy hézaggal szerelték ,és lás csodát meg oldották az újakba hogy ne egye.A dáciák is milyen jók voltak csak éppen elfogytak a használatba.
| |||
|
© juhász béla | 2013. nov. 11. 10:50 | Válasz | #629 | ||
Full tiszta motortipus már nem létezik,mind öszvér.Innen onnan összeszedett alkatrészekől van összerakva.Nincsenek már benne az alkatrészekben hogy made in japó,vagy bmw,vagy bármi,mert semmi köze az anyaországhoz .Pl a Honda 1969 ben tört be az amcsi piacra,és a 750-es cb re azt vállalta "irásban" ,hogy ha vevő betartja az ő általa előirt szerviz intervallumot akkor 100 ezer km garancia.Nem mondom most is vannak olyanok amik simán tudják teljesiteni ezt a km-t,de mégsem mernek rá adni annyi garanciát,mint 44 éve.Akkor hol is van az a bizonyos tartósság,meg a megbizhatóság?,ezen a téren akkor ez ugy néz ki hogy nem előre hanem visszafelé fejlődött a technika.pl egy befecskendezős rendszer soha nem lesz olyan megbizható,mint egy karbi,de olcsóbban előállitja,és drágábban tudja eladni,erről szó a világ./pénz,pénz,pénz,/
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 11. 09:50 | Válasz | #628 | ||
? A motorozhatóságot régi "harcosok" véleménye és a saját tapasztalatom alapján irtam. Én nemmondtam olyat hogy a mai motorok egyformán jók lennének.. Úgy kezdtük hogy egy Kawa,BMW az legyen az ami a neve, és ne egy öszvér legyen.Legalábbis Én ezt várom egy nagy cégtöl | |||
| |||
2013. nov. 11. 09:22 | Válasz | #627 | |||
A régiek sem voltak rosszabbul motorozhatók, talán csak az volt a különbség, hogy ott többet számított a tervező tudása, stílusérzéke, tapasztalta, mint ma a számítógépes tervezések világban. Itt van pl. Pininfarina, Porsche. Ma ilyet senki nem tud. Kiemelkedni a többiek közül ritkán sikerül... Ha valóban úgy lenne ahogy írod, minden modern új motor egyformán jó lenne. De nem egyformák és sok közülük nem is jó... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 11. 06:10 | Válasz | #626 | ||
Na azért az is fura,hogy egy motor annyiba kerül mint egy autó (nem Luxus gép)Holott fele annyi anyagot sem tartalmaznak. Vagy az autó ennyire vacak??? Meg az is tény hogy horribilis pénzeket keresnek a kereskedök.Ami Pl Pakisztánban 1millió az nálunk 2. - Elméletileg ma sokkal jobb utaknak kellene lenni mit mondjuk 20-25éve voltak. Lehet hogy a kerekek, futómüvek ebben a szellemben készülnek,de az életben sajna nem igy van. Valószinüleg a régi gépek talán strapabirobbak voltak,de a mai tipusok jobban motorozhatóak. Kérdés hogy milyen áron? A 20-30éves gépeknek is voltak hibái de azokat egyszerübb volt javitani,és nem kellet mindenkinek "mérnök" szintü szerelönek lenni.Egy vidéki sufni és egy ügyes ember elég volt. | |||
|
© juhász béla | 2013. nov. 10. 22:33 | Válasz | #625 | ||
Jól beszélsz Kopcsó.Nem tudják mi minek van hogyan működik ,kicserélik ezt azt ,és talán jó lesz,/vagy nem/.Krisztián! Ugy van ahogy mondod,mig egy 30 éves alufelni falvastagsága 10-12 mm addig a maiak 4-5mm .Na ez egy kátyu és kuka.De viszont egy régi kerék anyagából ma csinálnak hármat,és ez ám a biznisz.
| |||
| |||
2013. nov. 10. 22:17 | Válasz | #624 | |||
Na és tegyük hozzá, az ilyen módon tervezett, épített járművekhez már nem kellenek szerelők. Alkatrész cserélők kellenek hozzájuk... | |||
| |||
2013. nov. 10. 21:59 | Válasz | #623 | |
Nem most kezdte,de olyan piacra lépett ami minimális szelet és kérdéses,hogy jó-e nyereségesz lessz vagy nem. Off. Az MB is összeállt a VW,Sprinter/Crafter Olasz Francia Fiat/Peugeot mindegyik tud építeni kocsikat tgk-t,de így olcsóbb minden. Béla bá. Én pl mindig csodálom a sportmotorokat. Majd minden évben -5;10kg könnyebbek. Felni csökken X kg-al,motor is. Mi fog történni ha sikerűl egy kátyúba betalálnom,vagy taknyolok. Xarrá törik,8-as lesz a felniben amit vagy megtudnak csinálni vagy nem. Jól látod X km-re vannak tervezve majd ha kezd prüsszkölni lehet javítani. Talán a chopperek lehetnek jól megépítve,sok vasat visz nagy cm3 V motor amit talán szét sem lehet hajtani. Bár lehet tévedek. | |
© juhász béla | 2013. nov. 10. 21:14 | Válasz | #622 | ||
Az a lényeg a mai gyártástechnológiában hogy minél kevesebb ,és olysóbb anyagból legyen megcsinálva az a valami,mert mivel ha csak ilyen van ilyet fognak venni.De régi öreg mondás ,hogy a spórolás,mindig a minőség rovására megy.Érdekességként mondom el hogy a 2000 után gyártott motoroknál,siklócsapágyas főtengelyek nem köszörűlhetők ujra,mert ugyanis csak egy felűlet edzésre futotta a gyártónak,és ha ujra köszörűlnék akkor eltűnik a kemény réteg.Tehát KUKA .A napokban találkoztam a problámával,és egy próbaköszörűlés után egy keménység vizsgálat,és meg döbbentő volt az eredmény.Mig régen volt rá idő pénz és energia telibe hőkezelni valami ,ma már ez nincs,mert akkor tartósabb lenne,de akkor szegény gyártónak kevesebb haszna lenne.A fejlesztések nem ma kerűlnek sokba,/komoly számitógépes programokkal ??hagyjuk már/hanem a 60-70 80-as években mikor ott állt a rajztábla előtt a tervezőmérnők,meg a marós,esztergályos tekergette a gépek karjait,.Ma már ez egy pillanat műve mert ezek a cnc gépek szarják az alkatrészeket,meg látom a tervező barátom munkáját mennyi idő alatt csinál pl.egy családiház rajzát. Hagyjuk.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 10. 20:20 | Válasz | #621 | ||
Hát tudod,,, se a kawa se a bömi nemmost kezdet ell motort gyártani.legfeljebb módositani kell...mi szükség van egy idegen cuccra? Az Én szemembe ez csak lejárat egy márkát.
| |||
| |||
2013. nov. 09. 20:55 | Válasz | #620 | |
Azért mert egyedül van,sokba kerülne a fejlesztés,tesztelés blabla.. Ez egy réteg termék lesz,minimális piaccal. Így keres egy olcsó/bb de jó mákát és onnan állítja össze a saját ize szerint. Ha majd beidul a piac lesz kereslet,jól fogy akkor már saját motort/váltot fog használni X idő mulva.
| |
© passat52 | 2013. nov. 09. 19:24 | Válasz | #619 | ||
Valahogy így szól a mondás: Minden ami hamis kínai! :) Nemrég vettem egy stihl 5200.- as motorfűrész 20 euróért. Új állapotban. Csakis azért vettem meg mert már mindent lehet hozzá Magyarországon venni. PL: ITT
| |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 09. 18:31 | Válasz | #618 | ||
Nem vitatom hogy PL a Kymco is gyárthat jó gépet,de az mindenesetre szomoru nekem hogy a BMW, a kawasaki stb nem képes elöállni egy saját fejlesztésü eröforrással.Ha én Bömit veszek akkor az legyen az. A kis maják se yamaha blokkal vannak,, | |||
|
© Szomjas | 2013. nov. 09. 17:03 | Válasz | #617 | ||
Ez egy átmatricázott Kymco azt hallottam. A BMW-t is ők gyártják,most már a Kawasakit is... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 09. 12:45 | Válasz | #616 | ||
Ugy van ahogy az utósó mondatodban irtad.Nem számit már a minőség és a megbizhatóság,ugyanis ezeket a mai műanyag idomokat csak jó minőségűnek álcázzák,de valójában egy silány anyag rejlik a festék alatt.,De van itt ember aki sokkal jobban tudja hogy melyik műanyag hogyan porlad el magától is egy iő után./igaz Fecó/Az én véleményem,hogy ezeket a nagy ultra modern technikának tituált masinákat,amik nemigazán tudnak többet a régieknél,csak álcázzák a jó minőséget rajtuk,mert sokan csak erre buknak,és azért veszik mert hát az ÚJ,de közel sem biztos hogy jobb mint a régi.De az már nem érdeli az embereket hogy meddig is tart majd amit meg vesz,mert már rávezették az emberek nagyrészét arra ,hogy ha majd elromlik akkor dobd ki,vegyél másikat.Ugyanugy álcázzák azt is hogy globalizáció,meg fogyasztói társadalom,pedig csak egyszerű pocsékolásról van szó.De mindenki azt hisz el amit akar,én ezt vallom.Hogy jó hejre irtam vagy sem ,majd eldönti a moderátor,csak arra kérem hogy engem ne próbáljon moderálni.
| |||
| |||
2013. nov. 09. 09:50 | Válasz | #615 | |||
Hát ez aztán tényleg robogó ,mert a lábad nemigen nyújthatod ki előre.Vagy ha mégis felteszed arra az emelkedőre a térdeid a füledet birizgálják. Tehát úgy ülsz rajta mint a konyha széken.
| |||
| |||
2013. nov. 09. 09:46 | Válasz | #614 | |||
Ezzel részemről semmi baj. Attól még bejöhet Nekik. Tulajdonképpen a Yamaha sem gyártott robogót, vagy inkább óriásrobogót nagyon sokáig, de aztán megcélozták ezt a piacot. Nekem ez a futurisztikus, szögletes külső az ami sokkal kevésbé jön be, de ez igaz a legújabb T-MAXokra is. Én inkább a lágyabb vonalakat részesítem előnyben, de mint rögtön irtam is, a design másodlagos. Sokkal inkább számit a műszaki tartalom, a belső felépítés, a megbízhatóság. De ezek majd tíz év mulva fognak kiderülni... Kivárjuk... Remélem a mi motorjaink még akkor is menni fognak normális üzemeltetési feltételek mellett. A Tied, Béláé, Oborzilióé, biztosan. Topié már kérdéses mert bár roppant megbízható, de abban már annyi elektromos kütyü van, hogy hűha... De "az idő az ami igaz és majd eldönti hogy mi nem az"... | |||
| |||
2013. nov. 09. 06:41 | Válasz | #613 | |||
Nekem már a neve sem passzol.A Kawa soha nem gyártott robogót, nem robogó ugrik be ha a nevét hallom.
| |||
| |||
2013. nov. 08. 22:19 | Válasz | #612 | |||
Nem is vita tárgya a külseje. Én is kitróbálnám, mert azért a feeling ami számít!
| |||
| |||
2013. nov. 08. 19:48 | Válasz | #611 | |
Szerintem jól néz ki,szivesen kipróbálnám.
| |
2013. nov. 07. 18:26 | Válasz | #610 | |||
KAWASAKI J300 Mit mondjak, nekem nem teccik... Látok benne ezt is, azt is, de valahogy az összkép nem az igazi számomra... De az esztétikán nem érdemes vitatkozni, ez roppant szubjektív dolog. Ki kéne próbálni. Elsőre a T-MAX sem tetszet... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 07. 06:59 | Válasz | #609 | ||
Bemutatták a Kawasaki J300-as robogóját... A youtubon megnézhetitek.... | |||
|
2013. okt. 13. 09:23 | Válasz | #608 | |||
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen színnel koronázod meg ezt a temérdek munkát, amiből a 10%-a sem látszik, de bizony ott van keményen (ez a ,,kisbencés" nagyon jól sikerült portrédon különösen látszik...). Szép munka, gratulálok! A kitartásodhoz különösen!!! | |||
| |||
2013. okt. 13. 08:11 | Válasz | #607 | |||
Ez aztán GO Trabi GO... A képen kinézel úgy mint a kis Bence a kemencéből!! Rendkívül sok munka gratula!!! | |||
|
2013. okt. 13. 06:44 | Válasz | #606 | |||
|
2013. szept. 29. 11:58 | Válasz | #605 | |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 29. 07:19 | Válasz | #604 | ||
Gábor, gratula a kis hondához,,,ez is olyan lesz mint a burgi???
| |||
|
2013. aug. 31. 20:45 | Válasz | #603 | |||
Szerintem idénre parkolópályára kerül! Most már kétszer kijött a garázsból/május és ma/. Majd jövőre lesz újra berepülve! Lényeg, hogy újra elnyerte a bizalmamat! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 31. 18:15 | Válasz | #602 | ||
Hát Mészikém akkor öszinte GRATULA: Azért csak vigyázz,,,,,,200-as temponál a gép 1 másodperc alatt több mint 45 métert tesz meg. Vagy pl amig a gázmarkolatról megfogjuk,meghuzzuk a fékkart, azalatt kb 7 métert halad a vas. | |||
|
2013. aug. 31. 17:14 | Válasz | #601 | |||
Ma tesztkarikán volt az FZR! 80-120 között volt a nagymenet és közben szinte minden lehetőségnél 180-220 között! Így a fogyasztása az 1000-es vasnak 5,5 literre jött ki! Maximálisan meg vagyok vele elégedve!! | |||
| |||
2013. aug. 30. 13:39 | Válasz | #600 | |
2013. aug. 29. 20:04 | Válasz | #599 | |||
Satya!!! Privát!! | |||
|
© satyapapa | 2013. aug. 29. 19:55 | Válasz | #598 | ||
Igaz-igaz,,De Én is Lukgazda vagyok (a feleségem lévén) Mondjuk nekem is jó lenne 1 T-max ,nem másér mint a fazonjáér.A teljesitménye is csodás de nemtudnám kihasználni,,Igaz hogy a Kawáét se tudom. | |||
| |||
2013. aug. 29. 17:56 | Válasz | #597 | |||
Satyapapának szántam!
| |||
| |||
2013. aug. 29. 17:55 | Válasz | #596 | |||
Mi meg megalakítjuk a Jedi flottát. Az erő velunk lesz! :-) | |||
| |||
2013. aug. 29. 17:53 | Válasz | #595 | |||
Az olyan lenne mint a 100%-os alkohol az alkoholistának. Szétmarna mindent!!! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 29. 06:26 | Válasz | #594 | ||
Tényleg alakitsuk meg a ""csillag flottát"" Grisa Yamaha Ventura 1,3,,Sutyi XJR 1300 Yamahája,,, MésziZs Goldja,,Topy birodalmi lépegetöje ,,Meg az Én 750-es TY vadászom.??? Van még valami??
| |||
|
© satyapapa | 2013. aug. 29. 06:18 | Válasz | #593 | ||
Na igen,, ez valoszinüleg a sokhenger elönye.Na meg hogy ezek már luxuskategóriás gépek és valószinü hogy a tervezésre,anyagokra kivitelezésre kicsit több mani jutott,.Eladás szempontjábol is számit,hogy nagy kényelmes, megbizható, luxuscirkáló kis fogyasztással ,türhetö fentartási költséggel..
| |||
| |||
2013. aug. 29. 04:36 | Válasz | #592 | |
Tudom már, miért babetta a hétköznapi paripád.Csak közép sztendere van, az is csak egy, az is csak a tiéd, és könnyen elbánhatsz vele. Te zsivány!
|
2013. aug. 29. 04:02 | Válasz | #591 | |||
Már megijedtem, hogy gerjedsz a középsztenderre
| |||
| |||
2013. aug. 28. 23:23 | Válasz | #590 | |
Még az előző nagy vasas eszmecseréhez:Ivánom, közel 400 kg, 140-valahány lóerős, 1300 köbös, és normálba, 5 liter alatt eljárok vele, pedig még engem is cipelnie kell. Ja, közép sztender nincs rajta, meg sem próbálnám rárántani.A csak városi fogyasztást viszont le sem írom. Kocsival jobb a város. Nem fogyaszt annyit, és nem add annyi munkát.De hát nem is városi használatra vettük.Városba csak ROBIT.
|
2013. aug. 28. 16:40 | Válasz | #589 | |||
Köszi! Így legyen! De szerintem, csak majd jövőre lesz belőle igazán motorozható gép, mert elég sok idom meg van rajta repedve! Majd Fecó rálehel, a barátom meg lefényezi és akkor remélem, hogy a nejecskémnek is lesz egy tuti kis combos vasa! | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. aug. 28. 13:21 | Válasz | #588 | ||
Szia Mészi. Saját tapasztalat. A Kymco 150es blokk igen strapa bíró konstrukció. Nekem 150es Dynk LX-em volt. Kinyirhatatlan!
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. aug. 28. 13:16 | Válasz | #587 | ||
Szia Gábor. Hűtővíz csereérett a majád. Ha feltöltöd, akkor tömény fagyállót tegyél bele. Kitisztúl. Valószínüleg sima víz van benne.
| |||
| |||
2013. aug. 19. 09:35 | Válasz | #586 | |
Topi tegnap véletlenül nem Te voltál Fertődön? Mert egy ugyanolyan mocit láttam ott.
| |
© Kiss Róbert | 2013. aug. 19. 09:02 | Válasz | #585 |
A hiba végülis az volt hogy fellazult a hátsó féktárcsa 1ik csavarja és hozzáért a blokkhoz! Elösször csak nyik-nyik volt nem folyamatossan utánna megakadt a kerék! Szinte semmi szerszám nem volt nállunk,szerencse hogy 50mre benzinkut volt és hogy barátaink jöttek segiteni szerszámmal!
|
© satyapapa | 2013. aug. 19. 06:48 | Válasz | #584 | ||
Ezek az érdekes dolgok.A majám evett 3.5L körül,a 400-as burgi 4L (kicsit alatta) Ezek a nagy nehéz paripák meg 5.5L környékén, holott 4 x akkora a mint a 250maja, de nem eszik 3-4szer annyit.Pedig a fizkai mértékegység ugye aztmondja hogy az egyliteres üvegbe 1liter fér,a kétliteresbe 2Liter . Azért azt megkell mondani hogy a robogó komfortja, és a városi létjogosultsága vitathatattlan,,,még túrákon is megálják a helyüket,,. Mondjuk az a legjobb amikor mindkettö van,,esetleg mindhárom,mint Mészinek... Kint olaszba is igy van ,föleg aki tullépet a 40-en,,(én is 42 múltam, csak az a baj hogy 15évvel) | |||
|
2013. aug. 18. 21:48 | Válasz | #583 | |||
Én nem tudom az FZR fogyasztását 5-10 liter között írogatnak róla, amit tudok, az az, hogy 989ccm, 145Le és 180-200km/h-tól kezd elindulni és efelett érzi jól magát. A Gold az 1200cmm boxer és normálisan vezetve 130km/h alatt 5,5 liter eszik és 100Le. | |||
|
2013. aug. 18. 20:58 | Válasz | #582 | |||
Aaaaaz sem semmi.
| |||
| |||
2013. aug. 18. 20:48 | Válasz | #581 | |||
Igazán nem dicsekvésből Az enyém is kb. 300 kg.megtankolva,ojajjal feltöltve. Nem nézem, hogy mennyivel megyek vele, ami jólesik.Szoktam gyorsulgatni vele. 2 doboz mindig van rajta, soxor 3 is. Szóval vegyes használatban van mindig,város ill.városon kivül. Már 6 tanknyi benyát eldurrantottam. A fogyasztás mindig 4,8, egyszer volt 4,5 liter. 21 éves a motor, 30 éves idén a tipus. :)
| |||
|
2013. aug. 18. 20:31 | Válasz | #580 | |||
A fogyi 6-7 liter között alakul. De a 7 az ugy ha tépem a fülit és nem okosan motorozok. A súlya valóban nem kicsi. Az első héten magamra is boritottam. Fájt. Amugy használom a közép sztendert is. Nem eccerü megtanulni arra felrakni de ha rájössz a taktikájára nem lesz gond.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 18. 19:18 | Válasz | #579 | ||
Ez mind nagyon HUUUU-HHAAAA,,na és mindezt hány literrel tudja,,,,,mert az lemaradt,Vagy titok??? Szép sullya van,ugyhogy az oldalláb jól jön.A középtámaszt használtad már,,,,,,egyedül?? Engem megtornásztat,ugyhogy folyamatosan edzem,súlyzózom...Rám fér,,fiatalodni akarok és fogok is. | |||
| |||
2013. aug. 18. 19:04 | Válasz | #578 | |||
Yamaha XJR-1300SP Ez egy limitált szériás sport változat. A széria verzinál kicsit erősebb és szebb a festése. 108 Le 118 Nm amiből 100 már 2500-as fordulaton meg van és a teljes 4500-nál. 1300ccm 265 Kg a száraz súlya. Kb ennyi. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 18. 18:04 | Válasz | #577 | ||
A te géped mekkora ,milyen nehéz,és mi a fogyasztásod? Az enyém 750ccm.243kg de most még tanuló probaüzemben, kimélő módon van kergetve,,igy az elsö tankolási részadat szerint 5,5L | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 18. 16:31 | Válasz | #576 | ||
Na azt Te is tudod mi a különbség a 250maja és az 500-as T-max között,,nemcsak eröben,,
| |||
| |||
2013. aug. 18. 16:17 | Válasz | #575 | |||
Na, emiatt az alázkodás miatt nem veszek én ilyen sok lovat... Egyellőre... Nagyon tudni kell azokat kezelni. Máshogy kell fogni azt a gyeplőt... | |||
|
2013. aug. 18. 14:49 | Válasz | #574 | |||
Ahogy mondod. Nekem az XJR-rel szinte nulláról kellett újra tanulnom motorozni. Minden amit a Majestyn megszoktam és megtanultam, szinte egyenlő volt a nullával. Kicsit olyan mintha egy teljesen új bolygóra kerülnél, ahol semmi sem úgy működik ahogy megszoktad és a fizika törvényei is másképp működnének. Amig nekem is csak a maja volt én sem hittem el, de tényleg így van. A nagymotor alázatra tanít.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 18. 13:18 | Válasz | #573 | ||
Mindazoknak akik a jó kis komfortos robogók mellé/helyet mást akarnak pl nagymotort..... -Tul vagyok a 750-es Kawával az elsö 2-300 km-en..Éa az az észrevételem hogy sokkal jobban kell figyelmi,vigyázni mint a robogókon.A nagymotor hamar megtorolhat minden hibát, figyelmetlenséget,nagyképüséget.A gázadás, fékezés ,kanyarodás,teljesen más dimenzió- A robogó az kezesebb,simulékonyab. Ami sokkal jobb a nagymotornál az a nagykerék miatti útfekfés,,a rosz uton,kátyuknál szinte átsiklik az akadályon,majdhogynem észrevétlenül.A fékezés is másként hat mint a robogón,mivel a sulypont ,és a rugózatlan tömeg teljesen másként érzödik fékezéskor, a robesz fékezése nekem jobban tetszett,bár a kawán nagyon hatékony,de sokkal másként is hat. A 80LE is áldott dolog,mert személyek számátol függetlenül is.kedvünk szerint gyorsithatunk,elözhetünk stb...Ugyanakkor viszont sokkal jobban,és ovatosabban kell kezelni a gázkart. | |||
|
© satyapapa | 2013. júl. 26. 20:04 | Válasz | #572 | ||
Majdnem 2éve van meg a burgim,,,ideje volt egy nagyszervizt csinálni,,szakmühelyben...És lás csodát ,a motor a 12ezer km alatt egy hibát produkált ami abból ált hogy a kipufogó leömlö csö a dobnyaknál elrepedt.Ma egy minösitett hegesztö ezer ft-ér megcsinálta,, Elejétöl a végéig átlett vizsgálva a gép,,ujj hátsó fékbetétet,motorolajat ,varió szijjat kapott az utobbi 2hétben,,Minden rendben van,,jöhet a szezon folytatása.. No meg igy nyugodt szivvel adom ell,ha lesz rá vevö, ezért a kedvezményes árér,,Akkor nagyobb burgi lesz,,, | |||
|
2013. júl. 17. 17:55 | Válasz | #571 | |||
Köszi! Ott már utána néztem és egész jók a tapasztalatok, bár csak egy magyar nyelvűt találtam! KIMCO 150-es blokk van benne. 13"-os a kerék, dinamikus és jó a fogyasztása. Ezt írták! Elvileg szombaton megbótóljuk, ha nem kapok jobb ajánlatot! | |||
| |||
2013. júl. 17. 13:29 | Válasz | #570 | |||
Google...zd meg, az mit dob fel. De igy látatlanban IGEN szimpatikus a neve.
| |||
| |||
2013. júl. 17. 13:21 | Válasz | #569 | |||
Sziasztok! Hallott már valaki olyan motorról, hogy BETA EIKON 150 Na ilyen vasat adnának az asszonyom Quadjáért. Mi ez a masina? Köszi | |||
|
© R.Gábor | 2013. máj. 21. 14:40 | Válasz | #568 |
Sziasztok. Ahogy nézem van egy kicsike gond. A hűtővíz olajos barna trutyit rak le a feltöltőkupakra. Kézre kenve csúszós mint a zsír. Hengerfejtömítés?? |
© R.Gábor | 2013. máj. 20. 09:34 | Válasz | #567 |
RMS 12 ezer volt nála. Elméletileg ez a gyári bár gyanúsan olcsó. A csúcs egy himihumi motoros bolt volt a 36ezrével... |
2013. máj. 09. 11:11 | Válasz | #566 | |||
Gábor ! Mennyibe került a komplett cucc ?? | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. máj. 08. 21:28 | Válasz | #565 |
A futár motoros boltba nagyon rendes a srác,megszerzi amit lehet!
| |
© R.Gábor | 2013. máj. 08. 15:19 | Válasz | #564 |
Semennyit. Vettem egy gyárit görgőkkel tokkal vonóval nagyon jó áron. A futármotoros baromira rendes volt mert megszerezte nekem.. | |
2013. máj. 07. 16:29 | Válasz | #563 | |||
Lényeg, hogy minden oké! | |||
| |||
© jasa | 2013. máj. 07. 16:07 | Válasz | #562 | ||
Nos (közel 1 évvel a vétel után) megvolt az első szervízlátogatásom /márkaszervíz B.földvár/. Már kezdettől izgatott, hogy a variátor csavart nem tudtam leszedni (hogy megnézzem a görgők állapotát)sem saját elektromos kerékleszedővel, sem szervíz légkulcsával. Hát most a márkaszervíz 250 Nm-es nyomatékkulcsa is bekattant, pedig volt ellentartó célszerszám is. Végül a szervízhez közeli gumis teherautókhoz használatos légkulcsa vitte le a csavart !!! Maguk a görgők egész jó állapotban voltak, nem oválisak, alig kopottak, jó lesz tartalékba. Belekerült az új görgőszett, és persze új csavar (a régi sarkai az előbbiek folytán már szinte teljesen le voltak nyalva) munkadíjjal szumma 11 ezer pénzbe. Ja igen: és a gyári nyomatékérték 83 Nm lett volna. El nem tudom képzelni, hogyan és kik húzhatták meg ennek sokszorosára.... Egyébként belül rendben volt minden: a tárcsák kuplungharang, pofák, szíj is bírni fogja még sokáig. Eddig minden robgómnak volt valami kisebb-nagyobb REJTETT stiklije, ennek csak ennyi volt, maradjon is így. Nem véletlen írtam (írtunk többen)és sokszor a VÉTEL ELŐTTI alaposságról: lám még így is érheti az embert meglepetés, hát még akkor, ha szinte "zsákbamacska" módra vásárol....régi és újkeletű példákkal illusztrálva. | |||
|
© Szomjas | 2013. máj. 06. 21:46 | Válasz | #561 | ||
Gábor mennyi pénzt adnál egy új variátorért?
| |||
| |||
© R.Gábor | 2013. máj. 06. 09:44 | Válasz | #560 |
20000 forint ott.. Ez még mindig nagyon borsos.. Ezzel még megyek egy nagy kört.. | |
© Kiss Róbert | 2013. máj. 06. 08:06 | Válasz | #559 |
Ez már elég kopottnak tűnik nekem! Probáld meg a futár motoros boltba pesten 6. kerbe van!
|
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 23:23 | Válasz | #558 |
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 23:19 | Válasz | #557 |
Ezek aranyos csvarok. Az első úgy tépte le a torxkulcsom hegyét hogy csak pislogtam a másodikkal sem boldogultam...végül hagyományos csavar lett mert csini kis barázdát vágtam bele... O gyürű nem volt. Vagy még olaszba úgy dobták ki belőle mint a pinty. Vagy nem is volt benne. | |
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 23:11 | Válasz | #556 |
Tisztán látszik a pálya amin minden görgő mozgott. Teljesen véletlenszerűen vagy jobbra vagy balra egy picit elkanyarodik némelyik nyomvályú. És ezek s nyomvályúk vannak bekopva a fémbe az említett mélységbe. | |
2013. máj. 05. 22:37 | Válasz | #555 | |||
Mit értesz az alatt hogy 1-1,5...? Kapitány a hídról: - Mennyi? Gépház a hídnak: - Harminc! - Mi harminc...? - ...mi mennyi...? Igen, a zárt azt jelenti hogy ezalatt a bizonyos fedél alatt van egy O gyűrű is, ami nem engedi kicsurranni, szétverődni a zsírt. A csavarok lehetnek rettenetesek is, aranyos inkább a kiskacsa a vízen... | |||
| |||
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 22:33 | Válasz | #554 |
Na várjunk egy csipetnyi... A zárt az azt jelenti hogy egy borítással és négy aranyos csavarral le van fedve a nyomólap és a csúszkák??? Volt benne zsír és szépen ki is takarítottam. Ahogy néztem tök ugyanolyan mint a majákon.. Ugyanolyan borítás van rajta... Maga a görgőpálya bizony meg van kopva. 1-1,5 .... Sanszos cserére érdemes már még ha zsírral kell megetetni akkor is.:( |
2013. máj. 05. 22:12 | Válasz | #553 | |||
| |||
2013. máj. 05. 21:29 | Válasz | #552 | |||
Látni kéne... Hiába, ez nem megy internet... Példa: én egyszer a videómagnómmal kínlódtam, mert meg volt akadva egy rossz kazetta miatt a szalag benne. Levettem a tetejét, szépen kifűztem kézzel, majd betettem egy másik kazettát. Láss csodát, a gép teljesen megbolondult, össze-vissza ketyegett benne minden húzott-tolt, szakadt volna szét. Nem győztem kihúzni a hálózatból. Felhívtam telefonon egy műszerész cimborámat, persze hogy nem tudott mit mondani, de eljött. Tudod mit csesztem el? Mikor levettem a magnó tetejét, hogy jól lássam a szalagot kipiszkálni, egy 100W-os izzóval megspékelt lámpát lógattam fölé. Na az erős fény megbolondította benne a szenzorokat, azt is látta a szerencsétlen ami nem is volt ott. Na ezt Zoli telefonon nem nagyon látta, mint én most a Te variódat... Így aztán fingom nincs mit raktál össze rosszul. Valószínűleg, valamit... | |||
| |||
2013. máj. 05. 21:21 | Válasz | #551 | |||
Gábor, ha 10km meglátszik a görgőkön, ott komoly problémák vannak. Nem tudom a Versity variója nyitott-e, vagy zárt. Ha zárt, akkor zsírozni kell. Volt benne kenőcs? Amikor szétszedted alaphelyzetben voltak a tárcsák? Elől kicsi, hátul nagy áttételre gondolok. A görgőpályák marták meg a görgőket? Ha igen, cserélni kell a variót, ha tetszik, ha nem. Így szokott visszaköszönni az olcsónak tűnő vétel. Ráköltöd azt a pénzt ami kell hozzá hogy biztonságosan muzsikáljon, csak addig nem motorozol, hanem rágod a kefét és töröd a fejed mi jöhet még elő rajta...? Sok lehetőség van... | |||
|
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 21:14 | Válasz | #550 |
Szétszedtem... Nem áll keresztbe egy görgő sem de meglátszik rajtuk ez a 10 km távolság amit mentem... Csináltam képet is.. Sajna tabon nem tudom sehova feltölteni.... Holnap feltöltöm... |
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 19:30 | Válasz | #549 |
Jaj.... Hogy tudom hibásan összerakni? Mire figyeljek? |
© R.Gábor | 2013. máj. 05. 19:28 | Válasz | #548 |
Azt észrevettem amikor szészedtem hogy simán keresztbe fordul a görgő. Meg is van kopva a görgők járata és félek hogy cserés lesz. Az a bajom csak hogy amit neten találtam az 32ezerbe kerül. Valami ötlet?:) (bocs a majatopicba írásért....) | |
2013. máj. 05. 19:08 | Válasz | #547 | |||
A Versitynek is ugyan olyan a variója, hogy hibás összeszerelés esetén kinn ragadhat végáttételben. Szét, össze. Lehet hogy keresztbe fordult egy görgő, vagy bármi. Szétszeded, meglátod.
| |||
|
© satyapapa | 2013. ápr. 26. 20:15 | Válasz | #546 | ||
Csak összehasonlitás képpen.... A 400-as burgihoz malossi varió szij 26ezer ft,Cseréltem olajat is, mivel olajszürö is van benne elég volt 6200km után cserélni,és még igy is szép a lefojt olaj, nem volt vizszerüen felhigulva. talán még mehettem volta 2-3ezer km-t vele. 1,9 liter olaj megy bele 5W-40es,. A szüröket nagyon könnyü,egyszerü cserélni illetve tisztitani.)Összességében egy ilyen szerviz nagyon egyszerü,gyors,,,lehet kissé drága mivel szijjat nemlehet venni 10ezer környékén. Tehát,,szij,olaj+szürö csere,gyertya ellenörzés,termosztát ellenörzés,légtelenités varió kimosása,stb stb | |||
|
2013. ápr. 22. 19:09 | Válasz | #545 | |||
Ez tényleg jó!
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. ápr. 22. 17:39 | Válasz | #544 | ||
Nagyrészt hegymenetbe jó tempoban,, kisseb részben városban tettem meg 200km.t és a fogyasztásom 3.6L/100km lett.ez tökéletes a 400ccm motornak (szerintem) A héten megkapja a Malossi kevlár szijjat,jutalmúl..
| |||
|
2013. ápr. 15. 22:36 | Válasz | #543 | |||
Ma végre összaraktam as kedvesem motorját/ kymco agility 50 /Nagyon kis helyre gép, ha valaki kisebb rohangálós motorban gondolkozik, nagyon tudom neki ajánlani, király kis vas, nem a legerősebb de 4 ütemü,így jelképes a fogyasztása /2 l/ és mellé elképesztően jól manőverezhető:) Valamint Satyapapa kasztni helyre állító kezének is szeretnék köszönetet mondani,különben most nem lenne ilyen szép a motor:) | |||
|
2013. ápr. 03. 13:11 | Válasz | #542 | |
2013. feb. 14. 20:30 | Válasz | #541 | |||
Ezt már láttam régebben, de a lényeg, hogy nem makett, hanem működőképes szerkezet! Mindenképp le a kalappal előtte! | |||
| |||
2013. feb. 14. 19:50 | Válasz | #540 | |||
Hogyan készül a V-12-es motor...?
| |||
|
2012. nov. 09. 08:39 | Válasz | #539 | |||
Köszi szépen!
| |||
| |||
© CsabaB | 2012. nov. 08. 21:31 | Válasz | #538 |
2012. nov. 08. 20:26 | Válasz | #537 | |||
Köszi! Minden megoldás érdekel! Köszi!
| |||
| |||
2012. nov. 08. 18:47 | Válasz | #536 | |
Körbenézek. :) Asszem kéne venni egy másikat..:( kb 15eft kilelzô-t már találtam. Majd küldöm mailba.
| |
2012. nov. 08. 17:44 | Válasz | #535 | |||
Srácok! Van egy Sony Ericcson Live telefonom. Pofára ejtettem... Az érintőképernyője ripityára ment. Van tippetek hol szerezhetek? Mert a szervizben 24'500ftos javítási árat dalolnak. Nem tetszik a fülemnek ez a zene... Minden működik rajta, két hónapja törötten használom, csak jó lenne ha eltűnnének a pókhálók amik beszövik széltébe-hosszába... Köszi! | |||
|
2012. nov. 03. 17:29 | Válasz | #534 | |||
Sokaknak az sem ártana...
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. nov. 02. 22:18 | Válasz | #533 | ||
jó reggelt
| |||
| |||
2012. nov. 02. 22:05 | Válasz | #532 | |||
Dehogynem. Szepes Mária mondta: "Vigyázz hogy mit kívánsz, mert bekövetkezik!" Szóval kívánd és bekövetkezik! | |||
| |||
|
|
|